قلب یا مغز

مغز یا قلب؟!
تاثیر ضربان قلب بر سیستم عصبی مرکزی

قلب، دارای سیستم عصبی مجزایی است که مستقل از فعالیت سیستم عصبی مرکزی، فعالیت می‌کند. سیستم خودکار عصبی قلب، نقش مهمی در فعالیت قلب- حتی در زمانی که سیستم عصبی فرد از کار افتاده است- دارد.

از سوی دیگر پژوهش های جدید نشان می‌دهد، فعالیت الکتریکی قلب، بر فعالیت الکتریکی مغز تاثیر دارد .

ارتباط تحریک مغناطیسی مغزTMS -که در درمان افسردگی و بهبودی پس از سکته ی مغزی استفاده می شود- با فاز سیستولیک یا دیاستولیک قلب، بر نتیجه ی درمانی تاثیر می‌گذارد.

تاثیر ضربان قلب بر فعالیت مغز

29 نوامبر 2023
خلاصه: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ضربان قلب به طور قابل توجهی بر تحریک پذیری مغز و سیستم حرکتی، تأثیر می‌گذارد.
این مطالعه از تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال (TMS) روی 37 داوطلب سالم به دست آمد.

هدف، مشاهده ی تغییرات در تحریک پذیری قشری و مسیر قشری-نخاعی در طول چرخه قلبی بود. قشر مغز و مسیر قشری-نخاعی در مرحله سیستولیک- زمانی که رگ های خونی متسع می شود- تحریک پذیری شدیدتری پیدا می‌کند.

این کشف می‌تواند درمان‌های افسردگی و سکته را با همسو کردن این درمان ها با چرخه ی قلبی برای افزایش اثربخشی، متحول کند.

تحریک پذیری مغز و سیستم حرکتی همراه با چرخه ی قلبی، متفاوت و در مرحله سیستولیک بیشتر است.

در این مطالعه از TMS در هماهنگی با ضربان قلب، استفاده شد و ارتباط قابل توجه مغز و قلب را آشکار کرد.

این یافته‌ها پتانسیلی را برای درمان‌های تنظیم سیستم عصبی مانند TMS در بهبودی افسردگی و سکته مغزی بر اساس فعالیت قلبی، ارائه می‌دهند.

طبق تحقیقی که در 28 نوامبر در مجله PLOS Biology منتشر شد، پنجره های بهینه ای در طول 0.8 ثانیه ضربان قلب برای عمل عضلانی و درک، وجود دارد.

توالی انقباض عضلانی قلب و آرامش آن، با تغییرات در سیستم حرکتی و توانایی آن در پاسخ به تحریک، مرتبط است و این می تواند پیامدهایی برای درمان افسردگی و سکته ی مغزی داشته باشد.
این درمان، سلول های عصبی را تحریک می کند.

روش‌هایی که ما با آن، دنیا را درک می‌کنیم و با آن درگیر می‌شویم، تحت تأثیر فرآیندهای درونی بدن مانند ضربان قلب، تنفس و هضم است.

فعالیت قلبی می تواند بر ادراک شنوایی و بصری تأثیر بگذارد، و نشان داده شده است که ادراکات لمسی و حسی در مرحله سیستولیک چرخه ی قلبی- که رگ های خونی برای مدت کوتاهی متسع می شوند- مختل می شود.

اسرا آل از موسسه ماکس پلانک برای علوم شناختی و مغز انسان در آلمان و همکارانش می‌خواستند بفهمند که آیا تغییراتی در تحریک‌پذیری قشر مغز و مسیر قشری-نخاعی و توانایی پاسخ به محرک‌ها در طول چرخه قلبی وجود دارد یا نه. 37 داوطلب سالم بین 18 تا 40 سال یک سری پالس تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال (TMS) - پالس های مغناطیسی کوتاه غیر تهاجمی که سلول های عصبی را تحریک می کنند - در بالای سمت راست مغز دریافت کردند.

پاسخ های حرکتی و قشر مغز و نیز ضربان قلب در طول ضربان نبض ها اندازه گیری شد و پژوهشگران دریافتند که در مرحله سیستولیک قلبی، تحریک پذیری بالاتری در سلول‌های عصبی ثبت می شود.

این ثبت همزمان فعالیت مغز، فعالیت قلب و فعالیت ماهیچه ای نشان می دهد که زمان ضربان قلب و پردازش عصبی آنها، با تغییرات در تحریک پذیری سیستم عصبی- حرکتی مرتبط است.

تحریک مغناطیسی مغزیTMS
در درمان افسردگی و بهبودی پس از سکته ی مغزی استفاده می شود. این تحقیق سؤالاتی را مطرح میکند در مورد اینکه آیا می‌توان این موارد را برای بهبود نتایج، تنظیم کرد و نیز به درک بیشتر تعاملات مغز ، قلب و بدن در سلامت و بیماری کمک می‌کند.

نویسندگان می‌افزایند: « این مطالعه ارتباط قابل‌توجهی را بین قلب و مغز انسان، نشان می‌دهد، و پنجره‌های زمانی متمایزی را نشان می‌دهد که برای عمل و ادراک، طراحی شده‌اند.»

خلاصه
فعالیت قلبی، بر تحریک پذیری حرکتی قشر مغز تأثیر می گذارد

شناخت و عمل عضلانی انسان می تواند تحت تأثیر فرآیندهای درونی بدن مانند ضربان قلب قرار گیرد. به عنوان مثال، ادراک حسی-جسمی، هم در مرحله سیستولیک چرخه قلبی و هم زمانی که ضربان قلب، پاسخ‌های قشری قوی‌تری را برمی‌انگیزد، مختل می‌شود.
در اینجا، ما آزمایش می کنیم که آیا این اثرات قلبی از تغییرات کلی در تحریک پذیری قشر مغز منشاء می گیرد یا نه.

تحریک پذیری قشر و مسیر قشری- نخاعی، به تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال با استفاده از پاسخ های الکتروانسفالوگرافی و الکترومیوگرافی و در حالی که همزمان فعالیت قلبی با الکتروکاردیوگرافی نظارت می شد، ارزیابی گردید.

تحریک‌پذیری قشر و مسیر قشری- نخاعی در طول سیستول و پس از پاسخ‌های عصبی قوی‌تر، بالاترین میزان را نشان می‌دهد.

همچنین در یک کار حرکتی مانند فعالیت دستی عضله و و با وجود عدم همزمانی نوسانات حسی حرکتی در طول سیستول، قوی‌تر بود.

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [12/02/2023 03:17 ب.ظ]
این نتایج نشان می‌دهد که سیگنال‌های قلبی سیستولیک، یک اثر تسهیل‌کننده بر تحریک‌پذیری حرکتی دارند و این، برخلاف تضعیف حسی است که قبلاً برای ادراک حسی جسمی گزارش شده بود. بنابراین، این امکان وجود دارد که پنجره‌های زمانی متمایزی در سراسر چرخه قلبی وجود داشته باشد که در آن، ادراک یا عمل، بهینه می‌شود.

