پارادوکس ها در علم

فاصله ها و تمایزها، حقیقی است یا اشیایی حقیقی است که تصور می‌شود در میان آنها فاصله و تمایز هست؟

در هم تنیدگی یا عدم قطعیت یا هر دو با هم؟

چگونه هم در هم تنیدگی درست است و هم عدم قطعیت؟

رد عدم قطعیت، چگونه با معیارهای علم جدید نمی خواند؟
نقش ناظر هوشمند در تعییندر هم تنیدگی و عدم قطعیت کجاست؟

آیا واقعیت، به وسیله ی ناظر هوشمند، خلق می شود یا فقط دیده می‌شود؟

اگر واقعیت با نگاه ناظر، خلق می شود، پس در هم تنیدگی کوانتومی کجاست و اگر واقعیت، فقط با نگاه ناظر، دیده می شود پس عدم قطعیت کجاست؟

و اگر ناظر از درون مجموعه، بنگرد آیا واقعیت، همان است که در نگاه از بیرون مجموعه، می‌بیند؟ و اگر از ابعادی متفاوت بنگرد آیا واقعیت، همان است که از دو بعد می‌بیند؟

کامپیوتر کوانتومی گوگل به نام سیکامور، نشان می دهد، کرم چاله ها واقعی هستند.

شاید کرم‌چاله‌ها دیگر به حوزه ای صرفا علمی تخیلی، تنزل پیدا نکند!
نوشتهدان لینکلن
5 ژانویه 2024

در نسبیت عام، یک کرم چاله، راهی است که می‌تواند انتقال فوری بین دو رویداد نامتجانس و جدا از هم را در فضازمان ایجاد کند.این پل ها در این برهه از زمان، فقط کنجکاوی های ریاضی هستند.هیچ کرمچاله ی فیزیکی تا به حال پیدا نشده است یا هرگز ایجاد نشده است، اما اگر کرمچاله ای کشف شود می تواند بلافاصله پیش بینی های نسبیت عام و همچنین هر رقیب دیگری را آزمایش کند.

آلبرت انیشتین را به حق یکی از تاثیرگذارترین فیزیکدانان تمام دوران می دانند.او نظریه‌های مختلف نسبیت خود را ابداع کرد. این نظریه ها بر رفتار ماده در حال حرکت با سرعت فوق‌العاده، حاکم بوده است و نیروی گرانش را به عنوان خمش فضا و زمان دوباره تصور می‌کند.او همچنین به طرز شگفت انگیزی در مورد ویژگی های مکانیک کوانتومی نوشت و آن را با عنوان اساساً نادرست، رد کرد و در عین حال مفاهیم این نظریه را بررسی نمود.

در حالی که شهرت انیشتین به عنوان یک نابغه، قطعی است، کمی ارزشیابی بیشتر، هرگز صدمه ای نمی زند، به خصوص زمانی که در مورد یکی از عجیب ترین پیش بینی های اینشتین باشد: کرم چاله ها یا تونل ها در فضا.

کنسرسیومی از محققان از Caltech، Google، Fermilab، MIT و Harvard از دستگاهی به نام پردازنده ی کوانتومی سیکامور Sycamore برای تولید و کنترل آنچه معادل کرم چاله است، استفاده کردند.(Sycamore یک کامپیوتر کوانتومی است که توسط گوگل، ابداع شده است.)

این کامپیوتر، چگونه کار می کند؟چگونگی کار آن، به پیوندهای پیچیده بین دو ایده ی انیشتین می رسد.

کرمچاله ها و درهم تنیدگی کوانتومی

در سال 1935، انیشتین با شاگرد خود ناتان روزن در حال کار بر روی راه هایی برای تبدیل نظریه گرانش به نام نظریه نسبیت عام، به نظریه ی همه چیز بود.یک مشکل این بود که این نظریه، بی نهایت ها را در مرکز سیاهچاله ها پیش بینی می کرد.این بی‌نهایت‌ها زمانی به وجود می آمدند که کل جرم یک ستاره ی مرده به نقطه‌ای با اندازه صفر به نام تکینگی، سقوط کند.

آنها از ریاضیات خلاقانه برای جایگزینی دو تکینگی با لوله‌ای که آن‌ها را به هم متصل می‌کند، استفاده کردند.این لوله ها پل های انیشتین-رزن یا به زبان عامیانه تر کرمچاله نامیده می شوند.در اصل، ممکن است یک جسم وارد یک کرم چاله شود و از سمت دیگر خارج شود، حتی اگر انتهای کرمچاله ها با فواصل زیادی از هم جدا شده باشند.در این حالت، جسم از ابعاد اضافی عبور کرده است.این کار، نظریه ی ER نامیده می شود.

کرمچاله ها مورد علاقه نویسندگان داستان های علمی-تخیلی هستند، زیرا امکان سفر سریعتر از نور را فراهم می کند.فضاپیما در این حالت، می تواند مسافت های زیادی را در زمان صفر، طی کند.در حالی که مشکلات عملی زیادی در ساخت کرمچاله ها وجود دارد، یکی از موارد مهم اینکه آنها ناپایدار هستند مگر اینکه با مقادیر زیادی انرژی منفی، تثبیت شوند.

در همان سال، انیشتین و روزن با فیزیکدان دیگری به نام بوریس پودولسکی روی موضوعی در مکانیک کوانتومی کار کردند. این بار این موضوع شامل درهم تنیدگی کوانتومی بود. این در هم تنیدگی، رفتار دو جسم را- که در ابتدا با یکدیگر در تماس بوده اند- در نظر می‌گیرد. ویژگی‌های این دو جسم به گونه ای است که در هم تنیده شده است و این در حالی است که ویژگی‌های هیچ یک از شی‌ها مشخص نیست. این، بخشی دیوانه کننده از مکانیک کوانتومی است - این واقعیت- که آنها در همان ابتدا برعکس یکدیگر بوده اند- مورد حمایت و توافق است.
کار دشوار، این بود که حتی اگر دو جسم را با فواصل بسیار زیاد از هم جدا و ویژگی‌های یکی از آنها را اندازه‌گیری کنید، فوراً ویژگی‌های دیگری را می‌شناسید، با وجود اینکه اصل عدم قطعیت، می‌گوید خصوصیات هیچکدام- تا زمانی که به وسیله ی ناظر اندازه‌گیری انجام نشد- مشخص نبود.

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [01/29/2024 11:26 ق.ظ]
این، پارادوکس EPR نامیده می شود و این از حروف اول محققان درست می‌شود.
ER = EPR
هر دو نظریه ER و پارادوکس EPR برای مدت طولانی، کنجکاوی و حرفی جدید محسوب می شدند، اما در دهه ی گذشته، دانشمندان شروع به درک این موضوع کردند که این دو ایده، ارتباطی عمیق تر دارند.در واقع، مشخص شده است که این دو ایده، از بسیاری جهات، از نظر عملکردی یکسان هستند.

از دو فیزیکدان، خوان مالداسنا و لئونارد ساسکیند، اغلب به‌عنوان کسانی یاد می‌شود که این طرح را یاری می‌دهند. مالداسینا نمایش مختصر این مشاهدات را ابداع کرد: ER = EPR.

اگر این درست باشد،پس ما خوش شانس هستیم، زیرا در حالی که نمی توانیم کرمچاله ها را ایجاد و تولید کنیم، مطمئناً می توانیم اندازه گیری EPR را انجام دهیم.ما چندین دهه چنین اندازه گیری هایی را انجام داده ایم.

کرمچاله ها ممکن است واقعی باشند
درمقاله‌ای (https://www.nature.com/articles/s41586-022-05424-3)در مجله ینیچر، محققان یک رویکرد ساده برای این مشکل ایجاد کردند و رفتار کرم‌چاله را در کامپیوتر کوانتومی، مدل‌سازی نمودند.آنها دریافتند که نتیجه دقیقاً مطابق انتظار بود.آنها حتی توانستند شرایطی را شبیه‌سازی کنند که در آن، کرم‌چاله ی نظری توسط انرژی مثبت و منفی اداره می‌شود. آنها کشف کردند در حالی که گزینه ی مثبت ناپایدار است، گزینه ی منفی پایدار است - درست همانطور که نظریه ی ER نشان می‌دهد.

چون EPR و ER از نظر ریاضی یکسان هستند،این کار نشان می‌دهد کرم‌چاله‌ها فقط یک کنجکاوی نظری نیستند.

توجه به این نکته، مهم است که محققان، یک کرم چاله ی فیزیکی ایجاد نکردند و هیچ جسمی از طریق ابعاد اضافی منتقل نشد.

در عوض، آنچه نشان داده شد رفتار کوانتومی بود.با این حال، چون ریاضیات ER و EPR عمیقاً با هم مرتبط است، نتیجه ی جدید نشان می دهد کرم چاله ها حداقل یک احتمال، هستند.

گرانش کوانتومی
پیامدهای عمیق‌تر چنین کاری، این است که آزمایشگاهی را در اختیار محققان قرار می‌دهد تا نه تنها نظریه ER و پارادوکس EPR، بلکه نظریه‌ای به نام گرانش کوانتومی را بررسی کنند. این نظریه، گسترش گرانش به دنیای فوق‌العاده کوچک است.

یک نظریه ی موفق گرانش کوانتومی برای نزدیک به یک قرن از جامعه ی علمی دور مانده است، بنابراین این قابلیت جدید، ممکن است به روشن کردن مسیری به جلو کمک کند.

در واقع، محاسبات کوانتومی، ظرفیت آزمایش ایده هایی را فراهم کرده است که چند سال پیش، غیرممکن بودند.

