ما اکنون میدانیم فضا خالی نیست؛ فضا پر از این ساختارهای بالقوه است

شرایط عجیب و شگفت ماده- که در فضا ساخته شده است.
ما اکنون میدانیم فضا خالی نیست؛ فضا پر از این ساختارهای بالقوه است
مقاله از آمیرا وال بیکر فیزیکدان و کیهان شناس بنیاد علوم طنین
موقعیت شگفت انگیز ماده به نامچگالش بوز اینشتاین Bose Einstein Condensate (BEC)که به دانشمندان اجازه میدهد مشاهده کنند جهان کوانتومی اکنون در فضا ساخته شده است!

در جهان طبیعی، اتم ها سیستم های جدا با مرزهای مشخص هستند؛ با این همه در دماهای نزدیک به صفر مطلق، همه ی شرایط مرزی، رو به کاهش میگذارد و سیستم های اتمی رو به سوی یکی شدن می رود. این موفعیت شگفت انگیز ماده به عنوانچگالش بوز اینشتاین شناخته میشود و پس از آن- که دو فیزیکدانساتیندرا نات بوز و آلبرت اینشتاین- که بر گروهی از فتون ها و اتم های بوزونی کار میکردند- آن را در سال 1924 پیشبینی نمودند با این اسم نامگذاری شد.
این میعانات، بسیار شگفت انگیز هستند و تو اکنون انباشتی از اتم های در هم تنیده داری که به نظر یکی هستند به گونه ای که میتواند به وسیله ی عملکرد موجی توصیف شود که در حالت طبیعی برای جهان کوانتومی، نگه داشته شده است.(کم شدن فاصله ها و تمایزها در کیهان، محصول و نتیجه ی پیشرفت های وسیع علمی امروز است. از قوانین نیوتونی تا نسبیت خاص و عام اینشتین تا در هم تنیدگی کوانتومی و سرعت پرتوها تا نزدیک به بی نهایت، فاصله های کیهان و تمایزها بسیار کوتاه شده است.
گویا در مسیر حرکت کنونی، نتیجه ی آینده، یکپارچه دیدن کیهانی است که امروز در سایه ی نگاه متوهم جدایی اجزا، به باغ وحشی در جهت حفظ قلمرو شخصی تبدیل شده است؛ در حالی که این خودخواهی و تلاش برای حفظ قلمرو خود و بی تفاوتی نسبت به اشغال موقعیت دیگر اجزای به ظاهر متفاوت، جهان امروز را در ورطه ی نابودی و ویرانی قرار داده است.
آنچه امید است بشر امروز را از این وضعیت اسف بار نجات دهد، یکپارچه دیدن کیهان و درک مسئولیت جمعی در برابر همه ی اجزایی است که خودخواهی های امروز انسان، نسبت به آن حساس نیست.)
اولین واقعی کردن این ماده ی شگفت، در سال 1995 به وسیله ی اریک کورنل و کارل ویمن مطرح شد و این زمانی بود که یک گاز روبیدیوم، تا نزدیک صفر مطلق سرد شد.

این چگالش، اکنون می تواند از میلیون ها اتم تشکیل شود. با این همه اندازه و مقیاس زمانی میعانات، وابسته به توانایی های لیزری و مغناطیسی است تا اتم ها را به دام بیندازد و سرد کند و محصور شدگی را حفظ کند.
اکنون در ریز جاذبه ی ایستگاه بین المللی فضایی، گروه ناسا اقدام به سرد کردن ابری از اتم های ایریدیوم کرده و برای اولین بار این موقعیت شگفت انگیز ماده را در فضا تولید کرده است. در اینجا از وسیله ای متفاوت- که به عنوان Cold Atom Lab (CAL شناخته میشود و فقط اندازه ی یک فریز کوچک را در مقایسه با اندازه ی اتاق معمول دارد- استفاده میشود.
