دقیق ترین تصاویر از مغز انسان با ام آر آی ۱۰۰ ساعته

با تشکر از سایت محترم نوروسافاری

دقیق ترین تصاویر از مغز انسان با ام.آر.آی ۱۰۰ ساعته

نوروسافاری | پژوهشگران اخیراً اظهار کردهاند که اسکن ام.آر.آی که چهار روز به طول میانجامد میتواند تصاویری بسیار دقیق از مغز تولید کند.
به گزارش نوروسافاری به نقل از ساینس نیوز، یافتهها نشان میدهد که تغییرات کوچک در داخل مغز میتواند به دانشمندان در درک بهتر افسردگی یا کما کمک کند.
البته انجام اسکن ام.آر.آی چهار روزه تنها بر روی مغز شخصی که فوت کرده، ممکن است زیرا یک فرد زنده نمیتواند چهار روز اسکن را تحمل کند.
این اسکنر بسیار قدرتمندتر از اسکنرهای موجود در بیمارستانها است و قادر به تولید تصاویر بسیار دقیق است و میتواند بخشهایی در مغز که کمتر از ۰.۱ میلیمتر است را ببیند. سازمان غذا و داروی آمریکا سال ۲۰۱۷ این اسکنر ام.آر. آی ۷ تسلایی را برای تصویربرداری بالینی تأیید کرد و اکنون نیز پژوهشگران “بیمارستان عمومی ماساچوست”(Massachusetts General Hospital) از آن برای بررسی دقیق مغز افراد فوت شده استفاده میکنند.
دانشمندان اظهار داشتند که هیچ اسکنی همانند آن نیست و امیدوارند تا با کمک آن بتوانند درک بهتری از آناتومی مغز انسان پیدا کنند.
به گفته محققان “بیمارستان عمومی ماساچوست”(Massachusetts General Hospital) در بوستون بیش از ۱۰۰ ساعت طول میکشد تا این دستگاه تصاویری دقیق از مغز ایجاد کند.
طی این مطالعه پژوهشگران مغز یک خانم ۵۸ ساله را که سه سال پیش در اثر ذاتالریه درگذشته بود و هیچ عارضه عصبی نداشت را مورد بررسی قرار دادند.
امروزه بیمارستانها معمولاً از دستگاههای سه تسلا استفاده میکنند اما این اسکنر هفت تسلا است. از اسکن ام.آر.آی مذکور میتوان برای تشخیص دقیق انواع شرایط مغز مانند تومور، تورم یا اختلال رشدی استفاده کرد اما هیچ فردی نمیتواند ساعتها و روزها را برای اسکن مغز تحمل کند به همین دلیل پژوهشگران در حال تلاش برای توسعه چنین اسکنر پرقدرتی هستند تا بتوانند از آن برای بررسی مغز افراد زنده در زمان کوتاه نیز استفاده کنند.
پروفسور “پریتی بالچاندای”(Priti Balchandani) از بیمارستان “مونت سینای”(Mount Sinai) نیویورک(وی پژوهشگر این مطالعه نبوده است) گفت:
این اسکنر فوقالعاده است چرا که توسط آن میتوانیم تمام مغز را با جزئیات مشاهده کنیم.
فیلمی از تصویربرداری از مغز انسان با این روش:... متن کامل در نوروسافاری:

کشف ارتباط جدیدی از ارتبتصادف یا قوانین ناشناختهمیدازولام در درمان تشنج آغاز مبهم آفرینشحس و ادراک قسمت شصت و ششابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگ و فعال یا مغز کودرک نیازمند شناخت خویش ااز تکامل تا مغز از مغز تا زیرک ترین مردمچرا پس از بیدار شدن از خوبرای خودآگاه بودن تو بایویتامین بی 12 در درمان دردضررهای شکر بر سلامت مغزتکامل جریان همیشگی خلقتقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصگالکانزوماب، دارویی جدیجنسیت و تفاوت های بیناییماده ی تاریکالگوبرداری از طبیعتخواب عامل دسته بندی و حفطابعاد و نیازهای تکاملینقش هورمون های تیروئید ددرد باسن و پا به دلیل کاهاستیفن هاوکینگ در تفسیر زبان ریشه هایی شناختی اسنشانه های پروردگار در جهبرخی روش های تربیتی کودکواکسن های شرکت فایزر آمرعلم به ما کمک میکند تا موتا بحر یفعل ما یشالوزالمعده(پانکراس)مصنوعپوشاندن خود از نورجهان پیوستهمدل هولوگرافیک ژنرالیزهانتقال ماده و انرژیخطا در محاسبات چیزی کاملاخلاق و علوم اعصابنقش روی و منیزیم در سلامترفتار مانند بردهاعتماد به خودسلول های بنیادی منابع و اهمیشه راهی هستبسیاری از بیماری های جدیوجود قبل از ناظر هوشمندعدم توقف تکامل در یک انداتاثیر کتامین در درمان پاممانتین یا آلزیکسا یا ابپیشرفت ذهن در خلاقیت استجهشهای مفید و ذکاوتی که دمرگی وجود نداردانسان، گونه ای پر از تضاددوچرخه سواری ورزشی سبک و ارتقا و تکامل سنت آفرینش نمیتوان بر سیاه سیاه نوشرویا بخشی حقیقی از زندگی به خودت مغرور نشوسوپاپ ها یا ترانزیستورهاهوش مصنوعی گوگل به کمک تشتفاوت ارباب و رهبر حقیقییاد بگیر فراموش کنیتاثیر احتمالی عصاره تغلیمنابع انرژی از نفت و گاز آمارهای ارائه شده در سطح حقیقت آنطور نیست که به نظمشاهده آینده از روی مشاهایمپلانت نخاعی میتواند ددانشمندان ژنی از مغز انسارزش حقیقی زبان قسمت اولنوار مغز در تشخیص بیماری روش هایی ساده برای کاهش ابیماری ای شبیه آلزایمر و سکوت و نیستیهوش مصنوعی از عروسک بازی تمدن بشری و مغز اخلاقیکلرال هیدرات برای خوابانتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا هوش مصنوعی زندگی بشرحافظه میتواند بزرگترین دمغز چگونه صداها را فیلتر ایرادهای موجود در خلقت بداروی جدید میاستنی گراویریشه های مشترک حیاتاز آغاز خلقت تا نگاه انساچیزی شبیه نور تو نیستبیان ژن های اسکیزوفرنی دسریعترین کامپیوتر موجودهوش مصنوعی در خدمت خلق وحتو با همه چیز در پیوندیکودک ایرانی که هوش او از تاریک ترین بخش شبمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهلآیا تکامل و تغییرات ژنتیمغز به تنهایی برای فرهنگ ابزار بقا از نخستین هماندر چه مرحله ای از خواب ، رراست دستی و چپ دستیاز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه محدود و تک جانبه، مشبازسازي مغز و نخاع چالشی شناسایی تاریخچه ی تکاملیتومورهای ستون فقراتهیچ کس مانند تو نگاه نمیککار با یگانگی و یکپارچگیترازودونمهندسی ژنتیک در حال تلاش حس و ادراک قسمت پنجاه و سآب زندگی است قسمت سومابزار بقا از نخستین هماندرمان های رایج ام اساز تکینگی تا مغز از مغز تزمان پلانکناتوانی در شناسایی چهره بخش فراموش شده ی حافظهشبیه سازی سیستم های کوانتوصیه های سازمان بهداشت فراموش کارها باهوش تر هستوصیه های غیر دارویی در سفراموشی همیشه هم بد نیستکشف جمجمه ای درکوه ایرهوتظاهر خوابیده ی مادهمکانیک کوانتومی بی معنی إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَحس و ادراک سی و هفتمابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگترین مصرف کننده درک و احساساز تکامل تا مغز، از مغز تزیست شناسی کل در جزء فراکچرا ارتعاش بسیار مهم استبرای زندگی سالم، یافتن تویتامین بی هفدهطلای سیاهتکامل داروینی هنوز در حاقانون مندی نقشه ژنتیکی مگام کوچک ولی تاثیرگذارجنسیت و تفاوت های بیناییماده ی خالیالتهاب شریان تمپورالخودآگاهی و هوشیاريابعاد اضافه ی کیهاننقش هورمون زنانه استروژندردی که سالهاست درمان نشاستخوان های کشف شده، ممکزبان شناسی مدرن در سطح سلنظام مثبت زندگیبرخی سلولهای عصبی در تلاواکسن کووید 19 چیزهایی که علم در حال توسعهتابوهای ذهنیلیس دگرامفتامین یا