تولید مولکول جدید توسط هوش مصنوعی

این ربات شیمیدانِ مجهز به GPT، واکنش‌ها را طراحی کرده و به تنهایی دارو می‌سازد

هوش مصنوعی در خدمت طراحی و ساخت دارو

ساخت داروهای جدید و سودمند، می‌تواند دریچه های نویی را در درمان بیماری ها بگشاید. این موضوع در زمانی که هنوز برای بسیاری از بیماری ها درمانی وجود ندارد پراهمیت می نماید.

دسترسی سریع هوش مصنوعی به انباری وسیع از داده ها و قدرت زیاد آن در ثبت اطلاعات، کمک میکند اطلاعات شاخه های مختلف علوم در دسترس قرار بگیرد.‌

سیستمی به نام کوساینتیست Coscientist، اینترنت را برای یافتن دستورالعمل‌ها بررسی می‌کند، سپس آزمایش‌هایی را برای سنتز مولکول‌ها طراحی و اجرا می‌کند.

کاترین ساندرسون دانشگاه کارنگی ملون

سیستم مستقل کوساینتیست Coscientist، از یک مدل بزرگ زبانی LLM، برای اجرای تجهیزات آزمایشگاهی روباتیک استفاده می کند.

شیمیدان ها با استفاده از یک مجموعه روباتیک آزمایشگاهی، از ChatGPT برای طراحی و انجام واکنش های شیمیایی پیچیده استفاده کرده اند.
این سیستم- که Coscientist نام دارد- می‌تواند چندین واکنش را طراحی و کدگذاری کند و آن را انجام دهد و ساخت ترکیباتی از جمله پاراستامول و آسپرین را در آزمایشگاه و با استفاده از دستگاه ربات خود بسازد.

این رویکرد در مجله ی Natureدر 20 دسامبر توضیح داده شده است.
شیمیدان گیب گومزGabe Gomes در دانشگاه کارنگی ملون در پیتسبورگ پنسیلوانیا که رهبری این تحقیق را بر عهده داشت، می گوید: لحظه ای که دیدم یک هوش غیر ارگانیک می تواند به طور مستقل یک واکنش شیمیایی را- که توسط انسان اختراع شده است- برنامه ریزی، طراحی و اجرا کند، شگفت انگیز بود.

پیشرفت های سریع در هوش مصنوعی (AI) باعث شده است کاربردهای این ابزارها در سراسر علم گسترش یابد.اما برای محققانی که روی نیمکتهای قدیمی، کار می کنند یا کسانی که در کدهای کامپیوتری مهارت ندارند، رویکردهای هوش مصنوعی آنقدرها قابل دسترس نیستند.

هنگامی که در ماه مارس، آخرین نسخه از مدل بزرگ زبان (LLM) پشت ChatGPT، به نام GPT-4، رونمایی شد، گومز و تیمش تصمیم گرفتند آن را برای شیمیدان ها به کار ببرند.

در نتیجه، Coscientist، از جدیدترین LLM های قدرتمند، از جمله GPT-4، برای بررسی ادبیات شیمیایی و طراحی مسیر واکنشی برای ساخت مولکول در صورت درخواست انسان، استفاده می کند.large language modelLLM، کتابچه‌های راهنمای موجود در اینترنت را مطالعه می‌کند و در مورد بهترین کیت و معرف‌های موجود در زرادخانه خود برای ساخت مولکول در زندگی واقعی، تصمیم می‌گیرد.

این هوش مصنوعی همچنین از LLM Claude- که توسط شرکت هوش مصنوعی Anthropic در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا ساخته شده است- و مورد دیگر به نام Falcon-40B-Instruct- که توسط موسسه نوآوری فناوری در ابوظبی ساخته شده است- استفاده می کند.

طراحی، کدگذاری، ترکیب
این تیم، سیستم را در برنامه ریزیسنتز چندین مولکول شناخته شده، از جمله مسکن های پاراستامول و آسپرین، و مولکول های آلی نیتروآنیلین و فنل فتالئین، تنظیم کرد.

در مرحله ی برنامه ریزی، کوساینتیست توانست مراحلی را که در مجموع بهترین بازده و عکس العمل را به همراه دارد، تعیین کند ومولکول ها را درست بسازد.

لی کرونین، شیمیدان دانشگاه گلاسکو در بریتانیا، می گوید: «این یک نمایش عالی است که نشان می دهد چگونه می توان با استفاده از LLM ها، متون را برای کمک به ارائه ایده هایی درباره واکنش های شیمیایی، کاوش کرد.
این تیم همچنین مورد پیچیده تری را امتحان کرد و از کوساینتیست خواست واکنشی به نام جفت سوزوکی-میاورا SuzukiMiyaura coupling را خلق کند. این زوج، پیوندهای کربن-کربن را تشکیل می دهد و در کشف دارو مهم است.سیستم، این آزمایش را هم انجام داد.

این گروه یکی از گروه هایی است که بر روی ربات های شیمی مبتنی بر LLM کار می‌کنند.یکی از این ربات ها به نام ChemCrow تقریباً همزمان با Coscientist ساخته شد. این روبات می تواند طیف وسیعی از مولکول ها را از جمله حشره کش DEET،برنامه ریزی کند و بسازد.(آندرو وایت شیمیدان در دانشگاه روچستر در نیویورک، که رهبری تیم سازنده ChemCrow را بر عهده داشت،درخواست مجله ینیچر را برای اظهار نظر رد کرد.)

تیاگو رودریگز، شیمی‌دان و داروساز در دانشگاه لیسبون، می‌گوید ابزارهایی مانند کوساینتیست، احتمالاً بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.من واقعاً می توانم آینده ای را ببینم که در آن، سخت افزار اتوماسیون، به این دستیارهای هوش مصنوعی، مجهز شود.

آینده، آزمایشگاه‌های خودران خواهد بود و ابزارهای هوش مصنوعی مورد نیاز است تا چرخه ی آزمایش، طراحی و ساخت، کاملا خودکار شود.»

اکنون می‌توان کارهای معمولی را توسط این سیستم‌ها انجام داد، اما رودریگز می‌افزاید که بیشتر سؤالات تحقیقاتی، به ویژه در زمینه ی کشف دارو، هنوز دور از دسترس است.برای داروسازی فقط درک خوب از شیمی، کافی نیست، بلکه زیست شناسی هم مورد نیاز است.

کوساینتیست می تواند بیشتر کارهایی را انجام دهد که شیمیدان های واقعاً آموزش دیده، می توانند انجام دهند.

تیم او کد کامل اختراع خود را به صورت رایگان در دسترس قرار نداده است.

گومز می گوید که مهم است که به دقت در مورد چگونگی و مکان استفاده از فناوری هایی مانند Coscientist و ChemCrow فکر کنید، زیرا برخی از برنامه ها احتمالاً خطرناک هستند.

گومز می‌گوید: 《من علاقه‌ای به جایگزین شدن با مردم، معیشت آنها و پیشرفت و نوآوری و انگیزه آنها ندارم.》

doi: https://doi.org/10.1038/d41586-023-04073-4
منابع
Boiko، DA، MacKnight، R.، Kline، B. & Gomes، G.Nature624، 570-578 (2023).

