برخی اختلالات عصبی مثانه

تخلیه مواد زاید از بدن، بسیار مهم است و یکی از اندام های تخلیه، مثانه است. خوب کار کردن مثانه، به وسیله سیستم عصبی کنترل میشود.

هر ماده ای که باعث تغییراتی در سیستم عصبی شود میتواند تغییراتی در عملکرد مثانه هم ایجاد کند.

مثلا بوتولیسم یا سم بوتولینیوم، می تواند اختلال مثانه بدهد.

مغز با PAGM(Periaqueductal gray matter) و با ترشح مواد سمپاتومیمتیک، ادرار را مهار میکند.

در برخی بیماری های عصبی مانند بیماری های دمیلیزان(از جمله ام اس)عدم هماهنگی عضله دتروسور و اسفنگتر وجود دارد. مواد سمپاتومیمتیک(مانند اپی نفرین یا نوراپی نفرین)، در استوریج و جمع آوری ادرار نقش دارد. سیستم اتونوم پاراسمپاتیک به عضله دترسور مثانه عصب میدهد و باعث تخلیه ادرار میشود.

مرحله شوک پس از تروما، کنوالشن(تشنج) و در خونریزی مغزی، فعالیت دترسور کم میشود و باعث احتباس ادراری میشود.

در دمانس لوی بادی و پارکینسون، باعث افزایش فعالیت عضله دترسور میشود که بعد از برداشتن پروستات، مشکل ساز است. تخریب هسته انوف در MSA(multiple spinal atrophy) اختلال ادراری بیشتر از پارکینسون میدهد.

نارسایی پونز خیلی اختلال مثانه میدهد. کاپساییسین در درمان؛ اختلال مثانه در تروما مصرف دارد

ویروس هرپس، علاقه به منطقه ساکرال دارد و باعث اختلال ادراری میشود. ضایعه سوپراپونتاین(بالای پونز)معمولا رتانسیون و عدم تخلیه، میدهد.

زیر پونز معمولا مثانه فعال است و باعث تخلیه زودرس و زیاد مثانه میشود.

داروهای آنتی موسکارینی یا آلفا بلوکر در درمان اختلالات عصبی استفاده میشود.

Vsol
داروی آنتی موسکارینی و انتخاب اول در مثانه نورولوژیک است و انتخاب بعدی آلفا بلوکر است.

اکسی بوتینین و سولیفناسین تاثیر مشابه دارد و عوارض کمتر در سولیفناسین دیده میشود. شب ادراری را کم میکند. دوره درمان 12 هفته است.

سولیفناسین بهتر از تولترودین است.

اختلال کبدی و کلیوی و اختلال ادراری شدید و گلوکوم موارد منع مصرف است.
در بارداری جزو دسته سی است یعنی با احتیاط می توان مصرف کرد.