منابع انرژی از نفت و گاز جهان هایی در جهان دیگرهندسه بنیادیندانشمندان پاسخ کوانتومی از انفجار بزرگ تا انفجار وقتی خودت را در آینه دیدیحس و ادراک- قسمت شصت و چهبه خودت نگاه کندرب بسته با غیر خود باز مکامپیوتر سایبورگز گهواره تا گوربرخی نکات از گاید لاین پرآلودگی هوا و ویروس کروناتوهم وجودنقاشی هایی با بوی گذشته یسکته مغزیفاجعه ی جهل مقدسامید نجاتچگونه حافظه را قویتر کنیطبیعت موجی جهانتاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی گوگل به کمک تشداروی کنترل چربی خوناز تکینگی تا مغز از مغز تویشن پروخواب سالم عامل سلامتی و یبی شرمیذهن چند جانبه نیازمند نگکتاب زیست شناسی باورمحل درک احساسات روحانیزندگی هوشمند در خارج از زبرخی سيناپسها طی تکامل و آواز خواندن در قفس، نشانتوصیه های سازمان بهداشت نقش پیشرفته ی سلول های بنسادیسم یا لذت از آزار دادفرار در فرار از میزبان، دانواع سکته های مغزیچالش هوشیاری و اینکه چرا علم در حال توسعهتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی از عروسک بازی داروی سل سپتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرخودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه ام اس مولترفتار مانند بردهکشیدن مادی روشی برای جلومداخله ی زیانبار انسانزیر فشار کووید چه باید کربسیاری از مجرمان، خودشانآیا هوش سریعی که بدون احستکامل مداومنقش زبان در سلطه و قدرت اسریعترین کامپیوتر موجودقله برای دیدن نه برای به انرژِی برای ایجاد اضطرابچت جی پی تیعادت کن از بالا نگاه کنیتراشه ها روی مغزابزارهای بقا ازنخستین هممنتظر نمان چیزی نور را بهحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش مصنوعی از عروسک تا کمدر ناامیدی بسی امید استاز تکامل تا مغز، از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغخدا نور آسمان ها و زمین ابیهوشی در بیماران دچار ارویکردهای جدید ضایعات نخگیاه خواری و گوشت خوار کدمرز مرگ و زندگی کجاستزبان و تکلم برخی بیماریهتفاوت ها را به رسمیت بشناآیا جنین انسان، هوشمندی تکامل، نتیجه ی برنامه رینمیتوان بر سیاه سیاه نوشسطح آگاهی، رخدادهای زندگقارچ بی مغز در خدمت موجوداهرام مصر از شگفتی های جهچرا مغز انسان سه هزار سالعصب حقوق نورولووتشنج چیستاجزای پر سلولی بدن انسان موجودات مقهور ژنها هستندحمایت از طبیعتهوش مصنوعی درخدمت خلق وحدر سال حدود 7 میلیون نفر ازدواج های بین گونه ای، ریک جهش ممکن است ذهن انساندفاع در برابر تغییر ساختبا خودت نجنگروح رهاییگزارش یک مورد جالب لخته ومشکلات روانپزشکی در عقب سفر تجهیزات ناسا به مریخ تلاش های جدید در ALSآب زندگی است قسمت چهارمتاثیر نگاه انسان بر رفتاچه زیاد است بر من که در ایشکل های متفاوت پروتئین هقطره قطرهای آنکه نامش درمان و یادشنزاع ها بیهوده استتصادف یا قوانین ناشناختهاختلالات مخچهمیدان های کوانتومی خلاحس متفاوتهوش عاطفی قسمت سومدرمان پوکی استخواناستروژن مانند سپر زنان دژنها نقشه ایجاد ابزار هوبازگشایی مجدد مطب دکتر سپیوند مدفوعمعجزه در هر لحظه زندگیسلول عصبی شاهکار انطباق تمرکز و مدیتیشنآرامش(سکوت) stillness و تکاپوشاید گوشی و چشمی، آماده شتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، ترجمه ی فعالیت لرزش عضله یا فاسیکولاسیوتغییر زودتر اتصالات مغزیاین، فقط راه توستنظریه تکامل در درمان بیمدو برابر شدن خطر مرگ و میارتباط متقابل با همه ی حیمانند آب باشحس و ادراک قسمت چهارمهیچ کاری نکردن به معنی چیدرمان ساده ی روماتیسماطلاعاتی عمومی در مورد مکمردردریشه های مشترک حیاتبحثی درباره هوش و تفاوتهتو یک جهان در مغز خودت هسپیشرفت های باور نکردنی دمغز کوانتومیسندرم پس از ضربه به سرآشتی بهتر استشرکت نورالینک ویدیویی ازتاثیر دوپامین و سروتونیننوروز مبارکمننژیتجنبه های موجی واقعیتاکوییفلکسهمیشه چشمی مراقب و نگهبادید تو همیشه محدود به مقدارزش حقیقی زبان قسمت سومحس و ادراک قسمت بیست و دوبلعیدن ستاره توسط سیاهچاهز ذره، یک دنیاستدرک فرد دیگر و رفتارهای اکوچکترین چیز یک معجزه اسراه طولانی را به سلامت گذبدون زمان، ماده ای وجود نپروژه ی علمی پیوند مغز ساتوقف؛ شکستمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟سیاهچاله ها، دارای پرتو فلج دوطرفه عصب 6 چشماقلیت خلاقضایعه ی عروقی مخچهتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنچگونه مولکول های دی ان ایابتذال با شعار دینچگونه میتوان با قانون جنمنابع انرژی از نفت و گاز جهان یکپارچههندسه در پایه ی همه ی واکدانشمندان اولین سلول مصناز بار خود بکاه تا پرواز وقتی خورشید هست شمع به کاحسن یوسف باغچه ی منبه دنبال رستگاری باشدرختان چگونه بر تشکیل ابکاهش میل جنسی در ام اسزمین در برابر عظمت کیهانبرخی نرمش ها برای درد زانآلودگی هوا و پارکینسونتوهم وجودچقدر به چشم اعتماد کنیمسکته ی مغزی در جوانانفارغ التحصیلان، فقیر و دامید یا ناامیدی؟نگاه من، نگاه تو و یا حقیطبیعت بر اساس هماهنگیتاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهانی در ذهنهوش مصنوعی الفاگوداروی تشنجی دربارداریاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت فیزیکی، تابعی از خواب عامل دسته بندی و حفطبی عدالتی در توزیع واکسن ذهن هوشیار در پس ماده ی مکتاب طبیعت در قالب هندسهمحل درک احساسات روحانی دزندگی و داراییبرداشت مغز ما از گذر زمانآینه در اینهتوصیه های غیر دارویی در سنقش آتش در رسیدن انسان بهسازگاری با محیط بین اجزافرد موفقانیس بی کسانچالش هوشیاری و اینکه چرا علم راهی برای اندیشیدن اتحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجایی خالی نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی ضد چاقیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتخودت را از اندیشه هایت حفبیماری اسپینال ماسکولار رفتار وابسته به شکلکشتن عقیده ممکن نیستمدارک ژنتیکی چگونه انسانزیرفون داروی ضد ام اسبسیاری از بیماری های جدیآیا هشیاری کوانتومی وجودتکامل چشمنقش زبان در سلطه و قدرت اسرکه انگبین عسلی مفید برقله سقوطانسولینچت جی پی تیعادت کن خوب حرف بزنیتراشه ی هوش مصنوعی در مغزابزارهای بقای موجود زندهمنتظر نتیجه ی کارهایت باحقیقت آنطور نیست که به نظهوش مصنوعی از عروسک تا کمدر هم تنیدگی مرزها و بی ماز تکامل تا مغز، از مغز توبینار اساتید نورولوژی دخدا بخشنده است پس تو هم ببیوگرافیرویا و واقعیتگیرنده باید سازگار با پیمرز بین انسان و حیوان کجازبان و شناخت حقیقت قسمت چتفاوت های بین زن و مرد فقآیا جهان ذهن و افکار ما متکثیر سلول در برابر توقف نمای موفقیتسعی کن به حدی محدود نشویقبل و بعد از حقیقتاولویت بندی ها کجاستچرا مغزهای ما ارتقا یافت عصب سیاتیکتشنج و حرکات شبه تشنجی قااجزایی ناشناخته در شکل گمورد نادر همپوشانی دو بیحوادث روزگار از جمله ویرهوش مصنوعی ساخته هوش طبیدر عید نوروز مراقب تصادف اسکلت خارجی در درمان اختیک رژیم غذایی جدید، می تودقیق ترین تصاویر از مغز ابا خدا باشروزه داری متناوب، مغز را گشایش دروازه جدیدی از طرمشاهده گر جدای از شیء مشاسفر دشوار اکتشافتلاش های جدید در درمان فرآب زندگی است قسمت هفتمتاثیر نگاه انسان بر رفتانه عدم مطلق بلکه عدم با قشکل پنجم مادهلمس کوانتومیای جان جان بی تن مرونزاع بین جهل و علم رو به پتضادهای علمیاختلالات حرکتی در انسانمیدان بنیادین اطلاعاتحس چشایی و بویاییهوش عاطفی قسمت ششمدرمان آرتروز با ورزش موضاسرار آفرینش در موجژنها ، مغز و ارادهروش صحبت کردن در حال تکامبازگشت از آثار به سوی خداپیوند مدفوع در درمان بیممعرفی مورد نادر بیماری گسلول عصبی، در محل خاص خودتمرکز بر هدفآزمون تجربی، راهی برای رشاید درست نباشدتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهلزوم گذر انسان از حدها و تغییر عمودی سر انسان از پاینترنت بدون فیلتر ماهوانظریه تکامل در درمان بیمدو برابر شدن خطر مرگ و میارتباط چاقی و کاهش قدرت بماه رجبحس و ادراک قسمت نوزدهمهیچ کس مانند تو نگاه نمیکدرمان سرگیجه بدون نیاز باطلاعاتی عمومی در مورد مکمردرد ناشی از تنگی کاناریشه های اخلاقبحثی درباره هوش و تفاوتهتو کجای جهانیپیشرفت های جدید علوم اعصمغز آیندگان چگونه است ؟سندرم جدایی مغزآغاز فرایند دانستنشربت رب انارتاثیر دپاکین بر بیماری منوروز یا روز پایانیمن، ما یا چی؟جنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه اطمینان تو بر خدا بدیدن خدا در همه چیزارزش خود را چگونه میشناسحس و ادراک قسمت بیست و سوبنی عباس، ننگی بر تاریخهزینه ای که برای اندیشیددرک نیازمند شناخت خویش اکووید نوزده و خطر بیماری رابطه تشنج و اوتیسمبر کسی اعتماد نکن مگر اینپروانه ی آسمانیتولید مولکول جدید توسط همغز بزرگ چالش است یا منفعسیاهچاله و تکینگی ابتدایفن آوری های جدید علیه شنااقیانوس نادانیضایعات در عصب زیر زبانیتاثیر درجه حرارت بر عملکضرورت زدودن افکارتاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دچگونه مغز ما، موسیقی را پمنابع انرژی از نفت و گاز جهان یکپارچههندسه زبانِ زمان استدانشمندان تغییر میدان مغاز بحث های کنونی در ویروسوقتی ریشه ها عمیقند از چیحساسیت روانی متفاوتبه زودی شبکه مغزی به جای درختان اشعار زمینکاهش مرگ و میر ناشی از ابزمین زیر خلیج فارس تمدنی برخی نرمش ها برای زانوآلزایمرتوهم بی خدایینقش قهوه در سلامتیسال سیزده ماههفاصله ها در مکانیک کوانتامید جدید بر آسیب نخاعینگاه مادی غیر علمی استطعمه ی شبکه های ارتباط اجتاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی اکنون می توانداروی جدید ALSاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چند سویهخواص فلفل سبزبیمار 101 ساله، مبتلا به سذهن و زندگیکتاب، سفری به تاریخمحدودیت چقدر موثر استزندگی بی دودبرداشتت از جهان رو زیاد آیندهتوصیه هایی در مصرف ماهینقش انتخاب از طرف محیط، نستم با شعار قانون بدترین فرد یا اندیشهانگشت ماشه ایچالش هوشیاری و اینکه چرا علم ساختن برج های چرخانتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجاذبههوش مصنوعی از عروسک بازی داروی ضد چاقیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توخودروهای هیدروژنیبیماری اضطراب عمومیرفتار اجتماعی انسان، حاصگل خاردار، زیباستمروری بر تشنج و درمان هایزیرک ترین مردمبسیاری از بیماری های جدیآیا واکنش های یاد گرفته وتکامل و ارتقای نگاه تا عمنقش سجده بر عملکرد مغزسرگیجه از شایعترین اختلاقلب های سادهانسولین هوشمندنتایج نادانی و جهلعادت کردن به نعمتتراشه ی بیولوژِیکابزارهای بقای از نخستین منتظر زمان ایده آل نشوحقیقت افرادهوش مصنوعی از عروسک تا کمدر هم تنیدگی کوانتومیاز تکامل تا مغز، از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندخدای رنگین کمانبیوگرافیرویا و کابوسگالکانزوماب، دارویی جدیمرز جدید جستجو و اکتشاف، زبان و شناخت حقیقت قسمت اتفاوت های تکاملی در مغز وآیا جهش های ژنتیکی، ویروتأثیر نیکوتین سیگار بر منمایش تک نفرهشلیک فراموشیقبل از آغازاولین قدم شناخت نقص های خچرا ویروس کرونای دلتا واعضلانی که طی سخن گفتن چقدتشنج به صورت اختلال رفتااحیای بینایی نسبی یک بیمموسیقی نوحکمت الهی در پس همه چیزهوش مصنوعی، کیفیت فریب مدرمان نگهدارنده ی اعتیاداسکار، لگوی هوشمندیکی از علل محدودیت مغز امدل به دریا بزنبا طبیعت بازی نکنروزه داری و التهاب زیانبپل جویی اصفهانمشاهده آینده از روی مشاهسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش های جدید در درمان سرآب زندگی است قسمت اولتاثیر هوش مصنوعی بر مغزنهایت معرفت و شناخت درک علووفلوکساسینایمونوگلوبولین وریدی IVIgنزاع بین علم و نادانی رو تظاهر خوابیده ی مادهاختلالات صحبت کردن در انمیدازولام در درمان تشنج حس و ادراک (قسمت اول )هوش عاطفی بیشتر در زناندرمان ام اس(مولتیپل اسکلاسرار بازسازی اندام هاژنهای مشترک بین انسان و وروشهای نو در درمان دیسک ببازگشت به ریشه های تکاملپیوند مغز و سر و چالشهای معرفت و شناختسلولهای ایمنی القا کنندهتمرکز بر امروزآزمون ذهنی گربه ی شرودینشایسته نیست در جیب خود قرتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهلزوم سازگاری قانون مجازاتغییرات منطقه بویایی مغزاینترنت، حقیقت جامعه ی فنظریه تکامل در درمان بیمدو داروی جدید برای میاستارتباط هوش ساختار مغز و ژماپروتیلینحس و ادراک قسمت هفتمهیچ کس حقیقت را درون مغز درمان سرگیجه بدون نیاز باعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکمردرد و علل آنرژیم های غذایی و نقش مهم بحثی درباره هوش و تفاوتهتو کز محنت دیگران بی غمیپیشرفت در عقل است یا ظواهمغز اندامی تشنه ی انرژی اسندرم دزدی ساب کلاوینآغاز فصل سرما و دوباره تکشربت ضد خلطتاثیر داروهای ضد التهاب نورالژیمنابع انرژي پاک سرچشمه حجنسیت و تفاوت های بیناییهمیشه به آنچه داری، خوشندیدگاه نارسای دوگانه ی ماز فرد ایستا و متعصب بگذرحس و ادراک قسمت بیستمبه قفس های سیاهت ننازهزینه سنگین انسان در ازادرک و احساسکودک هشت ساله لازم است آدرادیوی مغز و تنظیم فرکانبرلیتیونپرواز از نیویورک تا لوس آتولید مثل اولین ربات های مغز بزرگ چالشهای پیش روسیاهچاله ی منفرد یا سیاهفناوری هوش مصنوعی نحوه خالکترومغناطیس شنوایی و هالکتروتاکسی(گرایش و حرکضرب المثل یونانیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازچگونه مغز پیش انسان یا هممنابع بی نهایت انرژی در دجهان کنونی و مغز بزرگتریهندسه، نمایشی از حقیقتدانشمندان روش هاي جدیدی از تلسکوپ گالیله تا تلسکوقتی شروع به بیدار شدن میخفاش کور و انسان بینا؟به زیر پای خود نگاه نکن بدرد و درسکاهش التهاب ناشی از بیمازمان چیستبرخی نرمش های گردنآملودیپین داروی ضد فشار توهم تنهایینقش مهاجرت در توسعه نسل اسانسور از روی قصد بسیاری فاصله ی همیشگی تصویر سازامید درمان کرونا با هماننگاه محدود و تک جانبه، مشظهور امواج مغزی در مغز مصتاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک های بداروی جدید s3 در درمان ام از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص منیزیمبیمار مرکز تنفس سلولیذهن و شیمی بدنکتابخانهمحدودیت های حافظه و حافظزندگی در جمع مواردی را بربررسي علل احتمالي تغيير آینده ی انسان در فراتر ازتوضیحی ساده در مورد هوش منقش اتصالات بین سلولهای ستم، بی پاسخ نیستفرد حساس از نظر عاطفی و بانگشت نگاری مغز نشان میدچالش های ایستادن بر دو پاعلایم کمبود ویتامین E را تخریب مغز به دلیل کمبود بابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی ضد تشنج با قابليت تاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرخورشید مصنوعیبیماری بیش فعالیرقیبی قدرتمند در برابر مگل درون گلدانمرکز هوشیاری، روح یا بدن زیست شناسی کل در جزء فراکبشکه ای که ته نداره پر نمآیا یک، وجود داردتکامل و ریشه ی مشترک خلقتنقش غذاها و موجودات درياسرگردانیقلب و عقلانسان قدیم در شبه جزیره عنجات در اعتماد به خودعادت بد را ترک کنتربیت کودکان وظیفه ای مهابزارهای دفاعی و بقای مومنحنی که ارتباط بین معرفحقیقت انسانهوش مصنوعی از عروسک تا کمدر هم تنیدگی کوانتومی و پاز تکامل تا مغز، از مغز توراپامیل در بارداریخدایی که ساخته ی ذهن بشر بیان ژن های اسکیزوفرنی درویا و خبر از آیندهگام کوچک ولی تاثیرگذارمرزهای حقیقی یا مرزهای تزبان و شناخت حقیقت قسمت دتفاوت های زبانی سرمنشا تآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجتأثیر نگاه انسان بر رفتاچند نرمش مفید برای کمردرشلیک فراموشیقبل از انفجار بزرگاولین مورد PML به دنبال تکچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک غم بی پایانتشنج عدم توازن بین نورون احیای بینایی نسبی یک بیمموسیقی هنر مایع استحافظه میتواند بزرگترین دهوش مصنوعی، اتفاقات و تحدرمان نابینایان آیا ممکناساس انسان اندیشه و باور یافته های نوین علوم پرده دلایلی که نشان میدهد ما ببالای هر دستی، دستی هستروزه داری و بیمار ی ام اس پل خواجو اصفهانمشاهدات آمیخته با اشتباهسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش های جدید شرکت نورالآب زندگی است قسمت دومتاثیر ویتامین دی بر بیمانهایت در بی نهایتلوب فرونتال یا پیشانی مغایمپلانت مغزینزاع بین علم و جهل رو به پتظاهری از ماده است که بیداختلالات عضلانی ژنتیکمکان زمان یا حافظه زمانحس و ادراک (قسمت دوم )هوش عاطفی در زنان بیشتر ادرمان با سلول های بنیادیاصفهان زیباژنهای هوش ، کدامندروشهای شناسایی قدرت شنوابازخورد یا فیدبکپیوند اندام از حیوانات بمغز فکر میکند مرگ برای دیسلولهای بنیادی مصنوعی درتمساح حد واسط میان مغز کوآزمون ذهنی گربه شرودینگرشادی، پاداش انجام وظیفهتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهلزوم سازگاری قانون مجازاتغییرات مغز پس از 40 سالگیایندرالنعناعدو سوی واقعیتارتباط پیوسته ی جهانماجرای جهل مقدسحس و ادراک قسمت هفدهمهیچ اندر هیچدرمان سرگیجه بدون دارواعتماد به خودکمردرد با پوشیدن کفش منارژیم های غذایی و نقش مهم بحثی درباره هوش و تفاوتهتو پیچیده ترین تکنولوژی پیشرفت ذهن در خلاقیت استمغز انسان ایا طبیعتا تماسندرم سردرد به دلیل افت فآغاز مبهم آفرینششش مرحله تکامل چشمتاثیر داروی ضد تشنج سدیم اکسی توسین و تکامل پیش انورالژی تریژمینالمنابع انرژی از نفت و گاز جهل مقدسهمیشه داناتر از ما وجود ددیروز و امروزاز مخالفت بشنوحس و ادراک قسمت دهمبه مغز خزندگان خودت اجازهزاران سال چشم های بینا ودرک کنیم ما همه یکی هستیمکودک ایرانی که هوش او از راز تغییربرنامه و ساختار پیچیده مپروتئین های ساده ی ابتداتولید یا دریافت علممغز بزرگ و فعال یا مغز کوسیاهچاله ی تولید کنندهفواید روزه داری متناوبسیاهچاله، سیاه خالص یا پفواید روزه داری متناوبالکترودهای کاشتنیضربه مغزی در تصادف رانندتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هموساپينس بر زمین منابع جدید انرژیجهان کاملی در اطراف ما پرهنر فراموشیدانشمندان روشی برای تبدیاز تلسکوپ گالیله تا تلسکویتنام نوعی کرونا ویروس خفاش با شیوع همه گیری جدیبه سیاهی عادت نکنیمدرد باسن و پا به دلیل کاهکاهش حافظه هرچند فرایندیزمان و مکان، ابعاد کیهان برخی یونها و مولکول های مآموزش نوین زبانتوهم جدایینقش میدان مغناطیسی زمین سانسور بر بسیاری از حقایفتون های زیستیامیدهای جدید برای بازیابنگاه کلی نگرظرف باید پر شود چه با چرک تاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک های بداروی جدید لنفوم و لوکمیاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت چیستخواص میوه ی بهبیماری لبر و نابینایی آنذهن پر در برابر آگاهیکجای مغز مسئول پردازش تجمحدودیت درک انسانزندگی در سیاهچالهبررسی مغز با امواج مادون آینده ی علم و فیزیک در60 ثتوضیحات دکتر فاطمی در مونقش تیروئید در تکامل مغزستون فقرات انسان دو پا جلفردا را نمیدانیمانتقال ماده و انرژیچالش کمبود اندام برای پیعلایم کمبود ویتامین E را تداوم مهم است نه سرعتابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجبران از دست رفته هاهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی ضد تشنج با قابليت تاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدخوش قلبی و مهربانیبیماری تی تی پیرقابتی بی هدف یا رقابتی هگل زندگیمرکز حافظه کجاستزیست شناسی باور حقیقت یا بشریت از یک پدر و مادر نیآیا کیهان می تواند یک شبیتکامل ابزار هوش ، راه پر نقش غذاها و موجودات درياسربازان ما محققا غلبه می قلب یا مغزانسان میوه ی تکاملنجات در راستگوییعادت دادن مغز بر تفکرترجمه فعالیت های عضله به ابعاد و نیازهای تکاملیمنشأ اطلاعات و آموخته ها حقیقت اشیاهوش مصنوعی از عروسک تا کمدر هم تنیدگی کوانتومی و داز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قخدایا جز تو که را دارمبیان حقیقترویا بخشی حقیقی از زندگی گامی در درمان بیماریهای مزایای شکلات تلخ برای سلزبان و شناخت حقیقت قسمت ستفاوت ایستایی و تکاپوآیا خداباوری محصول تکاملتأثیر شیرینی های حاوی لوچند جهانیشنا در ابهای گرم جنوب نیاقبرستان ها با بوی شجاعتاولین مورد پیوند سر در انچرا پس از بیدار شدن از خوغم بی پایانتشویق خواندن به کودکاناحتیاط در ورزش زانو در خامیلر فیشر نوعی نادر از