کریستال زمان(قسمت دوم)

کریستال زمان(قسمت دوم):

کریستال کوانتومی با بازگشت زمانی، میتواند یک سنسور جدید برای ماده ی تاریک باشد.

ماده ی تاریک، بخش بزرگی از کیهان ماست که به دلیل عدم توان دانشمندان در مشاهده ی آن، با عنوانتاریکخوانده می شود. ولی حقیقت اینکه تاریک نیست بلکه در حوزه ی قدرت شناخت ودرک ما قرار ندارد و بعید نیست با توسعه ی قدرت ادراکی و حسی انسان، بتوان این بخش ناشناخته از وجود را شناخت. قدرت ادراکی که امروز در اختیار داریم محصول تکامل چند میلیون ساله ی ابزار هوشمندی و مغز در جهان مادی در محدوده ی نیاز ما است و دور نیست در صورتی که نیازها افزایش یابد و کنجکاوی انسان، او را علاقه مند به نگاه بر ابعاد دیگر کیهان کند و بتواند وسایل شناختی دقیق تری ایجاد کند، با تصاویر دیگر یا جلوه های دیگری از حقیقت مواجه شود.(توصیه میشود به سلسله مباحث حس و ادراک در همین کانال مراجعه شود.)

فیزیک دان ها از موسسه بین المللی استانداردها و تکنولوژی NIST، حرکت مکانیکی و خصوصیات الکترونیک یک کریستال آبی ریز را به هم مربوط یا در هم تنیده کردند که در اندازه گیری‌های میدان الکتریکی، به آن لبه یا کناره ی کوانتومی میدهد.

این با حساسیت در ثبت است و شاید درک ما را از جهان افزایش دهد.

(در هم تنیده کردن تمایزها و تفاوت ها، نگاه را در موقعیتی قرار میدهد که انتقال یا تحول به معنی جابجا شدن روی دو نقطه ی متفاوت، با سرعت آنی رخ میدهد. در چنین محیط پیوسته و در هم تنیده ای، مفهوم زمان(مفهوم گذشته، حال و آینده) رنگ می بازد و این، به خاطر سرعت انتقال نزدیک به بی نهایت به دلیل نزدیک بودن تمایزات و فاصله ها با هم است.)

سنسور کوانتومی از 150یون بریلیوم(یعنی اتم های با شارژ الکتریکی)تشکیل شده است که در یک میدان مغناطیسی، محدود می‌شود تا خود را به شکل یک کریستال دو بعدی صاف با قطر دویست میلیونیم متر، بازسازی کند.

سنسورهای کوانتومی تا این حد ریز، پتانسیلی برای دریافت پیام ها از ماده ی تاریک دارد. ماده ی تاریک یک ماده ی اسرار آمیزمیباشد و ممکن است در میان دیگر تئوری های اجزای زیر اتمی باشد و با ماده ی معمولی واکنش نشان میدهد. این، از طریق میدان ضعیف الکترومغناطیسی است. وجود ماده ی تاریک می تواند باعث شود کریستال در مسیرهای فلش، تکان بخورد و این، با تغییرات تجمعی بین یون های کریستال در یکی از خصوصیات الکترونیک آن به نام اسپین یا چرخش دیده شده است.( کریستال چیست؟ بلور متشکل از ماده ای است که از یک ترتیب منظم از اتم ها، مولکول ها یا یون ها تشکیل می شود. شبکه ای که تشکیل می شود به صورت سه بعدی گسترش می یابد. از آنجا که واحدهای مکرر وجود دارد، کریستال ها دارای ساختار قابل تشخیص هستند. بلورهای بزرگ مناطق مسطح و زوایای کاملاً مشخص را نمایش می دهند.

بلورهایی که صورت های صاف و واضحی دارند بلورهای euhedral نامیده می شوند و مواردی که فاقد صورت مشخص هستند، بلورهای anhedral نامیده می شوند. بلورهای متشکل از آرایه های مرتب شده از اتم ها که همیشه دوره ای نیستند، شبه کریستال نامیده می شوند.کلمه کریستال از کلمه یونان باستان گرفته شده است کروستالوس، که هم به معنی بلور سنگ و هم یخ است. به مطالعه علمی بلورها کریستالوگرافی گفته می شود.)

همانطورکه در 6 آگوست2021 توضیح داده شده است پژوهشگران می توانند تحریک لرزشی کریستال - یعنی یک صفحه ی صاف که مانند سطح طبل بالا و پایین میرود- را با مانیتور کردن تغییرات در چرخش های تجمعی، اندازه گیری کنند.

اندازه گیری چرخش، میزان تحریک لرزشی را- که به عنوان جابجایی تصور میشود- نشان میدهد. این گیرنده و سنسور می تواند میدان های الکتریکی خارجی را- که فرکانس لرزشی مشابهی به عنوان کریستال دارد- با حساسیتی بیش از ده برابر سنسورهای اتمی قبلی مشخص کند.(از نظر تکنیکی سنسور می تواند 240 نانوولت را در متر در هر ثانیه اندازه گیری کند).(بالا بردن قدرت گیرنده ی حسی یا سنسور، میتواند ابعاد ناشناخته ای از کیهان را به ما نشان دهد. قدرت درک بینایی و شنوایی و دیگر حس های انسان در محدوده ی خیلی تنگی قرار دارد. امروزه با استفاده از سنسورهای قویتر انسان میتواند به دورترین کهکشانها و یا ریزترین مولکول ها و اتم ها بنگرد.

به همین ترتیب بالا بردن قدرت گیرنده ی حسی ممکن است ابعادی از کیهان را که برای ما نشناخته مانده است کشف کند. بنابراین تلاش کنونی برای دیدن بخشی از ماده ای که برای انسان قابل درک نیست(ماده ی تاریک) در ادامه ی همان تلاش های قبلی برای کشف بزرگترین یا ریزترین ابعاد کیهان است. پیش از این هم انسان با کشف تلسکوپ های پیشرفته و یا میکروسکوپ های الکترونی تا عمق کیهان و عمق مولکولها را بررسی کرده بود.)

در تجربیات، پژوهشگران میدان الکتریکی ضعیفی را به کار می برند تا سنسور کریستالی را تحریک و تست کنند.

پژوهش ماده ی تاریک، شبیه چنین پیامی است.

جان بولینگر نویسنده و مولف NIST می گوید: کریستال های یونی میتواند انواع مختلفی از ماده ی تاریک را مانند آکسیون ها و فتون های مخفی، شناسایی کند و اینها با ماده ی طبیعی از طریق میدان الکتریکی ضعیفی، ارتباط و واکنش دارند.(کریستال یونی از یونهایی تشکیل شده است که با جاذبه ی الکترواستاتیک به هم مربوط هستند. سازمان دهی یون ها در ساختار مهندسی مرتب، یک شبکه ی کریستالی خوانده میشود. نمونه های چنین کریستال هایی شامل فلوراید پتاسیم، کلراید پتاسیم، فلوراید سدیم و ... است. این مواد جامد نسبتا سخت هستند و نقطه ی ذوب بالایی دارند و این، نشانه ی قدرت های زیاد بین یون های با بار مثبت است. ترتیب دقیق یون ها در شبکه بر اساس اندازه ی یون ها در کریستال، تغییر میکند.)

ماده ی تاریک یک پیام زمینه ای را با فرکانس نوسانی، شکل میدهد که وابسته به ذرات توده ی ماده ی تاریک است. پژوهش های تجربی با مدارهای ابررسانا برای بیش از یک دهه در بررسی این نوع از ماده ی تاریک، در جریان بوده است. حرکت یون های به دام افتاده طی محدوده ی متفاوتی از فرکانس ها، حساسیت را فراهم می کند.

گروه بولینگر طی بیش از یک دهه بر کریستال یونی کار کرده است.

آنچه جدید است استفاده از نوع خاصی از نور لیزری برای درهم تنیده کردن حرکت تجمعی و چرخش تعداد زیادی از یون ها است؛

چیز جدید دیگر را پژوهشگران، استراتژی برعکس کردن زمان برای شناسایی نتایج می نامند. تجربه در همراهی و هماهنگی با فرضیه پرداز NIST به نام آنا ماریا ریاست - که در موسسه ای در NIST و دانشگاه کلرادو بولدر کار میکند.

کار تئوریک برای درک محدودیت کارهای آزمایشگاهی، اساسی و مهم است و یک مدل جدید را برای درک آزمونی- که برای تعداد زیادی از یون های گرفتار شده معتبر است- پیشنهاد داده است و نشان داده که مزیت کوانتومی، از در هم تنیدن چرخش(spin) و حرکت می آید. ری توجه میدهد درهم تنیدگی، در کنسل کردن (noise)یا سر وصدای کوانتومی درون یون ها سودمند است با این همه اندازه گیری وضعیت کوانتومی در هم تنیده، بدون از دست رفتن داده هایی که بین چرخش و حرکت تقسیم شده است، دشوار میباشد.

برای جلوگیری از این مورد، جان میتواند دینامیک را برعکس کند و چرخش و حرکت را بعد از اینکه جابجایی صورت گرفته است از در هم تنیدگی خارج کند. این برعکس کردن، زمان جفت شدن چرخش و حرکت را از هم جدا میکند و اکنون چرخش تجمعی، خودش داده های جابجایی را دارد که در آن ذخیره شده است و وقتی ما چرخش ها را اندازه گیری کنیم می توانیم جابجایی را به طور دقیق اندازه بگیریم.

پژهشگران از میکروویو استفاده کردند تا مقادیر مورد نظر چرخش ها را تولید کنند. یون ها می تواند به طرف بالا بچرخند(مانند فلشی که به بالا اشاره دارد.)و یا به طرف پایین یا دیگر زاویه ها که شامل هر دو با هم به صورت همزمان است یا یک وضعیت کوانتومی است چرخش کند. در این تجربه همه ی یون ها چرخش یکسانی دارد در ابتدا به بالا و بعد به صورت افقی میچرخند؛ بنابراین وقتی تحریک شوند با هم به سبکی میچرخند که مشخصه ی اوج و قله ی چرخش است.

اشعه های لیزر با هم تقاطع کرده، با تفاوت در فرکانس- که تقریبا مشابه حرکت است- استفاده شد تا چرخش تجمعی را با حرکت، در هم تنیده کند. کریستال سپس با لرزش تحریک شد. لیزرهای مشابه و میکروویوها استفاده شد تا در هم تنیدگی را متلاشی کند. برای تعیین اینکه کریستال چقدر حرکت کرده است پژوهشگران سطح چرخش یون های فلورسانس را اندازه گیری کردند(چرخش به بالا، نورانی و چرخش به پایین، تاریک است).

در آینده زیاد کردن تعداد یونها تا 10 هزار یون، با ساخت کریستال های سه بعدی به نظرمیرسد ظرفیت حس سنسور را تا 30 برابر افزایش دهد. به علاوه پایداری حرکت تحریک شده ی کریستال، ممکن است بهبود یابد و فرایند برعکس شدن زمان و دقت نتایج را افزایش میدهد. ری میگوید: اگر ما بتوانیم این جنبه را بهبود ببخشیم این آزمون میتواند منبع اساسی برای تشخیص ماده ی تاریک باشد. ما می دانیم 85% ماده در جهان از ماده ی تاریک است ولی تا امروز ما نمی دانیم ماده ی تاریک از چه، ساخته شده است. این آزمون میتواند اجازه دهد در آینده، این راز باز شود.

