تغییر دادن ژنها آیا روزی ممکن خواهد بود

کشف روش های جدید در تغییر دادن ژنها

تغییر دادن ژنها آیا روزی ممکن خواهد بود؟

کشفیات جدید علوم پزشکی، نشان می دهد بله! ممکن است روزی بیماری های ژنتیکی- که امروز درمانی ندارد- درمان شود.

مطالعه ای، 188 نوع سیستم جدید و نادر کریسپر CRISPR را در ژنوم باکتری ها پیدا می کند

سیستم‌های CRISPR که به تازگی شناسایی شده‌اند، پتانسیل ویرایش‌هایی را در DNA در سلول‌های انسانی، و دبگر مواردی دارد که می‌تواند RNA را هدف قرار دهد

سیستم های CRISPR پتانسیل ویرایش DNA در سلول های انسانی را دارند.

کریسپر، ویرایش دقیق DNA را هموار می کند. این فناوری شامل دو جزء ضروری است:

یک RNA راهنما برای مطابقت با ژن هدف مورد نظر

و Cas9 (CRISPR-associated protein 9) که یک اندونوکلئاز است و باعث شکسته شدن DNA دو رشته‌ای می‌شود و امکان اصلاح ژنوم را فراهم می‌کند .

این ابزار می تواند خطاهای ژنتیکی را اصلاح کند، فعالیت ژن را کنترل کند و به طور بالقوه بیماری هایی مانند سرطان را درمان کند. با این حال، استفاده از آن نگرانی‌های اخلاقی را در مورد تغییر ژن‌ها و جنین‌های انسان ایجاد می‌کند.

سیستم های نادر کریسپر در ژنوم باکتری ها

یک مطالعه جدید، 188 سیستم نادر CRISPR را در ژنوم باکتریایی شناسایی کرده است که شامل هزاران سیستم منفرد است. این یافته با استفاده از الگوریتمی به نام خوشه‌بندی مبتنی حساس و سریع در محل مبتنی بر هشینگ Fast Locality-Sensitive Hashing-based clustering (FLSHclust). کشف شد.

این الگوریتم توسط دانشمندان در موسسه Broad MIT و هاروارد، موسسه McGovern در تحقیقات مغز در MIT و مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی (NCBI) در موسسه ملی بهداشت ایجاد شده است. این خوشه‌بندی از روش‌های خوشه‌بندی کلان داده، برای جستجوی سریع پایگاه‌های داده ی ژنومی بزرگ استفاده می‌کند.

خوشه بندی اشیاء مشابه

این تکنیک بر روی هش‌سازی حساس به محل، کار می‌کند و اشیاء مشابه و نه یکسان را خوشه‌بندی می‌کند. این، امکان تجزیه و تحلیل میلیاردها توالی پروتئین و DNA را در یک بازه ی زمانی کوتاه‌تر فراهم میکند.

بیانیه موسسه Broad خاطرنشان کرد که پایگاه‌های اطلاعاتی توالی های میکروبی حاوی اطلاعات زیادی در مورد آنزیم‌ها و مولکول‌های دیگر است که می‌توانند برای کاربردهای بیوتکنولوژی به کار گرفته شوند.

در بیانیه تاکید شده است: «دانشمندان تعداد و تنوع شگفت‌انگیزی از سیستم‌های CRISPR را یافتند؛ از جمله سیستم‌هایی که می‌توانند DNA را در سلول‌های انسانی ویرایش کنند، سیستم‌هایی که می‌توانند RNA را هدف قرار دهند، و بسیاری عملکردهای مختلف دیگر داشته باشند.

دانشمندان اشاره کردند که بسیاری از سیستم های کمیاب دیگر، احتمالاً پیدا خواهند شد زیرا پایگاه های داده در حال گسترش است.

ژانگ، یکی از نویسندگان ارشد این مطالعه و یکی از اعضای اصلی مؤسسه در Broad، اظهار داشت:

تنوع زیستی، باعث چنین گنجینه‌ای است و با ادامه توالی‌یابی ژنوم‌ها و نمونه‌های بیشتر متاژنومی ، نیاز روزافزونی به ابزارهای بهتری مانند FLSHclust برای جستجوی فضای توالی و برای یافتن جواهرات مولکولی وجود دارد..

برنامه های کاربردی بالقوه

هدف این مطالعه بررسی تنوع سیستم‌های CRISPR و کاربردهای بالقوه آنها در زمینه‌های مختلف، مانند ویرایش ژنوم، تشخیص، و درک فعالیت‌های سلولی بود.

سمیه کانان، نویسنده ی اول این مطالعه، توضیح داد که الگوریتم جدید به دانشمندان اجازه می دهد تا داده ها را در یک چارچوب زمانی کوتاه، تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانیم نتایج را بازیابی کنیم و فرضیه های بیولوژیکی ایجاد کنیم.

به گفته ی این موسسه، این الگوریتم زمان را ازچند ماه به چند هفته کاهش می دهد.

هان آلتائه تران، دانشجوی فارغ التحصیل در آزمایشگاه ژانگ در طول این مطالعه- که در حال حاضر یک محقق فوق دکتری در دانشگاه است- اظهار داشت: «این، گواهی است برای آنچه که می‌توانید انجام دهید تا روش‌های اکتشاف را بهبود ببخشید و تا حد امکان از داده‌ها استفاده ‌کنید.

این واقعا هیجان انگیز است که بتوانیم مقیاسی را که درمورد آن جستجو می کنیم بهبود ببخشیم.

سیستم های نوع I با راهنمایی طولانی تر، کشف شد

محققان، سیستم‌های نوع یک با راهنمایی طولانی‌تری را کشف کرده اند که می‌تواند دقت ویرایش ژن را با اثرات کمتر بی فایده و کمتر خارج از هدف، در سلول‌های انسانی بهبود ببخشد، زیرا این سیستم‌ها به جای راهنمای ۲۰ نوکلئوتیدی موجود در Cas9، RNA راهنمای طولانی‌تر دارای ۳۲ جفت باز دارند.

این سیستم ها ممکن است با استفاده از روش های موجود انتقال ژن، به سلول ها تحویل داده شوند.

RNA های راهنمای طولانی تر می تواند ویرایش ژن را با دقت بیشتر و کاهش تغییرات ناخواسته در DNA بهبود بخشد..

این تیم نشان داد که دو تا از این سیستم ها می تواند تغییرات کوچکی در DNA سلول های انسانی ایجاد کند. علاوه بر این، چون سیستم‌های نوع I از نظر اندازه شبیه به CRISPR-Cas9 هستند، احتمالاً می‌توانند با استفاده از همان روش‌های تحویل ژنی- که در حال حاضر برای CRISPR استفاده می‌شود- به سلول‌های حیوانات یا انسان منتقل شوند.

علاوه بر این، سیستم نوع I دیگری، مشابه روش‌های مورد استفاده در تشخیص سریع بیماری‌ها مانند SHERLOCK باعث تخریب گسترده اسید نوکلئیک پس از هدف‌گیری شد.

این مطالعه همچنین عملکردهای جدیدی را در سیستم‌های CRISPR نوع IV و نوع VII یافت که برای ویرایش RNA و تشخیص بیان ژن یا فعالیت‌های سلولی، مفید هستند.

آلتا تران اظهار داشت: این الگوریتم جستجو، می تواند توسط هر کسی استفاده شود که می خواهد با این پایگاه بزرگ داده ها برای مطالعه چگونگی تکامل پروتئین ها یا کشف ژن های جدید کار کند.

