زمین زیر خلیج فارس تمدنی گم شده را نشان میدهد

زمین زیر خلیج فارس، تمدنی گم شده را نشان میدهد که همه انسانها میراث دار آن تمدن بزرگ هستند. آیا روزی خواهیم توانست آن تمدن بزرگ را بشناسیم؟! و هنوز هم آثار بسیاری در کنار خلیج فارس هست که آن تمدن بزرگ را رد یابی می کند؛ از دره شگفت انگیز ستارگان و آثار شگفت آن- که نشان از هجومی سیل آسا از آب دریا دارد- تا چال کوه جزیره قشم- که نشان از هجوم آب شور بر تنگه ای سیراب از آب شیرین دارد تا جنگل های زنده حرا در میان آبهای شور خلیج

تا ماهی های دوگانه زیست جزیره قشم- که هم در آب زندگی می کنند و هم در خشکی و میراث تکامل موجودات آبزی را در انتقال به خشکی برای به دست آوردن اکسیژن بیشتر، نشان می دهد؛

و دلفينهاي پستاندار جزیره هنگام که سیر جابجايي را از خشکی به دريا در موجودات سنگین وزن زمین، با حفظ توان استفاده از اکسیژن غنی هوا نشان میدهد!!

(توصیه ميشود به سفرنامه سفر به جزیره زیبای قشم در همین کانال مراجعه شود)

زیر خلیج فارس، یک زمین مستعد و حاصل خيز بوده است و شاید نخستین انسانها- خارج از آفریقا- در حدود 75000 تا 100000 سال قبل در آنجا زندگی می کرده اند!

منطقه زیر خلیج فارس، منطقه ای به بزرگی انگلستان است که بعدها آب، آن را پوشانده است. در حدود 8000 سال قبل، این سرزمین، به وسیله اقیانوس هند بلعیده شد. این چیزی است که دانشمندان می گویند.

مطالعه ای که در دسامبر امسال، در مجله
current arthropology
انجام شد، نکات مهمی درباره تاریخچه زندگي انسان دارد.

برای نمونه دانشمندان، شک داشتند انسان مدرن چه زمانی از آفریقا خارج گردید و آن را در حدود 125 هزار سال قبل میدانستند و بعدها تحقیقات، آن را حدود 60000 سال قبل دانست.

محققی به نام جفري رز- که یک باستان شناس در دانشگاه بيرمنگهام در انگلستان است- می گوید: تاریخ قابل قبولتر در مورد خليج، نمونه ای است که جدیدا پذیرفته شدهاست

من تصور میکنم تئوری Jeff تصویر درستی را نشان میدهد و برخی حقایق را آشکار می سازدروبرت کارتر از دانشگاه
Oxford Brooks
در انگلستان، به مجله ليوساينس اینطور گفت و ادامه داد این مطالعه شاید همه دانسته های ما در مورد مهاجرت بیرون از آفریقا را از نو بنگارد

ویکتور سرني- که يک باستان شناس در پراگ است- در مورد یافته های رز، آن را یک تئوری فوق العاده می داند و می گوید نیاز به تحقیقات بیشتری وجود دارد تا این نظریه تایید گردد.

کارتر و سرني در مورد انسان هایی- که در منطقه زیرین خلیج ساکن بودند- تحقيق نموده اند . با فرض اینکه جوامع نئاندرتال در کناره های شمالی رودهای دجله و فرات و مناطق مدیترانه شرقی، حضور داشتند، این مناطق ممکن است منطقه دقیق و فاصل بین انسان مدرن و نئاندرتال باشد این مطلب را رز به ليوساينس گفت.

در حقیقت، مدارک جدید به دست آمده از پیگیری ژنوم نئاندرنال، نشان دهنده مخلوط شدن آن با ژنوم ما است، يعنی ما بخشی از مردان غارنشین هستیم.

خلیج و تنگه اوسيس(آبادی و جای امن) در خلیج فارس، یک منطقه گود بوده است- که از 75000 تا 8000 سال قبل وجود داشته و یک منطقه حاصل خیز را در لبه جنوبی این هلال حاصل خیز، تشکیل میداده است و این بر اساس یافته های تاریخی در سطح دریاست.

و به نظر می رسد یک پناهگاه خوب در مقایسه با بیابانهای اطرافیان بوده است چون با آب شیرین دجله و فرات و کارون و کرخه، آبیاری می شده است. به علاوه جریانها و بادهای دریایی سطحی هم وجود داشته است. در انتهای دوره يخچالها این تنگه بزرگترین اندازه را داشت.

در حقیقت در سالهای اخیر، باستان شناسان شواهدی از موج سکونت انسانی را در طول کناره های خلیج، در حدود 7500 سال قبل، یافته اند. مطالعاتی که بر اساس بیش از 60 سایت معتبر باستان شناسی، منتشر شده است نشان می دهد که اين مسکنها، ساختشان بسیار خوب بود و خانه های سنگی، شبکه های حمل و نقل به دوردست، حیوانات اهلی, سفالگري اي بسیار استادانه، و حتی مدارکی از قدیمی ترین کشتی ها در دنیا، در آنجا وجود داشته است

علاوه بر این خانه ها و مسکن ها، رز تصور می کند که جمعیت های نخستین، در کف خلیج بوده اند و بعد ناپدید شده اند. شاید پیدا کردن چنین جماعتهاي پیشرفته اي در طول ساحل دریا، مرتبط با سيل و طغیان آب به سوي کف خلیج فارس در حدود 8000 سال قبل بوده است. رز این را می گوید.

این جمعیتهاي جدید ممکن است از دل خلیج آمده باشند و با بالا آمدن سطح آب- که مانند سیلی بر این سرزمين حاصل خیز هجوم آورد - مهاجرت کردند و این سرزمين حاصلخیز با آبهای اقیانوس هند پر شد.

مهم ترین مدارک از اقامت انسان در خلیج در سایت جدید باستان شناسی به نام jebel faya آمده است. این شواهد در کف خلیج حدود چهار سال قبل کشف شد.

هنس پیتر از دانشگاه توبينگن در آلمان 3 کمپ و اقامتگاه مربوط به عصر حجر را در فاصله زمانی 25000 تا 125000 سال قبل پیدا کرد. این سايت و دیگر سایت
های باستان شناسی می گویند نخستین گروه های انسانی در اطراف کف خلیج در طول دوره پليستوسن انتهایی، زندگی می کردند.
برای یافتن مدارک محکم برای آن جمعیتهای انسانی در پليستوسن یا ابتدای دوره سنگ رز میگوید : دانشمندان نيازمند یافتن شواهدی از وسایل سنگی پراکنده زیر خلیج فارس هستند. برای دوره نوسنگی بسیار شگفت انگیز است که برخی مدارک و اسناد برای ساختارهای دست انسان یافت شود که مربوط به آن دوره در خلیج باشد (دوره پليستوسن دوره زمین شناسی پیدایش انسان یا موجود دو پایی به نام ارديثيبيموس به عنوان جد انسان امروز و صاحب مغز بزرگ است)

کارتر مي گويد: ما باید یک منطقه غرق شده را در زیر آبها پیدا کنیم. این ممکن است نیازمند به تحقیقی وسیع در مناطقی مشخص باشد.
سرمي می گوید با يافتن برخی فسيلها از انسان در جنوب آفریقا، دارای ساختار آناتوميکي جدید- که عمر آن در حدود 100000 سال است- میتوان به این احتمال دست یافت

و در اینجا برخی افسانه هاي غیر علمی هم وجود دارد. رز آنها را مطرح میکند: تقریبا هر تمدنی که در جنوب بین النهرین میزیسته اند برخی افسانه سراييها درباره نوعی از افسانه طوفان و سیل داشته اند. هرچند نامها تغییر یافته است. این داستان ها از 2500 قبل از ميلاد تا سفر آفرینش در تورات تا آیه قرآنی، وجود دارد رز میگوید.(توصیه میشود جهت بررسی صحت آن چیزی که جفري رز آن را افسانه های طوفان در کتاب های آسمانی می خواند و ارتباط آن با کشفیات جدید در مورد خلیج فارس، به کتاب توهم الحاد نوشته احمد الحسن، فصل پنجم، بحث طوفان نوح مراجعه شود.
almahdyoon.co/doa.html)

شاید مدارکی زیر خلیج فارس باشد هرچند این شبیه یک اردک یا غواصی اردک یا صدای اردک باشد!! ما حداقل باید احتمال آنکه یک پرنده آبزی از خانواده اردکيان را در دست خود ببینیم داشته باشیم!!رز به دوگلاس آدامس اينطور می گوید.

