استیفن هاوکینگ در تفسیر ماده تاریک خطا کرده است

استیفن هاوکینگ در تفسیر ماده تاریک، خطا کرده است!!

ماده تاریک، جاذبه ای را بر خلاف جاذبه های مرسوم وارد میکند و توازن بین ماده تاریک و ماده روشن، است که کیهان ما را شکل داده است. اگر نیروی تاریک قویتر از حد کنونی شود، کیهان ما(از جمله بدن ما و ابزار هوش و مغز و سیستم های مغزی و ...)، در فضا پراکنده می گردد و اگر نیروی ماده روشن از ماده تاریک پیشی بگیرد همه کیهان، بر خودش منقبض و جمع می شود و نمونه های فریدمان این شکل ها را توضیح میدهد.

(تمام مدل های فریدمان، پیش بینی می کنند که در ابتدای تشکیل جهان، فاصله بین کهکشان ها صفر بوده است زیرا حجم جهان، صفر و در نتیجه چگالی آن، بی نهایت بوده است و این، به آن معنی است که مدل های فریدمان- که بر اساس نظریه نسبیت بنا شده است- می گویند: نقطه ای وجود داشته است که جهان از آن، آغاز شده است و در این نقطه، نظریه نسبیت عام، از اعتبار ساقط میشود. این نقطه، نقطه ی تکینگی نام دارد و انفجار بزرگ، از این نقطه آغاز شده است.)(احمد حسن- توهم بی خدایی- ص 460 ترجمه فارسی)

(زمین در یک مدار مشخص و با سرعتی معین به دور خورشید، می چرخد. چیزی- که این سرعت را در این مدار تعیین میکند- همان نیروی جاذبه است که اجسام بر هم وارد می کنند و نتایج آن نیز برای اجرام بزرگ، مشهود است.

هر چه جرم جسم، بیشتر باشد مقدار نیروی جاذبه بیشتر میشود. ... اگر تصورکنیم جرم خورشید بسیار بیشتر از جرم فعلی آن است، بافت کیهانی انحنای بیشتری پیدا میکند و به دنبال آن، زمین با گردش و سرعت کنونی خود از مدار فعلی، خارج و به دلیل نیروی جاذبه ی خورشید، به سمت آن کشیده می شود. اگر زمین بخواهد از این سرنوشت، رهایی یابد، باید با سرعتی بیشتر از سرعت کنونی خود، به دور خورشید بچرخد تا در همان مسیر باقی بماند.

همچنین اگر فرض کنیم سرعت گردش زمین، بیش از سرعت کنونی آن باشد تا بتواند از جاذبه ی خورشید با جرم فعلی بگریزد، یعنی به سرعت گریز برسد، زمین با خروج از مدارش از خورشید فاصله می گیرد و برای اینکه زمین در یک وضعیت شتاب دار نتواند در موارد دور شونده از خورشید بگریزد، باید جرم خورشید به مقداری زیاد شود که جاذبه ی آن، برای این کار کفایت کند.

مطالب گفته شده علاوه بر زمین، برای کهکشان ها هم صادق است یعنی جرم کهکشان، بر ستارگان و سیارات تاثیر می گذارد.

در دهه سوم قرن بیستم رصدهای ثبت شده از حرکت کهکشان ها در برخی خوشه های کهکشانی، حاکی از آن بود که اینها با سرعتی بیشتر از آنچه نیروی جاذبه ی آن خوشه های کهکشانی، اجازه می دهند، در حرکت می باشند یعنی هرچند این کهکشان ها با سرعتی بیش از سرعت گریز، حرکت می کنند ولی باز هم در مدار خود برجای مانده اند.

این، به آن معنی است که نیروی جاذبه ای در کار است که مانع از گریز آنها شده است و یا آنها را به حرکت با این سرعت وامی دارد)(احمد حسن- توهم بی خدایی- ص 485 ترجمه فارسی)

ماده تاریک و انرژی تاریک، نیرویی است که در کنار جاذبه های خاص عالم مادی ما کششی را وارد می کند تا تاثیرات جاذبه و نیروی تخریب کننده آن به نوعی کاهش یابد. در حالی که سیاه چاله، ستاره مرده ای است که کیهان و ستارگان روشن را جذب جاذبه هنگفت خود میکند و همه چیز را به درون خود می کشد؛ در آنجایی که هیچ نور وروشنایی ای نیست.

در اینجا به بررسی علمی تفاوت بین سیاهچاله ونیروی تاریک می پردازیم:

با وجود هر آنچه دانشمندان کیهان شناسی در گذشته به دست آورده اند، ماده تاریک، سیاه چاله نیست و هر آنچه تاکنون درمورد کیهان می شناسیم، فقط 4% از ترکیب کیهان را تشکیل می دهد در حالی که بقیه آن- که درماده و نیروی تاریک نمود دارد- قابل چشم پوشی است هرچند فرضیات زیادی برای تفسیر آن وجود دارد.

اسرار کیهان

استیفن هاوکینگ در مقاله پژوهشی و معروف خود- که در دهه هفتاد منتشر شد- بیان کرد، ماده تاریک از مجموعه بسیار زیادی از سیاه چاله های ابتدایی تشکیل شده است که در نخستین لحظات تاریخ کیهان، ایجاد شده است، ولی به نظر می رسد این نظر، اشتباه باشد.

در پژوهش جدیدی- که اخیرا در مجله معروف نیچرمنتشر شده است- گروه پژوهشی مشترک از ژاپن وهند و آمریکا اشاره کردند دلایل کافی برای تایید این فرضیه وجود ندارد و رصدهای آنها تاکید کرد هیچ تاثیری از آن سیاه چاله ها وجود ندارد.

و برای فهم واضح تر بیان می شود ماده تاریک با معنی مصطلح، تاریک نیست بلکه چیزی است- که دانشمندان نمی دانند- چیست! و در همه کهکشان ها تاثیر دارد و به هیچ عنوان، رصد پرتویی از آن، وامکان ندارد و آن، کاملا غیر مرئی است ودانشمندان تاثیر جاذبه آن را بر محیط خود ملاحظه کرده اند و ازاین رو آنها وجود آن را فهمیده اند.

سیاه چاله های هاوکینگ

از نظر هاوکینگ، به این دلیل، آن نوع سیاه چاله ها با آن حالت، برگزیده می شود و آنها بسیار کوچک هستند؛ به گونه ای که دیدن آن ممکن نیست ونیز

چگا

لی ای دارد که می تواند تاثیری جاذبه گونه بر محیط خود داشته باشد.

می دانیم- وقتی ستاره ای غول آسا بر خودش منهدم شود- سیاه چاله ها ایجاد می گردد و انفجاری بسیار بزرگ را ایجاد می کند و در مرکز خود، سیاه چاله ای باقی می گذارد که دارای نیروی جاذبه بزرگی است تا آنجا که حتی از گریز نور، جلوگیری میکند و از این رو سیاه، دیده می شود. با این همه، آن، نوعی یکتا از سیاه چاله ها نیست زیرا فشار هر مقدار از ماده به گونه ای- که حجم آن منقبض و جمع شود تا از حجابی مشخص بگذرد- آن را به سیاه چاله تبدیل می کند مثلا انقباض و جمع شدن زمین تا حدی- که در حجم به اندازه دانه انگور شود- زمین را فورا به سیاه چاله، تبدیل می کند.

ازاین رو هاوکینگ تصورکرد در نخستین لحظات از پیدایش هستی- در زمانی که فشار و حرارت، بسیار بالاست- ممکن است مقداری بسیار زیادی از ذرات، به سیاه چاله با حجم بسیار اندک تبدیل شود و نیز تصور کرد آن ذرات، ماده تاریک هستند زیرا چگالی ای دارد و جاذبه آن بر محیطش تاثیر می کند و امکان ندارد در همان زمان آن را ببینیم.

هاوکینگ بر اساس پژوهش جدید خطا کرد و به نظر می رسد این فرضیه غیر ممکن باشد زیرا گروه پژوهشی، دوربینی با دقت بسیار بالا را در تلسکوپسوبارودر قله موناکیا در منطقه هوایی آمریکا به کار بردند تا رصد دقیقی از کهکشان آندرومیدا انجام دهند و این کهکشان، همسایه ماست که در مسافت 2.5 میلیون سال نوری از زمین قرار گرفته است.

گروه پژوهشی کوشید، 190 تصویر متوالی از کهکشان را بر هم منطبق کند تا اختلافات دقیق در پرتوافکنی ستارگان مخصوص به کهکشان را رصد کند. زیرا اگر سیاه چاله هایی بسیار کوچک، کهکشان را احاطه کند بر پرتوافکنی ستارگان خاص به آن کهکشان تاثیر می گذارد و دانشمندان انتظار دارند، تصویری با نور کم در همه دقایق و ساعت ها وجود داشته باشد

و نتایج پژوهش جدید می گوید حالات نور اندک- که می توان آن را با وجود سیاه چاله های ابتدایی تفسیر کرد- جز 0.1% از ترکیب ماده تاریک مورد انتظار از کهکشان اندرومیدا را در بر نمی گیرد یعنی فرضیههاوکینگ درست نیست.

پژوهشگران امیدوارند این پژوهش در توجیه خط حرکت پژوهشی در این عرصه در توجهات نیرومندتر در تفسیرماده تاریک نقش داشته باشد و تا آن زمان این ترکیب پوشیده در کیهان، بر مرکز پژوهش علمی در این عرصه سایه خواهد افکند.

