تکنولوژی های جدید و حالت عاطفی

تکنولوژی های جدید میتواند حالت عاطفی فرد را مشخص کند و به پزشکان دیدی جدید از فعالیت ها در مغز بدهد

نگاهی انقلابی به سیستم نورآدرنالین

ویژه ی علوم اعصاب23 اکتبر 2023

خلاصه: محققان، در سیستم نورآدرنالین مغز عمیق‌تر کاوش کرده‌اند و بینشی را آشکار کرده‌اند که می‌تواند به درک اختلالاتی مانند ADHD، اضطراب و افسردگی کمک کند.

این مطالعه به دلیل روش‌شناسی نوآورانه‌اش قابل توجه است: ثبت فعالیت شیمیایی در زمان واقعی real timeبا استفاده از الکترودهای بالینی معمول برای صرع.

این رویکرد که نتیجه ی 11 سال تلاش است، اکنون به دانشمندان اجازه می‌دهد تا فعالیت‌هایی از مغز را مشاهده کنند که قبلاً از دید آنها پنهان بود.

این تحقیق یک گام به جلو را در درک عملکرد سیستم NA و پویایی وسیع‌تر شیمی مغز نشان می‌دهد.

حقایق کلیدی:

این تیم یک روش مبتکرانه را برای ثبت فعالیت شیمیایی در زمان واقعی از طریق الکترودهای بالینی استاندارد ابداع کردند که پس از 11 سال تلاش حاصل شد.

با استفاده از این تکنیک، محققان بینش جدیدی در مورد سیستم نورآدرنالین، به ویژه ارتباط آن با شدت احساس و ارتباط آن با شرایطی مانند ADHD به دست آورده اند.

اکنون می توان این روش را بدون نیاز به الکترودهای انحصاری، با تکیه بر الکترودهایی- که از قبل، مورد استفاده بالینی هستند- اعمال کرد.

توضیح:

یک تیم بین‌المللی از محققان بینش‌ ارزشمندی در مورد ارائه کرده‌اند. سیستم نورآدرنالین مغز (NA) ، هدف طولانی مدت داروهایی برای درمان اختلال کمبود توجه/بیش فعالی، افسردگی و اضطراب بوده است.

این تحقیق که به صورت آنلاین در مجله Current Biology در روز دوشنبه (23 اکتبر) منتشر شد، نه تنها بینش جدیدی در مورد شیمی مغز ارائه می‌کند، بلکه می‌تواند پیامدهایی برای بخش گسترده‌ای از شرایط پزشکی داشته باشد، بلکه ظرفیت جدید قابل توجهی را برای به دست آوردن داده‌ها از مغز انسان زنده فراهم کند. الکترودها در آمیگدال بودند. آمیگدال، ناحیه ای از مغز است که عمیقاً با پردازش عاطفی در هم می آمیزد و عمیقاً تحت تأثیر سیگنال های NA قرار دارد.

رید مونتاگ، همکار و نویسنده ی ارشد این مطالعه و پروفسور VTC Vernon Mountcastle در ویرجینیا تک، و مدیر مرکز گفت: «گروه ما در حال توصیف اولین neurochemistry«سریع» است که توسط ولتامتری از انسان‌های آگاه ثبت شده است. این یک گام بزرگ به جلو است. این رویکرد روش‌شناختی پس از بیش از 11 سال توسعه گسترده به طور کامل در انسان پیاده‌سازی شد.

در مورد روش

تکنیک‌های ولتامتری برای انجام قرائت‌های الکتروشیمیایی فوری در جوندگان و سایر مدل‌های آزمایشگاهی، بینش عمیقی را برای حدود 30 سال در مورد عملکرد مغز به دست آورده‌ است، اما هیچ مسیر روشنی برای استفاده از این تکنیک‌ها در انسان وجود نداشته است زیرا نیاز به قرار دادن الکترود در مغز دارد.

مونتاگ که استاد دپارتمان فیزیک در کالج علوم ویرجینیا و در دپارتمان روانپزشکی و پزشکی رفتاری دانشکده پزشکی کاریلیون در ویرجینیا تک است، گفت: «در عوض، ما بر روی آنچه که در حال حاضر در بیماران برای اقدامات پزشکی استفاده می‌شود تمرکز کردیم و بررسیی کردیم که چه زمانی جراحان، سیمی را در مغز کسی قرار می دهند؟ و آیا می‌توانیم روشی را برای این کار طراحی کنیم؟»

رویکردهای اولیه این تیم مستلزم قرار دادن الکترودهای فیبری منحصر به کربن در بیماران بیدار است که در موسسه تحقیقات زیست پزشکی فرالین طراحی شده بود. این بیماران تحت عمل جراحی تحریک عمیق مغز برای بیماری پارکینسون یا سایر اختلالات قرار می گرفتند.

تیم تحقیقاتی اکنون نشان داده است که الکتروشیمی را می‌توان با الکترودهایی که قبلاً در جای خود بوده اند و برای موارد بالینی استاندارد استفاده میشده اند، انجام داد و این، دریچه‌ای را به روی فعالیت‌های مغزی که قبلاً دیده نشده است باز می‌کند.

در مورد سیستم نورآدرنالین

الکترودها در آمیگدال بودند. این ناحیه ای از مغز است که عمیقاً با پردازش عاطفی در هم می آمیزد و عمیقاً تحت تأثیر سیگنال های NA قرار دارد.

سیستم NA از یک هسته ی کوچک مغز میانی به نام لوکوس سرولئوس (LC) سرچشمه می گیرد و مدت هاست که نقطه ی کانونی برای توسعه داروهایی با هدف درمان شرایطی مانند ADHD، افسردگی و اضطراب است.

«به نظر می‌رسد سیستم LC-NA برانگیختگی و توجه را تنظیم می‌کند و یک هدف دارویی در شرایط متعدد بالینی است، اما درک ما از نقش آن در سلامت و بیماری به دلیل عدم ثبت مستقیم در انسان، با مشکل مواجه شده است.» نویسنده اصلی، دان بنگ، دانشیار پزشکی بالینی و عضو بنیاد لاندبک در دانشگاه آرهوس دانمارک، و استادیار در موسسه تحقیقات بیومدیکال فرالین میگوید: ما به این چالش پرداختیم.»

در این مطالعه، سه بیمار، تصاویر خنثی و شطرنجی را مشاهده کردند که با تصاویر بار عاطفی از پایگاه بین‌المللی عکس‌های عاطفی ترکیب شده بود، و چگونگی واکنش سیستم NA به حالات احساسی مختلف مشخص شد.

همانطور که انتظار می رفت، سطوح NA با شدت عاطفی، به ویژه در هنگام مواجهه با تصاویر غیرمنتظره، ارتباط داشت، و این، بر اهمیت سیستم NA در شرایطی مانند ADHD تأکید می کرد.

وائل اسعد، مدیر بخش جراحی مغز و اعصاب عملکردی و صرع در بیمارستان رود آیلند و معاون تحقیقات در بخش جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه براون، گفت: «این کار پیشگامانه ای است که نشان دهنده ی پیشرفت فنی قابل توجهی در توانایی ما برای درک فعالیت مغز انسان است.

در حالی که برای سال‌ها امکان ثبت فعالیت الکتریکی مغز در انسان‌ها در محیط‌های مختلف وجود داشته است، این تنها نیمی از تصویر را به ما می‌دهد. (ثبت فعالیت الکتریکی بخشی از رخدادها در مغز انسان است. بخش دیگر فعالیت های شیمیایی است که در مغز رخ میدهد. توانایی برای ثبت این فعالیت ها، از بخش بزرگی از واکنش ها در مغز پرده برداری میکند.)

اسعد گفت اینکه چگونه این نورون‌ها با انتقال‌دهنده‌های عصبی در زمان واقعی و در مقیاس‌های زمانی کوتاه، ارتباط برقرار می‌کنند، عموماً مطالعه ای بسیار دشوارتر بوده است.

علاوه بر ارزش علمی، این مطالعه تکنیک هایی را نشان می دهد که برای طیف وسیعی از مطالعات، ارزش فوق العاده ای خواهد داشت. این نشان دهنده نقطه عطفی در تلاش های ما برای درک عملکرد مدارهای مغز انسان است.

این گروه، اولین گروهی است که در یک مطالعه پیشگامانه در سال 2011 تغییرات فرعی در مواد شیمیایی مغز را در افراد بیدار مشاهده کرد.

دانشمندان بعداً در یک سری از مقالات در سال‌های 2016، 2018 و 2020 با استفاده از الکترودهای طراحی‌شده مخصوص قرار داده شده در طی عمل جراحی تحریک عمقی مغز، کشف کردند که چگونه دوپامین و سروتونین به طور مشترک در تصمیم‌گیری و پردازش حسی انسان حمایت می‌کنند.

نورآدرنالین تعدیل عاطفی توجه را در آمیگدال انسان دنبال می کند توسط Read Montague و همکاران. زیست شناسی کنونی

خلاصه

سیستم نورآدرنالین (NA) یکی از اصلی ترین سیستم های تعدیل کننده عصبی مغز است. این ماده، از یک هسته کوچک مغز میانی، لوکوس سرولئوس (LC) سرچشمه می گیرد و به طور گسترده در سراسر مغز پخش می شود.

اعتقاد بر این است که سیستم LC-NA برانگیختگی و توجه را تنظیم می کند و یک هدف دارویی در شرایط بالینی متعدد است. با این حال درک ما از نقش آن در سلامت و بیماری به دلیل عدم ثبت مستقیم در انسان با مشکل مواجه شده است.

در اینجا، با نشان دادن اینکه تخمین‌های الکتروشیمیایی دینامیک NA فرعی دوم را می‌توان با استفاده از الکترودهای عمق بالینی کاشته‌شده برای نظارت بر صرع، به این مشکل پرداخت.

ما این الکترودها را در اطراف آمیگدال جای دادیم، آمیگدال یک ساختار باستانی تکاملی است که از پردازش عاطفی پشتیبانی می‌کند و پیش‌بینی‌های متراکم LC-NA را دریافت می‌کند، این در حالی بود که بیماران (n = 3) یک کار عجیب و غریب عاطفی بصری را انجام می دادند.

این کار برای القای حالات شناختی مختلف، با محرک‌های عجیب شامل تصاویر هیجان‌انگیز طراحی شد. که از نظر برانگیختگی (کم در مقابل زیاد) و ظرفیت (منفی در مقابل مثبت) متفاوت بود، مطابق با تئوری، تخمین‌های NA مدولاسیون عاطفی توجه را با واکنش عجیب‌تر، در حالت برانگیختگی بالا به صورتی قوی‌تر دنبال می‌کرد.

تخمین‌های موازی اتساع مردمک، یک واکنش رایج برای فعالیت LC-NA، از این فرضیه پشتیبانی می‌کند که جفت شدن مردمک-NA با وضعیت شناختی تغییر می‌کند، با تخمین‌های مردمک و NA که برای محرک‌های شگفت آور در انگیختگی زیاد و نه حالت برانگیختگی کم، همبستگی مثبت دارند.