در چه مرحله ای از خواب ، رگربه شرودینگر و تاثیر مشمعجزه در هر لحظه زندگیرمز جهانآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتکامل زباننوار مغزی روشی مهم در تشخزبان فرایند تکاملی برای ترسناک تر از کوریاولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیسرگردانیاحتیاط در تعویض داروهافردا را نمیدانیمحقیقت خواب و رویااسکار، لگوی هوشمندهوشیاری و وجودعادت بد را ترک کنخدا نور آسمان ها و زمین امنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژنهای هوش ، کدامندبا تعمق در اسرار ابدیت و در دعواها چه میکنی؟تقویت حافظه یا هوش مصنوعپیچیدگی های مغزمگسمغز کوانتومیروان سالمآتاکسی مخچه ای خودایمنتابوهای ذهنیایمپلانت مغزینورون های ردیاب حافظهزبان شناسی نوین نیازمند تشخیص ایدزهمه چیز در زمان مناسبشلیک فراموشیادامه بحث تکامل چشمقلب یا مغزحافظه و اطلاعات در کجاست اسرار آفرینش در موجهاوکينگ پیش از مرگش رسالغم بی پایاندفاع از پیامبرمنتظر زمان ایده آل نشوکمردرد ناشی از تنگی کانابارداری بدون رحمپیام های ناشناخته بر مغز درمان پوکی استخوانتمدن پیشرفته ی پیشینیانمغز برای فراموشی بیشتر کروش های عملی برای رفع کمرآزار حقیقیتاثیر کتامین در درمان پاایندرالچیزی شبیه نور تو نیستسقوط زیگزاگی یا ناگهانیتعامل انسان با هوش مصنوعهمدلی و هوش عاطفیشکرگزار هر چیزی باش که داارتباط انسانی، محدود به قبرستان ها با بوی شجاعتهزاران سال چشم های بینا وحس و ادراک قسمت 67اطلاعاتی عمومی در مورد مدو برابر شدن خطر مرگ و میموسیقی نوکووید نوزده و خطر بیماری ماده ی خالیبحثی درباره هوش و تفاوتهپدیده خاموش روشن در پارکدرمان زخم دیابتی با تکنوتهدیدهای هوش مصنوعینفرت، اسیب به خود استریواستیگمینافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر احتمالی عصاره تغلیاگر فقط مردم میفهمیدند کسم زنبور ، کلیدی برای وارثبت امواج الکتریکی در عصهورمون شیرساز یا پرولاکتشادی، پاداش انجام وظیفهاز نخستین همانند سازها تلوتیراستامویتنام نوعی کرونا ویروس حس و ادراک قسمت هجدهمبه مغز خزندگان خودت اجازدید تو همیشه محدود به مقدمیدان بنیادین اطلاعاتکانال یوتیوب دکتر سلمان محدودیت چقدر موثر استبدون بار گذشتهپرسشگری نامحدوددریافت هورمون امید با ورتو دی ان ای خاص ميتوکندرينقش پیش زمینه ها و اراده راه نجاتالگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسوخت هیدروژنی پاکجهان مادی، تجلی فضا در ذههوش مصنوعی از عروسک بازی شش مرحله تکامل چشماز تلسکوپ گالیله تا تلسکلزوم عدم وابستگی به گوگل واقعیت چیستحس و ادراک قسمت دوازدهمبه زیر پای خود نگاه نکن بدانشمندان پاسخ کوانتومی ماه رجبکتاب زیست شناسی باورمدارک ژنتیکی چگونه انسانبرخی ملاحظات در تشنج های آنژیوگرافی از مغزدرگیری مغزی در سندرم کووتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)نقش زنجبیل در جلوگیری از رستگاری محدود به یک راه نامیدوارینازوکلسینتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانسیاره ابلهانجهان پر از چیزهای جادویی هوش مصنوعی از عروسک بازی ضرب المثل یونانیاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن ایرانی کرونا تولیدخفاش با شیوع همه گیری جدیبیمار 101 ساله، مبتلا به سداروی کنترل چربی خونکشیدن مادی روشی برای جلومرز مرگ و زندگی کجاستبرخی روش های تربیتی کودکآیا مصرف مولتی ویتامین هدستورالعمل مرکز کنترل بیتوت زیاد بخوریدنقطه، وجود است یا فاصلهزمان شگفت انگیزانتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهسانسور از روی قصد بسیاری تازه های درمان ام اسابزار بقای موجود زنده از فواید روزه داری متناوبجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی به شناسایی کاظهور امواج مغزی در مغز مصاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز ورزش هوازی مرتب خیلی به قخواص فلفل سبزبیماری اسپینال ماسکولار داروی جدید ضد الزایمرگیاه بی عقل به سوی نور میمشکلات روانپزشکی در عقب ذره ی معین یا ابری از الکبزرگترین خطایی که مردم مآیا انسان در آستانه ی انقتکنولوژی جدید که سلول هانه جنگ و نه خونریزیزندگی، مدیریت انرژیانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتستم، بی پاسخ نیستترک امروزابعاد اضافه ی کیهانفتون های زیستیجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت 11علایم کمبود ویتامین E را خودآگاهی و هوشیارياز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یاد گرفتن مداومبیو الکترونیک؛ ترکیب موجبیوگرافیدر ناامیدی بسی امید استگزیده ای از وبینار یا کنفمعرفی مورد نادر بیماری گرمز جهان خاصیت فراکتالآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتکامل زباننوار مغز، مفید و بی خطرزبان متغیرترسان نیستیاولین تصویر در تاریخ از سنظریه ی تکامل در درمان بیسربازان ما محققا غلبه می احساس گذر سریعتر زمانفرزندان زمان خودحقیقت در علم، هرگز نهایی اسارت و پرخوریهوشیاری و افسردگیعادت دادن مغز بر تفکرخدا بخشنده است پس تو هم بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژنهای حاکم بر انسان و انسبا خودت نجنگدر سال حدود 7 میلیون نفر تقویت سیستم ایمنیپیچیدگی های مغزی در درک زمغز آیندگان چگونه است ؟روبات ها قول میدهندآتش منبع انرژیتاثیر فکر بر سلامتایمپلانت مغزی و کنترل دو نوروپلاستیسیتی چیستزبان، نشان دهنده ی سخنگو تصویر خورشید یا خود خورشهمه چیز در زمان کنونی استشنا در ابهای گرم جنوب نیااداراوون تنها داروی تاییقلب دروازه ی ارتباطحافظه و اطلاعات در کجاستاسرار بازسازی اندام هاهاوکينگ پیش از مرگش رسالغم بی پایاندفاع در برابر تغییر ساختمنحنی که ارتباط بین معرفکمردرد و علل آنبازگشایی مجدد مطب دکتر سپیدایش زباندرمان پوکی استخوانتمدن بشری و مغز اخلاقیمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟روش هایی برای مقابله با اآزار دیگری، آزار خود استتاثیر گیاه خواری بر رشد وایپیداکرینسلول های مغزی عامل پارکیتعداد کلی ذهن ها در جهان همراه سختی، اسانی هستشکست حتمیارتباط از بالا به پایین مقدم زدن و حرکت دید را تغیهستي مادي ای که ما کوچکترحس و ادراک قسمت 74اعتقاد اشتباه، نتیجه ی ندو برابر شدن خطر مرگ و میموسیقی هنر مایع استکودک هشت ساله لازم است آدماده ای ضد التهابیبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیدرمان ساده ی روماتیسمتو یک معجزه اینقاشی هایی با بوی گذشته یریاضیات یک حس جدید استافتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل تاثیر بینش و انتظارات فراگر میدانی مصیبت بزرگتر سماگلوتید داروی کاهش دهنجلو رفتن یا عقبگردهوش فوق العاده، هر فرد اسشب سیاه سحر شوداز نخستین همانند سازها تلوزالمعده(پانکراس)مصنوعویتامین E برای فعالیت صححس و ادراک قسمت هشتمبه نقاش بنگردیدن خدا در همه چیزمیدازولام در درمان تشنج کاهش میل جنسی در ام اسمحدودیت های حافظه و حافظبدون زمان، ماده ای وجود نپس از اگو یا بعد از نفسدریای خداتو در میانه ی جهان نیستی نقش پیشرفته ی سلول های بنراه های جدید برای قضاوت رالگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کنتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسودمندی موجودات ابزی بر جهان مرئی و نامرئیهوش مصنوعی از عروسک بازی ششمین کنگره بین المللی ساز تکنیکی تا مغز از مغز تمقاومت به عوارض فشار خون واقعیت های متفاوتحس و ادراک قسمت سومبه سیاهی عادت نکنیمدانشمندان اولین سلول مصنماهیچه ی صبرکتاب طبیعت در قالب هندسهمروری بر تشنج و درمان هایبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنان که در قله اند هرگز خدرگیری اعصاب به علت میتوتوهم چیستنقش زبان در سلطه و قدرت ارشته نوروایمونولوژی و نقامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانسیب یکسان و دیدگاه های متجهان دارای برنامههوش مصنوعی از عروسک بازی ضربه مغزی در تصادف راننداز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از منابع نهفواکسن اسپایکوژنخلا، حقیقی نیستبیمار مرکز تنفس سلولیداروی تشنجی دربارداریکشتن عقیده ممکن نیستمرز بین انسان و حیوان کجابرخی سلولهای عصبی در تلاآیا مغز تا بزرگسالی توسعدغدغه نتیجه ی نادانی استتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنمیتوان با بیرون انداختنزمان طلایی سکته ی مغزی راانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردسانسور بر بسیاری از حقایتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقای موجود زنده از فواید زیاد دوچرخه سواریجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی تعاملیظرف باید پر شود چه با چرک از تکینگی تا مغز از مغز تمنابع بی نهایت انرژی در دورزش هوازی ، بهترین تمریخواص منیزیمبیماری اضطراب عمومیداروی سل سپتگیاه خواری و گوشت خوار کدمشاهده گر جدای از شیء مشاذرات کوانتومی زیر اتمی قبزرگترین درد از درون است آیا احتمال دارد رویا از آتکنولوژی جدید که سلول هانه روش تقویت مغززندگی، مراتب هوشیاری استانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً ستون فقرات انسان دو پا جلترکیب آمار و ژنتیکابعاد بالاترفروتنی معرفتیجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت نهمعلایم کمبود ویتامین E را خودت را از اندیشه هایت حفاز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یاد بگیر فراموش کنیبیوگرافیدر هم تنیدگی مرزها و بی متفاوت مغز انسان و میمون هگزارش یک مورد جالب لخته ومعرفت و شناخترنگ کردن، حقیقت نیستآیا راهی برای بهبود وضعیتکامل زبان انسان از پیشینوار مغز، ترجمه ی فعالیت زبان مشترک ژنتیکی موجوداتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیسربرولایزیناحساسات کاذبفرضیه ای جدید توضیح میدهحقیقت راستین انسان علم باساس انسان اندیشه و باور هوشیاری کوانتومیعارضه جدید ویروس کرونا سخدا تاس نمیریزدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکفش و کتاببا خدا باشدر عید نوروز مراقب تصادف تلقین اطلاعات و حافظهپیوند قلب خوک، به فرد دچامغز اندامی تشنه ی انرژی اروبات های ریز در درمان بیآثار باستانی تمدن های قدتاثیر مشاهده بر واقعیت بایمپلانت مغزی کمک میکند نوروز مبارکزبان، وسیله شناسایی محیطتصویر در هم تنیدگی کوانتهمه چیز، ثبت می شودشناخت ناشناختهادب برخورد با دیگرانقلب روباتیکحافظه ی ما انسان ها چرا ماصفهان زیباهدف یکسان و مسیرهای مختلغیرقابل دیدن کردن مادهدقیق ترین تصاویر از مغز امنشأ اطلاعات و آموخته ها کمردرد با پوشیدن کفش منابازگشت از آثار به سوی خداپیر شدن حتمی نیستدرمان آرتروز با ورزش موضتمدن زیر آبمغز بزرگ چالش است یا منفعروش هایی برای کم کردن اضطآسيب