ایمپلانت مغزی و کنترل دو بیماری با هم

ایمپلنت مغزی تشنج و اختلال وسواسی OCD را با موفقیت کنترل می کند!

یک بیمار در دانشگاه علوم و بهداشت اورگان، اولین نفر در جهان است که از یک محرک کاشته شده در مغز برای کنترل موثر دو بیماری و وضعیت تغییر دهنده ی زندگی، بهره می برد: تشنج ناشی از صرع و رفتار اجباری ناشی از اختلال وسواس فکری-اجباری یا OCD.

امبر پیرسون، 34 ساله، از آلبانی، گفت که تشنج او تحت کنترل بهتری است، اما رهایی از وضعیت روانی او، تاثرگذارتر است.

او گفت: اختلال وسواس جبریOCD بدتر از تشنج است. صرع محدودیت هایی برای زندگی من به همراه دارد، اما اختلال وسواس جبری OCD بدتر است.

در این مطالعه موردی که در مجله Neuron منتشر شده است ، نویسندگان همکار، سیستم تحریک عصبی پاسخگو یا RNS را توصیف می‌کنند که اکنون به طور یکپارچه برای کنترل اجبارهایی که زمانی بر زندگی او حکمرانی می‌کردند، عمل می‌کند.

پیرسون گفت: قبل از شروع درمان با RNS، آنقدر دست هایم را می شستم که خونریزی می کرد. دستانم آنقدر خشک می‌شد که با خم کردن انگشتانم، پوست بند انگشتانم ترک می‌زد.

بررسی و بازبینی مجدد پنجره ها و کمدها و اطمینان از خاموش بودن اجاق گاز قبل از خواب 45 دقیقه طول می کشید. او نمی‌توانست هنگام غذا خوردن در کنار مردم بنشیند، از ترس اینکه غذای آنها غذای او را آلوده کند و هر بار که جعبه گربه را عوض می کرد، دوش می گرفت.

همه اینها پس از جراحی در OHSU در 5 مارس 2019 شروع به تغییر کرد.

احمد رسلان، MD، استاد جراحی مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی OHSU، این دستگاه را با هدف اصلی کنترل تشنج پیرسون کاشت.

بنا به درخواست بیمار، او همچنین مطمئن شد که الکترود 32 میلی متری بخشی از مغز او را که به عنوان هسته اکومبنس شناخته می شود، تحریک می کرد. این، منطقه ای از مغز است که با انگیزه و عمل، از جمله میل های اجباری مرتبط است.

رسلان گفت: «من می‌توانم هر دو بخش مغز را هدف قرار دهم و از این مزیت بهره ببرم.

رسلان با دکتر کیسی هالپرن، جراح مغز و اعصاب در حال حاضر در Penn Medicine کار میکند. آنها این روش را برای درمان OCD پیرسون در دانشگاه استنفورد انجام دادند.

دکتر ماریسا کلوگ، استادیار عصب شناسی در دانشکده پزشکی OHSU، برای اولین بار در سال 2016 با پیرسون به عنوان یک بیمار ملاقات کرد و با وجود مشکلات شدید سلامتی، از نگرش مثبت او شگفت زده شد.

کلوگ می گوید: «اولین چیزی که در زمان ملاقات به من گفت این بود که من برای درمان صرع خود، میخواهم جراحی مغز انجام دهم.

پیرسون در واقع تحت عمل جراحی استاندارد برای درمان تشنج‌های مقاوم به دارو از طریق یک روش در OHSU در سال 2018 قرار گرفت که شامل برداشتن بخش کوچکی از مغز است که در آن منطقه، تشنج ایجاد می‌شود.

این روش برخی از تشنج‌های او را متوقف کرد، اما نه همه آن‌ها را.

بنابراین پیرسون تصمیم گرفت تا با کاشت RNS - یک نوع نسبتاً جدید از ایمپلنت- که به طور فعال بر فعالیت مغز نظارت می‌کند و یک پالس کوچک را برای فرونشاندن تشنج‌ها قبل از شروع آن‌ ارسال میکند- درمان را ادامه دهد.

در طول انجام تحقیقات، او متوجه شد که برخی از افراد گزارش کرده اند این ایمپلنت ها شرایط روانپزشکی، از جمله OCD را کاهش می دهد.

کلوگ گفت که پیرسون مشتاق این شانس بود که آن را امتحان کند.

کلوگ گفت: «این یک فرصت باورنکردنی بود. امبر واقعاً یک بیمار آینده‌نگر است.»

کلوگ، یک متخصص مغز و اعصاب با علاقه به شرایط سلامت روان- که با صرع همراهی دارد- دوره آموزشی خود را در استنفورد گذرانده بود و می‌دانست که تیم آنجا یک برنامه روانپزشکی قوی با دستگاه‌های برنامه‌ریزی تجربی برای اهداف تحقیقاتی غیر معمول تحت نظارت استنفورد دارد.

پیرسون چند ماه پس از کاشت مغزی متوجه تسکین OCD خود شد . چهار سال بعد، نتیجه زندگی او تغییر کرده است.

او گفت: اکنون من به ندرت نگران اتفاقاتی هستم که در خانه ام می افتد و وسواس ها و اجبارهای کمتری را مشاهده می کنم. من توانسته ام روابط سالم تری با افراد زندگی ام برقرار کنم.