ای آنکه نامش درمان و یادشدریای خداجهان های بسیار دیگرادغام میان گونه های مختلرساناها و ابر رساناها و عنگاهت را بلند کنهوش مصنوعی از عروسک بازی اصول توسعه ی یک ذهن کاملسانسور از روی قصد بسیاری بخش بزرگتر کیهان ناشناختعلایم کمبود ویتامین E را فتون های زیستیگاهی لازم است برای فهم و توقف؛ شکستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآب زندگی است قسمت اولدیوار، از ابتدا توهم بودتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش حیاتی تلومر دی ان آ دایا ابزار هوشمندی یا مغز درگیری اعصاب به علت میتونباید صبر کرد آتش را بعد جهانی که از یک منبع، تغذیارتباط شگفت انگیز مغز انزمان به چه دلیل ایجاد میشستم با شعار قانون بدترین هوش مصنوعی از عروسک تا کمبقای حقیقی در دور ماندن ایک پیشنهاد خوب برای آسان برای خودآگاه بودن تو بایعدم توقف تکامل در یک اندافرزندان زمان خودپول و عقیدهمداخله ی زیانبار انسانتوهم وجودمنبع خواب و رویاآزار دیگری، آزار خود استدانشمندان تغییر میدان مغتاریکی من و تو و گرد و غبادستورالعمل مرکز کنترل بینقش غذاها در کاهش دردهای اگر نعمت فراموشی نبود بسچرا مغز انسان سه هزار سالجایی برای یاد گرفتن باقی از نظر علم اعصاب یا نرووسزونیسومایدسردرد میگرنی در کودکانهوش عاطفی قسمت 11به خوبی های دیگران فکرکنژن یا نقشه توسعه مغز و نقبرخی توجهات در ببمار پارصفحه اصلیقلب را نشکنحس و ادراک قسمت پنجاه و دپیام های ناشناخته بر مغز مرز مرگ و زندگی کجاستتوصیه هایی در مصرف ماهیموجودات مقهور ژنها هستندافتخار انسانداروی جدید لنفوم و لوکمیترقی واقعی یا شعار ترقیرفتار مانند بردهچند جهانی و علمابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پحقیقت آنطور نیست که به نظاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان چهار حرفی حیات زمینشناسایی تاریخچه ی تکاملیهوشیاری کوانتومیبی عدالتی در توزیع واکسن کمالگرایی دشمن پیشرفتبزرگ فکر کنقدرت کنترل خودحس و ادراک قسمت شصت و دوپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات روانپزشکی در عقب تکامل و ریشه ی مشترک خلقتمکان زمان یا حافظه زمانالگوبرداری از طبیعتداروی ضد جنون در درمان تیتسلیم ارتباط با من برتررویا و کابوسنون و القلمابزار بقا از نخستین هماننعناعحوادث روزگار از جمله ویراز تکینگی تا مغز از مغز تزدودن نقص از هوش مصنوعیشاهکار قرنهدف یکسان، در مسیرهای متبیماری بیش فعالیکووید نوزده و خطر بیماری تفکر ترکیبی در هوش مصنوعلایو دوم دکتر سید سلمان فخواندن ، یکی از شستشو دهنآلودگی هوا و پارکینسونمغز فکر میکند مرگ برای دیتأثیر نگاه انسان بر رفتاماجرای عجیب گالیلهانفجار و توقف تکاملی نشادر یک فراکتال هر نقطه مرکتصویربرداری فضاپیمای آمروزه داری و التهاب زیانبنوبت کودکانابزار بقای موجود زنده از همیشه داناتر از ما وجود دحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز- از مغزتسلول بنیادی و ای ال اسشباهت زیاد بین سلول هاي عوقاحت و تمسخر دیگرانبیست تمرین ساده برای جلوکاهش حافظه هرچند فرایندیتقویت سیستم ایمنیمن کسی در ناکسی دریافتم خانواده پایدارآیندهمغز انسان برای ایجاد تمدتاثیر ویروس کرونا بر مغز محل درک احساسات روحانی دانرژی خلا ممکن استدرمان های جدید سرطانتغییر دادن ژنها آیا روزی روشی جدید در درمان نابینچیزی منتظر شناخته شدناتوسوکسیمایدهنر فراموشیاز خود رها شوسندرم پای بی قرارضایعات در عصب زیر زبانیویروس های باستانی، مغز مباد غرور و سر پر از نخوت وکجای مغز مسئول پردازش تجتمدن زیر آبمنابع انرژی از نفت و گاز خطر آلودگی هواتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا واکنش های یاد گرفته ومغز بزرگترین مصرف کننده اهرام مصر از شگفتی های جهدرمان جدید سرطانجنگ داده هارژیم غذایی ضد دردچگونه جمعیت های بزرگ شکل اخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاسیاهچاله ها، دارای پرتو بحثي درباره هوش و تفاوتهطعمه ی شبکه های ارتباط اجفلج دوطرفه عصب 6 چشمواکسن های شرکت فایزر آمرگلوئونتو یک جهان در مغز خودت هسمنبع هوشیاری کجاست قسمت دو بیماری روانی خود بزرگ تاثیر داروی ضد تشنج سدیم آیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجنقش محیط زندگی و مهاجرت دایمپلانت مغزیدرک فرد دیگر و رفتارهای اجهان هایی در جهان دیگرادغام دو حیطه علوم مغز و رستگاری محدود به یک راه نچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی اصول سلامت کمرسانسور بر بسیاری از حقایواکسنی با تاثیر دوگانه ابخش دیگری در وجود انسان هعلائم عصبی آلزایمر، با افروتنی معرفتیگاهی مغز بزرگ چالش استتولید مولکول جدید توسط همنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآب زندگی است قسمت دومدید تو همیشه محدود به مقدتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش خرچنگ های نعل اسبی درایا بیماری ام اس (مولتیپدرب بسته با غیر خود باز منبرو و انرژی مداومجهانی در ذهنارتباط غیرکلامی بین انسازمان شگفت انگیزستم، بی پاسخ نیستهوش مصنوعی به کمک هوش طبیبلندی در ذهن ما درک بلندییک آلل ژنتیکی که از نئاندبرای رشد، باید از مسیر خطعدم درکفرضیه ای جدید توضیح میدهپوست ساعتی مستقل از مغز دمدارک ژنتیکی چگونه انسانتوهم وجودمنتظر نمان چیزی نور را بهآسيب میکروواسکولاریا آسدانشمندان روش هاي جدیدی تاریکی و نوردغدغه نتیجه ی نادانی استنقشه مغزی هر فرد منحصر بهاگر با مطالعه فیزیک کوانچرا مغزهای ما ارتقا یافت جایی خالی نیستاز نظر علم اعصاب اراده آززونا به وسیله ویروس ابله سردرد و علتهای آنهوش عاطفی قسمت نهمبه خودت مغرور نشوژن ضد آلزایمربرخی توصیه ها برای واکسیسوالات پزشکیقوی تر باشحس و ادراک قسمت پنجاه و سپیدایش زبانمرز بین انسان و حیوان کجاتوضیحی ساده در مورد هوش ممورد نادر همپوشانی دو بیافراد آغاز حرکت خودشان رداروی جدید میاستنی گراویتروس جریان انرژیرفتار وابسته به شکلچند روش ساده برای موفقیتابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برحقیقت افراداز تکینگی تا مغز از مغز تزبان نیاز تکاملی استشناسایی سلول های ایمنی اهوشیاری سنتی یا هوشیاری بیمار 101 ساله، مبتلا به سکمردردبزرگ شدن مغز محدود به دورقدرت انسان در نگاه به ابعحس و ادراک قسمت شصت و ششپروژه ی ژنوم انسانیمشاهده گر جدای از شیء مشاتکامل ابزار هوش ، راه پر مکانیک کوانتومی بی معنی التهاب شریان تمپورالدارویی خلط آورتسلیم شدن از نورون شروع مرویا و خبر از آیندهنوآوری ای شگفت انگیز دانابزار بقا از نخستین همانهفت چیز که عملکرد مغز تو حکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز از مغز تسفر فقط مادی نیستشاهکار شش گوشهدف از تکامل مغزبیماری تی تی پیکودک هشت ساله لازم است آدتفکر خلا ق در برابر توهم لبخند بزن شاید صبح فردا زخواب زمستانی سلول های سرآلزایمرمغز قلبتأثیر شیرینی های حاوی لوماده ی تاریکانقراض را انتخاب نکنیددر کمتر از چند ماه سوش جدتصور ما ازمشکلات و واقعیروزه داری و بیمار ی ام اس نور از عمق تاریکیابزار بقای موجود زنده از همیشه راهی هستحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز، از مغز سلول بنیادین از مخاط بینشجاعت و ترسوقت نهيب هاي غير علمي گذشبیش از نیمی از موارد انتقکاهش دوپامین عامل بیماریتلقین اطلاعات و حافظهمن پر از تلخیمخار و گلآینده ی انسان در فراتر ازمغز انسان برای شادمانی طتاثیر ژنها بر اختلالات خمحدودیت چقدر موثر استانرژِی برای ایجاد اضطرابدرمان های رایج ام استغییر زودتر اتصالات مغزیروشی جدید در درمان سکته مچیزی خارج از مغزهای ما نیاتصال مغز و کامپیوترهنر حفظ گرهاز درخواست ها جدا شوسندرم پس از ضربه به سرضرورت زدودن افکارویرایش DNA جنین انسان، بربار مغز بر دو استخوانکرونا چه بر سر مغز می آورتمدنی قدیمی در شمال خلیج منابع انرژی از نفت و گاز خطرات هوش مصنوعیتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا یک، وجود داردمغز حریص برای خون، کلید تاولویت بندی ها کجاستدرمان دارویی سرطان رحم بجنبه های موجی واقعیتراه فراری نیستچگونه جمعیت های بزرگ شکل اختلاف خانوادگی را حل کنهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاسیاهچاله و تکینگی ابتدایبحثی جالب درباره محدودیتظهور امواج مغزی در مغز مصفن آوری های جدید علیه شناواکسن کووید 19 چیزهایی که گمان میکنی جرمی کوچکی در تو کجای جهانیمنبع هوشیاری کجاست قسمت دو بار در هفته ماهی مصرف تاثیر درجه حرارت بر مغزآیا خداباوری محصول تکاملنقش مرکز تنفس سلولی در بینقش نگاه از پایین یا نگاهایمپلانت مغزی و کنترل دو درک نیازمند شناخت خویش اجهان یکپارچهارتقا و تکامل سنت آفرینش رشته نوروایمونولوژی و نقچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی اضطراب و ترسساهچاله ها تبخیر نمیشودوابستگی یعنی قلادهبخشیدن دیگران یعنی آرامشعلت خواب آلودگی بعد از خوفروتنی و غرورگاهی جهت را عوض کنتولید مثل اولین ربات های منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآب زندگی است قسمت سومدیدن خدا در همه چیزتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش داروهاي مختلف معروف ایا بدون زبان میتوانیم تدرختان چگونه بر تشکیل ابچت جی پی تیجهان، تصادفی نیستارتروز یا خوردگی و التهازمزمه ات مانده در گوشمستون فقرات انسان دو پا جلهوش مصنوعی به شناسایی کابلوغ چیستیک جهش ممکن است ذهن انسانبرای زندگی سالم، یافتن تعدالت برای من یا برای همهفساد اقتصادی سیتماتیک درپوشاندن خود از نورمروری بر تشنج و درمان هایتوهم بی خداییمنتظر زمان ایده آل نشوآسیب ها ناشی از آلودگی هودانشمندان روشی برای تبدیتاریکی خواهد ترسیدذهن ما از در هم شکستن منبنقشه های مغزی جدید با جزیاگر تلاش انسان امروز براچرا ویروس کرونای دلتا