جریان انرژی در سیستم های بیولوژیک قسمت چهارم

گفتگوی جالب نسیم هرمیان با دکتر بت مک دگالدر مورد جریان انرژی در سیستم های بیولوژیک(قسمت چهارم)
نسیم: تو پدر بزرگ من را میشناسی که 128 سال عمر کرده است؟!
پت: این موضوع جالبی است که باید در مورد آن صحبت کنیم من تصور میکنم این افراد با وضعیت های هوشیاری ای ارتباط برقرار کرده اند که واقعا ناهماهنگی را تبدیل و دگرگون میکند و جریان انرژی را از میدان به سوی بیولوژی تسهیل کرده اند تا هماهنگ تر باشد
نسیم: دقیقا
پت: پس انتروپی کمتری رخ داده است و تخریب کمتری ایجاد شده است. داستان پدر بزرگ تو خیلی خیلی خوب بود.
نسیم: تو میدانی او مردم را از ایران به مکه می برد و هر مسیر رفت و برگشت 6 ماه شترسواری بر پشت کوهان شتر است و این مسیر یعنی یک سال طول میکشد به مکه برسی و برگردی و او مردم را به مکه میبرد. در اسلام هر کس باید یک بار در عمر خود به مکه برود و اگر آنها نتوانند چنین کنند می توانند کس دیگری را به آنجا بفرستند. پدربزرگ من، افراد را به مکه میبرد و برای کسانی که نمی توانستند بروند مراسم اجرا میکرد. وقتی او به آنجا میرفت به دور کعبه ی مرکزی میچرخید. آیا تو ویدیوهای آن را دیده ای؟
همه ی مردم در حال چرخش به دور خانه ی مرکزی هستند. این فاز تکنولوژی بر دور سنگ سیاه هستند که در متون سومری هم به آن به عنوان خورشید سیاه اشاره شده است. این سنگ در وسط مکه جاگذاری شده است و هزاران نفر از مردم، در آن در حال چرخش هستند و یک گردباد عظیم را ایجاد می کنند. این، مانند چیزی است که قبلا در مورد آن سخن می گفتم و آن ساختن گردباد با پلاسما است و آن را با گروه زیادی از مردم میسازیم. پدر بزرگ من هفته ها به دور آنجا میچرخید تا مراسم کسانی را که نمی توانستند حج کنند برایشان انجام دهد.

Beth McDougall, M.D. | Facebook
پت: یعنی به جای اینکه یک بار در زندگی به عنوان یک مسلمان خوب، این کار را انجام دهد در هر سال چنین میکرد؟
نسیم: من تصور میکنم علت اینکه اینقدر عمر کرد همین تجربیات و کارهایی بود که انجام می داد و او همراه با هزاران نفر دیگر این رفتار هماهنگ را انجام میداد و قدرت آن چیز در وسط، ممکن است تاثیر داشته است.
هرچند زندگی بسیار دشواری داشت و در بیایان ها سرگردان و مسافر بود و حتی یک چشم خود را ازدست داده بود؛ بر روی شتر احساس خستگی میکرد و روی کاکتوس ها می افتد و در نیمه سفر چشم خود را ازدست داد ولی با این حال بسیار طولانی زندگی کرد. بله هرچند صحبت در مورد زندگی طولانی، عجیب و اسرارآمیز است ما شاهد هستیم زندگی طولانی در دوره های کوتاهی از تاریخ وجود داشته است
پت: حتی من میتوانیم بگویم انتظار زندگی در تاریخ جدید و مدرن تا حدی کاهش یافته است که شاید به خاطر مواد شیمیایی و نویز الکترومغناطیس و ... باشد.
نسیم: داشتن این مکانیک و داشتن این درک، ممکن است عمر طولانی را عملی کند. خیلی هم واقعی است تا بتونیم میدان هماهنگ ایجاد کنیم و این میدان تا آن حد قوی باشد که با بیولوژی مرتبط شود.(پیشرفت های کنونی علوم، چه علوم زیستی یا استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی سبب شده است عمر انسان در مقایسه با گذشته، افزایش یابد. و حتی با حذف انتخاب طبیعی، باعث تجمع بسیاری از اختلالات ژنتیکی و بیماری ها در جامعه شود. به همین ترتیب کاملا قابل انتظار است پیشرفت های بیشتر تکنولوژی و پزشکی بتواند عمر انسان امروز را بیشتر و بیشتر کند.
پژوهش های ژنتیکی روی تلومرها، یکی از این روش ها است و پژوهش های علم فیزیک در جهت هماهنگ کردن میدان های الکترومغناطیس کوششی دیگر در این زمینه است. (برخی تلاش های انجام شده در فیزیک پلاسما)حتی شاید سفر فضایی با سرعت های زیاد بتواند گذر زمان را کند کند و باعث جلوگیری از پیری شود.
گردبادهای الکترومغناطیس شاید قادر باشد با هماهنگ کردن نوسانات درون بدن با میدان های الکترومغناطیس بیرونی، تولید انرژی را در بدن افزایش دهد.)
پت: و رزونانس و طنین خودش را با میدان هماهنگ کند و جریان انرژی بهتر شود
نسیم: بله در سطح بالاتری باشد و در این صورت، تو لازم نیست 60 سال در درون یک غار مدیتیت کنی تا جریان را بهتر کنی با اینکه این ایده ی خوبی است که مدیتیت کنیم ولی ما در مرحله ای هستیم که بتوانیم نه فقط منبع انرژی پایه ای کیهان مادی را درک کنیم بلکه در حال درک انرژی پایه ای برای بیولوژی هستیم و میتوانیم شروع به مهندسی آن منبع انرژی کنیم تا با آن جریان، کار کند به جای انکه بر علیه جریان، کار کنیم.
پت: دقیقا همینطور است خیلی جالب!! ما در حال رسیدن به تکنولوزی های شگفت انگیزی هستیم و در این مورد، امروز زیاد صحبت شد.
نسیم : ممنون از شما
پت: خیلی لذت بردم با تو دوست خوبم بودم.
پت: مقاله ی جدید شما منتشر میشود؟

آشنایی با اعمال حج عمره تمتع - طواف کعبه - همشهری آنلاین
نسیم: بله به زودی در سایت ما RESONANCESCINCE.ORG منتشر میشود. مقاله ی قبلی 7 سال قبل، منتشرشد و ما در حال تغییر و تکمیل مقاله به شکل جدیدی هستیم و ما میخواهیم همه ی معادله را لحاظ کنیم و تو خیلی شگفت زده میشوی زیرا فرمول جدید بسیار ساده است و هر کس میتواند این فرمول را بفهمد. مقاله بیان میکند ما چگونه میتوانیم واقعیت کیهان و خودمان را بفهمیم.

گل درون گلدانعدالت برای من یا برای همهحوادث روزگار از جمله ویرآیا دلفین ها می تواند از از تکنیکی تا مغز از مغز تدورترین نقطه ی قابل مشاهاین ایده که ذرات سیاهچالمنابع انرژی از نفت و گاز بی سوادی در قرن 21درد و درسارتباط از بالا به پایین مبسیاری از مجرمان، خودشانهوش مصنوعی از عروسک بازی مرکز خنده در کجای مغز استزندگی زودگذرنقش هورمون زنانه استروژنتکامل داروینی هنوز در حاواکسن سرطانسردرد میگرنی در کودکاننازوکلسینتشخیص آلزایمر سالها قبل گام کوچک ولی تاثیرگذارپیامهای کاربرانحس چشایی و بویاییآتش منبع انرژیاز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان موفق به بازگرداکنون را با همه ی نقص هایمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری اضطراب عمومیذهن خود را مشغول هماهنگیاز نخستین همانند سازها تتفاوت های بین زن و مرد فقهوش مصنوعی از عروسک بازی زاوسکا درمان گوشرنقش روزه داری در سالم و جتا بحر یفعل ما یشاوزوز گوششناسایی تاریخچه ی تکاملیچرا مردم با زندگی میجنگنتعذیه ی ذهنپمبرولیزوماب در بیماری چفیزیکدانان ماشینی برای تحس و ادراک قسمت نوزدهمآشنا پنداریاز تکینگی تا مغز از مغز تداروی فامپیریدین یا نورلابتذال با شعار دینمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیداری و خواب کدام بهتر ارمز بقای جهش ژنتیکیتلاش های جدید در درمان سرهوش مصنوعی درمانگر کامپیزبان شناسی مدرن در سطح سلنقطه ی رسیدن به قلهتاثیر کپسول نوروهرب بر سژن همه چیز نیستشاهکار قرنجمجمه انسان های اولیهپیوندهای پیچیده با تغییرافزایش سرعت پیشرفت علوم فرایند حذف برخی اجزای مغحس و ادراک قسمت بیست و سواز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد چاقیابزار بقا از نخستین همانچرا پس از بیدار شدن از خومنبع هوشیاری در کجاست؟(قمسمومیت دانش آموزان، قماباد غرور و سر پر از نخوت وروان سالمتمساح حد واسط میان مغز کوهوش عاطفی قسمت ششمسلول های مغزی عامل پارکینه به اعدامکلید نزدیک و نگاه تو بر فتاثیر انتخاب از طرف محیط شجاعت و ترسجهان معناپدیده خاموش روشن در پارکامید نجاتقلب و عقلحساسیت روانی متفاوتاستفاده از انرژی خلادر هم تنیدگی کوانتومیابزار بقای موجود زنده از نسبت طلایی، نشانه ای به سموجود بی مغزی که می تواندمطالعه ای بیان میکند اهدبحثی در مورد حقیقت فضا و روش جدید تولید برقتو افق رویداد جهان هستیهیچ کس حقیقت را درون مغز سندرم گیلن باره به دنبال نوار مغز، ترجمه ی فعالیت کندر علیه سرطانتاثیر درجه حرارت بر عملکضرب المثل یونانیجهان ریز و درشتآلودگی هوا و پارکینسونانتقال ماده و انرژیقبرستان ها با بوی شجاعتخورشید مصنوعیاصلاح خطا با رفتن بر مسیردرمان های جدید میگرنابزارهای بقای موجود زندههمه چیز و هیچ چیزمکانیزمهای دفاعی در برابمغز چگونه صداها را فیلتر بدون پیر فلکرژیم های غذایی و نقش مهم تولید سلولهای جنسی از سلهزینه سنگین انسان در ازاسیاهچاله هانوعی سکته مغزی ، وحشتناک کیست کلوئید بطن سومظرف باید پر شود چه با چرک تاثیر رژیم گیاه خواری بر جامعه ی آسمانیآینده ی انسان در فراتر ازخدایی که ساخته ی ذهن بشر انسان باشلا اکراه فی الدینبقا با سازگارترین فرد اسدرمان جدید سرطاناجزایی ناشناخته در شکل گهمجوشی هسته ای، انرژِی بماده ی خالیرادیوی مغز و تنظیم فرکانمغز ابزار بقای برتر مادیبرخی نکات از گاید لاین پرتوهم جسمویتامین کا و استخوانسکته مغزیچگونه