نقش مرکز تنفس سلولی در بیماری های عصبی

نقش مرکز تنفس سلولی، در بیماری های عصبی

بررسی های عمیق ژنتیکی و سلولی برای یافتن درمان بسیاری از بیماری هایی که در زمان حاضر، درمانی ندارد

کلید انتقال میتوکندریایی، برای سلامت عصبی

8 فوریه 2024
خلاصه:محققان یک ترکیب مولکولی را کشف کرده‌اند که برای انتقال میتوکندری در نورون‌ها حیاتی است و بینش‌های جدیدی را برای پیشگیری از بیماری‌های تخریب‌کننده ی عصبی ارائه می‌دهد.

این مجموعه- که با نام Alex3/Gαq شناخته می‌شود- برای توزیع میتوکندری‌های تولیدکننده ی انرژی در سراسر نورون‌ها، در انتقال عصبی و عملکردهای عصبی ضروری است.

این یافته با هدف قرار دادن مکانیسم انتقال میتوکندری، راه های درمانی بالقوه ای را در برابر بیماری پارکینسون، اختلالات عصبی عضلانی و برخی سرطان ها باز می کند.

مطالعه ی کنونی، بر نقش این ترکیب در حفظ سلامت و زنده ماندن نورون ها تاکید می کند و نشان می دهد دستکاری این سیستم می تواند درمان های نوآورانه ای را برای طیف وسیعی از بیماری های مرتبط با اختلال عملکرد میتوکندری ارائه دهد.

حقایق کلیدی:
کمپلکس Alex3/Gαq، توزیع و انتقال دقیق میتوکندری ها را در نورون ها تنظیم می کند که برای تامین انرژی و عملکرد نورون ها حیاتی است.

اختلال در این سیستم منجر به نقص حرکتی، کاهش شاخه شاخه شدن دندریتی و آکسونی و مرگ نورونی می شود. این موارد اهمیت انتقال میتوکندری را در رشد عصبی و سلامتی برجسته می کند.

این مطالعه، امکان کنترل بیولوژی میتوکندری را از طریق گیرنده های خارجیِ جفت شده با پروتئین G پیشنهاد می دهد و استراتژی جدیدی را برای درمان بیماری های میتوکندری و عصبی-عضلانی و سرطان های خاص ارائه می دهد.

منبع:دانشگاه بارسلونا
مغز انسان، عضوی است که تقریباً بین 20 تا 25 درصد انرژی مورد نیاز بدن را مصرف می کند.این تقاضای انرژی بالا برای عملکردهای عصبی، به انتقال و توزیع دقیق میتوکندری یا اندامک های سلولی مولد انرژی در هر نورون، بستگی دارد.

اکنون، مطالعه ای که در مجلهScience Signalingمنتشر شده است، برای اولین بار، یک ترکیب مولکولی را شناسایی کرده است که حمل و نقل میتوکندری ها را در نورون ها تنطیم میکند و مرگ نورون ها را نظم می‌بخشد.

کشف این مجموعه- که منحصراً در تکامل‌یافته‌ترین پستانداران وجود دارد- می‌تواند به یافتن اهداف درمانی جدید در برابر بیماری‌های تخریب‌کننده عصبی کمک کند.
این مطالعه نشان می‌دهد که کمپلکس Alex3/Gαq با ماشین‌آلات میتوکندری برای توزیع و انتقال این اندامک‌های سلولی در امتداد آکسون‌ها و دندریت‌های عصبی در تعامل است.

این مطالعه که روی مدل‌های حیوانی و کشت‌های سلولی انجام شد، توسط پروفسور ادواردو سوریانو، از دانشگاه بارسلونا و مؤسسه علوم اعصاب UB (UBneuro) University of Barcelona and the Institute of Neurosciences of the UB و مرکز شبکه‌ی تحقیقاتی زیست‌پزشکی در زمینه بیماری‌های تخریب‌کننده ی عصبی (CIBERNED) Biomedical Research Networking Centre on Neurodegenerative Diseasesو محقق آنا ماریا آراگای، عضو شورای ملی تحقیقات اسپانیا (CSIC) و موسسه زیست شناسی مولکولی بارسلون (IBMB-CSIC) رهبری شد.

آوردن انرژی برای عملکردهای عصبی
در نورون‌ها، فرآیند انتقال میتوکندری تعیین‌کننده است، زیرا این اندامک‌ها باید در امتداد تمام آکسون‌ها و دندریت‌ها وجود داشته باشد تا انرژی را برای انتقال عصبی و عملکردهای عصبی فراهم کند و اینها فرآیندهایی است که به انرژی زیادی نیاز دارد.

سوریانو، یکی از مدیران این مطالعه و عضو گروه زیست شناسی سلولی، فیزیولوژی و ایمنی شناسی در دانشکده زیست شناسی UB، خاطرنشان می کند: «این مصرف زیاد، به توزیع خاص و دقیق میتوکندری ها در نورون ها بستگی دارد.
این مطالعه نشان می‌دهد که کمپلکس Alex3/Gαq در میتوکندری، با ماشین‌آلات این اندامک برای توزیع و انتقال این اندامک‌های سلولی در امتداد آکسون‌ها و دندریت‌های عصبی مداخله میکند.

این فرآیند به تعامل پروتئین Gq با پروتئین میتوکندری Alex3، بستگی دارد.
برای اولین بار متوجه شدیم که Alex3/Gαq نه تنها برای انتقال و عملکرد میتوکندری، بلکه برای فیزیولوژی عصبی، کنترل حرکت و زنده ماندن نورون، ضروری است.اگر این سیستم، غیرفعال شود - به عنوان مثال، در موش هایی که کمبود خاصی از پروتئین Alex3 در سیستم عصبی مرکزی دارند - جابجایی میتوکندری کاهش می یابد، شاخه شاخه شدن دندریتی و آکسونی کمتر می شود و این باعث نقص حرکتی و حتی مرگ عصبی میگردد.

نویسندگان این مطالعه قبلاً در مقالات دیگری توضیح داده بودند که پروتئین های Alex3 و Gαq، انتقال میتوکندری را تنظیم می کند.با این حال، آنها نمی دانستند که اینها چگونه برهم کنش می کنند یا چه مکانیسم های مولکولی در این فرآیند شرکت دارند.

دکتر سید سلمان فاطمی . نورولوژیست, [02/12/2024 07:32 ب.ظ]
بر اساس این مطالعه، تعامل کمپلکس میتوکندری Alex3/Gαq از طریق گیرنده‌های جفت شده با پروتئین G (GPCR)، تنظیم می‌شود.این گیرنده‌ها مولکول‌های زیادی از انتقال‌دهنده‌های عصبی، هورمون‌ها، کانابینوئیدها و غیره - با عملکردهای متفاوت در ارگانیسم دارند.

فعال شدن GPCR ها نه تنها توزیع میتوکندری را تغییر می دهد، بلکه عملکرد آن را هم تغییر می دهد و به عنوان یک اثر قابل توجه، رشد و زنده ماندن نورون ها را تغییر می دهد.مطالعه ی ما نشان می‌دهد که به طور کلی، مولکول‌هایی- که با این گیرنده‌ها تعامل دارند- می‌توانند چندین جنبه از زیست‌شناسی میتوکندری را از طریق GPCR تنظیم کنند.

کنترل گیرنده ها برای مبارزه با بیماری های انسانی
اگرچه مکانیسم های عمل هنوز به خوبی شناخته نشده است، به نظر می رسد که عملکردهای مختلف پروتئین Alex3 می تواند با بسیاری از آسیب شناسی ها مرتبط باشد.به عنوان مثال، به نظر می رسد که حذف و از دست دادن یک قطعه DNA از Alex3 باعث ایجاد تومورهای خاص (سرطان های اپیتلیال) می شود.در موارد دیگر، حذف یا مهار بیان آن، اثر محافظتی بر تومورهای خاص (سرطان های کبد) دارد.

جدا از ارتباط آن با سرطان، برخی از انواع ژنتیکی پروتئین Alex3 و خانواده ی ژنتیکی آن، با بیماری‌های تخریب‌کننده ی عصبی - به‌ویژه پارکینسون، آپنه خواب و بیماری‌های متابولیک مرتبط هستند.

این واقعیت که جهش‌های غیرفعال‌کننده، در بانک‌های اطلاعاتی هزاران ژنوم انسانی شناسایی نشده‌اند، نشان می‌دهدژنAlex3عملکرد مرتبطی دارد.

پروفسور جما مارفانی، یکی از نویسندگان این مطالعه و عضو گروه ژنتیک، میکروبیولوژی و آمار UB، می گوید: از دست دادن کامل این ژن، در ارگانیسم زنده دیده نمی‌شود ولی می تواند به عنوان یک جهش سوماتیک در تومورها یافت شود.
آراگای خاطرنشان می‌کند: «به‌علاوه، جهش‌های ژنی- که کد Gαq را در انسان کد می‌کند- منجر به اختلالات حرکتی، نقص‌های شناختی، ناتوانی ذهنی و صرع می‌شود».نویسندگان تاکید می‌کنند که این داده‌ها ارتباط مجموعه شناسایی‌شده را برای عملکرد عصبی نشان می‌دهد.

توانایی کنترل بیولوژی میتوکندری از خارج از سلول از طریق گیرنده های GPCR، یک مزیت بزرگ است.در حال حاضر، بسیاری از مولکول‌های خاص، این گیرنده‌ها را فعال یا مهار می‌کند، بنابراین بررسی امکان کنترل محلی‌سازی و زیست‌شناسی میتوکندری در بیماری‌هایی- که در آن کمبود این اندامک‌ها وجود دارد (مثلاً بیماری‌های میتوکندری یا عصبی-عضلانی)- یا در پاتولوژی‌هایی- که در آن مهار وجود دارد- مهم است.

یک کمپلکسlex3/Gαq مخصوص پستانداران، انتقال و جابجایی میتوکندری، پیچیدگی دندریتیک و بقای عصبی را تنظیم می کندتوسط ادواردو سوریانو و همکاران.سیگنالینگ علمی
خلاصه

دینامیک و جابجا کردن میتوکندری برای تامین انرژی مورد نیاز در انتقال عصبی و فعالیت عصبی ضروری است.ما بررسی کردیم که چگونه گیرنده‌های همراه با پروتئین G (GPCRs)، دینامیک و انتقال میتوکندری را کنترل می‌کنند.
فعال‌سازی Gαqازطریق مکانیسمی- که مستقل از مسیر متعارف PLCβ پایین‌دست بود- انتقال میتوکندری را در نورون‌ها مهار کرد.

تجزیه و تحلیل Mitoproteome نشان داد که Gαqباپروتئین اختصاصی میتوکندری Eutherian-specific mitochondrial protein armadillo repeatcontaining X-linked protein 3 (Alex3) و ترکیب Miro1/Trak2- که به عنوان یک آداپتور برای پروتئین‌های حرکتی درگیر در انتقال میتوکندری در امتداد دندریت‌ها و آکسون‌ها عمل می‌کند- تعامل دارد.

با تولید یک خط حذف Alex3 اختصاصی CNS در موش، نشان دادیم که Alex3 برای اثرات Gαq بر انتقال میتوکندری و رشد دندریتیک در نورون‌ها مورد نیازاست.در موش‌های دارای کمبود Alex3، مقادیر پروتئین‌های پاسخ استرس ER تغییر کردند، مرگ نورون‌ها افزایش یافتند، نورون‌های حرکتی از دست رفتند و نقص‌های حرکتی شدید رخ داد.
این داده‌ها یک کمپلکس میتوکندری Alex3/ Gαqمختص پستانداران را نشان می‌دهدکه کنترل جابجایی میتوکندری و مرگ نورون‌ها توسط GPCRs را امکان‌پذیر می‌کند.