امیدوارینوزاد ناشنوای متولد شده،نگاه من، نگاه تو و یا حقیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانلمس کوانتومیساخت سلول عصبی حتی پس از جهان پیوستههوش مصنوعی اکنون می توانعقیده ی بی عملاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهمیدازولام در درمان تشنج خلا، خالی نیستبیماری های مغز و اعصاب و داروی جدید آلزایمرکجای مغز مسئول پردازش تجبرطرف کردن خشونت را از خاآیا فراموشی حتمی استمغز بزرگ و فعال یا مغز کوذهن سالمتوهم جدایی و توهم علمزندگی، مدیریت انرژیانتظار گذر تندباد؟چگونه هموساپينس بر زمین چالش هوشیاری و اینکه چرا تاریکی خواهد ترسیدابزار بقای موجود زنده از لزوم سازگاری قانون مجازاسخت ترین حصارجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل ایجاد لغت انسانی و از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توماپروتیلینخواص هندوانهبیماری سلیاکدارویی خلط آورگلوله ی ساچمه ایتفکر قبل از کارآیا پیدایش مغز از روی تصانقش میدان مغناطیسی زمین رمز پیشرفت تواضع است نه طتیوتیکسن داروی ضد جنونزبان فرایند تکاملی برای انسان یک کتابخانه استچت جی پی تیتروس جریان انرژیابعاد بالاترمنابع انرژي پاک سرچشمه حسردرد و علتهای آنجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی از عروسک تا کمعسل طبیعی موثر در کنترل باز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریخوشبختی چیستبیشتر کمردردها نیازی به محدودیت چقدر موثر استدر کمتر از چند ماه سوش جدگامی در درمان بیماریهای تقویت مغز با ورزشآیا دلفین ها میتوانند بانقش تیروئید در تکامل مغزرویاهای پر رمز و حیرتی درتکامل تکنولوژیفن آوری های جدید علیه شنازبان شناسی نوین نیازمند اولین تصویر در تاریخ از سچرا مغزهای ما ارتقا یافت ترس و آرمان هااحساس گذر سریعتر زمانمنابع انرژی از نفت و گاز شناسایی سلول های ایمنی احقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی، کیفیت فریب مپیامهای کاربراناستفاده از انرژی خلایافته های نوین علوم پرده خسته نباشی باباباد غرور و سر پر از نخوت ومروری بر تشنج و درمان هایدرمان های جدید میگرنپمبرولیزوماب در بیماری چتمایز یا کشف یگانگیآتاکسینقش غذاها و موجودات درياروش مقابله مغز با محدودیتئوری تکامل امروز در درمفارغ التحصیلان، فقیر و دسقوط زیگزاگی یا ناگهانیایمپلانت نخاعی میتواند دنزاع بین علم و نادانی رو تشخیص ایدزاداراوون تنها داروی تاییمنبع هوشیاری کجاست قسمت شانس یا نتیجه ی تلاشحافظه و اطلاعات در کجاست هوش عاطفی بیشتر در زناناصل عدم قطعیت از کوانتوم ژنهای هوش ، کدامنددنیای شگفت انگیز کوانتومبحثی جالب درباره محدودیتمرز جدید جستجو و اکتشاف، درمان جدید میگرن با انتی پیوند سر آیا ممکن استتنهایی رمز نوآوری استآزار حقیقیچند جهانیریواستیگمینتاثیر کلام در آیات کلام بفرد موفقسماگلوتید داروی کاهش دهنایا این جمله درست است کسینظریه تکامل در درمان بیمشباهت مغز با کیهان مادیتعادل دوپامین، فقط باعث ارتباط بین هوش طبیعی و هومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 75هیچ کس حقیقت را درون مغز اعتیاد را به دور بیندازکنفرانس تشنج هتل کوثر اصدوچرخه سواری ورزشی سبک و بخش بزرگتر کیهان ناشناختمشاهده آینده از روی مشاهدرها بسته نیستپایان، یک آغاز استرژیم غذایی ضد دردافت هوشیاری به دنبال کاهنهادینه سازی فرهنگ اختلاتاثیر گیاه خواری بر رشد وقله سقوطسودمندی موجودات ابزی بر اگر نعمت فراموشی نبود بسهمیشه به آنچه داری، خوشنصبر بسیار بایدثبت امواج الکتریکی در عصاز نخستین همانند سازها تمنتظر زمان ایده آل نشوحس و ادراک قسمت هشتاد و نبه هلال بنگرهزینه سنگین انسان در ازادیستونی قابل درمانکودکان مهاجربرای تمدن سازی، باید در بمغز فکر میکند مرگ برای دیدرک درست از خود و هوشیاریتو افق رویداد جهان هستیرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرالگو و عادت را بشکن و در انوار عصب و عضلهتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقبل و بعد از حقیقتسیر آفرینش از روح تا مغز جهان موازی و حجاب هاهندسه زبانِ زمان استطوفان فقر و گرسنگی و بی ساز تکینگی تا مغز و از مغز وقتی ریشه ها عمیقند از چیموسیقی نوحس و ادراک قسمت سی و هشتمبهداشت خوابدانش، قفل ذهن را باز میکنکاهش حافظه هرچند فرایندیبرخی بیماری های خاص که بدآن چیزی که ما جریان زمان مغز انسان ایا طبیعتا تمادرس گرفتن از شکست هاتولید اندام با چاپ سه بعدزمان پلانکزمان به چه دلیل ایجاد میشامیدواری و مغزنوسانات کوانتومی منبع مانگاه مادی غیر علمی استتاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانلووفلوکساسینساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان پر از چیزهای اسرار آهوش مصنوعی از عروسک های بعلم و ادراک فقط مشاهده ی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستمکان زمان یا حافظه زمانخلاصه ای از مطالب همایش مبیماری های ژنرالیزه ی عصداروی جدید ای ال اسکرونا چه بر سر مغز می آوربزرگ فکر کنآیا ممکن است موش کور بی ممغز بزرگترین مصرف کننده ذهت را روی چیزهای مفید متتوهم جسمزندگی، مراتب هوشیاری استانحراف و حقیقتچگونه هوشیاری خود را توسچالش هوشیاری و اینکه چرا تاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقای موجود زنده از لزوم سازگاری قانون مجازاسخت ترین کار، شناخت خود اجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی عواملی که برای ظهور لغت ااز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن آلزایمرماجرای جهل مقدسخواص اناربیماری ضعف عضلات نزدیک بدارویی ضد بیش فعالی سیستگلوئونتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا آگاهی پس از مرگ از بینقش محیط زندگی و مهاجرت درمز بقای جهش ژنتیکیتیک و اختلال حرکتیزبان متغیرانسان باشنتایج نادانی و جهلتری فلوپرازیناتفاق و تصادفمنابع انرژی از نفت و گاز سردرد به دلیل مصرف زیاد مجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک تا کمعشق به هفت مرتبه ی شناختیاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قخوشبختی دور از رنج های مبا همه مهربان باشمحدودیت های حافظه و حافظدر آرزوهایت مداومت داشتهگاهی لازم است برای فهم و تقویت استخوان در گرو تغذآیا دست مصنوعی به زودی قانقش حفاظتی مولکول جدید درویای شفافتکامل جریان همیشگی خلقتفناوری هوش مصنوعی نحوه خزبان، نشان دهنده ی سخنگو اولین دارو برای آتاکسی فچرا ویروس کرونای دلتا واترسان نیستیاحساسات کاذبمنابع بی نهایت انرژی در دشهر زیرزمینی در ژاپن براحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی، اتفاقات و تحسایتهای دیگراستفاده از سلول های بنیایاد گرفتن مداومخطا در محاسبات چیزی کاملبار مغز بر دو استخوانمرکز هوشیاری، روح یا بدن درمان های جدید در بیماری پنج اکتشاف شگفت آور در موتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآتاکسی فریدریشنقش غذاها و موجودات درياروش های صرفه جویی در ایجاتئوری تکامل در پیشگیری و فاصله ها در مکانیک کوانتسلول های مغزی عامل پارکیایمپلانت استخوانی در آسینزاع بین علم و جهل رو به پتصویر خورشید یا خود خورشادب برخورد با دیگرانمنبع هوشیاری کجاست قسمت شانس یا تلاشحافظه و اطلاعات در کجاستهوش عاطفی در زنان بیشتر ااصل، روان و نفس استژنهای حاکم بر انسان و انسدنیایی پر از سیاهچاله بحثی در مورد نقش ویتامين مرزهای حقیقی یا مرزهای تدرمان جدید کنترل مولتیپلپیوند سر برای چه بیمارانتنبیه چقدر موثر استآزار دیگری، آزار خود استچند جهانیریاضیات یک حس جدید استتاثیر کپسول نوروهرب بر نفرد یا اندیشهسندرم میلر فیشرایا ابزار هوشمندی یا مغز نعناعشباهت های ریشه ای چند بیمتعداد کلی ذهن ها در جهان ارتباط شگفت مغز انسان و فمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 78هیچ اندر هیچاعداد بینهایت در دنیای مکنگره بین المللی سردرد ددوپامین قابل حل در آببخش دیگری در وجود انسان همشاهدات آمیخته با اشتباهدرهای اسرارآمیز و پوشیدهپاکسازی مغزراه فراری نیستافتخار انسانچهار میلیارد سال تکامل بتاثیر گیاه خواری بر رشد وقلب های سادهسی و سه پل اصفهاناگر نعمت فراموشی نبود بسهمیشه داناتر از ما وجود دصد قدح، نفتاده بشکستاز نخستین همانند سازها تمنحنی که ارتباط بین معرفحس و ادراک قسمت هشتاد و شبه کدامین گناه کشته شدندهزاران سال چشم های بینا ودژا وو یا اشنا پنداریکودکان میتوانند ناقل بی برای خودآگاه بودن تو بایمغز قلبدرک عمیق در حیواناتتو انسانی و انسان، شایسترساناها و ابر رساناها و عالگوی بنیادین و هوشیارینوار عصب و عضله مهم در تشتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقبل از آغازسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان ما میتواند به اندازهندسه، نمایشی از حقیقتطوفان بیداریاز تکینگی تا مغز از مغز توقتی شروع به بیدار شدن میموسیقی هنر مایع استحس و ادراک قسمت سی و ششمبهداشت خواب، رمز حافظه ی دانش، یک انسان را ناسازگکاهش دوپامین عامل بیماریبرخی توجهات در ببمار پارآنچه می دانم، آنچه را میخمغز انسان برای ایجاد تمددست و پا زدن در سایه؟