تاثیر رژیم گیاه خواری بر رشد و تکثیر سلولهای عصبي قسمت چهارم

تاثیر رژیم گیاه خواری بر رشد و تکثیر سلولهای عصبي(قسمت چهارم)

در قسمتهای گذشته تا حدی به این مطلب پرداخته شد که رژیم گیاه خواری صرف، نمي تواند امکانات لازم را برای رشد سريع سلولهای عصبی و تکثیر آنها فراهم کند، ولي بيان شد که رژیم گیاه خواری متناوب، می تواند نقش مفیدی در سلامت قلب و رگ ها و سلامتی کل بدن انسان داشته باشد.

در این قسمت به بیان نظرات برخی دانشمندان برجسته جهان در مورد رابطه گوشت خواری با رشد اندازه مغز می پردازیم.

(توضیح مختصر زمین شناسي: سنوزوييک دوره ایجاد حیات جدید است و شامل دو دوره ترشیری و کواترنري است و حدود 65 میلیونی سال را تا پیدایش انسان، در بر میگیرد.

ترشیری به پنج دوره تقسیم میشود که عبارتند از: پالئوس، ائوس، اولیگوسن، میوسن و پلیوسن

در طی دوره ترشیری میانی علف ها به سرعت گسترش پیدا کرده و دشت ها را پوشاندند. این عامل باعث پیدایش پستانداران علف خوار و پس از آنها پستانداران گوشت خوار شده است. همچنین در این دوران جانوران سم دار نیز ظهور پیدا کردند. در این دوره، گیاهان و جانوران به اشکال امروزی خود نزدیکتر میشود. در دوره ائوسن پرندگان بیدندان شبیه به پرندگان امروز ظاهر میشوند و پستانداران تقریبا در تمام محیطهای زیستی وجود داشتند.

پریماتها پس از حشره خواران و کمی قبل از گوشت خواران در اواسط پالئوسن ظاهر شدهاند.

دوره کواترنري یا دوره پیدایش انسان:

دوره کواترنری را اغلب به دو دوره پلئیتوسن و هولوسن تقسیم میکنند. پس از توسعه پريمات ها و گوشت خواران دیگر، نخستین موجودات دو پا با نام آردیثیبیکوس پیش از دوره کواترنري و در حدود 4 میلیون سال قبل پا به جهان گذاشت.)

( مقايسه جمجمه های حیوانات امروزی، ارزش فرضیه هاي «گریسون» را در مورد مغزهایی- که مدتها پیش از بین رفته اند- بیشتر می کند. او به این نتیجه رسید که اولا با گذشت میلیون ها سال، مغز(مستقل از رژیم خوراکی فرد) به تدریج بزرگ تر می شود.

گیاه خواران در هر دوره ی خاص، مغزی کوچکتر از گوشتخواران هم دوره ی خود- که آنها را شکار می کنند- دارند، اما گیاه خواران جدیدتر مغزشان از گیاه خواران قدیمی بزرگتر است. همچنین گوشت خواران جدیدتر نیز مغزی بزرگتر از گوشت خواران قدیمی تر دارند.) (ریچارد داوکینز، ساعت ساز نابینا، ص ۲۵۹.)

بر اساس متن بالا، رشد پایدار اندازه مغز را در طی زمان شاهد هستیم ولی سرعت افزایش اندازه مغز، وابسته به رژیم غذايي حيوان است یعنی اگر حیوان گوشت خوار را با حیوان گیاه خوار معاصر آن مقايسه کنیم اندازه مغز بزرگتری دارد ولی گياه خواران معاصرتر، مغزشان از گوشت خواران قدیمی تر بزرگتر است یعنی متغیر زمان، به تنهایی بر اندازه مغز تاثیر می گذارد و این جدای از گیاه خواری یا گوشت خواری حیوان است. جهان و قوانین آن مي کوشد تا ابزار هوش را توسعه دهد و اگر در دراز مدت نگاه کنیم، این کوشش، مستقل از رژیم غذایی حیوان است و برنامه ای درونی در نقشه حیات یا نقشه ژنتیکی جانداران هست که با برنامه ای قبلی و نه به صورت تصادفی و به صورت مستقل از شرایط محیطی موجودات، آنها را به سوی شناخت بیشتر و درک و احساسی بزرگتر و واکنشی برتر می برد. با این حال، شرايط محیطی و رژیم غذای خاص موجود زنده، میتواند این سیر را کوتاه يا بلند کند.

دکتر کارل ساگان، در مورد پيدايش حیات و هدف آن که ابزار شناخت و واکنش، یعنی ابزار هوش چنين می گوید:
(تعداد تمدن های پیشرفته ی موجود در کهکشان راه شیری، به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعداد سیارات پیرامون هر ستاره و احتمال پیدایش حیات بر آن، از آن جمله است. ولی به محض پیدایش زندگی در محیطی مناسب و ارائه ی فرصت بقا در آن، طی میلیاردها سال، طبق انتظار بسیاری از ما، زندگی به سمت پیدایش مخلوقات هوشمند توسعه می یابد.

البته مسیر آن تکامل میتواند با مسیر ما متفاوت باشد، زیرا توالی رویدادهایی که برای ما اتفاق افتاده - از جمله انقراض دایناسورها و آنچه در دوران جنگل های پلیوسن و پلیستوسن(پیدایش گوشت خواری و پیدایش نخستین موجود دو پا با مغز بزرگ)، رخ داده- ممکن است دقیقاً به همین صورت در هیچ سیاره ی دیگری در جهان رخ نداده باشد، ولی مسیرهای مختلف می تواند به نتایجی مشابه برسد. در این قضیه هیچ رمز و رازی نهفته نیست؛ طبیعی است که جانداران هوشمند، در قیاس با جانداران غیرهوشمند، عمری طولانی تر و ثمربخش تر داشته باشند.)(دکتر کارل ادوارد ساگان، نکاتی در مورد تکامل هوش انسان، ص ۱۳۶.)

باز می بینیم که شرایط مختلف و راههای گوناگون میتواند به نتایج یکسانی برسد و این نتیجه- که همان ایجاد و توسعه ابزار درک و احساس و واکنش به محیط است(توسعه ابزار هوشمندی و مغز )- مستقل از شرایط و رژیمهای خاص موجود زنده است،

ولی بر اساس مطلب گذشته، شرایط زندگی و کم و کاستها و نوع رژیم غذایی میتواند این فرایند را جلو و عقب کند.

رژیم گیاه خواری، هرچند در کوتاه مدت نسبت به رژیم گوشت خواری تاثیر کمتری را در بهبود ابزار هوش، بازی میکند ولی برنامه درونی موجودات- که نشان از خالقی هدفمند در ايجاد آنها دارد- و هدفش توسعه ابزار هوشمندی یا توسعه مغز است- هرگز مقهور سلطه طبیعت و گوشت خواری یا گیاه خواری و... نیست.

نتیجه گيری اخلاقی!:

من و تو هر کار کنیم و هر مسیری را برگزينيم؛ چه فقر یا ثروت مردم و چه گرسنه نگه داشتن يا سیر کردن آنها، چه گوشت خوار کردن یا گیاه خوار کردن آنها، برنامه خلقت به سوی باهوش تر کردن و توسعه انسان خواهد رفت.

چه ما مردم را تحقیر کنیم و زندانها را پر و بندگان خدا را اسیر کنيم و چه با فراهم کردن شرایط زندگی آزادانه و انسانی و عزتمندانه، سرعت پیشرفت را بیشتر کنیم، هر کار بکنیم ابزار هوشمندی در آینده توسعه خواهد یافت.

آنچه ما می کنیم عقب و جلو کردن ثانیه های رسیدن به این آغاز يا ساعت صفر است و آنچه میکنیم، نفرين یا تحسینی است که آیندگان هوشمندتر از ما، انجام خواهند داد.

سرنوشتجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی عامل کلیدی در کنترل کارآاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که خودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه آلزایمر و در محل کار ارزش خودت را بکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدیریت اینترنت بر جنگبزرگترین درد از درون است آیا هوش ارثی دریافتی از پرهبر حقیقیملاحظات بیهوشی قبل از جرتکامل مادی تا ابزار هوشمنقش زنجبیل در جلوگیری از زبان و بیان نتیجه ساختماانرژی خلا ممکن استنبرو و انرژی مداومتراشه مغز بدون واسطه ی دابزارهای بقا از نخستین هسرطان کمیت گراییحق انتخابهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق درونی به یگانگی خلقتاز تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهخدا موجود استبیهوش کردن در جراحی و بیمدر درمان بیماری مولتیپل NVG 291گیاه بی عقل به سوی نور میمراحل ارتقای پله پله کیهتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا تکامل و تغییرات ژنتیروح و آب حیاتمنابع انرژی از نفت و گاز تکامل شناخت انسان با کشفنمیتوان با بیرون انداختنسفر به مریخ در 39 روزانعطاف پذیری مکانیسمی علچرا مردم با زندگی میجنگنتشنچ پانایوتوپولوس تشنج اثرات مضر ماری جواناشیر و دوغ بادامحمله ویروس کرونا به مغزهوش مصنوعی درمانگر کامپیسایتهای دیگراز علم جز اندکی به شما دایک آلل ژنتیکی که از نئانددفاع از پیامبربا تعمق در اسرار ابدیت و درمان کارتی سل و تومور مغفیزیک هوشیاریگزیده ای از وبینار یا کنفمشکلات روانپزشکی پس از ستلاش ها برای کشف منابع جدآپومورفین در پارکینسونروش جدید تولید برقمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر نگاه و مشاهده ناظر نه روش تقویت مغزسلول بنیادی در درمان ایدای همه ی وجود منچراغ های متفاوت و نور یکسشاهکار قرنتصاویر زیبای رعد و برقاختلال در شناسایی حروف و حرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش عاطفی قسمت دومدو بیماری روانی خود بزرگ استخوان های کشف شده، ممکژن ضد آلزایمربارداری بدون رحمدرمان دارویی سرطان رحم بفراموشی و مسیر روحانیپیوند قلب خوک، به فرد دچامعجزه ی علم در کنترل کرونریسدیپلام تنها داروی تایتمدنی قدیمی در شمال خلیج آرامش عقلمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، مفید و بی خطرسندرم پیریفورمیستغییر دادن ژنها آیا روزی اینکه خانواده ات سالم بانظریه ی ریسمانشباهت زیاد بین سلول هاي عارتباط ماده و انرژیحس و ادراک قسمت نهمهیچ وقت خودت را محدود به دیوار همه اش توهم بوداطلاعات حسی ما از جهان، چکمالگرایی دشمن پیشرفتبحثی درباره هوش و تفاوتهدریا آرام نخواهد شد کشتی فضا و ذهن بازتو یک معجزه ایپیشینیان انسان از هفت میمغز و سیر تکامل ان دلیلی راه انسان شدن، راه رفتن وآشناپنداری چیستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتاثیر حرکات چشم بر امواج نوروپلاستیسیتی چیستسیاهچاله هاجنگ داده هااکنون را با همه ی نقص هایهمیشه چیزی برای تنهایی دصرع و درمان های آنارزش حقیقی زبان قسمت دومحس و ادراک قسمت بیست و یکبلوغ چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به دانشمندان یک فرضیه رادیککوچکی قلببدون بار گذشتهدرگیری مغزی در سندرم کووقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتو در میانه ی جهان نیستی مغز برای فراموشی بیشتر کرشد در سختی استافسردگی و ساختار مغزموفقیت هوش مصنوعی در امتتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استنکاتی در مورد تشنجسکوت، پر از صداجهان های بسیار دیگرهندسه ی رایج کیهانطی یکصد هزار سال اخیر هرچاز آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک- قسمت بیست و پبه خودت مغرور نشوداروی فامپیریدین یا نورلکپسول ژری لاکتبرخی مرزهای اخلاق و علوم آلودگی هوا چالش قرن جدیددغدغه نتیجه ی نادانی استقدرت ذهنتوهم و خیالنفرت، اسیب به خود استزنجیرها را ما باید پاره کامید نیکو داشته باش تا آنچگونه جمعیت های بزرگ شکل میگرن و روزه داریتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانساختار فراکتال وجود و ذهجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم به ما کمک میکند تا مواز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برخواب سالم عامل سلامتیبی سوادی در قرن 21داروی جدید ضد میگرنکتاب گران و پرهزینه شد ولمجرم، گاهی قربانی استبرخی سلولهای عصبی در تلاآنزیم تولید انرژی در سلوذرات کوانتومی زیر اتمی قلایو دوم دکتر سید سلمان فتوسعه برخی شغل ها با هوش نقش پیش زمینه ها و اراده زیباترین چیز در پیر شدنانقراض را انتخاب نکنیدچالش هوشیاری و اینکه چرا ما اشیا را آنطور که هستندتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از ما به جهان های متفاوت خودتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از سریع دویدن مهم نیستجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک بازی عادت همیشه خوب نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرخودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه ام اس مولتدر چه مرحله ای از خواب ، رکشیدن مادی روشی برای جلومداخله ی زیانبار انسانبسیاری از مجرمان، خودشانآیا هوش سریعی که بدون احسروی و منیزیم در تقویت استممانتین یا آلزیکسا یا ابتکامل مداومنقش زبان در سلطه و قدرت ازبان و بیان، در سایه پیشرانرژِی برای ایجاد اضطرابچت جی پی تیتراشه ها روی مغزابزارهای بقا ازنخستین همسرعت فکر کردن چگونه استحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی از عروسک تا کمعشق، شلوغ کردن نیستاز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغخدا نور آسمان ها و زمین ابیهوشی در بیماران دچار ادر دعواها چه میکنی؟فقر داده ها در هوش مصنوعیگیاه خواری و گوشت خوار کدمرز مرگ و زندگی کجاستتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا جنین انسان، هوشمندی روح در جهانی دیگر استمنابع انرژی از نفت و گاز تکامل، نتیجه ی برنامه رینمیتوان بر سیاه سیاه نوشسفر به درون سفری زیبااهرام مصر از شگفتی های جهچرا مغز انسان سه هزار سالتشنج چیستاجزای پر سلولی بدن انسان شیشه ی بازالتی و سیلیکونحمایت از طبیعتهوش مصنوعی درخدمت خلق وحازدواج های بین گونه ای، ریک جهش ممکن است ذهن انساندفاع در برابر تغییر ساختبا خودت نجنگدرمان پوکی استخوانفیزیک و هوشیاریگزارش یک مورد جالب لخته ومشکلات روانپزشکی در عقب تلاش های جدید در ALSآب زندگی است قسمت چهارممنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر نگاه انسان بر رفتاچه زیاد است بر من که در ایسلول بنیادین از مخاط بینای آنکه نامش درمان و یادشنزاع ها بیهوده استشاهکار شش گوشتصادف یا قوانین ناشناختهاختلالات مخچهحس متفاوتهوش عاطفی قسمت سومدو بار در هفته ماهی مصرف استروژن مانند سپر زنان دژنها نقشه ایجاد ابزار هوبازگشایی مجدد مطب دکتر سدرمان زخم دیابتی با تکنوفراموشی آرمانپیوند مدفوعمعجزه در هر لحظه زندگیریشه های مشترک همه ی موجوتمرکز و مدیتیشنآرامش(سکوت) stillness و تکاپومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، ترجمه ی فعالیت سندرم پای بی قرارتغییر زودتر اتصالات مغزیاین، فقط راه توستنظریه تکامل در درمان بیمشجاعت و ترسارتباط متقابل با همه ی حیحس و ادراک قسمت چهارمهیچ کاری نکردن به معنی چیدیوار، از ابتدا توهم بوداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردردبحثی درباره هوش و تفاوتهدریای خدافضای قلب منبع نبوغ استتو یک جهان در مغز خودت هسپیشرفت های باور نکردنی دمغز کوانتومیراه بی شکستآشتی بهتر استمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتاثیر دوپامین و سروتونیننوروز مبارکسیاهچاله های فضایی منابعجنبه های موجی واقعیتاکوییفلکسهمیشه چشمی مراقب و نگهباضایعه ی شبکه لومبوساکرالارزش حقیقی زبان قسمت سومحس و ادراک قسمت بیست و دوبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهز ذره، یک دنیاستدانشمندان ژنی از مغز انسکوچکترین چیز یک معجزه اسبدون زمان، ماده ای وجود نپروژه ی علمی پیوند مغز سادرگیری اعصاب به علت میتوقانون مندی نقشه ژنتیکی متوقف؛ شکستمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟رشد، رسیدن به یک هدف نیستاقلیت خلاقموفقیت در تفکر استتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنچگونه مولکول های دی ان ایسکوت، در برابر گزافه گویجهان هایی در جهان دیگرهندسه بنیادینطیف انسفالیت، گیلن باره از انفجار بزرگ تا انفجار وقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک- قسمت شصت و چهبه خودت نگاه کنداروی لیراگلوتیدکامپیوتر سایبورگبرخی نکات از گاید لاین پرآلودگی هوا و ویروس کروناذهن ما از در هم شکستن منبقدرت شناختی انسان، محدودتوهم وجودنقاشی هایی با بوی گذشته یزندگی فعال و مثبت روند آلامید نجاتچگونه حافظه را قویتر کنیمیگرن سردردی ژنتیکی که بتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانساختار شبکه های مغزی ثابجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم بدون توقفاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروخواب سالم عامل سلامتی و یبی شرمیداروی جدید ضد الزایمرکتاب زیست شناسی باورمحل درک احساسات روحانیبرخی سيناپسها طی تکامل و آواز خواندن در قفس، نشانرفلکس وتری با توضیح دکتر لازم است هیچ کاری نکنیدتوصیه های سازمان بهداشت نقش پیشرفته ی سلول های بنزیباترین چیز در افزایش سانواع سکته های مغزیچالش هوشیاری و اینکه چرا چالش هوشیاری و اینکه چرا ما با کمک مغز خود مختاريمتحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از سریعترین کامپیوتر موجودجایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن از بالا نگاه کنیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتخودت را از اندیشه هایت حفبیماری اسپینال ماسکولار در ناامیدی بسی امید استکشتن عقیده ممکن نیستمدارک ژنتیکی چگونه انسانبسیاری از بیماری های جدیآیا هشیاری کوانتومی وجودرویکردهای جدید ضایعات نخمن و وجود توهمیتکامل چشمنقش زبان در سلطه و قدرت ازبان و تکلم برخی بیماریهانسولینچت جی پی تیتراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزارهای بقای موجود زندهسطح آگاهی، رخدادهای زندگحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب حقوق نورولوواز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دخدا بخشنده است پس تو هم ببیوگرافیدر سال حدود 7 میلیون نفر فلج نخاعی با الکترودهای گیرنده باید سازگار با پیمرز بین انسان و حیوان کجاتفاوت های بین زن و مرد فقآیا جهان ذهن و افکار ما مروح رهاییمنابع انرژی از نفت و گاز