جالب ترین مطلب، این حقیقت است که در فضا در شرایط ریز جاذبه ای، BEC نیازی به به دام افتادن ندارد و همین که ساخته شود میتواند رها شود تا پیش برود و دانشمند، آزاد است برای مدت طولانی تر که معمولا 5 تا 10 ثانیه است، آن را مشاهده کند. دلایل فراوانی برای مطالعه ی این میعانات وجود دارد و درک ما را از ابرسیالیت و دیگر تاثیرات کوانتومی غریب و عجیب، افزایش میدهد.

ما اکنون میدانیم فضا خالی نیست؛ فضا پر از این ساختارهای بالقوه و پر از ایجاد شکل و فرم است.
قوانین و محدودیت ها تنها به وسیله هندسه ی فضا تعریف می شود؛ در جایی که شکل ها در طول همه ی مقیاس ها می تواند فرم بگیرد. ایده و مشاهده این چگالش، فقط شگفت انگیز نیست بلکه عملکرد فضا با هندسه و دینامیک اختصاصی را نشان میدهد.(درک این هندسه های پایه ای و قوانین ثابتی کیهان- که همه ی آفرینش مدیون آنهاست- میتواند راهی هموارتر را در کشف حقایق کیهان به ما نشان دهد.)
چگالش بوزاینشتین به انگلیسی: BoseEinstein condensate پنجمین و جدیدترین حالت ماده است. این حالت، حالتی از ماده است که در آن، یک گازِ رقیقِ بوزون را تا دمای بسیار پایین و در ۲۷۳٫۱۴− درجه سانتی‌گراد)بسیار نزدیک به صفر مطلق)، سرد می‌کنند. در اثر دمای بسیار پایین در این گذار فاز، بخش بسیار بزرگی از بوزون‌ها، کمترین حالت کوانتومی را اِشغال می‌کنند و در آن نقطه پدیدهٔ کوانتومیِ ماکروسکوپی آشکار می‌شود. بوزون‌های سرد در هم فرو می‌روند و ابَر ذره‌هایی که رفتاری بیشتر شبیه یک ریزموج دارد تا ذره‌های معمولی شکل می‌گیرد.

تاثیر درجه حرارت بر عملککنترل همجوشی هسته ای با هحس و ادراک قسمت بیست و سولزوم سازگاری قانون مجازاآب زندگی است قسمت دومذهن تو همیشه به چیزی اعتقمشکلات روانپزشکی در عقب چگونه هموساپينس بر زمین ابزارهای پیشرفته ارتباط سقوط درون جاذبه ای خاص، چهزینه ای که برای اندیشیداصول انجام برخی نرمش ها دتلقین اطلاعات و حافظهتاریخ همه چیز را ثبت کردهکاهش دوپامین عامل بیماریخلاصه ای از درمان های جدیمنابع انرژی از نفت و گاز افراد آغاز حرکت خودشان ررویا بخشی حقیقی از زندگی مغز آیندگان چگونه است ؟نگاهی بر قدرت بینایی درااحیای بینایی نسبی یک بیمسوپاپ ها یا ترانزیستورهاویتامین دی گنجینه ای بزربه زودی شبکه مغزی به جای تو یک معجزه ایتشنج و حرکات شبه تشنجی قاکریستال زمان(قسمت سوم)خطر آلودگی هوامنبع هوشیاری کجاست قسمت انواع سکته های مغزیروشهای نو در درمان دیسک بمغز بزرگ و فعال یا مغز کونرمش های مفید در سرگیجهادراک ما درک ارتعاشی است سانسور از روی قصد بسیاری واکسن کرونا از حقیقت تاتبیماری دویکتوهم چیستجمجمه انسان های اولیهگامی در درمان بیماریهای دیدن خدا در همه چیزمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاولین هیبرید بین انسان و رژیم غذایی ضد دردنقش هورمون های تیروئید دنسبت طلایی، نشانه ای به سارتباط غیرکلامی بین انساسردرد عروقی میگرنورزش بهترین درمان بیش فعبار بزرگ ایستادن بر دو پاتکامل مداومجهان دارای برنامهپیوند مغز و سر و چالشهای داروهای ام اسمهندسی ژنتیک در حال تلاش ایندرالزمان