نقش داروهاي مختلف معروف به محافظت کننده از مغز در سکته

نقش داروهاي مختلف معروف به محافظت کننده از مغز (neuroprotective) از جمله سیتی کولين در درمان سکته مغزی

سکته مغزي یکی از بیماری های شایع در سنین بالای عمر است و به دلیل ناتوانی های زیادی که در فرایندهای روزانه فرد ایجاد میکند تلاش های بسیاری برای درمان و بهبود وضعیت زندگی این بیماران انجام شده است. در هر سال حدود 22 میلیون نفر در سراسر جهان، دچار سکته مغزی مي شوند و سومین علت شایع سالهاي زندگی همراه با ناتوانی است. disability-adjusted life years (DALYs

مصرف الکل و سیگار، فشار خون بالا و دیابت، از شایع ترین عوامل خطر سکته مغزی است.

هدف از درمان این بیماران باز کردن عروق مغزی مسدود و بهترین درمان برای این منظور استفاده از TPA است که طی چهار و نيم ساعت اول، حتی تا شش ساعت اول پس از سکته مغزی میتواند با باز کردن عروق مغزی مسدود و بر قرار کردن جریان خون، از نقص دائمی مغزی جلوگیری کند.

حتی میتوان با کمک سونوگرافي این ماده را در محل انسداد عروقي، وارد کرد(سونوترومبوليز).

استفاده از ترومبوليز شریانی در درمان، موثرتر از درمان مرسوم ترومبوليز است. با این حال عوارض زیاد این درمان، سبب میشود دانشمندان به دنبال روشهای جایگزین برای آن باشند و این کار با حمایت زیاد از بافت آسیب دیده مغزی و بهبود تدریجی عملکرد آن، به دست می آید.
(ischemic neuroprotrction)

با شناخت مکانیسمهای اکسايتونوروتوکسيسيتي (excitoneurotoxicity) و آسیب های اکسيداتيو و مسیرهای التهابی و اختلالات يونی و ... امروزه روی بهبود وضعیت منطقه دچار سکته و مهمتر از آن، بهبود وضعیت منطقه اطراف سکته، کار می شود.

دشواری ها در درمان سکته مغزي:

در مرحله حاد سکته، گیرنده های excitatory glutamate NMDA، نقش زیان بار روی سلول ها دارند ولی در مرحله بهبود سکته، نقش حمایتی را ایفا مي کنند

و همین حالت در مورد متالوپروتئازها هم مطرح است که در مرحله حاد، سد بین خون و مغز را می شکنند و سکته را پیش می برند ولی در مرحله بهبود برای بهترشدن عملکرد مغز و نوروژنز(ساخت نورون ها)لازمند.

پس می بینیم با چه مکانیسم های پیچیده و متفاوتی در سکته مغزی مواجهيم و اگر دقت لازم در درمان، صورت نگیرد چه عواقب ناگواری خواهد داشت.

انجام آزمون های بیشتر روی حیوانات آزمایشگاهی برای کشف بیشتر این مکانيسمها و درمان ها لازم است.

از موادی که امروزه، بسیار در آزمایشات، استفاده ميشود، سيتي کولين، منیزیم و
granulocyte colony stimulating factor, G-CSF
است.

Citicoline (cytidine-5′-diphosphocholine or CDP-choline)

در سال 1956 توسط کندی و همکاران ايشان کشف شد. دو بخش ساختاری آن یعنی cytidine and choline، فسفوليپيدهاي ساختاری غشای سلولی هستند. سلول های آسیب دیده نیاز زیادی به این فسفوليپيدها دارند. در مطالعاتی روی مراحل مختلف سکته مغزی موثر است و باعت افزایش فسفاتيديل کولين و اسفنگوميلين میشود و از اسیدهای چرب آزاد می کاهد.
(https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4061873/)

با اين حال مطالعات دیگری هم هست که نقش مثبت این دارو را در مرحله حاد یا حتی سه ماه پس از مصرف دارو اثبات نمی کند. به خصوص در مطالعه ای وسیع روی حدود 2000 بیمار، نتيجه مثبتی روي NIHSS score از این دارو به دست نیامد.

پروفسور میکائیل هنريسي می گوید: سالهای طولانی آزمایش های مختلف روی عوامل نوروپروتکتيو از جمله سیتی کولين، نتيجه ای مثبت را نشان نداده است.

بنابراین به نظر میرسد کارها و تجارب بیشتری لازم است تا بتوان در مورد تاثیر قطعی این داروها اظهار نظر کرد.