درها بسته نیستبرخی ملاحظات در تشنج های آنچه می دانم، آنچه را میخرژیم ضد التهابیتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)مخچه ، فراتر از حفظ تعادلامید درمان کرونا با همانسندرم دزدی ساب کلاوینتاثیر رژیم گیاه خواری بر جنگ داده هانقش تیروئید در تکامل مغزابزار بقا از نخستین همانشباهت زیاد بین سلول هاي عفرایند تکامل و دشواری هاچالش های ایستادن بر دو پاحس و ادراک قسمت پنجاه و داز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانش قدرت استهوش مصنوعی از عروسک بازی بی عدالتی در توزیع واکسن کشف مکانیسم عصبی خوانش پدرک درست از خود و هوشیاریبرخی روش های تربیتی کودکآینده با ترس جمع نمیشودراست دستی و چپ دستیتوت زیاد بخوریدمرکز خنده در کجای مغز استانگشت نگاری مغز نشان میدسیاهچاله و تکینگی ابتدایتبدیل پلاستیک به کربن و سجهان های بسیار دیگرنقش غذاها و موجودات درياابزار بقای موجود زنده از صرع و درمان های آنقفس دور خود را بشکننتایج نادانی و جهلحس و ادراک قسمت شصت و دواز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیادمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروهای مصرفی در ام اسهوش مصنوعی از عروسک تا کمبیماری ای شبیه ام اس مولتگوهر با نظر دیگران سنگ نمدرد، رمز موفقیتبزرگترین خطایی که مردم مآیا گذشته، امروز وآینده زمان و مکان، ابعاد کیهان تکینگیمسمومیت دانش آموزان بی گانسان قدیم در شبه جزیره عسکته ی مغزی در جوانانترازودونجهانی که نه با یک رخداد و چند نرمش مفید برای کمردرابزارهای دفاعی و بقای موطی یکصد هزار سال اخیر هرچقانون جنگلچرا ویروس کرونای دلتا واخونریزی مغزی کشندهاز تکامل تا مغز، از مغز توسواس، بیماری استموفقیت در تفکر استداروی جدید ای ال اسهوش مصنوعی درخدمت خلق وحبیهوشی در بیماران دچار اگاهی در پارکینسون باید پذهن خالی از شلوغی افکارتفاوت مغز انسان و میمون هآیا خداباوری محصول تکاملزندگی بی دودتکامل زبان انسان از پیشیمطالبی در مورد تشنجاولین مورد PML به دنبال تکسادیسم یا لذت از آزار دادتست نوار عصب و عضلهجامعه ی آسمانینهایت در بی نهایتاحیای بینایی نسبی یک بیمعلم به ما کمک میکند تا موقسم به فقرنزاع بین علم و نادانی رو خواص شکلات تلخاسکار، لگوی هوشمندژن همه چیز نیستمیگرن سردردی ژنتیکی که بدارویی ضد بیش فعالی سیستهوش عاطفی قسمت سومبا تعمق در اسرار ابدیت و پول و عقیدهرمز گشایی از اتصالات مغزآب زندگی است قسمت سومزیرک ترین مردمتاثیر مشاهده بر واقعیت بمغز ما کوچکتر از نیم نقطهسرنوشتایمپلانت مغزیجستجوی هوشیاری در مغز مانوار عصب و عضلهاختلالات عضلانی ژنتیکعامل کلیدی در کنترل کارآلحظات خوش با کودکاننظریه تکامل در درمان بیماستخوان های کشف شده، ممکخاویار گیاهیکلام و زبان، گنجینه ای بسما به جهان های متفاوت خوددر کمتر از چند ماه سوش جدهیچ چیز، چقدر حقیقی استبارداری بدون رحمرویا بخشی حقیقی از زندگی تمدن پیشرفته ی پیشینیانپیوندهای پیچیده با تغییرآزمون ذهنی گربه شرودینگرزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر گیاه خواری بر رشد ومغز انسان برای شادمانی طاینترنت بدون فیلتر ماهواسرطان کمیت گراییحل مشکلنورالژی تریژمینالارتباط هوش ساختار مغز و ژعشق درونی به یگانگی خلقتمن کسی در ناکسی دریافتم خطا در محاسبات چیزی کاملهمیشه به آنچه داری، خوشناطلاعات حسی ما از جهان، چکندر در بیماریهای التهابدرمان های جدید میگرنهر حرکت خمیده می شود و هر بحثی درباره هوش و تفاوتهپایان، یک آغاز استروزه داری سلول های بنیادتهدیدهای هوش مصنوعیآغاز مبهم آفرینشسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر ترکیبات استاتین (ستصور ما ازمشکلات و واقعیمغز بزرگترین مصرف کننده اکسی توسین و تکامل پیش اشواهدی از دنیسوان(شبه نئفلج بل، فلجی ترسناک که آنحباب هایی تو در تواز فرد ایستا و متعصب بگذروقت نهيب هاي غير علمي گذشسایتهای دیگرمنابع انرژی از نفت و گاز دنیا، هیچ استهندسه زبانِ زمان استبنی عباس، ننگی بر تاریخکی غایب شدی تا نیازمند دلدرمان جدید میگرن با انتی بدون بار گذشتهپراسینزوماب در پارکینسوروشی برای بهبود هوش عاطفتو دی ان ای خاص ميتوکندريماده، چیزی بیش از یک خلا الکتروتاکسی(گرایش و حرکسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییر دادن ژنها آیا روزی نقش میدان مغناطیسی زمین ابزار هوش در حال ارتقا ازشاهکار قرنفیزیکدانان ماشینی برای تنگاه محدود و تک جانبه، مشحس و ادراک قسمت چهل و هفتاز بحث های کنونی در ویروسویتامین بی هفدهمنبع هوشیاری کجاست قسمت دورترین نقطه ی قابل مشاههوش مصنوعی الفاگوبه دنبال رستگاری باشکارهای کوچک، بی ارزش نیسکارهایی بیش از طراحی و گپدرهای اسرارآمیز و پوشیدهبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنچه ناشناخته است باید شرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتوهم چیستمخچه ابزاري که وظیفه آن فامیدهای جدید برای بازیابسندرم سردرد به دلیل افت فتاثیر رژیم گیاه خواری بر جنبه های موجی واقعیتنقش حفاظتی مولکول جدید دابزار بقا از نخستین همانشجاعت و ترسفرایند حذف برخی اجزای مغچالش کمبود اندام برای پیحس و ادراک قسمت پنجاه و ساز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانش محدود به ابعاد چهارهوش مصنوعی از عروسک بازی بیمار 101 ساله، مبتلا به سکشف مکانیسمی پیچیده در بدرک عمیق در حیواناتبرخی سلولهای عصبی در تلاآیا فراموشی حتمی استرجزخوانی هایی که امروز بتوسعه هوش مصنوعی قادر اسمرگ چیستانتقال ماده و انرژیسیاهچاله ی منفرد یا سیاهتبدیل تراکت صوتی مصنوعی جهان هایی در جهان دیگرنقش غذاها و موجودات درياابزار بقای موجود زنده از ضایعه ی شبکه لومبوساکرالقفس ذهننجات در اعتماد به خودحس و ادراک قسمت شصت و ششاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروهای ام اسهوش مصنوعی از عروسک تا کمبیماری اسپینال ماسکولار گویید نوزده و ایمنی ساکتدرس گرفتن از شکست هابزرگترین درد از درون است آیا پیدایش مغز از روی تصازمان و گذر آن سریع استتکامل فردی یا اجتماعیمسمومیت دانش آموزان، قماانسان میوه ی تکاملسال 2025 سال بین المللی علمترازودونجهانی که از یک منبع، تغذیچند جهانیابعاد و نیازهای تکاملیطیف انسفالیت، گیلن باره قانون جنگلچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک خواندن ، یکی از شستشو دهناز تکامل تا مغز، از مغز توسیله، فقط دعا نیستمولکول ضد پیریداروی جدید برای میاستنی هوش مصنوعی ساخته هوش طبیبیو الکترونیک؛ ترکیب موجگذر زمان کاملا وابسته به ذهن سالمتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا دلفین ها می تواند از زندگی در جمع مواردی را برتکامل ساختار رگهای مغزی مطالعه ای بیان میکند اهداولین مورد پیوند سر در انسازگاری با محیط بین اجزاتست کم هزینه ی بزاق برای جاودانگی مصنوعینهادینه سازی فرهنگ اختلااحتیاط در ورزش زانو در خاعلم بدون توقفقضاوت ممنوعنزاع بین علم و جهل رو به پخواص شگفت هویجاسارت و پرخوریژن همه چیز نیستمیگرن شدید قابل درمان اسداستانها و مفاهیمی اشتباهوش عاطفی قسمت ششمبا خودت نجنگپوست ساعتی مستقل از مغز درمز پیشرفت تواضع است نه طآب، زندگی است(قسمت پنجم)زیست شناسی کل در جزء فراکتاثیر نگاه ناظر هوشیار بمغز مانند تلفن استسریع دویدن مهم نیستایمپلانت مغزی و کنترل دو حفره در مغزنوار عصب و عضلهاختراع جدید اینترنت کوانعادت همیشه خوب نیستلرزش ناشی از اسیب به عصبنعناعاستروژن مانند سپر زنان دخار و گلکلام، در تحولی شگفت آور بما با کمک مغز خود مختاريمدر آرزوهایت مداومت داشتههیچ وقت خودت را محدود به بازگشایی مجدد مطب دکتر سرویا تخیل یا واقعیتتمدن بشری و مغز اخلاقیپیوندی که فراتر از امکانآزادی در چیستزبان و شناخت حقیقت قسمت دتاثیر گیاه خواری بر رشد ومغز انسان برای شادمانی طاینترنت، حقیقت جامعه ی فسرعت فکر کردن چگونه استحلقه های اسرارآمیزنوزاد ناشنوای متولد شده،ارتباط پیوسته ی جهانعشق، شلوغ کردن نیستمن پر از تلخیمخطای ادراک کارماهمیشه داناتر از ما وجود داطلاعاتی عمومی در مورد مکندر علیه سرطاندرمان های جدید در بیماری هرچیز با یک تاب تبدیل به بحثی درباره هوش و تفاوتهپاکسازی مغزروزهای بد باقی نمیماندتو یک معجزه ایإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر تغذیه بر سلامت رواتصور از زمان و مکانمغز حریص برای خون، کلید تاکسکاربازپین در درمان تششیر و دوغ بادامفلج خوابچگونه مغز ما، موسیقی را پحد و مرزها توهم ذهن ماستاز مخالفت بشنووقتی فهمیدی خطا کردی برگمنابع انرژی از نفت و گاز دندان ها را مسواک بزنید تهندسه، نمایشی از حقیقتبه قفس های سیاهت ننازکیهان خود را طراحی میکنددرمان جدید کنترل مولتیپلبدون زمان، ماده ای وجود نپرتوهای صادر شده از سیاهروشی جدید در درمان قطع نختو در میانه ی جهان نیستی ماست مالیالکترودهای کاشتنیسلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییر زودتر اتصالات مغزینقش محیط زندگی و مهاجرت دابزار بقا از نخستین همانشاهکار شش گوشفال نیکونگاه کلی نگرحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکویتامین دی گنجینه ای بزرمنبع هوشیاری کجاست قسمت ديدن با چشم بسته در خواب هوش مصنوعی اکنون می توانبه زودی شبکه مغزی به جای کاربرد روباتهای ريزنانودرون قفس یا بیرون از آنبرخی نکات از گاید لاین پرآنچه واقعیت تصور میکنیم رژیم غذایی سالم و ضد التهتوهم و خیالمخچه تاثیر گذار بر حافظهامیدوار باش حتی اگر همه چسوی ما آید نداها را صداتاثیر رژیم گیاهخواری بر جنسیت و تفاوت های بینایینقش حیاتی تلومر دی ان آ دابزار بقا از نخستین همانشرکت نورالینک ویدیویی ازفراتر از دیوارهای باورچالش دیدگاه های سنتی در بحس و ادراک قسمت پنجاه و شاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانش بی نهایتهوش مصنوعی از عروسک بازی بیمار مرکز تنفس سلولیکشف ژن جدید، می تواند گستدرگیری قلب در بیماری ویربرخی سيناپسها طی تکامل و آیا ممکن است موش کور بی مرحم مصنوعیتوسعه برخی شغل ها با هوش مرگ و میر پنهانانتروپی و هوشیاریسیاهچاله ی تولید کنندهتبدیل سلولهای محافط به سجهان یکپارچهنقش غذاها در کاهش دردهای ابزار بقای موجود زنده از ضایعه ی عروقی مخچهقفس را بشکننجات در راستگوییحس و ادراک سی و هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه امنبع هوشیاری در کجاست؟ قداروهای تغییر دهنده ی سیهوش مصنوعی از عروسک تا کمبیماری اضطراب عمومیگوش دادن بهتر از حرف زدندست و پا زدن در سایه؟