داروی جدید آلزایمر

تایید داروی جدید آلزایمر در سازمان غذا و داروی آمریکا

آلزایمر از شایعترین اختلالات زوال عقلdementia، در سنین بالا است. داروی جدید «لکمبی» (Leqembi)lacanemab، برای افرادی که در مراحل اولیه ی آلزایمر هستند و همچنین مبتلایان به بیماری پیش از آلزایمر(اختلال شناختی خفیف) استفاده میشود. این دارو هر دو هفته یک بار با تزریق داخل وریدی در مطب یا کلینیک پزشک تجویز می‌شود.

نظریه ی تکامل در درمان بیماری ها- قسمت چهارهم

آنتی بادی های منوکلونال، ساخته ی دست انسان هستند و می توانند به صورت هدفمند، بخش های بیماری زا را مورد تهاجم قرار دهند. پیشرفت های تکنولوژیک در پزشکی سبب شده است بر این آنتی بادی ها مانور بسیار داده شود. داروی جدید آلزایمر یک آنتی بادی منوکلونال است که بر علیه پروتئین آمیلوئید در مغز واکنش نشان میدهد. این پروتئین عامل اصلی بیماری آلزایمر است

این آنتی بادی ها به صورت مصنوعی در آزمایشگاه ساخته می شوند.

آنتی بادی چیست؟ آنتی بادی ها پروتئین های تولید شده توسط سیستم ایمنی موجود زنده، برای مقابله با عوامل خطر در بدن موجود زنده است. موجود زنده در رویارویی با خطرات محیطی از ابزار دفاعی خاص مانند پوست و سیستم ایمنی موجود در خون استفاده میکند. سیستم ایمنی، به سازگار شدن موجود زنده با محیط پیرامونش کمک میکند.

سازگاری، برای بقا لازم است و تا زمانی که موجود زنده نتواند به شکل بهینه با محیط خود- که دارای عوامل خطر بسیاری است- سازگار شود، بقا نخواهد داشت.

تولید آنتی بادی ها توسط سلول های ایمنی بدن، فرایندی پیچیده در این مسیر است.

تکامل چیست؟ در تعریفی ساده تکامل evolution، سازگار شدن با محیط برای بقا است. این تکامل یا به وسیله ی خود طبیعت است و تکامل طبیعی را ایجاد میکند که آن را قبل از پیدایش انسان و از ابتدای آفرینش جهان در 13.8 میلیارد سال قبل تا پیدایش انسان و حتی پس از آن تا امروز می بینیم یا به صورت مصنوعی در آزمایشگاه های انسانی شکل میگیرد و تکامل مصنوعی نامیده می شود.
تکامل مصنوعی، تلاش انسان برای بقای بیشتر، در قالب محاسبات و هوشمندی است. این تکامل، می تواند توسعه ی محاسبات پایه ای برای بررسی جهان(توسعه ی هوش مصنوعی) و یا توسعه ی اجزای زیستی در موجود زنده در راستای رسیدن به هدفی خاص مانند ساختن آنتی بادی و یا دستکاری بر ژنها باشد.

گاهی این دو فرایند یعنی توسعه ی هوش مصنوعی و توسعه ی اجزای زیستی به هم می رسد و این را اخیرا در تولید هوش مصنوعی زنده در نوعی قورباغه مشاهده می کنیم.(به مقاله یتولید مثل اولین روبات های زنده ی جهان!در همین کانال مراجعه شود.)

آنتی بادی ها از ابزارهای مهم تکامل و سازگاری است. پیشرفت های علوم تجربی، امروز این ابزار را به صورت مصنوعی تولید میکند و می تواند این آنتی بادی ها را دستکاری کند تا به یک نقطه ی خاص و حساس در عوامل مهاجم، حمله کند.

پیشرفت های سلولی مولکولی، به کشف آنتی ژن هایی- که روی سطح سلول های خاص سرطانی و یا عوامل میکروبی هست- کمک میکند آنتی بادی مناسب، به شکل اختصاصی تولید شود و برای درمان ایمن بیماری ها استفاده شود.
این آنتی بادی ها امروز درمان بسیاری از سرطانها را ساده کرده است. درمان ها و پیشگیری ها در سایه ی قانون تکامل عام، ساده تر و منطقی تر انجام میشود و امیدی برای بقای انسان بیشتر شده است. نمونه ی مهم این مداخله، تولید واکسن ها و اخیرا واکسن کرونا در برطرف کردن همه گیری ها بوده است.(به سلسله مباحث ابزار بقای موجود زنده از نخستین همانندسازها تا مغز، از مغز تا ابزارهای دفاعی ویروس کرونادر همین کانال مراجعه شود.)

این ابتدای تناقض هاستدرک نیازمند شناخت خویش الزوم سازگاری قانون مجازاارتباط هوش ساختار مغز و ژرشته نوروایمونولوژی و نقچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی ماست مالیاعتماد به خودساهچاله ها تبخیر نمیشودتشخیص ژنتیکی آتروفی های برای یک زندگی معمولیعوامل موثر در پیدایش زباگریه ی ابر، رمز طراوت باغحد و مرزها توهم ذهن ماستتوهم فضای خالی یا توهم فضآرامش و دانشدید تو همیشه محدود به مقدنقش درختان در تکاملاکوییفلکسدرختان چگونه بر تشکیل ابنتایج نادانی و جهلمنابع انرژی از نفت و گاز از فرد ایستا و متعصب بگذرزمزمه ات مانده در گوشمهوش مصنوعی در کامپیوترهامخچه ابزاري که وظیفه آن فبه نادیدنی ایمان بیاورسخن نیکو مانند درخت نیکویافته های نوین علوم پرده تعامل انسان با هوش مصنوعبرخی اصول سلامت کمرعشق درونی به یگانگی خلقتپیچیدگی های مغزمگسحس و ادراک قسمت چهل و هشتمروری بر تشنج و درمان هایتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآشتی بهتر استدانشمندان روش هاي جدیدی نقشه با واقعیت متفاوت اسابداع دی ان ای بزرگترین دذهن هوشیار در پس ماده ی مچرا ارتعاش بسیار مهم استمنابع جدید انرژیاز بحث های کنونی در ویروسزیان غذاهای پرچربسردرد به دلیل مصرف زیاد مهوش عاطفی قسمت پنجمبوزون هیگز چیستژنهای هوش ، کدامندجلو رفتن یا عقبگردبررسی بیماری التهابی رودپیشرفت در عقل است یا ظواهحس و ادراک قسمت پنجاه و سمرزهای حقیقی یا مرزهای تتکامل مادی تا ابزار هوشماقیانوس نادانیداروی جدید آلزایمرفیروز نادریرفتار اجتماعی انسان، حاصچندجهانیابزار بقا از نخستین هماننسبت طلایی، نشانه ای به سمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزبان و کلمه حتی برای کسانشواهدی از نوع جدیدی از حاهیچ چیز همیشگی نیستبیماری گیلن باره و بیمارکنفرانس تشنج هتل کوثر اصجهان مرئی و نامرئیبعد از کروناحس و ادراک قسمت شصت و هشتپروتز عصبی برای تکلممشاهدات آمیخته با اشتباهتکامل شناخت انسان با کشفامیدواریدارویی ضد بیش فعالی سیستفراموشی همیشه هم بد نیسترویا بخشی حقیقی از زندگی نوار مغز با توضیح دکتر فاابزار بقای موجود زنده از همه چیز موج استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تسفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکشاید گوشی و چشمی، آماده شهر جا که جات میشه، جات نیبیهوش کردن در جراحی و بیمکودکان را برای راه آماده جهان در حال نوسان و چرخشتقلید از روی طبیعتخواندن ، یکی از شستشو دهنآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز مانند تلفن استتاثیر نگاه و مشاهده ناظر اندوه در دنیا استدر آرزوهایت مداومت داشتهفضای قلب منبع نبوغ استروزه داری سلول های بنیادنورون هاي مصنوعی می توانابزارهای بقای از نخستین همکاری یا رقابتمهمان ناخواندهاز تکامل تا مغز، از مغز تسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر رژیم گیاه خواری بر شرکت نورالینک ویدیویی ازوقتی تو از یاد گرفتن باز با طبیعت بازی نکنکار با یگانگی و یکپارچگیجواب دانشمند سوال کننده تمایز یا کشف یگانگیخار و گلآیا مصرف مولتی ویتامین همغز انسان رو به کوچک تر شتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پادرمان های علامتی در ام اسقانون جنگلريتوکسيمب در درمان ام اسچگونه مولکول های دی ان ایاحیای بینایی نسبی یک بیمهوموارکتوس ها ممکن است دمیگرن و پروتئین مرتبط با استفاده از مغز، وزن را کمسندرم جدایی مغزتبدیل پلاستیک به کربن و سضربه مغزی در تصادف رانندواقعیت چند سویهبازسازي مغز و نخاع چالشی کریستال زمان(قسمت سوم)جستجوی متن و تصویر به صورتنهایی رمز نوآوری استخطرات هوش مصنوعیآیا احتمال دارد رویا از آمغز را از روی امواج بشناساولین سلول مصنوعیدرمان زخم دیابتی با تکنوقطره قطرهراه نجاتنگاه مادی غیر علمی استاختراع جدید اینترنت کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی ما از اینجا نخواهیم رفتاصل بازخوردسیاهچاله ی منفرد یا سیاهترازودونبحثی درباره احساسات متفاعقل سالمواکسن آلزایمرگوش دادن بهتر از حرف زدنحقایق ممکن و غیر ممکنتو جهانی هستی که خودش را دو بار در هفته ماهی مصرف آیاما مقهور قوانین فیزیکنقش نظام غذایی در تکامل ماینکه به خاطرخودت زندگی درک و احساسلزوم سازگاری قانون مجازاارتباط پیوسته ی جهانرشد مغز فرایندی پیچیده اچالش کمبود اندام برای پیهوش مصنوعی از عروسک بازی ماست مالی با هوش انسانیاعتماد بی موردسایه ی هوشیاریوراپامیل در بارداریتشخیص آلزایمر سالها قبل برای پیش بینی آینده مغز دعوامل ایجاد لغت انسانی و گربه شرودینگر و تاثیر مشحریص نباشتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آرامش و سکوندیدن خدا در همه چیزنقش ذهن و شناخت در حوادث اکسی توسین و تکامل پیش ادرختان اشعار زمیننجات در راستگوییمنابع انرژی از نفت و گاز از مخالفت بشنوزنان باهوش ترهوش مصنوعی در تفکر خلاق امخچه تاثیر گذار بر حافظهبه هلال بنگرسخن و سکوتیاد گرفتن مداومتعداد کلی