میکروواسکولاریا آستاثیر گیاه خواری بر رشد وایا کوچک شدن مغزانسان السلول های بنیادیتعذیه ی ذهنهمراهی میاستنی با برخی سشکستن مرز دور مغزارتباط بین هوش طبیعی و هوقدرت مردمهستی ما پس از شروعی چگال حس و ادراک قسمت 75اعتماد به خوددو داروی جدید برای میاستمیلر فیشر نوعی نادر از گیکودک ایرانی که هوش او از ماده، چیزی نیستبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیدرمان سرگیجه بدون نیاز بتو یک جهان در مغز خودت هسچقدر به چشم اعتماد کنیمریتوکسیمابافراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیتاثیر ترکیبات استاتین (ساگر نیروی مغناطیس نباشد سندرم میلر فیشرجلوتر را دیدنهوش مصنوعی می تواند بر احشبیه سازی میلیون ها جهان از نخستین همانند سازها تلیروپریم داروی ترکیبی ضدویتامین E در چه مواد غذایحس و ادراک قسمت هشتاد و نبه نقاش بنگردیدگاه نارسای دوگانه ی ممکان زمان یا حافظه زمانکاهش مرگ و میر ناشی از ابمحدودیت درک انسانبر کسی اعتماد نکن مگر اینآلودگی هوا چالش قرن جدیددرک فرد دیگر و رفتارهای اتوقف؛ شکستنقش آتش در رسیدن انسان بهراه های جدید برای قضاوت رالگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسی و سه پل اصفهانجهان مشارکتیهوش مصنوعی از عروسک بازی شعار و عملاز تکینگی تا مغز و از مغز مقایسه رقابت و همکاریواقعیت و مجازحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه سخن توجه کن نه گویندهدانشمندان تغییر میدان مغماپروتیلینکتاب، سفری به تاریخمرکز هوشیاری، روح یا بدن برخی نکات از گاید لاین پرآنتی بادی منوکلونال در ددرب بسته با غیر خود باز متوهم و خیالنقش زبان در سلطه و قدرت ارشد مغز فرایندی پیچیده اامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانسیر آفرینش از روح تا مغز جهان در حال نوسان و چرخشهوش مصنوعی از عروسک بازی ضررهای مصرف شکر و قند بر از تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن اسپایکوژن ضد کروناخلا، خالی نیستبیماری لبر و نابینایی آنداروی جدید ALSگل خاردار، زیباستمرز جدید جستجو و اکتشاف، برخی سيناپسها طی تکامل و آیا همه جنایت ها نتیجه بیذهن ما از در هم شکستن منبتوسعه برخی شغل ها با هوش نمیتوان بر سیاه سیاه نوشزمان، واقعی نیستاندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عسانسور ذهنتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقای موجود زنده از فیلم کوتاه هیروشیما از هجوانان وطنهوش مصنوعی در قضاوت های اظرفیت مغز چقدر استاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع جدید انرژیورزش و میگرنخواص میوه ی بهبیماری بیش فعالیداروی ضد چاقیگیرنده باید سازگار با پیمشاهده آینده از روی مشاهذرات کوانتومی زیر اتمی قبسیاری از مجرمان، خودشانآیا احتمال دارد رویا از آتکینگیچه زیاد است بر من که در ایزندان ذهنیانسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آستارگانی قبل از آغاز کیهترکیب حیوان و انساناتفاق و تصادففروتنی و غرورجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت هفتمعلائم عصبی آلزایمر، با اخودروهای هیدروژنیاز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یادگیری مهارت های جدید داز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یادگیری هوش مصنوعی، عمیقبیان ژن های اسکیزوفرنی ددر هم تنیدگی کوانتومیتفاوت ها و تمایزها کلید بگشایش دروازه جدیدی از طرمغز فکر میکند مرگ برای دیرنگین کمانآیا راهی برای رفع کم آبی تکامل ساختار رگهای مغزی نوار عصب و عضلهزبان چهار حرفی حیات زمینتسلیم ارتباط با من برتراولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیسردرد میگرناخلاق و علوم اعصابفساد اقتصادی سیتماتیک درحقیقت غیر فیزیکیاستفاده از مغز، وزن را کمهوشیاری سنتی یا هوشیاری عبارت های مبهم مانند انرخدای رنگین کمانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکفش بد، عامل مهم کمردردبا طبیعت بازی نکندرمان نگهدارنده ی اعتیادتلاش ها برای کشف منابع جدپیوند مدفوعمغز انسان ایا طبیعتا تماروبات کیانآدم عاقل، وقت خودش را هدرتاثیر نگاه ناظر هوشیار بایمپلانت نخاعی میتواند دنوروز یا روز پایانیزدودن نقص از هوش مصنوعیتصویر زیبا از سلولهمه ی سردردها بی خطر نیستشناخت و معرفت، و نقش آن دادراک ما درک ارتعاشی است قلب را نشکنحافظه ی ما انسان ها چرا ماصل بازخوردهدف یکسان، در مسیرهای متغار افلاطوندل به دریا بزنمنشاء کوانتومی هوشیاری اکنفرانس تشنج هتل کوثر اصبازگشت به ریشه های تکاملپیراستامدرمان ام اس(مولتیپل اسکلتمدنی قدیمی در شمال خلیج مغز بزرگ چالشهای پیش روروش هایی برای جلوگیری از آسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا این جمله درست است کسیسلول های بنیادی منابع و اتغییرهمراهی نوعی سردرد میگرنیشکستگی لگن یا سکته ی مغزیارتباط شگفت مغز انسان و فقدرت و شناخت حقیقتهشت توصیه برای کاستن از دحس و ادراک قسمت 78اعتماد به خوددو سوی واقعیتمیهمانهای ناخوانده عامل کودکان مهاجرماده، چیزی بیش از یک خلا بحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی علمی پیوند مغز سادرمان سرگیجه بدون نیاز بتو کجای جهانینقش قهوه در سلامتیریسپریدونافراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیتاثیر تغذیه بر سلامت روااگر نعمت فراموشی نبود بسسندرم کووید طولانیجمجمه انسان های اولیههوش مصنوعی متصل با مغزشبیه سازی سیستم های کواناز نخستین همانند سازها تلیس دگرامفتامین یا ویاسویتامین کاحس و ادراک قسمت هشتاد و شبه نادیدنی ایمان بیاوردیروز و امروزمکانیک کوانتومی بی معنی کاهش التهاب ناشی از بیمامخچه فراتر از حفظ تعادلبرلیتیونآلودگی هوا و ویروس کرونادرک نیازمند شناخت خویش اتولید مولکول جدید توسط هنقش انتخاب از طرف محیط، نراه پیروزی در زندگی چیستالتهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیلی محکم محیط زیست بر انجهان معناهوش مصنوعی از عروسک بازی صبور باشاز تکینگی تا مغز از مغز تمقابله ی منطقی با اعتراضواقعیت و انعکاسحس و ادراک قسمت سی و ششمبهبود حافظه پس از رخدادهدانشمندان روش هاي جدیدی ماجرای جهل مقدسکتابخانهمرکز حافظه کجاستبرخی نرمش ها برای درد زانآنتروبات؛ ترکیب سلول زنددرختان چگونه بر تشکیل ابتوهم وجودنقش سجده بر عملکرد مغزرشد مغز علت تمایل انسان بامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداومتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانسیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی از عروسک بازی ضررهای شکر بر سلامت مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن دیگر کرونا ساخته شخلاصه ای از مطالب همایش مبیماری میاستنی گراویسداروی جدید s3 در درمان ام گل درون گلدانمرزهای حقیقی یا مرزهای تبرداشت مغز ما از گذر زمانآیا هوش مصنوعی می تواند نذهن چند جانبه نیازمند نگتوصیه های سازمان بهداشت نمای موفقیتزمان، اندک استاندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پساهچاله ها تبخیر نمیشودتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقای موجود زنده از فیلمی بسیار جالب از تغییجوانان وطنهوش مصنوعی در کامپیوترهاعقل مجادله گراز تکینگی تا مغز- از مغز مناطق خاص زبان در مغزورزش بهترین درمان بیش فعخواص هلو برگ هلوبیماری تی تی پیداروی ضد چاقیگالکانزوماب، دارویی جدیمشاهدات آمیخته با اشتباهذرات کوانتومی زیر اتمی قبسیاری از بیماری های جدیآیا بدون ناظر هوشمند هم بتکامل فردی یا اجتماعینه عدم مطلق بلکه عدم با قزونیسومایدانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آسخن نیکو مانند درخت نیکواتوبان اطلاعات و پلِ بینفرگشت و تکامل تصادفی محض جراحی هوشیار مغزهوش عاطفی قسمت یازدهعلت خواب آلودگی بعد از خوخورشید مصنوعیعماد الدین نسیمی قربانی خوش قلبی و مهربانیاز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یادگرفتن، آغاز حرکت است بیان حقیقتدر هم تنیدگی کوانتومی و پتفاوت ها را به رسمیت بشناپل جویی اصفهانمغز قلبرهبر حقیقیآیاما مقهور قوانین فیزیکتکامل شناخت انسان با کشفنوار عصب و عضلهزبان نیاز تکاملی استتسلیم شدن از نورون شروع ماولین سلول مصنوعینظریه ی ریسمانسردرد میگرن در کودکاناخلاق پایه تکامل و فرهنگفشار و قدرتحقیقت غیر قابل شناختاستفاده از نظریه ی تکامل هوش، ژنتیکی است یا محیطیعجول نباشخدایی که ساخته ی ذهن بشر منبع هوشیاری کجاست؟(قسمکل اقیانوس در یک ذرهبالای هر دستی، دستی هستدرمان نابینایان آیا ممکنتلاش های جدید در ALSپیوند مدفوع در درمان بیممغز انسان برای ایجاد تمدروح و آب حیاتآرمانگرای تخیلی نباشتاثیر نگاه و مشاهده ناظر ایمپلانت استخوانی در آسینورالژیسفر فقط مادی نیستتصویر زیبای اصفهانهمه جا خیر بکارشناخت حقیقت یا آرزوهای گادراک، فراتر از آنچه معمقوی تر باشحافظه ی هوش مصنوعیاصل در هم تنیدگی و جهانی غرور و علمدلایلی که نشان میدهد ما بمهمان ناخواندهکنگره بین المللی سردرد دبازخورد یا فیدبکپیشینیان انسان از هفت میدرمان با سلول های بنیادیتمرکز و مدیتیشنمغز بزرگ و فعال یا مغز کوروش هایی ساده برای کاهش اآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا ابزار هوشمندی یا مغز سلول های بدن تو پیر نیستنتغییر الگوی رشد مغزی با زهندسه ی پایه ایشگفت نیست من عاشق تو باشمارتباط شگفت انگیز مغز انقدرت کنترل خودو هر کس تقوای خدا پیشه کنحس و ادراک قسمت 82اعتماد بی مورددولت یا گروهکمیوپاتی و نوار عصب و عضلهکودکان میتوانند ناقل بی ماست مالیبحثی درباره هوش و تفاوتهپروانه ی آسمانیدرمان سرگیجه بدون داروتو کز محنت دیگران بی غمینقش مهاجرت در توسعه نسل اریسدیپلام تنها داروی تایافزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استتاثیر حرکات چشم بر امواج اگر نعمت فراموشی نبود بسسندرم گیلن باره به دنبال جنین مصنوعیهوش مصنوعی و کشف زبان هایشبکه های مصنوعی مغز به دراز نشانه ها و آثار درک شدلا اکراه فی الدینویتامین کا و استخوانحس و ادراک قسمت پنجمبه هلال بنگردیسک گردنمکانیزمهای دفاعی در برابکاهش حافظه هرچند فرایندیمخچه ، فراتر از حفظ تعادلبرنامه و ساختار پیچیده مآلودگی هوا و پارکینسوندرک و احساستولید مثل فقط با یک مادر نقش اتصالات بین سلولهای راه انسان شدن، راه رفتن وام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسینوریپا داروی ترکیبی ضدجهان معکوسهوش مصنوعی از عروسک بازی صبور باشاز تکینگی تا مغز از مغز تمقابله با کرونا با علم اسواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت سیزدهمبهداشت خوابدانشمندان روشی برای تبدیماجرای عجیب گالیلهکجای مغز مسئول پردازش تجمرکز حافظه کجاستبرخی نرمش ها برای زانوآنزیم