تکنولوژی های جدید و حالتنقش سجده بر عملکرد مغززبان فرایند تکاملی برای اندوه دردی را دوا نمیکندناتوانی در شناسایی چهره منبع هوشیاری کجاست قسمت تری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرنی در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عدم توقف تکامل در یک اندااز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن سرطانخانه ی تاریکبیماری شارکو ماری توثدر کمتر از چند ماه سوش جدمرز جدید جستجو و اکتشاف، گوهر با نظر دیگران سنگ نمبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا انسان با مغز بزرگش اخفراموشی و مسیر روحانیرویاهای پر رمز و حیرتی درتکامل داروینی هنوز در حانمایش تک نفرهزبان شناسی نوین نیازمند انسان خطرناکترین موجودنخستین روبات های زنده ی جمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراتوسوکسیمایدشناخت درون، شناخت بیرون؛حقیقت غیر فیزیکیهوش مصنوعی تعاملیغربال در زندگیاز خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختخطای ادراک کارمابیش از نیمی از موارد انتقدرمان های جدید میگرنمشاهده آینده از روی مشاهگذر زمان کاملا وابسته به تقلید از طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلافضا و ذهن بازروش مقابله مغز با محدودیتا بحر یفعل ما یشانهایت معرفت و شناخت درک عسقوط زیگزاگی یا ناگهانیاولین سلول مصنوعیچرا حجم مغز گونه انسان درمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشگفت انگیز بودن کیهانتصویر در هم تنیدگی کوانتاخلاق پایه تکامل و فرهنگحافظه انسان و حافظه ی هوشهوش عاطفی قسمت نهماستفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویادندان ها را مسواک بزنید تباد و موجدرمان جدید میگرن با انتی معرفت و شناختپوست ساعتی مستقل از مغز دريتوکسيمب در درمان ام استمایل زیاد به خوردن بستنآتش منبع انرژیقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار عصب و عضلهسم زنبور ، کلیدی برای واراین پیوند نه با مغز بلکه نشانه های پروردگار در جهموفقیت هوش مصنوعی در امتشبکیه های مصنوعیتغییرادغام میان گونه های مختلحس و ادراک قسمت 87هوشیاری سنتی یا هوشیاری دوپامین قابل حل در آباصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلید نزدیک و نگاه تو بر فبحثي درباره هوش و تفاوتهدرها بسته نیستتنها مانع در زندگی موارد مغز اندامی تشنه ی انرژی اپیوندی که فراتر از امکانرژیم غذایی ضد دردآسیب ها ناشی از آلودگی هوقدرت ذهنتاثیر گیاهخواری بر رشد و نورالژیسوخت هیدروژنی پاکجلو رفتن یا عقبگردایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز کهنه میشودمیگرن و روزه داریصبر لازمه ی پیروزی استارتباط شگفت انگیز مغز انحس و ادراک قسمت پنجاهاعتیاد را به دور بیندازهدف یکسان، در مسیرهای متدگرگونی های نژادی و تغییکندن ریشه ی خودبخش بزرگی حس و ادراک ما ادرک درست از خود و هوشیاریتو باید نیکان را به دست بمغز بزرگ چالشهای پیش روپاسخ گیاهان در زمان خوردرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرافراد بی دلیل دوستدار تو لایو دوم دکتر سید سلمان فتاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه مغز ما، موسیقی را پاگر نعمت فراموشی نبود بسسیب یکسان و دیدگاه های متجهان مرئی و نامرئیهمجوشی هسته ای، انرژِی بما اشیا را آنطور که هستندطلوع و حقیقتاز نظر علم اعصاب یا نرووسحس و ادراک قسمت ششمبه امید روزهای بهتروقاحت و تمسخر دیگراندارچینکوری گذرای ناشی از موبایبرای اولین بار دانشمندانپرتوهای صادر شده از سیاهدرس گرفتن از شکست هاتومورهای نخاعینقش قهوه در سلامتیزمان پلانکالتهاب شریان تمپورالملاحظات بیهوشی قبل از جرتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانسایه را اصالت دادن، جز فرجهان دارای برنامههورمون شیرساز یا پرولاکتعقل سالماز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتخم شدن فضا-زمانبوزون هیگز چیستداروی جدید ای ال اسمحدودیت چقدر موثر استکار با یگانگی و یکپارچگیبرخی بیماری ها که در آن بآنچه واقعیت تصور میکنیم NVG 291ذهن سالمتوپیراماتنقش انتخاب از طرف محیط، نزندگی، مدیریت انرژیامیدی تازه در درمان سرطانگاه از درون مجموعه با نگمنابع انرژی از نفت و گاز تازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانسخن پاک و ثابتجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عنصر اصلی تعیین واقعیتاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص بادامبیماری های روانی با تاثیدارویی ضد بیش فعالی سیستمروری بر تشنج و درمان هایکریستال زمان(قسمت سوم)بررسی علل کمر درد در میانآیا ما تنها موجودات زنده فیزیک هوشیاریرمز پیشرفت تواضع است نه طفیزیک و هوشیاریرمز بقای جهش ژنتیکیتکنولوژی و پیشرفتنقش غذاها و موجودات دريازبان متغیراندوهگین نباش اگر درب یا نادیدنی ها واقعی هستندمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترک امروزابزار بقای موجود زنده از سردرد و علتهای آنجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم تعادل دوپامین، فقط باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانخانواده پایداربیماری ضعف عضلات نزدیک بدر آرزوهایت مداومت داشتهمرزهای حقیقی یا مرزهای تگویید نوزده و ایمنی ساکتتفکر قبل از کارآیا احتمال دارد رویا از آفراموشی آرمانرویای شفافتکامل داروینی هنوز در حاچند نرمش مفید برای کمردرزبان، نشان دهنده ی سخنگو انسان در هستی یا هستی در نرمش های مفید برای درد زامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتسلیم ارتباط با من برتراتصال مغز و کامپیوترشناسایی تاریخچه ی تکاملیحقیقت غیر قابل شناختهوش مصنوعی در قضاوت های امقالاتاز درخواست ها جدا شووزوز گوشخطای حسبیشتر کمردردها نیازی به درمان های جدید در بیماری مشاهدات آمیخته با اشتباهگذشته را دفن کنتقویت مغز با ورزشآیا راهی برای بهبود وضعیفضای قلب منبع نبوغ استروش های صرفه جویی در ایجاتاول کف پا و حقیقتنهایت در بی نهایتسلول های مغزی عامل پارکیاوکرلیزوماب داروی جدید شچرا خشونت و تعصبمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشگفت زده و حیران باشتصویر زیبا از سلولاختلا ل در خود عضلهحباب های کیهانی تو در توهوش عاطفی قسمت هفتماستفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استده روش موفقیتباد غرور و سر پر از نخوت ودرمان جدید کنترل مولتیپلمغز فکر میکند مرگ برای دیپوشاندن خود از نورریه زغالیتمایز یا کشف یگانگیآثار باستانی تمدن های قدقانون مندی نقشه ژنتیکی متاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار عصب و عضلهسماگلوتید داروی کاهش دهناین اندوه چیستنشانه های بیداری روحیموفقیت در تفکر استشباهت مغز و کیهانادغام دو حیطه علوم مغز و حس و ادراک قسمت چهلهوش، ژنتیکی است یا محیطیدورترین نقطه ی قابل مشاهاصول انجام برخی نرمش ها دکلام و زبان، گنجینه ای بسبحثی جالب درباره محدودیتدرهای اسرارآمیز و پوشیدهتنها در برابر جهانمغز انسان ایا طبیعتا تماپیوستگی همه ی اجزای جهانراه فراری نیستآسیب روانی شبکه های اجتمقدرت شناختی انسان، محدودتاثیر انتخاب از طرف محیط نورالژی تریژمینالسودمندی موجودات ابزی بر جلوتر را دیدنایا تکامل هدفمند استهمه چیز در زمان مناسبمیگرن سردردی ژنتیکی که بصبر و واقعیتارتباط غیرکلامی بین انساحس و ادراک قسمت پنجاه و یاعداد بینهایت در دنیای مهدف از تکامل مغزدانش قدرت استکندر در بیماریهای التهاببخش بزرگتر کیهان ناشناختدرک عمیق در حیواناتتو برای خزیدن خلق نشده ایمغز بزرگ و فعال یا مغز کوپختگی پس از چهل سالگي به رساناها و ابر رساناها و عافزایش قدرت ادراکات و حسلازم است هیچ کاری نکنیدتاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه مغز پیش انسان یا هماگر با مطالعه فیزیک کوانسیر آفرینش از روح تا مغز جهان مشارکتیهمدلی و هوش عاطفیما به جهان های متفاوت خودطلای سیاهاز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و هشتبه بالا بر ستارگان نگاه کوقت نهيب هاي غير علمي گذشداروهای مصرفی در ام اسکی غایب شدی تا نیازمند دلبرای تمدن سازی، باید در بپرتوزایی از جسم سیاهدست و پا زدن در سایه؟تومورهای ستون فقراتنقش مهاجرت در توسعه نسل ازمان به چه دلیل ایجاد میشام آر آی جدید با قدرت شگفچگونه انتظارات بر ادراک ممانتین یا آلزیکسا یا ابتاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانساخت سلول عصبی حتی پس از جهان در حال نوسان و چرخشهوش فوق العاده، هر فرد اسعقلانیت بدون تغییراز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردخونریزی مغز در سندرم کووبوزون هیگز جهان را از متلداروی جدید برای میاستنی محدودیت های حافظه و حافظکارهای کوچک، بی ارزش نیسبرخی بیماری های خاص که بدآنچه حس می کنیم، نتیجه ی فقر داده ها در هوش مصنوعیذهت را روی چیزهای مفید متتوانایی مغز و دیگر اجزای نقش اتصالات بین سلولهای زندگی، مراتب هوشیاری استامگا سه عامل مهم سلامتنگاه حقیقی نگاه به درون امنابع انرژی از نفت و گاز تازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانسخت ترین حصارجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل موثر در پیدایش زبااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مخواص بادام زمینیبیماری وسواسداستانها و مفاهیمی اشتبامرکز هوشیاری، روح یا بدن کشف مکانیسم عصبی خوانش پبرطرف کردن خشونت را از خاآیا مصرف مولتی ویتامین هبزرگ فکر کنآیا مغز تا بزرگسالی توسعفیزیک آگاهیرمز جهانتکنولوژی جدید که سلول هانقش غذاها و موجودات دريازبان مشترک ژنتیکی موجودااندام حسی، درک از بخش هاینادیدنی ها بیشتر از دیدنمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از سردرد به دلیل مصرف زیاد مجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی از عروسک بازی عدم درکاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیادخاویار گیاهیبیماریهای تحلیل عضلانی ادر آسمان هدیه های نادیدنمزایای شکلات تلخ برای سلگوش دادن بهتر از حرف زدنتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا احتمال دارد رویا از آفرایند پیچیده ی خونرسانیروان سالمتکامل زبانچند جهانیزبان، وسیله شناسایی محیطانسان عامل توقف رشد مغزنرمش های مفید در سرگیجهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتسلیم شدن از نورون شروع ماثر مضر مصرف طولانی مدت رشناسایی سلول های ایمنی احقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش مصنوعی در کامپیوترهاتاثیر ویتامین دی بر بیمااز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استخطر آلودگی هوابا همه مهربان باشدرمان های جدید سرطانمطالبه ی حق خودگر