از تکینگی تا مغز از مغز تا سیاهچاله فضایی قسمت بیست و یکم

از تکینگی تا مغز از مغز تا سیاهچاله فضایی- قسمت بیست و یکم.

از ابتدای پر چگال و منفرد تا تمایزها و دگرگونی های فراوان در مولکولها تا نخستین سلول زنده همانند ساز تا موجود پر سلول فاقد مغز، تا ایجاد نخستین سلول متخصص و پیچیده عصبی تا پیدایش نخستین مغز در بی مهرگان تا پیدایش مغز چند بخشی در مهره داران- که هر بخش آن کاملا تخصصی است- راه طولانی ای سپری شده است تا در مسیر برگشت در راه معرفت- که نخستین پاره های مادی آن، در مغز بشر شکل میگیرد- راهی سریعتر به سوی منبع هستی ایجاد شود.

و این سرعت، پس از اتصال بعد فرامادیمنیانفس در وجود انسان و امکان پیوند با جهانی- که بسیار به ما نزدیک است و شاید فاصله آن تا ما نزدیک به صفر باشد(من یا نفس درون)- به بی نهایت نزدیک شده است.

و در این میانه، آن نیروهایی- که نمی شناسیم- بسیار زیادتر و توانمند تر از آن چیزی است که میشناسیم.

سیاهچاله کهکشان راه شیری، ستاره ای شتابان را به بیرون از کهکشان ما پرتاب میکند!

انتظار هست سیاهچاله ها چنان کششی ایجاد کنند که هیچ چیز حتی نور از درون آن، بیرون نرود ولی یافته های دانشمندان، چیز دیگری میگوید: سیاهچاله عظیم و پر از جاذبه، چیزهایی را از خود دور میکند!

اولین بار فیزیک دان انگلیسیاستیفن هاوکینگ پرتوهای سیاهچاله را مطرح کرد و این موارد، محدود به این پرتوها نمانده است بلکه سیاه چاله نه تنها ستارگان و اجزایی را به درون خود میکشد با نیروهایی ناشناخته، اجزا و ستارگانی را به بیرون می اندازد! آنچه برای ما شگفت انگیز مینماید امروز در سایه تجربیات عمیق، به صورت تجربی ثابت میشود!

نیروهای کیهان، محدود به نیروهای کشف شده فعلی نیست. نیروهایی هست که ما از آن بی خبریم و مشاهدات روزانه یک انسان این نیروها را نشان میدهد. و امروز بخشی از این نیروهای ناشناخته تحت عنوان نیروی تاریک در فیزیک جدید، معرفی میشود

و شاید درک ایمان به غیب و امید به نیرویی ماورایی، امروز در سایه کشفیات جدید علوم فیزیک، آسانتر باشد و این، معنی حقیقی توحید یعنی عجز از معرفت حقیقت را می رساند.(به آنجا رسید دانش من... که بدانم بسیار نادانم!)

دانشمندان ستاره شناس، ستاره ای را در کهکشان ما یافته اند که باسرعت بیش از 3728227 مایل بر ساعت حرکت میکند و در یکصد میلیون سال، نهایتا کهکشان را ترک میکند ولی از کجا آمد و چرا اینقدر عجله دارد که از اینجا برود؟!

دانشمندان ستاره شناس با استفاده از تلسکوپی به طول 3.9 متر در رصدخانه سایدنگ سبرنگ در دانشگاه بین المللی استرالیا ستاره را کشف کردند و اندازه گیری های زیادی را برای بررسی مسیر آن، انجام دادند.

جاری دا کوستا انجام دهنده پژوهش و استاد دانشگاه ANU در ستاره شناسی و فیزیک کیهانی گفت: مسافرت این ستاره را به سوی مرکز کهکشان خود بررسی کردیم و آن امری بسیار قابل توجه بود.

این ستاره با سرعتی ده برابر سرعت بزرگترین ستارگان در کهکشان از جمله خورشید ما حرکت میکند.

ستاره شناسان، بقایای کهکشان های کوچکی را بررسی میکردند که در اطراف کهکشان راه شیری حرکت میکند. تلسکوپی- که آنها به کار بردند- می تواند در یک لحظه، 400 هدف را شناسایی کند.

به جای آن، این دانشمندان ستاره ای را دیدند که در کناره های کهکشان است و سیاه چاله بزرگی در وسط کهکشان، آن را به بیرون پرتاب میکند!

