شگفتی های زنبور عسل

عسل دارای خواص بسیار ضد التهابی و ضد الرژی است. عسل از قدیم به عنوان درمانی طبیعی برای معالجه بسیاری از بیماری ها مانند التهاب مفاصل و اگزما و برخی التهابات استفاده میشده است. ولی شگفتی زنبور عسل محدود به تولید عسل نیست. شبکه زندگی زنبورها شکل شگفتی از ساختار اجتماعی قدرتمندی است که برای حفظ جامعه آنها شکل می گیرد.در این ساختار، زنبورهای کارگر گاهی برای نجات دادن کندو خود را کشتن میدهند. زندگی و تولید مثل زنبورها موضوع جالبی برای شناختن علت این فداکاری است، یعنی هرچند در نگاه اول ممکن است تصور شود زنبور کارگر، ایثارگری میکند ولی بررسی ساختمان ژنتیکی سه نوع زنبور موجود در کندو نشان میدهد این فداکاری فقط یک فرایند و دستور ژنتیکی صرف است. تولید مثل زنبورها در کندو به دو شکل جنسی و غیر جنسی انجام میشود در تولید مثل جنسی، تخمک با اسپرم زنبور نر، ترکیب میشود و ماده کارگر تولید میشود که مخلوطی از ژنهای نر و ملکه است.
برخی تخمک های ملکه، بدون ترکیب با اسپرم، از روش بکرزایی تبدیل به زنبورهای نر میشود و این زنبورها تر، گنجینه ای از ژنهای ملکه هستند.
بنابراین فداکاری زنبور ماده کارگر برای حفظ ژن های ملکه و زنبور نری است که ژنهای او مشابه ملکه است. بنابراین این فداکاری، دستوری ژنتیکی و نه یک ایثارگری حقیقی است.
اخیرا شگفتی دیگری از زندگی زنبورها کشف شده است
اتاق آپ در بوسنی از هوای کندوی زنبور عسل برای درمان بیماری های تنفسی استفاده میکند. این خانه های کوچک چوبی دارای لوله های هستند که هوا را از محل پروررش زنبورهای عسل به مجرای تنفسی فرد منتقل میکند.
اخیرا پزشکان موفق شده اند از هوای درون کندوی زنبور عسل برای بسیاری از بیماری های دستگاه تنفسی استفاده کنند
زنبور از دید بسیاری باعث ترس میشود زیرا نیش آن دردناک است حتی ممکن است در افرادی که دچار حساسیت به نیش آن هستند باعث مرگ شود با اینکه زنبور دارای ماده ای با ارزش غذایی و درمانی بالا به خصوص در عرصه پزشکی است و این میتواند نمایشی از ضرب المثل قدیمی باشد که چه بسیار چیزهای زیان باری که سودمند است! پژوهش های جدید بعد ازانجام آزمون های طبی نشان داد تنفس هوای کندوی زنبور عسل در درمان مبتلایان به آسم سودمند است.
زنبور عسل یکی از مفیدترین حشرات است. زنبور تولید عسل میکند و درختان میوه را تلقیح میکند تا به بار بنشینند ولی زنبور در برخی مناطق مانند چین به دلیل استفاده زیاد از حشره کش ها و انتشار برخی عنکبوت ها که از زنبور تغدیه میکنند رو به انقراض است.
درمان با هوای کندوی عسل:
کورتیزون در درمان التهاب مجاری تنفسی و آسم استفاده میشود، هرچند عوارض زیادی دارد از این رو کارشناسان و پزشکان به دنبال درمان های جایگزین هستند که بر اساس مواد طبیعی غیر زیان بار باشد. این سبب شده که گروهی از پژوهشگران به سوی درمان با هوای داخل کندوی زنبور عسل بروند. طی این درمان ها که در چند جلسه انجام میشود بیمار هوای درون کندوی زنبور عسل را به درون ریه خود میبرد. هر چند این کار برای برخی بیماران به دلیل بوی محیط کندو کمی آزار دهنده است ولی این هوا برای تنفس پاکیزه است. درمان با هوای درون کندو جدید نیست بلکه به یک قرن قبل برمیگردد و این در درمان هایی است که از ترکیب های اطراف این هوا مانند روغن و مواد ضد عفونی کننده استفاده شده است.
آیا این درمان باعث حساسیت میشود؟ با وجود مفید بودن این درمان برای آسم برخی پزشکان در مورد حساسیت ناشی از آن هشدار داده اند ولی پزشکولفگانگ سوتی متخصص بیماری های حساسیت در بیمارستان مارته ماری در شهر هاله تصور میکند تنفس هوای درون کندو بی خطر است با این حال به آزمون های بیشتری برای اثبات سودمندی این درمان در ریه های ملتهب نیاز هست.

تا بحر یفعل ما یشانقش محیط زندگی و مهاجرت دسیاهچاله هاانسان ها می توانند میدان تصادف یا قوانین ناشناختهاتوسوکسیمایدنگاه حقیقی نگاه به درون اطوفان بیداریحس چشایی و بویاییهوش مصنوعی از عروسک بازی از درخواست ها جدا شوواکسن کرونا و گشودن پنجرفناوری هوش مصنوعی نحوه خدی متیل فومارات(زادیوا)(باهوش ترین و با کیفیت تریدرک تصویر و زبان های مخلتگمان میکنی جرمی کوچکی در منبع هوشیاری کجاست قسمت تمایل زیاد به خوردن بستنآیا بزرگ شدن مغز فقط در درستگاری محدود به یک راه نتاثیر کپسول نوروهرب بر سنقش حیاتی تلومر دی ان آ دسکته مغزیاولین هیبرید بین انسان و ناتوانی در شناسایی چهره تغییرات منطقه بویایی مغزاخلاق پایه تکامل و فرهنگعلم به ما کمک میکند تا موحس و ادراک قسمت نوزدهمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاوبینار اساتید نورولوژی دفاصله ی همیشگی تصویر سازدانشمندان نورون مصنوعی سباغچه ی مندرد زانو همیشه نیاز به جرگاهی مغز بزرگ چالش استمروری بر تشنج و درمان هایمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتنهاییآپومورفین در پارکینسونزمان شگفت انگیزتاثیر انتخاب از طرف محیط نقش غذاها در کاهش دردهای ستم با شعار قانون بدترین ایمپلانت نخاعی میتواند دنرمش های مفید برای درد زاجنسیت و تفاوت های بیناییادغام دو حیطه علوم مغز و عادت همیشه خوب نیستحس و ادراک قسمت بیست و سوهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاصول توسعه ی یک ذهن کاملیکی از علل محدودیت مغز امفردا را نمیدانیمداروهای ضد تشنج با توضیح بخش فراموش شده ی حافظهذهن تو همیشه به چیزی اعتقپوست ساعتی مستقل از مغز دمرز جدید جستجو و اکتشاف، منبع هوشیاری کجاست؟(قسمتو تغییر و تحولیآرامش و سکونزونا به وسیله ویروس ابله تاثیر درجه حرارت بر عملکچند جهانی و علمسرگردانیایا بدون زبان میتوانیم تچرا در مغز انسان، فرورفتجهان یکپارچهارتباط غیرکلامی بین انساعصب سیاتیکحسن یوسف باغچه ی منهوش عاطفی قسمت دومبقای حقیقی در دور ماندن اژنهای مشترک بین انسان و وقلب روباتیکداروی سل سپتبرای یک زندگی معمولیرمز و رازهای ارتباط غیر کپیام های ناشناخته بر مغز مشاهده آینده از روی مشاهموفقیت در تفکر استتوهم فضای خالیآغاز فرایند دانستنزبان نیاز تکاملی استتاثیر رژیم گیاه خواری بر نون و القلمشلیک فراموشیاگر تلاش انسان امروز برانظام مثبت زندگیجهش های ژنتیکی مفید در سااز نظر علم اعصاب اراده آزخواص میوه ی بههیچ کاری نکردن به معنی چیبه خوبی های دیگران فکرکنکمردرد با پوشیدن کفش مناقدرت مردمدر هم تنیدگی مرزها و بی مبرخی اصول سلامت کمررویا حقی از طرف خداپروژه ی ژنوم انسانیمغز قلبمیگرن شدید قابل درمان اسزبان، وسیله شناسایی محیطتوانایی یک فرد، برای تغیالکترومغناطیس شنوایی و هتبدیل پلاستیک به کربن و سنوار عصب و عضله تعیین محلشگفت زده و حیران باشابزار بقا از نخستین همانهمه چیز در زمان کنونی استجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز تکینگی تا مغز از مغز تخوشبختی دور از رنج های مهز ذره، یک دنیاستدر عید نوروز مراقب تصادف بی شرمیکودکان میتوانند ناقل بی لیروپریم داروی ترکیبی ضدبررسی بیماری التهابی رودروزهای سختآلودگی هوا چالش قرن جدیدمغز انسان برای ایجاد تمدما بخشی از این جهان مرتبطسلول های بنیادی منابع و اتکنولوژی جدید که سلول هاامیدهای جدید برای بازیابترازودوننیوالینشباهت مغز و کیهانحقیقت آنطور نیست که به نظابزار بقا از نخستین همانهمراهی میاستنی با برخی ساز تکینگی تا مغز از مغز تخطا در محاسبات چیزی کاملبیماری ای شبیه ام اس مولتوقتی ریشه ها عمیقند از چیدرمان آرتروز با ورزش موضکاهش سن بیولوژیکی، تنها مقابله با کرونا با علم اسبعد از کروناریه زغالیتکامل داروینی هنوز در حاآواز خواندن در قفس، نشانمغز بزرگترین مصرف کننده مباحث مهم حس و ادراکسندرم پیریفورمیسانتقال ماده و انرژیتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ابزار بقای موجود زنده از چگونه انتظارات بر ادراک صبر بسیار بایدحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز تکینگی تا مغز، از مغز دندان ها را مسواک بزنید تبیوگرافیواقعیت چند سویهدرمان سرگیجه بدون داروکریستال هامنابع انرژی از نفت و گاز تقلید از روی طبیعتآیا هوش مصنوعی زندگی بشرراه نجاتراه های جدید برای قضاوت رتاول کف پا و حقیقتنقش مرکز تنفس سلولی در بیسیاهچاله های فضایی منابعانسان یک کتابخانه استتضادهای علمیاتصال مغز و کامپیوترنگاه دوبارهطوفان زیباییحس و ادراک (قسمت اول )هوش مصنوعی از عروسک بازی از دست دادن دم در پیشینیاواکسن کرونا از حقیقت تاتفواید روزه داری متناوبدین اجباریباور و کیهان شناسیدرک حقیقت نردبان و مسیری گنجینه ای به نام ویتامین محدودیت های حافظه و حافظمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمایز یا کشف یگانگیآیا تکامل و تغییرات ژنتیرشته نوروایمونولوژی و نقتاثیر کتامین در درمان پانقش خرچنگ های نعل اسبی درسال سیزده ماههاولین تصویر در تاریخ از سنادیدنی ها واقعی هستندتغییرات مغز پس از 40 سالگیاختلاف خانوادگی را حل کنعلم بدون توقفحس و ادراک قسمت هفتمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاوجود قبل از ناظر هوشمندفتون های زیستیدانشمندان یک فرضیه رادیکبحتی علمی درباره تمایل بدردهای سال گذشته فراموش گاهی جهت را عوض کنمرکز هوشیاری، روح یا بدن منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتنهایی رمز نوآوری استآپومورفین در پارکینسونزمزمه ات مانده در گوشمتاثیر احتمالی عصاره تغلینقشه مغزی هر فرد منحصر بهستم، بی پاسخ نیستایمان به رویانرمش های مفید در سرگیجهجهل مقدسارتقا و تکامل سنت آفرینش عادت کن از بالا نگاه کنیحس و ادراک قسمت بیستمهوش مصنوعی درمانگر کامپیاصول سلامت کمریافته های نوین علوم پرده فرزندان زمان خودداروی فامپیریدین یا نورلبخش های تنظیمی ژنومذهن خود را مشغول هماهنگیپوشاندن خود از نورمرزهای حقیقی یا مرزهای تمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتو جهانی هستی که خودش را آرامش(سکوت) stillness و تکاپوزیان غذاهای پرچربتاثیر درجه حرارت بر عملکچند روش ساده برای موفقیتسربازان ما محققا غلبه می ایا تکامل هدفمند استچرا ذرات بنیادی معمولاً جهان کنونی و مغز بزرگتریارتروز یا خوردگی و التهاعضلانی که طی سخن گفتن چقدحساسیت روانی متفاوتهوش عاطفی قسمت سومبلندی در ذهن ما درک بلندیژنهای هوش ، کدامندقلب را نشکنداروی ضد چاقیبرای پیش بینی آینده مغز درمز گشایی از اتصالات مغزپیدایش زبانمشاهدات آمیخته با اشتباهمولکول ضد پیریتوهم فضای خالی یا توهم فضآغاز فصل سرما و دوباره تکزبان و کلمه حتی برای کسانتاثیر رژیم گیاه خواری بر نوآوری ای شگفت انگیز دانشنا در ابهای گرم جنوب نیااگر خواهان پیروزی هستینظریه ی تکامل در درمان بیجهش های ژنتیکی غیر تصادفاز نظر علم اعصاب اراده آزخواص هندوانههیچ کس مانند تو نگاه نمیکبه خودت مغرور نشوکنفرانس تشنج هتل کوثر اصقدرت و شناخت حقیقتدر هم تنیدگی کوانتومیبرخی اطلاعات روانشناسی مرویاها از مغز است یا ناخوپروژه ی ژنوم انسانیمغز ما کوچکتر از نیم نقطهمیدان مغناطيسي زمین بشر زدودن نقص از هوش مصنوعیتوازن مهمتر از فعالیت زیالکتروتاکسی(گرایش و حرکتبدیل تراکت صوتی مصنوعی نوار عصب و عضله در مطب دکشگفتی های نقشه ی ژنتیکیابزار بقا از نخستین همانهمه چیز، ثبت می شودجبران از دست رفته هااز تکینگی تا مغز از مغز تخیالپردازی نکنهزینه ای که برای اندیشیددرمان نگهدارنده ی اعتیادبی عدالتی در توزیع واکسن کودکان خود را مشابه خود تلیس دگرامفتامین یا ویاسبررسی سیستم تعادلی بدن اروش مقابله مغز با محدودیآلودگی هوا و ویروس کرونامغز انسان برای شادمانی طما تحت کنترل ژنها هستیم یسلول های بدن تو پیر نیستنامیدوار باش حتی اگر همه چتراشه مغز بدون واسطه ی دنیکولا تسلاشباهت مغز با کیهان مادیحقیقت افرادابزار بقا از نخستین همانهمراهی نوعی سردرد میگرنیاز تکینگی تا مغز از مغز تخطای ادراک کارمابیماری اسپینال ماسکولار وقتی شروع به بیدار شدن میدرمان ام اس(مولتیپل اسکلکایروپاکتیک چیستملاحظه های اخلاقی دربارهبعد از کرونا دلخوشی بیهوریواستیگمینتکامل داروینی هنوز در حاآینه در اینهمغز حریص برای خون، کلید تمبتکران خودشکوفاسندرم پیریفورمیسانتروپی و هوشیاریتشنج چیستابزار بقای موجود زنده از چگونه به سطح بالایی از هوصد قدح، نفتاده بشکستحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاز تکینگی تا مغز، از مغز ده روش موفقیتبیان ژن های اسکیزوفرنی دواقعیت چیستدرمان سرطان با امواج صوتکریستال زمان(قسمت اولمنابع انرژی از نفت و گاز تقلید از طبیعتآیا هوش ارثی دریافتی از پتقویت مغز با ورزشآیا هوش سریعی که بدون احسراه های جدید برای قضاوت رتابوهای ذهنینقش نگاه از پایین یا نگاهسیاهچاله ها، دارای پرتو انسان باشتظاهر خوابیده ی مادهاثر مضر مصرف طولانی مدت رطولانی ترین شبحس و ادراک (قسمت دوم )هوش مصنوعی از عروسک بازی از روده تا مغزواکسن کرونا ساخته شده توفواید زیاد دوچرخه سواریدین، اجباری نیستباید از انسان ترسیددرک دیگرانگوهر با نظر دیگران سنگ نممحدودیت درک انسانمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمدن قدیمی ای در جنوب ایرآیا جنین انسان، هوشمندی رشد مغز فرایندی پیچیده اتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش داروهاي مختلف معروف سانسور از روی قصد بسیاری اولین دارو برای آتاکسی فنادانی در قرن بیست و یکم،تغییرات آب و هوایی که به اختلال حرکتی مانند لرزش علم در حال توسعهحس و ادراک قسمت هفدهمهوش مصنوعی از عروسک بازی استیفن هاوکینگ در مورد هوراپامیل در بارداریفروتنی معرفتیدانشمندان ژنی از مغز انسبحث درباره پیدایش و منشا دردی که سالهاست درمان نشگذر زمان کاملا وابسته به مرکز حافظه کجاستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتنبیه چقدر موثر استآب زندگی است قسمت چهارمزنان باهوش ترتاثیر ترکیبات استاتین (سنقشه های مغزی جدید با جزیستون فقرات انسان دو پا جلاین پیوند نه با مغز بلکه نرمش های موثر در کمردردجهان فراکتالارتقا یا بازگشت به قبل ازعادت کن خوب حرف بزنیحس و ادراک قسمت دهمهوش مصنوعی درخدمت خلق وحاضطراب و ترسیاد گرفتن مداومفرضیه ای جدید توضیح میدهداروی لیراگلوتیدبخش بزرگی حس و ادراک ما اذهن خالی از شلوغی افکارپیموزایدمزایای شکلات تلخ برای سلمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتو جدای از کیهان نیستیآزمون تجربی، راهی برای رزیباترین چیز در پیر شدنتاثیر درجه حرارت بر عملکچندین ماده غذایی که ماننسربرولایزینایجاد احساساتچراروياها را به یاد نمی آجهان کاملی در اطراف ما پرارزش های وارونهغم بی پایانخفاش کور و انسان بینا؟هوش عاطفی قسمت ششمبلوغ چیستژنهای حاکم بر انسان و انسقوی تر باشداروی ضد چاقیبرای اولین بار دانشمندانرمز پیشرفت تواضع است نه طپیر شدن حتمی نیستمطالبه ی حق خودمولتیپل اسکلروز در زنان توهم لیلیپوتی(ریزبینی)آغاز مبهم آفرینشزبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر رژیم گیاه خواری بر نوار مغز مشاهده ی غیر مستشناخت و معرفت، و نقش آن داپل ویژن پرو در تشخیص بیمنظریه ی تکامل در درمان بیجهش های بیماری زا، معمولاز واقعیت امروز تا حقیقتخواص انارهیچ کس حقیقت را درون مغز به دنبال رستگاری باشکنگره بین المللی سردرد دقدرت کنترل خوددر هم تنیدگی کوانتومی و پبرخی بیماری ها که در آن برویاهای پر رمز و حیرتی درپروانه ی آسمانیمغز مانند تلفن استمیدان های مغناطیسی قابل سفر فقط مادی نیستتوت زیاد بخوریدالکترودهای کاشتنیتبدیل سلولهای محافط به سنوبت کودکانشگفتی های زنبور عسلابزار بقا از نخستین همانهمه ی سردردها بی خطر نیستجدا کردن ناخالصی هااز تکینگی تا مغز از مغز تخانه ی تاریکهزینه سنگین انسان در ازادرمان نابینایان آیا ممکنبیمار 101 ساله، مبتلا به سکودکان را برای راه آماده لا اکراه فی الدینبررسی علل کمر درد در میانروش های صرفه جویی در ایجاآلودگی هوا و پارکینسونمغز انسان برای شادمانی طمانند آب باشسلول بنیادی و ای ال اسامیدواریتراشه ها روی مغزنیاز به آموزش مجازی دیجیشباهت های ریشه ای چند بیمحقیقت انسانابزار بقا از نخستین همانهندسه ی پایه ایاز تکینگی تا مغز از مغز تخطای حسبیماری اضطراب عمومیویتنام نوعی کرونا ویروس درمان تومورهای مغزی با اکار امروز را به فردا نیندملاحظات بیهوشی قبل از جربعد از کرونا دلخوشی بیهوریاضیات یک حس جدید استتکامل زبانآیندهمغز در تنهایی آسیب میبینمتواضع باشسندرم پای بی قرارانتظار گذر تندباد؟تشنج و حرکات شبه تشنجی قاابزار بقای موجود زنده از چگونه باغبانی باعث کاهش صدای بم با فرکانس پایین، حافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز، از مغز دهن، بزرگترین سرمایهبیان حقیقتواقعیت چیستدرمان ضایعات نخاعیکریستال زمان(قسمت دوم)منابع انرژی از نفت و گاز منابع انرژی از نفت و گاز تقویت استخوان در گرو تغذآیا هشیاری کوانتومی وجودراه پیروزی در زندگی چیستتاثیر فکر بر سلامتنقش نظام غذایی در تکامل مسیاهچاله و تکینگی ابتدایانسان جدید از چه زمانی پاتظاهری از ماده است که بیداثرات فشار روحی شدیدطی یکصد هزار سال اخیر هرچحس و ادراک قسمت 67هوش مصنوعی از عروسک بازی از سایه بگذرواکسن آلزایمرفیلم کوتاه هیروشیما از هدیوار همه اش توهم بودبابا زود بیادرک درست از خود و هوشیاریگویید نوزده و ایمنی ساکتمخچه فراتر از حفظ تعادلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمدن پیشرفته ی پیشینیانآیا جهان ذهن و افکار ما مرشد مغز علت تمایل انسان بتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش درختان در تکاملسانسور بر بسیاری از حقایاولین دروغنازوکلسینتغییرات تکاملی سر انسان اختلال خواب فرد را مستعد علم راهی برای اندیشیدن احس و ادراک قسمت هجدهمهوش مصنوعی از عروسک تا کماستیفن هاوکینگ در تفسیر ورزش هوازی مرتب خیلی به قفروتنی و غروردانشمندان پاسخ کوانتومی بحثي درباره هوش و تفاوتهدرس گرفتن از شکست هاگذشته را دفن کنمرکز حافظه کجاستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتهدیدهای هوش مصنوعیآب زندگی است قسمت هفتمزنجیرها را ما باید پاره کتاثیر تغذیه بر سلامت روانقشه با واقعیت متفاوت اسستارگانی قبل از آغاز کیهاین اندوه چیستنرمشهای مهم برای تقویت عجهان قابل مشاهده بخش کوچارتوکين تراپی روشی جديد عادت کردن به نعمتحس و ادراک قسمت دوازدهمهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاطلاع رسانی اینترنتییاد بگیر فراموش کنیفساد اقتصادی سیتماتیک درداروی تشنجی دربارداریبخش بزرگتر کیهان ناشناختذهن سالمپیموزایدمسمومیت دانش آموزان بی گمنبع هوشیاری در کجاست؟ قتو دی ان ای خاص ميتوکندريآزمون ذهنی گربه ی شرودینزیباترین چیز در افزایش ستاثیر درجه حرارت بر عملکچندجهانیسردرد میگرنایران بزرگچراروياها را به یاد نمی آجهان پیوستهارزش های حقیقی ارزش های غغم بی پایانخفاش با شیوع همه گیری جدیهوش عاطفی بیشتر در زنانبلعیدن ستاره توسط سیاهچاکفش و کتابقیچی ژنتیکیداروی ضد تشنج با قابليت تبرای تمدن سازی، باید در برمز بقای جهش ژنتیکیپیراستاممطالبی در مورد تشنجمواد کوانتومی جدید، ممکنتوهم چیستإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَزبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر رژیم گیاهخواری بر نوار مغز با توضیح دکتر فاشناخت حقیقت یا آرزوهای گاپی ژنتیکنظریه ی تکامل در درمان بیجهش تمدنی عجیب و شگفت انساز کجا آمده ام و به کجا میخواص اردههیچ اندر هیچبه زودی شبکه مغزی به جای کنگره بین المللی سردرد دقدرت انسان در نگاه به ابعدر هم تنیدگی کوانتومی و دبرخی بیماری های خاص که بدرویای شفافپرواز از نیویورک تا لوس آمغز مادران و کودکان در زممیدان های کوانتومی خلاسفر نامه سفر به بم و جنوب توسعه هوش مصنوعی قادر اسالگو نداشتیمتبر را بردارنور از عمق تاریکیشانس یا نتیجه ی تلاشابزار بقا از نخستین همانهمه جا خیر بکارجدایی خطای حسی استاز تکینگی تا مغز از مغز تخانواده پایدارهزاران سال چشم های بینا ودرمان های اسرار آمیز در آبیمار مرکز تنفس سلولیکوری گذرای ناشی از موبایلاموژین داروی ضد اوتیسم؟برطرف کردن خشونت را از خاروش های عملی برای رفع کمرتکنولوژی جدید که سلول هاآلزایمرمغز انسان رو به کوچک تر شماه رجبسلول بنیادین از مخاط بینامیدواری و مغزتراشه ی هوش مصنوعی در مغزچیز جدید را بپذیرشباهت کیهان و مغزحقیقت اشیاابزار بقا از نخستین همانهندسه ی رایج کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تخطر آلودگی هوابیماری بیش فعالیویتامین E برای فعالیت صحدرمان تشنجکار با یگانگی و یکپارچگیممانتین یا آلزیکسا یا ابتفکر قبل از کارریتوکسیمابتکامل زبانآینده ی انسان در فراتر ازمغز را از روی امواج بشناسمجموعه های پر سلولی بدن مسندرم پس از ضربه به سراندوه در دنیا استتشنج به صورت اختلال رفتاابزار بقای موجود زنده از چگونه تکامل مغزهای کنونیصرع و درمان های آنحافظه های کاذبهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز، از مغز دو ویژگی انتزاع و قدرت تجبیداری معنوی یعنی دوستی واقعیت های متفاوتدرمانهای بیماری پارکینسکریستال زمان(قسمت سوم)کشف مکانیسم عصبی خوانش پمنابع انرژی از نفت و گاز تقویت حافظه یا هوش مصنوعآیا واکنش های یاد گرفته وراه انسان شدن، راه رفتن وتاثیر مشاهده بر واقعیت بنقش نظریه تکامل در شناساسیاهچاله ی منفرد یا سیاهانسان خطرناکترین موجودنگاهی بر قدرت بینایی دراتعویض دارو در تشنجاثرات مفید قهوهطبیعت موجی جهانحس و ادراک قسمت 74هوش مصنوعی از عروسک بازی از علم جز اندکی به شما داواکسن ایرانی کرونا تولیدفیلمی بسیار جالب از تغییدیوار، از ابتدا توهم بودباد و موجدرک عمیق در حیواناتگوش دادن بهتر از حرف زدنمخچه ، فراتر از حفظ تعادلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمدن بشری و مغز اخلاقیآیا جهش های ژنتیکی، ویرورشد در سختی استتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش ذهن و شناخت در حوادث ساهچاله ها تبخیر نمیشوداولین سلول مصنوعینباید صبر کرد آتش را بعد تغذیه بر ژنها تاثیر دارداختلال در شناسایی حروف و علم ساختن برج های چرخانحس و ادراک قسمت هشتمهوش مصنوعی از عروسک تا کماستخوان های کشف شده، ممکورزش هوازی ، بهترین تمریفرگشت و تکامل تصادفی محض دانشمندان اولین سلول مصنبحثی جالب درباره محدودیتدست و پا زدن در سایه؟گریه ی ابر، رمز طراوت باغمرکز خنده در کجای مغز استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو یک معجزه ایآب زندگی است قسمت اولزندگی فعال و مثبت روند آلتاثیر حرکات چشم بر امواج نقص های سیستمی ایمنیسخن نیکو مانند درخت نیکواین ایده که ذرات سیاهچالچرا ماشین باید نتایج را پجهان موازی و حجاب هاارتباط میکروب روده و پارعادت بد را ترک کنحس و ادراک قسمت سومهوش مصنوعی، اتفاقات و تحاطلاعات حسی ما از جهان، چیادگیری مهارت های جدید دفشار و قدرتداروی جدید ALSبخش دیگری در وجود انسان هذهت را روی چیزهای مفید متپیچیدگی های مغزمگسمسمومیت دانش آموزان، قمامنبع هوشیاری در کجاست؟(قتو در میانه ی جهان نیستی آزمون ذهنی گربه شرودینگرزیر فشار کووید چه باید کرتاثیر درجه حرارت بر عملکنه ناامیدی بلکه ارتقاسردرد میگرن در کودکانایرادهای موجود در خلقت بچراغ های متفاوت و نور یکسجهان پیوستهارزش حقیقی زبان قسمت اولغیرقابل دیدن کردن مادهخلا، حقیقی نیستهوش عاطفی در زنان بیشتر ابنی عباس، ننگی بر تاریخکل اقیانوس در یک ذرهقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصداروی ضد تشنج با قابليت تبرای خودآگاه بودن تو بایرمز جهانپیشینیان انسان از هفت میمطالعه ای بیان میکند اهدموجود بی مغزی که می تواندتوهم و خیالافت فشار خون ناگهانی در وزبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر رژِیم غذایی بر میگنوار مغز ترجمه رخدادهای شناخت درون، شناخت بیرون؛ابتدا سخت ترین استنظریه ی ریسمانجهشهای مفید و ذکاوتی که داز کسی که یک کتاب خوانده خواص بادام زمینیهیچگاه از فشار و شکست نتربه زیر پای خود نگاه نکن بکنترل همجوشی هسته ای با هقدرت ذهندر هر سوراخی سر نکنبرخی توجهات در ببمار پارروان سالمپروتئین های ساده ی ابتدامغز چون ابزار هوش است دلیمیدان بنیادین اطلاعاتسفر به مریخ در 39 روزتوسعه برخی شغل ها با هوش الگو و عادت را بشکن و در اتحریک عمقی مغزنور درونشانس یا تلاشابزار بقا از نخستین همانهمیشه چیزی برای تنهایی داز تکینگی تا مغز از مغز تخار و گلهستي مادي ای که ما کوچکتردرمان های بیماری آلزایمربیماری لبر و نابینایی آنکی غایب شدی تا نیازمند دللایو دوم دکتر سید سلمان فبزرگ فکر کنروش هایی برای کم کردن اضطتکینگیآملودیپین داروی ضد فشار مغز انسان رو به کوچکتر شدماپروتیلینسلول عصبی شاهکار انطباق امیدی به این سوی قبر نیستتراشه ی بیولوژِیکچیزی منتظر شناخته شدنشباهت زیاد بین سلول هاي عحقیقت تنها چیزی است که شاابزار بقای موجود زنده از هندسه بنیادیناز تکینگی تا مغز از مغز تخطر را بپذیربیماری تی تی پیویتامین E در چه مواد غذایدرمان جدید ALSکارهای کوچک، بی ارزش نیسمن کسی در ناکسی دریافتم تفکر ترکیبی در هوش مصنوعریسپریدونتکامل زبان انسان از پیشیآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز زنان جوانتر از مغز مرمجرم، گاهی قربانی استسندرم جدایی مغزاندوه دردی را دوا نمیکندتشنج عدم توازن بین نورون ابزار بقای موجود زنده از چگونه جمعیت های بزرگ شکل ضایعه ی شبکه لومبوساکرالحافظه و اطلاعات در کجاست هوش مصنوعی الفاگواز تکینگی تا مغز، از مغز دو بیماری روانی خود بزرگ بیداری و خواب کدام بهتر اواقعیت و مجازدرماندگی به دلیل عادت کردرها بسته نیستکشف مکانیسمی پیچیده در بمنابع انرژی از نفت و گاز تقویت سیستم ایمنیآیا یک، وجود داردراه بی شکستتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنقش هورمون های تیروئید دسیاهچاله ی تولید کنندهانسان در هستی یا هستی در نگاهی بر توانایی اجزاي بتعامل انسان و هوش مصنوعیاثرات مفید روزه داریطبیعت بر اساس هماهنگیحس و ادراک قسمت 75هوش مصنوعی از عروسک بازی ازدواج های بین گونه ای، رواکسن اسپایکوژنفیروز نادریدید تو همیشه محدود به مقدباد غرور و سر پر از نخوت ودرگیری قلب در بیماری ویرگوشه بیماری اتوزومال رسسمخچه ابزاري که وظیفه آن فمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمدن زیر آبآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجرشد، رسیدن به یک هدف نیستتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش روی و منیزیم در سلامتسایه ی هوشیاریاوکرلیزوماب داروی جدید شنبرو و انرژی مداومثبت و دستکار ی حافظهاختلال در شناسایی حروف و علایم کمبود ویتامین E را حس و ادراک قسمت هشتاد و نهوش مصنوعی از عروسک تا کماستروژن مانند سپر زنان دورزش و میگرنفراموش کارها باهوش تر هسدانشمندان تغییر میدان مغبحثی در مورد نقش ویتامين دست کردن در گوشگربه شرودینگر و تاثیر مشمرگ چیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو یک جهان در مغز خودت هسآب زندگی است قسمت دومزندگی هوشمند در خارج از زتاثیر دوپامین و سروتونیننقص در تشخیص هیجانات عامسخن و سکوتاین ابتدای تناقض هاستچرا مردم با زندگی میجنگنجهان ما میتواند به اندازارتباط ماده و انرژیعادت دادن مغز بر تفکرحس و ادراک قسمت سی و هشتمهوش احساسیاطلاعاتی عمومی در مورد میادگیری هوش مصنوعی، عمیقفضا و ذهن بازداروی جدید s3 در درمان ام بخشیدن دیگران یعنی آرامشذخیره ی شگفت انگیز اطلاعپیچیدگی های مغزی در درک زمسیر دشوار تکامل و ارتقامنبع خواب و رویاتوقف؛ شکستآزادی عقیده، آرمانی که تزیرفون داروی ضد ام استاثیر درجه حرارت بر عملکنه به اعدامسردرد میگرنی در کودکانایستادن در برابر آزادی بنزاع ها بیهوده استجهان پر از چیزهای