کریستال زمان(قسمت دوم)

کریستال زمان(قسمت دوم):

کریستال کوانتومی با بازگشت زمانی، میتواند یک سنسور جدید برای ماده ی تاریک باشد.

ماده ی تاریک، بخش بزرگی از کیهان ماست که به دلیل عدم توان دانشمندان در مشاهده ی آن، با عنوانتاریکخوانده می شود. ولی حقیقت اینکه تاریک نیست بلکه در حوزه ی قدرت شناخت ودرک ما قرار ندارد و بعید نیست با توسعه ی قدرت ادراکی و حسی انسان، بتوان این بخش ناشناخته از وجود را شناخت. قدرت ادراکی که امروز در اختیار داریم محصول تکامل چند میلیون ساله ی ابزار هوشمندی و مغز در جهان مادی در محدوده ی نیاز ما است و دور نیست در صورتی که نیازها افزایش یابد و کنجکاوی انسان، او را علاقه مند به نگاه بر ابعاد دیگر کیهان کند و بتواند وسایل شناختی دقیق تری ایجاد کند، با تصاویر دیگر یا جلوه های دیگری از حقیقت مواجه شود.(توصیه میشود به سلسله مباحث حس و ادراک در همین کانال مراجعه شود.)

فیزیک دان ها از موسسه بین المللی استانداردها و تکنولوژی NIST، حرکت مکانیکی و خصوصیات الکترونیک یک کریستال آبی ریز را به هم مربوط یا در هم تنیده کردند که در اندازه گیری‌های میدان الکتریکی، به آن لبه یا کناره ی کوانتومی میدهد.

این با حساسیت در ثبت است و شاید درک ما را از جهان افزایش دهد.

(در هم تنیده کردن تمایزها و تفاوت ها، نگاه را در موقعیتی قرار میدهد که انتقال یا تحول به معنی جابجا شدن روی دو نقطه ی متفاوت، با سرعت آنی رخ میدهد. در چنین محیط پیوسته و در هم تنیده ای، مفهوم زمان(مفهوم گذشته، حال و آینده) رنگ می بازد و این، به خاطر سرعت انتقال نزدیک به بی نهایت به دلیل نزدیک بودن تمایزات و فاصله ها با هم است.)

سنسور کوانتومی از 150یون بریلیوم(یعنی اتم های با شارژ الکتریکی)تشکیل شده است که در یک میدان مغناطیسی، محدود می‌شود تا خود را به شکل یک کریستال دو بعدی صاف با قطر دویست میلیونیم متر، بازسازی کند.

سنسورهای کوانتومی تا این حد ریز، پتانسیلی برای دریافت پیام ها از ماده ی تاریک دارد. ماده ی تاریک یک ماده ی اسرار آمیزمیباشد و ممکن است در میان دیگر تئوری های اجزای زیر اتمی باشد و با ماده ی معمولی واکنش نشان میدهد. این، از طریق میدان ضعیف الکترومغناطیسی است. وجود ماده ی تاریک می تواند باعث شود کریستال در مسیرهای فلش، تکان بخورد و این، با تغییرات تجمعی بین یون های کریستال در یکی از خصوصیات الکترونیک آن به نام اسپین یا چرخش دیده شده است.( کریستال چیست؟ بلور متشکل از ماده ای است که از یک ترتیب منظم از اتم ها، مولکول ها یا یون ها تشکیل می شود. شبکه ای که تشکیل می شود به صورت سه بعدی گسترش می یابد. از آنجا که واحدهای مکرر وجود دارد، کریستال ها دارای ساختار قابل تشخیص هستند. بلورهای بزرگ مناطق مسطح و زوایای کاملاً مشخص را نمایش می دهند.

بلورهایی که صورت های صاف و واضحی دارند بلورهای euhedral نامیده می شوند و مواردی که فاقد صورت مشخص هستند، بلورهای anhedral نامیده می شوند. بلورهای متشکل از آرایه های مرتب شده از اتم ها که همیشه دوره ای نیستند، شبه کریستال نامیده می شوند.کلمه کریستال از کلمه یونان باستان گرفته شده است کروستالوس، که هم به معنی بلور سنگ و هم یخ است. به مطالعه علمی بلورها کریستالوگرافی گفته می شود.)

همانطورکه در 6 آگوست2021 توضیح داده شده است پژوهشگران می توانند تحریک لرزشی کریستال - یعنی یک صفحه ی صاف که مانند سطح طبل بالا و پایین میرود- را با مانیتور کردن تغییرات در چرخش های تجمعی، اندازه گیری کنند.

اندازه گیری چرخش، میزان تحریک لرزشی را- که به عنوان جابجایی تصور میشود- نشان میدهد. این گیرنده و سنسور می تواند میدان های الکتریکی خارجی را- که فرکانس لرزشی مشابهی به عنوان کریستال دارد- با حساسیتی بیش از ده برابر سنسورهای اتمی قبلی مشخص کند.(از نظر تکنیکی سنسور می تواند 240 نانوولت را در متر در هر ثانیه اندازه گیری کند).(بالا بردن قدرت گیرنده ی حسی یا سنسور، میتواند ابعاد ناشناخته ای از کیهان را به ما نشان دهد. قدرت درک بینایی و شنوایی و دیگر حس های انسان در محدوده ی خیلی تنگی قرار دارد. امروزه با استفاده از سنسورهای قویتر انسان میتواند به دورترین کهکشانها و یا ریزترین مولکول ها و اتم ها بنگرد.

به همین ترتیب بالا بردن قدرت گیرنده ی حسی ممکن است ابعادی از کیهان را که برای ما نشناخته مانده است کشف کند. بنابراین تلاش کنونی برای دیدن بخشی از ماده ای که برای انسان قابل درک نیست(ماده ی تاریک) در ادامه ی همان تلاش های قبلی برای کشف بزرگترین یا ریزترین ابعاد کیهان است. پیش از این هم انسان با کشف تلسکوپ های پیشرفته و یا میکروسکوپ های الکترونی تا عمق کیهان و عمق مولکولها را بررسی کرده بود.)

در تجربیات، پژوهشگران میدان الکتریکی ضعیفی را به کار می برند تا سنسور کریستالی را تحریک و تست کنند.

پژوهش ماده ی تاریک، شبیه چنین پیامی است.

جان بولینگر نویسنده و مولف NIST می گوید: کریستال های یونی میتواند انواع مختلفی از ماده ی تاریک را مانند آکسیون ها و فتون های مخفی، شناسایی کند و اینها با ماده ی طبیعی از طریق میدان الکتریکی ضعیفی، ارتباط و واکنش دارند.(کریستال یونی از یونهایی تشکیل شده است که با جاذبه ی الکترواستاتیک به هم مربوط هستند. سازمان دهی یون ها در ساختار مهندسی مرتب، یک شبکه ی کریستالی خوانده میشود. نمونه های چنین کریستال هایی شامل فلوراید پتاسیم، کلراید پتاسیم، فلوراید سدیم و ... است. این مواد جامد نسبتا سخت هستند و نقطه ی ذوب بالایی دارند و این، نشانه ی قدرت های زیاد بین یون های با بار مثبت است. ترتیب دقیق یون ها در شبکه بر اساس اندازه ی یون ها در کریستال، تغییر میکند.)

ماده ی تاریک یک پیام زمینه ای را با فرکانس نوسانی، شکل میدهد که وابسته به ذرات توده ی ماده ی تاریک است. پژوهش های تجربی با مدارهای ابررسانا برای بیش از یک دهه در بررسی این نوع از ماده ی تاریک، در جریان بوده است. حرکت یون های به دام افتاده طی محدوده ی متفاوتی از فرکانس ها، حساسیت را فراهم می کند.

گروه بولینگر طی بیش از یک دهه بر کریستال یونی کار کرده است.

آنچه جدید است استفاده از نوع خاصی از نور لیزری برای درهم تنیده کردن حرکت تجمعی و چرخش تعداد زیادی از یون ها است؛

چیز جدید دیگر را پژوهشگران، استراتژی برعکس کردن زمان برای شناسایی نتایج می نامند. تجربه در همراهی و هماهنگی با فرضیه پرداز NIST به نام آنا ماریا ریاست - که در موسسه ای در NIST و دانشگاه کلرادو بولدر کار میکند.

کار تئوریک برای درک محدودیت کارهای آزمایشگاهی، اساسی و مهم است و یک مدل جدید را برای درک آزمونی- که برای تعداد زیادی از یون های گرفتار شده معتبر است- پیشنهاد داده است و نشان داده که مزیت کوانتومی، از در هم تنیدن چرخش(spin) و حرکت می آید. ری توجه میدهد درهم تنیدگی، در کنسل کردن (noise)یا سر وصدای کوانتومی درون یون ها سودمند است با این همه اندازه گیری وضعیت کوانتومی در هم تنیده، بدون از دست رفتن داده هایی که بین چرخش و حرکت تقسیم شده است، دشوار میباشد.

برای جلوگیری از این مورد، جان میتواند دینامیک را برعکس کند و چرخش و حرکت را بعد از اینکه جابجایی صورت گرفته است از در هم تنیدگی خارج کند. این برعکس کردن، زمان جفت شدن چرخش و حرکت را از هم جدا میکند و اکنون چرخش تجمعی، خودش داده های جابجایی را دارد که در آن ذخیره شده است و وقتی ما چرخش ها را اندازه گیری کنیم می توانیم جابجایی را به طور دقیق اندازه بگیریم.

پژهشگران از میکروویو استفاده کردند تا مقادیر مورد نظر چرخش ها را تولید کنند. یون ها می تواند به طرف بالا بچرخند(مانند فلشی که به بالا اشاره دارد.)و یا به طرف پایین یا دیگر زاویه ها که شامل هر دو با هم به صورت همزمان است یا یک وضعیت کوانتومی است چرخش کند. در این تجربه همه ی یون ها چرخش یکسانی دارد در ابتدا به بالا و بعد به صورت افقی میچرخند؛ بنابراین وقتی تحریک شوند با هم به سبکی میچرخند که مشخصه ی اوج و قله ی چرخش است.

اشعه های لیزر با هم تقاطع کرده، با تفاوت در فرکانس- که تقریبا مشابه حرکت است- استفاده شد تا چرخش تجمعی را با حرکت، در هم تنیده کند. کریستال سپس با لرزش تحریک شد. لیزرهای مشابه و میکروویوها استفاده شد تا در هم تنیدگی را متلاشی کند. برای تعیین اینکه کریستال چقدر حرکت کرده است پژوهشگران سطح چرخش یون های فلورسانس را اندازه گیری کردند(چرخش به بالا، نورانی و چرخش به پایین، تاریک است).

در آینده زیاد کردن تعداد یونها تا 10 هزار یون، با ساخت کریستال های سه بعدی به نظرمیرسد ظرفیت حس سنسور را تا 30 برابر افزایش دهد. به علاوه پایداری حرکت تحریک شده ی کریستال، ممکن است بهبود یابد و فرایند برعکس شدن زمان و دقت نتایج را افزایش میدهد. ری میگوید: اگر ما بتوانیم این جنبه را بهبود ببخشیم این آزمون میتواند منبع اساسی برای تشخیص ماده ی تاریک باشد. ما می دانیم 85% ماده در جهان از ماده ی تاریک است ولی تا امروز ما نمی دانیم ماده ی تاریک از چه، ساخته شده است. این آزمون میتواند اجازه دهد در آینده، این راز باز شود.