واجاذبهاز نظر علم اعصاب اراده آززیان غذاهای پرچربسردرد به دلیل مصرف زیاد مهوش عاطفی قسمت هفتمبه دنبال رستگاری باشژنها نقشه ایجاد ابزار هوبرخی درمان های Spinal Muscular Atپیامهای کاربرانقیچی ژنتیکیحس و ادراک قسمت پنجاه و شپیر شدن حتمی نیستمرز جدید جستجو و اکتشاف، تیوتیکسن داروی ضد جنونموسیقی نوافراد بی دلیل دوستدار تو داروی جدید آلزایمرتری فلوپرازینرفتار اجتماعی انسان، حاصچندین ماده غذایی که ماننابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ حقیقت انساناز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و کلمه حتی برای کسانشواهدی از نوع جدیدی از حاهوش، ژنتیکی است یا محیطیبیمار مرکز تنفس سلولیکمردرد ناشی از تنگی کانابزرگ شدن تقریبا ناگهانی قدرت ذهنحس و ادراک سی و هفتمپروانه ی آسمانیمشاهده آینده از روی مشاهتکامل تکنولوژیمکانیزمهای دفاعی در برابامواجی که به وسیله ی ماشیدارویی ضد بیش فعالی سیستتست نوار عصب و عضلهرویا بخشی حقیقی از زندگی نوار مغز مشاهده ی غیر مستابزار بقا از نخستین همانهفت سین یادگاری از میراث حافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تسفر نامه سفر به بم و جنوب شاید گوشی و چشمی، آماده شهدف از خلقت رسیدن به ابزابیماری دویککودک ایرانی که هوش او از تفاوت مغز انسان و میمون هلحظات خوش با کودکانخواب سالم عامل سلامتیآملودیپین داروی ضد فشار مغز ما کوچکتر از نیم نقطهتئوری تکامل امروز در درمماده ی خالیانواع سکته های مغزیدر آرزوهایت مداومت داشتهتصور از زمان و مکانروزه داری سلول های بنیادنور درونابزار بقای موجود زنده از همیشه عسل با موم بخوریمحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز، از مغز سلول عصبی شاهکار انطباق شرکت نورالینک ویدیویی ازوقتی فهمیدی خطا کردی برگبیشتر کمردردها نیازی به کاهش سن بیولوژیکی، تنها تلاش ها برای کشف منابع جدمن بی من، بهتر یاد میگیرمخارق العاده و استثنایی بآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز انسان برای شادمانی طتاثیر کلام در آیات کلام بمحدودیت های حافظه و حافظانسولیندرمان های علامتی در ام استغییر عمودی سر انسان از پريتوکسيمب در درمان ام اسچیزی شبیه نور تو نیستاثر مضر مصرف طولانی مدت رهنر رها شدن از وابستگیاز روده تا مغزسندرم جدایی مغزضرب المثل یونانیویشن پروبار بزرگ ایستادن بر دو پاکریستال هاتمرکز و مدیتیشنمنابع انرژی از نفت و گاز دفاع از پیامبرتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا کیهان می تواند یک شبیمغز در تنهایی آسیب میبیناولین قدم شناخت نقص های خدرمان زخم دیابتی با تکنوجنسیت و تفاوت های بیناییراه نجاتچگونه حافظه را قویتر کنیاختلال خواب فرد را مستعد هوش مصنوعی از عروسک بازی استیفن هاوکینگ در مورد هسیاهچاله ی منفرد یا سیاهبحثی در مورد نقش ویتامين ظرف باید پر شود چه با چرک فناوری هوش مصنوعی نحوه خواکسن کرونا و گشودن پنجرگنجینه ای به نام ویتامین تو کز محنت دیگران بی غمیمنبع هوشیاری کجاست قسمت دو برابر شدن خطر مرگ و میتاثیر درجه حرارت بر عملکتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش نظام غذایی در تکامل مایمپلانت مغزی کمک میکند درک و احساسجهان یکپارچهارتقا یا بازگشت به قبل ازرشد مغز فرایندی پیچیده اچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاع رسانی اینترنتیسایه ی هوشیاریواسطه ها د رمسیر ایجاد مغبخشش، عقلانی یا غیر عاقلعماد الدین نسیمی قربانی فرگشت و تکامل تصادفی محض گذر زمان کاملا وابسته به تولید یا دریافت علممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآب، زندگی است(قسمت پنجم)دیدگاه نارسای دوگانه ی متاثیر درجه حرارت بر عملکنقش درختان در تکاملایا تکامل هدفمند استدرختان اشعار زمینچت جی پی تیجهش های ژنتیکی مفید در ساارزش های وارونهزنان باهوش ترستارگانی قبل از آغاز کیههوش مصنوعی تعاملیبلعیدن ستاره توسط سیاهچایک رژیم غذایی جدید، می توبرخی ملاحظات در تشنج های عسل طبیعی موثر در کنترل بفشار و قدرتپیموزایدمرکز هوشیاری، روح یا بدن توهم تنهاییمنحنی که ارتباط بین معرفآسیب روانی شبکه های اجتمدانش، قفل ذهن را باز میکنتاریخ همه چیز را ثبت کردهذهن چند جانبه نیازمند نگنقشه با واقعیت متفاوت اساگر خواهان پیروزی هستیچرا پس از بیدار شدن از خوجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز واقعیت امروز تا حقیقتزیباترین چیز در پیر شدنسردرد تنشنهوش عاطفی قسمت یازدهبه زودی شبکه مغزی به جای ژنها ، مغز و ارادهبرخی روش های تربیتی کودکسایتهای دیگرقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصحس و ادراک قسمت بیست و چهپیراستاممرزهای حقیقی یا مرزهای تتیک و اختلال حرکتیموسیقی هنر مایع استافزایش قدرت ادراکات و حسداروی جدید ای ال استری فلوپرازینرقیبی قدرتمند در برابر مچندجهانیابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهانحقیقت اشیااز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و بیان نتیجه ساختماشواهدی از دنیسوان(شبه نئهیچ نقطه ای مرکزی تر از ابیماری لبر و نابینایی آنکمردرد و علل آنبزرگترین خطایی که مردم مقدرت عشقحس و ادراک- قسمت پنجاه و پرواز از نیویورک تا لوس آمشاهدات آمیخته با اشتباهتکامل جریان همیشگی خلقتما انسانها چه اندازه نزدامیوتروفیک لترال اسکلروداستانها و مفاهیمی اشتباتست آر ان اس دز میاستنی گرویا تخیل یا واقعیتنوار مغز با توضیح دکتر فاابزار بقا از نخستین همانهم نوع خواری در میان پیشیحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تسفر به مریخ در 39 روزشاید درست نباشدهر چیز با هر چیز دیگر در تبیماری دیستروفی میوتونیکودکان میتوانند ناقل بی تفاوت ها و تمایزها کلید بلرزش ناشی از اسیب به عصبخواب سالم عامل سلامتی و یآموزش نوین زبانمغز مانند تلفن استتئوری تکامل در پیشگیری و ماده ای ضد التهابیانیس بی کساندر آسمان هدیه های نادیدنتصادف یا قوانین ناشناختهروزهای بد باقی نمیماندنوروفیبروماتوزابزار بقای موجود زنده از همیشه، آنطور نیست که هستحس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز، از مغز سلول عصبی، در محل خاص خودشربت ضد خلطوقتی پر از گل شدی خودت را با هوش مصنوعی خودکار روبکایروپاکتیک چیستتلاش های جدید در ALSمننژیتخبر مهم تلسکوپ هابلآینده با ترس جمع نمیشودمغز انسان رو به کوچک تر شتاثیر کپسول نوروهرب بر نمحدودیت درک انسانانسولین هوشمنددرمان ژنتیکی برای نوآوریتغییرات منطقه بویایی مغزریه زغالینکاتی در مورد تشنجاثرات فشار روحی شدیدهنر، پر کردن است نه فحش داز سایه بگذرسندرم دزدی ساب کلاوینضربه مغزی در تصادف رانندواقعیت فیزیکی، تابعی از بار سنین ابزار هوشمندی اکریستال زمان(قسمت اولتمرکز بر هدفمنابع انرژی از نفت و گاز دفاع در برابر تغییر ساختتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا گذشته، امروز وآینده مغز را از روی امواج بشناساولین مورد PML به دنبال تکدرمان ساده ی روماتیسمجنسیت و تفاوت های بیناییراه های جدید برای قضاوت رنگاه من، نگاه تو و یا حقیاختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک بازی استیفن هاوکینگ در تفسیر سیاهچاله ی تولید کنندهبحثی در مورد نقش کلسیم و عقل مجادله گرفواید روزه داری متناوبواکسن کرونا از حقیقت تاتگوهر با نظر دیگران سنگ نمتو پیچیده ترین تکنولوژی منبع هوشیاری کجاست قسمت دو برابر شدن خطر مرگ و میمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا دلفین ها می تواند از دو داروی جدید برای میاستتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش نظریه تکامل در شناساایمپلانت نخاعی میتواند ددرک کنیم ما همه یکی هستیمجهان کنونی و مغز بزرگتریارتوکين تراپی روشی جديد رشد مغز علت تمایل انسان بچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعات حسی ما از جهان، چسایه را اصالت دادن، جز فروبینار اساتید نورولوژی دبدون پیر فلکعوامل موثر در پیدایش زبافراموش کارها باهوش تر هسگذشته را دفن کنتولید پاک و فراوان انرژیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآتاکسیدژا وو یا اشنا پنداریتاثیر رو ح و روان بر جسمنقش ذهن و شناخت در حوادث ایجاد احساساتدرد و درسنتایج نادانی و جهلجهش های ژنتیکی غیر تصادفارزش های حقیقی ارزش های غزنجیرها را ما باید پاره کسخن نیکو مانند درخت نیکوهوش مصنوعی در کامپیوترهابنی عباس، ننگی بر تاریخیکی از علل محدودیت مغز امبرخی مرزهای اخلاق و علوم عشق درونی به یگانگی خلقتفضا و ذهن بازحس و ادراک قسمت نهمپیموزایدمرکز حافظه کجاستتوهم جداییمنشأ اطلاعات و آموخته ها آسیب عصب پا به دنبال اعتیدانش، یک انسان را ناسازگتاریخ، اصیل نیست و ساخته ذهن هوشیار در پس ماده ی منقص های سیستمی ایمنیاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچرا ارتعاش بسیار مهم استجبران از دست رفته هااز کجا آمده ام و به کجا میزیباترین چیز در افزایش سسردرد سکه ایهوش عاطفی قسمت پنجمبه زیر پای خود نگاه نکن بژنهای مشترک بین انسان و وبرخی سلولهای عصبی در تلاقانون مندی نقشه ژنتیکی محس و ادراک قسمت بیست و یکپیشینیان انسان از هفت میمزایای شکلات تلخ برای سلتیکاگرلور داروی ضد انعقامیهمانهای ناخوانده عامل افزایش مرگ و میر سندرم کوداروی جدید برای میاستنی ترک امروزرموزی از نخستین تمدن بشرنه ناامیدی بلکه ارتقاابزار بقا از نخستین هماننسبت طلایی، نشانه ای به سحقیقت تنها چیزی است که شااز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و بیان، در سایه پیشرشیشه ی بازالتی و سیلیکونهیچ چیز همیشگی نیستبیماری میاستنی گراویسکمردرد با پوشیدن کفش منابزرگترین درد از درون است قضاوت ممنوعحس و ادراک- قسمت بیست و پپروتئین های ساده ی ابتدامطالبه ی حق خودتکامل داروینی هنوز