بسیاری از مجرمان، خودشانآیا آگاهی پس از مرگ از بیزمان و صبرتکامل مادی تا ابزار هوشممسیر دشوار تکامل و ارتقاانسان ها می توانند میدان سال سیزده ماههتراشه مغز بدون واسطه ی دجهانی پر از سیاهچاله یا پچند جهانیابعاد اضافه ی کیهانطبیعت موجی جهانقانونمندی و محدودیت عالمچرا پس از بیدار شدن از خوخواندن، دوست روزهای سختاز تکامل تا مغز، از مغز تیک پیام منفرد نورون مغزی مولتیپل اسکلروز در زنان داروی جدید برای کاهش وزنهوش مصنوعی، کیفیت فریب مبیوگرافیگذشته را دفن کنذهت را روی چیزهای مفید متتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا دلفین ها میتوانند بازندگی در سیاهچالهتکامل شناخت انسان با کشفمعمای اخلاقی قطاراولین هیبرید بین انسان و ستم با شعار قانون بدترین تست آر ان اس دز میاستنی گجایی برای یاد گرفتن باقی چهار میلیارد سال تکامل باحتیاط در تعویض داروهاعلم در حال توسعهقطار پیشرفتنسبیت عام از زبان دکتر برخواص عجیب لوبیااساس انسان اندیشه و باور ژن هوش و ساختارهای حیاتی میاستنی گراویس بدون آنتیدخالت در ساختار ژنهاهوش عاطفی بیشتر در زنانبا خدا باشتلقین اطلاعات و حافظهپوشاندن خود از نوررمز امید، بی نیازی از مردآتاکسیزیست شناسی باور حقیقت یا تاثیر نگاه و مشاهده ناظر مغز مادران و کودکان در زمسریعترین کامپیوتر موجودایمپلانت مغزی کمک میکند حق انتخابنوار عصب و عضله مهم در تشادامه بحث تکامل چشمعادت کن از بالا نگاه کنیلرزش دست ها و گردن و سر ETهفت چیز که عملکرد مغز تو اسرار آفرینش در موجخارق العاده و استثنایی بکلرال هیدرات برای خوابانما بخشی از این جهان مرتبطدر آسمان هدیه های نادیدنهیچ کاری نکردن به معنی چیبازگشت از آثار به سوی خدارویا حقی از طرف خداتمدن زیر آبپیوستگی همه ی اجزای جهانآزادی عقیده، آرمانی که تزبان و شناخت حقیقت قسمت ستاثیر گیاه خواری بر رشد وتشنچ پانایوتوپولوس تشنج مغز انسان رو به کوچک تر شایندرالسطح آگاهی، رخدادهای زندگحمله ویروس کرونا به مغزنوسانات کوانتومی منبع ماارتباط انسانی، محدود به عصب حقوق نورولوومن بی من، بهتر یاد میگیرمخطای حسهمیشه راهی هستاطلاعاتی عمومی در مورد مکو کیو تن coQ10درمان های جدید سرطانبحثی درباره هوش و تفاوتهپارادوکس ها در علمروزهای سختتو یک جهان در مغز خودت هسافت فشار خون ناگهانی در وسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر حرکات چشم بر امواج تصاویر زیبای رعد و برقمغز در تنهایی آسیب میبیناگر فقط مردم میفهمیدند کشیشه ی بازالتی و سیلیکونفلج خواب چیستچگونه مغز پیش انسان یا همحریص نباشاز نخستین همانند سازها توقتی ناراحتی چیکار میکنیمنابع انرژی از نفت و گاز ده روش موفقیتهنر فراموشیبه مغز خزندگان خودت اجازکیهانِ هوشیارِ در حال یادرمان جدید ام اسبر کسی اعتماد نکن مگر اینپرتوزایی از جسم سیاهروشی جدید در درمان نابینتوقف؛ شکستماست مالی با هوش انسانیالگو نداشتیمسلام تا روشناییتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییر عمودی سر انسان از پنقش مرکز تنفس سلولی در بیابزار بقا از نخستین همانشاید گوشی و چشمی، آماده شفاکسیبتنگاه انسان محدود به ادراحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تلسکوپ گالیله تا تلسکویروس مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت دی متیل فومارات(زادیوا)(هوش مصنوعی از عروسک های ببه زیر پای خود نگاه نکن بکاربرد روباتهای ريز، در درون و بیرون، جدای از هم برخی نرمش ها برای درد زانآنچه حس می کنیم، نتیجه ی رژیم غذایی ضد التهابیتوهم وجودمخاطب قرار دادن مردم، کاامیدواریسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتاثیر رژِیم غذایی بر میگجنسیت و تفاوت های بینایینقش خرچنگ های نعل اسبی درابزار بقا از نخستین همانشربت رب انارفرار در فرار از میزبان، دچاالش ها در تعیین منبع هوحس و ادراک قسمت بیست و چهاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان موفق به بازگردهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری لبر و نابینایی آنکشف ارتباط جدیدی از ارتبدرگیری مغز در بیماری کویبرداشت مغز ما از گذر زمانآیا ما کالا هستیمرحم مصنوعیتوصیه های سازمان بهداشت مرگ و میر بسیار بالای ناشانتظار گذر تندباد؟سیاهچاله، سیاه خالص یا پتبر را بردارجهان یکپارچهنقشه مغزی هر فرد منحصر بهابزار بقای موجود زنده از ضایعات در عصب زیر زبانیقله برای دیدن نه برای به نخاع ما تا پایین ستون فقرحس و ادراک- قسمت پنجاه و از تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن منبع هوشیاری در کجاست؟(قداروهای ضد بیماری ام اس وهوش مصنوعی از عروسک تا کمبیماری بیش فعالیگوشه بیماری اتوزومال رسسدست کردن در گوشبسیاری از بیماری های جدیآیا امکان بازسازی اندامهزمان واقعیت است یا توهمتکامل مداوممسئول صیانت از عقیده کیسانسان یک کتابخانه استسانسور از روی قصد بسیاری تراشه ها روی مغزجهانی در ذهنچند جهانی و علمابعاد بالاترطبیعت بر اساس هماهنگیقارچ بی مغز در خدمت موجودچرا ارتعاش بسیار مهم استخواب زمستانی سلول های سراز تکامل تا مغز، از مغز تیک پیشنهاد خوب برای آسان مواد کوانتومی جدید، ممکنداروی جدید برای ای ال اسهوش مصنوعی، اتفاقات و تحبیوگرافیگر جان به جز تو خواهد از خذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتفاوت های بین زن و مرد فقآیا دست مصنوعی به زودی قازندگی زمینی امروز بیش از تکامل، نتیجه ی برنامه ریمعماری، هندسه ی قابل مشااولین تصویر در تاریخ از سستم، بی پاسخ نیستجایی خالی نیستچهار ساعت پس از کشتار خوکاحساس گذر سریعتر زمانعلم راهی برای اندیشیدن اقطره قطرهچسبیدن به خود، مانع بزرگ خود جسم و یا تصویراستفاده از مغز، وزن را کمژن یا نقشه توسعه مغز و نقمیدان مغناطيسي زمین بشر در موج، راز خلقت نهفته اسهوش عاطفی در زنان بیشتر ابا طبیعت بازی نکنتلاش ها برای کشف منابع جدپیموزایدرمز بقای جهش ژنتیکیآتاکسی فریدریشزیست، مرز افق رویداد هستتاثیر نگاه انسان بر رفتامغز چون ابزار هوش است دلیسرکه انگبین عسلی مفید برایمپلانت نخاعی میتواند دحقیقت قربانی نزاع بین بی نوار عصب و عضله برای تاییاداراوون تنها داروی تاییعادت کن خوب حرف بزنیلرزش عضله یا فاسیکولاسیوهفت سین یادگاری از میراث اسرار بازسازی اندام هاکم کردن کالری روشی سودمنما تحت کنترل ژنها هستیم یدر آستانه ی موج پنجم کوویهیچ کس مانند تو نگاه نمیکبازگشت به ریشه های تکاملرویاها از مغز است یا ناخوتمدنی قدیمی در شمال خلیج پیام های ناشناخته بر مغز آزار حقیقیزبان جانسوزتاثیر گیاه خواری بر رشد وتشنج چیستمغز انسان رو به کوچکتر شدایپیداکرینسعی کن به حدی محدود نشویحمایت از طبیعتنوشیدن چای برای مغز مفید ارتباط از بالا به پایین معصب سیاتیکمننژیتخطر آلودگی هواهمیشه عسل با موم بخوریماعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکوچ از محیط نامناسبدرمان های رایج ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهپاسخ گیاهان در زمان خوردروزهای سخت میگذردتو کجای جهانیافت هوشیاری به دنبال کاهسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر دوپامین و سروتونینتصادف یا قوانین ناشناختهمغز را از روی امواج بشناساگر میدانی مصیبت بزرگتر شکل های متفاوت پروتئین هفلج دوطرفه عصب 6 چشمچگونه هموساپينس بر زمین حرکات چشم، ترجمه کننده ی از نخستین همانند سازها توقتی پر از گل شدی خودت را منابع انرژی از نفت و گاز دهن، بزرگترین سرمایههنر حفظ گرهبه نقاش بنگرکیست هیداتید مغزدرمان جدید ای ال اس، توفربرلیتیونپرسشروشی جدید در درمان سکته متولید مولکول جدید توسط هماشین دانشالگو و عادت را بشکن و در اسلاح و راهزنیتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییرات منطقه بویایی مغزنقش نگاه از پایین یا نگاهابزار بقا از نخستین همانشاید درست نباشدفاجعه ی جهل مقدسنگاه از بیرون مجموعهحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکنیکی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز ممنبع هوشیاری کجاست قسمت دین اجباریهوش مصنوعی از عروسک های ببه سیاهی عادت نکنیممنبع هوشیاری کجاست قسمت دین، اجباری نیستهوش مصنوعی از عروسک های ببه سخن توجه کن نه گویندهکاش شرف اجباری بود یا حتیدرون آشفته ی تو و ظاهر خنبرخی نرمش ها برای زانوآنها نمیخواهند دیگران رارژیم غذایی ضد دردتوهم وجودمدل همه جانبه نگر ژنرالیامیدواری و مغزسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتاثیر سلامت دستگاه گوارشجهل مقدسنقش داروهاي مختلف معروف ابزار بقا از نخستین همانشربت ضد خلطفرد موفقنابینایی در نتیجه ی گوشی حس و ادراک قسمت بیست و یکاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان نورون مصنوعی سهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری میاستنی گراویسکشف جمجمه ای درکوه ایرهودرگیری مغز در بیماران مببرداشتت از جهان رو زیاد آیا ما تنها موجودات زنده رسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرتوصیه های غیر دارویی در سمرگ و سوال از قاتلانحراف و حقیقتسیاره ی ابلهانتحریک عمقی مغزجهان کنونی و مغز بزرگترینقشه های مغزی جدید با جزیابزار بقای موجود زنده از ضرورت زدودن افکارقله سقوطنخاع درازتر یا کوتاهتر کحس و ادراک- قسمت بیست و پاز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهمنبع خواب و رویاداروهای ضد تشنج با توضیح هوش مصنوعی از عروسک تا کمبیماری تی تی پیگوشت خواری یا گیاه خواریدست آسمانبسیاری از بیماری های جدیآیا انسان با مغز بزرگش اخزمان پلانکتکامل چشممسئولیت جدیدانسان باشسانسور بر بسیاری از حقایتراشه ی هوش مصنوعی در مغزجهان، تصادفی نیستچند روش ساده برای موفقیتاتفاق و تصادفطعمه ی شبکه های ارتباط اجقبل و بعد از حقیقتچرا به هم اعتماد نمیکنیمخواب سالم عامل سلامتیاز تکامل تا مغز، از مغز تیک آلل ژنتیکی که از نئاندموجود بی مغزی که می تواندداروی جدید برای دیابتهوش احساسیبیان ژن های اسکیزوفرنی دگرفتار محدودیت ها و ابعاذره ی معین یا ابری از الکتفاوت های تکاملی در مغز وآیا رژیم غذایی گیاهی سلازندگی زودگذرتکثیر سلول در برابر توقف معنی روزهاولین دارو برای آتاکسی فستون فقرات انسان دو پا جلجاذبهنون و القلماحساسات کاذبعلم ساختن برج های چرخانلمس کوانتومینسبت ها در کیهانخودآگاهی و هوشیارياستفاده از نظریه ی تکامل ژن ضد آلزایمرمیدان های مغناطیسی قابل در میان تاریکی و روشناییهوش عاطفی در زنان بیشتر ابالای هر دستی، دستی هستتلاش های جدید در ALSپیموزایدرمز جهانآتاکسی مخچه ای خودایمنزاویه نگاه ها یکسان نیستتاثیر نگاه انسان بر رفتامغز چگونه صداها را فیلتر سرگیجه از شایعترین اختلاایمپلانت استخوانی در آسیحقیقت آنطور نیست که به نظنوار عصب و عضله تعیین محلادب برخورد با دیگرانعادت کردن به نعمتلزوم گذر انسان از حدها و هم نوع خواری در میان پیشیاصفهان زیباکمی زاویه ی دیدت را عوض کمانند کودکان باشیددر برابر حقایق جدیدهیچ کس حقیقت را درون مغز بازخورد یا فیدبکرویاهای پر رمز و حیرتی درتمرکز و مدیتیشنپیدایش زبانآزار دیگری، آزار خود استزبان ریشه هایی شناختی استاثیر گیاه خواری بر رشد وتشنج و حرکات شبه تشنجی قامغز ایندگان چگونه استایا کوچک شدن مغزانسان الشلیک فراموشیحوادث روزگار از جمله ویرنوعی سکته مغزی ، وحشتناک ارتباط بین هوش طبیعی و هوعضلانی که طی سخن گفتن چقدمن، ما یا چی؟