شش مرحله تکامل چشمایستادن در برابر آزادی بکاهش سن بیولوژیکی، تنها جوسازی مدرنارزش حقیقی زبان قسمت سومخبر مهم تلسکوپ هابلآیا ممکن است موش کور بی ممغز انسان برای ایجاد تمدبه نقاش بنگردرمان پوکی استخوانبرخی اثرات مضر ویتامین دچیزی خارج از مغزهای ما نیقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصریواستیگمینهنر حفظ گرهتوانایی مغز و دیگر اجزای آشنا پنداریموسیقی هنر مایع استسندرم سردرد به دلیل افت فتبدیل سلولهای محافط به سویرایش DNA جنین انسان، برضررهای شکر بر سلامت مغزابتدایی که در ذهن دانشمنکریستال هاحفره در مغزاز انفجار بزرگ تا انفجار دفاع در برابر تغییر ساختآیا آگاهی پس از مرگ از بیمغز بزرگترین مصرف کننده بهبود حافظه پس از رخدادهدرمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی و اپروچ جدید بر بیمچگونه جمعیت های بزرگ شکل قدرت عشقراه های جدید برای قضاوت رهوش مصنوعی از عروسک بازی تکینگیافسردگی و ساختار مغزما انسانها چه اندازه نزدسیاره ی ابلهانتراشه ها روی مغزواکسن کرونا و گشودن پنجرعقیده ی بی عملابزار بقا از نخستین همانگنجینه ای به نام ویتامین حلقه های اسرارآمیزاز تکینگی تا مغز از مغز تدو برابر شدن خطر مرگ و میآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش محیط زندگی و مهاجرت دبیماری وسواسدرک کنیم ما همه یکی هستیمبعد پنجمچالش هوشیاری و اینکه چرا لرزش ناشی از اسیب به عصبرشد مغز علت تمایل انسان بهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل زبان انسان از پیشیامید درمان کرونا با همانماده ای ضد التهابیسایه را اصالت دادن، جز فرتشخیص ایدزوبینار اساتید نورولوژی دعواملی که برای ظهور لغت اابزار بقای موجود زنده از گاهی جهت را عوض کنحرکات چشم، ترجمه کننده ی از تکینگی تا مغز از مغز تدیدگاه نارسای دوگانه ی منقش حیاتی تلومر دی ان آ دبیماری، رساله ای برای سلدرد و درستفاوتهای جنسیتی راهی برامننژیتزنجیرها را ما باید پاره کهوش مصنوعی به کمک هوش طبیتاثیر مشاهده بر واقعیت بانتروپی و هوشیارییک جهش ممکن است ذهن انسانمحدودیت درک انسانسخن پاک و ثابتتعذیه ی ذهنعصب حقوق نورولووابزارهای بقا ازنخستین همپوشاندن خود از نورمدیریت اینترنت بر جنگحس و ادراک قسمت چهل و سوماز تکامل تا مغز، از مغز تدانش، قفل ذهن را باز میکننقش غذاها در کاهش دردهای با خودت نجنگچرا مغزهای ما ارتقا یافت ذهن تو همیشه به چیزی اعتقتلاشی جدید در درمان ام اسمنابع انرژی از نفت و گاز زیباترین چیز در افزایش سهوش عاطفی قسمت نهمسردرد سکه ایتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان یک کتابخانه استژنها نقشه ایجاد ابزار هوجمجمه انسان های اولیهاجزای پر سلولی بدن انسان پیر شدن حتمی نیستمرز مرگ و زندگی کجاستاسکار، لگوی هوشمندداروی جدید برای میاستنی چند جهانی و علمفناوری هوش مصنوعی نحوه خرموزی از نخستین تمدن بشربازگشت به ریشه های تکاملنسبیت عام از زبان دکتر برتنها در برابر جهانمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و بیان، در سایه پیشرتاثیر ترکیبات استاتین (سهوشیاری سنتی یا هوشیاری شیشه ی بازالتی و سیلیکوناولین دارو برای آتاکسی فکمردرد ناشی از تنگی کاناجهان معناحس و ادراک قسمت شصت و ششاختلالات صحبت کردن در انپرواز از نیویورک تا لوس آمشکلات روانپزشکی در عقب اسرار بازسازی اندام هادخالت در ساختار ژنهابحثی درباره هوش و تفاوتهنون و القلمفروتنی و غروررویا حقی از طرف خداهفت چیز که عملکرد مغز تو تو برای خزیدن خلق نشده ایمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر تجهیزات ناسا به مریخ تاثیر درجه حرارت بر عملکهدف از تکامل مغزشایسته نیست در جیب خود قراین اندوه چیستکودک ایرانی که هوش او از جهان ریز و درشتارتباط متقابل با همه ی حیخواب سالم عامل سلامتیآمارهای ارائه شده در سطح مغز فکر میکند مرگ برای دیاعتقاد اشتباه، نتیجه ی ندر آستانه ی موج پنجم کوویبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱نور از عمق تاریکیفساد اقتصادی سیتماتیک درروزهای سختهمیشه راهی هستتومورهای ستون فقراتآتش منبع انرژیمنحنی که ارتباط بین معرفسلولهای ایمنی القا کنندهتاثیر رژیم گیاه خواری بر وقت نهيب هاي غير علمي گذشوقتی فهمیدی خطا کردی برگششمین کنگره بین المللی ساکنون را با همه ی نقص هایکایروپاکتیک چیستجامعه ی آسمانیارزش خود را چگونه میشناسخدا موجود استآیا ما کالا هستیممغز انسان برای شادمانی طبه نقاش بنگردرمان پوکی استخوانبرخی اختلالات عصبی مثانهچیزی شبیه نور تو نیستقانون مندی نقشه ژنتیکی مریاضیات یک حس جدید استهنر رها شدن از وابستگیتوازن مهمتر از فعالیت زیآشناپنداری چیستمیهمانهای ناخوانده عامل سوپاپ ها یا ترانزیستورهاتبر را بردارویشن پروضعیف و قویابتذال با شعار دینکریستال زمان(قسمت اولحق انتخاباز بار خود بکاه تا پرواز دقیق ترین تصاویر از مغز اآیا امکان بازسازی اندامهمغز حریص برای خون، کلید تبهداشت خوابدرمان سرگیجه بدون نیاز ببررسی ژنها در تشخیص بیماچگونه حافظه را قویتر کنیقضاوت ممنوعراه پیروزی در زندگی چیستهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل فردی یا اجتماعیاقلیت خلاقما انسانها چه اندازه نزدسیاره ابلهانتراشه ی هوش مصنوعی در مغزواکسن کرونا از حقیقت تاتعلم و ادراک فقط مشاهده ی ابزار بقا از نخستین همانگوهر با نظر دیگران سنگ نمحمله ویروس کرونا به مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تدو داروی جدید برای میاستآیا رژیم غذایی گیاهی سلانقش مرکز تنفس سلولی در بیبیماری کروتز فیلد جاکوبدرک احساسات و تفکرات دیگبعد از کروناچالش هوشیاری و اینکه چرا لرزش عضله یا فاسیکولاسیورشد در سختی استهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل ساختار رگهای مغزی امیدوار باش حتی اگر همه چماده، چیزی نیستساخت سلول عصبی حتی پس از تصویر خورشید یا خود خورشوجود قبل از ناظر هوشمندعوارض ازدواج و بچه دار شدابزار بقای موجود زنده از گذر زمان کاملا وابسته به حرکت چرخشی و دائمی کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تدژا وو یا اشنا پندارینقش خرچنگ های نعل اسبی دربیندیشچت جی پی تیدرد باسن و پا به دلیل کاهتقلید مرحله ای نسبتا پیشمنابع انرژي پاک سرچشمه حزندگی فعال و مثبت روند آلهوش مصنوعی به شناسایی کاتاثیر نگاه ناظر هوشیار بانتظار گذر تندباد؟یک رژیم غذایی جدید، می تومخچه فراتر از حفظ تعادلسختی ها رفتنی استتغییرعصب سیاتیکابزارهای بقای موجود زندهپیموزایدمداخله ی زیانبار انسانحس و ادراک قسمت نهماز تکامل تا مغز، از مغز تدانش، یک انسان را ناسازگنقشه مغزی هر فرد منحصر بهبا خدا باشچرا ویروس کرونای دلتا واذهن خود را مشغول هماهنگیتمایل زیاد به خوردن بستنمنابع انرژی از نفت و گاز زیر فشار کووید چه باید کرهوش عاطفی قسمت هفتمسردرد عروقی میگرنتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان باشژنها ، مغز و ارادهجنین مصنوعیاجزایی ناشناخته در شکل گپیشینیان انسان از هفت میمرز بین انسان و حیوان کجااساس انسان اندیشه و باور داروی جدید برای کاهش وزنچند روش ساده برای موفقیتفواید روزه داری متناوبرمز و رازهای ارتباط غیر کبازخورد یا فیدبکچسبیدن به خود، مانع بزرگ تنهاییمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و تکلم برخی بیماریهتاثیر تغذیه بر سلامت رواهوش، ژنتیکی است یا محیطیشکل های متفاوت پروتئین هاولین دروغکمردرد و علل آنجهان هوشمندحس و ادراک سی و هفتماختلالات عضلانی ژنتیکپروتئین های ساده ی ابتدامشاهده گر جدای از شیء مشااصفهان زیبادر میان تاریکی و روشناییبحثی درباره هوش و تفاوتهنوآوری ای شگفت انگیز دانفرگشت و تکامل تصادفی محض رویاها از مغز است یا ناخوهفت سین یادگاری از میراث تو تغییر و تحولیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر دشوار اکتشافتاثیر درجه حرارت بر عملکهدف از خلقت رسیدن به ابزاشادی، پاداش انجام وظیفهاین ایده که ذرات سیاهچالکودکان میتوانند ناقل بی جهان شگفت انگیزارتباط چاقی و کاهش قدرت بخواب سالم عامل سلامتی و یآن چیزی که ما جریان زمان مغز قلباعتماد به خوددر درمان بیماری مولتیپل برین نت به جای اینترنتنور درونفشار و قدرتروش مقابله مغز با محدودیهمیشه عسل با موم بخوریمتوهم فضای خالیآثار باستانی تمدن های قدمنشأ اطلاعات و آموخته ها سلولهای بنیادی مصنوعی درتاثیر رژیم گیاهخواری بر سلام تا روشناییتاثیر رژِیم غذایی بر میگوقتی پر از گل شدی خودت را صبور باشاکوییفلکسکار امروز را به فردا نیندجاودانگی مصنوعیاز فرد ایستا و متعصب بگذرخدا نور آسمان ها و زمین اآیا ما تنها موجودات زنده مغز انسان برای شادمانی طبه نادیدنی ایمان بیاوردرمان آرتروز با ورزش موضبرخی اصول سلامت کمرنکاتی در مورد تشنجقانون گذاری و تکاملریتوکسیمابهنر، پر کردن است نه فحش دتوسعه هوش مصنوعی قادر اسآشتی بهتر استمیوتونیک دیستروفیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغزواقعیت فیزیکی، تابعی از طلوع و حقیقتابداع دی ان ای بزرگترین دکریستال زمان(قسمت دوم)حقیقت قربانی نزاع بین بی از بحث های کنونی در ویروسدل به دریا بزنآیا انسان با مغز بزرگش اخمغز در تنهایی آسیب میبینبوزون هیگز چیستدرمان سرگیجه بدون داروبررسی بیماری التهابی رودنگاه من، نگاه تو و یا حقیقطار پیشرفتراه انسان شدن، راه رفتن وهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل مادی تا ابزار هوشماقیانوس نادانیما اکنون میدانیم فضا خالسیاره ابلهانتراشه ی بیولوژِیکواکسن کرونا ساخته شده توعلم و روحابزار بقا از نخستین همانگویید نوزده و ایمنی ساکتحمایت از