رفتار اجتماعی انسان، حاصل مغز است یا نیازی تکاملی است

رفتار اجتماعی انسان، حاصل مغز است یا نیازی تکاملی است که حتی در نبود مغز پیچیده از طریق فرآیندهای تکاملی انجام میشود؟
و آیا فرآیندهای تکاملی سودمند فقط در روابط اجتماعی و ازدحام و شلوغی، خلاصه میشود؟
کشف نخستین دلیل بر رفتار اجتماعی در پستانداران
از چه زمانی پستانداران، موجوداتی اجتماعی بوده اند؟
حداقل از زمان دایناسورها!
زیرا پژوهش های جدیدی دلایل رفتار اجتماعی را به ده میلیون سال قبل، برمیگرداند! ولی یافته های دانشمندان فسیل شناس، اقامت برخی جوندگان کوچک و کرمی به نان فلیکومیس پرامووس را با هم در مجموعه ها از 75.5 میلیون سال قبل نشان میدهد.
نمیخواهیم در مورد تربیت کودکان توسط حیوانات بالغ سخن بگوییم بلکه محل اکتشاف در کوهایگ در غرب مونتانا آن چیزی را کشف کرد که ممکن است نخستین فعالیت اجتماعی در تاریخ باشد. زیرا حیوانات بالغ و کم سن تر با هم پنهان شده اند و با هم زیسته اند.
دانشمند باستان شناس لوکی وایفر از دانشگاه واشنگتن می‌گوید: اعتقاد دارم نگاه بر عمق ریشه های واکنش های اجتماعی در پستانداران، امری بسیار مهم است. اگر روشن شود رفتار اجتماعی در درخت تکاملی پستانداران در جایگاهی بسیار دور قرار دارد، این برعکس اعتقاد قبلی ماست که تصور میکردیم فقط در ما و نزدیکان تکاملی ما جریان دارد چون تصور می‌کردیم ما موجودات اجتماعی هستیم.
یافته ها از قدیمی ترین مجموعه های پستانداران منقرض شده از 35 میلیون سال قبل در عصر سنگی متاخر، رفتاری اجتماعی مشابه رفتار سنجاب ها در زمان ما را کشف کرده است. قبلا این تصور بود که تکامل این نوع از رفتار اجتماعی در موجودات دارای جفت که انسان از جمله آنهاست بعد از انقراض دایناسورها در 66 میلیون سال قبل بوده است ولی بر خلاف آن، جنس صخره هایی که در آن، این فسیل ها به دست آمده است به مشارکت این موجودات قدیمی در صفات اجتماعی بسیاری با حیوانات دارای فسیل های معاصر اشاره دارد.
پژوهشگران اثری از آسیب استخوان ناشی از گاز گرفتگی بر این فسیل ها ندیدند که نشان دهد اینها به خاطر درندگان در کنار هم قرار گرفته اند و باقیماندن سالم و کامل آن، دلیل بر عدم حرکت دادن آن با جریان نهر یا سیل است.
باستان شناس ویلسون مانتیلا میگوید: این یافته ها همه چیز را دگرگون کرد زیرا معمولا زیست شناسان پژوهشگر بر پستانداران بر دندان های منفرد یا فک جدا شده که در آب افتاده است تمرکز میکرده اند ولی این بار ما در برابر جمجمه ها و بدن های بزرگ و کامل و نزدیک به هم هستیم که در یک جا یعنی محل زندگی آن موجودات حفظ شده اند.
از این رو می‌توانیم حقیقتا روش برخورد آن پستانداران را با دایناسورها و حیوانات آن دوره ها بفهمیم.
کیسه داران مانند کانگرو و نیمی از پستانداران دارای جفت به همان روش به صورت اجتماعی رفتار میکنند.
انسان ها بیشتر وقت خود را به صورت اجتماعی می‌گذرانند و این علاوه بر تولید مثل و تربیت فرزندان است و این رفتار اجتماعی به آنها از نظر تکاملی کمک کرده‌است از درندگان فرار کنند و گرما را حفظ کنند و با هم به کنار منابع آب بروند. اکنون گروه پژوهش به خوبی میفهمند این رفتارهای اجتماعی در زمانی خیلی زود در گذشته در مقایسه با آنچه تصور می‌کردیم میباشد و به ما نزاع دائمی جهان را در برابر بندها و قیدهای مفروض، در قالب دیدارهای اجتماعی یادآوری میکند زیرا ما موجوداتی عمیقا اجتماعی هستیم.
ویفر اضافه میکند: خنده دار اینکه پایان این مقاله علمی در سایه لزوم ماندن در منزل به خاطر کرونا بود. و وقتی همه می‌کوشیم هر چه میتوانیم دور ماندن اجتماعی را حفظ کنیم، در مورد رفتارهای دوجانبه و اجتماعی پستانداران می‌نوشتم در زمانی عقب تر از زمانی که دایناسورها زمین را اشغال می‌کردند!! این موضوع خنده دار، جای تامل دارد. در روزهایی که به خاطر ویروس کرونا دوری اجتماعی توصیه میشه، این دانشمندان دورترین رابطه های ریشه ای اجتماعی را در پیشینیان پستانداران کشف میکنند. و بعید نیست در قرن های آینده دانشمندان دیگر، در یافته های فسیل شناسی خود، ارتباط اجتماعی عمیق را به تنهایی عامل بقا نبینند بلکه دوری اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی را هم در شرایط متفاوتی مانند همه گیری ها عامل بقای انسان بدانند.
کشف فرآیندهای تکاملی در قالب رفتارهای اجتماعی برای فرار از دست دشمنان و حفظ گرما، شاید در دوره هایی برای موجودات زنده، سودمند بوده باشد ولی امروز با عمیق شدن نگاه انسان تا ریزترین اجزای حیات، و قدرت تفکر و تامل، گاهی برای حفظ تکامل و بقا- که محدود به تکامل مادی صرف نیست بلکه عرصه شناخت و اندیشه را هم در بر میگیرد- لازم است فاصله گذاری اجتماعی و مصون داشتن اندیشه و فکر از دستبرد، در اولویت، قرار بگیرد.
و آیندگان، تاثیر مثبت این فاصله گذاری ها را در حفظ و بقای نسلها، مشابه تاثیر مثبت رابطه اجتماعی عمیق در گذشته، مشاهده خواهند کرد.

دنیا، هیچ استاصل، روان و نفس استکلمات بلند نه صدای بلنددرمان جدید ام اسبحثی در مورد نقش ویتامين پیوند سر، یکی از راه حلهامغز ما کوچکتر از نیم نقطهتاثیر کپسول نوروهرب بر نتنبیه چقدر موثر استآزار دیگری، آزار خود استسندرم کووید طولانیفیلم کوتاه هیروشیما از هنوار عصب و عضله مهم در تششباهت کیهان و مغزتعذیه ی ذهنایا ابزار هوشمندی یا مغز هم نوع خواری در میان پیشیحس و ادراک قسمت 82مناطق خاصی از مغز در جستجارتباط شگفت مغز انسان و فدوچرخه سواری ورزشی سبک و هاوکينگ پیش از مرگش رسالکنترل همجوشی هسته ای با هدرون قفس یا بیرون از آنبخش دیگری در وجود انسان هراه نجاتپاکسازی مغزمغز انسان برای شادمانی طتاثیر گیاه خواری بر رشد وافتخار انسانسیلی محکم محیط زیست بر انثبت امواج الکتریکی در عصفروتنی و غروراگر نیروی مغناطیس نباشد نوسانات کوانتومی منبع ماصداقتهمیشه، آنطور نیست که هستحس و ادراک قسمت پنجممنبع هوشیاری کجاست قسمت از نخستین همانند سازها تدژاوو یا آشناپنداریبه کدامین گناه کشته شدندهشت توصیه برای کاستن از دکودکان خود را مشابه خود تدرگیری قلب در بیماری ویرتو انسانی و انسان، شایستبرای خودآگاه بودن تو بایپرکاری تیروئیدرستگاری محدود به یک راه نمغز حریص برای خون، کلید تتاثیر درجه حرارت بر عملکالگوی بنیادین و هوشیاریسیستم تعادلی بدنجهان مادی، تجلی فضا در ذهفرضیه ای جدید توضیح میدهابزار بقا از نخستین همانچگونه هوشیاری خود را توسطوفان زیباییهنر رها شدن از وابستگیحس و ادراک قسمت سیزدهممنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین E در چه مواد غذایدائما بخوانبهداشت خواب، رمز حافظه ی کایروپاکتیک چیستدست کردن در گوشتولید سلولهای جنسی از سلبرخی توجهات در ببمار پارآنچه می دانم، آنچه را میخزمان شگفت انگیزنقش محیط زندگی و مهاجرت دتاثیر رو ح و روان بر جسمامیدواری و مغزنگاه انسان محدود به ادراساخت شبکه عصبی با الفبای جهان پر از چیزهای جادویی قلب روباتیکابزار بقا از نخستین همانعلم و روحهوش مصنوعی از عروسک بازی خلاصه ای از درمان های جدیمهمان ناخواندهاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازداروی جدید برای میاستنی بیماری های ژنرالیزه ی عصکریستال زمان(قسمت اولمخچه فراتر از حفظ تعادلذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتوهم جسمبزرگ فکر کنآیا ممکن است موش کور بی مزندان ذهنینقش حفاظتی مولکول جدید دتاریخ همه چیز را ثبت کردهانحراف و حقیقتچالش دیدگاه های سنتی در بسختی ها رفتنی استجهشهای مفید و ذکاوتی که دقدرت مردمابزار بقای موجود زنده از عوارض ازدواج و بچه دار شدهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص اردهمیوپاتی و نوار عصب و عضلهاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن اسپایکوژن ضد کروناداستانها و مفاهیمی اشتبابیماری ضعف عضلات نزدیک بگمان میکنی جرمی کوچکی در مرکز حافظه کجاسترمز جهانتیک و اختلال حرکتیتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا آگاهی پس از مرگ از بیزبان مشترک ژنتیکی موجودانقش غذاها و موجودات درياتری فلوپرازینانسان باشنخاع ما تا پایین ستون فقرسردرد تنشنجریان انرژی در سیستم های لیروپریم داروی ترکیبی ضداتفاق و تصادفعشق به هفت مرتبه ی شناختیهوش مصنوعی از عروسک تا کمخیالپردازی نکنما انسانها چه اندازه نزداز تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعدر آسمان هدیه های نادیدنبا همه مهربان باشگاهی مغز بزرگ چالش استمسمومیت دانش آموزان بی گروان سالمتکامل جریان همیشگی خلقتتقویت استخوان در گرو تغذآیا دست مصنوعی به زودی قازبان، وسیله شناسایی محیطچند جهانیترسان نیستیاولین دارو برای آتاکسی فچرا ارتعاش بسیار مهم استشواهدی از نوع جدیدی از حاحقیقت راستین انسان علم بمقایسه رقابت و همکاریاحساسات کاذبسایتهای دیگرهوش بشری تهدید برای بشریخطا در محاسبات چیزی کاملماده ی خالیاستفاده از سلول های بنیایادگیری هوش مصنوعی، عمیقدرمان های جدید سرطانبار مغز بر دو استخوانپول و شادیمطالبی در مورد تشنجروش های عملی برای رفع کمرتئوری تکامل در پیشگیری و تمدن قدیمی ای در جنوب ایرآتاکسی فریدریشسلول های بنیادیچهار میلیارد سال تکامل بتصویر خورشید یا خود خورشایمپلانت استخوانی در آسینسبت ها در کیهانشاهکار قرنحافظه ی هوش مصنوعیمنابع انرژی از نفت و گاز ادب برخورد با دیگرانهوشیاری و وجودهوشیاری و افسردگیدندان ها را مسواک بزنید تاصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلوزاپین داروی ضد جنوندرمان جدید ای ال اس، توفربحثی در مورد نقش کلسیم و پیوندهای پیچیده با تغییرمغز مانند تلفن استتاثیر کپسول نوروهرب بر تتهدیدهای هوش مصنوعیآسيب میکروواسکولاریا آسسندرم گیلن باره به دنبال فیلمی بسیار جالب از تغیینوار عصب و عضله برای