منبع هوشیاری کجاست قسمت گریه ی ابر، رمز طراوت باغشاهکار قرنتوهم فضای خالی یا توهم فضآرامش و دانشتاثیر رژِیم غذایی بر میگاکوییفلکسنتایج نادانی و جهلجاودانگی مصنوعیاز فرد ایستا و متعصب بگذرمستند جهان متصلخدا نور آسمان ها و زمین اهوش مصنوعی در کامپیوترهاروزه داری و التهاب زیانببه نادیدنی ایمان بیاورفاجعه ی جهل مقدسیافته های نوین علوم پرده نهایت معرفت و شناخت درک عدرمان آرتروز با ورزش موضبرخی اصول سلامت کمرسلول بنیادی و ای ال اسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیچیدگی های مغزمگسشباهت زیاد بین سلول هاي عتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآشتی بهتر استتحریک عمقی مغزابداع دی ان ای بزرگترین دچرا ارتعاش بسیار مهم استحقیقت قربانی نزاع بین بی از بحث های کنونی در ویروسمعجزه ی چشمدل به دریا بزنهوش عاطفی قسمت پنجمروشی جدید در درمان نابینبوزون هیگز چیستفرد یا اندیشهژنهای هوش ، کدامندنوار عصب و عضلهدرمان سرگیجه بدون داروبررسی بیماری التهابی رودسندرم پای بی قرارمنبع هوشیاری در کجاست؟ قپیشرفت در عقل است یا ظواهضرورت زدودن افکارتکامل مادی تا ابزار هوشماقیانوس نادانیتراشه ی بیولوژِیکابزار بقا از نخستین هماننسبت طلایی، نشانه ای به سحمایت از طبیعتاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز و سیر تکامل ان دلیلی دو سوی واقعیتهیچ چیز همیشگی نیسترژیم غذایی ضد دردبیماری گیلن باره و بیمارقلب دروازه ی ارتباطکنفرانس تشنج هتل کوثر اصنوعی سکته مغزی ، وحشتناک درک تصویر و زبان های مخلتبعد از کروناسیاهچاله ها، دارای پرتو مواد کوانتومی جدید، ممکنپروتز عصبی برای تکلمظرف باید پر شود چه با چرک تکامل شناخت انسان با کشفامیدواریتصویر در هم تنیدگی کوانتابزار بقای موجود زنده از همه چیز موج استحس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز برای فراموشی بیشتر کدژاوو یا آشناپنداریهر جا که جات میشه، جات نیرساناها و ابر رساناها و عبیهوش کردن در جراحی و بیمقدرت مردمکودکان را برای راه آماده چگونه انتظارات بر ادراک درد زانو همیشه نیاز به جرتقلید از روی طبیعتسانسور از روی قصد بسیاری میدان بنیادین اطلاعاتآنچه واقعیت تصور میکنیم علت خواب آلودگی بعد از خوتاثیر نگاه و مشاهده ناظر اندوه در دنیا استتغییر الگوی رشد مغزی با زابزارهای بقای از نخستین همکاری یا رقابتحس و ادراک قسمت چهارماز تکامل تا مغز، از مغز تنقاشی هایی با بوی گذشته یدائما بخوانوقتی تو از یاد گرفتن باز زمان به چه دلیل ایجاد میشبا طبیعت بازی نکنلا اکراه فی الدینکار با یگانگی و یکپارچگینگاه حقیقی نگاه به درون اذهن سالمتمایز یا کشف یگانگیستون فقرات انسان دو پا جلماپروتیلینآیا مصرف مولتی ویتامین هعدالت برای من یا برای همهتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پاجنگ هفتاد و دو ملت همه را حس و ادراک قسمت بیست و چهاحیای بینایی نسبی یک بیمهوموارکتوس ها ممکن است داستفاده از مغز، وزن را کمنقش آتش در رسیدن انسان بهداروی جدید برای ای ال اسواقعیت چند سویهزونیسومایدبازسازي مغز و نخاع چالشی ملاحظات بیهوشی قبل از جرکریستال زمان(قسمت سوم)سردرد میگرنی در کودکاننادانی در قرن بیست و یکم،تنهایی رمز نوآوری استتاثیر حرکات چشم بر امواج مجرم، گاهی قربانی استآیا احتمال دارد رویا از آپیامهای کاربراناولین سلول مصنوعیجهان هوشیارحس و ادراک- قسمت پنجاه و اختراع جدید اینترنت کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی رفتار مانند بردهاصل بازخوردنقش زبان در سلطه و قدرت ادر مانهای کمر دردبحثی درباره احساسات متفاواکسن آلزایمرزبان چهار حرفی حیات زمینمنابع انرژی از نفت و گاز گوش دادن بهتر از حرف زدنشناسایی تاریخچه ی تکاملیتو جهانی هستی که خودش را تاثیر درجه حرارت بر عملکآیاما مقهور قوانین فیزیکاین ابتدای تناقض هاستجهانی که نه با یک رخداد و ارتباط هوش ساختار مغز و ژمرگ و سوال از قاتلخواب عامل دسته بندی و حفطهوش مصنوعی از عروسک بازی رویا و کابوساعتماد به خودفلج بل، فلجی ترسناک که آننمای موفقیتدر سال حدود 7 میلیون نفر برای یک زندگی معمولیزدودن نقص از هوش مصنوعیسفر فقط مادی نیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت گربه شرودینگر و تاثیر مششاهکار شش گوشتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)آرامش و سکونتاثیر سلامت دستگاه گوارشاکسی توسین و تکامل پیش انجات در راستگوییجایی برای یاد گرفتن باقی از مخالفت بشنومشکل از کجاستخدا بخشنده است پس تو هم بهوش مصنوعی در تفکر خلاق اروزه داری و بیمار ی ام اس به هلال بنگرفاصله ها در مکانیک کوانتیاد گرفتن مداومنهایت در بی نهایتدرمان ام اس(مولتیپل اسکلبرخی اطلاعات روانشناسی مسلول بنیادین از مخاط بینمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیچیدگی های مغزی در درک زشجاعت و ترستوسعه برخی شغل ها با هوش آغاز فرایند دانستنتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار هوش در حال ارتقا ازچرا بیماری های تخریبی مغحقیقت آنطور نیست که به نظاز تلسکوپ گالیله تا تلسکمعجزه ی علمدلایلی که نشان میدهد ما بهوش عاطفی قسمت اولروشی جدید در درمان سکته مبوزون هیگز جهان را از متلفرد حساس از نظر عاطفی و بژنهای حاکم بر انسان و انسنوار عصب و عضلهدرمان سرطان با امواج صوتبررسی سیستم تعادلی بدن اسندرم پس از ضربه به سرمنبع هوشیاری در کجاست؟(قپیشرفت ذهن در خلاقیت استضرب المثل یونانیتکامل مداومالکترومغناطیس شنوایی و هتربیت کودکان وظیفه ای مهابزار بقا از نخستین هماننشانه های گذشته در کیهان حوادث روزگار از جمله ویراز تکینگی تا مغز از مغز تمغز کوانتومیدولت یا گروهکهیچ چیز، چقدر حقیقی استراه فراری نیستبیماری آلزایمر، استیل کوقلب روباتیککنگره بین المللی سردرد دنیکولا تسلادرک حقیقت نردبان و مسیری بعد از کرونا دلخوشی بیهوسیاهچاله و تکینگی ابتدایموجود بی مغزی که می تواندپرورش مغز مینیاتوری انساعقل مجادله گرتکامل، نتیجه ی برنامه ریامیدواری و مغزتصویر زیبا از سلولابزار بقای موجود زنده از همه چیز و هیچ چیزحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟دگرگونی های نژادی و تغییهر حرکت خمیده می شود و هر رستگاری محدود به یک راه نبیهوشی در بیماران دچار اقدرت و شناخت حقیقتکوری گذرای ناشی از موبایچگونه به سطح بالایی از هودردهای سال گذشته فراموش تقلید از طبیعتسانسور بر بسیاری از حقایمیدازولام در درمان تشنج آنچه حس می کنیم، نتیجه ی عماد الدین نسیمی قربانی تاثیر نگاه انسان بر رفتااندوه دردی را دوا نمیکندتغییر دیگران یا تغییر خوابزارهای دفاعی و بقای موهمانند سازی در انسانحس و ادراک قسمت نوزدهماز تکامل تا مغز، از مغز تچقدر به چشم اعتماد کنیمداروهای مصرفی در ام اسوقتی ریشه ها عمیقند از چیزمان شگفت انگیزبالاترین هدف از دولتلاموژین داروی ضد اوتیسم؟کارهای کوچک، بی ارزش نیسنگاه دوبارهتمدن قدیمی ای در جنوب ایرستارگانی قبل از آغاز کیهماجرای جهل مقدسآیا مغز تا بزرگسالی توسععسل طبیعی موثر در کنترل بتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجودجنگ و تصور از جنگحس و ادراک قسمت بیست و یکاحیای بینایی نسبی یک بیمهورمون شیرساز یا پرولاکتاستفاده از نظریه ی تکامل نقش انتخاب از طرف محیط، نداروی جدید برای دیابتواقعیت چیستزونا به وسیله ویروس ابله بحتی علمی درباره تمایل بممانتین یا آلزیکسا یا ابکشف مکانیسم عصبی خوانش پسردرد و علتهای آننازوکلسینتنبیه چقدر موثر استتاثیر دوپامین و سروتونینمحل درک احساسات روحانیآیا احتمال دارد رویا از آسایتهای دیگراوکرلیزوماب داروی جدید شجهان های بسیار دیگرحس و ادراک- قسمت بیست و پادامه بحث تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی رفتار وابسته به شکلاصل در هم تنیدگی و جهانی نقش سجده بر عملکرد مغزدر محل کار ارزش خودت را ببحثی درباره احساساتی غیرواکسن ایرانی کرونا تولیدزبان نیاز تکاملی استمنابع انرژی از نفت و گاز گوشه بیماری اتوزومال رسسشناسایی سلول های ایمنی اتو جدای از کیهان نیستیتاثیر درجه حرارت بر عملکآگاهی فراتر از آگاهیاینکه به خاطرخودت زندگی جهانی که از یک منبع، تغذیارتباط پیوسته ی جهانمرگ انتقال است یا نابود شخودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک بازی رویا و خبر از آیندهاعتماد بی موردفلج خوابوراپامیل در باردارینمایش تک نفرهدر عید نوروز مراقب تصادف برای پیش بینی آینده مغز دچند نرمش مفید برای کمردردرمان نگهدارنده ی اعتیادبرای اولین بار دانشمندانسفر نامه سفر به بم و جنوب منبع هوشیاری کجاست قسمت گزیده ای از وبینار یا کنفشاید گوشی و چشمی، آماده شتوهم چیستآرامش(سکوت) stillness و تکاپوتاثیر عصاره تغلیظ شده گیاکسکاربازپین در درمان تشنخاع ما تا پایین ستون فقرجایی خالی نیستاز نخستین همانند سازها تمشکلات نخاعیخدای رنگین کمانهوش مصنوعی در خدمت خلق وحروزه داری سلول های بنیادبه کدامین گناه کشته شدندفاصله ی همیشگی تصویر سازیاد بگیر فراموش کنینهادینه سازی فرهنگ اختلادرمان تومورهای مغزی با ابرخی بیماری ها که در آن بسلول عصبی شاهکار انطباق منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیوند قلب خوک، به فرد دچاشرکت نورالینک ویدیویی ازتوصیه های سازمان بهداشت آغاز فصل سرما و دوباره تکتداوم مهم است نه سرعتابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینحقیقت افراداز تلسکوپ گالیله تا تلسکمعجزه ی علم در کنترل کروندنیا فریب و سرگرمیهوش عاطفی قسمت دهمريتوکسيمب در درمان ام اسبی نهایت در میان مرزهافردا را نمیدانیمکفش و کتابنوار عصب و عضله مهم در تشدرمان ضایعات نخاعیبررسی علل کمر درد در میانسندرم جدایی مغزمنبع خواب و رویاپیشرفتی مستقل از ابزار هضربه مغزی در تصادف رانندتکامل چشمالکتروتاکسی(گرایش و حرکترجمه ای ابتدایی از اسراابزار بقا از نخستین هماننشانه های پروردگار در جهحکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز آیندگان چگونه است ؟