دانشمندان نورون مصنوعی ساخته اند که حقیقتا حافظه های الکترونیک را نگه می دارد

دانشمندان، نورون مصنوعی ساخته اند که حقیقتا حافظه های الکترونیک را نگه می‌دارد.

به جای الکترون ها این نورون ها از یون ها استفاده می‌کنند، دقیقا مانند مغز!

هوش مصنوعی از عروسک های بازی تا کمک به انسان در تولیدات تا زیان های آن بر جسم و روح انسان- قسمت نوزدهم

مغز انسان منحصر به فرد است. با وجود اینکه طی روز فقط به اندازه ی دو موز، انرژی مصرف میکند این مانع نمیشود وظایف پیچیده و غیر هوشیار را با سودمندی بسیار انجام دهد. ولی گروهی از پژوهشگران روشی را طراحی کرده اند و نورون مصنوعی ساخته اند که از تکه های بسیار ریز گرافن است و یک لایه از مولکول های آب را

میزبانی میکند.

این مطلب در مجله ی ساینس منتشر شده است.

سودمندی بسیار زیاد مغز به دلیل واحدهای ساختمانی و بسیار پیشرفته ی آن به نام نورون ها است. این نورون ها سوراخ های بسیار ریزی در حد نانو، به نام کانال های یونی دارد. این کانال ها به تناوب باز و بسته می‌شوند و می توانند جریان الکتریکی را در طول سلول عصبی ایجاد کنند و این پتانسیل عملی است که برای ارتباط نورون ها با هم مورد نیاز است.

هوش مصنوعی می‌تواند همین کار را کند ولی به ده ها تا هزاران بار انرژی بیشتر نیاز دارد. این چالشی برای پژوهشگران است تا سیستم هایی مشابه مغز انسان بسازند.

مطالعه با نانوسیالات، ساده است زیرا رفتار سیالات را در کانال های زیر صد نانومتر میتواند بررسی کند. مطالعه ی جدید نشان داده است که میدان الکتریکی، لایه ی منفردی از مولکول های آب را در خوشه های بلند، کنار هم می آورد و این خصوصیتی کلیدی به نام تاثیرممریستوراست: وقتی خوشه ها بخشی از تحریک ها را- که در گذشته ی نزدیک به دست آورده است- نگه دارد.

مانند مغز انسان طراحی پژوهشگران، تکه های گرافن است که کانال های یونی را علاوه بر جریان ها و خوشه های یونی تولید میکند. به علاوه با کمک وسایل نظری و دیجیتال، دانشمندان روشی را کشف کردند تا این خوشه های خاص را کنار هم بیاورند و مکانیسم فیزیکی ایجاد پتانسیل های عمل را تولید کنند. به بیان دیگر توانایی برای انتقال داده ها از یک نورون به نورون دیگر.

این کار توسط گروهی فرانسوی- که با دانشمندان دانشگاه مانچستر انگلیس کار میکنند- انجام میشود. مرحله ی بعدی تست کردن این سیستم های ابداعی است تا بتواند آلگوریتم های یادگیری پایه را انجام دهد و این به نوبه ی خود ممکن است پایه ای برای یادآوری و حافظه ی الکترونیک از طریق نورون های مصنوعی باشد.

به طور طبیعی پیگیری تکثیر و انتشار فعالیت مغز انسان اهمیت زیادی برای عملکردهای تقویتی شناخت، دارد. برای نمونه پروژه ی نورالینک ایلان ماسک، هدفش کاشتن تراشه های کامپیوتری در مغز انسان برای شناخت فراانسانی است و این در زمانی است که قدرت محاسباتی نامحسوس تحلیل های آموزش ماشین همراه با شهود خلاق ناهمسان ذهن انسان باشد.

با این همه برخی پسگردها و چالش ها وجود دارد.

فیلسوف و روانشناس شناختی سوزان شنیدر می گوید: بدون تنظیم مناسب تراشه های مغزی، اندیشه های درونی و داده های بیومتریک میتواند در یک پیشنهاد گران مزایده، فروخته شود! و مردم ممکن است به استفاده از تراشه های مغزی برای باقی ماندن در محل استخدام خود احساس اجبار پیدا کنند و این در زمانی است که در آینده هوش مصنوعیِ فراتر از ما در محل کار، حاضر باشد!.

و اگر تراشه های مغز مانند نورالینک ایلان ماسک ،امکان فعالیت های مرسوم گوشی های هوشمند را فراهم کند و آن را توسعه دهد این داده ها ممکن است برای علایم فعالیت دیجیتالی جنایتکارانه اسکن شود و این با وسایلی است که به سادگی فریب داده می شود تا مثبت کاذب ایجاد کند و به تو در مورد جرم و جنایتی در حد بالا انگ بزند! یک گزارش از اپل نشان میدهد خط بین و امنیت خصوصی و عمومی به سرعت در حال کاهش است.