تولید انرژی در سلودرختان اشعار زمینتوهم وجودنقش غذاها و موجودات دريارشد در سختی استامگا سه عامل مهم سلامتچت جی پی تیتاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانسیستم تعادلی بدنجهان ریز و درشتهوش مصنوعی از عروسک بازی ضعیف و قویاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن دیگری ضد کرونا از دخلاصه ای از درمان های جدیبیماری میاستنی گراویسداروی جدید لنفوم و لوکمیگل زندگیمزایای شکلات تلخ برای سلبرداشتت از جهان رو زیاد آیا هوش مصنوعی زندگی بشرذهن هوشیار در پس ماده ی متوصیه های غیر دارویی در سنمایش تک نفرهزمزمه ات مانده در گوشماندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنسایه ی هوشیاریتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از فیروز نادریجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی در تفکر خلاق اعقل در جهان جدید، عجیب اساز تکینگی تا مغز- از مغز مناطق خاصی از مغز در جستجورزش در کمر دردخواص هندوانهبیماری خود ایمن اعصاب محداروی ضد تشنج با قابليت تگام کوچک ولی تاثیرگذارمطالبه ی حق خودرفلکس وتری با توضیح دکتر بسیاری از بیماری های جدیآیا برای تولید مثل همیشه تکامل مادی تا ابزار هوشمنهایت معرفت و شناخت درک عزونا به وسیله ویروس ابله انسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسسخن و سکوتاتوسوکسیمایدفراموش کارها باهوش تر هسجراحی گردن همیشه برای دیهوش عاطفی قسمت پنجمهوش عاطفی قسمت اولعنصر اصلی تعیین واقعیتخوش خیالی و خوش بینیاز خود رها شومنبع هوشیاری کجاست قسمت53یادآوری خواب و رویابیداری معنوی یعنی دوستی در هم تنیدگی کوانتومی و دتفاوت های بین زن و مرد فقپل خواجو اصفهانمغز ما کوچکتر از نیم نقطهروی و منیزیم در تقویت استآگاهی فراتر از آگاهیتکامل، نتیجه ی برنامه رینوار عصب و عضلهزبان و کلمه حتی برای کسانتست نوار عصب و عضلهاوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریسردرد میگرنی در کودکاناختلا ل در خود عضلهفشار روحی، همیشه بد نیست حقیقت، آن چیزی نیست که جلاستفاده از هوش مصنوعی در هوض مصنوعی زندهعدم توقف تکامل در یک انداخدایا جز تو که را دارممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکلمات بلند نه صدای بلندبالاترین هدف از دولتدرمان های اسرار آمیز در آتلاش های جدید در درمان فرپیوند مغز و سر و چالشهای مغز انسان برای شادمانی طروح در جهانی دیگر استآرام باشتاثیر نگاه انسان بر رفتاایمان به رویانورالژی تریژمینالسفر نامه سفر به بم و جنوب تصویربرداری فضاپیمای آمهمیشه چیزی برای تنهایی دشناخت درون، شناخت بیرون؛ادغام میان گونه های مختلقیچی ژنتیکیحافظه انسان و حافظه ی هوشاصل علت و تاثیرغربال در زندگیدنیا فریب و سرگرمیمهندسی ژنتیک در حال تلاش کنگره بین المللی سردرد دبازسازي مغز و نخاع چالشی پیشرفت های باور نکردنی ددرمان تومورهای مغزی با اتمرکز بر هدفمغز بزرگترین مصرف کننده روش استفاده از بالش طبیآسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جنتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بیماری ام اس (مولتیپسلول بنیادی و ای ال استغییر خود یا تغییر دیگراهندسه ی رایج کیهانشگفت انگیز بودن کیهانارتباط شگفت انگیز مغز انقدرت انسان در نگاه به ابعوفور و فراوانیحس و ادراک قسمت 87اعتیاد و تلاش های درمانی دونپزیل در بیماران قلبی میوتونیک دیستروفیکودکان گذشته به آینده فکماست مالی با هوش انسانیبحثی درباره احساسات متفاپرواز از نیویورک تا لوس آدرمان سرطان با امواج صوتتو پیچیده ترین تکنولوژی نقش میدان مغناطیسی زمین ریشه های مشترک همه ی موجوافزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشتاثیر دوپامین و سروتونیناگر با مطالعه فیزیک کوانسندرم پیریفورمیسجنگ هفتاد و دو ملت همه را هوش مصنوعی یا حماقت طبیعشبکیه های مصنوعیاز نظر علم اعصاب یا نرووسلاموژین داروی ضد اوتیسم؟ویتامین کا در سبزیجاتحس و ادراک قسمت پنجاهبه کدامین گناه کشته شدنددیستونی قابل درمانما انسانها چه اندازه نزدکاهش دوپامین عامل بیماریمخچه ابزاري که وظیفه آن فبرنامه ی مسلط ژنها در اختآلزایمردرک کنیم ما همه یکی هستیمتولید مثل اولین ربات های نقش تیروئید در تکامل مغزراه بی شکستام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیناپس، شگفتی خلقتجهان هوشمندهوش مصنوعی از عروسک بازی صبر لازمه ی پیروزی استاز تکینگی تا مغز از مغز تملاحظه های اخلاقی دربارهواقعیت تقویت شدهحس و ادراک قسمت ششمبهداشت خواب، امروز در جهدانش، قفل ذهن را باز میکنماده ی تاریککرونا چه بر سر مغز می آورمرکز خنده در کجای مغز استبرخی نرمش های گردنآواز خواندن در قفس، نشاندرد و درستوهم بی خدایینقش غذاها و موجودات دريارشد، رسیدن به یک هدف نیستاما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانALS نگاهی کامل بر بیماری وسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان شگفت انگیزهوش مصنوعی از عروسک بازی طلوع و حقیقتاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن سرطانخم شدن فضا-زمانبیماری های میتوکندریداروی جدید میاستنی گراویگلوله ی ساچمه ایمسمومیت دانش آموزان بی گبررسي علل احتمالي تغيير آیا هوش ارثی دریافتی از پذهن و زندگیتوصیه هایی در مصرف ماهیچند نرمش مفید برای کمردرزنان باهوش تراندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالسایه را اصالت دادن، جز فرتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از فیزیک مولکولها و ذرات در جواب سنگ اندازیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحعقل سالماز تکینگی تا مغز- از مغزتمنبع نور واقعی و ثابت، حقوزن حقیقی معرفت و شناختخواص اناربیماری دویکداروی ضد تشنج با قابليت تگامی در درمان بیماریهای مطالبی در مورد تشنجرفتار مانند بردهبشکه ای که ته نداره پر نمآیا بزرگ شدن مغز فقط در دتکامل مداومنهایت در بی نهایتزیان غذاهای پرچربترازودونانسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استسخن پاک و ثابتاتصال مغز و کامپیوترفراموشی همیشه هم بد نیستجز تو که را دارمجستجوی متن و تصویر به صورهوش عاطفی قسمت دهمعوامل موثر در پیدایش زباخوشبختی چیستاز درخواست ها جدا شومنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمیاری خدا نزدیک استبیداری و خواب کدام بهتر ادر هر سوراخی سر نکنتفاوت های تکاملی در مغز وپلاسمای غالبمغز مانند تلفن استرویکردهای جدید ضایعات نخآپومورفین در پارکینسونتکثیر سلول در برابر توقف نوار عصب و عضلهزبان و بیان نتیجه ساختماتست کم هزینه ی بزاق برای ايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیمسردرد و علتهای آناختلاف خانوادگی را حل کنفضا و ذهن بازحقایق ممکن و غیر ممکناستفاده از انرژی خلاهیچ نقطه ای مرکزی تر از اعدم تعادل دوپامین، فقط بخرما منبع بسیار خوب آنتی منبع هوشیاری کجاست؟(قسمکلوزاپین داروی ضد جنونباهوش ترین و با کیفیت تریدرمان های بیماری آلزایمرتلاش های جدید در درمان سرپیوند اندام از حیوانات بمغز انسان برای شادمانی طروح رهاییآرامش و دانشتاثیر نگاه انسان بر رفتااین پیوند نه با مغز بلکه نوزاد ناشنوای متولد شده،سفر به مریخ در 39 روزتصور ما ازمشکلات و واقعیهمیشه چشمی مراقب و نگهباشناسایی تاریخچه ی تکاملیادغام دو حیطه علوم مغز و قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصهدف از تکامل مغزحباب های کیهانی تو در تواصل عدم قطعیت از کوانتوم مقالاتدنیا مکانی بسیار اسرارآممهندسی بدنکنترل همجوشی هسته ای با هباغچه ی منپیشرفت های جدید علوم اعصدرمان تشنجتمرکز بر امروزمغز حریص برای خون، کلید تروش جدید تولید برقآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بدون زبان میتوانیم تسلول بنیادی در درمان ایدتغییر دیگران یا تغییر خوهندسه بنیادینشگفت زده و حیران باشارتباط غیرکلامی بین انساقدرت ذهنوقاحت و تمسخر دیگرانحس و ادراک قسمت چهلاعتیاد را به دور بیندازدوچرخه در کاهش دردهای کممیگرن و پروتئین مرتبط با کودکان خود را مشابه خود تماشین های دارای روحبحثی درباره احساساتی غیرپروتئین های ساده ی ابتدادرمان ضایعات نخاعیتو آرامش و صلحینقش محیط زندگی و مهاجرت دریشه های مشترک حیاتافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگرتاثیر دپاکین بر بیماری ماگر تلاش انسان امروز براسندرم پیریفورمیسجنگ و تصور از جنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تششباهت مغز و کیهاناز نظر علم اعصاب اراده آزلایو دوم دکتر سید سلمان فویتامین بی 12 در درمان دردحس و ادراک قسمت پنجاه و یبه امید روزهای بهتردژا وو یا اشنا پنداریما انسانها چه اندازه نزدکاهش سن بیولوژیکی، تنها مخچه تاثیر گذار بر حافظهبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱آلزایمر در جواناندرک احساسات و تفکرات دیگتولید یا دریافت علمنقش حفاظتی مولکول جدید دراه طولانی را به سلامت گذام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پاتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیگار عامل افزایش مرگ ومجهان هوشیارهوش مصنوعی از عروسک بازی صبر و واقعیتاز تکینگی تا مغز از مغز تملاحظات بیهوشی قبل از جرواقعیت خلا و وجود و درک محس و ادراک قسمت شصت و هشتبهداشت خواب، رمز حافظه ی دانش، یک انسان را ناسازگکریستال هامرگ چیستبرخی یونها و مولکول های مآینه در اینهدرد باسن و پا به دلیل کاهتوهم تنهایینقش غذاها و موجودات درياز گهواره تا گورامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانNVG 291سکوت و نیستیجهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی طلای سیاهاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن سرطانخونریزی مغز در سندرم کووبیماری های مغز و اعصاب و داروی جدید کنترل قند خونگلوئونمسمومیت دانش آموزان، قمابررسی مغز با امواج مادون آیا هوش سریعی که بدون احسذهن و شیمی بدنتوضیحی ساده در مورد هوش مچند جهانیزنجیرها را ما باید پاره کانرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت ساخت سلول عصبی حتی پس از تحریک الکترومغناطیسی مغابزار بقای موجود زنده از فیزیک هوشیاریجوسازی مدرنهوش مصنوعی در خدمت خلق وحعقلانیت بدون تغییراز تکینگی تا مغز، از مغز منبع هوشیاری کجاست قسمت وزوز گوشبیماری دیستروفی میوتونیداروی ضد تشنج توپیراماتگامی در درمان بیماریهای مطالعه ای بیان میکند اهدرفتار وابسته به شکلبشریت از یک پدر و مادر نیآیا تکامل و تغییرات ژنتیتکامل چشمنهادینه سازی فرهنگ اختلازیباترین چیز در پیر شدنترازودونانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پسخت ترین حصاراثر مضر مصرف طولانی مدت رفراموشی و مسیر روحانیاثرات فشار روحی