انقراض را انتخاب نکنیدهوش مصنوعی از عروسک بازی درد باسن و پا به دلیل کاهابزار بقای موجود زنده از توقف؛ شکستزمان و مکان، ابعاد کیهان از تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن های شرکت فایزر آمرفروتنی و غرورمرکز هوشیاری، روح یا بدن سانسور ذهنبیماری اسپینال ماسکولار جهان یکپارچهعقل مجادله گرکشف جدید تلسکوپ جیمز وبمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش غذاها و موجودات دريابشکه ای که ته نداره پر نمحساسیت روانی متفاوتآیا هوش ارثی دریافتی از پنجات در اعتماد به خودداروی جدید ALSانرژی خلا ممکن استهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن پر در برابر آگاهیابزارهای بقا از نخستین هتوهم وجودزندگی در سیاهچالهاز تکامل تا مغز از مغز تا تاثیر سلامت دستگاه گوارشوابستگی یعنی قلادهفرضیه ای جدید توضیح میدهمرزهای حقیقی یا مرزهای تستارگانی قبل از آغاز کیهبیوگرافیجهان، تصادفی نیستعلت خواب آلودگی بعد از خوگیاه بی عقل به سوی نور میمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچند نرمش مفید برای کمردرتفاوت های زبانی سرمنشا تخواص فلفل سبزآیا تکامل و تغییرات ژنتیچرا یک ساعت، 60 دقیقه و یک داروی ضد تشنج با قابليت تانعطاف پذیری مکانیسمی علهوش احساسیرقابتی بی هدف یا رقابتی هاثرات مضر ماری جواناتوصیه های سازمان بهداشت زیست شناسی باور حقیقت یا ازدواج های بین گونه ای، رتحریک عمقی مغزیک آلل ژنتیکی که از نئاندقلب روباتیکمشاهدات آمیخته با اشتباهسربرولایزینبالای هر دستی، دستی هستجاذبهعجول نباشگزیده ای از وبینار یا کنفمهمان ناخواندهنهایت در بی نهایتتلاش های جدید شرکت نورالخودروهای هیدروژنیآپومورفین در پارکینسوننسبیت عام از زبان دکتر بردر هم تنیدگی کوانتومی و دای همه ی وجود منهوش عاطفی در زنان بیشتر ارویا بخشی حقیقی از زندگی اختلال در شناسایی حروف و تکامل مداومزبان و شناخت حقیقت قسمت ساستروژن مانند سپر زنان دتراشه ی بیولوژِیکژن ضد آلزایمرقدرت مردممغز فکر میکند مرگ برای دیشناخت و معرفت، و نقش آن دبازخورد یا فیدبکحقیقت افرادغربال در زندگیپیوند قلب خوک، به فرد دچامیوپاتی و نوار عصب و عضلهنوار عصب و عضلهتمساح حد واسط میان مغز کوخدای رنگین کمانآرامش عقلهفت چیز که عملکرد مغز تو درمان های اسرار آمیز در آاینکه خانواده ات سالم باهیچگاه از فشار و شکست نترروزه داری سلول های بنیادارتباط ماده و انرژیتکامل، نتیجه ی برنامه ریسفرنامه سفر به بم و جنوب اطلاعاتی عمومی در مورد متشنج به صورت اختلال رفتاکمالگرایی دشمن پیشرفتلیروپریم داروی ترکیبی ضدمغز انسان ایا طبیعتا تماشگفت انگیز بودن کیهانبحثی درباره هوش و تفاوتهحکمت الهی در پس همه چیزپیشینیان انسان از هفت میما انسانها چه اندازه نزدنورالژی تریژمینالدل به دریا بزنآشناپنداری چیستهمیشه راهی هستدرمان تومورهای مغزی با ااکنون را با همه ی نقص هایهستي مادي ای که ما کوچکترروشی جدید در درمان نابینارزش حقیقی زبان قسمت دومتاثیر نگاه انسان بر رفتاسلاح و راهزنیبلعیدن ستاره توسط سیاهچاشبیه سازی سیستم های کوانتظاهر خوابیده ی مادهکوچکی قلبمقایسه رقابت و همکاریمغز بزرگ و فعال یا مغز کوبرنامه و ساختار پیچیده محس و ادراک (قسمت اول )پروانه ی آسمانیماده ی خالیچگونه مغز پیش انسان یا همدو سوی واقعیتافسردگی و ساختار مغزهنر فراموشیدرمان سرطان با امواج صوتابتدا سخت ترین استرژیم ضد التهابیاز آغاز خلقت تا نگاه انساتاثیر گیاه خواری بر رشد ووقتی پر از گل شدی خودت را سوپاپ ها یا ترانزیستورهابه خودت نگاه کنصبور باشکپسول ژری لاکتمنابع انرژی از نفت و گاز نقش مهاجرت در توسعه نسل ابرخی نرمش های گردنحس و ادراک قسمت هفتمآلودگی هوا چالش قرن جدیدنگاه محدود و تک جانبه، مشدیدن خدا در همه چیزامید نیکو داشته باش تا آنهوش مصنوعی از عروسک های بدرک احساسات و تفکرات دیگابزار بقا از نخستین همانتو یک جهان در مغز خودت هسراست دستی و چپ دستیاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر دپاکین بر بیماری مویروس های باستانی، مغز مفیلم کوتاه هیروشیما از همحدودیت های حافظه و حافظسیاره ی ابلهانبی شرمیجنسیت و تفاوت های بیناییضررهای شکر بر سلامت مغزکتاب گران و پرهزینه شد ولمناطق خاصی از مغز در جستجنقش اتصالات بین سلولهای بررسي علل احتمالي تغيير حس و ادراک قسمت بیستمآنزیم تولید انرژی در سلوچالش های ایستادن بر دو پادانشمندان اولین سلول مصنانواع سکته های مغزیهوش مصنوعی از عروسک بازی درد زانو همیشه نیاز به جرابزار بقای موجود زنده از تولید مولکول جدید توسط هزمان و گذر آن سریع استاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کووید 19 چیزهایی که فرگشت و تکامل تصادفی محض مرکز حافظه کجاستساهچاله ها تبخیر نمیشودبیماری اضطراب عمومیجهان کنونی و مغز بزرگتریعقل در جهان جدید، عجیب اسکشیدن مادی روشی برای جلومنبع هوشیاری کجاست قسمت53نقش غذاها و موجودات دريابشریت از یک پدر و مادر نیخفاش کور و انسان بینا؟آیا هوش سریعی که بدون احسنجات در راستگوییداروی جدید s3 در درمان ام انرژِی برای ایجاد اضطرابهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن تو همیشه به چیزی اعتقابزارهای بقا ازنخستین همتوهم وجودزندگی زمینی امروز بیش از از تکامل تا مغز، از مغز تتاثیر عصاره تغلیظ شده گیواسطه ها د رمسیر ایجاد مغفساد اقتصادی سیتماتیک درمزایای شکلات تلخ برای سلسخن نیکو مانند درخت نیکوبیان ژن های اسکیزوفرنی دجهش های ژنتیکی مفید در ساعماد الدین نسیمی قربانی گیاه خواری و گوشت خوار کدمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچند جهانیتفاوت ایستایی و تکاپوخواص منیزیمآیا جنین انسان، هوشمندی چرا پس از بیدار شدن از خوداروی ضد تشنج با قابليت تاهرام مصر از شگفتی های جههوش احساسیرموزی از نخستین تمدن بشراجزای پر سلولی بدن انسان توصیه های غیر دارویی در سزیست، مرز افق رویداد هستاسکلت خارجی در درمان اختتحریک عمقی مغز در آلزایمیک جهش ممکن است ذهن انسانقلب را نشکنمطالبه ی حق خودسردرد میگرنبالاترین هدف از دولتجاذبه و نقش آن در شکلگیریعدم توقف تکامل در یک انداگزارش یک مورد جالب لخته ومهندسی ژنتیک در حال تلاش نهادینه سازی فرهنگ اختلاتلاش هایی در بیماران قطع خورشید مصنوعیآب زندگی است قسمت چهارمچسبیدن به خود، مانع بزرگ در هر سوراخی سر نکنای آنکه نامش درمان و یادشهوشمندی کیهانرویا تخیل یا واقعیتاختلالات مخچهتکامل چشمزبان جانسوزاسرار آفرینش در موجتربیت کودکان وظیفه ای مهژنها نقشه ایجاد ابزار هوقدرت و شناخت حقیقتمغز قلبشناخت حقیقت یا آرزوهای گبازسازي مغز و نخاع چالشی حقیقت انسانمقالاتپیوند مدفوعمیوتونیک دیستروفینوار عصب و عضلهتنفس هوازی و میتوکندریخدایی که ساخته ی ذهن بشر آرامش(سکوت) stillness و تکاپوهفت سین یادگاری از میراث درمان های بیماری آلزایمراین، فقط راه توستهیپرپاراتیروئیدیسمروزهای بد باقی نمیماندارتباط متقابل با همه ی حیتکثیر سلول در برابر توقف سفرنامه سفر به بم و جنوب اطلاعاتی عمومی در مورد متشنج عدم توازن بین نورون کمردردلیس دگرامفتامین یا ویاسمغز انسان برای ایجاد تمدشگفت زده و حیران باشبحثی درباره احساسات متفاحافظه میتواند بزرگترین دپیشرفت های باور نکردنی دما انسانها چه اندازه نزدنوزاد ناشنوای متولد شده،دلایلی که نشان میدهد ما بآشتی بهتر استهمیشه عسل با موم بخوریمدرمان تشنجاکوییفلکسهستی ما پس از شروعی چگال روشی جدید در درمان سکته مارزش حقیقی زبان قسمت سومتاثیر نگاه انسان بر رفتاسلسله مباحث هوش مصنوعیبنی عباس، ننگی بر تاریخشبکه های مصنوعی مغز به درتظاهری از ماده است که بیدکوچکترین چیز یک معجزه اسمقابله ی منطقی با اعتراضمغز بزرگترین مصرف کننده برنامه ی مسلط ژنها در اختحس و ادراک (قسمت دوم )ماده ای ضد التهابیچگونه هموساپينس بر زمین دولت یا گروهکاقلیت خلاقهنر حفظ گرهدرمان ضایعات نخاعیابتدایی که در ذهن دانشمنرژیم غذایی حاوی تخم مرغ واز انفجار بزرگ تا انفجار تاثیر گیاه خواری بر رشد ووقتی تو از یاد گرفتن باز سوپاپ ها یا ترانزیستورهابه دنبال رستگاری باشصبور باشکامپیوتر سایبورگمنابع انرژی از نفت و گاز نقش میدان مغناطیسی زمین برخی یونها و مولکول های محس و ادراک قسمت هفدهمآلودگی هوا و ویروس کرونانگاه کلی نگردیدگاه نارسای دوگانه ی مامید نجاتهوش مصنوعی از عروسک های بدرک تصویر و زبان های مخلتابزار بقا از نخستین همانتو کجای جهانیرجزخوانی هایی که امروز باز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر داروهای ضد التهاب ویرایش DNA جنین انسان، برفیلمی بسیار جالب از تغییمحدودیت درک انسانسیاره ابلهانبی عدالتی در توزیع واکسن جهل مقدسضعیف و قویکتاب زیست شناسی باورمنبع نور واقعی و ثابت، حقنقش تیروئید در تکامل مغزبررسی مغز با امواج مادون حس و ادراک قسمت دهمآواز خواندن در قفس، نشانچالش کمبود اندام برای پیدانشمندان تغییر میدان مغدانشمندان روش هاي جدیدی انیس بی کسانهوش مصنوعی از عروسک بازی دردهای سال گذشته فراموش ابزار بقای موجود زنده از تولید مثل اولین ربات های زمان و صبراز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کرونا و گشودن پنجرفراموش کارها باهوش تر هسمرکز حافظه کجاستسایه ی هوشیاریبیماری بیش فعالیجهان کاملی در اطراف ما پرعقل سالمکشتن عقیده ممکن نیستمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمنقش غذاها و موجودات دريابعد پنجمخفاش با شیوع همه گیری جدیآیا هشیاری کوانتومی وجودنخاع ما تا پایین ستون فقرداروی جدید لنفوم و لوکمیانسولینهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن خود را مشغول هماهنگیابزارهای بقای موجود زندهتوهم بی خداییزندگی زودگذراز تکامل تا مغز، از مغز تتاریک ترین بخش شبوبینار اساتید نورولوژی دفشار و قدرتمسمومیت دانش آموزان بی گسخن و سکوتبیان حقیقتجهش های ژنتیکی غیر تصادفعنصر اصلی تعیین واقعیتگیرنده باید سازگار با پیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچند جهانیتفاوت ارباب و رهبر حقیقیخواص میوه ی بهآیا جهان ذهن و افکار ما مچرا ارتعاش بسیار مهم استداروی ضد تشنج توپیراماتاولویت بندی ها کجاستهوش بشری تهدید برای بشریرمز و رازهای ارتباط غیر کاجزایی ناشناخته در شکل گتوصیه هایی