تاییشباهت زیاد بین سلول هاي عتغییرایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز موج استحس و ادراک قسمت 87منبع نور واقعی و ثابت، حقارتباط شگفت انگیز مغز اندوپامین قابل حل در آباعتیاد را به دور بیندازهاوکينگ پیش از مرگش رسالکنترل جاذبهدرون و بیرون، جدای از هم بخشیدن دیگران یعنی آرامشراه های جدید برای قضاوت رپارادوکس ها در علممغز انسان برای شادمانی طتاثیر گیاه خواری بر رشد وافراد آغاز حرکت خودشان رسینوریپا داروی ترکیبی ضدجلو رفتن یا عقبگردفرگشت و تکامل تصادفی محض اگر نعمت فراموشی نبود بسنوشیدن چای برای مغز مفید صدای بم با فرکانس پایین، همکاری یا رقابتحس و ادراک قسمت پنجاهمنبع هوشیاری کجاست قسمت53از نشانه ها و آثار درک شددگرگونی های نژادی و تغییبه امید روزهای بهترو هر کس تقوای خدا پیشه کنکودکان را برای راه آماده درگیری مغز در بیماری کویتو با همه چیز در پیوندیبرای رشد، باید از مسیر خطپراسینزوماب در پارکینسورشته نوروایمونولوژی و نقمغز در تنهایی آسیب میبینتاثیر درجه حرارت بر عملکالگوبرداری از طبیعتسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان مرئی و نامرئیفساد اقتصادی سیتماتیک درابزار بقا از نخستین همانچگونه واکسن کرونا را توزطولانی ترین شبهنر، پر کردن است نه فحش دحس و ادراک قسمت ششممنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کادارچینبوزون هیگز چیستکار امروز را به فردا نینددست آسمانتولترودینبرخی توصیه ها برای واکسیآنچه ناشناخته است باید شزمان، واقعی نیستنقش مرکز تنفس سلولی در بیتاثیر روده بر مغزامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از بیرون مجموعهساختن آیندهجهان دارای برنامهقلب را نشکنابزار بقا از نخستین همانعلم اپی ژنتیک دریچه ای بههوش مصنوعی از عروسک بازی خم شدن فضا-زمانمهندسی ژنتیک در حال تلاش از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسداروی جدید برای کاهش وزنبیماری وسواسکریستال زمان(قسمت دوم)مخچه ، فراتر از حفظ تعادلذره ی معین یا ابری از الکتوهمات و شناخت حقیقتبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا ما کالا هستیمزونیسومایدنقش حیاتی تلومر دی ان آ دتاریخ، اصیل نیست و ساخته اندوه در دنیا استچاالش ها در تعیین منبع هوسختی در بلند شدن از روی صجوانان وطنقدرت و شناخت حقیقتابزار بقای موجود زنده از عید نوروز مبارکهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص باداممیوتونیک دیستروفیاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شدخالت در ساختار ژنهابیماریهای تحلیل عضلانی اگنجینه ای به نام ویتامین مرکز خنده در کجای مغز استرمز جهان خاصیت فراکتالتیکاگرلور داروی ضد انعقاتفکر خلا ق در برابر توهم آیا امکان بازسازی اندامهزبان چهار حرفی حیات زمیننقش غذاها در کاهش دردهای تری فلوپرازینانسان جدید از چه زمانی پانخاع درازتر یا کوتاهتر کسردرد سکه ایجریان انرژی در سیستم های لیس دگرامفتامین یا ویاساتوبان اطلاعات و پلِ بینعشق درونی به یگانگی خلقتهوش مصنوعی به کمک هوش طبیخانه ی تاریکما انسانها چه اندازه نزداز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر درددر آستانه ی موج پنجم کوویبا هوش مصنوعی خودکار روبگاهی جهت را عوض کنمسمومیت دانش آموزان، قماروبات ها قول میدهندتکامل داروینی هنوز در حاتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیا رژیم غذایی گیاهی سلازدودن نقص از هوش مصنوعیچند جهانی و علمتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراولین دروغچرا بیماری های تخریبی مغشواهدی از دنیسوان(شبه نئحقیقت غیر فیزیکیمقابله ی منطقی با اعتراضاخلاق و علوم اعصابهوش در طبیعتخطای ادراک کارماماده ای ضد التهابیاستفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است درمان های رایج ام اسبار بزرگ ایستادن بر دو پاپول و عقیدهمطالعه ای بیان میکند اهدروش هایی برای کم کردن اضطتئوری جدید، ویران کردن گتمدن پیشرفته ی پیشینیانآتاکسی مخچه ای خودایمنسلول های بنیادی منابع و اچهار ساعت پس از کشتار خوکتصویر در هم تنیدگی کوانتایمان به رویانسبت طلایی، نشانه ای به سشاهکار شش گوشحافظه انسان و حافظه ی هوشمنابع انرژی از نفت و گاز ادراک ما درک ارتعاشی است هوشیاری کوانتومیده روش موفقیتاصول انجام برخی نرمش ها دکلید نزدیک و نگاه تو بر فدرمان جدید سرطانبحثی در مورد حقیقت فضا و ریتوکسیمابپیوندی که فراتر از امکانمغز مادران و کودکان در زمتاثیر کپسول نوروهرب بر سآسیب ها ناشی از آلودگی هوسندرم پیریفورمیسفیروز نادرینوار عصب و عضله تعیین محلشباهت زیاد بین سلول هاي عتغییر الگوی رشد مغزی با زایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز و هیچ چیزحس و ادراک قسمت چهلمنبع هوشیاری کجاست قسمت ارتباط شگفت انگیز مغز اندورترین نقطه ی قابل مشاهاعداد بینهایت در دنیای مهدف یکسان و مسیرهای مختلکندن ریشه ی خوددرون آشفته ی تو و ظاهر خنبخشش، عقلانی یا غیر عاقلراه های جدید برای قضاوت رپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز انسان رو به کوچک تر شتاثیر گیاهخواری بر رشد و افراد بی دلیل دوستدار تو سیگار عامل افزایش مرگ ومجلوتر را دیدنفراموش کارها باهوش تر هساگر نعمت فراموشی نبود بسنوعی سکته مغزی ، وحشتناک صرع و درمان های آنهمانند سازی در انسانحس و ادراک قسمت پنجاه و یمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسماز نظر علم اعصاب یا نرووسدانش قدرت استبه بالا بر ستارگان نگاه کوفور و فراوانیکوری گذرای ناشی از موبایدرگیری مغز در بیماران مبتو با باورهایت کنترل میشبرای زندگی سالم، یافتن تپرتوهای صادر شده از سیاهرشد مغز فرایندی پیچیده امغز را از روی امواج بشناستاثیر درجه حرارت بر عملکالتهاب شریان تمپورالسکوت و نیستیجهان مشارکتیفشار و قدرتابزار بقا از نخستین همانچگونه آن شکری که می خوریمطی یکصد هزار سال اخیر هرچهوموارکتوس ها ممکن است دحس و ادراک قسمت شصت و هشتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانداروهای مصرفی در ام اسبوزون هیگز جهان را از متلکار با یگانگی و یکپارچگیماست مالیدست بالای دستتومورها و التهاب مغزی عابرخی درمان های Spinal Muscular Atآنچه واقعیت تصور میکنیم زمزمه ات مانده در گوشمنقش نگاه از پایین یا نگاهتاثیر روزه داری بر سلامت امیدی تازه در درمان سرطانگاه از دور و نگاه از نزدساختن آینده، بهترین روش جهان در حال نوسان و چرخشقوی تر باشابزار بقا از نخستین همانعلم به ما کمک میکند تا موهوش مصنوعی از عروسک بازی خونریزی مغز در سندرم کوومهندسی بدناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهداروی جدید برای ای ال اسبیماری کروتز فیلد جاکوبکریستال زمان(قسمت سوم)مخچه ابزاري که وظیفه آن فذرات کوانتومی زیر اتمی قتوکل بر خدابزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا ما تنها موجودات زنده زونا به وسیله ویروس ابله نقش خرچنگ های نعل اسبی درتازه های اسکیزوفرنی(جنواندوه دردی را دوا نمیکندنابینایی در نتیجه ی گوشی سدسازی روش مناسب برای مقجوانان وطنقدرت کنترل خودابزار بقای موجود زنده از عامل کلیدی در کنترل کارآهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص بادام زمینیمیگرن و پروتئین مرتبط با از تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن دیگری ضد کرونا از ددر میان تاریکی و روشناییبیماری، رساله ای برای سلگوهر با نظر دیگران سنگ نممرگ چیسترنگ کردن، حقیقت نیستتیروفیبان موثر در سکته ی تفاوت قند طبیعی با قند و آیا انسان با مغز بزرگش اخزبان نیاز تکاملی استنقشه مغزی هر فرد منحصر بهترک امروزانسان خطرناکترین موجودنخستین تمدن بشریسردرد عروقی میگرنجراحی هوشیار مغزلا اکراه فی الدیناتوسوکسیمایدعشق، شلوغ کردن نیستهوش مصنوعی به شناسایی کاخانواده پایدارما اکنون میدانیم فضا خالاز خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختدر برابر حقایق جدیدبا هر چیزی که نفس می کشد مگذر زمان کاملا وابسته به مسیر دشوار تکامل و ارتقاروبات های ریز در درمان بیتکامل داروینی هنوز در حاتقویت سیستم ایمنیآیا رژیم غذایی گیاهی سلاسفر فقط مادی نیستچند روش ساده برای موفقیتتسلیم ارتباط با من برتراولین سلول مصنوعیچرا حیوانات سخن نمی گوینشیر و دوغ بادامحقیقت غیر قابل شناختمقابله با کرونا با علم اساخلاق پایه تکامل و فرهنگهوش عاطفی قسمت 11خطای حسماده، چیزی نیستاستفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویادرمان های علامتی در ام اسبار سنین ابزار هوشمندی اپوست ساعتی مستقل از مغز دمعمای اخلاقی قطارروش هایی برای جلوگیری از تا 20 سال آینده مغز شما به تمدن بشری و مغز اخلاقیآتش منبع انرژیسلول های بدن تو پیر نیستننون و القلمتصویر زیبا از سلولاین پیوند نه با مغز بلکه نشانه های گذشته در کیهان شاید گوشی و چشمی، آماده شحباب های کیهانی تو در تومنابع انرژی از نفت و گاز ادغام میان گونه های مختلمنابع انرژی از نفت و گاز ادغام دو حیطه علوم مغز و هوشیاری سنتی یا هوشیاری دهن، بزرگترین سرمایهاصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام و زبان، گنجینه ای بسدرمان جدید سرطانبحثی در مورد عملکرد لوب فریسپریدونپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز چون ابزار هوش است دلیتاثیر کپسول نوروهرب بر سآسیب روانی شبکه های اجتمسندرم پیریفورمیسفیزیک مولکولها و ذرات در نوار عصب و عضله در مطب دکشجاعت و ترستغییر خود یا تغییر دیگراایا تکامل هدفمند استهمه چیز کهنه میشودحس و ادراک قسمت چهل و هفتمنبع هوشیاری کجاست قسمت ارتباط غیرکلامی بین انساديدن با چشم بسته در خواب بقا با سازگارترین فرد اسهدف یکسان، در مسیرهای متکندر در بیماریهای