تولید سلولهای جنسی از سلزمان شگفت انگیزامیدی به این سوی قبر نیستنوشیدن چای برای مغز مفید نگاه محدود و تک جانبه، مشتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانلوب فرونتال یا پیشانی مغساخت شبکه عصبی با الفبای جهان پر از چیزهای جادویی هوش مصنوعی از عروسک های بعلم و روحاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستمکانیک کوانتومی بی معنی خلاصه ای از درمان های جدیبیماری وسواسداروی جدید برای میاستنی کریستال هابزرگ شدن مغز محدود به دورآیا ما کالا هستیممغز حریص برای خون، کلید تذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتوهمات و شناخت حقیقتزندان ذهنیاندوه در دنیا استچگونه واکسن کرونا را توزچالش های ایستادن بر دو پاتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقای موجود زنده از لزوم عدم وابستگی به گوگل سختی ها رفتنی استجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی عوارض ازدواج و بچه دار شداز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن ایرانی کرونا تولیدماجرای عجیب گالیلهخواص اردهبیماریهای تحلیل عضلانی اداستانها و مفاهیمی اشتباگمان میکنی جرمی کوچکی در تفکر خلا ق در برابر توهم آیا امکان بازسازی اندامهنقش مرکز تنفس سلولی در بیرمز جهانتیکاگرلور داروی ضد انعقازبان مشترک ژنتیکی موجوداانسان جدید از چه زمانی پانجات در اعتماد به خودتری فلوپرازیناتوبان اطلاعات و پلِ بینمنابع انرژی از نفت و گاز سردرد تنشنجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک تا کمعشق درونی به یگانگی خلقتاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریخیالپردازی نکنبا هوش مصنوعی خودکار روبمحدودیت درک انساندر آسمان هدیه های نادیدنگاهی مغز بزرگ چالش استتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش حیاتی تلومر دی ان آ دروان سالمتکامل داروینی هنوز در حافواید روزه داری متناوبزبان، وسیله شناسایی محیطاولین دروغچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک تزریق قیچی ژنتیکی کریسپراخلاق و علوم اعصابمنابع جدید انرژیشواهدی از نوع جدیدی از حاحقیقت راستین انسان علم بهوش احساسیاستفاده از سلول های بنیایاد بگیر فراموش کنیخطا در محاسبات چیزی کاملبار بزرگ ایستادن بر دو پامرکز حافظه کجاستدرمان های جدید سرطانپول و شادیتمدن پیشرفته ی پیشینیانآتاکسی مخچه ای خودایمننقش غذاها در کاهش دردهای روش های عملی برای رفع کمرتئوری جدید، ویران کردن گفاصله ی همیشگی تصویر سازسلول های بنیادیایمان به رویانسبیت عام از زبان دکتر برتصویر در هم تنیدگی کوانتادراک ما درک ارتعاشی است منبع هوشیاری کجاست قسمت شاهکار قرنحافظه ی هوش مصنوعیهوش عاطفی در زنان بیشتر ااصلاح خطا با رفتن بر مسیرکفش و کتابدنیا، هیچ استبحثی در مورد نقش کلسیم و مزایای شکلات تلخ برای سلدرمان جدید ام اسپیوند سر، یکی از راه حلهاتهدیدهای هوش مصنوعیآسيب میکروواسکولاریا آسچند جهانی و علمریتوکسیمابتاثیر کپسول نوروهرب بر تفرد حساس از نظر عاطفی و بسندرم کووید طولانیایا بیماری ام اس (مولتیپهفت چیز که عملکرد مغز تو شباهت کیهان و مغزتعذیه ی ذهنارتباط شگفت انگیز مغز انمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 82هیچگاه از فشار و شکست نتربقا با سازگارترین فرد اسکنگره بین المللی سردرد ددورترین نقطه ی قابل مشاهبخشیدن دیگران یعنی آرامشمطالبه ی حق خوددرون قفس یا بیرون از آنپارادوکس ها در علمراه نجاتافراد آغاز حرکت خودشان رچهار ساعت پس از کشتار خوکتاثیر گیاه خواری بر رشد وقلب و عقلسیلی محکم محیط زیست بر اناگر با مطالعه فیزیک کوانهمیشه راهی هستصداقتاز نشانه ها و آثار درک شدمنشأ اطلاعات و آموخته ها حس و ادراک قسمت پنجمبه امید روزهای بهترهستي مادي ای که ما کوچکتردژاوو یا آشناپنداریکودکان گذشته به آینده فکبرای رشد، باید از مسیر خطپراسینزوماب در پارکینسومغز ما کوچکتر از نیم نقطهدرگیری قلب در بیماری ویرتو با همه چیز در پیوندیرستگاری محدود به یک راه نالگوبرداری از طبیعتنوار عصب و عضله برای تاییتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقبل از انفجار بزرگسیستم تعادلی بدنجهان مادی، تجلی فضا در ذههنر فراموشیطوفان زیباییاز تکینگی تا مغز از مغز تویتنام نوعی کرونا ویروس میلر فیشر نوعی نادر از گیحس و ادراک قسمت سیزدهمبوزون هیگز چیستدائما بخوانکاهش سن بیولوژیکی، تنها برخی توصیه ها برای واکسیآنچه ناشناخته است باید شمغز انسان برای شادمانی طدست کردن در گوشتولترودیندست آسمانتومورها و التهاب مغزی عازمان، واقعی نیستامیدی تازه در درمان سرطانوعی سکته مغزی ، وحشتناک نگاه کلی نگرتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانلوتیراستامساختن آیندهجهان دارای برنامههوش مصنوعی از عروسک های بعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتمکانیزمهای دفاعی در برابخم شدن فضا-زمانبیماری کروتز فیلد جاکوبداروی جدید برای کاهش وزنکریستال زمان(قسمت اولبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا ما تنها موجودات زنده مغز در تنهایی آسیب میبینذره ی معین یا ابری از الکتوکل بر خدازونیسومایداندوه دردی را دوا نمیکندچگونه آن شکری که می خوریمچالش کمبود اندام برای پیتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقای موجود زنده از مقاومت به عوارض فشار خون سختی در بلند شدن از روی صجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عید نوروز مبارکاز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن اسپایکوژنماده ی تاریکخواص بادامبیماری، رساله ای برای سلدخالت در ساختار ژنهاگنجینه ای به نام ویتامین تفاوت قند طبیعی با قند و آیا انسان با مغز بزرگش اخنقش نگاه از پایین یا نگاهرمز جهان خاصیت فراکتالتیروفیبان موثر در سکته ی زبان چهار حرفی حیات زمینانسان خطرناکترین موجودنجات در راستگوییترک امروزاتوسوکسیمایدمنابع انرژی از نفت و گاز سردرد سکه ایجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک تا کمعشق، شلوغ کردن نیستاز خود رها شوورزش و میگرنخانه ی تاریکبا هر چیزی که نفس می کشد ممخچه فراتر از حفظ تعادلدر آستانه ی موج پنجم کوویگاهی جهت را عوض کنتقویت سیستم ایمنیآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش خرچنگ های نعل اسبی درروبات ها قول میدهندتکامل داروینی هنوز در حافواید روزه داری متناوبزدودن نقص از هوش مصنوعیاولین سلول مصنوعیچرا پس از بیدار شدن از خوتسلیم ارتباط با من برتراخلاق پایه تکامل و فرهنگمناطق خاص زبان در مغزشواهدی از دنیسوان(شبه نئحقیقت غیر فیزیکیهوش احساسیاستفاده از سلول های بنیایادگیری مهارت های جدید دخطای ادراک کارمابار سنین ابزار هوشمندی امرکز حافظه کجاستدرمان های رایج ام اسپول و عقیدهتمدن بشری و مغز اخلاقیآتش منبع انرژینقشه مغزی هر فرد منحصر بهروش هایی برای کم کردن اضطتا 20 سال آینده مغز شما به فتون های زیستیسلول های بنیادی منابع و ااین پیوند نه با مغز بلکه چسبیدن به خود، مانع بزرگ تصویر زیبا از سلولادغام میان گونه های مختلمنبع هوشیاری کجاست قسمت شاهکار شش گوشحافظه انسان و حافظه ی هوشهوشمندی کیهاناصول انجام برخی نرمش ها دکل اقیانوس در یک ذرهدندان ها را مسواک بزنید تبحثی در مورد حقیقت فضا و مسمومیت دانش آموزان بی گدرمان جدید ای ال اس، توفرپیوندهای پیچیده با تغییرتو یک معجزه ایآسیب ها ناشی از آلودگی هوچند روش ساده برای موفقیتریسپریدونتاثیر کپسول نوروهرب بر سفردا را نمیدانیمسندرم گیلن باره به دنبال ایا بدون زبان میتوانیم تهفت سین یادگاری از میراث شباهت زیاد بین سلول هاي عتغییرارتباط شگفت انگیز مغز انمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 87هیپرپاراتیروئیدیسمبقا در ازای بیماریکنترل همجوشی هسته ای با هديدن با چشم بسته در خواب بخشش، عقلانی یا غیر عاقلمطالبی در مورد تشنجدرون و بیرون، جدای از هم پاسخ گیاهان در زمان خوردراه های جدید برای قضاوت رافراد بی دلیل دوستدار تو نون و القلمتاثیر گیاهخواری بر رشد و قلب یا مغزسینوریپا داروی ترکیبی ضدجلو رفتن یا عقبگردهمیشه عسل با موم بخوریمصدای بم با فرکانس پایین، از نظر علم اعصاب یا نرووسمنشاء کوانتومی هوشیاری احس و ادراک قسمت پنجاهبه بالا بر ستارگان نگاه کهستی ما پس از شروعی چگال دگرگونی های نژادی و تغییکودکان خود را مشابه خود تبرای زندگی سالم، یافتن تپرتوهای صادر شده از سیاهمغز مانند تلفن استدرگیری مغز در بیماری کویتو با باورهایت کنترل میشرشته نوروایمونولوژی و نقالتهاب شریان تمپورالنوار عصب و عضله تعیین محلتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقبرستان ها با بوی شجاعتسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان مرئی و نامرئیهنر حفظ گرهطولانی ترین شباز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحمیهمانهای ناخوانده عامل حس و ادراک قسمت ششمبوزون هیگز جهان را از متلدارچینکایروپاکتیک چیستبرخی درمان های Spinal Muscular Atآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز انسان برای شادمانی طآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز انسان رو به کوچک تر شدست بالای دستتومورهای نخاعیزمزمه ات مانده در گوشمامگا سه عامل مهم سلامتنیوالیننگاه انسان محدود به ادراتاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانلوزالمعده(پانکراس)مصنوعساختن آینده، بهترین روش جهان در حال نوسان و چرخشهوش مصنوعی از عروسک بازی علم به ما کمک میکند تا مواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازما انسانها چه اندازه نزدخونریزی مغز در سندرم کووبیماری گیلن باره و بیمارداروی جدید برای ای ال اسکریستال زمان(قسمت دوم)بزرگترین خطایی که مردم مآیا مصرف مولتی ویتامین همغز را از روی امواج بشناسذرات کوانتومی زیر اتمی قتوپیراماتزونا به وسیله ویروس ابله اندوهگین نباش اگر درب یا چگونه انتظارات بر ادراک چالش دیدگاه های سنتی در بتازه های بیماری پارکینسوابزار بقای موجود زنده از مقایسه رقابت و همکاریسدسازی روش مناسب برای مقجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عامل کلیدی در کنترل کارآاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن اسپایکوژن ضد کروناماده ی خالیخواص بادام زمینیبیمارستان هوش مصنوعیدر میان تاریکی و روشناییگوهر با نظر دیگران سنگ نمتفاوت مغز انسان و میمون هآیا احتمال دارد رویا از آنقش نظام غذایی در تکامل مرنگ کردن، حقیقت نیستتکنولوژی های جدید و حالتزبان نیاز تکاملی استانسان در هستی یا هستی در نخاع ما تا پایین ستون فقرترکیب آمار و ژنتیکاتصال مغز و کامپیوترمنابع انرژی از نفت و گاز سردرد عروقی میگرنجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب حقوق نورولوواز درخواست ها جدا شوورزش بهترین درمان بیش فعخانواده پایداربا آتش، بازی نکن و بعد از مخچه ، فراتر از حفظ تعادلدر برابر حقایق جدیدگذر زمان کاملا وابسته به تلقین اطلاعات و حافظهآیا راهی برای بهبود وضعینقش داروهاي مختلف معروف روبات های ریز در درمان بیتکامل داروینی هنوز در حافواید زیاد دوچرخه سواریسفر فقط مادی نیستاوکرلیزوماب داروی جدید شچرا ارتعاش بسیار مهم استتسلیم شدن از نورون شروع ماختلا ل در خود عضلهمناطق خاصی از مغز در جستجشیر و دوغ بادامحقیقت غیر قابل شناختهوش بشری تهدید برای بشریاستفاده از سلول های بنیایادگیری هوش مصنوعی، عمیقخطای حسباربر دیگران نباشمرکز خنده در کجای مغز استدرمان های علامتی در ام اسپوست ساعتی مستقل از مغز دتمدن زیر آبآثار باستانی تمدن های قدنقشه های مغزی جدید با جزیروش هایی برای جلوگیری از تا بحر