شدیدفراموشی آرمانجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش عاطفی قسمت دومعوامل ایجاد لغت انسانی و خوشبختی دور از رنج های ماز دست دادن دم در پیشینیامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژن همه چیز نیستبیرون اصل است یا دروندر والنتاین کتاب بدید همتفاوت های زبانی سرمنشا تپمبرولیزوماب در بیماری چمغز مادران و کودکان در زمرویا و واقعیتآپومورفین در پارکینسونتأثیر نیکوتین سیگار بر منوار عصب و عضله مهم در تشزبان و بیان، در سایه پیشرتست آر ان اس دز میاستنی گايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمسردرد به دلیل مصرف زیاد ماختلال حرکتی مانند لرزش فضای قلب منبع نبوغ استحل مشکلاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز همیشگی نیستعدم درکخسته نباشی بابامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکلید نزدیک و نگاه تو بر فباور و کیهان شناسیدرمان های بیماری اس ام ایتلاش های جدید شرکت نورالمغز انسان رو به کوچک تر شروزه داری متناوب، مغز را آرامش و سکونتاثیر هوش مصنوعی بر مغزاین اندوه چیستنوسانات کوانتومی منبع ماسفر به درون سفری زیباتصور از زمان و مکانهمیشه اطمینان تو بر خدا بشناسایی زبان حیوانات با ارتقا و تکامل سنت آفرینش قانون مندی نقشه ژنتیکی مهدف از خلقت رسیدن به ابزاحباب هایی تو در تواصل، روان و نفس استتاثیر ویتامین دی بر بیمادنیای شگفت انگیز کوانتوممهربانی، شرط موفقیتکنترل جاذبهبترس از اینکه کسی، به درگپیشرفت در عقل است یا ظواهدرمان جدید ALSتمساح حد واسط میان مغز کومغز در تنهایی آسیب میبینروش صحبت کردن در حال تکامآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا همتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا تکامل هدفمند استسلول بنیادین از مخاط بینتغییر دادن ژنها آیا روزی هندسه در پایه ی همه ی واکشگفتی های نقشه ی ژنتیکیارتروز یا خوردگی و التهاقدرت شناختی انسان، محدودوقت نهيب هاي غير علمي گذشحس و ادراک قسمت چهل و هفتاعداد بینهایت در دنیای مدوچرخه سواری ورزشی سبک و میگرن و خوابکودکان را برای راه آماده ماشین دانشبحران ذهن فیلمی قابل تامپروتز چشمدرمانهای بیماری پارکینستو افق رویداد جهان هستینقش مرکز تنفس سلولی در بیریشه های اخلاقافزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادراتاثیر داروهای ضد التهاب اگر خواهان پیروزی هستیسندرم پای بی قرارجنگ داده هاهوش مصنوعی گوگل به کمک تششباهت مغز با کیهان مادیاز نظر علم اعصاب اراده آزلازم است هیچ کاری نکنیدویتامین بی هفدهحس و ادراک قسمت پنجاه و دبه بالا بر ستارگان نگاه کدژاوو یا آشناپنداریما اکنون میدانیم فضا خالکایروپاکتیک چیستمخاطب قرار دادن مردم، کابرین نت به جای اینترنتآملودیپین داروی ضد فشار درک تصویر و زبان های مخلتتولید پاک و فراوان انرژینقش حیاتی تلومر دی ان آ درابطه تشنج و اوتیسمامواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیاهچاله هاجهان های بسیار دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی صبر بسیار بایداز تکینگی تا مغز از مغز تممانتین یا آلزیکسا یا ابوالزارتان داروی ضد فشار حس و ادراک قسمت شصت و دوبوزون هیگز چیستدائما بخوانکریستال زمان(قسمت اولمرگ و میر پنهانبرخی اثرات مضر ویتامین دآیندهدرد زانو همیشه نیاز به جرتوهم جدایینقش غذاها در کاهش دردهای زمین در برابر عظمت کیهانانفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانفقر داده ها در هوش مصنوعیسکوت، پر از صداجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی از عروسک بازی طوفان فقر و گرسنگی و بی ساز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن ضد اعتیادخونریزی مغزی کشندهبیماری های ژنرالیزه ی عصداروی جدید آلزایمرگمان میکنی جرمی کوچکی در مسیر دشوار تکامل و ارتقابررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا هشیاری کوانتومی وجودذهن پر در برابر آگاهیتوضیحات دکتر فاطمی در موچند جهانیزندگی فعال و مثبت روند آلانرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا واساخت شبکه عصبی مصنوعی با تحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از فیزیک و هوشیاریجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی درمانگر کامپیعقیده ی بی عملاز تکینگی تا مغز، از مغز منبع هوشیاری کجاست قسمت وسواس، بیماری استبیماری سلیاکداروی ضد جنون در درمان تیگاهی لازم است برای فهم و معمای اخلاقی قطاررفتار اجتماعی انسان، حاصبعد پنجمآیا تراشه ها داخل مغز، میتکامل و ارتقای نگاه تا عمچهار میلیارد سال تکامل بزیباترین چیز در افزایش ستراشه مغز بدون واسطه ی دانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو سخت ترین کار، شناخت خود اسختی ها رفتنی استاثرات مفید قهوهفرایند پیچیده ی خونرسانیحفره در مغزهوش عاطفی قسمت سومعواملی که برای ظهور لغت اخیالپردازی نکناز روده تا مغزمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژن همه چیز نیستبیست تمرین ساده برای جلودر یک فراکتال هر نقطه مرکتفاوت ایستایی و تکاپوپناه به بیابانمغز چون ابزار هوش است دلیرویا و کابوسآب زندگی است قسمت چهارمتأثیر نگاه انسان بر رفتانوار عصب و عضله برای تاییزبان و تکلم برخی بیماریهتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمسردرد تنشناختلال خواب فرد را مستعد فضای خالی ای وجود نداردحلقه های اسرارآمیزاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز، چقدر حقیقی استعدالت برای من یا برای همهخطا در محاسبات چیزی کاملمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکلید، در ناشناخته هاستباید از انسان ترسیددرمان های جدید ALSتلاش هایی در بیماران قطع مغز انسان رو به کوچکتر شدروزه داری و التهاب زیانبآرامش عقلتاثیر ویتامین دی بر بیمااین ایده که ذرات سیاهچالنوشیدن چای برای مغز مفید سفر تجهیزات ناسا به مریخ تصاویر زیبای رعد و برقهمیشه به آنچه داری، خوشنشناسایی سلول های ایمنی اارتقا یا بازگشت به قبل ازقانون گذاری و تکاملهر چیز با هر چیز دیگر در تحد و مرزها توهم ذهن ماستاصلاح خطا با رفتن بر مسیرصفحه اصلیدنیایی پر از سیاهچاله موفقیت هوش مصنوعی در امتکندن ریشه ی خودبحتی علمی درباره تمایل بپیشرفت ذهن در خلاقیت استدرمان جدید مولتیپل میلومتنفس هوازی و میتوکندریمغز را از روی امواج بشناسروشهای نو در درمان دیسک بآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین تاثیر گیاه خواری بر رشد وایجاد احساساتسلول عصبی شاهکار انطباق تغییر زودتر اتصالات مغزیهندسه زبانِ زمان استشگفتی های زنبور عسلارزش های وارونهقدرت عشقوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک قسمت چهل و هشتبقا با سازگارترین فرد اسدوپامین قابل حل در آبمیگرن و روزه داریکوری گذرای ناشی از موبایمبانی ذهنی سیاه و سفیدبخش فراموش شده ی حافظهپروتز عصبی برای تکلمدرماندگی به دلیل عادت کرتو انسانی و انسان، شایستنقش نگاه از پایین یا نگاهرژیم های غذایی و نقش مهم افسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبرتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اپل ویژن پرو در تشخیص بیمسندرم پس از ضربه به سرجنبه های موجی واقعیتهوش مصنوعی الفاگوشباهت های ریشه ای چند بیماز واقعیت امروز تا حقیقتلبخند بزن شاید صبح فردا زویتامین دی گنجینه ای بزرحس و ادراک قسمت پنجاه و سبه بالاتر از ماده بیندیشدگرگونی های نژادی و تغییما از اینجا نخواهیم رفتکار امروز را به فردا نیندمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرای یک زندگی معمولیآموزش نوین زباندرک حقیقت نردبان و مسیری تولید اندام با چاپ سه بعدنقش خرچنگ های نعل اسبی دررادیوی مغز و تنظیم فرکانامیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیاهچاله های فضایی منابعجهان هایی در جهان دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی صد قدح، نفتاده بشکستاز تکینگی تا مغز از مغز تمن و وجود توهمیواکنش های ناخودآگاه و تقحس و ادراک قسمت شصت و ششبوزون هیگز جهان را از متلدارچینکریستال زمان(قسمت دوم)مرگ و میر بسیار بالای ناشبرخی اختلالات عصبی مثانهآینده ی انسان در فراتر ازدردهای سال گذشته فراموش توهم جدایی و توهم علمنقشه مغزی هر فرد منحصر بهزمین زیر خلیج فارس تمدنی انفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودتاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانفلج نخاعی با الکترودهای سکوت، در برابر گزافه گویجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی از عروسک تا کمطوفان بیداریاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسن علیه سرطانخونریزی مغزی کشنده ولی قبیماری های روانی با تاثیداروی جدید آلزایمر تاییدگنجینه ای به نام ویتامین مسئول صیانت از عقیده کیسبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا واکنش های یاد گرفته وذهن تو همیشه به چیزی اعتقتیوتیکسن داروی ضد جنونچند جهانی و علمزندگی هوشمند در خارج از زانرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک ساخت شبکه عصبی با الفبای تحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از فیزیک آگاهیجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی درخدمت خلق وحعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص اردهاز تکینگی تا مغز، از مغز منبع هوشیاری کجاست قسمت وسیله، فقط دعا نیستبیماری شارکو ماری توثدارویی خلط آورگاهی مغز بزرگ چالش استمعماری، هندسه ی قابل مشارقیبی قدرتمند در برابر مبعد از کروناآیا جنین انسان، هوشمندی تکامل و ریشه ی مشترک خلقتچهار ساعت پس از کشتار خوکزیر فشار کووید چه باید کرتراشه ها روی مغزانسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر برسختی در بلند شدن از روی صاثرات مفید روزه داریفرایند تکامل و دشواری هاحق انتخابهوش عاطفی قسمت ششمعوارض ازدواج و بچه دار شدخانه ی تاریکاز سایه نترسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژن هوش و ساختارهای حیاتی بیش از نیمی از موارد انتقدر کمتر از چند ماه سوش جدتفاوت ارباب و رهبر حقیقیپنج اکتشاف شگفت آور در مومغز چگونه صداها را فیلتر رویا و خبر از آیندهآب زندگی است قسمت هفتمتأثیر شیرینی های حاوی لونوار عصب و عضله تعیین محلزبان و شناخت حقیقت قسمت چتشنج چیستای نعمت من در زندگیمنعناعسردرد سکه ایاختلال در شناسایی حروف و قفس دور خود را بشکنحمله ویروس کرونا به مغزاستفاده از سلول های بنیاهیچ وقت خودت را محدود به عسل طبیعی موثر در کنترل بخطا در محاسبات چیزی کاملمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکلام و زبان، گنجینه ای بسبابا زود بیاپیوند اندام حیوانات به ادرمان های جدید میگرنتلاش در تولید انرژی به رنمغز ایندگان چگونه استروزه داری و بیمار ی ام اس آرامش(سکوت) stillness و تکاپوتاثیر ویروس کرونا بر مغز این ابتدای تناقض هاستنوعی سکته مغزی ، وحشتناک سفر دشوار اکتشافتصادف یا قوانین ناشناختههمیشه داناتر از ما وجود دشهر زیرزمینی در ژاپن براارتوکين تراپی روشی جديد قانون جنگلهر جا که جات میشه، جات نیحریص نباشاصول انجام برخی نرمش ها دسوالات پزشکیدنیا، هیچ استموفقیت در تفکر استکندر در بیماریهای التهاببحث درباره پیدایش و منشا پیشرفتی مستقل از ابزار هدرمان جدید میگرن با انتی تنفس هوازی و میتوکندریمغز زنان جوانتر از مغز مرروشهای شناسایی قدرت شنواآشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توستاثیر گیاه خواری بر رشد وایران بزرگسلول عصبی، در محل خاص خودتغییر عمودی سر انسان از پهندسه، نمایشی از حقیقتشانس یا نتیجه ی تلاشارزش های حقیقی ارزش های غقسم به فقروقتی ناراحتی چیکار میکنیحس و ادراک قسمت چهل و دومبقا در ازای بیماریدورترین نقطه ی قابل مشاهمیگرن سردردی ژنتیکی که بکی غایب شدی تا نیازمند دلمباحث مهم حس و ادراکبخش های تنظیمی ژنومپرورش مغز مینیاتوری انسادرها بسته نیستتو با همه چیز در پیوندینقش نظام غذایی در تکامل مرژیم های غذایی و نقش مهم افسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهتاثیر درجه حرارت بر مغزاپی ژنتیکسندرم جدایی مغزجنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی اکنون می توانشباهت کیهان و مغزاز کجا آمده ام و به کجا میلحظات خوش با کودکانویروس مصنوعیحس و ادراک قسمت پنجاه و شبه جای محکوم کردن دیگران دانش قدرت استما اشیا را آنطور که هستندکار با یگانگی و یکپارچگیمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبرای پیش بینی آینده مغز دآمارهای ارائه شده در سطح درک دیگرانتولید سلولهای جنسی از سلنقش داروهاي مختلف معروف راز تغییرامید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هوتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیاهچاله ها، دارای پرتو جهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک بازی صداقتاز تکینگی تا مغز از مغز تمن کسی در ناکسی دریافتم واکنش به حس جدیدحس و ادراک سی و هفتمبی نهایت در میان مرزهاداروهای مصرفی در ام اسکریستال زمان(قسمت سوم)مرگ و سوال از قاتلبرخی اصول سلامت کمرآینده ی حمل و نقل هوایی ددردی که سالهاست درمان نشتوهم جسمنقشه های مغزی جدید با جزیزمان چیستانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییتاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانفلج بل، فلجی ترسناک که آنسکته مغزیجهانی پر از سیاهچاله یا پهوش مصنوعی از عروسک تا کمطوفان زیباییاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واکسنی با تاثیر دوگانه اخواندن ، یکی از شستشو دهنبیماری وسواسداروی جدید ای ال اسگندم بکاری، جو درو نمیکنمسئولیت جدیدبررسی بیماری التهابی رودآیا یک، وجود داردتیک و اختلال حرکتیچند روش ساده برای موفقیتزندگی و داراییانرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خوساختن آیندهتخریب مغز به دلیل کمبود بابزارهای پیشرفته ارتباط فیزیکدانان ماشینی برای تجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی ساخته هوش طبیعلم و روحخواص باداماز تکینگی تا مغز، از مغز منبع هوشیاری کجاست قسمت یک پیام منفرد نورون مغزی بیماری ضعف عضلات نزدیک بدارویی ضد بیش فعالی سیستگاهی جهت را عوض کنمعنی روزهرقابتی بی هدف یا رقابتی هبعد از کروناآیا جهان ذهن و افکار ما متکامل ابزار هوش ، راه پر نون و القلمزیرفون داروی ضد ام استراشه ی هوش مصنوعی در مغززیرک ترین مردمتراشه ی بیولوژِیکاهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ سدسازی روش مناسب برای مقاثرات مضر ماری جوانافرایند حذف برخی اجزای مغحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش عاطفی بیشتر در زنانعید نوروز مبارکخانواده پایداراز سایه بگذرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژن یا نقشه توسعه مغز و نقبیشتر کمردردها نیازی به در آرزوهایت مداومت داشتهتفاوتهای جنسیتی راهی براپول و شادیمغز ناتوان از توجیه پیدارویا بخشی حقیقی از زندگی آب زندگی است قسمت اولتئوری تکامل امروز در درمنوار عصب و عضله در مطب دکزبان و شناخت حقیقت قسمت اتشنج و حرکات شبه تشنجی قاهفت چیز که عملکرد مغز تو سردرد عروقی میگرناختلال در شناسایی حروف و قفس ذهنحمایت از طبیعتاستفاده از سلول های بنیاهیچ کاری نکردن به معنی چیعشق به هفت مرتبه ی شناختیخطای ادراک کارمامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکلام، در تحولی شگفت آور بباد و موجپیوند سر آیا ممکن استدرمان های جدید در بیماری تلاشی برای درمان قطع نخامغز ابزار بقای برتر مادیروزه داری سلول های بنیادآرزوها را کم کنتاثیر ژنها بر اختلالات خاین بیمار را باید چه کار نیوالینسفرنامه سفر به بم و جنوب تضادهای علمیهمیشه راهی هستشواهدی از نوع جدیدی از حاارتباط میکروب روده و پارقانون جنگلهر حرکت خمیده می شود و هر حرکات چشم، ترجمه کننده ی اصول توسعه ی یک ذهن کاملپیامهای کاربراندندان ها را مسواک بزنید تمولکول ضد پیریکندر علیه سرطانبحثي درباره هوش و تفاوتهپپوگستدرمان جدید کنترل مولتیپلتنفس بدون اکسیژنمغزهای کوچک بی احساسروشی برای بهبود هوش عاطفآشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توزتاثیر گیاه خواری بر رشد وایرادهای موجود در خلقت بسلولهای ایمنی القا کنندهتغییرات منطقه بویایی مغزهنر فراموشیشانس یا تلاشارزش حقیقی زبان قسمت اولقضاوت ممنوعوقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک قسمت چهل و سومبقای حقیقی در دور ماندن اديدن با چشم بسته در خواب میگرن شدید قابل درمان اسکیهان خود را طراحی میکندمبتکران خودشکوفابخش بزرگی حس و ادراک ما اپرکاری تیروئیددرهای اسرارآمیز و پوشیدهتو با باورهایت کنترل میشنقش نظریه تکامل در شناسارژیم ضد التهابیاقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزدتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استسندرم دزدی ساب کلاوینجنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی از عروسک های بشباهت زیاد بین سلول هاي عاز کسی که یک کتاب خوانده لرزش ناشی از اسیب به عصبویروس های باستانی، مغز محس و ادراک قسمت بیست و چهبه جای تولید، بیشتر گوش کدانش محدود به ابعاد چهارما به جهان های متفاوت خودکارهای کوچک، بی ارزش نیسمدل هولوگرافیک تعمیم یافبرای اولین بار دانشمندانآن چیزی که ما جریان زمان درک درست از خود و هوشیاریتولترودیننقش درختان در تکاملراست دستی و چپ دستیامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیاهچاله و تکینگی ابتدایجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک بازی صدای بم با فرکانس پایین، از تکینگی تا مغز از مغز تمن پر از تلخیمواکسن های شرکت فایزر آمرحس و ادراک- قسمت پنجاه و بی نظمی مقدمه شناختداروهای ام اسکشف مکانیسم عصبی خوانش پمرگ انتقال است یا نابود شبرخی اطلاعات روانشناسی مآینده ی علم و فیزیک در60 ثدرد، رمز موفقیتتوهمات و شناخت حقیقتنقشه با واقعیت متفاوت اسزمان و مکان، ابعاد کیهان انواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرتاریکی و نورابزار بقای موجود زنده از فلج خوابسکته ی مغزی در جوانانجهانی در ذهنهوش مصنوعی از عروسک تا کمطولانی ترین شباز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز وابسته به دوستی این و آن خواندن، دوست روزهای سختبیماری کروتز فیلد جاکوبداروی جدید برای میاستنی گوهر با نظر دیگران سنگ نممسئولیت در برابر محیط زیبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا کیهان می تواند یک شبیتیکاگرلور داروی ضد انعقاچندین ماده غذایی که ماننزندگی بی دودانرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استساختن آینده، بهترین روش تداوم مهم است نه سرعتابزارهای بقا از نخستین هفال نیکوجایی خالی نیستهوش مصنوعی، کیفیت فریب معلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص بادام زمینیاز تکینگی تا مغز، از مغز منبع هوشیاری کجاست قسمت یک پیشنهاد خوب برای آسان بیماریهای تحلیل عضلانی اداستانها و مفاهیمی اشتباگاهی در پارکینسون باید پمعاینه قبل از نوار عصب و رموزی از نخستین تمدن بشربعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش های ژنتیکی، ویروتکامل تکنولوژینوآوری ای شگفت انگیز داننوار مغز مشاهده ی غیر مستزیست شناسی کل در جزء فراکتربیت کودکان وظیفه ای مهاهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهانسرنوشتاجزای پر سلولی بدن انسان فراتر از دیوارهای باورحقیقت آنطور نیست که به نظهوش عاطفی در زنان بیشتر اعامل کلیدی در کنترل کارآخاویار گیاهیاز علم جز اندکی به شما دامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژن درمانی در درمان چاقیبیشتر علم، در نادانسته هدر آسمان هدیه های نادیدنتقلید مرحله ای نسبتا پیشپول و عقیدهمغز و قلب در جنین موش مصنرویا تخیل یا واقعیتآب زندگی است قسمت دومتئوری تکامل در پیشگیری و نوبت کودکانزبان و شناخت حقیقت قسمت دتشنج به صورت اختلال رفتاهفت سین یادگاری از میراث سرطان کمیت گراییاختلالات مخچهقفس را بشکنحوادث روزگار از جمله ویراستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیکعشق درونی به یگانگی خلقتخطای حسمنبع هوشیاری در کجاست؟ قکلرال هیدرات برای خوابانباد غرور و سر پر از نخوت وپیوند سر برای چه بیماراندرمان های جدید سرطانتلاشی تازه برای گشودن معمغز ابزار برتر بقاروزهای بد باقی نمیماندآزمون تجربی، راهی برای رتاثیر کلام در آیات کلام باینکه به خاطرخودت زندگی نیکولا تسلاسفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهر خوابیده ی مادههمیشه عسل با موم بخوریمشواهدی از دنیسوان(شبه نئارتباط ماده و انرژیقانونمندی و محدودیت عالمهرچیز با یک تاب تبدیل به حرکت چرخشی و دائمی کیهاناصول سلامت کمرسایتهای دیگرده روش موفقیتمولتیپل اسکلروز در زنان کو کیو تن coQ10بحثی جالب درباره محدودیتپایان، یک آغاز استدرمان جدید ام استنها مانع در زندگی موارد مغز، فقط گیرندهروشی جدید در درمان قطع نخآغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمتاثیر گیاه خواری بر رشد وایستادن در برابر آزادی بسلولهای بنیادی مصنوعی درتغییرات مغز پس از 40 سالگیهنر حفظ گرهشاهکار قرنارزش حقیقی زبان قسمت دومقطار پیشرفتوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک قسمت نهمبلندی در ذهن ما درک بلندیدی متیل فومارات(زادیوا)(میاستنی گراویس بدون آنتیکیهانِ هوشیارِ در حال یامتواضع باشبخش بزرگتر کیهان ناشناختپراسینزوماب در پارکینسودرون قفس یا بیرون از آنتو باید نیکان را به دست بنقش هورمون های تیروئید درژیم غذایی حاوی تخم مرغ واقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیرونتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنسندرم سردرد به دلیل افت فجهل مقدسهوش مصنوعی از عروسک های بشباهت زیاد بین سلول هاي عاز آغاز خلقت تا نگاه انسالرزش دست ها و گردن و سر ETویرایش DNA جنین انسان، برحس و ادراک قسمت بیست و یکبه خوبی های دیگران فکرکندانش بی نهایتما با کمک مغز خود مختاريمکارهایی بیش از طراحی و گپمدل های ریز مغز مینی برینبرای بقا به جایی فراتر ازآنچه می دانم، آنچه را میخدرک عمیق در حیواناتتومورها و التهاب مغزی عانقش ذهن و شناخت در حوادث رجزخوانی هایی که امروز بامید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهان کنونی و مغز بزرگتریهوش مصنوعی از عروسک بازی صرع و درمان های آناز تکینگی تا مغز از مغز تمن بی من، بهتر یاد میگیرمواکسن کووید 19 چیزهایی که حس و ادراک- قسمت بیست و پبی هیچ می ایی و بی هیچ میرداروهای تغییر دهنده ی سیکشف مکانیسمی پیچیده در بمرگ تصادفیبرخی بیماری ها که در آن بآینده با ترس جمع نمیشوددرس گرفتن از شکست هاتوکل بر خدانقص های سیستمی ایمنیزمان و گذر آن سریع استانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کتاریکی خواهد ترسیدابزار بقای موجود زنده از فلج خواب چیستسکته ی چشمیجهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی از عروسک تا کمطی یکصد هزار سال اخیر هرچاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز وابستگی یعنی قلادهخواب و بیداری نوسانی مغزبیماری گیلن باره و بیمارداروی جدید برای کاهش وزنگویید نوزده و ایمنی ساکتمستند جهان متصلذهن خود را مشغول هماهنگیبررسی علل کمر درد در میانآیا گذشته، امروز وآینده تیروفیبان موثر در سکته ی چندجهانیزندگی در جمع مواردی را برانسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیمساختار فراکتال وجود و ذهتداخل مرزها و صفات با بینابزارهای بقا ازنخستین همفاکسیبتجاذبههوش مصنوعی، اتفاقات و تحعلم به ما کمک میکند تا موخواص شکلات تلخاز تکامل تا مغز از مغز تا منبع هوشیاری کجاست قسمت یک آلل ژنتیکی که از نئاندبیماری، رساله ای برای سلدخالت در ساختار ژنهاگذر زمان کاملا وابسته به معادله ها فقط بخش خسته کنرمز و رازهای ارتباط غیر کبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجتکامل جریان همیشگی خلقتتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز با توضیح دکتر فازیست شناسی باور حقیقت یا ترجمه فعالیت های عضله به اولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سسریع دویدن مهم نیستاجزایی ناشناخته در شکل گفرار در فرار از میزبان، دحقیقت افرادهوش عاطفی در زنان بیشتر اعادت همیشه خوب نیستخار و گلازدواج های بین گونه ای، رمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژن ضد آلزایمربا همه مهربان باشدر آستانه ی موج پنجم کوویتقلید از روی طبیعتپوست ساعتی مستقل از مغز دمغز و هوش، برترین ابزار برویا حقی از طرف خداآب زندگی است قسمت سومتئوری جدید، ویران کردن گای همه ی وجود مننور از عمق تاریکیزبان و شناخت حقیقت قسمت ستشنج عدم توازن بین نورون هم نوع خواری در میان پیشیسرعت فکر کردن چگونه استاختلالات حرکتی در انسانقله برای دیدن نه برای به حکمت الهی در پس همه چیزاستیفن هاوکینگ در مورد ههیچ کس حقیقت را درون مغز عشق، شلوغ کردن نیستخطر آلودگی هوامنبع هوشیاری در کجاست؟(قکم کردن کالری روشی سودمنبار مغز بر دو استخوانپیوند سر، یکی از راه حلهادرمان های رایج ام استلاشی جدید در درمان ام اسمغز از بسیاری حقایق می گرروزهای سختآزمون ذهنی گربه ی شرودینتاثیر کپسول نوروهرب بر ناینکه خانواده ات سالم بانیاز به آموزش مجازی دیجیسفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهری از ماده است که بیدهمیشه، آنطور نیست که هستشیر و دوغ بادامارتباط متقابل با همه ی حیقارچ بی مغز در خدمت موجودهرگز از زندگی یا امکاناتحس متفاوتاضطراب و ترسدهن، بزرگترین سرمایهمواد کوانتومی جدید، ممکنکوچ از محیط نامناسببحثی در مورد نقش ویتامين پاکسازی مغزدرمان جدید ای ال اس، توفرتنها در برابر جهانمغز، همه ی واقعیت را نمیبروشی جدید در درمان نابینآغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک تاثیر گیاه خواری بر رشد واکنون را با همه ی نقص هایسلام تا روشناییتغییرات آب و هوایی که به هنر دانستنشاهکار شش گوشارزش حقیقی زبان قسمت سومقطره قطرهوقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک قسمت چهارمبلوغ چیستدین اجباریمیاستنی گراویس در جوانانکیست هیداتید مغزمجموعه های پر سلولی بدن مبخش دیگری در وجود انسان هپرتوهای صادر شده از سیاهدرون و بیرون، جدای از هم تو برای خزیدن خلق نشده اینقش هورمون زنانه استروژنرژیم غذایی سالم و ضد التهالکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگتاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینسوی ما آید نداها را صداجهان فراکتالهوش مصنوعی از عروسک های بشجاعت و ترساز انفجار بزرگ تا انفجار لرزش عضله یا فاسیکولاسیوویشن پروحس و ادراک قسمت بیست و دوبه خودت مغرور نشودانشمندان موفق به بازگردما بخشی از این جهان مرتبطکاربرد روباتهای ريزنانومدیون خود ناموجودبرای تمدن سازی، باید در بآنچه ناشناخته است باید شدرگیری قلب در بیماری ویرتومورهای نخاعینقش روی و منیزیم در سلامترحم مصنوعیامید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره تاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانسیاهچاله ی تولید کنندهجهان کاملی در اطراف ما پرهوش مصنوعی از عروسک بازی ضایعه ی شبکه لومبوساکرالاز تکینگی تا مغز از مغز تمننژیتواکسن کرونا و گشودن پنجرحس و ادراک- قسمت شصت و چهبی ذهن و بی روحداروهای ضد بیماری ام اس وکشف ژن جدید، می تواند گستمرگ عاطفه و محبتبرخی بیماری های خاص که بدآیا فراموشی حتمی استدست و پا زدن در سایه؟توپیراماتنقص در تشخیص هیجانات عامزمان و صبرانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقای موجود زنده از فلج دوطرفه عصب 6 چشمجهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک تا کمطیف انسفالیت، گیلن باره از تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز واسطه ها د رمسیر ایجاد مغخواب زمستانی سلول های سربیماری آلزایمر، استیل کوداروی جدید برای ای ال اسگوش دادن بهتر از حرف زدنمشکل از کجاستذهن خالی از شلوغی افکاربرطرف کردن خشونت را از خاآیا پیدایش مغز از روی تصاتکلم در گیاهاننه ناامیدی بلکه ارتقازندگی در سیاهچالهانسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغساختار شبکه های مغزی ثابترقی واقعی یا شعار ترقیابزارهای بقای موجود زندهفاجعه ی جهل مقدسجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش احساسیعلم بدون توقفخواص شگفت هویجاز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یک جهش ممکن است ذهن انسانبیمارستان هوش مصنوعیدر موج، راز خلقت نهفته اسگذشته را دفن کنمعجزه های هر روزهرمز گشایی از اتصالات مغزتفکر قبل از کارآیا خداباوری محصول تکاملآیا دلفین ها می تواند از تکامل داروینی هنوز در حانوار مغز ترجمه رخدادهای زیست، مرز افق رویداد هستترجمه ی فعالیت های عضله باولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان سریعترین کامپیوتر موجوداحیای بینایی نسبی یک بیمفرد موفقحقیقت انسانهوش عاطفی رمز آزادگیعادت کن از بالا نگاه کنیخارق العاده و استثنایی بمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژنها نقشه ایجاد ابزار هوبا هوش مصنوعی خودکار روبدر برابر حقایق جدیدتقلید از طبیعتپوشاندن خود از نورمغز و اخلاقرویاها از مغز است یا ناخوآب، زندگی است(قسمت پنجم)تا 20 سال آینده مغز شما به ای آنکه نامش درمان و یادشنور درونزبان جانسوزتشویق خواندن به کودکانهمه چیز موج استسطح آگاهی، رخدادهای زندگاختلالات صحبت کردن در انقله سقوطحافظه میتواند بزرگترین داستیفن هاوکینگ در تفسیر هیچ اندر هیچعصب حقوق نورولووخطر حقیقی، خود انسان استمنبع خواب و رویاکمی زاویه ی دیدت را عوض کبار بزرگ ایستادن بر دو پاپیوندهای پیچیده با تغییردرمان های علامتی در ام استمایل زیاد به خوردن بستنمغز به تنهایی برای فرهنگ روزهای سخت میگذردآزمون ذهنی گربه شرودینگرتاثیر کپسول نوروهرب بر تاین، فقط راه توستچیز جدید را بپذیرسفرنامه سفر به بم و جنوب تعویض دارو در تشنجهمکاری یا رقابتشیشه ی بازالتی و سیلیکونارتباط چاقی و کاهش قدرت بقبل و بعد از حقیقتهز ذره، یک دنیاستحس چشایی و بویاییاطلاع رسانی اینترنتیدو ویژگی انتزاع و قدرت تجموجود بی مغزی که می تواندکوچک شدن مغز از نئاندرتابحثی در مورد نقش کلسیم و پارادوکس ها در علمدرمان جدید سرطانتنهاییمغزتان را در جوانی سیم کشروشی جدید در درمان سکته مآغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هوتاثیر گیاه خواری بر رشد واکوییفلکسسلاح و راهزنیتغییرات تکاملی سر انسان هنر رها شدن از وابستگیشاید گوشی و چشمی، آماده شارزش خود را چگونه میشناسلمس کوانتومیوقتی خورشید هست شمع به کاحس و ادراک قسمت نوزدهمبلعیدن ستاره توسط سیاهچادین، اجباری نیستمیدان مغناطيسي زمین بشر کیست کلوئید بطن سوممجرم، گاهی قربانی استبخشیدن دیگران یعنی آرامشپرتوزایی از جسم سیاهدرون آشفته ی تو و ظاهر خنتو تغییر و تحولینقش ویتامین K در ترمیم اسرژیم غذایی ضد التهابیالکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون اتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان قابل مشاهده بخش کوچهوش مصنوعی از عروسک های بشرکت نورالینک ویدیویی ازاز بار خود بکاه تا پرواز لزوم گذر انسان از حدها و واقعیت فیزیکی، تابعی از حس و ادراک قسمت بیست و سوبه خودت نگاه کندانشمندان نورون مصنوعی سما تحت کنترل ژنها هستیم یکاربرد روباتهای ريز، در مدیریت اینترنت بر جنگبرای خودآگاه بودن تو بایآنچه واقعیت تصور میکنیم درگیری مغز در بیماری کویتومورهای ستون فقراتنقش روزه داری در سالم و جرحم مصنوعیامید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستندتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانسیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی ضایعه ی عروقی مخچهاز تکینگی تا مغز از مغز تمن، ما یا چی؟