تکثیر سلول در برابر توقف نمای موفقیتسفر تجهیزات ناسا به مریخ اولویت بندی ها کجاستچرا مغزهای ما ارتقا یافت تشنج و حرکات شبه تشنجی قااجزایی ناشناخته در شکل گشکل های متفاوت پروتئین هحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاسکلت خارجی در درمان اختیک رژیم غذایی جدید، می تودقیق ترین تصاویر از مغز ابا خدا باشدرمان پوکی استخوانفیزیک آگاهیگشایش دروازه جدیدی از طرمشاهده گر جدای از شیء مشاتلاش های جدید در درمان فرآب زندگی است قسمت هفتممنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر نگاه انسان بر رفتانه عدم مطلق بلکه عدم با قسلول عصبی شاهکار انطباق ای جان جان بی تن مرونزاع بین جهل و علم رو به پشاید گوشی و چشمی، آماده شتضادهای علمیاختلالات حرکتی در انسانحس چشایی و بویاییهوش عاطفی قسمت ششمدو برابر شدن خطر مرگ و میاسرار آفرینش در موجژنها ، مغز و ارادهبازگشت از آثار به سوی خدادرمان ساده ی روماتیسمفرایند پیچیده ی خونرسانیپیوند مدفوع در درمان بیممعرفی مورد نادر بیماری گریشه های مشترک حیاتتمرکز بر هدفآزمون تجربی، راهی برای رمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم پس از ضربه به سرتغییر عمودی سر انسان از پاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیمشرکت نورالینک ویدیویی ازارتباط چاقی و کاهش قدرت بحس و ادراک قسمت نوزدهمهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدید تو همیشه محدود به مقداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرد ناشی از تنگی کانابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک فرد دیگر و رفتارهای افضای خالی ای وجود نداردتو کجای جهانیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز آیندگان چگونه است ؟راه طولانی را به سلامت گذآغاز فرایند دانستنمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتاثیر دپاکین بر بیماری منوروز یا روز پایانیسیاهچاله ها، دارای پرتو جنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه اطمینان تو بر خدا بضایعه ی عروقی مخچهارزش خود را چگونه میشناسحس و ادراک قسمت بیست و سوبنی عباس، ننگی بر تاریخهزینه ای که برای اندیشیددانشمندان پاسخ کوانتومی کووید نوزده و خطر بیماری بر کسی اعتماد نکن مگر اینپروانه ی آسمانیدرب بسته با غیر خود باز مقانون گذاری و تکاملتولید مولکول جدید توسط همغز بزرگ چالش است یا منفعز گهواره تا گوراقیانوس نادانیمولکول ضد پیریتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینچگونه میتوان با قانون جنسکته مغزیجهان یکپارچههندسه در پایه ی همه ی واکطبیعت موجی جهاناز بار خود بکاه تا پرواز وقتی خورشید هست شمع به کاحسن یوسف باغچه ی منبه دنبال رستگاری باشداروی کنترل چربی خونکاهش میل جنسی در ام اسبرخی نرمش ها برای درد زانآلودگی هوا و پارکینسونذهن چند جانبه نیازمند نگقدرت عشقتوهم وجودچقدر به چشم اعتماد کنیمزندگی هوشمند در خارج از زامید یا ناامیدی؟نگاه من، نگاه تو و یا حقیمیگرن شدید قابل درمان استاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانسادیسم یا لذت از آزار دادجهانی در ذهنهوش مصنوعی الفاگوعلم در حال توسعهاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از خواب عامل دسته بندی و حفطبی عدالتی در توزیع واکسن داروی سل سپتکتاب طبیعت در قالب هندسهمحل درک احساسات روحانی دبرداشت مغز ما از گذر زمانآینه در اینهرفتار مانند بردهلبخند بزن شاید صبح فردا زتوصیه های غیر دارویی در سنقش آتش در رسیدن انسان بهزیر فشار کووید چه باید کرانیس بی کسانانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا ما بخشی از این جهان مرتبطتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از سرکه انگبین عسلی مفید برجاذبههوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن خوب حرف بزنیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توخودروهای هیدروژنیبیماری اضطراب عمومیدر هم تنیدگی مرزها و بی مگل خاردار، زیباستمروری بر تشنج و درمان هایبسیاری از بیماری های جدیآیا واکنش های یاد گرفته ورویا و واقعیتمن کسی در ناکسی دریافتم تکامل و ارتقای نگاه تا عمنقش سجده بر عملکرد مغززبان و شناخت حقیقت قسمت چانسولین هوشمندنتایج نادانی و جهلتراشه ی بیولوژِیکابزارهای بقای از نخستین سعی کن به حدی محدود نشویحقیقت افرادهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب سیاتیکاز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندخدای رنگین کمانبیوگرافیدر عید نوروز مراقب تصادف فلج بل، فلجی ترسناک که آنگالکانزوماب، دارویی جدیمرز جدید جستجو و اکتشاف، تفاوت های تکاملی در مغز وآیا جهش های ژنتیکی، ویروروزه داری متناوب، مغز را منابع انرژی از نفت و گاز تأثیر نیکوتین سیگار بر منمایش تک نفرهسفر دشوار اکتشافاولین قدم شناخت نقص های خچرا ویروس کرونای دلتا واتشنج به صورت اختلال رفتااحیای بینایی نسبی یک بیمشکل پنجم مادهحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی، کیفیت فریب ماسکار، لگوی هوشمندیکی از علل محدودیت مغز امدل به دریا بزنبا طبیعت بازی نکندرمان آرتروز با ورزش موضفیزیکدانان ماشینی برای تپل جویی اصفهانمشاهده آینده از روی مشاهروش صحبت کردن در حال تکامتلاش های جدید در درمان سرآب زندگی است قسمت اولمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر هوش مصنوعی بر مغزنهایت معرفت و شناخت درک عسلول عصبی، در محل خاص خودایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین علم و نادانی رو شاید درست نباشدتظاهر خوابیده ی مادهاختلالات صحبت کردن در انحس و ادراک (قسمت اول )هوش عاطفی بیشتر در زناندو برابر شدن خطر مرگ و میاسرار بازسازی اندام هاژنهای مشترک بین انسان و وبازگشت به ریشه های تکاملدرمان سرگیجه بدون نیاز بفرایند تکامل و دشواری هاپیوند مغز و سر و چالشهای معرفت و شناختریشه های اخلاقتمرکز بر امروزآزمون ذهنی گربه ی شرودینمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم جدایی مغزتغییرات منطقه بویایی مغزاینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمشربت رب انارارتباط هوش ساختار مغز و ژحس و ادراک قسمت هفتمهیچ کس حقیقت را درون مغز دیدن خدا در همه چیزاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد و علل آنبحثی درباره هوش و تفاوتهدرک نیازمند شناخت خویش اقفس دور خود را بشکنتو کز محنت دیگران بی غمیپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز اندامی تشنه ی انرژی ارابطه تشنج و اوتیسمآغاز فصل سرما و دوباره تکمنبع هوشیاری در کجاست؟ قتاثیر داروهای ضد التهاب نورالژیسیاهچاله و تکینگی ابتدایجنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه به آنچه داری، خوشنضایعات در عصب زیر زبانیاز فرد ایستا و متعصب بگذرحس و ادراک قسمت بیستمبه قفس های سیاهت ننازهزینه سنگین انسان در ازادانشمندان اولین سلول مصنکودک هشت ساله لازم است آدبرلیتیونپرواز از نیویورک تا لوس آدرختان چگونه بر تشکیل ابقانون جنگلتولید مثل اولین ربات های مغز بزرگ چالشهای پیش روزمین در برابر عظمت کیهانالکترومغناطیس شنوایی و همولتیپل اسکلروز در زنان تاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دچگونه مغز ما، موسیقی را پسکته ی مغزی در جوانانجهان یکپارچههندسه زبانِ زمان استطبیعت بر اساس هماهنگیاز بحث های کنونی در ویروسوقتی ریشه ها عمیقند از چیحساسیت روانی متفاوتبه زودی شبکه مغزی به جای داروی تشنجی دربارداریکاهش مرگ و میر ناشی از اببرخی نرمش ها برای زانوآلزایمرذهن هوشیار در پس ماده ی مقسم به فقرتوهم بی خدایینقش قهوه در سلامتیزندگی و داراییامید جدید بر آسیب نخاعینگاه مادی غیر علمی استمیاستنی گراویس بدون آنتیتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانسازگاری با محیط بین اجزاجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی اکنون می توانعلم راهی برای اندیشیدن ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهخواص فلفل سبزبیمار 101 ساله، مبتلا به سداروی ضد چاقیکتاب، سفری به تاریخمحدودیت چقدر موثر استبرداشتت از جهان رو زیاد آیندهرفتار وابسته به شکللحظات خوش با کودکانتوصیه هایی در مصرف ماهینقش انتخاب از طرف محیط، نزیرفون داروی ضد ام اسنقش اتصالات بین سلولهای زیرک ترین مردمانگشت نگاری مغز نشان میدچالش های ایستادن بر دو پاما تحت کنترل ژنها هستیم یتخریب مغز به دلیل کمبود بابزار بقای موجود زنده از سرگیجه از شایعترین اختلاجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کردن به نعمتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرخورشید مصنوعیبیماری بیش فعالیدر هم تنیدگی کوانتومیگل درون گلدانمرکز هوشیاری، روح یا بدن بشکه ای که ته نداره پر نمآیا یک، وجود داردرویا و کابوسمن پر از تلخیمتکامل و ریشه ی مشترک خلقتنقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت اانسان قدیم در شبه جزیره عنجات در اعتماد به خودتربیت کودکان وظیفه ای مهابزارهای دفاعی و بقای موشلیک فراموشیحقیقت انسانهوش مصنوعی از عروسک تا کمعضلانی که طی سخن گفتن چقداز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریخدایی که ساخته ی ذهن بشر بیان ژن های اسکیزوفرنی ددرمان نگهدارنده ی اعتیادفلج خوابگام کوچک ولی تاثیرگذارمرزهای حقیقی یا مرزهای تتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجروزه داری و التهاب زیانبمنابع انرژی از نفت و گاز تأثیر نگاه انسان بر رفتاچند نرمش مفید برای کمردرسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد PML به دنبال تکچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تشنج عدم توازن بین نورون احیای بینایی نسبی یک بیمحافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی، اتفاقات و تحاساس انسان اندیشه و باور یافته های نوین علوم پرده دلایلی که نشان میدهد ما ببالای هر دستی، دستی هستدرمان ام اس(مولتیپل اسکلفال نیکوپل خواجو اصفهانمشاهدات آمیخته با اشتباهروشهای نو در درمان دیسک بتلاش های جدید شرکت نورالآب زندگی است قسمت دوممنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر ویتامین دی بر بیمانهایت در بی نهایتسلولهای ایمنی القا کنندهایمپلانت مغزینزاع بین علم و جهل رو به پشایسته نیست در جیب خود قرتظاهری از ماده است که بیداختلالات عضلانی ژنتیکحس و ادراک (قسمت دوم )هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو داروی جدید برای میاستاصفهان زیباژنهای هوش ، کدامندبازخورد یا فیدبکدرمان سرگیجه بدون نیاز بفرایند حذف برخی اجزای مغپیوند اندام از حیوانات بمغز فکر میکند مرگ برای دیرژیم های غذایی و نقش مهم تمساح حد واسط میان مغز کوآزمون ذهنی گربه شرودینگرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم دزدی ساب کلاوینتغییرات مغز پس از 40 سالگیایندرالنعناعشربت ضد خلطارتباط پیوسته ی جهانحس و ادراک قسمت هفدهمهیچ اندر هیچدیدگاه نارسای دوگانه ی ماعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش منابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک و احساسقفس ذهنتو پیچیده ترین تکنولوژی پیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز انسان ایا طبیعتا تمارادیوی مغز و تنظیم فرکانآغاز مبهم آفرینشمنبع هوشیاری در کجاست؟(قتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اکسی توسین و تکامل پیش انورالژی تریژمینالسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهل مقدسهمیشه داناتر از ما وجود دضرورت زدودن افکاراز مخالفت بشنوحس و ادراک قسمت دهمبه مغز خزندگان خودت اجازهزاران سال چشم های بینا ودانشمندان تغییر میدان مغکودک ایرانی که هوش او از برنامه و ساختار پیچیده مپروتئین های ساده ی ابتدادرختان اشعار زمینقانون جنگلتولید یا دریافت علممغز بزرگ و فعال یا مغز کوزمین زیر خلیج فارس تمدنی الکتروتاکسی(گرایش و حرکمواد کوانتومی جدید، ممکنتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازچگونه مغز پیش انسان یا همسال سیزده ماههجهان کنونی و مغز بزرگتریهندسه، نمایشی از حقیقتطعمه ی شبکه های ارتباط اجاز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میخفاش کور و انسان بینا؟به زیر پای خود نگاه نکن بداروی جدید ALSکاهش التهاب ناشی از بیمابرخی نرمش های گردنآملودیپین داروی ضد فشار ذهن و زندگیقضاوت ممنوعتوهم تنهایینقش مهاجرت در توسعه نسل ازندگی بی دودامید درمان کرونا با هماننگاه محدود و تک جانبه، مشمیدان مغناطيسي زمین بشر تاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانستم با شعار قانون بدترین جهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک های بعلم ساختن برج های چرخاناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص منیزیمبیمار مرکز تنفس سلولیداروی ضد چاقیکتابخانهمحدودیت های حافظه و حافظبررسي علل احتمالي تغيير آینده ی انسان در فراتر ازرفتار اجتماعی انسان، حاصلرزش ناشی از اسیب به عصبتوضیحی ساده در مورد هوش ملرزش دست ها و گردن و سر ETتوضیحات دکتر فاطمی در مونقش تیروئید در تکامل مغززیست شناسی کل در جزء فراکانتقال ماده و انرژیچالش کمبود اندام برای پیمانند کودکان باشیدتداوم مهم است نه سرعتابزار بقای موجود زنده از سرگردانیجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت بد را ترک کناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدخوش قلبی و مهربانیبیماری تی تی پیدر هم تنیدگی کوانتومی و پگل زندگیمرکز حافظه کجاستبشریت از یک پدر و مادر نیآیا کیهان می تواند یک شبیرویا و خبر از آیندهمن بی من، بهتر یاد میگیرمتکامل ابزار هوش ، راه پر نقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت دانسان میوه ی تکاملنجات در راستگوییترجمه فعالیت های عضله به ابعاد و نیازهای تکاملیشلیک فراموشیحقیقت اشیاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایاناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قخدایا جز تو که را دارمبیان حقیقتدرمان نابینایان آیا ممکنفلج خواب چیستگامی در درمان بیماریهای مزایای شکلات تلخ برای سلتفاوت ایستایی و تکاپوآیا خداباوری محصول تکاملروزه داری و بیمار ی ام اس منابع انرژی از نفت و گاز تأثیر شیرینی های حاوی لوچند جهانیسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد پیوند سر در انچرا پس از بیدار شدن از خوتشویق خواندن به کودکاناحتیاط در ورزش زانو در خاحافظه های کاذبهوش احساسیاستفاده از مغز، وزن را کمیاد گرفتن مداومدنیا فریب و سرگرمیبالاترین هدف از دولتدرمان با سلول های بنیادیفاکسیبتپلاسمای غالبمطالبه ی حق خودروشهای شناسایی قدرت شنواتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت سوممنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر ویروس کرونا بر مغز نهادینه سازی فرهنگ اختلاسلولهای بنیادی مصنوعی درایمپلانت مغزی و کنترل دو نسبیت عام از زبان دکتر برشادی، پاداش انجام وظیفهتعویض دارو در تشنجاختراع جدید اینترنت کوانحس و ادراک قسمت 67هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو سوی واقعیتاصل بازخوردژنهای حاکم بر انسان و انسبازسازي مغز و نخاع چالشی درمان سرگیجه بدون داروفراتر از دیوارهای باورپیوند اندام حیوانات به امغز قلبرژیم های غذایی و نقش مهم تنفس هوازی و میتوکندریآزادی در چیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهسندرم سردرد به دلیل افت فتغییرات آب و هوایی که به ایپیداکرینهفت چیز که عملکرد مغز تو شش مرحله تکامل چشمارتباط انسانی، محدود به حس و ادراک قسمت هجدهمهیچگاه از فشار و شکست نتردیروز و امروزکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبحثی درباره احساسات متفادرک کنیم ما همه یکی هستیمقفس را بشکنتو آرامش و صلحیپیشرفتی مستقل از ابزار همغز انسان برای ایجاد تمدراز تغییرإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَمنبع خواب و رویاتاثیر درجه حرارت بر مغزاکسکاربازپین در درمان تشنوزاد ناشنوای متولد شده،سیاهچاله ی تولید کنندهجهان فراکتالهمیشه راهی هستضرب المثل یونانیاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت دوازدهمبه نقاش بنگرهستي مادي ای که ما کوچکتردانشمندان روش هاي جدیدی کودکان مهاجربرنامه ی مسلط ژنها در اختپروتز چشمدرد و درسقانونمندی و محدودیت عالمتولید پاک و فراوان انرژیمغز بزرگترین مصرف کننده زمان چیستالکترودهای کاشتنیموجود بی مغزی که می تواندتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هموساپينس بر زمین سانسور از روی قصد بسیاری جهان کاملی در اطراف ما پرهنر فراموشیظهور امواج مغزی در مغز مصاز تلسکوپ گالیله تا تلسکویتنام نوعی کرونا ویروس خفاش با شیوع همه گیری جدیبه سیاهی عادت نکنیمداروی جدید s3 در درمان ام کاهش حافظه هرچند فرایندیبرخی یونها و مولکول های مآموزش نوین زبانذهن و شیمی بدنقطار پیشرفتتوهم جدایینقش میدان مغناطیسی زمین زندگی در جمع مواردی را برامیدهای جدید برای بازیابنگاه کلی نگرمیدان های مغناطیسی قابل تاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانستم، بی پاسخ نیستجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص میوه ی بهبیماری لبر و نابینایی آنداروی ضد تشنج با قابليت تکجای مغز مسئول پردازش تجمحدودیت درک انسانبررسی مغز با امواج مادون آینده ی علم و فیزیک در60 ثرقیبی قدرتمند در برابر مرقابتی بی هدف یا رقابتی هلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتیوتیکسن داروی ضد جنوننقش حفاظتی مولکول جدید دزیست شناسی باور حقیقت یا انتروپی و هوشیاریچالش دیدگاه های سنتی در بمانند آب باشتداخل مرزها و صفات با بینابزار بقای موجود زنده از سربازان ما محققا غلبه می جدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت دادن مغز بر تفکراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنخوش خیالی و خوش بینیبیماری خود ایمن اعصاب محدر هم تنیدگی کوانتومی و دگلوله ی ساچمه ایمرکز حافظه کجاستبعد پنجمآیا گذشته، امروز وآینده رویا بخشی حقیقی از زندگی مننژیتتکامل تکنولوژینقش غذاها و موجودات دريازبان و شناخت حقیقت قسمت سانسان ها می توانند میدان نخاع ما تا پایین ستون فقرترجمه ی فعالیت های عضله بابعاد اضافه ی کیهانشنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایاناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریخرما منبع بسیار خوب آنتی بیداری معنوی یعنی دوستی درمان های اسرار آمیز در آفلج دوطرفه عصب 6 چشمگامی در درمان بیماریهای مسمومیت دانش آموزان بی گتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا دلفین ها می تواند از روزه داری سلول های بنیادمنابع انرژی از نفت و گاز تئوری تکامل امروز در درمچند جهانیسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین هیبرید بین انسان و چرا ارتعاش بسیار مهم استشکرگزار هر چیزی باش که داتشخیص ژنتیکی آتروفی های احتیاط در تعویض داروهاحافظه و اطلاعات در کجاست هوش احساسیاستفاده از نظریه ی تکامل یاد بگیر فراموش کنیدنیا مکانی بسیار اسرارآمباهوش ترین و با کیفیت تریدرمان تومورهای مغزی با افاجعه ی جهل مقدسپمبرولیزوماب در بیماری چمطالبی در مورد تشنجروشی برای بهبود هوش عاطفتلاش در تولید انرژی به رنآب، زندگی است(قسمت پنجم)منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر ژنها بر اختلالات خچهار میلیارد سال تکامل بسلام تا روشناییایمپلانت مغزی کمک میکند چسبیدن به خود، مانع بزرگ شب سیاه سحر شودتعامل انسان و هوش مصنوعیادامه بحث تکامل چشمحس و ادراک قسمت 74هوشمندی کیهاندولت یا گروهکاصل در هم تنیدگی و جهانی کفش و کتابباغچه ی مندرمان سرطان با امواج صوتفرار در فرار از میزبان، دپیوند سر آیا ممکن استمغز ما کوچکتر از نیم نقطهرژیم ضد التهابیتنفس هوازی و میتوکندریآزادی عقیده، آرمانی که تمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله مهم در تشسوی ما آید نداها را صداتغییرات تکاملی سر انسان ایا کوچک شدن مغزانسان الهفت سین یادگاری از میراث ششمین کنگره بین المللی سارتباط از بالا به پایین محس و ادراک قسمت هشتمهیپرپاراتیروئیدیسمدیسک گردنکنگره بین المللی سردرد دبحثی درباره احساساتی غیردرک احساسات و تفکرات دیگقله برای دیدن نه برای به تو افق رویداد جهان هستیپپوگستمغز انسان برای شادمانی طراست دستی و چپ دستیافت فشار خون ناگهانی در ومنتظر نمان چیزی نور را بهتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر فقط مردم میفهمیدند کنوسانات کوانتومی منبع ماسیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان قابل مشاهده بخش کوچهمیشه عسل با موم بخوریمضربه مغزی در تصادف راننداز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سومبه نقاش بنگرهستی ما پس از شروعی چگال دانشمندان روشی برای تبدیکودکان میتوانند ناقل بی برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پروتز عصبی برای تکلمدرد باسن و پا به دلیل کاهقارچ بی مغز در خدمت موجودتولید اندام با چاپ سه بعدمغز حریص برای خون، کلید تزمان و مکان، ابعاد کیهان الگو نداشتیمموجودات مقهور ژنها هستندتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هوشیاری خود را توسسانسور بر بسیاری از حقایجهان پیوستههنر حفظ گرهظرف باید پر شود چه با چرک از تکنیکی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحخلا، حقیقی نیستبه سخن توجه کن نه گویندهداروی جدید لنفوم و لوکمیکاهش دوپامین عامل بیماریبرخی اثرات مضر ویتامین دآمارهای ارائه شده در سطح ذهن پر در برابر آگاهیقطره قطرهتوهم جدایی و توهم علمنقش محیط زندگی و مهاجرت دزندگی در سیاهچالهامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه انسان محدود به ادرامیدان های کوانتومی خلاتاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانستون فقرات انسان دو پا جلجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتخواص هلو برگ هلوبیماری میاستنی گراویسداروی ضد تشنج با قابليت تکرونا چه بر سر مغز می آورمخچه فراتر از حفظ تعادلبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینده با ترس جمع نمیشودبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا فراموشی حتمی استرموزی از نخستین تمدن بشرلزوم گذر انسان از حدها و تیک و اختلال حرکتینقش حیاتی تلومر دی ان آ دزیست، مرز افق رویداد هستانتظار گذر تندباد؟