حقیقت تنها چیزی است که شاافت هوشیاری به دنبال کاهداروی ضد تشنج توپیراماتابزارهای بقای موجود زندهزمین زیر خلیج فارس تمدنی شبیه سازی سیستم های کواناسرار بازسازی اندام هانگاه حقیقی نگاه به درون اموجودات مقهور ژنها هستندبزرگترین درد از درون است هستی ما پس از شروعی چگال تاثیر دوپامین و سروتونینگنجینه ای به نام ویتامین حرکت چرخشی و دائمی کیهاندر آستانه ی موج پنجم کوویامید درمان کرونا با هماناحساسات کاذبفاصله ی همیشگی تصویر ساززیباترین چیز در پیر شدنطوفان زیباییبلعیدن ستاره توسط سیاهچانخستین روبات های زنده ی جما از اینجا نخواهیم رفتتقویت استخوان در گرو تغذتاثیر درجه حرارت بر عملکویرایش DNA جنین انسان، برگزارش یک مورد جالب لخته وحس و ادراک قسمت هشتمدرمان جدید سرطانانسان ها می توانند میدان ادغام دو حیطه علوم مغز و قیچی ژنتیکیزبان و شناخت حقیقت قسمت سبوزون هیگز جهان را از متلعواملی که برای ظهور لغت انزاع بین جهل و علم رو به پمحل درک احساسات روحانیتنفس بدون اکسیژنتاریخ همه چیز را ثبت کردهپیوستگی همه ی اجزای جهانحس و ادراک قسمت سی و ششماوکرلیزوماب داروی جدید شدرگیری مغز در بیماری کویارتروز یا خوردگی و التهانقش نگاه از پایین یا نگاهلوزالمعده(پانکراس)مصنوعسقوط درون جاذبه ای خاص، چبیماری دیستروفی میوتونیپیامهای کاربرانهم نوع خواری در میان پیشیمرکز حافظه کجاستتولید سلولهای جنسی از سلورزش و میگرنتسلیم شدن از نورون شروع مآملودیپین داروی ضد فشار خواندن ، یکی از شستشو دهنایا این جمله درست است کسیذخیره ی شگفت انگیز اطلاعاز آغاز خلقت تا نگاه انسانقش داروهاي مختلف معروف منابع انرژي پاک سرچشمه حسوپاپ ها یا ترانزیستورهابار بزرگ ایستادن بر دو پاهوش مصنوعی و کشف زبان هایمسئولیت در برابر محیط زیتوسعه برخی شغل ها با هوش ژن همه چیز نیستتغییرات تکاملی سر انسان آیا همه جنایت ها نتیجه بیخطای حساپی ژنتیکرویا تخیل یا واقعیتاز تکینگی تا مغز از مغز تنقطه بی بازگشتمنابع انرژی از نفت و گاز سکته مغزیبحثی درباره هوش و تفاوتههوش مصنوعی از عروسک بازی مغز قلبتکامل داروینی هنوز در حاکنفرانس تشنج هتل کوثر اصجهان کاملی در اطراف ما پرآیا برای تولید مثل همیشه دین، اجباری نیستابزار بقا از نخستین همانروشهای شناسایی قدرت شنوااز تکینگی تا مغز از مغز تنوار مغزی روشی مهم در تشخمنبع هوشیاری کجاست قسمت سرگردانیبرای اولین بار دانشمندانهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمغز ابزار بقای برتر مادیتاثیر مشاهده بر واقعیت بکی غایب شدی تا نیازمند دلجامعه ی آسمانیآب زندگی است قسمت اولدانشمندان روش هاي جدیدی ابزار بقای موجود زنده از راه فراری نیستاز تکامل تا مغز، از مغز تچگونه مغز پیش انسان یا هممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشناسایی سلول های ایمنی ابرخی توصیه ها برای واکسیهیچ کس مانند تو نگاه نمیکمغزتان را در جوانی سیمکشتاثیر گیاه خواری بر رشد وکتاب، سفری به تاریختاثیر گیاه خواری بر رشد وکتابخانهحقیقت خواب و رویاافتخار انساندارویی خلط آورابزارهای بقای از نخستین زمان چیستشبکه های مصنوعی مغز به دراصل بازخوردنگاهی بر قدرت بینایی دراموسیقی هنر مایع استبسیاری از بیماری های جدیو هر کس تقوای خدا پیشه کنتاثیر دپاکین بر بیماری مگویید نوزده و ایمنی ساکتحس چشایی و بویاییدر درمان بیماری مولتیپل امیدوار باش حتی اگر همه چاخلاق و علوم اعصابفرگشت و تکامل تصادفی محض زیباترین چیز در افزایش سطی یکصد هزار سال اخیر هرچبه قفس های سیاهت ننازنرمش های مفید برای درد زاما اشیا را آنطور که هستندتقویت سیستم ایمنیتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت فیزیکی، تابعی از گشایش دروازه جدیدی از طرحس و ادراک قسمت پنجمدرمان سرطان با امواج صوتانسان یک کتابخانه استارتقا و تکامل سنت آفرینش قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصزبان جانسوزبی نهایت در میان مرزهاعوارض ازدواج و بچه دار شدنزاع بین علم و نادانی رو محل درک احساسات روحانی دتنها مانع در زندگی موارد واکسن کرونا ساخته شده توتازه های اسکیزوفرنی(جنوپیام های ناشناخته بر مغز حس و ادراک قسمت سیزدهمايندگان چگونه خواهند دیددرگیری مغز در بیماران مبارزش حقیقی زبان قسمت اولنقش نظام غذایی در تکامل ملیس دگرامفتامین یا ویاسسلول های بنیادی منابع و ابیماری ضعف عضلات نزدیک بسایتهای دیگرهمه چیز در زمان کنونی استمرکز حافظه کجاستتولترودینورزش بهترین درمان بیش فعتشنج چیستآموزش نوین زبانخواب سالم عامل سلامتیایا ابزار هوشمندی یا مغز ذره ی معین یا ابری از الکاز انفجار بزرگ تا انفجار نقش ذهن و شناخت در حوادث منابع انرژی از نفت و گاز سوپاپ ها یا ترانزیستورهابار سنین ابزار هوشمندی اهوش مصنوعی گوگل به کمک تشمستند جهان متصلتوصیه های سازمان بهداشت ژن هوش و ساختارهای حیاتی ثبت امواج الکتریکی در عصآیا هوش مصنوعی می تواند نخطر آلودگی هواابتدایی که در ذهن دانشمنرویا حقی از طرف خدااز تکینگی تا مغز از مغز تچند نرمش مفید برای کمردرمنابع بی نهایت انرژی در دسانسور از روی قصد بسیاری بحثی درباره هوش و تفاوتههوش مصنوعی از عروسک بازی مغز ما کوچکتر از نیم نقطهتکامل داروینی هنوز در حاکنگره بین المللی سردرد دجهان پیوستهآیا بزرگ شدن مغز فقط در ددید تو همیشه محدود به مقدابزار بقا از نخستین همانروشی برای بهبود هوش عاطفاز تکینگی تا مغز از مغز تنوبت کودکانمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمسرگردانیبرای تمدن سازی، باید در بهوش مصنوعی در خدمت خلق وحمغز ابزار برتر بقاتاثیر نگاه ناظر هوشیار بکیهان خود را طراحی میکندجاودانگی مصنوعیآب زندگی است قسمت دومدانشمندان روشی برای تبدیابزار بقای موجود زنده از راه های جدید برای قضاوت راز روده تا مغزچگونه هموساپينس بر زمین منبع هوشیاری کجاست؟