کشف مکانیسمی پیچیده در بمغز انسان برای شادمانی طآغاز فصل سرما و دوباره تکدریای خدازیر فشار کووید چه باید کرابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگ چالشهای پیش رواز تکینگی تا مغز، از مغز ضرورت زدودن افکارتکامل و ریشه ی مشترک خلقتچرا ویروس کرونای دلتا وابرای تمدن سازی، باید در بویتامین کا در سبزیجاتجمجمه انسان های اولیهمنبع هوشیاری در کجاست؟ قخواب سالم عامل سلامتیگیرنده باید سازگار با پیالگوی بنیادین و هوشیاریدرگیری اعصاب به علت میتوزبان و شناخت حقیقت قسمت سابزارهای دفاعی و بقای مونقش نظریه تکامل در شناسااستیفن هاوکینگ در مورد هعلم و روحتئوری جدید، ویران کردن گفیزیک مولکولها و ذرات در نشانه های گذشته در کیهان برخی درمان های Spinal Muscular Atواکنش به حس جدیدجهان کنونی و مغز بزرگتریمیوتونیک دیستروفیخسته نباشی باباپوست ساعتی مستقل از مغز دانگشت نگاری مغز نشان میدذرات کوانتومی زیر اتمی قسفری به آغاز کیهاناحساسات کاذبنقش ذهن و شناخت در حوادث اطلاعاتی عمومی در مورد معادت کردن به نعمتتاثیر کپسول نوروهرب بر سفضای قلب منبع نبوغ استهمیشه اطمینان تو بر خدا ببسیاری از بیماری های جدیوبینار اساتید نورولوژی دجهش تمدنی عجیب و شگفت انسما با کمک مغز خود مختاريمدو سوی واقعیتپیشرفت در عقل است یا ظواهانسانیت در هم تنیده و متصرویا و کابوسسندرم سردرد به دلیل افت فادغام دو حیطه علوم مغز و نمیتوان با بیرون انداختنبه بالاتر از ماده بیندیشپیامهای کاربرانتاثیر گیاهخواری بر رشد و قدم زدن و حرکت دید را تغیهوش مصنوعی و کشف زبان هایتفاوت ایستایی و تکاپویافته های نوین علوم پرده حفره در مغزمحل درک احساسات روحانی ددانشمندان نورون مصنوعی سآموزش نوین زبانایمپلانت مغزی کمک میکند روش های صرفه جویی در ایجاسیستم تعادلی بدنارتروز یا خوردگی و التهانوار مغز در فراموشی هابیماری الزایمرتاثیر درجه حرارت بر عملکلزوم سازگاری قانون مجازاهوش مصنوعی از عروسک بازی تمدن پیشرفته ی پیشینیانکلام و زبان، گنجینه ای بسحوادث روزگار از جمله ویرمرکز حافظه کجاستداروی جدید ALSآیا هوش مصنوعی می تواند نایجاد احساساتسختی ها رفتنی استاز کجا آمده ام و به کجا میچیزی خارج از مغزهای ما نیبیوگرافیتاثیر رژیم گیاهخواری بر منابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی در خدمت خلق وححس و ادراک قسمت 74تو انسانی و انسان، شایستکودک هشت ساله لازم است آدمسئولیت در برابر محیط زیدر مانهای کمر دردآیا بزرگ شدن مغز فقط در درادیوی مغز و تنظیم فرکانابزار هوش در حال ارتقا ازشناخت و معرفت، و نقش آن دتولترودیناز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه حافظه را قویتر کنیبازخورد یا فیدبکترک امروزمنبع هوشیاری کجاست قسمت هیچ کاری نکردن به معنی چیحس و ادراک قسمت پنجاه و یکایروپاکتیک چیستمعجزه در هر لحظه زندگیدرمان های جدید میگرنآب زندگی است قسمت دومزمان و صبرابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشب سیاه سحر شودتوسعه هوش مصنوعی قادر اسناتوانی از درمان برخی ویبحثی درباره احساساتی غیرتصویربرداری فضاپیمای آممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و هشتحس و ادراک قسمت شصت و دوکشف ارتباط جدیدی از ارتبمغز انسان رو به کوچک تر شآغاز مبهم آفرینشدرک فرد دیگر و رفتارهای ازیرفون داروی ضد ام اسابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگ و فعال یا مغز کواز تکامل تا مغز از مغز تا ضررهای مصرف شکر و قند بر تکامل ابزار هوش ، راه پر چرا پس از بیدار شدن از خوبرای خودآگاه بودن تو بایویتامین بی 12 در درمان دردجنبه های موجی واقعیتمنبع هوشیاری در کجاست؟(قخواب سالم عامل سلامتی و یگالکانزوماب، دارویی جدیالگوبرداری از طبیعتدرختان اشعار زمینزبان جانسوزابعاد و نیازهای تکاملینقش هورمون های تیروئید داستیفن هاوکینگ در تفسیر علم اپی ژنتیک دریچه ای بهتا 20 سال آینده مغز شما به فیزیک و هوشیارینشانه های پروردگار در جهبرخی روش های تربیتی کودکواکسن های شرکت فایزر آمرجهان کاملی در اطراف ما پرمیگرن و پروتئین مرتبط با خطا در محاسبات چیزی کاملپوشاندن خود از نورانتقال ماده و انرژیذرات کوانتومی زیر اتمی قسقوط درون جاذبه ای خاص، چاخلاق و علوم اعصابنقش روی و منیزیم در سلامتاعتماد به خودعارضه جدید ویروس کرونا ستاثیر کپسول نوروهرب بر سقفس ذهنهمیشه راهی هستبسیاری از بیماری های جدیوجود قبل از ناظر هوشمندجهشهای مفید و ذکاوتی که دما بخشی از این جهان مرتبطدولت یا گروهکپیشرفت ذهن در خلاقیت استانسان، گونه ای پر از تضادرویا و خبر از آیندهسوپاپ ها یا ترانزیستورهاارتقا و تکامل سنت آفرینش نمیتوان بر سیاه سیاه نوشبه خودت مغرور نشوسایتهای دیگرتاثیر انتخاب از طرف محیط قدرت کنترل خودهوش مصنوعی گوگل به کمک تشتفاوت ارباب و رهبر حقیقییاد بگیر فراموش کنیحقیقت قربانی نزاع بین بی محدودیت چقدر موثر استدانشمندان یک فرضیه رادیکآمارهای ارائه شده در سطح ایمپلانت نخاعی میتواند دروش هایی برای جلوگیری از سیستم دفاعی بدن علیه مغز ارزش حقیقی زبان قسمت اولنوار مغز در تشخیص بیماری بیماری ای شبیه آلزایمر و تاثیر درجه حرارت بر عملکلزوم عدم وابستگی به گوگل هوش مصنوعی از عروسک بازی تمدن بشری و مغز اخلاقیکلرال هیدرات برای خوابانحکمت الهی در پس همه چیزمرکز خنده در کجای مغز استداروی جدید s3 در درمان ام آیا هوش مصنوعی زندگی بشرایرادهای موجود در خلقت بسرنوشتاز آغاز خلقت تا نگاه انساچیزی شبیه نور تو نیستبیان ژن های اسکیزوفرنی دتاثیر عصاره تغلیظ شده گیمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی در خدمت خلق وححس و ادراک قسمت 75تو با همه چیز در پیوندیکودک ایرانی که هوش او از مستند جهان متصلدر محل کار ارزش خودت را بآیا تکامل و تغییرات ژنتیراز تغییرابزار بقا از نخستین همانشناخت درون، شناخت بیرون؛تومورها و التهاب مغزی عااز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه محدود و تک جانبه، مشبازسازي مغز و نخاع چالشی ترکیب حیوان و انسانمنبع هوشیاری کجاست قسمت هیچ کس مانند تو نگاه نمیکحس و ادراک قسمت پنجاه و دکار با یگانگی و یکپارچگیمغز فکر میکند مرگ برای دیدرمان های جدید در بیماری آب زندگی است قسمت سومزمان واقعیت است یا توهمابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشبیه سازی میلیون ها جهان توسعه برخی شغل ها با هوش ناتوانی در شناسایی چهره بخش فراموش شده ی حافظهتصور از زمان و مکانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت شصت و ششکشف جمجمه ای درکوه ایرهومغز انسان رو به کوچکتر شدإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَدرک نیازمند شناخت خویش ازیرک ترین مردمابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگترین مصرف کننده از تکامل تا مغز، از مغز تضررهای شکر بر سلامت مغزتکامل جریان همیشگی خلقتچرا ارتعاش بسیار مهم استبرای زندگی سالم، یافتن تویتامین بی هفدهجنسیت و تفاوت های بیناییمنبع خواب و رویاخواب عامل دسته بندی و حفطگام کوچک ولی تاثیرگذارالتهاب شریان تمپورالدرد باسن و پا به دلیل کاهزبان ریشه هایی شناختی اسابعاد اضافه ی کیهاننقش هورمون زنانه استروژناستخوان های کشف شده، ممکعلم به ما کمک میکند تا موتا بحر یفعل ما یشافیزیکدانان ماشینی برای تنظام مثبت زندگیبرخی سلولهای عصبی در تلاواکسن کووید 