اسرار آارزش حقیقی زبان قسمت دومغرور و علمخلا، خالی نیستهوش عاطفی در زنان بیشتر ابه قفس های سیاهت ننازکلمات بلند نه صدای بلندقانون مندی نقشه ژنتیکی مداروی ضد تشنج توپیراماتبرای رشد، باید از مسیر خطرمز جهان خاصیت فراکتالپیشرفت های جدید علوم اعصمعماری، هندسه ی قابل مشاموجودات مقهور ژنها هستندتوهم وجودافت هوشیاری به دنبال کاهزبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر سلامت دستگاه گوارشنوار مغز در فراموشی هاشناسایی تاریخچه ی تکاملیابتدایی که در ذهن دانشمننظریه تکامل در درمان بیمجهشهای مفید و ذکاوتی که داز آغاز خلقت تا نگاه انساخواص شکلات تلخهیپرپاراتیروئیدیسمبه سیاهی عادت نکنیمکنترل جاذبهقدرت شناختی انسان، محدوددر والنتاین کتاب بدید همبرخی توصیه ها برای واکسیروبات ها قول میدهندپروتز چشممغز چگونه صداها را فیلتر میدازولام در درمان تشنج سفر به درون سفری زیباتوصیه های سازمان بهداشت الگوی بنیادین و هوشیاریتحریک عمقی مغز در آلزایمنوروفیبروماتوزشاهکار قرنابزار بقا از نخستین همانهمیشه چشمی مراقب و نگهبااز تکینگی تا مغز از مغز تخارق العاده و استثنایی بهستی ما پس از شروعی چگال درمان های بیماری اس ام ایبیماری میاستنی گراویسکیهان خود را طراحی میکندلبخند بزن شاید صبح فردا زبزرگ شدن مغز محدود به دورروش هایی برای جلوگیری از تکامل فردی یا اجتماعیآموزش نوین زبانمغز ایندگان چگونه استماجرای جهل مقدسسلول عصبی، در محل خاص خودامیدی تازه در درمان سرطاتربیت کودکان وظیفه ای مهچیزی خارج از مغزهای ما نیشباهت زیاد بین سلول هاي عحقیقت خواب و رویاابزار بقای موجود زنده از هندسه در پایه ی همه ی واکاز تکینگی تا مغز از مغز تخطرات هوش مصنوعیبیماری خود ایمن اعصاب محویتامین کادرمان جدید میگرن با انتی کارهایی بیش از طراحی و گپمن پر از تلخیمتفکر خلا ق در برابر توهم ریسدیپلام تنها داروی تایتکامل ساختار رگهای مغزی آینده با ترس جمع نمیشودمغزهای کوچک بی احساسمحل درک احساسات روحانیسندرم دزدی ساب کلاویناندوهگین نباش اگر درب یا تشویق خواندن به کودکانابزارهای پیشرفته ارتباط چگونه جمعیت های بزرگ شکل ضایعه ی عروقی مخچهحافظه و اطلاعات در کجاست هوش مصنوعی اکنون می تواناز تکامل تا مغز از مغز تا دو بار در هفته ماهی مصرف بیست تمرین ساده برای جلوبیش از نیمی از موارد انتقدرهای اسرارآمیز و پوشیدهکشف ارتباط جدیدی از ارتبمنابع انرژی از نفت و گاز تلقین اطلاعات و حافظهآیا کیهان می تواند یک شبیراه طولانی را به سلامت گذتاثیر نگاه و مشاهده ناظر نقش هورمون زنانه استروژنسیاره ی ابلهانانسان عامل توقف رشد مغزنگاهت را بلند کنتعامل انسان با هوش مصنوعاثرات مضر ماری جواناطعمه ی شبکه های ارتباط اجحس و ادراک قسمت 78هوش مصنوعی از عروسک بازی اسکلت خارجی در درمان اختواکسن اسپایکوژن ضد کرونافیزیک مولکولها و ذرات در دیدن خدا در همه چیزبار مغز بر دو استخواندرگیری مغز در بیماری کویگوشت خواری یا گیاه خواریمخچه تاثیر گذار بر حافظهمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمدنی قدیمی در شمال خلیج آیا خداباوری محصول تکاملز گهواره تا گورتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش روزه داری در سالم و جسایه را اصالت دادن، جز فرايندگان چگونه خواهند دیدچت جی پی تیثبت امواج الکتریکی در عصاختلالات مخچهعلایم کمبود ویتامین E را حس و ادراک قسمت هشتاد و شهوش مصنوعی از عروسک تا کماسرار آفرینش در موجورزش بهترین درمان بیش فعفراموشی همیشه هم بد نیستدانشمندان روش هاي جدیدی بحثی در مورد نقش کلسیم و دست آسمانگزیده ای از وبینار یا کنفمرگ و میر پنهانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو کجای جهانیآب زندگی است قسمت سومزندگی و داراییتاثیر دپاکین بر بیماری منقطه ی رسیدن به قلهسخن پاک و ثابتاینکه به خاطرخودت زندگی چرا مغز انسان سه هزار سالجهان مادی، تجلی فضا در ذهارتباط متقابل با همه ی حیعارضه جدید ویروس کرونا سحس و ادراک قسمت سی و ششمهوش احساسیاطلاعاتی عمومی در مورد میادگرفتن، آغاز حرکت است فضای قلب منبع نبوغ استداروی جدید لنفوم و لوکمیبخشش، عقلانی یا غیر عاقلذره ی معین یا ابری از الکپیوند قلب خوک، به فرد دچامسئول صیانت از عقیده کیسمنتظر نمان چیزی نور را بهتولید مولکول جدید توسط هآزار دیگری، آزار خود استزیرک ترین مردمتاثیر درجه حرارت بر عملکنه به اعدامسردرد و علتهای آناکنون را با همه ی نقص هاینزاع بین جهل و علم رو به پجهان پر از چیزهای جادویی ارزش حقیقی زبان قسمت سومغربال در زندگیخلاصه ای از مطالب همایش مهوشمندی کیهانبه مغز خزندگان خودت اجازکلوزاپین داروی ضد جنونقانون گذاری و تکاملداروی ضد جنون در درمان تیبرای زندگی سالم، یافتن ترنگ کردن، حقیقت نیستپیشرفت در عقل است یا ظواهمعنی روزهمورد نادر همپوشانی دو بیتوهم وجودافتخار انسانزبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر عصاره تغلیظ شده گینوار مغز در تشخیص بیماری شناسایی سلول های ایمنی اابتذال با شعار دیننظریه تکامل در درمان بیمجوانان وطناز انفجار بزرگ تا انفجار خواص شگفت هویجهاوکينگ پیش از مرگش رسالبه سخن توجه کن نه گویندهکندر در بیماریهای التهابقدرت عشقدر یک فراکتال هر نقطه مرکبرخی درمان های Spinal Muscular Atروبات های ریز در درمان بیپروتز عصبی برای تکلممغز ناتوان از توجیه پیدامکان زمان یا حافظه زمانسفر تجهیزات ناسا به مریخ توصیه های غیر دارویی در سالگوبرداری از طبیعتتداوم مهم است نه سرعتنورون هاي مصنوعی می توانشاهکار شش گوشجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهمیشه اطمینان تو بر خدا باز تکینگی تا مغز از مغز تخبر مهم تلسکوپ هابلهشت توصیه برای کاستن از ددرمان های جدید ALSبیماری های میتوکندریکیهانِ هوشیارِ در حال یالحظات خوش با کودکانبزرگ شدن تقریبا ناگهانی روش هایی ساده برای کاهش اتکامل مادی تا ابزار هوشمآمارهای ارائه شده در سطح مغز ابزار بقای برتر مادیماجرای عجیب گالیلهسلولهای ایمنی القا کنندهامگا سه عامل مهم سلامتترجمه فعالیت های عضله به چیزی شبیه نور تو نیستشجاعت و ترسحقیقت در علم، هرگز نهایی ابزار بقای موجود زنده از هندسه زبانِ زمان استاز تکینگی تا مغز از مغز تدفاع از پیامبربیماری دویکویتامین کا و استخواندرمان جدید کنترل مولتیپلکاربرد روباتهای ريزنانومن بی من، بهتر یاد میگیرمتفاوت مغز انسان و میمون هریشه های مشترک همه ی موجوتکامل شناخت انسان با کشفآیا فراموشی حتمی استمغز، فقط گیرندهمحل درک احساسات روحانی دسندرم سردرد به دلیل افت فاندام حسی، درک از بخش هایتشخیص ژنتیکی آتروفی های ابزارهای بقا از نخستین هچگونه حافظه را قویتر کنیضایعات در عصب زیر زبانیحافظه و اطلاعات در کجاستهوش مصنوعی از عروسک های باز تکامل تا مغز، از مغز تدو برابر شدن خطر مرگ و میALS نگاهی کامل بر بیماری ودو برابر شدن خطر مرگ و میبیشتر کمردردها نیازی به درون قفس یا بیرون از آنکشف جمجمه ای درکوه ایرهومنابع انرژی از نفت و گاز تلاش ها برای کشف منابع جدآیا گذشته، امروز وآینده رابطه تشنج و اوتیسمتاثیر نگاه انسان بر رفتانقش ویتامین K در ترمیم اسسیاره ابلهانانسانیت در هم تنیده و متصچالش هوشیاری و اینکه چرا تعداد کلی ذهن ها در جهان اجزای پر سلولی بدن انسان ظهور امواج مغزی در مغز مصحس و ادراک قسمت 82هوش مصنوعی از عروسک بازی اسکار، لگوی هوشمندواکسن دیگر کرونا ساخته شفیزیک هوشیاریدیدگاه نارسای دوگانه ی مبار بزرگ ایستادن بر دو پادرگیری مغز در بیماران مبگیلگمش باستانی کیستمخاطب قرار دادن مردم، کامنبع هوشیاری کجاست قسمت تمرکز و مدیتیشنآیا دلفین ها می تواند از زمین در برابر عظمت کیهانتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش رژیم غذایی بر رشد و اساخت سلول عصبی حتی پس از ايا اراده آزاد توهم است یچت جی پی تیجلو رفتن یا عقبگرداختلالات حرکتی در انسانعلائم عصبی آلزایمر، با احس و ادراک قسمت پنجمهوش مصنوعی از عروسک تا کماسرار بازسازی اندام هاورزش در کمر دردفراموشی و مسیر روحانیدانشمندان روشی برای تبدیبحثی در مورد حقیقت فضا و دست بالای دستگزارش یک مورد جالب لخته ومرگ و میر بسیار بالای ناشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو کز محنت دیگران بی غمیآب، زندگی است(قسمت پنجم)زندگی بی دودتاثیر داروهای ضد التهاب نقطه ای بود و دگر هیچ نبوسخت ترین کار، شناخت خود ااینکه خانواده ات سالم باچرا مغزهای ما ارتقا یافت جهان مرئی و نامرئیارتباط چاقی و کاهش قدرت بعجول نباشحس و ادراک قسمت سیزدهمهوش بشری تهدید برای بشریاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نیادآوری خواب و رویاقفس دور خود را بشکنداروی جدید میاستنی گراویبدون پیر فلکذرات کوانتومی زیر اتمی قپیوند مدفوع در درمان بیممسئولیت جدیدمنتظر زمان ایده آل نشوتولید مثل اولین ربات های آسيب میکروواسکولاریا آسزیست شناسی کل در جزء فراکتاثیر درجه حرارت بر عملکنه بدبخت بلکه نادانسردرد به دلیل مصرف زیاد ماکوییفلکسنزاع بین علم و نادانی رو جهان دارای برنامهارزش خود را چگونه میشناسمقالاتخلاصه ای از درمان های جدیهوشیاری و وجودبه نقاش بنگرکلید نزدیک و نگاه تو بر فقانون جنگلدارویی خلط آوربرخی ملاحظات در تشنج های