تزریق قیچی ژنتیکی کریسپراولین دارو برای آتاکسی فنظریه ی تکامل در درمان بیدر برابر حقایق جدیدموجود بی مغزی که می توانداحساسات کاذبرویاها از مغز است یا ناخوحقیقت راستین انسان علم باساس انسان اندیشه و باور هوشیاری کوانتومیکفش و کتابزبان جانسوزبا خدا باشسطح آگاهی، رخدادهای زندگتلقین اطلاعات و حافظهپیوند قلب خوک، به فرد دچامغز اندامی تشنه ی انرژی اآثار باستانی تمدن های قدعصب حقوق نورولووخطر حقیقی، خود انسان استلمس کوانتومیتاثیر مشاهده بر واقعیت بایمپلانت مغزی کمک میکند نوروز مبارکتصویر در هم تنیدگی کوانتهمه چیز، ثبت می شوددرمان های علامتی در ام اسمیدان مغناطيسي زمین بشر ادب برخورد با دیگرانروزهای سخت میگذردحافظه ی ما انسان ها چرا ماصفهان زیباهدف یکسان و مسیرهای مختلکمردرد با پوشیدن کفش مناسفرنامه سفر به بم و جنوب بازگشت از آثار به سوی خداپیر شدن حتمی نیستشیشه ی بازالتی و سیلیکونتمدن زیر آبمغز بزرگ چالش است یا منفعآسيب میکروواسکولاریا آسدو ویژگی انتزاع و قدرت تجلزوم گذر انسان از حدها و تاثیر گیاه خواری بر رشد وایا کوچک شدن مغزانسان التعذیه ی ذهنهمراهی میاستنی با برخی سدرمان جدید سرطانما تحت کنترل ژنها هستیم یارتباط بین هوش طبیعی و هوهستی ما پس از شروعی چگال روشی جدید در درمان سکته محس و ادراک قسمت 75اعتماد به خودکودک ایرانی که هوش او از سلاح و راهزنیماده، چیزی نیستبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیشاید گوشی و چشمی، آماده شتو یک جهان در مغز خودت هسچقدر به چشم اعتماد کنیمافراد آغاز حرکت خودشان رچگونه حافظه را قویتر کنیدین، اجباری نیستمن، ما یا چی؟تاثیر ترکیبات استاتین (ساگر نیروی مغناطیس نباشد جلوتر را دیدنهوش مصنوعی می تواند بر احدرون آشفته ی تو و ظاهر خناز نخستین همانند سازها تویتامین E در چه مواد غذایرژیم غذایی ضد التهابیحس و ادراک قسمت هشتاد و نبه نقاش بنگرکاهش مرگ و میر ناشی از ابسوپاپ ها یا ترانزیستورهامحدودیت درک انسانبر کسی اعتماد نکن مگر اینآلودگی هوا چالش قرن جدیدشرکت نورالینک ویدیویی ازفن آوری های جدید علیه شناتوقف؛ شکستنقش آتش در رسیدن انسان بهالگوبرداری از طبیعتچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان نورون مصنوعی سمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان مشارکتیهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغز در بیماری کویاز تکینگی تا مغز و از مغز واقعیت و مجازرحم مصنوعیحس و ادراک قسمت سی و هشتمبه سخن توجه کن نه گویندهکتاب، سفری به تاریخسیاهچاله، سیاه خالص یا پمرکز هوشیاری، روح یا بدن برخی نکات از گاید لاین پرآنتی بادی منوکلونال در دضایعه ی عروقی مخچهفارغ التحصیلان، فقیر و دتوهم و خیالنقش زبان در سلطه و قدرت اامیدی به این سوی قبر نیستنباید صبر کرد آتش را بعد داروهای ضد تشنج با توضیح منبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانجهان در حال نوسان و چرخشهوش مصنوعی از عروسک بازی دست کردن در گوشاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژن ضد کرونازمان واقعیت است یا توهمخلا، خالی نیستبیماری لبر و نابینایی آنگل خاردار، زیباستمرز جدید جستجو و اکتشاف، برخی سيناپسها طی تکامل و آیا همه جنایت ها نتیجه بیطبیعت موجی جهانفرد موفقتوسعه برخی شغل ها با هوش نمیتوان بر سیاه سیاه نوشاندوه در دنیا استنرمشهای مهم برای تقویت عداروی جدید برای دیابتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل پلاستیک به کربن و سابزار بقای موجود زنده از ذهن سالمجوانان وطنهوش مصنوعی در قضاوت های ااز تکینگی تا مغز از مغز تورزش و میگرنزندگی زمینی امروز بیش از خواص میوه ی بهبیماری بیش فعالیسادیسم یا لذت از آزار دادگیرنده باید سازگار با پیمشاهده آینده از روی مشاهبسیاری از مجرمان، خودشانآیا احتمال دارد رویا از آعلم در حال توسعهخواص عجیب لوبیاقله سقوطتکینگیچه زیاد است بر من که در ایانسان جدید از چه زمانی پاچراروياها را به یاد نمی آدر میان تاریکی و روشناییمنبع خواب و رویاترکیب حیوان و انساناتفاق و تصادفرمز پیشرفت تواضع است نه طجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت هفتماز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری مهارت های جدید دزیست، مرز افق رویداد هستبیوگرافیسریعترین کامپیوتر موجودتفاوت مغز انسان و میمون هگزارش یک مورد جالب لخته ومعرفت و شناختآیا راهی برای بهبود وضعیعادت کن از بالا نگاه کنیخارق العاده و استثنایی بقبل و بعد از حقیقتتکامل زبان انسان از پیشینوار مغز، ترجمه ی فعالیت نوار عصب و عضلهتسلیم ارتباط با من برتراولین دروغنظریه ی تکامل در درمان بیدر جراحی کمر عجله نکنیدموجودات مقهور ژنها هستنداخلاق و علوم اعصابرویاهای پر رمز و حیرتی درحقیقت غیر فیزیکیاستفاده از مغز، وزن را کمهوشیاری سنتی یا هوشیاری کفش بد، عامل مهم کمردردزبان ریشه هایی شناختی اسبا طبیعت بازی نکنسعی کن به حدی محدود نشویتلاش ها برای کشف منابع جدپیوند مدفوعمغز انسان ایا طبیعتا تماآدم عاقل، وقت خودش را هدرعصب سیاتیکخطر را بپذیرلووفلوکساسینتاثیر نگاه ناظر هوشیار بایمپلانت نخاعی میتواند دنوروز یا روز پایانیتصویر زیبا از سلولهمه ی سردردها بی خطر نیستدرمان ژنتیکی برای نوآوریمیدان های مغناطیسی قابل ادراک ما درک ارتعاشی است روش مقابله مغز با محدودیحافظه ی ما انسان ها چرا ماصل بازخوردهدف یکسان، در مسیرهای متکنفرانس تشنج هتل کوثر اصسفری به آغاز کیهانبازگشت به ریشه های تکاملپیراستامشکل های متفاوت پروتئین هتمدنی قدیمی در شمال خلیج مغز بزرگ چالشهای پیش روآسیب ها ناشی از آلودگی هونکاتی در مورد تشنجدو بیماری روانی خود بزرگ لزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا این جمله درست است کسیتغییرهمراهی نوعی سردرد میگرنیدرمان جدید سرطانمانند کودکان باشیدارتباط شگفت مغز انسان و فهشت توصیه برای کاستن از دريتوکسيمب در درمان ام اسحس و ادراک قسمت 78اعتماد به خودکودکان مهاجرسلسله مباحث هوش مصنوعیماده، چیزی بیش از یک خلا بحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی علمی پیوند مغز ساشاید درست نباشدتو کجای جهانینقش قهوه در سلامتیافراد بی دلیل دوستدار تو نگاه من، نگاه تو و یا حقیدیوار همه اش توهم بودمن، خود تو هستمتاثیر تغذیه بر سلامت روااگر نعمت فراموشی نبود بسجمجمه انسان های اولیههوش مصنوعی متصل با مغزدروغ نگو به خصوص به خودتاز نخستین همانند سازها تویتامین کارژیم غذایی ضد دردحس و ادراک قسمت هشتاد و شبه نادیدنی ایمان بیاورکاهش التهاب ناشی از بیماسوپاپ ها یا ترانزیستورهامخچه فراتر از حفظ تعادلبرلیتیونآلودگی هوا و ویروس کروناشربت رب انارفناوری هوش مصنوعی نحوه ختولید مولکول جدید توسط هنقش انتخاب از طرف محیط، نالتهاب شریان تمپورالچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان یک فرضیه رادیکمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان معناهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغز در بیماران مباز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت و انعکاسرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهرحس و ادراک قسمت سی و ششمبهبود حافظه پس از رخدادهکتابخانهسیاره ی ابلهانمرکز حافظه کجاستبرخی نرمش ها برای درد زانآنتروبات؛ ترکیب سلول زندضایعات در عصب زیر زبانیفاصله ها در مکانیک کوانتتوهم وجودنقش سجده بر عملکرد مغزامیدی تازه در درمان سرطانبرو و انرژی مداومداروی فامپیریدین یا نورلمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانجهان در حال ایجاد و ارتقاهوش مصنوعی از عروسک بازی دست آسماناز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگر کرونا ساخته شزمان پلانکخلاصه ای از مطالب همایش مبیماری میاستنی گراویسسال 2025 سال بین المللی علمگل درون گلدانمرزهای حقیقی یا مرزهای تبرداشت مغز ما از گذر زمانآیا هوش مصنوعی می تواند نطبیعت بر اساس هماهنگیفرد یا اندیشهتوصیه های سازمان بهداشت نمای موفقیتاندوه دردی را دوا نمیکندچرا ماشین باید نتایج را پداروی جدید ضد فشار خونمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل تراکت صوتی مصنوعی ابزار بقای موجود زنده از ذهت را روی چیزهای مفید متجوانان وطنهوش مصنوعی در کامپیوترهااز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش بهترین درمان بیش فعزندگی زودگذرخواص هلو برگ هلوبیماری تی تی پیسازگاری با محیط بین اجزاگالکانزوماب، دارویی جدیمشاهدات آمیخته با اشتباهبسیاری از بیماری های جدیآیا بدون ناظر هوشمند هم بعلم راهی برای اندیشیدن اخود جسم و یا تصویرقلب های سادهتکامل فردی یا اجتماعینه عدم مطلق بلکه عدم با قانسان خطرناکترین موجودچراروياها را به یاد نمی آدر مانهای کمر دردمنتظر نمان چیزی نور را بهاتوبان اطلاعات و پلِ بینرمز امید، بی نیازی از مردجراحی هوشیار مغزهوش عاطفی قسمت یازدهاز تکامل تا مغز، از مغز تیادگیری هوش مصنوعی، عمیقزاویه نگاه ها یکسان نیستبیان ژن های اسکیزوفرنی دسرکه انگبین عسلی مفید برتفاوت ها و تمایزها کلید بگشایش دروازه جدیدی از طرمغز فکر میکند مرگ برای دیآیا راهی برای رفع کم آبی عادت کن خوب حرف بزنیخبر مهم تلسکوپ هابلقبل از آغازتکامل ساختار رگهای مغزی قبل از انفجار بزرگتکامل شناخت انسان با کشفنوار عصب و عضلهتسلیم شدن از نورون شروع ماولین سلول مصنوعینظریه ی ریسماندر درمان بیماری مولتیپل مورد نادر همپوشانی دو بیاخلاق پایه تکامل و فرهنگرویای شفافحقیقت غیر قابل شناختاستفاده از نظریه ی تکامل هوش، ژنتیکی است یا محیطیکل اقیانوس در یک ذرهزبان شناسی مدرن در سطح سلبالای هر دستی، دستی هستشلیک فراموشیتلاش های جدید در ALSپیوند مدفوع در درمان بیممغز انسان برای ایجاد تمدآرمانگرای تخیلی نباشعضلانی که طی سخن گفتن چقدخطرات هوش مصنوعیلوب فرونتال یا پیشانی مغتاثیر نگاه و مشاهده ناظر ایمپلانت استخوانی در آسینورالژیتصویر زیبای اصفهانهمه جا خیر بکاردرمان کارتی سل و تومور مغمیدان های کوانتومی خلاادراک، فراتر از آنچه معمروش های صرفه جویی در ایجاحافظه ی هوش مصنوعیاصل در هم تنیدگی و جهانی کنگره بین المللی سردرد دسقوط درون جاذبه ای خاص، چبازخورد یا فیدبکپیشینیان انسان از هفت میشکل پنجم مادهتمرکز و مدیتیشنمغز بزرگ و فعال یا مغز کوآسیب روانی شبکه های اجتمچگونه مولکول های دی ان ایدو بار در هفته ماهی مصرف لزوم سازگاری قانون مجازاتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا ابزار هوشمندی یا مغز تغییر الگوی رشد مغزی با زهندسه ی پایه ایدرمان دارویی سرطان رحم بمانند آب باشارتباط شگفت انگیز مغز انو