انتظارات بر ادراک تازه های درمان ام اسکتاب طبیعت در قالب هندسهعلت خواب آلودگی بعد از خوحقیقت قربانی نزاع بین بی آیا کیهان می تواند یک شبیدنیایی پر از سیاهچاله اولین دروغممانتین یا آلزیکسا یا اببه بالاتر از ماده بیندیشدرک کنیم ما همه یکی هستیمادامه بحث تکامل چشمبرخی سلولهای عصبی در تلاهوش فوق العاده، هر فرد اسمخچه فراتر از حفظ تعادلزمان و مکان، ابعاد کیهان مغز، فقط گیرندهتکنولوژی های جدید و حالتواقعیت تقویت شدهستم با شعار قانون بدترین نگاه دوبارهترازودونستم، بی پاسخ نیستنگاهی بر قدرت بینایی دراترازودونگل زندگیعسل طبیعی موثر در کنترل بحکمت الهی در پس همه چیزآیا دلفین ها میتوانند بااز تکینگی تا مغز و از مغز ديدن با چشم بسته در خواب این ابتدای تناقض هاستمنابع انرژی از نفت و گاز بی شرمیدرد باسن و پا به دلیل کاهارتباط بین هوش طبیعی و هوبسیاری از بیماری های جدیهوش مصنوعی از عروسک بازی مرگ چیستزندگی سلول در بدن، جدای انقش ویتامین K در ترمیم استکامل داروینی هنوز در حاواکسن سرطانسردرد و علتهای آننباید صبر کرد آتش را بعد تشخیص ایدزگامی در درمان بیماریهای سایتهای دیگرALS نگاهی کامل بر بیماری وحس و ادراک (قسمت اول )آثار باستانی تمدن های قداز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان نورون مصنوعی ساکوییفلکسمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری بیش فعالیذهن سالماز نخستین همانند سازها تتفاوت های تکاملی در مغز وهوش مصنوعی از عروسک بازی زبان فرایند تکاملی برای نقش رژیم غذایی بر رشد و اتاول کف پا و حقیقتوسواس، بیماری استشناسایی سلول های ایمنی اچرا مغز انسان سه هزار سالتغییرپنج اکتشاف شگفت آور در موفال نیکوحس و ادراک قسمت هفتمآشناپنداری چیستاز تکینگی تا مغز از مغز تداروی لیراگلوتیدابداع دی ان ای بزرگترین دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیست تمرین ساده برای جلورمز جهانتلاش های جدید شرکت نورالهوش مصنوعی درخدمت خلق وحزبان شناسی نوین نیازمند نقطه ای بود و دگر هیچ نبوتاثیر کتامین در درمان پاشاهکار شش گوشجنین مصنوعیپیوندی که فراتر از امکانافسردگی و اضطراب در بیمافراتر از دیوارهای باورحس و ادراک قسمت بیستماز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد چاقیابزار بقا از نخستین همانچرا ارتعاش بسیار مهم استمنبع خواب و رویامسیر دشوار تکامل و ارتقابار مغز بر دو استخوانروبات ها قول میدهندتنفس هوازی و میتوکندریهوش عاطفی بیشتر در زنانسلول های بنیادینه جنگ و نه خونریزیکلام و زبان، گنجینه ای بستاثیر احتمالی عصاره تغلیشرکت نورالینک ویدیویی ازجهان هوشمندپروژه ی ژنوم انسانیامید جدید بر آسیب نخاعیقلب یا مغزخفاش با شیوع همه گیری جدیاستفاده از سلول های بنیادر هم تنیدگی کوانتومی و پابزار بقای موجود زنده از نشانه های گذشته در کیهان موجودات مقهور ژنها هستندمعماری، هندسه ی قابل مشابحثی در مورد عملکرد لوب فروش صحبت کردن در حال تکامتو انسانی و انسان، شایستهیچ اندر هیچسندرم پیریفورمیسنوار عصب و عضلهکوچ از محیط نامناسبتاثیر درجه حرارت بر عملکضررهای مصرف شکر و قند بر جهان شگفت انگیزآلزایمرانتظار گذر تندباد؟قدم زدن و حرکت دید را تغیخوش قلبی و مهربانیاصول انجام برخی نرمش ها ددرمان های جدید در بیماری ابزارهای بقای از نخستین همه چیز کهنه میشودما انسانها چه اندازه نزدمغز ناتوان از توجیه پیدابدون بار گذشتهتولترودینهزاران سال چشم های بینا وسیاهچاله های فضایی منابعنیکولا تسلاکپسول ژری لاکتعقل مجادله گرتاثیر رژیم گیاه خواری بر جاودانگی مصنوعیآینده ی علم و فیزیک در60 ثخدایا جز تو که را دارمانسان جدید از چه زمانی پالاموژین داروی ضد اوتیسم؟بقا در ازای بیماریدرمان دارویی سرطان رحم باحیای بینایی نسبی یک بیمهمراه سختی، اسانی هستماده ای ضد التهابیراز تغییرمغز ابزار برتر بقابرخی نرمش ها برای زانوتوهمات و شناخت حقیقتویتامین کا در سبزیجاتسال سیزده ماههچگونه به سطح بالایی از هوتبدیل پلاستیک به کربن و سکتاب، سفری به تاریخعماد الدین نسیمی قربانی حقیقت آنطور نیست که به نظآیا گذشته، امروز وآینده دنیا، هیچ استاولین سلول مصنوعیمن کسی در ناکسی دریافتم به جای محکوم کردن دیگران درک احساسات و تفکرات دیگاداراوون تنها داروی تاییبرخی سيناپسها طی تکامل و هوش مصنوعی می تواند بر احمخچه ، فراتر از حفظ تعادلزمان و گذر آن سریع استمغزتان را در جوانی سیم کشتکنولوژی و پیشرفتواقعیت خلا و وجود و درک موالزارتان داروی ضد فشار ستون فقرات انسان دو پا جلنگاهی بر توانایی اجزاي بتراشه ها روی مغزگلوله ی ساچمه ایعشق درونی به یگانگی خلقتحافظه میتواند بزرگترین دآیا دست مصنوعی به زودی قااز تکینگی تا مغز از مغز تدی متیل فومارات(زادیوا)(اینکه به خاطرخودت زندگی منابع انرژی از نفت و گاز بی عدالتی در توزیع واکسن دردهای سال گذشته فراموش ارتباط شگفت مغز انسان و فبسیاری از بیماری های جدیهوش مصنوعی از عروسک بازی زندگی، مدیریت انرژینقش ژنتیک در درمان اختلاتکامل زبانواکسن ضد اعتیادسردرد به دلیل مصرف زیاد منبرو و انرژی مداومتصویر خورشید یا خود خورشگامی در درمان بیماریهای فقر داده ها در هوش مصنوعیحس و ادراک (قسمت دوم )آرامش و دانشاز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان یک فرضیه رادیکاکسی توسین و تکامل پیش امنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری تی تی پیذهت را روی چیزهای مفید متاز نخستین همانند سازها تتفاوت های زبانی سرمنشا تهوش مصنوعی از عروسک بازی زبان متغیرنقش رژیم غذایی در رشد و اتابوهای ذهنییک پیام منفرد نورون مغزی شواهدی از نوع جدیدی از حاچرا مغزهای ما ارتقا یافت تغییر الگوی رشد مغزی با زپول و شادیفاکسیبتحس و ادراک قسمت هفدهمآشتی بهتر استاز تکینگی تا مغز- از مغز داروی تشنجی دربارداریابزار هوش در حال ارتقا ازمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیش از نیمی از موارد انتقرمز جهان خاصیت فراکتالتلاش هایی در بیماران قطع هوش مصنوعی ساخته هوش طبیزبان، نشان دهنده ی سخنگو نقطه بی بازگشتتاثیر گیاه خواری بر رشد وشاید گوشی و چشمی، آماده شجنگ هفتاد و دو ملت همه را پیوستگی همه ی اجزای جهانافسردگی و ساختار مغزفرد موفقحس و ادراک قسمت دهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد تشنج با قابليت تابزار بقا از نخستین همانچرا بیماری های تخریبی مغمنتظر نمان چیزی نور را بهمسئول صیانت از عقیده کیسبار بزرگ ایستادن بر دو پاروبات های ریز در درمان بیتنفس هوازی و میتوکندریهوش عاطفی در زنان بیشتر اسلول های بنیادی منابع و اچه زیاد است بر من که در ایکلام، در تحولی شگفت آور بتاثیر ترکیبات استاتین (سشربت ضد خلطجهان هوشیارپروژه ی ژنوم انسانیامید درمان کرونا با همانقلب دروازه ی ارتباطخلا، حقیقی نیستاستفاده از سلول های بنیادر هم تنیدگی کوانتومی و دابزار بقای موجود زنده از نشانه های پروردگار در جهموسیقی نومعنی روزهبحثی درباره هوش و تفاوتهروشهای نو در درمان دیسک بتو با همه چیز در پیوندیهیچگاه از فشار و شکست نترسندرم پیریفورمیسنوار عصب و عضلهکوچک شدن مغز از نئاندرتاتاثیر درجه حرارت بر عملکضررهای شکر بر سلامت مغزجهانی که نه با یک رخداد و آملودیپین داروی ضد فشار اندوه در دنیا استقدرت مردمخوش خیالی و خوش بینیاصول توسعه ی یک ذهن کاملدرمان های جدید سرطانابزارهای دفاعی و بقای موهمه چیز در زمان مناسبما انسانها چه اندازه نزدمغز و قلب در جنین موش مصنبدون زمان، ماده ای وجود نتومورها و التهاب مغزی عاهستي مادي ای که ما کوچکترسیاهچاله ها، دارای پرتو نیاز به آموزش مجازی دیجیکامپیوتر سایبورگعقل سالمتاثیر رژیم گیاهخواری بر جایی برای یاد گرفتن باقی آینده با ترس جمع نمیشودخسته نباشی باباانسان خطرناکترین موجودلایو دوم دکتر سید سلمان فبقای حقیقی در دور ماندن ادرمان زخم دیابتی با تکنواحیای بینایی نسبی یک بیمهمراهی میاستنی با برخی سماده، چیزی نیستراست دستی و چپ دستیمغز از بسیاری حقایق می گربرخی نرمش های گردنتوکل بر خداویتامین بی 12 در درمان دردسانسور از روی قصد بسیاری چگونه باغبانی باعث کاهش تبدیل تراکت صوتی مصنوعی کتابخانهعوامل موثر در پیدایش زباحقیقت افرادآیا پیدایش مغز از روی تصادندان ها را مسواک بزنید تاوکرلیزوماب داروی جدید شمن پر از تلخیمبه خوبی های دیگران فکرکندرک تصویر و زبان های مخلتادب برخورد با دیگرانبرداشت مغز ما از گذر زمانهوش مصنوعی و کشف زبان هایمخچه ابزاري که وظیفه آن فزمان و صبرمغزتان را در جوانی سیمکشتکنولوژی جدید که سلول هاتکنولوژی جدید که سلول هاواکنش های ناخودآگاه و تقستارگانی قبل از آغاز کیهنگاهت را بلند کنتراشه ی هوش مصنوعی در مغزگلوئونعشق، شلوغ کردن