التهابدروغ نگو به خصوص به خودتبدون پیر فلکراه پیروزی در زندگی چیستپختگی پس از چهل سالگي به مغز انسان رو به کوچکتر شدتاثیر انتخاب از طرف محیط افزایش قدرت ادراکات و حسسیاهچاله هاجمجمه انسان های اولیهفراموشی همیشه هم بد نیستاگر با مطالعه فیزیک کواننیوالینضایعه ی شبکه لومبوساکرالهمجوشی هسته ای، انرژِی بحس و ادراک قسمت پنجاه و دمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز نظر علم اعصاب اراده آزدانش محدود به ابعاد چهاربه بالاتر از ماده بیندیشوقاحت و تمسخر دیگرانکی غایب شدی تا نیازمند دلدرگیری مغزی در سندرم کووتو باید نیکان را به دست ببرخی ملاحظات در تشنج های پرتوزایی از جسم سیاهرشد مغز علت تمایل انسان بمغز زنان جوانتر از مغز مرتاثیر درجه حرارت بر عملکام آر آی جدید با قدرت شگفسکوت، پر از صداجهان معنافشار روحی، همیشه بد نیست ابزار بقا از نخستین همانطیف انسفالیت، گیلن باره هورمون شیرساز یا پرولاکتحس و ادراک قسمت شصت و دومنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتداروهای ام اسبی نهایت در میان مرزهاکارهای کوچک، بی ارزش نیسماست مالی با هوش انسانیدستورالعمل مرکز کنترل بیتومورهای نخاعیبرخی روش های تربیتی کودکآنچه حس می کنیم، نتیجه ی زنان باهوش ترنقش نظام غذایی در تکامل متاثیر روزها، ماه ها یا ساامگا سه عامل مهم سلامتنگاه از درون قفس یا بیرونساختار فراکتال وجود و ذهجهان در حال ایجاد و ارتقاقیچی ژنتیکیابزار بقا از نخستین همانعلم بدون توقفهوش مصنوعی از عروسک بازی خونریزی مغزی کشندهمهربانی، شرط موفقیتاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهداروی جدید برای دیابتبیماری گیلن باره و بیمارکشف مکانیسم عصبی خوانش پمخچه تاثیر گذار بر حافظهذرات کوانتومی زیر اتمی قتوپیراماتبزرگترین خطایی که مردم مآیا مصرف مولتی ویتامین هزیان غذاهای پرچربنقش داروهاي مختلف معروف تازه های بیماری پارکینسواندوهگین نباش اگر درب یا ناتوانی از درمان برخی ویسرنوشتجواب دانشمند سوال کننده قدرت انسان در نگاه به ابعابزار بقای موجود زنده از عادت همیشه خوب نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص شکلات تلخمیگرن و خواباز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطاندر مانهای کمر دردبیمارستان هوش مصنوعیگویید نوزده و ایمنی ساکتمرگ و میر پنهانرنگین کمانتکنولوژی های جدید و حالتتفاوت مغز انسان و میمون هآیا احتمال دارد رویا از آزبان و کلمه حتی برای کساننقشه های مغزی جدید با جزیترکیب آمار و ژنتیکانسان در هستی یا هستی در نخستین تصویر از سیاهچالهسرطان کمیت گراییجراحی گردن همیشه برای دیلاموژین داروی ضد اوتیسم؟اتصال مغز و کامپیوترعصب حقوق نورولووهوش مصنوعی تعاملیخاویار گیاهیما از اینجا نخواهیم رفتاز درخواست ها جدا شووزوز گوشدر جراحی کمر عجله نکنیدبا آتش، بازی نکن و بعد از گذشته را دفن کنمسئول صیانت از عقیده کیسروبات کیانتکامل داروینی هنوز در حاتلقین اطلاعات و حافظهآیا راهی برای بهبود وضعیسفر نامه سفر به بم و جنوب چندین ماده غذایی که ماننتسلیم شدن از نورون شروع ماوکرلیزوماب داروی جدید شچرا حجم مغز گونه انسان درشیشه ی بازالتی و سیلیکونحقیقت، آن چیزی نیست که جلملاحظه های اخلاقی دربارهاختلا ل در خود عضلههوش عاطفی قسمت نهمخطر آلودگی هواماده، چیزی بیش از یک خلا استفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استدرمان ژنتیکی برای نوآوریباربر دیگران نباشپوشاندن خود از نورمعماری، هندسه ی قابل مشاروش هایی ساده برای کاهش اتا بحر یفعل ما یشاتمدن زیر آبآثار باستانی تمدن های قدسلول بنیادی و ای ال اسALS نگاهی کامل بر بیماری ونوآوری ای شگفت انگیز دانتصویر زیبای اصفهاناین اندوه چیستنشانه های پروردگار در جهحباب هایی تو در توحد و مرزها توهم ذهن ماستمنابع انرژی از نفت و گاز ارتقا و تکامل سنت آفرینش هوش، ژنتیکی است یا محیطیدو ویژگی انتزاع و قدرت تجاصول سلامت کمرکلام، در تحولی شگفت آور بدرمان دارویی سرطان رحم ببحثی درباره هوش و تفاوتهریسدیپلام تنها داروی تایپیام های ناشناخته بر مغز مغز چگونه صداها را فیلتر تاثیر کتامین در درمان پاآسیب عصب پا به دنبال اعتیسندرم پای بی قرارفیزیک هوشیارینوبت کودکانشرکت نورالینک ویدیویی ازتغییر دیگران یا تغییر خوایجاد احساساتهمه چیز در زمان مناسبحس و ادراک قسمت چهل و هشتمنبع هوشیاری کجاست قسمت ارتروز یا خوردگی و التهادی متیل فومارات(زادیوا)(بقا در ازای بیماریهدف از تکامل مغزکندر علیه سرطاندریا آرام نخواهد شد کشتی بدون بار گذشتهراه انسان شدن، راه رفتن وپدیده خاموش روشن در پارکمغز ایندگان چگونه استتاثیر احتمالی عصاره تغلیافزایش میل جنسی با خوردن سیاهچاله های فضایی منابعجنین مصنوعیفراموشی و مسیر روحانیاگر تلاش انسان امروز برانیکولا تسلاضایعه ی عروقی مخچههمدلی و هوش عاطفیحس و ادراک قسمت پنجاه و سمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز نظر علم اعصاب اراده آزدانش بی نهایتبه جای محکوم کردن دیگران وقت نهيب هاي غير علمي گذشکیهان خود را طراحی میکنددرگیری مغزی در سندرم کووتو برای خزیدن خلق نشده ایبرخی مرزهای اخلاق و علوم پرسشرشد در سختی استمغزهای کوچک بی احساستاثیر درجه حرارت بر عملکام اس و سرطانسکوت، در برابر گزافه گویجهان معکوسفضا و ذهن بازابزار بقا از نخستین همانطبیعت موجی جهانهوش فوق العاده، هر فرد اسحس و ادراک قسمت شصت و ششمنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردداروهای تغییر دهنده ی سیبی نظمی مقدمه شناختکارهایی بیش از طراحی و گپماشین دانشدغدغه نتیجه ی نادانی استتومورهای ستون فقراتبرخی سلولهای عصبی در تلاآنها نمیخواهند دیگران رازنجیرها را ما باید پاره کنقش نظریه تکامل در شناساتاثیر روغن رزماری استنشااما شما از دید خفاش کور هنگاه از درون مجموعه با نگساختار شبکه های مغزی ثابجهان ریز و درشتقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصابزار بقا از نخستین همانعلم در حال توسعههوش مصنوعی از عروسک بازی خواندن ، یکی از شستشو دهنموفقیت هوش مصنوعی در امتاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مداروی جدید ضد فشار خونبیماری آلزایمر، استیل کوکشف مکانیسمی پیچیده در بمخاطب قرار دادن مردم، کاذرات کوانتومی زیر اتمی قتوانایی مغز و دیگر اجزای بزرگترین درد از درون است آیا مغز تا بزرگسالی توسعزیباترین چیز در پیر شدننقش درختان در تکاملتازه های درمان ام اساندام حسی، درک از بخش هایناتوانی در شناسایی چهره سریع دویدن مهم نیستجواب سنگ اندازیقدرت ذهنابزار بقای موجود زنده از عادت کن از بالا نگاه کنیهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص شگفت هویجمیگرن و روزه داریاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطاندر محل کار ارزش خودت را ببیندیشگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ و میر بسیار بالای ناشرهبر حقیقیتکنولوژی و پیشرفتتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا احتمال دارد رویا از آزبان و بیان نتیجه ساختمانقشه با واقعیت متفاوت استرکیب حیوان و انسانانسان عامل توقف رشد مغزنخستین روبات های زنده ی جسرعت فکر کردن چگونه استجستجوی متن و تصویر به صورلایو دوم دکتر سید سلمان فاثر مضر مصرف طولانی مدت رعصب سیاتیکهوش مصنوعی در قضاوت های اخار و گلما اشیا را آنطور که هستنداز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استدر درمان بیماری مولتیپل با تعمق در اسرار ابدیت و گر جان به جز تو خواهد از خمسئولیت جدیدروح و آب حیاتتکامل داروینی هنوز در حاتلاش ها برای کشف منابع جدآیا راهی برای رفع کم آبی سفر به مریخ در 39 روزچندجهانیتست نوار عصب و عضلهايندگان چگونه خواهند دیدچرا خشونت و تعصبشکل های متفاوت پروتئین هحقایق ممکن و غیر ممکنملاحظات بیهوشی قبل از جراختلاف خانوادگی را حل کنهوش عاطفی قسمت هفتمخطر حقیقی، خود انسان استاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدرمان کارتی سل و تومور مغبارداری بدون رحمپیموزایدمعنی روزهروش جدید تولید برقتاول کف پا و حقیقتتمدنی قدیمی در شمال خلیج آدم عاقل، وقت خودش را هدرسلول بنیادین از مخاط بینNVG 291نوار مغز مشاهده ی غیر مستتصویربرداری فضاپیمای آماین ایده که ذرات سیاهچالنشانه های بیداری روحیاین ابتدای تناقض هاستنظام مثبت زندگیحریص نباشمنابع انرژی از نفت و گاز ارتقا یا بازگشت به قبل ازهوض مصنوعی زندهدو بیماری روانی خود بزرگ اضطراب و ترسکلرال هیدرات برای خواباندرمان زخم دیابتی با تکنوبحثی درباره هوش و تفاوتهریشه های مشترک همه ی موجوپیدایش زبانمغز ناتوان از توجیه پیداتاثیر گیاه خواری بر رشد وآسانی موفقیتسندرم پس از ضربه به سرفیزیک و هوشیارینور از عمق تاریکیشربت رب انارتغییر دادن ژنها آیا روزی ایران بزرگهمه چیز در زمان کنونی استحس و ادراک قسمت چهل و دوممنبع هوشیاری کجاست قسمت ارزش های وارونهدین اجباریبقای حقیقی در دور ماندن اهدف از خلقت رسیدن به ابزاکو کیو تن coQ10دریای خدابدون زمان، ماده ای وجود نراه بی شکستپروژه ی ژنوم انسانیمغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر بینش و انتظارات فرافزایش مرگ و میر سندرم کوسیاهچاله ها، دارای پرتو جنگ هفتاد و دو ملت همه را فراموشی آرماناگر خواهان پیروزی هستینیاز به آموزش مجازی دیجیضایعات در عصب زیر زبانیهمراه سختی، اسانی هستحس و ادراک قسمت پنجاه و شمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز واقعیت امروز تا حقیقتدانشمندان موفق به بازگردبه جای تولید، بیشتر گوش کوقتی فهمیدی خطا کردی برگکیهانِ هوشیارِ در حال یادرگیری اعصاب به علت میتوتو تغییر و تحولیبرخی نکات از گاید لاین پرپرسش و چستجو همیشه باقی ارشد، رسیدن به یک هدف نیستمغز، فقط گیرندهتاثیر درجه حرارت بر عملکام اس یا تومور؟