هر کس تقوای خدا پیشه کنریه زغالیحس و ادراک قسمت 82اعتماد بی موردکودکان میتوانند ناقل بی سلطان جنگل یا صاحب ملکوتماست مالیبحثی درباره هوش و تفاوتهپروانه ی آسمانیشایسته نیست در جیب خود قرتو کز محنت دیگران بی غمینقش مهاجرت در توسعه نسل اافزایش قدرت ادراکات و حسنگاه مادی غیر علمی استدیوار، از ابتدا توهم بودمنابع انرژي پاک سرچشمه حتاثیر حرکات چشم بر امواج اگر نعمت فراموشی نبود بسجنین مصنوعیهوش مصنوعی و کشف زبان هایدریا آرام نخواهد شد کشتی از نشانه ها و آثار درک شدویتامین کا و استخوانراه فراری نیستحس و ادراک قسمت پنجمبه هلال بنگرکاهش حافظه هرچند فرایندیسوپاپ ها یا ترانزیستورهامخچه ، فراتر از حفظ تعادلبرنامه و ساختار پیچیده مآلودگی هوا و پارکینسونشربت ضد خلطفواید روزه داری متناوبتولید مثل فقط با یک مادر نقش اتصالات بین سلولهای ام آر آی جدید با قدرت شگفچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان ژنی از مغز انسمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان معکوسهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغزی در سندرم کوواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهرساناها و ابر رساناها و عحس و ادراک قسمت سیزدهمبهداشت خوابکجای مغز مسئول پردازش تجسیاره ابلهانمرکز حافظه کجاستبرخی نرمش ها برای زانوآنزیم تولید انرژی در سلوضرورت زدودن افکارفاصله ی همیشگی تصویر سازتوهم وجودنقش غذاها و موجودات درياامگا سه عامل مهم سلامتچت جی پی تیداروی لیراگلوتیدمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاهخواری بر ابزار بقا از نخستین همانجهان ریز و درشتهوش مصنوعی از عروسک بازی دست بالای دستاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن دیگری ضد کرونا از دزمان به چه دلیل ایجاد میشخلاصه ای از درمان های جدیبیماری میاستنی گراویسسال سیزده ماههگل زندگیمزایای شکلات تلخ برای سلبرداشتت از جهان رو زیاد آیا هوش مصنوعی زندگی بشرطعمه ی شبکه های ارتباط اجفرد حساس از نظر عاطفی و بتوصیه های غیر دارویی در سنمایش تک نفرهاندوهگین نباش اگر درب یا چرا مردم با زندگی میجنگنداروی جدید ضد میگرنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبدیل سلولهای محافط به سابزار بقای موجود زنده از ذخیره ی شگفت انگیز اطلاعجواب دانشمند سوال کننده هوش مصنوعی در تفکر خلاق ااز تکینگی تا مغز- از مغز ورزش در کمر دردزندگی سلول در بدن، جدای اخواص هندوانهبیماری خود ایمن اعصاب محستم با شعار قانون بدترین گام کوچک ولی تاثیرگذارمطالبه ی حق خودبسیاری از بیماری های جدیآیا برای تولید مثل همیشه علم ساختن برج های چرخانخودآگاهی و هوشیاريقلب و عقلتکامل مادی تا ابزار هوشمنهایت معرفت و شناخت درک عانسان در هستی یا هستی در چراغ های متفاوت و نور یکسدر محل کار ارزش خودت را بمنتظر نتیجه ی کارهایت بااتوسوکسیمایدرمز بقای جهش ژنتیکیجراحی گردن همیشه برای دیهوش عاطفی قسمت پنجماز تکامل تا مغز، از مغز تیادگرفتن، آغاز حرکت است زاوسکا درمان گوشربیان حقیقتسرگیجه از شایعترین اختلاتفاوت ها را به رسمیت بشناپل جویی اصفهانمغز قلبآیاما مقهور قوانین فیزیکعادت کردن به نعمتخدا موجود استآگاهی فراتر از آگاهیعادت بد را ترک کنخدا نور آسمان ها و زمین اقبرستان ها با بوی شجاعتتکامل، نتیجه ی برنامه رینوار عصب و عضلهتست نوار عصب و عضلهاوکرلیزوماب داروی جدید شنظریه ی ریسمان و هوشیاریدر دعواها چه میکنی؟موسیقی نواختلا ل در خود عضلهروان سالمحقیقت، آن چیزی نیست که جلاستفاده از هوش مصنوعی در هوض مصنوعی زندهکلمات بلند نه صدای بلندزبان شناسی نوین نیازمند بالاترین هدف از دولتشلیک فراموشیتلاش های جدید در درمان فرپیوند مغز و سر و چالشهای مغز انسان برای شادمانی طآرام باشغم بی پایاندفاع از پیامبرلوتیراستامتاثیر نگاه انسان بر رفتاایمان به رویانورالژی تریژمینالتصویربرداری فضاپیمای آمهمیشه چیزی برای تنهایی ددرمان پوکی استخوانمیدان بنیادین اطلاعاتادغام میان گونه های مختلروش های عملی برای رفع کمرحافظه انسان و حافظه ی هوشاصل علت و تاثیرکنگره بین المللی سردرد دسقوط زیگزاگی یا ناگهانیبازسازي مغز و نخاع چالشی پیشرفت های باور نکردنی دشکرگزار هر چیزی باش که داتمرکز بر هدفمغز بزرگترین مصرف کننده آسیب عصب پا به دنبال اعتیچگونه میتوان با قانون جندو برابر شدن خطر مرگ و میلزوم عدم وابستگی به گوگل تاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بیماری ام اس (مولتیپتغییر خود یا تغییر دیگراهندسه ی رایج کیهاندرمان زخم دیابتی با تکنوماه رجبارتباط شگفت انگیز مغز انوفور و فراوانیریواستیگمینحس و ادراک قسمت 87اعتیاد و تلاش های درمانی کودکان گذشته به آینده فکسم زنبور ، کلیدی برای وارماست مالی با هوش انسانیبحثی درباره احساسات متفاپرواز از نیویورک تا لوس آشادی، پاداش انجام وظیفهتو پیچیده ترین تکنولوژی نقش میدان مغناطیسی زمین افزایش میل جنسی با خوردن نگاه محدود و تک جانبه، مشدید تو همیشه محدود به مقدمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر دوپامین و سروتونیناگر با مطالعه فیزیک کوانجنگ هفتاد و دو ملت همه را هوش مصنوعی یا حماقت طبیعدریافت هورمون امید با وراز نظر علم اعصاب یا نرووسویتامین کا در سبزیجاتراه نجاتحس و ادراک قسمت پنجاهبه کدامین گناه کشته شدندکاهش دوپامین عامل بیماریسوخت هیدروژنی پاکمخچه ابزاري که وظیفه آن فبرنامه ی مسلط ژنها در اختآلزایمرشش مرحله تکامل چشمفواید روزه داری متناوبتولید مثل اولین ربات های نقش تیروئید در تکامل مغزام اس و سرطانچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان پاسخ کوانتومی منابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان هوشمندهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغزی در سندرم کوواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت تقویت شدهرستگاری محدود به یک راه نحس و ادراک قسمت ششمبهداشت خواب، امروز در جهکرونا چه بر سر مغز می آورسیاره ابلهانمرکز خنده در کجای مغز استبرخی نرمش های گردنآواز خواندن در قفس، نشانضرب المثل یونانیفتون های زیستیتوهم بی خدایینقش غذاها و موجودات دريااما شما از دید خفاش کور هچت جی پی تیداروی کنترل چربی خونمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژِیم غذایی بر میگابزار بقا از نخستین همانجهان شگفت انگیزهوش مصنوعی از عروسک بازی دستورالعمل مرکز کنترل بیاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانزمان شگفت انگیزخم شدن فضا-زمانبیماری های میتوکندریسانسور از روی قصد بسیاری گلوله ی ساچمه ایمسمومیت دانش آموزان بی گبررسي علل احتمالي تغيير آیا هوش ارثی دریافتی از پظهور امواج مغزی در مغز مصفردا را نمیدانیمتوصیه هایی در مصرف ماهیچند نرمش مفید برای کمردراندام حسی، درک از بخش هایچرا مغز انسان سه هزار سالداروی جدید ضد الزایمرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتبر را بردارابزار بقای موجود زنده از ذره ی معین یا ابری از الکجواب سنگ اندازیهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز- از مغزتوزن حقیقی معرفت و شناختزندگی، مدیریت انرژیخواص اناربیماری دویکستم، بی پاسخ نیستگامی در درمان بیماریهای مطالبی در مورد تشنجبشکه ای که ته نداره پر نمآیا بزرگ شدن مغز فقط در دعلایم کمبود ویتامین E را خودآگاهی و هوشیاريقلب یا مغزتکامل مداومنهایت در بی نهایتترازودونانسان عامل توقف رشد مغزنزاع ها بیهوده استدر چه مرحله ای از خواب ، رمنتظر زمان ایده آل نشواتصال مغز و کامپیوتررمز جهانجز تو که را دارمهوش عاطفی قسمت اولاز خود رها شویادآوری خواب و رویازبان فرایند تکاملی برای بیداری معنوی یعنی دوستی سرگردانیتفاوت های بین زن و مرد فقپل خواجو اصفهانمغز ما کوچکتر از نیم نقطهآپومورفین در پارکینسونعادت دادن مغز بر تفکرخدا بخشنده است پس تو هم بقدم زدن و حرکت دید را تغیتکثیر سلول در برابر توقف نوار عصب و عضلهتست کم هزینه ی بزاق برای ايندگان چگونه خواهند دیدنظریه تکامل در درمان بیمدر سال حدود 7 میلیون نفر موسیقی هنر مایع استاختلاف خانوادگی را حل کنروبات ها قول میدهندحقایق ممکن و غیر ممکناستفاده از انرژی خلاهیچ نقطه ای مرکزی تر از اکلوزاپین داروی ضد جنونزبان، نشان دهنده ی سخنگو باهوش ترین و با کیفیت تریشنا در ابهای گرم جنوب نیاتلاش های جدید در درمان سرپیوند اندام از حیوانات بمغز انسان برای شادمانی طآرامش و دانشغم بی پایاندفاع در برابر تغییر ساختلوزالمعده(پانکراس)مصنوعتاثیر نگاه انسان بر رفتااین پیوند نه با مغز بلکه نوزاد ناشنوای متولد شده،تصور ما ازمشکلات و واقعیهمیشه چشمی مراقب و نگهبادرمان پوکی استخوانمیدازولام در درمان تشنج ادغام دو حیطه علوم مغز و هدف از تکامل مغزروش هایی برای مقابله با احباب های کیهانی تو در تواصل عدم قطعیت از کوانتوم کنترل همجوشی هسته ای با هسلول های مغزی عامل پارکیباغچه ی منپیشرفت های جدید علوم اعصشکست حتمیتمرکز بر امروزمغز حریص برای خون، کلید تآسانی موفقیتچگونه مغز ما، موسیقی را پدو برابر شدن خطر مرگ و میمقاومت به عوارض فشار خون تاثیر گیاه خواری بر رشد وایا بدون زبان میتوانیم تتغییر دیگران یا تغییر خوهندسه بنیادیندرمان ساده ی روماتیسمماهیچه ی صبرارتباط غیرکلامی بین انساوقاحت و تمسخر دیگرانریاضیات یک حس جدید استحس و ادراک قسمت چهلاعتیاد را به دور بیندازکودکان خود را مشابه خود تسماگلوتید داروی کاهش دهنماشین های دارای روحبحثی درباره احساساتی غیرپروتئین های ساده ی ابتداشب سیاه سحر شودتو آرامش و صلحینقش محیط زندگی و مهاجرت دافزایش مرگ و میر سندرم کونگاه کلی نگردیدن خدا در همه چیزمنابع انرژی از منابع نهفتاثیر دپاکین بر بیماری ماگر تلاش انسان امروز براجنگ و تصور از جنگهوش مصنوعی گوگل به کمک تشدریای خدااز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی 12 در درمان دردراه های جدید برای قضاوت رحس و ادراک قسمت پنجاه و یبه امید روزهای بهترکاهش سن بیولوژیکی، تنها سودمندی موجودات ابزی بر مخچه تاثیر گذار بر حافظهبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱آلزایمر در جوانانششمین کنگره بین المللی سفواید زیاد دوچرخه سواریتولید یا دریافت علمنقش حفاظتی مولکول جدید دام اس یا تومور؟