گذشته را دفن کنمسئولیت در برابر محیط زیتقویت مغز با ورزشآیا راهی برای بهبود وضعیذهن خالی از شلوغی افکارفرد یا اندیشهتاول کف پا و حقیقتنه ناامیدی بلکه ارتقازندگی سلول در بدن، جدای ااوکرلیزوماب داروی جدید شچرا خشونت و تعصبمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصویر زیبا از سلولاختلا ل در خود عضلهسخن و سکوتجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش عاطفی قسمت هفتمعماد الدین نسیمی قربانی استفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استخواص اردهباد غرور و سر پر از نخوت ودارویی خلط آورپوشاندن خود از نورمعاینه قبل از نوار عصب و تمایز یا کشف یگانگیآثار باستانی تمدن های قدرمز گشایی از اتصالات مغزقلب های سادهتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز با توضیح دکتر فازاوسکا درمان گوشراین اندوه چیستنشانه های بیداری روحیمنتظر زمان ایده آل نشوادغام دو حیطه علوم مغز و سردرد میگرن در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش، ژنتیکی است یا محیطیعجول نباشاصول انجام برخی نرمش ها دکلام و زبان، گنجینه ای بسخیالپردازی نکنبحثی جالب درباره محدودیتدر یک فراکتال هر نقطه مرکتنها در برابر جهانپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز ناتوان از توجیه پیداآسیب روانی شبکه های اجتمرویاها از مغز است یا ناخوقبل از آغازتاثیر انتخاب از طرف محیط نور از عمق تاریکیزبان شناسی مدرن در سطح سلایا تکامل هدفمند استهمه چیز در زمان مناسبموسیقی نوارتباط غیرکلامی بین انساشناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت راستین انسان علم باعداد بینهایت در دنیای مهدف از تکامل مغزغرور و علمکندر در بیماریهای التهابخطا در محاسبات چیزی کاملبخش بزرگتر کیهان ناشناختدرمان های جدید ALSتو برای خزیدن خلق نشده ایپختگی پس از چهل سالگي به مغز ابزار بقای برتر مادیافزایش قدرت ادراکات و حسروزهای سخت میگذردلووفلوکساسینتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کواننیاز به آموزش مجازی دیجیسقوط درون جاذبه ای خاص، چهمدلی و هوش عاطفیشگفت نیست من عاشق تو باشممیدازولام در درمان تشنج از نظر علم اعصاب اراده آزحافظه ی هوش مصنوعیبه بالا بر ستارگان نگاه کوقت نهيب هاي غير علمي گذشکی غایب شدی تا نیازمند دلدنیا، هیچ استبرای تمدن سازی، باید در بپرتوزایی از جسم سیاهدرمان جدید مولتیپل میلومتومورهای ستون فقراتمغز، فقط گیرندهروشی جدید در درمان سکته مام آر آی جدید با قدرت شگفچگونه انتظارات بر ادراک لزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانسلطان جنگل یا صاحب ملکوتهوش فوق العاده، هر فرد اسشبکه های مصنوعی مغز به درماپروتیلیناز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردحس و ادراک قسمت 82بوزون هیگز جهان را از متلدوچرخه سواری ورزشی سبک و کارهای کوچک، بی ارزش نیسمبانی ذهنی سیاه و سفیدبرخی بیماری های خاص که بدآنچه حس می کنیم، نتیجه ی درماندگی به دلیل عادت کرتوانایی مغز و دیگر اجزای نقش هورمون های تیروئید درژیم غذایی ضد التهابیامگا سه عامل مهم سلامتنگاه حقیقی نگاه به درون امنابع انرژي پاک سرچشمه حتازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت امواج الکتریکی در عصهوش مصنوعی از عروسک بازی صبور باشاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک محس و ادراک قسمت پنجمبیماری وسواسدژاوو یا آشناپنداریکشف مکانیسم عصبی خوانش پمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرطرف کردن خشونت را از خاآیا مصرف مولتی ویتامین هدرک دیگرانفناوری هوش مصنوعی نحوه ختکنولوژی و پیشرفتنقش ذهن و شناخت در حوادث رحم مصنوعیاندوهگین نباش اگر درب یا نادیدنی ها واقعی هستندمنابع انرژی از نفت و گاز ترک امروزابزار بقای موجود زنده از سیاره ابلهانجهان مادی، تجلی فضا در ذههوش مصنوعی از عروسک بازی ضعیف و قویاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانحس و ادراک قسمت سیزدهمبیماری ضعف عضلات نزدیک بدائما بخوانگویید نوزده و ایمنی ساکتمرگ و سوال از قاتلتفکر قبل از کارآیا احتمال دارد رویا از آدردی که سالهاست درمان نشفاصله ها در مکانیک کوانتتکامل داروینی هنوز در حانقص های سیستمی ایمنیزمان واقعیت است یا توهمانسان در هستی یا هستی در نرمش های مفید برای درد زامنبع هوشیاری کجاست قسمت تسلیم ارتباط با من برتراتصال مغز و کامپیوترسایه ی هوشیاریجهان پر از چیزهای جادویی هوش مصنوعی در قضاوت های اعقل در جهان جدید، عجیب اساز درخواست ها جدا شووزوز گوشخلاصه ای از درمان های جدیبیشتر کمردردها نیازی به داروی جدید آلزایمرداروی جدید ای ال اسگر جان به جز تو خواهد از خمستند جهان متصلتقویت استخوان در گرو تغذآیا راهی برای رفع کم آبی ذهن سالمفرد حساس از نظر عاطفی و بتابوهای ذهنینه به اعدامزندگی، مدیریت انرژیايندگان چگونه خواهند دیدچرا در مغز انسان، فرورفتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصویر زیبای اصفهاناختلاف خانوادگی را حل کنسخن پاک و ثابتجوانان وطنهوش عاطفی قسمت یازدهعنصر اصلی تعیین واقعیتاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستخواص بادامبار مغز بر دو استخواندارویی ضد بیش فعالی سیستپیموزایدمعادله ها فقط بخش خسته کنتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآدم عاقل، وقت خودش را هدررمز پیشرفت تواضع است نه طقلب و عقلتاثیر کتامین در درمان پانوار مغز ترجمه رخدادهای زبان فرایند تکاملی برای این ایده که ذرات سیاهچالنظام مثبت زندگیمنحنی که ارتباط بین معرفارتقا و تکامل سنت آفرینش سردرد میگرنی در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوض مصنوعی زندهعدم توقف تکامل در یک اندااصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام، در تحولی شگفت آور بخانه ی تاریکبحثی در مورد نقش ویتامين در کمتر از چند ماه سوش جدتنهاییپیام های ناشناخته بر مغز مغز و قلب در جنین موش مصنآسیب عصب پا به دنبال اعتیرویاهای پر رمز و حیرتی درقبل از انفجار بزرگتاثیر احتمالی عصاره تغلینور درونزبان شناسی نوین نیازمند ایجاد احساساتهمه چیز در زمان کنونی استموسیقی هنر مایع استارتروز یا خوردگی و التهاشناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت غیر فیزیکیبقا با سازگارترین فرد اسهدف از خلقت رسیدن به ابزاغربال در زندگیکندر علیه سرطانخطای ادراک کارمابخش دیگری در وجود انسان هدرمان های جدید میگرنتو تغییر و تحولیپدیده خاموش روشن در پارکمغز ابزار برتر بقاافزایش میل جنسی با خوردن روش مقابله مغز با محدودیلوب فرونتال یا پیشانی مغتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز براچیز جدید را بپذیرسقوط زیگزاگی یا ناگهانیهمراه سختی، اسانی هستشگفت انگیز بودن کیهانمکان زمان یا حافظه زماناز نظر علم اعصاب اراده آزحافظه انسان و حافظه ی هوشبه بالاتر از ماده بیندیشکیهان خود را طراحی میکنددندان ها را مسواک بزنید تبرای خودآگاه بودن تو بایپرسشدرمان جدید میگرن با انتی توهم فضای خالیمغز، همه ی واقعیت را نمیبريتوکسيمب در درمان ام اسام اس و سرطانچگونه به سطح بالایی از هولزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانسم زنبور ، کلیدی برای وارهوش مصنوعی می تواند بر احشبکیه های مصنوعیماجرای جهل مقدساز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهحس و ادراک قسمت 87بی نهایت در میان مرزهادوپامین قابل حل در آبکارهایی بیش از طراحی و گپمباحث مهم حس و ادراکبرخی توجهات در ببمار پارآنها نمیخواهند دیگران رادرها بسته نیستتوانایی یک فرد، برای تغینقش هورمون زنانه استروژنرژیم غذایی ضد درداما شما از دید خفاش کور هنگاه دوبارهمنابع انرژی از نفت و گاز تازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانسوخت هیدروژنی پاکجلو رفتن یا عقبگردهوش مصنوعی از عروسک بازی صبر لازمه ی پیروزی استاز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار حس و ادراک قسمت پنجاهبیماری کروتز فیلد جاکوبدگرگونی های نژادی و تغییکشف مکانیسمی پیچیده در بمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبزرگ فکر کنآیا مغز تا بزرگسالی توسعدرک درست از خود و هوشیاریفواید روزه داری متناوبتکنولوژی جدید که سلول هانقش روی و منیزیم در سلامترسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهراندام حسی، درک از بخش هاینادیدنی ها بیشتر از دیدنمنابع بی نهایت انرژی در دترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از سیب یکسان و دیدگاه های متجهان مرئی و نامرئیهوش مصنوعی از عروسک بازی طلوع و حقیقتاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیادحس و ادراک قسمت ششمبیماریهای تحلیل عضلانی ادارچینگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ انتقال است یا نابود شتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا احتمال دارد رویا از آدرس گرفتن از شکست هافاصله ی همیشگی تصویر سازتکامل زباننقص در تشخیص هیجانات عامزمان پلانکانسان عامل توقف رشد مغزنرمش های مفید در سرگیجهمنبع هوشیاری کجاست قسمت تسلیم شدن از نورون شروع ماثر مضر مصرف طولانی مدت رسایه را اصالت دادن، جز فرجهان دارای برنامههوش مصنوعی در کامپیوترهاعقل سالماز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استخم شدن فضا-زمانبا همه مهربان باشبا هوش مصنوعی خودکار روبداروی جدید برای میاستنی گرفتار محدودیت ها و ابعامشکل از کجاستتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیاما مقهور قوانین فیزیکذهت را روی چیزهای مفید متفردا را نمیدانیمتاثیر فکر بر سلامتنه به اعدامزندگی، مراتب هوشیاری استايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصویربرداری فضاپیمای آماختلال حرکتی مانند لرزش سخت ترین حصارجوانان وطنهوش عاطفی قسمت پنجمعوامل موثر در پیدایش زبااستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستخواص بادام زمینیبار بزرگ ایستادن بر دو پاداستانها و مفاهیمی اشتباپیموزایدمعجزه های هر روزهتمدن پیشرفته ی پیشینیانآرام باشرمز بقای جهش ژنتیکیقلب یا مغزتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در فراموشی هازبان متغیراین ابتدای تناقض هاستنظریه ی تکامل در درمان بیمنشأ اطلاعات و آموخته ها ارتقا یا بازگشت به قبل ازسردرد و علتهای آنجراحی هوشیار مغزهیچ نقطه ای مرکزی تر از اعدم تعادل دوپامین، فقط باصول سلامت کمرکلرال هیدرات برای خوابانخانواده پایداربحثی در مورد نقش کلسیم و در آرزوهایت مداومت داشتهتنهایی رمز نوآوری استپیدایش زبانمغز و هوش، برترین ابزار بآسانی موفقیترویای شفافقبرستان ها با بوی شجاعتتاثیر بینش و انتظارات فرنوروفیبروماتوززبان، نشان دهنده ی سخنگو ایران بزرگهمه چیز، ثبت می شودمیلر فیشر نوعی نادر از گیارزش های وارونهشناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت غیر قابل شناختبقا در ازای بیماریهر چیز با هر چیز دیگر در تمقالاتکو کیو تن coQ10خطای حسبخشیدن دیگران یعنی آرامشدرمان های جدید در بیماری تو جهانی هستی که خودش را پروژه ی ژنوم انسانیمغز از بسیاری حقایق می گرافزایش مرگ و میر سندرم کوروش های صرفه جویی در ایجالوتیراستامتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیچیزی منتظر شناخته شدنسلول های مغزی عامل پارکیهمراهی میاستنی با برخی سشگفت زده و حیران باشمکانیک کوانتومی بی معنی از واقعیت امروز تا حقیقتحباب های کیهانی تو در توبه جای محکوم کردن دیگران کیهانِ هوشیارِ در حال یاده روش موفقیتبرای رشد، باید از مسیر خطپرسش و چستجو همیشه باقی ادرمان جدید کنترل مولتیپلتوهم فضای خالی یا توهم فضمغزتان را در جوانی سیم کشریه زغالیام اس یا تومور؟