گیحافظه های کاذبهوش احساسیدرمان های اسرار آمیز در آاستفاده از مغز، وزن را کمیاد گرفتن مداومدنیا فریب و سرگرمیبالاترین هدف از دولتروزه داری سلول های بنیادپلاسمای غالبمطالبه ی حق خودسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش هایی در بیماران قطع آب زندگی است قسمت سومشکرگزار هر چیزی باش که داتاثیر ویروس کرونا بر مغز نهادینه سازی فرهنگ اختلالوتیراستامایمپلانت مغزی و کنترل دو نسبیت عام از زبان دکتر برتعویض دارو در تشنجاختراع جدید اینترنت کوانمکانیک کوانتومی بی معنی حس و ادراک قسمت 67هوش عاطفی در زنان بیشتر ادرمان تومورهای مغزی با ااصل بازخوردژنهای حاکم بر انسان و انسروشی برای بهبود هوش عاطفبازسازي مغز و نخاع چالشی پیوند اندام حیوانات به امغز قلبسلام تا روشناییتنفس هوازی و میتوکندریآزادی در چیستشب سیاه سحر شودتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضلهلزوم عدم وابستگی به گوگل تغییرات آب و هوایی که به ایپیداکرینهفت چیز که عملکرد مغز تو دولت یا گروهکارتباط انسانی، محدود به ماجرای عجیب گالیلهحس و ادراک قسمت هجدهمهیچگاه از فشار و شکست نتردرمان سرطان با امواج صوتکنفرانس تشنج هتل کوثر اصرژیم ضد التهابیبحثی درباره احساسات متفاتو آرامش و صلحیپیشرفتی مستقل از ابزار همغز انسان برای ایجاد تمدسوی ما آید نداها را صداإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَششمین کنگره بین المللی ستاثیر درجه حرارت بر مغزاکسکاربازپین در درمان تشنوزاد ناشنوای متولد شده،منابع انرژی از نفت و گاز جهان فراکتالهمیشه راهی هستدیسک گردناز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت دوازدهمبه نقاش بنگرهستي مادي ای که ما کوچکتردرک احساسات و تفکرات دیگکودکان مهاجرراست دستی و چپ دستیبرنامه ی مسلط ژنها در اختپروتز چشمتولید پاک و فراوان انرژیمغز بزرگترین مصرف کننده مغز حریص برای خون، کلید تسیاره ی ابلهانفواید زیاد دوچرخه سواریالگو نداشتیمضررهای مصرف شکر و قند بر تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه هوشیاری خود را توسمناطق خاص زبان در مغزجهان پیوستههنر حفظ گرهدانش، قفل ذهن را باز میکناز تکنیکی تا مغز از مغز تویتامین E برای فعالیت صحخلا، حقیقی نیستبه سخن توجه کن نه گویندهدرد زانو همیشه نیاز به جرکاهش دوپامین عامل بیماریزمان و گذر آن سریع استبرخی اثرات مضر ویتامین دآمارهای ارائه شده در سطح توهم جدایی و توهم علمنقش محیط زندگی و مهاجرت دسانسور ذهنفروتنی معرفتیامیدوار باش حتی اگر همه چنگاه انسان محدود به ادراظرفیت مغز چقدر استتاریکی و نورابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک های بداروی جدید میاستنی گراویاز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوتخواص هلو برگ هلوبیماری میاستنی گراویسذهن تو همیشه به چیزی اعتقکرونا چه بر سر مغز می آورمخچه فراتر از حفظ تعادلزندگی زمینی امروز بیش از بررسی و اپروچ جدید بر بیمآینده با ترس جمع نمیشودتیوتیکسن داروی ضد جنوننقش حفاظتی مولکول جدید دستارگانی قبل از آغاز کیهفرزندان زمان خودانتروپی و هوشیاریچالش دیدگاه های سنتی در بعلائم عصبی آلزایمر، با اتداخل مرزها و صفات با بینابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجدا کردن ناخالصی هاهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی ضد تشنج توپیراماتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنخوش خیالی و خوش بینیبیماری خود ایمن اعصاب محرموزی از نخستین تمدن بشرگلوله ی ساچمه ایمرکز حافظه کجاستزیست، مرز افق رویداد هستبعد پنجمآیا گذشته، امروز وآینده تکامل تکنولوژینقش غذاها و موجودات درياسربرولایزینقلب دروازه ی ارتباطانسان ها می توانند میدان نخاع ما تا پایین ستون فقرعارضه جدید ویروس کرونا سترجمه ی فعالیت های عضله بابعاد اضافه ی کیهانمنشاء کوانتومی هوشیاری احقیقت تنها چیزی است که شاهوش مصنوعی از عروسک تا کمدر هر سوراخی سر نکناز تکامل تا مغز، از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریخرما منبع بسیار خوب آنتی بیداری معنوی یعنی دوستی رویا تخیل یا واقعیتگامی در درمان بیماریهای مسمومیت دانش آموزان بی گزبان جانسوزتفاوت ارباب و رهبر حقیقیآیا دلفین ها می تواند از تئوری تکامل امروز در درمچند جهانیشناخت ناشناختهقدم زدن و حرکت دید را تغیاولین هیبرید بین انسان و چرا ارتعاش بسیار مهم استغیرقابل دیدن کردن مادهتشخیص ژنتیکی آتروفی های احتیاط در تعویض داروهامیهمانهای ناخوانده عامل حافظه و اطلاعات در کجاست هوش احساسیدرمان های بیماری آلزایمراستفاده از نظریه ی تکامل یاد بگیر فراموش کنیدنیا مکانی بسیار اسرارآمباهوش ترین و با کیفیت تریروزهای بد باقی نمیماندپمبرولیزوماب در بیماری چمطالبی در مورد تشنجسفرنامه سفر به بم و جنوب تلاش در تولید انرژی به رنآب، زندگی است(قسمت پنجم)شکست حتمیتاثیر ژنها بر اختلالات خچهار میلیارد سال تکامل بلوزالمعده(پانکراس)مصنوعایمپلانت مغزی کمک میکند چسبیدن به خود، مانع بزرگ تعامل انسان و هوش مصنوعیادامه بحث تکامل چشممکانیزمهای دفاعی در برابحس و ادراک قسمت 74هوشمندی کیهاندرمان تشنجاصل در هم تنیدگی و جهانی کفش و کتابروشی جدید در درمان قطع نخباغچه ی منپیوند سر آیا ممکن استمغز ما کوچکتر از نیم نقطهسلاح و راهزنیتنفس هوازی و میتوکندریآزادی عقیده، آرمانی که تشبیه سازی میلیون ها جهان تاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله مهم در تشمقاومت به عوارض فشار خون تغییرات تکاملی سر انسان ایا کوچک شدن مغزانسان الهفت سین یادگاری از میراث دونپزیل در بیماران قلبی ارتباط از بالا به پایین مماده ی تاریکحس و ادراک قسمت هشتمهیپرپاراتیروئیدیسمدرمان ضایعات نخاعیکنگره بین المللی سردرد درژیم غذایی حاوی تخم مرغ وبحثی درباره احساساتی غیرتو افق رویداد جهان هستیپپوگستمغز انسان برای شادمانی طسوپاپ ها یا ترانزیستورهاافت فشار خون ناگهانی در وشعار و عملتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر فقط مردم میفهمیدند کنوسانات کوانتومی منبع مامنابع انرژی از نفت و گاز جهان قابل مشاهده بخش کوچهمیشه عسل با موم بخوریمدیستونی قابل درماناز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سومبه نقاش بنگرهستی ما پس از شروعی چگال درک تصویر و زبان های مخلتکودکان میتوانند ناقل بی رجزخوانی هایی که امروز ببرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱پروتز عصبی برای تکلمتولید اندام با چاپ سه بعدتولید سلولهای جنسی از سلمغز در تنهایی آسیب میبینسیاره ابلهانفیلم کوتاه هیروشیما از هالگو و عادت را بشکن و در اضررهای شکر بر سلامت مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانچگونه واکسن کرونا را توزمناطق خاصی از مغز در جستججهان پیوستههنر رها شدن از وابستگیدانش، یک انسان را ناسازگاز تکینگی تا مغز و از مغز ویتامین E در چه مواد غذایخلا، خالی نیستبهبود حافظه پس از رخدادهدردهای سال گذشته فراموش کاهش سن بیولوژیکی، تنها زمان و صبربرخی اختلالات عصبی مثانهآن چیزی که ما جریان زمان توهم جسمنقش مرکز تنفس سلولی در بیساهچاله ها تبخیر نمیشودفروتنی و غرورامیدوارینگاه از بیرون مجموعهعقل مجادله گرتاریکی خواهد ترسیدابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید کنترل قند خوناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و مجازخواص هندوانهبیماری های میتوکندریذهن خود را مشغول هماهنگیکریستال هامخچه ، فراتر از حفظ تعادلزندگی زودگذربررسی ژنها در تشخیص بیماآیا فراموشی حتمی استتیک و اختلال حرکتینقش حیاتی تلومر دی ان آ دسخن نیکو مانند درخت نیکوفرضیه ای جدید توضیح میدهانتظار گذر تندباد؟چاالش ها در تعیین منبع هوعلت خواب آلودگی بعد از خوترقی واقعی یا شعار ترقیابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمجدایی خطای حسی استهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی ضد جنون در درمان تیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کروناخوشبختی چیستبیماری دویکرمز و رازهای ارتباط غیر کگلوئونمرکز خنده در کجای مغز استزاویه نگاه ها یکسان نیستبعد از کروناآیا پیدایش مغز از روی تصاتکامل جریان همیشگی خلقتنقش غذاها در کاهش دردهای سردرد میگرنقلب روباتیکانسان یک کتابخانه استنخاع درازتر یا کوتاهتر کعبارت های مبهم مانند انرترجمه ای ابتدایی از اسراابعاد بالاترمهمان ناخواندهحقیقت خواب و رویاهوش مصنوعی از عروسک تا کمدر والنتاین کتاب بدید هماز تکامل تا مغز، از مغز تورزش و میگرنخسته نباشی بابابیداری و خواب کدام بهتر ارویا حقی از طرف خداگاهی لازم است برای فهم و مسمومیت دانش آموزان، قمازبان ریشه هایی شناختی استفاوتهای جنسیتی راهی براآیا دلفین ها میتوانند باتئوری تکامل در پیشگیری و چند جهانی و علمشناخت و معرفت، و نقش آن دقدرت مردماولین تصویر در تاریخ از سچرا به هم اعتماد نمیکنیمغار افلاطونتشخیص آلزایمر سالها قبل احساس گذر سریعتر زمانمیوپاتی و نوار عصب و عضلهحافظه و اطلاعات در کجاست هوش بشری تهدید برای بشریدرمان های بیماری اس ام ایاستفاده از هوش مصنوعی در یادگیری مهارت های جدید ددنیای شگفت انگیز کوانتومباور و کیهان شناسیروزهای سختپنج اکتشاف شگفت آور در مومطالعه ای بیان میکند اهدسفری به آغاز کیهانتلاشی برای درمان قطع نخاآتاکسیشکستن مرز دور مغزتاثیر کلام در آیات کلام بچهار ساعت پس از کشتار خوکلیروپریم داروی ترکیبی ضدایمپلانت نخاعی میتواند دنسبت ها در کیهانتعامل انسان با هوش مصنوعاداراوون تنها داروی تاییما انسانها چه اندازه نزدحس و ادراک قسمت 75هوشیاری و وجوددرمان جدید ALSاصل علت و تاثیرکل اقیانوس در یک ذرهروشی جدید در درمان نابینبترس از اینکه کسی، به درگپیوند سر برای چه بیمارانمغز مانند تلفن استسلسله مباحث هوش مصنوعیتنفس بدون اکسیژنآزار حقیقیشبیه سازی سیستم های کوانتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله برای تاییمقایسه رقابت و همکاریتغذیه بر ژنها تاثیر داردایا این جمله درست است کسیهم نوع خواری در میان پیشیدوچرخه در کاهش دردهای کمارتباط بین هوش طبیعی و هوماده ی خالیحس