جهش های بیماری زا، معمولا در والدین مسن بیشتر است

جهش های بیماری زا، معمولا در والدین مسن بیشتر است ولی فقط در آنها نیست، گاهی احتمال انتقال یک بیماری ژنتیکی به فرزندان، در افراد جوان بیشتر است.

محققان، سرنخ های جدیدی در مورد ارتباط بین سن والدین و اختلالات مادرزادی کشف کرده اند
توسطانتشارات دانشگاه آکسفورد (http://www.oup.com/)

یکمقاله ی جدید (https://academic.oup.com/gbe/article-lookup/doi/10.1093/gbe/evae015)در مجله یژنوم- زیست شناسی و تکاملنشان می دهد، ارتباط بین سن پدر و اختلالات نادر مادرزادی، پیچیده تر از آن چیزی است که قبلاً تصور میشد.

محققان مدت‌هاست متوجه شده‌اند پدران مسن‌تر احتمال بیشتری دارد فرزندانی با ناهنجاری‌های استخوانی و قلبی مانند آکندروپلازی، Apert، یا سندرم نونان یا اختلالات عصبی رشدی (https://medicalxpress.com/tags/neurodevelopmental+disorders/)، اسکیزوفرنی و اوتیسمداشته باشند، ولی بررسی جدید نشان می‌دهد در حالی که ارتباط بین برخیجهش‌های بیماری‌زا (https://medicalxpress.com/tags/pathogenic+mutations/) با افزایش سن پدرافزایش می‌یابد، برخی دیگر، چنین نیستند و حتی ممکن است قبل از بلوغ جنسی در بیضه ی پدر رخ دهند.

تاخیر در پدر شدن، منجر به افزایش خطر به ارث بردن جهش جدید می شود که ممکن است منجر به اختلال مادرزادی در کودکان شود.

گیرنده ی فاکتور رشد فیبروبلاست 3 (FGFR3) پروتئینی در انسان است که در بافت هایی از جمله غضروف، مغز، روده ها و کلیه ها بیان می شود.

جهش‌های محرک یا خودخواهانه=selfish، که می‌توانند منجر به اختلالات مادرزادی شوند، در رده ی نسلي مردان شایع‌تر هستند، و این، مرتبه‌ای بزرگتر از میانگین تخمینی نرخ جهش ژنوم انسان در هر تقسیم سلولی در هر نسل است.

این جهش ها در اسپرم مردان مسن، بیشتر دیده می شود.

علی‌رغم اهمیت جهش‌های محرک در رده ی مولد مردانه به دلیل بروز زیادی و فراوانی آن‌ و نیز اثرات بیماری‌زای بالقوه ی آنها، محققان نمی‌دانند که جهش‌ها واقعاً از کجا می‌آیند و چرا اغلب، یافت می‌شوند.آیا این جهش‌ها عمدتاً در رده ی جنسی بالغین منتشر می‌شوند و با افزایش سن مردان منجر به افزایش بار جهش در جمعیت می‌شود؟یا ممکن است جهش‌های محرک در اسپرم مردان جوان، از نظر تعداد بسیار بیشتر از آنچه تاکنون تصور می‌شد- با خطر داشتن یک یا حتی چند فرزند مبتلا در میان پدران جوان باشد؟

برای این مطالعه، محققان نمونه‌های اسپرم را از اهداکنندگان ناشناس در کلینیک‌های اتریش جمع‌آوری کردند و فرکانس متغیر جهش‌های ژنتیکی را برای ده نوع مختلف FGFR3 در مردان 23 تا 59 ساله بررسی کردند.
محققان فهمیدند نوع FGFR3 مرتبط با آکندروپلازی، شایع ترین شکل کوتولگی و اندام کوتاه، با افزایش سن پدر، افزایش می یابد.

نوع دیگری- که با دیسپلازی Thanatophoric مرتبط است و این، یک اختلال اسکلتی شدید و معمولاً کشنده در کودکان است که با قفسه سینه‌ای کوچک و اندام‌های بسیار کوتاه مشخص می‌شود- با افزایشسن پدر (https://medicalxpress.com/tags/paternal+age/)افزایش می‌یابد.

محققان دریافتند بسیاری از انواع دیگر FGFR3 با سن پدر ارتباطی ندارند.به طور خاص،نوع (https://medicalxpress.com/tags/variant/)مرتبط با سندرم CATSHL (کمپتوداکتیلی-قد بلند-اسکولیوز-کاهش شنوایی) (Camptodactyly-tall stature-scoliosis-hearing loss) در اسپرم مردان مسن در مقایسه با مردان جوان، شایع تر نبود.

نویسنده ی اصلی این مقالهایرنه تیمان-بوژ می‌گوید: «پدران جوان در مقایسه با پدران مسن، با خطر بیشتر داشتن کودکی با جهش‌های بیماری‌های خاص مواجه هستند.

زیست، مرز افق رویداد هستترجمه ی فعالیت های عضله بهوش عاطفی رمز آزادگیسریعترین کامپیوتر موجودژنها نقشه ایجاد ابزار هوبا هوش مصنوعی خودکار روبحقیقت انسانعادت کن از بالا نگاه کنیتقلید از طبیعتخارق العاده و استثنایی بپوشاندن خود از نورمغز و اخلاقآب، زندگی است(قسمت پنجم)قدرت عشقتا 20 سال آینده مغز شما به در برابر حقایق جدیدای آنکه نامش درمان و یادشنور درونرویاها از مغز است یا ناخوهمه چیز موج استمیگرن و روزه داریاختلالات صحبت کردن در انزبان جانسوزاستیفن هاوکینگ در تفسیر تشویق خواندن به کودکانهیچ اندر هیچسطح آگاهی، رخدادهای زندگکمی زاویه ی دیدت را عوض کبار بزرگ ایستادن بر دو پاحافظه میتواند بزرگترین دپیوندهای پیچیده با تغییرعصب حقوق نورولووتمایل زیاد به خوردن بستنخطر حقیقی، خود انسان استمغز به تنهایی برای فرهنگ آزمون ذهنی گربه شرودینگرلبخند بزن شاید صبح فردا زتاثیر کپسول نوروهرب بر تدرمان های علامتی در ام اساین، فقط راه توستچیز جدید را بپذیرروزهای سخت میگذردهمکاری یا رقابتما از اینجا نخواهیم رفتارتباط چاقی و کاهش قدرت بهز ذره، یک دنیاستسفرنامه سفر به بم و جنوب اطلاع رسانی اینترنتیتعویض دارو در تشنجشیشه ی بازالتی و سیلیکونکوچک شدن مغز از نئاندرتابحثی در مورد نقش کلسیم و حس چشایی و بویاییپارادوکس ها در علمتنهاییدو ویژگی انتزاع و قدرت تجمغزتان را در جوانی سیم کشآغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هومن و وجود توهمیتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان جدید سرطاناکوییفلکسروشی جدید در درمان سکته مهنر رها شدن از وابستگیارزش خود را چگونه میشناسوقتی خورشید هست شمع به کاسلاح و راهزنیبلعیدن ستاره توسط سیاهچاتغییرات تکاملی سر انسان شاید گوشی و چشمی، آماده شکیست کلوئید بطن سوممجرم، گاهی قربانی استبخشیدن دیگران یعنی آرامشحس و ادراک قسمت نوزدهمپرتوزایی از جسم سیاهفلج نخاعی با الکترودهای تو تغییر و تحولیدین، اجباری نیستنقش ویتامین K در ترمیم اسالکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون امنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرون آشفته ی تو و ظاهر خنابداع دی ان ای بزرگترین درژیم غذایی ضد التهابیهوش مصنوعی از عروسک های باز بار خود بکاه تا پرواز واقعیت فیزیکی، تابعی از سوپاپ ها یا ترانزیستورهابه خودت نگاه کنجهان قابل مشاهده بخش کوچشرکت نورالینک ویدیویی ازکاربرد روباتهای ريز، در مدیریت اینترنت بر جنگبرای خودآگاه بودن تو بایحس و ادراک قسمت بیست و سوآنچه واقعیت تصور میکنیم فیزیک آگاهیتومورهای ستون فقراتدانشمندان نورون مصنوعی سنقش روزه داری در سالم و جامید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستندمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روده بر مغزدرگیری مغز در بیماری کویابزار بقا از نخستین همانرحم مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتسیاهچاله، سیاه خالص یا پبی سوادی در قرن 21جهان پیوستهضایعه ی عروقی مخچهکشف ارتباط جدیدی از ارتبمرگی وجود نداردبرخی توجهات در ببمار پارحسن یوسف باغچه ی منآیا ممکن است موش کور بی مفرایند پیچیده ی خونرسانیتوانایی مغز و دیگر اجزای داروهای ضد تشنج با توضیح نقطه ی رسیدن به قلهانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ، اصیل نیست و ساخته دست کردن در گوشابزار بقای موجود زنده از زمان واقعیت است یا توهمهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز توبینار اساتید نورولوژی دبیماری الزایمرجهش های ژنتیکی غیر تصادفطبیعت موجی جهانگوشه بیماری اتوزومال رسسمشکلات نخاعیبزرگ فکر کنخواب سالم عامل سلامتیآیا آگاهی پس از مرگ از بیفضای خالی ای وجود نداردتکنولوژی های جدید و حالتداروی جدید برای دیابتنه به اعدامذهن سالمانسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گوینمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتروس جریان انرژیابزارهای بقای از نخستین زندگی زمینی امروز بیش از هوش احساسیسادیسم یا لذت از آزار داداز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می توبیندیشجبران از دست رفته هاعلم در حال توسعهخواص عجیب لوبیاگر جان به جز تو خواهد از خمعجزه ی چشمتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا دلفین ها می تواند از قانون گذاری و تکاملتکامل داروینی هنوز در حادر میان تاریکی و روشنایینوار مغز ترجمه رخدادهای رمز پیشرفت تواضع است نه طاولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان موفقیت هوش مصنوعی در امتاحیای بینایی نسبی یک بیمموفقیت در تفکر استاحیای بینایی نسبی یک بیمزاویه نگاه ها یکسان نیستترجمه ای ابتدایی از اسراهوشمندی کیهانسرکه انگبین عسلی مفید برژنها ، مغز و ارادهبا هر چیزی که نفس می کشد محقیقت اشیاعادت کن خوب حرف بزنیتقویت مغز با ورزشخبر مهم تلسکوپ هابلپیموزایدمغز و اخلاقآتاکسیقسم به فقرتا بحر یفعل ما یشادر جراحی کمر عجله نکنیدای جان جان بی تن مرونوروفیبروماتوزرویاهای پر رمز و حیرتی درهمه چیز و هیچ چیزمیگرن سردردی ژنتیکی که باختلالات عضلانی ژنتیکزبان ریشه هایی شناختی اساستخوان های کشف شده، ممکتشخیص ژنتیکی آتروفی های هیچگاه از فشار و شکست نترسعی کن به حدی محدود نشویکمالگرایی دشمن پیشرفتبار سنین ابزار هوشمندی احافظه های کاذبپیوندی که فراتر از امکانعصب سیاتیکتمایز یا کشف یگانگیخطر را بپذیرمغز بیش از آنچه تصور میشوآزادی در چیستلحظات خوش با کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر سدرمان ژنتیکی برای نوآوریاینترنت بدون فیلتر ماهواچیزی منتظر شناخته شدنروش مقابله مغز با محدودیهمانند سازی در انسانما اشیا را آنطور که هستندارتباط هوش ساختار مغز و ژهزینه ای که برای اندیشیدسفری به آغاز کیهاناطلاعات حسی ما از جهان، چتعیین پیش آگهی آسیب به عصشکل های متفاوت پروتئین هکوچکی قلببحثی