ریسدیپلام تنها داروی تاینقش داروهاي مختلف معروف تاثیر حرکات چشم بر امواج امید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هوسندرم گیلن باره به دنبال جنین مصنوعیابزار بقا از نخستین همانشبکه های مصنوعی مغز به درهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجمقلب و عقلاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیددیسک گردنبی نهایت در میان مرزهامنتظر نتیجه ی کارهایت باکریستال زمان(قسمت سوم)مرگ و سوال از قاتلدرک و احساستولید مثل فقط با یک مادر برخی اصول سلامت کمرآینده ی حمل و نقل هوایی دراه انسان شدن، راه رفتن ونقشه های مغزی جدید با جزیتاثیر درجه حرارت بر عملکانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییسینوریپا داروی ترکیبی ضدجهان معکوسابزار بقا از نخستین همانصبور باشهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت سیزدهمقبل از انفجار بزرگاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه ادانشمندان روشی برای تبدیبیماری وسواسمورد نادر همپوشانی دو بیگندم بکاری، جو درو نمیکنمسئولیت جدیددرختان اشعار زمینتوهم وجودبررسی بیماری التهابی رودآیا یک، وجود داردرشد در سختی استچند روش ساده برای موفقیتتاثیر رژیم گیاهخواری بر انرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خوسیستم تعادلی بدنجهان ریز و درشتابزارهای پیشرفته ارتباط ضعیف و قویهوش مصنوعی ساخته هوش طبیخلاصه ای از درمان های جدیلوب فرونتال یا پیشانی مغاز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیام منفرد نورون مغزی داروی جدید لنفوم و لوکمیبیماری ضعف عضلات نزدیک بمیدان های کوانتومی خلاگاهی جهت را عوض کنمعنی روزهذهن هوشیار در پس ماده ی متوصیه های غیر دارویی در سبعد از کروناآیا جهان ذهن و افکار ما مزمزمه ات مانده در گوشمنون و القلمسایه ی هوشیاریتبدیل سلولهای محافط به سانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر برجواب دانشمند سوال کننده اثرات مفید روزه داریعقل در جهان جدید، عجیب اسهوش عاطفی قسمت ششمخواص هندوانهلزوم سازگاری قانون مجازااز سایه نترسژن هوش و ساختارهای حیاتی داروی ضد تشنج با قابليت تبیش از نیمی از موارد انتقرفلکس وتری با توضیح دکتر مانند آب باشپنج اکتشاف شگفت آور در مومغز چگونه صداها را فیلتر تکامل مادی تا ابزار هوشمآب زندگی است قسمت هفتمزونا به وسیله ویروس ابله نوار عصب و عضله تعیین محلسخن و سکوتای نعمت من در زندگیمنعناعجراحی گردن همیشه برای دیاختلال در شناسایی حروف و عماد الدین نسیمی قربانی خوش قلبی و مهربانیاستفاده از سلول های بنیاهیچ وقت خودت را محدود به منابع انرژي پاک سرچشمه حکلام و زبان، گنجینه ای بسدر هم تنیدگی کوانتومی و پتفاوت ها را به رسمیت بشنابابا زود بیاپیوند اندام حیوانات به ارهبر حقیقیمغز ایندگان چگونه استتکامل شناخت انسان با کشفآرامش(سکوت) stillness و تکاپوزبان نیاز تکاملی استتسلیم شدن از نورون شروع ماین ابتدای تناقض هاستنوعی سکته مغزی ، وحشتناک سردرد میگرن در کودکانهمیشه داناتر از ما وجود دحقیقت غیر قابل شناختفواید روزه داری متناوبارتوکين تراپی روشی جديد هر جا که جات میشه، جات نیعجول نباشخدایی که ساخته ی ذهن بشر اصول انجام برخی نرمش ها دمنابع انرژی از نفت و گاز کندر در بیماریهای التهابدرمان نابینایان آیا ممکنتلاش های جدید در ALSبحث درباره پیدایش و منشا پیشرفتی مستقل از ابزار هروح و آب حیاتمغز زنان جوانتر از مغز مرتاثیر نگاه و مشاهده ناظر آشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توسسفر فقط مادی نیستتصویر زیبای اصفهانایران بزرگشناخت حقیقت یا آرزوهای گهندسه، نمایشی از حقیقتحافظه ی هوش مصنوعیفاصله ی همیشگی تصویر سازارزش های حقیقی ارزش های غوقتی ناراحتی چیکار میکنیغرور و علمدلایلی که نشان میدهد ما ببقا در ازای بیماریمنبع هوشیاری کجاست قسمت کی غایب شدی تا نیازمند دلمباحث مهم حس و ادراکدرمان با سلول های بنیادیتمرکز و مدیتیشنبخش های تنظیمی ژنومپرورش مغز مینیاتوری انساروش هایی ساده برای کاهش انقش نظام غذایی در تکامل متاثیر گیاه خواری بر رشد وافسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهسلول های بدن تو پیر نیستنتغییر الگوی رشد مغزی با زاپی ژنتیکشگفت نیست من عاشق تو باشمهوش مصنوعی اکنون می توانحس و ادراک قسمت 82فرد حساس از نظر عاطفی و باز کجا آمده ام و به کجا میویروس مصنوعیدولت یا گروهکبه جای محکوم کردن دیگران منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکار با یگانگی و یکپارچگیمدل هولوگرافیک ژنرالیزهدرمان سرگیجه بدون داروتو کز محنت دیگران بی غمیبرای پیش بینی آینده مغز دآمارهای ارائه شده در سطح برای اولین بار دانشمندانآن چیزی که ما جریان زمان ریشه های مشترک همه ی موجونقش درختان در تکاملتاثیر دوپامین و سروتونینامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی سندرم پیریفورمیسجنگ هفتاد و دو ملت همه را ابزار بقا از نخستین همانشبکیه های مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاهقلب یا مغزاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمردیستونی قابل درمانبی نظمی مقدمه شناختمنتظر زمان ایده آل نشوکشف مکانیسم عصبی خوانش پمرگ انتقال است یا نابود شدرک کنیم ما همه یکی هستیمتولید مثل اولین ربات های برخی اطلاعات روانشناسی مآینده ی علم و فیزیک در60 ثراه بی شکستنقشه با واقعیت متفاوت استاثیر درجه حرارت بر عملکانواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرسیناپس، شگفتی خلقتجهان هوشمندابزار بقای موجود زنده از صبر لازمه ی پیروزی استهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت ششمقبرستان ها با بوی شجاعتاز تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن دانش، قفل ذهن را باز میکنبیماری کروتز فیلد جاکوبموسیقی نوگوهر با نظر دیگران سنگ نممسئولیت در برابر محیط زیدرد و درستوهم بی خداییبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا کیهان می تواند یک شبیرشد، رسیدن به یک هدف نیستچندین ماده غذایی که ماننتاثیر رژِیم غذایی بر میگانرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استسیستم دفاعی بدن علیه مغز جهان شگفت انگیزابزارهای بقا از نخستین هطلوع و حقیقتهوش مصنوعی، کیفیت فریب مخم شدن فضا-زمانلوتیراستاماز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیشنهاد خوب برای آسان داروی جدید میاستنی گراویبیماریهای تحلیل عضلانی امیدان بنیادین اطلاعاتگاهی در پارکینسون باید پمعاینه قبل از نوار عصب و ذهن و زندگیتوصیه هایی در مصرف ماهیبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش های ژنتیکی، ویروزنان باهوش ترنوآوری ای شگفت انگیز دانسایه را اصالت دادن، جز فرتبر را برداراهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ جواب سنگ اندازیاثرات مضر ماری جواناعقل سالمهوش عاطفی بیشتر در زنانخواص انارلزوم عدم وابستگی به گوگل از سایه بگذرژن یا نقشه توسعه مغز و نقداروی ضد تشنج با قابليت تبیشتر کمردردها نیازی به رفتار مانند بردهماه رجبپول و شادیمغز ناتوان از توجیه پیداتکامل مداومآب زندگی است قسمت اولزیان غذاهای پرچربترازودوننوار عصب و عضله در مطب دکسخن پاک و ثابتهفت چیز که عملکرد مغز تو جز تو که را دارماختلال در شناسایی حروف و عنصر اصلی تعیین واقعیتخوش خیالی و خوش بینیاستفاده از سلول های بنیاهیچ کاری نکردن به معنی چیمنابع انرژی از نفت و گاز کلام، در تحولی شگفت آور بدر هم تنیدگی کوانتومی و دتفاوت های بین زن و مرد فقباد و موجپیوند سر آیا ممکن استروی و منیزیم در تقویت استمغز ابزار بقای برتر مادیتکامل، نتیجه ی برنامه ریآرزوها را کم کنزبان و کلمه حتی برای کسانتست نوار عصب و عضلهاین بیمار را باید چه کار نیوالینسردرد میگرنی در کودکانهمیشه راهی هستحقیقت، آن چیزی نیست که جلفواید روزه داری متناوبارتباط میکروب روده و پارهر حرکت خمیده می شود و هر عدم توقف تکامل در یک انداخدایا جز تو که را دارماصول توسعه ی یک ذهن کاملمنابع انرژی از نفت و گاز کندر علیه سرطاندرمان های اسرار آمیز در آتلاش های جدید در درمان فربحثي درباره هوش و تفاوتهپپوگستروح در جهانی دیگر استمغزهای کوچک بی احساستاثیر نگاه انسان بر رفتاآشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توزسفر نامه سفر به بم و جنوب تصویربرداری فضاپیمای آمایرادهای موجود در خلقت بشناخت درون، شناخت بیرون؛هنر فراموشیحافظه انسان و حافظه ی هوشفتون های زیستیارزش حقیقی زبان قسمت اولوقتی پر از گل شدی خودت را غربال در زندگیدنیا فریب و سرگرمیبقای حقیقی در دور ماندن امنبع هوشیاری کجاست قسمت کیهان خود را طراحی میکندمبتکران خودشکوفادرمان تومورهای مغزی با اتمرکز بر هدفبخش بزرگی حس و ادراک ما اپرکاری تیروئیدروش استفاده از بالش طبینقش نظریه تکامل در شناساتاثیر گیاه خواری بر رشد واقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزدسلول بنیادی و ای ال استغییر خود یا تغییر دیگراابتدا سخت ترین استشگفت انگیز بودن کیهانهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت 87فردا را نمیدانیماز کسی که یک کتاب خوانده ویروس های باستانی، مغز مدونپزیل در بیماران قلبی به جای تولید، بیشتر گوش کمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکارهای کوچک، بی ارزش نیسمدل هولوگرافیک تعمیم یافدرمان سرطان با امواج صوتتو پیچیده ترین تکنولوژی مدل های ریز مغز مینی بریندرمان ضایعات نخاعیتو آرامش و صلحیبرای بقا به جایی فراتر ازآنچه می دانم، آنچه را میخریشه های مشترک حیاتنقش ذهن و شناخت در حوادث تاثیر دپاکین بر بیماری مامید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویسندرم پیریفورمیسجنگ و تصور از جنگابزار بقا از نخستین همانشباهت مغز و کیهانهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و یقلب دروازه ی ارتباطاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که دژا وو یا اشنا پنداریبی هیچ می ایی و بی هیچ میرمنحنی که ارتباط بین معرفکشف مکانیسمی پیچیده در بمرگ تصادفیدرک احساسات و تفکرات دیگتولید یا دریافت علمبرخی بیماری ها که در آن بآینده با ترس جمع نمیشودراه طولانی را به سلامت گذنقص های سیستمی ایمنیتاثیر درجه حرارت بر عملکانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کسیگار عامل افزایش مرگ ومجهان هوشیارابزار بقای موجود زنده از صبر و واقعیتهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت شصت و هشتقدم زدن و حرکت دید را تغیاز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهدانش، یک انسان را ناسازگبیماری گیلن باره و بیمارموسیقی هنر مایع استگویید نوزده و ایمنی ساکتمستند جهان متصلدرد باسن و پا به دلیل کاهتوهم تنهاییبررسی علل کمر درد در میانآیا