جان به جز تو خواهد از ختقویت استخوان در گرو تغذآیا راهی برای رفع کم آبی فضای خالی ای وجود نداردروش های عملی برای رفع کمرتابوهای ذهنینهادینه سازی فرهنگ اختلاسلول های بنیادیايندگان چگونه خواهند دیدچرا در مغز انسان، فرورفتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشگفتی های نقشه ی ژنتیکیتصویر زیبای اصفهاناختلاف خانوادگی را حل کنحباب هایی تو در توهوش عاطفی قسمت یازدهاستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدهن، بزرگترین سرمایهبار مغز بر دو استخواندرمان جدید ام اسمغز قلبپیموزایدریواستیگمینتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآدم عاقل، وقت خودش را هدرقانون گذاری و تکاملتاثیر کتامین در درمان پانوار عصب و عضلهسندرم میلر فیشراین ایده که ذرات سیاهچالنظام مثبت زندگیمولکول ضد پیریشباهت مغز با کیهان مادیارتقا و تکامل سنت آفرینش حس و ادراک قسمت چهل و هفتهوض مصنوعی زندهديدن با چشم بسته در خواب اصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام، در تحولی شگفت آور ببحثی در مورد نقش ویتامين درون قفس یا بیرون از آنتنهاییمغز انسان برای ایجاد تمدپیام های ناشناخته بر مغز راه نجاتآسیب عصب پا به دنبال اعتیقدرت عشقتاثیر احتمالی عصاره تغلینوزاد ناشنوای متولد شده،سی و سه پل اصفهانجمجمه انسان های اولیهایجاد احساساتهمه چیز در زمان کنونی استمیگرن شدید قابل درمان اسصبر بسیار بایدارتروز یا خوردگی و التهاحس و ادراک قسمت پنجاه و دبقا با سازگارترین فرد اسهدف از خلقت رسیدن به ابزادانش محدود به ابعاد چهارکندر علیه سرطانبخش دیگری در وجود انسان هدرگیری قلب در بیماری ویرتو تغییر و تحولیمغز بزرگترین مصرف کننده پدیده خاموش روشن در پارکرستگاری محدود به یک راه نافزایش میل جنسی با خوردن لبخند بزن شاید صبح فردا زتاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه هموساپينس بر زمین اگر تلاش انسان امروز براسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان معناهمراه سختی، اسانی هستما با کمک مغز خود مختاريمطوفان فقر و گرسنگی و بی ساز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و دوبه بالاتر از ماده بیندیشداروهای ام اسکیهان خود را طراحی میکندبرای خودآگاه بودن تو بایپرسشدست کردن در گوشتوهم فضای خالینقش میدان مغناطیسی زمین زمان شگفت انگیزام اس و سرطانچگونه به سطح بالایی از هومن و وجود توهمیتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانساخت شبکه عصبی مصنوعی با جهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی می تواند بر احعقیده ی بی عملاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهخونریزی مغزی کشندهبی نهایت در میان مرزهاداروی جدید برای کاهش وزنمحدودیت درک انسانکارهایی بیش از طراحی و گپبرخی توجهات در ببمار پارآنها نمیخواهند دیگران رافلج نخاعی با الکترودهای ذخیره ی شگفت انگیز اطلاعتوانایی یک فرد، برای تغینقش تیروئید در تکامل مغززندان ذهنیاما شما از دید خفاش کور هنگاه دوبارهمنابع انرژی از نفت و گاز تازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانسخت ترین کار، شناخت خود اجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی عوامل ایجاد لغت انسانی و از تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار خواص شکلات تلخبیماری کروتز فیلد جاکوبدخالت در ساختار ژنهامرکز حافظه کجاستکشف مکانیسمی پیچیده در ببزرگ شدن مغز محدود به دورآیا همه جنایت ها نتیجه بیفیزیکدانان ماشینی برای ترمز جهان خاصیت فراکتالتکنولوژی جدید که سلول هانقش غذاها و موجودات دريازبان چهار حرفی حیات زمینانرژی بی پایان در درون هرنادانی در قرن بیست و یکم،منبع هوشیاری کجاست قسمت ترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از سردرد تنشنجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی از عروسک بازی عدالت برای من یا برای همهاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطانخار و گلبیماری، رساله ای برای سلدر آستانه ی موج پنجم کوویمسمومیت دانش آموزان بی گگوشه بیماری اتوزومال رسستفکر خلا ق در برابر توهم آیا بدون ناظر هوشمند هم بفرایند تکامل و دشواری هاروبات ها قول میدهندتکامل زبانچند جهانیزدودن نقص از هوش مصنوعیانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های موثر در کمردردمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتست نوار عصب و عضلهاثرات فشار روحی شدیدشهر زیرزمینی در ژاپن براحقایق ممکن و غیر ممکنهوش مصنوعی در تفکر خلاق اصفحه اصلیاز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستخطر حقیقی، خود انسان استبا هوش مصنوعی خودکار روبدرمان های رایج ام اسمطالبی در مورد تشنجگرفتار محدودیت ها و ابعاتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیاما مقهور قوانین فیزیکقفس دور خود را بشکنروش هایی برای کم کردن اضطتاثیر فکر بر سلامتچهار میلیارد سال تکامل بسلول های بنیادی منابع و اايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً منبع هوشیاری در کجاست؟ قشگفتی های زنبور عسلتصویربرداری فضاپیمای آماختلال حرکتی مانند لرزش حد و مرزها توهم ذهن ماستهوش عاطفی قسمت پنجماستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبار بزرگ ایستادن بر دو پادرمان جدید ای ال اس، توفرمغز ما کوچکتر از نیم نقطهپیموزایدریاضیات یک حس جدید استتمدن پیشرفته ی پیشینیانآرام باشقانون جنگلتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله مهم در تشسندرم کووید طولانیتغییر الگوی رشد مغزی با زاین ابتدای تناقض هاستنظریه ی تکامل در درمان بیمولتیپل اسکلروز در زنان شباهت های ریشه ای چند بیمارتقا یا بازگشت به قبل ازحس و ادراک قسمت چهل و هشتهیچ نقطه ای مرکزی تر از ادی متیل فومارات(زادیوا)(اصول سلامت کمرکلرال هیدرات برای خوابانبحثی در مورد نقش کلسیم و درون و بیرون، جدای از هم تنهایی رمز نوآوری استمغز انسان برای شادمانی طپیدایش زبانراه های جدید برای قضاوت رآسانی موفقیتقسم به فقرتاثیر بینش و انتظارات فرنوسانات کوانتومی منبع ماسیلی محکم محیط زیست بر انجنین مصنوعیایران بزرگهمه چیز، ثبت می شودمیاستنی گراویس بدون آنتیصد قدح، نفتاده بشکستارزش های وارونهحس و ادراک قسمت پنجاه و سبقا در ازای بیماریهر چیز با هر چیز دیگر در تدانش بی نهایتکو کیو تن coQ10بخشیدن دیگران یعنی آرامشدرگیری مغز در بیماری کویتو جهانی هستی که خودش را مغز حریص برای خون، کلید تپروژه ی ژنوم انسانیرشته نوروایمونولوژی و نقافزایش مرگ و میر سندرم کولحظات خوش با کودکانتاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه هوشیاری خود را توساگر خواهان پیروزی هستیسیستم تعادلی بدنجهان معکوسهمراهی میاستنی با برخی سما بخشی از این جهان مرتبططوفان بیداریاز واقعیت امروز تا حقیقتحس و ادراک قسمت شصت و ششبه جای محکوم کردن دیگران داروهای تغییر دهنده ی سیکیهانِ هوشیارِ در حال یابرای رشد، باید از مسیر خطپرسش و چستجو همیشه باقی ادست آسمانتوهم فضای خالی یا توهم فضنقش محیط زندگی و مهاجرت دزمان، واقعی نیستام اس یا تومور؟چگونه باغبانی باعث کاهش من کسی در ناکسی دریافتم تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانساخت شبکه عصبی با الفبای جهان ریز و درشتهوش مصنوعی متصل با مغزعلم و ادراک فقط مشاهده ی از تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرخواندن ، یکی از شستشو دهنبی نظمی مقدمه شناختداروی جدید برای ای ال اسمخچه فراتر از حفظ تعادلکاربرد روباتهای ريزنانوبرخی توصیه ها برای واکسیآنژیوگرافی از مغزفلج بل، فلجی ترسناک که آنذره ی معین یا ابری از الکتوازن مهمتر از فعالیت زینقش حفاظتی مولکول جدید دزونیسومایدامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاهی بر قدرت بینایی درامنابع انرژی از نفت و گاز تاسف بار است انسان، حق خوابزار بقا از نخستین همانسختی ها رفتنی استجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی عواملی که برای ظهور لغت ااز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقخواص شگفت هویجبیماری گیلن باره و بیماردر موج، راز خلقت نهفته اسمرکز حافظه کجاستکشف ژن جدید، می تواند گستمرکز خنده در کجای مغز استکشف ارتباط جدیدی از ارتببزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا هوش مصنوعی می تواند نفال نیکورنگ کردن، حقیقت نیستتکینگینقش غذاها در کاهش دردهای زبان نیاز تکاملی استانرژی تاریکنازوکلسینمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترازودونابزار بقای موجود زنده از سردرد سکه ایجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی از عروسک بازی عسل طبیعی موثر در کنترل باز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه اخارق العاده و استثنایی ببیمارستان هوش مصنوعیدر برابر حقایق جدیدمسمومیت دانش آموزان، قماگوشت خواری یا گیاه خواریتفاوت قند طبیعی با قند و آیا برای تولید مثل همیشه فرایند حذف برخی اجزای مغروبات های ریز در درمان بیتکامل زبان انسان از پیشیچند جهانی و علمسفر فقط مادی نیستانسانیت در برابر دیگراننرمشهای مهم برای تقویت عمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتست کم هزینه ی بزاق برای اثرات مفید قهوهشواهدی از نوع جدیدی از حاحل مشکلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحسوالات پزشکیاز سایه نترسیک پیام منفرد نورون مغزی خطر را بپذیربا هر چیزی که نفس می کشد مدرمان های علامتی در ام اسمطالعه ای بیان میکند اهدگریه ی ابر، رمز طراوت باغتقویت سیستم ایمنیآگاهی فراتر از آگاهیقفس ذهنروش هایی برای جلوگیری از تاثیر مشاهده بر واقعیت بچهار ساعت پس از کشتار خوکسلول های بدن تو پیر نیستنايا اراده آزاد توهم است یچراروياها را به یاد نمی آمنبع هوشیاری در کجاست؟