ویاسپیموزایدجهان پیوستهمدل هولوگرافیک تعمیم یافاندوه دردی را دوا نمیکندخطای ادراک کارمااخلاق پایه تکامل و فرهنگنقش روزه داری در سالم و جرفتار اجتماعی انسان، حاصاعتماد به خودسلول های بدن تو پیر نیستنهمیشه عسل با موم بخوریمبشکه ای که ته نداره پر نموراپامیل در بارداریعدم درکتاثیر گیاه خواری بر رشد ومن کسی در ناکسی دریافتم پیشرفتی مستقل از ابزار هجواب دانشمند سوال کننده مراحل ارتقای پله پله کیهانعطاف پذیری مکانیسمی علدورترین نقطه ی قابل مشاهارتوکين تراپی روشی جديد چند نرمش مفید برای کمردررویا تخیل یا واقعیتبه دنبال رستگاری باشسوپاپ ها یا ترانزیستورهاهوش مصنوعی گوگل به کمک تشتفاوتهای جنسیتی راهی برایادگیری مهارت های جدید دتاثیر ترکیبات استاتین (سمنابع انرژی از نفت و گاز آن چیزی که ما جریان زمان حقیقت افرادمطالبه ی حق خودایمان به رویادانشمندان پاسخ کوانتومی ارزش حقیقی زبان قسمت دومنوار مغزی روشی مهم در تشخروش جدید تولید برقبیماری ای شبیه ام اس مولتسکته مغزیهوش مصنوعی از عروسک بازی تمدنی قدیمی در شمال خلیج کمردردتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا هوش ارثی دریافتی از پحافظه و اطلاعات در کجاست مغز ناتوان از توجیه پیدااکسی توسین و تکامل پیش اداروی جدید برای ای ال اسرژیم های غذایی و نقش مهم از انفجار بزرگ تا انفجار نکاتی در مورد تشنجبیان حقیقتسرگیجه از شایعترین اختلاهوش مصنوعی درمانگر کامپیتو با باورهایت کنترل میشکودکان میتوانند ناقل بی تاریکی من و تو و گرد و غبامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت چهل و هفتآیا جنین انسان، هوشمندی مغز برای فراموشی بیشتر کابزار بقا از نخستین هماندر هم تنیدگی مرزها و بی مرجزخوانی هایی که امروز باز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه انسان محدود به ادرابحتی علمی درباره تمایل بشناسایی سلول های ایمنی اتوهم فضای خالیهیچ کس حقیقت را درون مغز کاربرد روباتهای ريزنانوتراشه ی بیولوژِیکمهربانی، شرط موفقیتحس و ادراک قسمت پنجاه و شآب، زندگی است(قسمت پنجم)ابزار بقا از نخستین هماندرمان های علامتی در ام اساز تکینگی تا مغز از مغز تزمان به چه دلیل ایجاد میشنادیدنی ها واقعی هستندبخش های تنظیمی ژنومهزینه سنگین انسان در ازاشبکه های مصنوعی مغز به درشباهت مغز و کیهانتوصیه هایی در مصرف ماهیفرایند پیچیده ی خونرسانیکشف جدید تلسکوپ جیمز وبتظاهری از ماده است که بیدمکانیزمهای دفاعی در برابافت فشار خون ناگهانی در وحس و ادراک- قسمت پنجاه و ابزار بقای موجود زنده از مغز حریص برای خون، کلید تدرک کنیم ما همه یکی هستیماز تکامل تا مغز، از مغز تزیست، مرز افق رویداد هستچرا بیماری های تخریبی مغبرخی ملاحظات در تشنج های ویتامین دی گنجینه ای بزرطوفان فقر و گرسنگی و بی ستکامل داروینی هنوز در حاقانون گذاری و تکاملگامی در درمان بیماریهای جهل مقدسماده ای ضد التهابیامیوتروفیک لترال اسکلروخودآگاهی و هوشیاريابعاد بالاترنقش ویتامین K در ترمیم اسدست آسماناستروژن مانند سپر زنان دزبان شناسی نوین نیازمند نظریه ی تکامل در درمان بیبرخی سيناپسها طی تکامل و واکسن کرونا و گشودن پنجرعلم راهی برای اندیشیدن اتاثیر فکر بر سلامتلا اکراه فی الدینپیموزایدجهان پر از چیزهای اسرار آمدل های ریز مغز مینی بریناندوهگین نباش اگر درب یا خطای حساختلال خواب فرد را مستعد نقش رژیم غذایی بر رشد و ارقیبی قدرتمند در برابر ماعداد بینهایت در دنیای مسلول عصبی شاهکار انطباق همجوشی هسته ای، انرژِی ببشریت از یک پدر و مادر نیورزش هوازی مرتب خیلی به قعسل طبیعی موثر در کنترل بتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژي پاک سرچشمه حپاسخ گیاهان در زمان خوردجوسازی مدرنمرز مرگ و زندگی کجاستاهرام مصر از شگفتی های جهديدن با چشم بسته در خواب ارتباط میکروب روده و پارچند جهانیرویا حقی از طرف خدابه زودی شبکه مغزی به جای سوخت هیدروژنی پاکهوش مصنوعی الفاگوتقلید مرحله ای نسبتا پیشیادآوری خواب و رویاتاثیر حرکات چشم بر امواج منابع انرژی از نفت و گاز آنچه واقعیت تصور میکنیم حقیقت اشیامطالبی در مورد تشنجاین پیوند نه با مغز بلکه دانشمندان اولین سلول مصنارزش حقیقی زبان قسمت سومنوار عصب و عضلهروش صحبت کردن در حال تکامبیماری اسپینال ماسکولار سانسور از روی قصد بسیاری هوش مصنوعی از عروسک بازی تمرکز و مدیتیشنکمردرد ناشی از تنگی کاناتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا هوش سریعی که بدون احسحافظه و اطلاعات در کجاست مغز و اخلاقاگر فقط مردم میفهمیدند کداروی جدید برای دیابترژیم های غذایی و نقش مهم از بحث های کنونی در ویروسچگونه مولکول های دی ان ایبیست تمرین ساده برای جلوسرگردانیهوش مصنوعی درخدمت خلق وحتو باید نیکان را به دست بکودکان خود را مشابه خود تتاریکی و نورمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهل و هشتآیا جهان ذهن و افکار ما ممغز بزرگ چقدر مفید هست ؟ابزار بقا از نخستین هماندر هم تنیدگی کوانتومیرحم مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه از بیرون مجموعهبحث درباره پیدایش و منشا شواهدی از نوع جدیدی از حاتوهم فضای خالی یا توهم فضفلج نخاعی با الکترودهای هیچگاه از فشار و شکست نترکاربرد روباتهای ريز، در تربیت کودکان وظیفه ای مهمولتیپل اسکلروز در زنان حس و ادراک قسمت بیست و چهابزار بقا از نخستین هماندرمان ژنتیکی برای نوآوریاز تکینگی تا مغز از مغز تزمان شگفت انگیزنادانی در قرن بیست و یکم،بخش بزرگی حس و ادراک ما اهزاران سال چشم های بینا وبخش بزرگتر کیهان ناشناختهستي مادي ای که ما کوچکترشباهت مغز با کیهان مادیتوضیحی ساده در مورد هوش مفرایند تکامل و دشواری هاکشتن عقیده ممکن نیستتعداد کلی ذهن ها در جهان ما انسانها چه اندازه نزدافت هوشیاری به دنبال کاهحس و ادراک- قسمت بیست و پابزار بقای موجود زنده از مغز در تنهایی آسیب میبیندرک احساسات و تفکرات دیگاز تکامل تا مغز، از مغز تزاوسکا درمان گوشرچرا حیوانات سخن نمی گوینبرخی مرزهای اخلاق و علوم ویروس مصنوعیطوفان زیباییتکامل داروینی هنوز در حاقانون جنگلگامی در درمان بیماریهای جهان فراکتالماده، چیزی بیش از یک خلا امید نیکو داشته باش تا آنخودروهای هیدروژنیاتفاق و تصادفنقش ژنتیک در درمان اختلادستورالعمل مرکز کنترل بیاسرار آفرینش در موجزبان، نشان دهنده ی سخنگو نظریه ی تکامل در درمان بیبرداشت مغز ما از گذر زمانواکسن کرونا از حقیقت تاتعلم ساختن برج های چرخانتاثیر مشاهده بر واقعیت بلایو دوم دکتر سید سلمان فپیچیدگی های مغزمگسجهان پر از چیزهای جادویی مدیون خود ناموجوداندام حسی، درک از بخش هایخطر آلودگی هوااختلال در شناسایی حروف و نقش رژیم غذایی در رشد و ارموزی از نخستین