ذهن ها در جهان برخی اطلاعات روانشناسی معشق، شلوغ کردن نیستپیچیدگی های مغزی در درک زحس و ادراک قسمت چهل و دوممرکز هوشیاری، روح یا بدن توسعه برخی شغل ها با هوش آغاز فرایند دانستندانشمندان روشی برای تبدینقص های سیستمی ایمنیابزار هوش در حال ارتقا ازذهن و شیمی بدنچرا بیماری های تخریبی مغمناطق خاص زبان در مغزاز تلسکوپ گالیله تا تلسکزیباترین چیز در پیر شدنسردرد تنشنهوش عاطفی قسمت اولبوزون هیگز جهان را از متلژنهای حاکم بر انسان و انسجلوتر را دیدنبررسی سیستم تعادلی بدن اپیشرفت ذهن در خلاقیت استحس و ادراک قسمت پنجاه و شمزایای شکلات تلخ برای سلتکامل مداومالکترومغناطیس شنوایی و هداروی جدید ای ال اسفیزیک مولکولها و ذرات در رقیبی قدرتمند در برابر منه ناامیدی بلکه ارتقاابزار بقا از نخستین هماننشانه های گذشته در کیهان منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر احتمالی عصاره تغلیشواهدی از دنیسوان(شبه نئهیچ چیز، چقدر حقیقی استبیماری آلزایمر، استیل کوکنگره بین المللی سردرد دجهان مشارکتیبعد از کرونا دلخوشی بیهوحس و ادراک قسمت شصت و دوپرورش مغز مینیاتوری انسامطالبه ی حق خودتکامل، نتیجه ی برنامه ریامیدواری و مغزداستانها و مفاهیمی اشتبافراموشی و مسیر روحانیرویا تخیل یا واقعیتنوار مغز ترجمه رخدادهای ابزار بقای موجود زنده از همه چیز و هیچ چیزمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تسفر به مریخ در 39 روزتاثیر درجه حرارت بر عملکشاید درست نباشدهر حرکت خمیده می شود و هر بیهوشی در بیماران دچار اکوری گذرای ناشی از موبایجهان در حال ایجاد و ارتقاتقلید از طبیعتخواب زمستانی سلول های سرآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز مادران و کودکان در زمتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوه دردی را دوا نمیکنددر آسمان هدیه های نادیدنقفس ذهنروزهای بد باقی نمیماندنورون های ردیاب حافظهابزارهای دفاعی و بقای موهمانند سازی در انسانمهندسی ژنتیک در حال تلاش از تکامل تا مغز، از مغز تسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر رژیم گیاه خواری بر شربت ضد خلطوقتی ریشه ها عمیقند از چیبالاترین هدف از دولتکارهای کوچک، بی ارزش نیسجواب سنگ اندازیتمدن قدیمی ای در جنوب ایرخارق العاده و استثنایی بآیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز انسان رو به کوچکتر شدتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجوددرمان ژنتیکی برای نوآوریقانون جنگلریه زغالیچگونه میتوان با قانون جناحیای بینایی نسبی یک بیمهورمون شیرساز یا پرولاکتمیگرن و خواباستفاده از نظریه ی تکامل سندرم دزدی ساب کلاوینتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ضررهای مصرف شکر و قند بر واقعیت چیستبحتی علمی درباره تمایل بکشف مکانیسم عصبی خوانش پجستجوی هوشیاری در مغز ماتنبیه چقدر موثر استدفاع از پیامبرآیا احتمال دارد رویا از آمغز زنان جوانتر از مغز مراوکرلیزوماب داروی جدید شدرمان ساده ی روماتیسملمس کوانتومیراه های جدید برای قضاوت رنگاه محدود و تک جانبه، مشادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی ما اشیا را آنطور که هستنداصل در هم تنیدگی و جهانی سیاهچاله ی تولید کنندهتراشه مغز بدون واسطه ی دبحثی درباره احساساتی غیرعقلانیت بدون تغییرواکسن ایرانی کرونا تولیدگوشه بیماری اتوزومال رسسحل مشکلتو جدای از کیهان نیستیدو برابر شدن خطر مرگ و میآگاهی فراتر از آگاهینقش نظریه تکامل در شناسانقش هورمون های تیروئید داینکه خانواده ات سالم بادرک کنیم ما همه یکی هستیملزوم عدم وابستگی به گوگل ارتباط انسانی، محدود به رشد مغز علت تمایل انسان بچالش دیدگاه های سنتی در بهوش مصنوعی از عروسک بازی ماشین دانشاعتیاد و تلاش های درمانی سایه را اصالت دادن، جز فرورزش هوازی مرتب خیلی به قتشخیص ایدزبرای اولین بار دانشمندانعواملی که برای ظهور لغت اگزیده ای از وبینار یا کنفحرکات چشم، ترجمه کننده ی توهم چیستآرامش(سکوت) stillness و تکاپودیدگاه نارسای دوگانه ی منقش روی و منیزیم در سلامتاکسکاربازپین در درمان تشدرد و درسنخاع ما تا پایین ستون فقرمنابع انرژی از نفت و گاز از نخستین همانند سازها تزنجیرها را ما باید پاره کهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمخاطب قرار دادن مردم، کابه کدامین گناه کشته شدندسخن پاک و ثابتیاد بگیر فراموش کنیتعذیه ی ذهنبرخی بیماری ها که در آن بعصب حقوق نورولووپیوند قلب خوک، به فرد دچاحس و ادراک قسمت چهل و سوممرکز حافظه کجاستتوصیه های سازمان بهداشت آغاز فصل سرما و دوباره تکدانش، قفل ذهن را باز میکننقص در تشخیص هیجانات عامابزار بقا از نخستین همانذهن تو همیشه به چیزی اعتقچرا حیوانات سخن نمی گوینمناطق خاصی از مغز در جستجاز تلسکوپ گالیله تا تلسکزیباترین چیز در افزایش سسردرد سکه ایهوش عاطفی قسمت دهمبی نهایت در میان مرزهاکفش و کتابجمجمه انسان های اولیهبررسی علل کمر درد در میانپیشرفتی مستقل از ابزار همسمومیت دانش آموزان بی گتکامل چشمالکتروتاکسی(گرایش و حرکداروی جدید برای میاستنی فیزیک هوشیاریرموزی از نخستین تمدن بشرنه به اعدامابزار بقا از نخستین هماننشانه های پروردگار در جهمنبع هوشیاری کجاست قسمت53از تکینگی تا مغز از مغز تزبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر ترکیبات استاتین (سشیشه ی بازالتی و سیلیکونهیچ وقت خودت را محدود به بیماری الزایمرکنگره بین المللی سردرد دجهان معنابعد از کرونا دلخوشی بیهوحس و ادراک قسمت شصت و ششپرکاری تیروئیدمطالبی در مورد تشنجتکثیر سلول در برابر توقف امیدی به این سوی قبر نیستدخالت در ساختار ژنهافراموشی آرمانرویا حقی از طرف خدانوار مغز در فراموشی هاابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشودمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر درجه حرارت بر عملکشایسته نیست در جیب خود قرهرچیز با یک تاب تبدیل به بیوگرافیکی غایب شدی تا نیازمند دلجهان ریز و درشتتقویت استخوان در گرو تغذخواب سالم عامل سلامتیآنها نمیخواهند دیگران رامغز چون ابزار هوش است دلیتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوهگین نباش اگر درب یا در آستانه ی موج پنجم کوویقفس را بشکنروزهای سختنوروپلاستیسیتی چیستابعاد و نیازهای تکاملیهمجوشی هسته ای، انرژِی بمهندسی بدناز تکامل تا مغز، از مغز تسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر رژیم گیاه خواری بر شش مرحله تکامل چشمویتنام نوعی کرونا ویروس باهوش ترین و با کیفیت تریکارهایی بیش از طراحی و گپجوسازی مدرنتمدن پیشرفته ی پیشینیانخبر مهم تلسکوپ هابلآیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز ایندگان چگونه استتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغزدرمان پوکی استخوانقانونمندی و محدودیت عالمریواستیگمینچگونه مغز ما، موسیقی را پاحتیاط در ورزش زانو در خاهوش فوق العاده، هر فرد اسمیگرن و روزه داریاستفاده از هوش مصنوعی در سندرم سردرد به دلیل افت فتبدیل سلولهای محافط به سضررهای شکر بر سلامت مغزواقعیت چیستبحث درباره پیدایش و منشا کشف مکانیسمی پیچیده در بحفره در مغزتهدیدهای هوش مصنوعیدفاع در برابر تغییر ساختآیا برای تولید مثل همیشه مغزهای کوچک بی احساسايندگان چگونه خواهند دیددرمان سرگیجه بدون نیاز بلووفلوکساسینراه های جدید برای قضاوت رنگاه کلی نگراداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی از عروسک بازی ما به جهان های متفاوت خوداصل علت و تاثیرسیاره ی ابلهانتراشه ها روی مغزبخش فراموش شده ی حافظهعقیده ی بی عملواکسن اسپایکوژنگوشت خواری یا گیاه خواریحلقه های اسرارآمیزتو دی ان ای خاص ميتوکندريدو برابر شدن خطر مرگ و مینقش هورمون زنانه استروژناینترنت بدون فیلتر ماهوادرک احساسات و تفکرات دیگمقاومت به عوارض فشار خون ارتباط از بالا به پایین مرشد در سختی استچاالش ها در تعیین منبع هوهوش مصنوعی از عروسک بازی مبانی ذهنی سیاه و سفیداعتیاد را به دور بیندازساخت سلول عصبی حتی پس از ورزش هوازی ، بهترین تمریتصویر خورشید یا خود خورشبرای تمدن سازی، باید در بعوارض ازدواج و بچه دار شدگزارش یک مورد جالب لخته وحرکت چرخشی و دائمی کیهانتوهم و خیالآزمون تجربی، راهی برای ردژا وو یا اشنا پندارینقش روزه داری در سالم و جاگر فقط مردم میفهمیدند کدرد باسن و پا به دلیل کاهنخستین تمدن بشریمنابع انرژی از نفت و گاز از نخستین همانند سازها تزندگی فعال و مثبت روند آلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمدل همه جانبه نگر ژنرالیبه امید روزهای بهترسختی ها رفتنی استیادگیری مهارت های جدید