چالش های ایستادن بر دو پادانشمندان اولین سلول مصنمنابع بی نهایت انرژی در دتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان هوشیارهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری اعصاب به علت میتواز تکینگی تا مغز از مغز تواقعیت خلا و وجود و درک مرشته نوروایمونولوژی و نقحس و ادراک قسمت شصت و هشتبهداشت خواب، رمز حافظه ی کریستال هاسیب یکسان و دیدگاه های متمرگ چیستبرخی یونها و مولکول های مآینه در اینهضربه مغزی در تصادف رانندفروتنی معرفتیتوهم تنهایینقش غذاها و موجودات درياامروز دانش ژنتیک هیچ ابهنتایج نادانی و جهلداروی تشنجی دربارداریمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر سلامت دستگاه گوارشابزار بقا از نخستین همانجهان شگفت انگیز و بی زمانهوش مصنوعی از عروسک بازی دغدغه نتیجه ی نادانی استاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن سرطانزمان طلایی سکته ی مغزی راخونریزی مغز در سندرم کووبیماری های مغز و اعصاب و سانسور بر بسیاری از حقایگلوئونمسمومیت دانش آموزان، قمابررسی مغز با امواج مادون آیا هوش سریعی که بدون احسظرف باید پر شود چه با چرک فرزندان زمان خودتوضیحی ساده در مورد هوش مچند جهانیانرژی بی پایان در درون هرچرا مغزهای ما ارتقا یافت داروی سل سپتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک الکترومغناطیسی مغابزار بقای موجود زنده از ذرات کوانتومی زیر اتمی قجوسازی مدرنهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز، از مغز وزوز گوشزندگی، مراتب هوشیاری استبیماری دیستروفی میوتونیستون فقرات انسان دو پا جلگامی در درمان بیماریهای مطالعه ای بیان میکند اهدبشریت از یک پدر و مادر نیآیا تکامل و تغییرات ژنتیعلایم کمبود ویتامین E را خودت را از اندیشه هایت حفقلب دروازه ی ارتباطتکامل چشمنهادینه سازی فرهنگ اختلاترازودونانسانیت در هم تنیده و متصنزاع بین جهل و علم رو به پدر ناامیدی بسی امید استمنحنی که ارتباط بین معرفاثر مضر مصرف طولانی مدت ررمز جهان خاصیت فراکتالجستجوی متن و تصویر به صورهوش عاطفی قسمت دهماز درخواست ها جدا شویاری خدا نزدیک استزبان متغیربیداری و خواب کدام بهتر اسربازان ما محققا غلبه می تفاوت های تکاملی در مغز وپلاسمای غالبمغز مانند تلفن استپمبرولیزوماب در بیماری چمغز مادران و کودکان در زمآپومورفین در پارکینسونعارضه جدید ویروس کرونا سخدا تاس نمیریزدقدرت مردمتأثیر نیکوتین سیگار بر منوار عصب و عضله مهم در تشتست آر ان اس دز میاستنی گايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمدر عید نوروز مراقب تصادف میلر فیشر نوعی نادر از گیاختلال حرکتی مانند لرزش روبات های ریز در درمان بیحل مشکلاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز همیشگی نیستکلید نزدیک و نگاه تو بر فزبان، وسیله شناسایی محیطباور و کیهان شناسیشناخت ناشناختهتلاش های جدید شرکت نورالمغز انسان رو به کوچک تر شآرامش و سکونغیرقابل دیدن کردن مادهدقیق ترین تصاویر از مغز الیروپریم داروی ترکیبی ضدتاثیر هوش مصنوعی بر مغزاین اندوه چیستنوسانات کوانتومی منبع ماتصور از زمان و مکانهمیشه اطمینان تو بر خدا بدرمان آرتروز با ورزش موضمکان زمان یا حافظه زمانارتقا و تکامل سنت آفرینش هدف از خلقت رسیدن به ابزاروش هایی برای کم کردن اضطحباب هایی تو در تواصل، روان و نفس استکنترل جاذبهسلول های بنیادیبترس از اینکه کسی، به درگپیشرفت در عقل است یا ظواهشکستن مرز دور مغزتمساح حد واسط میان مغز کومغز در تنهایی آسیب میبینآشنا پنداریچگونه مغز پیش انسان یا همدو داروی جدید برای میاستمقایسه رقابت و همکاریتاثیر گیاه خواری بر رشد وایا تکامل هدفمند استتغییر دادن ژنها آیا روزی هندسه در پایه ی همه ی واکدرمان سرگیجه بدون نیاز بماپروتیلینارتروز یا خوردگی و التهاوقت نهيب هاي غير علمي گذشریتوکسیمابحس و ادراک قسمت چهل و هفتاعداد بینهایت در دنیای مکودکان را برای راه آماده سندرم میلر فیشرماشین دانشبحران ذهن فیلمی قابل تامپروتز چشمشبیه سازی میلیون ها جهان تو افق رویداد جهان هستینقش مرکز تنفس سلولی در بیافزایش سرعت پیشرفت علوم نگاه انسان محدود به ادرادیدگاه نارسای دوگانه ی ممنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروهای ضد التهاب اگر خواهان پیروزی هستیجنگ داده هاهوش مصنوعی گوگل به کمک تشدرک فرد دیگر و رفتارهای ااز نظر علم اعصاب اراده آزویتامین بی هفدهراه های جدید برای قضاوت رحس و ادراک قسمت پنجاه و دبه بالا بر ستارگان نگاه ککایروپاکتیک چیستسی و سه پل اصفهانمخاطب قرار دادن مردم، کابرین نت به جای اینترنتآملودیپین داروی ضد فشار شعار و عملفیلم کوتاه هیروشیما از هتولید پاک و فراوان انرژینقش حیاتی تلومر دی ان آ دامواجی که به وسیله ی ماشیچالش کمبود اندام برای پیدانشمندان تغییر میدان مغمنابع جدید انرژیتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان های بسیار دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی درب بسته با غیر خود باز ماز تکینگی تا مغز از مغز توالزارتان داروی ضد فشار رشد مغز فرایندی پیچیده احس و ادراک قسمت شصت و دوبوزون هیگز چیستکریستال زمان(قسمت اولسیر آفرینش از روح تا مغز مرگ و میر پنهانبرخی اثرات مضر ویتامین دآیندهضررهای مصرف شکر و قند بر فروتنی و غرورتوهم جدایینقش غذاها در کاهش دردهای انفجار و توقف تکاملی نشانتاران، جذب کنداروی جدید ALSمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر عصاره تغلیظ شده گیابزار بقا از نخستین همانجهانی که نه با یک رخداد و هوش مصنوعی از عروسک بازی ذهن ما از در هم شکستن منباز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ضد اعتیادزمان، واقعی نیستخونریزی مغزی کشندهبیماری های ژنرالیزه ی عصسانسور ذهنگمان میکنی جرمی کوچکی در مسیر دشوار تکامل و ارتقابررسی و اپروچ جدید بر بیمآیا هشیاری کوانتومی وجودظرفیت مغز چقدر استفرضیه ای جدید توضیح میدهتوضیحات دکتر فاطمی در موچند جهانیانرژی تاریکچرا ویروس کرونای دلتا واداروی ضد چاقیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک عمقی مغزابزار بقای موجود زنده از ذرات کوانتومی زیر اتمی قجامعه ی آسمانیهوش مصنوعی درمانگر کامپیاز تکینگی تا مغز، از مغز وسواس، بیماری استزندان ذهنیبیماری سلیاکستارگانی قبل از آغاز کیهگاهی لازم است برای فهم و معمای اخلاقی قطاربعد پنجمآیا تراشه ها داخل مغز، میعلائم عصبی آلزایمر، با اخودروهای هیدروژنیقلب روباتیکتکامل و ارتقای نگاه تا عمچهار میلیارد سال تکامل بتراشه مغز بدون واسطه ی دانسانیت در برابر دیگراننزاع بین علم و نادانی رو در هم تنیدگی مرزها و بی ممنشأ اطلاعات و آموخته ها اثرات فشار روحی شدیدرنگ کردن، حقیقت نیستجستجوی هوشیاری در مغز ماهوش عاطفی قسمت دوماز دست دادن دم در پیشینیاژن همه چیز نیستزبان مشترک ژنتیکی موجودابیرون اصل است یا درونسربرولایزینتفاوت های زبانی سرمنشا تتفاوت ایستایی و تکاپوپناه به بیابانمغز چون ابزار هوش است دلیآب زندگی است قسمت چهارمعبارت های مبهم مانند انرخدای رنگین کمانقدرت و شناخت حقیقتتأثیر نگاه انسان بر رفتانوار عصب و عضله برای تاییتشنچ پانایوتوپولوس تشنج ايا اراده آزاد توهم است ینظریه تکامل در درمان بیمدرمان نگهدارنده ی اعتیادمیهمانهای ناخوانده عامل اختلال خواب فرد را مستعد روبات کیانحلقه های اسرارآمیزاستفاده از سلول های بنیاهیچ چیز، چقدر حقیقی استکلید، در ناشناخته هاستزدودن نقص از هوش مصنوعیباید از انسان ترسیدشناخت و معرفت، و نقش آن دتلاش هایی در بیماران قطع مغز انسان رو به کوچکتر شدآرامش عقلغار افلاطوندل به دریا بزنلیس دگرامفتامین یا ویاستاثیر ویتامین دی بر بیمااین ایده که ذرات سیاهچالنوشیدن چای برای مغز مفید تصاویر زیبای رعد و برقهمیشه به آنچه داری، خوشندرمان ام اس(مولتیپل اسکلمکانیک کوانتومی بی معنی ارتقا یا بازگشت به قبل ازهر چیز با هر چیز دیگر در تروش هایی برای جلوگیری از حد و مرزها توهم ذهن ماستاصلاح خطا با رفتن بر مسیرکندن ریشه ی خودسلول های بنیادی منابع و ابحتی علمی درباره تمایل بپیشرفت ذهن در خلاقیت استشکستگی لگن یا سکته ی مغزیتنفس هوازی و میتوکندریمغز را از روی امواج بشناسآشنا پنداریچگونه هموساپينس بر زمین دو سوی واقعیتمقابله ی منطقی با اعتراضتاثیر گیاه خواری بر رشد وایجاد احساساتتغییر زودتر اتصالات مغزیهندسه زبانِ زمان استدرمان سرگیجه بدون نیاز بماجرای جهل مقدسارزش های وارونهوقتی فهمیدی خطا کردی برگریسپریدونحس و ادراک قسمت چهل و هشتبقا با سازگارترین فرد اسکوری گذرای ناشی از موبایسندرم کووید طولانیمبانی ذهنی سیاه و سفیدبخش فراموش شده ی حافظهپروتز عصبی برای تکلمشبیه سازی سیستم های کوانتو انسانی و انسان، شایستنقش نگاه از پایین یا نگاهافسردگی و اضطراب در بیمانگاه از کنار و یا از روبردیروز و امروزمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر داروی ضد تشنج سدیم اپل ویژن پرو در تشخیص بیمجنبه های موجی واقعیتهوش مصنوعی الفاگودرک نیازمند شناخت خویش ااز واقعیت امروز تا حقیقتویتامین دی گنجینه ای بزرراه پیروزی در زندگی چیستحس و ادراک قسمت پنجاه و سبه بالاتر از ماده بیندیشکار امروز را به فردا نیندسیلی محکم محیط زیست بر انمدل همه جانبه نگر ژنرالیبرای یک زندگی معمولیآموزش نوین زبانصبور باشفیلمی بسیار جالب از تغییتولید اندام با چاپ سه بعدنقش خرچنگ های نعل اسبی درامیوتروفیک لترال اسکلروچالش دیدگاه های سنتی در بدانشمندان روش هاي جدیدی مناطق خاص زبان در مغزتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان هایی در جهان دیگرهوش مصنوعی از عروسک بازی درختان چگونه بر تشکیل اباز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش های ناخودآگاه و تقرشد مغز علت تمایل انسان بحس و ادراک قسمت شصت و ششبوزون هیگز جهان را از متلکریستال زمان(قسمت دوم)سیستم تخلیه ی مغز بینشی نمرگ و میر بسیار بالای ناشبرخی اختلالات عصبی مثانهآینده ی انسان در فراتر ازضررهای شکر بر سلامت مغزفرگشت و تکامل تصادفی محض توهم جدایی و توهم علمنقشه مغزی هر فرد منحصر بهانفجار بزرگ پایان بوده انجات در اعتماد به خودداروی جدید s3 در درمان ام منبع هوشیاری کجاست قسمت تاریک ترین بخش شبابزار بقا از نخستین همانجهانی که از یک منبع، تغذیهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن چند جانبه نیازمند نگاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن علیه سرطانزمان، اندک استخونریزی مغزی کشنده ولی قبیماری های روانی با تاثیساهچاله ها تبخیر نمیشودگنجینه ای به نام ویتامین مسئول صیانت از عقیده کیسبررسی ژنها در تشخیص بیماآیا واکنش های یاد گرفته وعقل مجادله گرفساد اقتصادی سیتماتیک درتیوتیکسن داروی ضد جنونچند جهانی و علمانرژی تاریک که ما نمی توچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک داروی ضد چاقیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتحریک عمقی مغز در آلزایمابزار بقای موجود زنده