دوچرخه در کاهش دردهای کمهیچ وقت خودت را محدود به راه نجاتبیماری الزایمرقلب را نشکنکنگره بین المللی سردرد دنیاز به آموزش مجازی دیجیدرک دیگرانبعد از کرونا دلخوشی بیهوسیاهچاله ی منفرد یا سیاهموجودات مقهور ژنها هستندپرکاری تیروئیدعقل سالمتکثیر سلول در برابر توقف امیدی به این سوی قبر نیستتصویر زیبای اصفهانابزار بقای موجود زنده از همه چیز کهنه میشودحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ چالش است یا منفعدانش قدرت استهرچیز با یک تاب تبدیل به رشته نوروایمونولوژی و نقبیوگرافیقدرت کنترل خودکی غایب شدی تا نیازمند دلچگونه باغبانی باعث کاهش دردی که سالهاست درمان نشتقویت استخوان در گرو تغذساهچاله ها تبخیر نمیشودمکان زمان یا حافظه زمانآنها نمیخواهند دیگران راعوامل موثر در پیدایش زباتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوهگین نباش اگر درب یا تغییر دادن ژنها آیا روزی ابعاد و نیازهای تکاملیهمجوشی هسته ای، انرژِی بحس و ادراک قسمت هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تنقش قهوه در سلامتیداروهای ام اسویتنام نوعی کرونا ویروس زمزمه ات مانده در گوشمباهوش ترین و با کیفیت تریلایو دوم دکتر سید سلمان فکارهایی بیش از طراحی و گپنگاهی بر قدرت بینایی دراتمدن پیشرفته ی پیشینیانسخن نیکو مانند درخت نیکوماجرای عجیب گالیلهآیا همه جنایت ها نتیجه بیعشق درونی به یگانگی خلقتتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغزجنگ داده هاحس و ادراک قسمت بیست و دواحتیاط در ورزش زانو در خاهوش فوق العاده، هر فرد اساستفاده از هوش مصنوعی در نقش اتصالات بین سلولهای داروی جدید ضد میگرنواقعیت چیستزیان غذاهای پرچرببحث درباره پیدایش و منشا من کسی در ناکسی دریافتم کشف مکانیسمی پیچیده در بسردرد به دلیل مصرف زیاد منباید صبر کرد آتش را بعد تهدیدهای هوش مصنوعیتاثیر دپاکین بر بیماری ممحل درک احساسات روحانی دآیا برای تولید مثل همیشه ايندگان چگونه خواهند دیدجهان هایی در جهان دیگرحس و ادراک- قسمت شصت و چهاداراوون تنها داروی تاییهوش مصنوعی از عروسک بازی رفتار اجتماعی انسان، حاصاصل علت و تاثیرنقش غذاها و موجودات دريادر چه مرحله ای از خواب ، ربخش فراموش شده ی حافظهواکسن اسپایکوژنزبان و کلمه حتی برای کسانمنابع انرژی از نفت و گاز گوشت خواری یا گیاه خواریشواهدی از نوع جدیدی از حاتو دی ان ای خاص ميتوکندريتاثیر درجه حرارت بر عملکاینکه خانواده ات سالم باجهانی در ذهنارتباط انسانی، محدود به مرگ تصادفیخودآگاهی و هوشیاريهوش مصنوعی از عروسک بازی رویا بخشی حقیقی از زندگی اعتیاد و تلاش های درمانی فلج خواب چیستورزش هوازی مرتب خیلی به قفلج دوطرفه عصب 6 چشمورزش هوازی ، بهترین تمریچند جهانیدرمان نابینایان آیا ممکنبرای تمدن سازی، باید در بسفر به مریخ در 39 روزمنبع هوشیاری کجاست قسمت گزارش یک مورد جالب لخته وشاید درست نباشدتوهم و خیالآزمون تجربی، راهی برای رتاریک ترین بخش شباگر فقط مردم میفهمیدند کنخستین تمدن بشریجاذبهاز نخستین همانند سازها تمشکلات بین دو همسر و برخیخدایی که ساخته ی ذهن بشر هوش مصنوعی در خدمت خلق وحروزهای بد باقی نمیماندبه امید روزهای بهترفتون های زیستییادگیری مهارت های جدید دچهار میلیارد سال تکامل بدرمان تشنجبرخی بیماری های خاص که بدسلول عصبی، در محل خاص خودمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیوند مغز و سر و چالشهای شربت ضد خلطتوصیه های غیر دارویی در سآغاز مبهم آفرینشتداخل مرزها و صفات با بینابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درحقیقت انساناز تکنیکی تا مغز از مغز تمعجزه در هر لحظه زندگیدنیا مکانی بسیار اسرارآمهوش عاطفی قسمت دومریه زغالیبی هیچ می ایی و بی هیچ میرفرزندان زمان خودکل اقیانوس در یک ذرهنوار عصب و عضله تعیین محلدرمانهای بیماری پارکینسبرطرف کردن خشونت را از خاسندرم دزدی ساب کلاوینمنتظر نمان چیزی نور را بهپپوگستضررهای مصرف شکر و قند بر تکامل و ارتقای نگاه تا عمالکترودهای کاشتنیترس و آرمان هاابزار بقا از نخستین هماننشانه های بیداری روحیحافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تمغز اندامی تشنه ی انرژی ادوچرخه سواری ورزشی سبک و هیچ کاری نکردن به معنی چیراه های جدید برای قضاوت ربیماری ای شبیه آلزایمر و قوی تر باشکنترل همجوشی هسته ای با هچیز جدید را بپذیردرک درست از خود و هوشیاریتفکر قبل از کارسیاهچاله ی تولید کنندهمورد نادر همپوشانی دو بیپرتوهای صادر شده از سیاهعقلانیت بدون تغییرتأثیر نیکوتین سیگار بر مامیدی تازه در درمان سرطاتصویربرداری فضاپیمای آمابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان مناسبحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ چالشهای پیش رودانش محدود به ابعاد چهارهز ذره، یک دنیاسترشد مغز فرایندی پیچیده ابیوگرافیقدرت انسان در نگاه به ابعکیهان خود را طراحی میکندچگونه تکامل مغزهای کنونیدرس گرفتن از شکست هاتقویت حافظه یا هوش مصنوعسایه ی هوشیاریمکانیک کوانتومی بی معنی آنژیوگرافی از مغزعوامل ایجاد لغت انسانی و تاثیر ویتامین دی بر بیمااندام حسی، درک از بخش هایتغییر زودتر اتصالات مغزیابعاد اضافه ی کیهانهمراه سختی، اسانی هستحس و ادراک قسمت هفدهماز تکامل تا مغز، از مغز تنقش مهاجرت در توسعه نسل اداروهای تغییر دهنده ی سیویتامین E برای فعالیت صحزنان باهوش ترباور و کیهان شناسیلبخند بزن شاید صبح فردا زکاربرد روباتهای ريزنانونگاهی بر توانایی اجزاي بتمدن بشری و مغز اخلاقیسخن و سکوتماده ی تاریکآیا هوش مصنوعی می تواند نعشق، شلوغ کردن نیستتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در هم تنیده و متصجنبه های موجی واقعیتحس و ادراک قسمت بیست و سواحتیاط در تعویض داروهاهوش مصنوعی می تواند بر احاستفاده از انرژی خلانقش تیروئید در تکامل مغزداروی جدید ضد الزایمرواقعیت های متفاوتزیباترین چیز در پیر شدنبحثي درباره هوش و تفاوتهمن پر از تلخیمکشف ارتباط جدیدی از ارتبسردرد تنشننبرو و انرژی مداومتو یک معجزه ایتاثیر داروهای ضد التهاب محدودیت چقدر موثر استآیا بزرگ شدن مغز فقط در دايا اراده آزاد توهم است یجهان یکپارچهمدل های ریز مغز مینی برینحساسیت روانی متفاوتادب برخورد با دیگرانهوش مصنوعی از عروسک بازی رقیبی قدرتمند در برابر ماصل عدم قطعیت از کوانتوم نقش غذاها و موجودات دريادر ناامیدی بسی امید استبخش های تنظیمی ژنومواکسن اسپایکوژن ضد کرونازبان و بیان نتیجه ساختمامنابع انرژی از نفت و گاز گیلگمش باستانی کیستشواهدی از دنیسوان(شبه نئتو در میانه ی جهان نیستی تاثیر درجه حرارت بر عملکاینترنت بدون فیلتر ماهواجهان، تصادفی نیستارتباط از بالا به پایین ممرگی وجود نداردخودت را از اندیشه هایت حفهوش مصنوعی از عروسک بازی رویا تخیل یا واقعیتاعتیاد را به دور بیندازاعداد بینهایت در دنیای مفن آوری های جدید علیه شناورزش و میگرنچند جهانیدرمان های اسرار آمیز در آبرای خودآگاه بودن تو بایسفر تجهیزات ناسا به مریخ منبع هوشیاری کجاست قسمت گشایش دروازه جدیدی از طرشایسته نیست در جیب خود قرتوهم وجودآزمون ذهنی گربه ی شرودینتاریکی من و تو و گرد و غبااگر میدانی مصیبت بزرگتر نخستین تصویر از سیاهچالهجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز نخستین همانند سازها تمشکلات روانپزشکی پس از سخدایا جز تو که را دارمهوش مصنوعی درمانگر کامپیروزهای سختبه بالا بر ستارگان نگاه کفروتنی معرفتییادگیری هوش مصنوعی، عمیقچهار ساعت پس از کشتار خوکدرمان جدید ALSبرخی توجهات در ببمار پارسلولهای ایمنی القا کنندهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیوند اندام از حیوانات بشش مرحله تکامل چشمتوصیه هایی در مصرف ماهیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبحقیقت اشیااز تکینگی تا مغز و از مغز معرفت و شناختدنیای شگفت انگیز کوانتومهوش عاطفی قسمت سومریواستیگمینبی ذهن و بی روحفرضیه ای جدید توضیح میدهکلمات بلند نه صدای بلندنوبت کودکاندرماندگی به دلیل عادت کربزرگ فکر کنسندرم سردرد به دلیل افت فمنتظر زمان ایده آل نشوپایان، یک آغاز استضررهای شکر بر سلامت مغزتکامل و ریشه ی مشترک خلقتالگو نداشتیمتسلیم شدن از نورون شروع مابزار بقا از نخستین هماننظام مثبت زندگیحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تمغز انسان ایا طبیعتا تمادوپامین قابل حل در آبهیچ کس مانند تو نگاه نمیکراه های جدید برای قضاوت ربیماری ای شبیه ام اس مولتقیچی ژنتیکیکنترل جاذبهچیزی منتظر شناخته شدندرک عمیق در حیواناتتفکر ترکیبی در هوش مصنوعسیاره ی ابلهانموسیقی نوپرتوزایی از جسم سیاهعقیده ی بی عملتأثیر نگاه انسان بر رفتاامگا سه عامل مهم سلامتتصور ما ازمشکلات و واقعیابزار بقای موجود زنده از همه چیز در زمان کنونی استحس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تمغز بزرگ و فعال یا مغز کودانش بی نهایتهزینه ای که برای اندیشیدرشد مغز علت تمایل انسان ببیان ژن های اسکیزوفرنی دقدرت ذهنکیهانِ هوشیارِ در حال یاچگونه جمعیت های بزرگ شکل دست و پا زدن در سایه؟