در مورد حقیقت فضا و حس و ادراک (قسمت اول )پاسخ گیاهان در زمان خوردتنهایی رمز نوآوری استدو بیماری روانی خود بزرگ مغزتان را در جوانی سیمکشإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش من کسی در ناکسی دریافتم تاثیر گیاهخواری بر رشد و درمان جدید سرطاناکسی توسین و تکامل پیش اريتوکسيمب در درمان ام اسهنر، پر کردن است نه فحش داز فرد ایستا و متعصب بگذروقتی ریشه ها عمیقند از چیسلسله مباحث هوش مصنوعیبنی عباس، ننگی بر تاریختغذیه بر ژنها تاثیر داردشاید درست نباشدکپسول ژری لاکتمحل درک احساسات روحانیبخشش، عقلانی یا غیر عاقلحس و ادراک قسمت هفتمپرسشفلج بل، فلجی ترسناک که آنتو جهانی هستی که خودش را دیوار همه اش توهم بودنقش ژنتیک در درمان اختلاالکترودهای کاشتنینگاه دوبارهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدروغ نگو به خصوص به خودتابزار هوش در حال ارتقا ازرژیم غذایی ضد دردهوش مصنوعی از عروسک بازی از بحث های کنونی در ویروسواقعیت چند سویهسوپاپ ها یا ترانزیستورهابه دنبال رستگاری باشجهان موازی و حجاب هاشربت رب انارکاش شرف اجباری بود یا حتیمدیریت اضطراب، از مهمتریبرای رشد، باید از مسیر خطحس و ادراک قسمت بیستمآنچه حس می کنیم، نتیجه ی فیزیکدانان ماشینی برای تتوهم فضای خالیدانشمندان یک فرضیه رادیکنقش رژیم غذایی بر رشد و اامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزه داری بر سلامت درگیری مغز در بیماران مبابزار بقا از نخستین همانرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توسیاره ی ابلهانبی شرمیجهان پیوستهضایعات در عصب زیر زبانیکشف جمجمه ای درکوه ایرهومراقب خودتون و خانواده هبرخی توصیه ها برای واکسیحساسیت روانی متفاوتآیا ما کالا هستیمفرایند تکامل و دشواری هاتوانایی یک فرد، برای تغیداروی فامپیریدین یا نورلنقطه ای بود و دگر هیچ نبوانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های اسکیزوفرنی(جنودست آسمانابزار بقای موجود زنده از زمان پلانکهوش مصنوعی از عروسک تا کمسال 2025 سال بین المللی علماز تکینگی تا مغز از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندبیماری ای شبیه آلزایمر و جهش های بیماری زا، معمولطبیعت بر اساس هماهنگیگوشت خواری یا گیاه خواریمشکلات بین دو همسر و برخیبزرگ شدن مغز محدود به دورخواب سالم عامل سلامتی و یآیا امکان بازسازی اندامهقفس دور خود را بشکنتکنولوژی و پیشرفتداروی جدید ضد فشار خوننه به اعدامذهت را روی چیزهای مفید متانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان درمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتری فلوپرازینابزارهای دفاعی و بقای موزندگی زودگذرهوش بشری تهدید برای بشریسازگاری با محیط بین اجزااز تکامل تا مغز، از مغز تیکی از علل محدودیت مغز امبیهوش کردن در جراحی و بیمجدا کردن ناخالصی هاعلم راهی برای اندیشیدن اخود جسم و یا تصویرگرفتار محدودیت ها و ابعامعجزه ی علمتفکر خلا ق در برابر توهم آیا دلفین ها میتوانند باقانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حادر مانهای کمر دردنوار مغز در فراموشی هارمز امید، بی نیازی از مرداولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهنشانه های بیداری روحیمولکول ضد پیریاحتیاط در ورزش زانو در خازاوسکا درمان گوشراسکلت خارجی در درمان اختترس و آرمان هاهوشمندسازی زندان هاسرگیجه از شایعترین اختلاژنهای مشترک بین انسان و وبا آتش، بازی نکن و بعد از حقیقت تنها چیزی است که شاعادت کردن به نعمتتقویت استخوان در گرو تغذخدا موجود استپیموزایدمغز و سیر تکامل ان دلیلی آتاکسی فریدریشقضاوت ممنوعتاول کف پا و حقیقتدر درمان بیماری مولتیپل ایمونوگلوبولین وریدی IVIgنورون هاي مصنوعی می توانرویای شفافهمه چیز کهنه میشودمیگرن شدید قابل درمان اساختراع جدید اینترنت کوانزبان شناسی مدرن در سطح سلاستروژن مانند سپر زنان دتشخیص آلزایمر سالها قبل هیپرپاراتیروئیدیسمشلیک فراموشیکمردردباربر دیگران نباشحافظه و اطلاعات در کجاست پیوستگی همه ی اجزای جهانعضلانی که طی سخن گفتن چقدتمدن قدیمی ای در جنوب ایرخطرات هوش مصنوعیمغز باستانی، هنوز نقش هاآزادی عقیده، آرمانی که تلرزش ناشی از اسیب به عصبتاثیر کپسول نوروهرب بر سدرمان کارتی سل و تومور مغاینترنت، حقیقت جامعه ی فچیزی خارج از مغزهای ما نیروش های صرفه جویی در ایجاهمجوشی هسته ای، انرژِی بما به جهان های متفاوت خودارتباط پیوسته ی جهانهزینه سنگین انسان در ازاسقوط درون جاذبه ای خاص، چاطلاعاتی عمومی در مورد متعامل انسان و هوش مصنوعیشکل پنجم مادهکوچکترین چیز یک معجزه اسبحثی در مورد عملکرد لوب فحس و ادراک (قسمت دوم )پختگی پس از چهل سالگي به تنبیه چقدر موثر استدو بار در هفته ماهی مصرف مغط یک گیرنده استافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیمن پر از تلخیمتاثیر انتخاب از طرف محیط درمان دارویی سرطان رحم باکسکاربازپین در درمان تشریه زغالیهوموارکتوس ها ممکن است داز مخالفت بشنووقتی شروع به بیدار شدن میسلطان جنگل یا صاحب ملکوتبه قفس های سیاهت ننازثبت و دستکار ی حافظهشایسته نیست در جیب خود قرکامپیوتر سایبورگمحل درک احساسات روحانی دبدون پیر فلکحس و ادراک قسمت هفدهمپرسش و چستجو همیشه باقی افلج خوابتو جدای از کیهان نیستیدیوار، از ابتدا توهم بودنقش گرمایش آب و هوا در همالگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی درامنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدریا آرام نخواهد شد کشتی ابزار بقا از نخستین همانراه فراری نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستسوپاپ ها یا ترانزیستورهابه زودی شبکه مغزی به جای جهان ما میتواند به اندازشربت ضد خلطکتاب گران و پرهزینه شد ولمداخله ی زیانبار انسانبرای زندگی سالم، یافتن تحس و ادراک قسمت دهمآنها نمیخواهند دیگران رافال نیکوتوهم فضای خالی یا توهم فضدانشمندان ژنی از مغز انسنقش رژیم غذایی در رشد و اامیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزها، ماه ها یا سادرگیری مغزی در سندرم کووابزار بقا از نخستین همانرساناها و ابر رساناها و عهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرسیاره ابلهانبی عدالتی در توزیع واکسن جهان پر از چیزهای اسرار آضرورت زدودن افکارکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمراحل ارتقای پله پله کیهبرخی درمان های Spinal Muscular Atخفاش کور و انسان بینا؟آیا ما تنها موجودات زنده فرایند حذف برخی اجزای مغتوازن مهمتر از فعالیت زیداروی لیراگلوتیدنقطه بی بازگشتانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های بیماری پارکینسودست بالای دستابزار بقای موجود زنده از زمان به چه دلیل ایجاد میشهوش مصنوعی به کمک هوش طبیسال سیزده ماههاز تکینگی تا مغز از مغز توراپامیل در بارداریبیماری ای شبیه ام اس مولتجهش تمدنی عجیب و شگفت انسطعمه ی شبکه های ارتباط اجگیلگمش باستانی کیستمشکلات روانپزشکی پس از سبزرگ شدن تقریبا ناگهانی خواب عامل دسته بندی و حفطآیا انسان با مغز بزرگش اخقفس ذهنتکنولوژی به طرز وحشتناکیداروی جدید ضد میگرننه بدبخت بلکه نادانذخیره ی شگفت انگیز اطلاعانسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتری فلوپرازینابعاد و نیازهای تکاملیزندگی سلول در بدن، جدای اهوش در طبیعتستم با شعار قانون بدترین از تکامل تا مغز، از مغز تیافته های نوین علوم پرده بیهوشی در بیماران دچار اجدایی خطای حسی استعلم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیاريگریه ی ابر، رمز طراوت باغمعجزه ی علم در کنترل کرونتفاوت قند طبیعی با قند و آیا دست مصنوعی به زودی قاقانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حادر محل کار ارزش خودت را بنوار مغز در تشخیص بیماری رمز بقای جهش ژنتیکیاولین مورد پیوند سر در انرمز جهاناولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیمولتیپل اسکلروز در زنان احتیاط در تعویض داروهازبان فرایند تکاملی برای اسکار، لگوی هوشمندترسناک تر از کوریهوشیاری و وجودسرگردانیژنهای هوش ، کدامندبا تعمق در اسرار ابدیت و حقیقت خواب و رویاعادت بد را ترک کنتقویت حافظه یا هوش مصنوعخدا نور آسمان ها و زمین اپیچیدگی های مغزمگسمغز کوانتومیآتاکسی مخچه ای خودایمنقطار پیشرفتتابوهای ذهنیدر دعواها چه میکنی؟