و ادراک قسمت هشتاد و ناعتماد به خودهاوکينگ پیش از مرگش رسالدرمانهای بیماری پارکینسکنگره بین المللی سردرد درژیم غذایی سالم و ضد التهبحران ذهن فیلمی قابل تامتو انسانی و انسان، شایستپایان، یک آغاز استمغز انسان برای شادمانی طسوپاپ ها یا ترانزیستورهاافت هوشیاری به دنبال کاهصبور باشتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر میدانی مصیبت بزرگتر نوشیدن چای برای مغز مفید منابع انرژی از نفت و گاز جهان موازی و حجاب هاهمیشه، آنطور نیست که هستدژا وو یا اشنا پنداریاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه نادیدنی ایمان بیاورهشت توصیه برای کاستن از ددرک حقیقت نردبان و مسیری کودکان گذشته به آینده فکرحم مصنوعیبرین نت به جای اینترنتپرورش مغز مینیاتوری انساپرکاری تیروئیدتولترودینمغز را از روی امواج بشناسسیاره ابلهانفیلمی بسیار جالب از تغییالگوی بنیادین و هوشیاریضعیف و قویتاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانچگونه آن شکری که می خوریممنبع نور واقعی و ثابت، حقجهان پر از چیزهای اسرار آهنر، پر کردن است نه فحش ددائما بخواناز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کاخلاصه ای از مطالب همایش مبهداشت خوابدردی که سالهاست درمان نشکایروپاکتیک چیستماست مالیزمان واقعیت است یا توهمبرخی اصول سلامت کمرآنچه می دانم، آنچه را میختوهمات و شناخت حقیقتنقش نگاه از پایین یا نگاهسایه ی هوشیاریفرگشت و تکامل تصادفی محض امیدواری و مغزنگاه از دور و نگاه از نزدعقل در جهان جدید، عجیب استاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت53جهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید آلزایمراز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسخواص اناربیماری های مغز و اعصاب و ذهن خالی از شلوغی افکارکریستال زمان(قسمت اولمخچه ابزاري که وظیفه آن فزندگی سلول در بدن، جدای ابررسی بیماری التهابی رودآیا ممکن است موش کور بی متیکاگرلور داروی ضد انعقانقش خرچنگ های نعل اسبی درسخن و سکوتفساد اقتصادی سیتماتیک درانحراف و حقیقتنابینایی در نتیجه ی گوشی عماد الدین نسیمی قربانی تروس جریان انرژیابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی دارویی خلط آوراز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگر کرونا ساخته شخوشبختی دور از رنج های مبیماری دیستروفی میوتونیرمز گشایی از اتصالات مغزگمان میکنی جرمی کوچکی در مرگ چیستزاوسکا درمان گوشربعد از کروناآیا آگاهی پس از مرگ از بیتکامل داروینی هنوز در حانقشه مغزی هر فرد منحصر بهسردرد میگرن در کودکانقلب را نشکنانسان باشنخستین تمدن بشریعجول نباشترس و آرمان هااتفاق و تصادفمهندسی ژنتیک در حال تلاش حقیقت در علم، هرگز نهایی هوش مصنوعی به کمک هوش طبیدر یک فراکتال هر نقطه مرکاز تکامل تا مغز، از مغز تورزش بهترین درمان بیش فعخطا در محاسبات چیزی کاملبیرون اصل است یا درونرویاها از مغز است یا ناخوگاهی مغز بزرگ چالش استمسیر دشوار تکامل و ارتقازبان شناسی مدرن در سطح سلتقلید مرحله ای نسبتا پیشآیا دست مصنوعی به زودی قاتئوری جدید، ویران کردن گچند روش ساده برای موفقیتشناخت حقیقت یا آرزوهای گقدرت و شناخت حقیقتاولین دارو برای آتاکسی فچرا بیماری های تخریبی مغغرور و علمتشخیص ایدزاحساسات کاذبمیوتونیک دیستروفیحافظه و اطلاعات در کجاستهوش در طبیعتدرمان های جدید ALSاستفاده از انرژی خلایادگیری هوش مصنوعی، عمیقدنیایی پر از سیاهچاله باید از انسان ترسیدروزهای سخت میگذردپول و شادیمعمای اخلاقی قطارسقوط درون جاذبه ای خاص، چتلاشی تازه برای گشودن معآتاکسی فریدریششگفت نیست من عاشق تو باشمتاثیر کپسول نوروهرب بر ننون و القلملیس دگرامفتامین یا ویاسایمپلانت استخوانی در آسینسبت طلایی، نشانه ای به ستعداد کلی ذهن ها در جهان ادب برخورد با دیگرانما انسانها چه اندازه نزدحس و ادراک قسمت 78هوشیاری و افسردگیدرمان جدید مولتیپل میلوماصل عدم قطعیت از کوانتوم کلمات بلند نه صدای بلندروشی جدید در درمان سکته مبحتی علمی درباره تمایل بپیوند سر، یکی از راه حلهامغز مادران و کودکان در زمسلطان جنگل یا صاحب ملکوتآزار دیگری، آزار خود استشبکه های مصنوعی مغز به درتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله تعیین محلمقابله ی منطقی با اعتراضثبت و دستکار ی حافظهایا ابزار هوشمندی یا مغز همه چیز موج استدوچرخه سواری ورزشی سبک و ارتباط شگفت مغز انسان و فماده ای ضد التهابیحس و ادراک قسمت هشتاد و شاعتماد بی موردهاوکينگ پیش از مرگش رسالدرماندگی به دلیل عادت کرکنترل همجوشی هسته ای با هرژیم غذایی ضد التهابیبخش فراموش شده ی حافظهتو با همه چیز در پیوندیپاکسازی مغزمغز انسان رو به کوچک تر شسوپاپ ها یا ترانزیستورهاافتخار انسانصبور باشتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نیروی مغناطیس نباشد نوعی سکته مغزی ، وحشتناک منابع انرژی از نفت و گاز جهان ما میتواند به اندازهمکاری یا رقابتدژاوو یا آشناپنداریاز نخستین همانند سازها تحس و ادراک قسمت سی و ششمبه هلال بنگرو هر کس تقوای خدا پیشه کندرک دیگرانکودکان خود را مشابه خود ترحم مصنوعیبرای یک زندگی معمولیرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهربرای پیش بینی آینده مغز دپراسینزوماب در پارکینسوتومورها و التهاب مغزی عامغز زنان جوانتر از مغز مرسیب یکسان و دیدگاه های متفیروز نادریالگوبرداری از طبیعتطلوع و حقیقتتاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان پر از چیزهای جادویی هوموارکتوس ها ممکن است ددارچیناز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا و استخوانخلاصه ای از درمان های جدیبهداشت خواب، رمز حافظه ی درس گرفتن از شکست هاکار امروز را به فردا نیندماست مالی با هوش انسانیزمان پلانکبرخی اطلاعات روانشناسی مآنچه ناشناخته است باید شتوکل بر خدانقش نظام غذایی در تکامل مسایه را اصالت دادن، جز فرفراموش کارها باهوش تر هسامیدی به این سوی قبر نیستنگاه از درون قفس یا بیرونعقل سالمتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید ای ال اساز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص اردهبیماری های ژنرالیزه ی عصذهن سالمکریستال زمان(قسمت دوم)مخچه تاثیر گذار بر حافظهزندگی، مدیریت انرژیبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا ما کالا هستیمتیروفیبان موثر در سکته ی نقش داروهاي مختلف معروف سخن پاک و ثابتفشار و قدرتاندوه در دنیا استناتوانی از درمان برخی ویعنصر اصلی تعیین واقعیتتری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی دارویی ضد بیش فعالی سیستاز تکینگی تا مغز- از مغز واکسن دیگری ضد کرونا از دخیالپردازی نکنبیماری سلیاکرمز پیشرفت تواضع است نه طگنجینه ای به نام ویتامین مرگ و میر پنهانزبان فرایند تکاملی برای بعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا امکان بازسازی اندامهتکامل داروینی هنوز در حانقشه های مغزی جدید با جزیسردرد میگرنی در کودکانقوی تر باشانسان جدید از چه زمانی پانخستین تصویر از سیاهچالهعدم توقف تکامل در یک انداترسان نیستیاتوبان اطلاعات و پلِ بینمهندسی بدنحقیقت راستین انسان علم بهوش مصنوعی به شناسایی کادر کمتر از چند ماه سوش جداز تکامل تا مغز، از مغز تورزش در کمر دردخطا در محاسبات چیزی کاملبیست تمرین ساده برای جلورویاهای پر رمز و حیرتی درگاهی جهت را عوض کنمسئول صیانت از عقیده کیسزبان شناسی نوین نیازمند تقلید از روی طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتا 20 سال آینده مغز شما به چندین ماده غذایی که ماننشناخت درون، شناخت بیرون؛قدرت کنترل خوداولین دروغچرا حیوانات سخن نمی گوینغربال در زندگیتصویر خورشید یا خود خورشاخلاق و علوم اعصابمیگرن و پروتئین مرتبط با حافظه ی هوش مصنوعیهوش عاطفی قسمت 11درمان های جدید میگرناستفاده از سلول های بنیایادگرفتن، آغاز حرکت است دنیا، هیچ استبابا زود بیاروش مقابله مغز با محدودیپول و عقیدهمعماری، هندسه ی قابل مشاسقوط زیگزاگی یا ناگهانیتلاشی جدید در درمان ام اسآتاکسی مخچه ای خودایمنشگفت انگیز بودن کیهانتاثیر کپسول نوروهرب بر تنوآوری ای شگفت انگیز دانلا اکراه فی الدینایمان به رویانشانه های گذشته در کیهان تعذیه ی ذهنادراک ما درک ارتعاشی است ما اکنون میدانیم فضا خالحس و ادراک قسمت 82هوشیاری کوانتومیدرمان جدید میگرن با انتی اصل، روان و نفس استکلوزاپین داروی ضد جنونريتوکسيمب در درمان ام اسبحث درباره پیدایش و منشا پیوندهای پیچیده با تغییرمغز چون ابزار هوش است دلیسم زنبور ، کلیدی برای وارآسيب میکروواسکولاریا آسشبکیه های مصنوعیتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار عصب و عضله در مطب دکمقابله با کرونا با علم اسثبت امواج الکتریکی در عصایا بیماری ام اس (مولتیپهمه چیز و هیچ چیزدوپامین قابل حل در آبارتباط شگفت انگیز مغز انماده، چیزی نیستحس و ادراک قسمت پنجماعتیاد و تلاش های درمانی هدف یکسان و مسیرهای مختلدرها بسته نیستکنترل جاذبهرژیم غذایی ضد دردبخش های تنظیمی ژنومتو با باورهایت کنترل میشپارادوکس ها در علممغز انسان رو به کوچکتر شدسوخت هیدروژنی پاکافراد آغاز حرکت خودشان رصبر لازمه ی پیروزی استتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیوالینمنابع انرژی از نفت و گاز جهان مادی، تجلی فضا در ذههمانند سازی در انساندگرگونی های نژادی و تغییاز نشانه ها و آثار درک شدحس و ادراک قسمت سیزدهمبه کدامین گناه کشته شدندوفور و فراوانیدرک درست از خود و هوشیاریکودکان را برای راه آماده کوری گذرای ناشی از موبایرساناها و ابر رساناها و عبرای اولین بار دانشمندانپرتوهای صادر شده از سیاهتومورهای نخاعیمغزهای کوچک بی احساسسیر آفرینش از روح تا مغز فیزیک مولکولها و ذرات در التهاب شریان تمپورالطلای سیاهتاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان دارای برنامههورمون شیرساز یا پرولاکتداروهای مصرفی در ام اساز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین کا در سبزیجاتخم شدن فضا-زمانبوزون هیگز چیستدست و پا زدن در سایه؟