چاالش ها در تعیین منبع هوماه رجبترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از سربرولایزینجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی از عروسک بازی عارضه جدید ویروس کرونا ساز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناخوشبختی چیستبیماری دویکدر هر سوراخی سر نکنگلوئونمرکز خنده در کجای مغز استبعد از کروناآیا پیدایش مغز از روی تصارویا تخیل یا واقعیتمن، ما یا چی؟تکامل جریان همیشگی خلقتنقش غذاها در کاهش دردهای زبان جانسوزانسان یک کتابخانه استنخاع درازتر یا کوتاهتر کترجمه ای ابتدایی از اسراابعاد بالاترشناخت ناشناختهحقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغیرقابل دیدن کردن مادهاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرنخسته نباشی بابابیداری و خواب کدام بهتر ادرمان های بیماری آلزایمرفن آوری های جدید علیه شناگاهی لازم است برای فهم و مسمومیت دانش آموزان، قماتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا دلفین ها میتوانند باروزهای بد باقی نمیماندمنابع انرژی از نفت و گاز تئوری تکامل در پیشگیری و چند جهانی و علمسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین تصویر در تاریخ از سچرا به هم اعتماد نمیکنیمشکست حتمیتشخیص آلزایمر سالها قبل احساس گذر سریعتر زمانحافظه و اطلاعات در کجاست هوش بشری تهدید برای بشریاستفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مهارت های جدید ددنیای شگفت انگیز کوانتومباور و کیهان شناسیدرمان تشنجفارغ التحصیلان، فقیر و دپنج اکتشاف شگفت آور در مومطالعه ای بیان میکند اهدروشی جدید در درمان قطع نختلاشی برای درمان قطع نخاآتاکسیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر کلام در آیات کلام بچهار ساعت پس از کشتار خوکسلاح و راهزنیایمپلانت نخاعی میتواند دنسبت ها در کیهانشبیه سازی میلیون ها جهان تعامل انسان با هوش مصنوعاداراوون تنها داروی تاییحس و ادراک قسمت 75هوشیاری و وجوددونپزیل در بیماران قلبی اصل علت و تاثیرکل اقیانوس در یک ذرهبترس از اینکه کسی، به درگدرمان ضایعات نخاعیفرد موفقپیوند سر برای چه بیمارانمغز مانند تلفن استرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتنفس بدون اکسیژنآزار حقیقیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله برای تاییسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغذیه بر ژنها تاثیر داردایا این جمله درست است کسیهم نوع خواری در میان پیشیشعار و عملارتباط بین هوش طبیعی و هوحس و ادراک قسمت هشتاد و ناعتماد به خودهاوکينگ پیش از مرگش رسالدیستونی قابل درمانکنگره بین المللی سردرد دبحران ذهن فیلمی قابل تامدرک تصویر و زبان های مخلتقله سقوطتو انسانی و انسان، شایستپایان، یک آغاز استمغز انسان برای شادمانی طرجزخوانی هایی که امروز بافت هوشیاری به دنبال کاهمنتظر نتیجه ی کارهایت باتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر میدانی مصیبت بزرگتر نوشیدن چای برای مغز مفید سیاره ی ابلهانجهان موازی و حجاب هاهمیشه، آنطور نیست که هستضررهای مصرف شکر و قند بر از نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه نادیدنی ایمان بیاورهشت توصیه برای کاستن از ددانش، قفل ذهن را باز میکنکودکان گذشته به آینده فکبرین نت به جای اینترنتپرورش مغز مینیاتوری انسادرد زانو همیشه نیاز به جرقبل و بعد از حقیقتتولید سلولهای جنسی از سلمغز در تنهایی آسیب میبینزمان و گذر آن سریع استالگو و عادت را بشکن و در امورد نادر همپوشانی دو بیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه واکسن کرونا را توزسانسور ذهنجهان پیوستههنر رها شدن از وابستگیظرفیت مغز چقدر استاز تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E در چه مواد غذایخلا، خالی نیستبهبود حافظه پس از رخدادهداروی جدید میاستنی گراویکاهش سن بیولوژیکی، تنها برخی اختلالات عصبی مثانهآن چیزی که ما جریان زمان ذهن تو همیشه به چیزی اعتقلمس کوانتومیتوهم جسمنقش مرکز تنفس سلولی در بیزندگی زمینی امروز بیش از امیدوارینگاه از بیرون مجموعهمیدان بنیادین اطلاعاتتاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانستارگانی قبل از آغاز کیهجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی علائم عصبی آلزایمر، با ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازخواص هندوانهبیماری های میتوکندریداروی ضد تشنج توپیراماتکریستال هامخچه ، فراتر از حفظ تعادلمخچه ابزاري که وظیفه آن فبررسی بیماری التهابی رودآیا ممکن است موش کور بی مرمز و رازهای ارتباط غیر کلزوم سازگاری قانون مجازاتیکاگرلور داروی ضد انعقانقش خرچنگ های نعل اسبی درزاویه نگاه ها یکسان نیستانحراف و حقیقتنابینایی در نتیجه ی گوشی ماپروتیلینتروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرنجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عبارت های مبهم مانند انراز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شخوشبختی دور از رنج های مبیماری دیستروفی میوتونیدر والنتاین کتاب بدید همگمان میکنی جرمی کوچکی در مرگ چیستبعد از کروناآیا آگاهی پس از مرگ از بیرویا حقی از طرف خدامنابع انرژي پاک سرچشمه حتکامل داروینی هنوز در حانقشه مغزی هر فرد منحصر بهزبان ریشه هایی شناختی اسانسان باشنخستین تمدن بشریترس و آرمان هااتفاق و تصادفشناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی به کمک هوش طبیغار افلاطوناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعخطا در محاسبات چیزی کاملبیرون اصل است یا دروندرمان های بیماری اس ام ایفناوری هوش مصنوعی نحوه خگاهی مغز بزرگ چالش استمسیر دشوار تکامل و ارتقاتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا دست مصنوعی به زودی قاروزهای سختمنابع انرژی از نفت و گاز تئوری جدید، ویران کردن گچند روش ساده برای موفقیتسفری به آغاز کیهاناولین دارو برای آتاکسی فچرا بیماری های تخریبی مغشکستن مرز دور مغزتشخیص ایدزاحساسات کاذبحافظه و اطلاعات در کجاستهوش در طبیعتاستفاده از انرژی خلایادگیری هوش مصنوعی، عمیقدنیایی پر از سیاهچاله باید از انسان ترسیددرمان جدید ALSفاصله ها در مکانیک کوانتپول و شادیمعمای اخلاقی قطارروشی جدید در درمان نابینتلاشی تازه برای گشودن معآتاکسی فریدریشمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر کپسول نوروهرب بر ننون و القلمسلسله مباحث هوش مصنوعیایمپلانت استخوانی در آسینسبت طلایی، نشانه ای به سشبیه سازی سیستم های کوانتعداد کلی ذهن ها در جهان ادب برخورد با دیگرانحس و ادراک قسمت 78هوشیاری و افسردگیدوچرخه در کاهش دردهای کماصل عدم قطعیت از کوانتوم کلمات بلند نه صدای بلندبحتی علمی درباره تمایل بدرمانهای بیماری پارکینسفرد یا اندیشهپیوند سر، یکی از راه حلهامغز مادران و کودکان در زمرژیم غذایی سالم و ضد التهآزار دیگری، آزار خود استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله تعیین محلسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت و دستکار ی حافظهایا ابزار هوشمندی یا مغز همه چیز موج استصبور باشارتباط شگفت مغز انسان و فحس و ادراک قسمت هشتاد و شاعتماد بی موردهاوکينگ پیش از مرگش رسالدژا وو یا اشنا پنداریکنترل همجوشی هسته ای با هبخش فراموش شده ی حافظهدرک حقیقت نردبان و مسیری قلب های سادهتو با همه چیز در پیوندیپاکسازی مغزمغز انسان رو به کوچک تر شرحم مصنوعیافتخار انسانمنتظر زمان ایده آل نشوتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نیروی مغناطیس نباشد نوعی سکته مغزی ، وحشتناک سیاره ابلهانجهان ما میتواند به اندازهمکاری یا رقابتضررهای شکر بر سلامت مغزاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و ششمبه هلال بنگرو هر کس تقوای خدا پیشه کندانش، یک انسان را ناسازگکودکان خود را مشابه خود تبرای یک زندگی معمولیپرکاری تیروئیددردهای سال گذشته فراموش قبل از آغازتولترودینمغز را از روی امواج بشناسزمان و صبرالگوی بنیادین و هوشیاریموسیقی نوتاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانچگونه آن شکری که می خوریمساهچاله ها تبخیر نمیشودجهان پر از چیزهای اسرار آهنر، پر کردن است نه فحش دعقل مجادله گراز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کاخلاصه ای از مطالب همایش مبهداشت خوابداروی جدید کنترل قند خونکایروپاکتیک چیستماست مالیبرخی اصول سلامت کمرآنچه می دانم، آنچه را میخذهن خود را مشغول هماهنگیلووفلوکساسینتوهمات و شناخت حقیقتنقش نگاه از پایین یا نگاهزندگی زودگذرامیدواری و مغزنگاه از دور و نگاه از نزدمیدازولام در درمان تشنج تاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانسخن نیکو مانند درخت نیکوجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی علت خواب آلودگی بعد از خواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسخواص اناربیماری های مغز و اعصاب و داروی ضد جنون در درمان تیکریستال زمان(قسمت اولکریستال زمان(قسمت دوم)مخچه تاثیر گذار بر حافظهبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا ما کالا هستیمرمز گشایی از اتصالات مغزلزوم سازگاری قانون مجازاتیروفیبان موثر در سکته ی نقش داروهاي مختلف معروف زاوسکا درمان گوشراندوه در دنیا استناتوانی از درمان برخی ویماجرای جهل مقدستری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرن در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عجول نباشاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دخیالپردازی نکنبیماری سلیاکدر یک فراکتال هر نقطه مرکگنجینه ای به نام ویتامین مرگ و میر پنهانبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا امکان بازسازی