ایمپلانت مغزینورون های ردیاب حافظهروان سالمهمه چیز در زمان مناسبمیاستنی گراویس بدون آنتیادامه بحث تکامل چشمزبان شناسی نوین نیازمند اسرار آفرینش در موجتشخیص ایدزهاوکينگ پیش از مرگش رسالشلیک فراموشیکمردرد ناشی از تنگی کانابارداری بدون رحمحافظه و اطلاعات در کجاست پیام های ناشناخته بر مغز غم بی پایانتمدن پیشرفته ی پیشینیاندفاع از پیامبرمغز برای فراموشی بیشتر کآزار حقیقیلرزش دست ها و گردن و سر ETتاثیر کتامین در درمان پادرمان پوکی استخوانایندرالچیزی شبیه نور تو نیستروش های عملی برای رفع کمرهمدلی و هوش عاطفیما با کمک مغز خود مختاريمارتباط انسانی، محدود به هزاران سال چشم های بینا وسقوط زیگزاگی یا ناگهانیاطلاعاتی عمومی در مورد متعامل انسان با هوش مصنوعشکرگزار هر چیزی باش که داکووید نوزده و خطر بیماری ماده ی خالیبحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت 67پدیده خاموش روشن در پارکتهدیدهای هوش مصنوعیدو برابر شدن خطر مرگ و مینفرت، اسیب به خود استافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل من بی من، بهتر یاد میگیرمتاثیر احتمالی عصاره تغلیدرمان زخم دیابتی با تکنواگر فقط مردم میفهمیدند کریواستیگمینهورمون شیرساز یا پرولاکتاز نخستین همانند سازها تویتنام نوعی کرونا ویروس سم زنبور ، کلیدی برای واربه مغز خزندگان خودت اجازثبت امواج الکتریکی در عصشادی، پاداش انجام وظیفهکانال یوتیوب دکتر سلمان محدودیت چقدر موثر استبدون بار گذشتهحس و ادراک قسمت هجدهمپرسشگری نامحدودفلج خواب چیستتو دی ان ای خاص ميتوکندريدید تو همیشه محدود به مقدنقش پیش زمینه ها و اراده الگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدریافت هورمون امید با ورابزار بقا از نخستین همانراه نجاتهوش مصنوعی از عروسک بازی از تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستسوخت هیدروژنی پاکبه زیر پای خود نگاه نکن بجهان مادی، تجلی فضا در ذهشش مرحله تکامل چشمکتاب زیست شناسی باورمدارک ژنتیکی چگونه انسانبرخی ملاحظات در تشنج های حس و ادراک قسمت دوازدهمآنژیوگرافی از مغزفاکسیبتتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)دانشمندان پاسخ کوانتومی نقش زنجبیل در جلوگیری از امیدوارینازوکلسینمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روغن رزماری استنشادرگیری مغزی در سندرم کووابزار بقا از نخستین همانرستگاری محدود به یک راه نهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدسیاره ابلهانبیمار 101 ساله، مبتلا به سجهان پر از چیزهای جادویی ضرب المثل یونانیکشیدن مادی روشی برای جلومرز مرگ و زندگی کجاستبرخی روش های تربیتی کودکخفاش با شیوع همه گیری جدیآیا مصرف مولتی ویتامین هفراتر از دیوارهای باورتوت زیاد بخوریدداروی کنترل چربی خوننقطه، وجود است یا فاصلهانتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های درمان ام اسدستورالعمل مرکز کنترل بیابزار بقای موجود زنده از زمان شگفت انگیزهوش مصنوعی به شناسایی کاسانسور از روی قصد بسیاری از تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قبیماری اسپینال ماسکولار جهشهای مفید و ذکاوتی که دظهور امواج مغزی در مغز مصگیاه بی عقل به سوی نور میمشکلات روانپزشکی در عقب بزرگترین خطایی که مردم مخواص فلفل سبزآیا انسان در آستانه ی انققفس را بشکنتکنولوژی جدید که سلول هاداروی جدید ضد الزایمرنه جنگ و نه خونریزیذره ی معین یا ابری از الکانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتمنبع هوشیاری در کجاست؟ قترک امروزابعاد اضافه ی کیهانزندگی، مدیریت انرژیهوش عاطفی قسمت 11ستم، بی پاسخ نیستاز تکامل تا مغز، از مغز تیاد گرفتن مداومبیو الکترونیک؛ ترکیب موججریان انرژی در سیستم های علایم کمبود ویتامین E را خودآگاهی و هوشیاريگربه شرودینگر و تاثیر مشمعجزه در هر لحظه زندگیآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقانونمندی و محدودیت عالمتکامل زباندر چه مرحله ای از خواب ، رنوار مغزی روشی مهم در تشخنوار مغز، مفید و بی خطررمز جهان خاصیت فراکتالاولین تصویر در تاریخ از سنظریه ی تکامل در درمان بیمواد کوانتومی جدید، ممکناحساس گذر سریعتر زمانزبان متغیراسارت و پرخوریترسان نیستیهوشیاری و افسردگیسربازان ما محققا غلبه می ژنهای حاکم بر انسان و انسبا خودت نجنگحقیقت در علم، هرگز نهایی عادت دادن مغز بر تفکرتقویت سیستم ایمنیخدا بخشنده است پس تو هم بپیچیدگی های مغزی در درک زمغز آیندگان چگونه است ؟آتش منبع انرژیقطره قطرهتاثیر فکر بر سلامتدر سال حدود 7 میلیون نفر ایمپلانت مغزی و کنترل دو نوروپلاستیسیتی چیستروبات ها قول میدهندهمه چیز در زمان کنونی استمیاستنی گراویس در جواناناداراوون تنها داروی تاییزبان، نشان دهنده ی سخنگو اسرار بازسازی اندام هاتصویر خورشید یا خود خورشهاوکينگ پیش از مرگش رسالشنا در ابهای گرم جنوب نیاکمردرد و علل آنبازگشایی مجدد مطب دکتر سحافظه و اطلاعات در کجاستپیدایش زبانغم بی پایانتمدن بشری و مغز اخلاقیدفاع در برابر تغییر ساختمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟آزار دیگری، آزار خود استلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان پوکی استخوانایپیداکرینروش هایی برای مقابله با اهمراه سختی، اسانی هستما بخشی از این جهان مرتبطارتباط از بالا به پایین مهستي مادي ای که ما کوچکترسلول های مغزی عامل پارکیاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نتعداد کلی ذهن ها در جهان شکست حتمیکودک هشت ساله لازم است آدماده ای ضد التهابیبحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت 74پروژه ی ژنوم انسانیتو یک معجزه ایدو برابر شدن خطر مرگ و مینقاشی هایی با بوی گذشته یافتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل مننژیتتاثیر بینش و انتظارات فردرمان ساده ی روماتیسماگر میدانی مصیبت بزرگتر ریاضیات یک حس جدید استهوش فوق العاده، هر فرد اساز نخستین همانند سازها تویتامین E برای فعالیت صحسماگلوتید داروی کاهش دهنبه نقاش بنگرجلو رفتن یا عقبگردشب سیاه سحر شودکاهش میل جنسی در ام اسمحدودیت های حافظه و حافظبدون زمان، ماده ای وجود نحس و ادراک قسمت هشتمپس از اگو یا بعد از نفسفلج دوطرفه عصب 6 چشمتو در میانه ی جهان نیستی دیدن خدا در همه چیزنقش پیشرفته ی سلول های بنالگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کنمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدریای خداابزار بقا از نخستین همانراه های جدید برای قضاوت رهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکنیکی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتسودمندی موجودات ابزی بر به سیاهی عادت نکنیمجهان مرئی و نامرئیششمین کنگره بین المللی سکتاب طبیعت در قالب هندسهمروری بر تشنج و درمان هایبرخی مرزهای اخلاق و علوم حس و ادراک قسمت سومآنان که در قله اند هرگز خفاجعه ی جهل مقدستوهم چیستدانشمندان اولین سلول مصننقش زبان در سلطه و قدرت اامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر درگیری اعصاب به علت میتوابزار بقا از نخستین همانرشته نوروایمونولوژی و نقهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنسیب یکسان و دیدگاه های متبیمار مرکز تنفس سلولیجهان دارای برنامهضربه مغزی در تصادف رانندکشتن عقیده ممکن نیستمرز بین انسان و حیوان کجابرخی سلولهای عصبی در تلاخلا، حقیقی نیستآیا مغز تا بزرگسالی توسعفرار در فرار از میزبان، دتوسعه هوش مصنوعی قادر اسداروی تشنجی درباردارینمیتوان با بیرون انداختنانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاسف بار است انسان، حق خودغدغه نتیجه ی نادانی استابزار بقای موجود زنده از زمان طلایی سکته ی مغزی راهوش مصنوعی تعاملیسانسور بر بسیاری از حقایاز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریبیماری اضطراب عمومیجهشهای مفید و ذکاوتی که دظرف باید پر شود چه با چرک گیاه خواری و گوشت خوار کدمشاهده گر جدای از شیء مشابزرگترین درد از درون است خواص منیزیمآیا احتمال دارد رویا از آقله برای دیدن نه برای به تکنولوژی جدید که سلول هاداروی سل سپتنه روش تقویت مغزذرات کوانتومی زیر اتمی قانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً منبع هوشیاری در کجاست؟(قترکیب آمار و ژنتیکابعاد بالاترزندگی، مراتب هوشیاری استهوش عاطفی قسمت نهمستون فقرات انسان دو پا جلاز تکامل تا مغز، از مغز تیاد بگیر فراموش کنیبیوگرافیجریان انرژی در سیستم های علایم کمبود ویتامین E را خودت را از اندیشه هایت حفگزیده ای از وبینار یا کنفمعرفی مورد نادر بیماری گآیا رژیم غذایی گیاهی سلاقارچ بی مغز در خدمت موجودتکامل زباندر ناامیدی بسی امید استقبل و بعد از حقیقتتکامل زبان انسان از پیشیدر هم تنیدگی مرزها و بی منوار مغز، ترجمه ی فعالیت رنگ کردن، حقیقت نیستاولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیموجود بی مغزی که می توانداحساسات کاذبزبان مشترک ژنتیکی موجودااساس انسان اندیشه و باور تزریق قیچی ژنتیکی کریسپرهوشیاری کوانتومیسربرولایزینکفش و کتاببا خدا باشحقیقت راستین انسان علم بعارضه جدید ویروس کرونا ستلقین اطلاعات و حافظهخدا تاس نمیریزدپیوند قلب خوک، به فرد دچامغز اندامی تشنه ی انرژی اآثار باستانی تمدن های قدلمس کوانتومیتاثیر مشاهده بر واقعیت بدر عید نوروز مراقب تصادف ایمپلانت مغزی کمک میکند نوروز مبارکروبات های ریز در درمان بیهمه چیز، ثبت می شودمیدان مغناطيسي زمین بشر ادب برخورد با دیگرانزبان، وسیله شناسایی محیطاصفهان زیباتصویر در هم تنیدگی کوانتهدف یکسان و مسیرهای مختلشناخت ناشناختهکمردرد با پوشیدن کفش منابازگشت از آثار به سوی خداحافظه ی ما انسان ها چرا مپیر شدن حتمی نیستغیرقابل دیدن کردن مادهتمدن زیر آبدقیق ترین تصاویر از مغز امغز بزرگ چالش است یا منفعآسيب میکروواسکولاریا آسلزوم گذر انسان از حدها و تاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان آرتروز با ورزش موضایا کوچک شدن مغزانسان الروش هایی برای کم کردن اضطهمراهی میاستنی با برخی سما تحت کنترل ژنها هستیم یارتباط بین هوش طبیعی و هوهستی ما پس از شروعی چگال سلول های بنیادیاعتماد به خودتعذیه ی ذهنشکستن مرز دور مغزکودک ایرانی که هوش او از ماده، چیزی نیستبحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت 75پروژه ی ژنوم انسانیتو یک جهان در مغز خودت هسدو داروی جدید برای میاستچقدر به چشم اعتماد کنیمافراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیمن، ما یا چی؟