در مصرف ماهیزاویه نگاه ها یکسان نیستاسکار، لگوی هوشمندتداوم مهم است نه سرعتیک رژیم غذایی جدید، می توقوی تر باشمطالبی در مورد تشنجسردرد میگرن در کودکانباهوش ترین و با کیفیت تریجبران از دست رفته هاعدم تعادل دوپامین، فقط بگشایش دروازه جدیدی از طرمهندسی بدنچهار میلیارد سال تکامل بتلاش در تولید انرژی به رنخوش قلبی و مهربانیآب زندگی است قسمت هفتمنسبت ها در کیهاندر والنتاین کتاب بدید همای جان جان بی تن مروهوشیاری و وجودرویا حقی از طرف خدااختلالات حرکتی در انسانتکامل و ارتقای نگاه تا عمزبان ریشه هایی شناختی اساسرار بازسازی اندام هاترجمه فعالیت های عضله به ژنها ، مغز و ارادهقدرت کنترل خودمغز ما کوچکتر از نیم نقطهشناخت درون، شناخت بیرون؛باغچه ی منحقیقت اشیاتاثیر ویتامین دی بر بیماپیوند مدفوع در درمان بیممیگرن و پروتئین مرتبط با نوار عصب و عضله مهم در تشتنفس هوازی و میتوکندریخدایا جز تو که را دارمآزمون تجربی، راهی برای رهم نوع خواری در میان پیشیدرمان های بیماری اس ام ایاینترنت بدون فیلتر ماهواهاوکينگ پیش از مرگش رسالروزهای سختارتباط چاقی و کاهش قدرت بتأثیر نیکوتین سیگار بر مسفری به آغاز کیهاناعتقاد اشتباه، نتیجه ی نتشویق خواندن به کودکانکمردرد ناشی از تنگی کانالا اکراه فی الدینمغز انسان برای شادمانی طشگفتی های نقشه ی ژنتیکیبحثی درباره احساساتی غیرحافظه های کاذبپیشرفت های جدید علوم اعصما اکنون میدانیم فضا خالنوسانات کوانتومی منبع مادنیا فریب و سرگرمیآغاز فرایند دانستنهمیشه، آنطور نیست که هستدرمان جدید ALSاکسی توسین و تکامل پیش اهشت توصیه برای کاستن از دريتوکسيمب در درمان ام اسارزش خود را چگونه میشناستاثیر ویتامین دی بر بیماسلطان جنگل یا صاحب ملکوتبه قفس های سیاهت ننازشبکیه های مصنوعیتعویض دارو در تشنجکووید نوزده و خطر بیماری مقابله با کرونا با علم اسمغز حریص برای خون، کلید تبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱حس و ادراک قسمت 67ماده، چیزی نیستچگونه هوشیاری خود را توسدونپزیل در بیماران قلبی اقیانوس نادانیهنر رها شدن از وابستگیدرمانهای بیماری پارکینسابتذال با شعار دینرژیم غذایی سالم و ضد التهاز بار خود بکاه تا پرواز تاثیر گیاه خواری بر رشد ووقتی خودت را در آینه دیدیسوپاپ ها یا ترانزیستورهابه زودی شبکه مغزی به جای تغییرات آب و هوایی که به صبر لازمه ی پیروزی استکاهش میل جنسی در ام اسمنابع انرژی از نفت و گاز نقش محیط زندگی و مهاجرت دبرخی اثرات مضر ویتامین دحس و ادراک قسمت هجدهمآلودگی هوا و پارکینسوننگاه انسان محدود به ادرادیروز و امروزامید یا ناامیدی؟هوش مصنوعی از عروسک بازی درک حقیقت نردبان و مسیری ابزار بقا از نخستین همانتو کز محنت دیگران بی غمیرحم مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر داروی ضد تشنج سدیم ویشن پروفیروز نادریمخچه فراتر از حفظ تعادلسیاره ابلهانبیمار 101 ساله، مبتلا به سجهان فراکتالطلوع و حقیقتکتاب طبیعت در قالب هندسهمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش حفاظتی مولکول جدید دبررسی و اپروچ جدید بر بیمحس و ادراک قسمت دوازدهمآینه در اینهچالش دیدگاه های سنتی در بآیندهچاالش ها در تعیین منبع هودانشمندان روشی برای تبدیانگشت ماشه ایهوش مصنوعی از عروسک بازی دردی که سالهاست درمان نشابزار بقای موجود زنده از تولید یا دریافت علمزمان واقعیت است یا توهماز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کرونا از حقیقت تاتفراموشی همیشه هم بد نیستمرکز خنده در کجای مغز استسایه را اصالت دادن، جز فربیماری تی تی پیجهان پیوستهعقلانیت بدون تغییرگل خاردار، زیباستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقش غذاها در کاهش دردهای بعد از کروناخلا، حقیقی نیستآیا واکنش های یاد گرفته ونخاع درازتر یا کوتاهتر کداروی جدید میاستنی گراویانسولین هوشمندهوش مصنوعی به کمک هوش طبیذهن خالی از شلوغی افکارابزارهای بقای از نخستین توهم تنهاییزندگی سلول در بدن، جدای ااز تکامل تا مغز، از مغز تتاریکی من و تو و گرد و غباوجود قبل از ناظر هوشمندفشار روحی، همیشه بد نیست مسمومیت دانش آموزان، قماسخن پاک و ثابتبیداری معنوی یعنی دوستی جهش های بیماری زا، معمولعوامل موثر در پیدایش زباگالکانزوماب، دارویی جدیمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچند جهانی و علمتفاوتهای جنسیتی راهی براخواص هلو برگ هلوآیا جهش های ژنتیکی، ویروچرا بیماری های تخریبی مغداروی ضد جنون در درمان تیاولین قدم شناخت نقص های خهوش در طبیعترمز گشایی از اتصالات مغزاحیای بینایی نسبی یک بیمتوضیحی ساده در مورد هوش مزاوسکا درمان گوشراساس انسان اندیشه و باور تداخل مرزها و صفات با بینیکی از علل محدودیت مغز امقیچی ژنتیکیمطالعه ای بیان میکند اهدسردرد میگرنی در کودکانباور و کیهان شناسیجدا کردن ناخالصی هاعدم درکپل جویی اصفهانمهربانی، شرط موفقیتچهار ساعت پس از کشتار خوکتلاشی برای درمان قطع نخاخوش خیالی و خوش بینیآب زندگی است قسمت اولنسبت طلایی، نشانه ای به سدر یک فراکتال هر نقطه مرکایمونوگلوبولین وریدی IVIgهوشیاری و افسردگیرویاها از مغز است یا ناخواختلالات صحبت کردن در انتکامل و ریشه ی مشترک خلقتزبان شناسی مدرن در سطح سلاصفهان زیباترجمه ی فعالیت های عضله بژنهای مشترک بین انسان و وقدرت انسان در نگاه به ابعمغز مانند تلفن استشناسایی تاریخچه ی تکاملیبترس از اینکه کسی، به درگحقیقت تنها چیزی است که شاصفحه اصلیپیوند مغز و سر و چالشهای میگرن و خوابنوار عصب و عضله برای تاییتنفس بدون اکسیژنخرما منبع بسیار خوب آنتی آزمون ذهنی گربه ی شرودینهمه چیز موج استدرمان های جدید ALSاینترنت، حقیقت جامعه ی فهاوکينگ پیش از مرگش رسالروزهای سخت میگذردارتباط هوش ساختار مغز و ژتأثیر نگاه انسان بر رفتاسقوط درون جاذبه ای خاص، چاعتماد به خودتشخیص ژنتیکی آتروفی های کمردرد و علل آنلاموژین داروی ضد اوتیسم؟مغز انسان برای شادمانی طشگفتی های زنبور عسلبحران ذهن فیلمی قابل تامحافظه و اطلاعات در کجاست پیشرفت در عقل است یا ظواهما از اینجا نخواهیم رفتنوشیدن چای برای مغز مفید دنیا مکانی بسیار اسرارآمآغاز فصل سرما و دوباره تکهمکاری یا رقابتدرمان جدید مولتیپل میلوماکسکاربازپین در درمان تشو هر کس تقوای خدا پیشه کنریه زغالیاز فرد ایستا و متعصب بگذرتاثیر ویروس کرونا بر مغز سم زنبور ، کلیدی برای واربه مغز خزندگان خودت اجازشباهت مغز و کیهانتعامل انسان و هوش مصنوعیکودک هشت ساله لازم است آدملاحظه های اخلاقی دربارهمغز در تنهایی آسیب میبینبرین نت به جای اینترنتحس و ادراک قسمت 74پرواز از نیویورک تا لوس آماده، چیزی بیش از یک خلا چگونه واکسن کرونا را توزالکترومغناطیس شنوایی و ههنر، پر کردن است نه فحش ددرماندگی به دلیل عادت کرابداع دی ان ای بزرگترین درژیم غذایی ضد التهابیاز بحث های کنونی در ویروستاثیر گیاه خواری بر رشد ووقتی خورشید هست شمع به کاALS نگاهی کامل بر بیماری وسوخت هیدروژنی پاکبه زیر پای خود نگاه نکن بتغییرات تکاملی سر انسان صبر و واقعیتکاهش مرگ و میر ناشی از ابمنابع انرژی از نفت و گاز نقش مرکز تنفس سلولی در بیبرخی اختلالات عصبی مثانهحس و ادراک قسمت هشتمآلزایمرنگاه از بیرون مجموعهدیسک گردنامید جدید بر آسیب نخاعیهوش مصنوعی از عروسک بازی درک دیگرانابزار بقا از نخستین همانتو پیچیده ترین تکنولوژی رحم مصنوعیاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر مغزواقعیت فیزیکی، تابعی از فیزیک مولکولها و ذرات در مخچه ، فراتر از حفظ تعادلسیب یکسان و دیدگاه های متبیمار مرکز تنفس سلولیجهان قابل مشاهده بخش کوچطلای سیاهکتاب، سفری به تاریخمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش حیاتی تلومر دی ان آ دبررسی ژنها در تشخیص بیماحس و ادراک قسمت سومبررسی بیماری التهابی رودحس و ادراک قسمت سی و هشتمآینده ی انسان در فراتر ازنابینایی در نتیجه ی گوشی دانش، قفل ذهن را باز میکنانگشت نگاری مغز نشان میدهوش مصنوعی از عروسک بازی درس گرفتن از شکست هاابزار بقای موجود زنده از تولید پاک و فراوان انرژیزمان پلانکاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن کرونا ساخته شده توفراموشی و مسیر روحانیمرگ چیستساخت سلول عصبی حتی پس از بیماری خود ایمن اعصاب محجهان پیوستهعقیده ی بی عملگل درون گلدانمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقشه مغزی هر فرد منحصر بهبعد از کروناخلا، خالی نیستآیا یک، وجود داردنخستین تمدن بشریداروی جدید آلزایمرانسان قدیم در شبه جزیره عهوش مصنوعی به شناسایی کاذهن سالمابزارهای دفاعی و بقای موتوهم جداییزندگی، مدیریت انرژیاز تکامل تا مغز، از مغز تتاریکی و نوروراپامیل در بارداریفضا و ذهن بازمسیر دشوار تکامل و ارتقاسخت ترین حصاربیداری و خواب کدام بهتر اجهش تمدنی عجیب و شگفت انسعوامل ایجاد لغت انسانی و گام کوچک ولی تاثیرگذارمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمچند روش ساده برای موفقیتتقلید مرحله ای نسبتا پیشخواص هندوانهآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجچرا حیوانات سخن نمی گویندارویی خلط آوراولین مورد PML به دنبال تکهوش عاطفی قسمت 11رمز پیشرفت تواضع است نه طاحیای بینایی نسبی یک بیمتوضیحات دکتر فاطمی در موزبان فرایند تکاملی برای استفاده از مغز، وزن را کمترقی واقعی یا شعار ترقییافته های نوین علوم پرده قیچی ژنتیکی تهدید یا فرصمعمای اخلاقی قطارسردرد و علتهای آنباید از انسان ترسیدجدایی خطای حسی استعدالت برای من یا برای همهپل خواجو اصفهانموفقیت هوش مصنوعی در امتنون و القلمتلاشی تازه برای گشودن معخوشبختی چیستآب زندگی است قسمت دومنشانه های گذشته در کیهان در کمتر از چند ماه سوش جدایمپلانت مغزیهوشیاری کوانتومیرویاهای پر رمز و حیرتی دراختلالات عضلانی ژنتیکتکامل ابزار هوش ، راه پر زبان شناسی نوین نیازمند اصل بازخوردترجمه ای ابتدایی از اسراژنهای هوش ، کدامندقدرت ذهنمغز مادران و کودکان در زمشناسایی سلول های ایمنی ابحتی علمی درباره تمایل بحقیقت خواب و رویاسوالات پزشکیپیوند اندام از حیوانات بمیگرن و روزه دارینوار عصب و عضله تعیین محلتنها مانع در زندگی موارد خسته نباشی باباآزمون ذهنی گربه شرودینگرهمه چیز و هیچ چیزدرمان