(قشانس یا نتیجه ی تلاشتصور ما ازمشکلات و واقعیاختلال خواب فرد را مستعد حریص نباشهوش عاطفی قسمت اولاستیفن هاوکینگ در مورد هژن هوش و ساختارهای حیاتی بار سنین ابزار هوشمندی ادرمان جدید سرطانمغز مانند تلفن استپیچیدگی های مغزمگسریتوکسیمابتمدن بشری و مغز اخلاقیآرامش و دانشقانون جنگلتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله برای تاییسندرم گیلن باره به دنبال تغییر خود یا تغییر دیگرااین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیمواد کوانتومی جدید، ممکنشباهت کیهان و مغزارتوکين تراپی روشی جديد حس و ادراک قسمت چهل و دومهیچ چیز همیشگی نیستدین اجباریاضطراب و ترسکم کردن کالری روشی سودمنبحثی در مورد حقیقت فضا و درون آشفته ی تو و ظاهر خنتنبیه چقدر موثر استمغز انسان برای شادمانی طپیر شدن حتمی نیستراه های جدید برای قضاوت رآشنا پنداریقضاوت ممنوعتاثیر ترکیبات استاتین (سنوشیدن چای برای مغز مفید سینوریپا داروی ترکیبی ضدجنگ هفتاد و دو ملت همه را ایرادهای موجود در خلقت بهمه ی سردردها بی خطر نیستمیدان مغناطيسي زمین بشر صداقتارزش های حقیقی ارزش های غحس و ادراک قسمت پنجاه و شبقای حقیقی در دور ماندن اهر جا که جات میشه، جات نیدانشمندان موفق به بازگردکوچ از محیط نامناسببخشش، عقلانی یا غیر عاقلدرگیری مغز در بیماران مبتو جدای از کیهان نیستیمغز در تنهایی آسیب میبینپروژه ی ژنوم انسانیرشد مغز فرایندی پیچیده اافزایش سرعت پیشرفت علوم لرزش ناشی از اسیب به عصبتاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه واکسن کرونا را توزاپل ویژن پرو در تشخیص بیمسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان هوشمندهمراهی نوعی سردرد میگرنیما تحت کنترل ژنها هستیم یطوفان زیباییاز کجا آمده ام و به کجا میوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک سی و هفتمبه جای تولید، بیشتر گوش کداروهای ضد بیماری ام اس وکیست هیداتید مغزبرای زندگی سالم، یافتن تپرسشگری نامحدوددست بالای دستتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)نقش مرکز تنفس سلولی در بیزمزمه ات مانده در گوشمامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه تکامل مغزهای کنونیمن پر از تلخیمتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانساختن آیندهجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی و کشف زبان هایعلم و روحاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیخواندن، دوست روزهای سختبی هیچ می ایی و بی هیچ میرداروی جدید برای دیابتمخچه ، فراتر از حفظ تعادلکاربرد روباتهای ريز، در برخی درمان های Spinal Muscular Atآنان که در قله اند هرگز خفلج خوابذرات کوانتومی زیر اتمی قتوت زیاد بخوریدنقش حیاتی تلومر دی ان آ دزونا به وسیله ویروس ابله انفجار و توقف تکاملی نشانگاهی بر توانایی اجزاي بمنابع انرژی از نفت و گاز تبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانسختی در بلند شدن از روی صجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک بازی عوارض ازدواج و بچه دار شداز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدخواص عجیب لوبیابیماری آلزایمر، استیل کودر میان تاریکی و روشناییدر مانهای کمر دردمرگ چیستکشف جمجمه ای درکوه ایرهوبزرگترین خطایی که مردم مآیا هوش مصنوعی زندگی بشرفاکسیبترنگین کمانتکامل فردی یا اجتماعینقشه مغزی هر فرد منحصر بهزبان و کلمه حتی برای کسانانرژی تاریک که ما نمی تونباید صبر کرد آتش را بعد منبع هوشیاری کجاست قسمت ترازودونابزارهای پیشرفته ارتباط سردرد عروقی میگرنحفره در مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق به هفت مرتبه ی شناختیاز تکینگی تا مغز، از مغز وابسته به دوستی این و آن خبر مهم تلسکوپ هابلبیندیشدر جراحی کمر عجله نکنیدمسیر دشوار تکامل و ارتقاگیلگمش باستانی کیستتفاوت مغز انسان و میمون هآیا بزرگ شدن مغز فقط در دفراتر از دیوارهای باورروبات کیانتکامل ساختار رگهای مغزی چند روش ساده برای موفقیتسفر نامه سفر به بم و جنوب انسان، گونه ای پر از تضادچرا ماشین باید نتایج را پمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتست آر ان اس دز میاستنی گاثرات مفید روزه داریشواهدی از دنیسوان(شبه نئحلقه های اسرارآمیزهوش مصنوعی در خدمت خلق وحپیامهای کاربراناز سایه بگذریک پیشنهاد خوب برای آسان خطرات هوش مصنوعیبا آتش، بازی نکن و بعد از درمان ژنتیکی برای نوآوریمعمای اخلاقی قطارگربه شرودینگر و تاثیر مشتلقین اطلاعات و حافظهآپومورفین در پارکینسونقفس را بشکنروش هایی ساده برای کاهش اتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنون و القلمسلول بنیادی و ای ال اسای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آمنبع خواب و رویاشانس یا تلاشتصور از زمان و مکاناختلال در شناسایی حروف و حرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش عاطفی قسمت دهماستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن یا نقشه توسعه مغز و نقباربر دیگران نباشدرمان جدید سرطانمغز مادران و کودکان در زمپیچیدگی های مغزی در درک زریسپریدونتمدن زیر آبآرامش و سکونقانونمندی و محدودیت عالمتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله تعیین محلسندرم پیریفورمیستغییر دیگران یا تغییر خواینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیموجود بی مغزی که می تواندشباهت زیاد بین سلول هاي عارتباط میکروب روده و پارحس و ادراک قسمت چهل و سومهیچ چیز، چقدر حقیقی استدین، اجباری نیستاطلاع رسانی اینترنتیکمی زاویه ی دیدت را عوض کبحثی در مورد عملکرد لوب فدروغ نگو به خصوص به خودتتهدیدهای هوش مصنوعیمغز انسان رو به کوچک تر شپیراستامراه پیروزی در زندگی چیستآشنا پنداریقطار پیشرفتتاثیر تغذیه بر سلامت روانوعی سکته مغزی ، وحشتناک سیگار عامل افزایش مرگ ومجنگ و تصور از جنگایستادن در برابر آزادی بهمه جا خیر بکارمیدان های مغناطیسی قابل صدای بم با فرکانس پایین، ارزش حقیقی زبان قسمت اولحس و ادراک قسمت بیست و چهبلندی در ذهن ما درک بلندیهر حرکت خمیده می شود و هر دانشمندان نورون مصنوعی سکوچک شدن مغز از نئاندرتابدون پیر فلکدرگیری مغزی در سندرم کووتو دی ان ای خاص ميتوکندريمغز را از روی امواج بشناسرشد مغز علت تمایل انسان بافسردگی و اضطراب در بیمالرزش دست ها و گردن و سر ETتاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه آن شکری که می خوریماپی ژنتیکسکوت و نیستیجهان هوشیارهندسه ی پایه ایمانند کودکان باشیدطولانی ترین شباز کسی که یک کتاب خوانده وقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک- قسمت پنجاه و به خوبی های دیگران فکرکنداروهای ضد تشنج با توضیح ماست مالیکیست کلوئید بطن سومبرخی ملاحظات در تشنج های پس از اگو یا بعد از نفسدستورالعمل مرکز کنترل بیتوهم چیستنقش نگاه از پایین یا نگاهزنان باهوش ترامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه جمعیت های بزرگ شکل من بی من، بهتر یاد میگیرمتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانساختن آینده، بهترین روش جهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی یا حماقت طبیععلم اپی ژنتیک دریچه ای بهاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مخواب زمستانی سلول های سربی ذهن و بی روحداروی جدید ضد فشار خونمخچه ابزاري که وظیفه آن فکاش شرف اجباری بود یا حتیبرخی روش های تربیتی کودکآنتی بادی منوکلونال در دفلج خواب چیستذرات کوانتومی زیر اتمی قتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنقش خرچنگ های نعل اسبی درزیان غذاهای پرچربانفجار بزرگ پایان بوده انگاهت را بلند کنمنابع انرژی از نفت و گاز تبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانسدسازی روش مناسب برای مقجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی از عروسک بازی عید نوروز مبارکاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرخود جسم و یا تصویربیماری الزایمربیماری ای شبیه آلزایمر و در محل کار ارزش خودت را بمرگ و میر پنهانکشف جدید تلسکوپ جیمز وببزرگترین درد از درون است آیا هوش ارثی دریافتی از پفاجعه ی جهل مقدسرهبر حقیقیتکامل مادی تا ابزار هوشمنقشه های مغزی جدید با جزیزبان و بیان نتیجه ساختماانرژی خلا ممکن استنبرو و انرژی مداوممنبع هوشیاری کجاست قسمت تراشه مغز بدون واسطه ی دابزارهای بقا از نخستین هسرطان کمیت گراییحق انتخابهوش مصنوعی از عروسک بازی عشق درونی به یگانگی خلقتاز تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهخدا موجود استبیهوش کردن در جراحی و بیمدر درمان بیماری مولتیپل مسئول صیانت از عقیده کیسگیاه بی عقل به سوی نور میتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا تکامل و تغییرات ژنتیفرار در فرار از میزبان، دروح و آب حیاتتکامل شناخت انسان با کشفچندین ماده غذایی که ماننسفر به مریخ در 39 روزانعطاف پذیری مکانیسمی علچرا مردم با زندگی میجنگنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنچ پانایوتوپولوس تشنج اثرات مضر ماری جواناشیر و دوغ بادامحمله ویروس کرونا به مغزهوش مصنوعی درمانگر کامپیسایتهای دیگراز علم جز اندکی به شما دایک آلل ژنتیکی که از نئانددفاع از پیامبربا تعمق در اسرار ابدیت و درمان کارتی سل و تومور مغمعماری، هندسه ی قابل مشاگزیده ای از وبینار یا کنفتلاش ها برای کشف منابع جدآپومورفین در پارکینسونقله برای دیدن نه برای به روش جدید تولید برقتاثیر نگاه و مشاهده ناظر نوآوری ای شگفت انگیز دانسلول بنیادی در درمان ایدای همه ی وجود منچراغ های متفاوت و نور یکسمنتظر نمان چیزی نور را بهشاهکار قرنتصاویر زیبای رعد و برقاختلال در شناسایی حروف و حرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش عاطفی قسمت دومدو بیماری روانی خود بزرگ استخوان های کشف شده، ممکژن ضد آلزایمربارداری بدون رحمدرمان دارویی سرطان رحم بمغز چون ابزار هوش است دلیپیوند قلب خوک، به فرد دچاریسدیپلام تنها داروی تایتمدنی قدیمی در شمال خلیج آرامش عقلقارچ بی مغز در خدمت موجودتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله در مطب دکسندرم پیریفورمیستغییر دادن ژنها آیا روزی اینکه خانواده ات سالم بانظریه ی ریسمانموجودات مقهور ژنها هستندشباهت زیاد بین سلول هاي عارتباط ماده و انرژیحس و ادراک قسمت نهمهیچ وقت خودت را محدود به دیوار همه اش توهم بوداطلاعات حسی ما از جهان، چکمالگرایی دشمن پیشرفتبحثی درباره هوش و تفاوتهدریا آرام نخواهد شد کشتی تو یک معجزه ایمغز انسان رو به کوچکتر شدپیشینیان انسان از هفت میراه انسان شدن، راه رفتن وآشناپنداری چیستقطره قطرهتاثیر حرکات چشم بر امواج نیوالینسیاهچاله هاجنگ داده هااکنون را با همه ی نقص هایهمیشه چیزی برای تنهایی دمیدان های کوانتومی خلاصرع و درمان های آنارزش حقیقی زبان قسمت دومحس و ادراک قسمت بیست و یکبلوغ چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به دانشمندان یک فرضیه رادیککوچکی قلببدون بار گذشتهدرگیری مغزی در سندرم کووتو در میانه ی جهان نیستی مغز زنان جوانتر از مغز مررشد در سختی استافسردگی و ساختار مغزلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استسکوت، پر از صداجهان های بسیار دیگرهندسه ی رایج کیهانمانند آب باشطی یکصد هزار سال اخیر هرچاز آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک- قسمت بیست و پبه خودت مغرور نشوداروی فامپیریدین یا نورلماست مالی با هوش انسانیکپسول ژری لاکتبرخی مرزهای اخلاق و علوم آلودگی هوا چالش