یفعل ما یشافروتنی معرفتیسلول های بدن تو پیر نیستناین اندوه چیستنسبت ها در کیهانتصویر زیبای اصفهانادغام دو حیطه علوم مغز و منبع هوشیاری کجاست قسمت شاید گوشی و چشمی، آماده شحباب های کیهانی تو در توهوشیاری و وجوداصول توسعه ی یک ذهن کاملکلمات بلند نه صدای بلندده روش موفقیتبحثی در مورد عملکرد لوب فمسمومیت دانش آموزان، قمادرمان جدید سرطانپیوندی که فراتر از امکانتو یک جهان در مغز خودت هسآسیب روانی شبکه های اجتمچندین ماده غذایی که ماننریسدیپلام تنها داروی تایتاثیر کپسول نوروهرب بر سفرزندان زمان خودسندرم پیریفورمیسایا تکامل هدفمند استهم نوع خواری در میان پیشیشباهت زیاد بین سلول هاي عتغییر الگوی رشد مغزی با زارتباط غیرکلامی بین انسامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهلهاوکينگ پیش از مرگش رسالبقای حقیقی در دور ماندن اکنترل جاذبهبدون پیر فلکمطالعه ای بیان میکند اهددرون آشفته ی تو و ظاهر خنپختگی پس از چهل سالگي به راه های جدید برای قضاوت رافزایش قدرت ادراکات و حسنوآوری ای شگفت انگیز دانتاثیر انتخاب از طرف محیط قلب دروازه ی ارتباطسیگار عامل افزایش مرگ ومجلوتر را دیدنهمیشه، آنطور نیست که هستصرع و درمان های آناز نظر علم اعصاب اراده آزمهمان ناخواندهحس و ادراک قسمت پنجاه و یبه بالاتر از ماده بیندیشهشت توصیه برای کاستن از ددانش قدرت استکودکان را برای راه آماده برخی ملاحظات در تشنج های پرتوزایی از جسم سیاهمغز مادران و کودکان در زمدرگیری مغز در بیماران مبتو باید نیکان را به دست برشد مغز فرایندی پیچیده اام آر آی جدید با قدرت شگفنوار عصب و عضله در مطب دکتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدم زدن و حرکت دید را تغیسکوت و نیستیجهان مشارکتیهنر رها شدن از وابستگیطی یکصد هزار سال اخیر هرچاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین E در چه مواد غذایمیوپاتی و نوار عصب و عضلهحس و ادراک قسمت شصت و هشتبی نهایت در میان مرزهاداروهای مصرفی در ام اسکار امروز را به فردا نیندبرخی روش های تربیتی کودکبرخی سلولهای عصبی در تلاآنها نمیخواهند دیگران رامغز انسان رو به کوچکتر شددستورالعمل مرکز کنترل بیتومورهای ستون فقراتزنان باهوش تراما شما از دید خفاش کور هنیکولا تسلانگاه از بیرون مجموعهتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانلیروپریم داروی ترکیبی ضدساختار فراکتال وجود و ذهجهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی از عروسک بازی علم بدون توقفاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسما انسانها چه اندازه نزدخونریزی مغزی کشندهبیماری آلزایمر، استیل کوداروی جدید برای دیابتکریستال زمان(قسمت سوم)بزرگترین درد از درون است آیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز زنان جوانتر از مغز مرذرات کوانتومی زیر اتمی قتوانایی مغز و دیگر اجزای زیان غذاهای پرچرباندام حسی، درک از بخش هایچگونه به سطح بالایی از هوچاالش ها در تعیین منبع هوتازه های درمان ام اسابزار بقای موجود زنده از مقابله ی منطقی با اعتراضسرنوشتجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی عادت همیشه خوب نیستاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شماده ای ضد التهابیخواص شکلات تلخبیندیشدر مانهای کمر دردگویید نوزده و ایمنی ساکتتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا احتمال دارد رویا از آنقش نظریه تکامل در شناسارنگین کمانتکنولوژی و پیشرفتزبان و کلمه حتی برای کسانانسان عامل توقف رشد مغزنخاع درازتر یا کوتاهتر کترکیب حیوان و انساناثر مضر مصرف طولانی مدت رمنابع انرژی از نفت و گاز سرطان کمیت گراییجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی به کمک هوش طبیعصب سیاتیکاز دست دادن دم در پیشینیاورزش در کمر دردخاویار گیاهیبا تعمق در اسرار ابدیت و مخچه ابزاري که وظیفه آن فدر جراحی کمر عجله نکنیدگذشته را دفن کنتلاش ها برای کشف منابع جدآیا راهی برای رفع کم آبی نقش درختان در تکاملروبات کیانتکامل داروینی هنوز در حافیلم کوتاه هیروشیما از هسفر نامه سفر به بم و جنوب ايندگان چگونه خواهند دیدچرا بیماری های تخریبی مغتست نوار عصب و عضلهاختلاف خانوادگی را حل کنمنبع نور واقعی و ثابت، حقشیشه ی بازالتی و سیلیکونحقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش در طبیعتاستفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است خطر آلودگی هوابارداری بدون رحممرگ چیستدرمان ژنتیکی برای نوآوریپوشاندن خود از نورتمدنی قدیمی در شمال خلیج آدم عاقل، وقت خودش را هدرنقشه با واقعیت متفاوت اسروش هایی ساده برای کاهش اتاول کف پا و حقیقتفروتنی و غرورسلول بنیادی و ای ال اساین ایده که ذرات سیاهچالنسبت طلایی، نشانه ای به ستصویربرداری فضاپیمای آمارتقا و تکامل سنت آفرینش منبع هوشیاری کجاست قسمت53شاید درست نباشدحباب هایی تو در توهوشیاری و افسردگیاصول سلامت کمرکلوزاپین داروی ضد جنوندهن، بزرگترین سرمایهبحثی درباره هوش و تفاوتهمسیر دشوار تکامل و ارتقادرمان جدید سرطانپیوستگی همه ی اجزای جهانتو کجای جهانیآسیب عصب پا به دنبال اعتیچندجهانیریشه های مشترک همه ی موجوتاثیر کتامین در درمان پافرضیه ای جدید توضیح میدهسندرم پیریفورمیسایجاد احساساتهمه چیز موج استشجاعت و ترستغییر خود یا تغییر دیگراارتروز یا خوردگی و التهامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهل و هفتهاوکينگ پیش از مرگش رسالبلندی در ذهن ما درک بلندیکندن ریشه ی خودبدون بار گذشتهمعمای اخلاقی قطاردروغ نگو به خصوص به خودتپدیده خاموش روشن در پارکراه پیروزی در زندگی چیستافزایش میل جنسی با خوردن نوار مغز مشاهده ی غیر مستتاثیر احتمالی عصاره تغلیاگر تلاش انسان امروز براقلب روباتیکسیاهچاله هاجمجمه انسان های اولیههمکاری یا رقابتضایعه ی شبکه لومبوساکرالاز نظر علم اعصاب اراده آزمهندسی ژنتیک در حال تلاش حس و ادراک قسمت پنجاه و دبه جای محکوم کردن دیگران و هر کس تقوای خدا پیشه کندانش محدود به ابعاد چهارکوری گذرای ناشی از موبایبرخی مرزهای اخلاق و علوم پرسشمغز چون ابزار هوش است دلیدرگیری مغزی در سندرم کووتو برای خزیدن خلق نشده ایرشد مغز علت تمایل انسان بام اس و سرطاننوبت کودکانتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدرت مردمسکوت، پر از صداجهان معناهنر، پر کردن است نه فحش دطیف انسفالیت، گیلن باره از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کامیوتونیک دیستروفیحس و ادراک قسمت شصت و دوبی نظمی مقدمه شناختداروهای ام اسکار با یگانگی و یکپارچگیکارهای کوچک، بی ارزش نیسبرخی سيناپسها طی تکامل و آنژیوگرافی از مغزمغز ایندگان چگونه استدغدغه نتیجه ی نادانی استتوهم فضای خالیزنجیرها را ما باید پاره کامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنیاز به آموزش مجازی دیجینگاه از دور و نگاه از نزدتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانلیس دگرامفتامین یا ویاسساختار شبکه های مغزی ثابجهان ریز و درشتهوش مصنوعی از عروسک بازی علم در حال توسعهاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهما اکنون میدانیم فضا خالخواندن ، یکی از شستشو دهنبیماری الزایمرداروی جدید ضد فشار خونکشف مکانیسم عصبی خوانش پبسیاری از مجرمان، خودشانآیا همه جنایت ها نتیجه بیمغزهای کوچک بی احساسذرات کوانتومی زیر اتمی قتوانایی یک فرد، برای تغیزیباترین چیز در پیر شدنانرژی بی پایان در درون هرچگونه باغبانی باعث کاهش نابینایی در نتیجه ی گوشی تاسف بار است انسان، حق خوابزار بقای موجود زنده از مقابله با کرونا با علم اسسریع دویدن مهم نیستجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن از بالا نگاه کنیاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دماده، چیزی نیستخواص شگفت هویجبیهوش کردن در جراحی و بیمماست مالی با هوش انسانیدر محل کار ارزش خودت را بگوش دادن بهتر از حرف زدنتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا بدون ناظر هوشمند هم بنقش هورمون های تیروئید درهبر حقیقیتکنولوژی جدید که سلول هازبان و بیان نتیجه ساختماانسانیت در هم تنیده و متصنخستین تمدن بشریترازودوناثرات فشار روحی شدیدمنابع انرژی از نفت و گاز سرعت فکر کردن چگونه استجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی به شناسایی کاعضلانی که طی سخن گفتن چقداز روده تا مغزوزن حقیقی معرفت و شناختخار و گلبا خودت نجنگمخچه تاثیر گذار بر حافظهدر درمان بیماری مولتیپل گر جان به جز تو خواهد از ختلاش های جدید در ALSآیاما مقهور قوانین فیزیکنقش ذهن و شناخت در حوادث روح و آب حیاتتکامل زبانفیلمی بسیار جالب از تغییسفر به مریخ در 39 روزايا اراده آزاد توهم است یچرا حیوانات سخن نمی گوینتست کم هزینه ی بزاق برای اختلال حرکتی مانند لرزش منبع هوشیاری کجاست قسمت شکل های متفاوت پروتئین هحقایق ممکن و غیر ممکنهوش عاطفی قسمت 11استیفن هاوکینگ در مورد هیادآوری خواب و رویاخطر حقیقی، خود انسان استبازگشایی مجدد مطب دکتر سمرگ و میر پنهاندرمان کارتی سل و تومور مغپیموزایدتمرکز و مدیتیشنآرام باشنقص های سیستمی ایمنیروش جدید تولید برقتابوهای ذهنیفرگشت و تکامل تصادفی محض سلول بنیادین از مخاط بیناین ابتدای تناقض هاستنشانه های گذشته در کیهان تصور ما ازمشکلات و واقعیارتقا یا بازگشت به قبل ازمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمشایسته نیست در جیب خود قرحد و مرزها توهم ذهن ماستهوشیاری کوانتومیاضطراب و ترسکلید نزدیک و نگاه تو بر فدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبحثی درباره هوش و تفاوتهمسئول صیانت از عقیده کیسدرمان دارویی سرطان رحم بپیام های ناشناخته بر مغز تو کز محنت دیگران بی غمیآسانی موفقیتنه ناامیدی بلکه ارتقاریشه های مشترک حیاتتاثیر گیاه خواری بر رشد وفساد اقتصادی سیتماتیک درسندرم پای بی قرارایران بزرگهمه چیز و هیچ چیزشرکت نورالینک ویدیویی ازتغییر دیگران یا تغییر خوارزش های وارونهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهل و هشتهدف یکسان و مسیرهای مختلدی متیل فومارات(زادیوا)(کندر در بیماریهای التهاببدون زمان، ماده ای وجود نمعماری، هندسه ی قابل مشادریا آرام نخواهد شد کشتی پروژه ی ژنوم انسانیراه انسان شدن، راه رفتن وافزایش مرگ و میر سندرم کونوار مغز با توضیح دکتر فاتاثیر بینش و انتظارات فراگر خواهان پیروزی هستیقلب را نشکنسیاهچاله های فضایی منابعجنین مصنوعیهمانند سازی در انسانضایعه ی عروقی مخچهاز واقعیت امروز تا حقیقتمهندسی بدنحس و ادراک قسمت پنجاه و سبه جای تولید، بیشتر گوش کوفور و فراوانیدانش بی نهایتکی غایب شدی تا نیازمند دلبرخی نکات از گاید لاین پرپرسش و چستجو همیشه باقی امغز چگونه صداها را فیلتر درگیری مغزی در سندرم کووتو تغییر و تحولیرشد در سختی استام اس یا تومور؟