چگونه انتظارات بر ادراک سکته مغزیجهان هوشمندفضای قلب منبع نبوغ استابزار بقا از نخستین همانطبیعت بر اساس هماهنگیهوش مصنوعی می تواند بر اححس و ادراک سی و هفتممنبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهداروهای ضد بیماری ام اس وبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکاربرد روباتهای ريزنانومبانی ذهنی سیاه و سفیدذهن ما از در هم شکستن منبتوهم فضای خالیبرخی سيناپسها طی تکامل و آنژیوگرافی از مغززندگی فعال و مثبت روند آلنقش هورمون های تیروئید دتاثیر رژیم گیاه خواری بر امروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاه حقیقی نگاه به درون اسادیسم یا لذت از آزار دادجهان شگفت انگیزقانون مندی نقشه ژنتیکی مابزار بقا از نخستین همانعلم راهی برای اندیشیدن اهوش مصنوعی از عروسک بازی خواندن، دوست روزهای سختموفقیت در تفکر استاز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار داروی جدید ضد میگرنبیماری الزایمرکشف ژن جدید، می تواند گستمدل همه جانبه نگر ژنرالیرفلکس وتری با توضیح دکتر توانایی یک فرد، برای تغیبسیاری از مجرمان، خودشانآیا همه جنایت ها نتیجه بیزیباترین چیز در افزایش سنقش ذهن و شناخت در حوادث تاسف بار است انسان، حق خوانرژی بی پایان در درون هرنادیدنی ها واقعی هستندسریعترین کامپیوتر موجودجوسازی مدرنقدرت شناختی انسان، محدودابزار بقای موجود زنده از عادت کن خوب حرف بزنیهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص عجیب لوبیامیگرن سردردی ژنتیکی که باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیاددر چه مرحله ای از خواب ، ربیهوش کردن در جراحی و بیمگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ و سوال از قاتلروی و منیزیم در تقویت استتکنولوژی جدید که سلول هاتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا بدون ناظر هوشمند هم بزبان و بیان، در سایه پیشرنقص های سیستمی ایمنیترازودونانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های مفید برای درد زاسطح آگاهی، رخدادهای زندگجستجوی هوشیاری در مغز مالازم است هیچ کاری نکنیداثرات فشار روحی شدیدعضلانی که طی سخن گفتن چقدهوش مصنوعی در کامپیوترهاخارق العاده و استثنایی بما به جهان های متفاوت خوداز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستدر دعواها چه میکنی؟با خودت نجنگگرفتار محدودیت ها و ابعامسئولیت در برابر محیط زیروح در جهانی دیگر استتکامل زبانتلاش های جدید در ALSآیاما مقهور قوانین فیزیکسفر به درون سفری زیبانه ناامیدی بلکه ارتقاتست کم هزینه ی بزاق برای ايا اراده آزاد توهم است یچرا در مغز انسان، فرورفتشکل پنجم مادهحل مشکلممانتین یا آلزیکسا یا اباختلال حرکتی مانند لرزش هوش عاطفی قسمت یازدهخطر را بپذیراستیفن هاوکینگ در مورد هژن همه چیز نیستدرمان پوکی استخوانبازگشایی مجدد مطب دکتر سپیموزایدمعاینه قبل از نوار عصب و روش صحبت کردن در حال تکامتابوهای ذهنیتمرکز و مدیتیشنآرام باشسلول عصبی شاهکار انطباق فقر داده ها در هوش مصنوعینوار مغز با توضیح دکتر فاشاید درست نباشدتصور ما ازمشکلات و واقعیتصور از زمان و مکاناین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیحرکات چشم، ترجمه کننده ی منابع انرژی از نفت و گاز ارتوکين تراپی روشی جديد هیچ نقطه ای مرکزی تر از ادو بار در هفته ماهی مصرف اطلاع رسانی اینترنتیکم کردن کالری روشی سودمندرمان ساده ی روماتیسمبحثی درباره هوش و تفاوتهریشه های مشترک حیاتپیر شدن حتمی نیستمغز و قلب در جنین موش مصنتاثیر گیاه خواری بر رشد وآشنا پنداریسندرم جدایی مغزفیزیک آگاهینور درونشربت ضد خلطتغییر زودتر اتصالات مغزیایرادهای موجود در خلقت بهمه چیز، ثبت می شودحس و ادراک قسمت چهل و سوممنبع هوشیاری کجاست قسمت ارزش های حقیقی ارزش های غدین، اجباری نیستبلندی در ذهن ما درک بلندیهر چیز با هر چیز دیگر در تکوچ از محیط نامناسبدرک فرد دیگر و رفتارهای ابر کسی اعتماد نکن مگر اینراه طولانی را به سلامت گذپروژه ی ژنوم انسانیمغز ابزار برتر بقاتاثیر ترکیبات استاتین (سافزایش سرعت پیشرفت علوم سیاهچاله و تکینگی ابتدایجنگ و تصور از جنگفرایند پیچیده ی خونرسانیاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچیز جدید را بپذیرضرورت زدودن افکارهمراهی میاستنی با برخی سحس و ادراک قسمت بیست و چهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز کجا آمده ام و به کجا میدانشمندان نورون مصنوعی سبه خوبی های دیگران فکرکنکیست هیداتید مغزدرب بسته با غیر خود باز متو جهانی هستی که خودش را برخی نرمش ها برای درد زانپرسشگری نامحدودز گهواره تا گورمغز، همه ی واقعیت را نمیبتاثیر درجه حرارت بر عملکامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه به سطح بالایی از هوسکته ی مغزی در جوانانجهان هوشیارفضای خالی ای وجود نداردابزار بقا از نخستین همانطعمه ی شبکه های ارتباط اجهوش مصنوعی متصل با مغزحس و ادراک- قسمت پنجاه و منبع هوشیاری کجاست؟(قسماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرداروهای ضد تشنج با توضیح بی ذهن و بی روحکاربرد روباتهای ريز، در مباحث مهم حس و ادراکذهن چند جانبه نیازمند نگتوهم فضای خالی یا توهم فضبرداشت مغز ما از گذر زمانآنان که در قله اند هرگز خزندگی هوشمند در خارج از زنقش هورمون زنانه استروژنتاثیر رژیم گیاه خواری بر انفجار و توقف تکاملی نشانگاه دوبارهسازگاری با محیط بین اجزاجهان شگفت انگیز و بی زمانقانون گذاری و تکاملابزار بقا از نخستین همانعلم ساختن برج های چرخانهوش مصنوعی از عروسک بازی خواب زمستانی سلول های سرمولکول ضد پیریاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقداروی جدید ضد الزایمربیماری ای شبیه آلزایمر و کشف ارتباط جدیدی از ارتبمدل هولوگرافیک ژنرالیزهرفتار مانند بردهتوازن مهمتر از فعالیت زیبسیاری از بیماری های جدیآیا هوش مصنوعی می تواند نزیر فشار کووید چه باید کرنقش روی و منیزیم در سلامتتبدیل پلاستیک به کربن و سانرژی تاریکنادیدنی ها بیشتر از دیدنسرکه انگبین عسلی مفید برجامعه ی آسمانیقدرت عشقابزار بقای موجود زنده از عادت کردن به نعمتهوش مصنوعی از عروسک بازی خود جسم و یا تصویرمیگرن شدید قابل درمان اساز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطاندر ناامیدی بسی امید استبیهوشی در بیماران دچار اگوشت خواری یا گیاه خواریمرگ انتقال است یا نابود شرویکردهای جدید ضایعات نختکنولوژی جدید که سلول هاتفاوت های بین زن و مرد فقآیا برای تولید مثل همیشه زبان و تکلم برخی بیماریهنقص در تشخیص هیجانات عامترازودونانسانیت در برابر دیگراننرمش های مفید در سرگیجهسعی کن به حدی محدود نشویحفره در مغزلبخند بزن شاید صبح فردا زاثرات مفید قهوهغم بی پایانهوش مصنوعی در تفکر خلاق اخبر مهم تلسکوپ هابلما با کمک مغز خود مختاريماز سایه بگذریک پیام منفرد نورون مغزی در سال حدود 7 میلیون نفر با خدا باشگریه ی ابر، رمز طراوت باغمستند جهان متصلروح رهاییتکامل زبانتلاش های جدید در درمان فرآگاهی فراتر از آگاهیسفر تجهیزات ناسا به مریخ نه به اعدامتست آر ان اس دز میاستنی گايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً شکرگزار هر چیزی باش که داحلقه های اسرارآمیزمن و وجود توهمیاختلال خواب فرد را مستعد هوش عاطفی قسمت پنجمخطرات هوش مصنوعیاستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن هوش و ساختارهای حیاتی درمان پوکی استخوانبازگشت از آثار به سوی خداپیچیدگی های مغزمگسمعادله ها فقط بخش خسته کنروشهای نو در درمان دیسک بتاثیر فکر بر سلامتتمرکز بر هدفآرامش و دانشسلول عصبی، در محل خاص خودفلج نخاعی با الکترودهای نوار مغز ترجمه رخدادهای شایسته نیست در جیب خود قرفلج بل، فلجی ترسناک که آننوار مغز در فراموشی هاشادی، پاداش انجام وظیفهتصاویر زیبای رعد و برقاینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیحرکت چرخشی و دائمی کیهانمنابع انرژی از نفت و گاز ارتباط میکروب روده و پارهیچ چیز همیشگی نیستدو برابر شدن خطر مرگ و میاطلاعات حسی ما از جهان، چکمی زاویه ی دیدت را عوض کدرمان سرگیجه بدون نیاز ببحثی درباره هوش و تفاوتهریشه های اخلاقپیراستاممغز و هوش، برترین ابزار بتاثیر گیاه خواری بر رشد وآشنا پنداریسندرم دزدی ساب کلاوینفیزیکدانان ماشینی برای تنوروفیبروماتوزشش مرحله تکامل چشمتغییر عمودی سر انسان از پایستادن در برابر آزادی بهمه ی سردردها بی خطر نیستحس و ادراک قسمت نهممنبع هوشیاری کجاست قسمت ارزش حقیقی زبان قسمت اولدیوار همه اش توهم بودبلوغ چیستهر جا که جات میشه، جات نیکوچک شدن مغز از نئاندرتادرک نیازمند شناخت خویش ابرلیتیونرابطه تشنج و اوتیسمپروژه ی علمی پیوند مغز سامغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر تغذیه بر سلامت رواافسردگی و اضطراب در بیماسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجنگ داده هافرایند تکامل و دشواری هااپی ژنتیکچیزی منتظر شناخته شدنضرب المثل یونانیهمراهی نوعی سردرد میگرنیحس و ادراک قسمت بیست و یکمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز کسی که یک کتاب خوانده دانشمندان یک فرضیه رادیکبه خودت مغرور نشوکیست کلوئید بطن سومدرختان چگونه بر تشکیل ابتو جدای از کیهان نیستیبرخی نرمش ها برای زانوپس از اگو یا بعد از نفسزمین در برابر عظمت کیهانمغزتان را در جوانی سیم کشتاثیر درجه حرارت بر عملکامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه باغبانی باعث کاهش سال سیزده ماههجهان های بسیار دیگرقفس دور خود را بشکنابزار بقا از نخستین همانظهور امواج مغزی در مغز مصهوش مصنوعی و کشف زبان هایحس و ادراک- قسمت بیست و پمنبع هوشیاری در کجاست؟ قاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیداروی فامپیریدین یا نورلبی سوادی در قرن 21کاش شرف اجباری بود یا حتیمبتکران خودشکوفاذهن هوشیار در پس ماده ی متوهم لیلیپوتی(ریزبینی)برداشتت از جهان رو زیاد آنتی بادی منوکلونال در دزندگی و دارایینقش ویتامین K در ترمیم استاثیر رژیم گیاه خواری بر انفجار بزرگ پایان بوده انگاهی بر قدرت بینایی دراستم با شعار قانون بدترین جهانی که نه با یک رخداد و قانون جنگلابزار بقا از نخستین همانعلایم کمبود ویتامین E را هوش مصنوعی از عروسک بازی خواب سالم عامل سلامتیمولتیپل اسکلروز در زنان از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدداروی سل سپتبیماری ای شبیه ام اس مولتکشف جمجمه ای درکوه ایرهومدل هولوگرافیک تعمیم یافرفتار وابسته به شکلتوت زیاد بخوریدبسیاری از بیماری های جدیآیا هوش مصنوعی زندگی بشرزیرفون داروی ضد ام اسنقش روزه داری در سالم و جتبدیل تراکت صوتی مصنوعی انرژی تاریک که ما نمی تونادانی در قرن بیست و یکم،سرگیجه از شایعترین اختلاجاودانگی مصنوعیقسم به فقرابزارهای پیشرفته ارتباط عادت بد را ترک کنهوش مصنوعی از عروسک بازی خودآگاهی و هوشیاريمیاستنی گراویس بدون آنتیاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه ادر هم تنیدگی مرزها و بی مبیوگرافیگیلگمش باستانی کیستمرگ تصادفیرویا و واقعیتتکینگیتفاوت های تکاملی در مغز وآیا بزرگ شدن مغز فقط در دزبان و شناخت حقیقت قسمت چنقطه ی رسیدن به قلهتراشه مغز بدون واسطه ی دانسان، گونه ای پر از تضادنرمش های موثر در کمردردشلیک فراموشیحق انتخابلحظات خوش با کودکاناثرات مفید روزه داریغم بی پایانهوش مصنوعی در خدمت خلق وحخدا موجود استما بخشی از این جهان مرتبطاز علم جز اندکی به شما دایک پیشنهاد خوب برای آسان در عید نوروز مراقب تصادف با طبیعت بازی نکنگربه شرودینگر و تاثیر مشمشکل از کجاستروزه داری متناوب، مغز را تکامل زبان انسان از پیشیتلاش های جدید در درمان سرآپومورفین در پارکینسونسفر دشوار اکتشافنه به اعدامتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آشکست حتمیحمله ویروس کرونا به مغزمن کسی در ناکسی دریافتم اختلال در شناسایی حروف و هوش عاطفی قسمت اولدفاع از پیامبراستخوان های کشف شده، ممکژن یا نقشه توسعه مغز و نقدرمان آرتروز با ورزش موضبازگشت به ریشه های تکاملپیچیدگی های مغزی در درک زمعجزه های هر روزهروشهای شناسایی قدرت شنواتاثیر مشاهده بر واقعیت بتمرکز بر امروزآرامش و سکونسلولهای ایمنی القا کنندهفلج خوابنوار مغز در تشخیص بیماری شب سیاه سحر شودتصادف یا قوانین ناشناختهاینکه خانواده ات سالم بانظریه ی تکامل در درمان بیحس متفاوتمنابع انرژی از نفت و گاز ارتباط ماده و انرژیهیچ چیز، چقدر حقیقی استدو برابر شدن خطر مرگ و میاطلاعاتی عمومی در مورد مکمالگرایی دشمن پیشرفتدرمان سرگیجه بدون نیاز ببحثی درباره هوش و تفاوتهرژیم های غذایی و نقش مهم پیشینیان انسان از هفت میمغز و اخلاقتاثیر گیاه خواری بر رشد وآشناپنداری چیستسندرم سردرد به دلیل افت ففال نیکونورون هاي مصنوعی می توانششمین کنگره بین المللی ستغییرات منطقه بویایی مغزاکنون را با همه ی نقص هایهمه جا خیر بکارحس و ادراک قسمت چهارممنبع هوشیاری کجاست قسمت ارزش حقیقی زبان قسمت دومدیوار، از ابتدا توهم بودبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهر حرکت خمیده می شود و هر کوچکی قلبدرک و احساسبرنامه و ساختار پیچیده مرادیوی مغز و تنظیم فرکانپروانه ی آسمانیمغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر حرکات چشم بر امواج افسردگی و ساختار مغزسیاهچاله ی تولید کنندهجنبه های موجی واقعیتفرایند حذف برخی اجزای مغابتدا سخت ترین استچیزی خارج از مغزهای ما نیضربه مغزی در تصادف رانندهندسه ی پایه ایحس و ادراک قسمت بیست و دومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی پر از گل شدی خودت را دانشمندان ژنی از مغز انسبه خودت نگاه کنکپسول ژری لاکتدرختان اشعار زمینتو دی ان ای خاص ميتوکندريبرخی نرمش های گردنآلودگی هوا چالش قرن جدیدزمین زیر خلیج فارس تمدنی مغزتان را در جوانی سیمکشتاثیر درجه حرارت بر عملکامید نیکو داشته باش تا آنچگونه تکامل مغزهای کنونیسانسور از روی قصد بسیاری جهان هایی در جهان دیگرقفس ذهنابزار بقا از نخستین همانظرف باید پر شود چه با چرک هوش مصنوعی یا حماقت طبیعحس و ادراک- قسمت شصت و چهمنبع هوشیاری در کجاست؟(قاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مداروی لیراگلوتیدبی شرمیکتاب گران و پرهزینه شد ولمتواضع باشذهن و زندگیتوهم چیستبررسي علل احتمالي تغيير آنزیم تولید انرژی در سلوزندگی بی دودنقش ژنتیک در درمان اختلاتاثیر رژیم گیاهخواری بر انقراض را انتخاب نکنیدنگاهی بر توانایی اجزاي بستم، بی پاسخ نیستجهانی که از یک منبع، تغذیقانون جنگلابزار بقای موجود زنده از علایم کمبود ویتامین E را هوش مصنوعی از عروسک بازی خواب سالم عامل سلامتی و یمواد کوانتومی جدید، ممکناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرداروی ضد چاقیبیماری اسپینال ماسکولار کشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدل های ریز مغز مینی برینرفتار اجتماعی انسان، حاصتوسعه هوش مصنوعی قادر اسبشکه ای که ته نداره پر نمآیا هوش ارثی دریافتی از پزیرک ترین مردمنقش رژیم غذایی بر رشد و اتبدیل سلولهای محافط به سانرژی خلا ممکن استنازوکلسینسرگردانیجایی برای یاد گرفتن باقی قضاوت ممنوعابزارهای بقا از نخستین هعادت دادن مغز بر تفکرهوش مصنوعی از عروسک بازی خودآگاهی و هوشیاريمیدان مغناطيسي زمین بشر از تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهدر هم تنیدگی کوانتومیبیوگرافیگیاه بی عقل به سوی نور میمرگی وجود نداردرویا و کابوستکامل فردی یا اجتماعیتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا تکامل و تغییرات ژنتیزبان و شناخت حقیقت قسمت انقطه ای بود و دگر هیچ نبوتراشه ها روی مغزانعطاف پذیری مکانیسمی علنرمشهای مهم برای تقویت عشلیک فراموشیحقیقت قربانی نزاع بین بی لرزش ناشی از اسیب به عصباثرات مضر ماری جواناغیرقابل دیدن کردن مادههوش مصنوعی در خدمت خلق وحخدا نور آسمان ها و زمین اما تحت کنترل ژنها هستیم یازدواج های بین گونه ای، ریک آلل ژنتیکی که از نئانددرمان نگهدارنده ی اعتیادبالای هر دستی، دستی هستگزیده ای از وبینار یا کنفمشکلات نخاعیروزه داری و التهاب زیانبتکامل ساختار رگهای مغزی تلاش های جدید شرکت نورالآپومورفین در پارکینسونسفرنامه سفر به بم و جنوب نه بدبخت بلکه نادانتشنج چیستای همه ی وجود منچراروياها را به یاد نمی آشکستن مرز دور مغزحمایت از طبیعتمن پر از تلخیماختلال در شناسایی حروف و هوش عاطفی قسمت دهمدفاع در برابر تغییر ساختاستروژن مانند سپر زنان دژن ضد آلزایمردرمان ام اس(مولتیپل اسکلبازخورد یا فیدبکپیوند قلب خوک، به فرد دچامعجزه ی چشمروشی برای بهبود هوش عاطفتاثیر نگاه ناظر هوشیار بتمساح حد واسط میان مغز کوآرامش عقلسلولهای بنیادی مصنوعی درآرامش(سکوت) stillness و تکاپوسلام تا روشناییفلج خواب چیستنوار مغزی روشی مهم در تشخشبیه سازی میلیون ها جهان تضادهای علمیاین، فقط راه توستنظریه ی ریسمانحس چشایی و بویاییمنابع انرژی از نفت و گاز ارتباط متقابل با همه ی حیهیچ وقت خودت را محدود به دو داروی جدید برای میاستاطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرددرمان سرگیجه بدون داروبحثی درباره احساسات متفارژیم های غذایی و نقش مهم پیشرفت های باور نکردنی دمغز و اخلاقتاثیر گیاه خواری بر رشد وآشتی بهتر استسوی ما آید نداها را صدافاکسیبتنورون های ردیاب حافظهشعار و عملتغییرات مغز پس از 40 سالگیاکوییفلکسهمیشه چیزی برای تنهایی دحس و ادراک قسمت نوزدهممنبع هوشیاری کجاست قسمت ارزش حقیقی زبان قسمت سومدید تو همیشه محدود به مقدبنی عباس، ننگی بر تاریخهرچیز با یک تاب تبدیل به کوچکترین چیز یک معجزه اسدرک کنیم ما همه یکی هستیمتو یک معجزه ایبرنامه ی مسلط ژنها در اختراز تغییرمغز بیش از آنچه تصور میشوتاثیر دوپامین و سروتونیناقلیت خلاقسیاهچاله، سیاه خالص یا پجنسیت و تفاوت های بیناییفراتر از دیوارهای باورابتدایی که در ذهن دانشمنچیزی شبیه نور تو نیستضررهای مصرف شکر و قند بر هندسه ی رایج کیهانحس و ادراک قسمت بیست و سومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز انفجار بزرگ تا انفجار وقتی تو از یاد گرفتن باز دانشمندان پاسخ کوانتومی به دنبال رستگاری باشکامپیوتر سایبورگدرد و درستو در میانه ی جهان نیستی برخی یونها و مولکول های مآلودگی هوا و ویروس کرونازمان چیستمغط یک گیرنده استتاثیر درجه حرارت بر عملکامید نجاتچگونه جمعیت های بزرگ شکل سانسور بر بسیاری از حقایجهان یکپارچهقفس را بشکنابزار بقا از نخستین همانظرفیت مغز چقدر استهوش مصنوعی گوگل به کمک تشحسن یوسف باغچه ی منمنبع خواب و رویااز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برداروی تشنجی دربارداریبی عدالتی در توزیع واکسن کتاب زیست شناسی باورمجموعه های پر سلولی بدن مذهن و شیمی بدنتوهم و خیالبررسی مغز با امواج مادون آواز خواندن در قفس، نشانزندگی در جمع مواردی را برنقش گرمایش آب و هوا در همتاثیر رژِیم غذایی بر میگانواع سکته های مغزینگاهت را بلند کنستون فقرات انسان دو پا جلجهانی در ذهنقانونمندی و محدودیت عالمابزار بقای موجود زنده از علائم عصبی آلزایمر، با اهوش مصنوعی از عروسک بازی خواب عامل دسته بندی و حفطموجود بی مغزی که می توانداز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که داروی ضد چاقیبیماری اضطراب عمومیکشیدن مادی روشی برای جلومدیون خود ناموجودرقیبی قدرتمند در برابر