چگونه باغبانی باعث کاهش لزوم عدم وابستگی به گوگل تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانسماگلوتید داروی کاهش دهنهوش مصنوعی متصل با مغزشباهت مغز و کیهانماجرای عجیب گالیلهاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرحس و ادراک قسمت چهلبی نظمی مقدمه شناختدورترین نقطه ی قابل مشاهکاربرد روباتهای ريزنانومبتکران خودشکوفابرخی توصیه ها برای واکسیآنژیوگرافی از مغزدرهای اسرارآمیز و پوشیدهتوازن مهمتر از فعالیت زینقش ویتامین K در ترمیم اسراه فراری نیستامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاهی بر قدرت بینایی درامنابع انرژی از نفت و گاز تاسف بار است انسان، حق خوابزار بقا از نخستین همانسودمندی موجودات ابزی بر جلوتر را دیدنهوش مصنوعی از عروسک بازی صبر و واقعیتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقحس و ادراک قسمت پنجاه و یبیماری گیلن باره و بیماردانش قدرت استکشف ژن جدید، می تواند گستمدل هولوگرافیک تعمیم یافبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا همه جنایت ها نتیجه بیدرک عمیق در حیواناتفواید روزه داری متناوبتکنولوژی جدید که سلول هانقش روزه داری در سالم و جرساناها و ابر رساناها و عانرژی بی پایان در درون هرنادانی در قرن بیست و یکم،منابع جدید انرژیترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از سیر آفرینش از روح تا مغز جهان مشارکتیهوش مصنوعی از عروسک بازی طلای سیاهاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطانحس و ادراک قسمت شصت و هشتبیماری، رساله ای برای سلداروهای مصرفی در ام اسگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ تصادفیتفکر خلا ق در برابر توهم آیا بدون ناظر هوشمند هم بدست و پا زدن در سایه؟فتون های زیستیتکامل زباننقطه ی رسیدن به قلهزمان به چه دلیل ایجاد میشانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های موثر در کمردردمنبع هوشیاری کجاست قسمت تست نوار عصب و عضلهاثرات فشار روحی شدیدساخت سلول عصبی حتی پس از جهان در حال نوسان و چرخشهوش مصنوعی در تفکر خلاق اعقلانیت بدون تغییراز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستخونریزی مغز در سندرم کوویک پیام منفرد نورون مغزی خونریزی مغزی کشندهبا هر چیزی که نفس می کشد مداروی جدید برای کاهش وزنگریه ی ابر، رمز طراوت باغمشکلات نخاعیتقویت سیستم ایمنیآگاهی فراتر از آگاهیذخیره ی شگفت انگیز اطلاعفرزندان زمان خودتاثیر مشاهده بر واقعیت بنه بدبخت بلکه نادانزندان ذهنیايا اراده آزاد توهم است یچراروياها را به یاد نمی آمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصور ما ازمشکلات و واقعیاختلال خواب فرد را مستعد سخت ترین کار، شناخت خود اجواب دانشمند سوال کننده هوش عاطفی قسمت اولعوامل ایجاد لغت انسانی و استیفن هاوکینگ در مورد هژن هوش و ساختارهای حیاتی خواص شکلات تلخبار سنین ابزار هوشمندی ادخالت در ساختار ژنهاپیچیدگی های مغزمگسمعجزه ی چشمتمدن بشری و مغز اخلاقیآرامش و دانشرمز جهانقلب دروازه ی ارتباطتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در تشخیص بیماری زبان مشترک ژنتیکی موجودااین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیمنشاء کوانتومی هوشیاری اارتوکين تراپی روشی جديد سردرد به دلیل مصرف زیاد مجراحی گردن همیشه برای دیهیچ چیز همیشگی نیستعدم درکاضطراب و ترسکم کردن کالری روشی سودمنخاویار گیاهیبحثی در مورد حقیقت فضا و در آسمان هدیه های نادیدنتنبیه چقدر موثر استپیر شدن حتمی نیستمغز و اخلاقآشنا پنداریروان سالمقدم زدن و حرکت دید را تغیتاثیر ترکیبات استاتین (سنورون هاي مصنوعی می توانزبان، وسیله شناسایی محیطایرادهای موجود در خلقت بهمه ی سردردها بی خطر نیستمیهمانهای ناخوانده عامل ارزش های حقیقی ارزش های غشناسایی سلول های ایمنی احقیقت، آن چیزی نیست که جلبقای حقیقی در دور ماندن اهر جا که جات میشه، جات نیتاثیر ویتامین دی بر بیماکوچ از محیط نامناسبخطر آلودگی هوابخشش، عقلانی یا غیر عاقلدرمان های جدید سرطانتو جدای از کیهان نیستیپروژه ی ژنوم انسانیمغز به تنهایی برای فرهنگ افزایش سرعت پیشرفت علوم روش های عملی برای رفع کمرلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچیزی خارج از مغزهای ما نیسلول های بنیادیهمراهی نوعی سردرد میگرنیشگفتی های نقشه ی ژنتیکیمکانیزمهای دفاعی در براباز کجا آمده ام و به کجا میوقتی فهمیدی خطا کردی برگحباب هایی تو در توبه جای تولید، بیشتر گوش ککیست هیداتید مغزدهن، بزرگترین سرمایهبرای زندگی سالم، یافتن تپرسشگری نامحدوددرمان جدید ام استوهم لیلیپوتی(ریزبینی)مغزتان را در جوانی سیمکشریواستیگمینامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه تکامل مغزهای کنونیمقاومت به عوارض فشار خون تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانسندرم میلر فیشرهوش مصنوعی و کشف زبان هایشباهت مغز با کیهان مادیماده ی تاریکاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیحس و ادراک قسمت چهل و هفتبی هیچ می ایی و بی هیچ میرديدن با چشم بسته در خواب کاربرد روباتهای ريز، در متواضع باشبرخی درمان های Spinal Muscular Atآنان که در قله اند هرگز خدرون قفس یا بیرون از آنتوت زیاد بخوریدنقش ژنتیک در درمان اختلاراه نجاتانفجار و توقف تکاملی نشانگاهی بر توانایی اجزاي بمنابع انرژی از نفت و گاز تبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانسی و سه پل اصفهانجمجمه انسان های اولیههوش مصنوعی از عروسک بازی صبر بسیار بایداز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدحس و ادراک قسمت پنجاه و دبیماری آلزایمر، استیل کودانش محدود به ابعاد چهارکشف ارتباط جدیدی از ارتبمدل های ریز مغز مینی برینبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا هوش مصنوعی می تواند ندرگیری قلب در بیماری ویرفواید زیاد دوچرخه سواریتکینگینقش رژیم غذایی بر رشد و ارستگاری محدود به یک راه نانرژی تاریکنازوکلسینمناطق خاص زبان در مغزترازودونابزار بقای موجود زنده از سیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان معناهوش مصنوعی از عروسک بازی طوفان فقر و گرسنگی و بی ساز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه احس و ادراک قسمت شصت و دوبیمارستان هوش مصنوعیداروهای ام اسگوشت خواری یا گیاه خواریمرگی وجود نداردتفاوت قند طبیعی با قند و آیا برای تولید مثل همیشه دست کردن در گوشفروتنی معرفتیتکامل زبان انسان از پیشینقطه ای بود و دگر هیچ نبوزمان شگفت انگیزانسانیت در برابر دیگراننرمشهای مهم برای تقویت عمنبع هوشیاری کجاست قسمت تست کم هزینه ی بزاق برای اثرات مفید قهوهساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی در خدمت خلق وحعقیده ی بی عملاز سایه نترساز سایه بگذریک پیشنهاد خوب برای آسان خواندن ، یکی از شستشو دهنبا آتش، بازی نکن و بعد از داروی جدید برای ای ال اسگربه شرودینگر و تاثیر مشمشکلات بین دو همسر و برخیتلقین اطلاعات و حافظهآپومورفین در پارکینسونذره ی معین یا ابری از الکفرضیه ای جدید توضیح میدهتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنه جنگ و نه خونریزیزونیسومایدای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتصور از زمان و مکاناختلال در شناسایی حروف و سختی ها رفتنی استجواب سنگ اندازیهوش عاطفی قسمت دهمعواملی که برای ظهور لغت ااستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن یا نقشه توسعه مغز و نقخواص شگفت هویجباربر دیگران نباشدر موج، راز خلقت نهفته اسپیچیدگی های مغزی در درک زمعجزه ی علمتمدن زیر آبآرامش و سکونرمز جهان خاصیت فراکتالقلب روباتیکتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغزی روشی مهم در تشخزبان چهار حرفی حیات زمیناینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیمهمان ناخواندهارتباط میکروب روده و پارسردرد تنشنجستجوی متن و تصویر به صورهیچ چیز، چقدر حقیقی استعدالت برای من یا برای همهاطلاع رسانی اینترنتیکمی زاویه ی دیدت را عوض کخار و گلبحثی در مورد عملکرد لوب فدر آستانه ی موج پنجم کوویتهدیدهای هوش مصنوعیپیراستاممغز و اخلاقآشنا پنداریروبات ها قول میدهندقدرت مردمتاثیر تغذیه بر سلامت روانورون های ردیاب حافظهزدودن نقص از هوش مصنوعیایستادن در برابر آزادی بهمه جا خیر بکارمیوپاتی و نوار عصب و عضلهارزش حقیقی زبان قسمت اولشهر زیرزمینی در ژاپن براحقایق ممکن و غیر ممکنبلندی در ذهن ما درک بلندیهر حرکت خمیده می شود و هر صفحه اصلیکوچک شدن مغز از نئاندرتاخطر حقیقی، خود انسان استبدون پیر فلکدرمان های رایج ام استو دی ان ای خاص ميتوکندريمغز بیش از آنچه تصور میشوافسردگی و اضطراب در بیماروش هایی برای کم کردن اضطلیروپریم داروی ترکیبی ضدتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکچیزی شبیه نور تو نیستسلول های بنیادی منابع و اهندسه ی پایه ایشگفتی های زنبور عسلما انسانها چه اندازه نزداز کسی که یک کتاب خوانده وقتی پر از گل شدی خودت را حد و مرزها توهم ذهن ماستبه خوبی های دیگران فکرکنکیست کلوئید بطن سومدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبرخی ملاحظات در تشنج های پس از اگو یا بعد از نفسدرمان جدید ای ال اس، توفرتوهم چیستمغط یک گیرنده استریاضیات یک حس جدید استامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه جمعیت های بزرگ شکل مقایسه رقابت و همکاریتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانسندرم کووید طولانیتغییر الگوی رشد مغزی با زهوش