سرگیجه از شایعترین اختلاتغییر زودتر اتصالات مغزیچهار میلیارد سال تکامل باستروژن مانند سپر زنان دغیرقابل دیدن کردن مادهفرد یا اندیشهنظریه تکامل در درمان بیمبحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت هفدهمگمان میکنی جرمی کوچکی در منبع هوشیاری در کجاست؟ قداروهای تغییر دهنده ی سیهدف یکسان و مسیرهای مختلتو با باورهایت کنترل میشذهت را روی چیزهای مفید متآیا دست مصنوعی به زودی قاایمان به رویازیست شناسی باور حقیقت یا معجزه در هر لحظه زندگیارتباط میکروب روده و پارسعی کن به حدی محدود نشویجنبه های موجی واقعیتنوار عصب و عضله تعیین محلاطلاعاتی عمومی در مورد مقلب دروازه ی ارتباطحس و ادراک قسمت بیست و سوهمیشه به آنچه داری، خوشنبرنامه و ساختار پیچیده مگاهی مغز بزرگ چالش استمواد کوانتومی جدید، ممکنداروی جدید ضد الزایمروفور و فراوانیتومورها و التهاب مغزی عاآتاکسی فریدریشرمز جهانایران بزرگزبان و شناخت حقیقت قسمت ستاثیر داروهای ضد التهاب مغز اندامی تشنه ی انرژی اارزش حقیقی زبان قسمت اولشگفت نیست من عاشق تو باشمجهان یکپارچهچیز جدید را بپذیربه قفس های سیاهت ننازیک آلل ژنتیکی که از نئاندقدرت مردمحساسیت روانی متفاوتهندسه، نمایشی از حقیقتبرخی نرمش های گردنپوست ساعتی مستقل از مغز دمیدان بنیادین اطلاعاتدر ناامیدی بسی امید استویروس مصنوعیتوکل بر خداآسانی موفقیتروبات ها قول میدهنداپی ژنتیکسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز بزرگ چالشهای پیش رواز کسی که یک کتاب خوانده شبکه های مصنوعی مغز به درجهان، تصادفی نیستچگونه تکامل مغزهای کنونیبه سیاهی عادت نکنیمژن ضد آلزایمرلا اکراه فی الدینخودت را از اندیشه هایت حفهوش مصنوعی از عروسک های ببررسي علل احتمالي تغيير پیدایش زبانماپروتیلیندرمان نابینایان آیا ممکنواکسن های شرکت فایزر آمرتکنولوژی جدید که سلول هاافزایش سرعت پیشرفت علوم روش هایی ساده برای کاهش اابزار بقا از نخستین همانسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریک ترین بخش شبنقش مهاجرت در توسعه نسل ااز تکینگی تا مغز از مغز تصبر بسیار بایدجاذبهنگاهی بر توانایی اجزاي ببیماری های میتوکندریکمردردملاحظات بیهوشی قبل از جرخدایی که ساخته ی ذهن بشر هوش مصنوعی از عروسک بازی بشکه ای که ته نداره پر نمپروانه ی آسمانیمجرم، گاهی قربانی استدرمان تشنجوابستگی یعنی قلادهتکامل زبانامید نجاتریشه های مشترک حیاتابزار بقا از نخستین همانسودمندی موجودات ابزی بر تداخل مرزها و صفات با بیننقش تیروئید در تکامل مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تطوفان زیباییحقیقت انساننبرو و انرژی مداومبیماری ضعف عضلات نزدیک بکودک هشت ساله لازم است آدمنابع انرژی از نفت و گاز دنیا مکانی بسیار اسرارآمهوش مصنوعی از عروسک تا کمتفاوت ایستایی و تکاپوآموزش نوین زباندرمانهای بیماری پارکینستابوهای ذهنیانگشت نگاری مغز نشان میدرادیوی مغز و تنظیم فرکانمدل های ریز مغز مینی برینابزارهای پیشرفته ارتباط سیستم تخلیه ی مغز بینشی نترس و آرمان هانقش غذاها و موجودات دريااز تکینگی تا مغز، از مغز علم بدون توقففلج بل، فلجی ترسناک که آنچرا مردم با زندگی میجنگنحافظه میتواند بزرگترین دبا آتش، بازی نکن و بعد از کاهش دوپامین عامل بیماریمنبع هوشیاری کجاست قسمت دوچرخه سواری ورزشی سبک و هوش در طبیعتتلاشی برای درمان قطع نخاآیا فراموشی حتمی استدرک درست از خود و هوشیاریتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملزمین زیر خلیج فارس تمدنی مرگی وجود ندارداثرات مفید روزه داریساختن آینده، بهترین روش تصویربرداری فضاپیمای آمچند جهانیازدواج های بین گونه ای، رعادت کن خوب حرف بزنیفاجعه ی جهل مقدسنزاع بین علم و نادانی رو حس و ادراک (قسمت دوم )بازگشایی مجدد مطب دکتر سکرونا چه بر سر مغز می آورمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانش محدود به ابعاد چهارهوشیاری و افسردگیتنفس بدون اکسیژنآیا پیدایش مغز از روی تصادرس گرفتن از شکست هااولین هیبرید بین انسان و زندگی در جمع مواردی را برمشکلات بین دو همسر و برخیاختلالات مخچهاختلالات حرکتی در انسانتغییر عمودی سر انسان از پچهار ساعت پس از کشتار خوکاسرار آفرینش در موجغرور و علمفرد حساس از نظر عاطفی و بنعناعبحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت هجدهمگنجینه ای به نام ویتامین منبع هوشیاری در کجاست؟(قداروهای ضد بیماری ام اس وهدف یکسان، در مسیرهای متتو باید نیکان را به دست بذخیره ی شگفت انگیز اطلاعآیا رژیم غذایی گیاهی سلااین پیوند نه با مغز بلکه زیست، مرز افق رویداد هستمعرفت و شناختارتباط ماده و انرژیشلیک فراموشیجنسیت و تفاوت های بینایینوبت کودکاناطلاعاتی عمومی در مورد مقلب روباتیکحس و ادراک قسمت بیستمهمیشه داناتر از ما وجود دبرنامه ی مسلط ژنها در اختگاهی جهت را عوض کنموجود بی مغزی که می تواندداروی سل سپتوقاحت و تمسخر دیگرانتومورهای نخاعیآتاکسی مخچه ای خودایمنرمز جهان خاصیت فراکتالایرادهای موجود در خلقت بزبان جانسوزتاثیر داروی ضد تشنج سدیم مغز انسان ایا طبیعتا تماارزش حقیقی زبان قسمت دومشگفت انگیز بودن کیهانجهان یکپارچهچیزی منتظر شناخته شدنبه مغز خزندگان خودت اجازیک جهش ممکن است ذهن انسانقدرت و شناخت حقیقتخفاش کور و انسان بینا؟هنر فراموشیبرخی یونها و مولکول های مپوشاندن خود از نورمیدازولام در درمان تشنج در هم تنیدگی مرزها و بی مویروس های باستانی، مغز متوپیراماتآشنا پنداریروبات های ریز در درمان بیابتدا سخت ترین استسفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز بزرگ و فعال یا مغز کواز آغاز خلقت تا نگاه انساشبکیه های مصنوعیجهش های ژنتیکی مفید در ساچگونه جمعیت های بزرگ شکل به سخن توجه کن نه گویندهژنها نقشه ایجاد ابزار هولاموژین داروی ضد اوتیسم؟خودروهای هیدروژنیهوش مصنوعی از عروسک بازی بررسی مغز با امواج مادون پیر شدن حتمی نیستماجرای جهل مقدسدرمان های اسرار آمیز در آواکسن کووید 19 چیزهایی که تکنولوژی جدید که سلول هاافسردگی و اضطراب در بیماروش جدید تولید برقابزار بقا از نخستین همانسم زنبور ، کلیدی برای وارتاریکی من و تو و گرد و غبانقش میدان مغناطیسی زمین از تکینگی تا مغز از مغز تصد قدح، نفتاده بشکستجاذبه و نقش آن در شکلگیرینگاهت را بلند کنبیماری های مغز و اعصاب و کمردرد ناشی از تنگی کاناممانتین یا آلزیکسا یا ابخدایا جز تو که را دارمهوش مصنوعی از عروسک بازی بشریت از یک پدر و مادر نیپرواز از نیویورک تا لوس آمحل درک احساسات روحانیدرمان جدید ALSواسطه ها د رمسیر ایجاد مغتکامل زبانامید جدید بر آسیب نخاعیرژیم های غذایی و نقش مهم ابزار بقای موجود زنده از سی و سه پل اصفهانترقی واقعی یا شعار ترقینقش حفاظتی مولکول جدید داز تکینگی تا مغز از مغز تطولانی ترین شبحقیقت اشیابیماریهای تحلیل عضلانی اکودک ایرانی که هوش او از منابع انرژی از نفت و گاز دنیای شگفت انگیز کوانتومهوش مصنوعی از عروسک تا کمتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآمارهای ارائه شده در سطح درماندگی به دلیل عادت کرتاثیر فکر بر سلامتانتقال ماده و انرژیراز تغییرمدیون خود ناموجودابزارهای بقا از نخستین هسیستم تعادلی بدنتسلیم شدن از نورون شروع منقش غذاها و موجودات دريااز تکامل تا مغز از مغز تا علم در حال توسعهفلج خوابچرا مغز انسان سه هزار سالحافظه های کاذببا تعمق در اسرار ابدیت و کاهش سن بیولوژیکی، تنها منبع هوشیاری کجاست قسمت دوپامین قابل حل در آبهوش عاطفی قسمت 11تلاشی تازه برای گشودن معآیا ممکن است موش کور بی مدرک عمیق در حیواناتتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان زمان چیستمراحل ارتقای پله پله کیهاثرات مضر ماری جواناساختار فراکتال وجود و ذهتصور ما ازمشکلات و واقعیچند جهانیاسکلت خارجی در درمان اختعادت کردن به نعمتفاصله ها در مکانیک کوانتنزاع بین علم و جهل رو به پحس و ادراک قسمت 67بازگشت از آثار به سوی خداکریستال هامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانش بی نهایتهوشیاری کوانتومیتنها مانع در زندگی موارد آیا آگاهی پس از مرگ از بیدست و پا زدن در سایه؟اولین تصویر در تاریخ از سزندگی در سیاهچالهمشکلات روانپزشکی پس از ساختلالات صحبت کردن در انتغییرات منطقه بویایی مغزنون و القلماسرار بازسازی اندام هاغربال در زندگیفردا را نمیدانیمهفت چیز که عملکرد مغز تو بحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت هشتمگوهر با نظر دیگران سنگ نممنبع خواب و رویاداروی فامپیریدین یا نورلهدف از تکامل مغزتو برای خزیدن خلق نشده ایذره ی معین یا ابری از الکآیا رژیم غذایی گیاهی سلااین اندوه چیستزاویه نگاه ها یکسان نیستمغز فکر میکند مرگ برای دیارتباط متقابل با همه ی حیشلیک فراموشیجنسیت و تفاوت های بینایینور از عمق تاریکیاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نقلب را نشکنحس و ادراک قسمت دهمهمیشه راهی هستبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱گذر زمان کاملا وابسته به موجودات مقهور ژنها هستندداروی ضد چاقیوقت نهيب هاي غير علمي گذشتومورهای ستون فقراتآتش منبع انرژیرنگ کردن، حقیقت نیستایستادن در برابر آزادی بزبان ریشه هایی شناختی استاثیر درجه حرارت بر مغزمغز انسان برای ایجاد تمدارزش حقیقی زبان قسمت سومشگفت زده و حیران باشجهان کنونی و مغز بزرگتریچیزی خارج از مغزهای ما نیبه نقاش بنگریک رژیم غذایی جدید، می توقدرت کنترل خودخفاش با شیوع همه گیری جدیهنر حفظ گرهبرخی اثرات مضر ویتامین دپیموزایدمکان زمان یا حافظه زماندر هم تنیدگی کوانتومیویرایش