قرن جدیددغدغه نتیجه ی نادانی استتوهم و خیالنقش نظام غذایی در تکامل مزنجیرها را ما باید پاره کامید نیکو داشته باش تا آنچگونه جمعیت های بزرگ شکل مننژیتتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانساختار فراکتال وجود و ذهجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم به ما کمک میکند تا مواز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برخواب سالم عامل سلامتیبی سوادی در قرن 21داروی جدید ضد میگرنمخچه تاثیر گذار بر حافظهکتاب گران و پرهزینه شد ولبرخی سلولهای عصبی در تلاآنزیم تولید انرژی در سلوفلج دوطرفه عصب 6 چشمذرات کوانتومی زیر اتمی قتوسعه برخی شغل ها با هوش نقش داروهاي مختلف معروف زیباترین چیز در پیر شدنانقراض را انتخاب نکنیدچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از سرنوشتجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی عامل کلیدی در کنترل کارآاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که خودآگاهی و هوشیاريخودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه ام اس مولتدر چه مرحله ای از خواب ، رمرگ و میر بسیار بالای ناشکشیدن مادی روشی برای جلوبسیاری از مجرمان، خودشانآیا هوش سریعی که بدون احسفارغ التحصیلان، فقیر و دروی و منیزیم در تقویت استتکامل مداومنقشه با واقعیت متفاوت اسزبان و بیان، در سایه پیشرانرژِی برای ایجاد اضطرابچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تراشه ها روی مغزابزارهای بقا ازنخستین همسرعت فکر کردن چگونه استحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی از عروسک تا کمعشق، شلوغ کردن نیستاز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغخدا نور آسمان ها و زمین ابیهوشی در بیماران دچار ادر دعواها چه میکنی؟مسئولیت جدیدگیاه خواری و گوشت خوار کدتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا جنین انسان، هوشمندی فرد موفقروح در جهانی دیگر استتکامل، نتیجه ی برنامه ریچندجهانیسفر به درون سفری زیبااهرام مصر از شگفتی های جهچرا مغز انسان سه هزار سالمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنج چیستاجزای پر سلولی بدن انسان شیشه ی بازالتی و سیلیکونحمایت از طبیعتهوش مصنوعی درخدمت خلق وحازدواج های بین گونه ای، ریک جهش ممکن است ذهن انساندفاع در برابر تغییر ساختبا خودت نجنگدرمان پوکی استخوانمعنی روزهگزارش یک مورد جالب لخته وتلاش های جدید در ALSآب زندگی است قسمت چهارمقله سقوطتاثیر نگاه انسان بر رفتانوار مغز مشاهده ی غیر مستسلول بنیادین از مخاط بینای آنکه نامش درمان و یادشنزاع ها بیهوده استمنتظر نتیجه ی کارهایت باشاهکار شش گوشتصادف یا قوانین ناشناختهاختلالات مخچهحس متفاوتهوش عاطفی قسمت سومدو بار در هفته ماهی مصرف استروژن مانند سپر زنان دژنها نقشه ایجاد ابزار هوبازگشایی مجدد مطب دکتر سدرمان زخم دیابتی با تکنومغز چگونه صداها را فیلتر پیوند مدفوعریشه های مشترک همه ی موجوتمرکز و مدیتیشنآرامش(سکوت) stillness و تکاپوقبل و بعد از حقیقتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوبت کودکانسندرم پای بی قرارتغییر زودتر اتصالات مغزیاین، فقط راه توستنظریه تکامل در درمان بیممورد نادر همپوشانی دو بیشجاعت و ترسارتباط متقابل با همه ی حیحس و ادراک قسمت چهارمهیچ کاری نکردن به معنی چیدیوار، از ابتدا توهم بوداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردردبحثی درباره هوش و تفاوتهدریای خداتو یک جهان در مغز خودت هسمغز ایندگان چگونه استپیشرفت های باور نکردنی دراه بی شکستآشتی بهتر استلمس کوانتومیتاثیر دوپامین و سروتونیننیکولا تسلاسیاهچاله های فضایی منابعجنبه های موجی واقعیتاکوییفلکسهمیشه چشمی مراقب و نگهبامیدان بنیادین اطلاعاتضایعه ی شبکه لومبوساکرالارزش حقیقی زبان قسمت سومحس و ادراک قسمت بیست و دوبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهز ذره، یک دنیاستدانشمندان ژنی از مغز انسکوچکترین چیز یک معجزه اسبدون زمان، ماده ای وجود نپروژه ی علمی پیوند مغز سادرگیری اعصاب به علت میتوتوقف؛ شکستمغزهای کوچک بی احساسرشد، رسیدن به یک هدف نیستاقلیت خلاقلزوم گذر انسان از حدها و تاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنسکوت، در برابر گزافه گویجهان هایی در جهان دیگرهندسه بنیادینماه رجبطیف انسفالیت، گیلن باره از انفجار بزرگ تا انفجار وقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک- قسمت شصت و چهبه خودت نگاه کنداروی لیراگلوتیدماشین دانشکامپیوتر سایبورگبرخی نکات از گاید لاین پرآلودگی هوا و ویروس کروناذهن ما از در هم شکستن منبتوهم وجودنقش نظریه تکامل در شناسازندگی فعال و مثبت روند آلامید نجاتچگونه حافظه را قویتر کنیمن، ما یا چی؟تاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانساختار شبکه های مغزی ثابجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشعلم بدون توقفاز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروخواب سالم عامل سلامتی و یبی شرمیداروی جدید ضد الزایمرمخاطب قرار دادن مردم، کاکتاب زیست شناسی باوربرخی سيناپسها طی تکامل و آواز خواندن در قفس، نشانفن آوری های جدید علیه شنارفلکس وتری با توضیح دکتر توصیه های سازمان بهداشت نقش درختان در تکاملزیباترین چیز در افزایش سانواع سکته های مغزیچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تبر را بردارابزار بقای موجود زنده از سریع دویدن مهم نیستجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک بازی عادت همیشه خوب نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتخودت را از اندیشه هایت حفبیماری اسپینال ماسکولار در ناامیدی بسی امید استمرگ و سوال از قاتلکشتن عقیده ممکن نیستبسیاری از بیماری های جدیآیا هشیاری کوانتومی وجودفاصله ها در مکانیک کوانترویکردهای جدید ضایعات نختکامل چشمنقص های سیستمی ایمنیزبان و تکلم برخی بیماریهانسولینچت جی پی تیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزارهای بقای موجود زندهسطح آگاهی، رخدادهای زندگحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب حقوق نورولوواز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دخدا بخشنده است پس تو هم ببیوگرافیدر سال حدود 7 میلیون نفر مسئولیت در برابر محیط زیگیرنده باید سازگار با پیتفاوت های بین زن و مرد فقآیا جهان ذهن و افکار ما مفرد یا اندیشهروح رهاییتکثیر سلول در برابر توقف نه ناامیدی بلکه ارتقاسفر تجهیزات ناسا به مریخ اولویت بندی ها کجاستچرا مغزهای ما ارتقا یافت منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنج و حرکات شبه تشنجی قااجزایی ناشناخته در شکل گشکل های متفاوت پروتئین هحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاسکلت خارجی در درمان اختیک رژیم غذایی جدید، می تودقیق ترین تصاویر از مغز ابا خدا باشدرمان پوکی استخوانمعاینه قبل از نوار عصب و گشایش دروازه جدیدی از طرتلاش های جدید در درمان فرآب زندگی است قسمت هفتمقلب های سادهتاثیر نگاه انسان بر رفتانوار مغز با توضیح دکتر فاسلول عصبی شاهکار انطباق ای جان جان بی تن مرونزاع بین جهل و علم رو به پمنتظر زمان ایده آل نشوشاید گوشی و چشمی، آماده شتضادهای علمیاختلالات حرکتی در انسانحس چشایی و بویاییهوش عاطفی قسمت ششمدو برابر شدن خطر مرگ و میاسرار آفرینش در موجژنها ، مغز و ارادهبازگشت از آثار به سوی خدادرمان ساده ی روماتیسممغز ناتوان از توجیه پیداپیوند مدفوع در درمان بیمریشه های مشترک حیاتتمرکز بر هدفآزمون تجربی، راهی برای رقبل از آغازتاثیر گیاه خواری بر رشد ونور از عمق تاریکیسندرم پس از ضربه به سرتغییر عمودی سر انسان از پاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیمموسیقی نوشرکت نورالینک ویدیویی ازارتباط چاقی و کاهش قدرت بحس و ادراک قسمت نوزدهمهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدید تو همیشه محدود به مقداطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرد ناشی از تنگی کانابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک فرد دیگر و رفتارهای اتو کجای جهانیمغز ابزار بقای برتر مادیپیشرفت های جدید علوم اعصراه طولانی را به سلامت گذآغاز فرایند دانستنلووفلوکساسینتاثیر دپاکین بر بیماری منیاز به آموزش مجازی دیجیسیاهچاله ها، دارای پرتو جنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه اطمینان تو بر خدا بمیدازولام در درمان تشنج ضایعه ی عروقی مخچهارزش خود را چگونه میشناسحس و ادراک قسمت بیست و سوبنی عباس، ننگی بر تاریخهزینه ای که برای اندیشیددانشمندان پاسخ کوانتومی کووید نوزده و خطر بیماری بر کسی اعتماد نکن مگر اینپروانه ی آسمانیدرب بسته با غیر خود باز متولید مولکول جدید توسط همغز، فقط گیرندهز گهواره تا گوراقیانوس نادانیلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینسکته مغزیجهان یکپارچههندسه در پایه ی همه ی واکماپروتیلینطبیعت موجی جهاناز بار خود بکاه تا پرواز وقتی خورشید هست شمع به کاحسن یوسف باغچه ی منبه دنبال رستگاری باشداروی کنترل چربی خونمبانی ذهنی سیاه و سفیدکاهش میل جنسی در ام اسبرخی نرمش ها برای درد زانآلودگی هوا و پارکینسونذهن چند جانبه نیازمند نگتوهم وجودنقش هورمون های تیروئید دزندگی هوشمند در خارج از زامید یا ناامیدی؟