از ذرات کوانتومی زیر اتمی قجاودانگی مصنوعیهوش مصنوعی درخدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز، از مغز وسیله، فقط دعا نیستزونیسومایدبیماری شارکو ماری توثسخن نیکو مانند درخت نیکوگاهی مغز بزرگ چالش استمعماری، هندسه ی قابل مشابعد از کروناآیا جنین انسان، هوشمندی علت خواب آلودگی بعد از خوخورشید مصنوعیقلب را نشکنتکامل و ریشه ی مشترک خلقتچهار ساعت پس از کشتار خوکتراشه ها روی مغزانسان، گونه ای پر از تضادنزاع بین علم و جهل رو به پدر هم تنیدگی کوانتومیمنشاء کوانتومی هوشیاری ااثرات مفید قهوهرنگین کمانحفره در مغزهوش عاطفی قسمت سوماز روده تا مغزژن همه چیز نیستزبان چهار حرفی حیات زمینبیست تمرین ساده برای جلوسردرد میگرنسردرد میگرن در کودکانتفاوت ارباب و رهبر حقیقیپنج اکتشاف شگفت آور در مومغز چگونه صداها را فیلتر آب زندگی است قسمت هفتمعجول نباشخدایی که ساخته ی ذهن بشر قدرت کنترل خودتأثیر شیرینی های حاوی لونوار عصب و عضله تعیین محلتشنج چیستای نعمت من در زندگیمنعناعدرمان نابینایان آیا ممکنمیوپاتی و نوار عصب و عضلهاختلال در شناسایی حروف و روح و آب حیاتحمله ویروس کرونا به مغزاستفاده از سلول های بنیاهیچ وقت خودت را محدود به کلام و زبان، گنجینه ای بسسفر فقط مادی نیستبابا زود بیاپیوند اندام حیوانات به اشناخت حقیقت یا آرزوهای گتلاش در تولید انرژی به رنمغز ایندگان چگونه استآرامش(سکوت) stillness و تکاپوغرور و علمدلایلی که نشان میدهد ما بلا اکراه فی الدینتاثیر ویروس کرونا بر مغز این ابتدای تناقض هاستنوعی سکته مغزی ، وحشتناک تصادف یا قوانین ناشناختههمیشه داناتر از ما وجود ددرمان با سلول های بنیادیمکانیزمهای دفاعی در برابارتوکين تراپی روشی جديد هر جا که جات میشه، جات نیروش هایی ساده برای کاهش احریص نباشاصول انجام برخی نرمش ها دکندر در بیماریهای التهابسلول های بدن تو پیر نیستنبحث درباره پیدایش و منشا پیشرفتی مستقل از ابزار هشگفت نیست من عاشق تو باشمتنفس هوازی و میتوکندریمغز زنان جوانتر از مغز مرآشناپنداری چیستچگونه هوشیاری خود را توسدولت یا گروهکمقابله با کرونا با علم استاثیر گیاه خواری بر رشد وایران بزرگتغییر عمودی سر انسان از پهندسه، نمایشی از حقیقتدرمان سرگیجه بدون داروماجرای عجیب گالیلهارزش های حقیقی ارزش های غوقتی ناراحتی چیکار میکنیریسدیپلام تنها داروی تایحس و ادراک قسمت چهل و دومبقا در ازای بیماریکی غایب شدی تا نیازمند دلسندرم گیلن باره به دنبال مباحث مهم حس و ادراکبخش های تنظیمی ژنومپرورش مغز مینیاتوری انساشبکه های مصنوعی مغز به درتو با همه چیز در پیوندینقش نظام غذایی در تکامل مافسردگی و ساختار مغزنگاه از بیرون مجموعهدیسک گردنمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر مغزاپی ژنتیکجنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی اکنون می تواندرک و احساساز کجا آمده ام و به کجا میویروس مصنوعیراه انسان شدن، راه رفتن وحس و ادراک قسمت پنجاه و شبه جای محکوم کردن دیگران کار با یگانگی و یکپارچگیسینوریپا داروی ترکیبی ضدمدل هولوگرافیک ژنرالیزهبرای پیش بینی آینده مغز دآمارهای ارائه شده در سطح صبور باشفیروز نادریتولید سلولهای جنسی از سلنقش داروهاي مختلف معروف امید نیکو داشته باش تا آنچاالش ها در تعیین منبع هودانشمندان روشی برای تبدیمناطق خاصی از مغز در جستجتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک بازی درختان اشعار زمیناز تکینگی تا مغز از مغز تواکنش به حس جدیدرشد در سختی استحس و ادراک سی و هفتمبی نهایت در میان مرزهاکریستال زمان(قسمت سوم)سیستم تعادلی بدنمرگ و سوال از قاتلبرخی اصول سلامت کمرآینده ی حمل و نقل هوایی دضعیف و قویفراموش کارها باهوش تر هستوهم جسمنقشه های مغزی جدید با جزیانقراض را انتخاب نکنیدنجات در راستگوییداروی جدید لنفوم و لوکمیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاریکی من و تو و گرد و غباابزار بقا از نخستین همانجهانی پر از سیاهچاله یا پهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن هوشیار در پس ماده ی ماز تکینگی تا مغز از مغز تواکسنی با تاثیر دوگانه ازمزمه ات مانده در گوشمخواندن ، یکی از شستشو دهنبیماری وسواسسایه ی هوشیاریگندم بکاری، جو درو نمیکنمسئولیت جدیدبررسی بیماری التهابی رودآیا یک، وجود داردعقل در جهان جدید، عجیب اسفشار و قدرتتیک و اختلال حرکتیچند روش ساده برای موفقیتانرژی خلا ممکن استچرا پس از بیدار شدن از خوداروی ضد تشنج با قابليت تمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتخریب مغز به دلیل کمبود بابزارهای پیشرفته ارتباط رفلکس وتری با توضیح دکتر جایی برای یاد گرفتن باقی هوش مصنوعی ساخته هوش طبیاز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیام منفرد نورون مغزی زونا به وسیله ویروس ابله بیماری ضعف عضلات نزدیک بسخن و سکوتگاهی جهت را عوض کنمعنی روزهبعد از کروناآیا جهان ذهن و افکار ما معماد الدین نسیمی قربانی خوش قلبی و مهربانیقوی تر باشتکامل ابزار هوش ، راه پر نون و القلمتراشه ی هوش مصنوعی در مغزانعطاف پذیری مکانیسمی علنسبیت عام از زبان دکتر بردر هم تنیدگی کوانتومی و پمهمان ناخواندهاثرات مفید روزه داریرهبر حقیقیحق انتخابهوش عاطفی قسمت ششماز سایه نترسژن هوش و ساختارهای حیاتی زبان نیاز تکاملی استبیش از نیمی از موارد انتقبیشتر کمردردها نیازی به سردرد میگرنی در کودکانتفاوتهای جنسیتی راهی براپول و شادیمغز ناتوان از توجیه پیداآب زندگی است قسمت اولعدم توقف تکامل در یک انداخدایا جز تو که را دارمقدرت انسان در نگاه به ابعتئوری تکامل امروز در درمنوار عصب و عضله در مطب دکتشنج و حرکات شبه تشنجی قاهفت چیز که عملکرد مغز تو درمان های اسرار آمیز در آمیوتونیک دیستروفیاختلال در شناسایی حروف و روح در جهانی دیگر استحمایت از طبیعتاستفاده از سلول های بنیاهیچ کاری نکردن به معنی چیکلام، در تحولی شگفت آور بسفر نامه سفر به بم و جنوب باد و موجپیوند سر آیا ممکن استشناخت درون، شناخت بیرون؛تلاشی برای درمان قطع نخامغز ابزار بقای برتر مادیآرزوها را کم کنغربال در زندگیدنیا فریب و سرگرمیلاموژین داروی ضد اوتیسم؟تاثیر ژنها بر اختلالات خاین بیمار را باید چه کار نیوالینتضادهای علمیهمیشه راهی هستدرمان تومورهای مغزی با اما انسانها چه اندازه نزدارتباط میکروب روده و پارهر حرکت خمیده می شود و هر روش استفاده از بالش طبیحرکات چشم، ترجمه کننده ی اصول توسعه ی یک ذهن کاملکندر علیه سرطانسلول بنیادی و ای ال اسبحثي درباره هوش و تفاوتهپپوگستشگفت انگیز بودن کیهانتنفس بدون اکسیژنمغزهای کوچک بی احساسآشتی بهتر استچگونه واکسن کرونا را توزدونپزیل در بیماران قلبی ملاحظه های اخلاقی دربارهتاثیر گیاه خواری بر رشد وایرادهای موجود در خلقت بتغییرات منطقه بویایی مغزهنر فراموشیدرمان سرطان با امواج صوتماده ی تاریکارزش حقیقی زبان قسمت اولوقتی پر از گل شدی خودت را ریشه های مشترک همه ی موجوحس و ادراک قسمت چهل و سومبقای حقیقی در دور ماندن اکیهان خود را طراحی میکندسندرم پیریفورمیسمبتکران خودشکوفابخش بزرگی حس و ادراک ما اپرکاری تیروئیدشبکیه های مصنوعیALS نگاهی کامل بر بیماری وتو با باورهایت کنترل میشنقش نظریه تکامل در شناسااقلیت خلاقنگاه از دور و نگاه از نزددیستونی قابل درمانمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابتدا سخت ترین استجنسیت و تفاوت های بیناییهوش مصنوعی از عروسک های بدرک کنیم ما همه یکی هستیماز کسی که یک کتاب خوانده ویروس های باستانی، مغز مراه بی شکستحس و ادراک قسمت بیست و چهبه جای تولید، بیشتر گوش ککارهای کوچک، بی ارزش نیسسیناپس، شگفتی خلقتمدل هولوگرافیک تعمیم یافبرای اولین بار دانشمندانآن چیزی که ما جریان زمان صبر لازمه ی پیروزی استفیزیک مولکولها و ذرات در تولترودیننقش درختان در تکاملامید نجاتنابینایی در نتیجه ی گوشی دانش، قفل ذهن را باز میکنمنبع نور واقعی و ثابت، حقتاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان یکپارچههوش مصنوعی از عروسک بازی درد و درساز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن های شرکت فایزر آمررشد، رسیدن به یک هدف نیستحس و ادراک- قسمت پنجاه و بی نظمی مقدمه شناختکشف مکانیسم عصبی خوانش پسیستم دفاعی بدن علیه مغز مرگ انتقال است یا نابود شبرخی اطلاعات روانشناسی مآینده ی علم و فیزیک در60 ثطلوع و حقیقتفراموشی همیشه هم بد نیستتوهمات و شناخت حقیقتنقشه با واقعیت متفاوت اسانواع سکته های مغزینخاع ما تا پایین ستون فقرداروی جدید میاستنی گراویمنبع هوشیاری کجاست قسمت53تاریکی و نورابزار بقای موجود زنده از جهانی در ذهنهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن و زندگیاز تکینگی تا مغز از مغز توابسته به دوستی این و آن زنان باهوش ترخواندن، دوست روزهای سختبیماری کروتز فیلد جاکوبسایه را اصالت دادن، جز فرگوهر با نظر دیگران سنگ نممسئولیت در برابر محیط زیبررسی سیستم تعادلی بدن اآیا کیهان می تواند یک شبیعقل سالمفشار روحی، همیشه بد نیست تیکاگرلور داروی ضد انعقاچندین ماده غذایی که ماننانرژِی برای ایجاد اضطرابچرا ارتعاش بسیار مهم استداروی ضد تشنج با قابليت تمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداوم مهم است نه سرعتابزارهای بقا از نخستین هرفتار مانند بردهجایی خالی نیستهوش مصنوعی، کیفیت فریب ماز تکینگی تا مغز، از مغز یک پیشنهاد خوب برای آسان زیان غذاهای پرچرببیماریهای تحلیل عضلانی اسخن پاک و ثابتگاهی در پارکینسون باید پمعاینه قبل از نوار عصب و بعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش های ژنتیکی، ویروعنصر اصلی تعیین واقعیتخوش خیالی و خوش بینیقیچی ژنتیکیتکامل تکنولوژینوآوری ای شگفت انگیز دانتراشه ی بیولوژِیکاهمیت کنترل خشمچسبیدن به خود، مانع بزرگ در هم تنیدگی کوانتومی و دمهندسی ژنتیک در حال تلاش اثرات مضر ماری جواناروی و منیزیم در تقویت استحقیقت قربانی نزاع بین بی هوش عاطفی بیشتر در زناناز سایه بگذرژن یا نقشه توسعه مغز و نقزبان و کلمه حتی برای کسانژن درمانی در درمان چاقیزبان و بیان نتیجه ساختمابیشتر علم، در نادانسته هسردرد و علتهای آنتقلید مرحله ای نسبتا پیشپول و عقیدهمغز و قلب در جنین موش مصنآب زندگی است قسمت دومعدم تعادل دوپامین، فقط بخرما منبع بسیار خوب آنتی قدرت ذهنتئوری تکامل در پیشگیری و نوبت کودکانتشنج به صورت اختلال رفتاهفت سین یادگاری از میراث درمان های بیماری آلزایمرمیگرن و پروتئین مرتبط با اختلالات مخچهروح رهاییحوادث روزگار از جمله ویراستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیککلرال هیدرات برای خوابانسفر