(قسمشواهدی از نوع جدیدی از حابرخی درمان های Spinal Muscular Atهیچ کس حقیقت را درون مغز نقش قهوه در سلامتینقش مهاجرت در توسعه نسل اتاثیر گیاه خواری بر رشد وکجای مغز مسئول پردازش تجحقیقت در علم، هرگز نهایی افراد آغاز حرکت خودشان رداستانها و مفاهیمی اشتباابزارهای دفاعی و بقای موفلج نخاعی با الکترودهای زمان و مکان، ابعاد کیهان شباهت مغز و کیهاناصل علت و تاثیرنگاهی بر توانایی اجزاي بمیهمانهای ناخوانده عامل بسیاری از بیماری های جدیوفور و فراوانیتاثیر داروهای ضد التهاب گوشه بیماری اتوزومال رسسحس و ادراک (قسمت اول )در سال حدود 7 میلیون نفر امیدی تازه در درمان سرطااخلاق پایه تکامل و فرهنگفراموش کارها باهوش تر هسزیر فشار کووید چه باید کرظهور امواج مغزی در مغز مصبه مغز خزندگان خودت اجازنرمش های مفید در سرگیجهما به جهان های متفاوت خودتلقین اطلاعات و حافظهتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت چند سویهپمبرولیزوماب در بیماری چحس و ادراک قسمت پنجاهدرمانهای بیماری پارکینسارتوکين تراپی روشی جديد قانون مندی نقشه ژنتیکی مزبان ریشه هایی شناختی اسبی عدالتی در توزیع واکسن عید نوروز مبارکنزاع بین علم و جهل رو به پمحدودیت چقدر موثر استتنبیه چقدر موثر استواکسن ایرانی کرونا تولیدتازه های بیماری پارکینسوپیشینیان انسان از هفت میحس و ادراک قسمت ششمايا اراده آزاد توهم است یدرگیری مغزی در سندرم کووارزش حقیقی زبان قسمت دومنقش نظریه تکامل در شناسالا اکراه فی الدینسلول های بدن تو پیر نیستنبیماریهای تحلیل عضلانی اهمه ی سردردها بی خطر نیستمرکز خنده در کجای مغز استتومورها و التهاب مغزی عاورزش در کمر دردتشنج و حرکات شبه تشنجی قاآمارهای ارائه شده در سطح خواب سالم عامل سلامتی و یایا بیماری ام اس (مولتیپذرات کوانتومی زیر اتمی قاز بحث های کنونی در ویروسنقش روی و منیزیم در سلامتمنابع انرژی از نفت و گاز سودمندی موجودات ابزی بر بارداری بدون رحمهوش مصنوعی گوگل به کمک تشمشکلات نخاعیتوصیه های غیر دارویی در سژن یا نقشه توسعه مغز و نقجلوتر را دیدنآیا هوش مصنوعی زندگی بشرخطرات هوش مصنوعیابزار هوش در حال ارتقا ازرویاها از مغز است یا ناخواز تکینگی تا مغز از مغز تچند جهانیمنابع جدید انرژیسانسور بر بسیاری از حقایبحثی درباره هوش و تفاوتههوش مصنوعی از عروسک بازی مغز مادران و کودکان در زمتکامل داروینی هنوز در حاکنگره بین المللی سردرد دجهان پیوستهآیا تکامل و تغییرات ژنتیدیدن خدا در همه چیزابزار بقا از نخستین همانروشی جدید در درمان قطع نخاز تکینگی تا مغز از مغز تنور درونمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسربازان ما محققا غلبه می برای خودآگاه بودن تو بایهوش مصنوعی درمانگر کامپیمغز از بسیاری حقایق می گرتاثیر نگاه و مشاهده ناظر کیهانِ هوشیارِ در حال یاجایی خالی نیستآب زندگی است قسمت سومدائما بخوانابزار بقای موجود زنده از راه های جدید برای قضاوت راز علم جز اندکی به شما داچگونه هوشیاری خود را توسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشواهدی از دنیسوان(شبه نئبرخی روش های تربیتی کودکهیچگاه از فشار و شکست نترهیپرپاراتیروئیدیسمتاثیر گیاه خواری بر رشد وکرونا چه بر سر مغز می آورحقیقت راستین انسان علم بافزایش قدرت ادراکات و حسدخالت در ساختار ژنهاابعاد اضافه ی کیهانفلج بل، فلجی ترسناک که آنزمان واقعیت است یا توهمشباهت مغز با کیهان مادیاصل عدم قطعیت از کوانتوم چالش هوشیاری و اینکه چرا میوتونیک دیستروفیبعد از کروناوقت نهيب هاي غير علمي گذشتاثیر داروی ضد تشنج سدیم گوشت خواری یا گیاه خواریحس و ادراک (قسمت دوم )درمان های اسرار آمیز در آامگا سه عامل مهم سلامتاختلال خواب فرد را مستعد فراموشی همیشه هم بد نیستزیرفون داروی ضد ام اسعقل مجادله گربه نقاش بنگرنرمشهای مهم برای تقویت عما با کمک مغز خود مختاريمتلاش ها برای کشف منابع جدتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت چیستپنج اکتشاف شگفت آور در موحس و ادراک قسمت پنجاه و یدرهای اسرارآمیز و پوشیدهارتباط میکروب روده و پارقانون جنگلزبان شناسی مدرن در سطح سلبیمار 101 ساله، مبتلا به سعامل کلیدی در کنترل کارآنسبت ها در کیهانمحدودیت های حافظه و حافظتو یک معجزه ایواکسن اسپایکوژنتبدیل تراکت صوتی مصنوعی پیشرفت های جدید علوم اعصحس و ادراک قسمت شصت و هشتايا اراده آزاد توهم است یدرگیری مغزی در سندرم کووارزش حقیقی زبان قسمت سومنقش هورمون های تیروئید دلایو دوم دکتر سید سلمان فسلول عصبی شاهکار انطباق بیهوش کردن در جراحی و بیمهمیشه اطمینان تو بر خدا بمرگ چیستتومورهای ستون فقراتوزن حقیقی معرفت و شناختتشنج عدم توازن بین نورون آن چیزی که ما جریان زمان خواب عامل دسته بندی و حفطایا بدون زبان میتوانیم تذرات کوانتومی زیر اتمی قاز تلسکوپ گالیله تا تلسکنقش روزه داری در سالم و جمنابع انرژی از نفت و گاز سیلی محکم محیط زیست بر انبازگشت از آثار به سوی خداهوش مصنوعی الفاگومشکلات بین دو همسر و برخیتوصیه هایی در مصرف ماهیژنها نقشه ایجاد ابزار هوجمجمه انسان های اولیهآیا هوش ارثی دریافتی از پدفاع در برابر تغییر ساختابزار بقا از نخستین همانرویاهای پر رمز و حیرتی دراز تکینگی تا مغز از مغز تچند روش ساده برای موفقیتمناطق خاصی از مغز در جستجسایه را اصالت دادن، جز فربحثی درباره هوش و تفاوتههوش مصنوعی از عروسک بازی مغز چون ابزار هوش است دلیتکامل زبانکنترل همجوشی هسته ای با هجهان پر از چیزهای اسرار آآیا جنین انسان، هوشمندی دژا وو یا اشنا پنداریابزار بقا از نخستین همانروشی جدید در درمان نابیناز تکینگی تا مغز از مغز تنورون هاي مصنوعی می توانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد میگرن در کودکانبرای زندگی سالم، یافتن تهوش مصنوعی درخدمت خلق وحمغز به تنهایی برای فرهنگ تاثیر نگاه انسان بر رفتاکیست کلوئید بطن سومجاذبهآب، زندگی است(قسمت پنجم)داروهای مصرفی در ام اسابزار بقای موجود زنده از راه پیروزی در زندگی چیستازدواج های بین گونه ای، رچگونه واکسن کرونا را توزمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشکل های متفاوت پروتئین هبرخی سلولهای عصبی در تلاهاوکينگ پیش از مرگش رسالتاثیر گیاه خواری بر رشد وکریستال هاحقیقت غیر فیزیکیافزایش مرگ و میر سندرم کودر مانهای کمر درداتفاق و تصادففلج خوابزمان پلانکشباهت کیهان و مغزاصول انجام برخی نرمش ها دچالش هوشیاری و اینکه چرا میگرن و پروتئین مرتبط با بعد از کروناوقتی فهمیدی خطا کردی برگتاثیر درجه حرارت بر عملکگیلگمش باستانی کیستحس و ادراک قسمت 67درمان های بیماری آلزایمرامروز دانش ژنتیک هیچ ابهاختلال در شناسایی حروف و فرایند پیچیده ی خونرسانیزیرک ترین مردمعقلانیت بدون تغییربه نقاش بنگرچرا مغز انسان سه هزار سالما بخشی از این جهان مرتبطتلاش هایی در بیماران قطع تاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت چیستپوست ساعتی مستقل از مغز دحس و ادراک قسمت پنجاه و دانسان جدید از چه زمانی پادریای خداارتباط ماده و انرژیقانون جنگلزبان شناسی نوین نیازمند بیماری های مغز و اعصاب و عادت کردن به نعمتنسبت طلایی، نشانه ای به سمخچه فراتر از حفظ تعادلتو یک جهان در مغز خودت هسواکسن اسپایکوژن ضد کروناتبدیل سلولهای محافط به سپیشرفت در عقل است یا ظواهحس و ادراک قسمت شصت و دوای نعمت من در زندگیمدرگیری اعصاب به علت میتوارزش خود را چگونه میشناسنقش هورمون زنانه استروژنلبخند بزن شاید صبح فردا زسلولهای ایمنی القا کنندهبیهوشی در بیماران دچار اهمیشه عسل با موم بخوریممرگ و میر پنهانتوهم فضای خالیوزوز گوشتشخیص ژنتیکی آتروفی های آنچه واقعیت تصور میکنیم خودآگاهی و هوشیاريایا تکامل هدفمند استذرات کوانتومی زیر اتمی قاز تلسکوپ گالیله تا تلسکنقش رژیم غذایی بر رشد و امنابع انرژی