اندامهرویاها از مغز است یا ناخومنابع انرژی از نفت و گاز تکامل داروینی هنوز در حانقشه های مغزی جدید با جزیزبان شناسی مدرن در سطح سلانسان جدید از چه زمانی پانخستین تصویر از سیاهچالهترسان نیستیاتوبان اطلاعات و پلِ بینشناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت راستین انسان علم بهوش مصنوعی به شناسایی کاغرور و علماز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر دردخطا در محاسبات چیزی کاملبیست تمرین ساده برای جلودرمان های جدید ALSفواید روزه داری متناوبگاهی جهت را عوض کنمسئول صیانت از عقیده کیستقلید از روی طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاروزهای سخت میگذردمنابع بی نهایت انرژی در دتا 20 سال آینده مغز شما به چندین ماده غذایی که ماننسقوط درون جاذبه ای خاص، چاولین دروغچرا حیوانات سخن نمی گوینشگفت نیست من عاشق تو باشمتصویر خورشید یا خود خورشاخلاق و علوم اعصابحافظه ی هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11استفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است دنیا، هیچ استبابا زود بیادرمان جدید مولتیپل میلومفاصله ی همیشگی تصویر سازپول و عقیدهمعماری، هندسه ی قابل مشاروشی جدید در درمان سکته متلاشی جدید در درمان ام اسآتاکسی مخچه ای خودایمنمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر کپسول نوروهرب بر تنوآوری ای شگفت انگیز دانسلطان جنگل یا صاحب ملکوتایمان به رویانشانه های گذشته در کیهان شبکه های مصنوعی مغز به درتعذیه ی ذهنادراک ما درک ارتعاشی است حس و ادراک قسمت 82هوشیاری کوانتومیدوچرخه سواری ورزشی سبک و اصل، روان و نفس استکلوزاپین داروی ضد جنونبحث درباره پیدایش و منشا درماندگی به دلیل عادت کرفرد حساس از نظر عاطفی و بپیوندهای پیچیده با تغییرمغز چون ابزار هوش است دلیرژیم غذایی ضد التهابیآسيب میکروواسکولاریا آسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله در مطب دکسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت امواج الکتریکی در عصایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز و هیچ چیزصبور باشارتباط شگفت انگیز مغز انحس و ادراک قسمت پنجماعتیاد و تلاش های درمانی هدف یکسان و مسیرهای مختلدژاوو یا آشناپنداریکنترل جاذبهبخش های تنظیمی ژنومدرک دیگرانقلب و عقلتو با باورهایت کنترل میشپارادوکس ها در علممغز انسان رو به کوچکتر شدرحم مصنوعیافراد آغاز حرکت خودشان رمنحنی که ارتباط بین معرفتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیوالینسیاره ابلهانجهان مادی، تجلی فضا در ذههمانند سازی در انسانضعیف و قویاز نشانه ها و آثار درک شدحس و ادراک قسمت سیزدهمبه کدامین گناه کشته شدندوفور و فراوانیدائما بخوانکودکان را برای راه آماده برای پیش بینی آینده مغز دپراسینزوماب در پارکینسودردی که سالهاست درمان نشقبل از انفجار بزرگتومورها و التهاب مغزی عامغز زنان جوانتر از مغز مرزمان واقعیت است یا توهمالگوبرداری از طبیعتموسیقی هنر مایع استتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانسایه ی هوشیاریجهان پر از چیزهای جادویی هوموارکتوس ها ممکن است دعقل در جهان جدید، عجیب اساز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانخلاصه ای از درمان های جدیبهداشت خواب، رمز حافظه ی داروی جدید آلزایمرکار امروز را به فردا نیندماست مالی با هوش انسانیبرخی اطلاعات روانشناسی مآنچه ناشناخته است باید شذهن خالی از شلوغی افکارلوب فرونتال یا پیشانی مغتوکل بر خدانقش نظام غذایی در تکامل مزندگی سلول در بدن، جدای اامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از درون قفس یا بیرونمکان زمان یا حافظه زمانتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانسخن و سکوتجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی عماد الدین نسیمی قربانی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص اردهبیماری های ژنرالیزه ی عصدارویی خلط آوردارویی ضد بیش فعالی سیستکریستال زمان(قسمت سوم)مخاطب قرار دادن مردم، کابررسی علل کمر درد در میانآیا ما تنها موجودات زنده رمز پیشرفت تواضع است نه طلزوم عدم وابستگی به گوگل تکنولوژی های جدید و حالتنقش درختان در تکاملزبان فرایند تکاملی برای اندوه دردی را دوا نمیکندناتوانی در شناسایی چهره ماجرای عجیب گالیلهتری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرنی در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عدم توقف تکامل در یک اندااز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن سرطانخانه ی تاریکبیماری شارکو ماری توثدر کمتر از چند ماه سوش جدگوهر با نظر دیگران سنگ نممرگ و میر بسیار بالای ناشبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا انسان با مغز بزرگش اخرویاهای پر رمز و حیرتی درمنابع انرژی از نفت و گاز تکامل داروینی هنوز در حانقشه با واقعیت متفاوت اسزبان شناسی نوین نیازمند انسان خطرناکترین موجودنخستین روبات های زنده ی جتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراتوسوکسیمایدشناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت غیر فیزیکیهوش مصنوعی تعاملیغربال در زندگیاز خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختخطای ادراک کارمابیش از نیمی از موارد انتقدرمان های جدید میگرنفواید روزه داری متناوبگذر زمان کاملا وابسته به مسئولیت جدیدتقلید از طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاروش مقابله مغز با محدودیمنابع جدید انرژیتا بحر یفعل ما یشاچندجهانیسقوط زیگزاگی یا ناگهانیاولین سلول مصنوعیچرا حجم مغز گونه انسان درشگفت انگیز بودن کیهانتصویر در هم تنیدگی کوانتاخلاق پایه تکامل و فرهنگحافظه انسان و حافظه ی هوشهوش عاطفی قسمت نهماستفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویادندان ها را مسواک بزنید تباد و موجدرمان جدید میگرن با انتی فتون های زیستیپوست ساعتی مستقل از مغز دمعنی روزهريتوکسيمب در درمان ام استمایل زیاد به خوردن بستنآتش منبع انرژیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز مشاهده ی غیر مستسم زنبور ، کلیدی برای واراین پیوند نه با مغز بلکه نشانه های پروردگار در جهشبکیه های مصنوعیتغییرادغام میان گونه های مختلحس و ادراک قسمت 87هوشیاری سنتی یا هوشیاری دوپامین قابل حل در آباصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلید نزدیک و نگاه تو بر فبحثي درباره هوش و تفاوتهدرها بسته نیستفردا را نمیدانیمتنها مانع در زندگی موارد پیوندی که فراتر از امکانمغز چگونه صداها را فیلتر رژیم غذایی ضد دردآسیب ها ناشی از آلودگی هومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاهخواری بر رشد و نوبت کودکانسوخت هیدروژنی پاکجلو رفتن یا عقبگردایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز کهنه میشودصبر لازمه ی پیروزی استارتباط شگفت انگیز مغز انحس و ادراک قسمت پنجاهاعتیاد را به دور بیندازهدف یکسان، در مسیرهای متدگرگونی های نژادی و تغییکندن ریشه ی خودبخش بزرگی حس و ادراک ما ادرک درست از خود و هوشیاریقلب یا مغزتو باید نیکان را به دست بپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز ایندگان چگونه استرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرافراد بی دلیل دوستدار تو منشأ اطلاعات و آموخته ها تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیکولا تسلاسیب یکسان و دیدگاه های متجهان مرئی و نامرئیهمجوشی هسته ای، انرژِی بطلوع و حقیقتاز نظر علم اعصاب یا نرووسحس و ادراک قسمت ششمبه امید روزهای بهتروقاحت و تمسخر دیگراندارچینکوری گذرای ناشی از موبایبرای اولین بار دانشمندانپرتوهای صادر شده از سیاهدرس گرفتن از شکست هاقبرستان ها با بوی شجاعتتومورهای نخاعیمغزهای کوچک بی احساسزمان پلانکالتهاب شریان تمپورالمیلر فیشر نوعی نادر از گیتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانسایه را اصالت دادن، جز فرجهان دارای برنامههورمون شیرساز یا پرولاکتعقل سالماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتخم شدن فضا-زمانبوزون هیگز چیستداروی جدید ای ال اسکار با یگانگی و یکپارچگیماشین دانشبرخی بیماری ها که در آن بآنچه واقعیت تصور میکنیم ذهن سالملوتیراستامتوپیراماتنقش نظریه تکامل در شناسازندگی، مدیریت انرژیامیدی تازه در درمان سرطانگاه از درون مجموعه با نگمکانیک کوانتومی بی معنی تازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانسخن پاک و ثابتجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عنصر اصلی تعیین واقعیتاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص بادامبیماری های روانی با تاثیبیماری وسواسداستانها و مفاهیمی اشتباکشف مکانیسم عصبی خوانش پمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرطرف کردن خشونت را از خاآیا مصرف مولتی ویتامین هرمز بقای جهش ژنتیکیمقاومت به عوارض فشار خون تکنولوژی و پیشرفتنقش ذهن و شناخت در حوادث زبان متغیراندوهگین نباش اگر درب یا نادیدنی ها واقعی هستندماده ی تاریکترک امروزابزار بقای موجود زنده از سردرد و علتهای آنجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم تعادل دوپامین، فقط باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانخانواده پایداربیماری ضعف عضلات نزدیک بدر آرزوهایت مداومت داشتهگویید نوزده و ایمنی ساکتمرگ و سوال از قاتلتفکر قبل از کارآیا احتمال دارد رویا از آرویای شفافمنابع انرژی از نفت و گاز تکامل داروینی هنوز در حانقص های سیستمی ایمنیزبان، نشان دهنده ی سخنگو انسان در هستی یا هستی در نرمش های مفید برای درد زاتسلیم ارتباط با من برتراتصال مغز و کامپیوترشناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت غیر قابل شناختهوش مصنوعی در قضاوت های امقالاتاز درخواست ها جدا شووزوز گوشخطای حسبیشتر کمردردها نیازی به درمان های جدید در بیماری فواید زیاد دوچرخه سواریگذشته را دفن کنمسئولیت در برابر محیط زیتقویت مغز با ورزشآیا راهی برای بهبود وضعیروش های صرفه جویی در ایجامناطق خاص زبان در مغزتاول کف پا و حقیقتنه ناامیدی بلکه ارتقاسلول های مغزی عامل پارکیاوکرلیزوماب داروی جدید شچرا خشونت و تعصبشگفت زده و حیران باشتصویر زیبا از سلولاختلا ل در خود عضلهحباب های کیهانی تو در توهوش عاطفی قسمت هفتماستفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استده روش موفقیتباد غرور و سر پر از نخوت ودرمان جدید کنترل مولتیپلفروتنی معرفتیپوشاندن خود از نورمعاینه قبل از نوار عصب و ریه زغالیتمایز یا کشف یگانگیآثار باستانی تمدن های قدمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز با توضیح دکتر فاسماگلوتید داروی کاهش دهناین اندوه چیستنشانه های بیداری روحیشباهت مغز و کیهانادغام دو حیطه علوم مغز و حس و ادراک قسمت چهلهوش، ژنتیکی است یا محیطیدورترین نقطه ی قابل مشاهاصول انجام برخی نرمش ها دکلام و زبان، گنجینه ای بسبحثی جالب درباره محدودیتدرهای اسرارآمیز و پوشیدهفرزندان زمان خودتنها در برابر جهانپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز ناتوان از توجیه پیداراه فراری نیستآسیب روانی شبکه های اجتممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر انتخاب از طرف محیط نور از عمق تاریکیسودمندی موجودات ابزی بر جلوتر را دیدنایا تکامل هدفمند استهمه چیز در زمان مناسبصبر و واقعیتارتباط غیرکلامی بین انساحس و ادراک قسمت پنجاه و یاعداد بینهایت در دنیای مهدف از تکامل مغزدانش قدرت استکندر در بیماریهای التهاببخش بزرگتر کیهان ناشناختدرک عمیق در حیواناتقلب دروازه ی ارتباطتو برای خزیدن خلق نشده ایپختگی پس از چهل سالگي به مغز ابزار بقای برتر مادیرساناها و ابر رساناها و عافزایش قدرت ادراکات و حسمنشاء کوانتومی هوشیاری اتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کواننیاز به آموزش مجازی دیجیسیر آفرینش از روح تا مغز جهان مشارکتیهمدلی و هوش عاطفیطلای سیاهاز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و هشتبه بالا بر ستارگان نگاه کوقت نهيب هاي غير علمي گذشداروهای مصرفی در ام اسکی غایب شدی تا نیازمند دلبرای تمدن سازی، باید در بپرتوزایی از جسم سیاهدست و پا زدن در سایه؟