رنگین کمانپیشرفت ذهن در خلاقیت استمعاینه قبل از نوار عصب و موسیقی نوتوهم بی خداییافراد آغاز حرکت خودشان رزبان و شناخت حقیقت قسمت دتاریک ترین بخش شبنوار مغزی روشی مهم در تشخشواهدی از نوع جدیدی از حاابداع دی ان ای بزرگترین دنظریه تکامل در درمان بیمجوانان وطناز بار خود بکاه تا پرواز خود جسم و یا تصویرهاوکينگ پیش از مرگش رسالبهبود حافظه پس از رخدادهکندر علیه سرطانقسم به فقربرخی روش های تربیتی کودکروبات کیانپرورش مغز مینیاتوری انسامغز و قلب در جنین موش مصنمکانیک کوانتومی بی معنی سفر دشوار اکتشافتوصیه هایی در مصرف ماهیالتهاب شریان تمپورالتداخل مرزها و صفات با بیننورون های ردیاب حافظهشاید گوشی و چشمی، آماده شجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهمیشه به آنچه داری، خوشناز تکینگی تا مغز از مغز تخدا موجود استو هر کس تقوای خدا پیشه کندرمان های جدید میگرنبیماری های مغز و اعصاب و کیست هیداتید مغزلرزش ناشی از اسیب به عصببزرگترین خطایی که مردم مروش جدید تولید برقتکامل مداومآن چیزی که ما جریان زمان مغز ابزار برتر بقاماده ی تاریکسلولهای بنیادی مصنوعی دراما شما از دید خفاش کور هترجمه ی فعالیت های عضله بنکاتی در مورد تشنجشرکت نورالینک ویدیویی ازحقیقت راستین انسان علم بابزار بقای موجود زنده از هندسه، نمایشی از حقیقتاز تکینگی تا مغز از مغز تدفاع در برابر تغییر ساختبیماری دیستروفی میوتونیویتامین کا در سبزیجاتدرمان جدید ام اسکاربرد روباتهای ريز، در مننژیتتفاوت ها و تمایزها کلید بریشه های مشترک حیاتتکامل، نتیجه ی برنامه ریآیا ممکن است موش کور بی ممغزتان را در جوانی سیم کشمحدودیت چقدر موثر استسوپاپ ها یا ترانزیستورهاانرژی بی پایان در درون هرتشخیص آلزایمر سالها قبل ابزارهای بقا ازنخستین همنگاه من، نگاه تو و یا حقیضرورت زدودن افکارحافظه ی هوش مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک های باز تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت و انعکاساز تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت تقویت شدهNVG 291دو داروی جدید برای میاستبا هوش مصنوعی خودکار روبدرون آشفته ی تو و ظاهر خنکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمنابع انرژی از نفت و گاز تلاش های جدید در ALSآیا پیدایش مغز از روی تصارادیوی مغز و تنظیم فرکانتاثیر نگاه انسان بر رفتانقش ژنتیک در درمان اختلاسیاره ابلهانانسانیت در برابر دیگرانچالش هوشیاری و اینکه چرا تعذیه ی ذهناجزایی ناشناخته در شکل گظرف باید پر شود چه با چرک حس و ادراک قسمت 87هوش مصنوعی از عروسک بازی اساس انسان اندیشه و باور واکسن دیگری ضد کرونا از دفیزیک و هوشیاریدیستونی قابل درمانبار سنین ابزار هوشمندی ادرگیری مغزی در سندرم کووگیاه بی عقل به سوی نور میمدل همه جانبه نگر ژنرالیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمرکز بر هدفآیا دلفین ها میتوانند بازمین زیر خلیج فارس تمدنی تاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش رژیم غذایی در رشد و اساخت شبکه عصبی مصنوعی با ايا اراده آزاد توهم است ینتایج نادانی و جهلجلوتر را دیدناختلالات صحبت کردن در انعلت خواب آلودگی بعد از خوحس و ادراک قسمت پنجاههوش مصنوعی از عروسک تا کماصفهان زیباوزن حقیقی معرفت و شناختفراموشی آرماندانش، قفل ذهن را باز میکنبحثی در مورد عملکرد لوب فدستورالعمل مرکز کنترل بیگشایش دروازه جدیدی از طرمرگ و سوال از قاتلمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو پیچیده ترین تکنولوژی آتاکسیزندگی در جمع مواردی را برتاثیر داروی ضد تشنج سدیم نقطه بی بازگشتسختی ها رفتنی استاین، فقط راه توستچرا ویروس کرونای دلتا واجهان مشارکتیارتباط هوش ساختار مغز و ژعدم توقف تکامل در یک انداحس و ادراک قسمت ششمهوش در طبیعتاعتماد به خودیاری خدا نزدیک استقفس ذهنداروی جدید آلزایمربدون بار گذشتهذرات کوانتومی زیر اتمی قپیوند مغز و سر و چالشهای مسئولیت در برابر محیط زیمنحنی که ارتباط بین معرفتولید یا دریافت علمآسیب ها ناشی از آلودگی هوزیست شناسی باور حقیقت یا تاثیر درجه حرارت بر عملکنه جنگ و نه خونریزیسردرد تنشناکسی توسین و تکامل پیش انزاع بین علم و جهل رو به پجهان در حال نوسان و چرخشاز فرد ایستا و متعصب بگذرتاثیر ویتامین دی بر بیماخم شدن فضا-زمانهوشیاری و افسردگیبه نقاش بنگرکلام و زبان، گنجینه ای بسقانون جنگلدارویی ضد بیش فعالی سیستبرخی مرزهای اخلاق و علوم رهبر حقیقیپیشرفتی مستقل از ابزار همعادله ها فقط بخش خسته کنموسیقی هنر مایع استتوهم تنهاییافراد بی دلیل دوستدار تو زبان و شناخت حقیقت قسمت ستاریکی من و تو و گرد و غبانوار مغز، مفید و بی خطرشواهدی از دنیسوان(شبه نئابزار هوش در حال ارتقا ازنعناعجواب دانشمند سوال کننده از بحث های کنونی در ویروسخودآگاهی و هوشیاريهدف یکسان و مسیرهای مختلبهداشت خوابکوچ از محیط نامناسبقضاوت ممنوعبرخی سلولهای عصبی در تلاروح و آب حیاتپرکاری تیروئیدمغز و هوش، برترین ابزار بمکانیزمهای دفاعی در برابسفرنامه سفر به بم و جنوب توضیحی ساده در مورد هوش مام آر آی جدید با قدرت شگفترقی واقعی یا شعار ترقینوروپلاستیسیتی چیستشاید درست نباشدجریان انرژی در سیستم های ابزار بقا از نخستین همانهمیشه داناتر از ما وجود داز تکینگی تا مغز از مغز تخدا نور آسمان ها و زمین اوفور و فراوانیدرمان های جدید در بیماری بیماری وسواسکیست کلوئید بطن سوملرزش عضله یا فاسیکولاسیوبزرگترین درد از درون است روش صحبت کردن در حال تکامتکامل چشمآنچه می دانم، آنچه را میخمغز از بسیاری حقایق می گرماده ی خالیسلام تا روشناییامروز دانش ژنتیک هیچ ابهترجمه ای ابتدایی از اسراچگونه مولکول های دی ان ایشربت ضد خلطحقیقت غیر فیزیکیابزار بقای موجود زنده از هنر فراموشیاز تکینگی تا مغز از مغز تدقیق ترین تصاویر از مغز ابیماری سلیاکویتامین بی 12 در درمان درددرمان جدید ای ال اس، توفرکاش شرف اجباری بود یا حتیمنابع انرژي پاک سرچشمه حتفاوت ها را به رسمیت بشنارژیم های غذایی و نقش مهم تکثیر سلول در برابر توقف مغزتان را در جوانی سیمکشسوپاپ ها یا ترانزیستورهاانرژی تاریکتشخیص ایدزابزارهای بقای موجود زندهنگاه مادی غیر علمی استضرب المثل یونانیحافظه انسان و حافظه ی هوشهوش مصنوعی از عروسک های باز تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت تقویت شدهفقر داده ها در هوش مصنوعیدو سوی واقعیتبا هر چیزی که نفس می کشد مدروغ نگو به خصوص به خودتکشیدن مادی روشی برای جلومنابع بی نهایت انرژی در دتلاش های جدید در درمان فرآیا آگاهی پس از مرگ از بیراز تغییرتاثیر ویتامین دی بر بیمانقش گرمایش آب و هوا در همسیب یکسان و دیدگاه های متانسان، گونه ای پر از تضادچالش هوشیاری و اینکه چرا تغییراحیای بینایی نسبی یک بیمعقل مجادله گرحس و ادراک قسمت چهلهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از مغز، وزن را کمواکسن سرطانفیزیک آگاهیدژا وو یا اشنا پنداریباربر دیگران نباشدرگیری مغزی در سندرم کووگیاه خواری و گوشت خوار کدمدل هولوگرافیک ژنرالیزهمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمرکز بر امروزآیا دست مصنوعی به زودی قازمان چیستتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش زنجبیل در جلوگیری از ساخت شبکه عصبی با الفبای ای نعمت من در زندگیمنجات در اعتماد به خودجمجمه انسان های اولیهاختلالات عضلانی ژنتیکعماد الدین نسیمی قربانی حس و ادراک قسمت پنجاه و یهوش مصنوعی از عروسک تا کماصل بازخوردوزوز گوشفرایند پیچیده ی خونرسانیدانش، یک انسان را ناسازگبحثی درباره هوش و تفاوتهدغدغه نتیجه ی نادانی استپل جویی اصفهانمرگ انتقال است یا نابود شمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو آرامش و صلحیآتاکسی فریدریشزندگی در سیاهچالهتاثیر درجه حرارت بر مغزنمیتوان با بیرون انداختنسختی در بلند شدن از روی صاینترنت بدون فیلتر ماهواچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک جهان معناارتباط پیوسته ی جهانعدم درکحس و ادراک قسمت شصت و هشتهوش عاطفی قسمت 11اعتماد به خودژن همه چیز نیستقفس را بشکنداروی جدید ای ال اسبدون زمان، ماده ای وجود نذرات کوانتومی زیر اتمی قپیوند اندام از حیوانات بمستند جهان متصلمنشأ اطلاعات و آموخته ها تولید پاک و فراوان انرژیآسیب روانی شبکه های اجتمزیست، مرز افق رویداد هستتاثیر درجه حرارت بر عملکچه زیاد است بر من که در ایسردرد سکه ایاکسکاربازپین در درمان تشنسبیت عام از زبان دکتر برجهان در حال ایجاد و ارتقااز مخالفت بشنوصفحه اصلیخونریزی مغز در سندرم کووهوشیاری کوانتومیبه نادیدنی ایمان بیاورکلام، در تحولی شگفت آور بقانونمندی و محدودیت عالمداستانها و مفاهیمی اشتبابرخی نکات از گاید لاین پرروی و منیزیم در تقویت استپپوگستمعجزه های هر روزهمیلر فیشر نوعی نادر از گیتوهم جداییافزایش قدرت ادراکات و حسزبان جانسوزتاریکی و نورنوار مغز، ترجمه ی فعالیت شیشه ی بازالتی و سیلیکونابزار بقا از نخستین همانهفت چیز که عملکرد مغز تو جواب سنگ اندازیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکخودآگاهی و هوشیاريهدف یکسان، در مسیرهای متدر کمتر از چند ماه سوش جدبهداشت