تاثیر ترکیبات استاتین (سدرمان سرگیجه بدون نیاز باگر نیروی مغناطیس نباشد ریتوکسیمابهوش مصنوعی می تواند بر احاز نخستین همانند سازها تویتامین E در چه مواد غذایسندرم میلر فیشربه نقاش بنگرجلوتر را دیدنشبیه سازی میلیون ها جهان کاهش مرگ و میر ناشی از ابمحدودیت درک انسانبر کسی اعتماد نکن مگر اینحس و ادراک قسمت هشتاد و نآلودگی هوا چالش قرن جدیدفن آوری های جدید علیه شناتوقف؛ شکستدیدگاه نارسای دوگانه ی منقش آتش در رسیدن انسان بهالگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرک فرد دیگر و رفتارهای اابزار بقا از نخستین همانراه های جدید برای قضاوت رهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز و از مغز واقعیت و مجازسی و سه پل اصفهانبه سخن توجه کن نه گویندهجهان مشارکتیشعار و عملکتاب، سفری به تاریخمرکز هوشیاری، روح یا بدن برخی نکات از گاید لاین پرحس و ادراک قسمت سی و هشتمآنتی بادی منوکلونال در دفارغ التحصیلان، فقیر و دتوهم و خیالدانشمندان تغییر میدان مغنقش زبان در سلطه و قدرت اامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر درب بسته با غیر خود باز مابزار بقا از نخستین همانرشد مغز فرایندی پیچیده اهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناسیر آفرینش از روح تا مغز بیماری لبر و نابینایی آنجهان در حال نوسان و چرخشضررهای مصرف شکر و قند بر گل خاردار، زیباستمرز جدید جستجو و اکتشاف، برخی سيناپسها طی تکامل و خلا، خالی نیستآیا همه جنایت ها نتیجه بیفرد موفقتوسعه برخی شغل ها با هوش داروی جدید ALSنمیتوان بر سیاه سیاه نوشاندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل پلاستیک به کربن و سذهن ما از در هم شکستن منبابزار بقای موجود زنده از زمان، واقعی نیستهوش مصنوعی در قضاوت های اسانسور ذهناز تکینگی تا مغز از مغز تورزش و میگرنبیماری بیش فعالیجوانان وطنظرفیت مغز چقدر استگیرنده باید سازگار با پیمشاهده آینده از روی مشاهبسیاری از مجرمان، خودشانخواص میوه ی بهآیا احتمال دارد رویا از آقله سقوطتکینگیداروی ضد چاقیچه زیاد است بر من که در ایذرات کوانتومی زیر اتمی قانسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آمنبع خواب و رویاترکیب حیوان و انساناتفاق و تصادفزندان ذهنیهوش عاطفی قسمت هفتمستارگانی قبل از آغاز کیهاز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری مهارت های جدید دبیوگرافیجریان انرژی در سیستم های علائم عصبی آلزایمر، با اتفاوت مغز انسان و میمون هخودروهای هیدروژنیگزارش یک مورد جالب لخته ومعرفت و شناختآیا راهی برای بهبود وضعیقبل از آغازتکامل ساختار رگهای مغزی در هم تنیدگی کوانتومینوار عصب و عضلهرنگین کماناولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیموجودات مقهور ژنها هستنداخلاق و علوم اعصابزبان چهار حرفی حیات زمیناستفاده از مغز، وزن را کمتسلیم ارتباط با من برترهوشیاری سنتی یا هوشیاری سردرد میگرنکفش بد، عامل مهم کمردردبا طبیعت بازی نکنحقیقت غیر فیزیکیعبارت های مبهم مانند انرتلاش ها برای کشف منابع جدخدای رنگین کمانپیوند مدفوعمغز انسان ایا طبیعتا تماآدم عاقل، وقت خودش را هدرلووفلوکساسینتاثیر نگاه ناظر هوشیار بدرمان نگهدارنده ی اعتیادایمپلانت نخاعی میتواند دنوروز یا روز پایانیروبات کیانهمه ی سردردها بی خطر نیستمیدان های مغناطیسی قابل ادراک ما درک ارتعاشی است زدودن نقص از هوش مصنوعیاصل بازخوردتصویر زیبا از سلولهدف یکسان، در مسیرهای متشناخت و معرفت، و نقش آن دکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبازگشت به ریشه های تکاملحافظه ی ما انسان ها چرا مپیراستامغار افلاطونتمدنی قدیمی در شمال خلیج دل به دریا بزنمغز بزرگ چالشهای پیش روآسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان ام اس(مولتیپل اسکلایا این جمله درست است کسیروش هایی برای جلوگیری از همراهی نوعی سردرد میگرنیمانند کودکان باشیدارتباط شگفت مغز انسان و فهشت توصیه برای کاستن از دسلول های بنیادی منابع و ااعتماد به خودتغییرشکستگی لگن یا سکته ی مغزیکودکان مهاجرماده، چیزی بیش از یک خلا بحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت 78پروژه ی علمی پیوند مغز ساتو کجای جهانیدو سوی واقعیتنقش قهوه در سلامتیافراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیمن، خود تو هستمتاثیر تغذیه بر سلامت روادرمان سرگیجه بدون نیاز باگر نعمت فراموشی نبود بسریسپریدونهوش مصنوعی متصل با مغزاز نخستین همانند سازها تویتامین کاسندرم کووید طولانیبه نادیدنی ایمان بیاورجمجمه انسان های اولیهشبیه سازی سیستم های کوانکاهش التهاب ناشی از بیمامخچه فراتر از حفظ تعادلبرلیتیونحس و ادراک قسمت هشتاد و شآلودگی هوا و ویروس کرونافناوری هوش مصنوعی نحوه ختولید مولکول جدید توسط هدیروز و امروزنقش انتخاب از طرف محیط، نالتهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرک نیازمند شناخت خویش اابزار بقا از نخستین همانراه پیروزی در زندگی چیستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسسیلی محکم محیط زیست بر انبهبود حافظه پس از رخدادهجهان معناصبور باشکتابخانهمرکز حافظه کجاستبرخی نرمش ها برای درد زانحس و ادراک قسمت سی و ششمآنتروبات؛ ترکیب سلول زندفاصله ها در مکانیک کوانتتوهم وجوددانشمندان روش هاي جدیدی نقش سجده بر عملکرد مغزامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداوممنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر درختان چگونه بر تشکیل ابابزار بقا از نخستین همانرشد مغز علت تمایل انسان بهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شسیستم تخلیه ی مغز بینشی نبیماری میاستنی گراویسجهان در حال ایجاد و ارتقاضررهای شکر بر سلامت مغزگل درون گلدانمرزهای حقیقی یا مرزهای تبرداشت مغز ما از گذر زمانخلاصه ای از مطالب همایش مآیا هوش مصنوعی می تواند نفرد یا اندیشهتوصیه های سازمان بهداشت داروی جدید s3 در درمان ام نمای موفقیتاندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ذهن چند جانبه نیازمند نگابزار بقای موجود زنده از زمان، اندک استهوش مصنوعی در کامپیوترهاساهچاله ها تبخیر نمیشوداز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعبیماری تی تی پیجوانان وطنعقل مجادله گرگالکانزوماب، دارویی جدیمشاهدات آمیخته با اشتباهبسیاری از بیماری های جدیخواص هلو برگ هلوآیا بدون ناظر هوشمند هم بقلب های سادهتکامل فردی یا اجتماعیداروی ضد چاقینه عدم مطلق بلکه عدم با قذرات کوانتومی زیر اتمی قانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آمنتظر نمان چیزی نور را بهاتوبان اطلاعات و پلِ بینزونیسومایدهوش عاطفی قسمت یازدهسخن نیکو مانند درخت نیکواز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری هوش مصنوعی، عمیقبیان ژن های اسکیزوفرنی دجراحی هوشیار مغزعلت خواب آلودگی بعد از خوتفاوت ها و تمایزها کلید بخورشید مصنوعیگشایش دروازه جدیدی از طرمغز فکر میکند مرگ برای دیآیا راهی برای رفع کم آبی آیاما مقهور قوانین فیزیکقبل از انفجار بزرگتکامل شناخت انسان با کشفدر هم تنیدگی کوانتومی و پنوار عصب و عضلهرهبر حقیقیاولین سلول مصنوعینظریه ی ریسمانمورد نادر همپوشانی دو بیاخلاق پایه تکامل و فرهنگزبان نیاز تکاملی استاستفاده از نظریه ی تکامل تسلیم شدن از نورون شروع مهوش، ژنتیکی است یا محیطیسردرد میگرن در کودکانکل اقیانوس در یک ذرهبالای هر دستی، دستی هستحقیقت غیر قابل شناختعجول نباشتلاش های جدید در ALSخدایی که ساخته ی ذهن بشر پیوند مدفوع در درمان بیممغز انسان برای ایجاد تمدآرمانگرای تخیلی نباشلوب فرونتال یا پیشانی مغتاثیر نگاه و مشاهده ناظر درمان نابینایان آیا ممکنایمپلانت استخوانی در آسینورالژیروح و آب حیاتهمه جا خیر بکارمیدان های کوانتومی خلاادراک، فراتر از آنچه معمسفر فقط مادی نیستاصل در هم تنیدگی و جهانی تصویر زیبای اصفهانشناخت حقیقت یا آرزوهای گکنگره بین المللی سردرد دبازخورد یا فیدبکحافظه ی هوش مصنوعیپیشینیان انسان از هفت میغرور و علمتمرکز و مدیتیشندلایلی که نشان میدهد ما بمغز بزرگ و فعال یا مغز کوآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان با سلول های بنیادیایا ابزار هوشمندی یا مغز روش هایی ساده برای کاهش اهندسه ی پایه ایمانند آب باشارتباط شگفت انگیز مغز انو هر کس تقوای خدا پیشه کنسلول های بدن تو پیر نیستناعتماد بی موردتغییر الگوی رشد مغزی با زشگفت نیست من عاشق تو باشمکودکان میتوانند ناقل بی ماست مالیبحثی درباره هوش و تفاوتهحس و ادراک قسمت 82پروانه ی آسمانیتو کز محنت دیگران بی غمیدولت یا گروهکنقش مهاجرت در توسعه نسل اافزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استمنابع انرژي پاک سرچشمه حتاثیر حرکات چشم بر امواج درمان سرگیجه بدون دارواگر نعمت فراموشی نبود بسریسدیپلام تنها داروی تایهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز نشانه ها و آثار درک شدویتامین کا و استخوانسندرم گیلن باره به دنبال به هلال بنگرجنین مصنوعیشبکه های مصنوعی مغز به درکاهش حافظه هرچند فرایندیمخچه ، فراتر از حفظ تعادلبرنامه و ساختار پیچیده محس و ادراک قسمت پنجمآلودگی هوا و پارکینسونفواید روزه داری متناوبتولید مثل فقط با یک مادر دیسک گردننقش اتصالات بین سلولهای ام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرک و احساسابزار بقا از نخستین همانراه انسان شدن، راه رفتن وهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهسینوریپا داروی ترکیبی ضدبهداشت خوابجهان معکوسصبور باشکجای مغز مسئول پردازش تجمرکز حافظه کجاستبرخی نرمش ها برای زانوحس و ادراک قسمت سیزدهمآنزیم تولید انرژی