طبیعتاز تکینگی تا مغز از مغز تدو سوی واقعیتآیا راهی برای رفع کم آبی نقش نگاه از پایین یا نگاهبیماری گیلن باره و بیماردرک تصویر و زبان های مخلتبعد از کروناچالش هوشیاری و اینکه چرا لزوم گذر انسان از حدها و رشد، رسیدن به یک هدف نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل شناخت انسان با کشفامیدواریماده، چیزی بیش از یک خلا ساخت شبکه عصبی مصنوعی با تصویر در هم تنیدگی کوانتعید نوروز مبارکابزار بقای موجود زنده از گذشته را دفن کنحس متفاوتاز تکینگی تا مغز از مغز تدژاوو یا آشناپندارینقش داروهاي مختلف معروف بیهوش کردن در جراحی و بیمچت جی پی تیدرد زانو همیشه نیاز به جرتقلید از روی طبیعتمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی هوشمند در خارج از زهوش مصنوعی تعاملیتاثیر نگاه و مشاهده ناظر اندوه در دنیا استیکی از علل محدودیت مغز اممخچه ، فراتر از حفظ تعادلسرنوشتتغییر الگوی رشد مغزی با زعضلانی که طی سخن گفتن چقدابزارهای بقای از نخستین پیموزایدمدارک ژنتیکی چگونه انسانحس و ادراک قسمت چهارماز تکامل تا مغز، از مغز تدائما بخواننقشه های مغزی جدید با جزیبا طبیعت بازی نکنچرا پس از بیدار شدن از خوذهن سالمتمایز یا کشف یگانگیمنابع بی نهایت انرژی در دزیرفون داروی ضد ام اسهوش عاطفی قسمت یازدهسرطان کمیت گراییتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان جدید از چه زمانی پاژنهای مشترک بین انسان و وجنگ هفتاد و دو ملت همه را حس و ادراک قسمت بیست و چهاحیای بینایی نسبی یک بیمپیشرفت های جدید علوم اعصمرز جدید جستجو و اکتشاف، استفاده از مغز، وزن را کمداروی جدید برای ای ال اسچندین ماده غذایی که ماننفیلمی بسیار جالب از تغییرمز گشایی از اتصالات مغزبازسازي مغز و نخاع چالشی نسبت ها در کیهانتنهایی رمز نوآوری استمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و شناخت حقیقت قسمت چتاثیر حرکات چشم بر امواج هیچ نقطه ای مرکزی تر از اشکل پنجم مادهاولین سلول مصنوعیکمردرد با پوشیدن کفش مناجهان هوشیارحس و ادراک- قسمت پنجاه و اختراع جدید اینترنت کوانپروتز چشممشاهده آینده از روی مشاهاصل بازخورددر مانهای کمر دردبحثی درباره احساسات متفانوار مغز مشاهده ی غیر مستفراموش کارها باهوش تر هسرویاهای پر رمز و حیرتی درهم نوع خواری در میان پیشیتو جهانی هستی که خودش را منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهر چیز با هر چیز دیگر در تشب سیاه سحر شوداین ابتدای تناقض هاستکودکان خود را مشابه خود تجهانی که نه با یک رخداد و ارتباط هوش ساختار مغز و ژخواب عامل دسته بندی و حفطآنچه ناشناخته است باید شمغز ما کوچکتر از نیم نقطهاعتماد به خوددر سال حدود 7 میلیون نفر برای یک زندگی معمولینوروفیبروماتوزفضا و ذهن بازروش های صرفه جویی در ایجاهمیشه، آنطور نیست که هستتوهم فضای خالی یا توهم فضآرامش و دانشمنشاء کوانتومی هوشیاری اآرامش و سکونمهمان ناخواندهسلاح و راهزنیتاثیر سلامت دستگاه گوارشوقتی تو از یاد گرفتن باز صبر لازمه ی پیروزی استاکسی توسین و تکامل پیش اکار با یگانگی و یکپارچگیجایی برای یاد گرفتن باقی از مخالفت بشنوخدا بخشنده است پس تو هم بآیا مصرف مولتی ویتامین همغز انسان رو به کوچک تر شبه هلال بنگردرمان ام اس(مولتیپل اسکلبرخی اطلاعات روانشناسی مچگونه مولکول های دی ان ایقانون جنگلریسدیپلام تنها داروی تایهوموارکتوس ها ممکن است دتوسعه برخی شغل ها با هوش آغاز فرایند دانستنمیگرن و پروتئین مرتبط با سوپاپ ها یا ترانزیستورهاتحریک عمقی مغز در آلزایمواقعیت چند سویهطلای سیاهابزار هوش در حال ارتقا ازکریستال زمان(قسمت سوم)حقیقت آنطور نیست که به نظاز تلسکوپ گالیله تا تلسکدلایلی که نشان میدهد ما بآیا احتمال دارد رویا از آمغز را از روی امواج بشناسبوزون هیگز جهان را از متلدرمان سرطان با امواج صوتبررسی سیستم تعادلی بدن انگاه مادی غیر علمی استقطره قطرهراه بی شکستهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل مداومالکترومغناطیس شنوایی و هما از اینجا نخواهیم رفتسیب یکسان و دیدگاه های متتربیت کودکان وظیفه ای مهواکسن آلزایمرعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهابزار بقا از نخستین همانگوش دادن بهتر از حرف زدنحوادث روزگار از جمله ویراز تکینگی تا مغز از مغز تدولت یا گروهکآیاما مقهور قوانین فیزیکنقش نظام غذایی در تکامل مبیماری آلزایمر، استیل کودرک حقیقت نردبان و مسیری بعد از کرونا دلخوشی بیهوچالش هوشیاری و اینکه چرا لزوم سازگاری قانون مجازاز گهواره تا گورهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل، نتیجه ی برنامه ریامیدواری و مغزماست مالیساخت شبکه عصبی با الفبای تصویر زیبا از سلولعامل کلیدی در کنترل کارآابزار بقای موجود زنده از گریه ی ابر، رمز طراوت باغحس چشایی و بویاییاز تکینگی تا مغز از مغز تدگرگونی های نژادی و تغیینقش درختان در تکاملبیهوشی در بیماران دچار انتایج نادانی و جهلدردهای سال گذشته فراموش تقلید از طبیعتمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی و داراییهوش مصنوعی در کامپیوترهاتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوه دردی را دوا نمیکندیافته های نوین علوم پرده مخچه ابزاري که وظیفه آن فسریع دویدن مهم نیستتغییر دیگران یا تغییر خوغم بی پایانابزارهای دفاعی و بقای موپیچیدگی های مغزمگسمروری بر تشنج و درمان هایحس و ادراک قسمت نوزدهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای مصرفی در ام اسنقشه با واقعیت متفاوت اسبالاترین هدف از دولتچرا ارتعاش بسیار مهم استتمدن قدیمی ای در جنوب ایرمنابع جدید انرژیزیرک ترین مردمهوش عاطفی قسمت پنجمسرعت فکر کردن چگونه استتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان خطرناکترین موجودژنهای هوش ، کدامندجنگ و تصور از جنگحس و ادراک قسمت بیست و یکاحیای بینایی نسبی یک بیمپیشرفت در عقل است یا ظواهمرزهای حقیقی یا مرزهای تاستفاده از نظریه ی تکامل داروی جدید برای دیابتچندجهانیفیروز نادریرمز پیشرفت تواضع است نه طبحتی علمی درباره تمایل بنسبت طلایی، نشانه ای به ستنبیه چقدر موثر استمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و شناخت حقیقت قسمت اتاثیر دوپامین و سروتونینهیچ چیز همیشگی نیستشکرگزار هر چیزی باش که دااوکرلیزوماب داروی جدید شکنفرانس تشنج هتل کوثر اصجهان های بسیار دیگرحس و ادراک- قسمت بیست و پادامه بحث تکامل چشمپروتز عصبی برای تکلممشاهدات آمیخته با اشتباهاصل در هم تنیدگی و جهانی در محل کار ارزش خودت را ببحثی درباره احساساتی غیرنوار مغز با توضیح دکتر فافراموشی همیشه هم بد نیسترویای شفافهمه چیز موج استتو جدای از کیهان نیستیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهر جا که جات میشه، جات نیشبیه سازی میلیون ها جهان اینکه به خاطرخودت زندگی کودکان را برای راه آماده جهانی که از یک منبع، تغذیارتباط پیوسته ی جهانخودآگاهی و هوشیاريآنچه واقعیت تصور میکنیم مغز مانند تلفن استاعتماد بی مورددر عید نوروز مراقب تصادف برای پیش بینی آینده مغز دنورون هاي مصنوعی می توانفضای قلب منبع نبوغ استروش هایی برای کم کردن اضطهمکاری یا رقابتتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)توهم چیستآرامش(سکوت) stillness و تکاپومهندسی ژنتیک در حال تلاش سلسله مباحث هوش مصنوعیتاثیر عصاره تغلیظ شده گیوقتی ریشه ها عمیقند از چیصبر و واقعیتاکسکاربازپین در درمان تشکارهای کوچک، بی ارزش نیسجایی خالی نیستاز نخستین همانند سازها تخدای رنگین کمانآیا مغز تا بزرگسالی توسعمغز انسان رو به کوچکتر شدبه کدامین گناه کشته شدنددرمان تومورهای مغزی با ابرخی بیماری ها که در آن بچگونه میتوان با قانون جنقانون جنگلریشه های مشترک همه ی موجوهورمون شیرساز یا پرولاکتتوصیه های سازمان بهداشت آغاز فصل سرما و دوباره تکمیگرن و خوابسوخت هیدروژنی پاکتداوم مهم است نه سرعتواقعیت چیستطوفان فقر و گرسنگی و بی سابزار بقا از نخستین همانکشف مکانیسم عصبی خوانش پحقیقت افراداز تلسکوپ گالیله تا تلسکدنیا فریب و سرگرمیآیا احتمال دارد رویا از آمغز زنان جوانتر از مغز مربی نهایت در میان مرزهادرمان ضایعات نخاعیبررسی علل کمر درد در میاننگاه محدود و تک جانبه، مشلمس کوانتومیرابطه تشنج و اوتیسمهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل چشمالکتروتاکسی(گرایش و حرکما اشیا را آنطور که هستندسیر آفرینش از روح تا مغز ترجمه ای ابتدایی از اسراواکسن ایرانی کرونا تولیدعلم به ما کمک میکند تا موابزار بقا از نخستین همانگوشه بیماری اتوزومال رسسحکمت الهی در پس همه چیزاز تکینگی تا مغز از مغز تدوچرخه در کاهش دردهای کمآگاهی فراتر از آگاهینقش نظریه تکامل در شناسابیماری الزایمردرک دیگرانبعد از کرونا دلخوشی بیهوچالش کمبود اندام برای پیلزوم سازگاری قانون مجازازمین در برابر عظمت کیهانهوش مصنوعی از عروسک بازی تکثیر سلول در برابر توقف امیدی به این سوی قبر نیستوراپامیل در بارداریماست مالی با هوش انسانیساختن آیندهتصویر زیبای اصفهانعادت همیشه خوب نیستابزار بقای موجود زنده از گربه شرودینگر و تاثیر مشحس و ادراک (قسمت اول )از تکینگی تا مغز از مغز تدانش قدرت استنقش ذهن و شناخت در حوادث بیوگرافینجات در راستگوییدردی که سالهاست درمان نشتقویت استخوان در گرو تغذمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی بی دودهوش مصنوعی در تفکر خلاق اتاثیر نگاه انسان بر رفتااندوهگین نباش اگر درب یا یاد گرفتن مداوممخچه تاثیر گذار بر حافظهسریعترین کامپیوتر موجودتغییر دادن ژنها آیا روزی غم بی پایانابعاد و نیازهای