قدم زدن و حرکت دید را تغیتومورهای ستون فقراتمغز، فقط گیرندهزمان به چه دلیل ایجاد میشام آر آی جدید با قدرت شگفچگونه انتظارات بر ادراک میهمانهای ناخوانده عامل تاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانساخت سلول عصبی حتی پس از جهان در حال نوسان و چرخشهوش فوق العاده، هر فرد اسعقلانیت بدون تغییراز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردخونریزی مغز در سندرم کووبوزون هیگز جهان را از متلداروی جدید برای میاستنی کارهای کوچک، بی ارزش نیسمبانی ذهنی سیاه و سفیدبرخی بیماری های خاص که بدآنچه حس می کنیم، نتیجه ی ذهت را روی چیزهای مفید متلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتوانایی مغز و دیگر اجزای نقش هورمون های تیروئید دزندگی، مراتب هوشیاری استامگا سه عامل مهم سلامتنگاه حقیقی نگاه به درون امکانیزمهای دفاعی در برابتازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانسخت ترین حصارجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل موثر در پیدایش زبااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مخواص بادام زمینیخواص شکلات تلخبیماری کروتز فیلد جاکوبدخالت در ساختار ژنهاکشف مکانیسمی پیچیده در بمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبزرگ فکر کنآیا مغز تا بزرگسالی توسعرمز جهانمقایسه رقابت و همکاریتکنولوژی جدید که سلول هانقش روی و منیزیم در سلامتزبان مشترک ژنتیکی موجودااندام حسی، درک از بخش هاینادیدنی ها بیشتر از دیدنماده ی خالیترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از سردرد به دلیل مصرف زیاد مجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم درکاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیادخاویار گیاهیبیماریهای تحلیل عضلانی ادر آسمان هدیه های نادیدنگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ انتقال است یا نابود شتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا احتمال دارد رویا از آروان سالممنابع انرژی از نفت و گاز تکامل زباننقص در تشخیص هیجانات عامزبان، وسیله شناسایی محیطانسان عامل توقف رشد مغزنرمش های مفید در سرگیجهتسلیم شدن از نورون شروع ماثر مضر مصرف طولانی مدت رشناسایی سلول های ایمنی احقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش مصنوعی در کامپیوترهاتاثیر ویتامین دی بر بیمااز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استخطر آلودگی هوابا همه مهربان باشدرمان های جدید سرطانفیلم کوتاه هیروشیما از هگر جان به جز تو خواهد از خمستند جهان متصلتقویت استخوان در گرو تغذآیا راهی برای رفع کم آبی روش های عملی برای رفع کمرمناطق خاصی از مغز در جستجتابوهای ذهنینه به اعدامسلول های بنیادیايندگان چگونه خواهند دیدچرا در مغز انسان، فرورفتشگفتی های نقشه ی ژنتیکیتصویر زیبای اصفهاناختلاف خانوادگی را حل کنحباب هایی تو در توهوش عاطفی قسمت یازدهاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدهن، بزرگترین سرمایهبار مغز بر دو استخواندرمان جدید ام اسفروتنی و غرورپیموزایدمعادله ها فقط بخش خسته کنریواستیگمینتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآدم عاقل، وقت خودش را هدرمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر کتامین در درمان پانوار مغز ترجمه رخدادهای سندرم میلر فیشراین ایده که ذرات سیاهچالنظام مثبت زندگیشباهت مغز با کیهان مادیارتقا و تکامل سنت آفرینش حس و ادراک قسمت چهل و هفتهوض مصنوعی زندهديدن با چشم بسته در خواب اصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام، در تحولی شگفت آور ببحثی در مورد نقش ویتامين درون قفس یا بیرون از آنفرضیه ای جدید توضیح میدهتنهاییپیام های ناشناخته بر مغز مغز و قلب در جنین موش مصنراه نجاتآسیب عصب پا به دنبال اعتیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتاثیر احتمالی عصاره تغلینور درونسی و سه پل اصفهانجمجمه انسان های اولیهایجاد احساساتهمه چیز در زمان کنونی استصبر بسیار بایدارتروز یا خوردگی و التهاحس و ادراک قسمت پنجاه و دبقا با سازگارترین فرد اسهدف از خلقت رسیدن به ابزادانش محدود به ابعاد چهارکندر علیه سرطانبخش دیگری در وجود انسان هدرگیری قلب در بیماری ویرقلب روباتیکتو تغییر و تحولیپدیده خاموش روشن در پارکمغز ابزار برتر بقارستگاری محدود به یک راه نافزایش میل جنسی با خوردن مهمان ناخواندهتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز براچیز جدید را بپذیرسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان معناهمراه سختی، اسانی هستطوفان فقر و گرسنگی و بی ساز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و دوبه بالاتر از ماده بیندیشداروهای ام اسکیهان خود را طراحی میکندبرای خودآگاه بودن تو بایپرسشدست کردن در گوشقدرت مردمتوهم فضای خالیمغز، همه ی واقعیت را نمیبزمان شگفت انگیزام اس و سرطانچگونه به سطح بالایی از هومیوپاتی و نوار عصب و عضلهتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی می تواند بر احعقیده ی بی عملاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهخونریزی مغزی کشندهبی نهایت در میان مرزهاداروی جدید برای کاهش وزنکارهایی بیش از طراحی و گپمباحث مهم حس و ادراکبرخی توجهات در ببمار پارآنها نمیخواهند دیگران راذخیره ی شگفت انگیز اطلاعلیروپریم داروی ترکیبی ضدتوانایی یک فرد، برای تغینقش هورمون زنانه استروژنزندان ذهنیاما شما از دید خفاش کور هنگاه دوبارهما انسانها چه اندازه نزدتازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانسخت ترین کار، شناخت خود اجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل ایجاد لغت انسانی و از تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقخواص شگفت هویجبیماری گیلن باره و بیماردر موج، راز خلقت نهفته اسکشف ژن جدید، می تواند گستمدل هولوگرافیک تعمیم یافبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا همه جنایت ها نتیجه بیرمز جهان خاصیت فراکتالمقابله ی منطقی با اعتراضتکنولوژی جدید که سلول هانقش روزه داری در سالم و جزبان چهار حرفی حیات زمینانرژی بی پایان در درون هرنادانی در قرن بیست و یکم،ماده ای ضد التهابیترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از سردرد تنشنجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی از عروسک بازی عدالت برای من یا برای همهاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطانخار و گلبیماری، رساله ای برای سلدر آستانه ی موج پنجم کوویگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ تصادفیتفکر خلا ق در برابر توهم آیا بدون ناظر هوشمند هم بروبات ها قول میدهندمنابع انرژی از نفت و گاز تکامل زباننقطه ی رسیدن به قلهزدودن نقص از هوش مصنوعیانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های موثر در کمردردتست نوار عصب و عضلهاثرات فشار روحی شدیدشهر زیرزمینی در ژاپن براحقایق ممکن و غیر ممکنهوش مصنوعی در تفکر خلاق اصفحه اصلیاز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستخطر حقیقی، خود انسان استبا هوش مصنوعی خودکار روبدرمان های رایج ام اسفیلمی بسیار جالب از تغییگرفتار محدودیت ها و ابعامشکل از کجاستتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیاما مقهور قوانین فیزیکروش هایی برای کم کردن اضطمنبع نور واقعی و ثابت، حقتاثیر فکر بر سلامتنه به اعدامسلول های بنیادی منابع و اايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً شگفتی های زنبور عسلتصویربرداری فضاپیمای آماختلال حرکتی مانند لرزش حد و مرزها توهم ذهن ماستهوش عاطفی قسمت پنجماستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبار بزرگ ایستادن بر دو پادرمان جدید ای ال اس، توفرفرگشت و تکامل تصادفی محض پیموزایدمعجزه های هر روزهریاضیات یک حس جدید استتمدن پیشرفته ی پیشینیانآرام باشمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در فراموشی هاسندرم کووید طولانیتغییر الگوی رشد مغزی با زاین ابتدای تناقض هاستنظریه ی تکامل در درمان بیشباهت های ریشه ای چند بیمارتقا یا بازگشت به قبل ازحس و ادراک قسمت چهل و هشتهیچ نقطه ای مرکزی تر از ادی متیل فومارات(زادیوا)(اصول سلامت کمرکلرال هیدرات برای خوابانبحثی در مورد نقش کلسیم و درون و بیرون، جدای از هم فساد اقتصادی سیتماتیک درتنهایی رمز نوآوری استپیدایش زبانمغز و هوش، برترین ابزار براه های جدید برای قضاوت رآسانی موفقیتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتاثیر بینش و انتظارات فرنوروفیبروماتوزسیلی محکم محیط زیست بر انجنین مصنوعیایران بزرگهمه چیز، ثبت می شودصد قدح، نفتاده بشکستارزش های وارونهحس و ادراک قسمت پنجاه و سبقا در ازای بیماریهر چیز با هر چیز دیگر در تدانش بی نهایتکو کیو تن coQ10بخشیدن دیگران یعنی آرامشدرگیری مغز در بیماری کویقلب را نشکنتو جهانی هستی که خودش را پروژه ی ژنوم انسانیمغز از بسیاری حقایق می گررشته نوروایمونولوژی و نقافزایش مرگ و میر سندرم کومهندسی ژنتیک در حال تلاش تاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیچیزی منتظر شناخته شدنسیستم تعادلی بدنجهان معکوسهمراهی میاستنی با برخی سطوفان بیداریاز واقعیت امروز تا حقیقتحس و ادراک قسمت شصت و ششبه جای محکوم کردن دیگران داروهای تغییر دهنده ی سیکیهانِ هوشیارِ در حال یابرای رشد، باید از مسیر خطپرسش و چستجو همیشه باقی ادست آسمانقدرت و شناخت حقیقتتوهم فضای خالی یا توهم فضمغزتان را در جوانی سیم کشزمان، واقعی نیستام اس یا تومور؟