خطر حقیقی، خود انسان استهمیشه، آنطور نیست که هستاعتماد به خودکوچک شدن مغز از نئاندرتادرمان های علامتی در ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهپختگی پس از چهل سالگي به روش مقابله مغز با محدودیتو کز محنت دیگران بی غمیافتخار انسانسفری به آغاز کیهانتاثیر دپاکین بر بیماری متضادهای علمیمغز زنان جوانتر از مغز مراگر نیروی مغناطیس نباشد شکل پنجم مادهفن آوری های جدید علیه شناچگونه هوشیاری خود را توسحرکت چرخشی و دائمی کیهاناز نخستین همانند سازها توقتی تو از یاد گرفتن باز منابع انرژی از نفت و گاز دو ویژگی انتزاع و قدرت تجهنر دانستنبه نقاش بنگرکیست کلوئید بطن سومدرمان جدید سرطانبرنامه و ساختار پیچیده مپرسش و چستجو همیشه باقی اريتوکسيمب در درمان ام استولید مثل فقط با یک مادر مبانی ذهنی سیاه و سفیدالگوی بنیادین و هوشیاریسلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییرات مغز پس از 40 سالگینقش نظام غذایی در تکامل مابزار بقا از نخستین همانشایسته نیست در جیب خود قرفارغ التحصیلان، فقیر و دنگاه از دور و نگاه از نزدحس و ادراک قسمت نهماز تکینگی تا مغز و از مغز ویرایش DNA جنین انسان، برویشن پرومنبع هوشیاری کجاست قسمت دیوار همه اش توهم بودهوش مصنوعی از عروسک های ببهبود حافظه پس از رخدادهکتاب گران و پرهزینه شد ولدروغ نگو به خصوص به خودتبرخی نرمش های گردنآنژیوگرافی از مغزراه فراری نیستتوهم بی خداییمدل هولوگرافیک ژنرالیزهامیدی به این سوی قبر نیستسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتاثیر عصاره تغلیظ شده گیجهان فراکتالنقش درختان در تکاملابزار بقا از نخستین همانشش مرحله تکامل چشمفرد یا اندیشهناتوانی از درمان برخی ویحس و ادراک قسمت بیست و دواز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان یک فرضیه رادیکهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری میاستنی گراویسکشف جدید تلسکوپ جیمز وبدرگیری مغزی در سندرم کووبررسي علل احتمالي تغيير آیا مصرف مولتی ویتامین هرساناها و ابر رساناها و عتوصیه هایی در مصرف ماهیمرگ انتقال است یا نابود شاندوه در دنیا استسیاره ابلهانتحریک عمقی مغز در آلزایمجهان کاملی در اطراف ما پرنقشه با واقعیت متفاوت اسابزار بقای موجود زنده از ضرب المثل یونانیقلب های سادهنخستین تمدن بشریحس و ادراک- قسمت شصت و چهاز تکینگی تا مغز- از مغز واسطه ها د رمسیر ایجاد مغمنتظر نمان چیزی نور را بهداروی فامپیریدین یا نورلهوش مصنوعی از عروسک تا کمبیماری خود ایمن اعصاب محگیلگمش باستانی کیستدست بالای دستبشکه ای که ته نداره پر نمآیا احتمال دارد رویا از آزمان به چه دلیل ایجاد میشتکامل و ارتقای نگاه تا عممسئولیت در برابر محیط زیانسان جدید از چه زمانی پاسانسور ذهنتراشه ی بیولوژِیکجهش های ژنتیکی مفید در ساچندین ماده غذایی که مانناتوبان اطلاعات و پلِ بینظهور امواج مغزی در مغز مصقبل از آغازچرا بیماری های تخریبی مغخواب سالم عامل سلامتی و یاز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انسانموجودات مقهور ژنها هستندداروی جدید ضد فشار خونهوش احساسیبیان حقیقتگریه ی ابر، رمز طراوت باغذرات کوانتومی زیر اتمی قتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا رژیم غذایی گیاهی سلازندگی سلول در بدن، جدای اتأثیر نیکوتین سیگار بر ممعاینه قبل از نوار عصب و اولین دروغستارگانی قبل از آغاز کیهجاذبه و نقش آن در شکلگیرینوآوری ای شگفت انگیز داناخلاق و علوم اعصابعلایم کمبود ویتامین E را لووفلوکساسیننسبت طلایی، نشانه ای به سخودآگاهی و هوشیارياستفاده از هوش مصنوعی در ژنها نقشه ایجاد ابزار هومیدان های کوانتومی خلادر مانهای کمر دردهوش عاطفی رمز آزادگیبالاترین هدف از دولتتلاش های جدید در درمان فرپیچیدگی های مغزمگسرمز جهان خاصیت فراکتالآتش منبع انرژیزاوسکا درمان گوشرتاثیر هوش مصنوعی بر مغزمغز ناتوان از توجیه پیداسرگردانیایمان به رویاحقیقت افرادنوار عصب و عضله در مطب دکادراک ما درک ارتعاشی است عادت بد را ترک کنلزوم سازگاری قانون مجازاخبر مهم تلسکوپ هابلهمه چیز موج استاصل بازخوردکمالگرایی دشمن پیشرفتمانند آب باشدر جراحی کمر عجله نکنیدهیچ اندر هیچبازسازي مغز و نخاع چالشی رویای شفافتمرکز بر هدفپیر شدن حتمی نیستآسيب میکروواسکولاریا آسزبان شناسی مدرن در سطح سلتاثیر گیاه خواری بر رشد وتشنج به صورت اختلال رفتامغز ابزار بقای برتر مادیایا این جمله درست است کسیشلیک فراموشیحکمت الهی در پس همه چیزنیوالینارتباط شگفت مغز انسان و فغم بی پایانمن، خود تو هستمخطر را بپذیرهمکاری یا رقابتاعتماد به خودکوچکی قلبدرمان ژنتیکی برای نوآوریبحثی درباره احساسات متفاپدیده خاموش روشن در پارکروش های صرفه جویی در ایجاتو پیچیده ترین تکنولوژی افراد آغاز حرکت خودشان رسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر داروهای ضد التهاب تظاهر خوابیده ی مادهمغزهای کوچک بی احساساگر نعمت فراموشی نبود بسشکرگزار هر چیزی باش که دافناوری هوش مصنوعی نحوه خچگونه واکسن کرونا را توزحس متفاوتاز نخستین همانند سازها توقتی خودت را در آینه دیدیمنابع انرژی از نفت و گاز دو بیماری روانی خود بزرگ هنر رها شدن از وابستگیبه نادیدنی ایمان بیاورکپسول ژری لاکتدرمان جدید سرطانبرنامه ی مسلط ژنها در اختپرسشگری نامحدودریه زغالیتولید مثل اولین ربات های مباحث مهم حس و ادراکالگوبرداری از طبیعتسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییرات آب و هوایی که به نقش نظریه تکامل در شناساابزار بقا از نخستین همانشادی، پاداش انجام وظیفهفاصله ها در مکانیک کوانتنگاه از درون قفس یا بیرونحس و ادراک قسمت چهارماز تکینگی تا مغز از مغز تحس و ادراک قسمت نوزدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از منبع هوشیاری کجاست قسمت دیوار، از ابتدا توهم بودهوش مصنوعی از عروسک بازی بهداشت خوابکتاب زیست شناسی باوردریا آرام نخواهد شد کشتی برخی یونها و مولکول های مآنان که در قله اند هرگز خراه نجاتتوهم تنهاییمدل هولوگرافیک تعمیم یافامیدی تازه در درمان سرطاسوخت هیدروژنی پاکتاریک ترین بخش شبجهان قابل مشاهده بخش کوچنقش ذهن و شناخت در حوادث ابزار بقا از نخستین همانششمین کنگره بین المللی سفرد حساس از نظر عاطفی و بناتوانی در شناسایی چهره حس و ادراک قسمت بیست و سواز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان ژنی از مغز انسهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری های میتوکندریکشیدن مادی روشی برای جلودرگیری مغزی در سندرم کووبررسی مغز با امواج مادون آیا مغز تا بزرگسالی توسعرستگاری محدود به یک راه نتوضیحی ساده در مورد هوش ممرگ تصادفیاندوه دردی را دوا نمیکندسیاره ابلهانتخریب مغز به دلیل کمبود بجهان پیوستهنقص های سیستمی ایمنیابزار بقای موجود زنده از ضربه مغزی در تصادف رانندقلب و عقلنخستین تصویر از سیاهچالهحسن یوسف باغچه ی مناز تکینگی تا مغز- از مغز وبینار اساتید نورولوژی دمنتظر نتیجه ی کارهایت باداروی لیراگلوتیدهوش مصنوعی از عروسک تا کمبیماری دویکگیاه بی عقل به سوی نور میدستورالعمل مرکز کنترل بیبشریت از یک پدر و مادر نیآیا احتمال دارد رویا از آزمان شگفت انگیزتکامل و ریشه ی مشترک خلقتمستند جهان متصلانسان خطرناکترین موجودساهچاله ها تبخیر نمیشودتربیت کودکان وظیفه ای مهجهش های ژنتیکی غیر تصادفچندجهانیاتوسوکسیمایدظرف باید پر شود چه با چرک قبل از انفجار بزرگچرا حیوانات سخن نمی گوینخواب عامل دسته بندی و حفطاز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می تومورد نادر همپوشانی دو بیداروی جدید ضد میگرنهوش بشری تهدید برای بشریبیداری معنوی یعنی دوستی گربه شرودینگر و تاثیر مشذرات کوانتومی زیر اتمی قتفاوت ایستایی و تکاپوآیا راهی برای بهبود وضعیزندگی، مدیریت انرژیتأثیر نگاه انسان بر رفتامعادله ها فقط بخش خسته کناولین سلول مصنوعیسخن نیکو مانند درخت نیکوجبران از دست رفته هانوار مغز مشاهده ی غیر مستاخلاق پایه تکامل و فرهنگعلایم کمبود ویتامین E را لوب فرونتال یا پیشانی مغنشانه های گذشته در کیهان خودت را از اندیشه هایت حفاستفاده از انرژی خلاژنها ، مغز و ارادهمیدان بنیادین اطلاعاتدر محل کار ارزش خودت را بهوشمندی کیهانباهوش ترین و با کیفیت تریتلاش های جدید در درمان سرپیچیدگی های مغزی در درک زآثار باستانی تمدن های قدزبان فرایند تکاملی برای تاثیر ویتامین دی بر بیمامغز و قلب در جنین موش مصنسربازان ما محققا غلبه می این پیوند نه با مغز بلکه حقیقت انساننوبت کودکانادراک، فراتر از آنچه معمعادت دادن مغز بر تفکرلزوم سازگاری قانون مجازاخدا موجود استهمه چیز و هیچ چیزاصل در هم تنیدگی و جهانی کمردردماه رجبدر درمان بیماری مولتیپل هیچگاه از فشار و شکست نترباغچه ی منروان سالمتمرکز بر امروزپیراستامآسیب ها ناشی از آلودگی هوزبان شناسی نوین نیازمند تاثیر گیاه خواری بر رشد وتشنج عدم توازن بین نورون مغز ابزار برتر بقاایا ابزار هوشمندی یا مغز شنا در ابهای گرم جنوب نیاحافظه میتواند بزرگترین دنیکولا تسلاارتباط شگفت انگیز مغز انهز ذره، یک دنیاستغم بی پایانمنابع انرژي پاک سرچشمه حخطرات هوش مصنوعیهمانند سازی در انساناعتماد بی موردکوچکترین چیز یک معجزه اسدرمان کارتی سل و تومور مغبحثی درباره احساساتی غیرپروژه ی ژنوم انسانیروش های عملی برای رفع کمرتو آرامش و صلحیافراد بی دلیل دوستدار تو سقوط زیگزاگی یا ناگهانیتاثیر داروی ضد تشنج سدیم تظاهری از ماده است که بیدمغز، فقط گیرندهاگر نعمت فراموشی نبود بسشکست حتمیفواید روزه داری متناوبچگونه آن شکری که می خوریمحس چشایی و