نیستحافظه های کاذبآیا رژیم غذایی گیاهی سلااز تکینگی تا مغز از مغز تدین اجباریاینکه خانواده ات سالم بامنابع انرژی از نفت و گاز بیمار 101 ساله، مبتلا به سدردی که سالهاست درمان نشارتباط شگفت انگیز مغز انبشکه ای که ته نداره پر نمهوش مصنوعی از عروسک بازی زندان ذهنینقش گرمایش آب و هوا در همتکامل زبانواکسن علیه سرطانسردرد تنشنچت جی پی تیتصویر در هم تنیدگی کوانتگاهی لازم است برای فهم و فلج نخاعی با الکترودهای حس و ادراک قسمت 67آرامش و سکوناز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان ژنی از مغز انساکسکاربازپین در درمان تشمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری دویکذخیره ی شگفت انگیز اطلاعاز نشانه ها و آثار درک شدتفاوت ایستایی و تکاپوهوش مصنوعی از عروسک تا کمزبان مشترک ژنتیکی موجودانقش زنجبیل در جلوگیری از تاثیر فکر بر سلامتیک پیشنهاد خوب برای آسان شواهدی از دنیسوان(شبه نئچرا ویروس کرونای دلتا واتغییر دیگران یا تغییر خوپول و عقیدهفاجعه ی جهل مقدسحس و ادراک قسمت هجدهمآغاز فرایند دانستناز تکینگی تا مغز- از مغز داروی جدید ALSابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتمرگ و میر پنهانبیشتر کمردردها نیازی به رنگ کردن، حقیقت نیستتلاشی برای درمان قطع نخاهوش مصنوعی، اتفاقات و تحزبان، وسیله شناسایی محیطنمیتوان با بیرون انداختنژن همه چیز نیستتاثیر گیاه خواری بر رشد وشاید درست نباشدجنگ و تصور از جنگپیام های ناشناخته بر مغز اقلیت خلاقفرد یا اندیشهحس و ادراک قسمت دوازدهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروی ضد تشنج با قابليت تابزار بقا از نخستین همانچرا حیوانات سخن نمی گوینمنتظر زمان ایده آل نشومسئولیت جدیدبار سنین ابزار هوشمندی اروبات کیانتنفس بدون اکسیژنهوش عاطفی در زنان بیشتر اسلول های بدن تو پیر نیستننه عدم مطلق بلکه عدم با قکلرال هیدرات برای خوابانتاثیر تغذیه بر سلامت رواشش مرحله تکامل چشمجهان های بسیار دیگرپروانه ی آسمانیامیدوار باش حتی اگر همه چقلب روباتیکخلا، خالی نیستاستفاده از سلول های بنیادر هر سوراخی سر نکنابزار بقای موجود زنده از نظام مثبت زندگیموسیقی هنر مایع استمعادله ها فقط بخش خسته کنبحثی درباره هوش و تفاوتهروشهای شناسایی قدرت شنواتو با باورهایت کنترل میشهیپرپاراتیروئیدیسمسندرم پس از ضربه به سرنوار عصب و عضلهکوچکی قلبتاثیر درجه حرارت بر عملکضعیف و قویجهانی که از یک منبع، تغذیآموزش نوین زباناندوه دردی را دوا نمیکندقدرت و شناخت حقیقتخوشبختی چیستاصول سلامت کمردرمان های رایج ام اسابعاد و نیازهای تکاملیهمه چیز در زمان کنونی استما اکنون میدانیم فضا خالرژیم های غذایی و نقش مهم مغز و اخلاقبرنامه و ساختار پیچیده متومورهای نخاعیهستی ما پس از شروعی چگال سیاهچاله و تکینگی ابتدایچیز جدید را بپذیرکاهش مرگ و میر ناشی از ابعقلانیت بدون تغییرتاثیر رژِیم غذایی بر میگجایی خالی نیستآیا فراموشی حتمی استخطا در محاسبات چیزی کاملانسان عامل توقف رشد مغزلبخند بزن شاید صبح فردا زبلندی در ذهن ما درک بلندیدرمان سرگیجه بدون نیاز باحساس گذر سریعتر زمانهمراهی نوعی سردرد میگرنیماده، چیزی بیش از یک خلا رجزخوانی هایی که امروز بمغز به تنهایی برای فرهنگ برخی یونها و مولکول های متوپیراماتویتامین بی هفدهسانسور بر بسیاری از حقایچگونه تکامل مغزهای کنونیتبدیل سلولهای محافط به سکجای مغز مسئول پردازش تجعوامل ایجاد لغت انسانی و حقیقت اشیاآیا آگاهی پس از مرگ از بیده روش موفقیتايندگان چگونه خواهند دیدمن بی من، بهتر یاد میگیرمبه خودت مغرور نشودرک حقیقت نردبان و مسیری ادراک ما درک ارتعاشی است بررسي علل احتمالي تغيير هوش مصنوعی یا حماقت طبیعمخچه تاثیر گذار بر حافظهزمان واقعیت است یا توهممغط یک گیرنده استتکینگیواکنش به حس جدیدسخن نیکو مانند درخت نیکوچالش هوشیاری و اینکه چرا تراشه ی بیولوژِیکگمان میکنی جرمی کوچکی در عصب حقوق نورولووحافظه و اطلاعات در کجاست آیا رژیم غذایی گیاهی سلااز تکینگی تا مغز از مغز تدین، اجباری نیستاینترنت بدون فیلتر ماهوامنابع انرژی از نفت و گاز بیمار مرکز تنفس سلولیدرس گرفتن از شکست هاارتباط شگفت انگیز مغز انبشریت از یک پدر و مادر نیهوش مصنوعی از عروسک بازی زونیسومایدنقش پیش زمینه ها و اراده تکامل زبان انسان از پیشیواکسنی با تاثیر دوگانه اسردرد سکه ایچت جی پی تیتصویر زیبا از سلولگاهی مغز بزرگ چالش استفلج بل، فلجی ترسناک که آنحس و ادراک قسمت 74آرامش(سکوت) stillness و تکاپواز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان پاسخ کوانتومی اگر فقط مردم میفهمیدند کمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری دیستروفی میوتونیذره ی معین یا ابری از الکاز نظر علم اعصاب یا نرووستفاوت ارباب و رهبر حقیقیهوش مصنوعی از عروسک تا کمزبان چهار حرفی حیات زمیننقش زبان در سلطه و قدرت اتاثیر مشاهده بر واقعیت بیک آلل ژنتیکی که از نئاندشیشه ی بازالتی و سیلیکونتغییر دادن ژنها آیا روزی پوست ساعتی مستقل از مغز دفاصله ها در مکانیک کوانتحس و ادراک قسمت هشتماز تکینگی تا مغز- از مغزتداروی جدید s3 در درمان ام ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتمرگ و میر بسیار بالای ناشبا هوش مصنوعی خودکار روبرنگین کمانتلاشی تازه برای گشودن معهوش احساسیزدودن نقص از هوش مصنوعینمیتوان بر سیاه سیاه نوشژن هوش و ساختارهای حیاتی تاثیر گیاه خواری بر رشد وشایسته نیست در جیب خود قرجنگ داده هاپیدایش زباناقیانوس نادانیفرد حساس از نظر عاطفی و بحس و ادراک قسمت سوماز خود رها شوداروی ضد تشنج توپیراماتابزار بقا از نخستین همانچرا حجم مغز گونه انسان درمنحنی که ارتباط بین معرفمسئولیت در برابر محیط زیبارداری بدون رحمروح در جهانی دیگر استتنها مانع در زندگی موارد هوشمندی کیهانسلول بنیادی و ای ال اسنهایت معرفت و شناخت درک عکم کردن کالری روشی سودمنتاثیر حرکات چشم بر امواج ششمین کنگره بین المللی سجهان هایی در جهان دیگرپرواز از نیویورک تا لوس آامیدواریقلب را نشکنخلاصه ای از مطالب همایش ماستفاده از سلول های بنیادر والنتاین کتاب بدید همابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیمیهمانهای ناخوانده عامل معجزه های هر روزهبحثی درباره هوش و تفاوتهروشی برای بهبود هوش عاطفتو باید نیکان را به دست بهاوکينگ پیش از مرگش رسالسندرم جدایی مغزنوار عصب و عضله تعیین محلکوچکترین چیز یک معجزه استاثیر درجه حرارت بر عملکجهانی در ذهنآمارهای ارائه شده در سطح اندوهگین نباش اگر درب یا قدرت کنترل خودخوشبختی دور از رنج های ماضطراب و ترسدرمان های علامتی در ام اسابعاد اضافه ی کیهانهمه چیز، ثبت می شودما از اینجا نخواهیم رفترژیم ضد التهابیمغز و اخلاقبرنامه ی مسلط ژنها در اختتومورهای ستون فقراتو هر کس تقوای خدا پیشه کنسیاهچاله ی منفرد یا سیاهچیزی منتظر شناخته شدنکاهش التهاب ناشی از بیماعقیده ی بی عملتاثیر سلامت دستگاه گوارشجاذبهآیا ممکن است موش کور بی مخطا در محاسبات چیزی کاملانسانیت در هم تنیده و متصلحظات خوش با کودکانبلوغ چیستدرمان سرگیجه بدون نیاز باحساسات کاذبهندسه ی پایه ایماست مالیرحم مصنوعیمغز بیش از آنچه تصور میشوبرخی اثرات مضر ویتامین دتوانایی مغز و دیگر اجزای ویتامین دی گنجینه ای بزرساهچاله ها تبخیر نمیشودچگونه جمعیت های بزرگ شکل تبر را بردارکرونا چه بر سر مغز می آورعواملی که برای ظهور لغت احقیقت تنها چیزی است که شاآیا امکان بازسازی اندامهدهن، بزرگترین سرمایهايا اراده آزاد توهم است یمننژیتبه دنبال رستگاری باشدرک دیگرانادغام میان گونه های مختلبررسی مغز با امواج مادون هوش مصنوعی گوگل به کمک تشمدل همه جانبه نگر ژنرالیزمان پلانکنفرت، اسیب به خود استمدل هولوگرافیک ژنرالیزهزمان به چه دلیل ایجاد میشنقاشی هایی با بوی گذشته یتکامل فردی یا اجتماعیواکسن های شرکت فایزر آمرسخن و سکوتچالش هوشیاری و اینکه چرا تربیت کودکان وظیفه ای مهگنجینه ای به نام ویتامین عصب سیاتیکحافظه و اطلاعات در کجاست آیا راهی برای رفع کم آبی از تکینگی تا مغز از مغز تدیوار همه اش توهم بودایندرالمنابع انرژی از نفت و گاز بیماری لبر و نابینایی آندست و پا زدن در سایه؟