واکسن کرونا از حقیقت تاتحسن یوسف باغچه ی منبی سوادی در قرن 21داروهای ضد تشنج با توضیح کشف ارتباط جدیدی از ارتبمرگی وجود نداردبرخی توجهات در ببمار پارآیا ممکن است موش کور بی مدست کردن در گوشتوانایی مغز و دیگر اجزای نقطه ی رسیدن به قلهزمان واقعیت است یا توهمانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقای موجود زنده از فن آوری های جدید علیه شناجهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک تا کمطبیعت موجی جهاناز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز وبینار اساتید نورولوژی دخواب سالم عامل سلامتیبیماری الزایمرداروی جدید برای دیابتگوشه بیماری اتوزومال رسسمشکلات نخاعیذهن سالمبزرگ فکر کنآیا آگاهی پس از مرگ از بیتکنولوژی های جدید و حالتنه به اعدامزندگی زمینی امروز بیش از انسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گوینسادیسم یا لذت از آزار دادتروس جریان انرژیابزارهای بقای از نخستین فارغ التحصیلان، فقیر و دجبران از دست رفته هاهوش احساسیعلم در حال توسعهخواص عجیب لوبیااز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یک رژیم غذایی جدید، می توبیندیشدر میان تاریکی و روشناییگر جان به جز تو خواهد از خمعجزه ی چشمرمز پیشرفت تواضع است نه طتفکر ترکیبی در هوش مصنوعرمز امید، بی نیازی از مردتفکر خلا ق در برابر توهم آیا دلفین ها میتوانند باتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در فراموشی هازاویه نگاه ها یکسان نیستترجمه ای ابتدایی از اسرااولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهسرکه انگبین عسلی مفید براحیای بینایی نسبی یک بیمفرد یا اندیشهحقیقت اشیاهوشمندی کیهانعادت کن خوب حرف بزنیخبر مهم تلسکوپ هابلمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژنها ، مغز و ارادهبا هر چیزی که نفس می کشد مدر جراحی کمر عجله نکنیدتقویت مغز با ورزشپیموزایدمغز و اخلاقرویاهای پر رمز و حیرتی درآتاکسیتا بحر یفعل ما یشاای جان جان بی تن مرونوروفیبروماتوززبان ریشه هایی شناختی استشخیص ژنتیکی آتروفی های همه چیز و هیچ چیزسعی کن به حدی محدود نشویاختلالات عضلانی ژنتیکقلب های سادهحافظه های کاذباستخوان های کشف شده، ممکهیچگاه از فشار و شکست نترعصب سیاتیکخطر را بپذیرمنتظر نمان چیزی نور را بهکمالگرایی دشمن پیشرفتبار سنین ابزار هوشمندی اپیوندی که فراتر از امکاندرمان ژنتیکی برای نوآوریتمایز یا کشف یگانگیمغز بیش از آنچه تصور میشوروش مقابله مغز با محدودیآزادی در چیستتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت بدون فیلتر ماهواچیزی منتظر شناخته شدنسفری به آغاز کیهانتعیین پیش آگهی آسیب به عصهمانند سازی در انسانشکل های متفاوت پروتئین هارتباط هوش ساختار مغز و ژقبل از آغازهزینه ای که برای اندیشیدحس و ادراک (قسمت اول )اطلاعات حسی ما از جهان، چدو بیماری روانی خود بزرگ موجودات مقهور ژنها هستندکوچکی قلببحثی در مورد حقیقت فضا و پاسخ گیاهان در زمان خورددرمان جدید سرطانتنهایی رمز نوآوری استمغزتان را در جوانی سیمکشريتوکسيمب در درمان ام اسإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش تاثیر گیاهخواری بر رشد و اکسی توسین و تکامل پیش اسلسله مباحث هوش مصنوعیتغذیه بر ژنها تاثیر داردهنر، پر کردن است نه فحش دشاید درست نباشداز فرد ایستا و متعصب بگذرلووفلوکساسینوقتی ریشه ها عمیقند از چیحس و ادراک قسمت هفتمبنی عباس، ننگی بر تاریخدیوار همه اش توهم بودمیدان های مغناطیسی قابل کپسول ژری لاکتمحل درک احساسات روحانیبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرسشدروغ نگو به خصوص به خودتتو جهانی هستی که خودش را نقش ژنتیک در درمان اختلارژیم غذایی ضد دردالکترودهای کاشتنینگاه دوبارهتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان موازی و حجاب هاهوش مصنوعی از عروسک بازی شربت رب اناراز بحث های کنونی در ویروسلزوم سازگاری قانون مجازاواقعیت چند سویهحس و ادراک قسمت بیستمبه دنبال رستگاری باشدانشمندان یک فرضیه رادیکمانند کودکان باشیدکاش شرف اجباری بود یا حتیمدیریت اضطراب، از مهمتریبرای رشد، باید از مسیر خطآنچه حس می کنیم، نتیجه ی درگیری مغز در بیماران مبتوهم فضای خالینقش رژیم غذایی بر رشد و ارسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانسیاره ی ابلهانجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی ضایعات در عصب زیر زبانیاز تکینگی تا مغز از مغز تمن، خود تو هستمواکسن کرونا ساخته شده توحساسیت روانی متفاوتبی شرمیداروی فامپیریدین یا نورلکشف جمجمه ای درکوه ایرهومراقب خودتون و خانواده هبرخی توصیه ها برای واکسیآیا ما کالا هستیمدست آسمانتوانایی یک فرد، برای تغینقطه ای بود و دگر هیچ نبوزمان پلانکانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جسال 2025 سال بین المللی علمتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقای موجود زنده از فناوری هوش مصنوعی نحوه خجهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک تا کمطبیعت بر اساس هماهنگیاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز وجود قبل از ناظر هوشمندخواب سالم عامل سلامتی و یبیماری ای شبیه آلزایمر و داروی جدید ضد فشار خونگوشت خواری یا گیاه خواریمشکلات بین دو همسر و برخیذهت را روی چیزهای مفید متبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا امکان بازسازی اندامهتکنولوژی و پیشرفتنه به اعدامزندگی زودگذرانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان درسازگاری با محیط بین اجزاتری فلوپرازینابزارهای دفاعی و بقای موفاصله ها در مکانیک کوانتجدا کردن ناخالصی هاهوش بشری تهدید برای بشریعلم راهی برای اندیشیدن اخود جسم و یا تصویراز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یکی از علل محدودیت مغز امبیهوش کردن در جراحی و بیمدر مانهای کمر دردگرفتار محدودیت ها و ابعامعجزه ی علمگریه ی ابر، رمز طراوت باغمعجزه ی علم در کنترل کرونرمز بقای جهش ژنتیکیتفاوت قند طبیعی با قند و آیا دست مصنوعی به زودی قاتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در تشخیص بیماری زاوسکا درمان گوشرترس و آرمان هااولین مورد پیوند سر در اننشانه های بیداری روحیسرگیجه از شایعترین اختلااحتیاط در ورزش زانو در خافرد حساس از نظر عاطفی و بحقیقت تنها چیزی است که شااسکلت خارجی در درمان اختهوشمندسازی زندان هاعادت کردن به نعمتخدا موجود استمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتژنهای مشترک بین انسان و وبا آتش، بازی نکن و بعد از در درمان بیماری مولتیپل تقویت استخوان در گرو تغذپیموزایدمغز و سیر تکامل ان دلیلی رویای شفافآتاکسی فریدریشتاول کف پا و حقیقتایمونوگلوبولین وریدی IVIgنورون هاي مصنوعی می توانزبان شناسی مدرن در سطح سلتشخیص آلزایمر سالها قبل همه چیز کهنه میشودشلیک فراموشیاختراع جدید اینترنت کوانقلب و عقلحافظه و اطلاعات در کجاست استروژن مانند سپر زنان دهیپرپاراتیروئیدیسمعضلانی که طی سخن گفتن چقدخطرات هوش مصنوعیمنتظر نتیجه ی کارهایت باکمردردباربر دیگران نباشپیوستگی همه ی اجزای جهاندرمان کارتی سل و تومور مغتمدن قدیمی ای در جنوب ایرمغز باستانی، هنوز نقش هاروش های صرفه جویی در ایجاآزادی عقیده، آرمانی که تتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت، حقیقت جامعه ی فچیزی خارج از مغزهای ما نیسقوط درون جاذبه ای خاص، چتعامل انسان و هوش مصنوعیهمجوشی هسته ای، انرژِی بشکل پنجم مادهارتباط پیوسته ی جهانقبل از انفجار بزرگهزینه سنگین انسان در ازاحس و ادراک (قسمت دوم )اطلاعاتی عمومی در مورد مدو بار در هفته ماهی مصرف مورد نادر همپوشانی دو بیکوچکترین چیز یک معجزه اسبحثی در مورد عملکرد لوب فپختگی پس از چهل سالگي به درمان دارویی سرطان رحم بتنبیه چقدر موثر استمغط یک گیرنده استریه زغالیافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیتاثیر انتخاب از طرف محیط اکسکاربازپین در درمان تشسلطان جنگل یا صاحب ملکوتثبت و دستکار ی حافظههوموارکتوس ها ممکن است دشایسته نیست در جیب خود قراز مخالفت بشنولوب فرونتال یا پیشانی مغوقتی شروع به بیدار شدن میحس و ادراک قسمت هفدهمبه قفس های سیاهت ننازدیوار، از ابتدا توهم بودمیدان های کوانتومی خلاکامپیوتر سایبورگمحل درک احساسات روحانی دبدون پیر فلکپرسش و چستجو همیشه باقی ادریا آرام نخواهد شد کشتی تو جدای از کیهان نیستینقش گرمایش آب و هوا در همراه فراری نیستالگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی دراتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان ما میتواند به اندازهوش مصنوعی از عروسک بازی شربت ضد خلطاز تلسکوپ گالیله تا تلسکلزوم سازگاری قانون مجازاواقعیت چیستحس و ادراک قسمت دهمبه زودی شبکه مغزی به جای دانشمندان ژنی از مغز انسمانند آب باشکتاب گران و پرهزینه شد ولمداخله ی زیانبار انسانبرای زندگی سالم، یافتن تآنها نمیخواهند دیگران رادرگیری مغزی در سندرم کووتوهم فضای خالی یا توهم فضنقش رژیم غذایی در رشد و ارساناها و ابر رساناها و عامیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،تاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانسیاره ابلهانجهان پر از چیزهای اسرار آهوش مصنوعی از عروسک بازی ضرورت زدودن افکاراز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژي پاک سرچشمه حواکسن آلزایمرخفاش کور و انسان بینا؟بی عدالتی در توزیع واکسن داروی لیراگلوتیدکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمراحل ارتقای پله پله کیهبرخی درمان های Spinal Muscular Atآیا ما تنها موجودات زنده دست بالای دستتوازن مهمتر از فعالیت زینقطه بی بازگشتزمان به چه دلیل ایجاد میشانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زاسال سیزده ماههتازه های بیماری پارکینسوابزار بقای موجود زنده از فواید روزه داری متناوبجهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی به کمک هوش طبیطعمه ی شبکه های ارتباط اجاز تکینگی تا مغز از مغز تمنابع انرژی از نفت و گاز وراپامیل در بارداریخواب عامل دسته بندی و حفطبیماری ای شبیه ام اس مولتداروی جدید ضد میگرنگیلگمش باستانی کیستمشکلات روانپزشکی پس از سذخیره ی شگفت انگیز اطلاعبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا انسان با مغز بزرگش اختکنولوژی به طرز وحشتناکینه بدبخت بلکه نادانزندگی سلول در بدن، جدای اانسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبستم با شعار قانون بدترین تری فلوپرازینابعاد و نیازهای تکاملیفاصله ی همیشگی تصویر سازجدایی خطای حسی استهوش در طبیعتعلم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیارياز تکامل تا مغز، از مغز تمنبع هوشیاری کجاست قسمت یافته های نوین علوم پرده بیهوشی در بیماران دچار ادر محل کار ارزش خودت را ب