گذشته، امروز وآینده ز گهواره تا گورچندجهانیتاثیر سلامت دستگاه گوارشانسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیمسکوت و نیستیجهان شگفت انگیز و بی زمانابزارهای بقا ازنخستین همطلای سیاههوش مصنوعی، اتفاقات و تحخونریزی مغز در سندرم کوولوزالمعده(پانکراس)مصنوعاز تکامل تا مغز از مغز تا یک آلل ژنتیکی که از نئاندداروی جدید کنترل قند خونبیماری، رساله ای برای سلمیدازولام در درمان تشنج گذر زمان کاملا وابسته به معادله ها فقط بخش خسته کنذهن و شیمی بدنتوضیحی ساده در مورد هوش مبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجزنجیرها را ما باید پاره کنوار مغز مشاهده ی غیر مستساخت سلول عصبی حتی پس از تحریک الکترومغناطیسی مغاهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهانجوسازی مدرناجزای پر سلولی بدن انسان عقلانیت بدون تغییرهوش عاطفی در زنان بیشتر امقاومت به عوارض فشار خون از علم جز اندکی به شما داژن درمانی در درمان چاقیداروی ضد تشنج توپیراماتبیشتر علم، در نادانسته هرفتار وابسته به شکلماهیچه ی صبرپول و عقیدهمغز و قلب در جنین موش مصنتکامل چشمآب زندگی است قسمت دومزیباترین چیز در پیر شدنترازودوننوبت کودکانسخت ترین حصارهفت سین یادگاری از میراث جستجوی متن و تصویر به صوراختلالات مخچهعوامل موثر در پیدایش زباخوشبختی چیستاستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیکمنابع انرژی از منابع نهفکلرال هیدرات برای خواباندر هر سوراخی سر نکنتفاوت های تکاملی در مغز وباد غرور و سر پر از نخوت وپیوند سر برای چه بیمارانرویکردهای جدید ضایعات نخمغز ابزار برتر بقاتکثیر سلول در برابر توقف آزمون تجربی، راهی برای رزبان و بیان نتیجه ساختماتست کم هزینه ی بزاق برای اینکه به خاطرخودت زندگی نیکولا تسلاسردرد و علتهای آنهمیشه عسل با موم بخوریمحقایق ممکن و غیر ممکنفواید زیاد دوچرخه سواریارتباط ماده و انرژیهرچیز با یک تاب تبدیل به عدم تعادل دوپامین، فقط بخرما منبع بسیار خوب آنتی اصول سلامت کمرمنابع بی نهایت انرژی در دکو کیو تن coQ10درمان های بیماری آلزایمرتلاش های جدید در درمان سربحثی جالب درباره محدودیتپایان، یک آغاز استروح رهاییمغز، فقط گیرندهتاثیر نگاه انسان بر رفتاآغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمسفر به مریخ در 39 روزتصور ما ازمشکلات و واقعیایستادن در برابر آزادی بشناسایی تاریخچه ی تکاملیهنر حفظ گرهحباب های کیهانی تو در توفروتنی معرفتیارزش حقیقی زبان قسمت دوموقتی تو از یاد گرفتن باز مقالاتدنیا مکانی بسیار اسرارآمبلندی در ذهن ما درک بلندیمنبع هوشیاری کجاست قسمت کیهانِ هوشیارِ در حال یامتواضع باشدرمان تشنجتمرکز بر امروزبخش بزرگتر کیهان ناشناختپراسینزوماب در پارکینسوروش جدید تولید برقنقش هورمون های تیروئید دتاثیر گیاه خواری بر رشد واقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیرونسلول بنیادی در درمان ایدتغییر دیگران یا تغییر خوابتدایی که در ذهن دانشمنشگفت زده و حیران باشهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت چهلفرزندان زمان خوداز آغاز خلقت تا نگاه انساویرایش DNA جنین انسان، بردوچرخه در کاهش دردهای کمبه خوبی های دیگران فکرکنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکارهایی بیش از طراحی و گپکاربرد روباتهای ريزنانومدیون خود ناموجوددرمانهای بیماری پارکینستو افق رویداد جهان هستیبرای تمدن سازی، باید در بآنچه ناشناخته است باید شریشه های اخلاقنقش روی و منیزیم در سلامتتاثیر داروهای ضد التهاب امید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره سندرم پای بی قرارجنگ داده هاابزار بقا از نخستین همانشباهت مغز با کیهان مادیهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و دقلب روباتیکاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجردژاوو یا آشناپنداریبی ذهن و بی روحمنشأ اطلاعات و آموخته ها کشف ژن جدید، می تواند گستمرگ عاطفه و محبتدرک تصویر و زبان های مخلتتولید پاک و فراوان انرژیبرخی بیماری های خاص که بدآیا فراموشی حتمی استرابطه تشنج و اوتیسمنقص در تشخیص هیجانات عامتاثیر درجه حرارت بر عملکانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریسیاهچاله هاجهان های بسیار دیگرابزار بقای موجود زنده از صبر بسیار بایدهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت شصت و دوقدرت مردماز تکینگی تا مغز از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغدائما بخوانبیماری آلزایمر، استیل کومیلر فیشر نوعی نادر از گیگوش دادن بهتر از حرف زدنمشکل از کجاستدرد زانو همیشه نیاز به جرتوهم جداییبرطرف کردن خشونت را از خاآیا پیدایش مغز از روی تصازمین در برابر عظمت کیهاننه ناامیدی بلکه ارتقاتاثیر عصاره تغلیظ شده گیانسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغسکوت، پر از صداجهانی که نه با یک رخداد و ابزارهای بقای موجود زندهطوفان فقر و گرسنگی و بی سهوش احساسیخونریزی مغزی کشندهلیروپریم داروی ترکیبی ضداز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انسانداروی جدید آلزایمربیمارستان هوش مصنوعیمکان زمان یا حافظه زمانگذشته را دفن کنمعجزه های هر روزهذهن پر در برابر آگاهیتوضیحات دکتر فاطمی در موتفکر قبل از کارآیا خداباوری محصول تکاملزندگی فعال و مثبت روند آلنوار مغز با توضیح دکتر فاساخت شبکه عصبی مصنوعی با تحریک عمقی مغزاولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سجامعه ی آسمانیاجزایی ناشناخته در شکل گعقیده ی بی عملهوش عاطفی در زنان بیشتر امقایسه رقابت و همکاریازدواج های بین گونه ای، رژن ضد آلزایمرداروی ضد جنون در درمان تیبا همه مهربان باشرفتار اجتماعی انسان، حاصماپروتیلینپوست ساعتی مستقل از مغز دمغز و هوش، برترین ابزار بتکامل و ارتقای نگاه تا عمآب زندگی است قسمت سومزیباترین چیز در افزایش ستراشه مغز بدون واسطه ی دای همه ی وجود مننور از عمق تاریکیسخت ترین کار، شناخت خود اهم نوع خواری در میان پیشیجستجوی هوشیاری در مغز مااختلالات حرکتی در انسانعوامل ایجاد لغت انسانی و خوشبختی دور از رنج های ماستیفن هاوکینگ در مورد ههیچ کس حقیقت را درون مغز منابع انرژی از نفت و گاز کم کردن کالری روشی سودمندر والنتاین کتاب بدید همتفاوت های زبانی سرمنشا تبار مغز بر دو استخوانپیوند سر، یکی از راه حلهارویا و واقعیتمغز از بسیاری حقایق می گرتأثیر نیکوتین سیگار بر مآزمون ذهنی گربه ی شرودینزبان و بیان، در سایه پیشرتست آر ان اس دز میاستنی گاینکه خانواده ات سالم بانیاز به آموزش مجازی دیجیسردرد به دلیل مصرف زیاد مهمیشه، آنطور نیست که هستحل مشکلفیلم کوتاه هیروشیما از هارتباط متقابل با همه ی حیهرگز از زندگی یا امکاناتعدم درکخسته نباشی بابااضطراب و ترسمنابع جدید انرژیکوچ از محیط نامناسبدرمان های بیماری اس ام ایتلاش های جدید شرکت نورالبحثی در مورد نقش ویتامين پاکسازی مغزروزه داری متناوب، مغز را مغز، همه ی واقعیت را نمیبتاثیر هوش مصنوعی بر مغزآغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک سفر به درون سفری زیباتصور از زمان و مکاناکنون را با همه ی نقص هایشناسایی زبان حیوانات با هنر دانستنحباب هایی تو در توفروتنی و غرورارزش حقیقی زبان قسمت سوموقتی خودت را در آینه دیدیتاثیر ویتامین دی بر بیمادنیای شگفت انگیز کوانتومبلوغ چیستمنبع هوشیاری کجاست قسمت کیست هیداتید مغزمجموعه های پر سلولی بدن مدرمان جدید ALSتمساح حد واسط میان مغز کوبخش دیگری در وجود انسان هپرتوهای صادر شده از سیاهروش صحبت کردن در حال تکامنقش هورمون زنانه استروژنتاثیر گیاه خواری بر رشد والکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگسلول بنیادین از مخاط بینتغییر دادن ژنها آیا روزی ابتذال با شعار دینشگفتی های نقشه ی ژنتیکیهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت چهل و هفتفرضیه ای جدید توضیح میدهاز انفجار بزرگ تا انفجار ویشن پرودوچرخه سواری ورزشی سبک و به خودت مغرور نشومنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکاربرد روباتهای ريز، در مدیریت اینترنت بر جنگدرماندگی به دلیل عادت کرتو انسانی و انسان، شایستبرای خودآگاه بودن تو بایآنچه واقعیت تصور میکنیم رژیم های غذایی و نقش مهم نقش روزه داری در سالم و جتاثیر داروی ضد تشنج سدیم امید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستندسندرم پس از ضربه به سرجنبه های موجی واقعیتابزار بقا از نخستین همانشباهت های ریشه ای چند بیمهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و سقلب را نشکناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتدگرگونی های نژادی و تغییبی سوادی در قرن 21منشاء کوانتومی هوشیاری اکشف ارتباط جدیدی از ارتبمرگی وجود ندارددرک حقیقت نردبان و مسیری تولید اندام با چاپ سه بعدبرخی توجهات در ببمار پارآیا ممکن است موش کور بی مرادیوی مغز و تنظیم فرکاننقطه ی رسیدن به قلهتاثیر درجه حرارت بر عملکانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهسیاهچاله های فضایی منابعجهان هایی در جهان دیگرابزار بقای موجود زنده از صد قدح، نفتاده بشکستهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت شصت و ششقدرت و شناخت حقیقتاز تکینگی تا مغز از مغز توبینار اساتید نورولوژی ددارچینبیماری الزایمرمیهمانهای ناخوانده عامل گوشه بیماری اتوزومال رسسمشکلات نخاعیدردهای سال گذشته فراموش توهم جدایی و توهم علمبزرگ فکر کنآیا آگاهی پس از مرگ از بیزمین زیر خلیج فارس تمدنی نه به اعدامتاریک ترین بخش شبانسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گوینسکوت، در برابر گزافه گویجهانی که از یک منبع، تغذیابزارهای بقای از نخستین طوفان بیداریهوش احساسیخونریزی مغزی کشنده ولی قلیس دگرامفتامین یا ویاساز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می توداروی جدید آلزایمر تاییدبیندیشمکانیک کوانتومی بی معنی گر جان به جز تو خواهد از خمعجزه ی چشمذهن تو همیشه به چیزی اعتقتیوتیکسن داروی ضد جنونتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا دلفین ها می تواند از زندگی هوشمند در خارج از زنوار مغز ترجمه رخدادهای ساخت شبکه عصبی با الفبای تحریک عمقی مغز در آلزایماولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان جاودانگی مصنوعیاحیای بینایی نسبی یک بیمعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص اردههوش عاطفی رمز آزادگیمقابله ی منطقی با اعتراضژنها نقشه ایجاد ابزار هودارویی خلط آوربا هوش مصنوعی خودکار روبرقیبی قدرتمند در برابر مماجرای جهل مقدسپوشاندن خود از نورمغز و اخلاقتکامل و ریشه ی مشترک خلقتآب، زندگی است(قسمت پنجم)زیر فشار کووید چه باید کرتراشه ها روی مغزای آنکه نامش درمان و یادشنور درونسختی ها رفتنی