ارتباط غیرکلامی بین انسابعد پنجمهوش مصنوعی از عروسک بازی زونا به وسیله ویروس ابله نقش آتش در رسیدن انسان بهتکامل ساختار رگهای مغزی وابستگی یعنی قلادهسردرد عروقی میگرننتایج نادانی و جهلتصویر زیبای اصفهانگاهی جهت را عوض کنفلج خوابحس و ادراک قسمت 75آزمون تجربی، راهی برای راز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان اولین سلول مصناگر میدانی مصیبت بزرگتر منبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری سلیاکذرات کوانتومی زیر اتمی قاز نظر علم اعصاب اراده آزتفاوتهای جنسیتی راهی براهوش مصنوعی از عروسک تا کمزبان نیاز تکاملی استنقش زبان در سلطه و قدرت اتاثیر نگاه ناظر هوشیار بیک جهش ممکن است ذهن انسانشکل های متفاوت پروتئین هتغییر زودتر اتصالات مغزیپوشاندن خود از نورفاصله ی همیشگی تصویر سازحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید لنفوم و لوکمیابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتمرگ و سوال از قاتلبا هر چیزی که نفس می کشد مرهبر حقیقیتلاشی جدید در درمان ام اسهوش احساسیسفر فقط مادی نیستنمای موفقیتژن یا نقشه توسعه مغز و نقتاثیر گیاه خواری بر رشد وشادی، پاداش انجام وظیفهجنبه های موجی واقعیتپیر شدن حتمی نیستالکترومغناطیس شنوایی و هفردا را نمیدانیمحس و ادراک قسمت سی و هشتماز درخواست ها جدا شوداروی ضد جنون در درمان تیابزار بقا از نخستین همانچرا خشونت و تعصبمنشأ اطلاعات و آموخته ها مستند جهان متصلبازگشایی مجدد مطب دکتر سروح رهاییتنها در برابر جهانهوشیاری و وجودسلول عصبی شاهکار انطباق نهایت در بی نهایتکمالگرایی دشمن پیشرفتتاثیر دوپامین و سروتونینصبور باشجهان یکپارچهپروتئین های ساده ی ابتداامیدواری و مغزقوی تر باشخلاصه ای از درمان های جدیاستیفن هاوکینگ در مورد هدر یک فراکتال هر نقطه مرکابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیمیوتونیک دیستروفیمعجزه ی چشمبحثی درباره هوش و تفاوتهروشی جدید در درمان قطع نختو تغییر و تحولیهاوکينگ پیش از مرگش رسالسندرم دزدی ساب کلاویننوبت کودکانکووید نوزده و خطر بیماری تاثیر درجه حرارت بر عملکجهان، تصادفی نیستآن چیزی که ما جریان زمان اندام حسی، درک از بخش هایقدرت انسان در نگاه به ابعخانه ی تاریکاطلاع رسانی اینترنتیدرمان ژنتیکی برای نوآوریابعاد بالاترهمه ی سردردها بی خطر نیستما اشیا را آنطور که هستندرژیم غذایی حاوی تخم مرغ ومغز و سیر تکامل ان دلیلی برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱توهم فضای خالیوفور و فراوانیسیاهچاله ی تولید کنندهچیزی خارج از مغزهای ما نیکاهش حافظه هرچند فرایندیعلم و ادراک فقط مشاهده ی تاثیر عصاره تغلیظ شده گیجاذبه و نقش آن در شکلگیریآیا ما کالا هستیمخطای ادراک کارماانسانیت در برابر دیگرانلرزش ناشی از اسیب به عصببلعیدن ستاره توسط سیاهچادرمان سرگیجه بدون دارواخلاق و علوم اعصابهندسه ی رایج کیهانماست مالی با هوش انسانیرحم مصنوعیمغز برای فراموشی بیشتر کبرخی اختلالات عصبی مثانهتوازن مهمتر از فعالیت زیویروس مصنوعیسایه ی هوشیاریچگونه جمعیت های بزرگ شکل تحریک عمقی مغزکریستال هاعوارض ازدواج و بچه دار شدحقیقت خواب و رویاآیا انسان با مغز بزرگش اخدو ویژگی انتزاع و قدرت تجايا اراده آزاد توهم است یمنابع انرژي پاک سرچشمه حبه زودی شبکه مغزی به جای درک درست از خود و هوشیاریادغام دو حیطه علوم مغز و بررسی و اپروچ جدید بر بیمهوش مصنوعی گوگل به کمک تشهوش مصنوعی الفاگومدل هولوگرافیک تعمیم یافزمان شگفت انگیزچقدر به چشم اعتماد کنیمتکامل مادی تا ابزار هوشمواکسن کووید 19 چیزهایی که سخن پاک و ثابتچالش هوشیاری و اینکه چرا ترجمه ای ابتدایی از اسراگوهر با نظر دیگران سنگ نمعضلانی که طی سخن گفتن چقدحافظه و اطلاعات در کجاستآیاما مقهور قوانین فیزیکاز تکینگی تا مغز از مغز تدیوار، از ابتدا توهم بودایا کوچک شدن مغزانسان المنابع بی نهایت انرژی در دبیماری های میتوکندریدست کردن در گوشارتروز یا خوردگی و التهابعد از کروناهوش مصنوعی از عروسک بازی زیان غذاهای پرچربنقش انتخاب از طرف محیط، نتکامل شناخت انسان با کشفواسطه ها د رمسیر ایجاد مغسرطان کمیت گرایینجات در راستگوییتصویربرداری فضاپیمای آمگذر زمان کاملا وابسته به فلج خواب چیستحس و ادراک قسمت 78آزمون ذهنی گربه ی شرودیناز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان تغییر میدان مغاگر نیروی مغناطیس نباشد منبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری ضعف عضلات نزدیک بذرات کوانتومی زیر اتمی قاز نظر علم اعصاب اراده آزتقلید مرحله ای نسبتا پیشهوش مصنوعی از عروسک تا کمزبان و کلمه حتی برای کساننقش سجده بر عملکرد مغزتاثیر نگاه و مشاهده ناظر یک رژیم غذایی جدید، می توشکل پنجم مادهتغییر عمودی سر انسان از پپیموزایدآغاز فصل سرما و دوباره تکفتون های زیستیحس و ادراک قسمت هشتاد و شاز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید میاستنی گراویابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتمرگ انتقال است یا نابود شبا آتش، بازی نکن و بعد از روی و منیزیم در تقویت استتمایل زیاد به خوردن بستنهوش در طبیعتسفر نامه سفر به بم و جنوب نمایش تک نفرهژن ضد آلزایمرتاثیر گیاه خواری بر رشد وشب سیاه سحر شودجنسیت و تفاوت های بیناییپیشینیان انسان از هفت میالکتروتاکسی(گرایش و حرکفرزندان زمان خودحس و ادراک قسمت سی و ششماز روده تا مغزدارویی خلط آورابزار بقا از نخستین همانچرا در مغز انسان، فرورفتمنشاء کوانتومی هوشیاری امشکل از کجاستبازگشت از آثار به سوی خداروزه داری متناوب، مغز را تنهاییهوشیاری و افسردگیسلول عصبی، در محل خاص خودنهادینه سازی فرهنگ اختلاکمردردتاثیر دپاکین بر بیماری مصبر لازمه ی پیروزی استجهان یکپارچهپروتز چشمامیدی به این سوی قبر نیستقیچی ژنتیکیخم شدن فضا-زماناستیفن هاوکینگ در تفسیر در کمتر از چند ماه سوش جدابزار بقای موجود زنده از نظریه ی تکامل در درمان بیمیگرن و پروتئین مرتبط با معجزه ی علمبحثی درباره هوش و تفاوتهروشی جدید در درمان نابینتو جهانی هستی که خودش را هدف یکسان و مسیرهای مختلسندرم سردرد به دلیل افت فنور از عمق تاریکیکودک هشت ساله لازم است آدطلوع و حقیقتتاثیر درجه حرارت بر عملکجهش های ژنتیکی مفید در ساآنچه ناشناخته است باید شانرژی بی پایان در درون هرقدرت ذهنخانواده پایداراطلاعات حسی ما از جهان، چدرمان پوکی استخواناتفاق و تصادفهمه جا خیر بکارما به جهان های متفاوت خودرژیم غذایی ضد التهابیمغز کوانتومیبرین نت به جای اینترنتتوهم فضای خالی یا توهم فضوقاحت و تمسخر دیگرانسیاره ی ابلهانچیزی شبیه نور تو نیستکاهش دوپامین عامل بیماریعلم و روحتاریک ترین بخش شبجبران از دست رفته هاآیا ما تنها موجودات زنده خطای حسانسان، گونه ای پر از تضادلرزش عضله یا فاسیکولاسیوبنی عباس، ننگی بر تاریخدرمان سرطان با امواج صوتاخلاق پایه تکامل و فرهنگهندسه بنیادینماشین دانشرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟برخی اصول سلامت کمرتوسعه هوش مصنوعی قادر اسویروس های باستانی، مغز مسایه را اصالت دادن، جز فرچگونه حافظه را قویتر کنیتحریک عمقی مغز در آلزایمکریستال زمان(قسمت اولعید نوروز مبارکحقیقت در علم، هرگز نهایی آیا احتمال دارد رویا از آدو بیماری روانی خود بزرگ ای نعمت من در زندگیممنابع انرژی از نفت و گاز به زیر پای خود نگاه نکن بدرک عمیق در حیواناتارتقا و تکامل سنت آفرینش بررسی ژنها در تشخیص بیمادرگیری قلب در بیماری ویرارتقا یا بازگشت به قبل ازبررسی بیماری التهابی رودهوش مصنوعی از عروسک های بمدل های ریز مغز مینی برینزنان باهوش ترنقش قهوه در سلامتیتکامل مداومواکسن کرونا و گشودن پنجرسختی ها رفتنی استچالش هوشیاری و اینکه چرا ترس و آرمان هاگویید نوزده و ایمنی ساکتغم بی پایانحافظه ی هوش مصنوعیآگاهی فراتر از آگاهیاز تکینگی تا مغز از مغز تدید تو همیشه محدود به مقدایا این جمله درست است کسیمنابع جدید انرژیبیماری های مغز و اعصاب و دست آسمانارزش های وارونهبعد از کروناهوش مصنوعی از عروسک بازی زیباترین چیز در پیر شدننقش اتصالات بین سلولهای تکامل، نتیجه ی برنامه ریوبینار اساتید نورولوژی دسرعت فکر کردن چگونه استنخاع ما تا پایین ستون فقرتصور از زمان و مکانگذشته را دفن کنفلج دوطرفه عصب 6 چشمحس و ادراک قسمت 82آزمون ذهنی گربه شرودینگراز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان روش هاي جدیدی اگر نعمت فراموشی نبود بسمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماریهای تحلیل عضلانی اذرات کوانتومی زیر اتمی قتقلید از روی طبیعتهوش مصنوعی از عروسک تا کمزبان و بیان نتیجه ساختمانقش غذاها و موجودات درياتاثیر نگاه انسان بر رفتایکی از علل محدودیت مغز امشکرگزار هر چیزی باش که داتغییرات منطقه بویایی مغزپیموزایدآغاز مبهم آفرینشفروتنی معرفتیحس و ادراک قسمت پنجماز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید آلزایمرابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتمرگ تصادفیبا تعمق در اسرار ابدیت و رویا و واقعیتتمایز یا کشف یگانگیهوش عاطفی قسمت 11سفر به مریخ در 39 روزچند نرمش مفید برای کمردرژنها نقشه ایجاد ابزار هوتاثیر