تقویت سیستم ایمنیسایه را اصالت دادن، جز فرمکانیزمهای دفاعی در برابآنان که در قله اند هرگز خعواملی که برای ظهور لغت اتاثیر ویروس کرونا بر مغز انرژی بی پایان در درون هرتغییر عمودی سر انسان از پابعاد بالاترهمراهی میاستنی با برخی سحس و ادراک قسمت هجدهماز تکامل تا مغز، از مغز تنقش میدان مغناطیسی زمین داروهای ضد بیماری ام اس وویتامین E در چه مواد غذایزنجیرها را ما باید پاره کباید از انسان ترسیدلحظات خوش با کودکانکاربرد روباتهای ريز، در نگاهت را بلند کنتمدن زیر آبسخن پاک و ثابتماده ی خالیآیا هوش مصنوعی زندگی بشرعصب حقوق نورولووتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در برابر دیگرانجنسیت و تفاوت های بیناییحس و ادراک قسمت بیستماحساس گذر سریعتر زمانهوش مصنوعی و کشف زبان هایاستفاده از سلول های بنیانقش حفاظتی مولکول جدید دداروی سل سپتواقعیت و مجاززیباترین چیز در افزایش سبحثی جالب درباره محدودیتمن بی من، بهتر یاد میگیرمکشف جمجمه ای درکوه ایرهوسردرد سکه ایتو یک جهان در مغز خودت هستاثیر داروی ضد تشنج سدیم محدودیت های حافظه و حافظآیا تکامل و تغییرات ژنتیايا اراده آزاد توهم است یجهان یکپارچهمدیون خود ناموجودخفاش کور و انسان بینا؟ادراک ما درک ارتعاشی است هوش مصنوعی از عروسک بازی رموزی از نخستین تمدن بشراصل، روان و نفس استنقش غذاها و موجودات دريادر هم تنیدگی مرزها و بی مبخش بزرگی حس و ادراک ما اواکسن دیگر کرونا ساخته شزبان و بیان، در سایه پیشرمنابع انرژی از نفت و گاز گیاه بی عقل به سوی نور میشیشه ی بازالتی و سیلیکونتوقف؛ شکستآپومورفین در پارکینسونتاثیر درجه حرارت بر عملکایندرالجهش های ژنتیکی مفید در ساارتباط بین هوش طبیعی و هومراحل ارتقای پله پله کیهخودروهای هیدروژنیهوش مصنوعی از عروسک بازی رویا حقی از طرف خداهوش مصنوعی از عروسک بازی رویاها از مغز است یا ناخوبقا با سازگارترین فرد اسفناوری هوش مصنوعی نحوه خورزش بهترین درمان بیش فعچند جهانی و علمدرمان های بیماری آلزایمربرای رشد، باید از مسیر خطسفر دشوار اکتشافمنبع هوشیاری کجاست قسمت پل جویی اصفهانشادی، پاداش انجام وظیفهتوهم وجودآزمون ذهنی گربه شرودینگرتاریکی و نوراگر نیروی مغناطیس نباشد نخستین روبات های زنده ی ججبران از دست رفته هااز نخستین همانند سازها تمشکلات روانپزشکی در عقب خرما منبع بسیار خوب آنتی هوش مصنوعی درخدمت خلق وحروش مقابله مغز با محدودیبه بالاتر از ماده بیندیشفروتنی و غروریادگرفتن، آغاز حرکت است نون و القلمدرمان جدید میگرن با انتی برخی توصیه ها برای واکسیسلولهای بنیادی مصنوعی درمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیوند اندام حیوانات به اششمین کنگره بین المللی ستوضیحی ساده در مورد هوش مافت فشار خون ناگهانی در وتروس جریان انرژیابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتحقیقت تنها چیزی است که شااز تکینگی تا مغز از مغز تمغز فکر میکند مرگ برای دیدنیایی پر از سیاهچاله هوش عاطفی قسمت ششمریاضیات یک حس جدید استبی سوادی در قرن 21فساد اقتصادی سیتماتیک درکلوزاپین داروی ضد جنوننور از عمق تاریکیدرها بسته نیستبزرگ شدن مغز محدود به دورسوپاپ ها یا ترانزیستورهامنحنی که ارتباط بین معرفپاکسازی مغزضعیف و قویتکامل ابزار هوش ، راه پر الگو و عادت را بشکن و در اتست نوار عصب و عضلهابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تمغز انسان برای ایجاد تمددورترین نقطه ی قابل مشاههیچ کس حقیقت را درون مغز راه پیروزی در زندگی چیستبیماری اسپینال ماسکولار قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصکندر در بیماریهای التهابچیزی خارج از مغزهای ما نیدرگیری قلب در بیماری ویرتفکر خلا ق در برابر توهم سیاره ابلهانموسیقی هنر مایع استپرسش و چستجو همیشه باقی اعلم و ادراک فقط مشاهده ی تأثیر شیرینی های حاوی لواما شما از دید خفاش کور هتصور از زمان و مکانابزار بقای موجود زنده از همه چیز، ثبت می شودحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز- از مغز مغز بزرگترین مصرف کننده دانشمندان موفق به بازگردهزینه سنگین انسان در ازارشد در سختی استبیان حقیقتقدرت عشقکیست هیداتید مغزچگونه جمعیت های بزرگ شکل دست کردن در گوشتلقین اطلاعات و حافظهساخت سلول عصبی حتی پس از ما انسانها چه اندازه نزدآنزیم تولید انرژی در سلوعوارض ازدواج و بچه دار شدتاثیر ژنها بر اختلالات خانرژی تاریکتغییرات منطقه بویایی مغزاتفاق و تصادفهمراهی نوعی سردرد میگرنیحس و ادراک قسمت هشتماز تکامل تا مغز، از مغز تنقش محیط زندگی و مهاجرت دداروی فامپیریدین یا نورلویتامین کازندگی فعال و مثبت روند آلبابا زود بیالرزش ناشی از اسیب به عصبکاش شرف اجباری بود یا حتیچالش هوشیاری و اینکه چرا تمدنی قدیمی در شمال خلیج سختی ها رفتنی استماده ای ضد التهابیآیا هوش ارثی دریافتی از پعصب سیاتیکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان، گونه ای پر از تضادجنسیت و تفاوت های بیناییحس و ادراک قسمت دهماحساسات کاذبهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاستفاده از سلول های بنیانقش حیاتی تلومر دی ان آ دداروی ضد چاقیواقعیت و انعکاسزیر فشار کووید چه باید کربحثی در مورد نقش ویتامين مننژیتکشف جدید تلسکوپ جیمز وبسردرد عروقی میگرنتو کجای جهانیتاثیر درجه حرارت بر مغزمحدودیت درک انسانآیا جنین انسان، هوشمندی ای نعمت من در زندگیمجهان کنونی و مغز بزرگتریمدیریت اینترنت بر جنگخفاش با شیوع همه گیری جدیهوش مصنوعی از عروسک بازی رمز و رازهای ارتباط غیر کاصلاح خطا با رفتن بر مسیرنقش غذاها در کاهش دردهای در هم تنیدگی کوانتومیبخش بزرگتر کیهان ناشناختواکسن دیگری ضد کرونا از دزبان و تکلم برخی بیماریهمنابع انرژی از نفت و گاز گیاه خواری و گوشت خوار کدشکل های متفاوت پروتئین هتولید مولکول جدید توسط هآپومورفین در پارکینسونتاثیر درجه حرارت بر عملکایا کوچک شدن مغزانسان الجهش های ژنتیکی غیر تصادفارتباط شگفت مغز انسان و فمرز مرگ و زندگی کجاستخورشید مصنوعیمرز بین انسان و حیوان کجاخوش قلبی و مهربانیهوش مصنوعی از عروسک تا کمرویاهای پر رمز و حیرتی دربقا در ازای بیماریفواید روزه داری متناوبورزش در کمر دردچند روش ساده برای موفقیتدرمان های بیماری اس ام ایبرای زندگی سالم، یافتن تسفرنامه سفر به بم و جنوب منبع هوشیاری کجاست قسمت پل خواجو اصفهانشب سیاه سحر شودتوهم بی خداییآزادی عقیده، آرمانی که تتاریکی خواهد ترسیداگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید برای درد زاجدا کردن ناخالصی هااز نشانه ها و آثار درک شدمشاهده گر جدای از شیء مشاخسته نباشی باباهوش مصنوعی ساخته هوش طبیروش های صرفه جویی در ایجابه جای محکوم کردن دیگران فرگشت و تکامل تصادفی محض یادآوری خواب و رویانوآوری ای شگفت انگیز داندرمان جدید کنترل مولتیپلبرخی درمان های Spinal Muscular Atسلام تا روشناییمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیوند سر آیا ممکن استصبور باشتیوتیکسن داروی ضد جنونافت هوشیاری به دنبال کاهتری فلوپرازینابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً حقیقت خواب و رویااز تکینگی تا مغز از مغز تمغز قلبدنیا، هیچ استهوش عاطفی بیشتر در زنانریتوکسیماببی شرمیفشار و قدرتکلید نزدیک و نگاه تو بر فنور دروندرهای اسرارآمیز و پوشیدهبزرگ شدن تقریبا ناگهانی سوپاپ ها یا ترانزیستورهامنشأ اطلاعات و آموخته ها پارادوکس ها در علمطلوع و حقیقتتکامل تکنولوژیالگوی بنیادین و هوشیاریتست آر ان اس دز میاستنی گابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تمغز انسان برای شادمانی طديدن با چشم بسته در خواب هیچ اندر هیچراه انسان شدن، راه رفتن وبیماری اضطراب عمومیقانون مندی نقشه ژنتیکی مکندر علیه سرطانچیزی شبیه نور تو نیستدرگیری مغز در بیماری کویتفاوت مغز انسان و میمون هسیاره ابلهانمیهمانهای ناخوانده عامل پرسشگری نامحدودعلم و روحتئوری تکامل امروز در درمامروز دانش ژنتیک هیچ ابهتصادف یا قوانین ناشناختهابزار بقای موجود زنده از همه ی سردردها بی خطر نیستحس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز- از مغز مغز حریص برای خون، کلید تدانشمندان نورون مصنوعی سهزاران سال چشم های بینا ورشد، رسیدن به یک هدف نیستبیداری و خواب کدام بهتر اقضاوت ممنوعکیست کلوئید بطن سومچگونه حافظه را قویتر کنیدست آسمانتلاش ها برای کشف منابع جدساخت شبکه عصبی مصنوعی با ما انسانها چه اندازه نزدآواز خواندن در قفس، نشانعید نوروز مبارکتاثیر کلام در آیات کلام بانرژی تاریک که ما نمی توتغییرات مغز پس از 40 سالگیاتوبان اطلاعات و پلِ بینهندسه ی پایه ایحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکامل تا مغز، از مغز تنقش مرکز تنفس سلولی در بیداروی لیراگلوتیدویتامین کا و استخوانزندگی هوشمند در خارج از زباد و موجلرزش عضله یا فاسیکولاسیوکتاب گران و پرهزینه شد ولچالش هوشیاری و اینکه چرا تمرکز و مدیتیشنسرنوشتماده، چیزی نیستآیا هوش سریعی که بدون احسعضلانی که طی سخن گفتن چقدتاثیر گیاه خواری بر رشد وانعطاف پذیری مکانیسمی علجهل مقدسحس و ادراک قسمت دوازدهماخلاق و علوم اعصابهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از سلول های بنیانقش خرچنگ های نعل اسبی درداروی ضد چاقیواقعیت تقویت شدهزیرفون داروی ضد ام اسبحثی در مورد نقش کلسیم و منابع انرژي پاک سرچشمه حکشتن عقیده ممکن نیستسرطان کمیت گراییتو کز محنت دیگران بی غمیتاثیر درجه حرارت بر عملکمخچه فراتر از حفظ تعادلآیا جهان ذهن و افکار ما مای همه ی وجود منجهان کاملی در اطراف ما پرمداخله ی زیانبار انسانخلا، حقیقی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی رمز گشایی از اتصالات مغزاصول انجام برخی نرمش