DNA جنین انسان، برتوانایی مغز و دیگر اجزای آشنا پنداریروبات کیانابتدایی که در ذهن دانشمنسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز بزرگترین مصرف کننده از انفجار بزرگ تا انفجار شباهت مغز و کیهانجهش های ژنتیکی غیر تصادفچگونه جمعیت های بزرگ شکل بهبود حافظه پس از رخدادهژنها ، مغز و ارادهلایو دوم دکتر سید سلمان فخورشید مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی بررسی و اپروچ جدید بر بیمپیشینیان انسان از هفت میماجرای عجیب گالیلهدرمان های بیماری آلزایمرواکسن کرونا و گشودن پنجرتکینگیافسردگی و ساختار مغزروش صحبت کردن در حال تکامابزار بقا از نخستین همانسماگلوتید داروی کاهش دهنتاریکی و نورنقش محیط زندگی و مهاجرت داز تکینگی تا مغز از مغز تصدای بم با فرکانس پایین، جبران از دست رفته هاچالش هوشیاری و اینکه چرا بیماری وسواسکمردرد و علل آنمن کسی در ناکسی دریافتم خرما منبع بسیار خوب آنتی هوش مصنوعی از عروسک بازی بعد پنجمپروتئین های ساده ی ابتدامحل درک احساسات روحانی ددرمان جدید میگرن با انتی وبینار اساتید نورولوژی دتکامل زبان انسان از پیشیامید درمان کرونا با همانرژیم های غذایی و نقش مهم ابزار بقای موجود زنده از سیلی محکم محیط زیست بر انتروس جریان انرژینقش حیاتی تلومر دی ان آ داز تکینگی تا مغز از مغز تطی یکصد هزار سال اخیر هرچحقیقت تنها چیزی است که شابیماری، رساله ای برای سلکودکان میتوانند ناقل بی منابع انرژی از نفت و گاز دنیایی پر از سیاهچاله هوش مصنوعی به کمک هوش طبیتفاوتهای جنسیتی راهی براآن چیزی که ما جریان زمان درها بسته نیستتاثیر مشاهده بر واقعیت بانتروپی و هوشیاریراست دستی و چپ دستیمدیریت اینترنت بر جنگابزارهای بقا ازنخستین همسیستم دفاعی بدن علیه مغز تست نوار عصب و عضلهنقش غذاها در کاهش دردهای از تکامل تا مغز، از مغز تعلم راهی برای اندیشیدن افلج خواب چیستچرا مغزهای ما ارتقا یافت حافظه و اطلاعات در کجاست با خودت نجنگکایروپاکتیک چیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت دورترین نقطه ی قابل مشاههوش عاطفی قسمت نهمتلاشی جدید در درمان ام اسآیا ما کالا هستیمدرگیری قلب در بیماری ویرتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استزمان و مکان، ابعاد کیهان مرز مرگ و زندگی کجاستاجزای پر سلولی بدن انسان ساختار شبکه های مغزی ثابتصور از زمان و مکانچند جهانی و علماسکار، لگوی هوشمندعادت بد را ترک کنفاصله ی همیشگی تصویر سازنسبیت عام از زبان دکتر برحس و ادراک قسمت 74بازگشت به ریشه های تکاملکریستال زمان(قسمت اولمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان موفق به بازگردهوشیاری سنتی یا هوشیاری تنها در برابر جهانآیا امکان بازسازی اندامهدست کردن در گوشاولین دارو برای آتاکسی فزندگی زمینی امروز بیش از مشکلات روانپزشکی در عقب مشاهده گر جدای از شیء مشاسرگردانیاختلالات عضلانی ژنتیکتغییرات مغز پس از 40 سالگینوآوری ای شگفت انگیز داناصفهان زیبامقالاتفرزندان زمان خودهفت سین یادگاری از میراث بحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت هشتاد و نگویید نوزده و ایمنی ساکتمنتظر نمان چیزی نور را بهداروی لیراگلوتیدهدف از خلقت رسیدن به ابزاتو تغییر و تحولیذرات کوانتومی زیر اتمی قآیا راهی برای رفع کم آبی این ایده که ذرات سیاهچالزاوسکا درمان گوشرمغز قلبارتباط چاقی و کاهش قدرت بشنا در ابهای گرم جنوب نیاجهل مقدسنور دروناعتماد به خودقوی تر باشحس و ادراک قسمت دوازدهمهمیشه عسل با موم بخوریمبرین نت به جای اینترنتگذشته را دفن کنمورد نادر همپوشانی دو بیداروی ضد چاقیوقتی فهمیدی خطا کردی برگتوهم فضای خالیآثار باستانی تمدن های قدرنگین کماناکنون را با همه ی نقص هایزبان شناسی مدرن در سطح سلتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز انسان برای شادمانی طارزش خود را چگونه میشناسشگفتی های نقشه ی ژنتیکیجهان کاملی در اطراف ما پرچیزی شبیه نور تو نیستبه نقاش بنگریکی از علل محدودیت مغز امقدرت انسان در نگاه به ابعخلا، حقیقی نیستهنر رها شدن از وابستگیبرخی اختلالات عصبی مثانهپیموزایدمکانیک کوانتومی بی معنی در هم تنیدگی کوانتومی و پویشن پروتوازن مهمتر از فعالیت زیآشناپنداری چیستروح و آب حیاتابتذال با شعار دینسلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز حریص برای خون، کلید تاز بار خود بکاه تا پرواز شباهت مغز با کیهان مادیجهش های بیماری زا، معمولچگونه حافظه را قویتر کنیبهداشت خوابژنهای مشترک بین انسان و ولبخند بزن شاید صبح فردا زخوش قلبی و مهربانیهوش مصنوعی از عروسک بازی بررسی ژنها در تشخیص بیماپیشرفت های جدید علوم اعصماده ی تاریکدرمان های بیماری اس ام ایواکسن کرونا از حقیقت تاتتکامل فردی یا اجتماعیاقلیت خلاقروشهای نو در درمان دیسک بابزار بقا از نخستین همانسندرم کووید طولانیتاریکی خواهد ترسیدنقش مرکز تنفس سلولی در بیاز تکینگی تا مغز از مغز تصرع و درمان های آنجدا کردن ناخالصی هاچالش هوشیاری و اینکه چرا بیماری کروتز فیلد جاکوبکمردرد با پوشیدن کفش منامن پر از تلخیمخسته نباشی باباهوش مصنوعی از عروسک بازی بعد از کروناپروتز چشممحدودیت چقدر موثر استدرمان جدید کنترل مولتیپلوجود قبل از ناظر هوشمندتکامل ساختار رگهای مغزی امیدوار باش حتی اگر همه چرژیم ضد التهابیابزار بقای موجود زنده از سینوریپا داروی ترکیبی ضدتری فلوپرازیننقش خرچنگ های نعل اسبی دراز تکینگی تا مغز از مغز تطبیعت موجی جهانچت جی پی تیحقیقت خواب و رویابیندیشکودکان خود را مشابه خود تمنابع انرژی از نفت و گاز دنیا، هیچ استهوش مصنوعی به شناسایی کاتقلید مرحله ای نسبتا پیشآنچه ناشناخته است باید شدرهای اسرارآمیز و پوشیدهتاثیر نگاه ناظر هوشیار بانتظار گذر تندباد؟رجزخوانی هایی که امروز بمداخله ی زیانبار انسانابزارهای بقای موجود زندهسکوت و نیستیتست آر ان اس دز میاستنی گنقشه مغزی هر فرد منحصر بهاز تکامل تا مغز، از مغز تعلم ساختن برج های چرخانفلج دوطرفه عصب 6 چشمچرا ویروس کرونای دلتا واحافظه و اطلاعات در کجاست با خدا باشکار امروز را به فردا نیندمنبع هوشیاری کجاست قسمت ديدن با چشم بسته در خواب هوش عاطفی قسمت هفتمتمایل زیاد به خوردن بستنآیا ما تنها موجودات زنده درگیری مغز در بیماری کویتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باشزمان و گذر آن سریع استمرز بین انسان و حیوان کجااجزایی ناشناخته در شکل گسادیسم یا لذت از آزار دادتصادف یا قوانین ناشناختهچند روش ساده برای موفقیتاساس انسان اندیشه و باور عادت دادن مغز بر تفکرفتون های زیستیچسبیدن به خود، مانع بزرگ حس و ادراک قسمت 75بازخورد یا فیدبککریستال زمان(قسمت دوم)منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان نورون مصنوعی سهوش، ژنتیکی است یا محیطیتنهاییآیا انسان با مغز بزرگش اخدست آسماناولین دروغزندگی زودگذرزندگی سلول در بدن، جدای امشاهده آینده از روی مشاهسربازان ما محققا غلبه می اختراع جدید اینترنت کوانتغییرات آب و هوایی که به نوار مغز مشاهده ی غیر مستاصل بازخوردتاثیر ویتامین دی بر بیمافرضیه ای جدید توضیح میدههم نوع خواری در میان پیشیبحثی درباره احساسات متفاحس و ادراک قسمت هشتاد و شگوش دادن بهتر از حرف زدنمنتظر زمان ایده آل نشوداروی تشنجی دربارداریهر چیز با هر چیز دیگر در تتو جهانی هستی که خودش را ذرات کوانتومی زیر اتمی قآیاما مقهور قوانین فیزیکاین ابتدای تناقض هاستزبان فرایند تکاملی برای مغز ما کوچکتر از نیم نقطهارتباط هوش ساختار مغز و ژشناخت و معرفت، و نقش آن دجهان فراکتالنوروفیبروماتوزاعتماد به خودقیچی ژنتیکیحس و ادراک قسمت سومهمیشه، آنطور نیست که هستبرای یک زندگی معمولیگریه ی ابر، رمز طراوت باغموسیقی نوداروی ضد تشنج با قابليت توقتی پر از گل شدی خودت را توهم فضای خالی یا توهم فضآرامش و دانشرهبر حقیقیاکوییفلکسزبان شناسی نوین نیازمند تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز انسان برای شادمانی طاز فرد ایستا و متعصب بگذرشگفتی های زنبور عسلجهان پیوستهنکاتی در مورد تشنجبه نادیدنی ایمان بیاوریافته های نوین علوم پرده قدرت ذهنخلا، خالی نیستهنر، پر کردن است نه فحش دبرخی اصول سلامت کمرپیچیدگی های مغزمگسمکانیزمهای دفاعی در برابدر هم تنیدگی کوانتومی و دواقعیت فیزیکی، تابعی از توسعه هوش مصنوعی قادر اسآشتی بهتر استروح در جهانی دیگر استابداع دی ان ای بزرگترین دسلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز در تنهایی آسیب میبیناز بحث های کنونی در ویروسشباهت های ریشه ای چند بیمجهش تمدنی عجیب و شگفت انسنگاه من، نگاه تو و یا حقیبوزون هیگز چیستژنهای هوش ، کدامندلحظات خوش با کودکانخوش خیالی و خوش بینیهوش مصنوعی از عروسک بازی بررسی بیماری التهابی رودپیشرفت در عقل است یا ظواهماده ی خالیدرمان های جدید ALSواکسن کرونا ساخته شده توتکامل مادی تا ابزار هوشماقیانوس نادانیروشهای شناسایی قدرت شنواابزار بقا از نخستین همانسندرم گیلن باره به دنبال تاریخ همه چیز را ثبت کردهنقش نگاه از پایین یا نگاهاز تکینگی تا مغز از مغز تضایعه ی شبکه لومبوساکرالجدایی خطای حسی استچالش هوشیاری و اینکه چرا بیماری گیلن باره و بیمارکنفرانس تشنج هتل کوثر اصمن بی من، بهتر یاد میگیرمخطا در محاسبات چیزی کاملهوش مصنوعی از عروسک بازی بعد از کروناپروتز عصبی برای تکلممحدودیت های حافظه و حافظدرمان جدید ام استکامل شناخت انسان با کشفامیدواریرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وابزار بقای موجود زنده از سیگار عامل افزایش مرگ ومتری فلوپرازیننقش داروهاي