دتغییربرخی بیماری های خاص که بدعصب سیاتیکپیوند مغز و سر و چالشهای حس و ادراک قسمت نهممرکز حافظه کجاستتوصیه های غیر دارویی در سآغاز مبهم آفرینشدانش، یک انسان را ناسازگنقطه ی رسیدن به قلهابزار بقا از نخستین همانذهن خود را مشغول هماهنگیچرا حجم مغز گونه انسان درمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکنیکی تا مغز از مغز تزیر فشار کووید چه باید کرسردرد عروقی میگرنهوش عاطفی قسمت دومبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکل اقیانوس در یک ذرهجنین مصنوعیبرطرف کردن خشونت را از خاپپوگستمسمومیت دانش آموزان، قماتکامل و ارتقای نگاه تا عمالکترودهای کاشتنیداروی جدید برای کاهش وزنفیزیک و هوشیاریرمز و رازهای ارتباط غیر کنه به اعدامابزار بقا از نخستین هماننشانه های بیداری روحیمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسماز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر تغذیه بر سلامت رواشکل های متفاوت پروتئین ههیچ کاری نکردن به معنی چیبیماری ای شبیه آلزایمر و کنترل همجوشی هسته ای با هجهان هوشمندتفکر قبل از کارحس و ادراک سی و هفتمپرتوهای صادر شده از سیاهمطالعه ای بیان میکند اهدتأثیر نیکوتین سیگار بر مامیدی تازه در درمان سرطادر میان تاریکی و روشناییفرایند پیچیده ی خونرسانیرویاها از مغز است یا ناخونوار مغز در تشخیص بیماری ابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسبمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تسفر دشوار اکتشافتاثیر درجه حرارت بر عملکشادی، پاداش انجام وظیفههز ذره، یک دنیاستبیوگرافیکیهان خود را طراحی میکندجهان شگفت انگیزتقویت حافظه یا هوش مصنوعخواب سالم عامل سلامتی و یآنژیوگرافی از مغزمغز چگونه صداها را فیلتر تاثیر ویتامین دی بر بیمااندام حسی، درک از بخش هایدر درمان بیماری مولتیپل قله برای دیدن نه برای به روش مقابله مغز با محدودینوروز مبارکابعاد اضافه ی کیهانهمراه سختی، اسانی هستمهربانی، شرط موفقیتاز تکامل تا مغز، از مغز تسلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر رژیم گیاهخواری بر ششمین کنگره بین المللی سویتامین E برای فعالیت صحباور و کیهان شناسیکاربرد روباتهای ريزنانوجامعه ی آسمانیتمدن بشری و مغز اخلاقیخدا موجود استآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در هم تنیده و متصدرمان پوکی استخوانقارچ بی مغز در خدمت موجودریاضیات یک حس جدید استچگونه مغز پیش انسان یا هماحتیاط در تعویض داروهاهوش مصنوعی می تواند بر احمیگرن سردردی ژنتیکی که باستفاده از انرژی خلاسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتبر را بردارضعیف و قویواقعیت های متفاوتبحثي درباره هوش و تفاوتهکشف ارتباط جدیدی از ارتبحق انتخابتو یک معجزه ایدقیق ترین تصاویر از مغز اآیا بزرگ شدن مغز فقط در دمغز، فقط گیرندهايا اراده آزاد توهم است یدرمان سرگیجه بدون نیاز بلوب فرونتال یا پیشانی مغراه پیروزی در زندگی چیستنگاه انسان محدود به ادراادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی ما با کمک مغز خود مختاريماصل عدم قطعیت از کوانتوم سیاره ابلهانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزبخش های تنظیمی ژنومعلم و ادراک فقط مشاهده ی واکسن اسپایکوژن ضد کروناگیلگمش باستانی کیستحمله ویروس کرونا به مغزتو در میانه ی جهان نیستی دو داروی جدید برای میاستآپومورفین در پارکینسوندو سوی واقعیتنقش ویتامین K در ترمیم اسایندرالدرک تصویر و زبان های مخلتمقایسه رقابت و همکاریارتباط بین هوش طبیعی و هورشد، رسیدن به یک هدف نیستنابینایی در نتیجه ی گوشی هوش مصنوعی از عروسک بازی مباحث مهم حس و ادراکاعداد بینهایت در دنیای مساخت شبکه عصبی مصنوعی با ورزش و میگرنتصویر در هم تنیدگی کوانتبرای خودآگاه بودن تو بایعید نوروز مبارکگشایش دروازه جدیدی از طرحس متفاوتتوهم وجودآزمون ذهنی گربه ی شرودیندژاوو یا آشناپندارینقش رژیم غذایی بر رشد و ااگر میدانی مصیبت بزرگتر درد زانو همیشه نیاز به جرنخستین تصویر از سیاهچالهمنابع انرژی از نفت و گاز از نخستین همانند سازها تزندگی هوشمند در خارج از زهوش مصنوعی درمانگر کامپیمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبه بالا بر ستارگان نگاه کسرنوشتیادگیری هوش مصنوعی، عمیقتغییر الگوی رشد مغزی با زبرخی توجهات در ببمار پارعضلانی که طی سخن گفتن چقدپیوند اندام از حیوانات بحس و ادراک قسمت چهارممرکز خنده در کجای مغز استتوصیه هایی در مصرف ماهیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَدائما بخواننقطه ای بود و دگر هیچ نبوابزار بقا از نخستین همانذهن سالمچرا خشونت و تعصبمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز و از مغز زیرفون داروی ضد ام اسسرطان کمیت گراییهوش عاطفی قسمت سومبی ذهن و بی روحکلمات بلند نه صدای بلندجنگ هفتاد و دو ملت همه را بزرگ فکر کنحس و ادراک قسمت بیست و چهپایان، یک آغاز استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتکامل و ریشه ی مشترک خلقتالگو نداشتیمداروی جدید برای ای ال اسفیزیک آگاهیرمز گشایی از اتصالات مغزنه بدبخت بلکه نادانابزار بقا از نخستین هماننظام مثبت زندگیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر حرکات چشم بر امواج شکل پنجم مادههیچ کس مانند تو نگاه نمیکبیماری ای شبیه ام اس مولتکنترل جاذبهجهان هوشیارتفکر ترکیبی در هوش مصنوعحس و ادراک- قسمت پنجاه و پرتوزایی از جسم سیاهمعماری، هندسه ی قابل مشاتأثیر نگاه انسان بر رفتاامگا سه عامل مهم سلامتدر مانهای کمر دردفرایند تکامل و دشواری هارویاهای پر رمز و حیرتی درنوار مغزی روشی مهم در تشخابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکشب سیاه سحر شودهزینه ای که برای اندیشیدبیان ژن های اسکیزوفرنی دکیهانِ هوشیارِ در حال یاجهانی که نه با یک رخداد و تقویت سیستم ایمنیخواب عامل دسته بندی و حفطآنان که در قله اند هرگز خمغز ناتوان از توجیه پیداتاثیر ویروس کرونا بر مغز انرژی بی پایان در درون هردر سال حدود 7 میلیون نفر قله سقوطروش های صرفه جویی در ایجانوروز یا روز پایانیابعاد بالاترهمراهی میاستنی با برخی سموفقیت هوش مصنوعی در امتاز تکامل تا مغز، از مغز تسلام تا روشناییتاثیر رژِیم غذایی بر میگصبور باشویتامین E در چه مواد غذایباید از انسان ترسیدکاربرد روباتهای ريز، در جاودانگی مصنوعیتمدن زیر آبخدا نور آسمان ها و زمین اآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز ابزار برتر بقاتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در برابر دیگراندرمان آرتروز با ورزش موضقبل از آغازریتوکسیمابچگونه هموساپينس بر زمین احساس گذر سریعتر زمانهوش مصنوعی و کشف زبان هایمیگرن شدید قابل درمان اساستفاده از سلول های بنیاسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغزطلوع و حقیقتواقعیت و مجازبحثی جالب درباره محدودیتکشف جمجمه ای درکوه ایرهوحقیقت قربانی نزاع بین بی تو یک جهان در مغز خودت هسدل به دریا بزنآیا تکامل و تغییرات ژنتیمغزتان را در جوانی سیم کشايا اراده آزاد توهم است یدرمان سرگیجه بدون دارولوتیراستامراه انسان شدن، راه رفتن ونگاه از بیرون مجموعهادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی از عروسک بازی ما بخشی از این جهان مرتبطاصل، روان و نفس استسیاره ابلهانتراشه ی بیولوژِیکبخش بزرگی حس و ادراک ما اعلم و روحواکسن دیگر کرونا ساخته شگیاه بی عقل به سوی نور میحمایت از طبیعتتوقف؛ شکستتولید مولکول جدید توسط هآپومورفین در پارکینسوندولت یا گروهکنقش ژنتیک در درمان اختلاایا کوچک شدن مغزانسان الدرک حقیقت نردبان و مسیری مقابله ی منطقی با اعتراضارتباط شگفت مغز انسان و فز گهواره تا گورناتوانی از درمان برخی ویهوش مصنوعی از عروسک بازی مبتکران خودشکوفابقا با سازگارترین فرد اسساخت شبکه عصبی با الفبای ورزش بهترین درمان بیش فعتصویر زیبا از سلولبرای رشد، باید از مسیر خطعامل کلیدی در کنترل کارآپل جویی اصفهانحس چشایی و بویاییتوهم وجودآزمون ذهنی گربه شرودینگردگرگونی های نژادی و تغیینقش رژیم غذایی در رشد و ااگر نیروی مغناطیس نباشد دردهای سال گذشته فراموش نخستین روبات های زنده ی جمنابع انرژی از نفت و گاز از نخستین همانند سازها تزندگی و داراییهوش مصنوعی درخدمت خلق وحمدل هولوگرافیک تعمیم یافبه بالاتر از ماده بیندیشسریع دویدن مهم نیستیادگرفتن، آغاز حرکت است تغییر دیگران یا تغییر خوبرخی توصیه ها برای واکسیغم بی پایانپیوند اندام حیوانات به احس و ادراک قسمت نوزدهممرگ چیستتوضیحی ساده در مورد هوش مافت فشار خون ناگهانی در وداروهای