در حاما انسانها چه اندازه نزدامید نیکو داشته باش تا آندخالت در ساختار ژنهاتشنچ پانایوتوپولوس تشنج رویا حقی از طرف خدانوار مغز ترجمه رخدادهای ابزار بقا از نخستین همانهمه چیز موج استحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تسفر تجهیزات ناسا به مریخ شایسته نیست در جیب خود قرهر جا که جات میشه، جات نیبیماری سلیاککودکان خود را مشابه خود تتفاوت ها را به رسمیت بشنالرزش عضله یا فاسیکولاسیوخواب عامل دسته بندی و حفطآمارهای ارائه شده در سطح مغز مادران و کودکان در زمتئوری جدید، ویران کردن گماده، چیزی نیستانگشت ماشه ایدر آستانه ی موج پنجم کوویتضادهای علمیروزهای سختنورون هاي مصنوعی می توانابزار بقای موجود زنده از همکاری یا رقابتحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز، از مغز سلولهای ایمنی القا کنندهشش مرحله تکامل چشموقتی تو از یاد گرفتن باز با هر چیزی که نفس می کشد مکار امروز را به فردا نیندتلاش های جدید در درمان فرمنابع انرژي پاک سرچشمه حخدا موجود استآیا فراموشی حتمی استمغز انسان رو به کوچکتر شدتاثیر کپسول نوروهرب بر تمخچه فراتر از حفظ تعادلانسان قدیم در شبه جزیره عدرمان پوکی استخوانتغییرات مغز پس از 40 سالگیریواستیگمینچگونه مولکول های دی ان ایاثرات مفید قهوههوموارکتوس ها ممکن است داز علم جز اندکی به شما داسندرم سردرد به دلیل افت فضررهای مصرف شکر و قند بر واقعیت چند سویهباربر دیگران نباشکریستال زمان(قسمت دوم)تمرکز بر امروزمنابع انرژی از نفت و گاز دقیق ترین تصاویر از مغز اتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا پیدایش مغز از روی تصامغز زنان جوانتر از مغز مراولین مورد پیوند سر در اندرمان سرگیجه بدون نیاز بجهل مقدسراه های جدید برای قضاوت رنگاه مادی غیر علمی استاختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک بازی استخوان های کشف شده، ممکسیاره ی ابلهانبحثی در مورد حقیقت فضا و عقل سالمفیلمی بسیار جالب از تغییواکسن کرونا ساخته شده توگویید نوزده و ایمنی ساکتتو آرامش و صلحیتو افق رویداد جهان هستیمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا دلفین ها میتوانند بادو سوی واقعیتتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش هورمون های تیروئید دایمان به رویادرک احساسات و تفکرات دیگجهان کاملی در اطراف ما پرارتباط میکروب روده و پاررشد در سختی استچالش کمبود اندام برای پیهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعاتی عمومی در مورد مساخت سلول عصبی حتی پس از وجود قبل از ناظر هوشمندبدون بار گذشتهعوامل ایجاد لغت انسانی و فراموشی همیشه هم بد نیستگریه ی ابر، رمز طراوت باغتولید اندام با چاپ سه بعدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآتاکسی فریدریشدژاوو یا آشناپنداریتاثیر روده بر مغزنقش روی و منیزیم در سلامتایران بزرگنجات در راستگوییجهش های بیماری زا، معمولارزش حقیقی زبان قسمت اولزندگی فعال و مثبت روند آلسخن و سکوتهوش مصنوعی در تفکر خلاق ابه قفس های سیاهت ننازیافته های نوین علوم پرده برخی نکات از گاید لاین پرعشق، شلوغ کردن نیستفضای قلب منبع نبوغ استحس و ادراک قسمت چهارمپیچیدگی های مغزمگسمرکز حافظه کجاستتوهم جدایی و توهم علممنشاء کوانتومی هوشیاری اآسانی موفقیتدائما بخوانتازه های اسکیزوفرنی(جنوذهن و شیمی بدننقص در تشخیص هیجانات عاماپی ژنتیکچرا بیماری های تخریبی مغجدا کردن ناخالصی هااز کسی که یک کتاب خوانده زیر فشار کووید چه باید کرسردرد عروقی میگرنهوش عاطفی قسمت اولبه سیاهی عادت نکنیمژنهای هوش ، کدامندبرخی سيناپسها طی تکامل و قانون گذاری و تکاملحس و ادراک قسمت بیست و دوپیشرفت های جدید علوم اعصمسمومیت دانش آموزان بی گتیروفیبان موثر در سکته ی میوتونیک دیستروفیافزایش سرعت پیشرفت علوم داروی جدید برای کاهش وزنترکیب آمار و ژنتیکرمز و رازهای ارتباط غیر کنه به اعدامابزار بقا از نخستین هماننشانه های گذشته در کیهان حقیقت خواب و رویااز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و تکلم برخی بیماریهشکل های متفاوت پروتئین ههیچ چیز، چقدر حقیقی استبیماری های میتوکندریکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبسیاری از مجرمان، خودشانقطار پیشرفتحس و ادراک- قسمت شصت و چهپروتز چشممطالبی در مورد تشنجتکامل داروینی هنوز در حاما اکنون میدانیم فضا خالامید نجاتدر میان تاریکی و روشناییتشنج چیسترویاها از مغز است یا ناخونوار مغز در فراموشی هاابزار بقا از نخستین همانهمه چیز و هیچ چیزحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تسفر دشوار اکتشافشادی، پاداش انجام وظیفههر حرکت خمیده می شود و هر بیماری ضعف عضلات نزدیک بکودکان را برای راه آماده تفاوت های بین زن و مرد فقلزوم گذر انسان از حدها و خواص شکلات تلخآن چیزی که ما جریان زمان مغز چون ابزار هوش است دلیتا 20 سال آینده مغز شما به ماده، چیزی بیش از یک خلا انگشت نگاری مغز نشان میددر درمان بیماری مولتیپل تظاهر خوابیده ی مادهروش مقابله مغز با محدودینورون های ردیاب حافظهابزارهای پیشرفته ارتباط همانند سازی در انسانحس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز، از مغز سلولهای بنیادی مصنوعی درششمین کنگره بین المللی سوقتی ریشه ها عمیقند از چیبا آتش، بازی نکن و بعد از کار با یگانگی و یکپارچگیتلاش های جدید در درمان سرمنابع انرژی از نفت و گاز خدا نور آسمان ها و زمین اآیا ممکن است موش کور بی ممغز ایندگان چگونه استتاثیر کپسول نوروهرب بر سمخچه ، فراتر از حفظ تعادلانسان میوه ی تکاملدرمان پوکی استخوانتغییرات آب و هوایی که به ریاضیات یک حس جدید استچگونه میتوان با قانون جناثرات مفید روزه داریهورمون شیرساز یا پرولاکتازدواج های بین گونه ای، رسوپاپ ها یا ترانزیستورهاضررهای شکر بر سلامت مغزواقعیت چیستبارداری بدون رحمکریستال زمان(قسمت سوم)تمساح حد واسط میان مغز کومنابع بی نهایت انرژی در ددل به دریا بزنتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغزهای کوچک بی احساساولین هیبرید بین انسان و درمان سرگیجه بدون نیاز بجهان فراکتالراه پیروزی در زندگی چیستنگاه محدود و تک جانبه، مشهوش مصنوعی از عروسک بازی استروژن مانند سپر زنان دسیاره ابلهانبحثی در مورد عملکرد لوب فعقلانیت بدون تغییرفیروز نادریواکسن آلزایمرگوش دادن بهتر از حرف زدنگوشه بیماری اتوزومال رسستو انسانی و انسان، شایستمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا دست مصنوعی به زودی قادولت یا گروهکتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش هورمون زنانه استروژناین پیوند نه با مغز بلکه درک تصویر و زبان های مخلتجهان پیوستهارتباط ماده و انرژیرشد، رسیدن به یک هدف نیستچالش دیدگاه های سنتی در بهوش مصنوعی از عروسک بازی اطلاعاتی عمومی در مورد مساخت شبکه عصبی مصنوعی با وراپامیل در بارداریبدون زمان، ماده ای وجود نعواملی که برای ظهور لغت افراموشی و مسیر روحانیگربه شرودینگر و تاثیر مشتولید سلولهای جنسی از سلمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآتاکسی مخچه ای خودایمندگرگونی های نژادی و تغییتاثیر روزه داری بر سلامت نقش روزه داری در سالم و جایرادهای موجود در خلقت بنخاع ما تا پایین ستون فقرجهش تمدنی عجیب و شگفت انسارزش حقیقی زبان قسمت دومزندگی هوشمند در خارج از زسخن پاک و ثابتهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبه مغز خزندگان خودت اجازیاد گرفتن مداومبرخی نرمش ها برای درد زانعصب حقوق نورولووقفس دور خود را بشکنحس و ادراک قسمت نوزدهمپیچیدگی های مغزی در درک زمرکز خنده در کجای مغز استتوهم جسممهمان ناخواندهآشنا پنداریدارچینتازه های بیماری پارکینسوذهن تو همیشه به چیزی اعتقنقطه ی رسیدن به قلهابتدا سخت ترین استچرا حیوانات سخن نمی گوینجدایی خطای حسی استاز آغاز خلقت تا نگاه انسازیرفون داروی ضد ام اسسرطان کمیت گراییهوش عاطفی قسمت دهمبه سخن توجه کن نه گویندهژنهای حاکم بر انسان و انسبرداشت مغز ما از گذر زمانقانون جنگلحس و ادراک قسمت بیست و سوپیشرفت در عقل است یا ظواهمسمومیت دانش آموزان، قماتکنولوژی های جدید و حالتمیگرن و پروتئین مرتبط با افسردگی و اضطراب در بیماداروی جدید برای ای ال استرکیب حیوان و انسانرمز گشایی از اتصالات مغزنه به اعدامابزار بقا از نخستین هماننشانه های پروردگار در جهحقیقت در علم، هرگز نهایی از تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت چشکل پنجم مادههیچ وقت خودت را محدود به بیماری های مغز و اعصاب و کنگره بین المللی سردرد دبسیاری از بیماری های جدیقطره قطرهحسن یوسف باغچه ی منپروتز عصبی برای تکلممطالعه ای بیان میکند اهدتکامل داروینی هنوز در حاما از اینجا نخواهیم رفتامید جدید بر آسیب نخاعیدر مانهای کمر دردتشنج و حرکات شبه تشنجی قارویاهای پر رمز و حیرتی درنوار مغز در تشخیص بیماری ابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشودحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تسفرنامه سفر به بم و جنوب شب سیاه سحر شودهرچیز با یک تاب تبدیل به بیماریهای تحلیل عضلانی اکوری گذرای ناشی از موبایتفاوت های تکاملی در مغز ولزوم سازگاری قانون مجازاخودآگاهی و هوشیاريآنچه می دانم، آنچه را میخمغز چگونه صداها را فیلتر تا بحر یفعل ما یشاماست مالیانتقال ماده و انرژیدر سال حدود 7 میلیون نفر تظاهری از ماده است که بیدروش های صرفه جویی در ایجانوروپلاستیسیتی چیستابزارهای بقا از نخستین ههمجوشی هسته ای، انرژِی بحس و ادراک قسمت 78از تکامل تا مغز از مغز تا سلام تا روشناییصبور باشویتنام نوعی کرونا ویروس با تعمق در اسرار ابدیت و کارهای کوچک، بی ارزش نیستلاش های جدید شرکت نورالمنابع انرژی از نفت و گاز خدا بخشنده است پس تو هم بآیا ما کالا هستیممغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر کپسول نوروهرب بر سمخچه ابزاري که وظیفه آن فانسان ها می توانند میدان درمان آرتروز با ورزش موضتغییرات تکاملی سر انسان ریتوکسیمابچگونه مغز ما، موسیقی را پاثرات مضر ماری جواناهوش فوق العاده، هر فرد اساسکلت خارجی در درمان اختسوپاپ ها یا ترانزیستورهاضعیف و قویواقعیت چیستبازگشایی مجدد مطب دکتر سکشف مکانیسم عصبی خوانش پتنفس هوازی و میتوکندریمنابع جدید انرژیدلایلی که نشان میدهد ما بتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا امکان بازسازی اندامهمغز، فقط گیرندهاولین تصویر در تاریخ از سدرمان سرگیجه بدون داروجهان قابل مشاهده بخش کوچراه انسان شدن، راه رفتن ونگاه کلی نگرهوش مصنوعی از عروسک بازی اسرار آفرینش در موجسیاره ابلهانبحثی درباره هوش و تفاوتهعقیده ی بی عملفیزیک مولکولها و ذرات در واکسن ایرانی کرونا تولیدگوشت خواری یا گیاه خواریتو با همه چیز در پیوندیمنبع هوشیاری کجاست قسمت آیا رژیم غذایی گیاهی سلادوچرخه در کاهش دردهای کمتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش ویتامین K در ترمیم اساین اندوه چیستدرک حقیقت نردبان و مسیری جهان پیوستهارتباط متقابل با همه ی حیز گهواره تا گورچاالش ها در تعیین منبع هوهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتقاد اشتباه، نتیجه ی نساخت شبکه عصبی با الفبای ورزش هوازی مرتب خیلی به قبر کسی اعتماد نکن مگر اینعوارض ازدواج و بچه دار شدفراموشی آرمانگزیده ای از وبینار یا کنفتولترودینمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآتش منبع انرژیدانش قدرت استتاثیر روغن رزماری استنشادرد باسن و پا به دلیل کاهنقش رژیم غذایی بر رشد و اایستادن در برابر آزادی بنخستین تمدن بشریجهشهای مفید و ذکاوتی که دارزش حقیقی زبان قسمت سومزندگی و داراییسختی ها رفتنی استهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبه نقاش بنگریاد بگیر فراموش کنیبرخی نرمش ها برای زانوعصب سیاتیکقفس ذهنحس و ادراک قسمت هفتمپیوند قلب خوک، به فرد دچامرگ چیستتوهمات و شناخت حقیقتمهندسی ژنتیک در حال تلاش آشنا پنداریداروهای مصرفی در ام استازه های درمان ام اسذهن خود را مشغول هماهنگینقطه ای بود و دگر هیچ نبوابتدایی که در ذهن دانشمنچرا حجم مغز گونه انسان درجریان انرژی در سیستم های از انفجار بزرگ تا انفجار زیرک ترین مردمسرعت فکر کردن چگونه استهوش عاطفی قسمت دومبهبود حافظه پس از رخدادهکفش و کتاببرداشتت از جهان رو زیاد قانون جنگلحس و ادراک قسمت بیستمپیشرفت ذهن در خلاقیت استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتکنولوژی و پیشرفتمیگرن و خوابافسردگی و ساختار مغزداروی جدید برای دیابتترازودونرمز پیشرفت تواضع است نه طنه بدبخت بلکه نادانابزار بقا از نخستین هماننشانه های بیداری روحیحقیقت راستین انسان علم باز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت اشکرگزار هر چیزی باش که داهیچ کاری نکردن به معنی چیبیماری وسواسکنگره بین المللی سردرد دبسیاری از بیماری های جدیلمس کوانتومیحساسیت روانی متفاوتپرورش مغز مینیاتوری انسامعماری، هندسه ی قابل مشاتکامل داروینی هنوز در حاما اشیا را آنطور که هستندامید درمان کرونا با هماندر محل کار ارزش خودت را بتشنج عدم توازن بین نورون رویای شفافنوار مغزی روشی مهم در تشخابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسبحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تسفرنامه سفر به بم و جنوب شبیه سازی میلیون ها جهان هز ذره، یک دنیاستبیماری، رساله ای برای سلکی غایب شدی تا نیازمند دلتفاوت های زبانی سرمنشا تلزوم سازگاری قانون مجازاخودآگاهی و هوشیاريآنچه ناشناخته است باید شمغز ناتوان از توجیه پیداتاول کف پا و حقیقتماست مالی با هوش انسانیانتروپی و هوشیاریدر عید نوروز مراقب تصادف تعویض دارو در تشنجروش هایی برای کم کردن اضطنوروز مبارکابزارهای بقا ازنخستین همهمراه سختی، اسانی هستحس و ادراک قسمت 82از تکامل تا مغز، از مغز تسلاح و راهزنیصبور باشویتامین E برای فعالیت صحبا خودت نجنگکارهایی بیش از طراحی و گپتلاش هایی در بیماران قطع منابع انرژی از نفت و گاز خدای رنگین کمانآیا ما تنها موجودات زنده مغز ابزار برتر بقاتاثیر کتامین در درمان پامخچه تاثیر گذار بر حافظهانسان یک کتابخانه استدرمان ام اس(مولتیپل اسکلتغذیه بر ژنها تاثیر داردریسدیپلام تنها داروی تایچگونه مغز پیش انسان یا هماجزای پر سلولی بدن انسان هوش مصنوعی می تواند بر احاسکار، لگوی هوشمندسوپاپ ها یا ترانزیستورهاطلوع و حقیقتواقعیت های متفاوتبازگشت از آثار به سوی خداکشف مکانیسمی پیچیده در بتنفس هوازی و میتوکندریمناطق خاص زبان در مغزدنیا فریب و سرگرمیتاثیر گیاهخواری بر رشد و آیا انسان با مغز بزرگش اخمغزتان را در جوانی سیم کشاولین دارو برای آتاکسی فدرمان سرطان با امواج صوتجهان موازی و حجاب هااختلالات مخچهراه بی شکستنگاه انسان محدود به ادراهوش مصنوعی از عروسک بازی اسرار بازسازی اندام هاسیب یکسان و دیدگاه های متبحثی درباره هوش و تفاوتهعلم و ادراک فقط مشاهده ی فیزیک هوشیاریواکسن اسپایکوژنفیزیک و هوشیاریواکسن اسپایکوژن ضد کروناگیلگمش باستانی کیستتو با باورهایت کنترل میشمنبع هوشیاری کجاست قسمت53آیا رژیم غذایی گیاهی سلادوچرخه سواری ورزشی سبک و تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش ژنتیک در درمان اختلااین ایده که ذرات سیاهچالدرک دیگرانجهان پر از چیزهای اسرار آارتباط چاقی و کاهش قدرت بزمین در برابر عظمت کیهاننابینایی در نتیجه ی گوشی هوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خودورزش هوازی ، بهترین تمریبرنامه و ساختار پیچیده معید نوروز مبارکفرایند پیچیده ی خونرسانیگزارش یک مورد جالب لخته وتومورها و التهاب مغزی عامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآثار باستانی تمدن های قددانش محدود به ابعاد چهارتاثیر رژیم گیاه خواری بر درد زانو همیشه نیاز به جرنقش رژیم غذایی در رشد و ااکنون را با همه ی نقص هاینخستین تصویر از سیاهچالهجهشهای مفید و ذکاوتی که دارزش خود را چگونه میشناسزندگی بی دودسرنوشتهوش مصنوعی درمانگر کامپیبه نقاش بنگریادگیری مهارت های جدید دبرخی نرمش های گردنعضلانی که طی سخن گفتن چقدقفس را بشکنحس و ادراک قسمت هفدهمپیوند مغز و سر و چالشهای مرگ و میر پنهانتوکل بر خدامهندسی بدنآشناپنداری چیستداروهای ام استبدیل پلاستیک به کربن و سذهن سالمنقطه بی بازگشتابتذال با شعار دینچرا خشونت و تعصبجریان انرژی در سیستم های از بار خود بکاه تا پرواز زیست شناسی کل در جزء فراکسطح آگاهی، رخدادهای زندگهوش عاطفی قسمت سومبهداشت خوابکل اقیانوس در یک ذرهبررسي علل احتمالي تغيير قانونمندی و محدودیت عالمحس و ادراک قسمت دهمپیشرفتی مستقل از ابزار همسئول صیانت از عقیده کیستکنولوژی جدید که سلول هامیگرن و روزه داریاقلیت خلاقداروی جدید ضد میگرنترازودونرمز بقای جهش ژنتیکینه جنگ و نه خونریزیابزار بقا از نخستین هماننظام مثبت زندگیحقیقت غیر فیزیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت دشکست حتمیهیچ کس مانند تو نگاه نمیکبیماری کروتز فیلد جاکوبکنترل همجوشی هسته ای با هبشکه ای که ته نداره پر نملووفلوکساسینخفاش کور و انسان بینا؟پرکاری تیروئیدمعنی روزهتکامل زبانما به جهان های متفاوت خودامیدوار باش حتی اگر همه چدر چه مرحله ای از خواب ، رتشویق خواندن به کودکانروان سالمنوار مغز، مفید و بی خطرابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تسفرنامه سفر به بم و جنوب شبیه سازی سیستم های کوانهزینه ای که برای اندیشیدبیندیشکیهان خود را طراحی میکندتفاوت ایستایی و تکاپولزوم عدم وابستگی به گوگل خودت را از اندیشه هایت حفآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز و قلب در جنین موش مصنتابوهای ذهنیماشین دانشانتظار گذر تندباد؟درمان نگهدارنده ی اعتیادتعامل انسان و هوش مصنوعیروش هایی برای جلوگیری از نوروز یا روز پایانیابزارهای بقای موجود زندههمراهی میاستنی با برخی سحس و ادراک قسمت 87از تکامل تا مغز، از مغز تسلسله مباحث هوش مصنوعیصبر لازمه ی پیروزی استویتامین E در چه مواد غذایبا خدا باشکاربرد روباتهای ريزنانوتلاشی برای درمان قطع نخامنابع انرژی از نفت و گاز خدایی که ساخته ی ذهن بشر آیا مصرف مولتی ویتامین همغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر گیاه خواری بر رشد ومخاطب قرار دادن مردم، کاانسان باشدرمان تومورهای مغزی با اثبت و دستکار ی حافظهریشه های مشترک همه ی موجوچگونه هموساپينس بر زمین اجزایی ناشناخته در شکل گهوش مصنوعی و کشف زبان هایاساس انسان اندیشه و باور سوخت هیدروژنی پاکطلای سیاهواقعیت و مجازکشف ارتباط جدیدی از ارتبتنفس بدون اکسیژنمناطق خاصی از مغز در جستجدنیا مکانی بسیار اسرارآمتاثیر انتخاب از طرف محیط آیا احتمال دارد رویا از آمغزتان را در جوانی سیمکشاولین دروغدرمان ضایعات نخاعیجهان ما میتواند به اندازاختلالات حرکتی در انسانرابطه تشنج و اوتیسمنگاه از بیرون مجموعههوش مصنوعی از عروسک بازی اصفهان زیباسیر آفرینش از روح تا مغز بحثی درباره هوش و تفاوتهعلم و روحبحثی درباره هوش و تفاوتهعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهفیزیک آگاهیواکسن دیگر کرونا ساخته شگیاه بی عقل به سوی نور میتو باید نیکان را به دست بمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمآیا راهی برای رفع کم آبی دوپامین قابل حل در آبتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش گرمایش آب و هوا در هماین ابتدای تناقض هاستدرک درست از خود و هوشیاریجهان پر از چیزهای جادویی ارتباط هوش ساختار مغز و ژزمین زیر خلیج فارس تمدنی ناتوانی از درمان برخی ویهوش مصنوعی از