ها دنقشه مغزی هر فرد منحصر بهدر هم تنیدگی کوانتومی و پبخش دیگری در وجود انسان هواکسن سرطانزبان و شناخت حقیقت قسمت چمنابع انرژی از نفت و گاز گیرنده باید سازگار با پیشکل پنجم مادهتولید مثل اولین ربات های آب زندگی است قسمت چهارمتاثیر درجه حرارت بر عملکایا این جمله درست است کسیجهش های بیماری زا، معمولارتباط شگفت انگیز مغز انمرز جدید جستجو و اکتشاف، خوش خیالی و خوش بینیهوش مصنوعی از عروسک تا کمرویای شفافبقای حقیقی در دور ماندن افیلمی بسیار جالب از تغییوزن حقیقی معرفت و شناختچندین ماده غذایی که مانندرمان های جدید ALSبرخی ملاحظات در تشنج های سفرنامه سفر به بم و جنوب منبع هوشیاری کجاست قسمت پلاسمای غالبشبیه سازی میلیون ها جهان توهم تنهاییآزار دیگری، آزار خود استتاریخ همه چیز را ثبت کردهاگر نعمت فراموشی نبود بسنرمش های مفید در سرگیجهجدایی خطای حسی استاز نظر علم اعصاب یا نرووسمشاهده آینده از روی مشاهخطا در محاسبات چیزی کاملهوش مصنوعی، اتفاقات و تحروش هایی برای کم کردن اضطبه خوبی های دیگران فکرکنفراموش کارها باهوش تر هسیاری خدا نزدیک استنوار مغز مشاهده ی غیر مستدرمان جدید ام اسبرخی روش های تربیتی کودکسلاح و راهزنیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیوند سر، یکی از راه حلهاصبر لازمه ی پیروزی استتیک و اختلال حرکتیافتخار انسانتری فلوپرازینابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحقیقت در علم، هرگز نهایی از تکینگی تا مغز از مغز تمغز ما کوچکتر از نیم نقطهدندان ها را مسواک بزنید تهوش عاطفی در زنان بیشتر اریسدیپلام تنها داروی تایبی عدالتی در توزیع واکسن فضا و ذهن بازکلام و زبان، گنجینه ای بسنوروفیبروماتوزدرون قفس یا بیرون از آنبزرگترین خطایی که مردم مسوپاپ ها یا ترانزیستورهامنشاء کوانتومی هوشیاری اپاسخ گیاهان در زمان خوردطلای سیاهتکامل جریان همیشگی خلقتالگوبرداری از طبیعتتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ابزار بقا از نخستین هماننظریه ی تکامل در درمان بیحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز انسان برای شادمانی طدی متیل فومارات(زادیوا)(هیچگاه از فشار و شکست نترراه بی شکستبیماری بیش فعالیقانون گذاری و تکاملکوچ از محیط نامناسبنکاتی در مورد تشنجدرگیری مغز در بیماران مبتفاوت ها و تمایزها کلید بسیب یکسان و دیدگاه های متمیوتونیک دیستروفیآلودگی هوا چالش قرن جدیدعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهتئوری تکامل در پیشگیری و انفجار و توقف تکاملی نشاتضادهای علمیابزار بقای موجود زنده از همه جا خیر بکارحس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز- از مغزتمغز در تنهایی آسیب میبیندانشمندان یک فرضیه رادیکهستي مادي ای که ما کوچکترز گهواره تا گوربیست تمرین ساده برای جلوقطار پیشرفتکپسول ژری لاکتنگاه من، نگاه تو و یا حقیدست بالای دستتلاش های جدید در ALSساخت شبکه عصبی با الفبای ما اکنون میدانیم فضا خالآینه در اینهعامل کلیدی در کنترل کارآتاثیر کپسول نوروهرب بر نانرژی خلا ممکن استتغییرات آب و هوایی که به اتوسوکسیمایدهندسه ی رایج کیهانحس و ادراک قسمت هشتاد و شاز خود رها شونقش نگاه از پایین یا نگاهداروی تشنجی دربارداریویتامین کا در سبزیجاتزندگی و داراییباد غرور و سر پر از نخوت ولزوم گذر انسان از حدها و کتاب زیست شناسی باورچالش هوشیاری و اینکه چرا تمرکز بر هدفسریع دویدن مهم نیستماده، چیزی بیش از یک خلا آیا هشیاری کوانتومی وجودغم بی پایانتاثیر گیاه خواری بر رشد واهرام مصر از شگفتی های جهجهان فراکتالحس و ادراک قسمت سوماخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاستفاده از سلول های بنیانقش داروهاي مختلف معروف داروی ضد تشنج با قابليت تواقعیت خلا و وجود و درک مزیرک ترین مردمبحثی در مورد حقیقت فضا و منابع انرژی از نفت و گاز گل خاردار، زیباستسرعت فکر کردن چگونه استتو پیچیده ترین تکنولوژی تاثیر درجه حرارت بر عملکمخچه ، فراتر از حفظ تعادلآیا جهش های ژنتیکی، ویروای آنکه نامش درمان و یادشجهان پیوستهادغام میان گونه های مختلمدارک ژنتیکی چگونه انسانخلا، خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی رمز پیشرفت تواضع است نه طاصول توسعه ی یک ذهن کاملنقشه های مغزی جدید با جزیدر هم تنیدگی کوانتومی و دبخشیدن دیگران یعنی آرامشواکسن سرطانزبان و شناخت حقیقت قسمت امنابع بی نهایت انرژی در دگالکانزوماب، دارویی جدیشکرگزار هر چیزی باش که داتولید یا دریافت علمآب زندگی است قسمت هفتمتاثیر درجه حرارت بر عملکایا ابزار هوشمندی یا مغز جهش تمدنی عجیب و شگفت انسارتباط شگفت انگیز مغز انجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتباط غیرکلامی بین انسامرزهای حقیقی یا مرزهای تخوشبختی چیستهوش مصنوعی از عروسک تا کمروان سالمبلندی در ذهن ما درک بلندیفیروز نادریوزوز گوشچندجهانیدرمان های جدید میگرنبرخی مرزهای اخلاق و علوم سفرنامه سفر به بم و جنوب منبع هوشیاری کجاست قسمت پمبرولیزوماب در بیماری چشبیه سازی سیستم های کوانتوهم جداییآسيب میکروواسکولاریا آستاریخ، اصیل نیست و ساخته اگر با مطالعه فیزیک کواننرمش های موثر در کمردردجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزمشاهدات آمیخته با اشتباهخطا در محاسبات چیزی کاملهوش احساسیروش هایی برای جلوگیری از به خودت مغرور نشوفراموشی همیشه هم بد نیستژن همه چیز نیستنوار مغز با توضیح دکتر فادرمان جدید ای ال اس، توفربرخی سلولهای عصبی در تلاسلسله مباحث هوش مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیوندهای پیچیده با تغییرصبر و واقعیتتیکاگرلور داروی ضد انعقاافراد آغاز حرکت خودشان رترک امروزابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آحقیقت راستین انسان علم باز تکینگی تا مغز از مغز تمغز مانند تلفن استده روش موفقیتهوش عاطفی در زنان بیشتر اریشه های مشترک همه ی موجوبیمار 101 ساله، مبتلا به سفضای قلب منبع نبوغ استکلام، در تحولی شگفت آور بنورون هاي مصنوعی می تواندرون آشفته ی تو و ظاهر خنبزرگترین درد از درون است سوخت هیدروژنی پاکمهمان ناخواندهپختگی پس از چهل سالگي به طوفان فقر و گرسنگی و بی ستکامل داروینی هنوز در حاالتهاب شریان تمپورالتشنج چیستابزار بقا از نخستین هماننظریه ی ریسمانحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز انسان رو به کوچک تر شدین اجباریهیپرپاراتیروئیدیسمرابطه تشنج و اوتیسمبیماری تی تی پیقانون جنگلکوچک شدن مغز از نئاندرتاچگونه مولکول های دی ان ایدرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت ها را به رسمیت بشناسیر آفرینش از روح تا مغز میگرن و پروتئین مرتبط با آلودگی هوا و ویروس کروناعلم به ما کمک میکند تا موتئوری جدید، ویران کردن گانقراض را انتخاب نکنیدتظاهر خوابیده ی مادهابزار بقای موجود زنده از همیشه چیزی برای تنهایی دحس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز، از مغز مغز را از روی امواج بشناسدانشمندان ژنی از مغز انسهستی ما پس از شروعی چگال زمین در برابر عظمت کیهانبیش از نیمی از موارد انتققطره قطرهکامپیوتر سایبورگنگاه مادی غیر علمی استدستورالعمل مرکز کنترل بیتلاش های جدید در درمان فرساختن آیندهما از اینجا نخواهیم رفتآیندهعادت همیشه خوب نیستتاثیر کپسول نوروهرب بر تانرژِی برای ایجاد اضطرابتغییرات تکاملی سر انسان اتصال مغز و کامپیوترهندسه بنیادینحس و ادراک قسمت پنجماز درخواست ها جدا شونقش نظام غذایی در تکامل مداروی جدید ALSویتامین بی 12 در درمان دردزندگی بی دودبار مغز بر دو استخوانلزوم سازگاری قانون مجازاکتاب طبیعت در قالب هندسهچالش هوشیاری و اینکه چرا تمرکز بر امروزسریعترین کامپیوتر موجودماست مالیآیا واکنش های یاد گرفته وغم بی پایانتاثیر گیاه خواری بر رشد واولویت بندی ها کجاستجهان قابل مشاهده بخش کوچحس و ادراک قسمت سی و هشتماختلاف خانوادگی را حل کنهوش مصنوعی الفاگواستفاده از سلول های بنیانقش درختان در تکاملداروی ضد تشنج با قابليت توالزارتان داروی ضد فشار زیست شناسی کل در جزء فراکمنابع انرژی از نفت و گاز گل درون گلدانسطح آگاهی، رخدادهای زندگتو آرامش و صلحیتاثیر درجه حرارت بر عملکمخچه ابزاري که وظیفه آن فآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجایمپلانت مغزیجهان پیوستهادغام دو حیطه علوم مغز و مروری بر تشنج و درمان هایخلاصه ای از مطالب همایش مهوش مصنوعی از عروسک بازی رمز بقای جهش ژنتیکیاصول سلامت کمرنقشه با واقعیت متفاوت اسدر هر سوراخی سر نکنبخشش، عقلانی یا غیر عاقلواکسن ضد اعتیادزبان و شناخت حقیقت قسمت دمنابع جدید انرژیگام کوچک ولی تاثیرگذارشکست حتمیتولید پاک و فراوان انرژیآب زندگی است قسمت اولتاثیر رو ح و روان بر جسمایا بیماری ام اس (مولتیپجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتروز یا خوردگی و التهامزایای شکلات تلخ برای سلخوشبختی دور از رنج های مهوش مصنوعی از عروسک تا کمروبات ها قول میدهندبلوغ چیستفیزیک مولکولها و ذرات در وسواس، بیماری استنه ناامیدی بلکه ارتقادرمان های جدید در بیماری برخی نکات از گاید لاین پرسفرنامه سفر به بم و جنوب منبع هوشیاری کجاست قسمت پنج اکتشاف شگفت آور در موشبکه های مصنوعی مغز به درتوهم جدایی و توهم علمآسیب ها ناشی از آلودگی هوتازه های اسکیزوفرنی(جنواگر تلاش انسان امروز برانرمشهای مهم برای تقویت عجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزمطالبه ی حق خودخطای ادراک کارماهوش احساسیروش هایی ساده برای کاهش ابه دنبال رستگاری باشفراموشی و مسیر روحانیژن همه چیز نیستنوار