مصرفی در ام اسALS نگاهی کامل بر بیماری ونقطه بی بازگشتابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزیرک ترین مردمسرعت فکر کردن چگونه استهوش عاطفی قسمت ششمبی سوادی در قرن 21کلوزاپین داروی ضد جنونجنگ و تصور از جنگبزرگ شدن مغز محدود به دورحس و ادراک قسمت بیست و یکپاکسازی مغزمسئول صیانت از عقیده کیستکامل ابزار هوش ، راه پر الگو و عادت را بشکن و در اداروی جدید برای دیابتفیزیکدانان ماشینی برای ترمز پیشرفت تواضع است نه طنه جنگ و نه خونریزیابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر دوپامین و سروتونینشکرگزار هر چیزی باش که داهیچ کس حقیقت را درون مغز بیماری اسپینال ماسکولار کندر در بیماریهای التهابجهان های بسیار دیگرتفکر خلا ق در برابر توهم حس و ادراک- قسمت بیست و پپرسش و چستجو همیشه باقی امعنی روزهتأثیر شیرینی های حاوی لواما شما از دید خفاش کور هدر محل کار ارزش خودت را بفرایند حذف برخی اجزای مغرویای شفافنوار مغز، مفید و بی خطرابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شودمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز- از مغز سفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکشبیه سازی میلیون ها جهان هزینه سنگین انسان در ازابیان حقیقتکیست هیداتید مغزجهانی که از یک منبع، تغذیتلقین اطلاعات و حافظهخودآگاهی و هوشیاريآنزیم تولید انرژی در سلومغز و قلب در جنین موش مصنتاثیر ژنها بر اختلالات خانرژی تاریکدر عید نوروز مراقب تصادف قلب های سادهروش هایی برای کم کردن اضطنورالژیاتفاق و تصادفهمراهی نوعی سردرد میگرنیموفقیت در تفکر استاز تکامل تا مغز، از مغز تسلاح و راهزنیتاثیر سلامت دستگاه گوارشصبر لازمه ی پیروزی استویتامین کابابا زود بیاکاش شرف اجباری بود یا حتیجایی برای یاد گرفتن باقی تمدنی قدیمی در شمال خلیج خدا بخشنده است پس تو هم بآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان، گونه ای پر از تضاددرمان ام اس(مولتیپل اسکلقبل از انفجار بزرگریسدیپلام تنها داروی تایچگونه هوشیاری خود را توساحساسات کاذبهوش مصنوعی یا حماقت طبیعمیدان مغناطيسي زمین بشر استفاده از سلول های بنیاسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغز در آلزایمطلای سیاهواقعیت و انعکاسبحثی در مورد نقش ویتامين کشف جدید تلسکوپ جیمز وبحقیقت آنطور نیست که به نظتو کجای جهانیدلایلی که نشان میدهد ما بآیا جنین انسان، هوشمندی مغزتان را در جوانی سیمکشای نعمت من در زندگیمدرمان سرطان با امواج صوتلوزالمعده(پانکراس)مصنوعراه بی شکستنگاه از دور و نگاه از نزدهوش مصنوعی از عروسک بازی ما تحت کنترل ژنها هستیم یاصلاح خطا با رفتن بر مسیرسیب یکسان و دیدگاه های متتربیت کودکان وظیفه ای مهبخش بزرگتر کیهان ناشناختعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهواکسن دیگری ضد کرونا از دگیاه خواری و گوشت خوار کدحوادث روزگار از جمله ویرگیرنده باید سازگار با پیحکمت الهی در پس همه چیزتولید مثل اولین ربات های آب زندگی است قسمت چهارمدوچرخه در کاهش دردهای کمنقش گرمایش آب و هوا در همایا این جمله درست است کسیدرک دیگرانمقابله با کرونا با علم اسارتباط شگفت انگیز مغز انزمین در برابر عظمت کیهانناتوانی در شناسایی چهره هوش مصنوعی از عروسک تا کممتواضع باشبقا در ازای بیماریساختن آیندهورزش در کمر دردتصویر زیبای اصفهانبرای زندگی سالم، یافتن تعادت همیشه خوب نیستپل خواجو اصفهانحس و ادراک (قسمت اول )توهم بی خداییآزادی عقیده، آرمانی که تدانش قدرت استنقش زنجبیل در جلوگیری از اگر نعمت فراموشی نبود بسدردی که سالهاست درمان نشنرمش های مفید برای درد زامنابع انرژی از نفت و گاز از نشانه ها و آثار درک شدزندگی بی دودهوش مصنوعی ساخته هوش طبیبه جای محکوم کردن دیگران سریعترین کامپیوتر موجودیادآوری خواب و رویاتغییر دادن ژنها آیا روزی برخی درمان های Spinal Muscular Atغم بی پایانپیوند سر آیا ممکن استحس و ادراک قسمت هفتممرگ و میر پنهانتیوتیکسن داروی ضد جنونافت هوشیاری به دنبال کاهداروهای ام اسفقر داده ها در هوش مصنوعینمیتوان با بیرون انداختنابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزیست شناسی کل در جزء فراکسطح آگاهی، رخدادهای زندگهوش عاطفی بیشتر در زنانبی شرمیکلید نزدیک و نگاه تو بر فجنگ داده هابزرگ شدن تقریبا ناگهانی حس و ادراک قسمت بیست و دوپارادوکس ها در علممسئولیت جدیدتکامل تکنولوژیالگوی بنیادین و هوشیاریداروی جدید ضد میگرنفال نیکورمز بقای جهش ژنتیکیچه زیاد است بر من که در ایابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت دتاثیر دپاکین بر بیماری مشکست حتمیهیچ اندر هیچبیماری اضطراب عمومیکندر علیه سرطانجهان هایی در جهان دیگرتفاوت مغز انسان و میمون هحس و ادراک- قسمت شصت و چهپرسشگری نامحدودمعادله ها فقط بخش خسته کنتئوری تکامل امروز در درمامروز دانش ژنتیک هیچ ابهدر چه مرحله ای از خواب ، رفراتر از دیوارهای باورروان سالمنوار مغز، ترجمه ی فعالیت ابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز- از مغز سفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکشبیه سازی سیستم های کوانهزاران سال چشم های بینا وبیداری و خواب کدام بهتر اکیست کلوئید بطن سومجهانی در ذهنتلاش ها برای کشف منابع جدخودآگاهی و هوشیاريآواز خواندن در قفس، نشانمغز و اخلاقتاثیر کلام در آیات کلام بانرژی تاریک که ما نمی تودرمان نگهدارنده ی اعتیادقلب و عقلروش هایی برای جلوگیری از نوسانات کوانتومی منبع مااتوبان اطلاعات و پلِ بینهندسه ی پایه ایمولکول ضد پیریاز تکامل تا مغز، از مغز تسلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر عصاره تغلیظ شده گیصبر و واقعیتویتامین کا و استخوانباد و موجکتاب گران و پرهزینه شد ولجایی خالی نیستتمرکز و مدیتیشنخدای رنگین کمانآیا هوش سریعی که بدون احسمغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر گیاه خواری بر رشد وانعطاف پذیری مکانیسمی علدرمان تومورهای مغزی با اقبرستان ها با بوی شجاعتریشه های مشترک همه ی موجوچگونه واکسن کرونا را توزاخلاق و علوم اعصابهوش مصنوعی گوگل به کمک تشمیدان های مغناطیسی قابل استفاده از سلول های بنیاسوخت هیدروژنی پاکتداوم مهم است نه سرعتطوفان فقر و گرسنگی و بی سواقعیت تقویت شدهبحثی در مورد نقش کلسیم و کشتن عقیده ممکن نیستحقیقت افرادتو کز محنت دیگران بی غمیدنیا فریب و سرگرمیآیا جهان ذهن و افکار ما ممغط یک گیرنده استای همه ی وجود مندرمان ضایعات نخاعیلیروپریم داروی ترکیبی ضدرابطه تشنج و اوتیسمنگاه از درون قفس یا بیرونهوش مصنوعی از عروسک بازی مانند آب باشاصول انجام برخی نرمش ها دسیر آفرینش از روح تا مغز ترجمه ای ابتدایی از اسرابخش دیگری در وجود انسان هعلم به ما کمک میکند تا موواکسن سرطانگالکانزوماب، دارویی جدیحافظه میتواند بزرگترین دتولید یا دریافت علمآب زندگی است قسمت هفتمدوچرخه سواری ورزشی سبک و نقش پیش زمینه ها و اراده ایا ابزار هوشمندی یا مغز درک درست از خود و هوشیاریملاحظه های اخلاقی دربارهارتباط شگفت انگیز مغز انزمین زیر خلیج فارس تمدنی نادیدنی ها واقعی هستندهوش مصنوعی از عروسک تا کممجموعه های پر سلولی بدن مبقای حقیقی در دور ماندن اساختن آینده، بهترین روش وزن حقیقی معرفت و شناختتصویربرداری فضاپیمای آمبرخی ملاحظات در تشنج های عادت کن خوب حرف بزنیپلاسمای غالبحس و ادراک (قسمت دوم )توهم تنهاییآزار دیگری، آزار خود استدانش محدود به ابعاد چهارنقش زبان در سلطه و قدرت ااگر نعمت فراموشی نبود بسدرس گرفتن از شکست هانرمش های مفید در سرگیجهمنابع انرژی از نفت و گاز از نظر علم اعصاب یا نرووسزندگی در جمع مواردی را برهوش مصنوعی، اتفاقات و تحبه خوبی های دیگران فکرکنسرگیجه از شایعترین اختلایاری خدا نزدیک استتغییر زودتر اتصالات مغزیبرخی روش های تربیتی کودکغیرقابل دیدن کردن مادهپیوند سر، یکی از راه حلهاحس و ادراک قسمت هفدهممرگ و میر بسیار بالای ناشتیک و اختلال حرکتیافتخار انسانداروهای تغییر دهنده ی سیفلج نخاعی با الکترودهای ذهت را روی چیزهای مفید متنمیتوان بر سیاه سیاه نوشابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزیست شناسی باور حقیقت یا سعی کن به حدی محدود نشویهوش عاطفی در زنان بیشتر ابی عدالتی در توزیع واکسن کلام و زبان، گنجینه ای بسجنبه های موجی واقعیتبزرگترین خطایی که مردم محس و ادراک قسمت بیست و سوپاسخ گیاهان در زمان خوردمسئولیت در برابر محیط زیتکامل جریان همیشگی خلقتالگوبرداری از طبیعتداروی جدید ضد الزایمرفاکسیبترمز جهاننه عدم مطلق بلکه عدم با قابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان و شناخت حقیقت قسمت ستاثیر داروهای ضد التهاب شگفت نیست من عاشق تو باشمهیچگاه از فشار و شکست نتربیماری بیش فعالیکوچ از محیط نامناسبجهان یکپارچهتفاوت ها و تمایزها کلید بحساسیت روانی متفاوتآلودگی هوا چالش قرن جدیدمعجزه های هر روزهتئوری تکامل در پیشگیری و انفجار و توقف تکاملی نشادر ناامیدی بسی امید استفرد موفقروبات ها قول میدهندنوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکارمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز- از مغزتسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکشبکه های مصنوعی مغز به درهستي مادي ای که ما کوچکتربیست تمرین ساده برای جلوکپسول ژری لاکتجهان، تصادفی نیستتلاش های جدید در ALSخودت را از اندیشه هایت حفآینه در اینهمغز و اخلاقتاثیر کپسول نوروهرب بر نانرژی خلا ممکن استدرمان نابینایان آیا ممکنقلب یا مغزروش هایی ساده برای کاهش انوشیدن چای برای مغز مفید اتوسوکسیمایدهندسه ی رایج کیهانمولتیپل اسکلروز در زنان از خود رها شوسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریک ترین بخش شبصبر بسیار بایدویتامین کا در سبزیجاتباد غرور و سر پر از نخوت وکتاب زیست شناسی باورجاذبهتمرکز بر هدفخدایی که ساخته ی ذهن بشر آیا هشیاری کوانتومی وجودمغز بیش از آنچه تصور میشوتاثیر گیاه خواری بر رشد واهرام مصر از شگفتی های جهدرمان تشنجقدم زدن و حرکت دید را تغیریشه های مشترک حیاتچگونه آن شکری که می خوریماخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تشمیدان های کوانتومی خلااستفاده از سلول های بنیاسودمندی موجودات ابزی بر تداخل مرزها و صفات با بینطوفان زیباییواقعیت خلا و وجود و درک مبحثی در مورد حقیقت فضا و گل خاردار، زیباستحقیقت انسانتو پیچیده ترین تکنولوژی دنیا مکانی بسیار اسرارآمآیا جهش های ژنتیکی، ویرونفرت، اسیب به خود استای آنکه نامش درمان و یادشدرمانهای بیماری پارکینسلیس دگرامفتامین یا ویاسادغام میان گونه های مختلرادیوی مغز و تنظیم فرکاننگاه از درون مجموعه با نگهوش مصنوعی از عروسک بازی ماه رجباصول توسعه ی یک ذهن کاملسیستم تخلیه ی مغز بینشی نترس و آرمان هابخشیدن دیگران یعنی آرامشعلم بدون توقفواکسن سرطانواکسن ضد اعتیادگام کوچک ولی تاثیرگذارحافظه های کاذبتولید پاک و فراوان انرژیآب زندگی است قسمت اولدوپامین قابل حل در آبنقش آتش در رسیدن انسان بهایا بیماری ام اس (مولتیپدرک عمیق در حیواناتملاحظات بیهوشی قبل از جرارتباط غیرکلامی بین انسازمان چیستنادانی در قرن بیست و یکم،هوش مصنوعی از عروسک تا کممجرم، گاهی قربانی استبلندی در ذهن ما درک بلندیساختار فراکتال وجود و ذهوزوز گوشتصور ما ازمشکلات و واقعیبرخی مرزهای اخلاق و علوم عادت کردن به نعمتپمبرولیزوماب در بیماری چحس و ادراک قسمت 67توهم جداییآسيب میکروواسکولاریا آسدانش بی نهایتنقش زبان در سلطه و قدرت ااگر با مطالعه فیزیک کواندست و پا زدن در سایه؟نرمش های موثر در کمردردمنابع انرژی از نفت و گاز از نظر علم اعصاب اراده آززندگی در سیاهچالههوش احساسیبه خودت مغرور نشوژن همه چیز نیستتغییر عمودی سر انسان از پبرخی سلولهای عصبی در تلاغرور و علمپیوندهای پیچیده با تغییرحس و ادراک قسمت هجدهممرگ و سوال از قاتلتیکاگرلور داروی ضد انعقاافراد آغاز حرکت خودشان رداروهای ضد بیماری ام اس وفلج بل، فلجی ترسناک که آنذخیره ی شگفت انگیز اطلاعنمای موفقیتابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزیست، مرز افق رویداد هستشلیک فراموشیهوش عاطفی در زنان بیشتر ابیمار 101 ساله، مبتلا به سکلام، در تحولی شگفت آور بجنسیت و تفاوت های بیناییبزرگترین درد از درون است حس و ادراک قسمت بیستمپختگی پس از چهل سالگي به مستند جهان متصلتکامل داروینی هنوز در حاالتهاب شریان تمپورالداروی سل سپتفاجعه ی جهل مقدسرمز جهان خاصیت فراکتالنهایت معرفت و شناخت درک عابزار بقا از نخستین هماننظریه ی ریسمانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان جانسوزتاثیر داروی ضد تشنج سدیم شگفت انگیز بودن کیهانهیپرپاراتیروئیدیسمبیماری تی تی پیکوچک شدن مغز از نئاندرتاجهان یکپارچهتفاوت ها را به رسمیت بشناخفاش کور و انسان بینا؟آلودگی هوا و ویروس کرونامعجزه ی چشمتئوری جدید، ویران کردن گانقراض را انتخاب نکنیددر هم تنیدگی مرزها و بی مفرد یا اندیشهروبات های ریز در درمان بینوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از همیشه چیزی برای تنهایی دمنبع هوشیاری در کجاست؟ قاز تکینگی تا مغز، از مغز سفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکشبکیه های مصنوعیهستی ما پس از شروعی چگال بیش از نیمی از موارد انتقکامپیوتر سایبورگجهش های ژنتیکی مفید در ساتلاش های جدید در درمان فرخودروهای هیدروژنیآیندهمغز و سیر تکامل ان دلیلی تاثیر کپسول نوروهرب بر تانرژِی برای ایجاد اضطرابدرمان های اسرار آمیز در آقلب دروازه ی ارتباطروش جدید تولید برقنوعی سکته مغزی ، وحشتناک اتصال مغز و کامپیوترهندسه بنیادینمواد کوانتومی جدید، ممکناز درخواست ها جدا شوسم زنبور ، کلیدی برای وارتاریکی من و تو و گرد و غباصد قدح، نفتاده بشکستویتامین بی 12 در درمان دردبار مغز بر دو استخوانکتاب طبیعت در قالب هندسهجاذبه و نقش آن در شکلگیریتمرکز بر امروزخدایا جز تو که را دارمآیا واکنش های یاد گرفته ومغز برای فراموشی بیشتر کتاثیر گیاه خواری بر رشد واولویت بندی ها کجاستدرمان جدید ALSقدرت مردمرژیم های غذایی و نقش مهم چگونه انتظارات بر ادراک اختلاف خانوادگی را حل کنهوش مصنوعی الفاگومیدان بنیادین اطلاعاتاستفاده از سلول های بنیاسی و سه پل اصفهانترقی واقعی یا شعار ترقیطولانی ترین شبوالزارتان داروی ضد فشار گل درون گلدانحقیقت اشیاتو آرامش و صلحیدنیای شگفت انگیز کوانتومآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجنقاشی هایی با بوی گذشته یایمپلانت مغزیدرماندگی به دلیل عادت کرلا اکراه فی الدینادغام دو حیطه علوم مغز و راز تغییرنگاه حقیقی نگاه به درون اهوش مصنوعی از عروسک بازی ماپروتیلیناصول سلامت کمرسیستم تعادلی بدنتسلیم شدن از نورون شروع مبخشش، عقلانی یا غیر عاقلعلم در حال توسعهبدون پیر فلکعلم راهی برای اندیشیدن اواکسن علیه سرطانگامی در درمان بیماریهای حافظه و اطلاعات در کجاست تولید اندام با چاپ سه بعدآب زندگی است قسمت دومدورترین نقطه ی قابل مشاهنقش انتخاب از طرف محیط، نایا بدون زبان میتوانیم تدرگیری قلب در بیماری ویرممانتین یا آلزیکسا یا ابارتروز یا خوردگی و التهازمان و مکان، ابعاد کیهان نازوکلسینهوش مصنوعی از عروسک تا کممحل درک احساسات روحانیبلوغ چیستساختار شبکه های مغزی ثابوسواس، بیماری استتصور از زمان و مکانبرخی نکات از گاید لاین پرعادت بد را ترک کنپنج اکتشاف شگفت آور در موحس و ادراک قسمت 74توهم جدایی و توهم علمآسیب ها ناشی از آلودگی هودانشمندان موفق به بازگردنقش سجده بر عملکرد مغزاگر تلاش انسان امروز برادست کردن در گوشنرمشهای مهم برای تقویت عمنابع انرژی از نفت و گاز از نظر علم اعصاب اراده آززندگی زمینی امروز بیش از هوش احساسیبه دنبال رستگاری باشژن همه چیز نیستتغییرات منطقه بویایی مغزبرخی سيناپسها طی تکامل و غربال در زندگیپیوندی که فراتر از امکانحس و ادراک قسمت هشتممرگ انتقال است یا نابود شتیروفیبان موثر در سکته ی افراد بی دلیل دوستدار تو داروی فامپیریدین یا نورلفلج خوابذره ی معین یا ابری از الکنمایش تک نفرهابزار بقا از نخستین همانچراغ های متفاوت و نور یکسمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزاویه نگاه ها یکسان نیستشلیک فراموشیهوشمندی کیهانبیمار مرکز تنفس سلولیکلرال هیدرات برای خوابانجنسیت و تفاوت های بیناییبسیاری از مجرمان، خودشانحس و ادراک قسمت دهمپدیده خاموش روشن در پارکمشکل از کجاستتکامل داروینی هنوز در حاامواجی که به وسیله ی ماشیداروی ضد چاقیفاصله ها در مکانیک کوانترنگ کردن، حقیقت نیستنهایت در بی نهایتابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان ریشه هایی شناختی استاثیر درجه حرارت بر مغزشگفت زده و حیران باشهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیماری دویککوچکی قلبجهان کنونی و مغز بزرگتریتفاوت های بین زن و مرد فقخفاش با شیوع همه گیری جدیآلودگی هوا و پارکینسونمعجزه ی علمتا 20 سال آینده مغز شما به انواع سکته های مغزیدر هم تنیدگی کوانتومیفرد حساس از نظر عاطفی و بروبات کیاننوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از همیشه چشمی مراقب و نگهبامنبع هوشیاری در کجاست؟