متوسعه برخی شغل ها با هوش بشریت از یک پدر و مادر نیآیا هوش سریعی که بدون احسزیست شناسی کل در جزء فراکنقش رژیم غذایی در رشد و اتبر را بردارانرژِی برای ایجاد اضطرابنباید صبر کرد آتش را بعد سربازان ما محققا غلبه می جایی خالی نیستقطار پیشرفتابزارهای بقا ازنخستین همعارضه جدید ویروس کرونا سهوش مصنوعی از عروسک بازی خودت را از اندیشه هایت حفمیدان های مغناطیسی قابل از تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغدر هم تنیدگی کوانتومی و پبیان ژن های اسکیزوفرنی دگیاه خواری و گوشت خوار کدمراقب خودتون و خانواده هرویا و خبر از آیندهتکامل مادی تا ابزار هوشمتفاوت ایستایی و تکاپوآیا جنین انسان، هوشمندی زبان و شناخت حقیقت قسمت دنقطه بی بازگشتتراشه ی هوش مصنوعی در مغزاهرام مصر از شگفتی های جهچرا ماشین باید نتایج را پشنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت آنطور نیست که به نظلرزش دست ها و گردن و سر ETاجزای پر سلولی بدن انسان غرور و علمهوش مصنوعی درمانگر کامپیخدا بخشنده است پس تو هم بمانند کودکان باشیداسکلت خارجی در درمان اختیک جهش ممکن است ذهن انساندرمان نابینایان آیا ممکنبالاترین هدف از دولتگزارش یک مورد جالب لخته ومشکلات بین دو همسر و برخیروزه داری و بیمار ی ام اس تکامل شناخت انسان با کشفتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت چهارمسفرنامه سفر به بم و جنوب نه جنگ و نه خونریزیتشنج و حرکات شبه تشنجی قاای آنکه نامش درمان و یادشچراغ های متفاوت و نور یکسشگفت نیست من عاشق تو باشمحوادث روزگار از جمله ویرمن بی من، بهتر یاد میگیرماختلالات مخچههوش عاطفی قسمت دومدقیق ترین تصاویر از مغز ااسرار آفرینش در موجژنها نقشه ایجاد ابزار هودرمان با سلول های بنیادیبازسازي مغز و نخاع چالشی پیوند مدفوعمعجزه ی علمروشی جدید در درمان قطع نختاثیر نگاه و مشاهده ناظر تنفس هوازی و میتوکندریتاثیر نگاه انسان بر رفتاتنفس هوازی و میتوکندریآزمون تجربی، راهی برای رسلاح و راهزنیفلج دوطرفه عصب 6 چشمنوار مغز، مفید و بی خطرشبیه سازی سیستم های کوانتظاهر خوابیده ی مادهاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک (قسمت اول )منابع انرژی از نفت و گاز ارتباط چاقی و کاهش قدرت بهیچ کاری نکردن به معنی چیدو سوی واقعیتاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد ناشی از تنگی کانادرمان سرطان با امواج صوتبحثی درباره احساساتی غیررژیم ضد التهابیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز و سیر تکامل ان دلیلی تاثیر گیاه خواری بر رشد وآغاز فرایند دانستنسوپاپ ها یا ترانزیستورهافاجعه ی جهل مقدسنوروپلاستیسیتی چیستصبور باشاکسی توسین و تکامل پیش اهمیشه چشمی مراقب و نگهباحس و ادراک قسمت هفتممنبع هوشیاری کجاست قسمت ارزش خود را چگونه میشناسدیدن خدا در همه چیزبه قفس های سیاهت ننازهز ذره، یک دنیاستکووید نوزده و خطر بیماری درک احساسات و تفکرات دیگتو یک جهان در مغز خودت هسبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱راست دستی و چپ دستیمغز برای فراموشی بیشتر کتاثیر دپاکین بر بیماری ماقیانوس نادانیسیاره ی ابلهانجنسیت و تفاوت های بیناییفرار در فرار از میزبان، دابتذال با شعار دیننکاتی در مورد تشنجضررهای شکر بر سلامت مغزهندسه بنیادینحس و ادراک قسمت بیستممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز بار خود بکاه تا پرواز وقتی خودت را در آینه دیدیدانشمندان اولین سلول مصنبه زودی شبکه مغزی به جای کاهش میل جنسی در ام اسدرد باسن و پا به دلیل کاهتوقف؛ شکستبرخی اثرات مضر ویتامین دآلودگی هوا و پارکینسونزمان و مکان، ابعاد کیهان نفرت، اسیب به خود استتاثیر درجه حرارت بر عملکامید یا ناامیدی؟چگونه جمعیت های بزرگ شکل سانسور ذهنجهان یکپارچهقله برای دیدن نه برای به ابزار بقا از نخستین همانعقل مجادله گرهوش مصنوعی گوگل به کمک تشحساسیت روانی متفاوتمنتظر نمان چیزی نور را بهاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروداروی جدید ALSبیمار 101 ساله، مبتلا به سکتاب طبیعت در قالب هندسهمجرم، گاهی قربانی استذهن پر در برابر آگاهیتوهم وجودبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینه در اینهزندگی در سیاهچالهنقش پیش زمینه ها و اراده تاثیر سلامت دستگاه گوارشانیس بی کسانچالش هوشیاری و اینکه چرا ستارگانی قبل از آغاز کیهجهان، تصادفی نیستقارچ بی مغز در خدمت موجودابزار بقای موجود زنده از علت خواب آلودگی بعد از خوهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص فلفل سبزموجودات مقهور ژنها هستنداز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرداروی ضد تشنج با قابليت تبیماری بیش فعالیکشتن عقیده ممکن نیستمدیریت اینترنت بر جنگرقابتی بی هدف یا رقابتی هتوصیه های سازمان بهداشت بعد پنجمآیا هشیاری کوانتومی وجودزیست شناسی باور حقیقت یا نقش زنجبیل در جلوگیری از تحریک عمقی مغزانسولیننبرو و انرژی مداومسربرولایزینجاذبهقطره قطرهابزارهای بقای موجود زندهعجول نباشهوش مصنوعی از عروسک تا کمخودروهای هیدروژنیمیدان های کوانتومی خلااز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی ددر هم تنیدگی کوانتومی و دبیان حقیقتگیرنده باید سازگار با پیمراحل ارتقای پله پله کیهرویا بخشی حقیقی از زندگی تکامل مداومتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا جهان ذهن و افکار ما مزبان و شناخت حقیقت قسمت سنمیتوان با بیرون انداختنتراشه ی بیولوژِیکاولویت بندی ها کجاستچرا مردم با زندگی میجنگنشناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت افرادلرزش عضله یا فاسیکولاسیواجزایی ناشناخته در شکل گغربال در زندگیهوش مصنوعی درخدمت خلق وحخدای رنگین کمانمانند آب باشاسکار، لگوی هوشمندیک رژیم غذایی جدید، می تودرمان های اسرار آمیز در آباهوش ترین و با کیفیت تریگشایش دروازه جدیدی از طرمشکلات روانپزشکی پس از سروزه داری سلول های بنیادتکامل، نتیجه ی برنامه ریتلاش در تولید انرژی به رنآب زندگی است قسمت هفتمسفرنامه سفر به بم و جنوب نه روش تقویت مغزتشنج به صورت اختلال رفتاای جان جان بی تن مرونزاع ها بیهوده استشگفت انگیز بودن کیهانحکمت الهی در پس همه چیزمننژیتاختلالات حرکتی در انسانهوش عاطفی قسمت سومدل به دریا بزناسرار بازسازی اندام هاژنها ، مغز و ارادهدرمان تومورهای مغزی با اباغچه ی منپیوند مدفوع در درمان بیممعجزه ی علم در کنترل کرونروشی جدید در درمان نابینپیوند مغز و سر و چالشهای معجزه در هر لحظه زندگیروشی جدید در درمان سکته متاثیر نگاه انسان بر رفتاتنفس بدون اکسیژنآزمون ذهنی گربه ی شرودینسلسله مباحث هوش مصنوعیفن آوری های جدید علیه شنانوار مغز، ترجمه ی فعالیت شبکه های مصنوعی مغز به درتظاهری از ماده است که بیداینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک (قسمت دوم )منابع انرژی از نفت و گاز ارتباط هوش ساختار مغز و ژهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدولت یا گروهکاعتماد به خودکمردرد و علل آندرمان ضایعات نخاعیبحران ذهن فیلمی قابل تامرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز کوانتومیتاثیر گیاه خواری بر رشد وآغاز فصل سرما و دوباره تکسوپاپ ها یا ترانزیستورهافارغ التحصیلان، فقیر و دنوروز مبارکصبور باشاکسکاربازپین در درمان تشهمیشه اطمینان تو بر خدا بحس و ادراک قسمت هفدهممنبع هوشیاری کجاست قسمت از فرد ایستا و متعصب بگذردیدگاه نارسای دوگانه ی مبه مغز خزندگان خودت اجازهزینه ای که برای اندیشیدکودک هشت ساله لازم است آددرک تصویر و زبان های مخلتتو کجای جهانیبرین نت به جای اینترنتپرواز از نیویورک تا لوس آرجزخوانی هایی که امروز بمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تاثیر داروهای ضد التهاب الکترومغناطیس شنوایی و هسیاره ابلهانجهل مقدسفرد موفقابداع دی ان ای بزرگترین دچگونه مولکول های دی ان ایضعیف و قویهندسه در پایه ی همه ی واکحس و ادراک قسمت دهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز بحث های کنونی در ویروسوقتی خورشید هست شمع به کادانشمندان تغییر میدان مغبه زیر پای خود نگاه نکن بکاهش مرگ و میر ناشی از ابدرد زانو همیشه نیاز به جرتولید مولکول جدید توسط هبرخی اختلالات عصبی مثانهآلزایمرزمان و گذر آن سریع استنقاشی هایی با بوی گذشته یتاثیر درجه حرارت بر عملکامید جدید بر آسیب نخاعیچگونه حافظه را قویتر کنیساهچاله ها تبخیر نمیشودجهان کنونی و مغز بزرگتریقله سقوطابزار بقا از نخستین همانعقل در جهان جدید، عجیب اسهوش مصنوعی الفاگوخفاش کور و انسان بینا؟منتظر نتیجه ی کارهایت بااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از داروی جدید s3 در درمان ام بیمار مرکز تنفس سلولیکتاب، سفری به تاریخمحل درک احساسات روحانیذهن تو همیشه به چیزی اعتقتوهم وجودبررسی ژنها در تشخیص بیماآیندهزندگی زمینی امروز بیش از نقش پیشرفته ی سلول های بنتاثیر عصاره تغلیظ شده گیانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا سخن نیکو مانند درخت نیکوجهش های ژنتیکی مفید در ساقبل و بعد از حقیقتابزار بقای موجود زنده از عماد الدین نسیمی قربانی هوش مصنوعی از عروسک بازی خواص منیزیممورد نادر همپوشانی دو بیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتداروی ضد تشنج با قابليت تبیماری تی تی پیگل خاردار، زیباستمداخله ی زیانبار انسانرموزی از نخستین تمدن بشرتوصیه های غیر دارویی در سبعد از کروناآیا واکنش های یاد گرفته وزیست، مرز افق رویداد هستنقش زبان در سلطه و قدرت اتحریک عمقی مغز در آلزایمانسولین هوشمندچت جی پی تیسردرد میگرنجاذبه و نقش آن در شکلگیریلمس کوانتومیابزارهای بقای از نخستین عدم توقف تکامل در یک انداهوش مصنوعی از عروسک تا کمخورشید مصنوعیمیدان بنیادین اطلاعاتاز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمنددر هر سوراخی سر نکنبیداری معنوی یعنی دوستی گالکانزوماب، دارویی جدیمرز مرگ و زندگی کجاسترویا تخیل یا واقعیتتکامل چشمتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا جهش های ژنتیکی، ویروزبان جانسوزنمیتوان بر سیاه سیاه نوشتربیت کودکان وظیفه ای مهاولین قدم شناخت نقص های خچرا مغز انسان سه هزار سالشناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت انسانلزوم گذر انسان از حدها و احیای بینایی نسبی یک بیممقالاتهوش مصنوعی ساخته هوش طبیخدایی که ساخته ی ذهن بشر ماه رجباساس انسان اندیشه و باور یکی از علل محدودیت مغز امدرمان های بیماری آلزایمرباور و کیهان شناسیپل جویی اصفهانمشکلات روانپزشکی در عقب روزهای بد باقی نمیماندتکثیر سلول در برابر توقف تلاشی برای درمان قطع نخاآب زندگی است قسمت اولسفرنامه سفر به بم و جنوب چه زیاد است بر من که در ایتشنج عدم توازن بین نورون ایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین جهل و علم رو به پشگفت زده و حیران باشحافظه میتواند بزرگترین دمن، ما یا چی؟اختلالات صحبت کردن در انهوش عاطفی قسمت ششمدلایلی که نشان میدهد ما باصفهان زیباژنهای مشترک بین انسان و ودرمان تشنجبترس از اینکه کسی، به درگپیوند اندام از حیوانات بمعرفی مورد نادر بیماری گريتوکسيمب در درمان ام استاثیر ویتامین دی بر بیماتنها مانع در زندگی موارد آزمون ذهنی گربه شرودینگرسلطان جنگل یا صاحب ملکوتفناوری هوش مصنوعی نحوه خنوار عصب و عضلهشبکیه های مصنوعیتعویض دارو در تشنجایندرالنظریه تکامل در درمان بیمحس و ادراک قسمت 67منابع انرژی از نفت و گاز ارتباط پیوسته ی جهانهیچ کس حقیقت را درون مغز دونپزیل در بیماران قلبی اعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش منادرمانهای بیماری پارکینسبخش فراموش شده ی حافظهرژیم غذایی سالم و ضد التهپیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز آیندگان چگونه است ؟تاثیر گیاه خواری بر رشد وآغاز مبهم آفرینشسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغییرات آب و هوایی که به فاصله ها در مکانیک کوانتنوروز یا روز پایانیصبر لازمه ی پیروزی استهمیشه به آنچه داری، خوشنحس و ادراک قسمت هجدهممنبع هوشیاری کجاست قسمت از مخالفت بشنودیروز و امروزبه نقاش بنگرهزینه سنگین انسان در ازاکودک ایرانی که هوش او از درک حقیقت نردبان و مسیری تو کز محنت دیگران بی غمیبرای یک زندگی معمولیپروتئین های ساده ی ابتدارحم مصنوعیمغز بزرگ چالش است یا منفعتاثیر داروی ضد تشنج سدیم الکتروتاکسی(گرایش و حرکسیاره ابلهانجهان فراکتالفرد یا اندیشهابزار هوش در حال ارتقا ازچگونه میتوان با قانون جنطلوع و حقیقتهندسه زبانِ زمان استحس و ادراک قسمت دوازدهممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی ریشه ها عمیقند از چیدانشمندان روش هاي جدیدی به سیاهی عادت نکنیمکاهش التهاب ناشی از بیمادردهای سال گذشته فراموش تولید مثل اولین ربات های برخی اصول سلامت کمرآملودیپین داروی ضد فشار زمان و صبرچقدر به چشم اعتماد کنیمتاثیر درجه حرارت بر عملکامید درمان کرونا با هماننگاه من، نگاه تو و یا حقیسایه ی هوشیاریجهان کاملی در اطراف ما پرقلب های سادهابزار بقا از نخستین همانعقل سالمهوش مصنوعی اکنون می توانخفاش با شیوع همه گیری جدیمنتظر زمان ایده آل نشواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهداروی جدید لنفوم و لوکمیبیماری لبر و نابینایی آنکتابخانهمحل درک احساسات روحانی دذهن خود را مشغول هماهنگیتوهم بی خداییبررسی بیماری التهابی رودآینده ی انسان در فراتر اززندگی زودگذرنقش آتش در رسیدن انسان بهتاریک ترین بخش شبانگشت نگاری مغز نشان میدچالش هوشیاری و اینکه چرا سخن و سکوتجهش های ژنتیکی غیر تصادفقبل از آغازابزار بقای موجود زنده از عنصر اصلی تعیین واقعیتهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص میوه ی بهموسیقی نواز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توداروی ضد تشنج توپیراماتبیماری خود ایمن اعصاب محگل درون گلدانمدارک ژنتیکی چگونه انسانرمز و رازهای ارتباط غیر کتوصیه هایی در مصرف ماهیبعد از کروناآیا یک، وجود داردزاویه نگاه ها یکسان نیستنقش زبان در سلطه و قدرت اتداوم مهم است نه سرعتانسان قدیم در شبه جزیره عچت جی پی تیسردرد میگرن در کودکانجبران از دست رفته هالووفلوکساسینابزارهای دفاعی و بقای موعدم تعادل دوپامین، فقط بهوش مصنوعی از عروسک تا کمخوش قلبی و مهربانیمیدازولام در درمان تشنج از تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریدر والنتاین کتاب بدید همبیداری و خواب کدام بهتر اگام کوچک ولی تاثیرگذارمرز بین انسان و حیوان کجارویا حقی از طرف خداتکامل و ارتقای نگاه تا عمتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجزبان ریشه هایی شناختی اسنمای موفقیتترجمه فعالیت های عضله به اولین مورد PML به دنبال تکچرا مغزهای ما ارتقا یافت شناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت اشیالزوم سازگاری قانون مجازااحیای بینایی نسبی یک بیمتاثیر ویتامین دی بر بیماهوش مصنوعی، کیفیت فریب مخدایا جز تو که را دارمماپروتیلیناستفاده از مغز، وزن را کمیافته های نوین علوم پرده درمان های بیماری اس ام ایباید از انسان ترسیدپل خواجو اصفهانمشاهده گر جدای از شیء مشاروزهای سختتأثیر نیکوتین سیگار بر متلاشی تازه برای گشودن معآب زندگی است قسمت دومسفری به آغاز کیهاننه عدم مطلق بلکه عدم با قتشویق خواندن به کودکانایمپلانت مغزینزاع بین علم و نادانی رو شگفتی های نقشه ی ژنتیکیحافظه های کاذبمنابع انرژي پاک سرچشمه حاختلالات عضلانی ژنتیکهوش عاطفی بیشتر در زناندنیا فریب و سرگرمیاصل بازخوردژنهای هوش ، کدامنددرمان جدید ALSبحتی علمی درباره تمایل بپیوند اندام حیوانات به امعرفت و شناختریه زغالیتاثیر ویروس کرونا بر مغز تنها در برابر جهانآزادی در چیستسم زنبور ، کلیدی برای وارفواید روزه داری متناوبنوار عصب و عضلهشباهت مغز و کیهانتعامل انسان و هوش مصنوعیایپیداکریننعناعحس و ادراک قسمت 74منابع بی نهایت انرژی در دارتباط انسانی، محدود به هیچ اندر هیچاعتماد بی موردکنفرانس تشنج هتل کوثر اصدرماندگی به دلیل عادت کربخش های تنظیمی ژنومرژیم غذایی ضد التهابیپیشرفتی مستقل از ابزار همغز اندامی تشنه ی انرژی اتاثیر گیاه خواری بر رشد وإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَسوخت هیدروژنی پاکتغییرات تکاملی سر انسان فاصله ی همیشگی تصویر سازنورالژیصبر و واقعیتهمیشه داناتر از ما وجود دحس و ادراک قسمت هشتممنبع هوشیاری کجاست قسمت از نخستین همانند سازها تدیسک گردنبه نقاش بنگرهزاران سال چشم های بینا وکودکان مهاجردرک دیگرانتو پیچیده ترین تکنولوژی برای پیش بینی آینده مغز دپروتز چشمرحم مصنوعیمغز بزرگ چالشهای پیش روتاثیر درجه حرارت بر مغزالکترودهای کاشتنیسیب یکسان و دیدگاه های متجهان قابل مشاهده بخش کوچفرد حساس از نظر عاطفی و بابزار بقا از نخستین همانچگونه مغز ما، موسیقی را پطلای سیاههندسه، نمایشی از حقیقتحس و ادراک قسمت سوممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میدانشمندان روشی برای تبدیبه سخن توجه کن نه گویندهکاهش حافظه هرچند فرایندیدردی که سالهاست درمان نشتولید یا دریافت علمبرخی اطلاعات روانشناسی مآموزش نوین زبانزمان واقعیت است یا توهمنقش قهوه در سلامتیتاثیر درجه حرارت بر عملکامیدهای جدید برای بازیابنگاه مادی غیر علمی استسایه را اصالت دادن، جز فرجهان پیوستهقلب و عقلابزار بقا از نخستین همانعقلانیت بدون تغییرهوش مصنوعی از عروسک های بخلا، حقیقی نیستمنحنی که ارتباط بین معرفاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستداروی جدید میاستنی گراویبیماری میاستنی گراویسکجای مغز مسئول پردازش تجمحدودیت چقدر موثر استذهن خالی از شلوغی افکارتوهم تنهاییبررسی سیستم تعادلی بدن اآینده ی علم و فیزیک در60 ثزندگی سلول در بدن، جدای انقش انتخاب از طرف محیط، نتاریکی من و تو و گرد و غباانتقال ماده و انرژیچالش هوشیاری و اینکه چرا سخن پاک و ثابتجهش های بیماری زا، معمولقبل از انفجار بزرگابزار بقای موجود زنده از عوامل موثر در پیدایش زباهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص هلو برگ هلوموسیقی هنر مایع استاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرداروی ضد جنون در درمان تیبیماری دویکگل زندگیمروری بر تشنج و درمان هایرمز گشایی از اتصالات مغزتوضیحی ساده در مورد هوش مبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا کیهان می تواند یک شبیزاوسکا درمان گوشرنقش سجده بر عملکرد مغزتداخل مرزها و صفات با بینانسان میوه ی تکاملنتایج نادانی و جهلسردرد میگرنی در کودکانجدا کردن ناخالصی هالوب فرونتال یا پیشانی مغابعاد و نیازهای تکاملیعدم درکهوش مصنوعی از عروسک تا کمخوش خیالی و خوش بینیمکان زمان یا حافظه زماناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قدر یک فراکتال هر نقطه مرکبیست تمرین ساده برای جلوگامی در درمان بیماریهای مرز جدید جستجو و اکتشاف، رویاها از مغز است یا ناخوتکامل و ریشه ی مشترک خلقتتقلید از روی طبیعتآیا خداباوری محصول تکاملزبان شناسی مدرن در سطح سلنمایش تک نفرهترجمه ی فعالیت های عضله باولین مورد پیوند سر در انچرا ویروس کرونای دلتا واشناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت تنها چیزی است که شالزوم سازگاری قانون مجازااحتیاط در ورزش زانو در خاصفحه اصلیهوش مصنوعی، اتفاقات و تحخرما منبع بسیار خوب آنتی ماجرای جهل مقدساستفاده از نظریه ی تکامل یاد گرفتن مداومدرمان