مغز ترجمه رخدادهای درمان جدید سرطانبرخی سيناپسها طی تکامل و سلطان جنگل یا صاحب ملکوتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمپیوندی که فراتر از امکانصبر بسیار بایدتیروفیبان موثر در سکته ی افراد بی دلیل دوستدار تو ترکیب آمار و ژنتیکابزار بقا از نخستین همانچراغ های متفاوت و نور یکسحقیقت غیر فیزیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز مادران و کودکان در زمدهن، بزرگترین سرمایههوشمندی کیهانریشه های مشترک حیاتبیمار مرکز تنفس سلولیقفس ذهنکلرال هیدرات برای خواباننورون های ردیاب حافظهدروغ نگو به خصوص به خودتبسیاری از مجرمان، خودشانسودمندی موجودات ابزی بر مهندسی ژنتیک در حال تلاش پدیده خاموش روشن در پارکطوفان زیباییتکامل داروینی هنوز در حاامواجی که به وسیله ی ماشیتشنج و حرکات شبه تشنجی قاابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز انسان رو به کوچکتر شددین، اجباری نیستهاوکينگ پیش از مرگش رسالرادیوی مغز و تنظیم فرکانبیماری دویکقانون جنگلکوچکی قلبچگونه میتوان با قانون جندرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت های بین زن و مرد فقسیستم تخلیه ی مغز بینشی نمیگرن و خوابآلودگی هوا و پارکینسونعلم بدون توقفتا 20 سال آینده مغز شما به انواع سکته های مغزیتظاهری از ماده است که بیدابزار بقای موجود زنده از همیشه چشمی مراقب و نگهباحس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز، از مغز مغز زنان جوانتر از مغز مردانشمندان پاسخ کوانتومی هشت توصیه برای کاستن از دزمین زیر خلیج فارس تمدنی بیشتر کمردردها نیازی به لمس کوانتومیکاهش مرگ و میر ناشی از ابنگاه محدود و تک جانبه، مشدغدغه نتیجه ی نادانی استتلاش های جدید در درمان سرساختن آینده، بهترین روش ما اشیا را آنطور که هستندآینده ی انسان در فراتر ازعادت کن خوب حرف بزنیتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولینتغذیه بر ژنها تاثیر دارداثر مضر مصرف طولانی مدت رهندسه در پایه ی همه ی واکحس و ادراک قسمت پنجاهاز روده تا مغزنقش نظریه تکامل در شناساداروی جدید s3 در درمان ام ویتامین بی هفدهزندگی در جمع مواردی را بربار بزرگ ایستادن بر دو پالزوم سازگاری قانون مجازاکتاب، سفری به تاریخچالش کمبود اندام برای پیتمساح حد واسط میان مغز کوسرگیجه از شایعترین اختلاماست مالی با هوش انسانیآیا یک، وجود داردغیرقابل دیدن کردن مادهتاثیر گیاهخواری بر رشد و اولین قدم شناخت نقص های خجهان موازی و حجاب هاحس و ادراک قسمت سی و ششماختلال خواب فرد را مستعد هوش مصنوعی از عروسک های بذهت را روی چیزهای مفید متاستیفن هاوکینگ در مورد هنقش ذهن و شناخت در حوادث داروی ضد تشنج توپیراماتواکنش های ناخودآگاه و تقزیست شناسی باور حقیقت یا منابع انرژی از نفت و گاز گل زندگیسعی کن به حدی محدود نشویتو افق رویداد جهان هستیتاثیر درجه حرارت بر عملکمخچه تاثیر گذار بر حافظهآیا خداباوری محصول تکاملایمپلانت مغزی و کنترل دو جهان پر از چیزهای اسرار آارتقا و تکامل سنت آفرینش مرکز هوشیاری، روح یا بدن خلاصه ای از درمان های جدیهوش مصنوعی از عروسک بازی رمز جهاناضطراب و ترسنقص های سیستمی ایمنیدر والنتاین کتاب بدید همبدون پیر فلکواکسن علیه سرطانزبان و شناخت حقیقت قسمت سمناطق خاص زبان در مغزگامی در درمان بیماریهای شگفت نیست من عاشق تو باشمتولید اندام با چاپ سه بعدآب زندگی است قسمت دومتاثیر روده بر مغزایا بدون زبان میتوانیم تایا تکامل هدفمند استجوانان وطنارزش های وارونهمسمومیت دانش آموزان بی گخانه ی تاریکهوش مصنوعی از عروسک تا کمروبات های ریز در درمان بیبلعیدن ستاره توسط سیاهچافیزیک هوشیارییک پیام منفرد نورون مغزی نه به اعدامدرمان های جدید سرطانبرخی نرمش ها برای درد زانسفری به آغاز کیهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت53پول و شادیشبکیه های مصنوعیتوهم جسمآسیب روانی شبکه های اجتمتازه های بیماری پارکینسواگر خواهان پیروزی هستیچرا ماشین باید نتایج را پجریان انرژی در سیستم های از واقعیت امروز تا حقیقتمطالبی در مورد تشنجخطای حسهوش بشری تهدید برای بشریروش جدید تولید برقبه زودی شبکه مغزی به جای فراموشی آرمانژن هوش و ساختارهای حیاتی نوار مغز در فراموشی هادرمان جدید سرطانبرداشت مغز ما از گذر زمانسم زنبور ، کلیدی برای وارمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمپیوستگی همه ی اجزای جهانصد قدح، نفتاده بشکستتکنولوژی های جدید و حالتافزایش قدرت ادراکات و حسترکیب حیوان و انسانابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پحقیقت غیر قابل شناختاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز چون ابزار هوش است دلیدو ویژگی انتزاع و قدرت تجهوشیاری و وجودرژیم های غذایی و نقش مهم بیماری لبر و نابینایی آنقفس را بشکنکم کردن کالری روشی سودمننوروپلاستیسیتی چیستدریای خدابسیاری از بیماری های جدیسی و سه پل اصفهانمهندسی بدنپروژه ی ژنوم انسانیطولانی ترین شبتکامل داروینی هنوز در حاامیوتروفیک لترال اسکلروتشنج عدم توازن بین نورون ابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمغز ایندگان چگونه استدیوار همه اش توهم بودهاوکينگ پیش از مرگش رسالراز تغییربیماری دیستروفی میوتونیقانونمندی و محدودیت عالمکوچکترین چیز یک معجزه اسچگونه مغز ما، موسیقی را پدرگیری اعصاب به علت میتوتفاوت های تکاملی در مغز وسیستم تعادلی بدنمیگرن و روزه داریآلزایمرعلم در حال توسعهتا بحر یفعل ما یشاانیس بی کسانتعویض دارو در تشنجابزار بقای موجود زنده از همیشه اطمینان تو بر خدا بحس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز، از مغز مغزهای کوچک بی احساسدانشمندان اولین سلول مصنو هر کس تقوای خدا پیشه کنزمان چیستبا هوش مصنوعی خودکار روبلووفلوکساسینکاهش التهاب ناشی از بیمانگاه کلی نگرذهن ما از در هم شکستن منبتلاش های جدید شرکت نورالساختار فراکتال وجود و ذهما به جهان های متفاوت خودآینده ی علم و فیزیک در60 ثعادت کردن به نعمتتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولین هوشمندثبت و دستکار ی حافظهاثرات فشار روحی شدیدهندسه زبانِ زمان استحس و ادراک قسمت پنجاه و یاز سایه بگذرنقش هورمون های تیروئید دداروی جدید لنفوم و لوکمیویتامین دی گنجینه ای بزرزندگی در سیاهچالهبار سنین ابزار هوشمندی الزوم عدم وابستگی به گوگل کتابخانهچالش دیدگاه های سنتی در بتنفس هوازی و میتوکندریماشین دانشآیا کیهان می تواند یک شبیغرور و علمتاثیر انتخاب از طرف محیط اولین مورد PML به دنبال تکجهان ما میتواند به اندازحس و ادراک قسمت سیزدهماختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بذخیره ی شگفت انگیز اطلاعاستیفن هاوکینگ در تفسیر نقش روی و منیزیم در سلامتداروی ضد جنون در درمان تیبحثی در مورد عملکرد لوب فواکنش به حس جدیدزیست، مرز افق رویداد هستمنابع انرژی از نفت و گاز گلوله ی ساچمه ایشلیک فراموشیتو انسانی و انسان، شایستتاثیر درجه حرارت بر عملکمخاطب قرار دادن مردم، کاآیا دلفین ها می تواند از ایمپلانت مغزی کمک میکند جهان پر از چیزهای جادویی ارتقا یا بازگشت به قبل ازمرکز حافظه کجاستخم شدن فضا-زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی رمز جهان خاصیت فراکتالاطلاع رسانی اینترنتینقص در تشخیص هیجانات عامدر یک فراکتال هر نقطه مرکبدون بار گذشتهواکسنی با تاثیر دوگانه ازبان جانسوزمناطق خاصی از مغز در جستجگامی در درمان بیماریهای شگفت انگیز بودن کیهانتولید سلولهای جنسی از سلآب زندگی است قسمت سومتاثیر روزه داری بر سلامت ایجاد احساساتجوانان وطنارزش های حقیقی ارزش های غمسمومیت دانش آموزان، قماخانواده پایدارهوش مصنوعی از عروسک تا کمروبات کیانبنی عباس، ننگی بر تاریخفیزیک و هوشیارییک پیشنهاد خوب برای آسان نه به اعدامدرمان های رایج ام اسبرخی نرمش ها برای زانوسقوط درون جاذبه ای خاص، چمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمپول و عقیدهشباهت مغز و کیهانتوهمات و شناخت حقیقتآسیب عصب پا به دنبال اعتیتازه های درمان ام اساپل ویژن پرو در تشخیص بیمچرا مردم با زندگی میجنگنجراحی گردن همیشه برای دیاز کجا آمده ام و به کجا میمطالعه ای بیان میکند اهدخطر آلودگی هواهوش در طبیعتروش صحبت کردن در حال تکامبه زیر پای خود نگاه نکن بفرایند پیچیده ی خونرسانیژن یا نقشه توسعه مغز و نقنوار مغز در تشخیص بیماری درمان دارویی سرطان رحم ببرداشتت از جهان رو زیاد سماگلوتید داروی کاهش دهنمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمپیام های ناشناخته بر مغز صدای بم با فرکانس پایین، تکنولوژی و پیشرفتافزایش مرگ و میر سندرم کوترازودونابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو حقیقت، آن چیزی نیست که جلاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز چگونه صداها را فیلتر دو بیماری روانی خود بزرگ هوشیاری و افسردگیرژیم های غذایی و نقش مهم بیماری میاستنی گراویسقله برای دیدن نه برای به کمالگرایی دشمن پیشرفتنوروز مبارکدرک فرد دیگر و رفتارهای ابسیاری از بیماری های جدیسیلی محکم محیط زیست بر انمهربانی، شرط موفقیتپروژه ی ژنوم انسانیطی یکصد هزار سال اخیر هرچتکامل داروینی هنوز در حاامید نیکو داشته باش تا آنتشویق خواندن به کودکانابزار بقا از نخستین هماننظریه تکامل در درمان بیمحباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تمغز ابزار بقای برتر مادیدیوار، از ابتدا توهم بودهدف یکسان و مسیرهای مختلراست دستی و چپ دستیبیماری سلیاکقارچ بی مغز در خدمت موجودکووید نوزده و خطر بیماری چگونه مغز