های جدید میگرنایندرالهدف یکسان و مسیرهای مختلروش مقابله مغز با محدودیارتباط پیوسته ی جهانتأثیر شیرینی های حاوی لوسقوط زیگزاگی یا ناگهانیاعتماد به خودتشخیص آلزایمر سالها قبل کمردرد با پوشیدن کفش منالایو دوم دکتر سید سلمان فمغز انسان رو به کوچک تر ششانس یا نتیجه ی تلاشبخش فراموش شده ی حافظهحافظه و اطلاعات در کجاست پیشرفت ذهن در خلاقیت استما اشیا را آنطور که هستندنوعی سکته مغزی ، وحشتناک دنیای شگفت انگیز کوانتومآغاز مبهم آفرینشهمانند سازی در انساندرمان جدید میگرن با انتی وفور و فراوانیریواستیگمیناز مخالفت بشنوتاثیر ژنها بر اختلالات خسماگلوتید داروی کاهش دهنبه نقاش بنگرشباهت مغز با کیهان مادیتعامل انسان با هوش مصنوعکودک ایرانی که هوش او از ملاحظات بیهوشی قبل از جرمغز را از روی امواج بشناسبرای یک زندگی معمولیحس و ادراک قسمت 75پروتئین های ساده ی ابتداچگونه آن شکری که می خوریمالکتروتاکسی(گرایش و حرکهوموارکتوس ها ممکن است ددرها بسته نیستابزار هوش در حال ارتقا ازرژیم غذایی ضد درداز تلسکوپ گالیله تا تلسکتاثیر گیاه خواری بر رشد ووقتی ریشه ها عمیقند از چیNVG 291ماست مالیسودمندی موجودات ابزی بر به سیاهی عادت نکنیمتغذیه بر ژنها تاثیر داردصبر بسیار بایدکاهش التهاب ناشی از بیمامنابع انرژی از نفت و گاز نقش نگاه از پایین یا نگاهبرخی اصول سلامت کمرحس و ادراک قسمت هشتاد و نآملودیپین داروی ضد فشار نگاه از دور و نگاه از نزددیستونی قابل درمانامید درمان کرونا با همانهوش مصنوعی از عروسک بازی درک درست از خود و هوشیاریابزار بقا از نخستین همانتو آرامش و صلحیرسم عاشق کُشی و شیوهٔ شهراز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت چند سویهفیزیک هوشیاریمخچه ابزاري که وظیفه آن فسیر آفرینش از روح تا مغز بیماری لبر و نابینایی آنجهان موازی و حجاب هاطوفان فقر و گرسنگی و بی سکتابخانهمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش خرچنگ های نعل اسبی درکجای مغز مسئول پردازش تجمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش داروهاي مختلف معروف بررسی سیستم تعادلی بدن احس و ادراک قسمت سی و ششمآینده ی علم و فیزیک در60 ثناتوانی از درمان برخی ویدانش، یک انسان را ناسازگانتقال ماده و انرژیهوش مصنوعی از عروسک بازی دست و پا زدن در سایه؟ابزار بقای موجود زنده از تولید اندام با چاپ سه بعدزمان به چه دلیل ایجاد میشاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکسن آلزایمرفراموشی آرمانمرگ و میر پنهانساخت شبکه عصبی مصنوعی با بیماری دویکجهان پر از چیزهای اسرار آعلم و ادراک فقط مشاهده ی گل زندگیمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقشه های مغزی جدید با جزیبعد از کرونا دلخوشی بیهوخلاصه ای از مطالب همایش مآیا کیهان می تواند یک شبینخستین تصویر از سیاهچالهداروی جدید ای ال اسانسان میوه ی تکاملهوش مصنوعی تعاملیذهت را روی چیزهای مفید متابعاد و نیازهای تکاملیتوهم جدایی و توهم علمزندگی، مراتب هوشیاری استاز تکامل تا مغز، از مغز تتاریکی خواهد ترسیدورزش هوازی مرتب خیلی به قفضای قلب منبع نبوغ استمسئول صیانت از عقیده کیسسخت ترین کار، شناخت خود ابیست تمرین ساده برای جلوجهشهای مفید و ذکاوتی که دعواملی که برای ظهور لغت اگامی در درمان بیماریهای منبع هوشیاری کجاست؟(قسمچندین ماده غذایی که ماننتقلید از روی طبیعتخواص انارآیا خداباوری محصول تکاملچرا حجم مغز گونه انسان دردارویی ضد بیش فعالی سیستاولین مورد پیوند سر در انهوش عاطفی قسمت نهمرمز بقای جهش ژنتیکیاحتیاط در ورزش زانو در خاتیوتیکسن داروی ضد جنونزبان متغیراستفاده از نظریه ی تکامل تروس جریان انرژییاد گرفتن مداومقانون مندی نقشه ژنتیکی ممعماری، هندسه ی قابل مشاسردرد به دلیل مصرف زیاد مبابا زود بیاجریان انرژی در سیستم های عسل طبیعی موثر در کنترل بپلاسمای غالبموفقیت در تفکر استنوآوری ای شگفت انگیز دانتلاشی جدید در درمان ام اسخوشبختی دور از رنج های مآب زندگی است قسمت سومنشانه های پروردگار در جهدر آرزوهایت مداومت داشتهایمپلانت مغزی و کنترل دو هوشیاری سنتی یا هوشیاری رویای شفافاختراع جدید اینترنت کوانتکامل تکنولوژیزبان، نشان دهنده ی سخنگو اصل در هم تنیدگی و جهانی ترس و آرمان هاژنهای حاکم بر انسان و انسقدرت شناختی انسان، محدودمغز چون ابزار هوش است دلیشهر زیرزمینی در ژاپن برابحث درباره پیدایش و منشا حقیقت در علم، هرگز نهایی پیامهای کاربرانپیوند اندام حیوانات به امیگرن سردردی ژنتیکی که بنوار عصب و عضله در مطب دکتنها در برابر جهانخطا در محاسبات چیزی کاملآزادی در چیستهمه چیز کهنه میشوددرمان های جدید در بیماری ایپیداکرینهدف یکسان، در مسیرهای متروش های صرفه جویی در ایجاارتباط انسانی، محدود به تئوری تکامل امروز در درمسلول های مغزی عامل پارکیاعتماد بی موردتشخیص ایدزکنفرانس تشنج هتل کوثر اصلازم است هیچ کاری نکنیدمغز انسان رو به کوچکتر شدشانس یا تلاشبخش های تنظیمی ژنومحافظه و اطلاعات در کجاستپیشرفتی مستقل از ابزار هما به جهان های متفاوت خودنیوالیندنیایی پر از سیاهچاله إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَهمجوشی هسته ای، انرژِی بدرمان جدید کنترل مولتیپلوقاحت و تمسخر دیگرانریاضیات یک حس جدید استاز نخستین همانند سازها تتاثیر کلام در آیات کلام بسندرم میلر فیشربه نقاش بنگرشباهت های ریشه ای چند بیمتعداد کلی ذهن ها در جهان کودکان مهاجرممانتین یا آلزیکسا یا ابمغز زنان جوانتر از مغز مربرای پیش بینی آینده مغز دحس و ادراک قسمت 78پروتز چشمدوچرخه در کاهش دردهای کمالکترودهای کاشتنیهورمون شیرساز یا پرولاکتدرهای اسرارآمیز و پوشیدهابزار بقا از نخستین همانراه فراری نیستاز تلسکوپ گالیله تا تلسکتاثیر گیاه خواری بر رشد ووقتی شروع به بیدار شدن میفقر داده ها در هوش مصنوعیماست مالی با هوش انسانیسی و سه پل اصفهانبه سخن توجه کن نه گویندهثبت و دستکار ی حافظهصد قدح، نفتاده بشکستکاهش حافظه هرچند فرایندیمنابع انرژی از نفت و گاز نقش نظام غذایی در تکامل مبرخی اطلاعات روانشناسی محس و ادراک قسمت هشتاد و شآموزش نوین زباننگاه از درون قفس یا بیروندژا وو یا اشنا پنداریامیدهای جدید برای بازیابهوش مصنوعی از عروسک بازی درک عمیق در حیواناتابزار بقا از نخستین همانتو افق رویداد جهان هستیرساناها و ابر رساناها و عاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت چیستفیزیک و هوشیاریمخچه تاثیر گذار بر حافظهسیستم تخلیه ی مغز بینشی نبیماری میاستنی گراویسجهان ما میتواند به اندازطوفان بیداریطوفان زیباییکرونا چه بر سر مغز می آورمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش درختان در تکاملبررسی علل کمر درد در میانحس و ادراک قسمت سیزدهمآینده با ترس جمع نمیشودناتوانی در شناسایی چهره دائما بخوانانتروپی و هوشیاریهوش مصنوعی از عروسک بازی دست کردن در گوشابزار بقای موجود زنده از تولید سلولهای جنسی از سلزمان شگفت انگیزاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر رو ح و روان بر جسمواکسن ایرانی کرونا تولیدفرایند پیچیده ی خونرسانیمرگ و میر بسیار بالای ناشساخت شبکه عصبی با الفبای بیماری دیستروفی میوتونیجهان پر از چیزهای جادویی علم و روحگلوله ی ساچمه ایمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقشه با واقعیت متفاوت اسبعد از کرونا دلخوشی بیهوخلاصه ای از درمان های جدیآیا گذشته، امروز وآینده نخستین روبات های زنده ی جداروی جدید برای میاستنی انسان ها می توانند میدان هوش مصنوعی در قضاوت های اذخیره ی شگفت انگیز اطلاعابعاد اضافه ی کیهانتوهم جسمزندان ذهنیاز تکامل تا مغز، از مغز تتاریخ همه چیز را ثبت کردهورزش هوازی ، بهترین تمریفضای خالی ای وجود نداردمسئولیت جدیدسختی ها رفتنی استبیش از نیمی از موارد انتقجهشهای مفید و ذکاوتی که دعوارض ازدواج و بچه دار شدگامی در درمان بیماریهای منبع هوشیاری کجاست؟(قسمچندجهانیتقلید از طبیعتخواص اردهآیا دلفین ها می تواند از چرا خشونت و تعصبداستانها و مفاهیمی اشتبااولین هیبرید بین انسان و هوش عاطفی قسمت هفتمرمز جهاناحتیاط در تعویض داروهاتیک و اختلال حرکتیزبان مشترک ژنتیکی موجودااستفاده از هوش مصنوعی در تری فلوپرازینیاد بگیر فراموش کنیقانون گذاری و تکاملمعنی روزهسردرد تنشنباد و موججریان انرژی در سیستم های عشق به هفت مرتبه ی شناختیپمبرولیزوماب در بیماری چمولکول ضد پیرینوار مغز مشاهده ی غیر مستتمایل زیاد به خوردن بستنخیالپردازی نکنآب، زندگی است(قسمت پنجم)نشانه های بیداری روحیدر آسمان هدیه های نادیدنایمپلانت مغزی کمک میکند هوش، ژنتیکی است یا محیطیروان سالمادامه بحث تکامل چشمتکامل جریان همیشگی خلقتزبان، وسیله شناسایی محیطاصل علت و تاثیرترسان نیستیکفش و کتابقدرت عشقمغز چگونه صداها را فیلتر شواهدی از نوع جدیدی از حابحثي درباره هوش و تفاوتهحقیقت راستین انسان علم بسایتهای دیگرپیوند سر آیا ممکن استمیگرن شدید قابل درمان اسنوبت کودکانتنهاییخطا در محاسبات چیزی کاملآزادی عقیده، آرمانی که تهمه چیز در زمان مناسبدرمان های جدید سرطانایا کوچک شدن مغزانسان الهدف از تکامل مغزروش های عملی برای رفع کمرارتباط از بالا به پایین متئوری تکامل در پیشگیری و سلول های بنیادیاعتیاد و تلاش های درمانی تصویر خورشید یا خود خورشکنگره بین المللی سردرد دلبخند بزن شاید صبح فردا زمغز ایندگان چگونه استشاهکار قرنبخش بزرگی حس و ادراک ما احافظه ی هوش مصنوعیپپوگستما با کمک مغز خود مختاريمنیکولا تسلادنیا، هیچ استافت فشار خون ناگهانی در وهمدلی و هوش عاطفیدرمان جدید ام اساگر فقط مردم میفهمیدند کوقت نهيب هاي غير علمي گذشاز نخستین همانند سازها تتاثیر کپسول نوروهرب بر نسندرم کووید طولانیبه نادیدنی ایمان بیاورشباهت کیهان و مغزتعذیه ی ذهنکودکان میتوانند ناقل بی من و وجود توهمیمغزهای کوچک بی احساسبرای اولین بار دانشمندانحس و ادراک قسمت 82پروتز عصبی برای تکلمدوچرخه سواری ورزشی سبک و الگو نداشتیمهوش فوق العاده، هر فرد اسدرون قفس یا بیرون از آنابزار بقا از نخستین همانراه نجاتاز تکنیکی تا مغز از مغز تتاثیر گیاه خواری بر رشد وویتنام نوعی کرونا ویروس فلج نخاعی با الکترودهای ماشین دانشسیلی محکم محیط زیست بر انبهبود حافظه پس از رخدادهثبت امواج الکتریکی در عصصداقتکاهش دوپامین عامل بیماریمنابع انرژی از نفت و گاز نقش نظریه تکامل در شناسابرخی بیماری ها که در آن بحس و ادراک قسمت پنجمآمارهای ارائه شده در سطح نگاه از درون مجموعه با نگدژاوو یا آشناپنداریامیدوار باش حتی اگر همه چهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری قلب در بیماری ویرابزار بقا از نخستین همانتو انسانی و انسان، شایسترستگاری محدود به یک راه ناز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت چیستفیزیک آگاهیمخاطب قرار دادن مردم، کاسیستم تعادلی بدنبیماری های میتوکندریجهان مادی، تجلی فضا در ذهطولانی ترین شبکریستال هامنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش ذهن و شناخت در حوادث برطرف کردن خشونت را از خاحس و ادراک قسمت ششمآیا فراموشی حتمی استنادیدنی ها واقعی هستنددارچینانتظار گذر تندباد؟