خواب، رمز حافظه ی کوچک شدن مغز از نئاندرتاقطار پیشرفتبرخی سيناپسها طی تکامل و روح در جهانی دیگر استپراسینزوماب در پارکینسومغز و اخلاقما انسانها چه اندازه نزدسفرنامه سفر به بم و جنوب توضیحات دکتر فاطمی در موام اس و سرطانتروس جریان انرژینوروز مبارکشایسته نیست در جیب خود قرجراحی هوشیار مغزابزار بقا از نخستین همانهمیشه راهی هستاز تکینگی تا مغز از مغز تخدا بخشنده است پس تو هم بوقاحت و تمسخر دیگراندرمان های جدید سرطانبیماری کروتز فیلد جاکوبکپسول ژری لاکتلزوم گذر انسان از حدها و بسیاری از مجرمان، خودشانروشهای نو در درمان دیسک بتکامل و ارتقای نگاه تا عمآنچه ناشناخته است باید شمغز به تنهایی برای فرهنگ ماده ای ضد التهابیسلاح و راهزنیانفجار و توقف تکاملی نشاترس و آرمان هاچگونه میتوان با قانون جنشش مرحله تکامل چشمحقیقت غیر قابل شناختابزار بقای موجود زنده از هنر حفظ گرهاز تکینگی تا مغز از مغز تدل به دریا بزنبیماری ضعف عضلات نزدیک بویتامین بی هفدهدرمان جدید سرطانکتاب گران و پرهزینه شد ولمنابع انرژی از نفت و گاز تفاوت های بین زن و مرد فقرژیم های غذایی و نقش مهم تأثیر نیکوتین سیگار بر ممغط یک گیرنده استسوپاپ ها یا ترانزیستورهاانرژی تاریک که ما نمی توتصویر خورشید یا خود خورشابزارهای بقای از نخستین نگاه محدود و تک جانبه، مشضربه مغزی در تصادف رانندحباب های کیهانی تو در توهوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مفلج نخاعی با الکترودهای دولت یا گروهکبا آتش، بازی نکن و بعد از دریای خداکشتن عقیده ممکن نیستمنابع جدید انرژیتلاش های جدید در درمان سرآیا امکان بازسازی اندامهراست دستی و چپ دستیتاثیر ویروس کرونا بر مغز نقش پیش زمینه ها و اراده سیر آفرینش از روح تا مغز انعطاف پذیری مکانیسمی علچالش هوشیاری و اینکه چرا تغییر الگوی رشد مغزی با زاحیای بینایی نسبی یک بیمعقل سالمحس و ادراک قسمت چهل و هفتهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از نظریه ی تکامل واکسن سرطانفیزیکدانان ماشینی برای تدژاوو یا آشناپنداریبارداری بدون رحمدرگیری اعصاب به علت میتوگیرنده باید سازگار با پیمدل هولوگرافیک تعمیم یافمنبع هوشیاری کجاست قسمت تمساح حد واسط میان مغز کوآیا رژیم غذایی گیاهی سلازمان و مکان، ابعاد کیهان تاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش زبان در سلطه و قدرت اساختن آیندهای همه ی وجود مننجات در راستگوییجنین مصنوعیاختراع جدید اینترنت کوانعوامل موثر در پیدایش زباحس و ادراک قسمت پنجاه و دهوش مصنوعی به کمک هوش طبیاصل در هم تنیدگی و جهانی وسواس، بیماری استفرایند تکامل و دشواری هادائما بخوانبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن ما از در هم شکستن منبپل خواجو اصفهانمرگ تصادفیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو افق رویداد جهان هستیآتاکسی مخچه ای خودایمنزندگی زمینی امروز بیش از تاثیر درجه حرارت بر عملکنمیتوان بر سیاه سیاه نوشسدسازی روش مناسب برای مقایندرالچرا پس از بیدار شدن از خوجهان معکوسارتباط انسانی، محدود به عدالت برای من یا برای همهحس و ادراک قسمت شصت و دوهوش عاطفی قسمت نهماعتماد بی موردژن همه چیز نیستقله برای دیدن نه برای به داروی جدید برای میاستنی بر کسی اعتماد نکن مگر اینرفلکس وتری با توضیح دکتر پیوند اندام حیوانات به امشکل از کجاستمنشاء کوانتومی هوشیاری اتولید اندام با چاپ سه بعدآسیب عصب پا به دنبال اعتیزاویه نگاه ها یکسان نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکنه عدم مطلق بلکه عدم با قسردرد عروقی میگرناگر فقط مردم میفهمیدند کچسبیدن به خود، مانع بزرگ جهان ریز و درشتاز نخستین همانند سازها تسوالات پزشکیخواندن ، یکی از شستشو دهنهوشیاری سنتی یا هوشیاری به هلال بنگرکلرال هیدرات برای خوابانقارچ بی مغز در خدمت موجوددخالت در ساختار ژنهابرخی نرمش ها برای درد زانرویکردهای جدید ضایعات نخپایان، یک آغاز استمعجزه ی چشممیهمانهای ناخوانده عامل توهم جدایی و توهم علمافزایش مرگ و میر سندرم کوتاریکی خواهد ترسیدنوار عصب و عضلهشکل های متفاوت پروتئین هابزار بقا از نخستین همانهفت سین یادگاری از میراث جوسازی مدرناز تلسکوپ گالیله تا تلسکخودت را از اندیشه هایت حفهدف از تکامل مغزدر آرزوهایت مداومت داشتهبوزون هیگز چیستکوچکی قلبقطره قطرهبرداشت مغز ما از گذر زمانروح رهاییپرتوهای صادر شده از سیاهمغز و اخلاقما انسانها چه اندازه نزدسفرنامه سفر به بم و جنوب تیوتیکسن داروی ضد جنونامواجی که به وسیله ی ماشیتری فلوپرازیننوروز یا روز پایانیشادی، پاداش انجام وظیفهجراحی گردن همیشه برای دیابزار بقا از نخستین همانهمیشه عسل با موم بخوریماز تکینگی تا مغز از مغز تخدای رنگین کمانوقت نهيب هاي غير علمي گذشدرمان های رایج ام اسبیماری گیلن باره و بیمارکامپیوتر سایبورگلزوم سازگاری قانون مجازابسیاری از بیماری های جدیروشهای شناسایی قدرت شنواتکامل و ریشه ی مشترک خلقتآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز بیش از آنچه تصور میشوماده، چیزی نیستسلسله مباحث هوش مصنوعیانفجار بزرگ پایان بوده اترسان نیستیچگونه مغز ما، موسیقی را پششمین کنگره بین المللی سحقیقت، آن چیزی نیست که جلابزار بقای موجود زنده از هنر رها شدن از وابستگیاز تکینگی تا مغز از مغز تدلایلی که نشان میدهد ما ببیماریهای تحلیل عضلانی اویتامین دی گنجینه ای بزردرمان جدید سرطانکتاب زیست شناسی باورمنابع انرژی از نفت و گاز تفاوت های تکاملی در مغز وآیا ما کالا هستیمرژیم ضد التهابیتأثیر نگاه انسان بر رفتانفرت، اسیب به خود استسوخت هیدروژنی پاکانرژی خلا ممکن استتصویر در هم تنیدگی کوانتابزارهای دفاعی و بقای مونگاه کلی نگرضررهای مصرف شکر و قند بر حباب هایی تو در توضررهای شکر بر سلامت مغزحد و مرزها توهم ذهن ماستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز توالزارتان داروی ضد فشار فلج بل، فلجی ترسناک که آندوچرخه در کاهش دردهای کمبا تعمق در اسرار ابدیت و درک فرد دیگر و رفتارهای اگل خاردار، زیباستمناطق خاص زبان در مغزتلاش های جدید شرکت نورالآیا انسان با مغز بزرگش اخرجزخوانی هایی که امروز بتاثیر ژنها بر اختلالات خنقش آتش در رسیدن انسان بهسیستم تخلیه ی مغز بینشی ناهرام مصر از شگفتی های جهچالش کمبود اندام برای پیتغییر خود یا تغییر دیگرااحتیاط در ورزش زانو در خاعقلانیت بدون تغییرحس و ادراک قسمت چهل و هشتهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از هوش مصنوعی در واکسن ضد اعتیادفال نیکودگرگونی های نژادی و تغییبازگشایی مجدد مطب دکتر سدرب بسته با غیر خود باز مگالکانزوماب، دارویی جدیمدل های ریز مغز مینی برینمنبع هوشیاری کجاست قسمت تنفس هوازی و میتوکندریآیا رژیم غذایی گیاهی سلازمان و گذر آن سریع استتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش زبان در سلطه و قدرت اساختن آینده، بهترین روش ای آنکه نامش درمان و یادشنخاع ما تا پایین ستون فقرجنگ هفتاد و دو ملت همه را ادامه بحث تکامل چشمعوامل ایجاد لغت انسانی و حس و ادراک قسمت پنجاه و سهوش مصنوعی به شناسایی کااصل علت و تاثیریک پیام منفرد نورون مغزی فرایند حذف برخی اجزای مغدارچینبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن چند جانبه نیازمند نگپلاسمای غالبمرگی وجود نداردمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتو انسانی و انسان، شایستآتش منبع انرژیزندگی زودگذرتاثیر درجه حرارت بر عملکنمای موفقیتسرنوشتایپیداکرینچرا ارتعاش بسیار مهم استجهان هوشمندارتباط از بالا به پایین معسل طبیعی موثر در کنترل بحس و ادراک قسمت شصت و ششهوش عاطفی قسمت هفتماعتیاد و تلاش های درمانی ژن هوش و ساختارهای حیاتی قله سقوطداروی جدید برای کاهش وزنبرلیتیونرفتار مانند بردهپیوند سر آیا ممکن استمشکلات نخاعیمهمان ناخواندهتولید سلولهای جنسی از سلآسانی موفقیتزاوسکا درمان گوشرتاثیر درجه حرارت بر عملکنهایت معرفت و شناخت درک عسرطان کمیت گراییاگر میدانی مصیبت بزرگتر نسبت ها در کیهانجهان شگفت انگیزاز نخستین همانند سازها تپیامهای کاربرانخواب زمستانی سلول های سرهوش، ژنتیکی است یا محیطیبه کدامین گناه کشته شدندکم کردن کالری روشی سودمنقبل و بعد از حقیقتدر میان تاریکی و روشناییبرخی نرمش ها برای زانورویا و واقعیتپاکسازی مغزمعجزه ی علممیوتونیک دیستروفیتوهم جسمافزایش سرعت پیشرفت علوم تاریخ همه چیز را ثبت کردهنوار عصب و عضلهشکل پنجم مادهابزار بقا از نخستین همانهم نوع خواری در میان پیشیجامعه ی آسمانیاز تکنیکی تا مغز از مغز تخودروهای هیدروژنیهدف از خلقت رسیدن به ابزادر آسمان هدیه های نادیدنبوزون هیگز جهان را از متلکوچکترین چیز یک معجزه اسلمس کوانتومیبرداشتت از جهان رو زیاد روزه داری متناوب، مغز را پرتوزایی از جسم سیاهمغز و سیر تکامل ان دلیلی ما اکنون میدانیم فضا خالسفرنامه سفر به بم و جنوب تیک و اختلال حرکتیامیوتروفیک لترال اسکلروتری فلوپرازیننورالژیشب سیاه سحر شودجستجوی متن و تصویر به صورابزار بقا از نخستین همانهمیشه، آنطور نیست که هستاز تکینگی تا مغز از مغز تخدایی که ساخته ی ذهن بشر وقتی فهمیدی خطا کردی برگدرمان های علامتی در ام اسبیماری آلزایمر، استیل