در سلوفاصله ی همیشگی تصویر سازتوهم وجوددانشمندان روشی برای تبدینقش غذاها و موجودات درياامگا سه عامل مهم سلامتچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاهخواری بر درختان اشعار زمینابزار بقا از نخستین همانرشد در سختی استهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از دسیستم تعادلی بدنبیماری میاستنی گراویسجهان ریز و درشتضعیف و قویگل زندگیمزایای شکلات تلخ برای سلبرداشتت از جهان رو زیاد خلاصه ای از درمان های جدیآیا هوش مصنوعی زندگی بشرفرد حساس از نظر عاطفی و بتوصیه های غیر دارویی در سداروی جدید لنفوم و لوکمینمایش تک نفرهاندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل سلولهای محافط به سذهن هوشیار در پس ماده ی مابزار بقای موجود زنده از زمزمه ات مانده در گوشمهوش مصنوعی در تفکر خلاق اسایه ی هوشیاریاز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش در کمر دردبیماری خود ایمن اعصاب محجواب دانشمند سوال کننده عقل در جهان جدید، عجیب اسگام کوچک ولی تاثیرگذارمطالبه ی حق خودبسیاری از بیماری های جدیخواص هندوانهآیا برای تولید مثل همیشه قلب و عقلتکامل مادی تا ابزار هوشمداروی ضد تشنج با قابليت تنهایت معرفت و شناخت درک عرفلکس وتری با توضیح دکتر انسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسمنتظر نتیجه ی کارهایت بااتوسوکسیمایدزونا به وسیله ویروس ابله هوش عاطفی قسمت پنجمسخن و سکوتاز تکامل تا مغز، از مغز تیادگرفتن، آغاز حرکت است بیان حقیقتجراحی گردن همیشه برای دیعماد الدین نسیمی قربانی تفاوت ها را به رسمیت بشناخوش قلبی و مهربانیپل جویی اصفهانمغز قلبمغز ما کوچکتر از نیم نقطهآگاهی فراتر از آگاهیقبرستان ها با بوی شجاعتتکامل، نتیجه ی برنامه ریدر هم تنیدگی کوانتومی و دنوار عصب و عضلهروی و منیزیم در تقویت استاوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریموسیقی نواختلا ل در خود عضلهزبان و کلمه حتی برای کساناستفاده از هوش مصنوعی در تست نوار عصب و عضلههوض مصنوعی زندهسردرد میگرنی در کودکانکلمات بلند نه صدای بلندبالاترین هدف از دولتحقیقت، آن چیزی نیست که جلعدم توقف تکامل در یک انداتلاش های جدید در درمان فرخدایا جز تو که را دارمپیوند مغز و سر و چالشهای مغز انسان برای شادمانی طآرام باشلوتیراستامتاثیر نگاه انسان بر رفتادرمان های اسرار آمیز در آایمان به رویانورالژی تریژمینالروح در جهانی دیگر استهمیشه چیزی برای تنهایی دمیدان بنیادین اطلاعاتادغام میان گونه های مختلسفر نامه سفر به بم و جنوب اصل علت و تاثیرتصویربرداری فضاپیمای آمشناخت درون، شناخت بیرون؛کنگره بین المللی سردرد دبازسازي مغز و نخاع چالشی حافظه انسان و حافظه ی هوشپیشرفت های باور نکردنی دغربال در زندگیتمرکز بر هدفدنیا فریب و سرگرمیمغز بزرگترین مصرف کننده آسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جنلزوم عدم وابستگی به گوگل تاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان تومورهای مغزی با اایا بیماری ام اس (مولتیپروش استفاده از بالش طبیهندسه ی رایج کیهانماه رجبارتباط شگفت انگیز مغز انوفور و فراوانیسلول بنیادی و ای ال اساعتیاد و تلاش های درمانی تغییر خود یا تغییر دیگراشگفت انگیز بودن کیهانکودکان گذشته به آینده فکماست مالی با هوش انسانیبحثی درباره احساسات متفاحس و ادراک قسمت 87پرواز از نیویورک تا لوس آتو پیچیده ترین تکنولوژی دونپزیل در بیماران قلبی نقش میدان مغناطیسی زمین افزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر دوپامین و سروتونیندرمان سرطان با امواج صوتاگر با مطالعه فیزیک کوانریشه های مشترک همه ی موجوهوش مصنوعی یا حماقت طبیعاز نظر علم اعصاب یا نرووسویتامین کا در سبزیجاتسندرم پیریفورمیسبه کدامین گناه کشته شدندجنگ هفتاد و دو ملت همه را شبکیه های مصنوعیکاهش دوپامین عامل بیماریمخچه ابزاري که وظیفه آن فبرنامه ی مسلط ژنها در اختحس و ادراک قسمت پنجاهآلزایمرفواید روزه داری متناوبتولید مثل اولین ربات های دیستونی قابل درماننقش تیروئید در تکامل مغزام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرک کنیم ما همه یکی هستیمابزار بقا از نخستین همانراه بی شکستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهسیناپس، شگفتی خلقتبهداشت خواب، امروز در جهجهان هوشمندصبر لازمه ی پیروزی استکرونا چه بر سر مغز می آورمرکز خنده در کجای مغز استبرخی نرمش های گردنحس و ادراک قسمت ششمآواز خواندن در قفس، نشانفتون های زیستیتوهم بی خداییدانش، قفل ذهن را باز میکننقش غذاها و موجودات دريااما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژِیم غذایی بر میگدرد و درسابزار بقا از نخستین همانرشد، رسیدن به یک هدف نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانسیستم دفاعی بدن علیه مغز بیماری های میتوکندریجهان شگفت انگیزطلوع و حقیقتگلوله ی ساچمه ایمسمومیت دانش آموزان بی گبررسي علل احتمالي تغيير خم شدن فضا-زمانآیا هوش ارثی دریافتی از پفردا را نمیدانیمتوصیه هایی در مصرف ماهیداروی جدید میاستنی گراویچند نرمش مفید برای کمردراندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبر را بردارذهن و زندگیابزار بقای موجود زنده از زنان باهوش ترهوش مصنوعی در خدمت خلق وحسایه را اصالت دادن، جز فراز تکینگی تا مغز- از مغزتوزن حقیقی معرفت و شناختبیماری دویکجواب سنگ اندازیعقل سالمگامی در درمان بیماریهای مطالبی در مورد تشنجبشکه ای که ته نداره پر نمخواص انارآیا بزرگ شدن مغز فقط در دقلب یا مغزتکامل مداومداروی ضد تشنج با قابليت تنهایت در بی نهایترفتار مانند بردهانسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استمنتظر زمان ایده آل نشواتصال مغز و کامپیوترزیان غذاهای پرچربترازودونهوش عاطفی قسمت اولسخن پاک و ثابتاز خود رها شویادآوری خواب و رویابیداری معنوی یعنی دوستی جز تو که را دارمعنصر اصلی تعیین واقعیتتفاوت های بین زن و مرد فقخوش خیالی و خوش بینیپل خواجو اصفهانتفاوت های تکاملی در مغز وخوشبختی چیستپلاسمای غالبمغز مانند تلفن استآپومورفین در پارکینسونقدم زدن و حرکت دید را تغیتکثیر سلول در برابر توقف در هر سوراخی سر نکننوار عصب و عضلهرویکردهای جدید ضایعات نخايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیمموسیقی هنر مایع استاختلاف خانوادگی را حل کنزبان و بیان نتیجه ساختمااستفاده از انرژی خلاتست کم هزینه ی بزاق برای هیچ نقطه ای مرکزی تر از اسردرد و علتهای آنکلوزاپین داروی ضد جنونباهوش ترین و با کیفیت تریحقایق ممکن و غیر ممکنعدم تعادل دوپامین، فقط بتلاش های جدید در درمان سرخرما منبع بسیار خوب آنتی پیوند اندام از حیوانات بمغز انسان برای شادمانی طآرامش و دانشلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتاثیر نگاه انسان بر رفتادرمان های بیماری آلزایمراین پیوند نه با مغز بلکه نوزاد ناشنوای متولد شده،روح رهاییهمیشه چشمی مراقب و نگهبامیدازولام در درمان تشنج ادغام دو حیطه علوم مغز و هدف از تکامل مغزسفر به مریخ در 39 روزاصل عدم قطعیت از کوانتوم تصور ما ازمشکلات و واقعیشناسایی تاریخچه ی تکاملیکنترل همجوشی هسته ای با هباغچه ی منحباب های کیهانی تو در توپیشرفت های جدید علوم اعصمقالاتتمرکز بر امروزدنیا مکانی بسیار اسرارآممغز حریص برای خون، کلید تآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پمقاومت به عوارض فشار خون تاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان تشنجایا بدون زبان میتوانیم تروش جدید تولید برقهندسه بنیادینماهیچه ی صبرارتباط غیرکلامی بین انساوقاحت و تمسخر دیگرانسلول بنیادی در درمان ایداعتیاد را به دور بیندازتغییر دیگران یا تغییر خوشگفت زده و حیران باشکودکان خود را مشابه خود تماشین های دارای روحبحثی درباره احساساتی غیرحس و ادراک قسمت چهلپروتئین های ساده ی ابتداتو آرامش و صلحیدوچرخه در کاهش دردهای کمنقش محیط زندگی و مهاجرت دافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگرمنابع انرژی از منابع نهفتاثیر دپاکین بر بیماری مدرمان ضایعات نخاعیاگر تلاش انسان امروز براریشه های مشترک حیاتهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی 12 در درمان دردسندرم پیریفورمیسبه امید روزهای بهترجنگ و تصور از جنگشباهت مغز و کیهانکاهش سن بیولوژیکی، تنها مخچه تاثیر گذار بر حافظهبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱حس و ادراک قسمت پنجاه و یآلزایمر در جوانانفواید زیاد دوچرخه سواریتولید یا دریافت علمدژا وو یا اشنا پندارینقش حفاظتی مولکول جدید دام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پامنابع بی نهایت انرژی در دتاثیر درجه حرارت بر عملکدرک احساسات و تفکرات دیگابزار بقا از نخستین همانراه طولانی را به سلامت گذهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مسیگار عامل افزایش مرگ ومبهداشت خواب، رمز حافظه ی جهان هوشیارصبر و واقعیتکریستال هامرگ چیستبرخی یونها و مولکول های محس و ادراک قسمت شصت و هشتآینه در اینهفروتنی معرفتیتوهم تنهاییدانش، یک انسان را ناسازگنقش غذاها و موجودات درياامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر سلامت دستگاه گوارشدرد باسن و پا به دلیل کاهابزار بقا از نخستین همانز گهواره تا گورهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانسکوت و نیستیبیماری های مغز و اعصاب و جهان شگفت انگیز و بی زمانطلای سیاهگلوئونمسمومیت دانش آموزان، قمابررسی مغز با امواج مادون خونریزی مغز