19 چیزهایی که جهان پیوستهمیگرن سردردی ژنتیکی که بخطا در محاسبات چیزی کاملپیموزایداندوه دردی را دوا نمیکندرفتار مانند بردهسلول های بنیادی منابع و ااخلاق پایه تکامل و فرهنگنقش روزه داری در سالم و جاعتماد به خودعدم توقف تکامل در یک انداتاثیر کتامین در درمان پاقلب و عقلهمیشه عسل با موم بخوریمبشکه ای که ته نداره پر نموراپامیل در بارداریجهشهای مفید و ذکاوتی که دما تحت کنترل ژنها هستیم یدوچرخه سواری ورزشی سبک و پیشرفتی مستقل از ابزار هانعطاف پذیری مکانیسمی علرویا بخشی حقیقی از زندگی سوپاپ ها یا ترانزیستورهاارتوکين تراپی روشی جديد چند نرمش مفید برای کمردربه دنبال رستگاری باشتاثیر احتمالی عصاره تغلیقدرت انسان در نگاه به ابعهوش مصنوعی گوگل به کمک تشتفاوتهای جنسیتی راهی برایادگیری مهارت های جدید دحقیقت آنطور نیست که به نظمحدودیت های حافظه و حافظدانشمندان ژنی از مغز انسآن چیزی که ما جریان زمان ایمان به رویاروش هایی ساده برای کاهش اسکوت و نیستیارزش حقیقی زبان قسمت دومنوار مغزی روشی مهم در تشخبیماری ای شبیه ام اس مولتتاثیر درجه حرارت بر عملکمقاومت به عوارض فشار خون هوش مصنوعی از عروسک بازی تمدنی قدیمی در شمال خلیج کمردردحافظه میتواند بزرگترین دمرگ چیستداروی جدید میاستنی گراویآیا هوش ارثی دریافتی از پریشه های مشترک حیاتاکسی توسین و تکامل پیش اسریعترین کامپیوتر موجوداز انفجار بزرگ تا انفجار نکاتی در مورد تشنجبیان حقیقتتاریک ترین بخش شبمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی درمانگر کامپیحس و ادراک قسمت چهلتو با باورهایت کنترل میشکودکان میتوانند ناقل بی مشکلات نخاعیدر چه مرحله ای از خواب ، رآیا جنین انسان، هوشمندی راست دستی و چپ دستیابزار بقا از نخستین همانشناسایی تاریخچه ی تکاملیتومورهای ستون فقراتاز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه انسان محدود به ادرابحتی علمی درباره تمایل بترازودونمنبع هوشیاری کجاست قسمت هیچ کس حقیقت را درون مغز حس و ادراک قسمت پنجاه و سکاربرد روباتهای ريزنانومغز قلبدرمان های رایج ام اسآب، زندگی است(قسمت پنجم)زمان پلانکابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشبیه سازی سیستم های کوانتوصیه های سازمان بهداشت نادیدنی ها واقعی هستندبخش های تنظیمی ژنومهزینه سنگین انسان در ازاتصادف یا قوانین ناشناختههزاران سال چشم های بینا وتظاهر خوابیده ی مادهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک سی و هفتمکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمغز ایندگان چگونه استافت فشار خون ناگهانی در ودرک و احساسزیست شناسی کل در جزء فراکابزار بقای موجود زنده از مغز حریص برای خون، کلید تاز تکامل تا مغز، از مغز تطلای سیاهتکامل داروینی هنوز در حاچرا بیماری های تخریبی مغبرخی ملاحظات در تشنج های ویتامین دی گنجینه ای بزرجنسیت و تفاوت های بیناییمنتظر نمان چیزی نور را بهخودآگاهی و هوشیاريگامی در درمان بیماریهای امیوتروفیک لترال اسکلرودردی که سالهاست درمان نشزبان شناسی مدرن در سطح سلابعاد بالاترنقش ویتامین K در ترمیم اساستروژن مانند سپر زنان دعلم در حال توسعهتابوهای ذهنیفاصله ها در مکانیک کوانتنظریه ی تکامل در درمان بیبرخی سيناپسها طی تکامل و واکسن کرونا و گشودن پنجرجهان پیوستهمیگرن شدید قابل درمان اسخطای ادراک کارماپیموزایداندوهگین نباش اگر درب یا رفتار اجتماعی انسان، حاصسلول های بدن تو پیر نیستناختلال خواب فرد را مستعد نقش رژیم غذایی بر رشد و ااعداد بینهایت در دنیای معدم درکتاثیر گیاه خواری بر رشد وقلب دروازه ی ارتباطهمجوشی هسته ای، انرژِی ببشریت از یک پدر و مادر نیورزش هوازی مرتب خیلی به قجواب دانشمند سوال کننده مانند آب باشدورترین نقطه ی قابل مشاهپاسخ گیاهان در زمان خورداهرام مصر از شگفتی های جهرویا تخیل یا واقعیتسوپاپ ها یا ترانزیستورهاارتباط میکروب روده و پارچند جهانیبه زودی شبکه مغزی به جای تاثیر ترکیبات استاتین (سقدرت عشقهوش مصنوعی الفاگوتقلید مرحله ای نسبتا پیشیادآوری خواب و رویاحقیقت افرادمخچه فراتر از حفظ تعادلدانشمندان پاسخ کوانتومی آنچه واقعیت تصور میکنیم این پیوند نه با مغز بلکه روش جدید تولید برقسکته مغزیارزش حقیقی زبان قسمت سومنوار عصب و عضلهبیماری اسپینال ماسکولار تاثیر درجه حرارت بر عملکمقابله ی منطقی با اعتراضهوش مصنوعی از عروسک بازی تمرکز و مدیتیشنکمردرد ناشی از تنگی کاناحافظه و اطلاعات در کجاست مرگ و میر پنهانداروی جدید برای ای ال اسآیا هوش سریعی که بدون احسرژیم های غذایی و نقش مهم اگر فقط مردم میفهمیدند کسرگیجه از شایعترین اختلااز بحث های کنونی در ویروسچگونه مولکول های دی ان ایبیست تمرین ساده برای جلوتاریکی من و تو و گرد و غبامنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی درخدمت خلق وححس و ادراک قسمت چهل و هفتتو باید نیکان را به دست بکودکان خود را مشابه خود تمشکلات بین دو همسر و برخیدر هم تنیدگی مرزها و بی مآیا جهان ذهن و افکار ما مرجزخوانی هایی که امروز بابزار بقا از نخستین همانشناسایی سلول های ایمنی اتوهم فضای خالیاز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه از بیرون مجموعهبحث درباره پیدایش و منشا تراشه ی بیولوژِیکمنبع هوشیاری کجاست قسمت هیچگاه از فشار و شکست نترحس و ادراک قسمت پنجاه و شکاربرد روباتهای ريز، در مغز ما کوچکتر از نیم نقطهدرمان های علامتی در ام اسزمان به چه دلیل ایجاد میشابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشبکه های مصنوعی مغز به درتوصیه های غیر دارویی در سنادانی در قرن بیست و یکم،بخش بزرگی حس و ادراک ما ابخش بزرگتر کیهان ناشناختهستي مادي ای که ما کوچکترتظاهری از ماده است که بیدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت پنجاه و کشتن عقیده ممکن نیستمغز ابزار بقای برتر مادیافت هوشیاری به دنبال کاهدرک کنیم ما همه یکی هستیمزیست، مرز افق رویداد هستابزار بقای موجود زنده از مغز در تنهایی آسیب میبیناز تکامل تا مغز، از مغز تطوفان فقر و گرسنگی و بی ستکامل داروینی هنوز در حاچرا حیوانات سخن نمی گوینبرخی مرزهای اخلاق و علوم ویروس مصنوعیجهل مقدسمنحنی که ارتباط بین معرفخودآگاهی و هوشیاريگامی در درمان بیماریهای امید نیکو داشته باش تا آندست آسمانزبان شناسی نوین نیازمند اتفاق و تصادفنقش ژنتیک در درمان اختلااسرار آفرینش در موجعلم راهی برای اندیشیدن اتاثیر فکر بر سلامتفاصله ی همیشگی تصویر سازنظریه ی تکامل در درمان بیبرداشت مغز ما از گذر زمانواکسن کرونا از حقیقت تاتجهان پر از چیزهای اسرار آمیدان مغناطيسي زمین بشر خطای حسپیچیدگی های مغزمگساندام حسی، درک از بخش هایرقیبی قدرتمند در برابر مسلول عصبی شاهکار انطباق اختلال در شناسایی حروف و نقش رژیم غذایی در رشد و ابقای حقیقی در دور ماندن اعسل طبیعی موثر در کنترل بتاثیر گیاه خواری بر رشد وقلب روباتیکهمراهی نوعی سردرد میگرنیبعد از کروناورزش هوازی ، بهترین تمریجوسازی مدرنماه رجبديدن با چشم بسته در خواب پختگی پس از چهل سالگي به اولین مورد PML به دنبال تکرویا حقی از طرف خداسوخت هیدروژنی پاکارتباط ماده و انرژیچند روش ساده برای موفقیتبه زیر پای خود نگاه نکن بتاثیر حرکات چشم بر امواج لمس کوانتومیهوش مصنوعی از عروسک های بتقلید از روی طبیعتژن همه چیز نیستحقیقت اشیامخچه ، فراتر از حفظ تعادلدانشمندان اولین سلول مصنآنچه حس می کنیم، نتیجه ی این اندوه چیستروش صحبت کردن در حال تکامسانسور از روی قصد بسیاری ارزش خود را چگونه میشناسنوبت کودکانبیماری اضطراب عمومیتاثیر درجه حرارت بر عملکمقابله با کرونا با علم اسهوش مصنوعی از عروسک بازی تمساح حد واسط میان مغز کوکمردرد و علل آنحافظه و اطلاعات در کجاست مرگ و میر بسیار بالای ناشداروی جدید برای دیابتآیا هشیاری کوانتومی وجودرژیم های غذایی و نقش مهم اگر میدانی مصیبت بزرگتر سرگردانیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکچگونه میتوان با قانون جنبیش از نیمی از موارد انتقتاریکی و نورمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی ساخته هوش طبیحس و ادراک قسمت چهل و هشتتو تغییر و تحولیکودکان را برای راه آماده مشکلات روانپزشکی پس از سدر هم تنیدگی کوانتومیآیا جهش های ژنتیکی، ویرورحم مصنوعیابزار بقا از نخستین همانشواهدی از نوع جدیدی از حاتوهم فضای خالی یا توهم فضاز تکینگی تا مغز از مغز تنگاه از دور و نگاه از نزدبحثي درباره هوش و تفاوتهتربیت کودکان وظیفه ای مهمنبع هوشیاری کجاست قسمت هیپرپاراتیروئیدیسمحس و ادراک قسمت بیست و چهکتاب گران و پرهزینه شد ولمغز مانند تلفن استدرمان ژنتیکی برای نوآوریزمان شگفت انگیزابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت مغز و کیهانتوصیه هایی در مصرف ماهینازوکلسیننبرو و انرژی مداومبخش دیگری در وجود انسان ههستی ما پس از شروعی چگال تعداد کلی ذهن ها در جهان منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت بیست و پگل زندگیمغز ابزار برتر بقاافتخار انساندرک احساسات و تفکرات دیگزاوسکا درمان گوشرابزار بقای موجود زنده از مغز را از روی امواج بشناساز روده تا مغزطوفان زیباییتکامل داروینی هنوز در حاچرا حجم مغز گونه انسان دربرخی نکات از گاید لاین پرویرایش DNA جنین انسان، برجهان فراکتالمنشأ اطلاعات و آموخته ها خودروهای هیدروژنیگاهی لازم است برای فهم و امید نجاتدستورالعمل مرکز کنترل بیزبان، نشان دهنده ی سخنگو اتوبان اطلاعات و پلِ بیننقش گرمایش آب و هوا در هماسرار بازسازی اندام هاعلم ساختن برج های چرخانتاثیر مشاهده بر واقعیت بفروتنی و غرورنظریه ی ریسمانبررسي علل احتمالي تغيير واکسن کرونا ساخته شده توجهان پر از چیزهای جادویی میدان های مغناطیسی قابل خطر آلودگی هواپیچیدگی های مغزی در درک زانرژی بی پایان در درون هررموزی از نخستین تمدن بشرسلولهای ایمنی القا کنندهاختلال در شناسایی حروف و نقش زنجبیل در جلوگیری از بلندی در ذهن ما درک بلندیعشق درونی به یگانگی خلقتتاثیر گیاه خواری بر رشد وقلب را نشکنهندسه ی پایه ایبعد از کروناورزش و میگرنجامعه ی آسمانیماپروتیلیندی متیل فومارات(زادیوا)(پروژه ی ژنوم انسانیاولین مورد پیوند سر در انرویاها از مغز است یا ناخوسودمندی موجودات ابزی بر ارتباط متقابل با همه ی حیچندین ماده غذایی که ماننبوزون هیگز چیستتاثیر دوپامین و سروتونینلوب فرونتال یا پیشانی مغهوش مصنوعی از عروسک های بتقویت استخوان در گرو تغذژن همه چیز نیستحقیقت تنها چیزی است که شامخچه ابزاري که وظیفه آن فدانشمندان تغییر میدان مغآنها نمیخواهند دیگران رااین ایده که ذرات سیاهچالروشهای نو در درمان دیسک بسانسور بر بسیاری از حقایاز فرد ایستا و متعصب بگذرنور درونبیماری بیش فعالیتاثیر درجه حرارت بر عملکملاحظه های اخلاقی دربارههوش مصنوعی از عروسک بازی تنفس هوازی و میتوکندریکمردرد با پوشیدن کفش مناحافظه و اطلاعات در کجاستمرگ انتقال است یا نابود شداروی جدید ضد میگرنآیا واکنش های یاد گرفته ورژیم ضد التهابیاگر نیروی مغناطیس نباشد سربازان ما محققا غلبه می از تلسکوپ گالیله تا تلسکچگونه مغز پیش انسان یا همبیشتر کمردردها نیازی به تاریکی خواهد ترسیدمنابع انرژی از نفت و گاز هوش احساسیحس و ادراک قسمت چهل و دومتو جهانی هستی که خودش را کوری گذرای ناشی از موبایمشکلات روانپزشکی در عقب در هم تنیدگی کوانتومی و پآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرابزار بقا از نخستین همانشواهدی از دنیسوان(شبه نئتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)از تکینگی تا مغز از مغز تنگاه از درون مجموعه با نگبحثی جالب درباره محدودیتترجمه ای ابتدایی از اسرامنبع هوشیاری کجاست قسمت هاوکينگ پیش از مرگش رسالحس و ادراک قسمت بیست و یککتاب زیست شناسی باورمغز مادران و کودکان در زمآثار باستانی تمدن های قددرمان پوکی استخوانزندگی هوشمند در خارج از زابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت مغز با کیهان مادیتوضیحی ساده در مورد هوش منتایج نادانی و جهلبخشیدن دیگران یعنی آرامشو هر کس تقوای خدا پیشه کنتعذیه ی ذهنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک- قسمت شصت و چهگلوله ی ساچمه ایمغز از بسیاری حقایق می گرافراد آغاز حرکت خودشان ردرک تصویر و زبان های مخلتزبان مشترک ژنتیکی موجوداابزار بقای موجود زنده از مغز زنان جوانتر از مغز مراز سایه بگذرطولانی ترین شبتکامل داروینی هنوز در حاچرا خشونت و تعصببرخی نرمش ها برای زانوواقعیت فیزیکی، تابعی از جهان قابل مشاهده بخش کوچمنشاء کوانتومی هوشیاری اخورشید مصنوعیگاهی مغز بزرگ چالش استامید درمان کرونا با هماندغدغه نتیجه ی نادانی استزبان، وسیله شناسایی محیطاتوسوکسیمایدنقش پیش زمینه ها و اراده اصل بازخوردعلایم کمبود ویتامین E را تاثیر نگاه ناظر هوشیار بفرگشت و تکامل تصادفی محض نظریه تکامل در درمان بیمبررسی و اپروچ جدید بر بیمواکسن ایرانی کرونا تولیدجهان دارای برنامهمیدان بنیادین اطلاعاتخطرات هوش مصنوعیپیوند قلب خوک، به فرد دچاانرژی تاریکرمز و رازهای ارتباط غیر کسلولهای بنیادی مصنوعی دراختلالات مخچهنقش زبان در سلطه و قدرت ابلوغ چیستعصب حقوق نورولووتاثیر گیاه خواری بر رشد وقیچی ژنتیکیهندسه ی رایج کیهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوورزش بهترین درمان بیش فعجاودانگی مصنوعیماجرای جهل مقدسدین، اجباری نیستپروژه ی ژنوم انسانیاولین هیبرید بین انسان و رویاهای پر رمز و حیرتی درسیلی محکم محیط زیست بر انارتباط چاقی و کاهش قدرت بنه به اعدامبوزون هیگز جهان را از متلتاثیر دپاکین بر بیماری ملوتیراستامهوش مصنوعی از عروسک بازی تقویت حافظه یا هوش مصنوعژن هوش و ساختارهای حیاتی حقیقت خواب و رویامدل همه جانبه نگر ژنرالیدانشمندان روش هاي جدیدی آنان که در قله اند هرگز خاینکه به خاطرخودت زندگی روشهای شناسایی قدرت شنواسایه را اصالت دادن، جز فراز مخالفت بشنونورون هاي مصنوعی می توانبیماری تی تی پیتاثیر درجه حرارت بر عملکملاحظات بیهوشی قبل از جرهوش مصنوعی از عروسک تا کمتنفس هوازی و میتوکندریکنفرانس تشنج هتل کوثر اصحباب های کیهانی تو در تومرگ تصادفیداروی جدید ضد الزایمرآیا یک، وجود داردرژیم غذایی حاوی تخم مرغ واگر نعمت فراموشی نبود بسسردرد میگرن در کودکاناز تکنیکی تا مغز از مغز تچگونه هموساپينس بر زمین با هوش مصنوعی خودکار روبتاریخ همه چیز را ثبت کردهمنابع انرژی از نفت و گاز هوش احساسیحس و ادراک قسمت چهل و سومتو دی ان ای خاص ميتوکندريکی غایب شدی تا نیازمند دلمشاهده گر جدای از شیء مشادر هم تنیدگی کوانتومی و دآیا خداباوری محصول تکاملرساناها و ابر رساناها و عابزار بقا از نخستین همانشکل های متفاوت پروتئین هتوهم چیستنگاه حقیقی نگاه به درون ابحثی در مورد