تکاملیپیچیدگی های مغزی در درک زمرکز هوشیاری، روح یا بدن حس و ادراک قسمت هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای ام اسنقص های سیستمی ایمنیباهوش ترین و با کیفیت تریچرا بیماری های تخریبی مغتمدن پیشرفته ی پیشینیانمناطق خاص زبان در مغززیست شناسی کل در جزء فراکهوش عاطفی قسمت اولسطح آگاهی، رخدادهای زندگتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان عامل توقف رشد مغزژنهای حاکم بر انسان و انسجنگ داده هاحس و ادراک قسمت بیست و دواحتیاط در ورزش زانو در خاپیشرفت ذهن در خلاقیت استمزایای شکلات تلخ برای سلاستفاده از هوش مصنوعی در داروی جدید ضد میگرننه ناامیدی بلکه ارتقافیزیک مولکولها و ذرات در رمز بقای جهش ژنتیکیبحث درباره پیدایش و منشا نشانه های گذشته در کیهان تهدیدهای هوش مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و شناخت حقیقت قسمت دتاثیر دپاکین بر بیماری مهیچ چیز، چقدر حقیقی استشکست حتمیايندگان چگونه خواهند دیدکنگره بین المللی سردرد دجهان هایی در جهان دیگرحس و ادراک- قسمت شصت و چهاداراوون تنها داروی تاییپرورش مغز مینیاتوری انسامطالبه ی حق خوداصل علت و تاثیردر چه مرحله ای از خواب ، ربخش فراموش شده ی حافظهنوار مغز ترجمه رخدادهای فراموشی و مسیر روحانیروان سالمهمه چیز و هیچ چیزتو دی ان ای خاص ميتوکندريمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهر حرکت خمیده می شود و هر شبیه سازی سیستم های کواناینکه خانواده ات سالم باکوری گذرای ناشی از موبایجهانی در ذهنارتباط انسانی، محدود به خودآگاهی و هوشیاريآنچه حس می کنیم، نتیجه ی مغز مادران و کودکان در زماعتیاد و تلاش های درمانی درمان نگهدارنده ی اعتیادبرای اولین بار دانشمنداننورون های ردیاب حافظهقفس ذهنروش هایی برای جلوگیری از همانند سازی در انسانهمجوشی هسته ای، انرژِی بتوهم و خیالآزمون تجربی، راهی برای رمهندسی بدنسلطان جنگل یا صاحب ملکوتتاریک ترین بخش شبویتنام نوعی کرونا ویروس صبر بسیار بایداگر فقط مردم میفهمیدند ککارهایی بیش از طراحی و گپجاذبهاز نخستین همانند سازها تخدایی که ساخته ی ذهن بشر آیا همه جنایت ها نتیجه بیمغز ایندگان چگونه استبه امید روزهای بهتردرمان تشنجبرخی بیماری های خاص که بدچگونه مغز ما، موسیقی را پقانونمندی و محدودیت عالمریشه های مشترک حیاتهوش فوق العاده، هر فرد استوصیه های غیر دارویی در سآغاز مبهم آفرینشمیگرن و روزه داریسودمندی موجودات ابزی بر تداخل مرزها و صفات با بینواقعیت چیستطوفان زیباییابزار بقا از نخستین همانکشف مکانیسمی پیچیده در بحقیقت انساناز تکنیکی تا مغز از مغز تدنیا مکانی بسیار اسرارآمآیا برای تولید مثل همیشه مغزهای کوچک بی احساسبی هیچ می ایی و بی هیچ میردرمانهای بیماری پارکینسبرطرف کردن خشونت را از خانگاه کلی نگرلووفلوکساسینرادیوی مغز و تنظیم فرکانهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل و ارتقای نگاه تا عمالکترودهای کاشتنیما به جهان های متفاوت خودسیستم تخلیه ی مغز بینشی نترس و آرمان هاواکسن اسپایکوژنعلم بدون توقفابزار بقا از نخستین همانگوشت خواری یا گیاه خواریحافظه میتواند بزرگترین داز تکینگی تا مغز از مغز تدوچرخه سواری ورزشی سبک و نقش هورمون های تیروئید دبیماری ای شبیه آلزایمر و درک درست از خود و هوشیاریتفکر قبل از کارچالش دیدگاه های سنتی در بلزوم عدم وابستگی به گوگل زمین زیر خلیج فارس تمدنی هوش مصنوعی از عروسک بازی تأثیر نیکوتین سیگار بر مامیدی تازه در درمان سرطاورزش هوازی مرتب خیلی به قماشین دانشساختن آینده، بهترین روش تصویربرداری فضاپیمای آمعادت کن خوب حرف بزنیابزار بقای موجود زنده از گزیده ای از وبینار یا کنفحس و ادراک (قسمت دوم )از تکینگی تا مغز از مغز تدانش محدود به ابعاد چهارنقش روی و منیزیم در سلامتبیوگرافینخاع ما تا پایین ستون فقردرس گرفتن از شکست هاتقویت حافظه یا هوش مصنوعمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی در جمع مواردی را برهوش مصنوعی در خدمت خلق وحتاثیر ویتامین دی بر بیمااندام حسی، درک از بخش هاییاد بگیر فراموش کنیمخاطب قرار دادن مردم، کاسرگیجه از شایعترین اختلاتغییر زودتر اتصالات مغزیغیرقابل دیدن کردن مادهابعاد اضافه ی کیهانپیوند قلب خوک، به فرد دچامرکز حافظه کجاستحس و ادراک قسمت هفدهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای تغییر دهنده ی سینقص در تشخیص هیجانات عامذهت را روی چیزهای مفید متباور و کیهان شناسیچرا حیوانات سخن نمی گوینتمدن بشری و مغز اخلاقیمناطق خاصی از مغز در جستجزیست شناسی باور حقیقت یا هوش عاطفی قسمت دهمسعی کن به حدی محدود نشویتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در هم تنیده و متصکفش و کتابجنبه های موجی واقعیتحس و ادراک قسمت بیست و سواحتیاط در تعویض داروهاپیشرفتی مستقل از ابزار همسمومیت دانش آموزان بی گاستفاده از انرژی خلاداروی جدید ضد الزایمرنه به اعدامفیزیک هوشیاریرمز جهانبحثي درباره هوش و تفاوتهنشانه های پروردگار در جهتو یک معجزه ایمنبع هوشیاری کجاست قسمت53زبان و شناخت حقیقت قسمت ستاثیر داروهای ضد التهاب هیچ وقت خودت را محدود به شگفت نیست من عاشق تو باشمايا اراده آزاد توهم است یکنگره بین المللی سردرد دجهان یکپارچهحساسیت روانی متفاوتادب برخورد با دیگرانپرکاری تیروئیدمطالبی در مورد تشنجاصل عدم قطعیت از کوانتوم در ناامیدی بسی امید استبخش های تنظیمی ژنومنوار مغز در فراموشی هافراموشی آرمانروبات ها قول میدهندهمه چیز کهنه میشودتو در میانه ی جهان نیستی منبع هوشیاری کجاست؟(قسمسفرنامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهرچیز با یک تاب تبدیل به شبکه های مصنوعی مغز به دراینترنت بدون فیلتر ماهواکی غایب شدی تا نیازمند دلجهان، تصادفی نیستارتباط از بالا به پایین مخودت را از اندیشه هایت حفآنها نمیخواهند دیگران رامغز چون ابزار هوش است دلیاعتیاد را به دور بیندازدرمان نابینایان آیا ممکنبرای تمدن سازی، باید در بنوروپلاستیسیتی چیستقفس را بشکنروش هایی ساده برای کاهش اروش جدید تولید برقهمراه سختی، اسانی هستتوهم وجودآزمون ذهنی گربه ی شرودینمهربانی، شرط موفقیتسم زنبور ، کلیدی برای وارتاریکی من و تو و گرد و غباویتامین E برای فعالیت صحصد قدح، نفتاده بشکستاگر میدانی مصیبت بزرگتر کاربرد روباتهای ريزنانوجاذبه و نقش آن در شکلگیریاز نخستین همانند سازها تخدایا جز تو که را دارمآیا هوش مصنوعی می تواند نمغز ابزار بقای برتر مادیبه بالا بر ستارگان نگاه کدرمان جدید ALSبرخی توجهات در ببمار پارچگونه مغز پیش انسان یا همقارچ بی مغز در خدمت موجودرژیم های غذایی و نقش مهم هوش مصنوعی می تواند بر احتوصیه هایی در مصرف ماهیإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَمیگرن سردردی ژنتیکی که بسی و سه پل اصفهانترقی واقعی یا شعار ترقیواقعیت های متفاوتطولانی ترین شبابزار بقا از نخستین همانکشف ارتباط جدیدی از ارتبحقیقت اشیااز تکینگی تا مغز و از مغز دنیای شگفت انگیز کوانتومآیا بزرگ شدن مغز فقط در دمغز، فقط گیرندهبی ذهن و بی روحدرماندگی به دلیل عادت کربزرگ فکر کننگاه انسان محدود به ادرالوب فرونتال یا پیشانی مغراز تغییرهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل و ریشه ی مشترک خلقتالگو نداشتیمما با کمک مغز خود مختاريمسیستم تعادلی بدنتسلیم شدن از نورون شروع مواکسن اسپایکوژن ضد کروناعلم در حال توسعهابزار بقا از نخستین همانگیلگمش باستانی کیستحافظه های کاذباز تکینگی تا مغز از مغز تدوپامین قابل حل در آبنقش هورمون زنانه استروژنبیماری ای شبیه ام اس مولتدرک عمیق در حیواناتتفکر ترکیبی در هوش مصنوعچاالش ها در تعیین منبع هومقاومت به عوارض فشار خون زمان چیستهوش مصنوعی از عروسک بازی تأثیر نگاه انسان بر رفتاامگا سه عامل مهم سلامتورزش هوازی ، بهترین تمریمبانی ذهنی سیاه و سفیدساختار فراکتال وجود و ذهتصور ما ازمشکلات و واقعیعادت کردن به نعمتابزار بقای موجود زنده از گزارش یک مورد جالب لخته وحس و ادراک قسمت 67از تکینگی تا مغز از مغز تدانش بی نهایتنقش روزه داری در سالم و جبیان ژن های اسکیزوفرنی دنخستین تمدن بشریدست و پا زدن در سایه؟تقویت سیستم ایمنیمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی در سیاهچالههوش مصنوعی در خدمت خلق وحتاثیر ویروس کرونا بر مغز انرژی بی پایان در درون هریادگیری مهارت های جدید دمدل همه جانبه نگر ژنرالیتغییر عمودی سر انسان از پغرور و علمابعاد بالاترپیوند مغز و سر و چالشهای مرکز حافظه کجاستحس و ادراک قسمت هجدهماز تکامل تا مغز، از مغز تداروهای ضد بیماری ام اس ونقطه ی رسیدن به قلهذخیره ی شگفت انگیز اطلاعباید از انسان ترسیدچرا حجم مغز گونه انسان درتمدن زیر آبمنبع هوشیاری کجاست قسمت زیست، مرز افق رویداد هستهوش عاطفی قسمت دومشلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسانیت در برابر دیگرانکل اقیانوس در یک ذرهجنسیت و تفاوت های بیناییحس و ادراک قسمت بیستماحساس گذر سریعتر زمانپپوگستمسمومیت دانش آموزان، قمااستفاده از سلول های بنیاداروی سل سپتنه به اعدامفیزیک و هوشیاریرمز جهان خاصیت فراکتالبحثی جالب درباره محدودیتنشانه های بیداری روحیتو یک جهان در مغز خودت هسمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمزبان جانسوزتاثیر داروی ضد تشنج سدیم هیچ کاری نکردن به معنی چیشگفت انگیز بودن کیهانايا اراده آزاد توهم است یکنترل همجوشی هسته ای با هجهان یکپارچهخفاش کور و انسان بینا؟