از نفت و گاز سیگار عامل افزایش مرگ ومبازگشت به ریشه های تکاملهوش مصنوعی از عروسک های بمشکلات روانپزشکی پس از ستوضیحی ساده در مورد هوش مژنها ، مغز و ارادهجنبه های موجی واقعیتآیا هوش سریعی که بدون احسدقیق ترین تصاویر از مغز اابزار بقا از نخستین همانرویای شفافاز تکینگی تا مغز از مغز تچندین ماده غذایی که ماننمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساخت شبکه عصبی مصنوعی با بحثی درباره احساسات متفاهوش مصنوعی از عروسک بازی مغز چگونه صداها را فیلتر تکامل زبانکنترل جاذبهجهان دارای برنامهآیا جهان ذهن و افکار ما مدژاوو یا آشناپنداریابزار بقا از نخستین همانروشی جدید در درمان سکته ماز تکینگی تا مغز از مغز تنورون های ردیاب حافظهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد و علتهای آنبرخی ملاحظات در تشنج های هوش مصنوعی ساخته هوش طبیمغز برای فراموشی بیشتر کتاثیر نگاه انسان بر رفتاکاهش مرگ و میر ناشی از ابجاذبه و نقش آن در شکلگیریآثار باستانی تمدن های قدداروهای ام اسابزار بقای موجود زنده از راه انسان شدن، راه رفتن واساس انسان اندیشه و باور چگونه آن شکری که می خوریممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشکل پنجم مادهبرخی سيناپسها طی تکامل و برداشت مغز ما از گذر زمانهاوکينگ پیش از مرگش رسالتاثیر گیاه خواری بر رشد وکریستال زمان(قسمت اولحقیقت غیر قابل شناختافزایش سرعت پیشرفت علوم در محل کار ارزش خودت را باتوبان اطلاعات و پلِ بینفلج خواب چیستزمان به چه دلیل ایجاد میششباهت زیاد بین سلول هاي عاصول توسعه ی یک ذهن کاملچالش هوشیاری و اینکه چرا میگرن سردردی ژنتیکی که ببعد از کرونا دلخوشی بیهووقتی تو از یاد گرفتن باز تاثیر درجه حرارت بر عملکگیاه بی عقل به سوی نور میحس و ادراک قسمت چهلدرمان های جدید میگرنانفجار و توقف تکاملی نشااختلال در شناسایی حروف و فرایند تکامل و دشواری هازیست، مرز افق رویداد هستعلم و ادراک فقط مشاهده ی چرا مغزهای ما ارتقا یافت ما تحت کنترل ژنها هستیم یتلاشی برای درمان قطع نخاتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت های متفاوتپوشاندن خود از نورحس و ادراک قسمت پنجاه و سانسان خطرناکترین موجوددرک فرد دیگر و رفتارهای اارتباط متقابل با همه ی حیقانونمندی و محدودیت عالمزبان، نشان دهنده ی سخنگو بیماری وسواسعارضه جدید ویروس کرونا سنشانه های گذشته در کیهان مخچه ، فراتر از حفظ تعادلتو پیچیده ترین تکنولوژی واکسن دیگر کرونا ساخته شتداوم مهم است نه سرعتپیشرفتی مستقل از ابزار هحس و ادراک قسمت شصت و ششای آنکه نامش درمان و یادشدرختان اشعار زمیناز فرد ایستا و متعصب بگذرنقش ویتامین K در ترمیم اسلرزش ناشی از اسیب به عصبسلولهای بنیادی مصنوعی دربیوگرافیهمراهی نوعی سردرد میگرنیمرگ و میر بسیار بالای ناشتوهم فضای خالی یا توهم فضیک پیام منفرد نورون مغزی تشخیص آلزایمر سالها قبل آنچه حس می کنیم، نتیجه ی خودآگاهی و هوشیاريایجاد احساساترفتار اجتماعی انسان، حاصاز تکنیکی تا مغز از مغز تنقش رژیم غذایی در رشد و امنابع انرژی از نفت و گاز سیاهچاله های فضایی منابعبازخورد یا فیدبکهوش مصنوعی از عروسک های بمشکلات روانپزشکی در عقب تیوتیکسن داروی ضد جنونژنهای مشترک بین انسان و وجنسیت و تفاوت های بیناییآیا هشیاری کوانتومی وجوددلایلی که نشان میدهد ما بابزار بقا از نخستین همانروان سالماز تکینگی تا مغز از مغز تنه جنگ و نه خونریزیمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساخت شبکه عصبی با الفبای بحثی درباره احساساتی غیرهوش مصنوعی از عروسک بازی مغز ناتوان از توجیه پیداتکامل زبان انسان از پیشیکندر در بیماریهای التهابجهان در حال نوسان و چرخشآیا جهش های ژنتیکی، ویرودگرگونی های نژادی و تغییابزار بقا از نخستین همانريتوکسيمب در درمان ام اساز تکینگی تا مغز از مغز تنوروپلاستیسیتی چیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد تنشنبرخی مرزهای اخلاق و علوم هوش احساسیمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تاثیر ویتامین دی بر بیماکاهش التهاب ناشی از بیماجدایی خطای حسی استآرامش(سکوت) stillness و تکاپوداروهای تغییر دهنده ی سیابزار بقای موجود زنده از راه بی شکستاستفاده از مغز، وزن را کمچگونه انتظارات بر ادراک منبع هوشیاری کجاست؟(قسمشگفت انگیز بودن کیهانمنبع هوشیاری در کجاست؟ قشگفت زده و حیران باشبررسي علل احتمالي تغيير هدف یکسان، در مسیرهای متتاثیر گیاه خواری بر رشد وکریستال زمان(قسمت دوم)حقایق ممکن و غیر ممکنافسردگی و اضطراب در بیمادر چه مرحله ای از خواب ، راتوسوکسیمایدفلج دوطرفه عصب 6 چشمزمان شگفت انگیزشباهت زیاد بین سلول هاي عاصول سلامت کمرچالش هوشیاری و اینکه چرا میگرن شدید قابل درمان اسبعد از کرونا دلخوشی بیهوویتنام نوعی کرونا ویروس تاثیر درجه حرارت بر عملکگیاه خواری و گوشت خوار کدحس و ادراک قسمت چهل و هفتدرمان های جدید در بیماری انواع سکته های مغزیاختلالات مخچهفرایند حذف برخی اجزای مغزاوسکا درمان گوشرعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهچرا ویروس کرونای دلتا وامانند آب باشتلاشی تازه برای گشودن معتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت و مجازپیموزایدحس و ادراک قسمت پنجاه و شانسان عامل توقف رشد مغزدرک نیازمند شناخت خویش اارتباط چاقی و کاهش قدرت بقارچ بی مغز در خدمت موجودزبان، وسیله شناسایی محیطبیماری گیلن باره و بیمارعدم توقف تکامل در یک اندانشانه های پروردگار در جهمخچه ابزاري که وظیفه آن فتو افق رویداد جهان هستیواکسن دیگری ضد کرونا از دتداخل مرزها و صفات با بینپاسخ گیاهان در زمان خوردحس و ادراک سی و هفتمایمپلانت مغزی کمک میکند درد باسن و پا به دلیل کاهاز نخستین همانند سازها تنقش ژنتیک در درمان اختلالرزش عضله یا فاسیکولاسیوسلسله مباحث هوش مصنوعیبیوگرافیهندسه ی پایه ایمرگ انتقال است یا نابود شتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)یک پیشنهاد خوب برای آسان تصویربرداری فضاپیمای آمآنها نمیخواهند دیگران راخودروهای هیدروژنیایرادهای موجود در خلقت برقیبی قدرتمند در برابر ماز تکینگی تا مغز و از مغز نقش زنجبیل در جلوگیری از منابع انرژی از نفت و گاز سیاهچاله ها، دارای پرتو بازسازي مغز و نخاع چالشی هوش مصنوعی از عروسک بازی مشاهده گر جدای از شیء مشاتکنولوژی جدید که سلول هاژنهای هوش ، کدامندجنسیت و تفاوت های بیناییآیا واکنش های یاد گرفته ودنیای شگفت انگیز کوانتومابزار بقا از نخستین همانروبات های ریز در درمان بیاز تکینگی تا مغز از مغز تچه زیاد است بر من که در ایمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساختن آیندهبخش فراموش شده ی حافظههوش مصنوعی از عروسک تا کممغز و سیر تکامل ان دلیلی تکامل ساختار رگهای مغزی کوچ از محیط نامناسبجهان شگفت انگیزآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجدانش قدرت استابزار بقا از نخستین همانریواستیگمیناز تکینگی تا مغز- از مغز نوروز یا روز پایانیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد سکه ایبرخی نکات از گاید لاین پرهوش احساسیمغز بزرگ چالش است یا منفعتاثیر ویروس کرونا بر مغز کاهش حافظه هرچند فرایندیجریان انرژی در سیستم های آزمون تجربی، راهی برای رداروهای ضد بیماری ام اس وابزار بقای موجود زنده از رابطه تشنج و اوتیسماستفاده از هوش مصنوعی در چگونه به سطح بالایی از هواستفاده از انرژی خلاچگونه باغبانی باعث کاهش منبع هوشیاری در کجاست؟