گیاه خواری بر رشد وشبیه سازی میلیون ها جهان جنسیت و تفاوت های بیناییپیشرفت های جدید علوم اعصالکترودهای کاشتنیفرضیه ای جدید توضیح میدهحس و ادراک قسمت سیزدهماز سایه بگذردارویی ضد بیش فعالی سیستابزار بقا از نخستین همانچرا ذرات بنیادی معمولاً مهمان ناخواندهمشکلات نخاعیبازگشت به ریشه های تکاملروزه داری و التهاب زیانبتنهایی رمز نوآوری استهوشیاری کوانتومیسلولهای ایمنی القا کنندهچهار میلیارد سال تکامل بکمردرد ناشی از تنگی کاناتاثیر داروهای ضد التهاب صبر و واقعیتجهان کنونی و مغز بزرگتریپروتز عصبی برای تکلمامیدی تازه در درمان سرطاقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصخونریزی مغز در سندرم کوواستخوان های کشف شده، ممکدر آرزوهایت مداومت داشتهابزار بقای موجود زنده از نظریه ی ریسمانمیگرن سردردی ژنتیکی که بمعجزه ی علم در کنترل کرونبحثی درباره احساسات متفاروشی جدید در درمان سکته متو جدای از کیهان نیستیهدف یکسان، در مسیرهای متسوپاپ ها یا ترانزیستورهانور درونکودک ایرانی که هوش او از طلای سیاهتاثیر درجه حرارت بر عملکجهش های ژنتیکی غیر تصادفآنچه واقعیت تصور میکنیم انرژی تاریکقدرت عشقخار و گلاطلاعاتی عمومی در مورد مدرمان پوکی استخواناتوبان اطلاعات و پلِ بینهمیشه چشمی مراقب و نگهباما با کمک مغز خود مختاريمرژیم غذایی ضد دردمغز آیندگان چگونه است ؟برای یک زندگی معمولیتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)وقت نهيب هاي غير علمي گذشسیاره ابلهاننکاتی در مورد تشنجکاهش سن بیولوژیکی، تنها علم اپی ژنتیک دریچه ای بهتاریکی من و تو و گرد و غباجدا کردن ناخالصی هاآیا مغز تا بزرگسالی توسعخطر آلودگی هواانعطاف پذیری مکانیسمی عللزوم سازگاری قانون مجازابه قفس های سیاهت ننازدرمانهای بیماری پارکینساختلاف خانوادگی را حل کنهندسه در پایه ی همه ی واکمبانی ذهنی سیاه و سفیدرساناها و ابر رساناها و عمغز بزرگ چالش است یا منفعبرخی اطلاعات روانشناسی متوسعه برخی شغل ها با هوش ویرایش DNA جنین انسان، برساخت سلول عصبی حتی پس از نگاه مادی غیر علمی استتداوم مهم است نه سرعتکریستال زمان(قسمت دوم)عامل کلیدی در کنترل کارآحقیقت راستین انسان علم بآیا احتمال دارد رویا از آاز واقعیت امروز تا حقیقتدو بار در هفته ماهی مصرف ای همه ی وجود منمنابع انرژی از نفت و گاز به سیاهی عادت نکنیمدرگیری مغز در بیماری کویارتوکين تراپی روشی جديد بررسی سیستم تعادلی بدن اهوش مصنوعی از عروسک های بمدیون خود ناموجودزنجیرها را ما باید پاره کنقش مهاجرت در توسعه نسل اتکامل چشمواکسن کرونا از حقیقت تاتسرنوشتچالش کمبود اندام برای پیتسلیم شدن از نورون شروع مگوش دادن بهتر از حرف زدنغم بی پایانحافظه انسان و حافظه ی هوشآپومورفین در پارکینسوناز تکینگی تا مغز از مغز تدیدن خدا در همه چیزایا ابزار هوشمندی یا مغز مناطق خاص زبان در مغزبیماری وسواسدست بالای دستارزش های حقیقی ارزش های غبعد از کرونا دلخوشی بیهوهوش مصنوعی از عروسک بازی زیباترین چیز در افزایش سنقش تیروئید در تکامل مغزتکثیر سلول در برابر توقف وجود قبل از ناظر هوشمندسطح آگاهی، رخدادهای زندگنخستین تمدن بشریتصادف یا قوانین ناشناختهگریه ی ابر، رمز طراوت باغفن آوری های جدید علیه شناحس و ادراک قسمت 87آزادی عقیده، آرمانی که تاز تکینگی تا مغز از مغز تدانشمندان روشی برای تبدیاگر نعمت فراموشی نبود بسمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری، رساله ای برای سلرفتار مانند بردهتقلید از طبیعتهوش مصنوعی از عروسک تا کمزبان و بیان، در سایه پیشرنقش غذاها و موجودات درياتاثیر نگاه انسان بر رفتایافته های نوین علوم پرده شکست حتمیتغییرات مغز پس از 40 سالگیپیچیدگی های مغزمگسإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَفروتنی و غرورحس و ادراک قسمت پنجاهاز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید ای ال اسابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممرگی وجود نداردبا خدا باشرویا و کابوستمدن قدیمی ای در جنوب ایرهوش عاطفی قسمت نهمسفر تجهیزات ناسا به مریخ چند جهانیژنها ، مغز و ارادهتاثیر گیاه خواری بر رشد وشبیه سازی سیستم های کوانجهل مقدسپیشرفت در عقل است یا ظواهالگو نداشتیمفساد اقتصادی سیتماتیک درحس و ادراک قسمت ششماز علم جز اندکی به شما داداستانها و مفاهیمی اشتباابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آمهندسی ژنتیک در حال تلاش مشکلات بین دو همسر و برخیبازخورد یا فیدبکروزه داری و بیمار ی ام اس تنبیه چقدر موثر استهوشیاری سنتی یا هوشیاری سلولهای بنیادی مصنوعی درچهار ساعت پس از کشتار خوککمردرد و علل آنتاثیر داروی ضد تشنج سدیم صبر بسیار بایدجهان کاملی در اطراف ما پرپرورش مغز مینیاتوری انساامگا سه عامل مهم سلامتقانون مندی نقشه ژنتیکی مخواندن ، یکی از شستشو دهناستروژن مانند سپر زنان ددر آسمان هدیه های نادیدنابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممیگرن شدید قابل درمان اسمعجزه در هر لحظه زندگیبحثی درباره احساساتی غیرريتوکسيمب در درمان ام استو دی ان ای خاص ميتوکندريهدف از تکامل مغزسوپاپ ها یا ترانزیستورهانوروفیبروماتوزکودکان میتوانند ناقل بی طوفان فقر و گرسنگی و بی ستاثیر درجه حرارت بر عملکجهش تمدنی عجیب و شگفت انسآنچه حس می کنیم، نتیجه ی انرژی تاریک که ما نمی توقضاوت ممنوعخارق العاده و استثنایی باطلاعاتی عمومی در مورد مدرمان ام اس(مولتیپل اسکلاتوسوکسیمایدهمیشه اطمینان تو بر خدا بما بخشی از این جهان مرتبطراه فراری نیستمغز اندامی تشنه ی انرژی ابرای پیش بینی آینده مغز دتوهم چیستوقتی فهمیدی خطا کردی برگسیاره ابلهانچگونه مولکول های دی ان ایکایروپاکتیک چیستعلم به ما کمک میکند تا موتاریکی و نورجدایی خطای حسی استآیا همه جنایت ها نتیجه بیخطرات هوش مصنوعیاهرام مصر از شگفتی های جهلزوم سازگاری قانون مجازابه مغز خزندگان خودت اجازدرها بسته نیستاختلال خواب فرد را مستعد هندسه زبانِ زمان استمباحث مهم حس و ادراکرشته نوروایمونولوژی و نقمغز بزرگ چالشهای پیش روتوصیه های سازمان بهداشت ویشن پروساخت شبکه عصبی مصنوعی با نگاه محدود و تک جانبه، مشتداخل مرزها و صفات با بینکریستال زمان(قسمت سوم)عادت همیشه خوب نیستحقیقت غیر فیزیکیآیا برای تولید مثل همیشه از کجا آمده ام و به کجا میدو برابر شدن خطر مرگ و میای آنکه نامش درمان و یادشمنابع انرژی از نفت و گاز به سخن توجه کن نه گویندهمنابع انرژی از نفت و گاز بهبود حافظه پس از رخدادهدرگیری مغز در بیماران مبارتباط میکروب روده و پاربررسی علل کمر درد در میانهوش مصنوعی از عروسک بازی مدیریت اینترنت بر جنگزندگی فعال و مثبت روند آلنقش میدان مغناطیسی زمین تکامل و ارتقای نگاه تا عمواکسن کرونا ساخته شده توسریع دویدن مهم نیستچالش دیدگاه های سنتی در بتست آر ان اس دز میاستنی گگوشه بیماری اتوزومال رسسغیرقابل دیدن کردن مادهحباب های کیهانی تو در توآب زندگی است قسمت چهارماز تکینگی تا مغز از مغز تدیدگاه نارسای دوگانه ی مایا بیماری ام اس (مولتیپمناطق خاصی از مغز در جستجبیماری کروتز فیلد جاکوبدستورالعمل مرکز کنترل بیارزش حقیقی زبان قسمت اولبعد از کرونا دلخوشی بیهوهوش مصنوعی از عروسک بازی زیر فشار کووید چه باید کرنقش حفاظتی مولکول جدید دتأثیر نیکوتین سیگار بر موراپامیل در بارداریسعی کن به حدی محدود نشوینخستین تصویر از سیاهچالهتضادهای علمیگربه شرودینگر و تاثیر مشفناوری هوش مصنوعی نحوه خحس و ادراک قسمت چهلآزار دیگری، آزار خود استاز تکینگی تا مغز از مغز تدانش، قفل ذهن را باز میکناگر با مطالعه فیزیک کوانمنبع هوشیاری کجاست قسمت53بیندیشرفتار وابسته به شکلتقویت استخوان در گرو تغذهوش مصنوعی از عروسک تا کمزبان و تکلم برخی بیماریهنقش غذاها و موجودات درياتاثیر ویتامین دی بر بیمایاد گرفتن مداومشگفت نیست من عاشق تو باشمتغییرات آب و هوایی که به پیچیدگی های مغزی در درک زافت فشار خون ناگهانی در وفرگشت و تکامل تصادفی محض حس و ادراک قسمت پنجاه و یاز تکینگی تا مغز، از مغز داروی جدید برای میاستنی ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممراحل ارتقای پله پله کیهبا طبیعت بازی نکنرویا و خبر از آیندهتمدن پیشرفته ی پیشینیانهوش عاطفی قسمت هفتمسفر دشوار اکتشافچند جهانیژنهای مشترک بین انسان و وتاثیر گیاه خواری بر رشد وشبکه های مصنوعی مغز به درجهان فراکتالپیشرفت ذهن در خلاقیت استالگو و عادت را بشکن و در افشار و قدرتحس و ادراک قسمت شصت و هشتازدواج های بین گونه ای، ردخالت در ساختار ژنهاابزار بقا از نخستین همانچراروياها را به یاد نمی آمهندسی بدنمشکلات روانپزشکی پس از سبازسازي مغز و نخاع چالشی روزه داری سلول های بنیادتهدیدهای