به مریخ در 39 روزباد غرور و سر پر از نخوت وپیوند سر برای چه بیمارانشناسایی تاریخچه ی تکاملیتلاشی تازه برای گشودن معمغز ابزار برتر بقاآزمون تجربی، راهی برای رمقالاتدنیا مکانی بسیار اسرارآملایو دوم دکتر سید سلمان فتاثیر کلام در آیات کلام باینکه به خاطرخودت زندگی نیکولا تسلاتظاهر خوابیده ی مادههمیشه عسل با موم بخوریمدرمان تشنجما انسانها چه اندازه نزدارتباط ماده و انرژیهرچیز با یک تاب تبدیل به روش جدید تولید برقحرکت چرخشی و دائمی کیهاناصول سلامت کمرکو کیو تن coQ10سلول بنیادی در درمان ایدبحثی جالب درباره محدودیتپایان، یک آغاز استشگفت زده و حیران باشتنها مانع در زندگی موارد مغز، فقط گیرندهآغاز فرایند دانستنچگونه آن شکری که می خوریمدوچرخه در کاهش دردهای کمملاحظات بیهوشی قبل از جرتاثیر گیاه خواری بر رشد وایستادن در برابر آزادی بتغییرات مغز پس از 40 سالگیهنر حفظ گرهدرمان ضایعات نخاعیارزش حقیقی زبان قسمت دوموقتی تو از یاد گرفتن باز ریشه های مشترک حیاتحس و ادراک قسمت نهمبلندی در ذهن ما درک بلندیکیهانِ هوشیارِ در حال یاسندرم پیریفورمیسمتواضع باشبخش بزرگتر کیهان ناشناختپراسینزوماب در پارکینسوشباهت مغز و کیهانNVG 291تو باید نیکان را به دست بنقش هورمون های تیروئید داقیانوس نادانینگاه از درون قفس یا بیروندژا وو یا اشنا پنداریمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابتدایی که در ذهن دانشمنجهل مقدسهوش مصنوعی از عروسک های بدرک احساسات و تفکرات دیگاز آغاز خلقت تا نگاه انساویرایش DNA جنین انسان، برراه طولانی را به سلامت گذحس و ادراک قسمت بیست و یکبه خوبی های دیگران فکرکنکارهایی بیش از طراحی و گپسیگار عامل افزایش مرگ وممدل های ریز مغز مینی برینبرای بقا به جایی فراتر ازآنچه می دانم، آنچه را میخصبر و واقعیتفیزیک هوشیاریتومورها و التهاب مغزی عانقش ذهن و شناخت در حوادث امید یا ناامیدی؟ناتوانی از درمان برخی ویدانش، یک انسان را ناسازگمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان کنونی و مغز بزرگتریهوش مصنوعی از عروسک بازی درد باسن و پا به دلیل کاهاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کووید 19 چیزهایی که ز گهواره تا گورحس و ادراک- قسمت بیست و پبی هیچ می ایی و بی هیچ میرکشف مکانیسمی پیچیده در بسکوت و نیستیمرگ تصادفیبرخی بیماری ها که در آن بآینده با ترس جمع نمیشودطلای سیاهفراموشی و مسیر روحانیتوکل بر خدانقص های سیستمی ایمنیانیس بی کساننخاع درازتر یا کوتاهتر کداروی جدید کنترل قند خونمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمتاریکی خواهد ترسیدابزار بقای موجود زنده از جهان، تصادفی نیستهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن و شیمی بدناز تکینگی تا مغز از مغز توابستگی یعنی قلادهزنجیرها را ما باید پاره کخواب و بیداری نوسانی مغزبیماری گیلن باره و بیمارساخت سلول عصبی حتی پس از گویید نوزده و ایمنی ساکتمستند جهان متصلبررسی علل کمر درد در میانآیا گذشته، امروز وآینده عقلانیت بدون تغییرفضا و ذهن بازتیروفیبان موثر در سکته ی چندجهانیانسولینچرا به هم اعتماد نمیکنیمداروی ضد تشنج توپیراماتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتداخل مرزها و صفات با بینابزارهای بقا ازنخستین همرفتار وابسته به شکلجاذبههوش مصنوعی، اتفاقات و تحاز تکامل تا مغز از مغز تا یک آلل ژنتیکی که از نئاندزیباترین چیز در پیر شدنبیماری، رساله ای برای سلسخت ترین حصارگذر زمان کاملا وابسته به معادله ها فقط بخش خسته کنبعد از کرونا دلخوشی بیهوآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجعوامل موثر در پیدایش زباخوشبختی چیستقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصتکامل جریان همیشگی خلقتنوار مغز مشاهده ی غیر مستتربیت کودکان وظیفه ای مهاهرام مصر از شگفتی های جهنسبت ها در کیهاندر هر سوراخی سر نکنمهندسی بدناجزای پر سلولی بدن انسان رویکردهای جدید ضایعات نخحقیقت آنطور نیست که به نظهوش عاطفی در زنان بیشتر ااز علم جز اندکی به شما داازدواج های بین گونه ای، رژن ضد آلزایمرزبان و بیان، در سایه پیشربا همه مهربان باشسردرد به دلیل مصرف زیاد متقلید از روی طبیعتپوست ساعتی مستقل از مغز دمغز و هوش، برترین ابزار بآب زندگی است قسمت سومعدم درکخسته نباشی باباقدرت شناختی انسان، محدودتئوری جدید، ویران کردن گای همه ی وجود مننور از عمق تاریکیتشنج عدم توازن بین نورون هم نوع خواری در میان پیشیدرمان های بیماری اس ام ایمیگرن و خواباختلالات حرکتی در انسانروزه داری متناوب، مغز را حکمت الهی در پس همه چیزاستیفن هاوکینگ در مورد ههیچ کس حقیقت را درون مغز کم کردن کالری روشی سودمنسفر به درون سفری زیبابار مغز بر دو استخوانپیوند سر، یکی از راه حلهاشناسایی زبان حیوانات با تلاشی جدید در درمان ام اسمغز از بسیاری حقایق می گرآزمون ذهنی گربه ی شرودینتاثیر ویتامین دی بر بیمادنیای شگفت انگیز کوانتوملازم است هیچ کاری نکنیدتاثیر کپسول نوروهرب بر ناینکه خانواده ات سالم بانیاز به آموزش مجازی دیجیتظاهری از ماده است که بیدهمیشه، آنطور نیست که هستدرمان جدید ALSما اکنون میدانیم فضا خالارتباط متقابل با همه ی حیهرگز از زندگی یا امکاناتروش صحبت کردن در حال تکامحس متفاوتاضطراب و ترسکوچ از محیط نامناسبسلول بنیادین از مخاط بینبحثی در مورد نقش ویتامين پاکسازی مغزشگفتی های نقشه ی ژنتیکیتنها در برابر جهانمغز، همه ی واقعیت را نمیبآغاز فصل سرما و دوباره تکچگونه انتظارات بر ادراک دوچرخه سواری ورزشی سبک و ممانتین یا آلزیکسا یا ابتاثیر گیاه خواری بر رشد واکنون را با همه ی نقص هایتغییرات آب و هوایی که به هنر دانستندرمانهای بیماری پارکینسارزش حقیقی زبان قسمت سوموقتی خودت را در آینه دیدیریشه های اخلاقحس و ادراک قسمت چهارمبلوغ چیستکیست هیداتید مغزسندرم پای بی قرارمجموعه های پر سلولی بدن مبخش دیگری در وجود انسان هپرتوهای صادر شده از سیاهشباهت مغز با کیهان مادیفقر داده ها در هوش مصنوعیتو برای خزیدن خلق نشده اینقش هورمون زنانه استروژنالکترومغناطیس شنوایی و هنگاه از درون مجموعه با نگدژاوو یا آشناپنداریمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابتذال با شعار دینجهان فراکتالهوش مصنوعی از عروسک های بدرک تصویر و زبان های مخلتاز انفجار بزرگ تا انفجار ویشن پرورابطه تشنج و اوتیسمحس و ادراک قسمت بیست و دوبه خودت مغرور نشوکاربرد روباتهای ريزنانوسیاهچاله هامدیون خود ناموجودبرای تمدن سازی، باید در بآنچه ناشناخته است باید شصبر بسیار بایدفیزیک و هوشیاریتومورهای نخاعینقش روی و منیزیم در سلامتامید جدید بر آسیب نخاعیناتوانی در شناسایی چهره دائما بخوانمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رو ح و روان بر جسمابزار بقا از نخستین همانجهان کاملی در اطراف ما پرهوش مصنوعی از عروسک بازی درد زانو همیشه نیاز به جراز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا و گشودن پنجرزمین در برابر عظمت کیهانحس و ادراک- قسمت شصت و چهبی ذهن و بی روحکشف ژن جدید، می تواند گستسکوت، پر از صدامرگ عاطفه و محبتبرخی بیماری های خاص که بدآیا فراموشی حتمی استطوفان فقر و گرسنگی و بی سفراموشی آرمانتوپیراماتنقص در تشخیص هیجانات عامانگشت ماشه اینخستین تمدن بشریداروی جدید آلزایمرمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ همه چیز را ثبت کردهابزار بقای موجود زنده از جهش های ژنتیکی مفید در ساهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن پر در برابر آگاهیاز تکینگی تا مغز از مغز تواسطه ها د رمسیر ایجاد مغزندگی فعال و مثبت روند آلخواب زمستانی سلول های سربیماری آلزایمر، استیل کوساخت شبکه عصبی مصنوعی با گوش دادن بهتر از حرف زدنمشکل از کجاستبرطرف کردن خشونت را از خاآیا پیدایش مغز از روی تصاعقیده ی بی عملفضای قلب منبع نبوغ استتکلم در گیاهاننه ناامیدی بلکه ارتقاانسولین هوشمندچرا بیماری های تخریبی مغداروی ضد جنون در درمان تیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمترقی واقعی یا شعار ترقیابزارهای بقای موجود زندهرفتار اجتماعی انسان، حاصجاذبه و نقش آن در شکلگیریهوش احساسیاز تکامل تا مغز، از مغز تیک جهش ممکن است ذهن انسانزیباترین چیز در افزایش سبیمارستان هوش مصنوعیسخت ترین کار، شناخت خود اگذشته را دفن کنمعجزه های هر روزهتفکر قبل از کارآیا خداباوری محصول تکاملعوامل ایجاد لغت انسانی و خوشبختی دور از رنج های مقانون مندی نقشه ژنتیکی متکامل داروینی هنوز در حانوار مغز با توضیح دکتر فاترجمه فعالیت های عضله به اولویت بندی ها کجاستنسبت طلایی، نشانه ای به سدر والنتاین کتاب بدید هممهربانی، شرط موفقیتاجزایی ناشناخته در شکل گرویا و واقعیتحقیقت افرادهوش عاطفی در زنان بیشتر اهوش عاطفی رمز آزادگیژنها نقشه ایجاد ابزار هوزبان و تکلم برخی بیماریهبا هوش مصنوعی خودکار روبسردرد تنشنتقلید از طبیعتپوشاندن خود از نورمغز و اخلاقآب، زندگی است(قسمت پنجم)عدالت برای من یا برای همهخطا در محاسبات چیزی کاملقدرت عشقتا 20 سال آینده مغز شما به ای آنکه نامش درمان و یادشنور درونتشویق خواندن به کودکانهمه چیز موج استدرمان های جدید ALSمیگرن و روزه داریاختلالات صحبت کردن در انروزه داری و التهاب زیانبحافظه میتواند بزرگترین داستیفن هاوکینگ در تفسیر هیچ اندر هیچکمی زاویه ی دیدت را عوض کسفر تجهیزات ناسا به مریخ بار بزرگ ایستادن بر دو پاپیوندهای پیچیده با تغییرشناسایی سلول های ایمنی اتمایل زیاد به خوردن بستنمغز به تنهایی برای فرهنگ آزمون ذهنی گربه شرودینگرصفحه اصلیدنیایی پر از سیاهچاله لبخند بزن شاید صبح فردا زتاثیر کپسول نوروهرب بر تاین، فقط راه توستچیز جدید را بپذیرتعویض دارو در تشنجهمکاری یا رقابتدرمان جدید مولتیپل میلومما از اینجا نخواهیم رفتارتباط چاقی و کاهش قدرت بهز ذره، یک دنیاستروشهای نو در درمان دیسک بحس چشایی و بویاییاطلاع رسانی اینترنتیکوچک شدن مغز از نئاندرتاسلول عصبی شاهکار انطباق بحثی در مورد نقش کلسیم و پارادوکس ها در علمشگفتی های زنبور عسلتنهاییمغزتان را در جوانی سیم کشآغاز مبهم آفرینشچگونه به سطح بالایی از هودوپامین قابل حل در آبمن و وجود توهمیتاثیر گیاه خواری بر رشد واکوییفلکستغییرات تکاملی سر انسان هنر رها شدن از وابستگیدرماندگی به دلیل عادت کرارزش خود را چگونه میشناسوقتی خورشید هست شمع به کارژیم های غذایی و نقش مهم حس و ادراک قسمت نوزدهمبلعیدن ستاره توسط سیاهچاکیست کلوئید بطن سومسندرم پس از ضربه به سرمجرم، گاهی قربانی استبخشیدن دیگران یعنی آرامشپرتوزایی از جسم سیاهشباهت های ریشه ای چند بیمفلج نخاعی با