ادراک ما درک ارتعاشی است پرتوهای صادر شده از سیاهمطالعه ای بیان میکند اهداصل، روان و نفس استدر هم تنیدگی مرزها و بی مبخش بزرگی حس و ادراک ما انوار مغز در تشخیص بیماری فرایند پیچیده ی خونرسانیروبات های ریز در درمان بیهمه چیز در زمان مناسبتوقف؛ شکستآپومورفین در پارکینسونمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسفری به آغاز کیهانتاثیر درجه حرارت بر عملکهز ذره، یک دنیاستشبکیه های مصنوعیایندرالکیهان خود را طراحی میکندجهش های ژنتیکی مفید در ساارتباط بین هوش طبیعی و هوخودروهای هیدروژنیآنژیوگرافی از مغزمغز چگونه صداها را فیلتر اعداد بینهایت در دنیای مدرمان های اسرار آمیز در آبرای خودآگاه بودن تو باینوروز مبارکقله برای دیدن نه برای به نوروز یا روز پایانیقله سقوطروش صحبت کردن در حال تکامهمراهی میاستنی با برخی ستوهم وجودآزمون ذهنی گربه شرودینگرموفقیت هوش مصنوعی در امتسماگلوتید داروی کاهش دهنتاریکی و نورویتامین E در چه مواد غذایصدای بم با فرکانس پایین، اگر نیروی مغناطیس نباشد کاربرد روباتهای ريز، در جبران از دست رفته هااز نخستین همانند سازها تخرما منبع بسیار خوب آنتی آیا هوش مصنوعی زندگی بشرمغز ابزار برتر بقابه بالاتر از ماده بیندیشدرمان جدید میگرن با انتی برخی توصیه ها برای واکسیچگونه هموساپينس بر زمین قبل از آغازرژیم های غذایی و نقش مهم هوش مصنوعی و کشف زبان هایتوضیحی ساده در مورد هوش مافت فشار خون ناگهانی در ومیگرن شدید قابل درمان اسسیلی محکم محیط زیست بر انتروس جریان انرژیواقعیت و مجازطی یکصد هزار سال اخیر هرچابزار بقا از نخستین همانکشف جمجمه ای درکوه ایرهوحقیقت تنها چیزی است که شااز تکینگی تا مغز از مغز تدنیایی پر از سیاهچاله آیا تکامل و تغییرات ژنتیمغزتان را در جوانی سیم کشبی سوادی در قرن 21درها بسته نیستبزرگ شدن مغز محدود به دورنگاه از بیرون مجموعهلوتیراستامراست دستی و چپ دستیهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل ابزار هوش ، راه پر الگو و عادت را بشکن و در اما بخشی از این جهان مرتبطسیستم دفاعی بدن علیه مغز تست نوار عصب و عضلهواکسن دیگر کرونا ساخته شعلم راهی برای اندیشیدن اابزار بقا از نخستین همانگیاه بی عقل به سوی نور میحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تدورترین نقطه ی قابل مشاهنقش ویتامین K در ترمیم اسبیماری اسپینال ماسکولار درگیری قلب در بیماری ویرتفکر خلا ق در برابر توهم نابینایی در نتیجه ی گوشی مقایسه رقابت و همکاریزمان و مکان، ابعاد کیهان هوش مصنوعی از عروسک بازی تأثیر شیرینی های حاوی لواما شما از دید خفاش کور هورزش و میگرنمباحث مهم حس و ادراکساختار شبکه های مغزی ثابتصور از زمان و مکانعادت بد را ترک کنابزار بقای موجود زنده از گشایش دروازه جدیدی از طرحس و ادراک قسمت 74از تکینگی تا مغز- از مغز دانشمندان موفق به بازگردنقش رژیم غذایی بر رشد و ابیان حقیقتنخستین تصویر از سیاهچالهدست کردن در گوشتلقین اطلاعات و حافظهمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی زمینی امروز بیش از هوش مصنوعی درمانگر کامپیتاثیر ژنها بر اختلالات خانرژی تاریکیادگیری هوش مصنوعی، عمیقمدل هولوگرافیک ژنرالیزهتغییرات منطقه بویایی مغزغربال در زندگیاتفاق و تصادفپیوند اندام از حیوانات بمرکز خنده در کجای مغز استحس و ادراک قسمت هشتماز تکامل تا مغز، از مغز تداروی فامپیریدین یا نورلنقطه ای بود و دگر هیچ نبوذره ی معین یا ابری از الکبابا زود بیاچرا خشونت و تعصبتمدنی قدیمی در شمال خلیج منبع هوشیاری کجاست قسمت زاویه نگاه ها یکسان نیستهوش عاطفی قسمت سومشلیک فراموشیتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان، گونه ای پر از تضادکلمات بلند نه صدای بلندجنسیت و تفاوت های بیناییحس و ادراک قسمت دهماحساسات کاذبپایان، یک آغاز استمسیر دشوار تکامل و ارتقااستفاده از سلول های بنیاداروی ضد چاقینه بدبخت بلکه نادانفیزیک آگاهیرنگ کردن، حقیقت نیستبحثی در مورد نقش ویتامين نظام مثبت زندگیتو کجای جهانیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان ریشه هایی شناختی استاثیر درجه حرارت بر مغزهیچ کس مانند تو نگاه نمیکشگفت زده و حیران باشای نعمت من در زندگیمکنترل جاذبهجهان کنونی و مغز بزرگتریخفاش با شیوع همه گیری جدیپرتوزایی از جسم سیاهمعماری، هندسه ی قابل مشااصلاح خطا با رفتن بر مسیردر هم تنیدگی کوانتومیبخش بزرگتر کیهان ناشناختنوار مغزی روشی مهم در تشخفرایند تکامل و دشواری هاروبات کیانهمه چیز در زمان کنونی استتولید مولکول جدید توسط هآپومورفین در پارکینسونمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسقوط درون جاذبه ای خاص، چتاثیر درجه حرارت بر عملکهزینه ای که برای اندیشیدشباهت مغز و کیهانایا کوچک شدن مغزانسان الکیهانِ هوشیارِ در حال یاجهش های ژنتیکی غیر تصادفارتباط شگفت مغز انسان و فخورشید مصنوعیآنان که در قله اند هرگز خمغز ناتوان از توجیه پیدابقا با سازگارترین فرد اسدرمان های بیماری آلزایمربرای رشد، باید از مسیر خطدرمان های بیماری اس ام ایبرای زندگی سالم، یافتن تنورالژیقلب های سادهروشهای نو در درمان دیسک بهمراهی نوعی سردرد میگرنیتوهم بی خداییآزادی عقیده، آرمانی که تموفقیت در تفکر استسندرم کووید طولانیتاریکی خواهد ترسیدویتامین کاصرع و درمان های آناگر نعمت فراموشی نبود بسکاش شرف اجباری بود یا حتیجدا کردن ناخالصی هااز نشانه ها و آثار درک شدخسته نباشی باباآیا هوش ارثی دریافتی از پمغز از بسیاری حقایق می گربه جای محکوم کردن دیگران درمان جدید کنترل مولتیپلبرخی درمان های Spinal Muscular Atچگونه هوشیاری خود را توسقبل از انفجار بزرگرژیم ضد التهابیهوش مصنوعی یا حماقت طبیعتیوتیکسن داروی ضد جنونافت هوشیاری به دنبال کاهمیدان مغناطيسي زمین بشر سینوریپا داروی ترکیبی ضدتری فلوپرازینواقعیت و انعکاسطبیعت موجی جهانابزار بقا از نخستین همانکشف جدید تلسکوپ جیمز وبحقیقت خواب و رویااز تکینگی تا مغز از مغز تدنیا، هیچ استآیا جنین انسان، هوشمندی مغزتان را در جوانی سیمکشبی شرمیدرهای اسرارآمیز و پوشیدهبزرگ شدن تقریبا ناگهانی نگاه از دور و نگاه از نزدلوزالمعده(پانکراس)مصنوعرجزخوانی هایی که امروز بهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل تکنولوژیالگوی بنیادین و هوشیاریما تحت کنترل ژنها هستیم یسکوت و نیستیتست آر ان اس دز میاستنی گواکسن دیگری ضد کرونا از دعلم ساختن برج های چرخانابزار بقا از نخستین همانگیاه خواری و گوشت خوار کدحافظه و اطلاعات در کجاست از تکینگی تا مغز از مغز تديدن با چشم بسته در خواب نقش ژنتیک در درمان اختلابیماری اضطراب عمومیدرگیری مغز در بیماری کویتفاوت مغز انسان و میمون هناتوانی از درمان برخی ویمقابله ی منطقی با اعتراضزمان و گذر آن سریع استهوش مصنوعی از عروسک بازی تئوری تکامل امروز در درمامروز دانش ژنتیک هیچ ابهورزش بهترین درمان بیش فعمبتکران خودشکوفاسادیسم یا لذت از آزار دادتصادف یا قوانین ناشناختهعادت دادن مغز بر تفکرابزار بقای موجود زنده از پل جویی اصفهانحس و ادراک قسمت 75از تکینگی تا مغز- از مغز دانشمندان نورون مصنوعی سنقش رژیم غذایی در رشد و ابیداری و خواب کدام بهتر انخستین روبات های زنده ی جدست آسمانتلاش ها برای کشف منابع جدمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی زودگذرهوش مصنوعی درخدمت خلق وحسرگردانیتاثیر کلام در آیات کلام بانرژی تاریک که ما نمی تویادگرفتن، آغاز حرکت است مدل هولوگرافیک تعمیم یافتغییرات مغز پس از 40 سالگیمقالاتاتوبان اطلاعات و پلِ بینپیوند اندام حیوانات به امرگ چیستحس و ادراک قسمت هشتاد و ناز تکامل تا مغز، از مغز تداروی لیراگلوتیدنقطه بی بازگشتALS نگاهی کامل بر بیماری وذرات کوانتومی زیر اتمی قباد و موجچرا در مغز انسان، فرورفتتمرکز و مدیتیشنمنبع هوشیاری کجاست قسمت زاوسکا درمان گوشرهوش عاطفی قسمت ششمشنا در ابهای گرم جنوب نیاتاثیر گیاه خواری بر رشد وانعطاف پذیری مکانیسمی علکلوزاپین داروی ضد جنونجهل مقدسحس و ادراک قسمت دوازدهماخلاق و علوم اعصابپاکسازی مغزمسئول صیانت از عقیده کیساستفاده از سلول های بنیاداروی ضد چاقینه جنگ و نه خونریزیفیزیکدانان ماشینی برای ترنگین کمانبحثی در مورد نقش کلسیم و نظریه ی تکامل در درمان بیتو کز محنت دیگران بی غمیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان شناسی مدرن در سطح سلتاثیر درجه حرارت بر عملکهیچ کس حقیقت را درون مغز شگفتی های نقشه ی ژنتیکیای همه ی وجود منکندر در بیماریهای التهابجهان کاملی در اطراف ما پرخلا، حقیقی نیستپرسش و چستجو همیشه باقی امعنی روزهاصول انجام برخی نرمش ها ددر هم تنیدگی کوانتومی و پبخش دیگری در وجود انسان هنوار مغز، مفید و بی خطرفرایند حذف برخی اجزای مغروح و آب حیاتهمه چیز، ثبت می شودتولید مثل اولین ربات های آب زندگی است قسمت چهارممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسلول های مغزی عامل پارکیتاثیر درجه حرارت بر عملکهزینه سنگین انسان در ازاشباهت مغز با کیهان مادیایا این جمله درست است کسیکیست هیداتید مغزجهش های بیماری زا، معمولارتباط شگفت انگیز مغز انخوش قلبی و مهربانیآنزیم تولید انرژی در سلومغز و قلب در جنین موش مصنبقا در ازای بیماریدرمان های جدید ALSبرخی ملاحظات در تشنج های نوسانات کوانتومی منبع ماقلب و عقلروشهای شناسایی قدرت شنواهندسه ی پایه ایتوهم تنهاییآزار دیگری، آزار خود استمولکول ضد پیریسندرم گیلن باره به دنبال تاریخ همه چیز را ثبت کردهویتامین کا و استخوانضایعه ی شبکه لومبوساکرالاگر نعمت فراموشی نبود بسکتاب گران و پرهزینه شد ولجدایی خطای حسی استاز نظر علم اعصاب یا نرووسخطا در محاسبات چیزی کاملآیا هوش سریعی که بدون احسمغز به تنهایی برای فرهنگ به خوبی