نگاه من، نگاه تو و یا حقیمنابع انرژي پاک سرچشمه حتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانسادیسم یا لذت از آزار دادجهانی در ذهنهوش مصنوعی الفاگوعلم در حال توسعهاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از خواب عامل دسته بندی و حفطبی عدالتی در توزیع واکسن داروی سل سپتمدل همه جانبه نگر ژنرالیکتاب طبیعت در قالب هندسهبرداشت مغز ما از گذر زمانآینه در اینهفناوری هوش مصنوعی نحوه خرفتار مانند بردهتوصیه های غیر دارویی در سنقش ذهن و شناخت در حوادث زیر فشار کووید چه باید کرانیس بی کسانچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع انرژی از نفت و گاز تحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از سریعترین کامپیوتر موجودجایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کن از بالا نگاه کنیعادت کن خوب حرف بزنیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توخودروهای هیدروژنیبیماری اضطراب عمومیدر هم تنیدگی مرزها و بی ممرگ انتقال است یا نابود شگل خاردار، زیباستبسیاری از بیماری های جدیآیا واکنش های یاد گرفته وفاصله ی همیشگی تصویر سازرویا و واقعیتتکامل و ارتقای نگاه تا عمنقص در تشخیص هیجانات عامزبان و شناخت حقیقت قسمت چانسولین هوشمندنتایج نادانی و جهلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تراشه ی بیولوژِیکابزارهای بقای از نخستین سعی کن به حدی محدود نشویحقیقت افرادهوش مصنوعی از عروسک تا کمعصب سیاتیکاز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندخدای رنگین کمانبیوگرافیدر عید نوروز مراقب تصادف مستند جهان متصلگالکانزوماب، دارویی جدیتفاوت های تکاملی در مغز وآیا جهش های ژنتیکی، ویروفرد حساس از نظر عاطفی و بروزه داری متناوب، مغز را تأثیر نیکوتین سیگار بر منه به اعدامسفر دشوار اکتشافاولین قدم شناخت نقص های خچرا ویروس کرونای دلتا وامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنج به صورت اختلال رفتااحیای بینایی نسبی یک بیمشکل پنجم مادهحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی، کیفیت فریب ماسکار، لگوی هوشمندیکی از علل محدودیت مغز امدل به دریا بزنبا طبیعت بازی نکندرمان آرتروز با ورزش موضمعادله ها فقط بخش خسته کنپل جویی اصفهانروش صحبت کردن در حال تکامتلاش های جدید در درمان سرآب زندگی است قسمت اولقلب و عقلتاثیر هوش مصنوعی بر مغزنوار مغز ترجمه رخدادهای سلول عصبی، در محل خاص خودایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین علم و نادانی رو منحنی که ارتباط بین معرفشاید درست نباشدتظاهر خوابیده ی مادهاختلالات صحبت کردن در انحس و ادراک (قسمت اول )هوش عاطفی بیشتر در زناندو برابر شدن خطر مرگ و میاسرار بازسازی اندام هاژنهای مشترک بین انسان و وبازگشت به ریشه های تکاملدرمان سرگیجه بدون نیاز بمغز و قلب در جنین موش مصنپیوند مغز و سر و چالشهای ریشه های اخلاقتمرکز بر امروزآزمون ذهنی گربه ی شرودینقبل از انفجار بزرگتاثیر گیاه خواری بر رشد ونور درونسندرم جدایی مغزتغییرات منطقه بویایی مغزاینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمموسیقی هنر مایع استشربت رب انارارتباط هوش ساختار مغز و ژحس و ادراک قسمت هفتمهیچ کس حقیقت را درون مغز دیدن خدا در همه چیزاعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد و علل آنبحثی درباره هوش و تفاوتهدرک نیازمند شناخت خویش اتو کز محنت دیگران بی غمیمغز ابزار برتر بقاپیشرفت در عقل است یا ظواهرابطه تشنج و اوتیسمآغاز فصل سرما و دوباره تکلوب فرونتال یا پیشانی مغتاثیر داروهای ضد التهاب چیز جدید را بپذیرسیاهچاله و تکینگی ابتدایجنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه به آنچه داری، خوشنمکان زمان یا حافظه زمانضایعات در عصب زیر زبانیاز فرد ایستا و متعصب بگذرحس و ادراک قسمت بیستمبه قفس های سیاهت ننازهزینه سنگین انسان در ازادانشمندان اولین سلول مصنکودک هشت ساله لازم است آدبرلیتیونپرواز از نیویورک تا لوس آدرختان چگونه بر تشکیل ابتولید مثل اولین ربات های مغز، همه ی واقعیت را نمیبزمین در برابر عظمت کیهانالکترومغناطیس شنوایی و هلزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دسکته ی مغزی در جوانانجهان یکپارچههندسه زبانِ زمان استماجرای جهل مقدسطبیعت بر اساس هماهنگیاز بحث های کنونی در ویروسوقتی ریشه ها عمیقند از چیحساسیت روانی متفاوتبه زودی شبکه مغزی به جای داروی تشنجی دربارداریمباحث مهم حس و ادراککاهش مرگ و میر ناشی از اببرخی نرمش ها برای زانوآلزایمرذهن هوشیار در پس ماده ی متوهم بی خدایینقش هورمون زنانه استروژنزندگی و داراییامید جدید بر آسیب نخاعینگاه مادی غیر علمی استمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانسازگاری با محیط بین اجزاجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی اکنون می توانعلم راهی برای اندیشیدن ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهخواص فلفل سبزبیمار 101 ساله، مبتلا به سداروی ضد چاقیمدل هولوگرافیک ژنرالیزهکتاب، سفری به تاریخبرداشتت از جهان رو زیاد آیندهفواید روزه داری متناوبرفتار وابسته به شکلتوصیه هایی در مصرف ماهینقش روی و منیزیم در سلامتزیرفون داروی ضد ام اسانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا منابع بی نهایت انرژی در دتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از سرکه انگبین عسلی مفید برجاذبههوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی عادت کردن به نعمتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرخورشید مصنوعیبیماری بیش فعالیدر هم تنیدگی کوانتومیمرگ تصادفیگل درون گلدانبشکه ای که ته نداره پر نمآیا یک، وجود داردفتون های زیستیرویا و کابوستکامل و ریشه ی مشترک خلقتنقطه ی رسیدن به قلهزبان و شناخت حقیقت قسمت اانسان قدیم در شبه جزیره عنجات در اعتماد به خودمنبع هوشیاری کجاست قسمت تربیت کودکان وظیفه ای مهابزارهای دفاعی و بقای موشلیک فراموشیحقیقت انسانهوش مصنوعی از عروسک تا کمعضلانی که طی سخن گفتن چقداز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریخدایی که ساخته ی ذهن بشر بیان ژن های اسکیزوفرنی ددرمان نگهدارنده ی اعتیادمشکل از کجاستگام کوچک ولی تاثیرگذارتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجفردا را نمیدانیمروزه داری و التهاب زیانبتأثیر نگاه انسان بر رفتانه به اعدامسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد PML به دنبال تکچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشنج عدم توازن بین نورون احیای بینایی نسبی یک بیمحافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی، اتفاقات و تحاساس انسان اندیشه و باور یافته های نوین علوم پرده دلایلی که نشان میدهد ما ببالای هر دستی، دستی هستدرمان ام اس(مولتیپل اسکلمعجزه های هر روزهپل خواجو اصفهانروشهای نو در درمان دیسک بتلاش های جدید شرکت نورالآب زندگی است قسمت دومقلب یا مغزتاثیر ویتامین دی بر بیمانوار مغز در فراموشی هاسلولهای ایمنی القا کنندهایمپلانت مغزینزاع بین علم و جهل رو به پمنشأ اطلاعات و آموخته ها شایسته نیست در جیب خود قرتظاهری از ماده است که بیداختلالات عضلانی ژنتیکحس و ادراک (قسمت دوم )هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو داروی جدید برای میاستاصفهان زیباژنهای هوش ، کدامندبازخورد یا فیدبکدرمان سرگیجه بدون نیاز بمغز و هوش، برترین ابزار بپیوند اندام از حیوانات برژیم های غذایی و نقش مهم تمساح حد واسط میان مغز کوآزمون ذهنی گربه شرودینگرقبرستان ها با بوی شجاعتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوروفیبروماتوزسندرم دزدی ساب کلاوینتغییرات مغز پس از 40 سالگیایندرالنعناعمیلر فیشر نوعی نادر از گیشربت ضد خلطارتباط پیوسته ی جهانحس و ادراک قسمت هفدهمهیچ اندر هیچدیدگاه نارسای دوگانه ی ماعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش منابحثی درباره هوش و تفاوتهدرک و احساستو پیچیده ترین تکنولوژی مغز از بسیاری حقایق می گرپیشرفت ذهن در خلاقیت استرادیوی مغز و تنظیم فرکانآغاز مبهم آفرینشلوتیراستامتاثیر داروی ضد تشنج سدیم چیزی منتظر شناخته شدناکسی توسین و تکامل پیش اسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهل مقدسهمیشه داناتر از ما وجود دمکانیک کوانتومی بی معنی ضرورت زدودن افکاراز مخالفت بشنوحس و ادراک قسمت دهمبه مغز خزندگان خودت اجازهزاران سال چشم های بینا ودانشمندان تغییر میدان مغکودک ایرانی که هوش او از برنامه و ساختار پیچیده مپروتئین های ساده ی ابتدادرختان اشعار زمینتولید یا دریافت علممغزتان را در جوانی سیم کشزمین زیر خلیج فارس تمدنی الکتروتاکسی(گرایش و حرکلزوم عدم وابستگی به گوگل تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازسال سیزده ماههجهان کنونی و مغز بزرگتریهندسه، نمایشی از حقیقتماجرای عجیب گالیلهطعمه ی شبکه های ارتباط اجاز تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میخفاش کور و انسان بینا؟به زیر پای خود نگاه نکن بداروی جدید ALSمبتکران خودشکوفاکاهش التهاب ناشی از بیمابرخی نرمش های گردنآملودیپین داروی ضد فشار ذهن و زندگیتوهم تنهایینقش ویتامین K در ترمیم اسزندگی بی دودامید درمان کرونا با هماننگاه محدود و تک جانبه، مشمنابع انرژی از نفت و گاز تاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانستم با شعار قانون بدترین جهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک های بعلم ساختن برج های چرخاناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص منیزیمبیمار مرکز تنفس سلولیداروی ضد چاقیمدل هولوگرافیک تعمیم یافکتابخانهبررسي علل احتمالي تغيير آینده ی انسان در فراتر ازفواید روزه داری متناوبرفتار اجتماعی انسان، حاصتوضیحی ساده در مورد هوش منقش روزه داری در سالم و جزیرک ترین مردمانگشت نگاری مغز نشان میدچالش های ایستادن بر دو پامنابع جدید انرژیتخریب مغز به دلیل کمبود بابزار بقای موجود زنده از سرگیجه از شایعترین اختلاجاذبه و نقش آن در شکلگیریسرگردانیجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت بد را ترک کناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدخوش قلبی و مهربانیبیماری تی تی پیدر هم تنیدگی کوانتومی و پمرگی وجود نداردگل زندگیبشریت از یک پدر و مادر نیآیا کیهان می تواند یک شبیفروتنی معرفتیرویا و خبر از آیندهتکامل ابزار هوش ، راه پر نقطه ای بود و دگر هیچ نبوزبان و شناخت حقیقت قسمت دانسان میوه ی تکاملنجات در راستگوییمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترجمه فعالیت های عضله به ابعاد و نیازهای تکاملیشلیک فراموشیحقیقت اشیاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایاناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قخدایا جز تو که را دارمبیان حقیقتدرمان نابینایان آیا ممکنمشکلات نخاعیگامی در درمان بیماریهای تفاوت ایستایی و تکاپوآیا خداباوری محصول تکاملفرزندان زمان خودروزه داری و بیمار ی ام اس تأثیر شیرینی های حاوی لونه بدبخت بلکه نادانسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین مورد پیوند سر در انچرا پس از بیدار شدن از خومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتشویق خواندن به کودکاناحتیاط در ورزش زانو در خاحافظه های کاذبهوش احساسیاستفاده از مغز، وزن را کمیاد گرفتن مداومدنیا فریب و سرگرمیبالاترین هدف از دولتدرمان با سلول های بنیادیمعجزه ی چشمپلاسمای غالبروشهای شناسایی قدرت شنواتلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت سومقلب دروازه ی ارتباطتاثیر ویروس کرونا بر مغز نوار مغز در تشخیص بیماری سلولهای بنیادی مصنوعی درایمپلانت مغزی و کنترل دو نسبیت عام از زبان دکتر برمنشاء کوانتومی هوشیاری اشادی، پاداش انجام وظیفهتعویض دارو در تشنجاختراع جدید اینترنت کوانحس و ادراک قسمت 67هوش عاطفی در زنان بیشتر ادو سوی واقعیتاصل بازخوردژنهای حاکم بر انسان و انسبازسازي مغز و نخاع چالشی