(قاز تکینگی تا مغز، از مغز سقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکشباهت مغز و کیهانهشت توصیه برای کاستن از دبیشتر کمردردها نیازی به کاهش مرگ و میر ناشی از ابجهش های ژنتیکی غیر تصادفتلاش های جدید در درمان سرخورشید مصنوعیآینده ی انسان در فراتر ازمغز کوانتومیتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولیندرمان های بیماری آلزایمرقلب روباتیکروش صحبت کردن در حال تکامنیکولا تسلااثر مضر مصرف طولانی مدت رهندسه در پایه ی همه ی واکموجود بی مغزی که می توانداز روده تا مغزسماگلوتید داروی کاهش دهنتاریکی و نورصدای بم با فرکانس پایین، ویتامین بی هفدهبار بزرگ ایستادن بر دو پاکتاب، سفری به تاریخجبران از دست رفته هاتمساح حد واسط میان مغز کوخرما منبع بسیار خوب آنتی آیا یک، وجود داردمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تاثیر گیاهخواری بر رشد و اولین قدم شناخت نقص های خدرمان جدید میگرن با انتی قدرت و شناخت حقیقترژیم های غذایی و نقش مهم چگونه به سطح بالایی از هواختلال خواب فرد را مستعد هوش مصنوعی از عروسک های بمیدازولام در درمان تشنج استیفن هاوکینگ در مورد هسیلی محکم محیط زیست بر انتروس جریان انرژیطی یکصد هزار سال اخیر هرچواکنش های ناخودآگاه و تقگل زندگیحقیقت تنها چیزی است که شاتو افق رویداد جهان هستیدنیایی پر از سیاهچاله آیا خداباوری محصول تکاملچقدر به چشم اعتماد کنیمایمپلانت مغزی و کنترل دو درها بسته نیستلاموژین داروی ضد اوتیسم؟ارتقا و تکامل سنت آفرینش راست دستی و چپ دستینگاه دوبارههوش مصنوعی از عروسک بازی ماجرای جهل مقدساضطراب و ترسسیستم دفاعی بدن علیه مغز تست نوار عصب و عضلهتست آر ان اس دز میاستنی گبدون بار گذشتهعلم ساختن برج های چرخانواکسنی با تاثیر دوگانه اگامی در درمان بیماریهای حافظه و اطلاعات در کجاست تولید سلولهای جنسی از سلآب زندگی است قسمت سومديدن با چشم بسته در خواب نقش اتصالات بین سلولهای ایا تکامل هدفمند استدرگیری مغز در بیماری کویمن کسی در ناکسی دریافتم ارزش های وارونهزمان و گذر آن سریع استنباید صبر کرد آتش را بعد هوش مصنوعی از عروسک تا کممحل درک احساسات روحانی دبلعیدن ستاره توسط سیاهچاسادیسم یا لذت از آزار دادیک پیام منفرد نورون مغزی تصادف یا قوانین ناشناختهبرخی نرمش ها برای درد زانعادت دادن مغز بر تفکرپول و شادیحس و ادراک قسمت 75توهم جسمآسیب روانی شبکه های اجتمدانشمندان نورون مصنوعی سنقش غذاها و موجودات دريااگر خواهان پیروزی هستیدست آسمانچرا ماشین باید نتایج را پمنابع انرژی از نفت و گاز از واقعیت امروز تا حقیقتزندگی زودگذرسرگردانیهوش بشری تهدید برای بشریبه زودی شبکه مغزی به جای ژن هوش و ساختارهای حیاتی تغییرات مغز پس از 40 سالگیبرداشت مغز ما از گذر زمانمقالاتپیوستگی همه ی اجزای جهانحس و ادراک قسمت هشتاد و نمرگ تصادفیتکنولوژی های جدید و حالتافزایش قدرت ادراکات و حسداروی لیراگلوتیدفلج خواب چیستذرات کوانتومی زیر اتمی قچند نرمش مفید برای کمردرابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزاوسکا درمان گوشرشنا در ابهای گرم جنوب نیاهوشیاری و وجودبیماری لبر و نابینایی آنکم کردن کالری روشی سودمنجهل مقدسبسیاری از بیماری های جدیحس و ادراک قسمت دوازدهمپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات نخاعیتکامل داروینی هنوز در حاامیوتروفیک لترال اسکلروداروی ضد چاقیفاصله ی همیشگی تصویر سازرنگین کماننهادینه سازی فرهنگ اختلاابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان شناسی مدرن در سطح سلتاثیر درجه حرارت بر عملکشگفتی های نقشه ی ژنتیکیهاوکينگ پیش از مرگش رسالبیماری دیستروفی میوتونیکوچکترین چیز یک معجزه اسجهان کاملی در اطراف ما پرتفاوت های تکاملی در مغز وخلا، حقیقی نیستآلزایمرمعجزه ی علم در کنترل کرونتا بحر یفعل ما یشاانیس بی کساندر هم تنیدگی کوانتومی و پفردا را نمیدانیمروح و آب حیاتنوار عصب و عضله مهم در تشابزار بقای موجود زنده از همیشه اطمینان تو بر خدا بمنبع خواب و رویااز تکینگی تا مغز، از مغز سلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکشباهت مغز با کیهان مادیو هر کس تقوای خدا پیشه کنبا هوش مصنوعی خودکار روبکاهش التهاب ناشی از بیماجهش های بیماری زا، معمولتلاش های جدید شرکت نورالخوش قلبی و مهربانیآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز آیندگان چگونه است ؟تاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولین هوشمنددرمان های بیماری اس ام ایقلب را نشکنروشهای نو در درمان دیسک بنیاز به آموزش مجازی دیجیاثرات فشار روحی شدیدهندسه زبانِ زمان استموجودات مقهور ژنها هستنداز سایه بگذرسندرم کووید طولانیتاریکی خواهد ترسیدصرع و درمان های آنویتامین دی گنجینه ای بزربار سنین ابزار هوشمندی اکتابخانهجدا کردن ناخالصی هاتنفس هوازی و میتوکندریخسته نباشی باباآیا کیهان می تواند یک شبیمغز بزرگ چالش است یا منفعتاثیر انتخاب از طرف محیط اولین مورد PML به دنبال تکدرمان جدید کنترل مولتیپلقدرت کنترل خودرژیم ضد التهابیچگونه باغبانی باعث کاهش اختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بمکان زمان یا حافظه زماناستیفن هاوکینگ در تفسیر سینوریپا داروی ترکیبی ضدتری فلوپرازینبحثی در مورد عملکرد لوب فطبیعت موجی جهانواکنش به حس جدیدگلوله ی ساچمه ایحقیقت خواب و رویاتو انسانی و انسان، شایستدنیا، هیچ استآیا دلفین ها می تواند از نقش قهوه در سلامتیایمپلانت مغزی کمک میکند درهای اسرارآمیز و پوشیدهلایو دوم دکتر سید سلمان فارتقا یا بازگشت به قبل ازرجزخوانی هایی که امروز بنگاهی بر قدرت بینایی دراهوش مصنوعی از عروسک بازی ماجرای عجیب گالیلهاطلاع رسانی اینترنتیسکوت و نیستیماده ی تاریکاطلاعات حسی ما از جهان، چسکوت، پر از صداتشنچ پانایوتوپولوس تشنج بدون زمان، ماده ای وجود نعلایم کمبود ویتامین E را وابستگی یعنی قلادهگاهی لازم است برای فهم و حافظه و اطلاعات در کجاستتولترودینآب، زندگی است(قسمت پنجم)دی متیل فومارات(زادیوا)(نقش تیروئید در تکامل مغزایجاد احساساتدرگیری مغز در بیماران مبمن پر از تلخیمارزش های حقیقی ارزش های غزمان و صبرنبرو و انرژی مداومهوش مصنوعی از عروسک تا کممحدودیت چقدر موثر استبنی عباس، ننگی بر تاریخسازگاری با محیط بین اجزایک پیشنهاد خوب برای آسان تضادهای علمیبرخی نرمش ها برای زانوعارضه جدید ویروس کرونا سپول و عقیدهحس و ادراک قسمت 78مدل های ریز مغز مینی برینتوهمات و شناخت حقیقتآسیب عصب پا به دنبال اعتیدانشمندان یک فرضیه رادیکنقش غذاها و موجودات دريااپل ویژن پرو در تشخیص بیمدست بالای دستچرا مردم با زندگی میجنگنمنابع انرژی از نفت و گاز از کجا آمده ام و به کجا میزندگی سلول در بدن، جدای اسربازان ما محققا غلبه می هوش در طبیعتبه زیر پای خود نگاه نکن بژن یا نقشه توسعه مغز و نقتغییرات آب و هوایی که به برداشتت از جهان رو زیاد تاثیر ویتامین دی بر بیماپیام های ناشناخته بر مغز حس و ادراک قسمت هشتاد و شمرگی وجود نداردتکنولوژی و پیشرفتافزایش مرگ و میر سندرم کوداروی تشنجی دربارداریفلج دوطرفه عصب 6 چشمذرات کوانتومی زیر اتمی قچند جهانیابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزبان فرایند تکاملی برای شناخت و معرفت، و نقش آن دهوشیاری و افسردگیبیماری میاستنی گراویسکمالگرایی دشمن پیشرفتجهان فراکتالبسیاری از بیماری های جدیحس و ادراک قسمت سومپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات بین دو همسر و برخیتکامل داروینی هنوز در حاامید نیکو داشته باش تا آنداروی ضد تشنج با قابليت تفتون های زیستیرهبر حقیقیچهار میلیارد سال تکامل بابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان شناسی نوین نیازمند تاثیر درجه حرارت بر عملکشگفتی های زنبور عسلهدف یکسان و مسیرهای مختلبیماری سلیاککووید نوزده و خطر بیماری جهان پیوستهتفاوت های زبانی سرمنشا تخلا، خالی نیستآملودیپین داروی ضد فشار معجزه در هر لحظه زندگیتاول کف پا و حقیقتانگشت ماشه ایدر هم تنیدگی کوانتومی و دفرزندان زمان خودروح در جهانی دیگر استنوار عصب و عضله تعیین محلابزار بقای موجود زنده از همیشه به آنچه داری، خوشنمنتظر نمان چیزی نور را بهاز تکینگی تا مغز، از مغز سلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکشباهت های ریشه ای چند بیموفور و فراوانیبا هر چیزی که نفس می کشد مکاهش حافظه هرچند فرایندیجهش تمدنی عجیب و شگفت انستلاش هایی در بیماران قطع خوش خیالی و خوش بینیآینده با ترس جمع نمیشودمغز اندامی تشنه ی انرژی اتاثیر کتامین در درمان پاانسان قدیم در شبه جزیره عدرمان های جدید ALSقوی تر باشروشهای شناسایی قدرت شنواچیز جدید را بپذیراثرات مفید قهوههندسه، نمایشی