عروسک بازی اعتماد به خودورزش و میگرنبرنامه ی مسلط ژنها در اختعامل کلیدی در کنترل کارآفرایند تکامل و دشواری هاگشایش دروازه جدیدی از طرتومورهای نخاعیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآرامش و دانشدانش بی نهایتتاثیر رژیم گیاه خواری بر دردهای سال گذشته فراموش نقش زنجبیل در جلوگیری از اکوییفلکسنخستین روبات های زنده ی ججوانان وطناز فرد ایستا و متعصب بگذرزندگی در جمع مواردی را برسریع دویدن مهم نیستهوش مصنوعی درخدمت خلق وحبه نادیدنی ایمان بیاوریادگیری هوش مصنوعی، عمیقبرخی یونها و مولکول های مغم بی پایانقله برای دیدن نه برای به حس و ادراک قسمت هجدهمپیوند اندام از حیوانات بمرگ و میر بسیار بالای ناشتوپیراماتمهربانی، شرط موفقیتآشتی بهتر استداروهای تغییر دهنده ی سیتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ذهت را روی چیزهای مفید متنمیتوان با بیرون انداختنابداع دی ان ای بزرگترین دچرا در مغز انسان، فرورفتجریان انرژی در سیستم های از بحث های کنونی در ویروسزیست شناسی باور حقیقت یا سعی کن به حدی محدود نشویهوش عاطفی قسمت ششمبوزون هیگز چیستکلمات بلند نه صدای بلندبررسی مغز با امواج مادون قارچ بی مغز در خدمت موجودحس و ادراک قسمت دوازدهمپپوگستمسئولیت جدیدتکنولوژی جدید که سلول هامیگرن سردردی ژنتیکی که باقیانوس نادانیداروی جدید ضد الزایمرتراشه مغز بدون واسطه ی درمز جهانچه زیاد است بر من که در ایابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحقیقت غیر قابل شناختاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت سشگفت نیست من عاشق تو باشمهیچ کس حقیقت را درون مغز بیماری گیلن باره و بیمارکنترل جاذبهبشریت از یک پدر و مادر نیلوب فرونتال یا پیشانی مغخفاش با شیوع همه گیری جدیپرتوهای صادر شده از سیاهمعادله ها فقط بخش خسته کنتکامل زبانما با کمک مغز خود مختاريمامیدواریدر ناامیدی بسی امید استتشخیص ژنتیکی آتروفی های روبات ها قول میدهندنوار مغز، ترجمه ی فعالیت ابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شودحباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تسفرنامه سفر به بم و جنوب شبکه های مصنوعی مغز به درهزینه سنگین انسان در ازابیهوش کردن در جراحی و بیمکیهانِ هوشیارِ در حال یاتفاوت ارباب و رهبر حقیقیمقاومت به عوارض فشار خون خودروهای هیدروژنیآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز و اخلاقتاثیر فکر بر سلامتمبانی ذهنی سیاه و سفیداندوه در دنیا استدرمان نابینایان آیا ممکنتعامل انسان با هوش مصنوعروش هایی ساده برای کاهش انورالژیابزارهای بقای از نخستین همراهی نوعی سردرد میگرنیحس و ادراک قسمت چهلاز تکامل تا مغز، از مغز تسلطان جنگل یا صاحب ملکوتصبر و واقعیتویتامین کابا طبیعت بازی نکنکاربرد روباتهای ريز، در تلاشی تازه برای گشودن معمنابع انرژی از نفت و گاز خدایا جز تو که را دارمآیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر گیاه خواری بر رشد ومدل همه جانبه نگر ژنرالیانسان جدید از چه زمانی پادرمان تشنجثبت امواج الکتریکی در عصریشه های مشترک حیاتچگونه هوشیاری خود را توساحیای بینایی نسبی یک بیمهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاستفاده از مغز، وزن را کمسودمندی موجودات ابزی بر طوفان فقر و گرسنگی و بی سALS نگاهی کامل بر بیماری وواقعیت و انعکاسکشف جمجمه ای درکوه ایرهوتنها مانع در زندگی موارد منبع هوشیاری کجاست قسمت دنیای شگفت انگیز کوانتومتاثیر احتمالی عصاره تغلیآیا احتمال دارد رویا از آمغط یک گیرنده استاولین سلول مصنوعیدرمانهای بیماری پارکینسجهان مادی، تجلی فضا در ذهاختلالات صحبت کردن در انرادیوی مغز و تنظیم فرکاننگاه از دور و نگاه از نزدهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل بازخوردسیستم تخلیه ی مغز بینشی نبحثی درباره هوش و تفاوتهعلم به ما کمک میکند تا موفیزیکدانان ماشینی برای تواکسن دیگری ضد کرونا از دگیاه خواری و گوشت خوار کدتو برای خزیدن خلق نشده ایمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآیاما مقهور قوانین فیزیکدورترین نقطه ی قابل مشاهتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش پیش زمینه ها و اراده اینکه به خاطرخودت زندگی درک عمیق در حیواناتجهان دارای برنامهارتباط پیوسته ی جهانزمان چیستناتوانی در شناسایی چهره ساختن آیندههوش مصنوعی از عروسک تا کماعتماد بی موردورزش بهترین درمان بیش فعبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱عادت همیشه خوب نیستفرایند حذف برخی اجزای مغپل جویی اصفهانتومورهای ستون فقراتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآرامش و سکوندانشمندان موفق به بازگردتاثیر رژیم گیاه خواری بر دردی که سالهاست درمان نشنقش زبان در سلطه و قدرت ااکسی توسین و تکامل پیش انرمش های مفید برای درد زاجوانان وطناز مخالفت بشنوزندگی در سیاهچالهسریعترین کامپیوتر موجودهوش مصنوعی ساخته هوش طبیبه هلال بنگریادگرفتن، آغاز حرکت است برخی اثرات مضر ویتامین دغم بی پایانقله سقوطحس و ادراک قسمت هشتمپیوند اندام حیوانات به امرگ و سوال از قاتلتوانایی مغز و دیگر اجزای موفقیت هوش مصنوعی در امتآغاز فرایند دانستنداروهای ضد بیماری ام اس وتبدیل سلولهای محافط به سذخیره ی شگفت انگیز اطلاعنمیتوان بر سیاه سیاه نوشابزار هوش در حال ارتقا ازچرا ذرات بنیادی معمولاً جراحی گردن همیشه برای دیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکزیست، مرز افق رویداد هستشلیک فراموشیهوش عاطفی بیشتر در زنانبوزون هیگز جهان را از متلکلوزاپین داروی ضد جنونبررسی و اپروچ جدید بر بیمقبل از آغازحس و ادراک قسمت سومپایان، یک آغاز استمسئولیت در برابر محیط زیتکینگیمیگرن شدید قابل درمان اسالکترومغناطیس شنوایی و هداروی سل سپتتراشه ها روی مغزرمز جهان خاصیت فراکتالنه عدم مطلق بلکه عدم با قابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحقیقت، آن چیزی نیست که جلاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان جانسوزشگفت انگیز بودن کیهانهیچ اندر هیچبیماری آلزایمر، استیل کوکندر در بیماریهای التهاببعد پنجملوتیراستامخلا، حقیقی نیستپرتوزایی از جسم سیاهمعجزه های هر روزهتکامل زبان انسان از پیشیما بخشی از این جهان مرتبطامیدواری و مغزدر هم تنیدگی مرزها و بی متشخیص آلزایمر سالها قبل روبات های ریز در درمان بینوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستحباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تسفری به آغاز کیهانشبکیه های مصنوعیهزاران سال چشم های بینا وبیهوشی در بیماران دچار اکیست هیداتید مغزتفاوتهای جنسیتی راهی برامقایسه رقابت و همکاریخورشید مصنوعیآنها نمیخواهند دیگران رامغز و اخلاقتاثیر مشاهده بر واقعیت بمباحث مهم حس و ادراکاندوه دردی را دوا نمیکنددرمان های اسرار آمیز در آتعداد کلی ذهن ها در جهان روش جدید تولید برقنوسانات کوانتومی منبع ماابزارهای دفاعی و بقای موهندسه ی پایه ایحس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکامل تا مغز، از مغز تسم زنبور ، کلیدی برای وارصبر بسیار بایدویتامین کا و استخوانبالاترین هدف از دولتکاش شرف اجباری بود یا حتیتلاشی جدید در درمان ام اسمنابع انرژی از نفت و گاز خرما منبع بسیار خوب آنتی آیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز بیش از آنچه تصور میشوتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجوددرمان جدید ALSجلو رفتن یا عقبگردرژیم های غذایی و نقش مهم چگونه واکسن کرونا را توزاحیای بینایی نسبی یک بیمهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از نظریه ی تکامل سی و سه پل اصفهانبازگشت به ریشه های تکاملطوفان بیداریNVG 291واقعیت تقویت شدهکشف جدید تلسکوپ جیمز وبتنها در برابر جهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت دنیایی پر از سیاهچاله تاثیر ترکیبات استاتین (سآیا برای تولید مثل همیشه نفرت، اسیب به خود استاوکرلیزوماب داروی جدید شدرماندگی به دلیل عادت کرجهان مرئی و نامرئیاختلالات عضلانی ژنتیکراز تغییرنگاه از درون قفس یا بیرونهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل در هم تنیدگی و جهانی سیستم تعادلی بدناصل علت و تاثیرسیستم دفاعی بدن علیه مغز بحثی درباره احساسات متفاعلم بدون توقففال نیکوواکسن سرطانگیرنده باید سازگار با پیتو تغییر و تحولیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآگاهی فراتر از آگاهیديدن با چشم بسته در خواب تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش آتش در رسیدن انسان بهاینکه خانواده ات سالم بادرگیری قلب در بیماری ویرجهان در حال نوسان و چرخشارتباط انسانی، محدود به زمان و مکان، ابعاد کیهان نادیدنی ها واقعی هستندساختن آینده، بهترین روش هوش مصنوعی از عروسک تا کماعتیاد و تلاش های درمانی ورزش در کمر دردبرین نت به جای اینترنتعادت کن خوب حرف بزنیفراتر از دیوارهای باورپل خواجو اصفهانمدل هولوگرافیک ژنرالیزهتوهم فضای خالیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآرامش(سکوت) stillness و تکاپودانشمندان نورون مصنوعی ستاثیر رژیم گیاهخواری بر درس گرفتن از شکست هانقش زبان در سلطه و قدرت ااکسکاربازپین در درمان تشنرمش های مفید در سرگیجهجواب دانشمند سوال کننده از نخستین همانند سازها تزندگی زمینی امروز بیش از سرگیجه از شایعترین اختلاهوش مصنوعی، اتفاقات و تحبه کدامین گناه کشته شدندیادآوری خواب و رویابرخی اختلالات عصبی مثانهغیرقابل دیدن کردن مادهقلب های سادهحس و ادراک قسمت هشتاد و نپیوند سر آیا ممکن استمرگ انتقال است یا نابود شتوازن مهمتر از فعالیت زیموفقیت در تفکر استآغاز فصل سرما و دوباره تکداروی فامپیریدین یا نورلتبر را