الکترودهای تو تغییر و تحولینقش ویتامین K در ترمیم اسالکتروتاکسی(گرایش و حرکنگاه حقیقی نگاه به درون ادگرگونی های نژادی و تغییمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابداع دی ان ای بزرگترین دجهان قابل مشاهده بخش کوچهوش مصنوعی از عروسک های بدرک حقیقت نردبان و مسیری از بار خود بکاه تا پرواز واقعیت فیزیکی، تابعی از رادیوی مغز و تنظیم فرکانحس و ادراک قسمت بیست و سوبه خودت نگاه کنکاربرد روباتهای ريز، در سیاهچاله های فضایی منابعمدیریت اینترنت بر جنگبرای خودآگاه بودن تو بایآنچه واقعیت تصور میکنیم صد قدح، نفتاده بشکستفیزیک آگاهیتومورهای ستون فقراتنقش روزه داری در سالم و جامید درمان کرونا با هماننادیدنی ها واقعی هستنددارچینمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روده بر مغزابزار بقا از نخستین همانجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی دردهای سال گذشته فراموش از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا از حقیقت تاتزمین زیر خلیج فارس تمدنی حسن یوسف باغچه ی منبی سوادی در قرن 21کشف ارتباط جدیدی از ارتبسکوت، در برابر گزافه گویمرگی وجود نداردبرخی توجهات در ببمار پارآیا ممکن است موش کور بی مطوفان بیداریفرایند پیچیده ی خونرسانیتوانایی مغز و دیگر اجزای نقطه ی رسیدن به قلهانگشت نگاری مغز نشان میدنخستین تصویر از سیاهچالهداروی جدید آلزایمر تاییدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاریخ، اصیل نیست و ساخته ابزار بقای موجود زنده از جهش های ژنتیکی غیر تصادفهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن تو همیشه به چیزی اعتقاز تکینگی تا مغز از مغز توبینار اساتید نورولوژی دزندگی هوشمند در خارج از زخواب سالم عامل سلامتیبیماری الزایمرساخت شبکه عصبی با الفبای گوشه بیماری اتوزومال رسسمشکلات نخاعیبزرگ فکر کنآیا آگاهی پس از مرگ از بیعلم و ادراک فقط مشاهده ی خواص اردهفضای خالی ای وجود نداردتکنولوژی های جدید و حالتنه به اعدامانسان قدیم در شبه جزیره عچرا حیوانات سخن نمی گویندارویی خلط آورمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتروس جریان انرژیابزارهای بقای از نخستین رقیبی قدرتمند در برابر مجبران از دست رفته هاهوش احساسیاز تکامل تا مغز، از مغز تیک رژیم غذایی جدید، می توزیر فشار کووید چه باید کربیندیشسختی ها رفتنی استگر جان به جز تو خواهد از خمعجزه ی چشمتفکر ترکیبی در هوش مصنوعآیا دلفین ها می تواند از عواملی که برای ظهور لغت اخیالپردازی نکنقانون گذاری و تکاملتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز ترجمه رخدادهای ترجمه ی فعالیت های عضله باولین قدم شناخت نقص های خنشانه های گذشته در کیهان در یک فراکتال هر نقطه مرکموفقیت هوش مصنوعی در امتاحیای بینایی نسبی یک بیمرویا و کابوسحقیقت انسانحقیقت اشیاهوشمندی کیهانژنها ، مغز و ارادهزبان و شناخت حقیقت قسمت چبا هر چیزی که نفس می کشد مسردرد سکه ایتقویت مغز با ورزشپیموزایدمغز و اخلاقآتاکسیعسل طبیعی موثر در کنترل بخطا در محاسبات چیزی کاملقسم به فقرتا بحر یفعل ما یشاای جان جان بی تن مرونوروفیبروماتوزتشخیص ژنتیکی آتروفی های همه چیز و هیچ چیزدرمان های جدید میگرنمیگرن سردردی ژنتیکی که باختلالات عضلانی ژنتیکروزه داری و بیمار ی ام اس حافظه های کاذباستخوان های کشف شده، ممکهیچگاه از فشار و شکست نترکمالگرایی دشمن پیشرفتسفر دشوار اکتشافبار سنین ابزار هوشمندی اپیوندی که فراتر از امکانشهر زیرزمینی در ژاپن براتمایز یا کشف یگانگیمغز بیش از آنچه تصور میشوآزادی در چیستسوالات پزشکیدنیا، هیچ استلحظات خوش با کودکانتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت بدون فیلتر ماهواچیزی منتظر شناخته شدنتعیین پیش آگهی آسیب به عصهمانند سازی در انساندرمان جدید میگرن با انتی ما اشیا را آنطور که هستندارتباط هوش ساختار مغز و ژهزینه ای که برای اندیشیدروشهای شناسایی قدرت شنواحس و ادراک (قسمت اول )اطلاعات حسی ما از جهان، چکوچکی قلبسلول عصبی، در محل خاص خودبحثی در مورد حقیقت فضا و پاسخ گیاهان در زمان خوردشانس یا نتیجه ی تلاشتنهایی رمز نوآوری استمغزتان را در جوانی سیمکشإِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَچگونه باغبانی باعث کاهش دورترین نقطه ی قابل مشاهمن کسی در ناکسی دریافتم تاثیر گیاهخواری بر رشد و اکسی توسین و تکامل پیش اتغذیه بر ژنها تاثیر داردهنر، پر کردن است نه فحش ددرها بسته نیستاز فرد ایستا و متعصب بگذروقتی ریشه ها عمیقند از چیرژیم های غذایی و نقش مهم حس و ادراک قسمت هفتمبنی عباس، ننگی بر تاریخکپسول ژری لاکتسندرم جدایی مغزمحل درک احساسات روحانیبخشش، عقلانی یا غیر عاقلپرسششباهت کیهان و مغزفلج بل، فلجی ترسناک که آنتو جهانی هستی که خودش را نقش ژنتیک در درمان اختلاالکترودهای کاشتنینگاه دوبارهدانش قدرت استمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار هوش در حال ارتقا ازجهان موازی و حجاب هاهوش مصنوعی از عروسک بازی درک دیگراناز بحث های کنونی در ویروسواقعیت چند سویهراز تغییرحس و ادراک قسمت بیستمبه دنبال رستگاری باشکاش شرف اجباری بود یا حتیسیاهچاله ها، دارای پرتو مدیریت اضطراب، از مهمتریبرای رشد، باید از مسیر خطآنچه حس می کنیم، نتیجه ی صداقتفیزیکدانان ماشینی برای تتوهم فضای خالینقش رژیم غذایی بر رشد و اامیدهای جدید برای بازیابنادیدنی ها بیشتر از دیدنداروهای مصرفی در ام اسمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزه داری بر سلامت ابزار بقا از نخستین همانجهان پیوستههوش مصنوعی از عروسک بازی دردی که سالهاست درمان نشاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن کرونا ساخته شده توزمان چیستحساسیت روانی متفاوتبی شرمیکشف جمجمه ای درکوه ایرهوسکته مغزیمراقب خودتون و خانواده هبرخی توصیه ها برای واکسیآیا ما کالا هستیمطوفان زیباییفرایند تکامل و دشواری هاتوانایی یک فرد، برای تغینقطه ای بود و دگر هیچ نبوانتقال ماده و انرژینخستین روبات های زنده ی جداروی جدید ای ال اسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های اسکیزوفرنی(جنوابزار بقای موجود زنده از جهش های بیماری زا، معمولهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز توجود قبل از ناظر هوشمندزندگی و داراییخواب سالم عامل سلامتی و یبیماری ای شبیه آلزایمر و ساختن آیندهگوشت خواری یا گیاه خواریمشکلات بین دو همسر و برخیبزرگ شدن مغز محدود به دورآیا امکان بازسازی اندامهعلم و روحخواص بادامقفس دور خود را بشکنتکنولوژی و پیشرفتنه به اعدامانسان میوه ی تکاملچرا حجم مغز گونه انسان دردارویی ضد بیش فعالی سیستمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتری فلوپرازینابزارهای دفاعی و بقای مورقابتی بی هدف یا رقابتی هجدا کردن ناخالصی هاهوش بشری تهدید برای بشریاز تکامل تا مغز، از مغز تیکی از علل محدودیت مغز امزیرفون داروی ضد ام اسبیهوش کردن در جراحی و بیمسختی در بلند شدن از روی صگرفتار محدودیت ها و ابعامعجزه ی علمتفکر خلا ق در برابر توهم آیا دلفین ها میتوانند باعوارض ازدواج و بچه دار شدخانه ی تاریکقانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در فراموشی هاترجمه ای ابتدایی از اسرااولین مورد PML به دنبال تکنشانه های پروردگار در جهدر کمتر از چند ماه سوش جدموفقیت در تفکر استاحیای بینایی نسبی یک بیمرویا و خبر از آیندهرویا بخشی حقیقی از زندگی حقیقت تنها چیزی است که شااسکلت خارجی در درمان اختهوشمندسازی زندان هاژنهای مشترک بین انسان و وزبان و شناخت حقیقت قسمت ابا آتش، بازی نکن و بعد از سردرد عروقی میگرنتقویت استخوان در گرو تغذپیموزایدمغز و سیر تکامل ان دلیلی آتاکسی فریدریشعشق به هفت مرتبه ی شناختیخطای ادراک کارماقضاوت ممنوعتاول کف پا و حقیقتایمونوگلوبولین وریدی IVIgنورون هاي مصنوعی می توانتشخیص آلزایمر سالها قبل همه چیز کهنه میشوددرمان های جدید در بیماری میگرن شدید قابل درمان اساختراع جدید اینترنت کوانروزه داری سلول های بنیادحافظه و اطلاعات در کجاست استروژن مانند سپر زنان دهیپرپاراتیروئیدیسمکمردردسفرنامه سفر به بم و جنوب باربر دیگران نباشپیوستگی همه ی اجزای جهانشواهدی از نوع جدیدی از حاتمدن قدیمی ای در جنوب ایرمغز باستانی، هنوز نقش هاآزادی عقیده، آرمانی که تپیامهای کاربراندندان ها را مسواک بزنید تلرزش ناشی از اسیب به عصبتاثیر کپسول نوروهرب بر ساینترنت، حقیقت جامعه ی فچیزی خارج از مغزهای ما نیتعامل انسان و هوش مصنوعیهمجوشی هسته ای، انرژِی بدرمان جدید کنترل مولتیپلما به جهان های متفاوت خودارتباط پیوسته ی جهانهزینه سنگین انسان در ازاروشی برای بهبود هوش عاطفحس و ادراک (قسمت دوم )اطلاعاتی عمومی در مورد مکوچکترین چیز یک معجزه اسسلولهای ایمنی القا کنندهبحثی در مورد عملکرد لوب فپختگی پس از چهل سالگي به شانس یا تلاشتنبیه چقدر موثر استمغط یک گیرنده استافت فشار خون ناگهانی در وچگونه تکامل مغزهای کنونیديدن با چشم بسته در خواب من پر از تلخیمتاثیر انتخاب از طرف محیط اکسکاربازپین در درمان تشثبت و دستکار ی حافظههوموارکتوس ها ممکن است ددرهای اسرارآمیز و پوشیدهاز مخالفت بشنووقتی شروع به بیدار شدن میرژیم ضد التهابیحس و ادراک قسمت هفدهمبه قفس های سیاهت ننازکامپیوتر سایبورگسندرم دزدی ساب کلاوینمحل درک احساسات روحانی دبدون پیر فلکپرسش و چستجو همیشه باقی اشباهت زیاد بین سلول هاي عفلج خوابتو جدای از کیهان نیستینقش گرمایش آب و هوا در همالگو نداشتیمنگاهی بر قدرت بینایی درادانش محدود به ابعاد چهارمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان ما میتواند به اندازهوش مصنوعی از عروسک بازی درک درست از خود و هوشیاریاز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیستراست دستی و چپ دستیحس و ادراک قسمت دهمبه زودی شبکه مغزی به جای کتاب گران و پرهزینه شد ولسیاهچاله و تکینگی ابتدایمداخله ی زیانبار انسانبرای زندگی سالم، یافتن تآنها نمیخواهند دیگران راصدای بم با فرکانس پایین، فال نیکوتوهم فضای خالی یا توهم فضنقش رژیم غذایی در رشد و اامیدوار باش حتی اگر همه چنادانی در قرن بیست و یکم،داروهای ام اسمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روزها، ماه ها یا ساابزار بقا از نخستین همانجهان پر از چیزهای اسرار آهوش مصنوعی از عروسک بازی درد، رمز موفقیتاز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن آلزایمرزمان و مکان، ابعاد کیهان خفاش کور و انسان بینا؟