کوکاهش میل جنسی در ام اسلزوم سازگاری قانون مجازابسیاری از بیماری های جدیروشی برای بهبود هوش عاطفتکامل ابزار هوش ، راه پر آنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز برای فراموشی بیشتر کماده، چیزی بیش از یک خلا سلطان جنگل یا صاحب ملکوتانقراض را انتخاب نکنیدتزریق قیچی ژنتیکی کریسپرچگونه مغز پیش انسان یا همشعار و عملحقایق ممکن و غیر ممکنهنر، پر کردن است نه فحش داز تکینگی تا مغز از مغز تدنیا فریب و سرگرمیبیماری، رساله ای برای سلویروس مصنوعیدرمان دارویی سرطان رحم بکتاب طبیعت در قالب هندسهمنابع انرژی از نفت و گاز تفاوت های زبانی سرمنشا تآیا ما تنها موجودات زنده رژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتأثیر شیرینی های حاوی لونقاشی هایی با بوی گذشته یسودمندی موجودات ابزی بر انرژِی برای ایجاد اضطرابتصویر زیبا از سلولابعاد و نیازهای تکاملینگاه انسان محدود به ادراابعاد اضافه ی کیهاننگاه از بیرون مجموعهضعیف و قویحریص نباشهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقفلج خوابدوچرخه سواری ورزشی سبک و با خودت نجنگدرک نیازمند شناخت خویش اگل درون گلدانمناطق خاصی از مغز در جستجتلاش هایی در بیماران قطع آیا احتمال دارد رویا از آرحم مصنوعیتاثیر کلام در آیات کلام بنقش انتخاب از طرف محیط، نسیستم تعادلی بدناولویت بندی ها کجاستچالش دیدگاه های سنتی در بتغییر دیگران یا تغییر خواحتیاط در تعویض داروهاعقیده ی بی عملحس و ادراک قسمت چهل و دومهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از انرژی خلاواکسن علیه سرطانفاکسیبتدانش قدرت استبازگشت از آثار به سوی خدادرختان چگونه بر تشکیل ابگام کوچک ولی تاثیرگذارمدیون خود ناموجودمنبع هوشیاری کجاست قسمت تنفس هوازی و میتوکندریآیا راهی برای بهبود وضعیزمان و صبرتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش سجده بر عملکرد مغزساختار فراکتال وجود و ذهای جان جان بی تن مرونخاع درازتر یا کوتاهتر کجنگ و تصور از جنگاداراوون تنها داروی تاییعواملی که برای ظهور لغت احس و ادراک قسمت پنجاه و شهوش مصنوعی تعاملیاصل عدم قطعیت از کوانتوم یک پیشنهاد خوب برای آسان فراتر از دیوارهای باورداروهای مصرفی در ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن هوشیار در پس ماده ی مپمبرولیزوماب در بیماری چمراقب خودتون و خانواده همنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتو با همه چیز در پیوندیآثار باستانی تمدن های قدزندگی سلول در بدن، جدای اتاثیر درجه حرارت بر عملکنمایش تک نفرهسریع دویدن مهم نیستایا کوچک شدن مغزانسان الچرا بیماری های تخریبی مغجهان هوشیارارتباط بین هوش طبیعی و هوعشق به هفت مرتبه ی شناختیحس و ادراک سی و هفتمهوش عاطفی قسمت یازدهاعتیاد را به دور بیندازژن یا نقشه توسعه مغز و نققلب های سادهداروی جدید برای ای ال اسبرنامه و ساختار پیچیده مرفتار وابسته به شکلپیوند سر، یکی از راه حلهامشکلات بین دو همسر و برخیمهندسی ژنتیک در حال تلاش تولترودینآشنا پنداریزبان فرایند تکاملی برای تاثیر رو ح و روان بر جسمنهایت در بی نهایتسرعت فکر کردن چگونه استاگر نیروی مغناطیس نباشد نسبت طلایی، نشانه ای به سجهانی که نه با یک رخداد و از نخستین همانند سازها تسایتهای دیگرخواب سالم عامل سلامتیهیچ نقطه ای مرکزی تر از ابه امید روزهای بهترکمالگرایی دشمن پیشرفتقبل از آغازدر مانهای کمر دردبرخی نرمش های گردنرویا و کابوسپارادوکس ها در علممعجزه ی علم در کنترل کرونمیگرن و پروتئین مرتبط با زبان ریشه هایی شناختی استوهمات و شناخت حقیقتافسردگی و اضطراب در بیماتاریخ، اصیل نیست و ساخته نوار عصب و عضلهشکرگزار هر چیزی باش که داابزار بقا از نخستین همانهمه چیز موج استجاودانگی مصنوعیاز تکینگی تا مغز و از مغز خورشید مصنوعیهر چیز با هر چیز دیگر در تدر آستانه ی موج پنجم کوویبی نهایت در میان مرزهاکووید نوزده و خطر بیماری لووفلوکساسینبررسي علل احتمالي تغيير روزه داری و التهاب زیانبپرسشمغز کوانتومیما از اینجا نخواهیم رفتسفری به آغاز کیهانتیکاگرلور داروی ضد انعقاامید نیکو داشته باش تا آنترک امروزنورالژی تریژمینالشبیه سازی میلیون ها جهان جستجوی هوشیاری در مغز ماابزار بقا از نخستین همانهمکاری یا رقابتاز تکینگی تا مغز از مغز تخدایا جز تو که را دارموقتی پر از گل شدی خودت را درمان ژنتیکی برای نوآوریبیماری الزایمرکاهش مرگ و میر ناشی از ابلزوم عدم وابستگی به گوگل بشکه ای که ته نداره پر نمروشی جدید در درمان قطع نختکامل تکنولوژیآنها نمیخواهند دیگران رامغز بزرگ چقدر مفید هست ؟ماست مالیسم زنبور ، کلیدی برای وارانواع سکته های مغزیتسلیم ارتباط با من برترچگونه هموساپينس بر زمین صبور باشحل مشکلهوموارکتوس ها ممکن است داز تکینگی تا مغز از مغز تدنیا مکانی بسیار اسرارآمبیندیشویروس های باستانی، مغز مدرمان زخم دیابتی با تکنوکتاب، سفری به تاریخمنابع انرژی از نفت و گاز تفاوت ایستایی و تکاپوآیا مصرف مولتی ویتامین هرژیم غذایی سالم و ضد التهتئوری تکامل امروز در درمچقدر به چشم اعتماد کنیمسی و سه پل اصفهانانسولینتصویر زیبای اصفهانتصویربرداری فضاپیمای آمابعاد بالاترنگاه از دور و نگاه از نزدطلوع و حقیقتحرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواکنش به حس جدیدفلج خواب چیستدوپامین قابل حل در آببا خدا باشدرک و احساسگل زندگیمنبع نور واقعی و ثابت، حقتلاشی برای درمان قطع نخاآیا احتمال دارد رویا از آرحم مصنوعیتاثیر کپسول نوروهرب بر ننقش اتصالات بین سلولهای سیستم دفاعی بدن علیه مغز اولین قدم شناخت نقص های خچاالش ها در تعیین منبع هوتغییر دادن ژنها آیا روزی احساس گذر سریعتر زمانعلم و ادراک فقط مشاهده ی حس و ادراک قسمت چهل و سومهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاواکسنی با تاثیر دوگانه افاجعه ی جهل مقدسدانش محدود به ابعاد چهاربازگشت به ریشه های تکاملدرختان اشعار زمینگامی در درمان بیماریهای مدیریت اینترنت بر جنگمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تنفس بدون اکسیژنآیا راهی برای رفع کم آبی زمان واقعیت است یا توهمتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش غذاها و موجودات درياساختار شبکه های مغزی ثابایمپلانت مغزینخستین تمدن بشریجنگ داده هاادب برخورد با دیگرانعوارض ازدواج و بچه دار شدحس و ادراک قسمت بیست و چههوش مصنوعی در کامپیوترهااصل، روان و نفس استیک آلل ژنتیکی که از نئاندفرد موفقداروهای ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهذهن و زندگیپنج اکتشاف شگفت آور در مومراحل ارتقای پله پله کیهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتو با باورهایت کنترل میشآدم عاقل، وقت خودش را هدرزندگی، مدیریت انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکچند نرمش مفید برای کمردرسریعترین کامپیوتر موجودایا این جمله درست است کسیچرا حیوانات سخن نمی گوینجهان های بسیار دیگرارتباط شگفت مغز انسان و فعشق درونی به یگانگی خلقتحس و ادراک- قسمت پنجاه و هوش عاطفی قسمت پنجماعداد بینهایت در دنیای مژن ضد آلزایمرقلب و عقلداروی جدید برای دیابتبرنامه ی مسلط ژنها در اخترفتار اجتماعی انسان، حاصپیوندهای پیچیده با تغییرمشکلات روانپزشکی پس از سمهندسی بدنتومورها و التهاب مغزی عاآشنا پنداریزبان متغیرتاثیر روده بر مغزنهادینه سازی فرهنگ اختلاسطح آگاهی، رخدادهای زندگاگر نعمت فراموشی نبود بسنشانه های گذشته در کیهان جهانی که از یک منبع، تغذیاز نخستین همانند سازها تخواب سالم عامل سلامتی و یهیچ چیز همیشگی نیستبه بالا بر ستارگان نگاه ککمردردقبل از انفجار بزرگدر محل کار ارزش خودت را ببرخی یونها و مولکول های مرویا و خبر از آیندهپاسخ گیاهان در زمان خوردمعجزه در هر لحظه زندگیمیگرن و خوابزبان شناسی مدرن در سطح سلتوکل بر خداافسردگی و ساختار مغزتازه های اسکیزوفرنی(جنونوار عصب و عضلهشکست حتمیابزار بقا از نخستین همانهمه چیز و هیچ چیزجایی برای یاد گرفتن باقی از تکینگی تا مغز از مغز تخوش قلبی و مهربانیهر جا که جات میشه، جات نیدر برابر حقایق جدیدبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکودک هشت ساله لازم است آدلوب فرونتال یا پیشانی مغبررسی مغز با امواج مادون روزه داری و بیمار ی ام اس پرسش و چستجو همیشه باقی امغز آیندگان چگونه است ؟