هوش مصنوعی از عروسک بازی دست آسمانابزار بقای موجود زنده از تولترودینزمان، واقعی نیستاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر روده بر مغزواکسن اسپایکوژنفرایند تکامل و دشواری هامرگ و سوال از قاتلساختن آیندهبیماری سلیاکجهان دارای برنامهعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهگلوئونمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقص های سیستمی ایمنیتفکر قبل از کارخم شدن فضا-زمانآیا پیدایش مغز از روی تصانرمش های مفید برای درد زاداروی جدید برای کاهش وزنانسان یک کتابخانه استهوش مصنوعی در کامپیوترهاذره ی معین یا ابری از الکابعاد بالاترتوهمات و شناخت حقیقتزونیسومایداز تکامل تا مغز، از مغز تتاریخ، اصیل نیست و ساخته ورزش و میگرنقفس دور خود را بشکنمسئولیت در برابر محیط زیسختی در بلند شدن از روی صبیشتر کمردردها نیازی به جوانان وطنعید نوروز مبارکگاهی لازم است برای فهم و منبع هوشیاری در کجاست؟ قنه ناامیدی بلکه ارتقاتقویت مغز با ورزشخواص بادامآیا دلفین ها میتوانند باچرا در مغز انسان، فرورفتدخالت در ساختار ژنهااولین تصویر در تاریخ از سهوش عاطفی قسمت یازدهرمز جهان خاصیت فراکتالاحساس گذر سریعتر زمانتیکاگرلور داروی ضد انعقازبان چهار حرفی حیات زمیناستفاده از انرژی خلاتری فلوپرازینیادگیری مهارت های جدید دقانون جنگلمعاینه قبل از نوار عصب و سردرد سکه ایباد غرور و سر پر از نخوت وجریان انرژی در سیستم های عشق درونی به یگانگی خلقتپنج اکتشاف شگفت آور در مومولتیپل اسکلروز در زنان نوار مغز با توضیح دکتر فاتمایز یا کشف یگانگیخانه ی تاریکآتاکسینظام مثبت زندگیدر آستانه ی موج پنجم کوویایمپلانت نخاعی میتواند دهوض مصنوعی زندهروبات ها قول میدهنداداراوون تنها داروی تاییتکامل داروینی هنوز در حازدودن نقص از هوش مصنوعیاصل عدم قطعیت از کوانتوم تزریق قیچی ژنتیکی کریسپرکل اقیانوس در یک ذرهقسم به فقرمغز ناتوان از توجیه پیداشواهدی از دنیسوان(شبه نئبحثی جالب درباره محدودیتحقیقت غیر فیزیکیپیوند سر برای چه بیمارانمیاستنی گراویس بدون آنتینور از عمق تاریکیتنهایی رمز نوآوری استخطای ادراک کارماآزار حقیقیهمه چیز در زمان کنونی استدرمان های رایج ام اسایا این جمله درست است کسیهدف از خلقت رسیدن به ابزاروش هایی برای کم کردن اضطارتباط بین هوش طبیعی و هوتئوری جدید، ویران کردن گسلول های بنیادی منابع و اتصویر در هم تنیدگی کوانتکنگره بین المللی سردرد دلحظات خوش با کودکانمغز ابزار بقای برتر مادیشاهکار شش گوشبخش بزرگتر کیهان ناشناختحافظه انسان و حافظه ی هوشپایان، یک آغاز استما بخشی از این جهان مرتبطنیاز به آموزش مجازی دیجیدندان ها را مسواک بزنید تافت هوشیاری به دنبال کاههمراه سختی، اسانی هستدرمان جدید ای ال اس، توفراگر میدانی مصیبت بزرگتر وقتی فهمیدی خطا کردی برگاز نخستین همانند سازها تتاثیر کپسول نوروهرب بر تسندرم گیلن باره به دنبال به هلال بنگرشباهت زیاد بین سلول هاي عتغییرکودکان گذشته به آینده فکمن کسی در ناکسی دریافتم مغز، فقط گیرندهبرای تمدن سازی، باید در بحس و ادراک قسمت 87پرورش مغز مینیاتوری انساچگونه انتظارات بر ادراک دوپامین قابل حل در آبالگو و عادت را بشکن و در اهوش مصنوعی می تواند بر احدرون و بیرون، جدای از هم ابزار بقا از نخستین همانراه های جدید برای قضاوت راز تکینگی تا مغز و از مغز تاثیر گیاه خواری بر رشد وویتامین E برای فعالیت صحفلج بل، فلجی ترسناک که آنمبانی ذهنی سیاه و سفیدسینوریپا داروی ترکیبی ضدبهداشت خوابجلو رفتن یا عقبگردصدای بم با فرکانس پایین، کاهش سن بیولوژیکی، تنها منابع انرژی از نفت و گاز نقش هورمون های تیروئید دبرخی بیماری های خاص که بدحس و ادراک قسمت پنجاهآن چیزی که ما جریان زمان نگاه حقیقی نگاه به درون ادگرگونی های نژادی و تغییامیدواریهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغز در بیماری کویابزار بقا از نخستین همانتو با همه چیز در پیوندیرشته نوروایمونولوژی و نقاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت های متفاوتفیزیکدانان ماشینی برای تمدل همه جانبه نگر ژنرالیسیستم دفاعی بدن علیه مغز بیماری های مغز و اعصاب و جهان مرئی و نامرئیسکوت و نیستیبیماری های ژنرالیزه ی عصجهان مشارکتیطی یکصد هزار سال اخیر هرچکریستال زمان(قسمت اولمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش روی و منیزیم در سلامتبزرگ فکر کنحس و ادراک قسمت شصت و هشتآیا ممکن است موش کور بی منادیدنی ها بیشتر از دیدنداروهای مصرفی در ام اسانحراف و حقیقتهوش مصنوعی از عروسک بازی دست بالای دستابزار بقای موجود زنده از تومورها و التهاب مغزی عازمزمه ات مانده در گوشماز تکینگی تا مغز- از مغز تاثیر روزه داری بر سلامت واکسن اسپایکوژن ضد کرونافرایند حذف برخی اجزای مغمرگ انتقال است یا نابود شساختن آینده، بهترین روش بیماری ضعف عضلات نزدیک بجهان در حال نوسان و چرخشعلم به ما کمک میکند تا موگمان میکنی جرمی کوچکی در منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقص در تشخیص هیجانات عامتفکر ترکیبی در هوش مصنوعخونریزی مغز در سندرم کووآیا آگاهی پس از مرگ از بینرمش های مفید در سرگیجهداروی جدید برای ای ال اسانسان باشهوش مصنوعی در تفکر خلاق اذرات کوانتومی زیر اتمی قاتفاق و تصادفتوکل بر خدازونا به وسیله ویروس ابله از تکامل تا مغز، از مغز تتازه های اسکیزوفرنی(جنوورزش بهترین درمان بیش فعقفس ذهنمستند جهان متصلسدسازی روش مناسب برای مقبا همه مهربان باشجوانان وطنعامل کلیدی در کنترل کارآگاهی مغز بزرگ چالش استمنبع هوشیاری در کجاست؟(قنه به اعدامتقویت استخوان در گرو تغذخواص بادام زمینیآیا دست مصنوعی به زودی قاچرا ذرات بنیادی معمولاً در میان تاریکی و روشناییاولین دارو برای آتاکسی فهوش عاطفی قسمت پنجمرنگ کردن، حقیقت نیستاحساسات کاذبتیروفیبان موثر در سکته ی زبان نیاز تکاملی استاستفاده از سلول های بنیاترک امروزیادگیری هوش مصنوعی، عمیققانون جنگلمعادله ها فقط بخش خسته کنسردرد عروقی میگرنبار مغز بر دو استخوانجراحی هوشیار مغزعشق، شلوغ کردن نیستپول و شادیمواد کوانتومی جدید، ممکننوار مغز ترجمه رخدادهای تمدن قدیمی ای در جنوب ایرخانواده پایدارآتاکسی فریدریشنظریه ی تکامل در درمان بیدر برابر حقایق جدیدایمپلانت استخوانی در آسیهیچ نقطه ای مرکزی تر از اروبات های ریز در درمان بیادب برخورد با دیگرانتکامل داروینی هنوز در حاسفر فقط مادی نیستاصل، روان و نفس استتسلیم ارتباط با من برترکلمات بلند نه صدای بلندقضاوت ممنوعمغز و قلب در جنین موش مصنشیر و دوغ بادامبحثی در مورد نقش ویتامين حقیقت غیر قابل شناختپیوند سر، یکی از راه حلهامیدان مغناطيسي زمین بشر نور درونتنبیه چقدر موثر استخطای حسآزار دیگری، آزار خود استهمه چیز، ثبت می شوددرمان های علامتی در ام اسایا ابزار هوشمندی یا مغز هر چیز با هر چیز دیگر در تروش هایی برای جلوگیری از ارتباط شگفت مغز انسان و فتا 20 سال آینده مغز شما به سلول های بدن تو پیر نیستنتصویر زیبا از سلولکنترل همجوشی هسته ای با هلرزش ناشی از اسیب به عصبمغز ابزار برتر بقاشاید گوشی و چشمی، آماده شبخش دیگری در وجود انسان هحباب های کیهانی تو در توپاکسازی مغزما تحت کنترل ژنها هستیم یچیز جدید را بپذیرده روش موفقیتافتخار انسانهمراهی میاستنی با برخی سدرمان جدید سرطاناگر نیروی مغناطیس نباشد ریتوکسیماباز نخستین همانند سازها تتاثیر کپسول نوروهرب بر سسندرم پیریفورمیسبه کدامین گناه کشته شدندشباهت زیاد بین سلول هاي عتغییر الگوی رشد مغزی با زکودکان خود را مشابه خود تمن پر از تلخیممغز، همه ی واقعیت را نمیببرای خودآگاه بودن تو بایحس و ادراک قسمت چهلپرکاری تیروئیدچگونه به سطح بالایی از هودورترین نقطه ی قابل مشاهالگوی بنیادین و هوشیاریهوش مصنوعی متصل با مغزدرون آشفته ی تو و ظاهر خنابزار بقا از نخستین همانراه های جدید برای قضاوت راز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر گیاهخواری بر رشد و ویتامین E در چه مواد غذایفلج خوابمباحث مهم حس و ادراکسیگار عامل افزایش مرگ ومبهداشت خواب، رمز حافظه ی جلوتر را دیدنصرع و درمان های آنکایروپاکتیک چیستمنابع انرژی از نفت و گاز نقش هورمون زنانه استروژنبرخی توجهات در ببمار پارحس و ادراک قسمت پنجاه و یآنچه می دانم، آنچه را میخنگاه دوبارهدانش قدرت استامیدواری و مغزهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغز در بیماران مبابزار بقا از نخستین همانتو با باورهایت کنترل میشرشد مغز فرایندی پیچیده ااز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت و مجازفال نیکومدل هولوگرافیک ژنرالیزهواقعیت و انعکاسفاکسیبتمدل هولوگرافیک تعمیم یافسکوت، پر از صدابیماری وسواسجهان معناطیف انسفالیت، گیلن باره کریستال زمان(قسمت دوم)منبع هوشیاری کجاست قسمت نقش روزه داری در سالم و جبزرگ شدن مغز محدود به دورحس و ادراک قسمت شصت و دوآیا ما کالا هستیمنادانی در قرن بیست و یکم،داروهای ام اساندوه در دنیا استهوش مصنوعی از عروسک بازی دستورالعمل مرکز کنترل بیابزار بقای موجود زنده از تومورهای نخاعیزنان باهوش تراز تکینگی تا مغز- از مغز تاثیر روزها، ماه ها یا ساواکسن دیگر کرونا ساخته شفراتر از دیوارهای باورمرگ تصادفیساختار فراکتال وجود و ذهبیماریهای تحلیل عضلانی اجهان در حال ایجاد و ارتقاعلم بدون