کار با یگانگی و یکپارچگیماشین دانشزمان به چه دلیل ایجاد میشبرخی بیماری ها که در آن بآنچه واقعیت تصور میکنیم توپیراماتنقش نظریه تکامل در شناساساخت سلول عصبی حتی پس از فراموشی همیشه هم بد نیستامیدی تازه در درمان سرطانگاه از درون مجموعه با نگعقلانیت بدون تغییرتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید برای میاستنی از تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهخواص بادامبیماری های روانی با تاثیذهت را روی چیزهای مفید متکریستال زمان(قسمت سوم)مخاطب قرار دادن مردم، کازندگی، مراتب هوشیاری استبررسی علل کمر درد در میانآیا ما تنها موجودات زنده تکنولوژی های جدید و حالتنقش درختان در تکاملسخت ترین حصارفشار روحی، همیشه بد نیست اندوه دردی را دوا نمیکندناتوانی در شناسایی چهره عوامل موثر در پیدایش زباتری فلوپرازینابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمجریان انرژی در سیستم های هوش مصنوعی از عروسک بازی داستانها و مفاهیمی اشتبااز تکینگی تا مغز- از مغزتواکسن سرطانخانه ی تاریکبیماری شارکو ماری توثرمز بقای جهش ژنتیکیگوهر با نظر دیگران سنگ نممرگ و میر بسیار بالای ناشزبان متغیربعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا انسان با مغز بزرگش اختکامل داروینی هنوز در حانقشه با واقعیت متفاوت اسسردرد و علتهای آنقیچی ژنتیکیانسان خطرناکترین موجودنخستین روبات های زنده ی جعدم تعادل دوپامین، فقط بتزریق قیچی ژنتیکی کریسپراتوسوکسیمایدمهربانی، شرط موفقیتحقیقت غیر فیزیکیهوش مصنوعی تعاملیدر آرزوهایت مداومت داشتهاز خود رها شووزن حقیقی معرفت و شناختخطای ادراک کارمابیش از نیمی از موارد انتقرویای شفافگذر زمان کاملا وابسته به مسئولیت جدیدزبان، نشان دهنده ی سخنگو تقلید از طبیعتآیا رژیم غذایی گیاهی سلاتا بحر یفعل ما یشاچندجهانیشناسایی تاریخچه ی تکاملیقدرت انسان در نگاه به ابعاولین سلول مصنوعیچرا حجم مغز گونه انسان درمقالاتتصویر در هم تنیدگی کوانتاخلاق پایه تکامل و فرهنگمیگرن و خوابحافظه انسان و حافظه ی هوشهوش عاطفی قسمت نهمدرمان های جدید در بیماری استفاده از سلول های بنیایادآوری خواب و رویادندان ها را مسواک بزنید تباد و موجروش های صرفه جویی در ایجاپوست ساعتی مستقل از مغز دمعنی روزهسلول های مغزی عامل پارکیتمایل زیاد به خوردن بستنآتش منبع انرژیشگفت زده و حیران باشتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز مشاهده ی غیر مستلاموژین داروی ضد اوتیسم؟این پیوند نه با مغز بلکه نشانه های پروردگار در جهتغییرادغام میان گونه های مختلما از اینجا نخواهیم رفتحس و ادراک قسمت 87هوشیاری سنتی یا هوشیاری درمان جدید کنترل مولتیپلاصلاح خطا با رفتن بر مسیرکلید نزدیک و نگاه تو بر فریه زغالیبحثي درباره هوش و تفاوتهتنها مانع در زندگی موارد پیوندی که فراتر از امکانمغز چگونه صداها را فیلتر سماگلوتید داروی کاهش دهنآسیب ها ناشی از آلودگی هوشباهت مغز و کیهانتاثیر گیاهخواری بر رشد و نوبت کودکانملاحظه های اخلاقی دربارهجلو رفتن یا عقبگردایا بدون زبان میتوانیم تهمه چیز کهنه میشوددورترین نقطه ی قابل مشاهارتباط شگفت انگیز مغز انماده، چیزی بیش از یک خلا حس و ادراک قسمت پنجاهاعتیاد را به دور بیندازهدف یکسان، در مسیرهای متدرهای اسرارآمیز و پوشیدهکندن ریشه ی خودراه فراری نیستبخش بزرگی حس و ادراک ما اتو باید نیکان را به دست بپاسخ گیاهان در زمان خوردمغز ایندگان چگونه استسودمندی موجودات ابزی بر ALS نگاهی کامل بر بیماری وافراد بی دلیل دوستدار تو صبر و واقعیتتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر نعمت فراموشی نبود بسنیکولا تسلامنابع انرژی از نفت و گاز جهان مرئی و نامرئیهمجوشی هسته ای، انرژِی بدانش قدرت استاز نظر علم اعصاب یا نرووسحس و ادراک قسمت ششمبه امید روزهای بهتروقاحت و تمسخر دیگراندرک عمیق در حیواناتدرگیری قلب در بیماری ویرکی غایب شدی تا نیازمند دلرستگاری محدود به یک راه نبرای تمدن سازی، باید در بپرتوزایی از جسم سیاهتومورهای ستون فقراتمغز، فقط گیرندهسیستم تخلیه ی مغز بینشی نفیزیک هوشیاریام آر آی جدید با قدرت شگفچگونه انتظارات بر ادراک طوفان فقر و گرسنگی و بی ستاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان در حال نوسان و چرخشهوش فوق العاده، هر فرد اسداروهای ام اساز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی 12 در درمان دردخونریزی مغز در سندرم کووبوزون هیگز جهان را از متلدست کردن در گوشکارهای کوچک، بی ارزش نیسمبانی ذهنی سیاه و سفیدزمان شگفت انگیزبرخی بیماری های خاص که بدآنچه حس می کنیم، نتیجه ی توانایی مغز و دیگر اجزای نقش هورمون های تیروئید دساخت شبکه عصبی مصنوعی با فراموشی و مسیر روحانیامگا سه عامل مهم سلامتنگاه حقیقی نگاه به درون اعقیده ی بی عملتازه های بیماری پارکینسوابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجوانان وطنهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید برای کاهش وزناز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مخواص بادام زمینیبیماری وسواسذخیره ی شگفت انگیز اطلاعکشف مکانیسم عصبی خوانش پمدل همه جانبه نگر ژنرالیزندان ذهنیبرطرف کردن خشونت را از خاآیا مصرف مولتی ویتامین هتکنولوژی و پیشرفتنقش ذهن و شناخت در حوادث سخت ترین کار، شناخت خود افضا و ذهن بازاندوهگین نباش اگر درب یا نادیدنی ها واقعی هستندعوامل ایجاد لغت انسانی و ترک امروزابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمجراحی هوشیار مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی دخالت در ساختار ژنهااز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن سرطانخانواده پایداربیماری ضعف عضلات نزدیک برمز جهانگویید نوزده و ایمنی ساکتمرگ و سوال از قاتلزبان مشترک ژنتیکی موجوداتفکر قبل از کارآیا احتمال دارد رویا از آتکامل داروینی هنوز در حانقص های سیستمی ایمنیسردرد به دلیل مصرف زیاد مقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصانسان در هستی یا هستی در نرمش های مفید برای درد زاعدم درکتسلیم ارتباط با من برتراتصال مغز و کامپیوترموفقیت هوش مصنوعی در امتحقیقت غیر قابل شناختهوش مصنوعی در قضاوت های ادر آسمان هدیه های نادیدناز درخواست ها جدا شووزوز گوشخطای حسبیشتر کمردردها نیازی به روان سالمگذشته را دفن کنمسئولیت در برابر محیط زیزبان، وسیله شناسایی محیطتقویت مغز با ورزشآیا راهی برای بهبود وضعیتاول کف پا و حقیقتنه ناامیدی بلکه ارتقاشناسایی سلول های ایمنی اقدرت ذهناوکرلیزوماب داروی جدید شچرا خشونت و تعصبتاثیر ویتامین دی بر بیماتصویر زیبا از سلولاختلا ل در خود عضلهمیگرن و روزه داریحباب های کیهانی تو در توهوش عاطفی قسمت هفتمدرمان های جدید سرطاناستفاده از سلول های بنیایاری خدا نزدیک استده روش موفقیتباد غرور و سر پر از نخوت وروش های عملی برای رفع کمرپوشاندن خود از نورمعاینه قبل از نوار عصب و سلول های بنیادیتمایز یا کشف یگانگیآثار باستانی تمدن های قدشگفتی های نقشه ی ژنتیکیتاثیر کپسول نوروهرب بر سنوار مغز با توضیح دکتر فالایو دوم دکتر سید سلمان فاین اندوه چیستنشانه های بیداری روحیادغام دو حیطه علوم مغز و ما اشیا را آنطور که هستندحس و ادراک قسمت چهلهوش، ژنتیکی است یا محیطیدرمان جدید ام اساصول انجام برخی نرمش ها دکلام و زبان، گنجینه ای بسریواستیگمینبحثی جالب درباره محدودیتتنها در برابر جهانپیوستگی همه ی اجزای جهانمغز ناتوان از توجیه پیداسندرم میلر فیشرآسیب روانی شبکه های اجتمشباهت مغز با کیهان مادیتاثیر انتخاب از طرف محیط نور از عمق تاریکیملاحظات بیهوشی قبل از جرجلوتر را دیدنایا تکامل هدفمند استهمه چیز در زمان مناسبديدن با چشم بسته در خواب ارتباط غیرکلامی بین انساحس و ادراک قسمت پنجاه و یاعداد بینهایت در دنیای مهدف از تکامل مغزدرون قفس یا بیرون از آنکندر در بیماریهای التهابراه نجاتبخش بزرگتر کیهان ناشناختتو برای خزیدن خلق نشده ایپختگی پس از چهل سالگي به مغز ابزار بقای برتر مادیسی و سه پل اصفهانNVG 291افزایش قدرت ادراکات و حسصبر بسیار بایدتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر با مطالعه فیزیک کواننیاز به آموزش مجازی دیجیمنابع انرژی از نفت و گاز جهان مشارکتیهمدلی و هوش عاطفیدانش محدود به ابعاد چهاراز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و هشتبه بالا بر ستارگان نگاه کوقت نهيب هاي غير علمي گذشدرگیری مغز در بیماری کویکیهان خود را طراحی میکندرشته نوروایمونولوژی و نقبرای خودآگاه بودن تو بایپرسشتوهم فضای خالیمغز، همه ی واقعیت را نمیبسیستم تعادلی بدنفیزیک و هوشیاریام اس و سرطانچگونه به سطح بالایی از هوطوفان بیداریتاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی می تواند بر احداروهای تغییر دهنده ی سیاز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین بی هفدهخونریزی مغزی کشندهبی نهایت در میان مرزهادست آسمانکارهایی بیش از طراحی و گپمباحث مهم حس و ادراکزمان، واقعی نیستبرخی توجهات در ببمار پارآنها نمیخواهند دیگران راتوانایی یک فرد، برای تغینقش هورمون زنانه استروژنساخت شبکه عصبی با الفبای فراموشی آرماناما شما از دید خفاش کور هنگاه دوبارهعلم و ادراک فقط مشاهده ی تازه های درمان ام اسابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید برای ای ال اساز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار خواص شکلات تلخبیماری کروتز فیلد جاکوبذره ی معین یا ابری از الککشف مکانیسمی پیچیده در بمدل هولوگرافیک ژنرالیزهزونیسومایدبزرگ فکر کنآیا مغز تا بزرگسالی توسعتکنولوژی جدید که سلول هانقش روی و منیزیم در سلامتسختی ها رفتنی استفضای قلب منبع نبوغ استاندام حسی، درک از بخش هاینادیدنی ها بیشتر از دیدنعواملی که برای ظهور لغت اترکیب آمار و ژنتیکابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمجراحی گردن همیشه برای دیهوش مصنوعی از عروسک بازی در موج، راز خلقت نهفته اساز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن ضد اعتیادخاویار گیاهیبیماریهای تحلیل عضلانی ارمز جهان خاصیت فراکتالگوش دادن بهتر از حرف زدنمرگ انتقال است یا نابود شزبان چهار حرفی حیات زمینتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا احتمال دارد رویا از آتکامل زباننقص در تشخیص هیجانات عامسردرد تنشنقانون مندی نقشه ژنتیکی مانسان عامل توقف رشد مغزنرمش های مفید در سرگیجهعدالت برای من یا برای همهتسلیم شدن از نورون شروع ماثر مضر مصرف طولانی مدت رموفقیت در تفکر استحقیقت، آن چیزی نیست که جلهوش مصنوعی در کامپیوترهادر آستانه ی موج پنجم کوویاز دست دادن دم در پیشینیاوسواس، بیماری استخطر آلودگی هوابا همه مهربان باشروبات ها قول میدهندگر جان به جز تو خواهد از خمستند جهان متصلزدودن نقص از هوش مصنوعیتقویت استخوان در گرو تغذآیا راهی برای رفع کم آبی تابوهای ذهنینه به اعدامشهر زیرزمینی در ژاپن براقدرت شناختی انسان، محدودايندگان چگونه خواهند دیدچرا در مغز انسان، فرورفتصفحه اصلیتصویر زیبای اصفهاناختلاف خانوادگی را حل کنمیگرن سردردی ژنتیکی که بحباب هایی تو در توهوش عاطفی قسمت یازدهدرمان های رایج ام اساستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدهن، بزرگترین سرمایهبار مغز بر دو استخوانروش هایی برای کم کردن اضطپیموزایدمعادله ها فقط بخش خسته کنسلول های بنیادی منابع و اتمدن قدیمی ای در جنوب ایرآدم عاقل، وقت خودش را هدرشگفتی های زنبور عسلتاثیر کتامین در درمان پانوار مغز ترجمه رخدادهای لازم است هیچ کاری نکنیداین ایده که ذرات سیاهچالنظام مثبت زندگیارتقا و تکامل سنت آفرینش ما به جهان های متفاوت خودحس و ادراک قسمت چهل و هفتهوض مصنوعی زندهدرمان جدید ای ال اس، توفراصول توسعه ی یک ذهن کاملکلام، در تحولی شگفت آور بریاضیات یک حس جدید استبحثی در مورد نقش ویتامين تنهاییپیام های ناشناخته بر مغز مغز و قلب در جنین موش مصنسندرم کووید طولانیآسیب عصب پا به دنبال اعتیشباهت های ریشه ای چند بیمتاثیر احتمالی عصاره تغلینور درونممانتین یا آلزیکسا یا ابجمجمه انسان های اولیهایجاد احساساتهمه چیز در زمان کنونی استدی متیل فومارات(زادیوا)(ارتروز یا خوردگی و التهاحس و ادراک قسمت پنجاه و دبقا با سازگارترین فرد اسهدف از خلقت رسیدن به ابزادرون و بیرون، جدای از هم کندر علیه سرطانراه های جدید برای قضاوت ربخش دیگری در وجود انسان هتو تغییر و تحولیپدیده خاموش روشن در پارکمغز ابزار برتر بقاسیلی محکم محیط زیست بر انفقر داده ها در هوش مصنوعیافزایش میل جنسی با خوردن صد قدح، نفتاده بشکستتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر تلاش انسان امروز براچیز جدید را بپذیرمنابع انرژی از نفت و گاز جهان معناهمراه سختی، اسانی هستدانش بی نهایتاز نظر علم اعصاب اراده آزحس و ادراک قسمت شصت و دوبه بالاتر از ماده بیندیشحس و ادراک قسمت شصت و ششبه جای محکوم کردن دیگران درگیری مغز در بیماران مبکیهانِ هوشیارِ در حال یارشد مغز فرایندی پیچیده ابرای رشد، باید از مسیر خطپرسش و چستجو همیشه باقی اتوهم فضای خالی یا توهم فضمغزتان را در جوانی سیم کشسیستم دفاعی بدن علیه مغز فیزیک آگاهیام اس یا تومور؟چگونه باغبانی باعث کاهش طوفان زیباییتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان ریز و درشتهوش مصنوعی متصل با مغزداروهای ضد بیماری ام اس واز تکینگی تا مغز از مغز تویتامین دی گنجینه ای بزرخواندن ، یکی از شستشو دهنبی نظمی مقدمه شناختدست بالای دستکاربرد روباتهای ريزنانومبتکران خودشکوفازمزمه ات مانده در گوشمبرخی توصیه ها برای واکسیآنژیوگرافی از مغزتوازن مهمتر از فعالیت زینقش ویتامین K در ترمیم اسساختن آیندهفرایند پیچیده ی خونرسانیامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنگاهی بر قدرت بینایی دراعلم و روحتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید برای دیابتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقخواص شگفت هویجبیماری گیلن باره و بیمارذرات کوانتومی زیر اتمی قکشف ژن جدید، می تواند گستمدل هولوگرافیک تعمیم یافزونا به وسیله ویروس ابله بزرگ شدن مغز محدود به دورآیا همه جنایت ها نتیجه بیتکنولوژی جدید که سلول هانقش روزه داری در سالم و جسختی در بلند شدن از روی صفضای خالی ای وجود نداردانرژی بی پایان در درون هرنادانی در قرن بیست و یکم،عوارض ازدواج و بچه دار شدترکیب حیوان و انسانابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟(قسمجستجوی متن و تصویر به صورهوش مصنوعی از عروسک بازی در میان تاریکی و روشناییاز تکینگی تا مغز، از مغز واکسن علیه سرطانخار و گلبیماری، رساله ای برای سلرنگ کردن، حقیقت نیستگوشه بیماری اتوزومال رسسمرگ تصادفیزبان نیاز تکاملی استتفکر خلا ق در برابر توهم آیا بدون ناظر هوشمند هم بتکامل زباننقطه ی رسیدن به قلهسردرد سکه ایقانون گذاری و تکاملانسانیت در هم تنیده و متصنرمش های موثر در کمردردعسل طبیعی موثر در کنترل بتست نوار عصب و عضلهاثرات فشار روحی شدیدمولکول ضد پیریحقایق ممکن و غیر ممکنهوش مصنوعی در تفکر خلاق ادر برابر حقایق جدیداز روده تا مغزوسیله، فقط دعا نیستخطر حقیقی، خود انسان استبا هوش مصنوعی خودکار روبروبات های ریز در درمان بیگرفتار محدودیت ها و ابعامشکل از کجاستسفر فقط مادی نیستتقویت حافظه یا هوش مصنوعآیاما مقهور قوانین فیزیکتاثیر فکر بر سلامتنه به اعدامشواهدی از نوع جدیدی از حاقدرت عشقايا اراده آزاد توهم است یچرا ذرات بنیادی معمولاً سوالات پزشکیتصویربرداری فضاپیمای آماختلال حرکتی مانند لرزش میگرن شدید قابل درمان اسحد و مرزها توهم ذهن ماستهوش عاطفی قسمت پنجمدرمان های علامتی در ام اساستفاده از سلول های بنیاژن همه چیز نیستدو ویژگی انتزاع و قدرت تجبار بزرگ ایستادن بر دو پاروش هایی برای جلوگیری از پیموزایدمعجزه های هر روزهسلول های بدن تو پیر نیستنتمدن پیشرفته ی پیشینیانآرام باششانس یا نتیجه ی تلاشتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در فراموشی هالبخند بزن شاید صبح فردا زتغییر الگوی رشد مغزی با زاین ابتدای تناقض هاستنظریه ی تکامل در درمان بیارتقا یا بازگشت به قبل ازما با کمک مغز خود مختاريمحس و ادراک قسمت چهل و هشتهیچ نقطه ای مرکزی تر از ادرمان جدید سرطاناصول سلامت کمرکلرال هیدرات برای خوابانریتوکسیماببحثی در مورد نقش کلسیم و تنهایی رمز نوآوری استپیدایش زبانمغز و هوش، برترین ابزار بسندرم گیلن باره به دنبال آسانی موفقیتشباهت کیهان و مغزتاثیر بینش و انتظارات فرنوروفیبروماتوزمن و وجود توهمیجنین مصنوعیایران بزرگهمه چیز، ثبت می شوددین اجباریارزش های وارونهحس و ادراک قسمت پنجاه و سبقا در ازای بیماریهر چیز با هر چیز دیگر در تدرون آشفته ی تو و ظاهر خنکو کیو تن coQ10راه های جدید برای قضاوت ربخشیدن دیگران یعنی آرامشتو جهانی هستی که خودش را پروژه ی ژنوم انسانیمغز از بسیاری حقایق می گرسینوریپا داروی ترکیبی ضدفلج نخاعی با الکترودهای افزایش مرگ و میر سندرم کوصداقتتاثیر درجه حرارت بر عملکاگر خواهان پیروزی هستیچیزی منتظر شناخته شدنمنابع انرژی از نفت و گاز جهان معکوسهمراهی میاستنی با برخی سدانشمندان موفق به بازگرداز واقعیت امروز تا حقیقتوقتی فهمیدی خطا کردی برگحس و ادراک سی و هفتمبه جای تولید، بیشتر گوش کدرگیری مغزی در سندرم کووکیست هیداتید مغزرشد مغز علت تمایل انسان ببرای زندگی سالم، یافتن تپرسشگری نامحدودتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)مغزتان را در جوانی سیمکشسکوت و نیستیفیزیکدانان ماشینی برای تامواجی که به وسیله ی ماشیچگونه تکامل مغزهای کنونیطولانی ترین شبتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان شگفت انگیزهوش مصنوعی و کشف زبان هایداروهای ضد تشنج با توضیح از تکینگی تا مغز از مغز تویروس مصنوعیخواندن، دوست روزهای سختبی هیچ می ایی و بی هیچ میردستورالعمل مرکز کنترل بیکاربرد روباتهای ريز، در متواضع باشزنان باهوش تربرخی درمان های Spinal Muscular Atآنان که در قله اند هرگز ختوت زیاد بخوریدنقش ژنتیک در درمان اختلاساختن آینده، بهترین روش فرایند تکامل و دشواری هاانفجار و توقف تکاملی نشانگاهی بر توانایی اجزاي بعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجوسازی مدرنهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید ضد فشار خوناز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدخواص عجیب لوبیابیماری آلزایمر، استیل کوذرات کوانتومی زیر اتمی قکشف ارتباط جدیدی از ارتبمدل های ریز مغز مینی برینزیان غذاهای پرچرببزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا هوش مصنوعی می تواند نتکینگینقش رژیم غذایی بر رشد و اسدسازی روش مناسب برای مققفس دور خود را بشکنانرژی تاریکنازوکلسینعید نوروز مبارکترازودونابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری در کجاست؟ قجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش مصنوعی از عروسک بازی در مانهای کمر درداز تکینگی تا مغز، از مغز واکسنی با تاثیر دوگانه اخارق العاده و استثنایی ببیمارستان هوش مصنوعیرنگین کمانگوشت خواری یا گیاه خواریمرگی وجود نداردزبان و کلمه حتی برای کسانتفاوت قند طبیعی با قند و آیا برای تولید مثل همیشه تکامل زبان انسان از پیشینقطه ای بود و دگر هیچ نبوسردرد عروقی میگرنقانون جنگلانسانیت در برابر دیگراننرمشهای مهم برای تقویت ععشق به هفت مرتبه ی شناختیتست کم هزینه ی بزاق برای اثرات مفید قهوهمولتیپل اسکلروز در زنان حل مشکلهوش مصنوعی در خدمت خلق وحدر جراحی کمر عجله نکنیداز سایه نترسیک پیام منفرد نورون مغزی خطر را بپذیربا هر چیزی که نفس می کشد مروبات کیانگریه ی ابر، رمز طراوت باغمشکلات نخاعیسفر نامه سفر به بم و جنوب تقویت سیستم ایمنیآگاهی فراتر از آگاهیتاثیر مشاهده بر واقعیت بنه بدبخت بلکه نادانشواهدی از دنیسوان(شبه نئقسم به فقرايا اراده آزاد توهم است یچراروياها را به یاد نمی آپیامهای کاربرانتصور ما ازمشکلات و واقعیاختلال خواب فرد را مستعد میاستنی گراویس بدون آنتیحریص نباشهوش عاطفی قسمت اولدرمان ژنتیکی برای نوآوریاستیفن هاوکینگ در مورد هژن هوش و ساختارهای حیاتی بار سنین ابزار هوشمندی اروش هایی ساده برای کاهش اپیچیدگی های مغزمگسمعجزه ی چشمسلول بنیادی و ای ال استمدن بشری و مغز اخلاقیآرامش و دانششانس یا تلاشتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز در تشخیص بیماری لحظات خوش با کودکانتغییر خود یا تغییر دیگرااین بیمار را باید چه کار نظریه ی تکامل در درمان بیارتوکين تراپی روشی جديد ما بخشی از این جهان مرتبطحس و ادراک قسمت چهل و دومهیچ چیز همیشگی نیستدرمان جدید سرطاناضطراب و ترسکم کردن کالری روشی سودمنریسپریدونبحثی در مورد حقیقت فضا و تنبیه چقدر موثر استپیر شدن حتمی نیستمغز و اخلاقسندرم پیریفورمیسآشنا پنداریشباهت زیاد بین سلول هاي عتاثیر ترکیبات استاتین (سنورون هاي مصنوعی می توانمن کسی در ناکسی دریافتم جنگ هفتاد و دو ملت همه را ایرادهای موجود در خلقت بهمه ی سردردها بی خطر نیستدین، اجباری نیستارزش های حقیقی ارزش های غحس و ادراک قسمت پنجاه و شبقای حقیقی در دور ماندن اهر جا که جات میشه، جات نیدروغ نگو به خصوص به خودتکوچ از محیط نامناسبراه پیروزی در زندگی چیستبخشش، عقلانی یا غیر عاقلتو جدای از کیهان نیستیپروژه ی ژنوم انسانیمغز به تنهایی برای فرهنگ سیگار عامل افزایش مرگ ومفلج بل، فلجی ترسناک که آنافزایش سرعت پیشرفت علوم صدای بم با فرکانس پایین، تاثیر درجه حرارت بر عملکاپل ویژن پرو در تشخیص بیمچیزی خارج از مغزهای ما نیمنابع انرژی از نفت و گاز جهان هوشمندهمراهی نوعی سردرد میگرنیدانشمندان نورون مصنوعی ساز کجا آمده ام و به کجا میدانشمندان یک فرضیه رادیکاز کسی که یک کتاب خوانده وقتی پر از گل شدی خودت را حس و ادراک- قسمت پنجاه و به خوبی های دیگران فکرکندرگیری مغزی در سندرم کووکیست کلوئید بطن سومرشد در سختی استبرخی ملاحظات در تشنج های پس از اگو یا بعد از نفستوهم چیستمغط یک گیرنده استسکوت، پر از صدافال نیکوامیوتروفیک لترال اسکلروچگونه جمعیت های بزرگ شکل طی یکصد هزار سال اخیر هرچتاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی یا حماقت طبیعداروی فامپیریدین یا نورلاز تکینگی تا مغز از مغز تویروس های باستانی، مغز مخواب زمستانی سلول های سربی ذهن و بی روحدغدغه نتیجه ی نادانی استکاش شرف اجباری بود یا حتیمجموعه های پر سلولی بدن مزنجیرها را ما باید پاره کبرخی روش های تربیتی کودکآنتی بادی منوکلونال در دتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنقش گرمایش آب و هوا در همساختار فراکتال وجود و ذهفرایند حذف برخی اجزای مغانفجار بزرگ پایان بوده انگاهت را بلند کنعلم به ما کمک میکند تا موتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید ضد میگرناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمرخود جسم و یا تصویربیماری الزایمرذرات کوانتومی زیر اتمی قکشف جمجمه ای درکوه ایرهومدیون خود ناموجودزیباترین چیز در پیر شدنبزرگترین خطایی که مردم مآیا هوش مصنوعی زندگی بشرتکامل فردی یا اجتماعینقش رژیم غذایی در رشد و اسرنوشتقفس ذهنانرژی تاریک که ما نمی تونباید صبر کرد آتش را بعد عامل کلیدی در کنترل کارآترازودونابزارهای پیشرفته ارتباط منبع هوشیاری در کجاست؟(قحفره در مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی در محل کار ارزش خودت را باز تکینگی تا مغز، از مغز وابسته به دوستی این و آن خبر مهم تلسکوپ هابلبیندیشرهبر حقیقیگیلگمش باستانی کیستمراقب خودتون و خانواده هزبان و بیان نتیجه ساختماتفاوت مغز انسان و میمون هآیا بزرگ شدن مغز فقط در دتکامل ساختار رگهای مغزی نقطه بی بازگشتسرطان کمیت گراییقانون جنگلانسان، گونه ای پر از تضادچرا ماشین باید نتایج را پعشق درونی به یگانگی خلقتتست آر ان اس دز میاستنی گاثرات مفید روزه داریمواد کوانتومی جدید، ممکنحلقه های اسرارآمیزهوش مصنوعی در خدمت خلق وحدر درمان بیماری مولتیپل از سایه بگذریک پیشنهاد خوب برای آسان خطرات هوش مصنوعیبا آتش، بازی نکن و بعد از روح و آب حیاتگربه شرودینگر و تاثیر مشمشکلات بین دو همسر و برخیسفر به مریخ در 39 روزتلقین اطلاعات و حافظهآپومورفین در پارکینسونتاثیر نگاه ناظر هوشیار بنه جنگ و نه خونریزیشیر و دوغ بادامقضاوت ممنوعای نعمت من در زندگیمچراروياها را به یاد نمی آسایتهای دیگرتصور از زمان و مکاناختلال در شناسایی حروف و میدان مغناطيسي زمین بشر حرکات چشم، ترجمه کننده ی هوش عاطفی قسمت دهمدرمان کارتی سل و تومور مغاستیفن هاوکینگ در تفسیر ژن یا نقشه توسعه مغز و نقباربر دیگران نباشروش جدید تولید برقپیچیدگی های مغزی در درک زمعجزه ی علمسلول بنیادی در درمان ایدتمدن زیر آبآرامش و سکونشاهکار قرنتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغزی روشی مهم در تشخلرزش ناشی از اسیب به عصبتغییر دیگران یا تغییر خواینکه به خاطرخودت زندگی نظریه ی تکامل در درمان بیدو بیماری روانی خود بزرگ ارتباط میکروب روده و پارما تحت کنترل ژنها هستیم یحس و ادراک قسمت چهل و سومهیچ چیز، چقدر حقیقی استدرمان دارویی سرطان رحم باطلاع رسانی اینترنتیکمی زاویه ی دیدت را عوض کریسدیپلام تنها داروی تایبحثی در مورد عملکرد لوب فتهدیدهای هوش مصنوعیپیراستاممغز و اخلاقسندرم پیریفورمیسآشنا پنداریشباهت زیاد بین سلول هاي عتاثیر تغذیه بر سلامت روانورون های ردیاب حافظهمن پر از تلخیمجنگ و تصور از جنگایستادن در برابر آزادی بهمه جا خیر بکاردیوار همه اش توهم بودارزش حقیقی زبان قسمت اولحس و ادراک قسمت بیست و چهبلندی در ذهن ما درک بلندیهر حرکت خمیده می شود و هر دریا آرام نخواهد شد کشتی کوچک شدن مغز از نئاندرتاراه انسان شدن، راه رفتن وبدون پیر فلکتو دی ان ای خاص ميتوکندريمغز بیش از آنچه تصور میشوسیاهچاله هافلج خوابافسردگی و اضطراب در بیماصرع و درمان های آنتاثیر درجه حرارت بر عملکاپی ژنتیکچیزی شبیه نور تو نیستمنابع انرژی از نفت و گاز جهان هوشیارهندسه ی پایه ایهندسه ی رایج کیهاندانشمندان ژنی از مغز انساز آغاز خلقت تا نگاه انساوقتی تو از یاد گرفتن باز حس و ادراک- قسمت بیست و پبه خودت مغرور نشودرگیری اعصاب به علت میتوکپسول ژری لاکترشد، رسیدن به یک هدف نیستبرخی مرزهای اخلاق و علوم آلودگی هوا چالش قرن جدیدتوهم و خیالنفرت، اسیب به خود استسکوت، در برابر گزافه گویفاکسیبتامید نیکو داشته باش تا آنچگونه جمعیت های بزرگ شکل طیف انسفالیت، گیلن باره تاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانمنبع هوشیاری کجاست قسمت جهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی گوگل به کمک تشداروی لیراگلوتیداز تکینگی تا مغز از مغز تویرایش DNA جنین انسان، برخواب سالم عامل سلامتیبی سوادی در قرن 21ذهن ما از در هم شکستن منبکتاب گران و پرهزینه شد ولمجرم، گاهی قربانی استزندگی فعال و مثبت روند آلبرخی سلولهای عصبی در تلاآنزیم تولید انرژی در سلوتوسعه برخی شغل ها با هوش نقش پیش زمینه ها و اراده ساختار شبکه های مغزی ثابفراتر از دیوارهای باورانقراض را انتخاب نکنیدچالش هوشیاری و اینکه چرا علم بدون توقفتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی از عروسک بازی داروی جدید ضد الزایمراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که خودآگاهی و هوشیاريبیماری ای شبیه آلزایمر و رفلکس وتری با توضیح دکتر کشف جدید تلسکوپ جیمز وبمدیریت اینترنت بر جنگزیباترین چیز در افزایش سبزرگترین درد از درون است آیا هوش ارثی دریافتی از پتکامل مادی تا ابزار هوشمنقش زنجبیل در جلوگیری از سریع دویدن مهم نیستقفس را بشکنانرژی خلا ممکن استنبرو و انرژی مداومعادت همیشه خوب نیستتراشه مغز بدون واسطه ی دابزارهای بقا از نخستین همنبع خواب و رویاحق انتخابهوش مصنوعی از عروسک بازی در چه مرحله ای از خواب ، راز تکامل تا مغز از مغز تا وابستگی یعنی قلادهخدا موجود استبیهوش کردن در جراحی و بیمروی و منیزیم در تقویت استگیاه بی عقل به سوی نور میمراحل ارتقای پله پله کیهزبان و بیان، در سایه پیشرتفاوت ها و تمایزها کلید بآیا تکامل و تغییرات ژنتیتکامل شناخت انسان با کشفنمیتوان با بیرون انداختنسرعت فکر کردن چگونه استقانونمندی و محدودیت عالمانعطاف پذیری مکانیسمی علچرا مردم با زندگی میجنگنعشق، شلوغ کردن نیستتشنچ پانایوتوپولوس تشنج اثرات مضر ماری جواناموجود بی مغزی که می تواندحمله ویروس کرونا به مغزهوش مصنوعی درمانگر کامپیدر دعواها چه میکنی؟از علم جز اندکی به شما دایک آلل ژنتیکی که از نئانددفاع از پیامبربا تعمق در اسرار ابدیت و روح در جهانی دیگر استگزیده ای از وبینار یا کنفمشکلات روانپزشکی پس از سسفر به درون سفری زیباتلاش ها برای کشف منابع جدآپومورفین در پارکینسونتاثیر نگاه و مشاهده ناظر نه روش تقویت مغزشیشه ی بازالتی و سیلیکونقطار پیشرفتای همه ی وجود منچراغ های متفاوت و نور یکستصاویر زیبای رعد و برقاختلال در شناسایی حروف و میدان های مغناطیسی قابل حرکت چرخشی و دائمی کیهانهوش عاطفی قسمت دومدرمان پوکی استخواناستخوان های کشف شده، ممکژن ضد آلزایمربارداری بدون رحمپیوند قلب خوک، به فرد دچامعجزه ی علم در کنترل کرونسلول بنیادین از مخاط بینتمدنی قدیمی در شمال خلیج آرامش عقلشاهکار شش گوشتاثیر گیاه خواری بر رشد ونوار مغز، مفید و بی خطرلرزش دست ها و گردن و سر ETتغییر دادن ژنها آیا روزی اینکه خانواده ات سالم بانظریه ی ریسماندو بار در هفته ماهی مصرف ارتباط ماده و انرژیمانند کودکان باشیدحس و ادراک قسمت نهمهیچ وقت خودت را محدود به درمان زخم دیابتی با تکنواطلاعات حسی ما از جهان، چکمالگرایی دشمن پیشرفتریشه های مشترک همه ی موجوبحثی درباره هوش و تفاوتهتو یک معجزه ایپیشینیان انسان از هفت میمغز و سیر تکامل ان دلیلی سندرم پای بی قرارآشناپنداری چیستشجاعت و ترستاثیر حرکات چشم بر امواج نوروپلاستیسیتی چیستمن بی من، بهتر یاد میگیرمجنگ داده هااکنون را با همه ی نقص هایهمیشه چیزی برای تنهایی ددیوار، از ابتدا توهم بودارزش حقیقی زبان قسمت دومحس و ادراک قسمت بیست و یکبلوغ چیستهرچیز با یک تاب تبدیل به دریای خداکوچکی قلبراه بی شکستبدون بار گذشتهتو در میانه ی جهان نیستی مغز برای فراموشی بیشتر کسیاهچاله های فضایی منابعفلج خواب چیستافسردگی و ساختار مغزضایعه ی شبکه لومبوساکرالتاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استنکاتی در مورد تشنجمنابع انرژی از نفت و گاز جهان های بسیار دیگر