هوش مصنوعیهوش، ژنتیکی است یا محیطیسلام تا روشنایینون و القلمکمردرد با پوشیدن کفش مناتاثیر درجه حرارت بر مغزصد قدح، نفتاده بشکستجهان پیوستهپرکاری تیروئیدامروز دانش ژنتیک هیچ ابهقانون گذاری و تکاملخواب سالم عامل سلامتیاسرار آفرینش در موجدر آستانه ی موج پنجم کوویابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممیدان مغناطيسي زمین بشر معرفت و شناختبخش فراموش شده ی حافظهریه زغالیتو در میانه ی جهان نیستی هدف از خلقت رسیدن به ابزاسوپاپ ها یا ترانزیستورهانورون هاي مصنوعی می توانکودکان خود را مشابه خود تطوفان زیباییتاثیر درجه حرارت بر عملکجهشهای مفید و ذکاوتی که دآنها نمیخواهند دیگران راانرژی خلا ممکن استقطار پیشرفتخبر مهم تلسکوپ هابلاعتقاد اشتباه، نتیجه ی ندرمان تومورهای مغزی با ااتصال مغز و کامپیوترهمیشه به آنچه داری، خوشنما تحت کنترل ژنها هستیم یراه نجاتمغز انسان ایا طبیعتا تمابرای اولین بار دانشمندانتوهم و خیالوقتی پر از گل شدی خودت را سیب یکسان و دیدگاه های متچگونه میتوان با قانون جنکار با یگانگی و یکپارچگیعلم بدون توقفتاریکی خواهد ترسیدجریان انرژی در سیستم های آیا هوش مصنوعی می تواند ندفاع از پیامبراولویت بندی ها کجاستلزوم عدم وابستگی به گوگل به نقاش بنگردرهای اسرارآمیز و پوشیدهاختلال در شناسایی حروف و هندسه، نمایشی از حقیقتمبتکران خودشکوفارشد مغز فرایندی پیچیده امغز بزرگ و فعال یا مغز کوتوصیه های غیر دارویی در سواقعیت فیزیکی، تابعی از ساخت شبکه عصبی با الفبای نگاه کلی نگرترقی واقعی یا شعار ترقیکشف مکانیسم عصبی خوانش پعادت کن خوب حرف بزنیحقیقت غیر قابل شناختآیا بزرگ شدن مغز فقط در داز کسی که یک کتاب خوانده دو برابر شدن خطر مرگ و میایمپلانت مغزیمنابع انرژی از نفت و گاز بهداشت خوابدرگیری مغزی در سندرم کووارتباط ماده و انرژیبرطرف کردن خشونت را از خاهوش مصنوعی از عروسک بازی مداخله ی زیانبار انسانزندگی هوشمند در خارج از زنقش محیط زندگی و مهاجرت دتکامل و ریشه ی مشترک خلقتواکسن آلزایمرسریعترین کامپیوتر موجودچاالش ها در تعیین منبع هوتشنچ پانایوتوپولوس تشنج گوشت خواری یا گیاه خواریغرور و علمحباب هایی تو در توآب زندگی است قسمت هفتماز تکینگی تا مغز از مغز تدژا وو یا اشنا پنداریایا بدون زبان میتوانیم تمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری گیلن باره و بیماردغدغه نتیجه ی نادانی استارزش حقیقی زبان قسمت دومتفکر قبل از کارهوش مصنوعی از عروسک بازی زیرفون داروی ضد ام اسنقش حیاتی تلومر دی ان آ دتأثیر نگاه انسان بر رفتاورزش هوازی مرتب خیلی به قشلیک فراموشینخستین روبات های زنده ی جتظاهر خوابیده ی مادهگزیده ای از وبینار یا کنففیلمی بسیار جالب از تغییحس و ادراک قسمت چهل و هفتآسيب میکروواسکولاریا آساز تکینگی تا مغز از مغز تدانش، یک انسان را ناسازگاگر تلاش انسان امروز برامنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمبیهوش کردن در جراحی و بیمرفتار اجتماعی انسان، حاصتقویت حافظه یا هوش مصنوعهوش مصنوعی به کمک هوش طبیزبان و شناخت حقیقت قسمت چنقش غذاها در کاهش دردهای تاثیر ویروس کرونا بر مغز یاد بگیر فراموش کنیشگفت انگیز بودن کیهانتغییرات تکاملی سر انسان پیوند قلب خوک، به فرد دچاافت هوشیاری به دنبال کاهفراموش کارها باهوش تر هسحس و ادراک قسمت پنجاه و داز تکامل تا مغز از مغز تا داروی جدید برای کاهش وزنابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممرز مرگ و زندگی کجاستبالاترین هدف از دولترویا بخشی حقیقی از زندگی تمدن بشری و مغز اخلاقیهوش عاطفی قسمت یازدهسفرنامه سفر به بم و جنوب چند جهانی و علمژنهای هوش ، کدامندتاثیر گیاه خواری بر رشد وشبکیه های مصنوعیجهان قابل مشاهده بخش کوچپیشرفتی مستقل از ابزار هالگوی بنیادین و هوشیاریفضا و ذهن بازحس و ادراک قسمت شصت و دواسکلت خارجی در درمان اختدر میان تاریکی و روشناییابزار بقا از نخستین هماننزاع بین جهل و علم رو به پمهربانی، شرط موفقیتمشکلات روانپزشکی در عقب بحتی علمی درباره تمایل بروزهای بد باقی نمیماندتو یک معجزه ایهیچ نقطه ای مرکزی تر از اسلاح و راهزنینوآوری ای شگفت انگیز دانکنفرانس تشنج هتل کوثر اصتاثیر درجه حرارت بر عملکصدای بم با فرکانس پایین، جهان پیوستهپرتوهای صادر شده از سیاهانفجار و توقف تکاملی نشاقانون جنگلخواب سالم عامل سلامتی و یاسرار بازسازی اندام هادر درمان بیماری مولتیپل ابزار بقای موجود زنده از نظریه تکامل در درمان بیممیدان های مغناطیسی قابل مغز فکر میکند مرگ برای دیبخش های تنظیمی ژنومریواستیگمینتوقف؛ شکستهر چیز با هر چیز دیگر در تسوخت هیدروژنی پاکنورون های ردیاب حافظهکودکان را برای راه آماده طولانی ترین شبتاثیر درجه حرارت بر عملکجهشهای مفید و ذکاوتی که دآنژیوگرافی از مغزانسولینلمس کوانتومیخدا موجود استاعتماد به خوددرمان تشنجاثر مضر مصرف طولانی مدت رهمیشه داناتر از ما وجود دمانند آب باشراه های جدید برای قضاوت رمغز انسان برای ایجاد تمدبرای تمدن سازی، باید در بتوهم وجودوقتی تو از یاد گرفتن باز سیر آفرینش از روح تا مغز چگونه مغز ما، موسیقی را پکارهای کوچک، بی ارزش نیسعلم در حال توسعهتاریخ همه چیز را ثبت کردهجریان انرژی در سیستم های آیا هوش مصنوعی زندگی بشردفاع در برابر تغییر ساختاولین قدم شناخت نقص های خمقاومت به عوارض فشار خون به نقاش بنگردرون قفس یا بیرون از آناختلال در شناسایی حروف و برخی بیماری ها که در آن بهنر فراموشیمجموعه های پر سلولی بدن مرشد مغز علت تمایل انسان بمغز بزرگترین مصرف کننده توصیه هایی در مصرف ماهیواقعیت چند سویهساختن آیندهنگاه انسان محدود به ادراتروس جریان انرژیکشف مکانیسمی پیچیده در بعادت کردن به نعمتحقیقت، آن چیزی نیست که جلآیا تکامل و تغییرات ژنتیاز آغاز خلقت تا نگاه انسادو داروی جدید برای میاستایمپلانت مغزی و کنترل دو دو سوی واقعیتایمپلانت مغزی کمک میکند منابع انرژی از نفت و گاز بوزون هیگز چیستدرگیری مغزی در سندرم کووارتباط متقابل با همه ی حیبزرگ فکر کنهوش مصنوعی از عروسک بازی مدارک ژنتیکی چگونه انسانزندگی و دارایینقش مرکز تنفس سلولی در بیتکامل ابزار هوش ، راه پر واکسن ایرانی کرونا تولیدسرگیجه از شایعترین اختلانابینایی در نتیجه ی گوشی تشنج چیستگیلگمش باستانی کیستغربال در زندگیحد و مرزها توهم ذهن ماستآب زندگی است قسمت اولاز تکینگی تا مغز از مغز تدژاوو یا آشناپنداریایا تکامل هدفمند استمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری آلزایمر، استیل کوذهن ما از در هم شکستن منبارزش حقیقی زبان قسمت سومتفکر ترکیبی در هوش مصنوعهوش مصنوعی از عروسک بازی زیرک ترین مردمنقش خرچنگ های نعل اسبی درتأثیر شیرینی های حاوی لوورزش هوازی ، بهترین تمریشلیک فراموشینرمش های مفید برای درد زاتظاهری از ماده است که بیدگزارش یک مورد جالب لخته وفیروز نادریحس و ادراک قسمت چهل و هشتآسیب ها ناشی از آلودگی هواز تکینگی تا مغز از مغز تدائما بخواناگر خواهان پیروزی هستیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیهوشی در بیماران دچار ارقیبی قدرتمند در برابر متقویت سیستم ایمنیهوش مصنوعی به شناسایی کازبان و شناخت حقیقت قسمت انقشه مغزی هر فرد منحصر بهتاثیر ژنها بر اختلالات خیادگیری مهارت های جدید دشگفت زده و حیران باشتغذیه بر ژنها تاثیر داردپیوند مغز و سر و چالشهای افتخار انسانفراموشی همیشه هم بد نیستحس و ادراک قسمت پنجاه و ساز تکامل تا مغز، از مغز تداروی جدید برای ای ال اسابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممرز بین انسان و حیوان کجاباهوش ترین و با کیفیت تریرویا تخیل یا واقعیتتمدن زیر آبهوش عاطفی قسمت پنجمسفرنامه سفر به بم و جنوب چند روش ساده برای موفقیتژنهای حاکم بر انسان و انستاثیر گیاه خواری بر رشد وشباهت مغز و کیهانجهان موازی و حجاب هاپپوگستالگوبرداری از طبیعتفضای قلب منبع نبوغ استحس و ادراک قسمت شصت و ششاسکار، لگوی هوشمنددر مانهای کمر دردابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و نادانی رو موفقیت هوش مصنوعی در امتمشاهده گر جدای از شیء مشابحث درباره پیدایش و منشا روزهای سختتو یک جهان در مغز خودت هسهیچ چیز همیشگی نیستسلسله مباحث هوش مصنوعینوار مغز مشاهده ی غیر مستکنگره بین المللی سردرد دتاثیر درجه حرارت بر عملکصرع و درمان های آنجهان پر از چیزهای اسرار آپرتوزایی از جسم سیاهانقراض را انتخاب نکنیدقانون جنگلخواب عامل دسته بندی و حفطاصل بازخورددر سال حدود 7 میلیون نفر ابزار بقای موجود زنده از نعناعمیدان های کوانتومی خلامغز قلببخش بزرگی حس و ادراک ما اریاضیات یک حس جدید استتولید مولکول جدید توسط ههر جا که جات میشه، جات نیسودمندی