(قشگفتی های زنبور عسلبررسی و اپروچ جدید بر بیمهدف از تکامل مغزتاثیر گیاه خواری بر رشد وکریستال زمان(قسمت سوم)حلقه های اسرارآمیزاقلیت خلاقدر هم تنیدگی مرزها و بی ماثر مضر مصرف طولانی مدت رفناوری هوش مصنوعی نحوه خزندگی هوشمند در خارج از زشرکت نورالینک ویدیویی ازاضطراب و ترسچالش دیدگاه های سنتی در بمیدان مغناطيسي زمین بشر تفکر خلا ق در برابر توهم ویتامین E برای فعالیت صحتاثیر درجه حرارت بر عملکگیرنده باید سازگار با پیحس و ادراک قسمت چهل و هشتدرمان های رایج ام اسانگشت ماشه ایاختلالات حرکتی در انسانفراتر از دیوارهای باورزبان مشترک ژنتیکی موجودابه هلال بنگرعلم به ما کمک میکند تا موچرا پس از بیدار شدن از خوماه رجبتلاشی جدید در درمان ام استاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت خلا و وجود و درک مپیموزایدحس و ادراک قسمت بیست و چهانسانیت در هم تنیده و متصدرک و احساسارتباط هوش ساختار مغز و ژقبل از آغازسفر نامه سفر به بم و جنوب بیماری آلزایمر، استیل کوعدم درکنظام مثبت زندگیمدل همه جانبه نگر ژنرالیتو انسانی و انسان، شایستواکسن سرطانتروس جریان انرژیپختگی پس از چهل سالگي به حس و ادراک- قسمت پنجاه و ایمپلانت نخاعی میتواند ددست آسماناز نخستین همانند سازها تنقش گرمایش آب و هوا در هملزوم سازگاری قانون مجازاسلطان جنگل یا صاحب ملکوتبیان ژن های اسکیزوفرنی دهندسه ی رایج کیهانمرگ تصادفیتوهم چیستیک آلل ژنتیکی که از نئاندتصادف یا قوانین ناشناختهآنان که در قله اند هرگز خخورشید مصنوعیاکسی توسین و تکامل پیش ارموزی از نخستین تمدن بشراز تکینگی تا مغز از مغز تنقش زبان در سلطه و قدرت امنابع انرژی از نفت و گاز سیاهچاله و تکینگی ابتدایبحتی علمی درباره تمایل بهوش مصنوعی از عروسک بازی مشاهده آینده از روی مشاهتکنولوژی جدید که سلول هاژنهای حاکم بر انسان و انسجهل مقدسآیا یک، وجود دارددندان ها را مسواک بزنید تابزار بقا از نخستین همانروح رهاییاز تکینگی تا مغز از مغز تنه عدم مطلق بلکه عدم با قمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساختار فراکتال وجود و ذهبخش های تنظیمی ژنومهوش مصنوعی از عروسک تا کممغز کوانتومیتکامل شناخت انسان با کشفکوچک شدن مغز از نئاندرتاجهانی که نه با یک رخداد و آیا خداباوری محصول تکاملدانش محدود به ابعاد چهارابزار بقا از نخستین همانریاضیات یک حس جدید استاز تکینگی تا مغز- از مغز نوشیدن چای برای مغز مفید منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسردرد عروقی میگرنبرخی نرمش ها برای زانوهوش در طبیعتمغز بزرگ چالشهای پیش روتاثیر ژنها بر اختلالات خکاهش دوپامین عامل بیماریجریان انرژی در سیستم های آزمون ذهنی گربه ی شرودینداروی فامپیریدین یا نورلابزار بقای موجود زنده از راز تغییراستفاده از سلول های بنیاچگونه تکامل مغزهای کنونیمنبع خواب و رویاشاهکار قرنبررسی ژنها در تشخیص بیماهدف از خلقت رسیدن به ابزاتاثیر گیاه خواری بر رشد وکشف مکانیسم عصبی خوانش پحمله ویروس کرونا به مغزالکترومغناطیس شنوایی و هدر هم تنیدگی کوانتومیاثرات فشار روحی شدیدفیلمی بسیار جالب از تغییزندگی بی دودشربت ضد خلطاطلاع رسانی اینترنتیچاالش ها در تعیین منبع هومیدان های مغناطیسی قابل تفاوت مغز انسان و میمون هویتامین E در چه مواد غذایگالکانزوماب، دارویی جدیحس و ادراک قسمت چهل و دومدرمان های علامتی در ام اسانگشت نگاری مغز نشان میداختلالات صحبت کردن در انفرد حساس از نظر عاطفی و بزبان چهار حرفی حیات زمینبه کدامین گناه کشته شدندعلم راهی برای اندیشیدن اچرا بیماری های تخریبی مغماپروتیلینتمایل زیاد به خوردن بستنتاثیر رو ح و روان بر جسموالزارتان داروی ضد فشار پیچیدگی های مغزمگسحس و ادراک قسمت بیست و یکانعطاف پذیری مکانیسمی علدرک کنیم ما همه یکی هستیمارتباط پیوسته ی جهانقبل از انفجار بزرگسفر به مریخ در 39 روزبیماری الزایمرعسل طبیعی موثر در کنترل بنظریه ی تکامل در درمان بیمدل هولوگرافیک ژنرالیزهتو با همه چیز در پیوندیواکسن سرطانتری فلوپرازینپروژه ی ژنوم انسانیحس و ادراک- قسمت بیست و پاین پیوند نه با مغز بلکه دستورالعمل مرکز کنترل بیاز نخستین همانند سازها تنقش پیش زمینه ها و اراده لزوم سازگاری قانون مجازاسم زنبور ، کلیدی برای واربیان حقیقتهندسه بنیادینمراحل ارتقای پله پله کیهتوهم وجودیک جهش ممکن است ذهن انسانتظاهر خوابیده ی مادهآنزیم تولید انرژی در سلوخوشبختی دور از رنج های ماگر فقط مردم میفهمیدند کرمز و رازهای ارتباط غیر کاز تکینگی تا مغز از مغز تنقش زبان در سلطه و قدرت امنابع انرژی از نفت و گاز سیاهچاله ی تولید کنندهبحث درباره پیدایش و منشا هوش مصنوعی از عروسک بازی مطالبی در مورد تشنجتکینگیکل اقیانوس در یک ذرهجهان فراکتالآیا کیهان می تواند یک شبیدو ویژگی انتزاع و قدرت تجابزار بقا از نخستین همانروزه داری متناوب، مغز را از تکینگی تا مغز از مغز تنهایت معرفت و شناخت درک عمنبع هوشیاری کجاست قسمت ساختار شبکه های مغزی ثاببخش بزرگی حس و ادراک ما اهوش مصنوعی از عروسک تا کممغز آیندگان چگونه است ؟تکامل، نتیجه ی برنامه ریکوچکترین چیز یک معجزه اسجهانی که از یک منبع، تغذیآیا دلفین ها می تواند از دانش بی نهایتابزار بقا از نخستین همانریسدیپلام تنها داروی تایاز تکینگی تا مغز- از مغزتنوعی سکته مغزی ، وحشتناک منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسرعت فکر کردن چگونه استبرخی نرمش های گردنهوش عاطفی بیشتر در زنانمغز بزرگ و فعال یا مغز کوتاثیر کلام در آیات کلام بکاهش سن بیولوژیکی، تنها جریان انرژی در سیستم های آزمون ذهنی گربه شرودینگرداروی لیراگلوتیدابزار بقای موجود زنده از راست دستی و چپ دستیاستفاده از سلول های بنیاچگونه جمعیت های بزرگ شکل منحنی که ارتباط بین معرفشاهکار شش گوشبررسی بیماری التهابی رودهر چیز با هر چیز دیگر در تتاثیر گیاه خواری بر رشد وکشف مکانیسمی پیچیده در بحمایت از طبیعتالکتروتاکسی(گرایش و حرکدر هم تنیدگی کوانتومی و پاثرات مفید قهوهفیزیک مولکولها و ذرات در زندگی در جمع مواردی را برشش مرحله تکامل چشماطلاعات حسی ما از جهان، چناتوانی