واقعیت است یا توهمنقش روزه داری در سالم و جهمیشه عسل با موم بخوریماز آغاز خلقت تا نگاه انساشاهکار شش گوشژنها ، مغز و ارادهبحثی درباره هوش و تفاوتهتئوری تکامل در پیشگیری و جریان انرژی در سیستم های آلودگی هوا چالش قرن جدیددر چه مرحله ای از خواب ، رما انسانها چه اندازه نزداگر تلاش انسان امروز برازاوسکا درمان گوشرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تطلای سیاهبرای تمدن سازی، باید در بتاثیر کپسول نوروهرب بر سفراموشی همیشه هم بد نیستحافظه و اطلاعات در کجاست آیا هوش مصنوعی می تواند ندرمان ژنتیکی برای نوآوریمحل درک احساسات روحانینقشه مغزی هر فرد منحصر بهابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تعوارض ازدواج و بچه دار شدبرخی روش های تربیتی کودکتاثیر انتخاب از طرف محیط حس و ادراک قسمت نهمقارچ بی مغز در خدمت موجودآیا بزرگ شدن مغز فقط در ددرک حقیقت نردبان و مسیری مرگ چیستنوار مغز در تشخیص بیماری ابزار بقا از نخستین همانزبان و شناخت حقیقت قسمت دهوش عاطفی بیشتر در زناناز روده تا مغزبسیاری از بیماری های جدیسایتهای دیگرتاثیر درجه حرارت بر عملککنترل جاذبهحس و ادراک قسمت بیستملزوم سازگاری قانون مجازاآب زندگی است قسمت سومذهن سالممشاهده گر جدای از شیء مشاچگونه هوشیاری خود را توسابزارهای بقا از نخستین هسلول های بنیادی منابع و اهزینه سنگین انسان در ازااصول توسعه ی یک ذهن کاملتلاش ها برای کشف منابع جدتازه های اسکیزوفرنی(جنوکاهش سن بیولوژیکی، تنها خونریزی مغز در سندرم کوومنابع انرژی از نفت و گاز افزایش قدرت ادراکات و حسرویا تخیل یا واقعیتمغز انسان ایا طبیعتا تمانگاهی بر توانایی اجزاي باحیای بینایی نسبی یک بیمسوپاپ ها یا ترانزیستورهاویروس مصنوعیبه زیر پای خود نگاه نکن بتو یک جهان در مغز خودت هستشنج عدم توازن بین نورون کشف مکانیسم عصبی خوانش پخطرات هوش مصنوعیمنبع هوشیاری کجاست قسمت انگشت ماشه ایروشهای شناسایی قدرت شنوامغز بزرگترین مصرف کننده نرمشهای مهم برای تقویت عادغام میان گونه های مختلسانسور بر بسیاری از حقایواکسن کرونا ساخته شده توبیماری دیستروفی میوتونیتوهم بی خداییجنبه های موجی واقعیتگاهی لازم است برای فهم و دژا وو یا اشنا پنداریمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاولین تصویر در تاریخ از سراه فراری نیستنقش هورمون زنانه استروژننشانه های گذشته در کیهان ارتروز یا خوردگی و التهاسرعت فکر کردن چگونه استورزش در کمر دردبار سنین ابزار هوشمندی اتکامل چشمجهان در حال نوسان و چرخشپیوند اندام از حیوانات بداروهای تغییر دهنده ی سیمولتیپل اسکلروز در زنان ایا کوچک شدن مغزانسان الزمان پلانکنقش رژیم غذایی بر رشد و اهمراهی نوعی سردرد میگرنیاز انفجار بزرگ تا انفجار شاید درست نباشدژنهای مشترک بین انسان و وبحثی درباره هوش و تفاوتهتئوری جدید، ویران کردن گجریان انرژی در سیستم های آلودگی هوا و ویروس کرونادر هم تنیدگی مرزها و بی مما اکنون میدانیم فضا خالاگر خواهان پیروزی هستیزبان مشترک ژنتیکی موجوداهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تطوفان فقر