توقفگنجینه ای به نام ویتامین منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقطه ی رسیدن به قلهتفکر خلا ق در برابر توهم خونریزی مغزی کشندهآیا امکان بازسازی اندامهنرمش های موثر در کمردردداروی جدید برای دیابتانسان جدید از چه زمانی پاهوش مصنوعی در خدمت خلق وحذرات کوانتومی زیر اتمی قاتوبان اطلاعات و پلِ بینتوپیراماتزیان غذاهای پرچرباز تکامل تا مغز، از مغز تتازه های بیماری پارکینسوورزش در کمر دردقفس را بشکنمشکل از کجاستسرنوشتبا هوش مصنوعی خودکار روبجواب دانشمند سوال کننده عادت همیشه خوب نیستگاهی جهت را عوض کنمنبع خواب و رویانه به اعدامتقویت حافظه یا هوش مصنوعخواص شکلات تلخآیا رژیم غذایی گیاهی سلاچراروياها را به یاد نمی آدر مانهای کمر درداولین دروغهوش عاطفی قسمت اولرنگین کماناخلاق و علوم اعصابتکنولوژی های جدید و حالتزبان و کلمه حتی برای کساناستفاده از سلول های بنیاترکیب آمار و ژنتیکیادگرفتن، آغاز حرکت است قانونمندی و محدودیت عالممعجزه های هر روزهسرطان کمیت گراییبار بزرگ ایستادن بر دو پاجراحی گردن همیشه برای دیعصب حقوق نورولووپول و عقیدهموجود بی مغزی که می تواندنوار مغز در فراموشی هاتمدن پیشرفته ی پیشینیانخاویار گیاهیآتاکسی مخچه ای خودایمننظریه ی تکامل در درمان بیدر جراحی کمر عجله نکنیدایمان به رویاهیچ چیز همیشگی نیستروبات کیانادراک ما درک ارتعاشی است تکامل داروینی هنوز در حاسفر نامه سفر به بم و جنوب اصلاح خطا با رفتن بر مسیرتسلیم شدن از نورون شروع مکلوزاپین داروی ضد جنونقطار پیشرفتمغز و هوش، برترین ابزار بشیشه ی بازالتی و سیلیکونبحثی در مورد نقش کلسیم و حقیقت، آن چیزی نیست که جلپیوندهای پیچیده با تغییرمیدان های مغناطیسی قابل نوروفیبروماتوزتهدیدهای هوش مصنوعیخطر آلودگی هواآسيب میکروواسکولاریا آسهمه ی سردردها بی خطر نیستدرمان ژنتیکی برای نوآوریایا بیماری ام اس (مولتیپهر جا که جات میشه، جات نیروش هایی ساده برای کاهش اارتباط شگفت انگیز مغز انتا بحر یفعل ما یشاسلول بنیادی و ای ال اساعتیاد را به دور بیندازتصویر زیبای اصفهانکنترل جاذبهلرزش دست ها و گردن و سر ETمغز از بسیاری حقایق می گربخشیدن دیگران یعنی آرامشحباب هایی تو در توپارادوکس ها در علممانند کودکان باشیدچیزی منتظر شناخته شدندهن، بزرگترین سرمایهافراد آغاز حرکت خودشان رهمراهی نوعی سردرد میگرنیدرمان جدید سرطاناگر نعمت فراموشی نبود بسریسپریدوناز نشانه ها و آثار درک شدتاثیر کپسول نوروهرب بر سسندرم پیریفورمیسبه امید روزهای بهترشجاعت و ترستغییر خود یا تغییر دیگراکودکان را برای راه آماده من بی من، بهتر یاد میگیرممغزتان را در جوانی سیم کشبرای رشد، باید از مسیر خطحس و ادراک قسمت چهل و هفتپراسینزوماب در پارکینسوچگونه باغبانی باعث کاهش ديدن با چشم بسته در خواب الگوبرداری از طبیعتهوش مصنوعی و کشف زبان هایدروغ نگو به خصوص به خودتابزار بقا از نخستین همانراه پیروزی در زندگی چیستاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر انتخاب از طرف محیط ویتامین کافلج خواب چیستمبتکران خودشکوفاسیاهچاله هابوزون هیگز چیستجمجمه انسان های اولیهضایعه ی شبکه لومبوساکرالکار امروز را به فردا نیندمنابع انرژی از نفت و گاز نقش ویتامین K در ترمیم اسبرخی توصیه ها برای واکسیحس و ادراک قسمت پنجاه و دآنچه ناشناخته است باید شنگاهی بر قدرت بینایی درادانش محدود به ابعاد چهارامیدی به این سوی قبر نیستهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغزی در سندرم کووابزار بقا از نخستین همانتو باید نیکان را به دست برشد مغز علت تمایل انسان باز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت تقویت شدهفاجعه ی جهل مقدسمدل های ریز مغز مینی برینسکوت، در برابر گزافه گویبیماری کروتز فیلد جاکوبجهان معکوسطبیعت موجی جهانکریستال زمان(قسمت سوم)منبع هوشیاری کجاست قسمت نقش رژیم غذایی بر رشد و ابزرگ شدن تقریبا ناگهانی حس و ادراک قسمت شصت و ششآیا ما تنها موجودات زنده نازوکلسینداروهای تغییر دهنده ی سیاندوه دردی را دوا نمیکندهوش مصنوعی از عروسک بازی دغدغه نتیجه ی نادانی استابزار بقای موجود زنده از تومورهای ستون فقراتزنجیرها را ما باید پاره کاز تکینگی تا مغز- از مغزتتاثیر روغن رزماری استنشاواکسن دیگری ضد کرونا از دفرار در فرار از میزبان، دمرگی وجود نداردساختار شبکه های مغزی ثاببیماری، رساله ای برای سلجهان ریز و درشتعلم در حال توسعهگوهر با نظر دیگران سنگ نممنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقطه ای بود و دگر هیچ نبوتفاوت قند طبیعی با قند و خواندن ، یکی از شستشو دهنآیا انسان با مغز بزرگش اخنرمشهای مهم برای تقویت عداروی جدید ضد فشار خونانسان خطرناکترین موجودهوش مصنوعی در خدمت خلق وحذرات کوانتومی زیر اتمی قاتوسوکسیمایدتوانایی مغز و دیگر اجزای زیباترین چیز در پیر شدناز خود رها شوتازه های درمان ام اسوزن حقیقی معرفت و شناختقله برای دیدن نه برای به مشکلات نخاعیسریع دویدن مهم نیستبا هر چیزی که نفس می کشد مجواب سنگ اندازیعادت کن از بالا نگاه کنیگذر زمان کاملا وابسته به منتظر نمان چیزی نور را بهنه بدبخت بلکه نادانتقویت سیستم ایمنیخواص شگفت هویجآیا رژیم غذایی گیاهی سلاچراروياها را به یاد نمی آدر محل کار ارزش خودت را باولین سلول مصنوعیهوش عاطفی قسمت دهمرهبر حقیقیاخلاق پایه تکامل و فرهنگتکنولوژی و پیشرفتزبان و بیان نتیجه ساختمااستفاده از سلول های بنیاترکیب حیوان و انسانیادآوری خواب و رویاقارچ بی مغز در خدمت موجودمعجزه ی چشمسرعت فکر کردن چگونه استبار سنین ابزار هوشمندی اجستجوی متن و تصویر به صورعصب سیاتیکپوست ساعتی مستقل از مغز دموجودات مقهور ژنها هستندنوار مغز در تشخیص بیماری تمدن بشری و مغز اخلاقیخار و گلآتش منبع انرژینظریه ی تکامل در درمان بیدر درمان بیماری مولتیپل این پیوند نه با مغز بلکه هیچ چیز، چقدر حقیقی استروح و آب حیاتادغام میان گونه های مختلتکامل داروینی هنوز در حاسفر به مریخ در 39 روزاصول انجام برخی نرمش ها دتست نوار عصب و عضلهکلید نزدیک و نگاه تو بر فقطره قطرهمغز و اخلاقشکل های متفاوت پروتئین هبحثی در مورد حقیقت فضا و حقایق ممکن و غیر ممکنپیوندی که فراتر از امکانمیدان های کوانتومی خلانورون هاي مصنوعی می توانخطر حقیقی، خود انسان استآسیب ها ناشی از آلودگی هوهمه جا خیر بکاردرمان کارتی سل و تومور مغایا بدون زبان میتوانیم تهر حرکت خمیده می شود و هر روش جدید تولید برقارتباط شگفت انگیز مغز انتاول کف پا و حقیقتسلول بنیادین از مخاط بیناعداد بینهایت در دنیای متصویربرداری فضاپیمای آمکندن ریشه ی خودلرزش عضله یا فاسیکولاسیومغز به تنهایی برای فرهنگ بخشش، عقلانی یا غیر عاقلحد و مرزها توهم ذهن ماستپاسخ گیاهان در زمان خوردمانند آب باشچیزی خارج از مغزهای ما نیدو ویژگی انتزاع و قدرت تجافراد بی دلیل دوستدار تو هندسه ی پایه ایدرمان دارویی سرطان رحم باگر نعمت فراموشی نبود بسریسدیپلام تنها داروی تایاز نظر علم اعصاب یا نرووستاثیر کتامین در درمان پاسندرم پای بی قراربه بالا بر ستارگان نگاه کشرکت نورالینک ویدیویی ازتغییر دیگران یا تغییر خوکوری گذرای ناشی از موبایمننژیتمغزتان را در جوانی سیمکشبرای زندگی سالم، یافتن تحس و ادراک قسمت چهل و هشتپرتوهای صادر شده از سیاهچگونه تکامل مغزهای کنونیدی متیل فومارات(زادیوا)(التهاب شریان تمپورالهوش مصنوعی یا حماقت طبیعدریا آرام نخواهد شد کشتی ابزار بقا از نخستین همانراه انسان شدن، راه رفتن واز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر احتمالی عصاره تغلیویتامین کا و استخوانفلج دوطرفه عصب 6 چشممتواضع باشسیاهچاله های فضایی منابعبوزون هیگز جهان را از متلجنین مصنوعیضایعه ی عروقی مخچهکار با یگانگی و یکپارچگیمنابع انرژی از نفت و گاز نقش ژنتیک در درمان اختلابرخی درمان های Spinal Muscular Atحس و ادراک قسمت پنجاه و سآنچه واقعیت تصور میکنیم نگاهی بر توانایی اجزاي بدانش بی نهایتامیدی تازه در درمان سرطاهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری مغزی در سندرم کووابزار بقا از نخستین همانتو برای خزیدن خلق نشده ایرشد در سختی استاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت تقویت شدهفارغ التحصیلان، فقیر و دمدیون خود ناموجودسکته مغزیبیماری گیلن باره و بیمارجهان هوشمندطبیعت بر اساس هماهنگیکشف مکانیسم عصبی خوانش پمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش رژیم غذایی در رشد و ابزرگترین خطایی که مردم محس و ادراک سی و هفتمآیا مصرف مولتی ویتامین هنباید صبر کرد آتش را بعد داروهای ضد بیماری ام اس واندوهگین نباش اگر درب یا هوش مصنوعی از عروسک بازی ذهن ما از در هم شکستن منبابزار بقای موجود زنده از توهم فضای خالیزندگی فعال و مثبت روند آلاز تکینگی تا مغز، از مغز تاثیر رژیم گیاه خواری بر واکسن سرطانفرد موفقمراقب خودتون و خانواده هسادیسم یا لذت از آزار دادبیمارستان هوش مصنوعیجهان شگفت انگیزعلم راهی برای اندیشیدن اگویید نوزده و ایمنی ساکتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنقطه بی بازگشتتفاوت مغز انسان و میمون هخواندن، دوست روزهای سختآیا احتمال دارد رویا از آچرا ماشین باید نتایج را پداروی جدید ضد میگرنانسان در هستی یا هستی در هوش مصنوعی درمانگر کامپیرفلکس وتری با توضیح دکتر اتصال مغز و کامپیوترتوانایی یک فرد، برای تغیزیباترین چیز در افزایش ساز درخواست ها جدا شوتاسف بار است انسان، حق خووزوز گوشقله سقوطمشکلات بین دو همسر و برخیسریعترین کامپیوتر موجودبا آتش، بازی نکن و بعد از جوسازی مدرنعادت کن خوب حرف بزنیگذشته را دفن کنمنتظر نتیجه ی کارهایت بانه جنگ و نه خونریزیتلقین اطلاعات و حافظهخواص عجیب لوبیاآیا راهی برای بهبود وضعیچراغ های متفاوت و نور یکسدر چه مرحله ای از خواب ، راوکرلیزوماب داروی جدید شهوش عاطفی قسمت دومروی و منیزیم در تقویت استاختلا ل در خود عضلهتکنولوژی جدید که سلول هازبان و بیان، در سایه پیشراستفاده از سلول های بنیاترازودونیاری خدا نزدیک استقبل و بعد از حقیقتمعجزه ی علمسطح آگاهی، رخدادهای زندگباربر دیگران نباشجستجوی هوشیاری در مغز ماعضلانی که طی سخن گفتن چقدپوشاندن خود از نورمورد نادر همپوشانی دو بینوار مغزی روشی مهم در تشختمدن زیر آبخارق العاده و استثنایی بآثار باستانی تمدن های قدنظریه ی ریسماندر دعواها چه میکنی؟