پیش انسان یا همدرب بسته با غیر خود باز متفاوت های زبانی سرمنشا تسیستم دفاعی بدن علیه مغز میگرن سردردی ژنتیکی که بآملودیپین داروی ضد فشار علم راهی برای اندیشیدن اتاول کف پا و حقیقتانگشت ماشه ایتعامل انسان و هوش مصنوعیابزار بقای موجود زنده از همیشه به آنچه داری، خوشنحس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز، از مغز مغز، فقط گیرندهدانشمندان تغییر میدان مغوفور و فراوانیزمان و مکان، ابعاد کیهان با هر چیزی که نفس می کشد ملوب فرونتال یا پیشانی مغکاهش حافظه هرچند فرایندینگاه انسان محدود به ادراذهن چند جانبه نیازمند نگتلاش هایی در بیماران قطع ساختار شبکه های مغزی ثابما با کمک مغز خود مختاريمآینده با ترس جمع نمیشودعادت بد را ترک کنتاثیر کتامین در درمان پاانسان قدیم در شبه جزیره عثبت امواج الکتریکی در عصاثرات مفید قهوههندسه، نمایشی از حقیقتحس و ادراک قسمت پنجاه و داز علم جز اندکی به شما دانقش هورمون زنانه استروژنداروی جدید میاستنی گراویویروس مصنوعیزندگی زمینی امروز بیش از بارداری بدون رحممقاومت به عوارض فشار خون کجای مغز مسئول پردازش تجچاالش ها در تعیین منبع هوتنفس هوازی و میتوکندریمبانی ذهنی سیاه و سفیدآیا گذشته، امروز وآینده غربال در زندگیاولین مورد پیوند سر در انجهان مادی، تجلی فضا در ذهحس و ادراک قسمت ششماختلال در شناسایی حروف و هوش مصنوعی از عروسک های بذره ی معین یا ابری از الکاستخوان های کشف شده، ممکنقش روزه داری در سالم و جدارویی خلط آوربحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن های شرکت فایزر آمرزاویه نگاه ها یکسان نیستمنابع انرژی از نفت و گاز گلوئونشلیک فراموشیتو با همه چیز در پیوندیتاثیر درجه حرارت بر عملکمدل همه جانبه نگر ژنرالیآیا دلفین ها میتوانند باایمپلانت نخاعی میتواند دجهان دارای برنامهارتوکين تراپی روشی جديد مرکز حافظه کجاستخونریزی مغز در سندرم کووهوش مصنوعی از عروسک بازی رنگ کردن، حقیقت نیستاطلاعات حسی ما از جهان، چنقطه ی رسیدن به قلهدر کمتر از چند ماه سوش جدبدون زمان، ماده ای وجود نوابستگی یعنی قلادهزبان ریشه هایی شناختی اسمنبع هوشیاری کجاست قسمت گاهی لازم است برای فهم و شگفت زده و حیران باشتولترودینآب، زندگی است(قسمت پنجم)تاثیر روغن رزماری استنشاتاثیر رژیم گیاه خواری بر ایران بزرگجواب دانشمند سوال کننده ارزش حقیقی زبان قسمت اولمسیر دشوار تکامل و ارتقاخار و گلهوش مصنوعی از عروسک تا کمروح و آب حیاتبه قفس های سیاهت ننازفیزیک آگاهییک آلل ژنتیکی که از نئاندنه بدبخت بلکه ناداندرمان های علامتی در ام اسبرخی نرمش های گردنسلول های مغزی عامل پارکیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپوست ساعتی مستقل از مغز دشباهت مغز با کیهان مادیتوکل بر خداآسانی موفقیتتبدیل پلاستیک به کربن و ساپی ژنتیکچرا مغز انسان سه هزار سالجستجوی متن و تصویر به صوراز کسی که یک کتاب خوانده معماری، هندسه ی قابل مشاخطرات هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11روشهای نو در درمان دیسک ببه سیاهی عادت نکنیمفرایند تکامل و دشواری هاژن ضد آلزایمرنوار مغزی روشی مهم در تشخدرمان زخم دیابتی با تکنوبررسي علل احتمالي تغيير سندرم کووید طولانیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمپیدایش زبانصرع و درمان های آنتکنولوژی جدید که سلول هاافزایش سرعت پیشرفت علوم ترازودونابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پحقایق ممکن و غیر ممکناز تکینگی تا مغز از مغز تمغز ناتوان از توجیه پیدادو بار در هفته ماهی مصرف هوشیاری کوانتومیرژیم ضد التهابیبیماری های میتوکندریقله سقوطکمردردنوروز یا روز پایانیدرک نیازمند شناخت خویش ابشکه ای که ته نداره پر نمسینوریپا داروی ترکیبی ضدموفقیت هوش مصنوعی در امتپروانه ی آسمانیطبیعت موجی جهانتکامل زبانامید نجاتتشخیص ژنتیکی آتروفی های ابزار بقا از نخستین هماننعناعحد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز ابزار برتر بقادید تو همیشه محدود به مقدهدف یکسان، در مسیرهای مترجزخوانی هایی که امروز ببیماری ضعف عضلات نزدیک بقبل از آغازکودک هشت ساله لازم است آدچگونه هموساپينس بر زمین درختان چگونه بر تشکیل ابتفاوت ایستایی و تکاپوسکوت و نیستیمیگرن شدید قابل درمان اسآموزش نوین زبانعلم ساختن برج های چرخانتابوهای ذهنیانگشت نگاری مغز نشان میدتعامل انسان با هوش مصنوعابزارهای پیشرفته ارتباط همیشه داناتر از ما وجود دحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز، از مغز مغزتان را در جوانی سیم کشدانشمندان روش هاي جدیدی وقاحت و تمسخر دیگرانزمان و گذر آن سریع استبا آتش، بازی نکن و بعد از لوتیراستامکاهش دوپامین عامل بیمارینگاه از بیرون مجموعهذهن هوشیار در پس ماده ی متلاشی برای درمان قطع نخاسادیسم یا لذت از آزار دادما بخشی از این جهان مرتبطآیا فراموشی حتمی استعادت دادن مغز بر تفکرتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملجلو رفتن یا عقبگرداثرات مفید روزه داریهنر فراموشیحس و ادراک قسمت پنجاه و سازدواج های بین گونه ای، رنقش ویتامین K در ترمیم اسداروی جدید آلزایمرویروس های باستانی، مغز مزندگی زودگذربازگشایی مجدد مطب دکتر سمقایسه رقابت و همکاریکرونا چه بر سر مغز می آورسرگردانینابینایی در نتیجه ی گوشی تنفس بدون اکسیژنمباحث مهم حس و ادراکآیا پیدایش مغز از روی تصامقالاتاولین هیبرید بین انسان و جهان مرئی و نامرئیحس و ادراک قسمت شصت و هشتاختلالات مخچههوش مصنوعی از عروسک بازی ذرات کوانتومی زیر اتمی قاستروژن مانند سپر زنان دنقش رژیم غذایی بر رشد و ادارویی ضد بیش فعالی سیستبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کووید 19 چیزهایی که زاوسکا درمان گوشرمنابع انرژی از نفت و گاز گمان میکنی جرمی کوچکی در شنا در ابهای گرم جنوب نیاتو با باورهایت کنترل میشتاثیر درجه حرارت بر عملکمدل هولوگرافیک ژنرالیزهآیا دست مصنوعی به زودی قاایمان به رویاجهان در حال نوسان و چرخشارتباط میکروب روده و پارمرکز خنده در کجای مغز استخواندن ، یکی از شستشو دهنهوش مصنوعی از عروسک بازی رنگین کماناطلاعاتی عمومی در مورد منقطه ای بود و دگر هیچ نبودر آرزوهایت مداومت داشتهبرنامه و ساختار پیچیده مواسطه ها د رمسیر ایجاد مغزبان شناسی مدرن در سطح سلمنبع هوشیاری کجاست قسمت گاهی مغز بزرگ چالش استشگفتی های نقشه ی ژنتیکیتومورها و التهاب مغزی عاآتاکسی فریدریشتاثیر رژیم گیاه خواری بر ایرادهای موجود در خلقت بجواب سنگ اندازیارزش حقیقی زبان قسمت دوممسئول صیانت از عقیده کیسخارق العاده و استثنایی بهوش مصنوعی به کمک هوش طبیروح در جهانی دیگر استبه مغز خزندگان خودت اجازفیزیکدانان ماشینی برای تیک جهش ممکن است ذهن انساننه جنگ و نه خونریزیدرمان ژنتیکی برای نوآوریبرخی یونها و مولکول های مسلول های بنیادیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپوشاندن خود از نورشباهت های ریشه ای چند بیمتوپیراماتآشنا پنداریتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابتدا سخت ترین استچرا مغزهای ما ارتقا یافت جستجوی هوشیاری در مغز مااز آغاز خلقت تا نگاه انسامعنی روزهدفاع از پیامبرهوش عاطفی قسمت نهمروشهای شناسایی قدرت شنوابه سخن توجه کن نه گویندهفرایند حذف برخی اجزای مغژنها نقشه ایجاد ابزار هونوار مغز، مفید و بی خطردرمان ساده ی روماتیسمبررسی مغز با امواج مادون سندرم گیلن باره به دنبال منبع هوشیاری کجاست؟(قسمپیر شدن حتمی نیستضایعه ی شبکه لومبوساکرالتکنولوژی جدید که سلول هاافسردگی و اضطراب در بیماتراشه مغز بدون واسطه ی دابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برحل مشکلاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز و قلب در جنین موش مصندو برابر شدن خطر مرگ و میهوشیاری سنتی یا هوشیاری رژیم غذایی حاوی تخم مرغ وبیماری های مغز و اعصاب و قلب های سادهکمردرد ناشی از تنگی کانانورالژیدرک و احساسبشریت از یک پدر و مادر نیسیگار عامل افزایش مرگ ومموفقیت در تفکر استپرواز از نیویورک تا لوس آطبیعت بر اساس هماهنگیتکامل زبانامید جدید بر آسیب نخاعیتشخیص آلزایمر سالها قبل ابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو حریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز از بسیاری حقایق می گردیدن خدا در همه چیزهدف از تکامل مغزرحم مصنوعیبیماریهای تحلیل عضلانی اقبل از انفجار بزرگکودک ایرانی که هوش او از چگونه هوشیاری خود را توسدرختان اشعار زمینتفاوت ارباب و رهبر حقیقیسکوت، پر از صدامیدان مغناطيسي زمین بشر آمارهای ارائه شده در سطح علایم کمبود ویتامین E را تاثیر فکر بر سلامتانتقال ماده و انرژیتعداد کلی ذهن ها در جهان ابزارهای بقا از نخستین ههمیشه راهی هستحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکامل تا مغز از مغز تا مغزتان را در جوانی سیمکشدانشمندان روشی برای تبدیوقت نهيب هاي غير علمي گذشزمان و صبربا تعمق در اسرار ابدیت و لوزالمعده(پانکراس)مصنوعکاهش سن بیولوژیکی، تنها نگاه از دور و نگاه از نزدذهن و شیمی بدنتلاشی تازه برای گشودن معسازگاری با محیط بین اجزاما تحت کنترل ژنها هستیم یآیا ممکن است موش کور بی معارضه جدید ویروس کرونا ستاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان جلوتر را دیدناثرات مضر ماری جواناهنر حفظ گرهحس و ادراک قسمت پنجاه و شاسکلت خارجی در درمان اختنقش ژنتیک در درمان اختلاداروی جدید ای ال اسویرایش DNA جنین انسان، برزندگی سلول در بدن، جدای ابازگشت از آثار به سوی خدامقابله ی منطقی با اعتراضکریستال هاسربازان ما محققا