در سندرم کووآیا هوش سریعی که بدون احسفرزندان زمان خودتوضیحی ساده در مورد هوش مداروی جدید کنترل قند خونچند جهانیانرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک الکترومغناطیسی مغذهن و شیمی بدنابزار بقای موجود زنده از زنجیرها را ما باید پاره کهوش مصنوعی در خدمت خلق وحساخت سلول عصبی حتی پس از از تکینگی تا مغز، از مغز وزوز گوشبیماری دیستروفی میوتونیجوسازی مدرنعقلانیت بدون تغییرگامی در درمان بیماریهای مطالعه ای بیان میکند اهدبشریت از یک پدر و مادر نیآیا تکامل و تغییرات ژنتیقلب دروازه ی ارتباطتکامل چشمداروی ضد تشنج توپیراماتنهادینه سازی فرهنگ اختلارفتار وابسته به شکلانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پمنحنی که ارتباط بین معرفاثر مضر مصرف طولانی مدت رزیباترین چیز در پیر شدنترازودونهوش عاطفی قسمت دهمسخت ترین حصاراز درخواست ها جدا شویاری خدا نزدیک استبیداری و خواب کدام بهتر اجستجوی متن و تصویر به صورعوامل موثر در پیدایش زباعوامل ایجاد لغت انسانی و تفاوت های زبانی سرمنشا تخوشبختی دور از رنج های مپمبرولیزوماب در بیماری چمغز مادران و کودکان در زمآپومورفین در پارکینسونقدرت مردمتأثیر نیکوتین سیگار بر مدر والنتاین کتاب بدید همنوار عصب و عضله مهم در تشرویا و واقعیتايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیممیلر فیشر نوعی نادر از گیاختلال حرکتی مانند لرزش زبان و بیان، در سایه پیشراستفاده از سلول های بنیاتست آر ان اس دز میاستنی گهیچ چیز همیشگی نیستسردرد به دلیل مصرف زیاد مکلید نزدیک و نگاه تو بر فباور و کیهان شناسیحل مشکلعدم درکتلاش های جدید شرکت نورالخسته نباشی بابامغز انسان رو به کوچک تر شآرامش و سکونلیروپریم داروی ترکیبی ضدتاثیر هوش مصنوعی بر مغزدرمان های بیماری اس ام ایاین اندوه چیستنوسانات کوانتومی منبع ماروزه داری متناوب، مغز را همیشه اطمینان تو بر خدا بمکان زمان یا حافظه زمانارتقا و تکامل سنت آفرینش هدف از خلقت رسیدن به ابزاسفر به درون سفری زیبااصل، روان و نفس استتصور از زمان و مکانشناسایی زبان حیوانات با کنترل جاذبهبترس از اینکه کسی، به درگحباب هایی تو در توپیشرفت در عقل است یا ظواهتاثیر ویتامین دی بر بیماتمساح حد واسط میان مغز کودنیای شگفت انگیز کوانتوممغز در تنهایی آسیب میبینآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا هممقایسه رقابت و همکاریتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان جدید ALSایا تکامل هدفمند استروش صحبت کردن در حال تکامهندسه در پایه ی همه ی واکماپروتیلینارتروز یا خوردگی و التهاوقت نهيب هاي غير علمي گذشسلول بنیادین از مخاط بیناعداد بینهایت در دنیای متغییر دادن ژنها آیا روزی شگفتی های نقشه ی ژنتیکیکودکان را برای راه آماده ماشین دانشبحران ذهن فیلمی قابل تامحس و ادراک قسمت چهل و هفتپروتز چشمتو افق رویداد جهان هستیدوچرخه سواری ورزشی سبک و نقش مرکز تنفس سلولی در بیافزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادرامنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروهای ضد التهاب درمانهای بیماری پارکینساگر خواهان پیروزی هستیریشه های اخلاقهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی هفدهسندرم پای بی قراربه بالا بر ستارگان نگاه کجنگ داده هاشباهت مغز با کیهان مادیکایروپاکتیک چیستمخاطب قرار دادن مردم، کابرین نت به جای اینترنتحس و ادراک قسمت پنجاه و دآملودیپین داروی ضد فشار فیلم کوتاه هیروشیما از هتولید پاک و فراوان انرژیدژاوو یا آشناپندارینقش حیاتی تلومر دی ان آ دامواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیمنابع جدید انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکدرک تصویر و زبان های مخلتابزار بقا از نخستین همانرابطه تشنج و اوتیسمهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار سیاهچاله هابوزون هیگز چیستجهان های بسیار دیگرصبر بسیار بایدکریستال زمان(قسمت اولمرگ و میر پنهانبرخی اثرات مضر ویتامین دحس و ادراک قسمت شصت و دوآیندهفروتنی و غرورتوهم جداییدائما بخواننقش غذاها در کاهش دردهای انفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر عصاره تغلیظ شده گیدرد زانو همیشه نیاز به جرابزار بقا از نخستین همانزمین در برابر عظمت کیهانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیادسکوت، پر از صدابیماری های ژنرالیزه ی عصجهانی که نه با یک رخداد و طوفان فقر و گرسنگی و بی سگمان میکنی جرمی کوچکی در مسیر دشوار تکامل و ارتقابررسی و اپروچ جدید بر بیمخونریزی مغزی کشندهآیا هشیاری کوانتومی وجودفرضیه ای جدید توضیح میدهتوضیحات دکتر فاطمی در موداروی جدید آلزایمرچند جهانیانرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا وامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک عمقی مغزذهن پر در برابر آگاهیابزار بقای موجود زنده از زندگی فعال و مثبت روند آلهوش مصنوعی درمانگر کامپیساخت شبکه عصبی مصنوعی با از تکینگی تا مغز، از مغز وسواس، بیماری استبیماری سلیاکجامعه ی آسمانیعقیده ی بی عملگاهی لازم است برای فهم و معمای اخلاقی قطاربعد پنجمآیا تراشه ها داخل مغز، میقلب روباتیکتکامل و ارتقای نگاه تا عمداروی ضد جنون در درمان تیچهار میلیارد سال تکامل برفتار اجتماعی انسان، حاصانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو منشأ اطلاعات و آموخته ها اثرات فشار روحی شدیدزیباترین چیز در افزایش ستراشه مغز بدون واسطه ی دهوش عاطفی قسمت دومسخت ترین کار، شناخت خود ااز دست دادن دم در پیشینیاژن همه چیز نیستبیرون اصل است یا درونجستجوی هوشیاری در مغز مابیست تمرین ساده برای جلوحفره در مغزعواملی که برای ظهور لغت اتفاوت ایستایی و تکاپوخیالپردازی نکنپناه به بیابانمغز چون ابزار هوش است دلیآب زندگی است قسمت چهارمقدرت و شناخت حقیقتتأثیر نگاه انسان بر رفتادر یک فراکتال هر نقطه مرکنوار عصب و عضله برای تاییرویا و کابوسايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیممیهمانهای ناخوانده عامل اختلال خواب فرد را مستعد زبان و تکلم برخی بیماریهاستفاده از سلول های بنیاتشنچ پانایوتوپولوس تشنج هیچ چیز، چقدر حقیقی استسردرد تنشنکلید، در ناشناخته هاستباید از انسان ترسیدحلقه های اسرارآمیزعدالت برای من یا برای همهتلاش هایی در بیماران قطع خطا در محاسبات چیزی کاملمغز انسان رو به کوچکتر شدآرامش عقللیس دگرامفتامین یا ویاستاثیر ویتامین دی بر بیمادرمان های جدید ALSاین ایده که ذرات سیاهچالنوشیدن چای برای مغز مفید روزه داری و التهاب زیانبهمیشه به آنچه داری، خوشنمکانیک کوانتومی بی معنی ارتقا یا بازگشت به قبل ازهر چیز با هر چیز دیگر در تسفر تجهیزات ناسا به مریخ اصلاح خطا با رفتن بر مسیرتصاویر زیبای رعد و برقشناسایی سلول های ایمنی اکندن ریشه ی خودبحتی علمی درباره تمایل بحد و مرزها توهم ذهن ماستپیشرفت ذهن در خلاقیت استصفحه اصلیتنفس هوازی و میتوکندریدنیایی پر از سیاهچاله مغز را از روی امواج بشناسآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین مقابله ی منطقی با اعتراضتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان جدید مولتیپل میلومایجاد احساساتروشهای نو در درمان دیسک بهندسه زبانِ زمان استماجرای جهل مقدسارزش های وارونهوقتی فهمیدی خطا کردی برگسلول عصبی شاهکار انطباق بقا با سازگارترین فرد استغییر زودتر اتصالات مغزیشگفتی های زنبور عسلکوری گذرای ناشی از موبایمبانی ذهنی سیاه و سفیدبخش فراموش شده ی حافظهحس و ادراک قسمت چهل و هشتپروتز عصبی برای تکلمتو انسانی و انسان، شایستدوپامین قابل حل در آبنقش نگاه از پایین یا نگاهافسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبرمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروی ضد تشنج سدیم درماندگی به دلیل عادت کراپل ویژن پرو در تشخیص بیمرژیم های غذایی و نقش مهم هوش مصنوعی الفاگواز واقعیت امروز تا حقیقتویتامین دی گنجینه ای بزرسندرم پس از ضربه به سربه بالاتر از ماده بیندیشجنبه های موجی واقعیتشباهت های ریشه ای چند بیمکار امروز را به فردا نیندمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرای یک زندگی معمولیحس و ادراک قسمت پنجاه و سآموزش نوین زبانفیلمی بسیار جالب از تغییتولید اندام با چاپ سه بعددگرگونی های نژادی و تغیینقش خرچنگ های نعل اسبی درامیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بمناطق خاص زبان در مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکدرک حقیقت نردبان و مسیری ابزار بقا از نخستین همانرادیوی مغز و تنظیم فرکانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقسیاهچاله های فضایی منابعبوزون هیگز جهان را از متلجهان هایی در جهان دیگرصد قدح، نفتاده بشکستکریستال زمان(قسمت دوم)مرگ و میر بسیار بالای ناشبرخی اختلالات عصبی مثانهحس و ادراک قسمت شصت و ششآینده ی انسان در فراتر ازفرگشت و تکامل تصادفی محض توهم جدایی و توهم علمدارچیننقشه مغزی هر فرد منحصر بهانفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاریک ترین بخش شبدردهای سال گذشته فراموش ابزار بقا از نخستین همانزمین زیر خلیج فارس تمدنی هوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطانسکوت، در برابر گزافه گویبیماری های روانی با تاثیجهانی که از یک منبع، تغذیطوفان بیداریگنجینه ای به نام ویتامین مسئول صیانت از عقیده کیسبررسی ژنها در تشخیص بیماخونریزی مغزی کشنده ولی قآیا واکنش های یاد گرفته وفساد اقتصادی