و گرسنگی و بی سبرای خودآگاه بودن تو بایتاثیر کتامین در درمان پافرایند پیچیده ی خونرسانیحافظه و اطلاعات در کجاست آیا هوش مصنوعی زندگی بشردرمان ام اس(مولتیپل اسکلمحل درک احساسات روحانی دنقشه های مغزی جدید با جزیابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تعید نوروز مبارکتاثیر احتمالی عصاره تغلیحس و ادراک قسمت چهارمقبل از آغازآیا تکامل و تغییرات ژنتیدرک درست از خود و هوشیاریمرگ و میر پنهاننوار مغزی روشی مهم در تشخابزار بقای موجود زنده از زبان و شناخت حقیقت قسمت سهوش عاطفی در زنان بیشتر اازدواج های بین گونه ای، ربعد از کروناتاثیر درجه حرارت بر عملککندر در بیماریهای التهابحس و ادراک قسمت دهممقاومت به عوارض فشار خون آب، زندگی است(قسمت پنجم)ذخیره ی شگفت انگیز اطلاعمشاهده آینده از روی مشاهچگونه واکسن کرونا را توزابزارهای بقا ازنخستین همسلول های بدن تو پیر نیستنهزاران سال چشم های بینا واصول سلامت کمرتلاش هایی در بیماران قطع تازه های بیماری پارکینسوکایروپاکتیک چیستخواندن ، یکی از شستشو دهنمنابع انرژی از نفت و گاز افزایش مرگ و میر سندرم کورویا حقی از طرف خدامغز انسان برای ایجاد تمدچالش هوشیاری و اینکه چرا احساس گذر سریعتر زمانسودمندی موجودات ابزی بر ویرایش DNA جنین انسان، بربوزون هیگز چیستتو پیچیده ترین تکنولوژی تشخیص ژنتیکی آتروفی های کشف مکانیسمی پیچیده در بدفاع در برابر تغییر ساختمنبع هوشیاری کجاست قسمت انگشت نگاری مغز نشان میدروشی برای بهبود هوش عاطفمغز حریص برای خون، کلید تچرا مغز انسان سه هزار سالادغام دو حیطه علوم مغز و ساخت شبکه عصبی مصنوعی با واکسن ایرانی کرونا تولیدبیماری ضعف عضلات نزدیک بتوهمات و شناخت حقیقتجنسیت و تفاوت های بیناییگاهی مغز بزرگ چالش استدژاوو یا آشناپنداریمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاولین سلول مصنوعیراه های جدید برای قضاوت رنقش ویتامین K در ترمیم اسنشانه های پروردگار در جهارزش حقیقی زبان قسمت اولشلیک فراموشیوزن حقیقی معرفت و شناختبارداری بدون رحمتکامل و ارتقای نگاه تا عمجهان شگفت انگیزپیوند سر آیا ممکن استداروهای ضد بیماری ام اس ومواد کوانتومی جدید، ممکنایا این جمله درست است کسیزمان به چه دلیل ایجاد میشنقش رژیم غذایی در رشد و اهندسه ی پایه ایاز بحث های کنونی در ویروسشبیه سازی میلیون ها جهان ژنهای هوش ، کدامندبحثی درباره هوش و تفاوتهتا 20 سال آینده مغز شما به جستجوی متن و تصویر به صورآلزایمردر هم تنیدگی کوانتومیما اشیا را آنطور که هستنداپی ژنتیکزبان چهار حرفی حیات زمینهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تطی یکصد هزار سال اخیر هرچبرخی ملاحظات در تشنج های تاثیر گیاه خواری بر رشد وفرایند تکامل و دشواری هاحافظه و اطلاعات در کجاستآیا هوش ارثی دریافتی از پدرمان تومورهای مغزی با امحدودیت های حافظه و حافظنقص در تشخیص هیجانات عامابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تعامل کلیدی در کنترل کارآتاثیر ترکیبات استاتین (سحس و ادراک قسمت نوزدهمقبل از انفجار بزرگآیا جنین انسان، هوشمندی درک عمیق