درمان سرگیجه بدون دارومغز و اخلاقپیوند اندام حیوانات به ارژیم های غذایی و نقش مهم تنفس هوازی و میتوکندریآزادی در چیستقدم زدن و حرکت دید را تغیتاثیر گیاه خواری بر رشد ونورون هاي مصنوعی می توانسندرم سردرد به دلیل افت فتغییرات آب و هوایی که به ایپیداکرینهفت چیز که عملکرد مغز تو میهمانهای ناخوانده عامل شش مرحله تکامل چشمارتباط انسانی، محدود به حس و ادراک قسمت هجدهمهیچگاه از فشار و شکست نتردیروز و امروزکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبحثی درباره احساسات متفادرک کنیم ما همه یکی هستیمتو آرامش و صلحیمغز به تنهایی برای فرهنگ پیشرفتی مستقل از ابزار هراز تغییرإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتاثیر درجه حرارت بر مغزچیزی خارج از مغزهای ما نیاکسکاربازپین در درمان تشسیاهچاله ی تولید کنندهجهان فراکتالهمیشه راهی هستمکانیزمهای دفاعی در برابضرب المثل یونانیاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت دوازدهمبه نقاش بنگرهستي مادي ای که ما کوچکتردانشمندان روش هاي جدیدی کودکان مهاجربرنامه ی مسلط ژنها در اختپروتز چشمدرد و درستولید پاک و فراوان انرژیمغزتان را در جوانی سیمکشزمان چیستالکترودهای کاشتنیمقاومت به عوارض فشار خون تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسانسور از روی قصد بسیاری جهان کاملی در اطراف ما پرهنر فراموشیماده ی تاریکظهور امواج مغزی در مغز مصاز تلسکوپ گالیله تا تلسکویتنام نوعی کرونا ویروس خفاش با شیوع همه گیری جدیبه سیاهی عادت نکنیمداروی جدید s3 در درمان ام متواضع باشکاهش حافظه هرچند فرایندیبرخی یونها و مولکول های مآموزش نوین زبانذهن و شیمی بدنتوهم جدایینقش ژنتیک در درمان اختلازندگی در جمع مواردی را برامیدهای جدید برای بازیابنگاه کلی نگرمنابع انرژی از نفت و گاز تاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانستم، بی پاسخ نیستجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص میوه ی بهبیماری لبر و نابینایی آنداروی ضد تشنج با قابليت تمدل های ریز مغز مینی برینکجای مغز مسئول پردازش تجبررسی مغز با امواج مادون آینده ی علم و فیزیک در60 ثفواید زیاد دوچرخه سواریرقیبی قدرتمند در برابر متوضیحات دکتر فاطمی در مونقش رژیم غذایی بر رشد و ازیست شناسی کل در جزء فراکانتقال ماده و انرژیچالش کمبود اندام برای پیمناطق خاص زبان در مغزتداوم مهم است نه سرعتابزار بقای موجود زنده از ابزار بقای موجود زنده از سربازان ما محققا غلبه می جدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی از عروسک بازی عادت دادن مغز بر تفکراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنخوش خیالی و خوش بینیبیماری خود ایمن اعصاب محدر هم تنیدگی کوانتومی و دمراقب خودتون و خانواده هگلوله ی ساچمه ایبعد پنجمآیا گذشته، امروز وآینده فروتنی و غروررویا بخشی حقیقی از زندگی تکامل تکنولوژینقطه بی بازگشتزبان و شناخت حقیقت قسمت سانسان ها می توانند میدان نخاع ما تا پایین ستون فقرمنبع هوشیاری کجاست قسمت ترجمه ی فعالیت های عضله بابعاد اضافه ی کیهانشنا در ابهای گرم جنوب نیاحقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغم بی پایاناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریخرما منبع بسیار خوب آنتی بیداری معنوی یعنی دوستی درمان های اسرار آمیز در آمشکلات بین دو همسر و برخیگامی در درمان بیماریهای تفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا دلفین ها می تواند از فرضیه ای جدید توضیح میدهروزه داری سلول های بنیادتئوری تکامل امروز در درمنه جنگ و نه خونریزیسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین هیبرید بین انسان و چرا ارتعاش بسیار مهم استمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشکرگزار هر چیزی باش که داتشخیص ژنتیکی آتروفی های احتیاط در تعویض داروهاحافظه و اطلاعات در کجاست هوش احساسیاستفاده از نظریه ی تکامل یاد بگیر فراموش کنیدنیا مکانی بسیار اسرارآمباهوش ترین و با کیفیت تریدرمان تومورهای مغزی با امعجزه ی علمپمبرولیزوماب در بیماری چروشی برای بهبود هوش عاطفتلاش در تولید انرژی به رنآب، زندگی است(قسمت پنجم)قلب روباتیکتاثیر ژنها بر اختلالات خنوار مغزی روشی مهم در تشخسلام تا روشناییایمپلانت مغزی کمک میکند چسبیدن به خود، مانع بزرگ مهمان ناخواندهشب سیاه سحر شودتعامل انسان و هوش مصنوعیادامه بحث تکامل چشمحس و ادراک قسمت 74هوشمندی کیهاندولت یا گروهکاصل در هم تنیدگی و جهانی کفش و کتابباغچه ی مندرمان سرطان با امواج صوتمغز و اخلاقپیوند سر آیا ممکن استرژیم ضد التهابیتنفس هوازی و میتوکندریآزادی عقیده، آرمانی که تقدرت مردمتاثیر گیاه خواری بر رشد ونورون های ردیاب حافظهسوی ما آید نداها را صداتغییرات تکاملی سر انسان ایا کوچک شدن مغزانسان الهفت سین یادگاری از میراث میوپاتی و نوار عصب و عضلهششمین کنگره بین المللی سارتباط از بالا به پایین محس و ادراک قسمت هشتمهیپرپاراتیروئیدیسمدیسک گردنکنگره بین المللی سردرد دبحثی درباره احساساتی غیردرک احساسات و تفکرات دیگتو افق رویداد جهان هستیمغز بیش از آنچه تصور میشوپپوگستراست دستی و چپ دستیافت فشار خون ناگهانی در ولیروپریم داروی ترکیبی ضدتاثیر درجه حرارت بر عملکچیزی شبیه نور تو نیستاگر فقط مردم میفهمیدند کسیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان قابل مشاهده بخش کوچهمیشه عسل با موم بخوریمما انسانها چه اندازه نزدضربه مغزی در تصادف راننداز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سومبه نقاش بنگرهستی ما پس از شروعی چگال دانشمندان روشی برای تبدیکودکان میتوانند ناقل بی برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پروتز عصبی برای تکلمدرد باسن و پا به دلیل کاهتولید اندام با چاپ سه بعدمغط یک گیرنده استزمان و مکان، ابعاد کیهان الگو نداشتیممقایسه رقابت و همکاریتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسانسور بر بسیاری از حقایجهان پیوستههنر حفظ گرهماده ی خالیظرف باید پر شود چه با چرک از تکنیکی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحخلا، حقیقی نیستبه سخن توجه کن نه گویندهداروی جدید لنفوم و لوکمیمجموعه های پر سلولی بدن مکاهش دوپامین عامل بیماریبرخی اثرات مضر ویتامین دآمارهای ارائه شده در سطح ذهن پر در برابر آگاهیتوهم جدایی و توهم علمنقش گرمایش آب و هوا در همزندگی در سیاهچالهامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه انسان محدود به ادرامنابع انرژی از نفت و گاز تاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانستون فقرات انسان دو پا جلجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک های بعلایم کمبود ویتامین E را از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتخواص هلو برگ هلوبیماری میاستنی گراویسداروی ضد تشنج با قابليت تمدیون خود ناموجودکرونا چه بر سر مغز می آوربررسی و اپروچ جدید بر بیمآینده با ترس جمع نمیشودفیلم کوتاه هیروشیما از هرقابتی بی هدف یا رقابتی هتیوتیکسن داروی ضد جنوننقش رژیم غذایی در رشد و ازیست شناسی باور حقیقت یا انتروپی و هوشیاریچالش دیدگاه های سنتی در بمناطق خاصی از مغز در جستجتداخل مرزها و صفات با بینمنبع نور واقعی و ثابت، حقترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از سربرولایزینجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی از عروسک بازی عارضه جدید ویروس کرونا ساز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناخوشبختی چیستبیماری دویکدر هر سوراخی سر نکنمراحل ارتقای پله پله کیهگلوئونبعد از کروناآیا پیدایش مغز از روی تصافرگشت و تکامل تصادفی محض رویا تخیل یا واقعیتتکامل جریان همیشگی خلقتنمیتوان با بیرون انداختنزبان جانسوزانسان یک کتابخانه استنخاع درازتر یا کوتاهتر کمنبع هوشیاری کجاست قسمت53ترجمه ای ابتدایی از اسراابعاد بالاترشناخت ناشناختهحقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی از عروسک تا کمغیرقابل دیدن کردن مادهاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرنخسته نباشی بابابیداری و خواب کدام بهتر ادرمان های بیماری آلزایمرمشکلات روانپزشکی پس از سگاهی لازم است برای فهم و تفاوتهای جنسیتی راهی براآیا دلفین ها میتوانند بافساد اقتصادی سیتماتیک درروزهای بد باقی نمیماندتئوری تکامل در پیشگیری و نه روش تقویت مغزسفرنامه سفر به بم و جنوب اولین تصویر در تاریخ از سچرا به هم اعتماد نمیکنیممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشکست حتمیتشخیص آلزایمر سالها قبل احساس گذر سریعتر زمانحافظه و اطلاعات در کجاست هوش بشری تهدید برای بشریاستفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مهارت های جدید ددنیای شگفت انگیز کوانتومباور و کیهان شناسیدرمان تشنجمعجزه ی علم در کنترل کرونپنج اکتشاف شگفت آور در موروشی جدید در درمان قطع نختلاشی برای درمان قطع نخاآتاکسیقلب را نشکنتاثیر کلام در آیات کلام بنوار مغز، مفید و بی خطرسلاح و راهزنیایمپلانت نخاعی میتواند دنسبت ها در کیهانمهندسی ژنتیک در حال تلاش شبیه سازی میلیون ها جهان تعامل انسان با هوش مصنوعاداراوون تنها داروی تاییحس و ادراک قسمت 75هوشیاری و وجوددونپزیل در بیماران قلبی اصل علت و تاثیرکل اقیانوس در یک ذرهبترس از اینکه کسی، به درگدرمان ضایعات نخاعیمغز و سیر تکامل ان دلیلی پیوند سر برای چه بیمارانرژیم غذایی حاوی تخم مرغ وتنفس بدون اکسیژنآزار حقیقیقدرت و شناخت حقیقتتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوروپلاستیسیتی چیستسوپاپ ها یا ترانزیستورهاتغذیه بر ژنها تاثیر داردایا این جمله درست است کسیهم نوع خواری در میان پیشیمیوتونیک دیستروفیشعار و عملارتباط بین هوش طبیعی و هوحس و ادراک قسمت هشتاد و ناعتماد به خودهاوکينگ پیش از مرگش رسالدیستونی قابل درمانکنگره بین المللی سردرد دبحران ذهن فیلمی قابل تامدرک تصویر و زبان های مخلتتو انسانی و انسان، شایستمغز برای فراموشی بیشتر کپایان، یک آغاز استرجزخوانی هایی که امروز بافت هوشیاری به دنبال کاهلیس دگرامفتامین یا ویاستاثیر درجه حرارت بر عملکنکاتی در مورد تشنجاگر میدانی مصیبت بزرگتر سیاره ی ابلهانجهان موازی و حجاب هاهمیشه، آنطور نیست که هستما انسانها چه اندازه نزدضررهای مصرف شکر و قند بر از نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه نادیدنی ایمان بیاورهشت توصیه برای کاستن از ددانش، قفل ذهن را باز میکنکودکان گذشته به آینده فکبرین نت به جای اینترنتپرورش مغز مینیاتوری انسادرد زانو همیشه نیاز به جرتولید سلولهای جنسی از سلنفرت، اسیب به خود استزمان و گذر آن سریع استالگو و عادت را بشکن و در امقابله ی منطقی با اعتراضتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسانسور ذهنجهان پیوستههنر رها شدن از وابستگیماده ای ضد التهابیظرفیت مغز چقدر استاز تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E در چه مواد غذایخلا، خالی نیستبهبود حافظه پس از رخدادهداروی جدید میاستنی گراویمجرم، گاهی قربانی استکاهش سن بیولوژیکی، تنها برخی اختلالات عصبی مثانهآن چیزی که ما جریان زمان ذهن تو همیشه به چیزی اعتقتوهم جسمنقش پیش زمینه ها و اراده زندگی زمینی امروز بیش از امیدوارینگاه از بیرون مجموعهمنابع انرژی از نفت و گاز تاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانستارگانی قبل از آغاز کیهجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی علائم عصبی آلزایمر، با ااز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازخواص هندوانهبیماری های میتوکندریداروی ضد تشنج توپیراماتمدیریت اینترنت بر جنگکریستال هابررسی ژنها در تشخیص بیماآیا فراموشی حتمی استفیلمی بسیار جالب از تغییرموزی از نخستین تمدن بشرتیک و اختلال حرکتینقش زنجبیل در جلوگیری از زیست، مرز افق رویداد هستانتظار گذر تندباد؟