بی عدالتی در توزیع واکسن کشف جدید تلسکوپ جیمز وبسکته ی مغزی در جوانانمراحل ارتقای پله پله کیهبرخی درمان های Spinal Muscular Atآیا ما تنها موجودات زنده طولانی ترین شبفرایند حذف برخی اجزای مغتوازن مهمتر از فعالیت زینقطه بی بازگشتانتروپی و هوشیارینرمش های مفید برای درد زاداروی جدید برای میاستنی منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های بیماری پارکینسوابزار بقای موجود زنده از جهش تمدنی عجیب و شگفت انسهوش مصنوعی به کمک هوش طبیاز تکینگی تا مغز از مغز توراپامیل در بارداریزندگی بی دودخواب عامل دسته بندی و حفطبیماری ای شبیه ام اس مولتساختن آینده، بهترین روش گیلگمش باستانی کیستمشکلات روانپزشکی پس از سبزرگ شدن تقریبا ناگهانی آیا انسان با مغز بزرگش اخعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهخواص بادام زمینیقفس ذهنتکنولوژی به طرز وحشتناکینه بدبخت بلکه نادانانسان ها می توانند میدان چرا خشونت و تعصبداستانها و مفاهیمی اشتبامنبع هوشیاری کجاست؟(قسمتری فلوپرازینابعاد و نیازهای تکاملیرموزی از نخستین تمدن بشرجدایی خطای حسی استهوش در طبیعتاز تکامل تا مغز، از مغز تیافته های نوین علوم پرده زیرک ترین مردمبیهوشی در بیماران دچار اسدسازی روش مناسب برای مقگریه ی ابر، رمز طراوت باغمعجزه ی علم در کنترل کرونتفاوت قند طبیعی با قند و آیا دست مصنوعی به زودی قاعید نوروز مبارکخانواده پایدارقانون جنگلتکامل داروینی هنوز در حانوار مغز در تشخیص بیماری ترس و آرمان هااولین مورد پیوند سر در اننشانه های بیداری روحیدر آرزوهایت مداومت داشتهمولکول ضد پیریاحتیاط در ورزش زانو در خامولتیپل اسکلروز در زنان احتیاط در تعویض داروهارویا تخیل یا واقعیتحقیقت خواب و رویااسکار، لگوی هوشمندهوشیاری و وجودژنهای هوش ، کدامندزبان و شناخت حقیقت قسمت دبا تعمق در اسرار ابدیت و سرطان کمیت گراییتقویت حافظه یا هوش مصنوعپیچیدگی های مغزمگسمغز کوانتومیآتاکسی مخچه ای خودایمنعشق درونی به یگانگی خلقتخطای حسقطار پیشرفتتابوهای ذهنیایمپلانت مغزینورون های ردیاب حافظهتشخیص ایدزهمه چیز در زمان مناسبدرمان های جدید سرطانمیاستنی گراویس بدون آنتیادامه بحث تکامل چشمروزهای بد باقی نمیماندحافظه و اطلاعات در کجاست اسرار آفرینش در موجهاوکينگ پیش از مرگش رسالکمردرد ناشی از تنگی کاناسفرنامه سفر به بم و جنوب بارداری بدون رحمپیام های ناشناخته بر مغز شواهدی از دنیسوان(شبه نئتمدن پیشرفته ی پیشینیانمغز برای فراموشی بیشتر کآزار حقیقیسایتهای دیگرده روش موفقیتلرزش دست ها و گردن و سر ETتاثیر کتامین در درمان پاایندرالچیزی شبیه نور تو نیستتعامل انسان با هوش مصنوعهمدلی و هوش عاطفیدرمان جدید ام اسما با کمک مغز خود مختاريمارتباط انسانی، محدود به هزاران سال چشم های بینا وروشی جدید در درمان قطع نخحس و ادراک قسمت 67اطلاعاتی عمومی در مورد مکووید نوزده و خطر بیماری سلولهای بنیادی مصنوعی درماده ی خالیبحثی درباره هوش و تفاوتهپدیده خاموش روشن در پارکشاهکار قرنتهدیدهای هوش مصنوعینفرت، اسیب به خود استافت هوشیاری به دنبال کاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل دی متیل فومارات(زادیوا)(من بی من، بهتر یاد میگیرمتاثیر احتمالی عصاره تغلیاگر فقط مردم میفهمیدند کثبت امواج الکتریکی در عصهورمون شیرساز یا پرولاکتدرون قفس یا بیرون از آناز نخستین همانند سازها تویتنام نوعی کرونا ویروس رژیم غذایی حاوی تخم مرغ وحس و ادراک قسمت هجدهمبه مغز خزندگان خودت اجازکانال یوتیوب دکتر سلمان سندرم سردرد به دلیل افت فمحدودیت چقدر موثر استبدون بار گذشتهپرسشگری نامحدودشباهت زیاد بین سلول هاي عفلج خواب چیستتو دی ان ای خاص ميتوکندرينقش پیش زمینه ها و اراده الگو و عادت را بشکن و در انگاهی بر توانایی اجزاي بدانش بی نهایتمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان مادی، تجلی فضا در ذههوش مصنوعی از عروسک بازی درک عمیق در حیواناتاز تلسکوپ گالیله تا تلسکواقعیت چیسترجزخوانی هایی که امروز بحس و ادراک قسمت دوازدهمبه زیر پای خود نگاه نکن بکتاب زیست شناسی باورسیاهچاله ی منفرد یا سیاهمدارک ژنتیکی چگونه انسانبرخی ملاحظات در تشنج های آنژیوگرافی از مغزصرع و درمان های آنفاکسیبتتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)نقش زنجبیل در جلوگیری از امیدوارینازوکلسینداروهای تغییر دهنده ی سیمنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر روغن رزماری استنشاابزار بقا از نخستین همانجهان پر از چیزهای جادویی هوش مصنوعی از عروسک بازی درس گرفتن از شکست هااز تکینگی تا مغز از مغز تواکسن ایرانی کرونا تولیدزمان و گذر آن سریع استخفاش با شیوع همه گیری جدیبیمار 101 ساله، مبتلا به سکشیدن مادی روشی برای جلوسکته ی چشمیمرز مرگ و زندگی کجاستبرخی روش های تربیتی کودکآیا مصرف مولتی ویتامین هطی یکصد هزار سال اخیر هرچفراتر از دیوارهای باورتوت زیاد بخوریدنقطه، وجود است یا فاصلهانتظار گذر تندباد؟نرمش های مفید در سرگیجهداروی جدید برای کاهش وزنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتازه های درمان ام اسابزار بقای موجود زنده از ذهن خود را مشغول هماهنگیجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی به شناسایی کااز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی مرتب خیلی به قزندگی در جمع مواردی را برخواص فلفل سبزبیماری اسپینال ماسکولار ساختار فراکتال وجود و ذهگیاه بی عقل به سوی نور میمشکلات روانپزشکی در عقب بزرگترین خطایی که مردم مآیا انسان در آستانه ی انقعلم به ما کمک میکند تا موخواص شکلات تلخقفس را بشکنتکنولوژی جدید که سلول هانه جنگ و نه خونریزیانسان یک کتابخانه استچرا در مغز انسان، فرورفتدخالت در ساختار ژنهامنبع هوشیاری در کجاست؟ قترک امروزابعاد اضافه ی کیهانرمز و رازهای ارتباط غیر کجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت 11از تکامل تا مغز، از مغز تیاد گرفتن مداومزیست شناسی کل در جزء فراکبیو الکترونیک؛ ترکیب موجسرنوشتگربه شرودینگر و تاثیر مشمعجزه در هر لحظه زندگیآیا رژیم غذایی گیاهی سلاعامل کلیدی در کنترل کارآخاویار گیاهیقانونمندی و محدودیت عالمتکامل زباننوار مغزی روشی مهم در تشخترسناک تر از کوریاولین هیبرید بین انسان و نظام مثبت زندگیدر آسمان هدیه های نادیدننظریه ی تکامل در درمان بیدر آستانه ی موج پنجم کوویمواد کوانتومی جدید، ممکناحساس گذر سریعتر زمانرویا حقی از طرف خداحقیقت در علم، هرگز نهایی اسارت و پرخوریهوشیاری و افسردگیژنهای حاکم بر انسان و انسزبان و شناخت حقیقت قسمت سبا خودت نجنگسرعت فکر کردن چگونه استتقویت سیستم ایمنیپیچیدگی های مغزی در درک زمغز آیندگان چگونه است ؟آتش منبع انرژیعشق، شلوغ کردن نیستخطر آلودگی هواقطره قطرهتاثیر فکر بر سلامتایمپلانت مغزی و کنترل دو نوروپلاستیسیتی چیستتصویر خورشید یا خود خورشهمه چیز در زمان کنونی استدرمان های رایج ام اسمیاستنی گراویس در جواناناداراوون تنها داروی تاییروزهای سختحافظه و اطلاعات در کجاستاسرار بازسازی اندام هاهاوکينگ پیش از مرگش رسالکمردرد و علل آنسفرنامه سفر به بم و جنوب بازگشایی مجدد مطب دکتر سپیدایش زبانشیر و دوغ بادامتمدن بشری و مغز اخلاقیمغز بزرگ چقدر مفید هست ؟آزار دیگری، آزار خود استدهن، بزرگترین سرمایهلرزش عضله یا فاسیکولاسیوتاثیر گیاه خواری بر رشد وایپیداکرینتعداد کلی ذهن ها در جهان همراه سختی، اسانی هستدرمان جدید ای ال اس، توفرما بخشی از این جهان مرتبطارتباط از بالا به پایین مهستي مادي ای که ما کوچکترروشی جدید در درمان نابینحس و ادراک قسمت 74اعتقاد اشتباه، نتیجه ی نکودک هشت ساله لازم است آدسلام تا روشناییماده ای ضد التهابیبحثی درباره هوش و تفاوتهپروژه ی ژنوم انسانیشاهکار شش گوشتو یک معجزه اینقاشی هایی با بوی گذشته یافتخار انسانچگونه جمعیت های بزرگ شکل دین اجباریمننژیتتاثیر بینش و انتظارات فراگر میدانی مصیبت بزرگتر جلو رفتن یا عقبگردهوش فوق العاده، هر فرد اسدرون و بیرون، جدای از هم از نخستین همانند سازها تویتامین E برای فعالیت صحرژیم غذایی سالم و ضد التهحس و ادراک قسمت هشتمبه نقاش بنگرکاهش میل جنسی در ام اسسوی ما آید نداها را صدامحدودیت های حافظه و حافظبدون زمان، ماده ای وجود نپس از اگو یا بعد از نفسشجاعت و ترسفلج دوطرفه عصب 6 چشمتو در میانه ی جهان نیستی نقش پیشرفته ی سلول های بنالگوی بنیادین و هوشیارینگاهت را بلند کندانشمندان موفق به بازگردمنابع انرژی از نفت و گاز تاثیر درجه حرارت بر عملکابزار بقا از نخستین همانجهان مرئی و نامرئیهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری قلب در بیماری ویراز تکنیکی تا مغز از مغز تواقعیت های متفاوترحم مصنوعیحس و ادراک قسمت سومبه سیاهی عادت نکنیمکتاب طبیعت در قالب هندسهسیاهچاله ی تولید کنندهمروری بر تشنج و درمان هایبرخی مرزهای اخلاق و علوم آنان که در قله اند هرگز خضایعه ی شبکه لومبوساکرالفاجعه ی جهل مقدستوهم چیستنقش زبان در سلطه و قدرت اامیدواری و مغزنبودن مدرک و شاهد، مدرک داروهای ضد بیماری ام اس ومنبع هوشیاری کجاست قسمت تاثیر رژیم گیاه خواری بر ابزار بقا از نخستین همانجهان دارای برنامههوش مصنوعی از عروسک بازی دست و پا زدن در سایه؟از تکینگی تا مغز از مغز تواکسن اسپایکوژنزمان و صبرخلا، حقیقی نیستبیمار مرکز تنفس سلولیکشتن عقیده ممکن نیستمرز بین انسان و حیوان کجابرخی سلولهای عصبی در تلاآیا مغز تا بزرگسالی توسعطیف انسفالیت، گیلن باره فرار در فرار از میزبان، دتوسعه هوش مصنوعی قادر اسنمیتوان با بیرون انداختنانحراف و حقیقتنرمش های موثر در کمردردداروی جدید برای ای ال اسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتتاسف بار است انسان، حق خوابزار بقای موجود زنده از ذهن خالی از شلوغی افکارجهشهای مفید و ذکاوتی که دهوش مصنوعی تعاملیاز تکینگی تا مغز از مغز تورزش هوازی ، بهترین تمریزندگی در سیاهچالهخواص منیزیمبیماری اضطراب عمومیساختار شبکه های مغزی ثابگیاه خواری و گوشت خوار کدمشاهده گر جدای از شیء مشابزرگترین درد از درون است آیا احتمال دارد رویا از آعلم بدون توقفخواص شگفت هویجقله برای دیدن نه برای به تکنولوژی جدید که سلول هانه روش تقویت مغزانسان باشچرا ذرات بنیادی معمولاً در موج، راز خلقت نهفته اسمنبع هوشیاری در کجاست؟(قترکیب آمار و ژنتیکابعاد بالاتررمز گشایی از اتصالات مغزجریان انرژی در سیستم های هوش عاطفی قسمت نهماز تکامل تا مغز، از مغز تیاد بگیر فراموش کنیزیست شناسی باور حقیقت یا بیوگرافیسریع دویدن مهم نیستگزیده ای از وبینار یا کنفمعرفی مورد نادر بیماری گآیا رژیم غذایی گیاهی سلاعادت همیشه خوب نیستخار و گلقارچ بی مغز در خدمت موجودتکامل زباننوار مغز، مفید و بی خطرترسان نیستیاولین تصویر در تاریخ از س