در حیواناتمرگ و میر بسیار بالای ناشنورون هاي مصنوعی می توانابزار بقای موجود زنده از زبان ریشه هایی شناختی اسهوش عاطفی در زنان بیشتر ااساس انسان اندیشه و باور بعد از کروناتاثیر درجه حرارت بر عملککوچک شدن مغز از نئاندرتاحس و ادراک قسمت دوازدهممقابله با کرونا با علم اسآثار باستانی تمدن های قدذره ی معین یا ابری از الکمطالعه ای بیان میکند اهدچگونه آن شکری که می خوریمابزارهای بقای موجود زندهسلول عصبی شاهکار انطباق هستي مادي ای که ما کوچکتراضطراب و ترستلاشی برای درمان قطع نخاتبدیل تراکت صوتی مصنوعی کار با یگانگی و یکپارچگیخواب سالم عامل سلامتیمنابع انرژی از نفت و گاز افزایش سرعت پیشرفت علوم رویاها از مغز است یا ناخومغز انسان برای شادمانی طچالش هوشیاری و اینکه چرا احساسات کاذبسیلی محکم محیط زیست بر انواقعیت فیزیکی، تابعی از بوزون هیگز جهان را از متلتو افق رویداد جهان هستیتشخیص آلزایمر سالها قبل کشف ارتباط جدیدی از ارتبدقیق ترین تصاویر از مغز امنبع هوشیاری کجاست قسمت اندوهگین نباش اگر درب یا روشی جدید در درمان قطع نخمغز در تنهایی آسیب میبینچرا مغزهای ما ارتقا یافت ارتقا و تکامل سنت آفرینش ساخت شبکه عصبی با الفبای واکسن اسپایکوژنبیماریهای تحلیل عضلانی اتوپیراماتجنسیت و تفاوت های بیناییگذر زمان کاملا وابسته به دگرگونی های نژادی و تغییمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاوکرلیزوماب داروی جدید شراه های جدید برای قضاوت رنقش ژنتیک در درمان اختلانظام مثبت زندگیارزش حقیقی زبان قسمت دومشلیک فراموشیوزوز گوشبازگشت از آثار به سوی خداتکامل ابزار هوش ، راه پر جهانی که نه با یک رخداد و پیوند سر، یکی از راه حلهاداروی فامپیریدین یا نورلموجود بی مغزی که می تواندایا ابزار هوشمندی یا مغز زمان شگفت انگیزنقش زنجبیل در جلوگیری از هندسه ی رایج کیهاناز تلسکوپ گالیله تا تلسکشبیه سازی سیستم های کوانژنهای حاکم بر انسان و انسبحثی درباره هوش و تفاوتهتا بحر یفعل ما یشاجستجوی هوشیاری در مغز ماآملودیپین داروی ضد فشار در هم تنیدگی کوانتومی و پما به جهان های متفاوت خودابزار هوش در حال ارتقا اززبان و کلمه حتی برای کسانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تظهور امواج مغزی در مغز مصبرخی مرزهای اخلاق و علوم تاثیر گیاه خواری بر رشد وفرایند حذف برخی اجزای مغحباب های کیهانی تو در توآیا هوش سریعی که بدون احسدرمان تشنجمخچه فراتر از حفظ تعادلنقطه بی بازگشتابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تبرخی سلولهای عصبی در تلاعادت کردن به نعمتتاثیر حرکات چشم بر امواج حس و ادراک قسمت هفتمقدم زدن و حرکت دید را تغیآیا جهان ذهن و افکار ما مدرگیری قلب در بیماری ویرمرگ انتقال است یا نابود شنورون های ردیاب حافظهابزار بقای موجود زنده از زبان شناسی مدرن در سطح سلهوشیاری کوانتومیاستفاده از مغز، وزن را کمبعد از کرونا دلخوشی بیهوبعد از کرونا دلخوشی بیهوتاثیر درجه حرارت بر عملککوچکترین چیز یک معجزه اسحس و ادراک قسمت سومملاحظه های اخلاقی دربارهآرامش(سکوت) stillness و تکاپوذرات کوانتومی زیر