بویاییاز نشانه ها و آثار درک شدوقتی خورشید هست شمع به کامنابع انرژی از نفت و گاز دو بار در هفته ماهی مصرف هنر، پر کردن است نه فحش دبه هلال بنگرکامپیوتر سایبورگدرمان دارویی سرطان رحم ببرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پس از اگو یا بعد از نفسریواستیگمینتولید یا دریافت علممبتکران خودشکوفاالتهاب شریان تمپورالسم زنبور ، کلیدی برای وارتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییرات تکاملی سر انسان نقش هورمون های تیروئید دابزار بقا از نخستین همانشب سیاه سحر شودفاصله ی همیشگی تصویر سازنگاه از درون مجموعه با نگحس و ادراک قسمت هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهمنبع هوشیاری کجاست قسمت دید تو همیشه محدود به مقدهوش مصنوعی از عروسک بازی بهداشت خواب، رمز حافظه ی کتاب طبیعت در قالب هندسهدریای خدابرخی اثرات مضر ویتامین دآنتی بادی منوکلونال در دراه های جدید برای قضاوت رتوهم جداییمدل های ریز مغز مینی برینامگا سه عامل مهم سلامتسودمندی موجودات ابزی بر تاریکی من و تو و گرد و غباجهان موازی و حجاب هانقش روی و منیزیم در سلامتابزار بقا از نخستین همانشعار و عملفردا را نمیدانیمنادیدنی ها واقعی هستندحس و ادراک قسمت بیستماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده تومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان پاسخ کوانتومی هوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری های مغز و اعصاب و کشتن عقیده ممکن نیستدرگیری اعصاب به علت میتوبررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا همه جنایت ها نتیجه بیرشته نوروایمونولوژی و نقتوضیحات دکتر فاطمی در مومرگ عاطفه و محبتاندوهگین نباش اگر درب یا سیب یکسان و دیدگاه های متتداوم مهم است نه سرعتجهان پیوستهنقص در تشخیص هیجانات عامابزار بقای موجود زنده از ضررهای مصرف شکر و قند بر قلب یا مغزنخستین روبات های زنده ی جحساسیت روانی متفاوتاز تکینگی تا مغز- از مغزتوجود قبل از ناظر هوشمندمنتظر زمان ایده آل نشوداروی کنترل چربی خونهوش مصنوعی به کمک هوش طبیبیماری دیستروفی میوتونیگیاه خواری و گوشت خوار کددغدغه نتیجه ی نادانی استبعد پنجمآیا بدون ناظر هوشمند هم بزمان طلایی سکته ی مغزی راتکامل ابزار هوش ، راه پر مشکل از کجاستانسان در هستی یا هستی در سایه ی هوشیاریترجمه فعالیت های عضله به جهش های بیماری زا، معمولنه ناامیدی بلکه ارتقااتصال مغز و کامپیوترظرفیت مغز چقدر استقبرستان ها با بوی شجاعتچرا حجم مغز گونه انسان درخواص فلفل سبزاز خود رها شویکی از علل محدودیت مغز امموسیقی نوداروی جدید ضد الزایمرهوش در طبیعتبیداری و خواب کدام بهتر اگزیده ای از وبینار یا کنفذرات کوانتومی زیر اتمی قتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا راهی برای رفع کم آبی زندگی، مراتب هوشیاری استتأثیر شیرینی های حاوی لومعجزه های هر روزهاوکرلیزوماب داروی جدید شسخن و سکوتجدا کردن ناخالصی هانوار مغز با توضیح دکتر فااختلا ل در خود عضلهعلائم عصبی آلزایمر، با الوتیراستامنشانه های پروردگار در جهخودروهای هیدروژنیاستفاده از سلول های بنیاژنهای مشترک بین انسان و ومیدازولام در درمان تشنج در چه مرحله ای از خواب ، رهوشمندسازی زندان هاباور و کیهان شناسیتلاش های جدید شرکت نورالپیوند قلب خوک، به فرد دچاآدم عاقل، وقت خودش را هدرزبان متغیرتاثیر ویروس کرونا بر مغز مغز و هوش، برترین ابزار بسربرولایزیناین اندوه چیستحقیقت اشیانور از عمق تاریکیادغام میان گونه های مختلعارضه جدید ویروس کرونا سلزوم عدم وابستگی به گوگل خدا نور آسمان ها و زمین اهمه چیز کهنه میشوداصل علت و تاثیرکمردرد ناشی از تنگی کاناماهیچه ی صبردر دعواها چه میکنی؟هیپرپاراتیروئیدیسمبترس از اینکه کسی، به درگروبات ها قول میدهندتمساح حد واسط میان مغز کوآسیب روانی شبکه های اجتمزبان، نشان دهنده ی سخنگو تاثیر گیاه خواری بر رشد وتشویق خواندن به کودکانمغز از بسیاری حقایق می گرایا بیماری ام اس (مولتیپشناخت ناشناختهحافظه های کاذبنیاز به آموزش مجازی دیجیارتباط شگفت انگیز مغز انهزینه ای که برای اندیشیدغیرقابل دیدن کردن مادهمنابع انرژی از نفت و گاز دفاع از پیامبرهمجوشی هسته ای، انرژِی باعتیاد و تلاش های درمانی کووید نوزده و خطر بیماری درمان پوکی استخوانبحران ذهن فیلمی قابل تامپروژه ی ژنوم انسانیروش هایی برای مقابله با اتو افق رویداد جهان هستیافزایش قدرت ادراکات و حسسلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر مغزتعویض دارو در تشنجمغز، همه ی واقعیت را نمیباگر با مطالعه فیزیک کوانشکستن مرز دور مغزفواید روزه داری متناوبچگونه انتظارات بر ادراک حس و ادراک (قسمت اول )از نظر علم اعصاب یا نرووسوقتی ریشه ها عمیقند از چیمنابع انرژی از نفت و گاز دو برابر شدن خطر مرگ و میهوموارکتوس ها ممکن است دبه کدامین گناه کشته شدندکاهش میل جنسی در ام اسدرمان زخم دیابتی با تکنوبرین نت به جای اینترنتآلودگی هوا چالش قرن جدیدریاضیات یک حس جدید استتولید پاک و فراوان انرژیمتواضع باشام آر آی جدید با قدرت شگفسماگلوتید داروی کاهش دهنتاثیر درجه حرارت بر عملکتغذیه بر ژنها تاثیر داردنقش هورمون زنانه استروژنابزار بقا از نخستین همانشبیه سازی میلیون ها جهان فتون های زیستینگاه حقیقی نگاه به درون افروتنی معرفتینگاه دوبارهحس و ادراک قسمت هفدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت دیدن خدا در همه چیزهوش مصنوعی از عروسک بازی بوزون هیگز چیستکتاب، سفری به تاریخدرک فرد دیگر و رفتارهای ابرخی اختلالات عصبی مثانهآنتروبات؛ ترکیب سلول زندراه های جدید برای قضاوت رتوهم جدایی و توهم علممدیون خود ناموجوداما شما از دید خفاش کور هسی و سه پل اصفهانتاریکی و نورجهان ما میتواند به اندازنقش روزه داری در سالم و جابزار بقا از نخستین همانصبور باشفرزندان زمان خودنادیدنی ها بیشتر از دیدنحس و ادراک قسمت دهماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان اولین سلول مصنهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری های ژنرالیزه ی عصگل خاردار، زیباستدرب بسته با غیر خود باز مبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا هوش مصنوعی می تواند نرشد مغز فرایندی پیچیده اتیوتیکسن داروی ضد جنونمرگی وجود ندارداندام حسی، درک از بخش هایسیر آفرینش از روح تا مغز تداخل مرزها و صفات با بینجهان پر از چیزهای اسرار آنقطه ی رسیدن به قلهابزار بقای موجود زنده از ضررهای شکر بر سلامت مغزقلب دروازه ی ارتباطنرمش های مفید برای درد زاخفاش کور و انسان بینا؟از تکینگی تا مغز، از مغز وراپامیل در بارداریمنحنی که ارتباط بین معرفداروی تشنجی دربارداریهوش مصنوعی به شناسایی کابیماری سلیاکگیرنده باید سازگار با پیذهن ما از در هم شکستن منببعد از کروناآیا برای تولید مثل همیشه زمان، واقعی نیستتکامل تکنولوژیمشکلات نخاعیانسان عامل توقف رشد مغزسایه را اصالت دادن، جز فرترجمه ی فعالیت های عضله بجهش تمدنی عجیب و شگفت انسنه به اعداماثر مضر مصرف طولانی مدت رعقل مجادله گرقدم زدن و حرکت دید را تغیچرا خشونت و تعصبخواص منیزیماز درخواست ها جدا شویافته های نوین علوم پرده موسیقی هنر مایع استداروی سل سپتهوش عاطفی قسمت 11بیرون اصل است یا درونگزارش یک مورد جالب لخته ورفلکس وتری با توضیح دکتر تفاوتهای جنسیتی راهی براآیاما مقهور قوانین فیزیکزندان ذهنیتئوری تکامل امروز در درممعجزه ی چشمايندگان چگونه خواهند دیدسخن پاک و ثابتجدایی خطای حسی استنوار مغز ترجمه رخدادهای اختلاف خانوادگی را حل کنعلت خواب آلودگی بعد از خولوزالمعده(پانکراس)مصنوعنشانه های بیداری روحیخورشید مصنوعیاستفاده از سلول های بنیاژنهای هوش ، کدامندمکان زمان یا حافظه زماندر ناامیدی بسی امید استهوشیاری و وجودباید از انسان ترسیدرنگ کردن، حقیقت نیستتلاش هایی در بیماران قطع پیوند مدفوعآرمانگرای تخیلی نباشزبان مشترک ژنتیکی موجوداتاثیر ژنها بر اختلالات خمغز و اخلاقسردرد میگرناین ایده که ذرات سیاهچالحقیقت تنها چیزی است که شانور درونادغام دو حیطه علوم مغز و عبارت های مبهم مانند انرمقاومت به عوارض فشار خون خدا بخشنده است پس تو هم بهمه چیز در زمان مناسباصل عدم قطعیت از کوانتوم کمردرد و علل آنماپروتیلیندر سال حدود 7 میلیون نفر هاوکينگ پیش از مرگش رسالبحتی علمی درباره تمایل بروبات های ریز در درمان بیتنفس هوازی و میتوکندریآسیب عصب پا به دنبال اعتیزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر گیاه خواری بر رشد وتشخیص ژنتیکی آتروفی های مغز به تنهایی برای فرهنگ ایا بدون زبان میتوانیم تشناخت و معرفت، و نقش آن دحافظه و اطلاعات در کجاست چیز جدید را بپذیرارتباط غیرکلامی بین انساهزینه سنگین انسان در ازاغار افلاطونمنابع انرژی از منابع نهفدفاع در برابر تغییر ساختهمدلی و هوش عاطفیاعتیاد را به دور بیندازکودک هشت ساله لازم است آددرمان پوکی استخوانبخش فراموش شده ی حافظهپروژه ی علمی پیوند مغز ساروش هایی برای کم کردن اضطتو انسانی و انسان، شایستافزایش میل جنسی با خوردن سلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکتعامل انسان و هوش مصنوعیمغزتان را در جوانی سیم کشاگر تلاش انسان امروز براشکستگی لگن یا سکته ی مغزیفواید زیاد دوچرخه سواریچگونه به سطح بالایی از هوحس و ادراک (قسمت دوم )از نظر علم اعصاب اراده آزوقتی شروع به بیدار شدن میمنابع بی نهایت انرژی در ددو برابر شدن خطر مرگ و میهورمون شیرساز یا پرولاکتبه امید روزهای بهترکاهش مرگ و میر ناشی از ابدرمان ساده ی روماتیسمبرای یک زندگی معمولیآلودگی هوا و ویروس کروناریتوکسیمابتولید اندام با چاپ سه بعدمجموعه های پر سلولی بدن مام اس و سرطانسندرم میلر فیشرتاثیر درجه حرارت بر عملکثبت و دستکار ی حافظهنقش ویتامین K در ترمیم اسابزار بقا از نخستین همانشبیه سازی سیستم های کوانشبکه های مصنوعی مغز به درفروتنی و غرورنگاهی بر قدرت بینایی دراحس و ادراک قسمت هجدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت دیدگاه نارسای دوگانه ی مهوش مصنوعی از عروسک بازی بوزون هیگز جهان را از متلکتابخانهدرک نیازمند شناخت خویش ابرخی اصول سلامت کمرآنزیم تولید انرژی در سلوراه پیروزی در زندگی چیستتوهم جسممدیریت اینترنت بر جنگامروز دانش ژنتیک هیچ ابهسیلی محکم محیط زیست بر انتاریکی خواهد ترسیدجهان مادی، تجلی فضا در ذهنقش رژیم غذایی بر رشد و اابزار بقا از نخستین همانصبور باشفرضیه ای جدید توضیح میدهنادانی در قرن بیست و