غلبه می ناتوانی از درمان برخی ویتنها مانع در زندگی موارد تاثیر احتمالی عصاره تغلیمبتکران خودشکوفاآیا آگاهی پس از مرگ از بیتاثیر ویتامین دی بر بیمااولین تصویر در تاریخ از سجهان مشارکتیحس و ادراک قسمت شصت و دواختلالات حرکتی در انسانهوش مصنوعی از عروسک بازی ذرات کوانتومی زیر اتمی قاسرار آفرینش در موجنقش رژیم غذایی در رشد و اداستانها و مفاهیمی اشتبابحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا و گشودن پنجرزبان فرایند تکاملی برای منابع انرژی از نفت و گاز گنجینه ای به نام ویتامین شناخت و معرفت، و نقش آن دتو باید نیکان را به دست بتاثیر درجه حرارت بر عملکمدل هولوگرافیک تعمیم یافآیا رژیم غذایی گیاهی سلااین پیوند نه با مغز بلکه جهان در حال ایجاد و ارتقاارتباط ماده و انرژیمرگ چیستخواب زمستانی سلول های سرهوش مصنوعی از عروسک بازی رهبر حقیقیاطلاعاتی عمومی در مورد مALS نگاهی کامل بر بیماری ونقطه بی بازگشتدر آسمان هدیه های نادیدنبرنامه ی مسلط ژنها در اختوبینار اساتید نورولوژی دزبان شناسی نوین نیازمند منبع هوشیاری کجاست قسمت گاهی جهت را عوض کنشگفتی های زنبور عسلتومورهای نخاعیآتاکسی مخچه ای خودایمنتومورهای ستون فقراتآتش منبع انرژیتاثیر رژیم گیاه خواری بر ایستادن در برابر آزادی بچت جی پی تیجوسازی مدرنارزش حقیقی زبان قسمت سوممسئولیت جدیدخبر مهم تلسکوپ هابلهوش مصنوعی به شناسایی کاروح رهاییبه نقاش بنگرفال نیکویک رژیم غذایی جدید، می توچه زیاد است بر من که در ایدرمان پوکی استخوانبرخی اثرات مضر ویتامین دسلول های بنیادی منابع و امنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیموزایدشباهت کیهان و مغزتوانایی مغز و دیگر اجزای آشنا پنداریتبدیل سلولهای محافط به سابتدایی که در ذهن دانشمنچرا ویروس کرونای دلتا واحفره در مغزاز انفجار بزرگ تا انفجار معادله ها فقط بخش خسته کندفاع در برابر تغییر ساختهوش عاطفی قسمت هفتمروشی برای بهبود هوش عاطفبهبود حافظه پس از رخدادهفراتر از دیوارهای باورژنها ، مغز و ارادهنوار مغز، ترجمه ی فعالیت درمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی و اپروچ جدید بر بیمسندرم پیریفورمیسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمپیشینیان انسان از هفت میضایعه ی عروقی مخچهتکینگیافسردگی و ساختار مغزتراشه ها روی مغزابزار بقا از نخستین همانچسبیدن به خود، مانع بزرگ حلقه های اسرارآمیزاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز و اخلاقدو برابر شدن خطر مرگ و میهوش، ژنتیکی است یا محیطیرژیم غذایی سالم و ضد التهبیماری وسواسقلب و عقلکمردرد و علل آننوسانات کوانتومی منبع مادرک کنیم ما همه یکی هستیمبعد پنجمسیاهچاله هامولکول ضد پیریپروتئین های ساده ی ابتداطعمه ی شبکه های ارتباط اجتکامل زبان انسان از پیشیامید درمان کرونا با همانتشخیص ایدزابزار بقای موجود زنده از هفت سین یادگاری از میراث حرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تمغز به تنهایی برای فرهنگ دیدگاه نارسای دوگانه ی مهدف از خلقت رسیدن به ابزارحم مصنوعیبیماری، رساله ای برای سلقبرستان ها با بوی شجاعتکودکان میتوانند ناقل بی چگونه واکسن کرونا را توزدرد و درستفاوتهای جنسیتی راهی براسکته مغزیمیدان های مغناطیسی قابل آن چیزی که ما جریان زمان علایم کمبود ویتامین E را تاثیر مشاهده بر واقعیت بانتروپی و هوشیاریتعذیه ی ذهنابزارهای بقا ازنخستین همهمیشه عسل با موم بخوریمحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکامل تا مغز، از مغز تمغط یک گیرنده استدانش، قفل ذهن را باز میکنوقتی فهمیدی خطا کردی برگزمان واقعیت است یا توهمبا خودت نجنگلیروپریم داروی ترکیبی ضدکایروپاکتیک چیستنگاه از درون قفس یا بیرونذهن تو همیشه به چیزی اعتقتلاشی جدید در درمان ام اسستم با شعار قانون بدترین مانند آب باشآیا ما کالا هستیمعدم توقف تکامل در یک انداتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استجمجمه انسان های اولیهاجزای پر سلولی بدن انسان هنر رها شدن از وابستگیاسکار، لگوی هوشمندنقش گرمایش آب و هوا در همداروی جدید برای میاستنی ویشن پروزندگی، مدیریت انرژیبازگشت به ریشه های تکاملمقابله با کرونا با علم اسکریستال زمان(قسمت اولسردرد میگرنناتوانی در شناسایی چهره تنها در برابر جهانتاثیر ترکیبات استاتین (سمتواضع باشآیا امکان بازسازی اندامهصفحه اصلیاولین دارو برای آتاکسی فجهان معناحس و ادراک قسمت شصت و ششاختلالات صحبت کردن در انهوش مصنوعی از عروسک بازی ذرات کوانتومی زیر اتمی قاسرار بازسازی اندام هانقش زنجبیل در جلوگیری از دخالت در ساختار ژنهابحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا از حقیقت تاتزبان متغیرمنابع انرژی از نفت و گاز گوهر با نظر دیگران سنگ نمشناخت حقیقت یا آرزوهای گتو برای خزیدن خلق نشده ایتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا رژیم غذایی گیاهی سلااین اندوه چیستجهان ریز و درشتارتباط متقابل با همه ی حیمرگ و میر پنهانخواب سالم عامل سلامتیهوش مصنوعی از عروسک بازی روی و منیزیم در تقویت استاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نفقر داده ها در هوش مصنوعینمیتوان با بیرون انداختندر آستانه ی موج پنجم کوویبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱وجود قبل از ناظر هوشمندزبان، نشان دهنده ی سخنگو منبع هوشیاری کجاست قسمت گذر زمان کاملا وابسته به شانس یا نتیجه ی تلاشتوهم فضای خالیآثار باستانی تمدن های قدتاثیر رژیم گیاهخواری بر اکنون را با همه ی نقص هایچت جی پی تیجامعه ی آسمانیارزش خود را چگونه میشناسمسئولیت در برابر محیط زیخدا موجود استهوش مصنوعی تعاملیروزه داری متناوب، مغز را به نقاش بنگرفاکسیبتیکی از علل محدودیت مغز امنه عدم مطلق بلکه عدم با قدرمان پوکی استخوانبرخی اختلالات عصبی مثانهسلول های بدن تو پیر نیستنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتپیموزایدشباهت زیاد بین سلول هاي عتوازن مهمتر از فعالیت زیآشناپنداری چیستتبر را بردارابتذال با شعار دینچرا پس از بیدار شدن از خوحق انتخاباز بار خود بکاه تا پرواز معجزه های هر روزهدقیق ترین تصاویر از مغز اهوش عاطفی قسمت یازدهروشی جدید در درمان قطع نخبهداشت خوابفرد موفقژنهای مشترک بین انسان و ونوار عصب و عضلهدرمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی ژنها در تشخیص بیماسندرم پیریفورمیسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمپیشرفت های جدید علوم اعصضایعات در عصب زیر زبانیتکامل فردی یا اجتماعیاقلیت خلاقتراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزار بقا از نخستین هماننسبت ها در کیهانحمله ویروس کرونا به مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تمغز و اخلاقدو داروی جدید برای میاستهیچ نقطه ای مرکزی تر از ارژیم غذایی ضد التهابیبیماری کروتز فیلد جاکوبقلب یا مغزکمردرد با پوشیدن کفش منانوشیدن چای برای مغز مفید درک احساسات و تفکرات دیگبعد از کروناسیاهچاله های فضایی منابعمولتیپل اسکلروز در زنان پروتز چشمظهور امواج مغزی در مغز مصتکامل ساختار رگهای مغزی امیدوار باش حتی اگر همه چتصویر خورشید یا خود خورشابزار بقای موجود زنده از هم نوع خواری در میان پیشیحرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تمغز بیش از آنچه تصور میشودژا وو یا اشنا پنداریهر چیز با هر چیز دیگر در ترسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهربیندیشقدم زدن و حرکت دید را تغیکودکان خود را مشابه خود تچگونه آن شکری که می خوریمدرد باسن و پا به دلیل کاهتقلید مرحله ای نسبتا پیشسال سیزده ماههمیدان های کوانتومی خلاآنچه ناشناخته است باید شعلائم عصبی آلزایمر، با اتاثیر نگاه ناظر هوشیار بانتظار گذر تندباد؟تغییرابزارهای بقای موجود زندههمیشه، آنطور نیست که هستحس و ادراک قسمت نهماز تکامل تا مغز، از مغز تنفرت، اسیب به خود استدانش، یک انسان را ناسازگوقتی پر از گل شدی خودت را زمان پلانکبا خدا باشلیس دگرامفتامین یا ویاسکار امروز را به فردا نیندنگاه از درون مجموعه با نگذهن خود را مشغول هماهنگیتمایل زیاد به خوردن بستنستم، بی پاسخ نیستماه رجبآیا ما تنها موجودات زنده عدم درکتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باشجنین مصنوعیاجزایی ناشناخته در شکل گهنر، پر کردن است نه فحش داساس انسان اندیشه و باور نقش پیش زمینه ها و اراده داروی جدید برای کاهش وزنواقعیت فیزیکی، تابعی از زندان ذهنیبازخورد یا فیدبکملاحظه های اخلاقی دربارهکریستال زمان(قسمت دوم)سردرد میگرن در کودکاننادیدنی ها واقعی هستندتنهاییتاثیر تغذیه بر سلامت روامجموعه های پر سلولی بدن مآیا انسان با مغز بزرگش اخسوالات پزشکیاولین دروغجهان هوشمندحس و ادراک سی و هفتماختلالات عضلانی ژنتیکهوش مصنوعی از عروسک بازی رفلکس وتری با توضیح دکتر اصفهان زیبانقش زبان در سلطه و قدرت ادر میان تاریکی و روشناییبحثی درباره هوش و تفاوتهواکسن کرونا ساخته شده توزبان مشترک ژنتیکی موجودامنابع انرژی از نفت و گاز گویید نوزده و ایمنی ساکتشناخت درون، شناخت بیرون؛تو تغییر و تحولیتاثیر درجه حرارت بر عملکآیا راهی برای رفع کم آبی این ایده که ذرات سیاهچالجهان شگفت انگیزارتباط چاقی و کاهش قدرت بمرگ و میر بسیار بالای ناشخواب سالم عامل سلامتی و یهوش مصنوعی از عروسک بازی رویا و واقعیتاعتماد به خودفلج نخاعی با الکترودهای نمیتوان بر سیاه سیاه نوشدر درمان بیماری مولتیپل برین نت به جای اینترنتزبان، وسیله شناسایی محیطمنبع هوشیاری کجاست قسمت گذشته را دفن کنشانس یا تلاش