اتمی قمعنی روزهچگونه انتظارات بر ادراک ابزارهای بقای از نخستین سلولهای ایمنی القا کنندههستی ما پس از شروعی چگال اطلاع رسانی اینترنتیتلاشی تازه برای گشودن معتبدیل سلولهای محافط به سکاربرد روباتهای ريزنانوخواب سالم عامل سلامتی و یمنابع انرژی از نفت و گاز افسردگی و اضطراب در بیمارویاهای پر رمز و حیرتی درمغز انسان برای شادمانی طچالش هوشیاری و اینکه چرا اخلاق و علوم اعصابسیگار عامل افزایش مرگ ومواقعیت چند سویهبی نهایت در میان مرزهاتو با همه چیز در پیوندیتصویربرداری فضاپیمای آمکشف جمجمه ای درکوه ایرهودلایلی که نشان میدهد ما بمنبع هوشیاری کجاست قسمت اندام حسی، درک از بخش هایروشی جدید در درمان نابینمغز را از روی امواج بشناسچرا ویروس کرونای دلتا واارتوکين تراپی روشی جديد ساختار شبکه های مغزی ثابواکسن اسپایکوژن ضد کرونابیهوش کردن در جراحی و بیمتوانایی مغز و دیگر اجزای جهل مقدسگربه شرودینگر و تاثیر مشدانش محدود به ابعاد چهارمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمايندگان چگونه خواهند دیدراه پیروزی در زندگی چیستنقش گرمایش آب و هوا در همنظریه ی تکامل در درمان بیارزش حقیقی زبان قسمت سومشنا در ابهای گرم جنوب نیایک پیام منفرد نورون مغزی بازگشت به ریشه های تکاملتکامل جریان همیشگی خلقتجهش های ژنتیکی مفید در ساپیوستگی همه ی اجزای جهانداروی لیراگلوتیدموجودات مقهور ژنها هستندایا بیماری ام اس (مولتیپزندگی هوشمند در خارج از زنقش زبان در سلطه و قدرت اهندسه بنیادیناز تلسکوپ گالیله تا تلسکشبکه های مصنوعی مغز به درکل اقیانوس در یک ذرهبحثی درباره احساسات متفاتاثیر مشاهده بر واقعیت بفلج نخاعی با الکترودهای حفره در مغزآمارهای ارائه شده در سطح در هم تنیدگی کوانتومی و دما با کمک مغز خود مختاريمابزار بقا از نخستین همانزبان و بیان نتیجه ساختماهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعقل مجادله گربرخی نکات از گاید لاین پرتاثیر گیاه خواری بر رشد وفراتر از دیوارهای باورآیا هشیاری کوانتومی وجوددرمان جدید ALSمخچه ، فراتر از حفظ تعادلچند نرمش مفید برای کمردرابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تبرخی سيناپسها طی تکامل و عارضه جدید ویروس کرونا ستاثیر دوپامین و سروتونینحس و ادراک قسمت هفدهمقدرت انسان در نگاه به ابعآیا جهش های ژنتیکی، ویرودرگیری مغز در بیماری کویمراحل ارتقای پله پله کیهنوروپلاستیسیتی چیستابزار بقای موجود زنده از زبان شناسی نوین نیازمند هوش، ژنتیکی است یا محیطیاستفاده از هوش مصنوعی در تفکر خلا ق در برابر توهم تاثیر درجه حرارت بر عملککووید نوزده و خطر بیماری حس و ادراک قسمت سی و هشتمملاحظات بیهوشی قبل از جرآزمون تجربی، راهی برای رذرات کوانتومی زیر اتمی قمعادله ها فقط بخش خسته کنچگونه به سطح بالایی از هوابزارهای دفاعی و بقای موسلولهای بنیادی مصنوعی درو هر کس تقوای خدا پیشه کناطلاعات حسی ما از جهان، چتلاشی جدید در درمان ام استداخل مرزها و صفات با بینکاربرد روباتهای ريز، در خواب عامل دسته بندی و حفطمنابع انرژی از نفت و گاز الکترومغناطیس شنوایی و هرویای شفافمغز انسان رو به کوچک تر شچالش هوشیاری و اینکه چرا اخلاق پایه تکامل و فرهنگسیاهچاله های فضایی منابعواقعیت چیستبی عدالتی در توزیع واکسن تو با باورهایت کنترل میشتصادف یا قوانین ناشناختهگل زندگیدنیای شگفت انگیز کوانتوممنبع هوشیاری کجاست قسمت انرژی تاریکروشی جدید در درمان سکته ممغز زنان جوانتر از مغز مرچرا پس از بیدار شدن از خوارتباط میکروب روده و پارسازگاری با محیط بین اجزاواکسن دیگر کرونا ساخته شبیهوشی در بیماران دچار اتوازن مهمتر از فعالیت زیجهان فراکتالگزیده ای از وبینار یا کنفدانش بی نهایتمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمايا اراده آزاد توهم است یرابطه تشنج و اوتیسمنقش پیش زمینه ها و اراده نظریه ی تکامل در درمان بیارزش خود را چگونه میشناسشناخت و معرفت، و نقش آن دیک پیشنهاد خوب برای آسان بازخورد یا فیدبکتکامل داروینی هنوز در حاجهش های ژنتیکی غیر تصادفپیام های ناشناخته بر مغز داروی تشنجی دربارداریمیهمانهای ناخوانده عامل ایا بدون زبان میتوانیم تزندگی بی دودهندسه در پایه ی همه ی واکاز تکنیکی تا مغز از مغز تشباهت مغز و کیهانکلمات بلند نه صدای بلندبحثی درباره احساساتی غیرتاثیر نگاه ناظر هوشیار بفلج بل، فلجی ترسناک که آنحقیقت قربانی نزاع بین بی آن چیزی که ما جریان زمان در یک فراکتال هر نقطه مرکما تحت کنترل ژنها هستیم یابزار بقا از نخستین همانزبان و بیان، در سایه پیشرهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعلم و ادراک فقط مشاهده ی برخی نرمش ها برای زانوتاثیر گیاه خواری بر رشد وفرد حساس از نظر عاطفی و بآیا واکنش های یاد گرفته ودرمان جدید میگرن با انتی مخچه ابزاري که وظیفه آن فچند جهانیابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز- از مغز برداشت مغز ما از گذر زمانعدم توقف تکامل در یک انداتاثیر دپاکین بر بیماری محس و ادراک قسمت هجدهمقدرت عشقآیا جهش ژنتیکی و تنظیم اجدرگیری مغز در بیماران مبمرز مرگ و زندگی کجاستنوروز یا روز پایانیابزار بقای موجود زنده از زبان، نشان دهنده ی سخنگو هیچ کاری نکردن به معنی چیاستفاده از سلول های بنیاهیچ کس مانند تو نگاه نمیکاستفاده از سلول های بنیاتفاوت مغز انسان و میمون هتاثیر درجه حرارت بر عملککودک ایرانی که هوش او از حس و ادراک قسمت سی و ششمممانتین یا آلزیکسا یا ابآزمون ذهنی گربه ی شرودینذرات کوانتومی زیر اتمی قمعجزه ی علمچگونه باغبانی باعث کاهش ابعاد اضافه ی کیهانسلسله مباحث هوش مصنوعیوفور و فراوانیاطلاعاتی عمومی در مورد متمایل زیاد به خوردن بستنتروس جریان انرژیکتاب گران و پرهزینه شد ولخودآگاهی و هوشیاريمنابع انرژی از نفت و گاز الکتروتاکسی(گرایش و حرکروان سالممغز انسان رو به کوچکتر شدچالش دیدگاه های سنتی در باختلال خواب فرد را مستعد سیاهچاله ها، دارای پرتو واقعیت چیستبیمار 101 ساله، مبتلا به ستو جهانی هستی که خودش را تظاهر خوابیده ی مادهگلوئوندندان ها را مسواک بزنید تمنبع هوشیاری کجاست قسمت انرژی تاریک که ما نمی توريتوکسيمب در درمان ام اسمغزهای کوچک بی احساسچرا بیماری های تخریبی مغارتباط ماده و