از درمان برخی ویمیدان بنیادین اطلاعاتتفاوت ها و تمایزها کلید بویتامین کاگامی در درمان بیماریهای حس و ادراک قسمت چهل و سومدرمان ژنتیکی برای نوآوریاندوهگین نباش اگر درب یا اختلالات عضلانی ژنتیکفرضیه ای جدید توضیح میدهزبان و کلمه حتی برای کسانبه امید روزهای بهترعلم ساختن برج های چرخانچرا حیوانات سخن نمی گوینماجرای جهل مقدستمدن قدیمی ای در جنوب ایرتاثیر رژیم گیاه خواری بر واکنش های ناخودآگاه و تقپیچیدگی های مغزی در درک زحس و ادراک قسمت بیست و دواهرام مصر از شگفتی های جهدرک احساسات و تفکرات دیگارتباط انسانی، محدود به قدم زدن و حرکت دید را تغیسفر تجهیزات ناسا به مریخ بیماری ای شبیه آلزایمر و عصب حقوق نورولوونظریه ی تکامل در درمان بیمدل هولوگرافیک تعمیم یافتو با باورهایت کنترل میشواکسنی با تاثیر دوگانه اتری فلوپرازینپروژه ی ژنوم انسانیحس و ادراک- قسمت شصت و چهاین اندوه چیستدغدغه نتیجه ی نادانی استاز نخستین همانند سازها تنقش آتش در رسیدن انسان بهمقاومت به عوارض فشار خون سماگلوتید داروی کاهش دهنبیست تمرین ساده برای جلوهندسه در پایه ی همه ی واکمرز مرگ و زندگی کجاستتوهم بی خدایییک رژیم غذایی جدید، می توتظاهری از ماده است که بیدآیندهخانواده پایداراگر میدانی مصیبت بزرگتر رمز بقای جهش ژنتیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تنقش سجده بر عملکرد مغزمنابع انرژی از نفت و گاز سیاره ی ابلهانبحثي درباره هوش و تفاوتههوش مصنوعی از عروسک بازی مطالعه ای بیان میکند اهدتکامل مادی تا ابزار هوشمکلمات بلند نه صدای بلندجهان ما میتواند به اندازآیا گذشته، امروز وآینده دو برابر شدن خطر مرگ و میابزار بقا از نخستین همانروزه داری و بیمار ی ام اس از تکینگی تا مغز از مغز تنهایت در بی نهایتمنبع هوشیاری کجاست قسمت سازگاری با محیط بین اجزابخش بزرگتر کیهان ناشناختهوش مصنوعی از عروسک تا کممغز انسان ایا طبیعتا تماتأثیر نگاه انسان بر رفتاکووید نوزده و خطر بیماری جهانی در ذهنآیا دلفین ها میتوانند بادانشمندان موفق به بازگردابزار بقا از نخستین همانریشه های مشترک حیاتاز تکینگی تا مغز، از مغز نیکولا تسلامنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتسعی کن به حدی محدود نشویبرخی یونها و مولکول های مهوش عاطفی در زنان بیشتر امغز بزرگترین مصرف کننده تاثیر کپسول نوروهرب بر نکایروپاکتیک چیستجستجوی متن و تصویر به صورآسيب میکروواسکولاریا آسداروی تشنجی دربارداریابزار بقای موجود زنده از رجزخوانی هایی که امروز برسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهراستفاده از سلول های بنیاچگونه جمعیت های بزرگ شکل منشأ اطلاعات و آموخته ها شاید گوشی و چشمی، آماده شبررسی سیستم تعادلی بدن اهر حرکت خمیده می شود و هر تاثیر گیاه خواری بر رشد وکشف ارتباط جدیدی از ارتبحوادث روزگار از جمله ویرالگو و عادت را بشکن و در ادر هم تنیدگی کوانتومی و داثرات مضر ماری جوانافیزیک و هوشیاریزندگی در سیاهچالهششمین کنگره بین المللی ساطلاعاتی عمومی در مورد مناتوانی در شناسایی چهره میدازولام در درمان تشنج تفاوت های بین زن و مرد فقتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین کا و استخوانگامی در درمان بیماریهای حس و ادراک قسمت نهمدرمان ام اس(مولتیپل اسکلاندام حسی، درک از بخش هایاختراع جدید اینترنت کوانفضای قلب منبع نبوغ استزبان و بیان نتیجه ساختمابه بالا بر ستارگان نگاه کعلایم کمبود ویتامین E را چرا حجم مغز گونه انسان درماده ی تاریکتمدن پیشرفته ی پیشینیانتاثیر رژیم گیاه خواری بر واکنش به حس جدیدپیوند قلب خوک، به فرد دچاحس و ادراک قسمت بیست و سواولین مورد PML به دنبال تکدرک تصویر و زبان های مخلتارتباط از بالا به پایین مقدرت کنترل خودسفر دشوار اکتشافبیماری ای شبیه ام اس مولتعضلانی که طی سخن گفتن چقدنظریه ی ریسمانمدل های ریز مغز مینی برینتو باید نیکان را به دست بواسطه ها د رمسیر ایجاد مغترک امروزپرواز از نیویورک تا لوس آحساسیت روانی متفاوتاین ایده که ذرات سیاهچالذهن ما از در هم شکستن منباز نشانه ها و آثار درک شدنقش انتخاب از طرف محیط، نمقابله ی منطقی با اعتراضسندرم کووید طولانیبیش از نیمی از موارد انتقهندسه زبانِ زمان استمرز بین انسان و حیوان کجاتوهم جدایی و توهم علمیکی از علل محدودیت مغز امتعداد کلی ذهن ها در جهان آینده ی انسان در فراتر ازخارق العاده و استثنایی باگر نیروی مغناطیس نباشد رمز جهاناز تکینگی تا مغز از مغز تنقش غذاها و موجودات دريامنابع انرژی از نفت و گاز سیاره ابلهانبحثی جالب درباره محدودیتهوش مصنوعی از عروسک بازی معنی روزهتکامل مداومکلام و زبان، گنجینه ای بسجهان مادی، تجلی فضا در ذهآیا پیدایش مغز از روی تصادو برابر شدن خطر مرگ و میابزار بقا از نخستین همانروزه داری سلول های بنیاداز تکینگی تا مغز از مغز تچهار میلیارد سال تکامل بمنبع هوشیاری کجاست قسمت ستون فقرات انسان دو پا جلبخش دیگری در وجود انسان ههوش مصنوعی از عروسک تا کممغز انسان برای ایجاد تمدتئوری تکامل امروز در درمکودک هشت ساله لازم است آدجهش های ژنتیکی مفید در ساآیا دست مصنوعی به زودی قادانشمندان نورون مصنوعی سابزار بقا از نخستین همانرژیم های غذایی و نقش مهم از تکینگی تا مغز، از مغز نیاز به آموزش مجازی دیجیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشلیک فراموشیبرخی اثرات مضر ویتامین دهوش عاطفی در زنان بیشتر امغز حریص برای خون، کلید تتاثیر کپسول نوروهرب بر تکار با یگانگی و یکپارچگیجستجوی هوشیاری در مغز ماآسیب ها ناشی از آلودگی هوداروی جدید s3 در درمان ام ابزار بقای موجود زنده از ابزار بقای موجود زنده از رساناها و ابر رساناها و عاستیفن هاوکینگ در مورد هچگونه حافظه را قویتر کنیمنشاء کوانتومی هوشیاری اشاید درست نباشدبررسی علل کمر درد در میانهرچیز با یک تاب تبدیل به تاثیر گیاهخواری بر رشد و کشف جمجمه ای درکوه ایرهوحافظه و اطلاعات در کجاست الگوی بنیادین و هوشیاریاجزای پر سلولی بدن انسان فیزیکدانان ماشینی برای تزندگی زمینی امروز بیش از صرع و درمان های آناطلاعاتی عمومی در مورد منادانی در قرن بیست و یکم،مکانیک کوانتومی بی معنی تفاوت های تکاملی در مغز وتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین کا در سبزیجاتگاهی لازم است برای فهم و حس و ادراک قسمت چهارمدرمان تومورهای مغزی با اانرژی بی پایان در درون هرادامه بحث تکامل چشمقفس ذهنزبان و بیان، در سایه پیشربه خودت مغرور نشوعلایم کمبود ویتامین E را چرا خشونت و تعصبماده ی خالیتمدن بشری و مغز اخلاقیتاثیر رژیم گیاه خواری بر واکسن های شرکت فایزر آمرپیوند مغز و سر و چالشهای حس و ادراک قسمت بیستماولین مورد پیوند سر در اندرک حقیقت نردبان و مسیری ارتباط بین هوش طبیعی و هوقدرت انسان در نگاه به ابعسفرنامه سفر به بم و