مصنوعی یا حماقت طبیعشباهت های ریشه ای چند بیمماده ی خالیاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز محس و ادراک قسمت چهل و هشتبی ذهن و بی روحدی متیل فومارات(زادیوا)(کاش شرف اجباری بود یا حتیمجموعه های پر سلولی بدن مبرخی روش های تربیتی کودکآنتی بادی منوکلونال در ددرون و بیرون، جدای از هم توسعه هوش مصنوعی قادر اسنقش گرمایش آب و هوا در همراه های جدید برای قضاوت رانفجار بزرگ پایان بوده انگاهت را بلند کنمنابع انرژی از نفت و گاز تبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانسیلی محکم محیط زیست بر انجنین مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی صد قدح، نفتاده بشکستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرحس و ادراک قسمت پنجاه و سبیماری الزایمردانش بی نهایتکشف جمجمه ای درکوه ایرهومدیون خود ناموجودبزرگترین خطایی که مردم مآیا هوش مصنوعی زندگی بشردرگیری مغز در بیماری کویفیلم کوتاه هیروشیما از هتکامل فردی یا اجتماعینقش رژیم غذایی در رشد و ارشته نوروایمونولوژی و نقانرژی تاریک که ما نمی تونباید صبر کرد آتش را بعد مناطق خاصی از مغز در جستجترازودونابزارهای پیشرفته ارتباط سیستم تعادلی بدنجهان معکوسهوش مصنوعی از عروسک بازی طوفان بیداریاز تکینگی تا مغز، از مغز وابسته به دوستی این و آن حس و ادراک قسمت شصت و ششبیندیشداروهای تغییر دهنده ی سیگیلگمش باستانی کیستمراقب خودتون و خانواده هتفاوت مغز انسان و میمون هآیا بزرگ شدن مغز فقط در ددست آسمانفروتنی و غرورتکامل ساختار رگهای مغزی نقطه بی بازگشتزمان، واقعی نیستانسان، گونه ای پر از تضادچرا ماشین باید نتایج را پمنبع هوشیاری کجاست قسمت تست آر ان اس دز میاستنی گاثرات مفید روزه داریساخت شبکه عصبی با الفبای جهان ریز و درشتهوش مصنوعی در خدمت خلق وحعلم و ادراک فقط مشاهده ی هوش مصنوعی درمانگر کامپیعلم و روحاز علم جز اندکی به شما دایک آلل ژنتیکی که از نئاندخواندن، دوست روزهای سختبا تعمق در اسرار ابدیت و داروی جدید برای دیابتگزیده ای از وبینار یا کنفمشکلات روانپزشکی پس از ستلاش ها برای کشف منابع جدآپومورفین در پارکینسونذرات کوانتومی زیر اتمی قفساد اقتصادی سیتماتیک درتاثیر نگاه و مشاهده ناظر نه روش تقویت مغززونا به وسیله ویروس ابله ای همه ی وجود منچراغ های متفاوت و نور یکسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتصاویر زیبای رعد و برقاختلال در شناسایی حروف و سختی در بلند شدن از روی صجوسازی مدرنهوش عاطفی قسمت دومعوارض ازدواج و بچه دار شداستخوان های کشف شده، ممکژن ضد آلزایمرخواص عجیب لوبیابارداری بدون رحمدر میان تاریکی و روشناییپیوند قلب خوک، به فرد دچامعجزه ی علم در کنترل کرونتمدنی قدیمی در شمال خلیج آرامش عقلرنگ کردن، حقیقت نیستقلب را نشکنتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، مفید و بی خطرزبان نیاز تکاملی استاینکه خانواده ات سالم بانظریه ی ریسمانمهندسی ژنتیک در حال تلاش ارتباط ماده و انرژیسردرد سکه ایجستجوی هوشیاری در مغز ماهیچ وقت خودت را محدود به عسل طبیعی موثر در کنترل باطلاعات حسی ما از جهان، چکمالگرایی دشمن پیشرفتخارق العاده و استثنایی ببحثی درباره هوش و تفاوتهدر برابر حقایق جدیدتو یک معجزه ایپیشینیان انسان از هفت میمغز و سیر تکامل ان دلیلی آشناپنداری چیستروبات های ریز در درمان بیقدرت و شناخت حقیقتتاثیر حرکات چشم بر امواج نوروپلاستیسیتی چیستسفر فقط مادی نیستاکنون را با همه ی نقص هایهمیشه چیزی برای تنهایی دمیوتونیک دیستروفیارزش حقیقی زبان قسمت دومشواهدی از نوع جدیدی از حاحل مشکلبلوغ چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به سوالات پزشکیکوچکی قلبخطر را بپذیربدون بار گذشتهدرمان های علامتی در ام استو در میانه ی جهان نیستی مغز برای فراموشی بیشتر کافسردگی و ساختار مغزروش هایی برای جلوگیری از لیس دگرامفتامین یا ویاستاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استنکاتی در مورد تشنجسلول های بدن تو پیر نیستنهندسه ی رایج کیهانشانس یا نتیجه ی تلاشما انسانها چه اندازه نزداز آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی تو از یاد گرفتن باز حریص نباشبه خودت مغرور نشوکپسول ژری لاکتبرخی مرزهای اخلاق و علوم آلودگی هوا چالش قرن جدیددرمان جدید سرطانتوهم و خیالنفرت، اسیب به خود استریتوکسیمابامید نیکو داشته باش تا آنچگونه جمعیت های بزرگ شکل مقابله ی منطقی با اعتراضتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانسندرم گیلن باره به دنبال تغییر خود یا تغییر دیگراهوش مصنوعی گوگل به کمک تششباهت کیهان و مغزماده ای ضد التهابیاز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برحس و ادراک قسمت چهل و دومبی سوادی در قرن 21دین اجباریکتاب گران و پرهزینه شد ولمجرم، گاهی قربانی استبرخی سلولهای عصبی در تلاآنزیم تولید انرژی در سلودرون آشفته ی تو و ظاهر خنتوسعه برخی شغل ها با هوش نقش پیش زمینه ها و اراده راه های جدید برای قضاوت رانقراض را انتخاب نکنیدچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از سینوریپا داروی ترکیبی ضدجنگ هفتاد و دو ملت همه را هوش مصنوعی از عروسک بازی صداقتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که حس و ادراک قسمت پنجاه و شبیماری ای شبیه آلزایمر و دانشمندان موفق به بازگردکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدیریت اینترنت بر جنگبزرگترین درد از درون است آیا هوش ارثی دریافتی از پدرگیری مغز در بیماران مبفیلمی بسیار جالب از تغییتکامل مادی تا ابزار هوشمنقش زنجبیل در جلوگیری از رشد مغز فرایندی پیچیده اانرژی خلا ممکن استنبرو و انرژی مداوممنبع نور واقعی و ثابت، حقتراشه مغز بدون واسطه ی دابزارهای بقا از نخستین هسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان هوشمندهوش مصنوعی از عروسک بازی طوفان زیباییاز تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهحس و ادراک سی و هفتمبیهوش کردن در جراحی و بیمداروهای ضد بیماری ام اس وگیاه بی عقل به سوی نور میمراحل ارتقای پله پله کیهتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا تکامل و تغییرات ژنتیدست بالای دستفرگشت و تکامل تصادفی محض تکامل شناخت انسان با کشفنمیتوان با بیرون انداختنزمزمه ات مانده در گوشمانعطاف پذیری مکانیسمی علچرا مردم با زندگی میجنگنمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تشنچ پانایوتوپولوس تشنج اثرات مضر ماری جواناساختن آیندهجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی درخدمت خلق وحعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهازدواج های بین گونه ای، ریک جهش ممکن است ذهن انسانخواب زمستانی سلول های سربا خودت نجنگداروی جدید ضد فشار خونگزارش یک مورد جالب لخته ومشکلات روانپزشکی در عقب تلاش های جدید در ALSآب زندگی است قسمت چهارمذرات کوانتومی زیر اتمی قفشار و قدرتتاثیر نگاه انسان بر رفتاچه زیاد است بر من که در ایزیان غذاهای پرچربای آنکه نامش درمان و یادشنزاع ها بیهوده استمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتصادف یا قوانین ناشناختهاختلالات مخچهسدسازی روش مناسب برای مقجامعه ی آسمانیهوش عاطفی قسمت سومعید نوروز مبارکاستروژن مانند سپر زنان دژنها نقشه ایجاد ابزار هوخود جسم و یا تصویربازگشایی مجدد مطب دکتر سدر مانهای کمر دردپیوند مدفوعمعجزه در هر لحظه زندگیتمرکز و مدیتیشنآرامش(سکوت) stillness و تکاپورنگین کمانقوی تر باشتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، ترجمه ی فعالیت زبان و کلمه حتی برای کساناین، فقط راه توستنظریه تکامل در درمان بیممهندسی بدنارتباط متقابل با همه ی حیسردرد عروقی میگرنحفره در مغزهیچ کاری نکردن به معنی چیعشق به هفت مرتبه ی شناختیاطلاعاتی عمومی در مورد مکمردردخبر مهم تلسکوپ هابلبحثی درباره هوش و تفاوتهدر جراحی کمر عجله نکنیدتو یک جهان در مغز خودت هسپیشرفت های باور نکردنی دمغز کوانتومیآشتی بهتر استروبات کیانقدرت کنترل خودتاثیر دوپامین و سروتونیننوروز مبارکسفر نامه سفر به بم و جنوب اکوییفلکسهمیشه چشمی مراقب و نگهبامیگرن و پروتئین مرتبط با ارزش حقیقی زبان قسمت سومشواهدی از دنیسوان(شبه نئحلقه های اسرارآمیزبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهز ذره، یک دنیاستپیامهای کاربرانکوچکترین چیز یک معجزه اسخطرات هوش مصنوعیبدون زمان، ماده ای وجود نپروژه ی علمی پیوند مغز سادرمان ژنتیکی برای نوآوریتوقف؛ شکستمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟اقلیت خلاقروش هایی ساده برای کاهش الا اکراه فی الدینتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنچگونه مولکول های دی ان ایسلول بنیادی و ای ال اسهندسه بنیادینشانس یا تلاشما اکنون میدانیم فضا خالاز انفجار بزرگ تا انفجار وقتی خودت را در آینه دیدیحرکات چشم، ترجمه کننده ی به خودت نگاه کنکامپیوتر سایبورگبرخی نکات از گاید لاین پرآلودگی هوا و ویروس کرونادرمان جدید سرطانتوهم وجودنقاشی هایی با بوی گذشته یریسپریدونامید نجاتچگونه حافظه را قویتر کنیمقابله با کرونا با علم استاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانسندرم پیریفورمیستغییر دیگران یا تغییر خوهوش مصنوعی گوگل به کمک تششباهت زیاد بین سلول هاي عماده، چیزی نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروحس و ادراک قسمت چهل و سومبی شرمیدین، اجباری نیستکتاب زیست شناسی باورمحل درک احساسات روحانیبرخی سيناپسها طی تکامل و آواز خواندن در قفس، نشاندروغ نگو به خصوص به خودتتوصیه های سازمان بهداشت نقش پیشرفته ی سلول های بنراه پیروزی در زندگی چیستانواع سکته های مغزیچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تبر را بردارابزار بقای موجود زنده از سیگار عامل افزایش مرگ ومجنگ و تصور از جنگهوش مصنوعی از عروسک بازی صدای بم با فرکانس پایین، از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرحس و ادراک قسمت بیست و چهبیماری ای شبیه ام اس مولتدانشمندان نورون مصنوعی سکشیدن مادی روشی برای جلومداخله ی زیانبار انسانبسیاری از مجرمان، خودشانآیا هوش سریعی که بدون احسدرگیری مغزی در سندرم کووفیروز نادریتکامل مداومنقش زبان در سلطه و قدرت ارشد مغز علت تمایل انسان بانرژِی برای ایجاد اضطرابچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تراشه ها روی مغزابزارهای بقا ازنخستین همسکوت و نیستیجهان هوشیارهوش مصنوعی از عروسک تا کمطولانی ترین شباز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغحس و ادراک- قسمت پنجاه و بیهوشی در بیماران