یکم،حس و ادراک قسمت دوازدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان تغییر میدان مغهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری های روانی با تاثیگل درون گلداندرختان چگونه بر تشکیل اببررسی بیماری التهابی رودآیا هوش مصنوعی زندگی بشررشد مغز علت تمایل انسان بتیک و اختلال حرکتیمراقب خودتون و خانواده هانرژی بی پایان در درون هرسیستم تخلیه ی مغز بینشی نترقی واقعی یا شعار ترقیجهان پر از چیزهای جادویی نقطه ای بود و دگر هیچ نبوابزار بقای موجود زنده از ضعیف و قویقلب روباتیکنرمش های مفید در سرگیجهخفاش با شیوع همه گیری جدیاز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش هوازی مرتب خیلی به قمنشأ اطلاعات و آموخته ها داروی جدید ALSهوش مصنوعی تعاملیبیماری شارکو ماری توثگالکانزوماب، دارویی جدیذهن چند جانبه نیازمند نگبعد از کروناآیا بزرگ شدن مغز فقط در دزمان، اندک استتکامل جریان همیشگی خلقتمشکلات بین دو همسر و برخیانسانیت در هم تنیده و متصساخت سلول عصبی حتی پس از ترجمه ای ابتدایی از اسراجهشهای مفید و ذکاوتی که دنه به اعداماثرات فشار روحی شدیدعقل در جهان جدید، عجیب اسقدرت مردمچرا در مغز انسان، فرورفتخواص میوه ی بهاز دست دادن دم در پیشینیایاد گرفتن مداوممیلر فیشر نوعی نادر از گیداروی ضد چاقیهوش عاطفی قسمت نهمبیست تمرین ساده برای جلوگشایش دروازه جدیدی از طررفتار مانند بردهتقلید مرحله ای نسبتا پیشآگاهی فراتر از آگاهیزونیسومایدتئوری تکامل در پیشگیری و معجزه ی علمايا اراده آزاد توهم است یجریان انرژی در سیستم های نوار مغز در فراموشی هااختلال حرکتی مانند لرزش عماد الدین نسیمی قربانی لیروپریم داروی ترکیبی ضدنظام مثبت زندگیخوش قلبی و مهربانیاستفاده از سلول های بنیاژنهای حاکم بر انسان و انسمکانیک کوانتومی بی معنی در هم تنیدگی مرزها و بی مهوشیاری و افسردگیبابا زود بیارنگین کمانتلاش در تولید انرژی به رنپیوند مدفوع در درمان بیمآرام باشزبان چهار حرفی حیات زمینتاثیر کلام در آیات کلام بمغز و اخلاقسردرد میگرن در کودکاناین ابتدای تناقض هاستحقیقت خواب و رویانوروفیبروماتوزارتقا و تکامل سنت آفرینش عجول نباشمقایسه رقابت و همکاریخدا تاس نمیریزدهمه چیز در زمان کنونی استاصل، روان و نفس استکمردرد با پوشیدن کفش مناماجرای جهل مقدسدر عید نوروز مراقب تصادف هاوکينگ پیش از مرگش رسالبحث درباره پیدایش و منشا پیشینیان انسان از هفت میروبات کیانتنفس هوازی و میتوکندریآسانی موفقیتزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر گیاه خواری بر رشد وتشخیص آلزایمر سالها قبل مغز بیش از آنچه تصور میشوایا تکامل هدفمند استشناخت حقیقت یا آرزوهای گحافظه و اطلاعات در کجاست چیزی منتظر شناخته شدنارتروز یا خوردگی و التهاهزاران سال چشم های بینا وغرور و علممنابع انرژی از نفت و گاز دقیق ترین تصاویر از مغز اهمراه سختی، اسانی هستاعداد بینهایت در دنیای مکودک ایرانی که هوش او از درمان آرتروز با ورزش موضبخش های تنظیمی ژنومپروانه ی آسمانیروش هایی برای جلوگیری از تو با همه چیز در پیوندیافزایش مرگ و میر سندرم کوسلول های بنیادی منابع و اتاثیر درجه حرارت بر عملکتعامل انسان با هوش مصنوعمغزتان را در جوانی سیمکشاگر خواهان پیروزی هستیشگفت نیست من عاشق تو باشمفیلم کوتاه هیروشیما از هچگونه باغبانی باعث کاهش حس و ادراک قسمت 67از نظر علم اعصاب اراده آزویتنام نوعی کرونا ویروس منابع جدید انرژیدو داروی جدید برای میاستهوش فوق العاده، هر فرد اسبه بالا بر ستارگان نگاه ککاهش التهاب ناشی از بیمادرمان سرگیجه بدون نیاز ببرای پیش بینی آینده مغز دآلودگی هوا و پارکینسونریسپریدونتولید سلولهای جنسی از سلمجرم، گاهی قربانی استام اس یا تومور؟سندرم کووید طولانیتاثیر درجه حرارت بر عملکثبت امواج الکتریکی در عصنقش ژنتیک در درمان اختلاابزار بقا از نخستین همانتاثیر رو ح و روان بر جسمجلو رفتن یا عقبگردنقش گرمایش آب و هوا در همابزار بقا از نخستین همانشبکیه های مصنوعیفرگشت و تکامل تصادفی محض نگاهی بر توانایی اجزاي بحس و ادراک قسمت هشتماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتمنبع هوشیاری کجاست قسمت دیروز و امروزهوش مصنوعی از عروسک بازی بی نهایت در میان مرزهاکجای مغز مسئول پردازش تجدرک و احساسبرخی اطلاعات روانشناسی مآواز خواندن در قفس، نشانراه انسان شدن، راه رفتن وتوهمات و شناخت حقیقتمداخله ی زیانبار انسانانفجار و توقف تکاملی نشاسینوریپا داروی ترکیبی ضدتاریخ همه چیز را ثبت کردهجهان مرئی و نامرئینقش رژیم غذایی در رشد و اابزار بقا از نخستین همانصبر لازمه ی پیروزی استفساد اقتصادی سیتماتیک درنازوکلسینحس و ادراک قسمت سوماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان روش هاي جدیدی هوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری وسواسگل زندگیدرختان اشعار زمینبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا هوش ارثی دریافتی از پرشد در سختی استتیکاگرلور داروی ضد انعقامراحل ارتقای پله پله کیهانرژی تاریکسیستم تعادلی بدنتروس جریان انرژیجهان دارای برنامهنقطه بی بازگشتابزار بقای موجود زنده از طلوع و حقیقتقلب را نشکننرمش های موثر در کمردردخلا، حقیقی نیستاز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش هوازی ، بهترین تمریمنشاء کوانتومی هوشیاری اداروی جدید s3 در درمان ام هوش مصنوعی در قضاوت های ابیماری ضعف عضلات نزدیک بگام کوچک ولی تاثیرگذارذهن هوشیار در پس ماده ی مبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا تکامل و تغییرات ژنتیزمزمه ات مانده در گوشمتکامل داروینی هنوز در حامشکلات روانپزشکی پس از سانسانیت در برابر دیگرانساخت شبکه عصبی مصنوعی با ترس و آرمان هاجهشهای مفید و ذکاوتی که دنه بدبخت بلکه ناداناثرات مفید قهوهعقل سالمقدرت و شناخت حقیقتچرا ذرات بنیادی معمولاً خواص هلو برگ هلواز روده تا مغزیاد بگیر فراموش کنیمیهمانهای ناخوانده عامل داروی ضد چاقیهوش عاطفی قسمت هفتمبیش از نیمی از موارد انتقپل جویی اصفهانرفتار وابسته به شکلتقلید از روی طبیعتآپومورفین در پارکینسونزونا به وسیله ویروس ابله تئوری جدید، ویران کردن گمعجزه ی علم در کنترل کرونايا اراده آزاد توهم است یجریان انرژی در سیستم های نوار مغز در تشخیص بیماری اختلال خواب فرد را مستعد عنصر اصلی تعیین واقعیتلیس دگرامفتامین یا ویاسنظریه ی تکامل در درمان بیخوش خیالی و خوش بینیاستفاده از سلول های بنیاکفش و کتابمکانیزمهای دفاعی در برابدر هم تنیدگی کوانتومیهوشیاری کوانتومیباد و موجرهبر حقیقیتلاشی برای درمان قطع نخاپیوند مغز و سر و چالشهای آرامش و دانشزبان نیاز تکاملی استتاثیر کپسول نوروهرب بر نمغز و سیر تکامل ان دلیلی سردرد میگرنی در کودکانحقیقت در علم، هرگز نهایی نورون هاي مصنوعی می توانارتقا یا بازگشت به قبل ازعدم توقف تکامل در یک اندامقابله ی منطقی با اعتراضخدای رنگین کمانهمه چیز، ثبت می شوداصلاح خطا با رفتن بر مسیرکنفرانس تشنج هتل کوثر اصماجرای عجیب گالیلهدرمان نگهدارنده ی اعتیادهدف یکسان و مسیرهای مختلبحثي درباره هوش و تفاوتهپیشرفت های باور نکردنی دروح و آب حیاتتنفس بدون اکسیژنآشنا پنداریسفر فقط مادی نیستتاثیر گیاه خواری بر رشد وتشخیص ایدزمغز باستانی، هنوز نقش هاایجاد احساساتشناخت درون، شناخت بیرون؛حافظه و اطلاعات در کجاستچیزی خارج از مغزهای ما نیارزش های وارونههستي مادي ای که ما کوچکترغربال در زندگیمنابع انرژی از نفت و گاز دل به دریا بزنهمراهی میاستنی با برخی سبقا با سازگارترین فرد اسکودکان مهاجردرمان ام اس(مولتیپل اسکلبخش بزرگی حس و ادراک ما اپرواز از نیویورک تا لوس آروش هایی ساده برای کاهش اتو با باورهایت کنترل میشافزایش سرعت پیشرفت علوم سلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر درجه حرارت بر عملکتعداد کلی ذهن ها در جهان مغط یک گیرنده استاپل ویژن پرو در تشخیص بیمشگفت انگیز بودن کیهانفیلمی بسیار جالب از تغییچگونه تکامل مغزهای کنونیحس و ادراک قسمت 74از واقعیت امروز تا حقیقتویتامین E برای فعالیت صحمناطق خاص زبان در مغزدو سوی واقعیتهوش مصنوعی می تواند بر احبه بالاتر از ماده بیندیشکاهش حافظه هرچند فرایندیدرمان سرگیجه بدون نیاز ببرای اولین بار دانشمندانآلزایمرریسدیپلام تنها داروی تایتولترودینمحل درک احساسات روحانیامواجی که به وسیله ی ماشیسندرم گیلن باره به دنبال سندرم پیریفورمیستاثیر روده بر مغزجلوتر را دیدننقش پیش زمینه ها و اراده ابزار بقا از نخستین همانشباهت مغز و کیهانفراموش کارها باهوش تر هسنگاهت را بلند کنحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازمنبع هوشیاری کجاست قسمت دیسک گردنهوش مصنوعی از عروسک بازی بی نظمی مقدمه شناختکرونا چه بر سر مغز می آوردرک کنیم ما همه یکی هستیمبرخی بیماری ها که در آن بآینه در اینهراه بی شکستتوکل بر خدامدارک ژنتیکی چگونه انسانانفجار بزرگ پایان بوده اسیناپس، شگفتی خلقتتاریخ، اصیل نیست و ساخته جهان مشارکتینقش زنجبیل در جلوگیری از ابزار بقا از نخستین همانصبر و واقعیتفشار و قدرتنبودن مدرک و شاهد، مدرک حس و ادراک قسمت سی و هشتماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کرونامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدانشمندان روشی برای تبدیهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری کروتز فیلد جاکوبگلوله ی ساچمه ایدرد و درسبررسی علل کمر درد در میانآیا هوش سریعی که بدون احسرشد، رسیدن به یک هدف نیستتیروفیبان موثر در سکته ی مرز مرگ و زندگی کجاستانرژی تاریک که ما نمی توسیستم دفاعی بدن علیه مغز تری فلوپرازینجهان در حال نوسان و چرخشنقطه، وجود است یا فاصلهابزارهای پیشرفته ارتباط طلای سیاهقوی تر باشنرمشهای مهم برای تقویت عخلا، خالی نیستاز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش و میگرنمهمان ناخواندهداروی جدید لنفوم و لوکمیهوش مصنوعی در کامپیوترهابیماریهای تحلیل عضلانی اگامی در درمان بیماریهای ذهن و زندگیبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا تراشه ها داخل مغز، میزنان باهوش ترتکامل داروینی هنوز در حامشکلات روانپزشکی در عقب انسان، گونه ای پر از تضادساخت شبکه عصبی با الفبای ترسناک تر از کوریجوانان وطننه جنگ و نه خونریزیاثرات مفید روزه داریعقلانیت بدون تغییرقدرت کنترل خودچراروياها را به یاد نمی آخواص هندوانهاز سایه نترسیادگیری مهارت های جدید دمیوپاتی و نوار عصب و عضلهداروی ضد تشنج