استهمه چیز موج استحفره در مغزاختلالات صحبت کردن در انعواملی که برای ظهور لغت اخیالپردازی نکناستیفن هاوکینگ در تفسیر هیچ اندر هیچمنابع انرژی از نفت و گاز کمی زاویه ی دیدت را عوض کدر یک فراکتال هر نقطه مرکتفاوت ایستایی و تکاپوبار بزرگ ایستادن بر دو پاپیوندهای پیچیده با تغییررویا و کابوسمغز به تنهایی برای فرهنگ تأثیر نگاه انسان بر رفتاآزمون ذهنی گربه شرودینگرزبان و تکلم برخی بیماریهتشنچ پانایوتوپولوس تشنج این، فقط راه توستچیز جدید را بپذیرسردرد تنشنهمکاری یا رقابتحلقه های اسرارآمیزفیلمی بسیار جالب از تغییارتباط چاقی و کاهش قدرت بهز ذره، یک دنیاستعدالت برای من یا برای همهخطا در محاسبات چیزی کاملاطلاع رسانی اینترنتیمناطق خاص زبان در مغزکوچک شدن مغز از نئاندرتادرمان های جدید ALSتلاش هایی در بیماران قطع بحثی در مورد نقش کلسیم و پارادوکس ها در علمروزه داری و التهاب زیانبمغزتان را در جوانی سیم کشتاثیر ویتامین دی بر بیماآغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هوسفر تجهیزات ناسا به مریخ تصاویر زیبای رعد و برقاکوییفلکسشناسایی سلول های ایمنی اهنر رها شدن از وابستگیحد و مرزها توهم ذهن ماستفرگشت و تکامل تصادفی محض ارزش خود را چگونه میشناسوقتی خورشید هست شمع به کاصفحه اصلیدنیایی پر از سیاهچاله بلعیدن ستاره توسط سیاهچامنبع هوشیاری کجاست قسمت کیست کلوئید بطن سوممجرم، گاهی قربانی استدرمان جدید مولتیپل میلومتنفس هوازی و میتوکندریبخشیدن دیگران یعنی آرامشپرتوزایی از جسم سیاهروشهای نو در درمان دیسک بنقش ویتامین K در ترمیم استاثیر گیاه خواری بر رشد والکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون اسلول عصبی شاهکار انطباق تغییر زودتر اتصالات مغزیابداع دی ان ای بزرگترین دشگفتی های زنبور عسلهوش مصنوعی از عروسک های بحس و ادراک قسمت چهل و هشتفساد اقتصادی سیتماتیک دراز بار خود بکاه تا پرواز واقعیت فیزیکی، تابعی از دوپامین قابل حل در آببه خودت نگاه کنبه دنبال رستگاری باشمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکاش شرف اجباری بود یا حتیمدیریت اضطراب، از مهمتریدرها بسته نیستتو با همه چیز در پیوندیبرای رشد، باید از مسیر خطآنچه حس می کنیم، نتیجه ی رژیم های غذایی و نقش مهم نقش رژیم غذایی بر رشد و اتاثیر درجه حرارت بر مغزامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنسندرم جدایی مغزجنسیت و تفاوت های بیناییابزار بقا از نخستین همانشباهت کیهان و مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت پنجاه و شقوی تر باشاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده تودانش قدرت استبی شرمیمهمان ناخواندهکشف جمجمه ای درکوه ایرهومراقب خودتون و خانواده هدرک دیگرانتولید سلولهای جنسی از سلبرخی توصیه ها برای واکسیآیا ما کالا هستیمراز تغییرنقطه ای بود و دگر هیچ نبوتاثیر درجه حرارت بر عملکانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جسیاهچاله ها، دارای پرتو جهان یکپارچهابزار بقای موجود زنده از صداقتهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک سی و هفتمقدرت کنترل خوداز تکینگی تا مغز از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندداروهای مصرفی در ام اسبیماری ای شبیه آلزایمر و میوپاتی و نوار عصب و عضلهگوشت خواری یا گیاه خواریمشکلات بین دو همسر و برخیدردی که سالهاست درمان نشتوهم جسمبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا امکان بازسازی اندامهزمان چیستنه به اعدامتاریکی من و تو و گرد و غباانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان درسکته مغزیجهانی پر از سیاهچاله یا پابزارهای دفاعی و بقای موطوفان زیباییهوش بشری تهدید برای بشریخواندن ، یکی از شستشو دهنلا اکراه فی الدیناز تکامل تا مغز، از مغز تیکی از علل محدودیت مغز امداروی جدید ای ال اسبیهوش کردن در جراحی و بیممکانیزمهای دفاعی در برابگرفتار محدودیت ها و ابعامعجزه ی علمتیک و اختلال حرکتیتفکر خلا ق در برابر توهم آیا دلفین ها میتوانند بازندگی و دارایینوار مغز در فراموشی هاساختن آیندهتخریب مغز به دلیل کمبود باولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهجایی برای یاد گرفتن باقی احیای بینایی نسبی یک بیمعلم و روحخواص بادامهوشمندی کیهانمقابله با کرونا با علم اسژنها ، مغز و ارادهدارویی ضد بیش فعالی سیستبا هر چیزی که نفس می کشد مرقابتی بی هدف یا رقابتی هماجرای عجیب گالیلهپیموزایدمغز و اخلاقتکامل ابزار هوش ، راه پر آتاکسیزیرفون داروی ضد ام استراشه ی هوش مصنوعی در مغزای جان جان بی تن مرونوروفیبروماتوزسختی در بلند شدن از روی صهمه چیز و هیچ چیزحق انتخاباختلالات عضلانی ژنتیکعوارض ازدواج و بچه دار شدخانه ی تاریکاستخوان های کشف شده، ممکهیچگاه از فشار و شکست نترمنابع انرژی از نفت و گاز کمالگرایی دشمن پیشرفتدر کمتر از چند ماه سوش جدتفاوت ارباب و رهبر حقیقیبار سنین ابزار هوشمندی اپیوندی که فراتر از امکانرویا و خبر از آیندهمغز بیش از آنچه تصور میشوتأثیر شیرینی های حاوی لوآزادی در چیستزبان و شناخت حقیقت قسمت چتشنج چیستاینترنت بدون فیلتر ماهواچیزی منتظر شناخته شدنسردرد سکه ایهمانند سازی در انسانحمله ویروس کرونا به مغزفیروز نادریارتباط هوش ساختار مغز و ژهزینه ای که برای اندیشیدعسل طبیعی موثر در کنترل بخطا در محاسبات چیزی کاملاطلاعات حسی ما از جهان، چمناطق خاصی از مغز در جستجکوچکی قلبدرمان های جدید میگرنتلاش در تولید انرژی به رنبحثی در مورد حقیقت فضا و پاسخ گیاهان در زمان خوردروزه داری و بیمار ی ام اس مغزتان را در جوانی سیمکشتاثیر ویروس کرونا بر مغز إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش سفر دشوار اکتشافتصادف یا قوانین ناشناختهاکسی توسین و تکامل پیش اشهر زیرزمینی در ژاپن براهنر، پر کردن است نه فحش دحریص نباشفراموش کارها باهوش تر هساز فرد ایستا و متعصب بگذروقتی ریشه ها عمیقند از چیسوالات پزشکیدنیا، هیچ استبنی عباس، ننگی بر تاریخمنبع هوشیاری کجاست قسمت کپسول ژری لاکتمحل درک احساسات روحانیدرمان جدید میگرن با انتی تنفس هوازی و میتوکندریبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرسشروشهای شناسایی قدرت شنوانقش ژنتیک در درمان اختلاتاثیر گیاه خواری بر رشد والکترودهای کاشتنینگاه دوبارهسلول عصبی، در محل خاص خودتغییر عمودی سر انسان از پابزار هوش در حال ارتقا ازشانس یا نتیجه ی تلاشهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهل و دومفشار و قدرتاز بحث های کنونی در ویروسواقعیت چند سویهدورترین نقطه ی قابل مشاهديدن با چشم بسته در خواب به زودی شبکه مغزی به جای منبع هوشیاری کجاست؟(قسمکتاب گران و پرهزینه شد ولمداخله ی زیانبار انساندرهای اسرارآمیز و پوشیدهتو با باورهایت کنترل میشبرای زندگی سالم، یافتن تآنها نمیخواهند دیگران رارژیم ضد التهابینقش رژیم غذایی در رشد و اتاثیر درجه حرارت بر عملکامیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،سندرم دزدی ساب کلاوینجنسیت و تفاوت های بیناییابزار بقا از نخستین همانشباهت زیاد بین سلول هاي عهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و چهقیچی ژنتیکیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمردانش محدود به ابعاد چهاربی عدالتی در توزیع واکسن مهندسی ژنتیک در حال تلاش کشف جدید تلسکوپ جیمز وبمراحل ارتقای پله پله کیهدرک درست از خود و هوشیاریتولترودینبرخی درمان های Spinal Muscular Atآیا ما تنها موجودات زنده راست دستی و چپ دستینقطه بی بازگشتتاثیر درجه حرارت بر عملکانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زاسیاهچاله و تکینگی ابتدایجهان یکپارچهابزار بقای موجود زنده از صدای بم با فرکانس پایین، هوش مصنوعی به کمک هوش طبیحس و ادراک- قسمت پنجاه و قدرت انسان در نگاه به ابعاز تکینگی تا مغز از مغز توراپامیل در بارداریداروهای ام اسبیماری ای شبیه ام اس مولتمیوتونیک دیستروفیگیلگمش باستانی کیستمشکلات روانپزشکی پس از سدرد، رمز موفقیتتوهمات و شناخت حقیقتبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا انسان با مغز بزرگش اخزمان و مکان، ابعاد کیهان نه بدبخت بلکه نادانتاریکی و نورانسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبسکته ی مغزی در جوانانجهانی در ذهنابعاد و نیازهای تکاملیطولانی ترین شبهوش در طبیعتخواندن، دوست روزهای سختلاموژین داروی ضد اوتیسم؟از تکامل تا مغز، از مغز تیافته های نوین علوم پرده داروی جدید برای میاستنی بیهوشی در بیماران دچار اما انسانها چه اندازه نزدگریه ی ابر، رمز طراوت باغمعجزه ی علم در کنترل کرونتیکاگرلور داروی ضد انعقاتفاوت قند طبیعی با قند و آیا دست مصنوعی به زودی قازندگی بی دودنوار مغز در تشخیص بیماری ساختن آینده، بهترین روش تداوم مهم است نه سرعتاولین مورد پیوند سر در اننشانه های بیداری روحیجایی خالی نیستاحتیاط در ورزش زانو در خاعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص بادام زمینیاسکلت خارجی در درمان اختهوشمندسازی زندان هاملاحظه های اخلاقی دربارهژنهای مشترک بین انسان و وداستانها و مفاهیمی اشتبابا آتش، بازی نکن و بعد از رموزی از نخستین تمدن بشرماده ی تاریکپیموزایدمغز و سیر تکامل ان دلیلی تکامل تکنولوژیآتاکسی فریدریشزیرک ترین مردمتراشه ی بیولوژِیکایمونوگلوبولین وریدی IVIgنورون هاي مصنوعی می توانسدسازی روش مناسب برای مقهمه چیز کهنه میشودحقیقت قربانی نزاع بین بی ALS نگاهی کامل بر بیماری واختراع جدید اینترنت کوانعید نوروز مبارکخانواده پایداراستروژن مانند سپر زنان دهیپرپاراتیروئیدیسممنابع انرژی از نفت و گاز کمردرددر آرزوهایت مداومت داشتهتفاوتهای جنسیتی راهی براباربر دیگران نباشپیوستگی همه ی اجزای جهانرویا بخشی حقیقی از زندگی مغز باستانی، هنوز نقش هاتئوری تکامل امروز در درمآزادی عقیده، آرمانی که تزبان و شناخت حقیقت قسمت اتشنج و حرکات شبه تشنجی قااینترنت، حقیقت جامعه ی فچیزی خارج از مغزهای ما نیسردرد عروقی میگرنهمجوشی هسته ای، انرژِی بحمایت از طبیعتفیزیک مولکولها و ذرات در ارتباط پیوسته ی جهانهزینه سنگین انسان در ازاعشق به هفت مرتبه ی شناختیخطای ادراک کارمااطلاعاتی عمومی در مورد ممنبع نور واقعی و ثابت، حقکوچکترین چیز یک معجزه اسدرمان های جدید در بیماری تلاشی برای درمان قطع نخابحثی در مورد عملکرد لوب فپختگی پس از چهل سالگي به روزه داری سلول های بنیادمغط یک گیرنده استتاثیر ژنها بر اختلالات خافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیسفرنامه سفر به بم و جنوب تضادهای علمیاکسکاربازپین در درمان تششواهدی از نوع جدیدی از حاهوموارکتوس ها ممکن است دحرکات چشم، ترجمه کننده ی فراموشی همیشه هم بد نیستاز مخالفت بشنووقتی شروع به بیدار شدن میپیامهای کاربراندندان ها را مسواک