نور از عمق تاریکیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدرت و شناخت حقیقتسکوت، در برابر گزافه گویجهان معکوسهوموارکتوس ها ممکن است دطبیعت موجی جهاناز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانمیگرن و پروتئین مرتبط با حس و ادراک قسمت شصت و ششبی هیچ می ایی و بی هیچ میرداروهای تغییر دهنده ی سیداروهای ضد بیماری ام اس وکارهایی بیش از طراحی و گپبرداشت مغز ما از گذر زمانآنان که در قله اند هرگز خمغز ابزار بقای برتر مادیذهن ما از در هم شکستن منبتوهم فضای خالی یا توهم فضزندگی فعال و مثبت روند آلانفجار و توقف تکاملی نشاچیز جدید را بپذیرنگاه از درون قفس یا بیرونتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانلا اکراه فی الدینسادیسم یا لذت از آزار دادجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی از عروسک بازی علم راهی برای اندیشیدن ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهما از اینجا نخواهیم رفتخواندن، دوست روزهای سختبیماری ای شبیه آلزایمر و داروی جدید ضد میگرنکشف مکانیسمی پیچیده در ببسیاری از بیماری های جدیآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز، فقط گیرندهرفلکس وتری با توضیح دکتر توازن مهمتر از فعالیت زیزیباترین چیز در افزایش سانرژی تاریکناتوانی از درمان برخی ویتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقای موجود زنده از ملاحظه های اخلاقی دربارهسریعترین کامپیوتر موجودجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن خوب حرف بزنیاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانماده، چیزی بیش از یک خلا خواص عجیب لوبیابیهوشی در بیماران دچار اماشین دانشدر چه مرحله ای از خواب ، رگوشه بیماری اتوزومال رسستفاوت های بین زن و مرد فقآیا برای تولید مثل همیشه نقش هورمون زنانه استروژنروی و منیزیم در تقویت استتکنولوژی جدید که سلول هازبان و بیان، در سایه پیشرانسانیت در برابر دیگراننخستین تصویر از سیاهچالهترازودوناثرات مفید قهوهمنابع انرژی از نفت و گاز سطح آگاهی، رخدادهای زندگجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی تعاملیغم بی پایاناز سایه بگذروزوز گوشخارق العاده و استثنایی ببا خدا باشمخاطب قرار دادن مردم، کادر دعواها چه میکنی؟گرفتار محدودیت ها و ابعاتلاش های جدید در درمان فرآگاهی فراتر از آگاهینقش روی و منیزیم در سلامتروح در جهانی دیگر استتکامل زبانفیروز نادریسفر به درون سفری زیباايا اراده آزاد توهم است یچرا حجم مغز گونه انسان درتست آر ان اس دز میاستنی گاختلال خواب فرد را مستعد منبع هوشیاری کجاست قسمت شکل پنجم مادهحل مشکلهوش عاطفی قسمت نهماستیفن هاوکینگ در تفسیر یاری خدا نزدیک استخطر را بپذیربازگشت از آثار به سوی خدامرگ و میر بسیار بالای ناشدرمان پوکی استخوانپیموزایدتمرکز بر هدفآرامش و دانشنقص در تشخیص هیجانات عامروش صحبت کردن در حال تکامتاثیر فکر بر سلامتفراموش کارها باهوش تر هسسلول عصبی شاهکار انطباق این بیمار را باید چه کار نشانه های پروردگار در جهتصور از زمان و مکانارتوکين تراپی روشی جديد منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشادی، پاداش انجام وظیفهحریص نباشهوشیاری سنتی یا هوشیاری اطلاع رسانی اینترنتیکلام و زبان، گنجینه ای بسدو بیماری روانی خود بزرگ بحثی درباره هوش و تفاوتهمسئولیت جدیددرمان زخم دیابتی با تکنوپیدایش زبانتو پیچیده ترین تکنولوژی آشنا پندارینه به اعدامتاثیر گیاه خواری بر رشد وفشار و قدرتسندرم پس از ضربه به سرایرادهای موجود در خلقت بهمه چیز کهنه میشودشربت رب انارتغییر دادن ژنها آیا روزی ارزش های حقیقی ارزش های غمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهل و دومهدف یکسان، در مسیرهای متدین اجباریکندر علیه سرطانبر کسی اعتماد نکن مگر اینمعنی روزهدریای خداپروژه ی ژنوم انسانیراه بی شکستافزایش سرعت پیشرفت علوم نوار مغز ترجمه رخدادهای تاثیر ترکیبات استاتین (ساپل ویژن پرو در تشخیص بیمقوی تر باشسیاهچاله ها، دارای پرتو جنگ هفتاد و دو ملت همه را همجوشی هسته ای، انرژِی بضایعات در عصب زیر زبانیاز کجا آمده ام و به کجا میمهربانی، شرط موفقیتحس و ادراک قسمت پنجاه و شبه خوبی های دیگران فکرکنوقاحت و تمسخر دیگراندانشمندان موفق به بازگردکیهان خود را طراحی میکندبرخی نرمش ها برای درد زانپرسشگری نامحدودمغز ناتوان از توجیه پیدادرگیری اعصاب به علت میتوتو جهانی هستی که خودش را رشد، رسیدن به یک هدف نیستامواجی که به وسیله ی ماشینور درونتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدرت کنترل خودسکته مغزیجهان هوشمندهورمون شیرساز یا پرولاکتطبیعت بر اساس هماهنگیاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتمیگرن و خوابحس و ادراک سی و هفتمبی ذهن و بی روحداروهای ضد تشنج با توضیح کاربرد روباتهای ريزنانوبرداشتت از جهان رو زیاد آنتی بادی منوکلونال در دمغز ابزار برتر بقاذهن چند جانبه نیازمند نگتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)زندگی هوشمند در خارج از زانفجار بزرگ پایان بوده اچیزی منتظر شناخته شدننگاه از درون مجموعه با نگتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانلاموژین داروی ضد اوتیسم؟سازگاری با محیط بین اجزاجهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی علم ساختن برج های چرخاناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مما اشیا را آنطور که هستندخواب زمستانی سلول های سربیماری ای شبیه ام اس مولتداروی جدید ضد الزایمرکشف ارتباط جدیدی از ارتببسیاری از بیماری های جدیآیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغزتان را در جوانی سیم کشرفتار مانند بردهتوت زیاد بخوریدزیر فشار کووید چه باید کرانرژی تاریک که ما نمی توناتوانی در شناسایی چهره تبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزارهای پیشرفته ارتباط ملاحظات بیهوشی قبل از جرسرکه انگبین عسلی مفید برجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کردن به نعمتاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانماست مالیخود جسم و یا تصویربیوگرافیمبانی ذهنی سیاه و سفیددر ناامیدی بسی امید استگوشت خواری یا گیاه خواریتفاوت های تکاملی در مغز وآیا بزرگ شدن مغز فقط در دنقش ویتامین K در ترمیم اسرویکردهای جدید ضایعات نختکینگیALS نگاهی کامل بر بیماری وزبان و تکلم برخی بیماریهانسان، گونه ای پر از تضادنخستین روبات های زنده ی جتراشه مغز بدون واسطه ی داثرات مفید روزه داریمنابع انرژی از نفت و گاز سعی کن به حدی محدود نشویحفره در مغزهوش مصنوعی در قضاوت های اغم بی پایاناز علم جز اندکی به شما داوسواس، بیماری استخبر مهم تلسکوپ هابلبا طبیعت بازی نکنمدل همه جانبه نگر ژنرالیدر سال حدود 7 میلیون نفر گریه ی ابر، رمز طراوت باغتلاش های جدید در درمان سرآپومورفین در پارکینسوننقش روزه داری در سالم و جروح رهاییتکامل زبان انسان از پیشیفیزیک مولکولها و ذرات در سفر تجهیزات ناسا به مریخ ای نعمت من در زندگیمچرا خشونت و تعصبتشنچ پانایوتوپولوس تشنج اختلال در شناسایی حروف و منبع هوشیاری کجاست قسمت شکرگزار هر چیزی باش که داحلقه های اسرارآمیزهوش عاطفی قسمت هفتماستخوان های کشف شده، ممکژن همه چیز نیستخطرات هوش مصنوعیبازگشت به ریشه های تکاملمرگ و سوال از قاتلدرمان پوکی استخوانپیچیدگی های مغزمگستمرکز بر امروزآرامش و سکوننقطه ی رسیدن به قلهروشهای نو در درمان دیسک بتاثیر مشاهده بر واقعیت بفراموشی همیشه هم بد نیستسلول عصبی، در محل خاص خوداینکه به خاطرخودت زندگی نشانه های بیداری روحیتصاویر زیبای رعد و برقارتباط میکروب روده و پارمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشب سیاه سحر شودحرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش، ژنتیکی است یا محیطیاطلاعات حسی ما از جهان، چکلام، در تحولی شگفت آور بدو بار در هفته ماهی مصرف بحثی درباره هوش و تفاوتهمسئولیت در برابر محیط زیدرمان ساده ی روماتیسمپیر شدن حتمی نیستتو آرامش و صلحیآشنا پندارینه به اعدامتاثیر گیاه خواری بر رشد وفشار روحی، همیشه بد نیست سندرم جدایی مغزایستادن در برابر آزادی بهمه چیز در زمان مناسبشربت ضد خلطتغییر زودتر اتصالات مغزیارزش حقیقی زبان قسمت اولمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهل و سومبلوغ چیستهدف از تکامل مغزدین، اجباری نیستکو کیو تن coQ10برلیتیونمعاینه قبل از نوار عصب و درک فرد دیگر و رفتارهای اپروژه ی علمی پیوند مغز ساراه طولانی را به سلامت گذافسردگی و اضطراب در بیمانوار مغز در فراموشی هاتاثیر تغذیه بر سلامت روااپی ژنتیکقیچی ژنتیکیسیاهچاله و تکینگی ابتدایجنگ و تصور از جنگهمدلی و هوش عاطفیضرورت زدودن افکاراز کسی که یک کتاب خوانده موفقیت هوش مصنوعی در امتحس و ادراک قسمت بیست و چهبه خودت مغرور نشووقت نهيب هاي غير علمي گذشدانشمندان نورون مصنوعی سکیهانِ هوشیارِ در حال یابرخی نرمش ها برای زانوپس از اگو یا بعد از نفسمغز و قلب در جنین موش مصندرب بسته با غیر خود باز متو جدای از کیهان نیستیز گهواره تا گورامیوتروفیک لترال اسکلرونوروفیبروماتوزتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدرت انسان در نگاه به ابعسکته ی مغزی در جوانانجهان هوشیارهوش فوق العاده، هر فرد اسطعمه ی شبکه های ارتباط اجاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردمیگرن و روزه داریحس و ادراک- قسمت پنجاه و بی سوادی در قرن 21حس و ادراک- قسمت بیست و پبی شرمیداروی فامپیریدین یا نورلکاربرد روباتهای ريز، در بررسي علل احتمالي تغيير آنزیم تولید انرژی در سلومغز از بسیاری حقایق می گرذهن هوشیار در پس ماده ی متوهم چیستزندگی و داراییانقراض را انتخاب نکنیدچیزی خارج از مغزهای ما نینگاه حقیقی نگاه به درون اتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقای موجود زنده از لایو دوم دکتر سید سلمان فستم با