چگونه باغبانی باعث کاهش میوتونیک دیستروفیتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانساخت شبکه عصبی با الفبای جهان ریز و درشتهوش مصنوعی متصل با مغزعلم و ادراک فقط مشاهده ی از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرخواندن ، یکی از شستشو دهنبی نظمی مقدمه شناختداروی جدید برای ای ال اسکاربرد روباتهای ريزنانومبتکران خودشکوفابرخی توصیه ها برای واکسیآنژیوگرافی از مغزذره ی معین یا ابری از الکلیس دگرامفتامین یا ویاستوازن مهمتر از فعالیت زینقش ویتامین K در ترمیم اسزونیسومایدامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاهی بر قدرت بینایی دراما انسانها چه اندازه نزدتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقا از نخستین همانسختی ها رفتنی استجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی عواملی که برای ظهور لغت اعوارض ازدواج و بچه دار شداز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدخواص عجیب لوبیابیماری آلزایمر، استیل کودر میان تاریکی و روشناییکشف ارتباط جدیدی از ارتبمدل های ریز مغز مینی برینبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا هوش مصنوعی می تواند نرنگ کردن، حقیقت نیستمقابله با کرونا با علم استکینگینقش رژیم غذایی بر رشد و ازبان نیاز تکاملی استانرژی تاریکنازوکلسینماده، چیزی نیستترازودونابزار بقای موجود زنده از سردرد سکه ایجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی از عروسک بازی عسل طبیعی موثر در کنترل باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه اخارق العاده و استثنایی ببیمارستان هوش مصنوعیدر برابر حقایق جدیدگوشت خواری یا گیاه خواریمرگی وجود نداردتفاوت قند طبیعی با قند و آیا برای تولید مثل همیشه روبات های ریز در درمان بیمنابع انرژی از نفت و گاز تکامل زبان انسان از پیشینقطه ای بود و دگر هیچ نبوسفر فقط مادی نیستانسانیت در برابر دیگراننرمشهای مهم برای تقویت عتست کم هزینه ی بزاق برای اثرات مفید قهوهشواهدی از نوع جدیدی از حاحل مشکلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحسوالات پزشکیاز سایه نترسیک پیام منفرد نورون مغزی خطر را بپذیربا هر چیزی که نفس می کشد مدرمان های علامتی در ام اسفیروز نادریگریه ی ابر، رمز طراوت باغمشکلات نخاعیتقویت سیستم ایمنیآگاهی فراتر از آگاهیروش هایی برای جلوگیری از منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر مشاهده بر واقعیت بنه بدبخت بلکه نادانسلول های بدن تو پیر نیستنايا اراده آزاد توهم است یچراروياها را به یاد نمی آشانس یا نتیجه ی تلاشتصور ما ازمشکلات و واقعیاختلال خواب فرد را مستعد حریص نباشهوش عاطفی قسمت اولاستیفن هاوکینگ در مورد هژن هوش و ساختارهای حیاتی بار سنین ابزار هوشمندی ادرمان جدید سرطانفراموش کارها باهوش تر هسپیچیدگی های مغزمگسمعجزه ی چشمریتوکسیمابتمدن بشری و مغز اخلاقیآرامش و دانشمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در تشخیص بیماری سندرم گیلن باره به دنبال تغییر خود یا تغییر دیگرااین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیشباهت کیهان و مغزارتوکين تراپی روشی جديد حس و ادراک قسمت چهل و دومهیچ چیز همیشگی نیستدین اجباریاضطراب و ترسکم کردن کالری روشی سودمنبحثی در مورد حقیقت فضا و درون آشفته ی تو و ظاهر خنفشار و قدرتتنبیه چقدر موثر استپیر شدن حتمی نیستمغز و اخلاقراه های جدید برای قضاوت رآشنا پنداریمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتاثیر ترکیبات استاتین (سنورون هاي مصنوعی می توانسینوریپا داروی ترکیبی ضدجنگ هفتاد و دو ملت همه را ایرادهای موجود در خلقت بهمه ی سردردها بی خطر نیستصداقتارزش های حقیقی ارزش های غحس و ادراک قسمت پنجاه و شبقای حقیقی در دور ماندن اهر جا که جات میشه، جات نیدانشمندان موفق به بازگردکوچ از محیط نامناسببخشش، عقلانی یا غیر عاقلدرگیری مغز در بیماران مبقوی تر باشتو جدای از کیهان نیستیپروژه ی ژنوم انسانیمغز به تنهایی برای فرهنگ رشد مغز فرایندی پیچیده اافزایش سرعت پیشرفت علوم مهندسی بدنتاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچیزی خارج از مغزهای ما نیسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان هوشمندهمراهی نوعی سردرد میگرنیطوفان زیباییاز کجا آمده ام و به کجا میوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک سی و هفتمبه جای تولید، بیشتر گوش کداروهای ضد بیماری ام اس وکیست هیداتید مغزبرای زندگی سالم، یافتن تپرسشگری نامحدوددست بالای دستقدرت کنترل خودتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)مغزتان را در جوانی سیمکشزمزمه ات مانده در گوشمامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه تکامل مغزهای کنونیمیگرن و پروتئین مرتبط با تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانساختن آیندهجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی و کشف زبان هایعلم و روحاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیخواندن، دوست روزهای سختبی هیچ می ایی و بی هیچ میرداروی جدید برای دیابتکاربرد روباتهای ريز، در متواضع باشبرخی درمان های Spinal Muscular Atآنان که در قله اند هرگز خذرات کوانتومی زیر اتمی قلا اکراه فی الدینتوت زیاد بخوریدنقش ژنتیک در درمان اختلازونا به وسیله ویروس ابله انفجار و توقف تکاملی نشانگاهی بر توانایی اجزاي بما اکنون میدانیم فضا خالتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانسختی در بلند شدن از روی صجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی عید نوروز مبارکاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرخود جسم و یا تصویربیماری الزایمردر مانهای کمر دردکشف جمجمه ای درکوه ایرهومدیون خود ناموجودبزرگترین خطایی که مردم مآیا هوش مصنوعی زندگی بشررنگین کمانملاحظه های اخلاقی دربارهتکامل فردی یا اجتماعینقش رژیم غذایی در رشد و ازبان و کلمه حتی برای کسانانرژی تاریک که ما نمی تونباید صبر کرد آتش را بعد ماده، چیزی بیش از یک خلا ترازودونابزارهای پیشرفته ارتباط سردرد عروقی میگرنحفره در مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق به هفت مرتبه ی شناختیاز تکینگی تا مغز، از مغز وابسته به دوستی این و آن خبر مهم تلسکوپ هابلبیندیشدر جراحی کمر عجله نکنیدALS نگاهی کامل بر بیماری وگیلگمش باستانی کیستمراقب خودتون و خانواده هتفاوت مغز انسان و میمون هآیا بزرگ شدن مغز فقط در دروبات کیانمنابع انرژی از نفت و گاز تکامل ساختار رگهای مغزی نقطه بی بازگشتسفر نامه سفر به بم و جنوب انسان، گونه ای پر از تضادچرا ماشین باید نتایج را پتست آر ان اس دز میاستنی گاثرات مفید روزه داریشواهدی از دنیسوان(شبه نئحلقه های اسرارآمیزهوش مصنوعی در خدمت خلق وحپیامهای کاربراناز سایه بگذریک پیشنهاد خوب برای آسان خطرات هوش مصنوعیبا آتش، بازی نکن و بعد از درمان ژنتیکی برای نوآوریفیزیک مولکولها و ذرات در گربه شرودینگر و تاثیر مشمشکلات بین دو همسر و برخیتلقین اطلاعات و حافظهآپومورفین در پارکینسونروش هایی ساده برای کاهش امنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر نگاه ناظر هوشیار بنه جنگ و نه خونریزیسلول بنیادی و ای ال اسای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آشانس یا تلاشتصور از زمان و مکاناختلال در شناسایی حروف و حرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش عاطفی قسمت دهماستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن یا نقشه توسعه مغز و نقباربر دیگران نباشدرمان جدید سرطانفراموشی همیشه هم بد نیستپیچیدگی های مغزی در درک زمعجزه ی علمریسپریدونتمدن زیر آبآرامش و سکونمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغزی روشی مهم در تشخسندرم پیریفورمیستغییر دیگران یا تغییر خواینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیشباهت زیاد بین سلول هاي عارتباط میکروب روده و پارحس و ادراک قسمت چهل و سومهیچ چیز، چقدر حقیقی استدین، اجباری نیستاطلاع رسانی اینترنتیکمی زاویه ی دیدت را عوض کبحثی در مورد عملکرد لوب فدروغ نگو به خصوص به خودتفشار روحی، همیشه بد نیست تهدیدهای هوش مصنوعیپیراستاممغز و اخلاقراه پیروزی در زندگی چیستآشنا پنداریمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتاثیر تغذیه بر سلامت روانورون های ردیاب حافظهسیگار عامل افزایش مرگ ومجنگ و تصور از جنگایستادن در برابر آزادی بهمه جا خیر بکارصدای بم با فرکانس پایین، ارزش حقیقی زبان قسمت اولحس و ادراک قسمت بیست و چهبلندی در ذهن ما درک بلندیهر حرکت خمیده می شود و هر دانشمندان نورون مصنوعی سکوچک شدن مغز از نئاندرتابدون پیر فلکدرگیری مغزی در سندرم کووقیچی ژنتیکیتو دی ان ای خاص ميتوکندريمغز بیش از آنچه تصور میشورشد مغز علت تمایل انسان بافسردگی و اضطراب در بیمامهربانی، شرط موفقیتتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکچیزی شبیه نور تو نیستسکوت و نیستیجهان هوشیارهندسه ی پایه ایطولانی ترین شباز کسی که یک کتاب خوانده وقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک- قسمت پنجاه و به خوبی های دیگران فکرکنداروهای ضد تشنج با توضیح کیست کلوئید بطن سومبرخی ملاحظات در تشنج های پس از اگو یا بعد از نفسدستورالعمل مرکز کنترل بیقدرت انسان در نگاه به ابعتوهم چیستمغط یک گیرنده استزنان باهوش ترامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه جمعیت های بزرگ شکل میگرن و خوابتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانساختن آینده، بهترین روش جهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی یا حماقت طبیععلم اپی ژنتیک دریچه ای بهاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مخواب زمستانی سلول های سربی ذهن و بی روحداروی جدید ضد فشار خونکاش شرف اجباری بود یا حتیمجموعه های پر سلولی بدن مبرخی روش های تربیتی کودکآنتی بادی منوکلونال در دذرات کوانتومی زیر اتمی قلاموژین داروی ضد اوتیسم؟توسعه هوش مصنوعی قادر اسنقش گرمایش آب و هوا در همزیان غذاهای پرچربانفجار بزرگ پایان بوده انگاهت را بلند کنما از اینجا نخواهیم رفتتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانسدسازی روش مناسب برای مقجامعه ی آسمانی