های جدید ALSبابا زود بیاپلاسمای غالبمشاهده آینده از روی مشاهروزهای سخت میگذردتأثیر نگاه انسان بر رفتاتلاشی جدید در درمان ام اسآب زندگی است قسمت سومسقوط درون جاذبه ای خاص، چنهایت معرفت و شناخت درک عتشخیص ژنتیکی آتروفی های ایمپلانت مغزی و کنترل دو نزاع بین علم و جهل رو به پشگفتی های زنبور عسلحافظه و اطلاعات در کجاست منابع انرژی از نفت و گاز اختراع جدید اینترنت کوانهوش عاطفی در زنان بیشتر ادنیا مکانی بسیار اسرارآماصل در هم تنیدگی و جهانی ژنهای حاکم بر انسان و انسدرمان جدید مولتیپل میلومبحث درباره پیدایش و منشا بحثي درباره هوش و تفاوتهپیوند سر آیا ممکن استمغز فکر میکند مرگ برای دیریواستیگمینتاثیر ژنها بر اختلالات ختنهاییآزادی عقیده، آرمانی که تسماگلوتید داروی کاهش دهنفواید روزه داری متناوبنوار عصب و عضلهشباهت مغز با کیهان مادیتعامل انسان با هوش مصنوعایا کوچک شدن مغزانسان الهفت چیز که عملکرد مغز تو حس و ادراک قسمت 75منابع جدید انرژیارتباط از بالا به پایین مهیچگاه از فشار و شکست نتراعتیاد و تلاش های درمانی کنگره بین المللی سردرد ددرها بسته نیستبخش بزرگی حس و ادراک ما ارژیم غذایی ضد دردپپوگستمغز انسان ایا طبیعتا تماتاثیر گیاه خواری بر رشد وافت فشار خون ناگهانی در وسودمندی موجودات ابزی بر تغذیه بر ژنها تاثیر داردفتون های زیستیاگر فقط مردم میفهمیدند کنورالژی تریژمینالصبر بسیار بایدهمیشه راهی هستحس و ادراک قسمت هشتاد و نمنبع هوشیاری کجاست قسمت از نخستین همانند سازها تدیستونی قابل درمانبه نادیدنی ایمان بیاورهستي مادي ای که ما کوچکترکودکان میتوانند ناقل بی درک درست از خود و هوشیاریتو آرامش و صلحیبرای اولین بار دانشمندانپروتز عصبی برای تکلمرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرمغز بزرگ و فعال یا مغز کوتاثیر درجه حرارت بر عملکالگو نداشتیمسیر آفرینش از روح تا مغز جهان موازی و حجاب هافردا را نمیدانیمابزار بقا از نخستین همانچگونه مغز پیش انسان یا همطوفان فقر و گرسنگی و بی سهنر فراموشیحس و ادراک قسمت سی و هشتممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکنیکی تا مغز از مغز تویتنام نوعی کرونا ویروس دانش، قفل ذهن را باز میکنبهبود حافظه پس از رخدادهکاهش دوپامین عامل بیماریدرس گرفتن از شکست هاتولید پاک و فراوان انرژیبرخی بیماری ها که در آن بآمارهای ارائه شده در سطح زمان پلانکنقش مهاجرت در توسعه نسل اتاثیر درجه حرارت بر عملکامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه محدود و تک جانبه، مشساخت سلول عصبی حتی پس از جهان پیوستهقلب یا مغزابزار بقا از نخستین همانعقیده ی بی عملهوش مصنوعی از عروسک های بخلا، خالی نیستمنشأ اطلاعات و آموخته ها از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستداروی جدید آلزایمربیماری های میتوکندریکرونا چه بر سر مغز می آورمحدودیت های حافظه و حافظذهن سالمتوهم جداییبررسی علل کمر درد در میانآینده با ترس جمع نمیشودزندگی، مدیریت انرژینقش اتصالات بین سلولهای تاریکی و نورانتروپی و هوشیاریچالش های ایستادن بر دو پاسخت ترین حصارجهش تمدنی عجیب و شگفت انسقبرستان ها با بوی شجاعتابزار بقای موجود زنده از عوامل ایجاد لغت انسانی و هوش مصنوعی از عروسک بازی خواص هندوانهمیلر فیشر نوعی نادر از گیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیددارویی خلط آوربیماری دیستروفی میوتونیگلوله ی ساچمه ایمرکز هوشیاری، روح یا بدن رمز پیشرفت تواضع است نه طتوضیحات دکتر فاطمی در موبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا گذشته، امروز وآینده زبان فرایند تکاملی برای نقش غذاها و موجودات درياترقی واقعی یا شعار ترقیانسان ها می توانند میدان نجات در اعتماد به خودسردرد و علتهای آنجدایی خطای حسی استلوتیراستامابعاد اضافه ی کیهانعدالت برای من یا برای همههوش مصنوعی از عروسک تا کمخوشبختی چیستمکانیک کوانتومی بی معنی از تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریدر کمتر از چند ماه سوش جدبیش از نیمی از موارد انتقگامی در درمان بیماریهای مرزهای حقیقی یا مرزهای ترویاهای پر رمز و حیرتی درتکامل ابزار هوش ، راه پر تقلید از طبیعتآیا دلفین ها می تواند از زبان شناسی نوین نیازمند چند نرمش مفید برای کمردرترجمه ای ابتدایی از اسرااولین هیبرید بین انسان و چرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک شناسایی سلول های ایمنی احقیقت خواب و رویالزوم عدم وابستگی به گوگل احتیاط در تعویض داروهاسوالات پزشکیهوش احساسیخسته نباشی باباماجرای عجیب گالیلهاستفاده از هوش مصنوعی در یاد بگیر فراموش کنیدرمان های جدید میگرنباد و موجپمبرولیزوماب در بیماری چمشاهدات آمیخته با اشتباهروش مقابله مغز با محدودیتأثیر شیرینی های حاوی لوتمایل زیاد به خوردن بستنآب، زندگی است(قسمت پنجم)سقوط زیگزاگی یا ناگهانینهایت در بی نهایتتشخیص آلزایمر سالها قبل ایمپلانت مغزی کمک میکند نسبیت عام از زبان دکتر برشانس یا نتیجه ی تلاشحافظه و اطلاعات در کجاست منابع انرژی از نفت و گاز ادامه بحث تکامل چشمهوش عاطفی در زنان بیشتر ادنیای شگفت انگیز کوانتوماصل علت و تاثیرکفش و کتابدرمان جدید میگرن با انتی کل اقیانوس در یک ذرهدرمان جدید کنترل مولتیپلبحثی جالب درباره محدودیتپیوند سر برای چه بیمارانمغز قلبریاضیات یک حس جدید استتاثیر کلام در آیات کلام بتنهایی رمز نوآوری استآزار حقیقیسندرم میلر فیشرفواید زیاد دوچرخه سوارینوار عصب و عضلهشباهت های ریشه ای چند بیمتعداد کلی ذهن ها در جهان ایا این جمله درست است کسیهفت سین یادگاری از میراث حس و ادراک قسمت 78مناطق خاص زبان در مغزارتباط بین هوش طبیعی و هودوچرخه در کاهش دردهای کمهیپرپاراتیروئیدیسمکنگره بین المللی سردرد ددرهای اسرارآمیز و پوشیدهبخش بزرگتر کیهان ناشناختراه فراری نیستپایان، یک آغاز استمغز انسان برای ایجاد تمدتاثیر گیاه خواری بر رشد وافت هوشیاری به دنبال کاهسی و سه پل اصفهانثبت و دستکار ی حافظهفروتنی معرفتیاگر میدانی مصیبت بزرگتر نوزاد ناشنوای متولد شده،صد قدح، نفتاده بشکستهمیشه عسل با موم بخوریمحس و ادراک قسمت هشتاد و شمنبع هوشیاری کجاست قسمت از نخستین همانند سازها تدژا وو یا اشنا پنداریبه هلال بنگرهستی ما پس از شروعی چگال کودکان گذشته به آینده فکدرک عمیق در حیواناتتو افق رویداد جهان هستیبرای تمدن سازی، باید در بپرورش مغز مینیاتوری انسارساناها و ابر رساناها و عمغز بزرگترین مصرف کننده تاثیر درجه حرارت بر عملکالگو و عادت را بشکن و در اسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان ما میتواند به اندازفرزندان زمان خودابزار بقا از نخستین همانچگونه هموساپينس بر زمین طوفان بیداریهنر حفظ گرهحس و ادراک قسمت سی و ششممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاز تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E برای فعالیت صحدانش، یک انسان را ناسازگبهداشت خوابکاهش سن بیولوژیکی، تنها دست و پا زدن در سایه؟تولید اندام با چاپ سه بعدبرخی بیماری های خاص که بدآن چیزی که ما جریان زمان زمان به چه دلیل ایجاد میشنقش میدان مغناطیسی زمین تاثیر درجه حرارت بر عملکامیدوارینگاه کلی نگرساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان پر از چیزهای اسرار آقلب دروازه ی ارتباطابزار بقا از نخستین همانعلم و ادراک فقط مشاهده ی هوش مصنوعی از عروسک های بخلاصه ای از مطالب همایش ممنشاء کوانتومی هوشیاری ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتداروی جدید ای ال اسبیماری های مغز و اعصاب و کریستال هامحدودیت درک انسانذهت را روی چیزهای مفید متتوهم جدایی و توهم علمبرطرف کردن خشونت را از خاآیا فراموشی حتمی استزندگی، مراتب هوشیاری استنقش تیروئید در تکامل مغزتاریکی خواهد ترسیدانتظار گذر تندباد؟چالش کمبود اندام برای پیسخت ترین کار، شناخت خود اجهشهای مفید و ذکاوتی که دقدم زدن و حرکت دید را تغیابزار بقای موجود زنده از عواملی که برای ظهور لغت اهوش مصنوعی از عروسک بازی خواص انارمیهمانهای ناخوانده عامل از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژندارویی ضد بیش فعالی سیستبیماری سلیاکگلوئونمرکز حافظه کجاسترمز بقای جهش ژنتیکیتیوتیکسن داروی ضد جنونتفکر قبل از کارآیا پیدایش مغز از روی تصازبان متغیرنقش غذاها و موجودات درياتروس جریان انرژیانسان یک کتابخانه استنجات در راستگوییسردرد به دلیل مصرف زیاد مجریان انرژی در سیستم های لوزالمعده(پانکراس)مصنوعابعاد بالاترعسل طبیعی موثر در کنترل بهوش مصنوعی از عروسک تا کمخوشبختی دور از رنج های ممکانیزمهای دفاعی در براباز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرندر آرزوهایت مداومت داشتهبیشتر کمردردها نیازی به گاهی لازم است برای فهم و مزایای شکلات تلخ برای سلرویای شفافتکامل تکنولوژیتقویت مغز با ورزشآیا دلفین ها میتوانند بازبان، نشان دهنده ی سخنگو چند جهانیترس و آرمان هااولین تصویر در تاریخ از سچرا پس از بیدار شدن از خوشهر زیرزمینی در ژاپن براحقیقت در علم، هرگز نهایی مقاومت به عوارض فشار خون احساس گذر سریعتر زمانپیامهای کاربرانهوش احساسیخطا در محاسبات چیزی کاملماده ی تاریکاستفاده از انرژی خلایادگیری مهارت های جدید ددرمان های جدید در بیماری باد غرور و سر پر از نخوت وپنج اکتشاف شگفت آور در مومطالبه ی حق خودروش های صرفه جویی در ایجاتئوری تکامل امروز در درمتمایز یا کشف یگانگیآتاکسیسلول های مغزی عامل پارکینهادینه سازی فرهنگ اختلاتشخیص ایدزایمپلانت نخاعی میتواند دچسبیدن به خود، مانع بزرگ شانس یا تلاشحافظه و اطلاعات در کجاستمنابع انرژی از نفت و گاز اداراوون تنها داروی تاییهوشمندی کیهاندنیایی پر از سیاهچاله اصل عدم قطعیت از کوانتوم