شعار قانون بدترین جهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی از عروسک بازی علایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار ما به جهان های متفاوت خودخواب سالم عامل سلامتیبیماری اسپینال ماسکولار داروی سل سپتکشف جمجمه ای درکوه ایرهوبشکه ای که ته نداره پر نمآیا هوش ارثی دریافتی از پمغزتان را در جوانی سیمکشرفتار وابسته به شکلتوسعه هوش مصنوعی قادر اسزیرفون داروی ضد ام اسانرژی خلا ممکن استنادیدنی ها واقعی هستندتبدیل سلولهای محافط به سابزارهای بقا از نخستین هممانتین یا آلزیکسا یا ابسرگیجه از شایعترین اختلاجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت بد را ترک کناز تکامل تا مغز از مغز تا واکسن ضد اعتیادخودآگاهی و هوشیاريبیوگرافیمباحث مهم حس و ادراکدر هم تنیدگی مرزها و بی مگیلگمش باستانی کیستتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا تکامل و تغییرات ژنتینقش ژنتیک در درمان اختلارویا و واقعیتتکامل فردی یا اجتماعیNVG 291زبان و شناخت حقیقت قسمت چانعطاف پذیری مکانیسمی علنرمش های مفید برای درد زاتراشه ها روی مغزاثرات مضر ماری جوانامنابع انرژی از نفت و گاز شلیک فراموشیحق انتخابهوش مصنوعی در کامپیوترهاغیرقابل دیدن کردن مادهازدواج های بین گونه ای، روسیله، فقط دعا نیستخدا موجود استبالای هر دستی، دستی هستمدل هولوگرافیک ژنرالیزهدر عید نوروز مراقب تصادف گربه شرودینگر و تاثیر مشتلاش های جدید شرکت نورالآپومورفین در پارکینسوننقش رژیم غذایی بر رشد و اروزه داری متناوب، مغز را تکامل ساختار رگهای مغزی فیزیک هوشیاریسفر دشوار اکتشافای همه ی وجود منچرا در مغز انسان، فرورفتتشنج چیستاختلال در شناسایی حروف و منبع هوشیاری کجاست قسمت شکست حتمیحمله ویروس کرونا به مغزهوش عاطفی قسمت یازدهاستروژن مانند سپر زنان دژن همه چیز نیستدفاع از پیامبربازخورد یا فیدبکمرگ انتقال است یا نابود شدرمان آرتروز با ورزش موضپیچیدگی های مغزی در درک زتمساح حد واسط میان مغز کوآرامش عقلنقطه ای بود و دگر هیچ نبوروشهای شناسایی قدرت شنواتاثیر نگاه ناظر هوشیار بفراموشی و مسیر روحانیسلولهای ایمنی القا کنندهاینکه خانواده ات سالم بانظام مثبت زندگیتصادف یا قوانین ناشناختهارتباط ماده و انرژیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشبیه سازی میلیون ها جهان حرکت چرخشی و دائمی کیهانهوض مصنوعی زندهاطلاعاتی عمومی در مورد مکلرال هیدرات برای خواباندو برابر شدن خطر مرگ و میبحثی درباره هوش و تفاوتهمستند جهان متصلدرمان سرگیجه بدون نیاز بپیراستامریشه های اخلاقآشناپنداری چیستنه بدبخت بلکه نادانتاثیر گیاه خواری بر رشد وفضا و ذهن بازسندرم دزدی ساب کلاویناکنون را با همه ی نقص هایهمه چیز در زمان کنونی استشش مرحله تکامل چشمتغییر عمودی سر انسان از پارزش حقیقی زبان قسمت دوممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت نهمبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهدف از خلقت رسیدن به ابزادیوار همه اش توهم بودکوچ از محیط نامناسببرنامه و ساختار پیچیده ممعادله ها فقط بخش خسته کندرک نیازمند شناخت خویش اپروانه ی آسمانیرابطه تشنج و اوتیسمافسردگی و ساختار مغزنوار مغز در تشخیص بیماری تاثیر حرکات چشم بر امواج ابتدا سخت ترین استقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجنگ داده هاهمراه سختی، اسانی هستضرب المثل یونانیاز آغاز خلقت تا نگاه انساموفقیت در تفکر استحس و ادراک قسمت بیست و یکبه خودت نگاه کنوقتی فهمیدی خطا کردی برگدانشمندان یک فرضیه رادیککیست هیداتید مغزبرخی نرمش های گردنآلودگی هوا چالش قرن جدیدمغز و هوش، برترین ابزار بدرختان چگونه بر تشکیل ابتو دی ان ای خاص ميتوکندريزمین در برابر عظمت کیهانامید نیکو داشته باش تا آننورون هاي مصنوعی می توانتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدرت ذهنسال سیزده ماههجهان های بسیار دیگرهوش مصنوعی می تواند بر احظهور امواج مغزی در مغز مصاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهمیگرن سردردی ژنتیکی که بویتامین دی گنجینه ای بزرمیگرن شدید قابل درمان اسحس و ادراک- قسمت شصت و چهبی عدالتی در توزیع واکسن داروی لیراگلوتیدکاش شرف اجباری بود یا حتیبررسی مغز با امواج مادون آواز خواندن در قفس، نشانمغز به تنهایی برای فرهنگ ذهن و زندگیتوهم و خیالزندگی بی دودانواع سکته های مغزیچیزی شبیه نور تو نیستنگاه دوبارهتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقای موجود زنده از لازم است هیچ کاری نکنیدستم، بی پاسخ نیستجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی از عروسک بازی علایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقما با کمک مغز خود مختاريمخواب سالم عامل سلامتی و یبیماری اضطراب عمومیداروی ضد چاقیکشف جدید تلسکوپ جیمز وببشریت از یک پدر و مادر نیآیا هوش سریعی که بدون احسمغط یک گیرنده استرفتار اجتماعی انسان، حاصتوسعه برخی شغل ها با هوش زیرک ترین مردمانرژِی برای ایجاد اضطرابنادیدنی ها بیشتر از دیدنتبر را بردارابزارهای بقا ازنخستین هممن و وجود توهمیسرگردانیجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک بازی عادت دادن مغز بر تفکراز تکامل تا مغز، از مغز تواکسن علیه سرطانخودآگاهی و هوشیاريبیان ژن های اسکیزوفرنی دمبتکران خودشکوفادر هم تنیدگی کوانتومیگیاه بی عقل به سوی نور میتفاوت ایستایی و تکاپوآیا جنین انسان، هوشمندی نقش گرمایش آب و هوا در همرویا و کابوستکامل مادی تا ابزار هوشمفقر داده ها در هوش مصنوعیزبان و شناخت حقیقت قسمت ااهرام مصر از شگفتی های جهنرمش های مفید در سرگیجهتراشه ی هوش مصنوعی در مغزاجزای پر سلولی بدن انسان منابع انرژی از نفت و گاز شلیک فراموشیحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی در تفکر خلاق اغرور و علماسکلت خارجی در درمان اختیک پیام منفرد نورون مغزی خدا نور آسمان ها و زمین ابالاترین هدف از دولتمدل هولوگرافیک تعمیم یافدرمان نگهدارنده ی اعتیادگزیده ای از وبینار یا کنفتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت چهارمنقش رژیم غذایی در رشد و اروزه داری و التهاب زیانبتکامل شناخت انسان با کشففیزیک و هوشیاریسفرنامه سفر به بم و جنوب ای آنکه نامش درمان و یادشچرا ذرات بنیادی معمولاً تشنج و حرکات شبه تشنجی قااختلالات مخچهمنبع هوشیاری کجاست قسمت شکستن مرز دور مغزحمایت از طبیعتهوش عاطفی قسمت پنجماسرار آفرینش در موجژن هوش و ساختارهای حیاتی دفاع در برابر تغییر ساختبازسازي مغز و نخاع چالشی مرگ تصادفیدرمان ام اس(مولتیپل اسکلپیوند قلب خوک، به فرد دچاتنفس هوازی و میتوکندریآرامش(سکوت) stillness و تکاپونقطه بی بازگشتروشی برای بهبود هوش عاطفتاثیر نگاه و مشاهده ناظر فراموشی آرمانسلولهای بنیادی مصنوعی دراین، فقط راه توستنظریه ی تکامل در درمان بیتضادهای علمیارتباط متقابل با همه ی حیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس متفاوتهیچ نقطه ای مرکزی تر از ااطلاعاتی عمومی در مورد مکم کردن کالری روشی سودمندو برابر شدن خطر مرگ و میبحثی درباره احساسات متفامشکل از کجاستدرمان سرگیجه بدون نیاز بپیشینیان انسان از هفت میرژیم های غذایی و نقش مهم آشتی بهتر استنه جنگ و نه خونریزیتاثیر گیاه خواری بر رشد وفضای قلب منبع نبوغ استسندرم سردرد به دلیل افت فاکوییفلکسهمه چیز، ثبت می شودششمین کنگره بین المللی ستغییرات منطقه بویایی مغزارزش حقیقی زبان قسمت سوممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمحس و ادراک قسمت چهارمبنی عباس، ننگی بر تاریخهر چیز با هر چیز دیگر در تدیوار، از ابتدا توهم بودکوچک شدن مغز از نئاندرتابرنامه ی مسلط ژنها در اختمعجزه های هر روزهدرک و احساسپرواز از نیویورک تا لوس آرادیوی مغز و تنظیم فرکاناقلیت خلاقنوار مغزی روشی مهم در تشختاثیر دوپامین و سروتونینابتدایی که در ذهن دانشمنقانون مندی نقشه ژنتیکی مسیاهچاله ی تولید کنندهجنبه های موجی واقعیتهمراهی میاستنی با برخی سضربه مغزی در تصادف راننداز انفجار بزرگ تا انفجار مولکول ضد پیریحس و ادراک قسمت بیست و دوبه دنبال رستگاری باشوقتی پر از گل شدی خودت را دانشمندان ژنی از مغز انسکیست کلوئید بطن سومبرخی یونها و مولکول های مآلودگی هوا و ویروس کرونامغز و اخلاقدرختان اشعار زمینتو در میانه ی جهان نیستی زمین زیر خلیج فارس تمدنی امید نجاتنورون های ردیاب حافظهتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدرت شناختی انسان، محدودسانسور از روی قصد بسیاری جهان هایی در جهان دیگرهوش مصنوعی متصل با مغزظرف باید پر شود چه با چرک از تکینگی تا مغز از مغز تاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیمیاستنی گراویس بدون آنتیحسن یوسف باغچه ی منبیمار 101 ساله، مبتلا به سداروی تشنجی دربارداریکتاب گران و پرهزینه شد ولبررسی و اپروچ جدید بر بیمآینه در اینهمغز بیش از آنچه تصور میشوذهن و شیمی بدنتوهم وجودزندگی در جمع مواردی را برانیس بی کساننکاتی در مورد تشنجنگاهی بر قدرت بینایی دراتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقای موجود زنده از لبخند بزن شاید صبح فردا زستون فقرات انسان دو پا جلجهانی در ذهنهوش مصنوعی از عروسک بازی علائم عصبی آلزایمر، با ااز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدما بخشی از این جهان مرتبطخواب عامل دسته بندی و حفطبیماری بیش فعالیداروی ضد چاقیکشیدن مادی روشی برای جلوبعد پنجمآیا هشیاری کوانتومی وجودنفرت، اسیب به خود استرقیبی قدرتمند در برابر متوصیه های سازمان بهداشت زیست شناسی کل در جزء فراکانسولیننادانی در قرن بیست و یکم،تحریک عمقی مغزابزارهای بقای موجود زندهمن کسی در ناکسی دریافتم سربازان ما محققا غلبه می جایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی عارضه جدید ویروس کرونا ساز تکامل تا مغز، از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه اخودت را از اندیشه هایت حفبیان حقیقتمتواضع باشدر هم تنیدگی کوانتومی و پگیاه خواری و گوشت خوار کدتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا جهان ذهن و افکار ما منقش پیش زمینه ها و اراده رویا و خبر از آیندهتکامل مداومفلج نخاعی با الکترودهای زبان و شناخت حقیقت قسمت داولویت بندی ها کجاستنرمش های موثر در کمردردتراشه ی بیولوژِیکاجزایی ناشناخته در شکل گمنابع انرژی از نفت و گاز شنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی در خدمت خلق وحغربال در زندگیاسکار، لگوی هوشمندیک پیشنهاد خوب برای آسان خدا بخشنده است پس تو هم بباهوش ترین و با کیفیت تریمدل های ریز مغز مینی بریندرمان نابینایان آیا ممکنگزارش یک مورد جالب لخته وتلاش در تولید انرژی به رنآب زندگی است قسمت هفتمنقش زنجبیل در جلوگیری از روزه داری و بیمار ی ام اس تکامل، نتیجه ی برنامه ریفیزیک آگاهیسفرنامه سفر به بم و جنوب ای جان جان بی تن مروچراروياها را به یاد نمی آتشنج به صورت اختلال رفتااختلالات حرکتی در انسانمنبع هوشیاری کجاست قسمت شگفت نیست من عاشق تو باشمحوادث روزگار از جمله ویرهوش عاطفی قسمت اولاسرار بازسازی اندام هاژن یا نقشه توسعه مغز و نقدقیق ترین تصاویر از مغز اباغچه ی منمرگی وجود ندارددرمان با سلول های بنیادیپیوند مدفوعتنفس هوازی و میتوکندریآزمون تجربی، راهی برای رنمیتوان با بیرون انداختنروشی جدید در درمان قطع نختاثیر نگاه انسان بر رفتافرایند پیچیده ی خونرسانیسلام تا روشناییاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه ی تکامل در درمان بیتظاهر خوابیده ی مادهارتباط چاقی و کاهش قدرت بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس چشایی و بویاییهیچ چیز همیشگی نیستاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمالگرایی دشمن پیشرفتدو داروی جدید برای میاستبحثی درباره احساساتی غیرمشکلات نخاعیدرمان سرگیجه بدون داروپیشرفت های جدید علوم اعصرژیم های غذایی و نقش مهم آغاز فرایند دانستننه روش تقویت مغزتاثیر گیاه خواری بر رشد وفضای خالی ای وجود نداردسوی ما آید نداها را صدااکسی توسین و تکامل پیش اهمه ی سردردها بی خطر نیستشعار و عملتغییرات مغز پس از 40 سالگیارزش خود را چگونه میشناسمنبع هوشیاری در کجاست؟ قحس و ادراک قسمت نوزدهمبه قفس های سیاهت ننازهر جا که جات میشه، جات نیدید تو همیشه محدود به مقدکوچکی قلببرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱معجزه ی چشمدرک کنیم ما همه یکی هستیمپروتئین های ساده ی ابتداراز تغییراقیانوس نادانینوار مغز، مفید و بی خطرتاثیر دپاکین بر بیماری مابتذال با شعار دینقانون گذاری و تکاملسیاهچاله، سیاه خالص یا پجنسیت و تفاوت های بیناییهمراهی نوعی سردرد میگرنیضررهای مصرف شکر و قند بر از بار خود بکاه تا پرواز مولتیپل اسکلروز در زنان حس و ادراک قسمت بیست و سوبه زودی شبکه مغزی به جای وقتی تو از یاد گرفتن باز دانشمندان پاسخ کوانتومی کپسول ژری لاکتبرخی اثرات مضر ویتامین دآلودگی هوا و پارکینسونمغز و اخلاقدرد و درستوقف؛ شکستزمان چیستامید یا ناامیدی؟نوروپلاستیسیتی چیستتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقدرت عشقسانسور بر بسیاری از حقایجهان یکپارچههوش مصنوعی و کشف زبان هایظرفیت مغز چقدر استهوش مصنوعی یا حماقت طبیععقل مجادله گراز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز ممیدان مغناطيسي زمین بشر حساسیت روانی متفاوتبیمار مرکز تنفس سلولیداروی جدید ALSکتاب زیست شناسی باوربررسی ژنها در تشخیص بیماآیندهمغز برای فراموشی بیشتر کذهن پر در برابر آگاهیتوهم وجودزندگی در سیاهچالهانگشت ماشه ایچگونه مولکول های دی ان اینگاهی بر توانایی اجزاي بتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقای موجود زنده از لحظات خوش با کودکانستارگانی قبل از آغاز کیهجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی علت خواب آلودگی بعد از خواز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرما تحت کنترل ژنها هستیم یخواص فلفل سبزبیماری تی تی پیداروی ضد تشنج با قابليت تکشتن عقیده ممکن نیستبعد از کروناآیا واکنش های یاد گرفته ونقاشی هایی با بوی گذشته یرقابتی بی هدف یا رقابتی هتوصیه های غیر دارویی در سزیست شناسی باور حقیقت یا انسولین هوشمندنازوکلسینتحریک عمقی مغز در آلزایمابزارهای بقای از نخستین من پر از تلخیمسربرولایزینجاذبههوش مصنوعی از عروسک بازی عجول نباشاز تکامل تا مغز، از مغز توابستگی یعنی قلادهخودروهای هیدروژنیبیداری معنوی یعنی دوستی مجموعه های پر سلولی بدن مدر هم تنیدگی کوانتومی و دگیرنده باید سازگار با پیتفاوتهای جنسیتی راهی براآیا جهش های ژنتیکی، ویرونقش پیشرفته ی سلول های بنرویا بخشی حقیقی از زندگی تکامل چشمفلج بل، فلجی ترسناک که آنزبان و شناخت حقیقت قسمت ساولین قدم شناخت نقص های خنرمشهای مهم برای تقویت عتربیت کودکان وظیفه ای مهاحیای بینایی نسبی یک بیممنابع انرژی از نفت و گاز شناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت افرادهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمقالاتاساس انسان اندیشه و باور یک آلل ژنتیکی که از نئاندخدای رنگین کمانباور و کیهان شناسیمدیون خود ناموجوددرمان های اسرار آمیز در آگشایش دروازه جدیدی از طرتلاشی برای درمان قطع نخاآب زندگی است قسمت اولنقش زبان در سلطه و قدرت اروزه داری سلول های بنیادتکثیر سلول در برابر توقف فیزیکدانان ماشینی برای تسفرنامه سفر به بم و جنوب ایمونوگلوبولین وریدی IVIgچراروياها را به یاد نمی آتشنج عدم توازن بین نورون اختلالات صحبت کردن در انمنبع هوشیاری کجاست قسمت شگفت انگیز بودن کیهانحکمت الهی در پس همه چیزهوش عاطفی قسمت دهماصفهان زیباژن ضد آلزایمردل به دریا بزنبترس از اینکه کسی، به درگمراقب خودتون و خانواده هدرمان تومورهای مغزی با اپیوند مدفوع در درمان بیمتنفس بدون اکسیژنآزمون ذهنی گربه ی شرودیننمیتوان بر سیاه سیاه نوشروشی جدید در درمان نابینتاثیر نگاه انسان بر رفتافرایند تکامل و دشواری هاسلاح و راهزنیاینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه ی تکامل در درمان بیشبیه سازی سیستم های کوانتظاهری از ماده است که بیدارتباط هوش ساختار مغز و ژمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک (قسمت اول )هیچ چیز، چقدر حقیقی استاعتماد به خودکمردرددو سوی واقعیتبحران ذهن فیلمی قابل تاممشکلات بین دو همسر و برخیدرمان سرطان با امواج صوتپیشرفت در عقل است یا ظواهرژیم ضد التهابیآغاز فصل سرما و دوباره تکچه زیاد است بر من که در ایتاثیر گیاه خواری بر رشد وقفس دور خود را بشکنسوپاپ ها یا ترانزیستورهااکسکاربازپین در درمان تشهمه جا خیر بکارصبور باشتغییرات آب و هوایی که به از فرد ایستا و متعصب بگذرمنبع هوشیاری در کجاست؟(قحس و ادراک قسمت هفتمبه مغز خزندگان خودت اجازهر حرکت خمیده می شود و هر دیدن خدا در همه چیزکوچکترین چیز یک معجزه اسبرین نت به جای اینترنتمعجزه ی علمدرک احساسات و تفکرات دیگپروتز چشمراست دستی و چپ دستیالکترومغناطیس شنوایی و هنوار مغز، ترجمه ی فعالیت تاثیر داروهای ضد التهاب ابداع دی ان ای بزرگترین دقانون جنگلسیاره ی ابلهانجنسیت و تفاوت های بیناییهندسه ی پایه ایضررهای شکر بر سلامت مغزاز بحث های کنونی در ویروسمواد کوانتومی جدید، ممکنحس و ادراک قسمت بیستمبه زیر پای خود نگاه نکن بوقتی خودت را در آینه دیدیدانشمندان اولین سلول مصنکامپیوتر سایبورگبرخی اختلالات عصبی مثانهآلزایمرمغز و سیر تکامل ان دلیلی درد باسن و پا به دلیل کاهتولید مولکول جدید توسط هزمان و مکان، ابعاد کیهان امید جدید بر آسیب نخاعینوروز مبارکچگونه تکامل مغزهای کنونیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقسم به فقرسانسور ذهنجهان یکپارچهجهان کنونی و مغز بزرگتریهوش مصنوعی گوگل به کمک تشعقل در جهان جدید، عجیب اساز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برمیدان های مغناطیسی قابل خفاش کور و انسان بینا؟بیماری لبر و نابینایی آنداروی جدید s3 در درمان ام کتاب طبیعت در قالب هندسهبررسی بیماری التهابی رودآینده ی انسان در فراتر ازمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟ذهن تو همیشه به چیزی اعتقتوهم بی خداییزندگی زمینی امروز بیش از انگشت نگاری مغز نشان میدچگونه میتوان با قانون جننگاهت را بلند کنتاریک ترین بخش شبابزار بقای موجود زنده از لرزش ناشی از اسیب به عصبسخن نیکو مانند درخت نیکوجهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک بازی عماد الدین نسیمی قربانی از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که مانند کودکان باشیدخواص منیزیمبیماری خود ایمن اعصاب محداروی ضد تشنج با قابليت تگل خاردار، زیباستبعد از کروناآیا یک، وجود داردچقدر به چشم اعتماد کنیمرموزی از نخستین تمدن بشرتوصیه هایی در مصرف ماهیزیست، مرز افق رویداد هستانسان قدیم در شبه جزیره عنباید صبر کرد آتش را بعد تداوم مهم است نه سرعتابزارهای دفاعی و بقای مومن بی من، بهتر یاد میگیرمسردرد میگرنجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم توقف تکامل در یک اندااز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغخورشید مصنوعیبیداری و خواب کدام بهتر امجرم، گاهی قربانی استدر هر سوراخی سر نکنگالکانزوماب، دارویی جدیتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجنقش آتش در رسیدن انسان بهرویا تخیل یا واقعیتتکامل و ارتقای نگاه تا عمفلج خوابزبان جانسوزاولین مورد PML به دنبال تکچرا ماشین باید نتایج را پترجمه فعالیت های عضله به احیای بینایی نسبی یک بیممنابع انرژی از نفت و گاز شناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت انسانهوش مصنوعی درمانگر کامپیتاثیر ویتامین دی بر بیمااستفاده از مغز، وزن را کمیک جهش ممکن است ذهن انسانخدایی که ساخته ی ذهن بشر باید از انسان ترسیدمدیریت اینترنت بر جنگدرمان های بیماری آلزایمرپل جویی اصفهانتلاشی تازه برای گشودن معآب زندگی است قسمت دومنقش زبان در سلطه و قدرت اروزهای بد باقی نمیماندتأثیر نیکوتین سیگار بر مفال نیکوسفرنامه سفر به بم و جنوب ایمپلانت مغزیچراغ های متفاوت و نور یکستشویق خواندن به کودکاناختلالات عضلانی ژنتیکمنبع هوشیاری کجاست قسمت شگفت زده و حیران باشحافظه میتواند بزرگترین دهوش عاطفی قسمت دوماصل بازخوردژنها نقشه ایجاد ابزار هودلایلی که نشان میدهد ما ببحتی علمی درباره تمایل بمراحل ارتقای پله پله کیهدرمان تشنجپیوند مغز و سر و چالشهای تنها مانع در زندگی موارد آزمون ذهنی گربه شرودینگرنمای موفقیتروشی جدید در درمان سکته متاثیر ویتامین دی بر بیمافرایند حذف برخی اجزای مغسلسله مباحث هوش مصنوعیایندرالنظریه ی ریسمانشبکه های مصنوعی مغز به درتعویض دارو در تشنجارتباط پیوسته ی جهانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک (قسمت دوم )هیچ وقت خودت را محدود به اعتماد به خودکمردرد ناشی از تنگی کانادولت یا گروهکبخش فراموش شده ی حافظهمشکلات روانپزشکی پس از سدرمان ضایعات نخاعیپیشرفت ذهن در خلاقیت استرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وآغاز مبهم آفرینشنه عدم مطلق بلکه عدم با قتاثیر گیاه خواری بر رشد وقفس ذهنسوپاپ ها یا ترانزیستورهااگر فقط مردم میفهمیدند کهمیشه چیزی برای تنهایی دصبور باشتغییرات تکاملی سر انسان از مخالفت بشنومنبع خواب و رویاحس و ادراک قسمت هفدهمبه نقاش بنگرهرچیز با یک تاب تبدیل به دیدگاه نارسای دوگانه ی مکووید نوزده و خطر بیماری برای یک زندگی معمولیمعجزه ی علم در کنترل کروندرک تصویر و زبان های مخلتپروتز عصبی برای تکلمرجزخوانی هایی که امروز بالکتروتاکسی(گرایش و حرکنوار عصب و عضلهتاثیر داروی ضد تشنج سدیم ابزار هوش در حال ارتقا ازقانون جنگلسیاره ابلهانجهل مقدسهندسه ی رایج کیهانضعیف و قویاز تلسکوپ گالیله تا تلسکموجود بی مغزی که می تواندحس و ادراک قسمت دهمبه سیاهی عادت نکنیمدانشمندان تغییر میدان مغکاهش میل جنسی در ام اسبرخی اصول سلامت کمرآملودیپین داروی ضد فشار مغز کوانتومیدرد زانو همیشه نیاز به جرتولید مثل اولین ربات های زمان و گذر آن سریع استامید درمان کرونا با هماننوروز یا روز پایانیچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقضاوت ممنوعساهچاله ها تبخیر نمیشودقطار پیشرفتسایه ی هوشیاریجهان کاملی در اطراف ما پرهوش مصنوعی گوگل به کمک تشعقل سالماز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پرومیدان های کوانتومی خلاخفاش با شیوع همه گیری جدیبیماری میاستنی گراویسداروی جدید لنفوم و لوکمیکتاب، سفری به تاریخبررسی سیستم تعادلی بدن اآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز بزرگ چالش است یا منفعذهن خود را مشغول هماهنگیتوهم تنهاییزندگی زودگذرانتقال ماده و انرژیچگونه مغز ما، موسیقی را پچالش هوشیاری و اینکه چرا تاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقای موجود زنده از لرزش عضله یا فاسیکولاسیوسخن و سکوتجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک بازی عنصر اصلی تعیین واقعیتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرمانند آب باشخواص میوه ی بهبیماری دویکداروی ضد تشنج توپیراماتگل درون گلدانبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا کیهان می تواند یک شبینقش قهوه در سلامتیرمز و رازهای ارتباط غیر کتوضیحی ساده در مورد هوش مزاویه نگاه ها یکسان نیستانسان میوه ی تکاملنبرو و انرژی مداومتداخل مرزها و صفات با بینابعاد و نیازهای تکاملیمننژیتسردرد میگرن در کودکانجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی از عروسک تا کمعدم درکاز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دخوش قلبی و مهربانیبیست تمرین ساده برای جلومحل درک احساسات روحانیدر والنتاین کتاب بدید همگام کوچک ولی تاثیرگذارتقلید از روی طبیعتآیا خداباوری محصول تکاملنقش انتخاب از طرف محیط، نرویا حقی از طرف خداتکامل و ریشه ی مشترک خلقتفلج خواب چیستزبان ریشه هایی شناختی اساولین مورد پیوند سر در انچرا مردم با زندگی میجنگنترجمه ی فعالیت های عضله باحتیاط در ورزش زانو در خامنابع انرژی از نفت و گاز شناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت اشیاهوش مصنوعی درخدمت خلق وحصفحه اصلیاستفاده از نظریه ی تکامل یک رژیم غذایی جدید، می توخدایا جز تو که را دارمبابا زود بیامداخله ی زیانبار انساندرمان های بیماری اس ام ایپل خواجو اصفهانتلاشی جدید در درمان ام اسآب زندگی است قسمت سومنقش سجده بر عملکرد مغزروزهای سختتأثیر نگاه انسان بر رفتافاکسیبتسفری به آغاز کیهانایمپلانت مغزی و کنترل دو نزاع ها بیهوده استتشخیص ژنتیکی آتروفی های اختراع جدید اینترنت کوانمنبع هوشیاری کجاست قسمت شگفتی های نقشه ی ژنتیکیحافظه های کاذبهوش عاطفی قسمت سوماصل در هم تنیدگی و جهانی ژنها ، مغز و ارادهدنیا فریب و سرگرمیبحث درباره پیدایش و منشا مرز مرگ و زندگی کجاستدرمان جدید ALSپیوند اندام از حیوانات بتنها در برابر جهانآزادی در چیستنمایش تک نفرهريتوکسيمب در درمان ام استاثیر ویروس کرونا بر مغز فراتر از دیوارهای باورسلطان جنگل یا صاحب ملکوتایپیداکریننظریه تکامل در درمان بیمشبکیه های مصنوعیتعامل انسان و هوش مصنوعیارتباط انسانی، محدود به منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 67هیچ کاری نکردن به معنی چیاعتماد بی موردکمردرد و علل آندونپزیل در بیماران قلبی بخش های تنظیمی ژنوممشکلات روانپزشکی در عقب درمانهای بیماری پارکینسپیشرفتی مستقل از ابزار هرژیم غذایی سالم و ضد التهإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَنهایت معرفت و شناخت درک عتاثیر گیاه خواری بر رشد وقفس را بشکنسوپاپ ها یا ترانزیستورهااگر میدانی مصیبت بزرگتر همیشه چشمی مراقب و نگهباصبر لازمه ی پیروزی استتغذیه بر ژنها تاثیر دارداز نخستین همانند سازها تمنتظر نمان چیزی نور را بهحس و ادراک قسمت هجدهمبه نقاش بنگرهز ذره، یک دنیاستدیروز و امروزکودک هشت ساله لازم است آدبرای پیش بینی آینده مغز دمعجزه در هر لحظه زندگیدرک حقیقت نردبان و مسیری پرورش مغز مینیاتوری انسارحم مصنوعیالکترودهای کاشتنینوار عصب و عضلهتاثیر درجه حرارت بر مغزابزار بقا از نخستین همانقانونمندی و محدودیت عالمسیاره ابلهانجهان فراکتالهندسه بنیادینطلوع و حقیقتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکموجودات مقهور ژنها هستندحس و ادراک قسمت دوازدهمبه سخن توجه کن نه گویندهدانشمندان روش هاي جدیدی کاهش مرگ و میر ناشی از اببرخی اطلاعات روانشناسی مآموزش نوین زبانمغز آیندگان چگونه است ؟دردهای سال گذشته فراموش تولید یا دریافت علمزمان و صبرامیدهای جدید برای بازیابنورالژیچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقطره قطرهسایه را اصالت دادن، جز فرجهان پیوستههوش مصنوعی الفاگوعقلانیت بدون تغییراز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از میدان بنیادین اطلاعاتخلا، حقیقی نیستبیماری های میتوکندریداروی جدید میاستنی گراویکتابخانهبررسی علل کمر درد در میانآینده با ترس جمع نمیشودمغز بزرگ چالشهای پیش روذهن خالی از شلوغی افکارتوهم جداییزندگی سلول در بدن، جدای اانتروپی و هوشیاریچگونه مغز پیش انسان یا همچالش هوشیاری و اینکه چرا تاریکی و نورابزار بقای موجود زنده از لزوم گذر انسان از حدها و سخن پاک و ثابتجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل موثر در پیدایش زبااز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتماه رجبخواص هلو برگ هلوبیماری دیستروفی میوتونیداروی ضد جنون در درمان تیگل زندگیبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا گذشته، امروز وآینده نقش مهاجرت در توسعه نسل ارمز گشایی از اتصالات مغزتوضیحات دکتر فاطمی در موزاوسکا درمان گوشرانسان ها می توانند میدان چت جی پی تیترقی واقعی یا شعار ترقیابعاد اضافه ی کیهانمن، ما یا چی؟سردرد میگرنی در کودکانجدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی از عروسک تا کمعدالت برای من یا برای همهاز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندخوش خیالی و خوش بینیبیش از نیمی از موارد انتقمحل درک احساسات روحانی ددر یک فراکتال هر نقطه مرکگامی در درمان بیماریهای تقلید از طبیعتآیا دلفین ها می تواند از نقش اتصالات بین سلولهای رویاها از مغز است یا ناخوتکامل ابزار هوش ، راه پر فلج دوطرفه عصب 6 چشمزبان شناسی مدرن در سطح سلاولین هیبرید بین انسان و چرا مغز انسان سه هزار سالترجمه ای ابتدایی از اسرااحتیاط در تعویض داروهامنابع انرژی از نفت و گاز شناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی ساخته هوش طبیسوالات پزشکیاستفاده از هوش مصنوعی در یکی از علل محدودیت مغز امخرما منبع بسیار خوب آنتی باد و موجمدارک ژنتیکی چگونه انساندرمان های جدید ALSپلاسمای غالبتمایل زیاد به خوردن بستنآب، زندگی است(قسمت پنجم)نقش غذاها و موجودات درياروزهای سخت میگذردتأثیر شیرینی های حاوی لوفاجعه ی جهل مقدسسقوط درون جاذبه ای خاص، چایمپلانت مغزی کمک میکند نزاع بین جهل و علم رو به پتشخیص آلزایمر سالها قبل ادامه بحث تکامل چشممنبع هوشیاری کجاست قسمت شگفتی های زنبور عسلحافظه و اطلاعات در کجاست هوش عاطفی قسمت ششماصل علت و تاثیرژنهای مشترک بین انسان و ودنیا مکانی بسیار اسرارآمبحثي درباره هوش و تفاوتهمرز بین انسان و حیوان کجادرمان جدید مولتیپل میلومپیوند اندام حیوانات به اتنهاییآزادی عقیده، آرمانی که تچند نرمش مفید برای کمردرریه زغالیتاثیر ژنها بر اختلالات خفرار در فرار از میزبان، دسم زنبور ، کلیدی برای وارایا کوچک شدن مغزانسان النظریه تکامل در درمان بیمشباهت مغز و کیهانتعامل انسان با هوش مصنوعارتباط از بالا به پایین ممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتحس و ادراک قسمت 74هیچ کس مانند تو نگاه نمیکاعتیاد و تلاش های درمانی کمردرد با پوشیدن کفش منادوچرخه در کاهش دردهای کمبخش بزرگی حس و ادراک ما امشاهده گر جدای از شیء مشادرماندگی به دلیل عادت کرپپوگسترژیم غذایی ضد التهابیافت فشار خون ناگهانی در ونهایت در بی نهایتتاثیر گیاه خواری بر رشد وقله برای دیدن نه برای به سوخت هیدروژنی پاکاگر نیروی مغناطیس نباشد همیشه اطمینان تو بر خدا بصبر و واقعیتثبت و دستکار ی حافظهاز نخستین همانند سازها تمنتظر نتیجه ی کارهایت باحس و ادراک قسمت هشتمبه نادیدنی ایمان بیاورهزینه ای که برای اندیشیددیسک گردنکودک ایرانی که هوش او از برای اولین بار دانشمندانمعرفت و شناختدرک دیگرانپرکاری تیروئیدرحم مصنوعیالگو نداشتیمنوار عصب و عضلهتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانقارچ بی مغز در خدمت موجودسیب یکسان و دیدگاه های متجهان قابل مشاهده بخش کوچهندسه در پایه ی همه ی واکطلای سیاهاز تکنیکی تا مغز از مغز توقتی خورشید هست شمع به کامورد نادر همپوشانی دو بیحس و ادراک قسمت سومبهبود حافظه پس از رخدادهدانشمندان روشی برای تبدیکاهش التهاب ناشی از بیمابرخی بیماری ها که در آن بآمارهای ارائه شده در سطح مغز اندامی تشنه ی انرژی ادردی که سالهاست درمان نشتولید پاک و فراوان انرژیزمان واقعیت است یا توهمامیدوار باش حتی اگر همه چنورالژی تریژمینالچگونه حافظه را قویتر کنی