تمدن بشربقای حقیقی در دور ماندن اسلولهای ایمنی القا کنندههمراهی نوعی سردرد میگرنیبعد از کروناورزش هوازی ، بهترین تمریعشق درونی به یگانگی خلقتتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پختگی پس از چهل سالگي به جامعه ی آسمانیمرز بین انسان و حیوان کجااولین مورد PML به دنبال تکدی متیل فومارات(زادیوا)(ارتباط ماده و انرژیچند روش ساده برای موفقیترویاها از مغز است یا ناخوبه زیر پای خود نگاه نکن بسودمندی موجودات ابزی بر هوش مصنوعی از عروسک های بتقلید از روی طبیعتژن همه چیز نیستتاثیر دوپامین و سروتونینمنابع بی نهایت انرژی در دآنچه حس می کنیم، نتیجه ی حقیقت تنها چیزی است که شامطالعه ای بیان میکند اهداین اندوه چیستدانشمندان تغییر میدان مغارزش خود را چگونه میشناسنوبت کودکانروشهای نو در درمان دیسک ببیماری اضطراب عمومیسانسور بر بسیاری از حقایهوش مصنوعی از عروسک بازی تمساح حد واسط میان مغز کوکمردرد و علل آنتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت53آیا هشیاری کوانتومی وجودحافظه و اطلاعات در کجاستمغز و سیر تکامل ان دلیلی اگر میدانی مصیبت بزرگتر داروی جدید ضد میگرنرژیم ضد التهابیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکچگونه میتوان با قانون جنبیش از نیمی از موارد انتقسربازان ما محققا غلبه می هوش مصنوعی ساخته هوش طبیتو تغییر و تحولیکودکان را برای راه آماده تاریکی خواهد ترسیدمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهل و دومآیا جهش های ژنتیکی، ویروابزار بقا از نخستین هماندر هم تنیدگی کوانتومی و پرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهراز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه از دور و نگاه از نزدبحثي درباره هوش و تفاوتهشواهدی از دنیسوان(شبه نئتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)فلج بل، فلجی ترسناک که آنهیپرپاراتیروئیدیسمکتاب گران و پرهزینه شد ولترجمه ای ابتدایی از اسرامواد کوانتومی جدید، ممکنحس و ادراک قسمت بیست و یکابزار بقا از نخستین هماندرمان پوکی استخواناز تکینگی تا مغز از مغز تزندگی هوشمند در خارج از زنازوکلسینبخش دیگری در وجود انسان ههستی ما پس از شروعی چگال شباهت کیهان و مغزتیوتیکسن داروی ضد جنونفرایند حذف برخی اجزای مغگل زندگیتعذیه ی ذهنما انسانها چه اندازه نزدافتخار انسانحس و ادراک- قسمت شصت و چهابزار بقای موجود زنده از مغز را از روی امواج بشناسدرک تصویر و زبان های مخلتاز روده تا مغززبان مشترک ژنتیکی موجوداچرا حجم مغز گونه انسان دربرخی نکات از گاید لاین پرویرایش DNA جنین انسان، برطولانی ترین شبتکامل داروینی هنوز در حاقانون جنگلگاهی لازم است برای فهم و جهان قابل مشاهده بخش کوچماشین دانشامید نجاتخورشید مصنوعیاتوبان اطلاعات و پلِ بیننقش گرمایش آب و هوا در همدغدغه نتیجه ی نادانی استاسرار بازسازی اندام هازبان، وسیله شناسایی محیطنظریه ی ریسمانبررسي علل احتمالي تغيير واکسن کرونا ساخته شده توعلایم کمبود ویتامین E را تاثیر نگاه ناظر هوشیار بلبخند بزن شاید صبح فردا زپیچیدگی های مغزی در درک زجهان دارای برنامهمدیریت اینترنت بر جنگانرژی بی پایان در درون هرخطرات هوش مصنوعیاختلال در شناسایی حروف و نقش زنجبیل در جلوگیری از رمز و رازهای ارتباط غیر کبلندی در ذهن ما درک بلندیسلولهای بنیادی مصنوعی درهندسه ی پایه ایبعد از کروناورزش و میگرنعصب حقوق نورولووتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پروژه ی ژنوم انسانیجاودانگی مصنوعیمرز جدید جستجو و اکتشاف، اولین مورد پیوند سر در اندین، اجباری نیستارتباط متقابل با همه ی حیچندین ماده غذایی که ماننرویاهای پر رمز و حیرتی دربوزون هیگز چیستسیلی محکم محیط زیست بر انهوش مصنوعی از عروسک های بتقویت استخوان در گرو تغذژن همه چیز نیستتاثیر دپاکین بر بیماری ممنابع جدید انرژیآنها نمیخواهند دیگران راحقیقت خواب و رویامعماری، هندسه ی قابل مشااین ایده که ذرات سیاهچالدانشمندان روش هاي جدیدی از فرد ایستا و متعصب بگذرنور درونروشهای شناسایی قدرت شنوابیماری بیش فعالیسایه را اصالت دادن، جز فرهوش مصنوعی از عروسک بازی تنفس هوازی و میتوکندریکمردرد با پوشیدن کفش مناتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمآیا واکنش های یاد گرفته وحباب های کیهانی تو در تومغز کوانتومیاگر نیروی مغناطیس نباشد داروی جدید ضد الزایمررژیم غذایی حاوی تخم مرغ واز تلسکوپ گالیله تا تلسکچگونه مغز پیش انسان یا همبیشتر کمردردها نیازی به سردرد میگرن در کودکانهوش احساسیتو جهانی هستی که خودش را کوری گذرای ناشی از موبایتاریخ همه چیز را ثبت کردهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهل و سومآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجابزار بقا از نخستین هماندر هم تنیدگی کوانتومی و درساناها و ابر رساناها و عاز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه از درون مجموعه با نگبحثی جالب درباره محدودیتشکل های متفاوت پروتئین هتوهم چیستفلج خوابهاوکينگ پیش از مرگش رسالکتاب زیست شناسی باورترس و آرمان هاموجود بی مغزی که می تواندآثار باستانی تمدن های قدحس و ادراک قسمت بیست و دوابزار بقا از نخستین هماندرمان ام اس(مولتیپل اسکلاز تکینگی تا مغز از مغز تزندگی بی دودنبرو و انرژی مداومنتایج نادانی و جهلبخشیدن دیگران یعنی آرامشو هر کس تقوای خدا پیشه کنشباهت زیاد بین سلول هاي عتیک و اختلال حرکتیفراتر از دیوارهای باورگلوله ی ساچمه ایتغییر الگوی رشد مغزی با زما اکنون میدانیم فضا خالافراد آغاز حرکت خودشان رحساسیت روانی متفاوتابزار بقای موجود زنده از مغز زنان جوانتر از مغز مردرک حقیقت نردبان و مسیری از سایه بگذرزبان چهار حرفی حیات زمینچرا خشونت و تعصببرخی نرمش ها برای زانوواقعیت فیزیکی، تابعی از طی یکصد هزار سال اخیر هرچتکامل زبانقانونمندی و محدودیت عالمگاهی مغز بزرگ چالش استجهان موازی و حجاب هامبانی ذهنی سیاه و سفیدامید درمان کرونا با همانخوش قلبی و مهربانیاتوسوکسیمایدنقش پیش زمینه ها و اراده ذهن ما از در هم شکستن منباصل بازخوردسفر فقط مادی نیستنظریه تکامل در درمان بیمبررسی و اپروچ جدید بر بیمواکسن ایرانی کرونا تولیدعلایم کمبود ویتامین E را تاثیر نگاه و مشاهده ناظر لحظات خوش با کودکانپیوند قلب خوک، به فرد دچاجهان در حال نوسان و چرخشمدارک ژنتیکی چگونه انسانانرژی تاریکدفاع در برابر تغییر ساختاختلالات مخچهنقش زبان در سلطه و قدرت ارمز پیشرفت تواضع است نه طبلوغ چیستسلام تا روشناییهندسه ی رایج کیهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوورزش بهترین درمان بیش فععضلانی که طی سخن گفتن چقدتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پروژه ی ژنوم انسانیجایی خالی نیستمزایای شکلات تلخ برای سلاولین هیبرید بین انسان و دید تو همیشه محدود به مقدارتباط چاقی و کاهش قدرت بنه به اعدامرویای شفافبوزون هیگز جهان را از متلسیگار عامل افزایش مرگ ومهوش مصنوعی از عروسک بازی تقویت حافظه یا هوش مصنوعژن هوش و ساختارهای حیاتی تاثیر داروهای ضد التهاب مناطق خاصی از مغز در جستجآنان که در قله اند هرگز خحقیقت در علم، هرگز نهایی معنی روزهاینکه به خاطرخودت زندگی دانشمندان روشی برای تبدیاز مخالفت بشنونورون هاي مصنوعی می توانروشی برای بهبود هوش عاطفبیماری تی تی پیساخت شبکه عصبی مصنوعی با هوش مصنوعی از عروسک تا کمتنفس هوازی و میتوکندریکنفرانس تشنج هتل کوثر اصتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا یک، وجود داردحد و مرزها توهم ذهن ماستمغز آیندگان چگونه است ؟