مختلف معروف از تکینگی تا مغز از مغز تطبیعت بر اساس هماهنگیچت جی پی تیحقیقت در علم، هرگز نهایی بیهوش کردن در جراحی و بیمکودکان را برای راه آماده منابع انرژی از نفت و گاز دندان ها را مسواک بزنید تهوش مصنوعی تعاملیتقلید از روی طبیعتآنچه واقعیت تصور میکنیم درون قفس یا بیرون از آنتاثیر نگاه و مشاهده ناظر اندوه در دنیا استرحم مصنوعیمدارک ژنتیکی چگونه انسانابزارهای بقای از نخستین سکوت، پر از صداتشنچ پانایوتوپولوس تشنج نقشه های مغزی جدید با جزیاز تکامل تا مغز، از مغز تعلایم کمبود ویتامین E را فن آوری های جدید علیه شناچرا پس از بیدار شدن از خوحافظه و اطلاعات در کجاستبا طبیعت بازی نکنکار با یگانگی و یکپارچگیمنبع هوشیاری کجاست قسمت دی متیل فومارات(زادیوا)(هوش عاطفی قسمت یازدهتمایز یا کشف یگانگیآیا مصرف مولتی ویتامین هدرگیری مغز در بیماران مبتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پازمان و صبرمرز جدید جستجو و اکتشاف، احیای بینایی نسبی یک بیمسازگاری با محیط بین اجزاتضادهای علمیچندین ماده غذایی که مانناستفاده از مغز، وزن را کمعارضه جدید ویروس کرونا سفروتنی معرفتینسبت ها در کیهانحس و ادراک قسمت 78بازسازي مغز و نخاع چالشی کریستال زمان(قسمت سوم)منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان یک فرضیه رادیکهیچ نقطه ای مرکزی تر از اتنهایی رمز نوآوری استآیا احتمال دارد رویا از آدست بالای دستاولین سلول مصنوعیاوکرلیزوماب داروی جدید شزندگی، مدیریت انرژیمشاهدات آمیخته با اشتباهسردرد میگرنادامه بحث تکامل چشمتغییرات تکاملی سر انسان نوار مغز با توضیح دکتر فااصل در هم تنیدگی و جهانی صفحه اصلیفساد اقتصادی سیتماتیک درهمه چیز موج استبحثی درباره احساساتی غیرحس و ادراک قسمت پنجمگوشه بیماری اتوزومال رسسمنحنی که ارتباط بین معرفداروی جدید ALSهر جا که جات میشه، جات نیتو جدای از کیهان نیستیذرات کوانتومی زیر اتمی قآگاهی فراتر از آگاهیاینکه به خاطرخودت زندگی زبان متغیرمغز مانند تلفن استارتباط پیوسته ی جهانشناخت حقیقت یا آرزوهای گجهان قابل مشاهده بخش کوچنورون هاي مصنوعی می تواناعتماد بی موردوراپامیل در بارداریقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصحس و ادراک قسمت سی و هشتمهمکاری یا رقابتبرای پیش بینی آینده مغز دگربه شرودینگر و تاثیر مشموسیقی هنر مایع استداروی ضد تشنج با قابليت توقتی تو از یاد گرفتن باز توهم لیلیپوتی(ریزبینی)آرامش و سکونروی و منیزیم در تقویت استاکسی توسین و تکامل پیش ازبان، نشان دهنده ی سخنگو تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز انسان رو به کوچک تر شاز مخالفت بشنوشانس یا نتیجه ی تلاشجهان پیوستهچگونه مولکول های دی ان ایبه هلال بنگریاد گرفتن مداومقدرت عشقخلاصه ای از مطالب همایش مهوموارکتوس ها ممکن است دبرخی اطلاعات روانشناسی مپیچیدگی های مغزی در درک زما انسانها چه اندازه نزددر هر سوراخی سر نکنواقعیت چند سویهتوسعه برخی شغل ها با هوش آغاز فرایند دانستنروح رهاییابزار هوش در حال ارتقا ازسلول های بنیادی منابع و اتاثیر رو ح و روان بر جسممغز را از روی امواج بشناساز تلسکوپ گالیله تا تلسکشباهت کیهان و مغزجهشهای مفید و ذکاوتی که دنگاه مادی غیر علمی استبوزون هیگز جهان را از متلژنهای حاکم بر انسان و انسلرزش ناشی از اسیب به عصبخوشبختی چیستهوش مصنوعی از عروسک بازی بررسی سیستم تعادلی بدن اپیشرفت ذهن در خلاقیت استماده ای ضد التهابیدرمان های جدید میگرنواکسن آلزایمرتکامل مداومالکترومغناطیس شنوایی و هروشی برای بهبود هوش عاطفابزار بقا از نخستین همانسندرم پیریفورمیستاریخ، اصیل نیست و ساخته نقش نظام غذایی در تکامل ماز تکینگی تا مغز از مغز تضایعه ی عروقی مخچهجریان انرژی در سیستم های چالش هوشیاری و اینکه چرا بیماری آلزایمر، استیل کوکنگره بین المللی سردرد دمننژیتخطا در محاسبات چیزی کاملهوش مصنوعی از عروسک بازی بعد از کرونا دلخوشی بیهوپرورش مغز مینیاتوری انسامحدودیت درک انساندرمان جدید ای ال اس، توفرتکامل، نتیجه ی برنامه ریامیدواری و مغزرژیم غذایی سالم و ضد التهابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله هاترک امروزنقش درختان در تکاملاز تکینگی تا مغز از مغز تطعمه ی شبکه های ارتباط اجنتایج نادانی و جهلحقیقت راستین انسان علم ببیهوشی در بیماران دچار اکوری گذرای ناشی از موبایمنابع انرژی از نفت و گاز ده روش موفقیتهوش مصنوعی در کامپیوترهاتقلید از طبیعتآنچه حس می کنیم، نتیجه ی درون آشفته ی تو و ظاهر خنتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوه دردی را دوا نمیکندرحم مصنوعیمروری بر تشنج و درمان هایابزارهای دفاعی و بقای موسکته مغزیتشنج چیستنقشه با واقعیت متفاوت اساز تکامل تا مغز، از مغز تعلایم کمبود ویتامین E را فناوری هوش مصنوعی نحوه خچرا ارتعاش بسیار مهم استحافظه ی هوش مصنوعیبالاترین هدف از دولتکارهای کوچک، بی ارزش نیسمنبع هوشیاری کجاست قسمت دین اجباریهوش عاطفی قسمت پنجمتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآیا مغز تا بزرگسالی توسعدرگیری مغزی در سندرم کووتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجودزمان واقعیت است یا توهممرزهای حقیقی یا مرزهای تاحیای بینایی نسبی یک بیمستم با شعار قانون بدترین تظاهر خوابیده ی مادهچندجهانیاستفاده از نظریه ی تکامل عدم توقف تکامل در یک اندافروتنی و غرورنسبت طلایی، نشانه ای به سحس و ادراک قسمت 82بحتی علمی درباره تمایل بکشف مکانیسم عصبی خوانش پمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان ژنی از مغز انسهیچ چیز همیشگی نیستتنبیه چقدر موثر استآیا احتمال دارد رویا از آدستورالعمل مرکز کنترل بیدغدغه نتیجه ی نادانی استايندگان چگونه خواهند دیدزندان ذهنیمطالبه ی حق خودسردرد میگرن در کودکاناداراوون تنها داروی تاییتغذیه بر ژنها تاثیر داردنوار مغز ترجمه رخدادهای اصل علت و تاثیرسوالات پزشکیفشار و قدرتهمه چیز و هیچ چیزبخش فراموش شده ی حافظهحس و ادراک قسمت پنجاهگوشت خواری یا گیاه خواریمنشأ اطلاعات و آموخته ها داروی جدید s3 در درمان ام هر حرکت خمیده می شود و هر تو دی ان ای خاص ميتوکندريرفلکس وتری با توضیح دکتر اینکه خانواده ات سالم بازبان مشترک ژنتیکی موجودامغز مادران و کودکان در زمارتباط انسانی، محدود به شناخت درون، شناخت بیرون؛جهان موازی و حجاب هانورون های ردیاب حافظهاعتیاد و تلاش های درمانی ورزش هوازی مرتب خیلی به ققانون مندی نقشه ژنتیکی محس و ادراک قسمت سی و ششمهمانند سازی در انسانبرای اولین بار دانشمندانگزیده ای از وبینار یا کنفمیهمانهای ناخوانده عامل داروی ضد تشنج توپیراماتوقتی ریشه ها عمیقند از چیتوهم چیستآرامش(سکوت) stillness و تکاپورویا و واقعیتاکسکاربازپین در درمان تشزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز انسان رو به کوچکتر شداز نخستین همانند سازها تشانس یا تلاشجهان پر از چیزهای اسرار آچگونه میتوان با قانون جنبه کدامین گناه کشته شدندیاد بگیر فراموش کنیقضاوت ممنوعخلاصه ای از درمان های جدیهورمون شیرساز یا پرولاکتبرخی بیماری ها که در آن بپیوند قلب خوک، به فرد دچاما انسانها چه اندازه نزددر والنتاین کتاب بدید همواقعیت چیستتوصیه های سازمان بهداشت آغاز فصل سرما و دوباره تکروزه داری متناوب، مغز را ابزار بقا از نخستین همانسلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر روده بر مغزمغز زنان جوانتر از مغز مراز تلسکوپ گالیله تا تلسکشباهت زیاد بین سلول هاي عجهشهای مفید و ذکاوتی که دنگاه محدود و تک جانبه، مشبی نهایت در میان مرزهاکفش و کتابلرزش عضله یا فاسیکولاسیوخوشبختی دور از رنج های مهوش مصنوعی از عروسک بازی بررسی علل کمر درد در میانپیشرفتی مستقل از ابزار هماده، چیزی نیستدرمان های جدید در بیماری واکسن ایرانی کرونا تولیدتکامل چشمالکتروتاکسی(گرایش و حرکروشی جدید در درمان قطع نخابزار بقا از نخستین همانسندرم پیریفورمیستازه های اسکیزوفرنی(جنونقش نظریه تکامل در شناسااز تکینگی تا مغز از مغز تضایعات در عصب زیر زبانیجریان انرژی در سیستم های چالش کمبود اندام برای پیبیماری الزایمرکنگره بین المللی سردرد دمنابع انرژي پاک سرچشمه حخطای ادراک کارماهوش مصنوعی از عروسک بازی بعد از کرونا دلخوشی بیهوپرکاری تیروئیدمخچه فراتر از حفظ تعادلدرمان جدید سرطانتکثیر سلول در برابر توقف امیدی به این سوی قبر نیسترژیم غذایی ضد التهابیابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله های فضایی منابعترکیب آمار و ژنتیکنقش ذهن و شناخت در حوادث از تکینگی تا مغز از مغز تظهور امواج مغزی در مغز مصنجات در راستگوییحقیقت غیر فیزیکیبیوگرافیکی غایب شدی تا نیازمند دلمنابع انرژی از نفت و گاز دهن، بزرگترین سرمایههوش مصنوعی در تفکر خلاق اتقویت استخوان در گرو تغذآنها نمیخواهند دیگران رادروغ نگو به خصوص به خودتتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوهگین نباش اگر درب یا رسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرمرکز هوشیاری، روح یا بدن ابعاد و نیازهای تکاملیسال سیزده ماههتشنج و حرکات شبه تشنجی قانقص های سیستمی ایمنیاز تکامل تا مغز، از مغز تعلائم عصبی آلزایمر، با افواید روزه داری متناوبچرا بیماری های تخریبی مغحافظه انسان و حافظه ی هوشباهوش ترین و با کیفیت تریکارهایی بیش از طراحی و گپمنبع هوشیاری کجاست قسمت دین، اجباری نیستهوش عاطفی قسمت اولتمدن پیشرفته ی پیشینیانآیا همه جنایت ها نتیجه بیدرگیری مغزی در سندرم کووتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغززمان پلانکمزایای شکلات تلخ برای سلاحتیاط در ورزش زانو در خاستم، بی پاسخ نیستتظاهری از ماده است که بیدنه ناامیدی بلکه ارتقااستفاده از هوش مصنوعی در عدم درکفرگشت و تکامل تصادفی محض نشانه های گذشته در کیهان حس و ادراک قسمت 87بحث درباره پیدایش و منشا کشف مکانیسمی پیچیده در بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان پاسخ کوانتومی هیچ چیز، چقدر حقیقی استتهدیدهای هوش مصنوعیآیا برای تولید مثل همیشه آیا بزرگ شدن مغز فقط در دذهن ما از در هم شکستن منبايا اراده آزاد توهم است یزونیسومایدمطالبی در مورد تشنجسردرد میگرنی در کودکانادب برخورد با دیگرانثبت و دستکار ی حافظهنوار مغز در فراموشی هااصل عدم قطعیت از کوانتوم پیامهای کاربرانفضا و ذهن بازهمه چیز کهنه میشودبخش های تنظیمی ژنومحس و ادراک قسمت پنجاه و یگیلگمش باستانی کیستمنشاء کوانتومی هوشیاری اداروی جدید لنفوم و لوکمیهرچیز با یک تاب تبدیل به تو در میانه ی جهان نیستی رفتار مانند بردهاینترنت بدون فیلتر ماهوازبان چهار حرفی حیات زمینمغز چون ابزار هوش است دلیارتباط از بالا به پایین مشناسایی تاریخچه ی تکاملیجهان ما میتواند به اندازنوروپلاستیسیتی چیستاعتیاد را به دور بیندازورزش هوازی ، بهترین تمریقانون گذاری و تکاملحس و ادراک قسمت سیزدهمهمجوشی هسته ای، انرژِی ببرای تمدن سازی، باید در بگزارش یک مورد جالب لخته ومیوتونیک دیستروفیداروی ضد جنون در درمان تیویتنام نوعی کرونا ویروس توهم و خیالآزمون تجربی، راهی برای ررویا و کابوساگر فقط مردم میفهمیدند کزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز ایندگان چگونه استاز نخستین همانند سازها تشاهکار قرنجهان پر از چیزهای جادویی چگونه مغز ما، موسیقی را پبه امید روزهای بهتریادگیری مهارت های جدید دقطار پیشرفتخم شدن فضا-زمانهوش فوق العاده، هر فرد اسبرخی بیماری های خاص که بدپیوند مغز و سر و چالشهای ما اکنون میدانیم فضا خالدر یک فراکتال هر نقطه مرکواقعیت چیستتوصیه های غیر دارویی در سآغاز مبهم آفرینشروزه داری و التهاب زیانبابزار بقا از نخستین همانسلول بنیادی و ای ال استاثیر روزه داری بر سلامت مغزهای کوچک بی احساساز تکنیکی تا مغز از مغز تشباهت زیاد بین سلول هاي عجوانان وطننگاه کلی نگربی هیچ می ایی و بی هیچ میرکل اقیانوس در یک ذرهلزوم گذر انسان از حدها و خانه ی تاریکهوش مصنوعی از عروسک بازی برطرف کردن خشونت را از خاپپوگستماده، چیزی بیش از یک خلا درمان های جدید سرطانواکسن اسپایکوژنتکامل و ارتقای نگاه تا عمالکترودهای کاشتنیروشی جدید در درمان نابینابزار بقا از نخستین همانسندرم پای بی قرارتازه های بیماری پارکینسونقش هورمون های تیروئید داز تکینگی تا مغز از مغز تضرورت زدودن افکارجریان انرژی در سیستم های چالش دیدگاه های سنتی در ببیماری ای شبیه آلزایمر و کنترل همجوشی هسته ای با همنابع انرژی از نفت و گاز خطای حسهوش مصنوعی از عروسک بازی تفکر قبل از کارپرتوهای صادر شده از سیاهمخچه ، فراتر از حفظ تعادلدرمان جدید سرطانتأثیر نیکوتین سیگار بر مامیدی تازه در درمان سرطارژیم غذایی ضد دردابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله ها، دارای پرتو ترکیب حیوان و انساننقش روی و منیزیم در سلامتاز تکینگی تا مغز از مغز تظرف باید پر شود چه با چرک نخاع ما تا پایین ستون فقرحقیقت غیر قابل شناختبیوگرافیکیهان خود را طراحی میکندمنابع بی نهایت انرژی در ددو ویژگی انتزاع و قدرت تجهوش مصنوعی در خدمت خلق وحتقویت حافظه یا هوش مصنوعآنژیوگرافی از مغزدریای خداتاثیر ویتامین دی بر بیمااندام حسی، درک از بخش هایرساناها و ابر رساناها و عمرکز حافظه کجاستابعاد اضافه ی کیهانسانسور از روی قصد بسیاری تشنج عدم توازن بین نورون نقص در تشخیص هیجانات عاماز تکامل تا مغز، از مغز تعلت خواب آلودگی بعد از خوفیلمی بسیار جالب از تغییچرا حیوانات سخن نمی گوینحباب های کیهانی تو در توباور و کیهان شناسیکاربرد روباتهای ريزنانومنبع هوشیاری کجاست قسمت دیوار همه اش توهم بودهوش عاطفی قسمت دهمتمدن بشری و مغز اخلاقیآیا هوش مصنوعی می تواند ندرگیری اعصاب به علت میتوتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در هم تنیده و متصزمان به چه دلیل ایجاد میشمسمومیت دانش آموزان بی گاحتیاط در تعویض داروهاستون فقرات انسان دو پا جلتعویض دارو در تشنجنه به اعداماستفاده از انرژی خلاعدالت برای من یا برای همهفراموش کارها باهوش تر هسنشانه های پروردگار در جهحس و ادراک قسمت چهلبحثي درباره هوش و تفاوتهکشف ارتباط جدیدی از ارتبمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان اولین سلول مصنهیچ وقت خودت را محدود به تو یک معجزه ایآیا تکامل و تغییرات ژنتیذهن چند جانبه نیازمند نگايا اراده آزاد توهم است یزونا به وسیله ویروس ابله مطالعه ای بیان میکند اهدسردرد و علتهای آنادراک ما درک ارتعاشی است ثبت امواج الکتریکی در عصنوار مغز در تشخیص بیماری اصل، روان و نفس استسایتهای دیگرفضای قلب منبع نبوغ استهمه چیز در زمان مناسببخش بزرگی حس و ادراک ما احس و ادراک قسمت پنجاه و دگیاه بی عقل به سوی نور میمهمان ناخواندهداروی جدید میاستنی گراویهز ذره، یک دنیاستتوقف؛ شکستآپومورفین در پارکینسونرفتار وابسته به شکلایندرالزبان نیاز تکاملی استمغز چگونه صداها را فیلتر ارتباط بین هوش طبیعی و هوشناسایی سلول های ایمنی اجهان مادی، تجلی فضا در ذهنوروز مبارکاعداد بینهایت در دنیای مورزش و میگرنقانون جنگلحس و ادراک قسمت ششمهمراه سختی، اسانی هستبرای خودآگاه بودن تو بایگشایش دروازه جدیدی از طرمیگرن و پروتئین مرتبط با دارویی خلط آورویتامین E برای فعالیت صحتوهم وجودآزمون ذهنی گربه ی شرودینرویا و خبر از آیندهاگر میدانی مصیبت بزرگتر سفر فقط مادی نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز ابزار بقای برتر مادیاز نخستین همانند سازها تشاهکار شش گوشجهان دارای برنامهچگونه مغز پیش انسان یا همبه بالا بر ستارگان نگاه کیادگیری هوش مصنوعی، عمیققطره قطرهخونریزی مغز در سندرم کووهوش مصنوعی می تواند بر احبرخی توجهات در ببمار پارپیوند اندام از حیوانات بما از اینجا نخواهیم رفتدر کمتر از چند ماه سوش جدواقعیت های متفاوتتوصیه هایی در مصرف ماهیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَروزه داری و بیمار ی ام اس ابزار بقا از نخستین همانسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر روغن رزماری استنشامغز، فقط گیرندهاز تکینگی تا مغز و از مغز شجاعت و ترسجوانان وطننگاه انسان محدود به ادرابی ذهن و بی روحکلمات بلند نه صدای بلندلزوم سازگاری قانون مجازاخانواده پایدارهوش مصنوعی از عروسک بازی بزرگ فکر کنپایان، یک آغاز استماست مالیدرمان های رایج ام اسواکسن اسپایکوژن ضد کروناتکامل و ریشه ی مشترک خلقتالگو نداشتیمروشی جدید در درمان سکته مابزار بقا از نخستین همانسندرم پس از ضربه به سرتازه های درمان ام اسنقش هورمون زنانه استروژناز تکینگی تا مغز از مغز تضرب المثل یونانیجراحی گردن همیشه برای دیچاالش ها در تعیین منبع هوبیماری ای شبیه ام اس مولتکنترل جاذبهمنابع انرژی از نفت و گاز خطر آلودگی هواهوش مصنوعی از عروسک بازی تفکر ترکیبی در هوش مصنوعپرتوزایی از جسم سیاهمخچه ابزاري که وظیفه آن فدرمان دارویی سرطان رحم بتأثیر نگاه انسان بر رفتاامگا سه عامل مهم سلامتراه فراری نیستابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله و تکینگی ابتدایترازودوننقش روزه داری در سالم و جاز تکینگی تا مغز از مغز تعقل مجادله گرنخستین تمدن بشریحقیقت، آن چیزی نیست که جلبیان ژن های اسکیزوفرنی دکیهانِ هوشیارِ در حال یامنابع جدید انرژیدو بیماری روانی خود بزرگ هوش مصنوعی در خدمت خلق وحتقویت سیستم ایمنیآنان که در قله اند هرگز خدرک فرد دیگر و رفتارهای اتاثیر ویروس کرونا بر مغز انرژی بی پایان در درون هررستگاری محدود به یک راه نمرکز حافظه کجاستابعاد بالاترسانسور بر بسیاری از حقایتشویق خواندن به کودکاننقطه ی رسیدن به قلهاز تکامل تا مغز، از مغز تعماد الدین نسیمی قربانی فیروز نادریچرا حجم مغز گونه انسان درحباب هایی تو در توباید از انسان ترسیدکاربرد روباتهای ريز، در منبع هوشیاری کجاست قسمت دیوار، از ابتدا توهم بودهوش عاطفی قسمت دومتمدن زیر آبآیا هوش مصنوعی زندگی بشردرب بسته با غیر خود باز متاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در برابر دیگرانزمان شگفت انگیزمسمومیت دانش آموزان، قمااحساس گذر سریعتر زمانستارگانی قبل از آغاز کیهتعامل انسان و هوش مصنوعینه به اعداماستفاده از سلول های بنیاعسل طبیعی موثر در کنترل بفراموشی همیشه هم بد نیستنشانه های بیداری روحیحس و ادراک قسمت چهل و هفتبحثی جالب درباره محدودیتکشف جمجمه ای درکوه ایرهومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانشمندان تغییر میدان مغهیچ کاری نکردن به معنی چیتو یک جهان در مغز خودت هسهیچ کس مانند تو نگاه نمیکتو کجای جهانیآیا جنین انسان، هوشمندی ذهن هوشیار در پس ماده ی مای نعمت من در زندگیمزیان غذاهای پرچربمعماری، هندسه ی قابل مشاسردرد به دلیل مصرف زیاد مجلو رفتن یا عقبگردنوار مغزی روشی مهم در تشخاصلاح خطا با رفتن بر مسیرقفس ذهنهمه چیز در زمان کنونی استبخش بزرگتر کیهان ناشناختحس و ادراک قسمت پنجاه و سگیاه خواری و گوشت خوار کدمهندسی ژنتیک در حال تلاش داروی جدید آلزایمرهزینه ای که برای اندیشیدتولید مولکول جدید توسط هآپومورفین در پارکینسونرفتار اجتماعی انسان، حاصایا کوچک شدن مغزانسان الزبان و کلمه حتی برای کسانمغز ناتوان از توجیه پیداارتباط شگفت مغز انسان و