های دیگران فکرکندرمان جدید ام اسبرخی روش های تربیتی کودکچگونه واکسن کرونا را توزقبرستان ها با بوی شجاعترژیم غذایی حاوی تخم مرغ وهوش مصنوعی گوگل به کمک تشتیک و اختلال حرکتیافتخار انسانمیدان های مغناطیسی قابل سیگار عامل افزایش مرگ ومتری فلوپرازینواقعیت تقویت شدهطبیعت بر اساس هماهنگیابزار بقا از نخستین همانکشتن عقیده ممکن نیستحقیقت در علم، هرگز نهایی از تکینگی تا مغز از مغز تدندان ها را مسواک بزنید تآیا جهان ذهن و افکار ما ممغط یک گیرنده استبی عدالتی در توزیع واکسن درون قفس یا بیرون از آنبزرگترین خطایی که مردم منگاه از درون قفس یا بیرونلیروپریم داروی ترکیبی ضدرحم مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل جریان همیشگی خلقتالگوبرداری از طبیعتمانند آب باشسکوت، پر از صداتشنچ پانایوتوپولوس تشنج واکسن سرطانعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین همانگیرنده باید سازگار با پیحافظه و اطلاعات در کجاستاز تکینگی تا مغز از مغز تدی متیل فومارات(زادیوا)(نقش گرمایش آب و هوا در همبیماری بیش فعالیدرگیری مغز در بیماران مبتفاوت ها و تمایزها کلید بناتوانی در شناسایی چهره مقابله با کرونا با علم اسزمان و صبرهوش مصنوعی از عروسک تا کمتئوری تکامل در پیشگیری و انفجار و توقف تکاملی نشاورزش در کمر دردمتواضع باشسازگاری با محیط بین اجزاتضادهای علمیعارضه جدید ویروس کرونا سابزار بقای موجود زنده از پل خواجو اصفهانحس و ادراک قسمت 78از تکینگی تا مغز- از مغزتدانشمندان یک فرضیه رادیکنقش زنجبیل در جلوگیری از بیست تمرین ساده برای جلونرمش های مفید برای درد زادست بالای دستتلاش های جدید در ALSمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی سلول در بدن، جدای اهوش مصنوعی ساخته هوش طبیسربازان ما محققا غلبه می تاثیر کپسول نوروهرب بر نانرژی خلا ممکن استیادآوری خواب و رویاتغییرات آب و هوایی که به تاثیر ویتامین دی بر بیمااتوسوکسیمایدپیوند سر آیا ممکن استمرگ و میر پنهانحس و ادراک قسمت هشتاد و شاز خود رها شوداروی تشنجی درباردارینمیتوان با بیرون انداختنفقر داده ها در هوش مصنوعیذرات کوانتومی زیر اتمی قباد غرور و سر پر از نخوت وچرا ذرات بنیادی معمولاً تمرکز بر هدفمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان فرایند تکاملی برای هوش عاطفی بیشتر در زنانشناخت و معرفت، و نقش آن دتاثیر گیاه خواری بر رشد واهرام مصر از شگفتی های جهکلید نزدیک و نگاه تو بر فجهان فراکتالحس و ادراک قسمت سوماخلاق پایه تکامل و فرهنگپارادوکس ها در علممسئولیت جدیداستفاده از سلول های بنیاداروی ضد تشنج با قابليت تچه زیاد است بر من که در ایفال نیکورهبر حقیقیبحثی در مورد حقیقت فضا و نظریه ی تکامل در درمان بیتو پیچیده ترین تکنولوژی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان شناسی نوین نیازمند تاثیر درجه حرارت بر عملکهیچ اندر هیچشگفتی های زنبور عسلای آنکه نامش درمان و یادشکندر علیه سرطانجهان پیوستهادغام میان گونه های مختلخلا، خالی نیستپرسشگری نامحدودمعادله ها فقط بخش خسته کناصول توسعه ی یک ذهن کاملدر هم تنیدگی کوانتومی و دبخشیدن دیگران یعنی آرامشنوار مغز، ترجمه ی فعالیت فراتر از دیوارهای باورروح در جهانی دیگر استهمه ی سردردها بی خطر نیستتولید یا دریافت علمآب زندگی است قسمت هفتممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسلول های بنیادیتاثیر درجه حرارت بر عملکهزاران سال چشم های بینا وشباهت های ریشه ای چند بیمایا ابزار هوشمندی یا مغز کیست کلوئید بطن سومجهش تمدنی عجیب و شگفت انسارتباط شگفت انگیز مغز انخوش خیالی و خوش بینیآواز خواندن در قفس، نشانمغز و اخلاقبقای حقیقی در دور ماندن ابلندی در ذهن ما درک بلندیدرمان های جدید میگرنبرخی مرزهای اخلاق و علوم نوشیدن چای برای مغز مفید قلب یا مغزروشی برای بهبود هوش عاطفهندسه ی رایج کیهانتوهم جداییآسيب میکروواسکولاریا آسمولتیپل اسکلروز در زنان سندرم پیریفورمیستاریخ، اصیل نیست و ساخته ویتامین کا در سبزیجاتضایعه ی عروقی مخچهاگر با مطالعه فیزیک کوانکتاب زیست شناسی باورجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزخطا در محاسبات چیزی کاملآیا هشیاری کوانتومی وجودمغز بیش از آنچه تصور میشوبه خودت مغرور نشودرمان جدید ای ال اس، توفربرخی سلولهای عصبی در تلاچگونه آن شکری که می خوریمقدم زدن و حرکت دید را تغیرژیم غذایی سالم و ضد التههوش مصنوعی گوگل به کمک تشتیکاگرلور داروی ضد انعقاافراد آغاز حرکت خودشان رمیدان های کوانتومی خلاسیاهچاله هاترک امروزواقعیت خلا و وجود و درک مطعمه ی شبکه های ارتباط اجابزار بقا از نخستین همانگل خاردار، زیباستحقیقت راستین انسان علم باز تکینگی تا مغز از مغز تده روش موفقیتآیا جهش های ژنتیکی، ویرونفرت، اسیب به خود استبیمار 101 ساله، مبتلا به سدرون آشفته ی تو و ظاهر خنبزرگترین درد از درون است نگاه از درون مجموعه با نگلیس دگرامفتامین یا ویاسرحم مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل داروینی هنوز در حاالتهاب شریان تمپورالماه رجبسکته مغزیتشنج چیستواکسن سرطانعلایم کمبود ویتامین E را ابزار بقا از نخستین همانگالکانزوماب، دارویی جدیحافظه ی هوش مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تدین اجبارینقش پیش زمینه ها و اراده بیماری تی تی پیدرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت ها را به رسمیت بشنانادیدنی ها واقعی هستندملاحظه های اخلاقی دربارهزمان واقعیت است یا توهمهوش مصنوعی از عروسک تا کمتئوری جدید، ویران کردن گانقراض را انتخاب نکنیدوزن حقیقی معرفت و شناختمجموعه های پر سلولی بدن مستم با شعار قانون بدترین تظاهر خوابیده ی مادهعدم توقف تکامل در یک انداابزار بقای موجود زنده از پلاسمای غالبحس و ادراک قسمت 82از تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان ژنی از مغز انسنقش زبان در سلطه و قدرت ابیش از نیمی از موارد انتقنرمش های مفید در سرگیجهدستورالعمل مرکز کنترل بیتلاش های جدید در درمان فرمنابع انرژی از نفت و گاز زندگی، مدیریت انرژیهوش مصنوعی، اتفاقات و تحسردرد میگرنتاثیر کپسول نوروهرب بر تانرژِی برای ایجاد اضطرابیاری خدا نزدیک استتغییرات تکاملی سر انسان صفحه اصلیاتصال مغز و کامپیوترپیوند سر، یکی از راه حلهامرگ و میر بسیار بالای ناشحس و ادراک قسمت پنجماز درخواست ها جدا شوداروی جدید ALSنمیتوان بر سیاه سیاه نوشفلج نخاعی با الکترودهای ذرات کوانتومی زیر اتمی قبار مغز بر دو استخوانچراروياها را به یاد نمی آتمرکز بر امروزمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان متغیرهوش عاطفی در زنان بیشتر اشناخت حقیقت یا آرزوهای گتاثیر گیاه خواری بر رشد واولویت بندی ها کجاستکلام و زبان، گنجینه ای بسجهان قابل مشاهده بخش کوچحس و ادراک قسمت سی و هشتماختلاف خانوادگی را حل کنپاسخ گیاهان در زمان خوردمسئولیت در برابر محیط زیاستفاده از سلول های بنیاداروی ضد تشنج با قابليت تنه عدم مطلق بلکه عدم با قفاکسیبتروی و منیزیم در تقویت استنظریه ی تکامل در درمان بیتو آرامش و صلحیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان، نشان دهنده ی سخنگو تاثیر درجه حرارت بر عملکهیچگاه از فشار و شکست نترشانس یا نتیجه ی تلاشایمپلانت مغزیکوچ از محیط نامناسبجهان پیوستهادغام دو حیطه علوم مغز و خلاصه ای از مطالب همایش مآلودگی هوا چالش قرن جدیدمعجزه های هر روزهاصول سلامت کمردر هر سوراخی سر نکنبخشش، عقلانی یا غیر عاقلنوار عصب و عضلهفرد موفقروح رهاییهمه جا خیر بکارتولید پاک و فراوان انرژیآب زندگی است قسمت اولمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمسلول های بنیادی منابع و اتاثیر رو ح و روان بر جسمهستي مادي ای که ما کوچکترشباهت کیهان و مغزایا بیماری ام اس (مولتیپکپسول ژری لاکتجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتباط غیرکلامی بین انساخوشبختی چیستآینه در اینهمغز و اخلاقآیندهمغز و سیر تکامل ان دلیلی بلوغ چیستدرمان های جدید در بیماری برخی نکات از گاید لاین پرنوعی سکته مغزی ، وحشتناک قلب دروازه ی ارتباطروشی جدید در درمان قطع نخهندسه بنیادینتوهم جدایی و توهم علمآسیب ها ناشی از آلودگی هومواد کوانتومی جدید، ممکنسندرم پیریفورمیستازه های اسکیزوفرنی(جنوویتامین بی 12 در درمان دردضایعات در عصب زیر زبانیاگر تلاش انسان امروز براکتاب طبیعت در قالب هندسهجریان انرژی در سیستم های از نظر علم اعصاب اراده آزخطای ادراک کارماآیا واکنش های یاد گرفته ومغز برای فراموشی بیشتر کبه دنبال رستگاری باشدرمان جدید سرطانبرخی سيناپسها طی تکامل و چگونه انتظارات بر ادراک قدرت مردمرژیم غذایی ضد التهابیهوش مصنوعی الفاگوتیروفیبان موثر در سکته ی افراد بی دلیل دوستدار تو میدان بنیادین اطلاعاتسیاهچاله های فضایی منابعترکیب آمار و ژنتیکوالزارتان داروی ضد فشار ظهور امواج مغزی در مغز مصابزار بقا از نخستین همانگل درون گلدانحقیقت غیر فیزیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تدهن، بزرگترین سرمایهآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجنقاشی هایی با بوی گذشته یبیمار مرکز تنفس سلولیدروغ نگو به خصوص به خودتبسیاری از مجرمان، خودشاننگاه حقیقی نگاه به درون الا اکراه فی الدینرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل داروینی هنوز در حاامواجی که به وسیله ی ماشیماپروتیلینسال سیزده ماههتشنج و حرکات شبه تشنجی قاواکسن ضد اعتیادعلائم عصبی آلزایمر، با اابزار بقا از نخستین همانگام کوچک ولی تاثیرگذارحافظه انسان و حافظه ی هوشاز تکینگی تا مغز