از حقیقتمورد نادر همپوشانی دو بیاز علم جز اندکی به شما داسندرم گیلن باره به دنبال تاریخ همه چیز را ثبت کردهضایعه ی شبکه لومبوساکرالویروس مصنوعیبارداری بدون رحمکجای مغز مسئول پردازش تججدایی خطای حسی استتنفس هوازی و میتوکندریخطا در محاسبات چیزی کاملآیا گذشته، امروز وآینده مغز بزرگ چالشهای پیش رواولین مورد پیوند سر در اندرمان جدید ام اسقدرت انسان در نگاه به ابعرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وچگونه تکامل مغزهای کنونیاختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بمکانیک کوانتومی بی معنی استخوان های کشف شده، ممکسیگار عامل افزایش مرگ ومتری فلوپرازینبحثی درباره هوش و تفاوتهطبیعت بر اساس هماهنگیواکسن های شرکت فایزر آمرگلوئونحقیقت در علم، هرگز نهایی تو با همه چیز در پیوندیدندان ها را مسواک بزنید تآیا دلفین ها میتوانند بانقش مهاجرت در توسعه نسل اایمپلانت نخاعی میتواند ددرون قفس یا بیرون از آنلبخند بزن شاید صبح فردا زارتوکين تراپی روشی جديد رحم مصنوعینگاهی بر توانایی اجزاي بهوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی ماده ی خالیاطلاعاتی عمومی در مورد مسکته مغزیتشنج چیستبرنامه و ساختار پیچیده معلایم کمبود ویتامین E را واسطه ها د رمسیر ایجاد مغگاهی مغز بزرگ چالش استحافظه ی هوش مصنوعیتومورها و التهاب مغزی عاآتاکسی فریدریشدین اجبارینقش حفاظتی مولکول جدید دایران بزرگدرگیری مغزی در سندرم کوومن بی من، بهتر یاد میگیرمارزش حقیقی زبان قسمت اولزمان واقعیت است یا توهمهوش مصنوعی از عروسک تا کممحدودیت های حافظه و حافظبه قفس های سیاهت ننازستم با شعار قانون بدترین یک آلل ژنتیکی که از نئاندتظاهر خوابیده ی مادهبرخی نرمش های گردنعدم توقف تکامل در یک انداپوست ساعتی مستقل از مغز دحس و ادراک قسمت 82مدیون خود ناموجودتوکل بر خداآسانی موفقیتدانشمندان ژنی از مغز انسنقش غذاها و موجودات دريااپی ژنتیکدستورالعمل مرکز کنترل بیچرا مغز انسان سه هزار سالمنابع انرژی از نفت و گاز از کسی که یک کتاب خوانده زندگی، مدیریت انرژیسردرد میگرنهوش عاطفی قسمت 11به سیاهی عادت نکنیمژن ضد آلزایمرتغییرات تکاملی سر انسان بررسي علل احتمالي تغيير صفحه اصلیپیدایش زبانحس و ادراک قسمت پنجممراحل ارتقای پله پله کیهتکنولوژی جدید که سلول هاافزایش سرعت پیشرفت علوم داروی جدید ALSفن آوری های جدید علیه شناذرات کوانتومی زیر اتمی قچند جهانیابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزبان متغیرشناخت حقیقت یا آرزوهای گهوشیاری کوانتومیبیماری های میتوکندریکمردردجهان قابل مشاهده بخش کوچبشکه ای که ته نداره پر نمحس و ادراک قسمت سی و هشتمپروانه ی آسمانیمشکلات روانپزشکی پس از ستکامل زبانامید نجاتداروی ضد تشنج با قابليت تفروتنی معرفتیروی و منیزیم در تقویت استچهار ساعت پس از کشتار خوکابزار بقا از نخستین هماننعناعمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان، نشان دهنده ی سخنگو تاثیر درجه حرارت بر عملکشانس یا نتیجه ی تلاشهدف یکسان، در مسیرهای متبیماری ضعف عضلات نزدیک بکودک هشت ساله لازم است آدجهان پیوستهتفاوت ایستایی و تکاپوخلاصه ای از مطالب همایش مآموزش نوین زبانمعرفت و شناختتابوهای ذهنیانگشت نگاری مغز نشان میددر هر سوراخی سر نکنفرضیه ای جدید توضیح میدهروح رهایینوبت کودکانابزارهای پیشرفته ارتباط همیشه داناتر از ما وجود دمنتظر زمان ایده آل نشواز تکینگی تا مغز، از مغز سلول های بنیادی منابع و اتاثیر رو ح و روان بر جسمشباهت کیهان و مغزوقاحت و تمسخر دیگرانبا آتش، بازی نکن و بعد از کاهش دوپامین عامل بیماریجهشهای مفید و ذکاوتی که دتلاشی برای درمان قطع نخاخوشبختی چیستآیا فراموشی حتمی استمغز انسان ایا طبیعتا تماتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملدرمان های جدید میگرنقیچی ژنتیکیروشی برای بهبود هوش عاطفچیزی منتظر شناخته شدناثرات مفید روزه داریهنر فراموشیموسیقی نوازدواج های بین گونه ای، رسندرم پیریفورمیستاریخ، اصیل نیست و ساخته ضایعه ی عروقی مخچهویروس های باستانی، مغز مبازگشایی مجدد مطب دکتر سکرونا چه بر سر مغز می آورجریان انرژی در سیستم های تنفس بدون اکسیژنخطا در محاسبات چیزی کاملآیا پیدایش مغز از روی تصامغز بزرگ و فعال یا مغز کواولین هیبرید بین انسان و درمان جدید ای ال اس، توفرقدرت ذهنرژیم غذایی سالم و ضد التهچگونه جمعیت های بزرگ شکل اختلالات مخچههوش مصنوعی از عروسک بازی مکانیزمهای دفاعی در براباستروژن مانند سپر زنان دسیاهچاله هاترک امروزبحثی درباره هوش و تفاوتهطعمه ی شبکه های ارتباط اجواکسن کووید 19 چیزهایی که گمان میکنی جرمی کوچکی در حقیقت راستین انسان علم بتو با باورهایت کنترل میشده روش موفقیتآیا دست مصنوعی به زودی قانقش میدان مغناطیسی زمین ایمان به رویادرون آشفته ی تو و ظاهر خنلحظات خوش با کودکانارتباط میکروب روده و پاررحم مصنوعینگاهت را بلند کنهوش مصنوعی از عروسک بازی ماده ای ضد التهابیاطلاعاتی عمومی در مورد مسال سیزده ماههتشنج و حرکات شبه تشنجی قابرنامه ی مسلط ژنها در اختعلائم عصبی آلزایمر، با اوبینار اساتید نورولوژی دگاهی جهت را عوض کنحافظه انسان و حافظه ی هوشتومورهای نخاعیآتاکسی مخچه ای خودایمندین، اجباری نیستنقش حیاتی تلومر دی ان آ دایرادهای موجود در خلقت بدرگیری مغزی در سندرم کوومننژیتارزش حقیقی زبان قسمت دومزمان پلانکهوش مصنوعی به کمک هوش طبیمحدودیت درک انسانبه مغز خزندگان خودت اجازستم، بی پاسخ نیستیک جهش ممکن است ذهن انسانتظاهری از ماده است که بیدبرخی یونها و مولکول های معدم درکپوشاندن خود از نورحس و ادراک قسمت 87مدیریت اینترنت بر جنگتوپیراماتآشنا پنداریدانشمندان پاسخ کوانتومی نقش غذاها در کاهش دردهای ابتدا سخت ترین استدغدغه نتیجه ی نادانی استچرا مغزهای ما ارتقا یافت منابع انرژی از نفت و گاز از آغاز خلقت تا نگاه انسازندان ذهنیسردرد میگرن در کودکانهوش عاطفی قسمت نهمبه سخن توجه کن نه گویندهژنها نقشه ایجاد ابزار هوتغذیه بر ژنها تاثیر داردبررسی مغز با امواج مادون سوالات پزشکیپیر شدن حتمی نیستحس و ادراک قسمت پنجاهمرز مرگ و زندگی کجاستتکنولوژی جدید که سلول هاافسردگی و اضطراب در بیماداروی جدید s3 در درمان ام فناوری هوش مصنوعی نحوه خرفلکس وتری با توضیح دکتر چند جهانی و علمابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزبان مشترک ژنتیکی موجوداشناخت درون، شناخت بیرون؛هوشیاری سنتی یا هوشیاری بیماری های مغز و اعصاب و کمردرد ناشی از تنگی کاناجهان موازی و حجاب هابشریت از یک پدر و مادر نیحس و ادراک قسمت سی و ششمپرواز از نیویورک تا لوس آمشکلات روانپزشکی در عقب تکامل زبانامید جدید بر آسیب نخاعیداروی ضد تشنج توپیراماتفروتنی و غروررویا و واقعیتنون و القلمابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر درجه حرارت بر عملکشانس یا تلاشهدف از تکامل مغزبیماریهای تحلیل عضلانی اکودک ایرانی که هوش او از جهان پر از چیزهای اسرار آتفاوت ارباب و رهبر حقیقیخلاصه ای از درمان های جدیآمارهای ارائه شده در سطح مغز فکر میکند مرگ برای دیتاثیر فکر بر سلامتانتقال ماده و انرژیدر والنتاین کتاب بدید همفساد اقتصادی سیتماتیک درروزه داری متناوب، مغز را نور از عمق تاریکیابزارهای بقا از نخستین ههمیشه راهی هستمنحنی که ارتباط بین معرفاز تکامل تا مغز از مغز تا سلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر روده بر مغزشباهت زیاد بین سلول هاي عوقت نهيب هاي غير علمي گذشبا تعمق در اسرار ابدیت و کاهش سن بیولوژیکی، تنها جهشهای مفید و ذکاوتی که دتلاشی تازه برای گشودن معخوشبختی دور از رنج های مآیا ممکن است موش کور بی ممغز انسان برای ایجاد تمدتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان درمان های جدید در بیماری قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصروشی جدید در درمان قطع نخچیزی خارج از مغزهای ما نیاثرات مضر ماری جواناهنر حفظ گرهموسیقی هنر مایع استاسکلت خارجی در درمان اختسندرم پیریفورمیستازه های اسکیزوفرنی(جنوضایعات در عصب زیر زبانیویرایش DNA جنین انسان، بربازگشت از آثار به سوی خداکریستال هاجریان انرژی در سیستم های تنها مانع در زندگی موارد خطای ادراک کارماآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغز بزرگترین مصرف کننده اولین تصویر در تاریخ از سدرمان جدید سرطانقدرت عشقرژیم غذایی ضد التهابیچگونه جمعیت های بزرگ شکل اختلالات حرکتی در انسانهوش مصنوعی از عروسک بازی ما انسانها چه اندازه نزداسرار آفرینش در موجسیاهچاله های فضایی منابعترکیب آمار و ژنتیکبحثی درباره هوش و تفاوتهظهور