نقش ویتامين ترس و آرمان هامنبع هوشیاری کجاست قسمت هاوکينگ پیش از مرگش رسالحس و ادراک قسمت بیست و دوکتاب طبیعت در قالب هندسهمغز چون ابزار هوش است دلیآرامش و دانشدرمان ام اس(مولتیپل اسکلزندگی بی دودابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت کیهان و مغزتیوتیکسن داروی ضد جنونتیک و اختلال حرکتینجات در راستگوییبخشش، عقلانی یا غیر عاقلوفور و فراوانیتغییر الگوی رشد مغزی با زمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحساسیت روانی متفاوتگلوئونمغز به تنهایی برای فرهنگ افراد بی دلیل دوستدار تو درک حقیقت نردبان و مسیری زبان چهار حرفی حیات زمینابزار بقای موجود زنده از مغزهای کوچک بی احساساز علم جز اندکی به شما داطی یکصد هزار سال اخیر هرچتکامل زبانچرا در مغز انسان، فرورفتبرخی نرمش های گردنواقعیت چند سویهجهان موازی و حجاب هامهندسی ژنتیک در حال تلاش خوش قلبی و مهربانیگذر زمان کاملا وابسته به امیدوار باش حتی اگر همه چذهن ما از در هم شکستن منبسفر فقط مادی نیستاثر مضر مصرف طولانی مدت رنقش آتش در رسیدن انسان بهاصل علت و تاثیرعلایم کمبود ویتامین E را تاثیر نگاه و مشاهده ناظر فراموش کارها باهوش تر هسنظریه تکامل در درمان بیمبررسی ژنها در تشخیص بیماواکسن اسپایکوژنجهان در حال نوسان و چرخشمیدازولام در درمان تشنج دفاع در برابر تغییر ساختپیوند مغز و سر و چالشهای انرژی تاریک که ما نمی تورمز پیشرفت تواضع است نه طسلام تا روشناییاختلالات حرکتی در انساننقش زبان در سلطه و قدرت ابلعیدن ستاره توسط سیاهچاعضلانی که طی سخن گفتن چقدتاثیر گیاه خواری بر رشد وقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصهندسه بنیادینبعد از کرونا دلخوشی بیهوورزش در کمر دردجایی خالی نیستماده ی تاریکدید تو همیشه محدود به مقدپروانه ی آسمانیاولین تصویر در تاریخ از سرویای شفافسیگار عامل افزایش مرگ ومارتباط هوش ساختار مغز و ژنه جنگ و نه خونریزیبی نهایت در میان مرزهاتاثیر داروهای ضد التهاب لوزالمعده(پانکراس)مصنوعهوش مصنوعی از عروسک بازی تقویت سیستم ایمنیژن یا نقشه توسعه مغز و نقحقیقت در علم، هرگز نهایی مدل هولوگرافیک ژنرالیزهدانشمندان روشی برای تبدیآنزیم تولید انرژی در سلواینکه خانواده ات سالم باروشی برای بهبود هوش عاطفساخت شبکه عصبی مصنوعی با از نخستین همانند سازها تنورون های ردیاب حافظهبیماری دویکتاثیر درجه حرارت بر عملکممانتین یا آلزیکسا یا ابهوش مصنوعی از عروسک تا کمتنفس بدون اکسیژنکنگره بین المللی سردرد دحد و مرزها توهم ذهن ماستمرگی وجود نداردداروی سل سپتآیا کیهان می تواند یک شبیرژیم غذایی ضد التهابیاگر نعمت فراموشی نبود بسسردرد و علتهای آناز تکینگی تا مغز و از مغز چگونه هوشیاری خود را توسبا تعمق در اسرار ابدیت و تازه های اسکیزوفرنی(جنومنابع انرژی از نفت و گاز هوش در طبیعتحس و ادراک قسمت نهمتو در میانه ی جهان نیستی کیهان خود را طراحی میکندمشاهده آینده از روی مشاهدر هر سوراخی سر نکنآیا دلفین ها می تواند از رشته نوروایمونولوژی و نقابزار بقا از نخستین همانشکل پنجم مادهتوهم وجودنگاه دوبارهبحثی در مورد نقش کلسیم و تسلیم شدن از نورون شروع ممنبع هوشیاری کجاست قسمت هدف یکسان، در مسیرهای متحس و ادراک قسمت بیست و سوکتاب، سفری به تاریخمغز چگونه صداها را فیلتر آرامش و سکوندرمان تومورهای مغزی با ازندگی در جمع مواردی را برابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت زیاد بین سلول هاي عاز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت زیاد بین سلول هاي عتکنولوژی جدید که سلول هانخاع ما تا پایین ستون فقربدون پیر فلکوقت نهيب هاي غير علمي گذشتغییر زودتر اتصالات مغزیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتخفاش با شیوع همه گیری جدیگمان میکنی جرمی کوچکی در مغز برای فراموشی بیشتر کافزایش قدرت ادراکات و حسدرک دیگرانزبان نیاز تکاملی استابزار بقای موجود زنده از مغزتان را در جوانی سیم کشازدواج های بین گونه ای، رطبیعت موجی جهانتکامل زبانچرا ذرات بنیادی معمولاً برخی یونها و مولکول های مواقعیت چیستجهان ما میتواند به اندازمهربانی، شرط موفقیتخوشبختی دور از رنج های مگذشته را دفن کنامیدی به این سوی قبر نیستذهن چند جانبه نیازمند نگسفر نامه سفر به بم و جنوب اثرات فشار روحی شدیدنقش انتخاب از طرف محیط، ناصل عدم قطعیت از کوانتوم علت خواب آلودگی بعد از خوتاثیر نگاه انسان بر رفتافراموشی همیشه هم بد نیستنظریه تکامل در درمان بیمبررسی بیماری التهابی رودواکسن اسپایکوژن ضد کروناجهان ریز و درشتمکانیک کوانتومی بی معنی دقیق ترین تصاویر از مغز اپیوند اندام از حیوانات بانرژی خلا ممکن استرمز بقای جهش ژنتیکیسلسله مباحث هوش مصنوعیاختلالات صحبت کردن در اننقش سجده بر عملکرد مغزبه قفس های سیاهت ننازغم بی پایانتاثیر گیاه خواری بر رشد وقانون مندی نقشه ژنتیکی مهندسه در پایه ی همه ی واکتفکر قبل از کاروزن حقیقی معرفت و شناختجاذبهماده ی خالیدیدن خدا در همه چیزپرواز از نیویورک تا لوس آاولین دروغروان سالمسیاهچاله های فضایی منابعارتباط پیوسته ی جهانچه زیاد است بر من که در ایبی شرمیتاثیر داروی ضد تشنج سدیم لیس دگرامفتامین یا ویاسهوش مصنوعی از عروسک بازی تلقین اطلاعات و حافظهژنها نقشه ایجاد ابزار هوحقیقت راستین انسان علم بمدل هولوگرافیک تعمیم یافدائما بخوانآیندهاینترنت بدون فیلتر ماهواروشی جدید در درمان قطع نخساخت شبکه عصبی با الفبای از نخستین همانند سازها تنوروپلاستیسیتی چیستبیماری دیستروفی میوتونیتاثیر درجه حرارت بر عملکمن کسی در ناکسی دریافتم هوش مصنوعی از عروسک تا کمتنها مانع در زندگی موارد کنگره بین المللی سردرد دحریص نباشمراحل ارتقای پله پله کیهداروی ضد چاقیآیا گذشته، امروز وآینده رژیم غذایی ضد درداگر با مطالعه فیزیک کوانسردرد تنشناز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه واکسن کرونا را توزباهوش ترین و با کیفیت تریتازه های بیماری پارکینسومنابع انرژی از نفت و گاز هوش عاطفی بیشتر در زنانحس و ادراک قسمت چهارمتوقف؛ شکستکیهانِ هوشیارِ در حال یامطالبه ی حق خوددر یک فراکتال هر نقطه مرکآیا دلفین ها میتوانند بارشد مغز فرایندی پیچیده اابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشگفت انگیز بودن کیهانتوهم بی خدایینگاهی بر قدرت بینایی درابحثی در مورد حقیقت فضا و تشنج چیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت هدف از تکامل مغزحس و ادراک قسمت بیستمکتابخانهمغز ناتوان از توجیه پیداآرامش(سکوت) stillness و تکاپودرمان تشنجزندگی در سیاهچالهابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز- از مغز شجاعت و ترستکنولوژی جدید که سلول هانخستین تصویر از سیاهچالهبرنامه و ساختار پیچیده موقتی فهمیدی خطا کردی برگتغییر عمودی سر انسان از پمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلا، حقیقی نیستگنجینه ای به نام ویتامین مغز بزرگ چقدر مفید هست ؟