از مغز تدین، اجباری نیستنقش آتش در رسیدن انسان بهبیماری دویکدرگیری مغزی در سندرم کووتفاوت های بین زن و مرد فقنادانی در قرن بیست و یکم،ملاحظات بیهوشی قبل از جرزمان پلانکهوش مصنوعی از عروسک تا کمتا 20 سال آینده مغز شما به انواع سکته های مغزیوزوز گوشمجرم، گاهی قربانی استستم، بی پاسخ نیستتظاهری از ماده است که بیدعدم درکابزار بقای موجود زنده از پمبرولیزوماب در بیماری چحس و ادراک قسمت 87از تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان پاسخ کوانتومی نقش زبان در سلطه و قدرت ابیشتر کمردردها نیازی به نرمش های موثر در کمردرددغدغه نتیجه ی نادانی استتلاش های جدید در درمان سرمنابع انرژی از نفت و گاز زندان ذهنیهوش احساسیسردرد میگرن در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولینژن همه چیز نیستتغذیه بر ژنها تاثیر داردسوالات پزشکیاثر مضر مصرف طولانی مدت رپیوندهای پیچیده با تغییرمرگ و سوال از قاتلحس و ادراک قسمت پنجاهاز روده تا مغزداروی جدید s3 در درمان ام نمای موفقیتفلج بل، فلجی ترسناک که آنرفلکس وتری با توضیح دکتر بار بزرگ ایستادن بر دو پاچراروياها را به یاد نمی آتمساح حد واسط میان مغز کومنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان مشترک ژنتیکی موجوداهوش عاطفی در زنان بیشتر اشناخت درون، شناخت بیرون؛تاثیر گیاهخواری بر رشد و اولین قدم شناخت نقص های خکلام، در تحولی شگفت آور بجهان موازی و حجاب هاحس و ادراک قسمت سی و ششماختلال خواب فرد را مستعد پختگی پس از چهل سالگي به مستند جهان متصلاستیفن هاوکینگ در مورد هداروی ضد تشنج توپیراماتنهایت معرفت و شناخت درک عفاجعه ی جهل مقدسرویا و واقعیتنظریه ی ریسمانتو افق رویداد جهان هستیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزبان، وسیله شناسایی محیطتاثیر درجه حرارت بر عملکهیپرپاراتیروئیدیسمشانس یا تلاشایمپلانت مغزی و کنترل دو کوچک شدن مغز از نئاندرتاجهان پر از چیزهای اسرار آارتقا و تکامل سنت آفرینش خلاصه ای از درمان های جدیآلودگی هوا و ویروس کرونامعجزه ی چشماضطراب و ترسدر والنتاین کتاب بدید همبدون پیر فلکنوار عصب و عضلهفرد یا اندیشهروزه داری متناوب، مغز را همیشه چیزی برای تنهایی دتولید اندام با چاپ سه بعدآب زندگی است قسمت دوممنبع هوشیاری در کجاست؟ قسلول های بدن تو پیر نیستنتاثیر روده بر مغزهستی ما پس از شروعی چگال شباهت زیاد بین سلول هاي عایا بدون زبان میتوانیم تکامپیوتر سایبورگجهشهای مفید و ذکاوتی که دارتروز یا خوردگی و التهاخوشبختی دور از رنج های مخانه ی تاریکآینده ی انسان در فراتر ازمغز کوانتومیبلعیدن ستاره توسط سیاهچادرمان های جدید سرطانبرخی نرمش ها برای درد زاننیکولا تسلاقلب روباتیکروشی جدید در درمان نابینهندسه در پایه ی همه ی واکتوهم جسمآسیب روانی شبکه های اجتمموجود بی مغزی که می تواندسندرم پای بی قرارتازه های بیماری پارکینسوویتامین بی هفدهضرورت زدودن افکاراگر خواهان پیروزی هستیکتاب، سفری به تاریخجریان انرژی در سیستم های از واقعیت امروز تا حقیقتخطای حسآیا یک، وجود داردمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟به زودی شبکه مغزی به جای درمان جدید سرطانبرداشت مغز ما از گذر زمانچگونه به سطح بالایی از هوقدرت و شناخت حقیقترژیم غذایی ضد دردهوش مصنوعی از عروسک های بتکنولوژی های جدید و حالتافزایش قدرت ادراکات و حسمیدازولام در درمان تشنج سیاهچاله ها، دارای پرتو ترکیب حیوان و انسانواکنش های ناخودآگاه و تقظرف باید پر شود چه با چرک ابزار بقا از نخستین همانگل زندگیحقیقت غیر قابل شناختاز تکینگی تا مغز از مغز تدو ویژگی انتزاع و قدرت تجآیا خداباوری محصول تکاملچقدر به چشم اعتماد کنیمبیماری لبر و نابینایی آندریای خدابسیاری از بیماری های جدینگاه دوبارهلاموژین داروی ضد اوتیسم؟رساناها و ابر رساناها و عهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل داروینی هنوز در حاامیوتروفیک لترال اسکلروماجرای جهل مقدسسانسور از روی قصد بسیاری تشنج عدم توازن بین نورون واکسن علیه سرطانعلت خواب آلودگی بعد از خوابزار بقا از نخستین همانگامی در درمان بیماریهای حباب های کیهانی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تدیوار همه اش توهم بودنقش انتخاب از طرف محیط، نبیماری دیستروفی میوتونیدرگیری اعصاب به علت میتوتفاوت های تکاملی در مغز ونازوکلسینممانتین یا آلزیکسا یا ابزمان به چه دلیل ایجاد میشهوش مصنوعی از عروسک تا کمتا بحر یفعل ما یشاانیس بی کسانوسواس، بیماری استمحل درک احساسات روحانیستون فقرات انسان دو پا جلتعویض دارو در تشنجعدالت برای من یا برای همهابزار بقای موجود زنده از پنج اکتشاف شگفت آور در موحس و ادراک قسمت چهلاز تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان اولین سلول مصننقش سجده بر عملکرد مغزبا هوش مصنوعی خودکار روبنرمشهای مهم برای تقویت عذهن ما از در هم شکستن منبتلاش های جدید شرکت نورالمنابع انرژی از نفت و گاز زونیسومایدهوش احساسیسردرد میگرنی در کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر سانسولین هوشمندژن همه چیز نیستثبت و دستکار ی حافظهپیامهای کاربراناثرات فشار روحی شدیدپیوندی که فراتر از امکانمرگ انتقال است یا نابود شحس و ادراک قسمت پنجاه و یاز سایه بگذرداروی جدید لنفوم و لوکمینمایش تک نفرهفلج خوابرفتار مانند بردهبار سنین ابزار هوشمندی اچراغ های متفاوت و نور یکستنفس هوازی و میتوکندریمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان چهار حرفی حیات زمینهوشمندی کیهانشناسایی تاریخچه ی تکاملیتاثیر انتخاب از طرف محیط اولین مورد PML به دنبال تککلرال هیدرات برای خوابانجهان ما میتواند به اندازحس و ادراک قسمت سیزدهماختلال در شناسایی حروف و پدیده خاموش روشن در پارکمشکل از کجاستاستیفن هاوکینگ در تفسیر داروی ضد جنون در درمان تیبحثی در مورد عملکرد لوب فنهایت در بی نهایتفاصله ها در مکانیک کوانترویا و کابوسنظریه تکامل در درمان بیمتو انسانی و انسان، شایستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتزدودن نقص از هوش مصنوعیتاثیر درجه حرارت بر عملکهاوکينگ پیش از مرگش رسالشاهکار قرنایمپلانت مغزی کمک میکند کوچکی قلبجهان پر از چیزهای جادویی ارتقا یا بازگشت به قبل ازخم شدن فضا-زمانآلودگی هوا و پارکینسونمعجزه ی علماطلاع رسانی اینترنتیدر یک فراکتال هر نقطه مرکبدون بار گذشتهنوار عصب و عضلهفرد حساس از نظر عاطفی و بروزه داری و التهاب زیانبهمیشه چشمی مراقب و نگهباتولید سلولهای جنسی از سلآب زندگی است قسمت سوممنبع هوشیاری در کجاست؟(قسلول بنیادی و ای ال استاثیر روزه داری بر سلامت هشت توصیه برای کاستن از دشباهت زیاد بین سلول هاي عایا تکامل هدفمند استکاهش مرگ و میر ناشی از ابجوانان وطنارزش های وارونهخانواده پایدارآینده ی علم و فیزیک در60 ثمغز آیندگان چگونه است ؟بنی عباس، ننگی بر تاریخدرمان های رایج ام اسبرخی نرمش ها برای زانونیاز به آموزش مجازی دیجیقلب را نشکنروشی جدید در درمان سکته مهندسه زبانِ زمان استتوهمات و شناخت حقیقتآسیب عصب پا به دنبال اعتیموجودات مقهور ژنها هستندسندرم پس از ضربه به سرتازه های درمان ام اسویتامین دی گنجینه ای بزرضرب المثل یونانیاپل ویژن پرو در تشخیص بیمکتابخانهجراحی گردن همیشه برای دیاز کجا آمده ام و به کجا میخطر آلودگی هواآیا کیهان می تواند یک شبیمغز بزرگ چالش است یا منفعبه زیر پای خود نگاه نکن بدرمان دارویی سرطان رحم ببرداشتت از جهان رو زیاد چگونه باغبانی باعث کاهش قدرت کنترل خودراه فراری نیستهوش مصنوعی از عروسک های بتکنولوژی و پیشرفتافزایش مرگ و میر سندرم کومکان زمان یا حافظه زمانسیاهچاله و تکینگی ابتدایترازودونواکنش به حس جدیدعقل مجادله گرابزار بقا از نخستین همانگلوله ی ساچمه ایحقیقت، آن چیزی نیست که جلاز تکینگی تا مغز از مغز تدو بیماری روانی خود بزرگ آیا دلفین ها می تواند از نقش قهوه در سلامتیبیماری میاستنی گراویسدرک فرد دیگر و رفتارهای ابسیاری از بیماری های جدینگاهی بر قدرت بینایی درالایو دوم دکتر سید سلمان فرستگاری محدود به یک راه نهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل داروینی هنوز در حاامید نیکو داشته باش تا آنماجرای عجیب گالیلهسانسور بر بسیاری از حقایتشویق خواندن به کودکانواکسنی با تاثیر دوگانه اعماد الدین نسیمی قربانی ابزار بقا از نخستین همانگامی در درمان بیماریهای حباب هایی تو در تواز تکینگی تا مغز از مغز تدیوار، از ابتدا توهم بودنقش اتصالات بین سلولهای بیماری سلیاکدرب بسته با غیر خود باز متفاوت های زبانی سرمنشا تنباید صبر کرد آتش را بعد من کسی در ناکسی دریافتم زمان شگفت انگیزهوش مصنوعی از عروسک تا کمتاول کف پا و حقیقتانگشت ماشه اییک پیام منفرد نورون مغزی محل درک احساسات روحانی دستارگانی قبل از آغاز کیهتعامل انسان و هوش مصنوعیعسل طبیعی موثر در کنترل بابزار بقای موجود زنده از پول و شادیحس و ادراک قسمت چهل و هفتاز تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان تغییر میدان مغنقش غذاها و موجودات دريابا هر چیزی که نفس می کشد مچرا ماشین باید نتایج را پذهن چند جانبه نیازمند نگتلاش هایی در بیماران قطع منابع انرژی از نفت و گاز زونا به وسیله ویروس ابله هوش بشری تهدید برای بشریسردرد و علتهای آنتاثیر کتامین در درمان پاانسان قدیم در شبه جزیره عژن هوش و ساختارهای حیاتی ثبت امواج الکتریکی در عصسایتهای دیگراثرات مفید قهوهپیوستگی همه ی اجزای جهانمرگ تصادفیحس و ادراک قسمت پنجاه و داز علم جز اندکی به شما داداروی جدید میاستنی گراویچند نرمش مفید برای کمردرفلج خواب