فشواهدی از نوع جدیدی از حاجهان مرئی و نامرئینوروز یا روز پایانیبقا با سازگارترین فرد اسورزش بهترین درمان بیش فعقانون جنگلحس و ادراک قسمت شصت و هشتهمراهی میاستنی با برخی سبرای رشد، باید از مسیر خطپل جویی اصفهانمیگرن و خوابدارویی ضد بیش فعالی سیستویتامین E در چه مواد غذایتوهم وجودآزمون ذهنی گربه شرودینگررویا بخشی حقیقی از زندگی اگر نیروی مغناطیس نباشد سفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز ابزار برتر بقااز نخستین همانند سازها تشاید گوشی و چشمی، آماده شجهان در حال نوسان و چرخشچگونه هموساپينس بر زمین به بالاتر از ماده بیندیشیادگرفتن، آغاز حرکت است لمس کوانتومیخواندن ، یکی از شستشو دهنهوش مصنوعی و کشف زبان هایبرخی توصیه ها برای واکسیپیوند اندام حیوانات به اما اشیا را آنطور که هستنددر آرزوهایت مداومت داشتهواقعیت و مجازتوضیحی ساده در مورد هوش مافت فشار خون ناگهانی در وروزه داری سلول های بنیادابزار بقا از نخستین همانسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر رژیم گیاه خواری بر مغزتان را در جوانی سیم کشاز تکینگی تا مغز از مغز تشرکت نورالینک ویدیویی ازجواب دانشمند سوال کننده نگاه از بیرون مجموعهبی سوادی در قرن 21کلوزاپین داروی ضد جنونلزوم سازگاری قانون مجازاخار و گلهوش مصنوعی از عروسک بازی بزرگ شدن مغز محدود به دورپاکسازی مغزماست مالی با هوش انسانیدرمان های علامتی در ام اسواکسن دیگر کرونا ساخته شتکامل ابزار هوش ، راه پر الگو و عادت را بشکن و در اريتوکسيمب در درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانسندرم جدایی مغزتبدیل پلاستیک به کربن و سنقش ویتامین K در ترمیم اساز تکینگی تا مغز از مغز تضربه مغزی در تصادف رانندجستجوی متن و تصویر به صورنابینایی در نتیجه ی گوشی بیماری اسپینال ماسکولار کندر در بیماریهای التهابمنابع انرژی از نفت و گاز خطرات هوش مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی تفکر خلا ق در برابر توهم پرسش و چستجو همیشه باقی امخچه تاثیر گذار بر حافظهدرمان زخم دیابتی با تکنوتأثیر شیرینی های حاوی لواما شما از دید خفاش کور هراه نجاتابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله ی منفرد یا سیاهترازودوننقش رژیم غذایی بر رشد و ااز تکینگی تا مغز- از مغز عقل سالمنخستین تصویر از سیاهچالهحقایق ممکن و غیر ممکنبیان حقیقتکیست هیداتید مغزمناطق خاص زبان در مغزدو بار در هفته ماهی مصرف هوش مصنوعی درمانگر کامپیتلقین اطلاعات و حافظهآنزیم تولید انرژی در سلودرک نیازمند شناخت خویش اتاثیر ژنها بر اختلالات خانرژی تاریکرشته نوروایمونولوژی و نقمرکز خنده در کجای مغز استاتفاق و تصادفساهچاله ها تبخیر نمیشودتشخیص ژنتیکی آتروفی های نقطه ای بود و دگر هیچ نبواز تکامل تا مغز، از مغز تعوامل موثر در پیدایش زبافیزیک مولکولها و ذرات در چرا خشونت و تعصبحد و مرزها توهم ذهن ماستبابا زود بیاکاش شرف اجباری بود یا حتیمنبع هوشیاری کجاست قسمت دید تو همیشه محدود به مقدهوش عاطفی قسمت سومتمدنی قدیمی در شمال خلیج آیا هوش ارثی دریافتی از پدرختان چگونه بر تشکیل ابتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان، گونه ای پر از تضادزمزمه ات مانده در گوشممسیر دشوار تکامل و ارتقااحساسات کاذبسخن نیکو مانند درخت نیکوتعامل انسان با هوش مصنوعنه بدبخت بلکه ناداناستفاده از سلول های بنیاعشق درونی به یگانگی خلقتفراموشی و مسیر روحانینظام مثبت زندگیحس و ادراک قسمت چهل و هشتبحثی در مورد نقش ویتامين کشف جدید تلسکوپ جیمز وبمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدانشمندان روش هاي جدیدی منبع هوشیاری کجاست؟(قسمدانشمندان روشی برای تبدیهیچ کس حقیقت را درون مغز تو کز محنت دیگران بی غمیآیا جهان ذهن و افکار ما مذهن و شیمی بدنای همه ی وجود منزیباترین چیز در پیر شدنمعنی روزهسردرد تنشنجلوتر را دیدننوار مغز، مفید و بی خطراصول انجام برخی نرمش ها دقفس را بشکنهمه چیز، ثبت می شودبخش دیگری در وجود انسان هحس و ادراک قسمت پنجاه و شگیرنده باید سازگار با پیمهندسی بدنداروی جدید ای ال اسهزینه سنگین انسان در ازاتولید مثل اولین ربات های آب زندگی است قسمت چهارمرقیبی قدرتمند در برابر مایا این جمله درست است کسیزبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر احتمالی عصاره تغلیمغز و قلب در جنین موش مصنارتباط شگفت انگیز مغز انشواهدی از دنیسوان(شبه نئجهان مشارکتینورالژیبقا در ازای بیماریورزش در کمر دردقانونمندی و محدودیت عالمحس و ادراک قسمت شصت و دوهمراهی نوعی سردرد میگرنیبرای زندگی سالم، یافتن تپل خواجو اصفهانمیگرن و روزه داریداستانها و مفاهیمی اشتباویتامین کاتوهم بی خداییآزادی عقیده، آرمانی که ترویا تخیل یا واقعیتاگر نعمت فراموشی نبود بسسفر به مریخ در 39 روزتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز از بسیاری حقایق می گراز نشانه ها و آثار درک شدشاید درست نباشدجهان در حال ایجاد و ارتقاچگونه هوشیاری خود را توسبه جای محکوم کردن دیگران یادآوری خواب و رویالووفلوکساسینخواب زمستانی سلول های سرهوش مصنوعی یا حماقت طبیعبرخی درمان های Spinal Muscular Atپیوند سر آیا ممکن استما به جهان های متفاوت خوددر آسمان هدیه های نادیدنواقعیت و انعکاستیوتیکسن داروی ضد جنونافت هوشیاری به دنبال کاهروزهای بد باقی نمیماندابزار بقا از نخستین همانسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر رژیم گیاه خواری بر مغزتان را در جوانی سیمکشاز تکینگی تا مغز از مغز تشربت ضد خلطجواب سنگ اندازینگاه از دور و نگاه از نزدبی شرمیکلید نزدیک و نگاه تو بر فلزوم عدم وابستگی به گوگل خارق العاده و استثنایی بهوش مصنوعی از عروسک بازی بزرگ شدن تقریبا ناگهانی پارادوکس ها در علمماشین دانشدرمان ژنتیکی برای نوآوریواکسن دیگری ضد کرونا از دتکامل تکنولوژیالگوی بنیادین و هوشیاریریه زغالیابزار بقا از نخستین همانسندرم دزدی ساب کلاوینتبدیل تراکت صوتی مصنوعی نقش ژنتیک در درمان اختلااز تکینگی تا مغز از مغز تضررهای مصرف شکر و قند بر جستجوی هوشیاری در مغز ماناتوانی از درمان برخی ویبیماری اضطراب عمومیکندر علیه سرطانمنابع انرژی از نفت و گاز دفاع از پیامبرهوش مصنوعی از عروسک بازی تفاوت مغز انسان و میمون هپرسشگری نامحدودمخاطب قرار دادن مردم، کادرمان ساده ی روماتیسمتئوری تکامل امروز در درمامروز دانش ژنتیک هیچ ابهراه های جدید برای قضاوت رابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله ی تولید کنندهتراشه مغز بدون واسطه ی دنقش رژیم غذایی در رشد و ااز تکینگی تا مغز- از مغز عقلانیت بدون تغییرنخستین روبات های زنده ی جحل مشکلبیداری و خواب کدام بهتر اکیست کلوئید بطن سوممناطق خاصی از مغز در جستجدو برابر شدن خطر مرگ و میهوش مصنوعی درخدمت خلق وحتلاش ها برای کشف منابع جدآواز خواندن در قفس، نشاندرک و احساستاثیر کلام در آیات کلام بانرژی تاریک که ما نمی تورشد مغز فرایندی پیچیده امرگ چیستاتوبان اطلاعات و پلِ بینسایه ی هوشیاریتشخیص آلزایمر سالها قبل نقطه بی بازگشتاز تکامل تا مغز، از مغز تعوامل ایجاد لغت انسانی و فیزیک هوشیاریچرا در مغز انسان، فرورفتحریص نباشباد و موجکتاب گران و پرهزینه شد ولمنبع هوشیاری کجاست قسمت53دیدن خدا در همه چیزهوش عاطفی قسمت ششمتمرکز و مدیتیشنآیا هوش سریعی که بدون احسدرختان اشعار زمینتاثیر گیاه خواری بر رشد وانعطاف پذیری مکانیسمی علزنان باهوش ترمسئول صیانت از عقیده کیساخلاق و علوم اعصابسخن و سکوتتعداد کلی ذهن ها در جهان نه جنگ و نه خونریزیاستفاده از سلول های بنیاعشق، شلوغ کردن نیستفراموشی آرماننظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت چهل و دومبحثی در مورد نقش کلسیم و کشتن عقیده ممکن نیستبحثی در مورد حقیقت فضا و گل خاردار، زیباستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدانش، قفل ذهن را باز میکنهیچ اندر هیچتو پیچیده ترین تکنولوژی آیا جهش های ژنتیکی، ویروذهن تو همیشه به چیزی اعتقای آنکه نامش درمان و یادشزیباترین چیز در افزایش سمعادله ها فقط بخش خسته کنادغام میان گونه های مختلسردرد سکه ایجمجمه انسان های اولیهنوار مغز، ترجمه ی فعالیت اصول توسعه ی یک ذهن کاملقله برای دیدن نه برای به همه ی سردردها بی خطر نیستبخشیدن دیگران یعنی آرامشگالکانزوماب، دارویی جدیمهربانی، شرط موفقیتداروی جدید برای میاستنی هزاران سال چشم های بینا وتولید یا دریافت علمآب زندگی است قسمت هفتمرموزی از نخستین تمدن بشرایا ابزار هوشمندی یا مغز زبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر ترکیبات استاتین (سمغز و اخلاقارتباط شگفت انگیز مغز انشیشه ی بازالتی و سیلیکونجهان معنانوسانات کوانتومی منبع مابقای حقیقی در دور ماندن اوزن حقیقی معرفت و شناختقارچ بی مغز در خدمت موجودحس و ادراک قسمت شصت و ششهندسه ی پایه ایبرخی ملاحظات در تشنج های پلاسمای غالبمیگرن سردردی ژنتیکی که بدخالت در ساختار ژنهاویتامین کا و استخوانتوهم تنهاییآزار دیگری، آزار خود استرویا حقی از طرف خدااگر نعمت فراموشی نبود بسسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز به تنهایی برای فرهنگ از نظر علم اعصاب یا نرووسشایسته نیست در جیب خود قرجهان ریز و درشتچگونه واکسن کرونا را توزبه خوبی های دیگران فکرکنیاری خدا نزدیک استلوب فرونتال یا پیشانی مغخواب سالم عامل سلامتیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشبرخی روش های تربیتی کودکپیوند سر، یکی از راه حلهاما با کمک مغز خود مختاريمدر آستانه ی موج پنجم کوویواقعیت تقویت