اگر نعمت فراموشی نبود بسداروی سل سپترژیم غذایی ضد التهابیاز تکنیکی تا مغز از مغز تچگونه هموساپينس بر زمین با هوش مصنوعی خودکار روبسردرد و علتهای آنهوش احساسیتو دی ان ای خاص ميتوکندريکی غایب شدی تا نیازمند دلتازه های اسکیزوفرنی(جنومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت نهمآیا خداباوری محصول تکاملابزار بقا از نخستین هماندر هر سوراخی سر نکنرشته نوروایمونولوژی و نقنگاه حقیقی نگاه به درون ابحثی در مورد نقش ویتامين شکل پنجم مادهتوهم وجودفلج خواب چیستهاوکينگ پیش از مرگش رسالکتاب طبیعت در قالب هندسهتسلیم شدن از نورون شروع مموجودات مقهور ژنها هستندآرامش و دانشحس و ادراک قسمت بیست و سوابزار بقا از نخستین هماندرمان تومورهای مغزی با ااز تکینگی تا مغز از مغز تزندگی در جمع مواردی را برزندگی در سیاهچالهنجات در راستگوییبخشش، عقلانی یا غیر عاقلوفور و فراوانیشباهت زیاد بین سلول هاي عتکنولوژی جدید که سلول هافرد حساس از نظر عاطفی و بگلوئونتغییر زودتر اتصالات مغزیما از اینجا نخواهیم رفتافراد بی دلیل دوستدار تو خفاش با شیوع همه گیری جدیابزار بقای موجود زنده از مغزهای کوچک بی احساسدرک دیگراناز علم جز اندکی به شما دازبان نیاز تکاملی استچرا در مغز انسان، فرورفتبرخی نرمش های گردنواقعیت چند سویهطبیعت موجی جهانتکامل زبانقارچ بی مغز در خدمت موجودگذر زمان کاملا وابسته به جهان ما میتواند به اندازمباحث مهم حس و ادراکامیدوار باش حتی اگر همه چخوشبختی دور از رنج های ماثر مضر مصرف طولانی مدت رنقش آتش در رسیدن انسان بهذهن چند جانبه نیازمند نگاصل علت و تاثیرسفر نامه سفر به بم و جنوب نظریه تکامل در درمان بیمبررسی ژنها در تشخیص بیماواکسن اسپایکوژنعلت خواب آلودگی بعد از خوتاثیر نگاه انسان بر رفتالرزش ناشی از اسیب به عصبپیوند مغز و سر و چالشهای جهان ریز و درشتمروری بر تشنج و درمان هایانرژی تاریک که ما نمی تودقیق ترین تصاویر از مغز ااختلالات حرکتی در انساننقش زبان در سلطه و قدرت ارمز بقای جهش ژنتیکیبلعیدن ستاره توسط سیاهچاسلسله مباحث هوش مصنوعیهندسه بنیادینبعد از کرونا دلخوشی بیهوورزش در کمر دردغم بی پایانتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پروانه ی آسمانیجاذبهمسیر دشوار تکامل و ارتقااولین تصویر در تاریخ از سدیدن خدا در همه چیزارتباط هوش ساختار مغز و ژنه جنگ و نه خونریزیروان سالمبی نهایت در میان مرزهاسیاهچاله های فضایی منابعهوش مصنوعی از عروسک بازی تقویت سیستم ایمنیژن یا نقشه توسعه مغز و نقتاثیر داروی ضد تشنج سدیم منبع هوشیاری کجاست قسمت آنزیم تولید انرژی در سلوحقیقت راستین انسان علم بمعادله ها فقط بخش خسته کناینکه خانواده ات سالم بادائما بخواناز نخستین همانند سازها تنورون های ردیاب حافظهروشی جدید در درمان قطع نخبیماری دویکساخت شبکه عصبی با الفبای هوش مصنوعی از عروسک تا کمتنفس بدون اکسیژنکنگره بین المللی سردرد دتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا کیهان می تواند یک شبیحریص نباشمغز انسان ایا طبیعتا تمااگر نعمت فراموشی نبود بسداروی ضد چاقیرژیم غذایی ضد درداز تکینگی تا مغز و از مغز چگونه هوشیاری خود را توسبا تعمق در اسرار ابدیت و سردرد تنشنهوش در طبیعتتو در میانه ی جهان نیستی کیهان خود را طراحی میکندتازه های بیماری پارکینسومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهارمآیا دلفین ها می تواند از ابزار بقا از نخستین هماندر یک فراکتال هر نقطه مرکرشد مغز فرایندی پیچیده انگاه دوبارهبحثی در مورد نقش کلسیم و شگفت انگیز بودن کیهانتوهم بی خداییفلج دوطرفه عصب 6 چشمهدف یکسان، در مسیرهای متکتاب، سفری به تاریختشنج چیستموسیقی نوآرامش و سکونحس و ادراک قسمت بیستمابزار بقا از نخستین هماندرمان تشنجاز تکینگی تا مغز از مغز تاز تکینگی تا مغز از مغز تزندگی زمینی امروز بیش از نخاع ما تا پایین ستون فقربدون پیر فلکوقت نهيب هاي غير علمي گذششجاعت و ترستکنولوژی جدید که سلول هافرضیه ای جدید توضیح میدهگمان میکنی جرمی کوچکی در تغییر عمودی سر انسان از پما اشیا را آنطور که هستندافزایش قدرت ادراکات و حسخلا، حقیقی نیستابزار بقای موجود زنده از مغزتان را در جوانی سیم کشدرک درست از خود و هوشیاریازدواج های بین گونه ای، رزبان و کلمه حتی برای کسانچرا ذرات بنیادی معمولاً برخی یونها و مولکول های مواقعیت چیستطبیعت بر اساس هماهنگیتکامل زبان انسان از پیشیقبل از آغازگذشته را دفن کنجهان مادی، تجلی فضا در ذهمجموعه های پر سلولی بدن مامیدی به این سوی قبر نیستخانه ی تاریکاثرات فشار روحی شدیدنقش انتخاب از طرف محیط، نذهن هوشیار در پس ماده ی ماصل عدم قطعیت از کوانتوم سفر به مریخ در 39 روزنظریه تکامل در درمان بیمبررسی بیماری التهابی رودواکسن اسپایکوژن ضد کروناعماد الدین نسیمی قربانی تاثیر نگاه انسان بر رفتالرزش عضله یا فاسیکولاسیوپیوند اندام از حیوانات بجهان شگفت انگیزمرکز هوشیاری، روح یا بدن انرژی خلا ممکن استدل به دریا بزناختلالات صحبت کردن در اننقش سجده بر عملکرد مغزرمز جهانبه قفس های سیاهت ننازسلطان جنگل یا صاحب ملکوتهندسه در پایه ی همه ی واکتفکر قبل از کاروزن حقیقی معرفت و شناختغم بی پایانتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پرواز از نیویورک تا لوس آجاذبه و نقش آن در شکلگیریمسئول صیانت از عقیده کیساولین دروغدژا وو یا اشنا پنداریارتباط پیوسته ی جهانچه زیاد است بر من که در ایروبات های ریز در درمان بیبی شرمیسیاهچاله ها، دارای پرتو هوش مصنوعی از عروسک بازی تلقین اطلاعات و حافظهژنها نقشه ایجاد ابزار هوتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیندهحقیقت غیر فیزیکیمعجزه ی علماینترنت بدون فیلتر ماهواداروهای مصرفی در ام اساز نخستین همانند سازها تنوروپلاستیسیتی چیستروشی جدید در درمان نابینبیماری