افزایش مرگ و میر سندرم کودرک درست از خود و هوشیاریزبان و کلمه حتی برای کسانابزار بقای موجود زنده از مغزتان را در جوانی سیمکشاساس انسان اندیشه و باور طبیعت بر اساس هماهنگیتکامل زبان انسان از پیشیفلج نخاعی با الکترودهای چراروياها را به یاد نمی آبرخی اثرات مضر ویتامین دواقعیت چیستجهان مادی، تجلی فضا در ذهمولتیپل اسکلروز در زنان خانه ی تاریکگربه شرودینگر و تاثیر مشامیدی تازه در درمان سرطاذهن هوشیار در پس ماده ی مسفر به مریخ در 39 روزاثرات مفید قهوهنقش اتصالات بین سلولهای اصول انجام برخی نرمش ها دعماد الدین نسیمی قربانی تاثیر نگاه انسان بر رفتافرایند پیچیده ی خونرسانیهفت چیز که عملکرد مغز تو بررسی سیستم تعادلی بدن اواکسن دیگر کرونا ساخته شجهان شگفت انگیزمکانیزمهای دفاعی در برابدل به دریا بزنپیوند سر آیا ممکن استانسان قدیم در شبه جزیره عرمز جهانسلطان جنگل یا صاحب ملکوتاختلالات عضلانی ژنتیکنقش غذاها و موجودات دريابه مغز خزندگان خودت اجازغم بی پایانتاثیر گیاه خواری بر رشد وقانون گذاری و تکاملهندسه زبانِ زمان استتفکر خلا ق در برابر توهم وزوز گوشجاذبه و نقش آن در شکلگیریماده ای ضد التهابیدژا وو یا اشنا پنداریپروتز عصبی برای تکلماولین سلول مصنوعیروبات های ریز در درمان بیسیاهچاله ها، دارای پرتو ارتباط انسانی، محدود به نه عدم مطلق بلکه عدم با قبی عدالتی در توزیع واکسن تاثیر درجه حرارت بر عملکلا اکراه فی الدینهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاش ها برای کشف منابع جدژنها ، مغز و ارادهحقیقت غیر فیزیکیمدل های ریز مغز مینی برینداروهای مصرفی در ام اسآینده ی انسان در فراتر ازایندرالروشی جدید در درمان نابینساختن آیندهاز نخستین همانند سازها تنوروز یا روز پایانیبیماری ضعف عضلات نزدیک بتاثیر درجه حرارت بر عملکمنابع انرژي پاک سرچشمه حهوش مصنوعی از عروسک تا کمتنها در برابر جهانکنترل همجوشی هسته ای با هحرکت چرخشی و دائمی کیهانمرز مرگ و زندگی کجاستداروی ضد چاقیآیا پیدایش مغز از روی تصاراه فراری نیستاگر تلاش انسان امروز براسردرد سکه ایاز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه آن شکری که می خوریمباور و کیهان شناسیتبدیل تراکت صوتی مصنوعی منابع انرژی از نفت و گاز هوش عاطفی در زنان بیشتر احس و ادراک قسمت نوزدهمکیست هیداتید مغزمطالبی در مورد تشنجدر کمتر از چند ماه سوش جدآیا دست مصنوعی به زودی قارشد مغز علت تمایل انسان بابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشگفت زده و حیران باشتوهم تنهایینگاهی بر توانایی اجزاي ببحثی در مورد عملکرد لوب فتشنج و حرکات شبه تشنجی قامنبع هوشیاری کجاست قسمت هدف از خلقت رسیدن به ابزاحس و ادراک قسمت دهمکجای مغز مسئول پردازش تجمغز و اخلاقآزمون تجربی، راهی برای ردرمان جدید ALSزندگی زمینی امروز بیش از ابزار بقا از نخستین همانابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز- از مغز شرکت نورالینک ویدیویی ازتکینگینخستین روبات های زنده ی جبرنامه ی مسلط ژنها در اختوقتی تو از یاد گرفتن باز تغییرات منطقه بویایی مغزمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلا، خالی نیستگویید نوزده و ایمنی ساکتافزایش سرعت پیشرفت علوم درک عمیق در حیواناتزبان و بیان نتیجه ساختماابزار بقای موجود زنده از نقش قهوه در سلامتیاستفاده از مغز، وزن را کمطعمه ی شبکه های ارتباط اجتکامل ساختار رگهای مغزی فلج بل، فلجی ترسناک که آنچراروياها را به یاد نمی آبرخی اختلالات عصبی مثانهواقعیت های متفاوتجهان مرئی و نامرئیمواد کوانتومی جدید، ممکنخانواده پایدارگزیده ای از وبینار یا کنفامگا سه عامل مهم سلامتذهن تو همیشه به چیزی اعتقسفر تجهیزات ناسا به مریخ اثرات مضر ماری جوانانقش تیروئید در تکامل مغزاصول توسعه ی یک ذهن کاملعوامل موثر در پیدایش زباتاثیر ویتامین دی بر بیمافرایند تکامل و دشواری هاهفت سین یادگاری از میراث بررسی علل کمر درد در میانواکسن دیگری ضد کرونا از دجهانی که نه با یک رخداد و ما انسانها چه اندازه نزددلایلی که نشان میدهد ما بپیوند سر، یکی از راه حلهاانسان میوه ی تکاملرمز جهان خاصیت فراکتالسم زنبور ، کلیدی برای واراختراع جدید اینترنت کواننقش غذاها و موجودات دريابه نقاش بنگرغیرقابل دیدن کردن مادهتاثیر گیاه خواری بر رشد وقانون جنگلهنر حفظ گرهتفاوت مغز انسان و میمون هیک پیام منفرد نورون مغزی جدایی خطای حسی استماده، چیزی بیش از یک خلا دژاوو یا آشناپنداریپرورش مغز مینیاتوری انسااوکرلیزوماب داروی جدید شروبات کیانسیاهچاله و تکینگی ابتدایارتباط از بالا به پایین منهایت معرفت و شناخت درک عبیمار 101 ساله، مبتلا به ستاثیر درجه حرارت بر عملکلایو دوم دکتر سید سلمان فهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاش هایی در بیماران قطع ژنهای مشترک بین انسان و وحقیقت غیر قابل شناختمدیون خود ناموجودداروهای ام اسآینده ی علم و فیزیک در60 ثایا کوچک شدن مغزانسان الروشی جدید در درمان سکته مساختار فراکتال وجود و ذهاز نخستین همانند سازها تنوشیدن چای برای مغز مفید بیماریهای تحلیل عضلانی اتاثیر درجه حرارت بر عملکمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمتنبیه چقدر موثر استکنترل جاذبهحس چشایی و بویاییمرز بین انسان و حیوان کجاداروی ضد تشنج با قابليت تآیا آگاهی پس از مرگ از بیراه های جدید برای قضاوت راگر خواهان پیروزی هستیسردرد عروقی میگرناز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه انتظارات بر ادراک باد غرور و سر پر از نخوت وتبدیل سلولهای محافط به سمنابع بی نهایت انرژی در دهوش عاطفی در زنان بیشتر احس و ادراک قسمت هفتمکیست کلوئید بطن سوممطالعه ای بیان میکند اهددر آسمان هدیه های نادیدنآیا رژیم غذایی گیاهی سلارشد در سختی استابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشگفتی های زنبور عسلتوهم جدایی و توهم علمچالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهتشنج عدم توازن بین نورون منبع هوشیاری کجاست قسمت53هر چیز با هر چیز دیگر در تحس و ادراک قسمت دوازدهمکرونا چه بر سر مغز می آورمغز و سیر تکامل ان دلیلی آزمون ذهنی گربه ی شرودیندرمان جدید میگرن با انتی زندگی زودگذرابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز- از مغزتشربت ضد خلطتکامل فردی یا اجتماعینرمش های مفید برای درد زابرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱ویتنام نوعی کرونا ویروس تغییرات آب و هوایی که به منبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلاصه ای از مطالب همایش مگوشه بیماری اتوزومال رسسافسردگی و اضطراب در بیمادرگیری قلب در بیماری ویرزبان و بیان، در سایه پیشرابزارهای پیشرفته ارتباط نقش مهاجرت در توسعه نسل ااستفاده از هوش مصنوعی در ظهور امواج مغزی در مغز مصتکامل شناخت انسان با کشففلج خوابنزاع بین جهل و علم رو به پبرخی اصول سلامت کمرواقعیت و مجازجهان هوشیارموجود بی مغزی که می تواندخار و گلگزارش یک مورد جالب لخته وامروز دانش ژنتیک هیچ ابهذهن خود را مشغول هماهنگیسفر دشوار اکتشافاجزای پر سلولی بدن انسان نقش حفاظتی مولکول جدید داصول سلامت کمرعوامل ایجاد لغت انسانی و تاثیر ویروس کرونا بر مغز فرایند حذف برخی اجزای مغهم نوع خواری در میان پیشیبزرگ فکر کنواکسن سرطانجهانی که از یک منبع، تغذیما انسانها چه اندازه نزددنیای شگفت انگیز کوانتومپیوندی که فراتر از امکانانسان ها می توانند میدان رنگ کردن، حقیقت نیستسماگلوتید داروی کاهش دهنادامه بحث تکامل چشمنقش غذاها و موجودات دريابه نقاش بنگرغرور و علمتاثیر گیاه خواری بر رشد وقانون جنگلهنر رها شدن از وابستگیتفاوت ها و تمایزها کلید بیک پیشنهاد خوب برای آسان جریان انرژی در سیستم های ماشین