شدهتیک و اختلال حرکتیافتخار انسانروزهای سختابزار بقا از نخستین همانسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر رژیم گیاه خواری بر مغط یک گیرنده استاز تکینگی تا مغز از مغز تشش مرحله تکامل چشمجوسازی مدرننگاه از درون قفس یا بیرونبی عدالتی در توزیع واکسن کلام و زبان، گنجینه ای بسمقاومت به عوارض فشار خون خبر مهم تلسکوپ هابلهوش مصنوعی از عروسک بازی بزرگترین خطایی که مردم مپاسخ گیاهان در زمان خوردمبانی ذهنی سیاه و سفیددرمان پوکی استخوانواکسن سرطانتکامل جریان همیشگی خلقتالگوبرداری از طبیعتریواستیگمینابزار بقا از نخستین همانسندرم سردرد به دلیل افت فتبدیل سلولهای محافط به سنقش گرمایش آب و هوا در هماز تکینگی تا مغز از مغز تضررهای شکر بر سلامت مغزحفره در مغزناتوانی در شناسایی چهره بیماری بیش فعالیکوچ از محیط نامناسبمنابع انرژی از نفت و گاز دفاع در برابر تغییر ساختهوش مصنوعی از عروسک تا کمتفاوت ها و تمایزها کلید بآلودگی هوا چالش قرن جدیدمدل همه جانبه نگر ژنرالیدرمان سرگیجه بدون نیاز بتئوری تکامل در پیشگیری و انفجار و توقف تکاملی نشاراه های جدید برای قضاوت رابزار بقای موجود زنده از سیاره ی ابلهانتراشه ها روی مغزنقش زنجبیل در جلوگیری از از تکینگی تا مغز- از مغزتعقیده ی بی عملنرمش های مفید برای درد زاحلقه های اسرارآمیزبیست تمرین ساده برای جلوکپسول ژری لاکتمنبع هوشیاری کجاست قسمت دو برابر شدن خطر مرگ و میهوش مصنوعی ساخته هوش طبیتلاش های جدید در ALSآینه در اینهدرک کنیم ما همه یکی هستیمتاثیر کپسول نوروهرب بر نانرژی خلا ممکن استرشد مغز علت تمایل انسان بمرگ و میر پنهاناتوسوکسیمایدسایه را اصالت دادن، جز فرتشخیص ایدزنمیتوان با بیرون انداختناز خود رها شوعواملی که برای ظهور لغت افیزیک و هوشیاریچرا ذرات بنیادی معمولاً حرکات چشم، ترجمه کننده ی باد غرور و سر پر از نخوت وکتاب زیست شناسی باورمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمدیدگاه نارسای دوگانه ی مهوش عاطفی بیشتر در زنانتمرکز بر هدفآیا هشیاری کوانتومی وجوددرد و درستاثیر گیاه خواری بر رشد واهرام مصر از شگفتی های جهزنجیرها را ما باید پاره کمسئولیت جدیداخلاق پایه تکامل و فرهنگسخن پاک و ثابتتعذیه ی ذهنچه زیاد است بر من که در ایاستفاده از سلول های بنیاعصب حقوق نورولووفرایند پیچیده ی خونرسانینظریه ی تکامل در درمان بیحس و ادراک قسمت چهل و سومحس و ادراک قسمت نهمگل درون گلدانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدانش، یک انسان را ناسازگهیچگاه از فشار و شکست نترتو آرامش و صلحیآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجذهن خود را مشغول هماهنگیایمپلانت مغزیزیر فشار کووید چه باید کرمعجزه های هر روزهادغام دو حیطه علوم مغز و سردرد عروقی میگرنجنین مصنوعینوار عصب و عضلهاصول سلامت کمرقله سقوطهمه جا خیر بکاربخشش، عقلانی یا غیر عاقلگام کوچک ولی تاثیرگذارموفقیت هوش مصنوعی در امتداروی جدید برای کاهش وزنهستي مادي ای که ما کوچکترتولید پاک و فراوان انرژیآب زندگی است قسمت اولرمز و رازهای ارتباط غیر کایا بیماری ام اس (مولتیپزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر تغذیه بر سلامت روامغز و اخلاقارتباط غیرکلامی بین انساشکل های متفاوت پروتئین هجهان هوشمندنوشیدن چای برای مغز مفید بلندی در ذهن ما درک بلندیوزوز گوشقبل از آغازحس و ادراک سی و هفتمهندسه ی رایج کیهانبرخی مرزهای اخلاق و علوم پمبرولیزوماب در بیماری چمیگرن شدید قابل درمان اسدر میان تاریکی و روشناییویتامین کا در سبزیجاتتوهم جداییآسيب میکروواسکولاریا آسرویاها از مغز است یا ناخواگر با مطالعه فیزیک کوانسفر دشوار اکتشافتاثیر درجه حرارت بر عملکمغز بیش از آنچه تصور میشواز نظر علم اعصاب اراده آزشادی، پاداش انجام وظیفهجهان شگفت انگیزچگونه آن شکری که می خوریمبه خودت مغرور نشوژن همه چیز نیستلوتیراستامخواب سالم عامل سلامتی و یهوش مصنوعی گوگل به کمک تشبرخی سلولهای عصبی در تلاپیوندهای پیچیده با تغییرما بخشی از این جهان مرتبطدر درمان بیماری مولتیپل واقعیت خلا و وجود و درک متیکاگرلور داروی ضد انعقاافراد آغاز حرکت خودشان رروش مقابله مغز با محدودیابزار بقا از نخستین همانسلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر رژیم گیاهخواری بر نفرت، اسیب به خود استاز تکینگی تا مغز از مغز تششمین کنگره بین المللی سجامعه ی آسمانینگاه از درون مجموعه با نگبیمار 101 ساله، مبتلا به سکلام، در تحولی شگفت آور بمقایسه رقابت و همکاریخدا موجود استهوش مصنوعی از عروسک بازی بزرگترین درد از درون است پختگی پس از چهل سالگي به مباحث مهم حس و ادراکدرمان پوکی استخوانواکسن سرطانتکامل داروینی هنوز در حاالتهاب شریان تمپورالریاضیات یک حس جدید استابزار بقا از نخستین همانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتبر را بردارنقش پیش زمینه ها و اراده از تکینگی تا مغز از مغز تضعیف و قویحق انتخابنادیدنی ها واقعی هستندبیماری تی تی پیکوچک شدن مغز از نئاندرتامنابع انرژی از نفت و گاز دقیق ترین تصاویر از مغز اهوش مصنوعی از عروسک تا کمتفاوت ها را به رسمیت بشناآلودگی هوا و ویروس کرونامدل هولوگرافیک ژنرالیزهدرمان سرگیجه بدون نیاز بتئوری جدید، ویران کردن گانقراض را انتخاب نکنیدراه پیروزی در زندگی چیستابزار بقای موجود زنده از سیاره ابلهانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزنقش زبان در سلطه و قدرت ااز تکینگی تا مغز، از مغز علم و ادراک فقط مشاهده ی نرمش های مفید در سرگیجهحمله ویروس کرونا به مغزبیش از نیمی از موارد انتقکامپیوتر سایبورگمنبع هوشیاری کجاست قسمت دو داروی جدید برای میاستهوش مصنوعی، اتفاقات و تحتلاش های جدید در درمان فرآیندهدرک احساسات و تفکرات دیگتاثیر کپسول نوروهرب بر تانرژِی برای ایجاد اضطرابرشد در سختی استمرگ و میر بسیار بالای ناشاتصال مغز و کامپیوترساخت سلول عصبی حتی پس از تصویر خورشید یا خود خورشنمیتوان بر سیاه سیاه نوشاز درخواست ها جدا شوعوارض ازدواج و بچه دار شدفیزیک آگاهیچراروياها را به یاد نمی آحرکت چرخشی و دائمی کیهانبار مغز بر دو استخوانکتاب طبیعت در قالب هندسهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدژا وو یا اشنا پنداریهوش عاطفی در زنان بیشتر اتمرکز بر امروزآیا واکنش های یاد گرفته ودرد باسن و پا به دلیل کاهتاثیر گیاه خواری بر رشد واولویت بندی ها کجاستزندگی فعال و مثبت روند آلمسئولیت در برابر محیط زیاختلاف خانوادگی را حل کنسختی ها رفتنی استتغییرنه عدم مطلق بلکه عدم با قاستفاده از سلول های بنیاعصب سیاتیکفرایند تکامل و دشواری هانظریه ی تکامل در درمان بینظریه ی ریسمانحس و ادراک قسمت چهارمگل زندگیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمدائما بخوانهیپرپاراتیروئیدیسمتو افق رویداد جهان هستیآیا خداباوری محصول تکاملذهن سالمایمپلانت مغزی و کنترل دو زیرفون داروی ضد ام اسمعجزه ی چشمارتقا و تکامل سنت آفرینش سرطان کمیت گراییجنگ هفتاد و دو ملت همه را نوار عصب و عضلهاضطراب و ترسقلب های سادهحس و ادراک قسمت بیست و چههمیشه چیزی برای تنهایی دبدون پیر فلکگامی در درمان بیماریهای موفقیت در تفکر استداروی جدید برای ای ال اسهستی ما پس از شروعی چگال تولید اندام با چاپ سه بعدآب زندگی است قسمت دومرمز گشایی از اتصالات مغزایا بدون زبان میتوانیم تزبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر حرکات چشم بر امواج مغز و سیر تکامل ان دلیلی ارتروز یا خوردگی و التهاشکل پنجم مادهجهان هوشیارنوعی سکته مغزی ، وحشتناک بلوغ چیستوسواس، بیماری استقبل از انفجار بزرگحس و ادراک- قسمت پنجاه و هندسه بنیادینبرخی نکات از گاید لاین پرپنج اکتشاف شگفت آور در مومیدان مغناطيسي زمین بشر در مانهای کمر دردویتامین بی 12 در درمان دردتوهم جدایی و توهم علمآسیب ها ناشی از آلودگی هورویاهای پر رمز و حیرتی دراگر تلاش انسان امروز براسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز برای فراموشی بیشتر کاز نظر علم اعصاب اراده آزشب سیاه سحر شودجهانی که نه با یک رخداد و چگونه انتظارات بر ادراک به دنبال رستگاری باشژن همه چیز نیستلوزالمعده(پانکراس)مصنوعخواب عامل دسته بندی و حفطهوش مصنوعی الفاگوبرخی سيناپسها طی تکامل و پیوندی که فراتر از امکانما تحت کنترل ژنها هستیم یدر سال حدود 7 میلیون نفر والزارتان داروی ضد فشار تیروفیبان موثر در سکته ی افراد بی دلیل دوستدار تو روش های صرفه جویی در ایجاابزار بقا از نخستین همانسلام تا روشناییتاثیر رژِیم غذایی بر میگنقاشی هایی با بوی گذشته یاز تکینگی تا مغز از مغز تصبور باشجاودانگی مصنوعینگاه حقیقی نگاه به درون ابیمار مرکز تنفس سلولیکلرال هیدرات برای خوابانمقابله ی منطقی با اعتراضخدا نور آسمان ها و زمین اهوش مصنوعی از عروسک بازی بسیاری از مجرمان، خودشانپدیده خاموش روشن در پارکمبتکران خودشکوفادرمان آرتروز با ورزش موضواکسن ضد اعتیادتکامل داروینی هنوز در حاامواجی که به وسیله ی ماشیریتوکسیمابابزار بقا از نخستین همانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغزنقش آتش در رسیدن انسان بهاز تکینگی تا مغز از مغز تطلوع و حقیقتحقیقت قربانی نزاع بین بی نادانی در قرن بیست و یکم،بیماری دویککوچکی قلبمنابع انرژی از نفت و گاز دل به دریا بزنهوش مصنوعی از عروسک تا کمتفاوت های بین زن و مرد فقآلودگی هوا و پارکینسونمدل هولوگرافیک تعمیم یافدرمان سرگیجه بدون داروتا 20 سال آینده مغز شما به انواع سکته های مغزیراه انسان شدن، راه رفتن وابزار بقای موجود زنده