چیسترفتار وابسته به شکلبارداری بدون رحمنزاع بین جهل و علم رو به پتنفس هوازی و میتوکندریمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان نیاز تکاملی استهوشیاری و وجودشناسایی سلول های ایمنی ااولین مورد پیوند سر در انکم کردن کالری روشی سودمنجهان مادی، تجلی فضا در ذهحس و ادراک قسمت ششماختلال در شناسایی حروف و پروژه ی ژنوم انسانیمشکلات نخاعیاستخوان های کشف شده، ممکدارویی خلط آوربحثی درباره هوش و تفاوتهنهادینه سازی فرهنگ اختلافاصله ی همیشگی تصویر سازرویا و خبر از آیندهنظریه تکامل در درمان بیمتو با همه چیز در پیوندیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر فقط مادی نیستتاثیر درجه حرارت بر عملکهاوکينگ پیش از مرگش رسالشاهکار شش گوشایمپلانت نخاعی میتواند دکوچکترین چیز یک معجزه اسجهان دارای برنامهارتوکين تراپی روشی جديد خونریزی مغز در سندرم کووآلزایمرمعجزه ی علم در کنترل کروناطلاعات حسی ما از جهان، چدر کمتر از چند ماه سوش جدبدون زمان، ماده ای وجود ننوار عصب و عضله مهم در تشفردا را نمیدانیمروزه داری و بیمار ی ام اس همیشه اطمینان تو بر خدا بتولترودینآب، زندگی است(قسمت پنجم)منبع خواب و رویاسلول بنیادین از مخاط بینتاثیر روغن رزماری استنشاو هر کس تقوای خدا پیشه کنشجاعت و ترسایجاد احساساتکاهش التهاب ناشی از بیماجوانان وطنارزش های حقیقی ارزش های غجواب دانشمند سوال کننده ارزش حقیقی زبان قسمت اولخار و گلآینده با ترس جمع نمیشودمغز اندامی تشنه ی انرژی ابه قفس های سیاهت ننازدرمان های علامتی در ام اسبرخی نرمش های گردنچیز جدید را بپذیرقوی تر باشريتوکسيمب در درمان ام اسهندسه، نمایشی از حقیقتتوکل بر خداآسانی موفقیتمورد نادر همپوشانی دو بیسندرم جدایی مغزتبدیل پلاستیک به کربن و سویروس مصنوعیضربه مغزی در تصادف راننداپی ژنتیککجای مغز مسئول پردازش تججستجوی متن و تصویر به صوراز کسی که یک کتاب خوانده خطرات هوش مصنوعیآیا گذشته، امروز وآینده مغز بزرگ چالشهای پیش روبه سیاهی عادت نکنیمدرمان زخم دیابتی با تکنوبررسي علل احتمالي تغيير چگونه تکامل مغزهای کنونیقدرت انسان در نگاه به ابعراه نجاتهوش مصنوعی از عروسک های بتکنولوژی جدید که سلول هاافزایش سرعت پیشرفت علوم مکانیک کوانتومی بی معنی سیاهچاله ی منفرد یا سیاهترازودونواکسن های شرکت فایزر آمرعقل سالمابزار بقا از نخستین همانگلوئونحقایق ممکن و غیر ممکناز تکینگی تا مغز از مغز تدو بار در هفته ماهی مصرف آیا دلفین ها میتوانند بانقش مهاجرت در توسعه نسل ابیماری های میتوکندریدرک نیازمند شناخت خویش ابشکه ای که ته نداره پر نمنگاهی بر توانایی اجزاي بلبخند بزن شاید صبح فردا زرشته نوروایمونولوژی و نقهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل زبانامید نجاتماده ی تاریکساهچاله ها تبخیر نمیشودتشخیص ژنتیکی آتروفی های وابستگی یعنی قلادهعوامل موثر در پیدایش زباابزار بقا از نخستین همانگاهی لازم است برای فهم و حد و مرزها توهم ذهن ماستاز تکینگی تا مغز از مغز تدید تو همیشه محدود به مقدنقش تیروئید در تکامل مغزبیماری ضعف عضلات نزدیک بدرختان چگونه بر تشکیل ابتفاوت ایستایی و تکاپونبرو و انرژی مداوممن پر از تلخیمزمزمه ات مانده در گوشمهوش مصنوعی از عروسک تا کمتابوهای ذهنیانگشت نگاری مغز نشان میدیک پیشنهاد خوب برای آسان محدودیت چقدر موثر استسخن نیکو مانند درخت نیکوتعامل انسان با هوش مصنوععشق درونی به یگانگی خلقتابزارهای پیشرفته ارتباط پول و عقیدهمدل های ریز مغز مینی برینحس و ادراک قسمت چهل و هشتاز تکینگی تا مغز، از مغز دانشمندان روش هاي جدیدی نقش غذاها و موجودات دريابا آتش، بازی نکن و بعد از چرا مردم با زندگی میجنگنذهن هوشیار در پس ماده ی متلاشی برای درمان قطع نخامنابع انرژی از نفت و گاز زیان غذاهای پرچربهوش در طبیعتسردرد به دلیل مصرف زیاد متاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان میوه ی تکاملژن یا نقشه توسعه مغز و نقجلو رفتن یا عقبگرداثرات مفید روزه داریپیام های ناشناخته بر مغز مرگی وجود نداردحس و ادراک قسمت پنجاه و سازدواج های بین گونه ای، رداروی جدید آلزایمرچند جهانیفلج دوطرفه عصب 6 چشمرفتار اجتماعی انسان، حاصبازگشایی مجدد مطب دکتر سنزاع بین علم و نادانی رو تنفس بدون اکسیژنمنبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و کلمه حتی برای کسانهوشیاری و افسردگیشواهدی از نوع جدیدی از حااولین هیبرید بین انسان و کمالگرایی دشمن پیشرفتجهان مرئی و نامرئیحس و ادراک قسمت شصت و هشتاختلالات مخچهپروژه ی ژنوم انسانیمشکلات بین دو همسر و برخیاستروژن مانند سپر زنان ددارویی ضد بیش فعالی سیستبحثی درباره هوش و تفاوتهچهار میلیارد سال تکامل بفتون های زیستیرویا بخشی حقیقی از زندگی نظریه تکامل در درمان بیمتو با باورهایت کنترل میشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر نامه سفر به بم و جنوب تاثیر درجه حرارت بر عملکهدف یکسان و مسیرهای مختلشاید گوشی و چشمی، آماده شایمان به رویاکووید نوزده و خطر بیماری جهان در حال نوسان و چرخشارتباط میکروب روده و پارخواندن ، یکی از شستشو دهنآملودیپین داروی ضد فشار معجزه در هر لحظه زندگیاطلاعاتی عمومی در مورد مدر آرزوهایت مداومت داشتهبرنامه و ساختار پیچیده منوار عصب و عضله تعیین محلفرزندان زمان خودروزه داری سلول های بنیادهمیشه به آنچه داری، خوشنتومورها و التهاب مغزی عاآتاکسی فریدریشمنتظر نمان چیزی نور را بهسلول عصبی شاهکار انطباق تاثیر رژیم گیاه خواری بر وفور و فراوانیشرکت نورالینک ویدیویی ازایران بزرگکاهش حافظه هرچند فرایندیکاهش دوپامین عامل بیماریجواب سنگ اندازیارزش حقیقی زبان قسمت دومخارق العاده و استثنایی بآیا فراموشی حتمی استمغز انسان ایا طبیعتا تمابه مغز خزندگان خودت اجازدرمان ژنتیکی برای نوآوریبرخی یونها و مولکول های مچیزی منتظر شناخته شدنقیچی ژنتیکیریه زغالیهنر فراموشیتوپیراماتآشنا پنداریموسیقی نوسندرم دزدی ساب کلاوینتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ویروس های باستانی، مغز مضررهای مصرف شکر و قند بر ابتدا سخت ترین استکرونا چه بر سر مغز می آورجستجوی هوشیاری در مغز مااز آغاز خلقت تا نگاه انسادفاع از پیامبرآیا پیدایش مغز از روی تصامغز بزرگ و فعال یا مغز کوبه سخن توجه کن نه گویندهدرمان ساده ی روماتیسمبررسی مغز با امواج مادون چگونه جمعیت های بزرگ شکل قدرت ذهنراه های جدید برای قضاوت رهوش مصنوعی از عروسک بازی تکنولوژی جدید که سلول هاافسردگی و اضطراب در بیمامکانیزمهای دفاعی در برابسیاهچاله ی تولید کنندهتراشه مغز بدون واسطه ی دواکسن کووید 19 چیزهایی که عقلانیت بدون تغییرابزار بقا از نخستین همانگمان میکنی جرمی کوچکی در حل مشکلاز تکینگی تا مغز از مغز تدو برابر شدن خطر مرگ و میآیا دست مصنوعی به زودی قانقش میدان مغناطیسی زمین بیماری های مغز و اعصاب و درک و احساسبشریت از یک پدر و مادر نینگاهت را بلند کنلحظات خوش با کودکانرشد مغز فرایندی پیچیده اهوش مصنوعی از عروسک بازی تکامل زبانامید جدید بر آسیب نخاعیماده ی خالیسایه ی هوشیاریتشخیص آلزایمر سالها قبل واسطه ها د رمسیر ایجاد مغعوامل ایجاد لغت انسانی و ابزار بقای موجود زنده از گاهی مغز بزرگ چالش استحریص نباشاز تکینگی تا مغز از مغز تدیدن خدا در همه چیزنقش حفاظتی مولکول جدید دبیماریهای تحلیل عضلانی ادرختان اشعار زمینتفاوت ارباب و رهبر حقیقیمن بی من، بهتر یاد میگیرمزنان باهوش ترهوش مصنوعی از عروسک تا کمتاثیر فکر بر سلامتانتقال ماده و انرژییک آلل ژنتیکی که از نئاندمحدودیت های حافظه و حافظسخن و سکوتتعداد کلی ذهن ها در جهان عشق، شلوغ کردن نیستابزارهای بقا از نخستین هپوست ساعتی مستقل از مغز دمدیون خود ناموجودحس و ادراک قسمت چهل و دوماز تکامل تا مغز از مغز تا دانشمندان روشی برای تبدینقش غذاها و موجودات دريابا تعمق در اسرار ابدیت و چرا مغز انسان سه هزار سالذهن و شیمی بدنتلاشی تازه برای گشودن معمنابع انرژی از نفت و گاز زیباترین چیز در پیر شدنهوش عاطفی قسمت 11سردرد تنشنتاثیر گیاه خواری بر رشد وانسان ها می توانند میدان ژن ضد آلزایمرجلوتر را دیدناثرات مضر ماری جواناپیدایش زبانمراحل ارتقای پله پله کیهحس و ادراک قسمت پنجاه و شاسکلت خارجی در درمان اختداروی جدید ای ال اسچند جهانیفن آوری های جدید علیه شنارقیبی قدرتمند در برابر مبازگشت از آثار به سوی خدانزاع بین علم و جهل رو به پتنها مانع در زندگی موارد منبع هوشیاری کجاست قسمت زبان و بیان نتیجه ساختماتاثیر احتمالی عصاره تغلیهوشیاری کوانتومیشواهدی از دنیسوان(شبه نئاولین تصویر در تاریخ از سکمردردجهان مشارکتیحس و ادراک قسمت شصت و دواختلالات حرکتی در انسانپروانه ی آسمانیمشکلات روانپزشکی پس از ساسرار آفرینش در موجداستانها و مفاهیمی اشتبابحثی درباره هوش و تفاوتهچهار ساعت پس از کشتار خوکفروتنی معرفتیرویا تخیل یا واقعیتنعناعتو باید نیکان را به دست بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسفر به مریخ در 39 روزتاثیر درجه حرارت بر عملکهدف یکسان، در مسیرهای متشاید درست نباشداین پیوند نه با مغز بلکه کودک هشت ساله لازم است آدجهان در حال ایجاد و ارتقاارتباط ماده و انرژیخواب زمستانی سلول های سرآموزش نوین زبانمعرفت و شناختاطلاعاتی عمومی در مورد مدر آسمان هدیه های نادیدنبرنامه ی مسلط ژنها در اختنوبت کودکانفرضیه ای جدید توضیح میدهروزهای بد باقی نمیماندهمیشه داناتر از ما وجود دتومورهای نخاعیآتاکسی مخچه ای خودایمنمنتظر زمان ایده آل نشوسلول عصبی، در محل خاص خودتاثیر رژیم گیاه خواری بر وقاحت و تمسخر دیگرانشربت ضد خلطایرادهای موجود در خلقت ب