دیستروفی میوتونیساختن آیندههوش مصنوعی از عروسک تا کمتنها مانع در زندگی موارد کنگره بین المللی سردرد دتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا گذشته، امروز وآینده حرکت چرخشی و دائمی کیهانمغز انسان برای ایجاد تمداگر با مطالعه فیزیک کوانداروی ضد چاقیراه فراری نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه واکسن کرونا را توزباهوش ترین و با کیفیت تریسردرد سکه ایهوش عاطفی بیشتر در زنانتوقف؛ شکستکیهانِ هوشیارِ در حال یاتبدیل تراکت صوتی مصنوعی منبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت نوزدهمآیا دلفین ها میتوانند باابزار بقا از نخستین هماندر کمتر از چند ماه سوش جداز تکینگی تا مغز از مغز ترشد مغز علت تمایل انسان بنگاهی بر قدرت بینایی درابحثی در مورد حقیقت فضا و شگفت زده و حیران باشتوهم تنهاییفناوری هوش مصنوعی نحوه خهدف از تکامل مغزکتابخانهتشنج و حرکات شبه تشنجی قاموسیقی هنر مایع استآرامش(سکوت) stillness و تکاپوحس و ادراک قسمت دهمابزار بقا از نخستین هماندرمان جدید ALSدرمان جدید میگرن با انتی از تکینگی تا مغز- از مغز زندگی زودگذرنخستین تصویر از سیاهچالهبرنامه و ساختار پیچیده موقتی فهمیدی خطا کردی برگشرکت نورالینک ویدیویی ازتکینگیفشار و قدرتگنجینه ای به نام ویتامین تغییرات منطقه بویایی مغزما به جهان های متفاوت خودافزایش مرگ و میر سندرم کوخلا، خالی نیستابزار بقای موجود زنده از مغزتان را در جوانی سیمکشدرک عمیق در حیواناتاساس انسان اندیشه و باور زبان و بیان نتیجه ساختماچراروياها را به یاد نمی آبرخی اثرات مضر ویتامین دواقعیت چیستطعمه ی شبکه های ارتباط اجتکامل ساختار رگهای مغزی قبل از انفجار بزرگگربه شرودینگر و تاثیر مشجهان مرئی و نامرئیمحل درک احساسات روحانیامیدی تازه در درمان سرطاخانواده پایداراثرات مفید قهوهنقش اتصالات بین سلولهای ذهن تو همیشه به چیزی اعتقاصول انجام برخی نرمش ها دسفر تجهیزات ناسا به مریخ هفت چیز که عملکرد مغز تو بررسی سیستم تعادلی بدن اواکسن دیگر کرونا ساخته شعوامل موثر در پیدایش زباتاثیر ویتامین دی بر بیمالزوم سازگاری قانون مجازاپیوند سر آیا ممکن استجهانی که نه با یک رخداد و مرکز حافظه کجاستانسان قدیم در شبه جزیره عدلایلی که نشان میدهد ما باختلالات عضلانی ژنتیکنقش غذاها و موجودات دريارمز جهان خاصیت فراکتالبه مغز خزندگان خودت اجازسم زنبور ، کلیدی برای وارهندسه زبانِ زمان استتفکر خلا ق در برابر توهم وزوز گوشغیرقابل دیدن کردن مادهتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پروتز عصبی برای تکلمجدایی خطای حسی استمسئولیت جدیداولین سلول مصنوعیدژاوو یا آشناپنداریارتباط انسانی، محدود به نه عدم مطلق بلکه عدم با قروبات کیانبی عدالتی در توزیع واکسن سیاهچاله و تکینگی ابتدایهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاش ها برای کشف منابع جدژنها ، مغز و ارادهتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آینده ی انسان در فراتر ازحقیقت غیر قابل شناختمعجزه ی علم در کنترل کرونایندرالداروهای ام اساز نخستین همانند سازها تنوروز یا روز پایانیروشی جدید در درمان سکته مبیماری ضعف عضلات نزدیک بساختار فراکتال وجود و ذههوش مصنوعی از عروسک تا کمتنها در برابر جهانکنترل همجوشی هسته ای با هتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا پیدایش مغز از روی تصاحس چشایی و بویاییمغز انسان برای شادمانی طاگر تلاش انسان امروز براداروی ضد تشنج با قابليت تراه های جدید برای قضاوت راز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه آن شکری که می خوریمباور و کیهان شناسیسردرد عروقی میگرنهوش عاطفی در زنان بیشتر اکیست هیداتید مغزتبدیل سلولهای محافط به سمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت هفتمآیا دست مصنوعی به زودی قاابزار بقا از نخستین هماندر آسمان هدیه های نادیدناز تکینگی تا مغز از مغز ترشد در سختی استنگاهی بر توانایی اجزاي ببحثی در مورد عملکرد لوب فشگفتی های زنبور عسلتوهم جدایی و توهم علمفیلمی بسیار جالب از تغییهدف از خلقت رسیدن به ابزاکجای مغز مسئول پردازش تجتشنج عدم توازن بین نورون میهمانهای ناخوانده عامل آزمون تجربی، راهی برای رحس و ادراک قسمت دوازدهمابزار بقا از نخستین همانابزار بقا از نخستین هماندرمان جدید کنترل مولتیپلاز تکینگی تا مغز- از مغز زندگی، مدیریت انرژینخستین روبات های زنده ی جبرنامه ی مسلط ژنها در اختوقتی تو از یاد گرفتن باز شربت ضد خلطتکامل فردی یا اجتماعیفضای قلب منبع نبوغ استگویید نوزده و ایمنی ساکتتغییرات آب و هوایی که به ما با کمک مغز خود مختاريمافزایش سرعت پیشرفت علوم خلاصه ای از مطالب همایش مابزار بقای موجود زنده از نقش قهوه در سلامتیدرگیری قلب در بیماری ویراستفاده از مغز، وزن را کمزبان و بیان، در سایه پیشرچراروياها را به یاد نمی آبرخی اختلالات عصبی مثانهواقعیت های متفاوتظهور امواج مغزی در مغز مصتکامل شناخت انسان با کشفقدم زدن و حرکت دید را تغیگزیده ای از وبینار یا کنفجهان هوشیارمحل درک احساسات روحانی دامگا سه عامل مهم سلامتخار و گلاثرات مضر ماری جوانانقش تیروئید در تکامل مغزذهن خود را مشغول هماهنگیاصول توسعه ی یک ذهن کاملسفر دشوار اکتشافهفت سین یادگاری از میراث بررسی علل کمر درد در میانواکسن دیگری ضد کرونا از دعوامل ایجاد لغت انسانی و تاثیر ویروس کرونا بر مغز لزوم سازگاری قانون مجازاپیوند سر، یکی از راه حلهاجهانی که از یک منبع، تغذیمرکز حافظه کجاستانسان میوه ی تکاملدنیای شگفت انگیز کوانتوماختراع جدید اینترنت کواننقش غذاها و موجودات دريارنگ کردن، حقیقت نیستبه نقاش بنگرسماگلوتید داروی کاهش دهنهنر حفظ گرهتفاوت مغز انسان و میمون هیک پیام منفرد نورون مغزی غرور و علمتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پرورش مغز مینیاتوری انساجریان انرژی در سیستم های مسئولیت در برابر محیط زیاوکرلیزوماب داروی جدید شدگرگونی های نژادی و تغییارتباط از بالا به پایین منهایت معرفت و شناخت درک عروح رهاییبیمار 101 ساله، مبتلا به سسیاهچاله ی تولید کنندههوش مصنوعی از عروسک بازی تلاش هایی در بیماران قطع ژنهای مشترک بین انسان و وتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آینده ی علم و فیزیک در60 ثحقایق ممکن و غیر ممکنمعجزه در هر لحظه زندگیایا کوچک شدن مغزانسان الداروهای تغییر دهنده ی سیاز نخستین همانند سازها تنوشیدن چای برای مغز مفید ريتوکسيمب در درمان ام اسبیماریهای تحلیل عضلانی اساختار شبکه های مغزی ثابهوش مصنوعی از عروسک تا کمتنبیه چقدر موثر استکنترل جاذبهتاثیر رو ح و روان بر جسممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا آگاهی پس از مرگ از بیحس و ادراک (قسمت اول )مغز انسان برای شادمانی طاگر خواهان پیروزی هستیداروی ضد تشنج با قابليت تراه های جدید برای قضاوت راز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه انتظارات بر ادراک باد غرور و سر پر از نخوت وسرعت فکر کردن چگونه استهوش عاطفی در زنان بیشتر اکیست کلوئید بطن سومتداوم مهم است نه سرعتمنبع هوشیاری در کجاست؟ قحس و ادراک قسمت هفدهمآیا رژیم غذایی گیاهی سلاابزار بقا از نخستین هماندر آستانه ی موج پنجم کوویاز تکینگی تا مغز از مغز تز گهواره تا گورچالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهشانس یا تلاشتوهم جسمفیزیک مولکولها و ذرات در هر چیز با هر چیز دیگر در تکرونا چه بر سر مغز می آورتشویق خواندن به کودکانمیوتونیک دیستروفیآزمون ذهنی گربه ی شرودینحس و ادراک قسمت سومابزار بقا از نخستین هماندرمان جدید سرطاناز تکینگی تا مغز- از مغزتزونیسومایدنرمش های مفید برای درد زابرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱ویتنام نوعی کرونا ویروس شش مرحله تکامل چشمتکامل مادی تا ابزار هوشمقفس ذهنگوشه بیماری اتوزومال رسستغییرات تکاملی سر انسان ما بخشی از این جهان مرتبطافسردگی و اضطراب در بیماخلاصه ای از درمان های جدیابزارهای پیشرفته ارتباط نقش مهاجرت در توسعه نسل ادرگیری مغز در بیماری کویاستفاده از هوش مصنوعی در زبان و تکلم برخی بیماریهنزاع بین جهل و علم رو به پبرخی اصول سلامت کمرواقعیت و مجازعقل مجادله گرتکامل، نتیجه ی برنامه ریقدرت کنترل خودگزارش یک مورد جالب لخته وجهان های بسیار دیگرمحدودیت چقدر موثر استامروز دانش ژنتیک هیچ ابهخارق العاده و استثنایی باجزای پر سلولی بدن انسان نقش حفاظتی مولکول جدید دذهن سالماصول سلامت کمرسفرنامه سفر به بم و جنوب هم نوع خواری در میان پیشیبزرگ فکر کنواکسن سرطانعواملی که برای ظهور لغت اتاثیر ژنها بر اختلالات خلزوم عدم وابستگی به گوگل پیوندی که فراتر از امکانجهانی در ذهنمرکز خنده در کجای مغز استانسان ها می توانند میدان دندان ها را مسواک بزنید تادامه بحث تکامل چشمنقش غذاها و موجودات دريارنگین کمانبه نقاش بنگرسندرم کووید طولانیهنر رها شدن از وابستگیتفاوت ها و تمایزها کلید بیک پیشنهاد خوب برای آسان مقالاتتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز پرتوهای صادر شده از سیاهجریان انرژی در سیستم های مستند جهان متصلايندگان چگونه خواهند دیددانش قدرت استارتباط بین هوش طبیعی و هونهایت در بی نهایتروزه داری متناوب، مغز را بیماری های مغز و اعصاب و سیاره ی ابلهانهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاشی برای درمان قطع نخاژنهای هوش ، کدامندتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا ممکن است موش کور بی محل مشکلمغز فکر میکند مرگ برای دیایا این جمله درست است کسیداروهای ضد بیماری ام اس واز نشانه ها و آثار درک شدنوعی سکته مغزی ، وحشتناک ریه زغالیبیماری، رساله ای برای سلسازگاری با محیط بین اجزاهوش مصنوعی از عروسک تا کمتو یک معجزه ایکندر در بیماریهای التهابتاثیر روده بر مغزمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا امکان بازسازی اندامهحس و ادراک (قسمت دوم )مغز انسان رو به کوچک تر شاپی ژنتیکداروی ضد تشنج توپیراماتراه پیروزی در زندگی چیستاز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه به سطح بالایی از هوبار بزرگ ایستادن بر دو پاسعی کن به حدی محدود نشویتولید مثل اولین ربات های هوشمندی کیهانکاهش مرگ و میر ناشی از ابتداخل مرزها و صفات با بینمنبع هوشیاری در کجاست؟(قحس و ادراک قسمت هجدهمآیا رژیم غذایی گیاهی سلاابزار بقا از نخستین هماندر درمان بیماری مولتیپل از تکینگی تا مغز از مغز تزمین در برابر عظمت کیهانچالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهشاهکار قرنتوهمات و شناخت حقیقتفیزیک و هوشیاریهر جا که جات میشه، جات نیکریستال هاتشخیص ژنتیکی آتروفی های میگرن و پروتئین مرتبط با آزمون ذهنی گربه شرودینگرحس و ادراک قسمت سی و هشتمابزار بقای موجود زنده از درمان سرطان با امواج صوتاز تکینگی تا مغز، از مغز زونا به وسیله ویروس ابله نرمش های مفید در سرگیجهبرین نت به جای اینترنتویتامین E برای فعالیت صحششمین کنگره بین المللی ستکامل مداومقلب و عقلگوشت خواری یا گیاه خواریثبت و دستکار ی حافظهما تحت کنترل ژنها هستیم یاقلیت خلاقخم شدن فضا-زمانابزارهای بقا از نخستین هنقش میدان مغناطیسی زمین درگیری مغز در بیماران مباستفاده از انرژی خلازبان و شناخت حقیقت قسمت چنزاع بین علم و نادانی رو برخی بیماری ها که در آن بواقعیت و انعکاسعقلانیت بدون تغییرتأثیر نگاه انسان بر رفتاقدرت انسان در نگاه به ابعگشایش دروازه جدیدی از طرجهان هایی در جهان دیگرمحدودیت های حافظه و حافظانفجار و توقف تکاملی نشاخبر مهم تلسکوپ هابلاجزایی ناشناخته در شکل گنقش حیاتی تلومر دی ان آ دذخیره ی شگفت انگیز اطلاعاضطراب و ترسسفرنامه سفر به بم و جنوب همه چیز در زمان مناسببزرگ شدن مغز محدود به دورواکسن سرطانعوارض ازدواج و بچه دار شدتاثیر کلام در آیات کلام بمقاومت به عوارض فشار خون پیوستگی همه ی اجزای جهانجهان، تصادفی نیستمرگ چیستانسان یک کتابخانه استدو ویژگی انتزاع و قدرت تجاداراوون تنها داروی تایینقشه مغزی هر فرد منحصر بهرهبر حقیقیبه هلال بنگرسندرم گیلن باره به دنبال هنر، پر کردن است نه فحش دتفاوت ها را به رسمیت بشنایک آلل ژنتیکی که از نئاندتاثیر ویتامین دی بر بیماتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز آلودگی هوا چالش قرن جدیدجریان انرژی در سیستم های مشکلات نخاعیايا اراده آزاد توهم است یدانش محدود به ابعاد چهارارتباط شگفت مغز انسان و فچهار میلیارد سال تکامل بروزه داری و بیمار ی ام اس بیماری وسواسسیاره ابلهانهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاشی تازه برای گشودن معژنهای حاکم بر انسان و انستاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا ما کالا هستیمحلقه های اسرارآمیزمغز قلبایا ابزار هوشمندی یا مغز داروی فامپیریدین یا نورلاز نظر علم اعصاب یا نرووسنیکولا تسلاریواستیگمینبیندیشستون فقرات انسان دو پا جلهوش مصنوعی از عروسک تا کمتو یک جهان در مغز خودت هسکوچ از محیط نامناسبتاثیر رژیم گیاه خواری بر منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا انسان با مغز بزرگش اخمغز انسان رو به کوچکتر شدابتدا سخت ترین استدارویی خلط آورراه انسان شدن، راه رفتن واز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه باغبانی باعث کاهش بار سنین ابزار هوشمندی اشلیک فراموشیتولید یا دریافت علمهوشیاری کوانتومیکاهش التهاب ناشی از بیماتروس جریان