دچار اداروهای ضد تشنج با توضیح گیاه خواری و گوشت خوار کدمرز مرگ و زندگی کجاستتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا جنین انسان، هوشمندی دستورالعمل مرکز کنترل بیفراموش کارها باهوش تر هستکامل، نتیجه ی برنامه رینمیتوان بر سیاه سیاه نوشزنان باهوش تراهرام مصر از شگفتی های جهچرا مغز انسان سه هزار سالمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتشنج چیستاجزای پر سلولی بدن انسان ساختن آینده، بهترین روش جهان شگفت انگیز و بی زمانساختار فراکتال وجود و ذهجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی ساخته هوش طبیعلم به ما کمک میکند تا مواسکلت خارجی در درمان اختیک رژیم غذایی جدید، می توخواب سالم عامل سلامتیبا خدا باشداروی جدید ضد میگرنگشایش دروازه جدیدی از طرمشاهده گر جدای از شیء مشاتلاش های جدید در درمان فرآب زندگی است قسمت هفتمذرات کوانتومی زیر اتمی قفشار روحی، همیشه بد نیست تاثیر نگاه انسان بر رفتانه عدم مطلق بلکه عدم با قزیباترین چیز در پیر شدنای جان جان بی تن مرونزاع بین جهل و علم رو به پمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتضادهای علمیاختلالات حرکتی در انسانسرنوشتجاودانگی مصنوعیهوش عاطفی قسمت ششمعامل کلیدی در کنترل کارآاسرار آفرینش در موجژنها ، مغز و ارادهخودآگاهی و هوشیاريبازگشت از آثار به سوی خدادر محل کار ارزش خودت را بپیوند مدفوع در درمان بیممعرفی مورد نادر بیماری گتمرکز بر هدفآزمون تجربی، راهی برای ررهبر حقیقیقیچی ژنتیکیتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهزبان و بیان نتیجه ساختمااینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیممهربانی، شرط موفقیتارتباط چاقی و کاهش قدرت بسرطان کمیت گراییحق انتخابهیچ کس مانند تو نگاه نمیکعشق درونی به یگانگی خلقتاطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرد ناشی از تنگی کاناخدا موجود استبحثی درباره هوش و تفاوتهدر درمان بیماری مولتیپل تو کجای جهانیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز آیندگان چگونه است ؟آغاز فرایند دانستنروح و آب حیاتقدرت انسان در نگاه به ابعتاثیر دپاکین بر بیماری منوروز یا روز پایانیسفر به مریخ در 39 روزهمیشه اطمینان تو بر خدا بمیگرن و خوابارزش خود را چگونه میشناسشیر و دوغ بادامحمله ویروس کرونا به مغزبنی عباس، ننگی بر تاریخهزینه ای که برای اندیشیدسایتهای دیگرکووید نوزده و خطر بیماری دفاع از پیامبربر کسی اعتماد نکن مگر اینپروانه ی آسمانیدرمان کارتی سل و تومور مغتولید مولکول جدید توسط همغز بزرگ چالش است یا منفعاقیانوس نادانیروش جدید تولید برقلاموژین داروی ضد اوتیسم؟تاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینچگونه میتوان با قانون جنسلول بنیادی در درمان ایدهندسه در پایه ی همه ی واکشاهکار قرنما از اینجا نخواهیم رفتاز بار خود بکاه تا پرواز وقتی خورشید هست شمع به کاحرکت چرخشی و دائمی کیهانبه دنبال رستگاری باشدو بیماری روانی خود بزرگ کاهش میل جنسی در ام اسبرخی نرمش ها برای درد زانآلودگی هوا و پارکینسوندرمان دارویی سرطان رحم بتوهم وجودچقدر به چشم اعتماد کنیمریسدیپلام تنها داروی تایامید یا ناامیدی؟نگاه من، نگاه تو و یا حقیملاحظه های اخلاقی دربارهتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانسندرم پیریفورمیستغییر دادن ژنها آیا روزی هوش مصنوعی الفاگوشباهت زیاد بین سلول هاي عماده، چیزی بیش از یک خلا از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از حس و ادراک قسمت نهمبی عدالتی در توزیع واکسن دیوار همه اش توهم بودکتاب طبیعت در قالب هندسهمحل درک احساسات روحانی دبرداشت مغز ما از گذر زمانآینه در اینهدریا آرام نخواهد شد کشتی ALS نگاهی کامل بر بیماری وتوصیه های غیر دارویی در سنقش آتش در رسیدن انسان بهراه انسان شدن، راه رفتن وانیس بی کسانچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله هاجنگ داده هاهوش مصنوعی از عروسک بازی صرع و درمان های آناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتحس و ادراک قسمت بیست و یکبیماری اسپینال ماسکولار دانشمندان یک فرضیه رادیککشتن عقیده ممکن نیستمدارک ژنتیکی چگونه انسانبسیاری از بیماری های جدیآیا هشیاری کوانتومی وجوددرگیری مغزی در سندرم کووفیزیک مولکولها و ذرات در تکامل چشمنقش زبان در سلطه و قدرت ارشد در سختی استانسولینچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزارهای بقای موجود زندهسکوت، پر از صداجهان های بسیار دیگرهوش مصنوعی از عروسک تا کمطی یکصد هزار سال اخیر هرچاز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دحس و ادراک- قسمت بیست و پبیوگرافیداروی فامپیریدین یا نورلگیرنده باید سازگار با پیمرز بین انسان و حیوان کجاتفاوت های بین زن و مرد فقآیا جهان ذهن و افکار ما مدغدغه نتیجه ی نادانی استفراموشی همیشه هم بد نیستتکثیر سلول در برابر توقف نمای موفقیتزنجیرها را ما باید پاره کاولویت بندی ها کجاستچرا مغزهای ما ارتقا یافت منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنج و حرکات شبه تشنجی قااجزایی ناشناخته در شکل گمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنج به صورت اختلال رفتااحیای بینایی نسبی یک بیمساختار شبکه های مغزی ثابجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی، کیفیت فریب معلم بدون توقفاسکار، لگوی هوشمندیکی از علل محدودیت مغز امخواب سالم عامل سلامتی و یبا طبیعت بازی نکنداروی جدید ضد الزایمرپل جویی اصفهانمشاهده آینده از روی مشاهتلاش های جدید در درمان سرآب زندگی است قسمت اولرفلکس وتری با توضیح دکتر فضا و ذهن بازتاثیر هوش مصنوعی بر مغزنهایت معرفت و شناخت درک عزیباترین چیز در افزایش سایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین علم و نادانی رو منبع هوشیاری کجاست؟(قسمتظاهر خوابیده ی مادهاختلالات صحبت کردن در انسریع دویدن مهم نیستجایی برای یاد گرفتن باقی هوش عاطفی بیشتر در زنانعادت همیشه خوب نیستاسرار بازسازی اندام هاژنهای مشترک بین انسان و وخودآگاهی و هوشیاريبازگشت به ریشه های تکاملدر چه مرحله ای از خواب ، رپیوند مغز و سر و چالشهای معرفت و شناختتمرکز بر امروزآزمون ذهنی گربه ی شرودینروی و منیزیم در تقویت استقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهزبان و بیان، در سایه پیشراینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمموفقیت هوش مصنوعی در امتارتباط هوش ساختار مغز و ژسرعت فکر کردن چگونه استحقیقت قربانی نزاع بین بی هیچ کس حقیقت را درون مغز عشق، شلوغ کردن نیستاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد و علل آنخدا نور آسمان ها و زمین ابحثی درباره هوش و تفاوتهدر دعواها چه میکنی؟تو کز محنت دیگران بی غمیپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز اندامی تشنه ی انرژی اآغاز فصل سرما و دوباره تکروح در جهانی دیگر استقدرت ذهنتاثیر داروهای ضد التهاب نورالژیسفر به درون سفری زیباهمیشه به آنچه داری، خوشنمیگرن و روزه داریاز فرد ایستا و متعصب بگذرشیشه ی بازالتی و سیلیکونحمایت از طبیعتبه قفس های سیاهت ننازهزینه سنگین انسان در ازاکودک هشت ساله لازم است آددفاع در برابر تغییر ساختبرلیتیونپرواز از نیویورک تا لوس آدرمان پوکی استخوانتولید مثل اولین ربات های مغز بزرگ چالشهای پیش روالکترومغناطیس شنوایی و هلایو دوم دکتر سید سلمان فتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دچگونه مغز ما، موسیقی را پسلول بنیادین از مخاط بینهندسه زبانِ زمان استشاهکار شش گوشما اشیا را آنطور که هستنداز بحث های کنونی در ویروسوقتی ریشه ها عمیقند از چیحس متفاوتبه زودی شبکه مغزی به جای دو بار در هفته ماهی مصرف کاهش مرگ و میر ناشی از اببرخی نرمش ها برای زانوآلزایمردرمان زخم دیابتی با تکنوتوهم بی خدایینقش قهوه در سلامتیریشه های مشترک همه ی موجوامید جدید بر آسیب نخاعینگاه مادی غیر علمی استملاحظات بیهوشی قبل از جرتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانسندرم پای بی قرارتغییر زودتر اتصالات مغزیهوش مصنوعی اکنون می توانشجاعت و ترساز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهحس و ادراک قسمت چهارمبیمار 101 ساله، مبتلا به سدیوار، از ابتدا توهم بودکتاب، سفری به تاریخمحدودیت چقدر موثر استبرداشتت از جهان رو زیاد آیندهدریای خداNVG 291توصیه هایی در مصرف ماهینقش انتخاب از طرف محیط، نراه بی شکستانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله های فضایی منابعجنبه های موجی واقعیتهوش مصنوعی از عروسک بازی ضایعه ی شبکه لومبوساکرالاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توحس و ادراک قسمت بیست و دوبیماری اضطراب عمومیدانشمندان ژنی از مغز انسگل خاردار، زیباستمروری بر تشنج و درمان هایبسیاری از بیماری های جدیآیا واکنش های یاد گرفته ودرگیری اعصاب به علت میتوفیزیک هوشیاریتکامل و ارتقای نگاه تا عمنقش سجده بر عملکرد مغزرشد، رسیدن به یک هدف نیستانسولین هوشمندنتایج نادانی و جهلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تراشه ی بیولوژِیکابزارهای بقای از نخستین سکوت، در برابر گزافه گویجهان هایی در جهان دیگرهوش مصنوعی از عروسک تا کمطیف انسفالیت، گیلن باره از تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندحس و ادراک- قسمت شصت و چهبیوگرافیداروی لیراگلوتیدگالکانزوماب، دارویی جدیمرز جدید جستجو و اکتشاف، تفاوت های تکاملی در مغز وآیا جهش های ژنتیکی، ویروذهن ما از در هم شکستن منبفراموشی و مسیر روحانیتأثیر نیکوتین سیگار بر منمایش تک نفرهزندگی فعال و مثبت روند آلاولین قدم شناخت نقص های خچرا ویروس کرونای دلتا واچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنج عدم توازن بین نورون احیای بینایی نسبی یک بیمسادیسم یا لذت از آزار دادجهانی در ذهنهوش مصنوعی، اتفاقات و تحعلم در حال توسعهاساس انسان اندیشه و باور یافته های نوین علوم پرده خواب عامل دسته بندی و حفطبالای هر دستی، دستی هستداروی سل سپتپل خواجو اصفهانمشاهدات آمیخته با اشتباهتلاش های جدید شرکت نورالآب زندگی است قسمت دومرفتار مانند بردهفضای قلب منبع نبوغ استتاثیر ویتامین دی بر بیمانهایت در بی نهایتزیر فشار کووید چه باید کرایمپلانت مغزینزاع بین علم و جهل رو به پمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتظاهری از ماده است که بیداختلالات عضلانی ژنتیکسریعترین کامپیوتر موجودجایی خالی نیستهوش عاطفی در زنان بیشتر اعادت کن از بالا نگاه کنیاصفهان زیباژنهای هوش ، کدامندخودت را از اندیشه هایت حفبازخورد