بردارذره ی معین یا ابری از الکنمای موفقیتابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آجستجوی متن و تصویر به صوراز تلسکوپ گالیله تا تلسکزاویه نگاه ها یکسان نیستشلیک فراموشیهوش عاطفی در زنان بیشتر ابی نهایت در میان مرزهاکلید نزدیک و نگاه تو بر فبررسی ژنها در تشخیص بیماقبل از انفجار بزرگحس و ادراک قسمت سی و هشتمپاکسازی مغزمستند جهان متصلتکامل فردی یا اجتماعیمیدان مغناطيسي زمین بشر الکتروتاکسی(گرایش و حرکداروی ضد چاقیتراشه ی هوش مصنوعی در مغزرنگ کردن، حقیقت نیستنهایت معرفت و شناخت درک عابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحقایق ممکن و غیر ممکناز تکینگی تا مغز از مغز تزبان ریشه هایی شناختی اسشگفت زده و حیران باشهیچگاه از فشار و شکست نتربیماری الزایمرکندر علیه سرطانبعد از کرونالوزالمعده(پانکراس)مصنوعخلا، خالی نیستپرسشمعجزه ی چشمتکامل ساختار رگهای مغزی ما تحت کنترل ژنها هستیم یامیدی به این سوی قبر نیستدر هم تنیدگی کوانتومیتشخیص ایدزروبات کیاننوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکارحد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تسقوط درون جاذبه ای خاص، چشباهت مغز و کیهانهستي مادي ای که ما کوچکتربیوگرافیکیست کلوئید بطن سومتقلید مرحله ای نسبتا پیشمقابله ی منطقی با اعتراضخوش قلبی و مهربانیآنژیوگرافی از مغزمغز و سیر تکامل ان دلیلی تاثیر نگاه ناظر هوشیار بمبتکران خودشکوفااندوهگین نباش اگر درب یا درمان های بیماری آلزایمرتعذیه ی ذهنروش صحبت کردن در حال تکامنوشیدن چای برای مغز مفید ابعاد و نیازهای تکاملیهندسه ی رایج کیهانحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکامل تا مغز، از مغز تسماگلوتید داروی کاهش دهنصد قدح، نفتاده بشکستویتامین کا در سبزیجاتباهوش ترین و با کیفیت تریکتاب گران و پرهزینه شد ولتمایل زیاد به خوردن بستنمنابع انرژی از نفت و گاز خسته نباشی باباآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز برای فراموشی بیشتر کانسان عامل توقف رشد مغزدرمان جدید میگرن با انتی جلوتر را دیدنرژیم های غذایی و نقش مهم چگونه آن شکری که می خوریماحتیاط در ورزش زانو در خاهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از هوش مصنوعی در سیلی محکم محیط زیست بر انبازخورد یا فیدبکطوفان زیباییفقر داده ها در هوش مصنوعیواقعیت تقویت شدهکشتن عقیده ممکن نیستتنهاییمنبع هوشیاری کجاست قسمت دنیا، هیچ استتاثیر تغذیه بر سلامت رواآیا بزرگ شدن مغز فقط در دنقاشی هایی با بوی گذشته یايندگان چگونه خواهند دیددرها بسته نیستجهان مشارکتیاختراع جدید اینترنت کوانراست دستی و چپ دستینگاه از درون مجموعه با نگهوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی اصل عدم قطعیت از کوانتوم سکوت و نیستیبحثی درباره احساساتی غیرعلم در حال توسعهفاکسیبتواکسن سرطانگالکانزوماب، دارویی جدیتو جهانی هستی که خودش را منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآپومورفین در پارکینسوندی متیل فومارات(زادیوا)(تاثیر درجه حرارت بر عملکنقش انتخاب از طرف محیط، ناینترنت بدون فیلتر ماهوادرگیری مغز در بیماری کویجهان در حال ایجاد و ارتقاارتباط از بالا به پایین مزمان و گذر آن سریع استساختار فراکتال وجود و ذههوش مصنوعی از عروسک تا کماعتیاد را به دور بیندازوزن حقیقی معرفت و شناختبرای یک زندگی معمولیعادت کردن به نعمتفرد موفقپلاسمای غالبمدل هولوگرافیک تعمیم یافتوهم فضای خالی یا توهم فضمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمآزمون تجربی، راهی برای ردانشمندان یک فرضیه رادیکتاثیر رژِیم غذایی بر میگدست و پا زدن در سایه؟نقش سجده بر عملکرد مغزاگر فقط مردم میفهمیدند کنرمش های موثر در کمردردجواب سنگ اندازیاز نخستین همانند سازها تزندگی زودگذرسرگردانیهوش احساسیبه امید روزهای بهتریاری خدا نزدیک استبرخی اصول سلامت کمرغرور و علمقلب و عقلحس و ادراک قسمت هشتاد و شپیوند سر، یکی از راه حلهامرگ تصادفیتوسعه هوش مصنوعی قادر اسمولکول ضد پیریآغاز مبهم آفرینشداروی لیراگلوتیدتحریک عمقی مغزذرات کوانتومی زیر اتمی قنمایش تک نفرهابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آجستجوی هوشیاری در مغز مااز تکنیکی تا مغز از مغز تزاوسکا درمان گوشرشنا در ابهای گرم جنوب نیاهوش عاطفی در زنان بیشتر ابی هیچ می ایی و بی هیچ میرکلام و زبان، گنجینه ای بسبررسی بیماری التهابی رودقبرستان ها با بوی شجاعتحس و ادراک قسمت سی و ششمپارادوکس ها در علممشکل از کجاستتکامل مادی تا ابزار هوشممیدان های مغناطیسی قابل الکترودهای کاشتنیداروی ضد چاقیتراشه ی بیولوژِیکرنگین کماننهایت در بی نهایتابزار بقا از نخستین هماننظریه ی ریسمانحل مشکلاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان شناسی مدرن در سطح سلشگفتی های نقشه ی ژنتیکیهیپرپاراتیروئیدیسمبیماری ای شبیه آلزایمر و کوچ از محیط نامناسببعد از کرونالیروپریم داروی ترکیبی ضدخلاصه ای از مطالب همایش مپرسش و چستجو همیشه باقی امعجزه ی علمتکامل شناخت انسان با کشفمانند آب باشامیدی تازه در درمان سرطادر هم تنیدگی کوانتومی و پتصویر خورشید یا خود خورشروح و آب حیاتنوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از همیشه چیزی برای تنهایی دحریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تسلول های مغزی عامل پارکیشباهت مغز با کیهان مادیهستی ما پس از شروعی چگال بیوگرافیکپسول ژری لاکتتقلید از روی طبیعتمقابله با کرونا با علم اسخوش خیالی و خوش بینیآنان که در قله اند هرگز خمغز کوانتومیتاثیر نگاه و مشاهده ناظر متواضع باشاندام حسی، درک از بخش هایدرمان های بیماری اس ام ایتغییرروشهای نو در درمان دیسک بنوعی سکته مغزی ، وحشتناک ابعاد اضافه ی کیهانهندسه بنیادینحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکامل تا مغز، از مغز تسندرم کووید طولانیصدای بم با فرکانس پایین، ویتامین بی 12 در درمان دردباور و کیهان شناسیکتاب زیست شناسی باورتمایز یا کشف یگانگیمنابع انرژی از نفت و گاز خطا در محاسبات چیزی کاملآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟انسانیت در هم تنیده و متصدرمان جدید کنترل مولتیپلجمجمه انسان های اولیهرژیم ضد التهابیچگونه انتظارات بر ادراک احتیاط در تعویض داروهاهوش مصنوعی الفاگواستفاده از انرژی خلاسینوریپا داروی ترکیبی ضدبازسازي مغز و نخاع چالشی طولانی ترین شبفلج نخاعی با الکترودهای واقعیت خلا و وجود و درک مگل خاردار، زیباستتنهایی رمز نوآوری استمنبع هوشیاری کجاست قسمت دندان ها را مسواک بزنید تتاثیر حرکات چشم بر امواج آیا تکامل و تغییرات ژنتیچقدر به چشم اعتماد کنیمايا اراده آزاد توهم است یدرهای اسرارآمیز و پوشیدهجهان معناادامه بحث تکامل چشمرجزخوانی هایی که امروز بنگاه حقیقی نگاه به درون اهوش مصنوعی از عروسک بازی اصل، روان و نفس استسکوت، پر از صدابخش فراموش شده ی حافظهعلم راهی برای اندیشیدن افاجعه ی جهل مقدسواکسن ضد اعتیادگام کوچک ولی تاثیرگذارتو جدای از کیهان نیستیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآپومورفین در پارکینسوندین اجباریتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش اتصالات بین سلولهای ایندرالدرگیری مغز در بیماران مبجهان ریز و درشتارتباط بین هوش طبیعی و هوزمان و صبرساختار شبکه های مغزی ثابهوش مصنوعی از عروسک تا کماعداد بینهایت در دنیای موزوز گوشبرای پیش بینی آینده مغز دعادت بد را ترک کنفرد یا اندیشهپمبرولیزوماب در بیماری چمدل های ریز مغز مینی برینتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)منبع هوشیاری کجاست؟(قسمآزمون ذهنی گربه ی شرودیندانشمندان ژنی از مغز انستاثیر سلامت دستگاه گوارشدست کردن در گوشنقش غذاها و موجودات دريااگر میدانی مصیبت بزرگتر نرمشهای مهم برای تقویت عجوسازی مدرناز نخستین همانند سازها تزندگی سلول در بدن، جدای اسربازان ما محققا غلبه می هوش احساسیبه بالا بر ستارگان نگاه کژن همه چیز نیستبرخی اطلاعات روانشناسی مغربال در زندگیقلب یا مغزحس و ادراک قسمت پنجمپیوندهای پیچیده با تغییرمرگی وجود نداردتوسعه برخی شغل ها با هوش مولتیپل اسکلروز در زنان إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَداروی تشنجی دربارداریتحریک عمقی مغز در آلزایمذرات کوانتومی زیر اتمی قچند نرمش مفید برای کمردرابزار بقا از نخستین همانچراغ های متفاوت و نور یکسحفره در مغزاز تکینگی تا مغز و از مغز زبان فرایند تکاملی برای شناخت و معرفت، و نقش آن دهوشمندی کیهانبی ذهن و بی روحکلام، در تحولی شگفت آور ببررسی سیستم تعادلی بدن اقدم زدن و حرکت دید را تغیحس و ادراک قسمت سیزدهمپاسخ گیاهان در زمان خوردمشکلات نخاعیتکامل مداوممیدان های کوانتومی خلاالگو نداشتیمداروی ضد تشنج با قابليت تتربیت کودکان وظیفه ای مهرهبر حقیقینهادینه سازی فرهنگ اختلاابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحلقه های اسرارآمیزاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان شناسی نوین نیازمند شگفتی های زنبور عسلهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیماری ای شبیه ام اس مولتکوچک شدن مغز از نئاندرتابعد از کرونا دلخوشی بیهولیس دگرامفتامین یا ویاسخلاصه ای از درمان های جدیپرسشگری نامحدودمعجزه ی علم در کنترل کرونتکامل، نتیجه ی برنامه ریماه رجبامگا سه عامل مهم سلامتدر هم تنیدگی کوانتومی و دتصویر در هم تنیدگی کوانتروح در جهانی دیگر استنوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از همیشه چشمی مراقب و نگهباحرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تسلول های بنیادیشباهت های ریشه ای چند بیمهشت توصیه برای کاستن از دبیان ژن های اسکیزوفرنی دکامپیوتر سایبورگتقلید از طبیعتملاحظه های اخلاقی دربارهخوشبختی چیستآنزیم تولید انرژی در سلومغز آیندگان چگونه است ؟