بزنید تبه قفس های سیاهت ننازمنبع هوشیاری کجاست قسمت53کامپیوتر سایبورگمحل درک احساسات روحانی ددرمان جدید کنترل مولتیپلتنفس بدون اکسیژنبدون پیر فلکپرسش و چستجو همیشه باقی اروشی برای بهبود هوش عاطفنقش گرمایش آب و هوا در همتاثیر گیاه خواری بر رشد والگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی دراسلولهای ایمنی القا کنندهتغییرات منطقه بویایی مغزابزار بقا از نخستین همانشانس یا تلاشهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت چهل و سومفشار روحی، همیشه بد نیست از تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستاز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستدی متیل فومارات(زادیوا)(به زیر پای خود نگاه نکن بمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکتاب زیست شناسی باورمدارک ژنتیکی چگونه انساندرون قفس یا بیرون از آنتو باید نیکان را به دست ببرخی ملاحظات در تشنج های آنژیوگرافی از مغزرژیم غذایی حاوی تخم مرغ ونقش زنجبیل در جلوگیری از تاثیر درجه حرارت بر عملکامیدوارینازوکلسینسندرم سردرد به دلیل افت فجهل مقدسابزار بقا از نخستین همانشباهت زیاد بین سلول هاي عهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و یکقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیددانش بی نهایتبیمار 101 ساله، مبتلا به سمهندسی بدنکشیدن مادی روشی برای جلومرز مرگ و زندگی کجاستدرک عمیق در حیواناتتومورها و التهاب مغزی عابرخی روش های تربیتی کودکآیا مصرف مولتی ویتامین هرجزخوانی هایی که امروز بنقطه، وجود است یا فاصلهتاثیر درجه حرارت بر عملکانتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهسیاهچاله ی منفرد یا سیاهجهان کنونی و مغز بزرگتریابزار بقای موجود زنده از صرع و درمان های آنهوش مصنوعی به شناسایی کاحس و ادراک- قسمت بیست و پقدرت ذهناز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قداروهای تغییر دهنده ی سیبیماری اسپینال ماسکولار میگرن و پروتئین مرتبط با گیاه بی عقل به سوی نور میمشکلات روانپزشکی در عقب درس گرفتن از شکست هاتوکل بر خدابزرگترین خطایی که مردم مآیا انسان در آستانه ی انقزمان و گذر آن سریع استنه جنگ و نه خونریزیتاریکی خواهد ترسیدانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتسکته ی چشمیجهان، تصادفی نیستابعاد اضافه ی کیهانطی یکصد هزار سال اخیر هرچهوش عاطفی قسمت 11خواب و بیداری نوسانی مغزلایو دوم دکتر سید سلمان فاز تکامل تا مغز، از مغز تیاد گرفتن مداومداروی جدید برای کاهش وزنبیو الکترونیک؛ ترکیب موجذهن خود را مشغول هماهنگیما انسانها چه اندازه نزدگربه شرودینگر و تاثیر مشمعجزه در هر لحظه زندگیتیروفیبان موثر در سکته ی آیا رژیم غذایی گیاهی سلازندگی در جمع مواردی را برنوار مغزی روشی مهم در تشخساختار فراکتال وجود و ذهتداخل مرزها و صفات با بیناولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیجاذبهاحتیاط در تعویض داروهاعلم به ما کمک میکند تا موخواص شکلات تلخاسکار، لگوی هوشمندهوشیاری و وجودملاحظات بیهوشی قبل از جرژنهای هوش ، کدامنددخالت در ساختار ژنهابا تعمق در اسرار ابدیت و رمز و رازهای ارتباط غیر کپیچیدگی های مغزمگسمغز کوانتومیتکامل جریان همیشگی خلقتآتاکسی مخچه ای خودایمنزیست شناسی کل در جزء فراکتربیت کودکان وظیفه ای مهایمپلانت مغزینورون های ردیاب حافظهسرنوشتهمه چیز در زمان مناسبحقیقت آنطور نیست که به نظNVG 291ادامه بحث تکامل چشمعامل کلیدی در کنترل کارآخاویار گیاهیاسرار آفرینش در موجهاوکينگ پیش از مرگش رسالمنابع انرژی از نفت و گاز کمردرد ناشی از تنگی کانادر آسمان هدیه های نادیدنتقلید مرحله ای نسبتا پیشبارداری بدون رحمپیام های ناشناخته بر مغز رویا تخیل یا واقعیتمغز برای فراموشی بیشتر کتئوری تکامل در پیشگیری و آزار حقیقیزبان و شناخت حقیقت قسمت دتشنج به صورت اختلال رفتاایندرالچیزی شبیه نور تو نیستسرطان کمیت گراییهمدلی و هوش عاطفیحوادث روزگار از جمله ویرفیزیک هوشیاریارتباط انسانی، محدود به هزاران سال چشم های بینا وعشق درونی به یگانگی خلقتخطای حساطلاعاتی عمومی در مورد ممنبع هوشیاری کجاست قسمت کووید نوزده و خطر بیماری ماده ی خالیدرمان های جدید سرطانتلاشی تازه برای گشودن معبحثی درباره هوش و تفاوتهپدیده خاموش روشن در پارکروزهای بد باقی نمیماندنفرت، اسیب به خود استتاثیر کلام در آیات کلام بافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل سفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهر خوابیده ی مادهاگر فقط مردم میفهمیدند کشواهدی از دنیسوان(شبه نئهورمون شیرساز یا پرولاکتحرکت چرخشی و دائمی کیهانفراموشی و مسیر روحانیاز نخستین همانند سازها تویتنام نوعی کرونا ویروس سایتهای دیگرده روش موفقیتبه مغز خزندگان خودت اجازمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمکانال یوتیوب دکتر سلمان محدودیت چقدر موثر استدرمان جدید ام استنها مانع در زندگی موارد بدون بار گذشتهپرسشگری نامحدودروشی جدید در درمان قطع نخنقش پیش زمینه ها و اراده تاثیر گیاه خواری بر رشد والگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بسلولهای بنیادی مصنوعی درتغییرات مغز پس از 40 سالگیابزار بقا از نخستین همانشاهکار قرنهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت نهمفضا و ذهن بازحس و ادراک قسمت چهارمفضای قلب منبع نبوغ استاز تکنیکی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتدین اجباریبه سیاهی عادت نکنیممنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکتاب طبیعت در قالب هندسهمروری بر تشنج و درمان هایدرون و بیرون، جدای از هم تو برای خزیدن خلق نشده ایبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنان که در قله اند هرگز خرژیم غذایی سالم و ضد التهنقش زبان در سلطه و قدرت اتاثیر درجه حرارت بر عملکامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک سوی ما آید نداها را صداجهان فراکتالابزار بقا از نخستین همانشجاعت و ترسهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و دوقانون مندی نقشه ژنتیکی ماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژندانشمندان موفق به بازگردبیمار مرکز تنفس سلولیمهربانی، شرط موفقیتکشتن عقیده ممکن نیستمرز بین انسان و حیوان کجادرگیری قلب در بیماری ویرتومورهای نخاعیبرخی سلولهای عصبی در تلاآیا مغز تا بزرگسالی توسعرحم مصنوعینمیتوان با بیرون انداختنتاثیر رو ح و روان بر جسمانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردسیاهچاله ی تولید کنندهجهان کاملی در اطراف ما پرابزار بقای موجود زنده از ضایعه ی شبکه لومبوساکرالهوش مصنوعی تعاملیحس و ادراک- قسمت شصت و چهقدرت شناختی انسان، محدوداز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریداروهای ضد بیماری ام اس وبیماری اضطراب عمومیمیگرن و خوابگیاه خواری و گوشت خوار کدمشاهده گر جدای از شیء مشادست و پا زدن در سایه؟توپیراماتبزرگترین درد از درون است آیا احتمال دارد رویا از آزمان و صبرنه روش تقویت مغزتاریخ همه چیز را ثبت کردهانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً جهش های ژنتیکی مفید در ساابعاد بالاترطیف انسفالیت، گیلن باره هوش عاطفی قسمت نهمخواب زمستانی سلول های سرلازم است هیچ کاری نکنیداز تکامل تا مغز، از مغز تیاد بگیر فراموش کنیداروی جدید برای ای ال اسبیوگرافیذهن خالی از شلوغی افکارما اکنون میدانیم فضا خالگزیده ای از وبینار یا کنفمعرفی مورد نادر بیماری گتکلم در گیاهانآیا رژیم غذایی گیاهی سلازندگی در سیاهچالهنوار مغز، مفید و بی خطرساختار شبکه های مغزی ثابترقی واقعی یا شعار ترقیاولین تصویر در تاریخ از سنظریه ی تکامل در درمان بیجاذبه و نقش آن در شکلگیریاحساس گذر سریعتر زمانعلم بدون توقفخواص شگفت هویجاسارت و پرخوریهوشیاری و افسردگیممانتین یا آلزیکسا یا ابژنهای حاکم بر انسان و انسدر موج، راز خلقت نهفته اسبا خودت نجنگرمز گشایی از اتصالات مغزپیچیدگی های مغزی در درک زمغز آیندگان چگونه است ؟تکامل داروینی هنوز در حاآتش منبع انرژیزیست شناسی باور حقیقت یا ترجمه فعالیت های عضله به ایمپلانت مغزی و کنترل دو نوروپلاستیسیتی چیستسریع دویدن مهم نیستهمه چیز در زمان کنونی استحقیقت افرادفقر داده ها در هوش مصنوعیاداراوون تنها داروی تاییعادت همیشه خوب نیستخار و گلاسرار بازسازی اندام هاهاوکينگ پیش از مرگش رسالمنابع انرژی از نفت و گاز کمردرد و علل آندر آستانه ی موج پنجم کوویتقلید از روی طبیعتبازگشایی مجدد مطب دکتر سپیدایش زبانرویا حقی از طرف خدامغز بزرگ چقدر مفید هست ؟تئوری جدید، ویران کردن گآزار دیگری، آزار خود استزبان و شناخت حقیقت قسمت ستشنج عدم توازن بین نورون ایپیداکرینسرعت فکر کردن چگونه استهمراه سختی، اسانی هستحکمت الهی در پس همه چیزفیزیک و هوشیاریارتباط از بالا به پایین مهستي مادي ای که ما کوچکترعشق، شلوغ کردن نیستخطر آلودگی هوااعتقاد اشتباه، نتیجه ی نمنبع هوشیاری کجاست قسمت کودک هشت ساله لازم است آدماده ای ضد التهابیدرمان های رایج ام استلاشی جدید در درمان ام اسبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیروزهای سختنقاشی هایی با بوی گذشته یتاثیر کپسول نوروهرب بر نافتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل سفرنامه سفر به بم و جنوب تظاهری از ماده است که بیداگر میدانی مصیبت بزرگتر شیر و دوغ بادامهوش فوق العاده، هر فرد اسحس متفاوتفراموشی آرماناز نخستین همانند سازها تویتامین E برای فعالیت صحدهن، بزرگترین سرمایهبه نقاش بنگرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکاهش میل جنسی در ام اسمحدودیت های حافظه و حافظدرمان جدید ای ال اس، توفرتنها در برابر جهانبدون زمان، ماده ای وجود نپس از اگو یا بعد از نفسروشی جدید در درمان نابیننقش پیشرفته ی سلول های بنتاثیر گیاه خواری بر رشد والگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کنسلام تا روشناییتغییرات آب و هوایی که به ابزار بقا از نخستین همانشاهکار شش گوشهوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت نوزدهمفضای خالی ای وجود ندارداز تکینگی تا مغز و از مغز واقعیت و مجازدین، اجباری نیستبه سخن توجه کن نه گویندهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکتاب، سفری به تاریخمرکز هوشیاری، روح یا بدن درون آشفته ی تو و ظاهر خنتو تغییر و تحولیبرخی نکات از گاید لاین پرآنتی بادی منوکلونال در درژیم غذایی ضد التهابینقش زبان در سلطه و قدرت اتاثیر درجه حرارت بر عملکامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد سوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان قابل مشاهده بخش کوچابزار بقا از نخستین همانشرکت نورالینک ویدیویی ازهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیست و سوقانون گذاری و تکاملاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کرونادانشمندان نورون مصنوعی سبیماری لبر و نابینایی آنموفقیت هوش مصنوعی در امتگل خاردار، زیباستمرز جدید جستجو و اکتشاف، درگیری مغز در بیماری کویتومورهای ستون فقراتبرخی سيناپسها طی تکامل و آیا همه جنایت ها نتیجه بیرحم مصنوعینمیتوان بر سیاه سیاه نوشتاثیر روده بر مغزاندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عسیاهچاله، سیاه خالص یا پجهان پیوستهابزار بقای موجود زنده از ضایعه ی عروقی مخچههوش مصنوعی در قضاوت های احسن یوسف باغچه ی منقدرت عشقاز تکینگی تا مغز از مغز تورزش و میگرنداروهای ضد تشنج با توضیح بیماری بیش فعالیمیگرن و روزه داریگیرنده باید سازگار با پیمشاهده آینده از روی مشاهدست کردن در گوشتوانایی مغز و دیگر اجزای بسیاری از مجرمان، خودشانآیا احتمال دارد رویا از آزمان واقعیت است یا توهمچه زیاد است بر من که در ایتاریخ، اصیل نیست و ساخته انسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آجهش های ژنتیکی غیر تصادفاتفاق و تصادفطبیعت موجی جهانهوش عاطفی قسمت هفتمخواب سالم عامل سلامتیلبخند بزن شاید صبح فردا زاز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری مهارت های جدید دداروی جدید برای دیابتبیوگرافیذهن سالمما از اینجا نخواهیم رفتگزارش یک مورد جالب لخته ومعرفت و شناختتکنولوژی های جدید و حالتآیا راهی برای بهبود وضعیزندگی زمینی امروز بیش از نوار مغز، ترجمه ی فعالیت سادیسم یا لذت از آزار دادتروس جریان انرژیاولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیجبران از دست رفته هااحساسات کاذبعلم در حال توسعهخواص عجیب لوبیااساس انسان اندیشه و باور هوشیاری کوانتومیمن و وجود توهمیکفش و کتابدر میان تاریکی و روشناییبا خدا باشرمز پیشرفت تواضع است نه طپیوند قلب خوک، به فرد دچامغز اندامی تشنه ی انرژی اتکامل داروینی هنوز در حاآثار باستانی تمدن های قدزیست، مرز افق رویداد هستترجمه ی فعالیت های عضله بایمپلانت مغزی کمک میکند نوروز مبارکسریعترین کامپیوتر موجودهمه چیز، ثبت می شودحقیقت انسانفلج نخاعی با الکترودهای ادب برخورد با دیگرانعادت کن از بالا نگاه کنیخارق العاده و استثنایی باصفهان زیباهدف یکسان و مسیرهای مختلمنابع انرژی از نفت و گاز کمردرد با پوشیدن کفش منادر برابر حقایق جدیدتقلید از طبیعتبازگشت از آثار به سوی خداپیر شدن حتمی نیسترویاها از مغز است یا ناخومغز بزرگ چالش است یا منفعتا 20 سال آینده مغز شما به آسيب میکروواسکولاریا آسزبان جانسوزتشویق خواندن به کودکانایا کوچک شدن مغزانسان السطح آگاهی، رخدادهای زندگهمراهی میاستنی با برخی سحافظه میتواند بزرگترین دفیزیک آگاهیارتباط بین هوش طبیعی و هوهستی ما پس از شروعی چگال عصب حقوق نورولووخطر حقیقی، خود انسان استاعتماد به خودمنبع هوشیاری کجاست قسمت کودک ایرانی که هوش او از ماده، چیزی نیستدرمان های علامتی در ام استمایل زیاد به خوردن بستنبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیروزهای سخت میگذردچقدر به چشم اعتماد کنیمتاثیر کپسول نوروهرب بر تافراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیسفرنامه سفر به بم و جنوب تعویض دارو در تشنجاگر نیروی مغناطیس نباشد شیشه ی بازالتی و سیلیکونهوش مصنوعی می تواند بر اححس چشایی و بویاییفرایند پیچیده ی خونرسانیاز نخستین همانند سازها تویتامین E در چه مواد غذایدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبه نقاش بنگرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکاهش مرگ و میر ناشی از ابمحدودیت درک انساندرمان جدید سرطانتنهاییبر کسی اعتماد نکن مگر اینآلودگی هوا چالش قرن جدیدروشی جدید در درمان سکته منقش آتش در رسیدن انسان بهتاثیر گیاه خواری بر رشد والگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا سلاح و راهزنیتغییرات تکاملی سر انسان ابزار بقا از نخستین همانشاید گوشی و چشمی، آماده شهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هفتمقفس دور خود را بشکناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسدیوار همه اش توهم بودبهبود حافظه پس از رخدادهمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکتابخانهمرکز حافظه کجاستدروغ نگو به خصوص به خودتتو جهانی هستی که خودش را برخی نرمش ها برای درد زانآنتروبات؛ ترکیب سلول زندرژیم غذایی ضد دردنقش سجده بر عملکرد مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداومسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان موازی و حجاب هاابزار بقا از نخستین همانشربت رب انارهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت بیستمقانون جنگلاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شدانشمندان یک فرضیه رادیکبیماری میاستنی گراویسموفقیت در تفکر استگل درون گلدانمرزهای حقیقی یا مرزهای تدرگیری مغز در بیماران مبتوهم فضای خالیبرداشت مغز ما از گذر زمانآیا هوش مصنوعی می تواند نرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرنمای موفقیتتاثیر روزه داری بر سلامت اندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پسیاره ی ابلهانجهان پیوستهابزار بقای موجود زنده از ضایعات در عصب زیر زبانیهوش مصنوعی در کامپیوترهاحساسیت روانی متفاوتقسم به فقراز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعداروی فامپیریدین یا نورلبیماری تی تی پیمیگرن سردردی ژنتیکی که بگالکانزوماب، دارویی جدیمشاهدات آمیخته با اشتباهدست آسمانتوانایی یک فرد، برای تغیبسیاری از بیماری های جدیآیا بدون ناظر هوشمند هم بزمان پلانکنه عدم مطلق بلکه عدم با قسال 2025 سال بین المللی علمتازه های اسکیزوفرنی(جنوانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آجهش های بیماری زا، معمولاتوبان اطلاعات و پلِ بینطبیعت بر اساس هماهنگیهوش عاطفی قسمت یازدهخواب سالم عامل سلامتی و یلحظات خوش با کودکاناز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری هوش مصنوعی، عمیقداروی جدید ضد فشار خونبیان ژن های اسکیزوفرنی دذهت را روی چیزهای مفید متما اشیا را آنطور که هستندگشایش دروازه جدیدی از طرمغز فکر میکند مرگ برای دیتکنولوژی و پیشرفتآیا راهی برای رفع کم آبی زندگی زودگذرنوار عصب و عضلهسازگاری با محیط بین اجزاتری فلوپرازیناولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیجدا کردن ناخالصی هااخلاق و علوم اعصابعلم راهی برای اندیشیدن اخود جسم و یا تصویراستفاده از مغز، وزن را کمهوشیاری سنتی یا هوشیاری من کسی در ناکسی دریافتم کفش بد، عامل مهم کمردرددر مانهای کمر دردبا طبیعت بازی نکنرمز امید، بی نیازی از مردپیوند مدفوعمغز انسان ایا طبیعتا تماتکامل داروینی هنوز در حاآدم عاقل، وقت خودش را هدرزاویه نگاه ها یکسان نیستترجمه ای ابتدایی از اسراایمپلانت نخاعی میتواند دنوروز یا روز پایانیسرکه انگبین عسلی مفید برهمه ی سردردها بی خطر نیستحقیقت اشیافلج بل، فلجی ترسناک که آنادراک ما درک ارتعاشی است عادت کن خوب حرف بزنیخبر مهم تلسکوپ هابلاصل بازخوردهدف یکسان، در مسیرهای متمنابع انرژی از نفت و گاز کنفرانس تشنج هتل کوثر اصدر جراحی کمر عجله نکنیدتقویت مغز با ورزشبازگشت به ریشه های تکاملپیراستامرویاهای پر رمز و حیرتی درمغز بزرگ چالشهای پیش روتا بحر یفعل ما یشاآسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجزبان ریشه هایی شناختی استشخیص ژنتیکی آتروفی های ایا این جمله درست است کسیسعی کن به حدی محدود نشویهمراهی نوعی سردرد میگرنیحافظه های کاذبفیزیکدانان ماشینی برای تارتباط شگفت مغز انسان و فهشت توصیه برای کاستن از دعصب سیاتیکخطر را بپذیراعتماد به خودمنبع هوشیاری کجاست قسمت کودکان مهاجرماده، چیزی بیش از یک خلا درمان ژنتیکی برای نوآوریتمایز یا کشف یگانگیبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی علمی پیوند مغز ساروش مقابله مغز با محدودینقش قهوه در سلامتیتاثیر کپسول نوروهرب بر سافراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیسفری به آغاز کیهانتعیین پیش آگهی آسیب به عصاگر نعمت فراموشی نبود بسشکل های متفاوت پروتئین ههوش مصنوعی متصل با مغزحس و ادراک (قسمت اول )فرایند تکامل و دشواری هااز نخستین همانند سازها تویتامین کادو بیماری روانی خود بزرگ به نادیدنی ایمان بیاورمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکاهش التهاب ناشی از بیمامخچه فراتر از حفظ تعادلدرمان جدید سرطانتنهایی رمز نوآوری استبرلیتیونآلودگی هوا و ویروس کروناريتوکسيمب در درمان ام اسنقش انتخاب از طرف محیط، نتاثیر گیاهخواری بر رشد و التهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا سلسله مباحث هوش مصنوعیتغذیه بر ژنها تاثیر داردابزار بقا از نخستین همانشاید درست نباشدابزار بقا از نخستین همانشایسته نیست در جیب خود قرهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هفدهمقفس ذهناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهدیوار، از ابتدا توهم بودبهداشت خوابمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمکجای مغز مسئول پردازش تجمرکز حافظه کجاستدریا آرام نخواهد شد کشتی تو جدای از کیهان نیستیبرخی نرمش ها برای زانوآنزیم تولید انرژی در سلوراه فراری نیستنقش غذاها و موجودات درياتاثیر درجه حرارت بر عملکامگا سه عامل مهم سلامتچت جی پی تیسوپاپ ها یا ترانزیستورهاجهان ما میتواند به اندازابزار بقا از نخستین همانشربت ضد خلطهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت دهمقانون جنگلاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از ددانشمندان ژنی از مغز انسبیماری میاستنی گراویسمولکول ضد پیریگل زندگیمزایای شکلات تلخ برای سلدرگیری مغزی در سندرم کووتوهم فضای خالی یا توهم فضبرداشتت از جهان رو زیاد آیا هوش مصنوعی زندگی بشررساناها و ابر رساناها و عنمایش تک نفرهتاثیر روزها، ماه ها یا سااندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنسیاره ابلهانجهان پر از چیزهای اسرار آابزار بقای موجود زنده از ضرورت زدودن افکارهوش مصنوعی در تفکر خلاق اخفاش کور و انسان بینا؟