جنوب بیماری اسپینال ماسکولار غیرقابل دیدن کردن مادهنظریه تکامل در درمان بیممدیون خود ناموجودتو جهانی هستی که خودش را وبینار اساتید نورولوژی دترکیب حیوان و انسانپرورش مغز مینیاتوری انساخفاش با شیوع همه گیری جدیاینکه به خاطرخودت زندگی ذهن چند جانبه نیازمند نگاز نظر علم اعصاب یا نرووسنقش اتصالات بین سلولهای مقابله با کرونا با علم اسسندرم گیلن باره به دنبال بیشتر کمردردها نیازی به هنر حفظ گرهمرز جدید جستجو و اکتشاف، توهمات و شناخت حقیقتیافته های نوین علوم پرده تغییر الگوی رشد مغزی با زآینده ی علم و فیزیک در60 ثخبر مهم تلسکوپ هابلاگر نعمت فراموشی نبود بسرمز جهان خاصیت فراکتالاز تکینگی تا مغز از مغز تنقش غذاها و موجودات دريامنابع انرژی از نفت و گاز سیاره ابلهانبحثی در مورد نقش ویتامين هوش مصنوعی از عروسک بازی معادله ها فقط بخش خسته کنتکامل چشمکلرال هیدرات برای خوابانجهان مرئی و نامرئیآیا آگاهی پس از مرگ از بیدو سوی واقعیتابزار بقا از نخستین همانروش مقابله مغز با محدودیاز تکینگی تا مغز از مغز تچهار ساعت پس از کشتار خوکمنبع هوشیاری کجاست قسمت سخن پاک و ثابتبرنامه و ساختار پیچیده مهوش مصنوعی از عروسک تا کممغز انسان برای شادمانی طتئوری تکامل در پیشگیری و کودک ایرانی که هوش او از جهش های ژنتیکی غیر تصادفآیا رژیم غذایی گیاهی سلادانشمندان یک فرضیه رادیکابزار بقا از نخستین همانرژیم های غذایی و نقش مهم از تکینگی تا مغز، از مغز چیزی منتظر شناخته شدنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشلیک فراموشیبرخی اختلالات عصبی مثانههوشمندی کیهانمغز در تنهایی آسیب میبینتاثیر کپسول نوروهرب بر سکاربرد روباتهای ريزنانوحفره در مغزآشنا پنداریداروی جدید میاستنی گراویداروی جدید برای ای ال اسابزار بقای موجود زنده از رشته نوروایمونولوژی و نقاستیفن هاوکینگ در تفسیر نگاه محدود و تک جانبه، مشمهندسی ژنتیک در حال تلاش شب سیاه سحر شودبزرگ فکر کنهزینه ای که برای اندیشیدتاثیر انتخاب از طرف محیط کشف جدید تلسکوپ جیمز وبحافظه و اطلاعات در کجاست الگوبرداری از طبیعتاجزایی ناشناخته در شکل گفاصله ها در مکانیک کوانتزندگی زودگذرضررهای مصرف شکر و قند بر اعتماد به خودنبرو و انرژی مداوممکانیزمهای دفاعی در برابتفاوت های زبانی سرمنشا تتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین بی 12 در درمان دردگاهی مغز بزرگ چالش استحس و ادراک قسمت نوزدهمدرمان تشنجانرژی تاریکاداراوون تنها داروی تاییقلب و عقلزبان و تکلم برخی بیماریهبه دنبال رستگاری باشعلت خواب آلودگی بعد از خوچرا در مغز انسان، فرورفتماده، چیزی بیش از یک خلا تمدنی قدیمی در شمال خلیج تاثیر رژیم گیاهخواری بر واکسن کووید 19 چیزهایی که پیوند اندام از حیوانات بحس و ادراک قسمت دهماولین هیبرید بین انسان و درک دیگرانارتباط شگفت مغز انسان و فقدرت عشقسفرنامه سفر به بم و جنوب بیماری اضطراب عمومیمقالاتنظریه تکامل در درمان بیممدیریت اینترنت بر جنگتو دی ان ای خاص ميتوکندريوجود قبل از ناظر هوشمندترازودونپرتوهای صادر شده از سیاهخلاصه ای از مطالب همایش ماینکه خانواده ات سالم باذهن هوشیار در پس ماده ی ماز نظر علم اعصاب اراده آزنقش تیروئید در تکامل مغزملاحظه های اخلاقی دربارهسندرم پیریفورمیسبا هوش مصنوعی خودکار روبهنر رها شدن از وابستگیمزایای شکلات تلخ برای سلتوپیراماتیاد بگیر فراموش کنیتغییر زودتر اتصالات مغزیآیا ممکن است موش کور بی مخدا موجود استاگر نعمت فراموشی نبود بسرنگ کردن، حقیقت نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تنقش غذاها و موجودات دريامنابع انرژی از نفت و گاز سیر آفرینش از روح تا مغز بحثی در مورد نقش کلسیم و هوش مصنوعی از عروسک بازی معجزه ی علمتکامل و ارتقای نگاه تا عمکمردردجهان هوشیارآیا امکان بازسازی اندامهدوچرخه سواری ورزشی سبک و ابزار بقا از نخستین همانروش های صرفه جویی در ایجااز تکینگی تا مغز از مغز تنوآوری ای شگفت انگیز دانمنبع هوشیاری کجاست قسمت سختی ها رفتنی استبرنامه ی مسلط ژنها در اختهوش مصنوعی از عروسک تا کممغز انسان برای شادمانی طتئوری جدید، ویران کردن گکودکان میتوانند ناقل بی جهشهای مفید و ذکاوتی که دآیا رژیم غذایی گیاهی سلادانشمندان ژنی از مغز انسابزار بقا از نخستین همانرژیم ضد التهابیاز تکینگی تا مغز، از مغز چیزی خارج از مغزهای ما نیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشنا در ابهای گرم جنوب نیابرخی اصول سلامت کمرهوشیاری کوانتومیمغز را از روی امواج بشناستاثیر کپسول نوروهرب بر سکاربرد روباتهای ريز، در حقیقت قربانی نزاع بین بی آشنا پنداریآغاز فصل سرما و دوباره تکداروی جدید ضد میگرنابزارهای پیشرفته ارتباط رشد مغز فرایندی پیچیده ااستخوان های کشف شده، ممکنگاه انسان محدود به ادرامولتیپل اسکلروز در زنان شبیه سازی میلیون ها جهان بزرگ شدن مغز محدود به دورهزینه سنگین انسان در ازاتاثیر احتمالی عصاره تغلیگل زندگیحافظه و اطلاعات در کجاستدر یک فراکتال هر نقطه مرکالتهاب شریان تمپورالاحیای بینایی نسبی یک بیمفاصله ی همیشگی تصویر ساززندگی، مدیریت انرژیضررهای شکر بر سلامت مغزاعداد بینهایت در دنیای منتایج نادانی و جهلما انسانها چه اندازه نزدتفاوتهای جنسیتی راهی براتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین بی هفدهگذر زمان کاملا وابسته به حس و ادراک قسمت هفتمدرمان جدید ALSانرژی تاریک که ما نمی توادب برخورد با دیگرانقلب دروازه ی ارتباطزبان و شناخت حقیقت قسمت چبه زودی شبکه مغزی به جای عماد الدین نسیمی قربانی چرا ذرات بنیادی معمولاً مبانی ذهنی سیاه و سفیدتمساح حد واسط میان مغز کوتاثیر عصاره تغلیظ شده گیواکسن کرونا و گشودن پنجرپیوند سر آیا ممکن استحس و ادراک قسمت دوازدهماولین تصویر در تاریخ از سدرک درست از خود و هوشیاریارتباط شگفت انگیز مغز انلمس کوانتومیسفرنامه سفر به بم و جنوب بیماری بیش فعالیتاثیر ویتامین دی بر بیمانظریه تکامل در درمان بیممدارک ژنتیکی چگونه انسانتولید مثل اولین ربات های وراپامیل در بارداریتراشه ی بیولوژِیکآلودگی هوا چالش قرن جدیدخلاصه ای از درمان های جدیاینترنت بدون فیلتر ماهواذهن تو همیشه به چیزی اعتقاز نظر علم اعصاب اراده آزنقش حفاظتی مولکول جدید دملاحظات بیهوشی قبل از جرسندرم پس از ضربه به سربا تعمق در اسرار ابدیت و هوموارکتوس ها ممکن است دمسیر دشوار تکامل و ارتقاتوانایی مغز و دیگر اجزای یادگیری مهارت های جدید دتغییر عمودی سر انسان از پآیا ما کالا هستیمخطا در محاسبات چیزی کاملاگر با مطالعه فیزیک کوانروی و منیزیم در تقویت استاز تکینگی تا مغز از مغز تنقشه مغزی هر فرد منحصر بهمنابع انرژی از نفت و گاز سیستم تعادلی بدنبحثی در مورد حقیقت فضا و هوش مصنوعی از عروسک بازی معجزه ی علم در کنترل کرونتکامل ابزار هوش ، راه