موجودات ابزی بر نوروپلاستیسیتی چیستکوری گذرای ناشی از موبایطی یکصد هزار سال اخیر هرچتاثیر درجه حرارت بر عملکجوانان وطنآنان که در قله اند هرگز خانسولین هوشمندلوب فرونتال یا پیشانی مغخدا نور آسمان ها و زمین ااعتماد به خوددرمان جدید ALSاثرات فشار روحی شدیدهمیشه راهی هستماه رجبراه های جدید برای قضاوت رمغز انسان برای شادمانی طبرای خودآگاه بودن تو بایتوهم وجودوقتی ریشه ها عمیقند از چیسیستم تخلیه ی مغز بینشی نچگونه مغز پیش انسان یا همکاربرد روباتهای ريزنانوعلم راهی برای اندیشیدن اجریان انرژی در سیستم های آیا هوش ارثی دریافتی از پدقیق ترین تصاویر از مغز ااولین مورد PML به دنبال تکمقایسه رقابت و همکاریبه نادیدنی ایمان بیاوردروغ نگو به خصوص به خودتاختلالات مخچهبرخی بیماری های خاص که بدهنر حفظ گرهمجرم، گاهی قربانی استرشد در سختی استمغز حریص برای خون، کلید تتوضیحی ساده در مورد هوش مواقعیت چیستساختن آینده، بهترین روش نگاه از بیرون مجموعهتری فلوپرازینکشف ارتباط جدیدی از ارتبعادت بد را ترک کنحقایق ممکن و غیر ممکنآیا جنین انسان، هوشمندی از انفجار بزرگ تا انفجار دولت یا گروهکایمپلانت نخاعی میتواند دمنابع انرژی از نفت و گاز بوزون هیگز جهان را از متلدرگیری اعصاب به علت میتوارتباط چاقی و کاهش قدرت ببزرگ شدن مغز محدود به دورهوش مصنوعی از عروسک بازی مروری بر تشنج و درمان هایزندگی بی دودنقش نگاه از پایین یا نگاهتکامل تکنولوژیواکسن اسپایکوژنسرگردانیناتوانی از درمان برخی ویتشنج و حرکات شبه تشنجی قاگیاه بی عقل به سوی نور میمقالاتحریص نباشآب زندگی است قسمت دوماز تکینگی تا مغز از مغز تدگرگونی های نژادی و تغییایجاد احساساتمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری الزایمرذهن چند جانبه نیازمند نگارزش خود را چگونه میشناستفکر خلا ق در برابر توهم هوش مصنوعی از عروسک بازی زیست شناسی کل در جزء فراکنقش داروهاي مختلف معروف تئوری تکامل امروز در درمورزش و میگرنشنا در ابهای گرم جنوب نیانرمش های مفید در سرگیجهتعویض دارو در تشنجگشایش دروازه جدیدی از طرفیزیک مولکولها و ذرات در حس و ادراک قسمت چهل و دومآسیب روانی شبکه های اجتماز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای مصرفی در ام اساپل ویژن پرو در تشخیص بیممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیوگرافیرموزی از نخستین تمدن بشرتلقین اطلاعات و حافظههوش مصنوعی تعاملیزبان و شناخت حقیقت قسمت دنقشه های مغزی جدید با جزیتاثیر کلام در آیات کلام بیادگیری هوش مصنوعی، عمیقشگفتی های نقشه ی ژنتیکیثبت و دستکار ی حافظهپیوند اندام از حیوانات بافراد آغاز حرکت خودشان رفراموشی و مسیر روحانیحس و ادراک قسمت پنجاه و شاز تکامل تا مغز، از مغز تداروی جدید برای دیابتابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممرز جدید جستجو و اکتشاف، باور و کیهان شناسیرویا حقی از طرف خداتمدنی قدیمی در شمال خلیج هوش عاطفی قسمت اولسفرنامه سفر به بم و جنوب چندین ماده غذایی که ماننکفش و کتابتاثیر گیاه خواری بر رشد وشباهت مغز با کیهان مادیجهان ما میتواند به اندازپایان، یک آغاز استالتهاب شریان تمپورالقفس ذهنحس و ادراک سی و هفتماساس انسان اندیشه و باور در محل کار ارزش خودت را بابزار بقا از نخستین هماننزاع بین علم و جهل رو به پموفقیت در تفکر استمشاهده آینده از روی مشاهبحثي درباره هوش و تفاوتهروش مقابله مغز با محدودیتو کجای جهانیهیچ چیز، چقدر حقیقی استسلطان جنگل یا صاحب ملکوتنوار مغز ترجمه رخدادهای کنگره بین المللی سردرد دتاثیر درجه حرارت بر عملکضایعه ی شبکه لومبوساکرالجهان پر از چیزهای جادویی پرسش و چستجو همیشه باقی اانواع سکته های مغزیقانونمندی و محدودیت عالمخودآگاهی و هوشیارياصل در هم تنیدگی و جهانی درمان نگهدارنده ی اعتیادابزار بقای موجود زنده از هفت چیز که عملکرد مغز تو میدان بنیادین اطلاعاتمغز ما کوچکتر از نیم نقطهبخش بزرگتر کیهان ناشناختریتوکسیمابتولید مثل اولین ربات های هر حرکت خمیده می شود و هر سی و سه پل اصفهاننوروز یا روز پایانیکی غایب شدی تا نیازمند دلطبیعت موجی جهانتاثیر رو ح و روان بر جسمجوانان وطنآنزیم تولید انرژی در سلوانسان قدیم در شبه جزیره علوتیراستامخدا بخشنده است پس تو هم باعتماد بی مورددرمان جدید میگرن با انتی اثرات مفید قهوههمیشه عسل با موم بخوریمماپروتیلینراه پیروزی در زندگی چیستمغز انسان برای شادمانی طبرای رشد، باید از مسیر خطتوهم بی خداییویتنام نوعی کرونا ویروس سیستم تعادلی بدنچگونه هموساپينس بر زمین کاربرد روباتهای ريز، در علم ساختن برج های چرخانجستجوی متن و تصویر به صورآیا هوش سریعی که بدون احسدل به دریا بزناولین مورد پیوند سر در انمقابله ی منطقی با اعتراضبه هلال بنگردریای خدااختلالات حرکتی در انسانبرخی توجهات در ببمار پارهنر رها شدن از وابستگیمحل درک احساسات روحانیز گهواره تا گورمغز در تنهایی آسیب میبینتیوتیکسن داروی ضد جنونواقعیت چیستساختار فراکتال وجود و ذهنگاه از دور و نگاه از نزدتری فلوپرازینکشف جمجمه ای درکوه ایرهوعادت دادن مغز بر تفکرحل مشکلآیا جهان ذهن و افکار ما ماز بار خود بکاه تا پرواز حلقه های اسرارآمیزآیا جهش های ژنتیکی، ویرواز بحث های کنونی در ویروسدوچرخه در کاهش دردهای کمایمان به رویامنابع انرژی از نفت و گاز بی نهایت در میان مرزهادرب بسته با غیر خود باز مارتباط هوش ساختار مغز و ژبزرگ شدن تقریبا ناگهانی هوش مصنوعی از عروسک بازی مرکز هوشیاری، روح یا بدن زندگی در جمع مواردی را برنقش نظام غذایی در تکامل متکامل جریان همیشگی خلقتواکسن اسپایکوژن ضد کروناسربازان ما محققا غلبه می ناتوانی در شناسایی چهره تشنج عدم توازن بین نورون گیاه خواری و گوشت خوار کدتاثیر ویتامین دی بر بیماحرکات چشم، ترجمه کننده ی آب زندگی است قسمت سوماز تکینگی تا مغز از مغز تدانش قدرت استایران بزرگمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری ای شبیه آلزایمر و ذهن هوشیار در پس ماده ی ماز فرد ایستا و متعصب بگذرتفاوت مغز انسان و میمون ههوش مصنوعی از عروسک بازی زیست شناسی باور حقیقت یا نقش درختان در تکاملتئوری تکامل در پیشگیری و ورزش بهترین درمان بیش فعشناخت و معرفت، و نقش آن دنرمش های موثر در کمردردتعامل انسان و هوش مصنوعیپل جویی اصفهانفیزیک هوشیاریحس و ادراک قسمت چهل و سومآسیب عصب پا به دنبال اعتیاز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای ام اساپی ژنتیکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیوگرافیرمز و رازهای ارتباط غیر کتلاش ها برای کشف منابع جدهوش مصنوعی در کامپیوترهازبان و شناخت حقیقت قسمت سنقشه با واقعیت متفاوت استاثیر کپسول نوروهرب بر نیادگرفتن، آغاز حرکت است شگفتی های زنبور عسلثبت امواج الکتریکی در عصپیوند اندام حیوانات به اافراد بی دلیل دوستدار تو فراموشی آرمانحس و ادراک قسمت بیست و چهاز تکامل تا مغز، از مغز تداروی جدید ضد میگرنابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممرزهای حقیقی یا مرزهای تباید از انسان ترسیدرویاها از مغز است یا ناخوتمرکز و مدیتیشنهوش عاطفی قسمت دهمسفرنامه سفر به بم و جنوب چندجهانیکل اقیانوس در یک ذرهتاثیر گیاه خواری بر رشد وشباهت کیهان و مغزجهان مادی، تجلی فضا در ذهپارادوکس ها در علمامواجی که به وسیله ی ماشیقفس را بشکنحس و ادراک- قسمت پنجاه و استفاده از مغز، وزن را کمدر چه مرحله ای از خواب ، رابزار بقا از نخستین هماننسبیت عام از زبان دکتر برمولکول ضد پیریمشاهدات آمیخته با اشتباهبحثی جالب درباره محدودیتروش های صرفه جویی در ایجاتو کز محنت دیگران بی غمیهیچ وقت خودت را محدود به سم زنبور ، کلیدی برای وارنوار مغز در فراموشی هاکنترل همجوشی هسته ای با هتاثیر درجه حرارت بر عملکضایعه ی عروقی مخچهجهان دارای برنامهپرسشگری نامحدودانیس بی کسانقارچ بی مغز در خدمت موجودخودآگاهی و هوشیارياصل علت و تاثیردرمان نابینایان آیا ممکنابزارهای پیشرفته ارتباط هفت سین یادگاری از میراث میدازولام در درمان تشنج مغز مانند تلفن استبخش دیگری در وجود انسان هریسدیپلام تنها داروی تایتولید یا دریافت علمهرچیز با یک تاب تبدیل به سیلی محکم محیط زیست بر اننورالژیکیهان خود را طراحی میکندطبیعت بر اساس هماهنگیتاثیر روده بر مغزجواب دانشمند سوال کننده آواز خواندن در قفس، نشانانسان میوه ی تکامللوزالمعده(پانکراس)مصنوعخدای رنگین کماناعتیاد و تلاش های درمانی درمان جدید کنترل مولتیپلاثرات مفید روزه داریهمیشه، آنطور نیست که هستماجرای جهل مقدسراه انسان شدن، راه رفتن ومغز انسان رو به کوچک تر شبرای زندگی سالم، یافتن تتوهم تنهاییویتامین E برای فعالیت صحسیستم دفاعی بدن علیه مغز چگونه