یا فیدبکدر ناامیدی بسی امید استپیوند اندام از حیوانات بمغز فکر میکند مرگ برای دیتمساح حد واسط میان مغز کوآزمون ذهنی گربه شرودینگررویکردهای جدید ضایعات نخقانون مندی نقشه ژنتیکی متاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهزبان و تکلم برخی بیماریهایندرالنعناعموفقیت در تفکر استارتباط پیوسته ی جهانسطح آگاهی، رخدادهای زندگحقیقت آنطور نیست که به نظهیچ اندر هیچعصب حقوق نورولوواعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش مناخدا بخشنده است پس تو هم ببحثی درباره هوش و تفاوتهدر سال حدود 7 میلیون نفر تو پیچیده ترین تکنولوژی پیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز انسان ایا طبیعتا تماآغاز مبهم آفرینشروح رهاییقدرت شناختی انسان، محدودتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اکسی توسین و تکامل پیش انورالژی تریژمینالسفر تجهیزات ناسا به مریخ همیشه داناتر از ما وجود دمیگرن سردردی ژنتیکی که باز مخالفت بشنوشکل های متفاوت پروتئین هحوادث روزگار از جمله ویربه مغز خزندگان خودت اجازهزاران سال چشم های بینا وکودک ایرانی که هوش او از دقیق ترین تصاویر از مغز ابرنامه و ساختار پیچیده مپروتئین های ساده ی ابتدادرمان پوکی استخوانتولید یا دریافت علممغز بزرگ و فعال یا مغز کوالکتروتاکسی(گرایش و حرکلازم است هیچ کاری نکنیدتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازچگونه مغز پیش انسان یا همسلول عصبی شاهکار انطباق هندسه، نمایشی از حقیقتشاید گوشی و چشمی، آماده شما به جهان های متفاوت خوداز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میحس چشایی و بویاییبه زیر پای خود نگاه نکن بدو برابر شدن خطر مرگ و میکاهش التهاب ناشی از بیمابرخی نرمش های گردنآملودیپین داروی ضد فشار درمان ساده ی روماتیسمتوهم تنهایینقش مهاجرت در توسعه نسل اریشه های مشترک حیاتامید درمان کرونا با هماننگاه محدود و تک جانبه، مشممانتین یا آلزیکسا یا ابتاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانسندرم پس از ضربه به سرتغییر عمودی سر انسان از پهوش مصنوعی از عروسک های بشرکت نورالینک ویدیویی ازاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستحس و ادراک قسمت نوزدهمبیمار مرکز تنفس سلولیدید تو همیشه محدود به مقدکتابخانهمحدودیت های حافظه و حافظبررسي علل احتمالي تغيير آینده ی انسان در فراتر ازدرک فرد دیگر و رفتارهای افقر داده ها در هوش مصنوعیتوضیحی ساده در مورد هوش منقش اتصالات بین سلولهای راه طولانی را به سلامت گذانگشت نگاری مغز نشان میدچالش های ایستادن بر دو پامنابع انرژی از نفت و گاز تخریب مغز به دلیل کمبود بابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله ها، دارای پرتو جنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی از عروسک بازی ضایعه ی عروقی مخچهاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرحس و ادراک قسمت بیست و سوبیماری بیش فعالیدانشمندان پاسخ کوانتومی گل درون گلدانمرکز هوشیاری، روح یا بدن بشکه ای که ته نداره پر نمآیا یک، وجود دارددرب بسته با غیر خود باز مفیزیک و هوشیاریتکامل و ریشه ی مشترک خلقتنقش غذاها و موجودات درياز گهواره تا گورانسان قدیم در شبه جزیره عنجات در اعتماد به خودمنبع هوشیاری کجاست قسمت تربیت کودکان وظیفه ای مهابزارهای دفاعی و بقای موسکته مغزیجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک تا کمطبیعت موجی جهاناز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریحسن یوسف باغچه ی منبیان ژن های اسکیزوفرنی دداروی کنترل چربی خونگام کوچک ولی تاثیرگذارمرزهای حقیقی یا مرزهای تتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجذهن چند جانبه نیازمند نگفراموشی آرمانتأثیر نگاه انسان بر رفتاچند نرمش مفید برای کمردرزندگی هوشمند در خارج از زاولین مورد PML به دنبال تکاولین مورد پیوند سر در انچرا پس از بیدار شدن از خومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشویق خواندن به کودکاناحتیاط در ورزش زانو در خاسازگاری با محیط بین اجزاجهان، تصادفی نیستهوش احساسیعلم راهی برای اندیشیدن ااستفاده از مغز، وزن را کمیاد گرفتن مداومخواص فلفل سبزبالاترین هدف از دولتداروی ضد چاقیپلاسمای غالبمطالبه ی حق خودتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت سومرفتار وابسته به شکلفضای خالی ای وجود نداردتاثیر ویروس کرونا بر مغز نهادینه سازی فرهنگ اختلازیرفون داروی ضد ام اسایمپلانت مغزی و کنترل دو نسبیت عام از زبان دکتر برمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتعویض دارو در تشنجاختراع جدید اینترنت کوانسرکه انگبین عسلی مفید برجاذبههوش عاطفی در زنان بیشتر اعادت کن خوب حرف بزنیاصل بازخوردژنهای حاکم بر انسان و انسخودروهای هیدروژنیبازسازي مغز و نخاع چالشی در هم تنیدگی مرزها و بی مپیوند اندام حیوانات به امغز قلبتنفس هوازی و میتوکندریآزادی در چیسترویا و واقعیتقانون گذاری و تکاملتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهزبان و شناخت حقیقت قسمت چایپیداکرینهفت چیز که عملکرد مغز تو مولکول ضد پیریارتباط انسانی، محدود به سعی کن به حدی محدود نشویحقیقت افرادهیچگاه از فشار و شکست نترعصب سیاتیککنفرانس تشنج هتل کوثر اصخدای رنگین کمانبحثی درباره احساسات متفادر عید نوروز مراقب تصادف تو آرامش و صلحیپیشرفتی مستقل از ابزار همغز انسان برای ایجاد تمدإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَروزه داری متناوب، مغز را قدرت عشقتاثیر درجه حرارت بر مغزاکسکاربازپین در درمان تشنوزاد ناشنوای متولد شده،سفر دشوار اکتشافهمیشه راهی هستمیگرن شدید قابل درمان اساز نخستین همانند سازها تشکل پنجم مادهحکمت الهی در پس همه چیزبه نقاش بنگرهستي مادي ای که ما کوچکترکودکان مهاجردل به دریا بزنبرنامه ی مسلط ژنها در اختپروتز چشمدرمان آرتروز با ورزش موضتولید پاک و فراوان انرژیمغز بزرگترین مصرف کننده روش صحبت کردن در حال تکامالکترودهای کاشتنیلبخند بزن شاید صبح فردا زتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هموساپينس بر زمین سلول عصبی، در محل خاص خودهنر فراموشیشاید درست نباشدما با کمک مغز خود مختاريماز تلسکوپ گالیله تا تلسکویتنام نوعی کرونا ویروس حس و ادراک (قسمت اول )به سیاهی عادت نکنیمدو برابر شدن خطر مرگ و میکاهش حافظه هرچند فرایندیبرخی یونها و مولکول های مآموزش نوین زباندرمان سرگیجه بدون نیاز بتوهم جدایینقش میدان مغناطیسی زمین ریشه های اخلاقامیدهای جدید برای بازیابنگاه کلی نگرمن و وجود توهمیتاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانسندرم جدایی مغزتغییرات منطقه بویایی مغزهوش مصنوعی از عروسک های بشربت رب اناراز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستحس و ادراک قسمت هفتمبیماری لبر و نابینایی آندیدن خدا در همه چیزکجای مغز مسئول پردازش تجمحدودیت درک انسانبررسی مغز با امواج مادون آینده ی علم و فیزیک در60 ثدرک نیازمند شناخت خویش افلج نخاعی با الکترودهای توضیحات دکتر فاطمی در مونقش تیروئید در تکامل مغزرابطه تشنج و اوتیسمانتقال ماده و انرژیچالش کمبود اندام برای پیمنابع انرژی از نفت و گاز تداوم مهم است نه سرعتابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله و تکینگی ابتدایجنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی از عروسک بازی ضایعات در عصب زیر زبانیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدحس و ادراک قسمت بیستمبیماری تی تی پیدانشمندان اولین سلول مصنگل زندگیمرکز حافظه کجاستبشریت از یک پدر و مادر نیآیا کیهان می تواند یک شبیدرختان چگونه بر تشکیل ابفیزیک آگاهیتکامل ابزار هوش ، راه پر نقش غذاها و موجودات دريازمین در برابر عظمت کیهانانسان میوه ی تکاملنجات در راستگوییمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترجمه فعالیت های عضله به ابعاد و نیازهای تکاملیسکته ی مغزی در جوانانجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک تا کمطبیعت بر اساس هماهنگیاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قحساسیت روانی متفاوتبیان حقیقتداروی تشنجی دربارداریگامی در درمان بیماریهای مزایای شکلات تلخ برای سلتفاوت ایستایی و تکاپوآیا خداباوری محصول تکاملذهن هوشیار در پس ماده ی مفرایند پیچیده ی خونرسانیتأثیر شیرینی های حاوی لوچند جهانیزندگی و داراییچند جهانیزندگی بی دوداولین هیبرید بین انسان و چرا ارتعاش بسیار مهم استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشخیص ژنتیکی آتروفی های احتیاط در تعویض داروهاستم با شعار قانون بدترین جهش های ژنتیکی مفید در ساهوش احساسیعلم ساختن برج های چرخاناستفاده از نظریه ی تکامل یاد بگیر فراموش کنیخواص منیزیمباهوش ترین و با کیفیت تریداروی ضد چاقیپمبرولیزوماب در بیماری چمطالبی در مورد تشنجتلاش در تولید انرژی به رنآب، زندگی است(قسمت پنجم)رفتار اجتماعی انسان، حاصقفس دور خود را بشکنتاثیر ژنها بر اختلالات خچهار میلیارد سال تکامل بزیرک ترین مردمایمپلانت مغزی کمک میکند چسبیدن به خود، مانع بزرگ منبع هوشیاری در کجاست؟ قتعامل انسان و هوش مصنوعیادامه بحث تکامل چشمسرگیجه از شایعترین اختلاجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوشمندی کیهانعادت کردن به نعمتاصل در هم تنیدگی و جهانی کفش و کتابخورشید مصنوعیباغچه ی مندر هم تنیدگی کوانتومیپیوند سر آیا ممکن استمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتنفس هوازی و میتوکندریآزادی عقیده، آرمانی که ترویا و کابوسقانون جنگلتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله مهم در تشزبان و شناخت حقیقت قسمت اایا کوچک شدن مغزانسان الهفت سین یادگاری از میراث مولتیپل اسکلروز در زنان ارتباط از بالا به پایین مشلیک فراموشیحقیقت انسانهیپرپاراتیروئیدیسمعضلانی که طی سخن گفتن چقدکنگره بین المللی سردرد دخدایی که ساخته ی ذهن بشر بحثی درباره احساساتی غیردرمان نگهدارنده ی اعتیادتو افق رویداد جهان هستیپپوگستمغز انسان برای شادمانی طافت فشار خون ناگهانی در وروزه داری و التهاب زیانبقسم به فقرتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر فقط مردم میفهمیدند کنوسانات کوانتومی منبع ماسفرنامه سفر به بم و جنوب همیشه عسل با موم بخوریممیاستنی گراویس بدون آنتیاز نخستین همانند سازها تحافظه میتواند بزرگترین دبه نقاش بنگرهستی ما پس از شروعی چگال کودکان میتوانند ناقل بی دلایلی که نشان میدهد ما ببرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پروتز عصبی برای تکلمدرمان ام اس(مولتیپل اسکلتولید اندام با چاپ سه بعدمغز حریص برای خون، کلید تروشهای نو در درمان دیسک بالگو نداشتیملحظات خوش با کودکانتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هوشیاری خود را توسسلولهای ایمنی القا کنندههنر حفظ گرهشایسته نیست در جیب خود قرما بخشی از این جهان مرتبطاز تکنیکی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صححس و ادراک (قسمت دوم )به سخن توجه کن نه گویندهدو داروی جدید برای میاستکاهش دوپامین عامل بیماریبرخی اثرات مضر ویتامین دآمارهای ارائه شده در سطح درمان سرگیجه بدون نیاز بتوهم جدایی و توهم علمنقش محیط زندگی و مهاجرت درژیم های غذایی و نقش مهم امیدوار باش حتی اگر همه چنگاه انسان محدود به ادرامن کسی در ناکسی دریافتم تاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانسندرم دزدی ساب کلاوینتغییرات مغز پس از 40 سالگیهوش مصنوعی از عروسک های بشربت ضد خلطاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتحس و ادراک قسمت هفدهمبیماری میاستنی گراویسدیدگاه نارسای دوگانه ی مکرونا چه بر سر مغز می آورمخچه فراتر از حفظ تعادلبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینده با ترس جمع نمیشوددرک و احساسفلج بل، فلجی ترسناک که آنتیوتیکسن داروی ضد جنوننقش حفاظتی مولکول جدید درادیوی مغز و تنظیم فرکانانتروپی و هوشیاریچالش دیدگاه های سنتی در بمنابع انرژی از نفت و گاز تداخل مرزها و صفات با بینابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهل مقدسهوش مصنوعی از عروسک بازی ضرورت زدودن افکاراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنحس و ادراک قسمت دهمبیماری خود ایمن اعصاب محدانشمندان تغییر میدان مغگلوله ی ساچمه ایمرکز حافظه کجاستبعد پنجمآیا گذشته، امروز وآینده درختان اشعار زمینفیزیکدانان ماشینی برای تتکامل تکنولوژینقش غذاها و موجودات دريازمین زیر خلیج فارس تمدنی انسان ها می توانند میدان نخاع ما تا پایین ستون فقرمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترجمه ی فعالیت های عضله بابعاد اضافه ی کیهانسال سیزده ماههجهان کنونی و مغز بزرگتریهوش مصنوعی از عروسک تا کمطعمه ی شبکه های ارتباط اجاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریخفاش کور و انسان بینا؟بیداری معنوی یعنی دوستی داروی جدید ALSگامی در درمان بیماریهای مسمومیت دانش آموزان بی گتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا دلفین ها می تواند از ذهن و زندگیفرایند تکامل و دشواری هاتئوری تکامل امروز در درمفرایند حذف برخی اجزای مغتئوری تکامل در پیشگیری و چند جهانی و علمزندگی در جمع مواردی را براولین تصویر در تاریخ از سچرا به هم اعتماد نمیکنیممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشخیص آلزایمر سالها قبل احساس گذر سریعتر زمانستم، بی پاسخ نیستجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش بشری تهدید برای بشریعلایم کمبود ویتامین E را استفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مهارت های جدید دخواص میوه ی بهباور و کیهان شناسیداروی ضد تشنج با قابليت تپنج اکتشاف شگفت آور در مومطالعه ای بیان میکند اهدتلاشی برای درمان قطع نخاآتاکسیرقیبی قدرتمند در برابر مقفس ذهنتاثیر کلام در آیات کلام بچهار ساعت پس از کشتار خوکزیست شناسی کل در جزء فراکایمپلانت نخاعی میتواند دنسبت ها در کیهانمنبع هوشیاری در کجاست؟(قتعامل انسان با هوش مصنوعاداراوون تنها داروی تاییسرگردانیجبران از دست رفته هاهوشیاری و وجودعادت بد را ترک کناصل علت و تاثیرکل اقیانوس در یک ذرهخوش قلبی و مهربانیبترس از اینکه کسی، به درگدر هم تنیدگی کوانتومی و پپیوند سر برای چه بیمارانمغز مانند تلفن استتنفس بدون اکسیژنآزار حقیقیرویا و خبر از آیندهقانون جنگلتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله برای تاییزبان و شناخت حقیقت قسمت دایا این جمله درست است کسیهم نوع خواری در میان پیشیمواد کوانتومی جدید، ممکنارتباط بین هوش طبیعی و هوشلیک فراموشیحقیقت اشیااعتماد به خودهاوکينگ پیش از مرگش رسالغم بی پایانکنگره بین المللی سردرد دخدایا جز تو که را دارمبحران ذهن فیلمی قابل تامدرمان نابینایان آیا ممکنتو انسانی و انسان، شایستپایان، یک آغاز استمغز انسان برای شادمانی طافت هوشیاری به دنبال کاهروزه داری و بیمار ی ام اس قضاوت ممنوعتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر میدانی مصیبت بزرگتر نوشیدن چای برای مغز مفید سفرنامه سفر به بم و جنوب همیشه، آنطور نیست که هستمیدان مغناطيسي زمین بشر از نخستین همانند سازها تحافظه های کاذببه نادیدنی ایمان بیاورهشت توصیه برای کاستن از دکودکان گذشته به آینده فکدنیا فریب و سرگرمیبرین نت به جای اینترنتپرورش مغز مینیاتوری انسادرمان با سلول های بنیادیتولید سلولهای جنسی از سلمغز در تنهایی آسیب میبینروشهای شناسایی قدرت شنواالگو و عادت را بشکن و در الرزش ناشی از اسیب به عصبتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه واکسن کرونا را توزسلولهای بنیادی مصنوعی درهنر رها شدن از وابستگیشادی، پاداش انجام وظیفهما تحت کنترل ژنها هستیم یاز تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E در چه مواد غذایحس و ادراک قسمت 67بهبود حافظه پس از رخدادهدو سوی واقعیتکاهش سن بیولوژیکی، تنها برخی اختلالات عصبی مثانهآن چیزی که ما جریان زمان درمان سرگیجه بدون داروتوهم جسمنقش مرکز تنفس سلولی در بیرژیم های غذایی و نقش مهم امیدوارینگاه از بیرون مجموعهمن پر از تلخیمتاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانسندرم سردرد به دلیل افت فتغییرات آب و هوایی که به هوش مصنوعی از عروسک بازی شش مرحله تکامل چشماز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازحس و ادراک قسمت هجدهمبیماری های میتوکندریدیروز و امروزکریستال هامخچه ، فراتر از حفظ تعادلبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا فراموشی حتمی استدرک کنیم ما همه یکی هستیمفلج خوابتیک و اختلال حرکتینقش حیاتی تلومر دی ان آ دراز تغییرانتظار گذر تندباد؟چاالش ها در تعیین منبع هومنابع انرژی از نفت و گاز ترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله ی تولید کنندهجهان فراکتالهوش مصنوعی از عروسک بازی ضرب المثل یونانیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناحس و ادراک قسمت دوازدهمبیماری دویکدانشمندان روش هاي جدیدی گلوئونمرکز خنده در کجای مغز استبعد از کروناآیا پیدایش مغز از روی تصادرد و درسفال نیکوتکامل جریان همیشگی خلقتنقش غذاها در کاهش دردهای زمان چیستانسان یک کتابخانه استنخاع درازتر یا کوتاهتر کمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترجمه ای ابتدایی از اسراابعاد بالاترسانسور از روی قصد بسیاری جهان کاملی در اطراف ما پرهوش مصنوعی از عروسک تا کمظهور امواج مغزی در مغز مصاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرنخفاش با شیوع همه گیری جدیبیداری و خواب کدام بهتر اداروی جدید s3 در درمان ام گاهی لازم است برای فهم و مسمومیت دانش آموزان، قماتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا دلفین ها میتوانند باذهن و شیمی بدنذهن پر در برابر آگاهیفراتر از دیوارهای باورتئوری جدید، ویران کردن گچند روش ساده برای موفقیتزندگی در سیاهچالهاولین دارو برای آتاکسی فچرا بیماری های تخریبی مغمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشخیص ایدزاحساسات کاذبستون فقرات انسان دو پا جلجهش های بیماری زا، معمولهوش در طبیعتعلایم کمبود ویتامین E را استفاده از انرژی خلایادگیری هوش مصنوعی، عمیقخواص هلو برگ هلوباید از انسان ترسیدداروی ضد تشنج با قابليت تپول و شادیمعمای اخلاقی قطارتلاشی تازه برای گشودن معآتاکسی فریدریشرقابتی بی هدف یا رقابتی هقفس را بشکنتاثیر کپسول نوروهرب بر ننون و القلمزیست شناسی باور حقیقت یا ایمپلانت استخوانی در آسینسبت طلایی، نشانه ای به سمنبع خواب و رویاتعداد کلی ذهن ها در جهان ادب برخورد با دیگرانسربازان ما محققا غلبه می جدا کردن ناخالصی هاهوشیاری و افسردگیعادت دادن مغز بر تفکراصل عدم قطعیت از کوانتوم کلمات بلند نه صدای بلندخوش خیالی و خوش بینیبحتی علمی درباره تمایل بدر هم تنیدگی کوانتومی و دپیوند سر، یکی از راه حلهامغز مادران و کودکان در زمآزار دیگری، آزار خود استرویا بخشی حقیقی از زندگی قانونمندی و محدودیت عالمتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله تعیین محلزبان و شناخت حقیقت قسمت سایا ابزار هوشمندی یا مغز همه چیز موج استموجود بی مغزی که می تواندارتباط شگفت مغز انسان و فشنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت تنها چیزی است که شااعتماد بی موردهاوکينگ پیش از مرگش رسالغم بی پایانکنترل همجوشی هسته ای با هخرما منبع بسیار خوب آنتی بخش فراموش شده ی حافظهدرمان های اسرار آمیز در آتو با همه چیز در پیوندیپاکسازی مغزمغز انسان رو به کوچک تر شافتخار انسانروزه داری سلول های بنیادقطار پیشرفتتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نیروی مغناطیس نباشد نوعی سکته مغزی ، وحشتناک سفرنامه سفر به بم و جنوب همکاری یا رقابتشکرگزار هر چیزی باش که دامیدان های مغناطیسی قابل از نخستین همانند سازها تحافظه و اطلاعات در کجاست به هلال بنگرو هر کس تقوای خدا پیشه کنکودکان خود را مشابه خود تدنیا مکانی بسیار اسرارآمبرای یک زندگی معمولیپرکاری تیروئیددرمان تومورهای مغزی با اتولترودینمغز را از روی امواج بشناسروشی برای بهبود هوش عاطفالگوی بنیادین و هوشیاریلرزش دست ها و گردن و سر ETتاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانچگونه آن شکری که می خوریمسلام تا روشناییهنر، پر کردن است نه فحش دشب سیاه سحر شودمانند کودکان باشیداز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کاحس و ادراک قسمت 74بهداشت خوابدولت یا گروهککایروپاکتیک چیستماست مالیبرخی اصول سلامت کمرآنچه می دانم، آنچه را میخدرمان سرطان با امواج صوتتوهمات و شناخت حقیقتنقش نگاه از پایین یا نگاهرژیم ضد التهابیامیدواری و مغزنگاه از دور و نگاه از نزدمن بی من، بهتر یاد میگیرمتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانسوی ما آید نداها را صداتغییرات تکاملی سر انسان هوش مصنوعی از عروسک بازی ششمین کنگره بین المللی ساز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسحس و ادراک قسمت هشتمبیماری های مغز و اعصاب و دیسک گردنکریستال زمان(قسمت اولمخچه ابزاري که وظیفه آن فبررسی بیماری التهابی رودآیا ممکن است موش کور بی مدرک