با قابليت تهوش عاطفی قسمت یازدهبیشتر کمردردها نیازی به پل خواجو اصفهانرفتار اجتماعی انسان، حاصتقلید از طبیعتآپومورفین در پارکینسونزیان غذاهای پرچربتا 20 سال آینده مغز شما به معجزه در هر لحظه زندگیسخت ترین حصارای نعمت من در زندگیمجریان انرژی در سیستم های نوار مغزی روشی مهم در تشخاختلال در شناسایی حروف و عوامل موثر در پیدایش زبالا اکراه فی الدیننظریه ی تکامل در درمان بیخوشبختی چیستاستفاده از سلول های بنیاکل اقیانوس در یک ذرهما انسانها چه اندازه نزددر هم تنیدگی کوانتومی و پهوشیاری سنتی یا هوشیاری باد غرور و سر پر از نخوت وروی و منیزیم در تقویت استتلاشی تازه برای گشودن معپیوند اندام از حیوانات بآرامش و سکونزبان و کلمه حتی برای کسانتاثیر کپسول نوروهرب بر تمغز کوانتومیسردرد و علتهای آنحقیقت راستین انسان علم بنورون های ردیاب حافظهارتوکين تراپی روشی جديد عدم تعادل دوپامین، فقط بمقابله با کرونا با علم اسخدایی که ساخته ی ذهن بشر همه ی سردردها بی خطر نیستاصول انجام برخی نرمش ها دکنگره بین المللی سردرد دماده ی تاریکدرمان نابینایان آیا ممکنهدف یکسان، در مسیرهای متبحثی جالب درباره محدودیتپیشرفت های جدید علوم اعصروح در جهانی دیگر استتنها مانع در زندگی موارد آشنا پنداریسفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر گیاه خواری بر رشد وتصویر خورشید یا خود خورشمغز برای فراموشی بیشتر کایران بزرگشناسایی تاریخچه ی تکاملیحافظه ی ما انسان ها چرا مچیزی شبیه نور تو نیستارزش های حقیقی ارزش های غهستی ما پس از شروعی چگال مقالاتمنابع انرژی از نفت و گاز دلایلی که نشان میدهد ما بهمراهی نوعی سردرد میگرنیبقا در ازای بیماریکودکان میتوانند ناقل بی درمان با سلول های بنیادیبخش بزرگتر کیهان ناشناختپروتئین های ساده ی ابتداروش استفاده از بالش طبیتو باید نیکان را به دست بافسردگی و اضطراب در بیماسلول بنیادی و ای ال استاثیر درجه حرارت بر عملکتعذیه ی ذهننفرت، اسیب به خود استاپی ژنتیکشگفت زده و حیران باشفیروز نادریچگونه جمعیت های بزرگ شکل حس و ادراک قسمت 75از کجا آمده ام و به کجا میویتامین E در چه مواد غذایمناطق خاصی از مغز در جستجدولت یا گروهکهوش مصنوعی متصل با مغزبه جای محکوم کردن دیگران کاهش دوپامین عامل بیماریدرمان سرگیجه بدون داروبرای بقا به جایی فراتر ازآلزایمر در جوانانریشه های مشترک همه ی موجوتومورها و التهاب مغزی عامحل درک احساسات روحانی دامیوتروفیک لترال اسکلروامید نیکو داشته باش تا آنسندرم پیریفورمیستاثیر روزه داری بر سلامت جمجمه انسان های اولیهنقش پیشرفته ی سلول های بنابزار بقا از نخستین همانشباهت مغز با کیهان مادیفراموشی همیشه هم بد نیستچالش هوشیاری و اینکه چرا حس و ادراک قسمت هشتاد و شاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسمنبع هوشیاری کجاست قسمت53دیستونی قابل درمانهوش مصنوعی از عروسک بازی بی هیچ می ایی و بی هیچ میرکریستال هادرک احساسات و تفکرات دیگبرخی بیماری های خاص که بدآیندهراه طولانی را به سلامت گذتوپیراماتمروری بر تشنج و درمان هایانقراض را انتخاب نکنیدسیگار عامل افزایش مرگ ومتازه های اسکیزوفرنی(جنوجهان معنانقش زبان در سلطه و قدرت اابزار بقای موجود زنده از صبر بسیار بایدفشار روحی، همیشه بد نیست نباید صبر کرد آتش را بعد حس و ادراک قسمت سی و ششماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدانش، قفل ذهن را باز میکنهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری گیلن باره و بیمارگلوئوندرد باسن و پا به دلیل کاهبرطرف کردن خشونت را از خاآیا هشیاری کوانتومی وجودز گهواره تا گورتکنولوژی های جدید و حالتمرز بین انسان و حیوان کجاانرژی خلا ممکن استسکوت و نیستیتری فلوپرازینجهان در حال ایجاد و ارتقانمیتوان با بیرون انداختنابزارهای بقا از نخستین هطوفان فقر و گرسنگی و بی سقیچی ژنتیکیچرا ماشین باید نتایج را پخلاصه ای از مطالب همایش ماز تکینگی تا مغز، از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعمهندسی ژنتیک در حال تلاش داروی جدید میاستنی گراویهوش مصنوعی در تفکر خلاق ابیماری، رساله ای برای سلگامی در درمان بیماریهای ذهن و شیمی بدنتفکر قبل از کارآیا جنین انسان، هوشمندی زنجیرها را ما باید پاره کتکامل داروینی هنوز در حامشاهده گر جدای از شیء مشاانعطاف پذیری مکانیسمی علساختن آیندهترسان نیستیجوانان وطننه روش تقویت مغزاثرات مضر ماری جواناعقیده ی بی عملقدرت انسان در نگاه به ابعچراروياها را به یاد نمی آخواص اناراز سایه بگذریادگیری هوش مصنوعی، عمیقمیوتونیک دیستروفیداروی ضد تشنج با قابليت تهوش عاطفی قسمت پنجمبا همه مهربان باشپلاسمای غالبرقیبی قدرتمند در برابر متقویت مغز با ورزشآب زندگی است قسمت چهارمزیباترین چیز در پیر شدنتا بحر یفعل ما یشامعرفی مورد نادر بیماری گسخت ترین کار، شناخت خود اای همه ی وجود منجراحی هوشیار مغزنوار مغز، مفید و بی خطراختلال در شناسایی حروف و عوامل ایجاد لغت انسانی و لاموژین داروی ضد اوتیسم؟نظریه ی تکامل در درمان بیخوشبختی دور از رنج های ماستیفن هاوکینگ در مورد هکلمات بلند نه صدای بلندما انسانها چه اندازه نزددر هم تنیدگی کوانتومی و دهوش، ژنتیکی است یا محیطیبار مغز بر دو استخوانرویکردهای جدید ضایعات نختلاشی جدید در درمان ام اسپیوند اندام حیوانات به اآرامش عقلزبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر کپسول نوروهرب بر سمغز آیندگان چگونه است ؟این بیمار را باید چه کار سردرد به دلیل مصرف زیاد محقیقت غیر فیزیکینوروپلاستیسیتی چیستارتباط میکروب روده و پارعدم درکملاحظه های اخلاقی دربارهخدایا جز تو که را دارمهمه جا خیر بکاراصول توسعه ی یک ذهن کاملکنگره بین المللی سردرد دماده ی خالیدرمان های اسرار آمیز در آهدف از تکامل مغزبحثی در مورد نقش ویتامين پیشرفت در عقل است یا ظواهروح رهاییتنها در برابر جهانآشناپنداری چیستسفر به مریخ در 39 روزتاثیر گیاهخواری بر رشد و تصویر در هم تنیدگی کوانتمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟ایرادهای موجود در خلقت بشناسایی زبان حیوانات با ALS نگاهی کامل بر بیماری وحافظه ی ما انسان ها چرا منکاتی در مورد تشنجارزش حقیقی زبان قسمت اولهشت توصیه برای کاستن از دتاثیر ویتامین دی بر بیمامنابع انرژی از نفت و گاز دنیا فریب و سرگرمیهندسه ی پایه ایبقای حقیقی در دور ماندن اکودکان گذشته به آینده فکدرمان تومورهای مغزی با ابخش دیگری در وجود انسان هپروتز چشمروش جدید تولید برقتو برای خزیدن خلق نشده ایافسردگی و ساختار مغزسلول بنیادی در درمان ایدتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییرنقاشی هایی با بوی گذشته یابتدا سخت ترین استشگفتی های نقشه ی ژنتیکیفیزیک مولکولها و ذرات در چگونه جمعیت های بزرگ شکل حس و ادراک قسمت 78از کسی که یک کتاب خوانده ویتامین کامنبع نور واقعی و ثابت، حقدونپزیل در بیماران قلبی هوش مصنوعی و کشف زبان هایبه جای تولید، بیشتر گوش ککاهش سن بیولوژیکی، تنها درمان سرطان با امواج صوتبرای تمدن سازی، باید در بآملودیپین داروی ضد فشار ریشه های مشترک حیاتتومورهای نخاعیمحدودیت چقدر موثر استامید نجاتسندرم پای بی قرارتاثیر روزها، ماه ها یا ساجنین مصنوعینقش آتش در رسیدن انسان بهابزار بقا از نخستین همانشباهت های ریشه ای چند بیمفراموشی و مسیر روحانیچالش هوشیاری و اینکه چرا حس و ادراک قسمت پنجماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمدژا وو یا اشنا پنداریهوش مصنوعی از عروسک بازی بی ذهن و بی روحکریستال زمان(قسمت اولدرک تصویر و زبان های مخلتبرخی توجهات در ببمار پارآینده ی انسان در فراتر ازرابطه تشنج و اوتیسمتوانایی مغز و دیگر اجزای مرکز هوشیاری، روح یا بدن انواع سکته های مغزیسیاهچاله هاتازه های بیماری پارکینسوجهان معکوسنقش زبان در سلطه و قدرت اابزار بقای موجود زنده از صد قدح، نفتاده بشکستفضا و ذهن بازنبرو و انرژی مداومحس و ادراک قسمت سیزدهماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از دمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدانش، یک انسان را ناسازگهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری آلزایمر، استیل کوگمان میکنی جرمی کوچکی در درد زانو همیشه نیاز به جربزرگ فکر کنآیا واکنش های یاد گرفته وزمین در برابر عظمت کیهانتکنولوژی و پیشرفتمرز جدید جستجو و اکتشاف، انرژِی برای ایجاد اضطرابسکوت، پر از صداترک امروزجهان ریز و درشتنمیتوان بر سیاه سیاه نوشابزارهای بقا ازنخستین همطوفان بیداریقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصچرا مردم با زندگی میجنگنخلاصه ای از درمان های جدیاز تکامل تا مغز از مغز تا ورزش در کمر دردمهندسی بدنداروی جدید کنترل قند خونهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبیمارستان هوش مصنوعیگاهی لازم است برای فهم و ذهن پر در برابر آگاهیتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا جهان ذهن و افکار ما مزندگی فعال و مثبت روند آلتکامل داروینی هنوز در حامشاهده آینده از روی مشاهاهرام مصر از شگفتی های جهساختن آینده، بهترین روش تزریق قیچی ژنتیکی کریسپرجواب دانشمند سوال کننده چه زیاد است بر من که در ایاجزای پر سلولی بدن انسان علم و ادراک فقط مشاهده ی قدرت ذهنچراغ های متفاوت و نور یکسخواص اردهاز علم جز اندکی به شما دایادگرفتن، آغاز حرکت است میگرن و پروتئین مرتبط با داروی ضد تشنج توپیراماتهوش عاطفی قسمت اولبا هوش مصنوعی خودکار روبپمبرولیزوماب در بیماری چرقابتی بی هدف یا رقابتی هتقویت استخوان در گرو تغذآب زندگی است قسمت هفتمزیباترین چیز در افزایش ستاول کف پا و حقیقتمعرفت و شناختسختی ها رفتنی استای آنکه نامش درمان و یادشجراحی گردن همیشه برای دینوار مغز، ترجمه ی فعالیت اختلالات مخچهعواملی که برای ظهور لغت الایو دوم دکتر سید سلمان فنظریه ی ریسمانخیالپردازی نکنکلوزاپین داروی ضد جنونما اکنون میدانیم فضا خالدر هر سوراخی سر نکنهوض مصنوعی زندهبار بزرگ ایستادن بر دو پارویا و واقعیتتمایل زیاد به خوردن بستنپیوند سر آیا ممکن استآرامش(سکوت) stillness و تکاپوزبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر کپسول نوروهرب بر سمغز اندامی تشنه ی انرژی ااینکه به خاطرخودت زندگی سردرد تنشنحقیقت غیر قابل شناختنوروز مبارکارتباط ماده و انرژیعدالت برای من یا برای همهملاحظات بیهوشی قبل از جرخرما منبع بسیار خوب آنتی همیشه چیزی برای تنهایی داصول سلامت کمرکنترل همجوشی هسته ای با هدرمان های بیماری آلزایمرهدف از خلقت رسیدن به ابزابحثی در مورد نقش کلسیم و پیشرفت ذهن در خلاقیت استروزه داری متناوب، مغز را تنهاییآشتی بهتر استسفر به درون سفری زیباتاثیر انتخاب از طرف محیط تصویر زیبا از سلولمغز بزرگ چالش است یا منفعایستادن در برابر آزادی بشناسایی سلول های ایمنی اNVG 291حافظه ی هوش مصنوعیچگونه مولکول های دی ان ایارزش حقیقی زبان قسمت دومو هر کس تقوای خدا پیشه کنصفحه اصلیمنابع انرژی از نفت و گاز دنیا مکانی بسیار اسرارآمهندسه ی رایج کیهانبلندی در ذهن ما درک بلندیکودکان خود را مشابه خود تدرمان تشنجبخشیدن دیگران یعنی آرامشپروتز عصبی برای تکلمروش صحبت کردن در حال تکامتو تغییر و تحولیاقلیت خلاقسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییر الگوی رشد مغزی با زچقدر به چشم اعتماد کنیمابتدایی که در ذهن دانشمنشگفتی های زنبور عسلفیزیک هوشیاریچگونه حافظه را قویتر کنیحس و ادراک قسمت 82از آغاز خلقت تا نگاه انساویتامین کا و استخوانمنبع هوشیاری کجاست قسمت دوچرخه در کاهش دردهای کمهوش مصنوعی یا حماقت طبیعبه خوبی های دیگران فکرکنکایروپاکتیک چیستدرمان ضایعات نخاعیبرای خودآگاه بودن تو بایآموزش نوین زبانریشه های اخلاقتومورهای ستون فقراتمحدودیت های حافظه و حافظتوهم فضای خالیمحدودیت درک انسانامید یا ناامیدی؟