قضاوت ممنوعاز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش در کمر دردداروی لیراگلوتیدبیماری خود ایمن اعصاب محمیگرن شدید قابل درمان اسگام کوچک ولی تاثیرگذارمطالبه ی حق خوددست بالای دستتوازن مهمتر از فعالیت زیبسیاری از بیماری های جدیآیا برای تولید مثل همیشه زمان به چه دلیل ایجاد میشنهایت معرفت و شناخت درک عسال سیزده ماههتازه های بیماری پارکینسوانسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسجهش تمدنی عجیب و شگفت انساتوسوکسیمایدطعمه ی شبکه های ارتباط اجهوش عاطفی قسمت پنجمخواب عامل دسته بندی و حفطلرزش ناشی از اسیب به عصباز تکامل تا مغز، از مغز تیادگرفتن، آغاز حرکت است داروی جدید ضد میگرنبیان حقیقتذخیره ی شگفت انگیز اطلاعما به جهان های متفاوت خودپل جویی اصفهانمغز قلبتکنولوژی به طرز وحشتناکیآیاما مقهور قوانین فیزیکزندگی سلول در بدن، جدای انوار عصب و عضلهستم با شعار قانون بدترین تری فلوپرازیناولین سلول مصنوعینظریه ی ریسمانجدایی خطای حسی استاخلاق پایه تکامل و فرهنگعلم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیارياستفاده از نظریه ی تکامل هوش، ژنتیکی است یا محیطیمن پر از تلخیمکل اقیانوس در یک ذرهدر محل کار ارزش خودت را ببالای هر دستی، دستی هسترمز بقای جهش ژنتیکیپیوند مدفوع در درمان بیممغز انسان برای ایجاد تمدتکامل داروینی هنوز در حاآرمانگرای تخیلی نباشزاوسکا درمان گوشرترس و آرمان هاایمپلانت استخوانی در آسینورالژیسرگیجه از شایعترین اختلاهمه جا خیر بکارحقیقت تنها چیزی است که شافلج خوابادراک، فراتر از آنچه معمعادت کردن به نعمتخدا موجود استاصل در هم تنیدگی و جهانی منابع انرژی از نفت و گاز کنگره بین المللی سردرد ددر درمان بیماری مولتیپل تقویت استخوان در گرو تغذبازخورد یا فیدبکپیشینیان انسان از هفت میرویای شفافمغز بزرگ و فعال یا مغز کوتاول کف پا و حقیقتآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایزبان شناسی مدرن در سطح سلتشخیص آلزایمر سالها قبل ایا ابزار هوشمندی یا مغز شلیک فراموشیهندسه ی پایه ایحافظه و اطلاعات در کجاست فال نیکوارتباط شگفت انگیز مغز انو هر کس تقوای خدا پیشه کنعضلانی که طی سخن گفتن چقدخطرات هوش مصنوعیاعتماد بی موردمنبع هوشیاری کجاست قسمت کودکان میتوانند ناقل بی ماست مالیدرمان کارتی سل و تومور مغتمدن قدیمی ای در جنوب ایربحثی درباره هوش و تفاوتهپروانه ی آسمانیروش های صرفه جویی در ایجانقش مهاجرت در توسعه نسل اتاثیر کپسول نوروهرب بر سافزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استسقوط درون جاذبه ای خاص، چتعامل انسان و هوش مصنوعیاگر نعمت فراموشی نبود بسشکل پنجم مادههوش مصنوعی و کشف زبان هایحس و ادراک (قسمت دوم )فرایند حذف برخی اجزای مغاز نشانه ها و آثار درک شدویتامین کا و استخواندو بار در هفته ماهی مصرف به هلال بنگرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکاهش حافظه هرچند فرایندیمخچه ، فراتر از حفظ تعادلدرمان دارویی سرطان رحم بتنبیه چقدر موثر استبرنامه و ساختار پیچیده مآلودگی هوا و پارکینسونریه زغالینقش اتصالات بین سلولهای تاثیر انتخاب از طرف محیط ام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا سلطان جنگل یا صاحب ملکوتثبت و دستکار ی حافظهثبت امواج الکتریکی در عصابزار بقا از نخستین همانشادی، پاداش انجام وظیفههوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هجدهمقفس را بشکناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهدید تو همیشه محدود به مقدبهداشت خواب، امروز در جهمنبع هوشیاری در کجاست؟ قکرونا چه بر سر مغز می آورمرکز خنده در کجای مغز استدریافت هورمون امید با ورتو دی ان ای خاص ميتوکندريبرخی نرمش های گردنآواز خواندن در قفس، نشانراه نجاتنقش غذاها و موجودات درياتاثیر درجه حرارت بر عملکاما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیسوخت هیدروژنی پاکجهان مادی، تجلی فضا در ذهابزار بقا از نخستین همانشش مرحله تکامل چشمهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت دوازدهمقانونمندی و محدودیت عالماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطاندانشمندان پاسخ کوانتومی بیماری های میتوکندریمولتیپل اسکلروز در زنان گلوله ی ساچمه ایمسمومیت دانش آموزان بی گدرگیری مغزی در سندرم کووتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)بررسي علل احتمالي تغيير آیا هوش ارثی دریافتی از پرستگاری محدود به یک راه نچند نرمش مفید برای کمردرتاثیر روغن رزماری استنشااندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالسیاره ابلهانجهان پر از چیزهای جادویی ابزار بقای موجود زنده از ضرب المثل یونانیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحخفاش با شیوع همه گیری جدیقطار پیشرفتاز تکینگی تا مغز- از مغزتوزن حقیقی معرفت و شناختداروی کنترل چربی خونبیماری دویکمیاستنی گراویس بدون آنتیگامی در درمان بیماریهای مطالبی در مورد تشنجدستورالعمل مرکز کنترل بیتوت زیاد بخوریدبشکه ای که ته نداره پر نمآیا بزرگ شدن مغز فقط در دزمان شگفت انگیزنهایت در بی نهایتسانسور از روی قصد بسیاری تازه های درمان ام اسانسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استجهشهای مفید و ذکاوتی که داتصال مغز و کامپیوترظهور امواج مغزی در مغز مصهوش عاطفی قسمت اولخواص فلفل سبزلرزش دست ها و گردن و سر ETاز خود رها شویادآوری خواب و رویاداروی جدید ضد الزایمربیداری معنوی یعنی دوستی ذره ی معین یا ابری از الکما با کمک مغز خود مختاريمپل خواجو اصفهانمغز ما کوچکتر از نیم نقطهتکنولوژی جدید که سلول هاآگاهی فراتر از آگاهیزندگی، مدیریت انرژینوار عصب و عضلهستم، بی پاسخ نیستترک امروزاوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریجریان انرژی در سیستم های اختلا ل در خود عضلهعلایم کمبود ویتامین E را خودآگاهی و هوشیارياستفاده از هوش مصنوعی در هوض مصنوعی زندهمن بی من، بهتر یاد میگیرمکلمات بلند نه صدای بلنددر چه مرحله ای از خواب ، ربالاترین هدف از دولترمز جهانپیوند مغز و سر و چالشهای مغز انسان برای شادمانی طتکامل زبانآرام باشزبان فرایند تکاملی برای ترسناک تر از کوریایمان به رویانورالژی تریژمینالسرگردانیهمیشه چیزی برای تنهایی دحقیقت خواب و رویافلج خواب چیستادغام میان گونه های مختلعادت بد را ترک کنخدا نور آسمان ها و زمین ااصل علت و تاثیرمنابع انرژی از نفت و گاز کنگره بین المللی سردرد ددر دعواها چه میکنی؟تقویت حافظه یا هوش مصنوعبازسازي مغز و نخاع چالشی پیشرفت های باور نکردنی دروان سالممغز بزرگترین مصرف کننده تابوهای ذهنیآسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جنزبان شناسی نوین نیازمند تشخیص ایدزایا بیماری ام اس (مولتیپشلیک فراموشیهندسه ی رایج کیهانحافظه و اطلاعات در کجاست فاکسیبتارتباط شگفت انگیز مغز انوفور و فراوانیغم بی پایاندفاع از پیامبراعتیاد و تلاش های درمانی منبع هوشیاری کجاست قسمت کودکان گذشته به آینده فکماست مالی با هوش انسانیدرمان پوکی استخوانتمدن پیشرفته ی پیشینیانبحثی درباره احساسات متفاپرواز از نیویورک تا لوس آروش های عملی برای رفع کمرنقش میدان مغناطیسی زمین تاثیر کتامین در درمان پاافزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشسقوط زیگزاگی یا ناگهانیتعامل انسان با هوش مصنوعاگر با مطالعه فیزیک کوانشکرگزار هر چیزی باش که داهوش مصنوعی یا حماقت طبیعحس و ادراک قسمت 67فراتر از دیوارهای باوراز نظر علم اعصاب یا نرووسویتامین کا در سبزیجاتدو برابر شدن خطر مرگ و میبه کدامین گناه کشته شدندمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکاهش دوپامین عامل بیماریمخچه ابزاري که وظیفه آن فدرمان زخم دیابتی با تکنوتهدیدهای هوش مصنوعیبرنامه ی مسلط ژنها در اختآلزایمرریواستیگمیننقش تیروئید در تکامل مغزتاثیر احتمالی عصاره تغلیام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا سم زنبور ، کلیدی برای وارام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پاسماگلوتید داروی کاهش دهنجلو رفتن یا عقبگردابزار بقا از نخستین همانشب سیاه سحر شودهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هشتمقله برای دیدن نه برای به از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مدیدن خدا در همه چیزبهداشت خواب، رمز حافظه ی منبع هوشیاری در کجاست؟(قکریستال هامرگ چیستدریای خداتو در میانه ی جهان نیستی برخی یونها و مولکول های مآینه در اینهراه های جدید برای قضاوت رنقش غذاها و موجودات درياتاثیر درجه حرارت بر عملکامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلسودمندی موجودات ابزی بر جهان مرئی و نامرئیابزار بقا از نخستین همانششمین کنگره بین المللی سهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت سومقارچ بی مغز در خدمت موجوداز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطاندانشمندان اولین سلول مصنبیماری های مغز و اعصاب و مواد کوانتومی جدید، ممکنگلوئونمسمومیت دانش آموزان، قمادرگیری اعصاب به علت میتوتوهم چیستبررسی مغز با امواج مادون آیا هوش سریعی که بدون احسرشته نوروایمونولوژی و نقچند جهانیتاثیر رژیم گیاه خواری بر انرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت سیب یکسان و دیدگاه های متجهان دارای برنامهابزار بقای موجود زنده از ضربه مغزی در تصادف رانندهوش مصنوعی در خدمت خلق وحخلا، حقیقی نیستقطره قطرهاز تکینگی تا مغز، از مغز وزوز گوشداروی تشنجی دربارداریبیماری دیستروفی میوتونیمیاستنی گراویس در جوانانگامی در درمان بیماریهای مطالعه ای بیان میکند اهددغدغه نتیجه ی نادانی استتوسعه هوش مصنوعی قادر اسبشریت از یک پدر و مادر نیآیا تکامل و تغییرات ژنتیزمان طلایی سکته ی مغزی رانهادینه سازی فرهنگ اختلاسانسور بر بسیاری از حقایتاسف بار است انسان، حق خوانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پجهشهای مفید و ذکاوتی که داثر مضر مصرف طولانی مدت رظرف باید پر شود چه با چرک هوش عاطفی قسمت دهمخواص منیزیملرزش عضله یا فاسیکولاسیواز درخواست ها جدا شویاری خدا نزدیک استداروی سل سپتبیداری و خواب کدام بهتر اذرات کوانتومی زیر اتمی قما بخشی از این جهان مرتبطپلاسمای غالبمغز مانند تلفن استتکنولوژی جدید که سلول هاآپومورفین در پارکینسونزندگی، مراتب هوشیاری استنوار عصب و عضلهستون فقرات انسان دو پا جلترکیب آمار و ژنتیکايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیمجریان انرژی در سیستم های اختلاف خانوادگی را حل کنعلایم کمبود ویتامین E را خودت را از اندیشه هایت حفاستفاده از انرژی خلاهیچ نقطه ای مرکزی تر از امننژیتکلوزاپین داروی ضد جنوندر ناامیدی بسی امید استباهوش ترین و با کیفیت تریرمز جهان خاصیت فراکتالپیوند اندام از حیوانات بمغز انسان برای شادمانی طتکامل زبانآرامش و دانشزبان متغیرترسان نیستیاین پیوند نه با مغز بلکه نوزاد ناشنوای متولد شده،سربازان ما محققا غلبه می همیشه چشمی مراقب و نگهباحقیقت در علم، هرگز نهایی فلج دوطرفه عصب 6 چشمادغام دو حیطه علوم مغز و هدف از تکامل مغزعادت دادن مغز بر تفکرخدا بخشنده است پس تو هم باصل عدم قطعیت از کوانتوم منابع انرژی از نفت و گاز کنترل همجوشی هسته ای با هدر سال حدود 7 میلیون نفر تقویت سیستم ایمنیباغچه ی منپیشرفت های جدید علوم اعصروبات ها قول میدهندمغز حریص برای خون، کلید تتاثیر فکر بر سلامتآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پزبان، نشان دهنده ی سخنگو تصویر خورشید یا خود خورشایا بدون زبان میتوانیم تشنا در ابهای گرم جنوب نیاهندسه بنیادینحافظه و اطلاعات در کجاستفاجعه ی جهل مقدسارتباط غیرکلامی بین انساوقاحت و تمسخر دیگرانغم بی پایاندفاع در برابر تغییر ساختاعتیاد را به دور بیندازمنبع هوشیاری کجاست قسمت کودکان خود را مشابه خود تماشین های دارای روحدرمان پوکی استخوانتمدن بشری و مغز اخلاقیبحثی درباره احساساتی غیرپروتئین های ساده ی ابتداروش هایی برای مقابله با انقش محیط زندگی و مهاجرت دتاثیر گیاه خواری بر رشد وافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگرسلول های مغزی عامل پارکیتعداد کلی ذهن ها در جهان اگر تلاش انسان امروز براشکست حتمیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشحس و ادراک قسمت 74فرار در فرار از میزبان، داز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی 12 در درمان درددو برابر شدن خطر مرگ و میبه امید روزهای بهترمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکاهش سن بیولوژیکی، تنها مخچه تاثیر گذار بر حافظهدرمان ساده ی روماتیسمتو یک معجزه ایبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱آلزایمر در جوانانریاضیات یک حس جدید استنقش حفاظتی مولکول جدید دتاثیر بینش و انتظارات فرتاثیر ترکیبات استاتین (سامواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیسندرم میلر فیشرجلوتر را دیدنابزار بقا از نخستین همانشبیه سازی میلیون ها جهان هوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هشتاد و نقله سقوطاز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار دیدگاه نارسای دوگانه ی مبوزون هیگز چیستمنبع خواب و رویاکریستال زمان(قسمت اولمرگ و میر پنهاندرک فرد دیگر و رفتارهای اتوقف؛ شکستبرخی اثرات مضر ویتامین دآیندهراه های جدید برای قضاوت رنقش غذاها در کاهش دردهای تاثیر درجه حرارت بر عملکانفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنسی و سه پل اصفهانجهان مشارکتیابزار بقا از نخستین همانشعار و عملهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت سی و هشتمقبل و بعد از حقیقتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیاددانشمندان تغییر میدان مغبیماری های ژنرالیزه ی عصموجود بی مغزی که می تواندگمان میکنی جرمی کوچکی در مسیر دشوار تکامل و ارتقادرب بسته با غیر خود باز متوهم و خیالبررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا هشیاری کوانتومی وجودرشد مغز فرایندی پیچیده اچند جهانیتاثیر رژیم گیاه خواری بر انرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا واسیر آفرینش از روح تا مغز جهان در حال نوسان و چرخشابزار بقای موجود زنده از ضررهای مصرف شکر و قند بر هوش مصنوعی درمانگر کامپیخلا، خالی نیستلمس کوانتومیاز تکینگی تا مغز، از مغز وسواس، بیماری استداروی جدید ALSبیماری سلیاکمیدان مغناطيسي زمین بشر گاهی لازم است برای فهم و معمای اخلاقی قطارذهن ما از در هم شکستن منبتوسعه برخی شغل ها با هوش بعد پنجمآیا تراشه ها داخل مغز، میزمان، واقعی نیستچهار میلیارد سال تکامل بسانسور ذهنتبدیل پلاستیک به کربن و سانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو جوانان وطناثرات فشار روحی شدیدظرفیت مغز چقدر استهوش عاطفی قسمت دومخواص میوه ی بهلزوم گذر انسان از حدها و از دست دادن دم در پیشینیاژن همه چیز نیستداروی ضد چاقیبیرون اصل است یا درونذرات کوانتومی زیر اتمی قما تحت کنترل ژنها هستیم یپمبرولیزوماب در بیماری چمغز مادران و کودکان در زمتکینگیآپومورفین در پارکینسونزندان ذهنینوار عصب و عضله مهم در تشستارگانی قبل از آغاز کیهترکیب حیوان و انسانايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمجریان انرژی در سیستم های اختلال حرکتی مانند لرزش علائم عصبی آلزایمر، با اخودروهای هیدروژنیاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز همیشگی نیستمن، ما یا چی؟کلید نزدیک و نگاه تو بر فدر هم تنیدگی مرزها و بی متفاوت مغز انسان و میمون هباور و کیهان شناسیرنگ کردن، حقیقت نیستمغز انسان رو به کوچک تر شتکامل زبان انسان از پیشیآرامش و سکونزبان مشترک ژنتیکی موجوداتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراین اندوه چیستنوسانات کوانتومی منبع ماسربرولایزینهمیشه اطمینان تو بر خدا بحقیقت راستین انسان علم بفن آوری های جدید علیه شناارتقا و تکامل سنت آفرینش هدف از خلقت رسیدن به ابزاعارضه جدید ویروس کرونا سخدا تاس نمیریزداصل، روان و نفس استمنابع انرژی از نفت و گاز کنترل جاذبهدر عید نوروز مراقب تصادف تلقین اطلاعات و حافظهبترس از اینکه کسی، به درگپیشرفت در عقل است یا ظواهروبات های ریز در درمان بیمغز در تنهایی آسیب میبینتاثیر مشاهده بر واقعیت بآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا همزبان، وسیله شناسایی محیطتصویر در هم تنیدگی کوانتایا تکامل هدفمند استشناخت ناشناختههندسه در پایه ی همه ی واکحافظه ی ما انسان ها چرا مفارغ التحصیلان، فقیر و دارتروز یا خوردگی و التهاوقت نهيب هاي غير علمي گذشغیرقابل دیدن کردن مادهدقیق ترین تصاویر از مغز ااعداد بینهایت در دنیای ممنبع هوشیاری کجاست قسمت کودکان را برای راه آماده ماشین دانشدرمان آرتروز با ورزش موضتمدن زیر آببحران ذهن فیلمی قابل تامپروتز چشمروش هایی برای کم کردن اضطنقش مرکز تنفس سلولی در بیتاثیر گیاه خواری بر رشد وافزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادراسلول های بنیادیتعذیه ی ذهناگر خواهان پیروزی هستیشکستن مرز دور مغزهوش مصنوعی گوگل به کمک تشحس و ادراک قسمت 75فرد موفقاز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی هفدهدو داروی جدید برای میاستبه بالا بر ستارگان نگاه کمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکایروپاکتیک چیستمخاطب قرار دادن مردم، کادرمان سرگیجه بدون نیاز بتو یک جهان در مغز خودت هسبرین نت به جای اینترنتآملودیپین داروی ضد فشار ریتوکسیمابنقش حیاتی تلومر دی ان آ دنقش خرچنگ های نعل اسبی درتاثیر تغذیه بر سلامت رواامیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بسندرم کووید طولانیجمجمه انسان های اولیهابزار بقا از نخستین همانشبیه سازی سیستم های کوانهوش مصنوعی از عروسک بازی حس و ادراک قسمت هشتاد و شقلب های سادهاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقدیروز و امروزبوزون هیگز جهان را از متلمنتظر نمان چیزی نور را بهکریستال زمان(قسمت دوم)مرگ و میر بسیار بالای ناشدرک نیازمند شناخت خویش اتولید مولکول جدید توسط هبرخی اختلالات عصبی مثانهآینده ی انسان در فراتر ازراه پیروزی در زندگی چیستنقشه مغزی هر فرد منحصر بهتاثیر درجه حرارت بر عملکانفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودسیلی محکم محیط زیست بر انجهان معناابزار بقا از نخستین همانصبور باشهوش مصنوعی از عروسک تا کمحس و ادراک قسمت سی و ششمقبل از آغازاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطاندانشمندان روش هاي جدیدی بیماری های روانی با تاثیموجودات مقهور ژنها هستندگنجینه ای به نام ویتامین مسئول صیانت از عقیده کیسدرختان چگونه بر تشکیل ابتوهم وجودبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا واکنش های یاد گرفته ورشد مغز علت تمایل انسان بچند جهانی و علمتاثیر رژیم گیاه خواری بر انرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک سیستم تخلیه ی مغز بینشی نجهان در حال ایجاد و ارتقاابزار بقای موجود زنده از ضررهای شکر بر سلامت مغزهوش مصنوعی درخدمت خلق وحخلاصه ای از مطالب همایش ملووفلوکساسیناز تکینگی تا مغز، از مغز وسیله، فقط دعا نیستداروی جدید s3 در درمان ام بیماری شارکو ماری توثمیدان های مغناطیسی قابل گاهی مغز بزرگ چالش استمعماری، هندسه ی قابل مشاذهن چند جانبه نیازمند نگتوصیه های سازمان بهداشت بعد از کروناآیا جنین انسان، هوشمندی زمان، اندک استچهار ساعت پس از کشتار خوکساهچاله ها تبخیر نمیشودتبدیل تراکت صوتی مصنوعی انسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پجوانان وطناثرات مفید قهوهعقل مجادله گرهوش عاطفی قسمت سومخواص هلو برگ هلولزوم سازگاری قانون مجازااز روده تا مغزژن همه چیز نیستداروی ضد چاقیبیست تمرین ساده برای جلوذرات کوانتومی زیر اتمی قمانند کودکان باشیدپناه به بیابانمغز چون ابزار هوش است دلیتکامل فردی یا اجتماعیآب زندگی است قسمت چهارمزونیسومایدنوار عصب و عضله برای تاییسخن نیکو مانند درخت نیکوايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمجراحی هوشیار مغزاختلال خواب فرد را مستعد علت خواب آلودگی بعد از خوخورشید مصنوعیاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز، چقدر حقیقی استمن، خود تو هستمکلید، در ناشناخته هاستدر هم تنیدگی کوانتومیتفاوت ها و تمایزها کلید بباید از انسان ترسیدرنگین کمانمغز انسان رو به کوچکتر شدتکامل ساختار رگهای مغزی آرامش عقلزبان چهار حرفی حیات زمینتسلیم ارتباط با من برتراین ایده که ذرات سیاهچالنوشیدن چای برای مغز مفید سردرد میگرنهمیشه به آنچه داری، خوشنحقیقت غیر فیزیکیفناوری هوش مصنوعی نحوه خارتقا یا بازگشت به قبل ازهر چیز با هر چیز دیگر در تعبارت های مبهم مانند انرخدای رنگین کماناصلاح خطا با رفتن بر مسیرمنابع انرژی از نفت و گاز کندن ریشه ی خوددرمان نگهدارنده ی اعتیادتلاش ها برای کشف منابع جدبحتی علمی درباره تمایل بپیشرفت ذهن در خلاقیت استروبات کیانمغز را از روی امواج بشناستاثیر نگاه ناظر هوشیار بآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین زدودن نقص از هوش مصنوعیتصویر زیبا از سلولایجاد احساساتشناخت و معرفت، و نقش آن دهندسه زبانِ زمان استحافظه ی ما انسان ها چرا مفاصله ها در مکانیک کوانتارزش های وارونهوقتی فهمیدی خطا کردی برگغار افلاطوندل به دریا بزنبقا با سازگارترین فرد اسمنبع هوشیاری کجاست قسمت کوری گذرای ناشی از موبایمبانی ذهنی سیاه و سفیددرمان ام اس(مولتیپل اسکلتمدنی قدیمی در شمال خلیج بخش فراموش شده ی حافظهپروتز عصبی برای تکلمروش هایی برای جلوگیری از نقش نگاه از پایین یا نگاهتاثیر گیاه خواری بر رشد وافسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبرسلول های بنیادی منابع و اتغییراپل ویژن پرو در تشخیص بیمشکستگی لگن یا سکته ی مغزیهوش مصنوعی الفاگوحس و ادراک قسمت 78فرد یا اندیشهاز واقعیت امروز تا حقیقتویتامین دی گنجینه ای بزردو سوی واقعیتبه بالاتر از ماده بیندیشمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتکار امروز را به فردا نیندمدل همه جانبه نگر ژنرالیدرمان سرگیجه بدون نیاز بتو کجای جهانیبرای یک زندگی معمولیآموزش نوین زبانریسپریدون