سیتماتیک درتیوتیکسن داروی ضد جنونداروی جدید آلزایمر تاییدچند جهانی و علمانرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک عمقی مغز در آلزایمذهن تو همیشه به چیزی اعتقابزار بقای موجود زنده از زندگی هوشمند در خارج از زهوش مصنوعی درخدمت خلق وحساخت شبکه عصبی با الفبای از تکینگی تا مغز، از مغز وسیله، فقط دعا نیستبیماری شارکو ماری توثجاودانگی مصنوعیعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص اردهگاهی مغز بزرگ چالش استمعماری، هندسه ی قابل مشابعد از کروناآیا جنین انسان، هوشمندی قلب را نشکنتکامل و ریشه ی مشترک خلقتدارویی خلط آورچهار ساعت پس از کشتار خوکرقیبی قدرتمند در برابر مانسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پمنشاء کوانتومی هوشیاری ااثرات مفید قهوهزیر فشار کووید چه باید کرتراشه ها روی مغزهوش عاطفی قسمت سومسختی ها رفتنی استاز روده تا مغزژن همه چیز نیستبیش از نیمی از موارد انتقحق انتخابعوارض ازدواج و بچه دار شدتفاوت ارباب و رهبر حقیقیخانه ی تاریکپنج اکتشاف شگفت آور در مومغز چگونه صداها را فیلتر آب زندگی است قسمت هفتمقدرت کنترل خودتأثیر شیرینی های حاوی لودر کمتر از چند ماه سوش جدنوار عصب و عضله تعیین محلرویا و خبر از آیندهای نعمت من در زندگیمنعناعمیوپاتی و نوار عصب و عضلهاختلال در شناسایی حروف و زبان و شناخت حقیقت قسمت چاستفاده از سلول های بنیاتشنج چیستهیچ وقت خودت را محدود به سردرد سکه ایکلام و زبان، گنجینه ای بسبابا زود بیاحمله ویروس کرونا به مغزپیوند اندام حیوانات به اعسل طبیعی موثر در کنترل بتلاش در تولید انرژی به رنخطا در محاسبات چیزی کاملمغز ایندگان چگونه استآرامش(سکوت) stillness و تکاپولا اکراه فی الدینتاثیر ویروس کرونا بر مغز درمان های جدید میگرناین ابتدای تناقض هاستنوعی سکته مغزی ، وحشتناک روزه داری و بیمار ی ام اس همیشه داناتر از ما وجود دمکانیزمهای دفاعی در برابارتوکين تراپی روشی جديد هر جا که جات میشه، جات نیسفر دشوار اکتشافاصول انجام برخی نرمش ها دتصادف یا قوانین ناشناختهشهر زیرزمینی در ژاپن براکندر در بیماریهای التهاببحث درباره پیدایش و منشا حریص نباشپیشرفتی مستقل از ابزار هسوالات پزشکیتنفس هوازی و میتوکندریدنیا، هیچ استمغز زنان جوانتر از مغز مرآشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توسمقابله با کرونا با علم استاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان جدید میگرن با انتی ایران بزرگروشهای شناسایی قدرت شنواهندسه، نمایشی از حقیقتماجرای عجیب گالیلهارزش های حقیقی ارزش های غوقتی ناراحتی چیکار میکنیسلول عصبی، در محل خاص خودبقا در ازای بیماریتغییر عمودی سر انسان از پشانس یا نتیجه ی تلاشکی غایب شدی تا نیازمند دلمباحث مهم حس و ادراکبخش های تنظیمی ژنومحس و ادراک قسمت چهل و دومپرورش مغز مینیاتوری انساتو با همه چیز در پیوندیدورترین نقطه ی قابل مشاهنقش نظام غذایی در تکامل مافسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر مغزدرها بسته نیستاپی ژنتیکرژیم های غذایی و نقش مهم هوش مصنوعی اکنون می تواناز کجا آمده ام و به کجا میویروس مصنوعیسندرم جدایی مغزبه جای محکوم کردن دیگران جنسیت و تفاوت های بیناییشباهت کیهان و مغزکار با یگانگی و یکپارچگیمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبرای پیش بینی آینده مغز دحس و ادراک قسمت پنجاه و شآمارهای ارائه شده در سطح فیروز نادریتولید سلولهای جنسی از سلدانش قدرت استنقش داروهاي مختلف معروف امید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هومناطق خاصی از مغز در جستجتاثیر درجه حرارت بر عملکدرک دیگرانابزار بقا از نخستین همانراز تغییرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدسیاهچاله ها، دارای پرتو بی نهایت در میان مرزهاجهان یکپارچهصداقتکریستال زمان(قسمت سوم)مرگ و سوال از قاتلبرخی اصول سلامت کمرحس و ادراک سی و هفتمآینده ی حمل و نقل هوایی دفراموش کارها باهوش تر هستوهم جسمداروهای مصرفی در ام اسنقشه های مغزی جدید با جزیانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاریکی من و تو و گرد و غبادردی که سالهاست درمان نشابزار بقا از نخستین همانزمان چیستهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه اسکته مغزیبیماری وسواسجهانی پر از سیاهچاله یا پطوفان زیباییگندم بکاری، جو درو نمیکنمسئولیت جدیدبررسی بیماری التهابی رودخواندن ، یکی از شستشو دهنآیا یک، وجود داردفشار و قدرتتیک و اختلال حرکتیداروی جدید ای ال اسچند روش ساده برای موفقیتانرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خومنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتخریب مغز به دلیل کمبود بابزارهای پیشرفته ارتباط زندگی و داراییهوش مصنوعی ساخته هوش طبیساختن آیندهاز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیام منفرد نورون مغزی بیماری ضعف عضلات نزدیک بجایی برای یاد گرفتن باقی علم و روحخواص بادامگاهی جهت را عوض کنمعنی روزهبعد از کروناآیا جهان ذهن و افکار ما مقوی تر باشتکامل ابزار هوش ، راه پر دارویی ضد بیش فعالی سیستنون و القلمرقابتی بی هدف یا رقابتی هانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر برمهمان ناخواندهاثرات مفید روزه داریزیرفون داروی ضد ام استراشه ی هوش مصنوعی در مغزهوش عاطفی قسمت ششمسختی در بلند شدن از روی صاز سایه نترسژن هوش و ساختارهای حیاتی از سایه بگذرژن یا نقشه توسعه مغز و نقبیشتر کمردردها نیازی به حقیقت قربانی نزاع بین بی عید نوروز مبارکتفاوتهای جنسیتی راهی براخانواده پایدارپول و شادیمغز ناتوان از توجیه پیداآب زندگی است قسمت اولقدرت انسان در نگاه به ابعتئوری تکامل امروز در درمدر آرزوهایت مداومت داشتهنوار عصب و عضله در مطب دکرویا بخشی حقیقی از زندگی هفت چیز که عملکرد مغز تو میوتونیک دیستروفیاختلال در شناسایی حروف و زبان و شناخت حقیقت قسمت ااستفاده از سلول های بنیاتشنج و حرکات شبه تشنجی قاهیچ کاری نکردن به معنی چیسردرد عروقی میگرنکلام، در تحولی شگفت آور بباد و موجحمایت از طبیعتپیوند سر آیا ممکن استعشق به هفت مرتبه ی شناختیتلاشی برای درمان قطع نخاخطای ادراک کارمامغز ابزار بقای برتر مادیآرزوها را کم کنلاموژین داروی ضد اوتیسم؟تاثیر ژنها بر اختلالات خدرمان های جدید در بیماری این بیمار را باید چه کار نیوالینروزه داری سلول های بنیادهمیشه راهی هستما انسانها چه اندازه نزدارتباط میکروب روده و پارهر حرکت خمیده می شود و هر سفرنامه سفر به بم و جنوب اصول توسعه ی یک ذهن کاملتضادهای علمیشواهدی از نوع جدیدی از حاکندر علیه سرطانبحثي درباره هوش و تفاوتهحرکات چشم، ترجمه کننده ی پپوگستپیامهای کاربرانتنفس بدون اکسیژندندان ها را مسواک بزنید تمغزهای کوچک بی احساسآشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توزملاحظه های اخلاقی دربارهتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان جدید کنترل مولتیپلایرادهای موجود در خلقت بروشی برای بهبود هوش عاطفهنر فراموشیماده ی تاریکارزش حقیقی زبان قسمت اولوقتی پر از گل شدی خودت را سلولهای ایمنی القا کنندهبقای حقیقی در دور ماندن اتغییرات منطقه بویایی مغزشانس یا تلاشکیهان خود را طراحی میکندمبتکران خودشکوفابخش بزرگی حس و ادراک ما احس و ادراک قسمت چهل و سومپرکاری تیروئیدALS نگاهی کامل بر بیماری وتو با باورهایت کنترل میشديدن با چشم بسته در خواب نقش نظریه تکامل در شناسااقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزدمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرهای اسرارآمیز و پوشیدهابتدا سخت ترین استرژیم ضد التهابیهوش مصنوعی از عروسک های باز کسی که یک کتاب خوانده ویروس های باستانی، مغز مسندرم دزدی ساب کلاوینبه جای تولید، بیشتر گوش کجنسیت و تفاوت های بیناییشباهت زیاد بین سلول هاي عکارهای کوچک، بی ارزش نیسمدل هولوگرافیک تعمیم یافبرای اولین بار دانشمندانحس و ادراک قسمت بیست و چهآن چیزی که ما جریان زمان فیزیک مولکولها و ذرات در تولترودیندانش محدود به ابعاد چهارنقش درختان در تکاملامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی منبع نور واقعی و ثابت، حقتاثیر درجه حرارت بر عملکدرک درست از خود و هوشیاریابزار بقا از نخستین همانراست دستی و چپ دستیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرسیاهچاله و تکینگی ابتدایبی نظمی مقدمه شناختجهان یکپارچهصدای بم با فرکانس پایین، کشف مکانیسم عصبی خوانش پمرگ انتقال است یا نابود شبرخی اطلاعات روانشناسی محس و ادراک- قسمت پنجاه و آینده ی علم و فیزیک در60 ثفراموشی همیشه هم بد نیستتوهمات و شناخت حقیقتداروهای ام اسنقشه با واقعیت متفاوت اسانواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تاریکی و نوردرد، رمز موفقیتابزار بقای موجود زنده از زمان و مکان، ابعاد کیهان هوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن سکته ی مغزی در جوانانبیماری کروتز فیلد جاکوبجهانی در ذهنطولانی ترین شبگوهر با نظر دیگران سنگ نممسئولیت در برابر محیط زیبررسی سیستم تعادلی بدن اخواندن، دوست روزهای سختآیا کیهان می تواند یک شبیفشار روحی، همیشه بد نیست تیکاگرلور داروی ضد انعقاداروی جدید برای میاستنی چندین ماده غذایی که ماننانرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداوم مهم است نه سرعتابزارهای بقا از نخستین هزندگی بی دودهوش مصنوعی، کیفیت فریب مساختن آینده، بهترین روش از تکینگی تا مغز، از مغز یک پیشنهاد