احساسات و تفکرات دیگفلج خواب چیستتیکاگرلور داروی ضد انعقانقش خرچنگ های نعل اسبی درراست دستی و چپ دستیانحراف و حقیقتنابینایی در نتیجه ی گوشی منابع انرژی از نفت و گاز تروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از سیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان قابل مشاهده بخش کوچهوش مصنوعی از عروسک بازی ضربه مغزی در تصادف راننداز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شحس و ادراک قسمت سومبیماری دیستروفی میوتونیدانشمندان روشی برای تبدیگمان میکنی جرمی کوچکی در مرگ چیستبعد از کروناآیا آگاهی پس از مرگ از بیدرد باسن و پا به دلیل کاهفاکسیبتتکامل داروینی هنوز در حانقشه مغزی هر فرد منحصر بهزمان و مکان، ابعاد کیهان انسان باشنخستین تمدن بشریمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترس و آرمان هااتفاق و تصادفسانسور بر بسیاری از حقایجهان پیوستههوش مصنوعی به کمک هوش طبیظرف باید پر شود چه با چرک از تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعخلا، حقیقی نیستبیرون اصل است یا درونداروی جدید لنفوم و لوکمیگاهی مغز بزرگ چالش استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا دست مصنوعی به زودی قاتقلید از روی طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاذهن تو همیشه به چیزی اعتقفرار در فرار از میزبان، دتا 20 سال آینده مغز شما به چندین ماده غذایی که ماننزندگی زمینی امروز بیش از اولین دروغچرا حیوانات سخن نمی گوینمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصویر خورشید یا خود خورشاخلاق و علوم اعصابستارگانی قبل از آغاز کیهجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش عاطفی قسمت 11علائم عصبی آلزایمر، با ااستفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است خواص هندوانهبابا زود بیاداروی ضد تشنج توپیراماتپول و عقیدهمعماری، هندسه ی قابل مشاتلاشی جدید در درمان ام اسآتاکسی مخچه ای خودایمنرموزی از نخستین تمدن بشرقله برای دیدن نه برای به تاثیر کپسول نوروهرب بر تنوآوری ای شگفت انگیز دانزیست، مرز افق رویداد هستایمان به رویانشانه های گذشته در کیهان منتظر نمان چیزی نور را بهتعذیه ی ذهنادراک ما درک ارتعاشی است سربرولایزینجدایی خطای حسی استهوشیاری کوانتومیعارضه جدید ویروس کرونا ساصل، روان و نفس استکلوزاپین داروی ضد جنونخوشبختی چیستبحث درباره پیدایش و منشا در هر سوراخی سر نکنپیوندهای پیچیده با تغییرمغز چون ابزار هوش است دلیآسيب میکروواسکولاریا آسرویا تخیل یا واقعیتقارچ بی مغز در خدمت موجودتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله در مطب دکزبان جانسوزایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز و هیچ چیزموجودات مقهور ژنها هستندارتباط شگفت انگیز مغز انشناخت ناشناختهحقیقت خواب و رویااعتیاد و تلاش های درمانی هدف یکسان و مسیرهای مختلغیرقابل دیدن کردن مادهکنترل جاذبهخسته نباشی بابابخش های تنظیمی ژنومدرمان های بیماری آلزایمرتو با باورهایت کنترل میشپارادوکس ها در علممغز انسان رو به کوچکتر شدافراد آغاز حرکت خودشان رروزهای بد باقی نمیماندقطره قطرهتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیوالینسفرنامه سفر به بم و جنوب همانند سازی در انسانشکست حتمیمیدان های کوانتومی خلااز نشانه ها و آثار درک شدحافظه و اطلاعات در کجاست به کدامین گناه کشته شدندوفور و فراوانیکودکان را برای راه آماده دنیای شگفت انگیز کوانتومبرای پیش بینی آینده مغز دپراسینزوماب در پارکینسودرمان تشنجتومورها و التهاب مغزی عامغز زنان جوانتر از مغز مرروشی جدید در درمان قطع نخالگوبرداری از طبیعتلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانسلاح و راهزنیهوموارکتوس ها ممکن است دشبیه سازی میلیون ها جهان مانند آب باشاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانحس و ادراک قسمت 75بهداشت خواب، رمز حافظه ی دونپزیل در بیماران قلبی کار امروز را به فردا نیندماست مالی با هوش انسانیبرخی اطلاعات روانشناسی مآنچه ناشناخته است باید شدرمان ضایعات نخاعیتوکل بر خدانقش نظام غذایی در تکامل مرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از درون قفس یا بیرونمننژیتتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغذیه بر ژنها تاثیر داردهوش مصنوعی از عروسک بازی شعار و عملاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت هشتاد و نبیماری های ژنرالیزه ی عصدیستونی قابل درمانکریستال زمان(قسمت دوم)مخچه تاثیر گذار بر حافظهبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا ما کالا هستیمدرک تصویر و زبان های مخلتفلج دوطرفه عصب 6 چشمتیروفیبان موثر در سکته ی نقش داروهاي مختلف معروف رجزخوانی هایی که امروز باندوه در دنیا استناتوانی از درمان برخی ویمنابع انرژی از نفت و گاز تری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سیاره ی ابلهانجهان موازی و حجاب هاهوش مصنوعی از عروسک بازی ضررهای مصرف شکر و قند بر از تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دحس و ادراک قسمت سی و هشتمبیماری سلیاکدانش، قفل ذهن را باز میکنگنجینه ای به نام ویتامین مرگ و میر پنهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا امکان بازسازی اندامهدرد زانو همیشه نیاز به جرفاجعه ی جهل مقدستکامل داروینی هنوز در حانقشه های مغزی جدید با جزیزمان و گذر آن سریع استانسان جدید از چه زمانی پانخستین تصویر از سیاهچالهمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترسان نیستیاتوبان اطلاعات و پلِ بینسانسور ذهنجهان پیوستههوش مصنوعی به شناسایی کاظرفیت مغز چقدر استاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر دردخلا، خالی نیستبیست تمرین ساده برای جلوداروی جدید میاستنی گراویگاهی جهت را عوض کنمسئول صیانت از عقیده کیسمسئولیت جدیدتقلید از طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاذهن خود را مشغول هماهنگیفرد موفقتا بحر یفعل ما یشاچندجهانیزندگی زودگذراولین سلول مصنوعیچرا حجم مغز گونه انسان درمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتصویر در هم تنیدگی کوانتاخلاق پایه تکامل و فرهنگسخن نیکو مانند درخت نیکوجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش عاطفی قسمت نهمعلت خواب آلودگی بعد از خواستفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویاخواص انارباد و موجداروی ضد جنون در درمان تیپوست ساعتی مستقل از مغز دمعنی روزهتمایل زیاد به خوردن بستنآتش منبع انرژیرمز و رازهای ارتباط غیر کقله سقوطتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز مشاهده ی غیر مستزاویه نگاه ها یکسان نیستاین پیوند نه با مغز بلکه نشانه های پروردگار در جهمنتظر نتیجه ی کارهایت باتغییرادغام میان گونه های مختلسردرد میگرنجریان انرژی در سیستم های هوشیاری سنتی یا هوشیاری عبارت های مبهم مانند انراصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلید نزدیک و نگاه تو بر فخوشبختی دور از رنج های مبحثي درباره هوش و تفاوتهدر والنتاین کتاب بدید همتنها مانع در زندگی موارد پیوندی که فراتر از امکانمغز چگونه صداها را فیلتر آسیب ها ناشی از آلودگی هورویا حقی از طرف خداقبل و بعد از حقیقتتاثیر گیاهخواری بر رشد و نوبت کودکانزبان ریشه هایی شناختی اسایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز کهنه میشودمورد نادر همپوشانی دو بیارتباط شگفت انگیز مغز انشناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت در علم، هرگز نهایی اعتیاد را به دور بیندازهدف یکسان، در مسیرهای متغار افلاطونکندن ریشه ی خودخطا در محاسبات چیزی کاملبخش بزرگی حس و ادراک ما ادرمان های بیماری اس ام ایتو باید نیکان را به دست بپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز ایندگان چگونه استافراد بی دلیل دوستدار تو روزهای سختلمس کوانتومیتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیکولا تسلاسفری به آغاز کیهانهمجوشی هسته ای، انرژِی بشکستن مرز دور مغزمیدان بنیادین اطلاعاتاز نظر علم اعصاب یا نرووسحافظه و اطلاعات در کجاستبه امید روزهای بهتروقاحت و تمسخر دیگرانکوری گذرای ناشی از موبایدنیایی پر از سیاهچاله برای اولین بار دانشمندانپرتوهای صادر شده از سیاهدرمان جدید ALSتومورهای نخاعیمغزهای کوچک بی احساسروشی جدید در درمان نابینالتهاب شریان تمپوراللزوم گذر انسان از حدها و تاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانسلسله مباحث هوش مصنوعیهورمون شیرساز یا پرولاکتشبیه سازی سیستم های کوانماه رجباز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتحس و ادراک قسمت 78بوزون هیگز چیستدوچرخه در کاهش دردهای کمکار با یگانگی و یکپارچگیماشین دانشبرخی بیماری ها که در آن بآنچه واقعیت تصور میکنیم درمانهای بیماری پارکینستوپیراماتنقش نظریه تکامل در شناسارژیم غذایی سالم و ضد التهامیدی تازه در درمان سرطانگاه از درون مجموعه با نگمن، ما یا چی؟تازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت و دستکار ی حافظههوش مصنوعی از عروسک بازی صبور باشاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت هشتاد و شبیماری های روانی با تاثیدژا وو یا اشنا پنداریکریستال زمان(قسمت سوم)مخاطب قرار دادن مردم، کابررسی علل کمر درد در میانآیا ما تنها موجودات زنده درک حقیقت نردبان و مسیری فن آوری های جدید علیه شناتکنولوژی های جدید و حالتنقش درختان در تکاملرحم مصنوعیاندوه دردی را دوا نمیکندناتوانی در شناسایی چهره منابع انرژی از نفت و گاز تری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سیاره ابلهانجهان ما میتواند به اندازهوش مصنوعی از عروسک بازی ضررهای شکر بر سلامت مغزاز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن سرطانحس و ادراک قسمت سی و ششمبیماری شارکو ماری توثدانش، یک انسان را ناسازگگوهر با نظر دیگران سنگ نممرگ و میر بسیار بالای ناشبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا انسان با مغز بزرگش اخدردهای سال گذشته فراموش فارغ التحصیلان، فقیر و دتکامل داروینی هنوز در حانقشه با واقعیت متفاوت اسزمان و صبرانسان خطرناکترین موجودنخستین روبات های زنده ی جمنبع هوشیاری کجاست قسمت تزریق قیچی ژنتیکی کریسپراتوسوکسیمایدساهچاله ها تبخیر نمیشودجهان پر از چیزهای اسرار آهوش مصنوعی تعاملیعقل مجادله گراز خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختخلاصه ای از مطالب همایش مبیش از نیمی از موارد انتقداروی جدید کنترل قند خونگذر زمان کاملا وابسته به