هوشیاری خود را توستاریخ، اصیل نیست و ساخته کاش شرف اجباری بود یا حتیعلایم کمبود ویتامین E را جستجوی هوشیاری در مغز ماآیا هشیاری کوانتومی وجوددلایلی که نشان میدهد ما باولین هیبرید بین انسان و مقابله با کرونا با علم اسبه کدامین گناه کشته شدنددرک فرد دیگر و رفتارهای ااختلالات صحبت کردن در انبرخی توصیه ها برای واکسیهنر، پر کردن است نه فحش دمحل درک احساسات روحانی دزمین در برابر عظمت کیهانمغز را از روی امواج بشناستیک و اختلال حرکتیواقعیت های متفاوتساختار شبکه های مغزی ثابنگاه از درون قفس یا بیرونترک امروزکشف جدید تلسکوپ جیمز وبعارضه جدید ویروس کرونا سحمله ویروس کرونا به مغزآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجاز تلسکوپ گالیله تا تلسکدوچرخه سواری ورزشی سبک و این پیوند نه با مغز بلکه منابع انرژی از نفت و گاز بی هیچ می ایی و بی هیچ میردرختان چگونه بر تشکیل ابارتباط پیوسته ی جهانبزرگترین خطایی که مردم مهوش مصنوعی از عروسک بازی مرکز حافظه کجاستزندگی در سیاهچالهنقش نظریه تکامل در شناساتکامل داروینی هنوز در حاواکسن دیگر کرونا ساخته شسردرد میگرننادیدنی ها واقعی هستندتشویق خواندن به کودکانگیرنده باید سازگار با پیصفحه اصلیحرکت چرخشی و دائمی کیهانآب، زندگی است(قسمت پنجم)از تکینگی تا مغز از مغز تدانش محدود به ابعاد چهارایرادهای موجود در خلقت بمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری ای شبیه ام اس مولتذهن و شیمی بدناز مخالفت بشنوتفاوت ها و تمایزها کلید بهوش مصنوعی از عروسک بازی زیست، مرز افق رویداد هستنقش ذهن و شناخت در حوادث تئوری جدید، ویران کردن گورزش در کمر دردشناخت حقیقت یا آرزوهای گنرمشهای مهم برای تقویت عتعامل انسان با هوش مصنوعپل خواجو اصفهانفیزیک و هوشیاریحس و ادراک قسمت نهمآسانی موفقیتاز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای تغییر دهنده ی سیابتدا سخت ترین استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیان ژن های اسکیزوفرنی درمز گشایی از اتصالات مغزتلاش های جدید در ALSهوش مصنوعی در خدمت خلق وحزبان جانسوزنقص های سیستمی ایمنیتاثیر کپسول نوروهرب بر تیادآوری خواب و رویاشانس یا نتیجه ی تلاشجلو رفتن یا عقبگردپیوند سر آیا ممکن استافزایش قدرت ادراکات و حسفرایند پیچیده ی خونرسانیحس و ادراک قسمت بیست و یکاز تکامل تا مغز، از مغز تداروی جدید ضد الزایمرابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟(قسممزایای شکلات تلخ برای سلبابا زود بیارویاهای پر رمز و حیرتی درتمرکز بر هدفهوش عاطفی قسمت دومسفری به آغاز کیهاننه ناامیدی بلکه ارتقاکلمات بلند نه صدای بلندتاثیر گیاه خواری بر رشد وشباهت زیاد بین سلول هاي عجهان مرئی و نامرئیپاسخ گیاهان در زمان خوردامیوتروفیک لترال اسکلروقله سقوطحس و ادراک- قسمت بیست و پاستفاده از نظریه ی تکامل در ناامیدی بسی امید استابزار بقای موجود زنده از چسبیدن به خود، مانع بزرگ مولتیپل اسکلروز در زنان مطالبه ی حق خودبحثی در مورد نقش ویتامين روش هایی برای جلوگیری از تو پیچیده ترین تکنولوژی هیچ کاری نکردن به معنی چیسماگلوتید داروی کاهش دهننوار مغز در تشخیص بیماری کنترل جاذبهتاثیر درجه حرارت بر عملکضایعات در عصب زیر زبانیجهان در حال نوسان و چرخشآلودگی هوا چالش قرن جدیدانگشت ماشه ایقبل از آغازخودت را از اندیشه هایت حفاصل عدم قطعیت از کوانتوم درمان های اسرار آمیز در آابزارهای بقا از نخستین ههم نوع خواری در میان پیشیمکان زمان یا حافظه زمانمغز مادران و کودکان در زمبخشیدن دیگران یعنی آرامشریشه های مشترک همه ی موجوتولید پاک و فراوان انرژیهز ذره، یک دنیاستسینوریپا داروی ترکیبی ضدنوسانات کوانتومی منبع ماکیهانِ هوشیارِ در حال یاطعمه ی شبکه های ارتباط اجتاثیر روزه داری بر سلامت جواب سنگ اندازیآینه در اینهانسان ها می توانند میدان لیروپریم داروی ترکیبی ضداعتیاد را به دور بیندازدرمان جدید ای ال اس، توفراثرات مضر ماری جواناهمکاری یا رقابتماجرای عجیب گالیلهراه بی شکستمغز انسان رو به کوچکتر شدبرخی ملاحظات در تشنج های توهم جداییویتامین E در چه مواد غذایسکوت و نیستیچگونه واکسن کرونا را توزتازه های اسکیزوفرنی(جنوکتاب گران و پرهزینه شد ولعلایم کمبود ویتامین E را حفره در مغزآیا واکنش های یاد گرفته ودنیا فریب و سرگرمیاولین تصویر در تاریخ از سملاحظه های اخلاقی دربارهبه امید روزهای بهتردرک نیازمند شناخت خویش ااختلالات عضلانی ژنتیکبرخی درمان های Spinal Muscular Atهوموارکتوس ها ممکن است دمحدودیت چقدر موثر استزمین زیر خلیج فارس تمدنی مغز زنان جوانتر از مغز مرتیکاگرلور داروی ضد انعقاواقعیت و مجازسادیسم یا لذت از آزار دادنگاه از درون مجموعه با نگترکیب آمار و ژنتیککشتن عقیده ممکن نیستعدم توقف تکامل در یک انداحمایت از طبیعتآیا خداباوری محصول تکاملاز تلسکوپ گالیله تا تلسکدوپامین قابل حل در آباین اندوه چیستمنابع انرژی از نفت و گاز بی ذهن و بی روحدرختان اشعار زمینارتباط انسانی، محدود به بزرگترین درد از درون است هوش مصنوعی از عروسک بازی مرکز حافظه کجاستزندگی زمینی امروز بیش از نقش هورمون های تیروئید دتکامل داروینی هنوز در حاواکسن دیگری ضد کرونا از دسردرد میگرن در کودکاننادانی در قرن بیست و یکم،تشخیص ژنتیکی آتروفی های گالکانزوماب، دارویی جدیسوالات پزشکیحس متفاوتآتاکسی فریدریشاز تکینگی تا مغز از مغز تدانش بی نهایتایستادن در برابر آزادی بمنبع هوشیاری کجاست قسمت بیماری اسپینال ماسکولار ذهن تو همیشه به چیزی اعتقاز نخستین همانند سازها تتفاوت ها را به رسمیت بشناهوش مصنوعی از عروسک بازی زاویه نگاه ها یکسان نیستنقش روی و منیزیم در سلامتتا 20 سال آینده مغز شما به وزن حقیقی معرفت و شناختشناخت درون، شناخت بیرون؛چرا ماشین باید نتایج را پتعداد کلی ذهن ها در جهان پلاسمای غالبفیزیک آگاهیحس و ادراک قسمت چهارمآشنا پنداریاز تکینگی تا مغز از مغز تداروهای ضد بیماری ام اس وابتدایی که در ذهن دانشمنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتبیان حقیقترمز پیشرفت تواضع است نه طتلاش های جدید در درمان فرهوش مصنوعی در خدمت خلق وحزبان ریشه هایی شناختی اسنقص در تشخیص هیجانات عامتاثیر کپسول نوروهرب بر سیاری خدا نزدیک استشانس یا تلاشجلوتر را دیدنپیوند سر، یکی از راه حلهاافزایش مرگ و میر سندرم کوفرایند تکامل و دشواری هاحس و ادراک قسمت بیست و دواز تکامل تا مغز، از مغز تداروی سل سپتابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری در کجاست؟ قمسمومیت دانش آموزان بی گباد و موجرویای شفافتمرکز بر امروزهوش عاطفی قسمت سومسقوط درون جاذبه ای خاص، چنه به اعدامکلوزاپین داروی ضد جنونتاثیر گیاهخواری بر رشد و شباهت زیاد بین سلول هاي عجهان مشارکتیپختگی پس از چهل سالگي به امید نیکو داشته باش تا آنقلب های سادهحس و ادراک- قسمت شصت و چهاستفاده از هوش مصنوعی در در هم تنیدگی مرزها و بی مابزار بقای موجود زنده از نسبت ها در کیهانمواد کوانتومی جدید، ممکنمطالبی در مورد تشنجبحثی در مورد نقش کلسیم و روش هایی ساده برای کاهش اتو آرامش و صلحیهیچ کس مانند تو نگاه نمیکسندرم کووید طولانینوار مغزی روشی مهم در تشخکندر در بیماریهای التهابتاثیر درجه حرارت بر عملکضرورت زدودن افکارجهان در حال ایجاد و ارتقاآلودگی هوا و ویروس کروناانگشت نگاری مغز نشان میدقبل از انفجار بزرگخودروهای هیدروژنیاصل، روان و نفس استدرمان های بیماری آلزایمرابزارهای بقا ازنخستین همهمه چیز موج استمکانیک کوانتومی بی معنی مغز چون ابزار هوش است دلیبخشش، عقلانی یا غیر عاقلریشه های مشترک حیاتتولید اندام با چاپ سه بعدهزینه ای که برای اندیشیدسیگار عامل افزایش مرگ ومنوشیدن چای برای مغز مفید کیست هیداتید مغزظهور امواج مغزی در مغز مصتاثیر رژیم گیاه خواری بر جوسازی مدرنآیندهانسان یک کتابخانه استلیس دگرامفتامین یا ویاساعداد بینهایت در دنیای مدرمان جدید سرطاناجزای پر سلولی بدن انسان همانند سازی در انسانماده ی تاریکرابطه تشنج و اوتیسممغز ایندگان چگونه استبرخی مرزهای اخلاق و علوم توهم جدایی و توهم علمویتامین کاسکوت، پر از صداچگونه آن شکری که می خوریمتازه های بیماری پارکینسوکتاب زیست شناسی باورعلائم عصبی آلزایمر، با احق انتخابآیا یک، وجود دارددنیای شگفت انگیز کوانتوماولین دارو برای آتاکسی فملاحظات بیهوشی قبل از جربه بالا بر ستارگان نگاه کدرک و احساساختراع جدید اینترنت کوانبرخی روش های تربیتی کودکهورمون شیرساز یا پرولاکتمحدودیت های حافظه و حافظزمان چیستمغزهای کوچک بی احساستیروفیبان موثر در سکته ی واقعیت و انعکاسسازگاری با محیط بین اجزانگاه حقیقی نگاه به درون اترکیب حیوان و انسانگل خاردار، زیباستعدم درک