از سیاره ابلهانتراشه ی بیولوژِیکنقش زبان در سلطه و قدرت ااز تکینگی تا مغز، از مغز علم و روحALS نگاهی کامل بر بیماری ونرمش های موثر در کمردردحمایت از طبیعتبیشتر کمردردها نیازی به کاهش مرگ و میر ناشی از ابمنبع هوشیاری کجاست قسمت دو سوی واقعیتهوش احساسیتلاش های جدید در درمان سرآینده ی انسان در فراتر ازدرک تصویر و زبان های مخلتتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولینرشد، رسیدن به یک هدف نیستمرگ و سوال از قاتلاثر مضر مصرف طولانی مدت رساخت شبکه عصبی مصنوعی با تصویر در هم تنیدگی کوانتنمای موفقیتاز روده تا مغزعید نوروز مبارکفیزیکدانان ماشینی برای تچراروياها را به یاد نمی آحس متفاوتبار بزرگ ایستادن بر دو پاکتاب، سفری به تاریخمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدژاوو یا آشناپنداریهوش عاطفی در زنان بیشتر اتمساح حد واسط میان مغز کوآیا یک، وجود دارددرد زانو همیشه نیاز به جرتاثیر گیاهخواری بر رشد و اولین قدم شناخت نقص های خزندگی هوشمند در خارج از زمستند جهان متصلاختلال خواب فرد را مستعد سرنوشتتغییر الگوی رشد مغزی با زنهایت معرفت و شناخت درک عاستیفن هاوکینگ در مورد هعضلانی که طی سخن گفتن چقدفرایند حذف برخی اجزای مغغم بی پایانفراتر از دیوارهای باورنظریه تکامل در درمان بیمبحثی در مورد عملکرد لوب فحس و ادراک قسمت نوزدهمگلوله ی ساچمه ایمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروهای مصرفی در ام اسهاوکينگ پیش از مرگش رسالتو انسانی و انسان، شایستآیا دلفین ها می تواند از ایمپلانت مغزی کمک میکند زیرک ترین مردممعجزه ی علمارتقا یا بازگشت به قبل ازسرعت فکر کردن چگونه استجنگ و تصور از جنگنوار عصب و عضلهاطلاع رسانی اینترنتیقلب و عقلحس و ادراک قسمت بیست و یکهمیشه چشمی مراقب و نگهبابدون بار گذشتهگامی در درمان بیماریهای مولکول ضد پیریداروی جدید برای دیابتهشت توصیه برای کاستن از دتولید سلولهای جنسی از سلآب زندگی است قسمت سومرمز پیشرفت تواضع است نه طایا تکامل هدفمند استزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر دوپامین و سروتونینمغز کوانتومیارزش های وارونهشکرگزار هر چیزی باش که داجهان های بسیار دیگرنیکولا تسلابلعیدن ستاره توسط سیاهچایک پیام منفرد نورون مغزی قبرستان ها با بوی شجاعتحس و ادراک- قسمت بیست و پهندسه در پایه ی همه ی واکبرخی نرمش ها برای درد زانپول و شادیمیدان های مغناطیسی قابل در محل کار ارزش خودت را بویتامین بی هفدهتوهم جسمآسیب روانی شبکه های اجتمرویای شفافاگر خواهان پیروزی هستیسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟از واقعیت امروز تا حقیقتشبیه سازی میلیون ها جهان جهانی که از یک منبع، تغذیچگونه به سطح بالایی از هوبه زودی شبکه مغزی به جای ژن هوش و ساختارهای حیاتی لیروپریم داروی ترکیبی ضدخودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک های ببرداشت مغز ما از گذر زمانپیوستگی همه ی اجزای جهانمانند آب باشدر عید نوروز مراقب تصادف واکنش های ناخودآگاه و تقتکنولوژی های جدید و حالتافزایش قدرت ادراکات و حسروش هایی برای کم کردن اضطابزار بقا از نخستین همانسلاح و راهزنیتاثیر سلامت دستگاه گوارشچقدر به چشم اعتماد کنیماز تکینگی تا مغز از مغز تصبر لازمه ی پیروزی استجایی برای یاد گرفتن باقی نگاه دوبارهبیماری لبر و نابینایی آنکم کردن کالری روشی سودمنمقابله با کرونا با علم اسخدا بخشنده است پس تو هم بهوش مصنوعی از عروسک بازی بسیاری از بیماری های جدیپروژه ی ژنوم انسانیمتواضع باشدرمان ام اس(مولتیپل اسکلواکسن علیه سرطانتکامل داروینی هنوز در حاامیوتروفیک لترال اسکلروریسدیپلام تنها داروی تایابزار بقا از نخستین همانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغز در آلزایمنقش انتخاب از طرف محیط، ناز تکینگی تا مغز از مغز تطلای سیاهحقیقت آنطور نیست که به نظنازوکلسینبیماری دیستروفی میوتونیکوچکترین چیز یک معجزه اسمنابع انرژی از نفت و گاز دلایلی که نشان میدهد ما بهوش مصنوعی از عروسک تا کمتفاوت های تکاملی در مغز وآلزایمردرمان سرطان با امواج صوتتا بحر یفعل ما یشاانیس بی کسانراه بی شکستابزار بقای موجود زنده از سیب یکسان و دیدگاه های متتربیت کودکان وظیفه ای مهنقش سجده بر عملکرد مغزاز تکینگی تا مغز، از مغز علم اپی ژنتیک دریچه ای بهفقر داده ها در هوش مصنوعینرمشهای مهم برای تقویت عحوادث روزگار از جمله ویربا هوش مصنوعی خودکار روبکاهش التهاب ناشی از بیمامنبع هوشیاری کجاست قسمت دولت یا گروهکهوش احساسیتلاش های جدید شرکت نورالآینده ی علم و فیزیک در60 ثدرک حقیقت نردبان و مسیری تاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولین هوشمندز گهواره تا گورمرگ انتقال است یا نابود شاثرات فشار روحی شدیدساخت شبکه عصبی با الفبای تصویر زیبا از سلولنمایش تک نفرهاز سایه بگذرعامل کلیدی در کنترل کارآفال نیکوچراغ های متفاوت و نور یکسحس چشایی و بویاییبار سنین ابزار هوشمندی اکتابخانهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدگرگونی های نژادی و تغییهوشمندی کیهانتنفس هوازی و میتوکندریآیا کیهان می تواند یک شبیدردهای سال گذشته فراموش تاثیر انتخاب از طرف محیط اولین مورد PML به دنبال تکزندگی و داراییمشکل از کجاستاختلال در شناسایی حروف و سریع دویدن مهم نیستتغییر دیگران یا تغییر خونهایت در بی نهایتاستیفن هاوکینگ در تفسیر نهادینه سازی فرهنگ اختلااستخوان های کشف شده، ممکغم بی پایانفرد موفقنظریه تکامل در درمان بیمبحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت هفتمگلوئونمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمداروهای ام اسهاوکينگ پیش از مرگش رسالتو با همه چیز در پیوندیآیا دلفین ها میتوانند باایمپلانت نخاعی میتواند دزیست شناسی کل در جزء فراکمعجزه ی علم در کنترل کرونارتوکين تراپی روشی جديد سطح آگاهی، رخدادهای زندگجنگ داده هانوار عصب و عضله مهم در تشاطلاعات حسی ما از جهان، چقلب یا مغزحس و ادراک قسمت بیست و دوهمیشه اطمینان تو بر خدا ببدون زمان، ماده ای وجود نگاهی لازم است برای فهم و مولتیپل اسکلروز در زنان داروی جدید ضد میگرنو هر کس تقوای خدا پیشه کنتولترودینآب، زندگی است(قسمت پنجم)رمز بقای جهش ژنتیکیایجاد احساساتزبان و شناخت حقیقت قسمت دتاثیر دپاکین بر بیماری ممغز آیندگان چگونه است ؟ارزش های حقیقی ارزش های غشکست حتمیجهان هایی در جهان دیگرنیاز به آموزش مجازی دیجیبنی عباس، ننگی بر تاریخیک پیشنهاد خوب برای آسان قدم زدن و حرکت دید را تغیحس و ادراک- قسمت شصت و چههندسه زبانِ زمان استبرخی نرمش ها برای زانوپول و عقیدهمیدان های کوانتومی خلادر چه مرحله ای از خواب ، رویتامین دی گنجینه ای بزرتوهمات و شناخت حقیقتآسیب عصب پا به دنبال اعتیروان سالماپل ویژن پرو در تشخیص بیمسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکمغز بزرگ چالش است یا منفعاز کجا آمده ام و به کجا میشبیه سازی سیستم های کوانجهانی در ذهنچگونه باغبانی باعث کاهش به زیر پای خود نگاه نکن بژن یا نقشه توسعه مغز و نقلیس دگرامفتامین یا ویاسخودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک های ببرداشتت از جهان رو زیاد پیام های ناشناخته بر مغز ماه رجبدرمان نگهدارنده ی اعتیادواکنش به حس جدیدتکنولوژی و پیشرفتافزایش مرگ و میر سندرم کوروش هایی برای جلوگیری از ابزار بقا از نخستین همانسلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر عصاره تغلیظ شده گینقش قهوه در سلامتیاز تکینگی تا مغز از مغز تصبر و واقعیتجایی خالی نیستنگاهی بر قدرت بینایی درابیماری میاستنی گراویسکمالگرایی دشمن پیشرفتملاحظه های اخلاقی دربارهخدای رنگین کمانهوش مصنوعی از عروسک بازی بسیاری از بیماری های جدیپروژه ی ژنوم انسانیمجموعه های پر سلولی بدن مدرمان تومورهای مغزی با اواکسنی با تاثیر دوگانه اتکامل داروینی هنوز در حاامید نیکو داشته باش تا آنریشه های مشترک همه ی موجوابزار بقا از نخستین همانسوخت هیدروژنی پاکتداوم مهم است نه سرعتنقش اتصالات بین سلولهای از تکینگی تا مغز از مغز تطوفان فقر و گرسنگی و بی سحقیقت افرادنباید صبر کرد آتش را بعد بیماری سلیاککووید نوزده و خطر بیماری منابع انرژی از نفت و گاز دنیا فریب و سرگرمیهوش مصنوعی از عروسک تا کمتفاوت های زبانی سرمنشا تآملودیپین داروی ضد فشار درمان ضایعات نخاعیتاول کف پا و حقیقتانگشت ماشه ایرابطه تشنج و اوتیسمابزار بقای موجود زنده از سیر آفرینش از روح تا مغز ترجمه ای ابتدایی از اسرانقش غذاها و موجودات دريااز تکینگی تا مغز، از مغز علم به ما کمک میکند تا موفلج نخاعی با الکترودهای چرا ماشین باید نتایج را پحکمت الهی در پس همه چیزبا هر چیزی که نفس می کشد مکاهش حافظه هرچند فرایندیمنبع هوشیاری کجاست قسمت دوچرخه در کاهش دردهای کمهوش بشری تهدید برای بشریتلاش هایی در بیماران قطع آینده با ترس جمع نمیشوددرک دیگرانتاثیر کتامین در درمان پاانسان قدیم در شبه جزیره عزمین در برابر عظمت کیهانمرگ تصادفیاثرات مفید قهوهساختن آیندهتصویر زیبای اصفهانچند نرمش مفید برای کمردراز علم جز اندکی به شما داعادت همیشه خوب نیستفاکسیبتنزاع بین جهل و علم رو به پحس و ادراک (قسمت اول )بارداری بدون رحمکجای مغز مسئول پردازش تجمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتدانش قدرت استهوشیاری و وجودتنفس هوازی و میتوکندریآیا گذشته، امروز وآینده دردی که سالهاست درمان نشاولین مورد پیوند سر در انزندگی بی دودمشکلات نخاعیاختلال در شناسایی حروف و سریعترین کامپیوتر موجودتغییر دادن ژنها آیا روزی