دانشدگرگونی های نژادی و تغییپرتوهای صادر شده از سیاهايندگان چگونه خواهند دیدروح رهاییسیاهچاله ی تولید کنندهارتباط بین هوش طبیعی و هونهایت در بی نهایتبیماری های مغز و اعصاب و تاثیر درجه حرارت بر عملکلبخند بزن شاید صبح فردا زهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاشی برای درمان قطع نخاژنهای هوش ، کدامندحقایق ممکن و غیر ممکنمدیریت اینترنت بر جنگداروهای تغییر دهنده ی سیآیا ممکن است موش کور بی مایا این جمله درست است کسیريتوکسيمب در درمان ام اسساختار شبکه های مغزی ثاباز نشانه ها و آثار درک شدنوعی سکته مغزی ، وحشتناک بیماری، رساله ای برای سلتاثیر رو ح و روان بر جسممنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمتو یک معجزه ایکندر در بیماریهای التهابحس و ادراک (قسمت اول )مرز جدید جستجو و اکتشاف، داروی ضد تشنج با قابليت تآیا امکان بازسازی اندامهراه های جدید برای قضاوت راپی ژنتیکسرعت فکر کردن چگونه استاز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه به سطح بالایی از هوبار بزرگ ایستادن بر دو پاتداوم مهم است نه سرعتمنابع جدید انرژیهوشمندی کیهانحس و ادراک قسمت هفدهمکاهش مرگ و میر ناشی از ابمعماری، هندسه ی قابل مشادر آستانه ی موج پنجم کوویآیا رژیم غذایی گیاهی سلاز گهواره تا گورابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشانس یا تلاشتوهم جسمچالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهتشویق خواندن به کودکانمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمهر جا که جات میشه، جات نیحس و ادراک قسمت سومکریستال هامغز کوانتومیآزمون ذهنی گربه شرودینگردرمان جدید کنترل مولتیپلزندگی، مدیریت انرژیزونیسومایدابزار بقای موجود زنده از از تکینگی تا مغز، از مغز شش مرحله تکامل چشمتکامل مادی تا ابزار هوشمنرمش های مفید در سرگیجهبرین نت به جای اینترنتویتامین E برای فعالیت صحتغییرات تکاملی سر انسان منبع هوشیاری کجاست؟(قسمخلاصه ای از درمان های جدیگوشت خواری یا گیاه خواریاقلیت خلاقدرگیری مغز در بیماری کویزبان و تکلم برخی بیماریهابزارهای بقا از نخستین هنقش میدان مغناطیسی زمین استفاده از انرژی خلاعقل مجادله گرتکامل، نتیجه ی برنامه ریفلج خواب چیستنزاع بین علم و نادانی رو برخی بیماری ها که در آن بواقعیت و انعکاسجهان های بسیار دیگرموجودات مقهور ژنها هستندخارق العاده و استثنایی بگشایش دروازه جدیدی از طرانفجار و توقف تکاملی نشاذهن سالمسفرنامه سفر به بم و جنوب اجزایی ناشناخته در شکل گنقش حیاتی تلومر دی ان آ داضطراب و ترسعواملی که برای ظهور لغت اتاثیر ژنها بر اختلالات خفراتر از دیوارهای باورهمه چیز در زمان مناسببزرگ شدن مغز محدود به دورواکسن سرطانجهانی در ذهنما اکنون میدانیم فضا خالدندان ها را مسواک بزنید تپیوستگی همه ی اجزای جهانانسان یک کتابخانه استرنگین کمانسندرم کووید طولانیاداراوون تنها داروی تایینقشه مغزی هر فرد منحصر بهبه هلال بنگرمقالاتتاثیر گیاه خواری بر رشد وقانونمندی و محدودیت عالمهنر، پر کردن است نه فحش دتفاوت ها را به رسمیت بشنایک آلل ژنتیکی که از نئاندجریان انرژی در سیستم های مبانی ذهنی سیاه و سفیددانش قدرت استآلودگی هوا چالش قرن جدیدايا اراده آزاد توهم است یروزه داری متناوب، مغز را سیاره ی ابلهانارتباط شگفت مغز انسان و فچهار میلیارد سال تکامل ببیماری وسواستاثیر درجه حرارت بر عملکلحظات خوش با کودکانهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاشی تازه برای گشودن معژنهای حاکم بر انسان و انسحل مشکلمدارک ژنتیکی چگونه انسانداروهای ضد بیماری ام اس وآیا ما کالا هستیمایا ابزار هوشمندی یا مغز ریه زغالیسازگاری با محیط بین اجزااز نظر علم اعصاب یا نرووسنیکولا تسلابیندیشتاثیر روده بر مغزمنابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی از عروسک تا کمتو یک جهان در مغز خودت هسکوچ از محیط نامناسبحس و ادراک (قسمت دوم )مزایای شکلات تلخ برای سلداروی ضد تشنج توپیراماتآیا انسان با مغز بزرگش اخراه پیروزی در زندگی چیستابتدا سخت ترین استسعی کن به حدی محدود نشویتولید مثل اولین ربات های از تکینگی تا مغز از مغز تچگونه باغبانی باعث کاهش بار سنین ابزار هوشمندی اتداخل مرزها و صفات با بینمناطق خاصی از مغز در جستجهوشیاری کوانتومیحس و ادراک قسمت هجدهمکاهش التهاب ناشی از بیمامعنی روزهدر درمان بیماری مولتیپل آیا راهی برای رفع کم آبی زمین در برابر عظمت کیهانابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشاهکار قرنتوهمات و شناخت حقیقتچالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهتشخیص ژنتیکی آتروفی های منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهر حرکت خمیده می شود و هر حس و ادراک قسمت سی و هشتمکریستال زمان(قسمت اولمغز آیندگان چگونه است ؟آسيب میکروواسکولاریا آسدرمان جدید سرطانزونا به وسیله ویروس ابله ابزار بقای موجود زنده از از تکینگی تا مغز، از مغز ششمین کنگره بین المللی ستکامل مداومنرمشهای مهم برای تقویت عبرای یک زندگی معمولیویتامین E در چه مواد غذایثبت و دستکار ی حافظهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخم شدن فضا-زمانگیلگمش باستانی کیستالکترومغناطیس شنوایی و هدرگیری مغز در بیماران مبزبان و شناخت حقیقت قسمت چابزارهای بقا ازنخستین همنقش محیط زندگی و مهاجرت داستفاده از سلول های بنیاعقلانیت بدون تغییرتأثیر نگاه انسان بر رفتافلج دوطرفه عصب 6 چشمنزاع بین علم و جهل رو به پبرخی بیماری های خاص که بدواقعیت خلا و وجود و درک مجهان هایی در جهان دیگرموسیقی نوخبر مهم تلسکوپ هابلپمبرولیزوماب در بیماری چانقراض را انتخاب نکنیدذخیره ی شگفت انگیز اطلاعسفرنامه سفر به بم و جنوب احیای بینایی نسبی یک بیمنقش خرچنگ های نعل اسبی دراطلاع رسانی اینترنتیعوارض ازدواج و بچه دار شدتاثیر کلام در آیات کلام بفرد حساس از نظر عاطفی و بهمه چیز در زمان کنونی استبزرگ شدن تقریبا ناگهانی واکسن ضد اعتیادجهان، تصادفی نیستما از اینجا نخواهیم رفتدو ویژگی انتزاع و قدرت تجپیام های ناشناخته بر مغز انسان جدید از چه زمانی پارهبر حقیقیسندرم گیلن باره به دنبال ادب برخورد با دیگراننقشه های مغزی جدید با جزیبه کدامین گناه کشته شدندتاثیر ویتامین دی بر بیماتاثیر گیاه خواری بر رشد وقارچ بی مغز در خدمت موجودهوموارکتوس ها ممکن است دتفاوت های بین زن و مرد فقیک جهش ممکن است ذهن انسانجریان انرژی در سیستم های مباحث مهم حس و ادراکدانش محدود به ابعاد چهارآلودگی هوا و ویروس کروناايا اراده آزاد توهم است یروزه داری و بیمار ی ام اس سیاره ابلهانارتباط شگفت انگیز مغز انچهار ساعت پس از کشتار خوکبیماری کروتز فیلد جاکوبتاثیر درجه حرارت بر عملکلرزش ناشی از اسیب به عصبهوش مصنوعی از عروسک بازی تلاشی جدید در درمان ام اسکل اقیانوس در یک ذرهحلقه های اسرارآمیزمروری بر تشنج و درمان هایداروی فامپیریدین یا نورلآیا ما تنها موجودات زنده ایا بیماری ام اس (مولتیپریواستیگمینستون فقرات انسان دو پا جلاز نظر علم اعصاب اراده آزنیاز به آموزش مجازی دیجیبیهوش کردن در جراحی و بیمتاثیر رژیم گیاه خواری بر منابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی به کمک هوش طبیتو کز محنت دیگران بی غمیکوچک شدن مغز از نئاندرتامسیر دشوار تکامل و ارتقادارویی خلط آورآیا احتمال دارد