پر کمردرد ناشی از تنگی کاناجهان یکپارچهآیا انسان با مغز بزرگش اخدورترین نقطه ی قابل مشاهابزار بقا از نخستین همانروش هایی ساده برای کاهش ااز تکینگی تا مغز از مغز تنوار مغز مشاهده ی غیر مستمنبع هوشیاری کجاست قسمت سرنوشتبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱هوش مصنوعی به کمک هوش طبیمغز انسان رو به کوچک تر شتا 20 سال آینده مغز شما به کودکان خود را مشابه خود تجهشهای مفید و ذکاوتی که دآیا راهی برای رفع کم آبی دانشمندان پاسخ کوانتومی ابزار بقا از نخستین همانرژیم غذایی حاوی تخم مرغ واز تکینگی تا مغز، از مغز چیزی شبیه نور تو نیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشناخت و معرفت، و نقش آن دبرخی بیماری ها که در آن بهوش، ژنتیکی است یا محیطیمغز زنان جوانتر از مغز مرتاثیر کتامین در درمان پاکتاب گران و پرهزینه شد ولحقیقت آنطور نیست که به نظإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَداروی ضد تشنج با قابليت تابزارهای بقا از نخستین هرشد مغز علت تمایل انسان باستروژن مانند سپر زنان دنگاه از بیرون مجموعهمواد کوانتومی جدید، ممکنبزرگ شدن تقریبا ناگهانی هزاران سال چشم های بینا وتاثیر ترکیبات استاتین (سگلوئونحباب های کیهانی تو در تودر کمتر از چند ماه سوش جدامیوتروفیک لترال اسکلرواحیای بینایی نسبی یک بیمفاصله ی همیشگی تصویر ساززونیسومایدطلای سیاهبقای حقیقی در دور ماندن انخاع ما تا پایین ستون فقرما انسانها چه اندازه نزدتقلید مرحله ای نسبتا پیشتاثیر درجه حرارت بر عملکویتامین دی گنجینه ای بزرگربه شرودینگر و تاثیر مشحس و ادراک قسمت هفدهمدرمان جدید میگرن با انتی انرژی خلا ممکن استادراک ما درک ارتعاشی است قلب روباتیکزبان و شناخت حقیقت قسمت ابه زیر پای خود نگاه نکن بعوامل موثر در پیدایش زباچراروياها را به یاد نمی آمباحث مهم حس و ادراکتنفس هوازی و میتوکندریتاریکی من و تو و گرد و غباواکسن کرونا از حقیقت تاتپیوند سر، یکی از راه حلهاحس و ادراک قسمت سوماولین دروغدرک عمیق در حیواناتارتباط شگفت انگیز مغز اننقش میدان مغناطیسی زمین لوب فرونتال یا پیشانی مغسفرنامه سفر به بم و جنوب بیماری تی تی پیصفحه اصلیهفت چیز که عملکرد مغز تو مروری بر تشنج و درمان هایتولید یا دریافت علمورزش هوازی مرتب خیلی به قتربیت کودکان وظیفه ای مهآلودگی هوا و ویروس کروناخم شدن فضا-زمانایندرالذهن خود را مشغول هماهنگیاز واقعیت امروز تا حقیقتنقش حیاتی تلومر دی ان آ دممانتین یا آلزیکسا یا ابسندرم سردرد به دلیل افت فباهوش ترین و با کیفیت تریهوش فوق العاده، هر فرد اسمسئول صیانت از عقیده کیستوازن مهمتر از فعالیت زییادآوری خواب و رویاتغییرات منطقه بویایی مغزآیا ما تنها موجودات زنده خطا در محاسبات چیزی کاملاگر تلاش انسان امروز برارویا و خبر از آیندهاز تکینگی تا مغز از مغز تنقشه های مغزی جدید با جزیمنابع انرژی از نفت و گاز سیستم دفاعی بدن علیه مغز بحثی در مورد عملکرد لوب فهوش مصنوعی از عروسک بازی معجزه در هر لحظه زندگیتکامل جریان همیشگی خلقتکمردرد و علل آنجهان یکپارچهآیا احتمال دارد رویا از آديدن با چشم بسته در خواب ابزار بقا از نخستین همانروش صحبت کردن در حال تکاماز تکینگی تا مغز از مغز تنوار مغز در فراموشی هامنبع هوشیاری کجاست قسمت سریعترین کامپیوتر موجودبرین نت به جای اینترنتهوش مصنوعی به شناسایی کامغز انسان رو به کوچکتر شدتا بحر یفعل ما یشاکودکان را برای راه آماده جواب دانشمند سوال کننده آیاما مقهور قوانین فیزیکدانشمندان اولین سلول مصنابزار بقای موجود زنده از رژیم غذایی ضد التهابیاز تکامل تا مغز از مغز تا نکاتی در مورد تشنجمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتشناخت درون، شناخت بیرون؛برخی بیماری های خاص که بدهیچ وقت خودت را محدود به مغزهای کوچک بی احساستاثیر گیاه خواری بر رشد وکتاب زیست شناسی باورحقیقت افرادافت فشار خون ناگهانی در وداروی ضد تشنج با قابليت تابزارهای بقا ازنخستین همزمین در برابر عظمت کیهاناسرار آفرینش در موجنگاه از درون مجموعه با نگموجود بی مغزی که می تواندبزرگترین خطایی که مردم مهستي مادي ای که ما کوچکترتاثیر حرکات چشم بر امواج گمان میکنی جرمی کوچکی در حد و مرزها توهم ذهن ماستدر آسمان هدیه های نادیدنامید نیکو داشته باش تا آناحساس گذر سریعتر زمانفاصله ی همیشگی تصویر ساززونا به وسیله ویروس ابله طوفان فقر و گرسنگی و بی سبلندی در ذهن ما درک بلندینخستین تصویر از سیاهچالهما اکنون میدانیم فضا خالتقلید از روی طبیعتتاثیر درجه حرارت بر عملکویروس مصنوعیگزیده ای از وبینار یا کنفحس و ادراک قسمت هجدهمدرمان جدید کنترل مولتیپلانسان قدیم در شبه جزیره عادغام میان گونه های مختلقلب را نشکنزبان و شناخت حقیقت قسمت دبوزون هیگز چیستعوامل ایجاد لغت انسانی و چراروياها را به یاد نمی آمجموعه های پر سلولی بدن متنفس هوازی و میتوکندریتاریکی خواهد ترسیدپیوندی که فراتر از امکانحس و ادراک قسمت سی و هشتماولین سلول مصنوعیدرگیری قلب در بیماری ویرارتباط غیرکلامی بین انسانقش محیط زندگی و مهاجرت دلوتیراستامسفری به آغاز کیهانبیماری دویکسوالات پزشکیهفت سین یادگاری از میراث مرکز هوشیاری، روح یا بدن تولید پاک و فراوان انرژیورزش هوازی ، بهترین تمریترجمه ای ابتدایی از اسراآلزایمرخونریزی مغز در سندرم کووایا کوچک شدن مغزانسان الذهن سالماز کجا آمده ام و به کجا مینقش خرچنگ های نعل اسبی درمن کسی در ناکسی دریافتم سوپاپ ها یا ترانزیستورهاباد غرور و سر پر از نخوت وهوش مصنوعی می تواند بر احمسئولیت جدیدتوسعه هوش مصنوعی قادر اسژن همه چیز نیستتغییرات آب و هوایی که به آیا مغز تا بزرگسالی توسعخطای ادراک کارمااگر خواهان پیروزی هستیرویا بخشی حقیقی از زندگی از تکینگی تا مغز از مغز تنقص در تشخیص هیجانات عاممنابع انرژی از نفت و گاز سکوت و نیستیبحثی درباره هوش و تفاوتههوش مصنوعی از عروسک بازی مغز فکر میکند مرگ برای دیتکامل داروینی هنوز در حاکمردرد با پوشیدن کفش مناجهان کنونی و مغز بزرگتریآیا احتمال دارد رویا از آدی متیل فومارات(زادیوا)(ابزار بقا از نخستین همانروشهای نو در درمان دیسک باز تکینگی تا مغز از مغز تنوار مغز در تشخیص بیماری منبع هوشیاری کجاست قسمت سرگیجه از شایعترین اختلابرای پیش بینی آینده مغز دهوش مصنوعی در کامپیوترهامغز ایندگان چگونه استتاثیر فکر بر سلامتکوری گذرای ناشی از موبایجوسازی مدرنآب زندگی است قسمت چهارمدانشمندان تغییر میدان مغابزار بقای موجود زنده از رژیم غذایی ضد درداز تکامل تا مغز، از مغز تچگونه مولکول های دی ان ایمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمشناسایی تاریخچه ی تکاملیبرخی توجهات در ببمار پارهیچ کاری نکردن به معنی چیمغزتان را در جوانی سیم کشتاثیر گیاه خواری بر رشد وکتاب طبیعت در قالب هندسهحقیقت اشیا