انرژیمنبع خواب و رویاحس و ادراک قسمت هشتمآیا راهی برای رفع کم آبی ابزار بقا از نخستین هماندر سال حدود 7 میلیون نفر از تکینگی تا مغز از مغز تزمین زیر خلیج فارس تمدنی چالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهشاهکار شش گوشتوپیراماتفیزیکدانان ماشینی برای تهر حرکت خمیده می شود و هر کریستال زمان(قسمت اولتشخیص آلزایمر سالها قبل میگرن سردردی ژنتیکی که بآسيب میکروواسکولاریا آسحس و ادراک قسمت سی و ششمحس و ادراک قسمت سیزدهمابزار بقای موجود زنده از درمانهای بیماری پارکینساز تکینگی تا مغز، از مغز زیباترین چیز در پیر شدننرمشهای مهم برای تقویت عبرای یک زندگی معمولیویتامین E در چه مواد غذایصبر بسیار بایدتکامل چشمقلب دروازه ی ارتباطگیلگمش باستانی کیستثبت امواج الکتریکی در عصمانند آب باشالکترومغناطیس شنوایی و هخونریزی مغز در سندرم کووابزارهای بقا ازنخستین همنقش محیط زندگی و مهاجرت ددرگیری مغزی در سندرم کوواستفاده از سلول های بنیازبان و شناخت حقیقت قسمت انزاع بین علم و جهل رو به پبرخی بیماری های خاص که بدواقعیت خلا و وجود و درک معقیده ی بی عملتئوری تکامل امروز در درمقدرت عشقپمبرولیزوماب در بیماری چجهان یکپارچهمخچه فراتر از حفظ تعادلانقراض را انتخاب نکنیدخدا موجود استاحیای بینایی نسبی یک بیمنقش خرچنگ های نعل اسبی درذره ی معین یا ابری از الکاطلاع رسانی اینترنتیسفرنامه سفر به بم و جنوب همه چیز در زمان کنونی استبزرگ شدن تقریبا ناگهانی واکسن ضد اعتیادعید نوروز مبارکتاثیر کپسول نوروهرب بر نمقابله ی منطقی با اعتراضپیام های ناشناخته بر مغز جهش های ژنتیکی مفید در سامرگ و میر پنهانانسان جدید از چه زمانی پادو برابر شدن خطر مرگ و میادب برخورد با دیگراننقشه های مغزی جدید با جزیروی و منیزیم در تقویت استبه کدامین گناه کشته شدندسندرم پیریفورمیسهوموارکتوس ها ممکن است دتفاوت های بین زن و مرد فقیک جهش ممکن است ذهن انسانصفحه اصلیتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز آلودگی هوا و ویروس کروناجستجوی متن و تصویر به صورمشکلات بین دو همسر و برخیايا اراده آزاد توهم است یدانش بی نهایتارتباط شگفت انگیز مغز انچهار ساعت پس از کشتار خوکروزه داری سلول های بنیادبیماری کروتز فیلد جاکوبسیاره ابلهانهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاشی جدید در درمان ام اسکل اقیانوس در یک ذرهتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا ما تنها موجودات زنده حمله ویروس کرونا به مغزمغز ما کوچکتر از نیم نقطهایا بیماری ام اس (مولتیپداروی لیراگلوتیداز نظر علم اعصاب اراده آزنیاز به آموزش مجازی دیجیریاضیات یک حس جدید استبیهوش کردن در جراحی و بیمسخن و سکوتهوش مصنوعی به کمک هوش طبیتو کز محنت دیگران بی غمیکوچک شدن مغز از نئاندرتاتاثیر رژیم گیاه خواری بر منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیا احتمال دارد رویا از آمغز ایندگان چگونه استابتدایی که در ذهن دانشمنداستانها و مفاهیمی اشتباراه بی شکستاز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه تکامل مغزهای کنونیبارداری بدون رحمشلیک فراموشیتولید پاک و فراوان انرژیهوش، ژنتیکی است یا محیطیکاهش حافظه هرچند فرایندیتری فلوپرازینمنتظر نمان چیزی نور را بهحس و ادراک قسمت پنجمآیاما مقهور قوانین فیزیکابزار بقا از نخستین هماندرمان های اسرار آمیز در آاز تکینگی تا مغز از مغز تزمان چیستچالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهشاید گوشی و چشمی، آماده شتوانایی مغز و دیگر اجزای فاصله ها در مکانیک کوانتهرچیز با یک تاب تبدیل به کریستال زمان(قسمت دوم)تصویر زیبا از سلولمیگرن شدید قابل درمان اسآسیب ها ناشی از آلودگی هومیدان مغناطيسي زمین بشر آشنا پنداریحس و ادراک قسمت ششمابزار بقای موجود زنده از درهای اسرارآمیز و پوشیدهاز تکینگی تا مغز، از مغز زیباترین چیز در افزایش سچرا مغز انسان سه هزار سالبرای پیش بینی آینده مغز دویتامین کاصرع و درمان های آنتکامل و ارتقای نگاه تا عمقلب روباتیکگیاه بی عقل به سوی نور میجلوتر را دیدنماه رجبالکتروتاکسی(گرایش و حرکخواندن ، یکی از شستشو دهنابزارهای بقای موجود زندهنقش نگاه از پایین یا نگاهدرگیری مغزی در سندرم کوواستفاده از سلول های بنیازبان و شناخت حقیقت قسمت دنسبت ها در کیهانبرخی توجهات در ببمار پاروالزارتان داروی ضد فشار علم و ادراک فقط مشاهده ی تئوری تکامل در پیشگیری و لمس کوانتومیپنج اکتشاف شگفت آور در موجهان یکپارچهمخچه ، فراتر از حفظ تعادلانواع سکته های مغزیخدای رنگین کماناحیای بینایی نسبی یک بیمنقش داروهاي مختلف معروف ذرات کوانتومی زیر اتمی قاطلاعات حسی ما از جهان، چسفرنامه سفر به بم و جنوب همه ی سردردها بی خطر نیستبزرگترین خطایی که مردم مواکسنی با تاثیر دوگانه اعامل کلیدی در کنترل کارآتاثیر کپسول نوروهرب بر تمقابله با کرونا با علم اسپیشینیان انسان از هفت میجهش های ژنتیکی غیر تصادفمرگ و میر بسیار بالای ناشانسان خطرناکترین موجوددو برابر شدن خطر مرگ و میادراک ما درک ارتعاشی است نقص در تشخیص هیجانات عامرویا و واقعیتبه امید روزهای بهترسندرم پس از ضربه به سرهوش فوق العاده، هر فرد استفاوت های تکاملی در مغز ویک رژیم غذایی جدید، می توسوالات پزشکیتاثیر گیاه خواری بر رشد ومنابع انرژی از نفت و گاز آلزایمرجستجوی هوشیاری در مغز مامشکلات روانپزشکی پس از سای نعمت من در زندگیمدانشمندان موفق به بازگردارتباط شگفت انگیز مغز اننوآوری ای شگفت انگیز دانروش مقابله مغز با محدودیبیماری گیلن باره و بیمارسیر آفرینش از روح تا مغز هوش مصنوعی از عروسک بازی تمایل زیاد به خوردن بستنکلمات بلند نه صدای بلندتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا مغز تا بزرگسالی توسعحمایت از طبیعتمغز مانند تلفن استایا بدون زبان میتوانیم تداروی تشنجی دربارداریاز نظر علم اعصاب اراده آزچیز جدید را بپذیرریسدیپلام تنها داروی تایبیهوشی در بیماران دچار اسخن پاک و ثابتهوش مصنوعی به شناسایی کاتو پیچیده ترین تکنولوژی کوچکترین چیز یک معجزه استاثیر رژیم گیاه خواری بر منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 67آیا احتمال دارد رویا از آمغز ابزار بقای برتر مادیابتذال با شعار دیندخالت در ساختار ژنهارابطه تشنج و اوتیسماز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه جمعیت های بزرگ شکل بازگشت از آثار به سوی خداشنا در ابهای گرم جنوب نیاتولید سلولهای جنسی از سلهیچ چیز همیشگی نیستکاهش دوپامین عامل بیماریتری فلوپرازینمنحنی که ارتباط بین معرفحس و ادراک قسمت پنجاهآب زندگی است قسمت چهارمابزار بقا از نخستین هماندرمان های بیماری آلزایمراز تکینگی تا مغز از مغز تزمان و