چاالش ها در تعیین منبع هوانحراف و حقیقتنابینایی در نتیجه ی گوشی منبع هوشیاری کجاست قسمت تروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرنجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عبارت های مبهم مانند انراز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شخوشبختی دور از رنج های مبیماری دیستروفی میوتونیدر والنتاین کتاب بدید هممرز مرگ و زندگی کجاستگمان میکنی جرمی کوچکی در بعد از کروناآیا آگاهی پس از مرگ از بیفراموش کارها باهوش تر هسرویا حقی از طرف خداتکامل داروینی هنوز در حانمیتوان بر سیاه سیاه نوشزبان ریشه هایی شناختی اسانسان باشنخستین تمدن بشریمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمترس و آرمان هااتفاق و تصادفشناخت و معرفت، و نقش آن دحقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی به کمک هوش طبیغار افلاطوناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعخطا در محاسبات چیزی کاملبیرون اصل است یا دروندرمان های بیماری اس ام ایمشکلات روانپزشکی در عقب گاهی مغز بزرگ چالش استتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا دست مصنوعی به زودی قافشار و قدرتروزهای سختتئوری جدید، ویران کردن گچه زیاد است بر من که در ایسفری به آغاز کیهاناولین دارو برای آتاکسی فچرا بیماری های تخریبی مغمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشکستن مرز دور مغزتشخیص ایدزاحساسات کاذبحافظه و اطلاعات در کجاستهوش در طبیعتاستفاده از انرژی خلایادگیری هوش مصنوعی، عمیقدنیایی پر از سیاهچاله باید از انسان ترسیددرمان جدید ALSمعجزه در هر لحظه زندگیپول و شادیروشی جدید در درمان نابینتلاشی تازه برای گشودن معآتاکسی فریدریشقوی تر باشتاثیر کپسول نوروهرب بر ننوار مغز، ترجمه ی فعالیت سلسله مباحث هوش مصنوعیایمپلانت استخوانی در آسینسبت طلایی، نشانه ای به سمهندسی بدنشبیه سازی سیستم های کوانتعداد کلی ذهن ها در جهان ادب برخورد با دیگرانحس و ادراک قسمت 78هوشیاری و افسردگیدوچرخه در کاهش دردهای کماصل عدم قطعیت از کوانتوم کلمات بلند نه صدای بلندبحتی علمی درباره تمایل بدرمانهای بیماری پارکینسمغز کوانتومیپیوند سر، یکی از راه حلهارژیم غذایی سالم و ضد التهآزار دیگری، آزار خود استقدرت کنترل خودتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوروز مبارکسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت و دستکار ی حافظهایا ابزار هوشمندی یا مغز همه چیز موج استمیگرن و پروتئین مرتبط با صبور باشارتباط شگفت مغز انسان و فحس و ادراک قسمت هشتاد و شاعتماد بی موردهاوکينگ پیش از مرگش رسالدژا وو یا اشنا پنداریکنترل همجوشی هسته ای با هبخش فراموش شده ی حافظهدرک حقیقت نردبان و مسیری تو با همه چیز در پیوندیمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟پاکسازی مغزرحم مصنوعیافتخار انسانلا اکراه فی الدینتاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه مولکول های دی ان ایاگر نیروی مغناطیس نباشد سیاره ابلهانجهان ما میتواند به اندازهمکاری یا رقابتما اکنون میدانیم فضا خالضررهای شکر بر سلامت مغزاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و ششمبه هلال بنگرو هر کس تقوای خدا پیشه کندانش، یک انسان را ناسازگکودکان خود را مشابه خود تبرای یک زندگی معمولیپرکاری تیروئیددردهای سال گذشته فراموش تولترودیننقاشی هایی با بوی گذشته یزمان و صبرالگوی بنیادین و هوشیاریمقابله با کرونا با علم استاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانساهچاله ها تبخیر نمیشودجهان پر از چیزهای اسرار آهنر، پر کردن است نه فحش دماده، چیزی نیستعقل مجادله گراز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کاخلاصه ای از مطالب همایش مبهداشت خوابداروی جدید کنترل قند خونمحل درک احساسات روحانیکایروپاکتیک چیستبرخی اصول سلامت کمرآنچه می دانم، آنچه را میخذهن خود را مشغول هماهنگیتوهمات و شناخت حقیقتنقش پیشرفته ی سلول های بنزندگی زودگذرامیدواری و مغزنگاه از دور و نگاه از نزدمنابع انرژی از نفت و گاز تاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانسخن نیکو مانند درخت نیکوجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی علت خواب آلودگی بعد از خواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسخواص اناربیماری های مغز و اعصاب و داروی ضد جنون در درمان تیمداخله ی زیانبار انسانکریستال زمان(قسمت اولبررسی بیماری التهابی رودآیا ممکن است موش کور بی مفیروز نادریرمز و رازهای ارتباط غیر کتیکاگرلور داروی ضد انعقانقش زبان در سلطه و قدرت ازاویه نگاه ها یکسان نیستزاوسکا درمان گوشراندوه در دنیا استناتوانی از درمان برخی ویمنبع هوشیاری کجاست قسمت تری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از سردرد میگرن در کودکانجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی عجول نباشاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دخیالپردازی نکنبیماری سلیاکدر یک فراکتال هر نقطه مرکمرز بین انسان و حیوان کجاگنجینه ای به نام ویتامین بعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا امکان بازسازی اندامهفراموشی همیشه هم بد نیسترویاها از مغز است یا ناخوتکامل داروینی هنوز در حانمای موفقیتزبان شناسی مدرن در سطح سلانسان جدید از چه زمانی پانخستین تصویر از سیاهچالهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتترسان نیستیاتوبان اطلاعات و پلِ بینشناخت حقیقت یا آرزوهای گحقیقت راستین انسان علم بهوش مصنوعی به شناسایی کاغرور و علماز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر دردخطا در محاسبات چیزی کاملبیست تمرین ساده برای جلودرمان های جدید ALSمشاهده گر جدای از شیء مشاگاهی جهت را عوض کنتقلید از روی طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلافشار روحی، همیشه بد نیست روزهای سخت میگذردتا 20 سال آینده مغز شما به نه عدم مطلق بلکه عدم با قسقوط درون جاذبه ای خاص، چاولین دروغچرا حیوانات سخن نمی گوینمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشگفت نیست من عاشق تو باشمتصویر خورشید یا خود خورشاخلاق و علوم اعصابحافظه ی هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11استفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است دنیا، هیچ استبابا زود بیادرمان جدید مولتیپل میلوممعرفی مورد نادر بیماری گپول و عقیدهروشی جدید در درمان سکته متلاشی جدید در درمان ام اسآتاکسی مخچه ای خودایمنقیچی ژنتیکیتاثیر کپسول نوروهرب بر تنوار عصب و عضلهسلطان جنگل یا صاحب ملکوتایمان به رویانشانه های گذشته در کیهان مهربانی، شرط موفقیتشبکه های مصنوعی مغز به درتعذیه ی ذهنادراک ما درک ارتعاشی است حس و ادراک قسمت 82هوشیاری کوانتومیدوچرخه سواری ورزشی سبک و اصل، روان و نفس استکلوزاپین داروی ضد جنونبحث درباره پیدایش و منشا درماندگی به دلیل عادت کرمغز آیندگان چگونه است ؟پیوندهای پیچیده با تغییررژیم غذایی ضد التهابیآسيب میکروواسکولاریا آسقدرت انسان در نگاه به ابعتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوروز یا روز پایانیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاثبت امواج الکتریکی در عصایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز و هیچ چیزمیگرن و خوابصبور باشارتباط شگفت انگیز مغز انحس و ادراک قسمت پنجماعتیاد و تلاش های درمانی هدف یکسان و مسیرهای مختلدژاوو یا آشناپنداریکنترل جاذبهبخش های تنظیمی ژنومدرک دیگرانتو با باورهایت کنترل میشمغز بزرگ چالش است یا منفعپارادوکس ها در علمرحم مصنوعیافراد آغاز حرکت خودشان رلاموژین داروی ضد اوتیسم؟تاثیر درجه حرارت بر عملکچگونه میتوان با قانون جناگر نعمت فراموشی نبود بسسیاره ابلهانجهان مادی، تجلی فضا در ذههمانند سازی در انسانما از اینجا نخواهیم رفتضعیف و قویاز نشانه ها و آثار درک شدحس و ادراک قسمت سیزدهمبه کدامین گناه کشته شدندوفور و فراوانیدائما بخوانکودکان را برای راه آماده برای پیش بینی آینده مغز دپراسینزوماب در پارکینسودردی که سالهاست درمان نشتومورها و التهاب مغزی عاچقدر به چشم اعتماد کنیمزمان واقعیت است یا توهمالگوبرداری از طبیعتملاحظه های اخلاقی دربارهتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانسایه ی هوشیاریجهان پر از چیزهای جادویی هوموارکتوس ها ممکن است دماده، چیزی بیش از یک خلا عقل در جهان جدید، عجیب اساز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانخلاصه ای از درمان های جدیبهداشت خواب، رمز حافظه ی داروی جدید آلزایمرمحل درک احساسات روحانی دکار امروز را به فردا نیندبرخی اطلاعات روانشناسی مآنچه ناشناخته است باید شALS نگاهی کامل بر بیماری وذهن خالی از شلوغی افکارتوکل بر خدانقش آتش در رسیدن انسان بهزندگی سلول در بدن، جدای اامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از درون قفس یا بیرونمنابع انرژی از نفت و گاز تاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانسخن و سکوتجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی عماد الدین نسیمی قربانی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص اردهبیماری های ژنرالیزه ی عصدارویی خلط آورمدارک ژنتیکی چگونه انسانکریستال زمان(قسمت دوم)بررسی سیستم تعادلی بدن اآیا ما کالا هستیمفیزیک مولکولها و ذرات در رمز گشایی از اتصالات مغزتیروفیبان موثر در سکته ی نقش زبان در سلطه و قدرت ا