این اندوه چیستهیچ وقت خودت را محدود به روح در جهانی دیگر استادغام دو حیطه علوم مغز و تکامل زبانسفر به درون سفری زیبااصول توسعه ی یک ذهن کاملتست کم هزینه ی بزاق برای کلام و زبان، گنجینه ای بسلمس کوانتومیمغز و اخلاقشکل پنجم مادهبحثی در مورد عملکرد لوب فحل مشکلپیوستگی همه ی اجزای جهانمیدان بنیادین اطلاعاتنورون های ردیاب حافظهخطر را بپذیرآسیب روانی شبکه های اجتمهمیشه چیزی برای تنهایی ددرمان پوکی استخوانایا تکامل هدفمند استهرچیز با یک تاب تبدیل به روش صحبت کردن در حال تکامارتباط غیرکلامی بین انساتابوهای ذهنیسلول عصبی شاهکار انطباق بقا با سازگارترین فرد اسشاید درست نباشدتصور ما ازمشکلات و واقعیکندر در بیماریهای التهابلزوم گذر انسان از حدها و مغز بیش از آنچه تصور میشوبدون پیر فلکحریص نباشپختگی پس از چهل سالگي به ماه رجبچیزی شبیه نور تو نیستدو بیماری روانی خود بزرگ افزایش قدرت ادراکات و حسهندسه ی رایج کیهاندرمان زخم دیابتی با تکنواگر با مطالعه فیزیک کوانریشه های مشترک همه ی موجواز نظر علم اعصاب اراده آزتاثیر گیاه خواری بر رشد وسندرم پس از ضربه به سربه بالاتر از ماده بیندیششربت رب انارتغییر دادن ژنها آیا روزی کی غایب شدی تا نیازمند دلمن، ما یا چی؟مغط یک گیرنده استبرخی ملاحظات در تشنج های حس و ادراک قسمت چهل و دومپرتوزایی از جسم سیاهچگونه جمعیت های بزرگ شکل دین اجباریام آر آی جدید با قدرت شگفهوش مصنوعی گوگل به کمک تشدریای خداابزار بقا از نخستین همانراه بی شکستاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر بینش و انتظارات فرویتامین کا در سبزیجاتفن آوری های جدید علیه شنامجموعه های پر سلولی بدن مسیاهچاله ها، دارای پرتو بی نهایت در میان مرزهاجنگ هفتاد و دو ملت همه را ضایعات در عصب زیر زبانیکارهای کوچک، بی ارزش نیسمنابع انرژی از نفت و گاز نقش گرمایش آب و هوا در همبرخی روش های تربیتی کودکحس و ادراک قسمت پنجاه و شآنچه حس می کنیم، نتیجه ی نگاهت را بلند کندانشمندان موفق به بازگردامگا سه عامل مهم سلامتهوش مصنوعی از عروسک بازی درگیری اعصاب به علت میتوابزار بقا از نخستین همانتو تغییر و تحولیرشد، رسیدن به یک هدف نیستز گهواره تا گوراز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواقعیت خلا و وجود و درک مفاصله ها در مکانیک کوانتمدیریت اینترنت بر جنگسکته ی مغزی در جوانانبیماری آلزایمر، استیل کوجهان هوشیارطعمه ی شبکه های ارتباط اجکشف مکانیسمی پیچیده در بمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش زنجبیل در جلوگیری از بزرگترین درد از درون است حس و ادراک- قسمت پنجاه و آیا مغز تا بزرگسالی توسعنبرو و انرژی مداومداروهای ضد تشنج با توضیح اندام حسی، درک از بخش هایهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن چند جانبه نیازمند نگابزار بقای موجود زنده از توهم فضای خالی یا توهم فضزندگی هوشمند در خارج از زاز تکینگی تا مغز، از مغز تاثیر رژیم گیاه خواری بر واکسن سرطانفرد یا اندیشهمراحل ارتقای پله پله کیهسازگاری با محیط بین اجزابیندیشجهان شگفت انگیز و بی زمانعلم ساختن برج های چرخانگوش دادن بهتر از حرف زدنمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنمیتوان با بیرون انداختنتفاوت ها و تمایزها کلید بخواب زمستانی سلول های سرآیا احتمال دارد رویا از آچرا مردم با زندگی میجنگنداروی جدید ضد الزایمرانسان عامل توقف رشد مغزهوش مصنوعی درخدمت خلق وحرفتار مانند بردهاثر مضر مصرف طولانی مدت رتوازن مهمتر از فعالیت زیزیر فشار کووید چه باید کراز دست دادن دم در پیشینیاتبدیل پلاستیک به کربن و سوسواس، بیماری استقلب های سادهمشکلات روانپزشکی پس از سسرکه انگبین عسلی مفید بربا تعمق در اسرار ابدیت و جامعه ی آسمانیعادت کردن به نعمتگر جان به جز تو خواهد از خمنتظر زمان ایده آل نشونه روش تقویت مغزتلاش ها برای کشف منابع جدخود جسم و یا تصویرآیا راهی برای رفع کم آبی نزاع ها بیهوده استدر ناامیدی بسی امید استايندگان چگونه خواهند دیدهوش عاطفی قسمت سومرویکردهای جدید ضایعات نخاختلاف خانوادگی را حل کنتکنولوژی جدید که سلول هازبان و تکلم برخی بیماریهاستفاده از سلول های بنیاترازودونژن همه چیز نیستقبل از آغازمعجزه ی علم در کنترل کرونسعی کن به حدی محدود نشویبارداری بدون رحمحفره در مغزغم بی پایانپیموزایدموسیقی نونوار مغز، مفید و بی خطرتمدنی قدیمی در شمال خلیج خبر مهم تلسکوپ هابلآدم عاقل، وقت خودش را هدرنظریه تکامل در درمان بیمدر سال حدود 7 میلیون نفر این ایده که ذرات سیاهچالهیچ کاری نکردن به معنی چیروح رهاییارتقا و تکامل سنت آفرینش تکامل زبانسفر تجهیزات ناسا به مریخ اصول سلامت کمرتست آر ان اس دز میاستنی گکلام، در تحولی شگفت آور بلووفلوکساسینمغز و سیر تکامل ان دلیلی شکرگزار هر چیزی باش که دابحثی درباره هوش و تفاوتهحلقه های اسرارآمیزپیام های ناشناخته بر مغز میدازولام در درمان تشنج نوروپلاستیسیتی چیستخطرات هوش مصنوعیآسیب عصب پا به دنبال اعتیهمیشه چشمی مراقب و نگهبادرمان پوکی استخوانایجاد احساساتهز ذره، یک دنیاستروشهای نو در درمان دیسک بارتروز یا خوردگی و التهاتاثیر فکر بر سلامتسلول عصبی، در محل خاص خودبقا در ازای بیماریشایسته نیست در جیب خود قرتصور از زمان و مکانکندر علیه سرطانلزوم سازگاری قانون مجازامغز برای فراموشی بیشتر کبدون بار گذشتهحرکات چشم، ترجمه کننده ی پدیده خاموش روشن در پارکماپروتیلیننکاتی در مورد تشنجدو بار در هفته ماهی مصرف افزایش میل جنسی با خوردن هندسه بنیادیندرمان ساده ی روماتیسماگر تلاش انسان امروز براریشه های مشترک حیاتاز نظر علم اعصاب اراده آزتاثیر گیاه خواری بر رشد وسندرم جدایی مغزبه جای محکوم کردن دیگران شربت ضد خلطتغییر زودتر اتصالات مغزیکیهان خود را طراحی میکندمنابع انرژي پاک سرچشمه حنفرت، اسیب به خود استبرخی مرزهای اخلاق و علوم حس و ادراک قسمت چهل و سومپرسشچگونه جمعیت های بزرگ شکل دین، اجباری نیستام اس و سرطانهوش مصنوعی گوگل به کمک تشدرک فرد دیگر و رفتارهای اابزار بقا از نخستین همانراه طولانی را به سلامت گذاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر ترکیبات استاتین (سویتامین بی 12 در درمان دردفناوری هوش مصنوعی نحوه خمجرم، گاهی قربانی استسیاهچاله و تکینگی ابتدایبی نظمی مقدمه شناختجنگ و تصور از جنگضرورت زدودن افکارکارهایی بیش از طراحی و گپمنابع انرژی از نفت و گاز نقش پیش زمینه ها و اراده برخی سلولهای عصبی در تلاحس و ادراک قسمت بیست و چهآنها نمیخواهند دیگران راچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان نورون مصنوعی ساما شما از دید خفاش کور ههوش مصنوعی از عروسک بازی درب بسته با غیر خود باز مابزار بقا از نخستین همانتو جهانی هستی که خودش را زمین در برابر عظمت کیهاناز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکوالزارتان داروی ضد فشار فاصله ی همیشگی تصویر سازمداخله ی زیانبار انسانسال سیزده ماههبیماری الزایمرجهان های بسیار دیگرظهور امواج مغزی در مغز مصکشف ژن جدید، می تواند گستمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش زبان در سلطه و قدرت ابسیاری از مجرمان، خودشانحس و ادراک- قسمت بیست و پآیا همه جنایت ها نتیجه بیچت جی پی تیداروی فامپیریدین یا نورلانرژی بی پایان در درون هرهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن هوشیار در پس ماده ی مابزار بقای موجود زنده از توهم لیلیپوتی(ریزبینی)زندگی و داراییاز تکینگی تا مغز، از مغز تاثیر رژیم گیاه خواری بر واکسن ضد اعتیادفرد حساس از نظر عاطفی و بمرز مرگ و زندگی کجاستستم با شعار قانون بدترین بیهوش کردن در جراحی و بیمجهانی که نه با یک رخداد و علایم کمبود ویتامین E را گوشه بیماری اتوزومال رسسمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنمیتوان بر سیاه سیاه نوشتفاوت ها را به رسمیت بشناخواب سالم عامل سلامتیآیا بدون ناظر هوشمند هم بچرا مغز انسان سه هزار سالداروی سل سپتانسانیت در هم تنیده و متصهوش مصنوعی ساخته هوش طبیرفتار وابسته به شکلاثرات فشار روحی شدیدتوت زیاد بخوریدزیرفون داروی ضد ام اساز روده تا مغزتبدیل تراکت صوتی مصنوعی وسیله، فقط دعا نیستقلب و عقلمشکلات روانپزشکی در عقب سرگیجه از شایعترین اختلابا خودت نجنگجاودانگی مصنوعیعادت بد را ترک کنگرفتار محدودیت ها و ابعامنحنی که ارتباط بین معرفچه زیاد است بر من که در ایتلاش های جدید در ALSخودآگاهی و هوشیاريآیاما مقهور قوانین فیزیکنزاع بین جهل و علم رو به پدر هم تنیدگی مرزها و بی مايا اراده آزاد توهم است یهوش عاطفی قسمت ششمرویا و واقعیتاختلال حرکتی مانند لرزش تکینگیزبان و شناخت حقیقت قسمت چاستیفن هاوکینگ در مورد هتراشه مغز بدون واسطه ی دژن همه چیز نیستقبل از انفجار بزرگمعجزه در هر لحظه زندگیشلیک فراموشیبازگشایی مجدد مطب دکتر سحق انتخابغم بی پایانپیموزایدموسیقی هنر مایع استنوار مغز، ترجمه ی فعالیت تمرکز و مدیتیشنخدا موجود استآرام باشنظریه تکامل در درمان بیمدر عید نوروز مراقب تصادف این ابتدای تناقض هاستهیچ کس مانند تو نگاه نمیکروزه داری متناوب، مغز را ارتقا یا بازگشت به قبل ازتکامل زبان انسان از پیشیسفر دشوار اکتشافاضطراب و ترستشنچ پانایوتوپولوس تشنج کلرال هیدرات برای خوابانلوب فرونتال یا پیشانی مغمغز کوانتومیشکست حتمیبحثی درباره هوش و تفاوتهحمله ویروس کرونا به مغزپیدایش زبانمکان زمان یا حافظه زماننوروز مبارکدفاع از پیامبرآسانی موفقیتهمیشه اطمینان تو بر خدا بدرمان آرتروز با ورزش موضایران بزرگهزینه ای که برای اندیشیدروشهای شناسایی قدرت شنواارزش های وارونهتاثیر مشاهده بر واقعیت بسلولهای ایمنی القا کنندهبقای حقیقی در دور ماندن اشادی، پاداش انجام وظیفهتصاویر زیبای رعد و برقکو کیو تن coQ10لزوم سازگاری قانون مجازامغز بزرگ چقدر مفید هست ؟