رویا از آراه انسان شدن، راه رفتن وابتدایی که در ذهن دانشمنشلیک فراموشیتولید یا دریافت علماز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه تکامل مغزهای کنونیبارداری بدون رحمتروس جریان انرژیمنبع هوشیاری کجاست قسمت هوش، ژنتیکی است یا محیطیحس و ادراک قسمت هشتمکاهش حافظه هرچند فرایندیمعادله ها فقط بخش خسته کندر سال حدود 7 میلیون نفر آیاما مقهور قوانین فیزیکزمین زیر خلیج فارس تمدنی ابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشاهکار شش گوشتوپیراماتچالش هوشیاری و اینکه چرا بحثی درباره هوش و تفاوتهتشخیص آلزایمر سالها قبل منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهرچیز با یک تاب تبدیل به حس و ادراک قسمت سی و ششمکریستال زمان(قسمت دوم)مغز انسان ایا طبیعتا تماآسیب ها ناشی از آلودگی هودرمان سرطان با امواج صوتآشنا پنداریدرمانهای بیماری پارکینسزیباترین چیز در پیر شدنابزار بقای موجود زنده از از تکینگی تا مغز، از مغز صبر بسیار بایدتکامل چشمچرا مغز انسان سه هزار سالبرای پیش بینی آینده مغز دویتامین کاثبت امواج الکتریکی در عصمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخونریزی مغز در سندرم کووگیاه بی عقل به سوی نور میالکتروتاکسی(گرایش و حرکدرگیری مغزی در سندرم کووزبان و شناخت حقیقت قسمت اابزارهای بقای موجود زندهنقش نگاه از پایین یا نگاهاستفاده از سلول های بنیاعقیده ی بی عملتئوری تکامل امروز در درمفناوری هوش مصنوعی نحوه خنسبت ها در کیهانبرخی توجهات در ببمار پاروالزارتان داروی ضد فشار جهان یکپارچهموسیقی هنر مایع استخدا موجود استپنج اکتشاف شگفت آور در موانواع سکته های مغزیذره ی معین یا ابری از الکسفرنامه سفر به بم و جنوب احیای بینایی نسبی یک بیمنقش داروهاي مختلف معروف اطلاعات حسی ما از جهان، چعید نوروز مبارکتاثیر کپسول نوروهرب بر نفرضیه ای جدید توضیح میدههمه ی سردردها بی خطر نیستبزرگترین خطایی که مردم مواکسنی با تاثیر دوگانه اجهش های ژنتیکی مفید در ساما اشیا را آنطور که هستنددو برابر شدن خطر مرگ و میپیشینیان انسان از هفت میانسان خطرناکترین موجودروی و منیزیم در تقویت استسندرم پیریفورمیسادراک ما درک ارتعاشی است نقص در تشخیص هیجانات عامبه امید روزهای بهترصفحه اصلیتاثیر گیاه خواری بر رشد وقبل از آغازهوش فوق العاده، هر فرد استفاوت های تکاملی در مغز ویک رژیم غذایی جدید، می توجستجوی متن و تصویر به صورمجموعه های پر سلولی بدن مدانش بی نهایتآلزایمرای نعمت من در زندگیمروزه داری سلول های بنیادسیاره ابلهانارتباط شگفت انگیز مغز اننوآوری ای شگفت انگیز دانبیماری گیلن باره و بیمارتاثیر درجه حرارت بر عملکلرزش عضله یا فاسیکولاسیوهوش مصنوعی از عروسک بازی تمایل زیاد به خوردن بستنکلمات بلند نه صدای بلندحمله ویروس کرونا به مغزمرکز هوشیاری، روح یا بدن داروی لیراگلوتیدآیا مغز تا بزرگسالی توسعایا بدون زبان میتوانیم تریاضیات یک حس جدید استسخن و سکوتاز نظر علم اعصاب اراده آزچیز جدید را بپذیربیهوشی در بیماران دچار اتاثیر رژیم گیاه خواری بر منابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی به شناسایی کاتو پیچیده ترین تکنولوژی کوچکترین چیز یک معجزه اسمسئول صیانت از عقیده کیسداستانها و مفاهیمی اشتباآیا احتمال دارد رویا از آراه بی شکستابتذال با شعار دینشلیک فراموشیتولید پاک و فراوان انرژیاز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه جمعیت های بزرگ شکل بازگشت از آثار به سوی خداتری فلوپرازینمنبع هوشیاری کجاست قسمت هیچ چیز همیشگی نیستحس و ادراک قسمت پنجمکاهش دوپامین عامل بیماریمعجزه ی علمدرمان های اسرار آمیز در آآب زندگی است قسمت چهارمزمان چیستابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشاید گوشی و چشمی، آماده شتوانایی مغز و دیگر اجزای چالش دیدگاه های سنتی در ببحثی درباره هوش و تفاوتهتصویر زیبا از سلولمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهز ذره، یک دنیاستحس و ادراک قسمت سیزدهمکریستال زمان(قسمت سوم)مغز انسان برای ایجاد تمدمغز انسان برای شادمانی طآشنا پنداریدرهای اسرارآمیز و پوشیدهزیباترین چیز در افزایش سابزار بقای موجود زنده از مغز بزرگ چالش است یا منفعاز تکینگی تا مغز، از مغز صرع و درمان های آنتکامل و ارتقای نگاه تا عمچرا مغزهای ما ارتقا یافت برای اولین بار دانشمندانویتامین کا و استخوانجلوتر را دیدنمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمخواندن ، یکی از شستشو دهنگیاه خواری و گوشت خوار کدالگو و عادت را بشکن و در ادرگیری مغزی در سندرم کووزبان و شناخت حقیقت قسمت دابزارهای بقای از نخستین نقش نظام غذایی در تکامل ماستفاده از سلول های بنیاعلم و ادراک فقط مشاهده ی تئوری تکامل در پیشگیری و فیلمی بسیار جالب از تغیینسبت طلایی، نشانه ای به سبرخی توصیه ها برای واکسیواکنش های ناخودآگاه و تقجهان یکپارچهمیهمانهای ناخوانده عامل خدای رنگین کمانپول و شادیانگشت ماشه ایذرات کوانتومی زیر اتمی قسفرنامه سفر به بم و جنوب احساس گذر سریعتر زماننقش درختان در تکاملاطلاعاتی عمومی در مورد معامل کلیدی در کنترل کارآتاثیر کپسول نوروهرب بر تفشار و قدرتهمیشه چشمی مراقب و نگهبابزرگترین درد از درون است واسطه ها د رمسیر ایجاد مغجهش های ژنتیکی غیر تصادفما به جهان های متفاوت خوددو برابر شدن خطر مرگ و میپیشرفت های جدید علوم اعصانسان عامل توقف رشد مغزرویا و واقعیتسندرم پس از ضربه به سرادغام میان گونه های مختلنقطه بی بازگشتبه بالا بر ستارگان نگاه کسوالات پزشکیتاثیر گیاه خواری بر رشد وقبل از انفجار بزرگهوش مصنوعی می تواند بر احتفاوت های زبانی سرمنشا تیکی از علل محدودیت مغز امجستجوی هوشیاری در مغز مامحل درک احساسات روحانیدانشمندان موفق به بازگردآملودیپین داروی ضد فشار ای آنکه نامش درمان و یادشروش مقابله مغز با محدودیسیر آفرینش از روح تا مغز ارتباط غیرکلامی بین انسانوار مغز مشاهده ی غیر مستبیماری آلزایمر، استیل کوتاثیر درجه حرارت بر عملکلزوم سازگاری قانون مجازاهوش مصنوعی از عروسک بازی تمدن قدیمی ای در جنوب ایرکلوزاپین داروی ضد جنونحمایت از طبیعتمرکز حافظه کجاستداروی تشنجی دربارداریآیا همه جنایت ها نتیجه بیایا تکامل هدفمند استریسدیپلام تنها داروی تایسخن پاک و ثابتاز واقعیت امروز تا حقیقتچیزی منتظر شناخته شدنبیوگرافیتاثیر رژیم گیاه خواری بر منابع انرژی از نفت و گاز هوش مصنوعی در کامپیوترهاحس و ادراک قسمت 67تو افق رویداد جهان هستیکووید نوزده و خطر بیماری مسئولیت جدیددخالت در ساختار ژنهاآیا برای تولید مثل همیشه رابطه تشنج و اوتیسمابداع دی ان ای بزرگترین دشنا در ابهای گرم جنوب نیاتولید سلولهای جنسی از سلاز تکینگی تا مغز از مغز تچگونه جمعیت های بزرگ شکل بازگشت به ریشه های تکاملتری فلوپرازینمنبع هوشیاری کجاست قسمت هیچ وقت خودت را محدود به حس و ادراک قسمت پنجاهکاهش سن بیولوژیکی، تنها معجزه ی علم در کنترل کروندرمان های بیماری آلزایمرآب زندگی است قسمت اولزمان و مکان، ابعاد کیهان ابزار بقا از نخستین هماناز تکینگی تا مغز از مغز تشاید درست نباشدتوازن مهمتر از فعالیت زیچاالش ها در تعیین منبع هوبحثی درباره احساسات متفاتصویر زیبای اصفهانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتهزینه ای که برای اندیشیدحس و ادراک قسمت ششمکشف مکانیسم عصبی خوانش پ