خوب برای آسان بیماریهای تحلیل عضلانی اجایی خالی نیستعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص بادام زمینیگاهی در پارکینسون باید پمعاینه قبل از نوار عصب و بعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش های ژنتیکی، ویروقیچی ژنتیکیتکامل تکنولوژیداستانها و مفاهیمی اشتبانوآوری ای شگفت انگیز دانرموزی از نخستین تمدن بشراهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ مهندسی ژنتیک در حال تلاش اثرات مضر ماری جوانازیرک ترین مردمتراشه ی بیولوژِیکهوش عاطفی بیشتر در زنانسدسازی روش مناسب برای مقسرنوشتاز علم جز اندکی به شما داژن درمانی در درمان چاقیبیشتر علم، در نادانسته هحقیقت آنطور نیست که به نظعامل کلیدی در کنترل کارآتقلید مرحله ای نسبتا پیشخاویار گیاهیپول و عقیدهمغز و قلب در جنین موش مصنآب زندگی است قسمت دومقدرت ذهنتئوری تکامل در پیشگیری و در آسمان هدیه های نادیدننوبت کودکانرویا تخیل یا واقعیتهفت سین یادگاری از میراث میگرن و پروتئین مرتبط با اختلالات مخچهزبان و شناخت حقیقت قسمت داستفاده از سلول های بنیاتشنج به صورت اختلال رفتاهیچ کس مانند تو نگاه نمیکسرطان کمیت گراییکلرال هیدرات برای خوابانباد غرور و سر پر از نخوت وحوادث روزگار از جمله ویرپیوند سر برای چه بیمارانعشق درونی به یگانگی خلقتتلاشی تازه برای گشودن معخطای حسمغز ابزار برتر بقاآزمون تجربی، راهی برای رلایو دوم دکتر سید سلمان فتاثیر کلام در آیات کلام بدرمان های جدید سرطاناینکه به خاطرخودت زندگی نیکولا تسلاروزهای بد باقی نمیماندهمیشه عسل با موم بخوریمما انسانها چه اندازه نزدارتباط ماده و انرژیهرچیز با یک تاب تبدیل به سفرنامه سفر به بم و جنوب اصول سلامت کمرتظاهر خوابیده ی مادهشواهدی از دنیسوان(شبه نئکو کیو تن coQ10بحثی جالب درباره محدودیتحرکت چرخشی و دائمی کیهانپایان، یک آغاز استسایتهای دیگرتنها مانع در زندگی موارد ده روش موفقیتمغز، فقط گیرندهآغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمملاحظات بیهوشی قبل از جرتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان جدید ام اسایستادن در برابر آزادی بروشی جدید در درمان قطع نخهنر حفظ گرهارزش حقیقی زبان قسمت دوموقتی تو از یاد گرفتن باز سلولهای بنیادی مصنوعی دربلندی در ذهن ما درک بلندیتغییرات مغز پس از 40 سالگیشاهکار قرنکیهانِ هوشیارِ در حال یامتواضع باشبخش بزرگتر کیهان ناشناختحس و ادراک قسمت نهمپراسینزوماب در پارکینسوNVG 291تو باید نیکان را به دست بدی متیل فومارات(زادیوا)(نقش هورمون های تیروئید داقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیرونمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرون قفس یا بیرون از آنابتدایی که در ذهن دانشمنرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وهوش مصنوعی از عروسک های باز آغاز خلقت تا نگاه انساویرایش DNA جنین انسان، برسندرم سردرد به دلیل افت فبه خوبی های دیگران فکرکنجهل مقدسشباهت زیاد بین سلول هاي عکارهایی بیش از طراحی و گپمدل های ریز مغز مینی برینبرای بقا به جایی فراتر ازحس و ادراک قسمت بیست و یکآنچه می دانم، آنچه را میخفیزیک هوشیاریتومورها و التهاب مغزی عادانش بی نهایتنقش ذهن و شناخت در حوادث امید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکدرک عمیق در حیواناتابزار بقا از نخستین همانرجزخوانی هایی که امروز بهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که سیاهچاله ی منفرد یا سیاهبی هیچ می ایی و بی هیچ میرجهان کنونی و مغز بزرگتریصرع و درمان های آنکشف مکانیسمی پیچیده در بمرگ تصادفیبرخی بیماری ها که در آن بحس و ادراک- قسمت بیست و پآینده با ترس جمع نمیشودفراموشی و مسیر روحانیتوکل بر خداداروهای تغییر دهنده ی سینقص های سیستمی ایمنیانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتاریکی خواهد ترسیددرس گرفتن از شکست هاابزار بقای موجود زنده از زمان و گذر آن سریع استهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهسکته ی چشمیبیماری گیلن باره و بیمارجهان، تصادفی نیستطی یکصد هزار سال اخیر هرچگویید نوزده و ایمنی ساکتمستند جهان متصلبررسی علل کمر درد در میانخواب و بیداری نوسانی مغزآیا گذشته، امروز وآینده فضا و ذهن بازتیروفیبان موثر در سکته ی داروی جدید برای کاهش وزنچندجهانیذهن خود را مشغول هماهنگیانسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداخل مرزها و صفات با بینابزارهای بقا ازنخستین همزندگی در جمع مواردی را برهوش مصنوعی، اتفاقات و تحساختار فراکتال وجود و ذهاز تکامل تا مغز از مغز تا یک آلل ژنتیکی که از نئاندبیماری، رساله ای برای سلجاذبهعلم به ما کمک میکند تا موخواص شکلات تلخگذر زمان کاملا وابسته به معادله ها فقط بخش خسته کنبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتکامل جریان همیشگی خلقتدخالت در ساختار ژنهانوار مغز مشاهده ی غیر مسترمز و رازهای ارتباط غیر کاهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهانمهندسی بدناجزای پر سلولی بدن انسان زیست شناسی کل در جزء فراکتربیت کودکان وظیفه ای مههوش عاطفی در زنان بیشتر اترجمه فعالیت های عضله به هوش عاطفی در زنان بیشتر اسریع دویدن مهم نیستازدواج های بین گونه ای، رژن ضد آلزایمربا همه مهربان باشحقیقت افرادعادت همیشه خوب نیستتقلید از روی طبیعتخار و گلپوست ساعتی مستقل از مغز دمغز و هوش، برترین ابزار بآب زندگی است قسمت سومقدرت شناختی انسان، محدودتئوری جدید، ویران کردن گدر آستانه ی موج پنجم کوویای همه ی وجود مننور از عمق تاریکیرویا حقی از طرف خداهم نوع خواری در میان پیشیمیگرن و خواباختلالات حرکتی در انسانزبان و شناخت حقیقت قسمت ساستیفن هاوکینگ در مورد هتشنج عدم توازن بین نورون هیچ کس حقیقت را درون مغز سرعت فکر کردن چگونه استکم کردن کالری روشی سودمنبار مغز بر دو استخوانحکمت الهی در پس همه چیزپیوند سر، یکی از راه حلهاعشق، شلوغ کردن نیستتلاشی جدید در درمان ام اسخطر آلودگی هوامغز از بسیاری حقایق می گرآزمون ذهنی گربه ی شرودینلازم است هیچ کاری نکنیدتاثیر کپسول نوروهرب بر ندرمان های رایج ام اساینکه خانواده ات سالم بانیاز به آموزش مجازی دیجیروزهای سختهمیشه، آنطور نیست که هستما اکنون میدانیم فضا خالارتباط متقابل با همه ی حیهرگز از زندگی یا امکاناتسفرنامه سفر به بم و جنوب اضطراب و ترستظاهری از ماده است که بیدشیر و دوغ بادامکوچ از محیط نامناسببحثی در مورد نقش ویتامين حس متفاوتپاکسازی مغزتنها در برابر جهاندهن، بزرگترین سرمایهمغز، همه ی واقعیت را نمیبآغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک ممانتین یا آلزیکسا یا ابتاثیر گیاه خواری بر رشد ودرمان جدید ای ال اس، توفراکنون را با همه ی نقص هایروشی جدید در درمان نابینهنر دانستنارزش حقیقی زبان قسمت سوموقتی خودت را در آینه دیدیسلام تا روشناییبلوغ چیستتغییرات آب و هوایی که به شاهکار شش گوشکیست هیداتید مغزمجموعه های پر سلولی بدن مبخش دیگری در وجود انسان هحس و ادراک قسمت چهارمپرتوهای صادر شده از سیاهفقر داده ها در هوش مصنوعیتو برای خزیدن خلق نشده ایدین اجبارینقش هورمون زنانه استروژنالکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکدرون و بیرون، جدای از هم ابتذال با شعار دینرژیم غذایی سالم و ضد التههوش مصنوعی از عروسک های باز انفجار بزرگ تا انفجار ویشن پروسوی ما آید نداها را صدابه خودت مغرور نشوجهان فراکتالشجاعت و ترسکاربرد روباتهای ريزنانومدیون خود ناموجودبرای تمدن سازی، باید در بحس و ادراک قسمت بیست و دوآنچه ناشناخته است باید شفیزیک و هوشیاریتومورهای نخاعیدانشمندان موفق به بازگردنقش روی و منیزیم در سلامتامید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رو ح و روان بر جسمدرگیری قلب در بیماری ویرابزار بقا از نخستین همانرحم مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرسیاهچاله ی تولید کنندهبی ذهن و بی روحجهان کاملی در اطراف ما پرضایعه ی شبکه لومبوساکرالکشف ژن جدید، می تواند گستمرگ عاطفه و محبتبرخی بیماری های خاص که بدحس و ادراک- قسمت شصت و چهآیا فراموشی حتمی استفراموشی آرمانتوپیراماتداروهای ضد بیماری ام اس ونقص در تشخیص هیجانات عامانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ همه چیز را ثبت کردهدست و پا زدن در سایه؟ابزار بقای موجود زنده از زمان و صبرهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغبیماری آلزایمر، استیل کوجهش های ژنتیکی مفید در ساطیف انسفالیت، گیلن باره گوش دادن بهتر از حرف زدنمشکل از کجاستبرطرف کردن خشونت را از خاخواب زمستانی سلول های سرآیا پیدایش مغز از روی تصافضای قلب منبع نبوغ استتکلم در گیاهانداروی جدید برای ای ال اسنه ناامیدی بلکه ارتقاذهن خالی از شلوغی افکارانسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمترقی واقعی یا شعار ترقیابزارهای بقای موجود زندهزندگی در سیاهچالههوش احساسیساختار شبکه های مغزی ثاباز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انسانبیمارستان هوش مصنوعیجاذبه و نقش آن در شکلگیریعلم بدون توقفخواص شگفت هویجگذشته را دفن کنمعجزه های هر روزهتفکر قبل از کارآیا خداباوری محصول تکاملقانون مندی نقشه ژنتیکی متکامل داروینی هنوز در حادر موج، راز خلقت نهفته اسنوار مغز با توضیح دکتر فارمز گشایی از اتصالات مغزاولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سمهربانی، شرط موفقیتاجزایی ناشناخته در شکل گزیست شناسی باور حقیقت یا