تاثیر نگاه انسان بر رفتامجموعه های پر سلولی بدن مانرژی بی پایان در درون هردرمان های جدید ALSتغییر الگوی رشد مغزی با زروشهای شناسایی قدرت شنوانیکولا تسلاابعاد بالاترهندسه در پایه ی همه ی واکحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکامل تا مغز، از مغز تسندرم گیلن باره به دنبال صرع و درمان های آنویتامین بی هفدهباید از انسان ترسیدکتاب طبیعت در قالب هندسهتمدن قدیمی ای در جنوب ایرمنابع انرژی از نفت و گاز خطا در محاسبات چیزی کاملتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز بزرگ چالش است یا منفعانسانیت در برابر دیگراندرمان جدید ام اسجنین مصنوعیرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وچگونه به سطح بالایی از هواحساس گذر سریعتر زمانهوش مصنوعی از عروسک های باستفاده از سلول های بنیاسیگار عامل افزایش مرگ ومباغچه ی منطی یکصد هزار سال اخیر هرچفلج بل، فلجی ترسناک که آنوالزارتان داروی ضد فشار گل درون گلدانتنبیه چقدر موثر استمنبع هوشیاری کجاست قسمت ده روش موفقیتتاثیر دوپامین و سروتونینآیا جنین انسان، هوشمندی نقش قهوه در سلامتیايا اراده آزاد توهم است یدرون قفس یا بیرون از آنجهان معکوساداراوون تنها داروی تاییرحم مصنوعینگاه دوبارهنگاهی بر قدرت بینایی دراهوش مصنوعی از عروسک بازی اصلاح خطا با رفتن بر مسیرسکته مغزیبخش های تنظیمی ژنومعلم ساختن برج های چرخانفاصله ها در مکانیک کوانتواکسن علیه سرطانگامی در درمان بیماریهای تو دی ان ای خاص ميتوکندريمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآب زندگی است قسمت چهارمدین، اجباری نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش تیروئید در تکامل مغزایا کوچک شدن مغزانسان الدرگیری مغزی در سندرم کوونادانی در قرن بیست و یکم،جهان شگفت انگیزارتباط شگفت مغز انسان و فزمان واقعیت است یا توهمسادیسم یا لذت از آزار دادهوش مصنوعی از عروسک تا کمبقا با سازگارترین فرد اسوسواس، بیماری استبرای اولین بار دانشمندانعادت دادن مغز بر تفکرفرد حساس از نظر عاطفی و بپنج اکتشاف شگفت آور در مومدیون خود ناموجودتوهم چیستمنبع هوشیاری در کجاست؟ قآزمون ذهنی گربه شرودینگردانشمندان پاسخ کوانتومی تاثیر عصاره تغلیظ شده گیدست آسماننقش غذاها و موجودات دريااگر نیروی مغناطیس نباشد چرا ماشین باید نتایج را پجامعه ی آسمانیاز نخستین همانند سازها تزندگی، مدیریت انرژیسردرد میگرنهوش بشری تهدید برای بشریبه بالاتر از ماده بیندیشژن همه چیز نیستبرخی بیماری ها که در آن بمقالاتقلب دروازه ی ارتباطحس و ادراک قسمت پنجاهپیوندی که فراتر از امکانمراقب خودتون و خانواده هتوصیه های سازمان بهداشت مواد کوانتومی جدید، ممکنافت فشار خون ناگهانی در وداروی جدید ALSتداوم مهم است نه سرعتذرات کوانتومی زیر اتمی قچند جهانیابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پحق انتخاباز تکینگی تا مغز از مغز تزبان متغیرشناخت حقیقت یا آرزوهای گهوشیاری و وجودبی سوادی در قرن 21کلرال هیدرات برای خوابانبررسی علل کمر درد در میانقدرت مردمحس و ادراک قسمت ششمپختگی پس از چهل سالگي به مشکلات بین دو همسر و برخیتکامل چشممیدان بنیادین اطلاعاتالگو و عادت را بشکن و در اداروی ضد تشنج با قابليت تترجمه ای ابتدایی از اسراروی و منیزیم در تقویت استچهار میلیارد سال تکامل بابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحمله ویروس کرونا به مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان، نشان دهنده ی سخنگو شانس یا نتیجه ی تلاشهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیماری اسپینال ماسکولار کوچکی قلببعد از کرونا دلخوشی بیهولا اکراه فی الدینخم شدن فضا-زمانآلودگی هوا چالش قرن جدیدمعجزه در هر لحظه زندگیتکثیر سلول در برابر توقف ماپروتیلیناما شما از دید خفاش کور هدر هر سوراخی سر نکنتصویر زیبا از سلولروح رهایینوار عصب و عضله مهم در تشابزار بقای موجود زنده از همیشه اطمینان تو بر خدا بحرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز- از مغز سلول های بنیادی منابع و اشباهت کیهان و مغزو هر کس تقوای خدا پیشه کنبیان حقیقتکاهش مرگ و میر ناشی از ابتقویت استخوان در گرو تغذملاحظات بیهوشی قبل از جرخوشبختی دور از رنج های مآواز خواندن در قفس، نشانمغز اندامی تشنه ی انرژی اتاثیر نگاه انسان بر رفتامجرم، گاهی قربانی استانرژی تاریکدرمان های جدید میگرنتغییر خود یا تغییر دیگراروشی برای بهبود هوش عاطفنیاز به آموزش مجازی دیجیاتفاق و تصادفهندسه زبانِ زمان استاز تکامل تا مغز، از مغز تسندرم پیریفورمیسضایعه ی شبکه لومبوساکرالویتامین دی گنجینه ای بزربابا زود بیاکتاب، سفری به تاریختمدن پیشرفته ی پیشینیانمنابع انرژی از نفت و گاز خطای ادراک کارماتاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا هوش سریعی که بدون احسمغز بزرگ چالشهای پیش روانسان، گونه ای پر از تضاددرمان جدید ای ال اس، توفرجنگ هفتاد و دو ملت همه را رژیم غذایی سالم و ضد التهچگونه باغبانی باعث کاهش احساسات کاذبهوش مصنوعی از عروسک های باستفاده از سلول های بنیاسیاهچاله هابحتی علمی درباره تمایل بطبیعت موجی جهانفلج خوابواکنش های ناخودآگاه و تقگل زندگیتهدیدهای هوش مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت دهن، بزرگترین سرمایهتاثیر دپاکین بر بیماری مآیا جهان ذهن و افکار ما منقش مهاجرت در توسعه نسل اای نعمت من در زندگیمدرون آشفته ی تو و ظاهر خنجهان هوشمندادب برخورد با دیگرانرحم مصنوعیجهان هوشیارادراک ما درک ارتعاشی است رسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرنگاهی بر توانایی اجزاي بهوش مصنوعی از عروسک بازی اصول انجام برخی نرمش ها دسال سیزده ماههبخش بزرگی حس و ادراک ما اعلایم کمبود ویتامین E را فاصله ی همیشگی تصویر سازگامی در درمان بیماریهای تو در میانه ی جهان نیستی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتآب زندگی است قسمت هفتمدیوار همه اش توهم بودتاثیر درجه حرارت بر عملکنقش حفاظتی مولکول جدید دایا این جمله درست است کسیدرگیری مغزی در سندرم کوونازوکلسینجهانی که نه با یک رخداد و ارتباط شگفت انگیز مغز انزمان پلانکسازگاری با محیط بین اجزاهوش مصنوعی از عروسک تا کمبقا در ازای بیمارییک پیام منفرد نورون مغزی برای تمدن سازی، باید در بعارضه جدید ویروس کرونا سفردا را نمیدانیمپول و شادیمدیریت اینترنت بر جنگتوهم و خیالمنبع هوشیاری در کجاست؟(قآزادی عقیده، آرمانی که تدانشمندان اولین سلول مصنتاریک ترین بخش شبدست بالای دستنقش غذاها و موجودات دريااگر نعمت فراموشی نبود بسچرا مردم با زندگی میجنگنجاودانگی مصنوعیاز نشانه ها و آثار درک شدزندان ذهنیسردرد میگرن در کودکانهوش در طبیعتبه جای محکوم کردن دیگران ژن هوش و ساختارهای حیاتی برخی بیماری های خاص که بدتاثیر ویتامین دی بر بیماقلب روباتیکحس و ادراک قسمت پنجاه و یپیوستگی همه ی اجزای جهانمراحل ارتقای پله پله کیهتوصیه های غیر دارویی در سموجود بی مغزی که می تواندافت هوشیاری به دنبال کاهداروی جدید s3 در درمان ام تداخل مرزها و صفات با بینرفلکس وتری با توضیح دکتر چند جهانیابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو حقیقت قربانی نزاع بین بی از تکینگی تا مغز از مغز تزبان مشترک ژنتیکی موجوداشناخت درون، شناخت بیرون؛هوشیاری و افسردگیبی شرمیکم کردن کالری روشی سودمنبرطرف کردن خشونت را از خاقدرت و شناخت حقیقتحس و ادراک قسمت شصت و هشتپدیده خاموش روشن در پارکمشکلات روانپزشکی پس از ستکامل و ارتقای نگاه تا عممیدازولام در درمان تشنج الگوی بنیادین و هوشیاریداروی ضد تشنج توپیراماتترس و آرمان هارویا و واقعیتچهار ساعت پس از کشتار خوکابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحمایت از طبیعتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان، وسیله شناسایی محیطشانس یا تلاشهدف یکسان و مسیرهای مختلبیماری اضطراب عمومیکوچکترین چیز یک معجزه استفکر قبل از کارلاموژین داروی ضد اوتیسم؟خونریزی مغز در سندرم کووآلودگی هوا و ویروس کرونامعرفت و شناختتأثیر نیکوتین سیگار بر مماجرای جهل مقدسامروز دانش ژنتیک هیچ ابهدر والنتاین کتاب بدید همتصویر زیبای اصفهانروزه داری متناوب، مغز را نوار عصب و عضله تعیین محلابزار بقای موجود زنده از همیشه به آنچه داری، خوشنحس متفاوتاز تکینگی تا مغز- از مغز سلول های بدن تو پیر نیستنشباهت زیاد بین سلول هاي عوفور و فراوانیبیداری و خواب کدام بهتر اکاهش التهاب ناشی از بیماتقویت حافظه یا هوش مصنوعممانتین یا آلزیکسا یا ابخانه ی تاریکآینه در اینهمغز انسان ایا طبیعتا تماتاثیر ویتامین دی بر بیمامحل درک احساسات روحانیانرژی تاریک که ما نمی تودرمان های جدید در بیماری تغییر دیگران یا تغییر خوروشی جدید در درمان قطع نخچیز جدید را بپذیراتوبان اطلاعات و پلِ بینهندسه، نمایشی از حقیقتاز تکامل تا مغز، از مغز تسندرم پیریفورمیسضایعه ی عروقی مخچهویروس مصنوعیباد و موجکتابخانهتمدن بشری و مغز اخلاقیمنابع انرژی از نفت و گاز خطای حستاثیر گیاه خواری بر رشد وآیا هشیاری کوانتومی وجودمغز بزرگ و فعال یا مغز کوانعطاف پذیری مکانیسمی علدرمان جدید سرطانجنگ و تصور از جنگرژیم غذایی ضد التهابیچگونه تکامل مغزهای کنونیاخلاق و علوم اعصابهوش مصنوعی از عروسک های باستفاده از سلول های بنیاسیاهچاله های فضایی منابعبحث درباره پیدایش و منشا طبیعت بر اساس هماهنگیفلج خواب چیستواکنش به حس جدیدگلوله ی ساچمه ایتو یک معجزه ایمنبع هوشیاری کجاست قسمت دو ویژگی انتزاع و قدرت تجتاثیر داروهای ضد التهاب آیا جهش های ژنتیکی، ویرونقش میدان مغناطیسی زمین ای همه ی وجود مندروغ نگو به خصوص به خودت