امواج مغزی در مغز مصواکسن کرونا و گشودن پنجرگنجینه ای به نام ویتامین حقیقت غیر فیزیکیتو باید نیکان را به دست بدهن، بزرگترین سرمایهآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش محیط زندگی و مهاجرت داین پیوند نه با مغز بلکه دروغ نگو به خصوص به خودتلرزش ناشی از اسیب به عصبارتباط ماده و انرژیرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرچالش هوشیاری و اینکه چرا چالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی ماده، چیزی نیستاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نسانسور از روی قصد بسیاری تشنج عدم توازن بین نورون برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱علت خواب آلودگی بعد از خووجود قبل از ناظر هوشمندگذر زمان کاملا وابسته به حباب های کیهانی تو در توتومورهای ستون فقراتآتش منبع انرژیدیوار همه اش توهم بودنقش خرچنگ های نعل اسبی درایستادن در برابر آزادی بدرگیری اعصاب به علت میتوچت جی پی تیمنابع انرژي پاک سرچشمه حارزش حقیقی زبان قسمت سومزمان به چه دلیل ایجاد میشهوش مصنوعی به شناسایی کامخچه فراتر از حفظ تعادلبه نقاش بنگرستون فقرات انسان دو پا جلیک رژیم غذایی جدید، می توتعویض دارو در تشنجبرخی اثرات مضر ویتامین دعدالت برای من یا برای همهپیموزایدحس و ادراک قسمت چهلمداخله ی زیانبار انسانتوانایی مغز و دیگر اجزای آشنا پنداریدانشمندان اولین سلول مصننقشه مغزی هر فرد منحصر بهابتدایی که در ذهن دانشمنذهن ما از در هم شکستن منبچرا ویروس کرونای دلتا وامنابع انرژی از نفت و گاز از انفجار بزرگ تا انفجار زونیسومایدسردرد میگرنی در کودکانهوش عاطفی قسمت هفتمبهبود حافظه پس از رخدادهژنها ، مغز و ارادهثبت و دستکار ی حافظهبررسی و اپروچ جدید بر بیمپیامهای کاربرانپیشینیان انسان از هفت میحس و ادراک قسمت پنجاه و یمرز بین انسان و حیوان کجاتکینگیافسردگی و ساختار مغزداروی جدید لنفوم و لوکمیفواید روزه داری متناوبرفتار مانند بردهچند روش ساده برای موفقیتابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ منبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزبان چهار حرفی حیات زمینشناسایی تاریخچه ی تکاملیهوش، ژنتیکی است یا محیطیبیماری وسواسکمردرد و علل آنجهان ما میتواند به اندازبعد پنجمحس و ادراک قسمت سیزدهمپروتئین های ساده ی ابتدامشاهده گر جدای از شیء مشاتکامل زبان انسان از پیشیامید درمان کرونا با همانداروی ضد جنون در درمان تیفرگشت و تکامل تصادفی محض رویا و کابوسنوآوری ای شگفت انگیز دانابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکشاهکار قرنهدف از خلقت رسیدن به ابزابیماری، رساله ای برای سلکودکان میتوانند ناقل بی جهان پر از چیزهای جادویی تفاوتهای جنسیتی راهی براخم شدن فضا-زمانآن چیزی که ما جریان زمان مغز قلبتاثیر مشاهده بر واقعیت بانتروپی و هوشیاریدر یک فراکتال هر نقطه مرکفشار و قدرتروزه داری و التهاب زیانبنور درونابزارهای بقا ازنخستین همهمیشه عسل با موم بخوریممنشأ اطلاعات و آموخته ها از تکامل تا مغز، از مغز تسلول بنیادی و ای ال استاثیر روزه داری بر سلامت شباهت زیاد بین سلول هاي عوقتی فهمیدی خطا کردی برگبا خودت نجنگکایروپاکتیک چیستجوانان وطنتلاشی جدید در درمان ام اسخانه ی تاریکآیا ما کالا هستیممغز انسان برای شادمانی طتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استدرمان های جدید سرطانقانون مندی نقشه ژنتیکی مروشی جدید در درمان نابینچیزی شبیه نور تو نیستاجزای پر سلولی بدن انسان هنر رها شدن از وابستگیمیهمانهای ناخوانده عامل اسکار، لگوی هوشمندسندرم پای بی قرارتازه های بیماری پارکینسوضرورت زدودن افکارویشن پروبازگشت به ریشه های تکاملکریستال زمان(قسمت اولجریان انرژی در سیستم های تنها در برابر جهانخطای حسآیا امکان بازسازی اندامهمغز حریص برای خون، کلید تاولین دارو برای آتاکسی فدرمان جدید سرطانقضاوت ممنوعرژیم غذایی ضد دردچگونه حافظه را قویتر کنیاختلالات صحبت کردن در انهوش مصنوعی از عروسک بازی ما انسانها چه اندازه نزداسرار بازسازی اندام هاسیاهچاله ها، دارای پرتو ترکیب حیوان و انسانبحثی درباره هوش و تفاوتهظرف باید پر شود چه با چرک واکسن کرونا از حقیقت تاتگوهر با نظر دیگران سنگ نمحقیقت غیر قابل شناختتو برای خزیدن خلق نشده ایدو ویژگی انتزاع و قدرت تجآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش مرکز تنفس سلولی در بیاین اندوه چیستدریای خدالرزش عضله یا فاسیکولاسیوارتباط متقابل با همه ی حیرساناها و ابر رساناها و علزوم گذر انسان از حدها و ارتباط چاقی و کاهش قدرت برستگاری محدود به یک راه نچالش هوشیاری و اینکه چرا هوش مصنوعی از عروسک بازی ماده، چیزی بیش از یک خلا اعتماد به خودسانسور بر بسیاری از حقایتشویق خواندن به کودکانبرین نت به جای اینترنتعماد الدین نسیمی قربانی گذشته را دفن کنحباب هایی تو در توتوهم فضای خالیآثار باستانی تمدن های قددیوار، از ابتدا توهم بودنقش داروهاي مختلف معروف اکنون را با همه ی نقص هایدرب بسته با غیر خود باز مچت جی پی تیمنابع انرژی از نفت و گاز ارزش خود را چگونه میشناسزمان شگفت انگیزهوش مصنوعی تعاملیمخچه ، فراتر از حفظ تعادلبه نقاش بنگرستارگانی قبل از آغاز کیهیکی از علل محدودیت مغز امتعامل انسان و هوش مصنوعیبرخی اختلالات عصبی مثانهعسل طبیعی موثر در کنترل بپیموزایدحس و ادراک قسمت چهل و هفتمدارک ژنتیکی چگونه انسانتوازن مهمتر از فعالیت زیآشناپنداری چیستدانشمندان تغییر میدان مغنقشه های مغزی جدید با جزیابتذال با شعار دینذهن چند جانبه نیازمند نگچرا پس از بیدار شدن از خومنابع بی نهایت انرژی در داز بار خود بکاه تا پرواز زونا به وسیله ویروس ابله سردرد و علتهای آنهوش عاطفی قسمت یازدهبهداشت خوابژنهای مشترک بین انسان و وثبت امواج الکتریکی در عصبررسی ژنها در تشخیص بیماسایتهای دیگرپیشرفت های جدید علوم اعصحس و ادراک قسمت پنجاه و دمرز جدید جستجو و اکتشاف، تکامل فردی یا اجتماعیاقلیت خلاقداروی جدید میاستنی گراویفیلمی بسیار جالب از تغییرفتار وابسته به شکلچندین ماده غذایی که ماننابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت از تکینگی تا مغز از مغز تزبان نیاز تکاملی استشناسایی سلول های ایمنی اهیچ نقطه ای مرکزی تر از ابیماری کروتز فیلد جاکوبکمردرد با پوشیدن کفش مناجهان مادی، تجلی فضا در ذهبعد از کروناحس و ادراک قسمت ششمپروتز چشممشاهده آینده از روی مشاهتکامل ساختار رگهای مغزی امیدوار باش حتی اگر همه چدارویی خلط آورفراموش کارها باهوش تر هسرویا و خبر از آیندهنوار مغز مشاهده ی غیر مستابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز از مغز تسفر فقط مادی نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکشاهکار شش گوشهر چیز با هر چیز دیگر در تبیندیشکودکان خود را مشابه خود تجهان دارای برنامهتقلید مرحله ای نسبتا پیشخونریزی مغز در سندرم کووآنچه ناشناخته است باید شمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتاثیر نگاه ناظر هوشیار بانتظار گذر تندباد؟در کمتر از چند ماه سوش جدفضا و ذهن بازروزه داری و بیمار ی ام اس نوروفیبروماتوزابزارهای بقای موجود زندههمیشه، آنطور نیست که هستمنشاء کوانتومی هوشیاری ااز تکامل تا مغز، از مغز تسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر روغن رزماری استنشاشجاعت و ترسوقتی پر از گل شدی خودت را با خدا باشکار امروز را به فردا نیندجوانان وطنتمایل زیاد به خوردن بستنخانواده پایدارآیا ما تنها موجودات زنده مغز انسان برای شادمانی طتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باشدرمان های رایج ام اسقانون گذاری و تکاملروشی جدید در درمان سکته منکاتی در مورد تشنجاجزایی ناشناخته در شکل گهنر، پر کردن است نه فحش دمیوتونیک دیستروفیاساس انسان اندیشه و باور سندرم پس از ضربه به سرتازه های درمان ام اسضرب المثل یونانیواقعیت فیزیکی، تابعی از بازخورد یا فیدبککریستال زمان(قسمت دوم)جراحی گردن همیشه برای دیتنهاییخطر آلودگی هواآیا انسان با مغز بزرگش اخمغز در تنهایی آسیب میبیناولین دروغدرمان دارویی سرطان رحم بقطار پیشرفتراه فراری نیستنگاه من، نگاه تو و یا حقیاختلالات عضلانی ژنتیکهوش مصنوعی از عروسک بازی ما اکنون میدانیم فضا خالاصفهان زیباسیاهچاله و تکینگی ابتدایترازودونبحثی درباره هوش و تفاوتهعقل مجادله گرواکسن کرونا ساخته شده توگویید نوزده و ایمنی ساکتحقیقت، آن چیزی نیست که جلتو تغییر و تحولیدو بیماری روانی خود بزرگ آیا راهی برای رفع کم آبی نقش نگاه از پایین یا نگاهاین ایده که ذرات سیاهچالدرک فرد دیگر و رفتارهای ا