مکان، ابعاد کیهان چالش دیدگاه های سنتی در ببحثی درباره هوش و تفاوتهشاید درست نباشدتوازن مهمتر از فعالیت زیفاصله ی همیشگی تصویر سازهز ذره، یک دنیاستکریستال زمان(قسمت سوم)تصویر زیبای اصفهانتصویربرداری فضاپیمای آممیدان های مغناطیسی قابل آشنا پنداریحس و ادراک قسمت شصت و هشتابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگ چالش است یا منفعدریای خدااز تکینگی تا مغز، از مغز زیر فشار کووید چه باید کرچرا مغزهای ما ارتقا یافت برای اولین بار دانشمندانویتامین کا و استخوانضرورت زدودن افکارتکامل و ریشه ی مشترک خلقتقلب را نشکنگیاه خواری و گوشت خوار کدجمجمه انسان های اولیهماپروتیلینالگو و عادت را بشکن و در اخواب سالم عامل سلامتیابزارهای بقای از نخستین نقش نظام غذایی در تکامل مدرگیری اعصاب به علت میتواستفاده از سلول های بنیازبان و شناخت حقیقت قسمت سنسبت طلایی، نشانه ای به سبرخی توصیه ها برای واکسیواکنش های ناخودآگاه و تقعلم و روحتئوری جدید، ویران کردن گلوب فرونتال یا پیشانی مغپول و شادیجهان کنونی و مغز بزرگتریمخچه ابزاري که وظیفه آن فانگشت ماشه ایخسته نباشی بابااحساس گذر سریعتر زماننقش درختان در تکاملذرات کوانتومی زیر اتمی قاطلاعاتی عمومی در مورد مسفری به آغاز کیهانهمیشه چشمی مراقب و نگهبابزرگترین درد از درون است واسطه ها د رمسیر ایجاد مغعادت کردن به نعمتتاثیر کپسول نوروهرب بر سملاحظه های اخلاقی دربارهپیشرفت های جدید علوم اعصجهش تمدنی عجیب و شگفت انسمرگ انتقال است یا نابود شانسان عامل توقف رشد مغزدو سوی واقعیتادغام میان گونه های مختلنقطه بی بازگشترویا و کابوسبه بالا بر ستارگان نگاه کسندرم سردرد به دلیل افت فهوش مصنوعی می تواند بر احتفاوت های زبانی سرمنشا تیکی از علل محدودیت مغز امپیامهای کاربرانتاثیر گیاهخواری بر رشد و منابع انرژی از نفت و گاز آملودیپین داروی ضد فشار حفره در مغزمشکلات روانپزشکی در عقب ای آنکه نامش درمان و یادشدانشمندان نورون مصنوعی سارتباط غیرکلامی بین انسانوار مغز مشاهده ی غیر مستروش های صرفه جویی در ایجابیماری آلزایمر، استیل کوسیستم تعادلی بدنهوش مصنوعی از عروسک بازی تمدن قدیمی ای در جنوب ایرکلوزاپین داروی ضد جنونتاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا همه جنایت ها نتیجه بیحوادث روزگار از جمله ویرمغز مادران و کودکان در زمایا تکامل هدفمند استداروی جدید ALSاز واقعیت امروز تا حقیقتچیزی منتظر شناخته شدنبیوگرافیسختی ها رفتنی استهوش مصنوعی در کامپیوترهاتو افق رویداد جهان هستیکووید نوزده و خطر بیماری تاثیر رژیم گیاهخواری بر منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 74آیا برای تولید مثل همیشه مغز ابزار برتر بقاابداع دی ان ای بزرگترین ددر مانهای کمر دردرادیوی مغز و تنظیم فرکاناز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه جمعیت های بزرگ شکل بازگشت به ریشه های تکاملشناخت و معرفت، و نقش آن دتولترودینهیچ وقت خودت را محدود به کاهش سن بیولوژیکی، تنها ترک امروزمنشأ اطلاعات و آموخته ها حس و ادراک قسمت پنجاه و یآب زندگی است قسمت اولابزار بقا از نخستین هماندرمان های جدید میگرناز تکینگی تا مغز از مغز تزمان و صبرچاالش ها در تعیین منبع هوبحثی درباره احساسات متفاشب سیاه سحر شودتوسعه هوش مصنوعی قادر اسفروتنی و غرورهزینه ای که برای اندیشیدکشف مکانیسم عصبی خوانش پکشف مکانیسمی پیچیده در بتصور از زمان و مکانمیدان بنیادین اطلاعاتآغاز فصل سرما و دوباره تکحس و ادراک قسمت شصت و دوابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگ چالشهای پیش رودرک فرد دیگر و رفتارهای ااز تکینگی تا مغز، از مغز زیرفون داروی ضد ام اسچرا ویروس کرونای دلتا وابرای تمدن سازی، باید در بویتامین کا در سبزیجاتضررهای مصرف شکر و قند بر تکامل ابزار هوش ، راه پر قیچی ژنتیکیگیرنده باید سازگار با پیجنبه های موجی واقعیتماجرای جهل مقدسالگوی بنیادین و هوشیاریخواب سالم عامل سلامتی و یابزارهای دفاعی و بقای مونقش نظریه تکامل در شناسادرختان اشعار زمیناستیفن هاوکینگ در مورد هزبان جانسوزنشانه های گذشته در کیهان برخی درمان های Spinal Muscular Atواکنش به حس جدیدعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهتا 20 سال آینده مغز شما به لوتیراستامپوست ساعتی مستقل از مغز دجهان کاملی در اطراف ما پرمدل همه جانبه نگر ژنرالیانگشت نگاری مغز نشان میدخطا در محاسبات چیزی کاملاحساسات کاذبنقش ذهن و شناخت در حوادث ذرات کوانتومی زیر اتمی قاطلاعاتی عمومی در مورد مسقوط درون جاذبه ای خاص، چهمیشه اطمینان تو بر خدا ببسیاری از بیماری های جدیوبینار اساتید نورولوژی دعارضه جدید ویروس کرونا ستاثیر کپسول نوروهرب بر سملاحظات بیهوشی قبل از جرپیشرفت در عقل است یا ظواهجهشهای مفید و ذکاوتی که دمرگ تصادفیانسانیت در هم تنیده و متصدولت یا گروهکادغام دو حیطه علوم مغز و نمیتوان با بیرون انداختنرویا و خبر از آیندهبه بالاتر از ماده بیندیشسوپاپ ها یا ترانزیستورهاهوش مصنوعی و کشف زبان هایتفاوت ایستایی و تکاپویافته های نوین علوم پرده سایتهای دیگرتاثیر انتخاب از طرف محیط منابع انرژی از نفت و گاز آموزش نوین زبانحقیقت قربانی نزاع بین بی مشاهده گر جدای از شیء مشاایمپلانت مغزی کمک میکند دانشمندان یک فرضیه رادیکارتروز یا خوردگی و التهانوار مغز در فراموشی هاروش هایی برای جلوگیری از بیماری الزایمرسیستم دفاعی بدن علیه مغز هوش مصنوعی از عروسک بازی تمدن پیشرفته ی پیشینیانکلام و زبان، گنجینه ای بستاثیر درجه حرارت بر عملکمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا هوش مصنوعی می تواند نحکمت الهی در پس همه چیزمغز چون ابزار هوش است دلیایجاد احساساتداروی جدید s3 در درمان ام از کجا آمده ام و به کجا میچیزی خارج از مغزهای ما نیبیوگرافیسرنوشتهوش مصنوعی در خدمت خلق وحتو انسانی و انسان، شایستکودک هشت ساله لازم است آدتاثیر عصاره تغلیظ شده گیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 75آیا بزرگ شدن مغز فقط در دمغز از بسیاری حقایق می گرابزار هوش در حال ارتقا ازدر محل کار ارزش خودت را براز تغییراز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه حافظه را قویتر کنیبازخورد یا فیدبکشناخت درون، شناخت بیرون؛تومورها و التهاب مغزی عاهیچ کاری نکردن به معنی چیکایروپاکتیک چیستترکیب حیوان و انسانمنشاء کوانتومی هوشیاری احس و ادراک قسمت پنجاه و دآب زندگی است قسمت دومابزار بقا از نخستین هماندرمان های جدید در بیماری از تکینگی تا مغز از مغز تزمان واقعیت است یا توهمناتوانی از درمان برخی ویبحثی درباره احساساتی غیرشبیه سازی میلیون ها جهان توسعه برخی شغل ها با هوش فرگشت و تکامل تصادفی محض