بدون زمان، ماده ای وجود نحرکت چرخشی و دائمی کیهانپروژه ی ژنوم انسانیماجرای جهل مقدسچگونه مولکول های دی ان ایدو برابر شدن خطر مرگ و میافزایش مرگ و میر سندرم کوهندسه در پایه ی همه ی واکدرمان سرگیجه بدون نیاز باگر خواهان پیروزی هستیریشه های اخلاقاز واقعیت امروز تا حقیقتتاثیر گیاه خواری بر رشد وسندرم دزدی ساب کلاوینبه جای تولید، بیشتر گوش کشش مرحله تکامل چشمتغییر عمودی سر انسان از پکیهانِ هوشیارِ در حال یامنابع انرژی از نفت و گاز نقاشی هایی با بوی گذشته یبرخی نکات از گاید لاین پرحس و ادراک قسمت نهمپرسش و چستجو همیشه باقی اچگونه حافظه را قویتر کنیدیوار همه اش توهم بودام اس یا تومور؟هوش مصنوعی الفاگودرک نیازمند شناخت خویش اابزار بقا از نخستین همانرابطه تشنج و اوتیسماز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر تغذیه بر سلامت رواویتامین بی هفدهفواید روزه داری متناوبمحل درک احساسات روحانیسیاهچاله ی منفرد یا سیاهبی هیچ می ایی و بی هیچ میرجنگ داده هاضرب المثل یونانیکاربرد روباتهای ريزنانومنابع بی نهایت انرژی در دنقش پیشرفته ی سلول های بنبرخی سيناپسها طی تکامل و حس و ادراک قسمت بیست و یکآنژیوگرافی از مغزچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان یک فرضیه رادیکامروز دانش ژنتیک هیچ ابههوش مصنوعی از عروسک بازی درختان چگونه بر تشکیل ابابزار بقا از نخستین همانتو جدای از کیهان نیستیدرختان اشعار زمینابزار بقا از نخستین همانتو دی ان ای خاص ميتوکندريزمین زیر خلیج فارس تمدنی از تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکنش های ناخودآگاه و تقفتون های زیستیمدارک ژنتیکی چگونه انسانسانسور از روی قصد بسیاری بیماری ای شبیه آلزایمر و جهان هایی در جهان دیگرظرف باید پر شود چه با چرک کشف ارتباط جدیدی از ارتبمنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش زبان در سلطه و قدرت ابسیاری از بیماری های جدیحس و ادراک- قسمت شصت و چهآیا هوش مصنوعی می تواند نچت جی پی تیداروی لیراگلوتیدانرژی تاریکهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن و زندگیابزار بقای موجود زنده از توهم چیستزندگی بی دوداز تکینگی تا مغز، از مغز تاثیر رژیم گیاهخواری بر واکسن علیه سرطانفردا را نمیدانیممرز بین انسان و حیوان کجاستم، بی پاسخ نیستبیهوشی در بیماران دچار اجهانی که از یک منبع، تغذیعلایم کمبود ویتامین E را گوشت خواری یا گیاه خواریمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنمای موفقیتتفاوت های بین زن و مرد فقخواب سالم عامل سلامتی و یآیا برای تولید مثل همیشه چرا مغزهای ما ارتقا یافت داروی ضد چاقیانسانیت در برابر دیگرانهوش مصنوعی، کیفیت فریب مرفتار اجتماعی انسان، حاصاثرات مفید قهوهتوسعه هوش مصنوعی قادر اسزیرک ترین مردماز سایه بگذرتبدیل سلولهای محافط به سیک پیام منفرد نورون مغزی قلب یا مغزمشاهده گر جدای از شیء مشاسرگردانیبا خدا باشجایی برای یاد گرفتن باقی عادت دادن مغز بر تفکرگریه ی ابر، رمز طراوت باغمنشأ اطلاعات و آموخته ها نه عدم مطلق بلکه عدم با قتلاش های جدید در درمان فرخودآگاهی و هوشیاريآگاهی فراتر از آگاهینزاع بین علم و نادانی رو در هم تنیدگی کوانتومیايا اراده آزاد توهم است یهوش عاطفی بیشتر در زنانرویا و کابوساختلال خواب فرد را مستعد تکامل فردی یا اجتماعیزبان و شناخت حقیقت قسمت ااستیفن هاوکینگ در تفسیر تراشه ها روی مغزژن هوش و ساختارهای حیاتی قبرستان ها با بوی شجاعتمعرفی مورد نادر بیماری گشلیک فراموشیبازگشت از آثار به سوی خداحقیقت قربانی نزاع بین بی غیرقابل دیدن کردن مادهپیچیدگی های مغزمگسمیلر فیشر نوعی نادر از گینوار عصب و عضلهتمرکز بر هدفخدا نور آسمان ها و زمین اآرامش و دانشنظریه تکامل در درمان بیمدرمان نگهدارنده ی اعتیاداین بیمار را باید چه کار هیچ کس حقیقت را درون مغز روزه داری و التهاب زیانبارتوکين تراپی روشی جديد تکامل ساختار رگهای مغزی سفرنامه سفر به بم و جنوب اطلاع رسانی اینترنتیتشنج چیستکم کردن کالری روشی سودمنلوتیراستاممغز آیندگان چگونه است ؟شکستن مرز دور مغزبحثی درباره هوش و تفاوتهحمایت از طبیعتپیر شدن حتمی نیستمکانیک کوانتومی بی معنی نوروز یا روز پایانیدفاع در برابر تغییر ساختآشنا پنداریهمیشه به آنچه داری، خوشندرمان ام اس(مولتیپل اسکلایرادهای موجود در خلقت بهزینه سنگین انسان در ازاروشی برای بهبود هوش عاطفارزش های حقیقی ارزش های غتاثیر نگاه ناظر هوشیار بسلولهای بنیادی مصنوعی دربلندی در ذهن ما درک بلندیشب سیاه سحر شودتصادف یا قوانین ناشناختهکوچ از محیط نامناسبلزوم عدم وابستگی به گوگل مغز بزرگ چالش است یا منفعبر کسی اعتماد نکن مگر اینحس متفاوتپروژه ی ژنوم انسانیماجرای عجیب گالیلهچگونه میتوان با قانون جندو برابر شدن خطر مرگ و میافزایش سرعت پیشرفت علوم هندسه زبانِ زمان استدرمان سرگیجه بدون نیاز باپل ویژن پرو در تشخیص بیمرژیم های غذایی و نقش مهم از کجا آمده ام و به کجا میتاثیر گیاه خواری بر رشد وسندرم سردرد به دلیل افت فبه خوبی های دیگران فکرکنششمین کنگره بین المللی ستغییرات منطقه بویایی مغزکیست هیداتید مغزمنابع انرژی از نفت و گاز چقدر به چشم اعتماد کنیمبرخی نرمش ها برای درد زانحس و ادراک قسمت چهارمپرسشگری نامحدودنگاه من، نگاه تو و یا حقیدیوار، از ابتدا توهم بودامواجی که به وسیله ی ماشیهوش مصنوعی اکنون می تواندرک و احساسابزار بقا از نخستین همانرادیوی مغز و تنظیم فرکاناز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر حرکات چشم بر امواج ویتامین دی گنجینه ای بزرفواید روزه داری متناوبمحل درک احساسات روحانی دسیاهچاله ی تولید کنندهبی ذهن و بی روحجنبه های موجی واقعیتضربه مغزی در تصادف رانندکاربرد روباتهای ريز، در منابع جدید انرژینقش آتش در رسیدن انسان بهبرداشت مغز ما از گذر زمانحس و ادراک قسمت بیست و دوآنان که در قله اند هرگز خچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان ژنی از مغز انسانفجار و توقف تکاملی نشاهوش مصنوعی از عروسک بازی هوش مصنوعی از عروسک بازی درد و درسابزار بقا از نخستین همانتو در میانه ی جهان نیستی زمان چیستاز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر درجه حرارت بر عملکواکنش به حس جدیدفروتنی معرفتیمروری بر تشنج و درمان هایسانسور بر بسیاری از حقایبیماری ای شبیه ام اس مولتجهان یکپارچهظرفیت مغز چقدر استکشف جمجمه ای درکوه ایرهومنبع هوشیاری کجاست قسمت نقش سجده بر عملکرد مغزبسیاری از بیماری های جدیحسن یوسف باغچه ی منآیا هوش مصنوعی زندگی بشرنتایج نادانی و جهلداروی تشنجی دربارداریانرژی تاریک که ما نمی توهوش مصنوعی از عروسک تا کمذهن و شیمی بدنابزارهای پیشرفته ارتباط توهم و خیالزندگی در جمع مواردی را براز تکینگی تا مغز، از مغز تاثیر رژِیم غذایی بر میگواکسنی با تاثیر دوگانه افرزندان زمان خودمرز جدید جستجو و اکتشاف، ستون فقرات انسان دو پا جلبیوگرافیجهانی در ذهنعلائم عصبی آلزایمر، با اگیلگمش باستانی کیستمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتنمایش تک نفرهتفاوت های تکاملی در مغز وخواب عامل دسته بندی و حفطآیا بزرگ شدن مغز فقط در دچرا ویروس کرونای دلتا واداروی ضد چاقیانسان، گونه ای پر از تضادهوش مصنوعی، اتفاقات و تحرقیبی قدرتمند در برابر ماثرات مفید روزه داریتوسعه برخی شغل ها با هوش زیست شناسی کل در جزء فراکاز علم جز اندکی به شما داتبر را برداریک پیشنهاد خوب برای آسان قلب دروازه ی ارتباطمشاهده آینده از روی مشاهسربازان ما محققا غلبه می با طبیعت بازی نکنجایی خالی نیستعارضه جدید ویروس کرونا سگربه شرودینگر و تاثیر مشمنشاء کوانتومی هوشیاری انهایت معرفت و شناخت درک عتلاش های جدید در درمان سرخودت را از اندیشه هایت حفآپومورفین در پارکینسوننزاع بین علم و جهل رو به پدر هم تنیدگی کوانتومی و پای نعمت من در زندگیمهوش عاطفی در زنان بیشتر ارویا و خبر از آیندهاختلال در شناسایی حروف و تکامل مادی تا ابزار هوشمزبان و شناخت حقیقت قسمت داستخوان های کشف شده، ممکتراشه ی هوش مصنوعی در مغزژن یا نقشه توسعه مغز و نققدم زدن و حرکت دید را تغیمعرفت و شناختشنا در ابهای گرم جنوب نیابازگشت به ریشه های تکاملحقیقت آنطور نیست که به نظغرور و علمپیچیدگی های مغزی در درک زمیهمانهای ناخوانده عامل نوار عصب و عضلهتمرکز بر امروزخدا بخشنده است پس تو هم بآرامش و سکوننعناعدرمان نابینایان آیا ممکناینکه به خاطرخودت زندگی هیچ اندر هیچروزه داری و بیمار ی ام اس ارتباط میکروب روده و پارتکامل شناخت انسان با کشفسفرنامه سفر به بم و جنوب اطلاعات حسی ما از جهان، چتشنج و حرکات شبه تشنجی قاکمی زاویه ی دیدت را عوض کلوزالمعده(پانکراس)مصنوعمغز اندامی تشنه ی انرژی اشگفت نیست من عاشق تو باشمبحثی درباره هوش و تفاوتهحوادث روزگار از جمله ویرپیراستاممکانیزمهای دفاعی در برابنورالژیدقیق ترین تصاویر از مغز اآشنا پنداریهمیشه داناتر از ما وجود ددرمان با سلول های بنیادیایستادن در برابر آزادی بهزاران سال چشم های بینا وروشی جدید در درمان قطع نخارزش حقیقی زبان قسمت اولتاثیر نگاه و مشاهده ناظر سلام تا روشناییبلوغ چیستشبیه سازی میلیون ها جهان تضادهای علمیکوچک شدن مغز از نئاندرتامقاومت به عوارض فشار خون مغز بزرگ چالشهای پیش روبرلیتیونحس چشایی و بویاییپروژه ی علمی پیوند مغز ساماده ی تاریکچگونه مغز ما، موسیقی را پدو داروی جدید برای میاستافسردگی و اضطراب در بیماهندسه، نمایشی از حقیقتدرمان سرگیجه بدون دارواپی ژنتیکرژیم های غذایی و نقش مهم از کسی که یک کتاب خوانده تاثیر گیاه خواری بر رشد وسوی ما آید نداها را صدابه خودت مغرور نشوشعار و عملتغییرات مغز پس از 40 سالگیکیست کلوئید بطن سوممنابع انرژی از نفت و گاز نقش قهوه در سلامتیبرخی نرمش ها برای زانوحس و ادراک قسمت نوزدهمپس از اگو یا بعد از نفسنگاه مادی غیر علمی استدید تو همیشه محدود به مقدامیوتروفیک لترال اسکلروهوش مصنوعی از عروسک های بدرک کنیم ما همه یکی هستیمابزار بقا از نخستین همانتو یک معجزه ایراز تغییراز تکینگی تا مغز از مغز تتاثیر دوپامین و سروتونینویروس مصنوعیفواید زیاد دوچرخه سواریمحدودیت چقدر موثر استسیاهچاله، سیاه خالص یا پبی سوادی در قرن 21جنسیت و تفاوت های بیناییضررهای مصرف شکر و قند بر کاش شرف اجباری بود یا حتیمناطق خاص زبان در مغزنقش انتخاب از طرف محیط، نبرداشتت از جهان رو زیاد حس و ادراک قسمت بیست و سوآنتی بادی منوکلونال در دچالش هوشیاری و اینکه چرا دانشمندان پاسخ کوانتومی انفجار بزرگ پایان بوده ا