سندرم پس از ضربه به سرتاثیر روغن رزماری استنشاجنگ هفتاد و دو ملت همه را نقش انتخاب از طرف محیط، نابزار بقا از نخستین همانشباهت کیهان و مغزفراموشی آرمانچالش هوشیاری و اینکه چرا حس و ادراک قسمت پنجاهاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدژاوو یا آشناپنداریهوش مصنوعی از عروسک بازی بی سوادی در قرن 21کریستال زمان(قسمت دوم)درک حقیقت نردبان و مسیری برخی توصیه ها برای واکسیآینده ی حمل و نقل هوایی درادیوی مغز و تنظیم فرکانتوانایی یک فرد، برای تغیمرکز حافظه کجاستانیس بی کسانسیاهچاله های فضایی منابعتازه های درمان ام اسجهان هوشمندنقش سجده بر عملکرد مغزابزار بقای موجود زنده از صداقتفضای قلب منبع نبوغ استچت جی پی تیحس و ادراک قسمت ششماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدائما بخوانهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری الزایمرگنجینه ای به نام ویتامین دردهای سال گذشته فراموش بزرگ شدن مغز محدود به دورآیا یک، وجود داردزمین زیر خلیج فارس تمدنی تکنولوژی جدید که سلول هامرزهای حقیقی یا مرزهای تانسولینسکوت، در برابر گزافه گویترکیب آمار و ژنتیکجهان شگفت انگیزنمای موفقیتابزارهای بقای موجود زندهطوفان زیباییقانون مندی نقشه ژنتیکی مچرا مغز انسان سه هزار سالخم شدن فضا-زماناز تکامل تا مغز، از مغز توزن حقیقی معرفت و شناختمهربانی، شرط موفقیتداروی جدید آلزایمرهوش مصنوعی در خدمت خلق وحبیندیشگاهی مغز بزرگ چالش استذهن تو همیشه به چیزی اعتقتفکر خلا ق در برابر توهم آیا جهش های ژنتیکی، ویروزندگی هوشمند در خارج از زتکامل زبانمشاهدات آمیخته با اشتباهاولویت بندی ها کجاستساختار فراکتال وجود و ذهتسلیم ارتباط با من برترجواب سنگ اندازینه عدم مطلق بلکه عدم با قاجزایی ناشناخته در شکل گعلم و روحقدرت شناختی انسان، محدودنزاع ها بیهوده استخواص بادامازدواج های بین گونه ای، ریادآوری خواب و رویامیگرن و خوابداروی ضد جنون در درمان تیهوش عاطفی قسمت دهمبا هر چیزی که نفس می کشد مپنج اکتشاف شگفت آور در مورموزی از نخستین تمدن بشرتقویت حافظه یا هوش مصنوعآب زندگی است قسمت اولزیر فشار کووید چه باید کرتابوهای ذهنیمغز فکر میکند مرگ برای دیسختی در بلند شدن از روی صای جان جان بی تن مروجز تو که را دارمنوار عصب و عضلهاختلالات حرکتی در انسانعوارض ازدواج و بچه دار شدلازم است هیچ کاری نکنیدنظریه تکامل در درمان بیمخانه ی تاریککلید نزدیک و نگاه تو بر فما از اینجا نخواهیم رفتدر والنتاین کتاب بدید همهیچ نقطه ای مرکزی تر از ابار سنین ابزار هوشمندی ارویا و کابوستمایز یا کشف یگانگیپیوند سر برای چه بیمارانآزمون تجربی، راهی برای رزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر کتامین در درمان پامغز انسان ایا طبیعتا تمااینکه خانواده ات سالم باسردرد سکه ایحقیقت، آن چیزی نیست که جلنوروز یا روز پایانیارتباط متقابل با همه ی حیعسل طبیعی موثر در کنترل بممانتین یا آلزیکسا یا ابخسته نباشی باباهمیشه چشمی مراقب و نگهبااضطراب و ترسکنترل جاذبهدرمان های بیماری اس ام ایهر چیز با هر چیز دیگر در تبحثی در مورد حقیقت فضا و پیشرفتی مستقل از ابزار هروزه داری و التهاب زیانبتنهایی رمز نوآوری استآغاز فرایند دانستنسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر احتمالی عصاره تغلیتصویر زیبای اصفهانمغز بزرگ چالشهای پیش رواکنون را با همه ی نقص هایشهر زیرزمینی در ژاپن برافقر داده ها در هوش مصنوعیحافظه انسان و حافظه ی هوشچگونه میتوان با قانون جنارزش حقیقی زبان قسمت سوموفور و فراوانیسوالات پزشکیمنابع انرژی از نفت و گاز دنیای شگفت انگیز کوانتومهندسه بنیادینبلوغ چیستکودکان را برای راه آماده درمان جدید ALSبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرورش مغز مینیاتوری انساروشهای نو در درمان دیسک بتو جهانی هستی که خودش را ماده ای ضد التهابیاقیانوس نادانیسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر درجه حرارت بر عملکتغییر خود یا تغییر دیگرانقش قهوه در سلامتیابتذال با شعار دینشانس یا نتیجه ی تلاشفیزیک و هوشیارینگاه من، نگاه تو و یا حقیحس و ادراک قسمت 87از انفجار بزرگ تا انفجار ویتامین کا در سبزیجاتمنبع هوشیاری کجاست قسمت دوچرخه سواری ورزشی سبک و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشبه خودت مغرور نشوکار امروز را به فردا نینددرمانهای بیماری پارکینسبرای رشد، باید از مسیر خطآمارهای ارائه شده در سطح رژیم های غذایی و نقش مهم رژیم های غذایی و نقش مهم توهم فضای خالی یا توهم فضمخچه فراتر از حفظ تعادلامید جدید بر آسیب نخاعیسندرم جدایی مغزتاثیر رژیم گیاه خواری بر جنگ و تصور از جنگنقش اتصالات بین سلولهای ابزار بقا از نخستین همانشباهت زیاد بین سلول هاي عفرایند پیچیده ی خونرسانیچالش هوشیاری و اینکه چرا حس و ادراک قسمت پنجاه و یاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک ممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدگرگونی های نژادی و تغییهوش مصنوعی از عروسک بازی بی شرمیکریستال زمان(قسمت سوم)درک دیگرانبرخی درمان های Spinal Muscular Atآینده ی علم و فیزیک در60 ثراز تغییرتوازن مهمتر از فعالیت زیمرکز حافظه کجاستانگشت ماشه ایسیاهچاله ها، دارای پرتو تاسف بار است انسان، حق خوجهان هوشیارنقش غذاها و موجودات درياابزار بقای موجود زنده از صدای بم با فرکانس پایین، فضای خالی ای وجود نداردچت جی پی تیحس و ادراک قسمت شصت و هشتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدارچینهوش مصنوعی از عروسک بازی بیماری ای شبیه آلزایمر و گندم بکاری، جو درو نمیکندردی که سالهاست درمان نشبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا کیهان می تواند یک شبیزمان چیستتکنولوژی جدید که سلول هامزایای شکلات تلخ برای سلانسولین هوشمندسکته مغزیترکیب حیوان و انسانجهان شگفت انگیز و بی زماننمایش تک نفرهابزارهای بقای از نخستین طولانی ترین شبقانون گذاری و تکاملچرا مغزهای ما ارتقا یافت خونریزی مغز در سندرم کوواز تکامل تا مغز، از مغز توزوز گوشموفقیت هوش مصنوعی در امتداروی جدید آلزایمر تاییدهوش مصنوعی درمانگر کامپیبیهوش کردن در جراحی و بیمگاهی جهت را عوض کنذهن خود را مشغول هماهنگیتفاوت قند طبیعی با قند و آیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجزندگی و داراییتکامل زبانمطالبه ی حق خوداولین قدم شناخت نقص های خساختار شبکه های مغزی ثابتسلیم شدن از نورون شروع مجوسازی مدرننهایت معرفت و شناخت درک عاحیای بینایی نسبی یک بیمعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهقدرت عشقنزاع بین جهل و علم رو به پخواص بادام زمینیاسکلت خارجی در درمان اختیاری خدا نزدیک استمیگرن و روزه داریدارویی خلط آورهوش عاطفی قسمت دومبا آتش، بازی نکن و بعد از پول و شادیرمز و رازهای ارتباط غیر کتقویت سیستم ایمنیآب زندگی است قسمت دومزیرفون داروی ضد ام استاثیر فکر بر سلامتمغز قلبسدسازی روش مناسب برای مقایمونوگلوبولین وریدی IVIgجستجوی متن و تصویر به صورنوار عصب و عضلهاختلالات صحبت کردن در انعید نوروز مبارکلبخند بزن شاید صبح فردا زنظریه تکامل در درمان بیماستیفن هاوکینگ در تفسیر خانواده پایدارکلید، در ناشناخته هاستما اشیا را آنطور که هستنددر یک فراکتال هر نقطه مرکهیچ چیز همیشگی نیستباربر دیگران نباشرویا و خبر از آیندهتمدن قدیمی ای در جنوب ایرپیوند سر، یکی از راه حلهاآزمون ذهنی گربه ی شرودینزبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر گیاه خواری بر رشد ومغز انسان برای ایجاد تمداین، فقط راه توستسردرد عروقی میگرنحقایق ممکن و غیر ممکننورالژیارتباط چاقی و کاهش قدرت بعشق به هفت مرتبه ی شناختیمن و وجود توهمیخطا در محاسبات چیزی کاملهمیشه اطمینان تو بر خدا باطلاع رسانی اینترنتیکندن ریشه ی خوددرمان های جدید ALSهر جا که جات میشه، جات نیبحثی در مورد عملکرد لوب فپپوگستروزه داری و بیمار ی ام اس تنبیه چقدر موثر استآغاز فصل سرما و دوباره تکسفر دشوار اکتشافتاثیر بینش و انتظارات فرتصویربرداری فضاپیمای آممغز بزرگ و فعال یا مغز کواکوییفلکسشواهدی از نوع جدیدی از حافلج نخاعی با الکترودهای حباب های کیهانی تو در توارزش خود را چگونه میشناسوقاحت و تمسخر دیگرانپیامهای کاربرانمنابع انرژی از نفت و گاز دنیایی پر از سیاهچاله هندسه در پایه ی همه ی واکبلعیدن ستاره توسط سیاهچاکوری گذرای ناشی از موبایدرمان جدید مولتیپل میلومبدون پیر فلکپرکاری تیروئیدروشهای شناسایی قدرت شنواتو جدای از کیهان نیستیماده، چیزی نیستالکترومغناطیس شنوایی و هسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر درجه حرارت بر عملکتغییر دیگران یا تغییر خونقش مهاجرت در توسعه نسل اابداع دی ان ای بزرگترین دشانس یا تلاشفیزیک آگاهینگاه مادی غیر علمی استحس و ادراک قسمت چهلاز بار خود بکاه تا پرواز ویتامین بی 12 در درمان دردمنبع هوشیاری کجاست قسمت دوپامین قابل حل در آبهوش مصنوعی گوگل به کمک تشبه خودت نگاه کنکار با یگانگی و یکپارچگیدرماندگی به دلیل عادت کربرای زندگی سالم، یافتن تآن چیزی که ما جریان زمان