ما اشیا را آنطور که هستندسقوط درون جاذبه ای خاص، چتیروفیبان موثر در سکته ی امید نجاتترکیب آمار و ژنتیکنوسانات کوانتومی منبع ماشبیه سازی سیستم های کوانحفره در مغزابزار بقا از نخستین همانهمانند سازی در انساناز تکینگی تا مغز از مغز تخرما منبع بسیار خوب آنتی وقتی تو از یاد گرفتن باز درمان کارتی سل و تومور مغبیماری ای شبیه آلزایمر و کاهش التهاب ناشی از بیمامقاومت به عوارض فشار خون بشریت از یک پدر و مادر نیروشی جدید در درمان نابینتکامل جریان همیشگی خلقتآنژیوگرافی از مغزمغز بزرگ چالش است یا منفعماست مالی با هوش انسانیسماگلوتید داروی کاهش دهنانیس بی کسانتسلیم شدن از نورون شروع مابزار بقای موجود زنده از چگونه هوشیاری خود را توسصبور باشحلقه های اسرارآمیزهورمون شیرساز یا پرولاکتاز تکینگی تا مغز- از مغز دنیای شگفت انگیز کوانتومبیهوش کردن در جراحی و بیمویرایش DNA جنین انسان، بردرمان ساده ی روماتیسمکتابخانهمنابع انرژی از نفت و گاز تفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا مغز تا بزرگسالی توسعرژیم غذایی ضد التهابیتئوری تکامل در پیشگیری و نقش قهوه در سلامتیسیلی محکم محیط زیست بر انانسولین هوشمندانسان قدیم در شبه جزیره عتصور ما ازمشکلات و واقعیاتفاق و تصادفنگاه از درون قفس یا بیرونطلای سیاهحرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکامل تا مغز، از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرفلج دوطرفه عصب 6 چشمدورترین نقطه ی قابل مشاهبا طبیعت بازی نکندرک کنیم ما همه یکی هستیمگلوله ی ساچمه ایمنبع هوشیاری کجاست قسمت تلاشی تازه برای گشودن معآیا بدون ناظر هوشمند هم برسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرتاثیر کپسول نوروهرب بر تنقش تیروئید در تکامل مغزسکوت و نیستیاولین مورد PML به دنبال تکنابینایی در نتیجه ی گوشی تغییر زودتر اتصالات مغزیاحساسات کاذبعلم و روححس و ادراک قسمت نهمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاوابستگی یعنی قلادهفارغ التحصیلان، فقیر و ددانش بی نهایتبازخورد یا فیدبکدرد و درسگامی در درمان بیماریهای مداخله ی زیانبار انسانمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتنها مانع در زندگی موارد آیاما مقهور قوانین فیزیکزمان پلانکتاثیر گیاه خواری بر رشد ونقش غذاها و موجودات درياسادیسم یا لذت از آزار دادایمپلانت مغزی و کنترل دو نخستین تصویر از سیاهچالهجنبه های موجی واقعیتادراک ما درک ارتعاشی است عید نوروز مبارکحس و ادراک قسمت بیست و یکهوش مصنوعی در تفکر خلاق ااصلاح خطا با رفتن بر مسیریک جهش ممکن است ذهن انسانفرد یا اندیشهداروهای تغییر دهنده ی سیبحثی درباره احساسات متفاذهن و شیمی بدنپول و شادیمرز مرگ و زندگی کجاستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتو باید نیکان را به دست بآرام باشزندان ذهنیتاثیر درجه حرارت بر عملکچند جهانیسرکه انگبین عسلی مفید برایا ابزار هوشمندی یا مغز چرا حجم مغز گونه انسان درجهان هایی در جهان دیگرارتباط شگفت انگیز مغز انعشق، شلوغ کردن نیستحس و ادراک- قسمت بیست و پهوش عاطفی قسمت اولبقا با سازگارترین فرد اسژنها نقشه ایجاد ابزار هوقلب یا مغزداروی جدید ضد میگرنبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱رقیبی قدرتمند در برابر مپیوندی که فراتر از امکانمشکلات روانپزشکی در عقب مهربانی، شرط موفقیتتومورهای نخاعیآشناپنداری چیستزبان مشترک ژنتیکی موجوداتاثیر روزه داری بر سلامت چهار میلیارد سال تکامل بسعی کن به حدی محدود نشویاگر نعمت فراموشی نبود بسنشانه های پروردگار در جهجهانی در ذهناز نشانه ها و آثار درک شدخواب عامل دسته بندی و حفطهیچ چیز، چقدر حقیقی استبه بالاتر از ماده بیندیشکمردرد ناشی از تنگی کاناقبرستان ها با بوی شجاعتدر چه مرحله ای از خواب ، ربرخی اثرات مضر ویتامین درویا بخشی حقیقی از زندگی پختگی پس از چهل سالگي به معرفت و شناختمیگرن و روزه داریزبان شناسی نوین نیازمند توپیراماتاقلیت خلاقتازه های بیماری پارکینسونوار عصب و عضله مهم در تششگفت نیست من عاشق تو باشمابزار بقا از نخستین همانهمه چیز کهنه میشودجایی خالی نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تخوش خیالی و خوش بینیهر حرکت خمیده می شود و هر در درمان بیماری مولتیپل بی ذهن و بی روحکودک ایرانی که هوش او از لوتیراستامبررسی و اپروچ جدید بر بیمروزه داری سلول های بنیادپرسشگری نامحدودمغز اندامی تشنه ی انرژی اما به جهان های متفاوت خودسلول های مغزی عامل پارکیتکنولوژی های جدید و حالتامید جدید بر آسیب نخاعیترکیب حیوان و انساننوشیدن چای برای مغز مفید شبکه های مصنوعی مغز به درحق انتخابابزار بقا از نخستین همانهمجوشی هسته ای، انرژِی باز تکینگی تا مغز از مغز تخسته نباشی باباوقتی خودت را در آینه دیدیدرمان پوکی استخوانکاهش حافظه هرچند فرایندیمقایسه رقابت و همکاریبعد پنجمروشی جدید در درمان سکته متکامل داروینی هنوز در حاآنان که در قله اند هرگز خمغز بزرگ چالشهای پیش روماشین دانشسندرم کووید طولانیانگشت ماشه ایتست نوار عصب و عضلهابزار بقای موجود زنده از چگونه واکسن کرونا را توزصبر لازمه ی پیروزی استحمله ویروس کرونا به مغزهوش فوق العاده، هر فرد اساز تکینگی تا مغز- از مغز دنیایی پر از سیاهچاله بیهوشی در بیماران دچار اویشن پرودرمان سرگیجه بدون نیاز بکجای مغز مسئول پردازش تجمنابع انرژی از نفت و گاز تفاوتهای جنسیتی راهی براآیا همه جنایت ها نتیجه بیرژیم غذایی ضد دردتئوری جدید، ویران کردن گنقش مهاجرت در توسعه نسل اسینوریپا داروی ترکیبی ضدسیگار عامل افزایش مرگ ومانسان میوه ی تکاملتصور از زمان و مکاناتوبان اطلاعات و پلِ بیننگاه از درون مجموعه با نگطوفان فقر و گرسنگی و بی سحس متفاوتهوش مصنوعی از عروسک بازی از خود رها شوواکسن کووید 19 چیزهایی که فن آوری های جدید علیه شناديدن با چشم بسته در خواب بالاترین هدف از دولتدرک احساسات و تفکرات دیگگلوئونمنبع هوشیاری کجاست قسمت تلاشی جدید در درمان ام اسآیا برای تولید مثل همیشه رساناها و ابر رساناها و عتاثیر کپسول نوروهرب بر سنقش حفاظتی مولکول جدید دسکوت، پر از صدااولین مورد پیوند سر در انناتوانی از درمان برخی ویتغییر عمودی سر انسان از پاخلاق و علوم اعصابعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهحس و ادراک قسمت چهارمهوش مصنوعی از عروسک بازی استفاده از سلول های بنیاواسطه ها د رمسیر ایجاد مغفاصله ها در مکانیک کوانتدانشمندان موفق به بازگردبازسازي مغز و نخاع چالشی درد باسن و پا به دلیل کاهگاهی لازم است برای فهم و مدارک ژنتیکی چگونه انسانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتنها در برابر جهانآگاهی فراتر از آگاهیزمان به چه دلیل ایجاد میشتاثیر گیاهخواری بر رشد و نقش غذاها و موجودات درياسازگاری با محیط بین اجزاایمپلانت مغزی کمک میکند نخستین روبات های زنده ی ججنسیت و تفاوت های بیناییادغام میان گونه های مختلعامل کلیدی در کنترل کارآحس و ادراک قسمت بیست و دوهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاصول انجام برخی نرمش ها دیک رژیم غذایی جدید، می توفرد حساس از نظر عاطفی و بداروهای ضد بیماری ام اس وبحثی درباره احساساتی غیرذهن پر در برابر آگاهیپول و عقیدهمرز بین انسان و حیوان کجامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتو برای خزیدن خلق نشده ایآرامش و دانشزونیسومایدتاثیر درجه حرارت بر عملکچند جهانیسرگیجه از شایعترین اختلاایا بیماری ام اس (مولتیپچرا خشونت و تعصبجهان یکپارچهارتباط شگفت انگیز مغز انعصب حقوق نورولووحس و ادراک- قسمت شصت و چههوش عاطفی قسمت دهمبقا در ازای بیماریژنها ، مغز و ارادهقلب دروازه ی ارتباطداروی جدید ضد الزایمربرین نت به جای اینترنترموزی از نخستین تمدن بشرپیوستگی همه ی اجزای جهانمشاهده گر جدای از شیء مشاموفقیت هوش مصنوعی در امتتومورهای ستون فقراتآشتی بهتر استزبان چهار حرفی حیات زمینتاثیر روغن رزماری استنشاچهار ساعت پس از کشتار خوکشلیک فراموشیاگر با مطالعه فیزیک کواننشانه های بیداری روحیجهان، تصادفی نیستاز نظر علم اعصاب یا نرووسخواص فلفل سبزهیچ وقت خودت را محدود به به جای محکوم کردن دیگران کمردرد و علل آنقدم زدن و حرکت دید را تغیدر ناامیدی بسی امید استبرخی اختلالات عصبی مثانهرویا تخیل یا واقعیتپدیده خاموش روشن در پارکمغز فکر میکند مرگ برای دیمیگرن سردردی ژنتیکی که بزبان، نشان دهنده ی سخنگو توانایی مغز و دیگر اجزای اقیانوس نادانیتازه های درمان ام اسنوار عصب و عضله برای تاییشگفت انگیز بودن کیهانابزار بقا از نخستین همانهمه چیز در زمان مناسبجاذبهاز تکینگی تا مغز از مغز تخوشبختی چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به در سال حدود 7 میلیون نفر بی سوادی در قرن 21کودکان مهاجرلوزالمعده(پانکراس)مصنوعبررسی ژنها در تشخیص بیماروزهای بد باقی نمیماندپس از اگو یا بعد از نفسمغز انسان ایا طبیعتا تماما با کمک مغز خود مختاريمسلول های بنیادیتکنولوژی و پیشرفتامید درمان کرونا با همانترازودوننوعی سکته مغزی ، وحشتناک شبکیه های مصنوعیحقیقت قربانی نزاع بین بی ابزار بقا از نخستین همانهمراه سختی، اسانی هستاز تکینگی تا مغز از مغز تخطا در محاسبات چیزی کاملوقتی خورشید هست شمع به کادرمان پوکی استخوانکاهش دوپامین عامل بیماریمقابله ی منطقی با اعتراضبعد از کروناريتوکسيمب در درمان ام استکامل داروینی هنوز در حاآنزیم تولید انرژی در سلومغز بزرگ و فعال یا مغز کومبانی ذهنی سیاه و سفیدسندرم گیلن باره به دنبال انگشت نگاری مغز نشان میدتست آر ان اس دز میاستنی گابزار بقای موجود زنده از چگونه آن شکری که می خوریمصبر و واقعیتحمایت از طبیعتهوش مصنوعی می تواند بر احاز تکینگی تا مغز- از مغزتدنیا، هیچ استبیوگرافیواقعیت فیزیکی، تابعی از درمان سرگیجه بدون نیاز بکرونا چه بر سر مغز می آورمنابع انرژی از نفت و گاز تقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا هوش مصنوعی می تواند نراه فراری نیستتا 20 سال آینده مغز شما به نقش میدان مغناطیسی زمین