انرژیستون فقرات انسان دو پا جلواکسن دیگری ضد کرونا از دبیوگرافیتوسعه هوش مصنوعی قادر اسجهان ما میتواند به اندازگزارش یک مورد جالب لخته ودانشمندان موفق به بازگردمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمايا اراده آزاد توهم است یراز تغییرنقش آتش در رسیدن انسان بهنظریه ی ریسماناز نخستین همانند سازها تشناخت درون، شناخت بیرون؛یک آلل ژنتیکی که از نئاندبازسازي مغز و نخاع چالشی تکامل داروینی هنوز در حاجهشهای مفید و ذکاوتی که دپیشینیان انسان از هفت میداروی جدید s3 در درمان ام میوتونیک دیستروفیایا تکامل هدفمند استزندگی زمینی امروز بیش از هندسه زبانِ زمان استاز تکینگی تا مغز و از مغز شباهت مغز با کیهان مادیکلام و زبان، گنجینه ای بسبخش فراموش شده ی حافظهتاثیر نگاه و مشاهده ناظر فلج خوابحقیقت اشیاآنچه واقعیت تصور میکنیم در کمتر از چند ماه سوش جدمانند آب باشابزار بقا از نخستین همانزبان و تکلم برخی بیماریههوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعلم اپی ژنتیک دریچه ای بهبرخی نرمش های گردنتاثیر گیاه خواری بر رشد وحد و مرزها توهم ذهن ماستفرضیه ای جدید توضیح میدهآیا یک، وجود دارددرمان جدید کنترل مولتیپلمدل همه جانبه نگر ژنرالیچندین ماده غذایی که ماننابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی به کمک هوش طبیاز تکینگی تا مغز- از مغز بررسي علل احتمالي تغيير عدم درکتاثیر داروهای ضد التهاب حس و ادراک قسمت هشتملمس کوانتومیآیا خداباوری محصول تکاملدرگیری مغزی در سندرم کوومرز بین انسان و حیوان کجانوشیدن چای برای مغز مفید ابزار بقای موجود زنده از زبان، وسیله شناسایی محیطهیچگاه از فشار و شکست نتراستفاده از سلول های بنیاتفاوت ها و تمایزها کلید بتاثیر درجه حرارت بر عملککودکان میتوانند ناقل بی حس و ادراک قسمت سیزدهممنابع انرژي پاک سرچشمه حآزمون ذهنی گربه شرودینگررفتار اجتماعی انسان، حاصمعجزه ی علم در کنترل کرونچگونه تکامل مغزهای کنونیاتفاق و تصادفسلطان جنگل یا صاحب ملکوتوقت نهيب هاي غير علمي گذشاطلاعاتی عمومی در مورد متمدن قدیمی ای در جنوب ایرتری فلوپرازینکتاب زیست شناسی باورخودآگاهی و هوشیاريمنابع انرژی از نفت و گاز الگوی بنیادین و هوشیاریروبات های ریز در درمان بیمغز ایندگان چگونه استچاالش ها در تعیین منبع هواختلال در شناسایی حروف و سیاهچاله و تکینگی ابتدایواقعیت های متفاوتبیماری های مغز و اعصاب و تو دی ان ای خاص ميتوکندريتظاهری از ماده است که بیدگمان میکنی جرمی کوچکی در دو ویژگی انتزاع و قدرت تجمنبع هوشیاری کجاست؟ (قسمانسان قدیم در شبه جزیره عریواستیگمینمغزتان را در جوانی سیم کشچرا حیوانات سخن نمی گوینارتباط متقابل با همه ی حیسخن پاک و ثابتواکسن سرطانبیوگرافیتوسعه برخی شغل ها با هوش جهان مادی، تجلی فضا در ذهگشایش دروازه جدیدی از طردانشمندان نورون مصنوعی سمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمای نعمت من در زندگیمراست دستی و چپ دستینقش انتخاب از طرف محیط، ننظریه تکامل در درمان بیماز نخستین همانند سازها تشناسایی تاریخچه ی تکاملییک جهش ممکن است ذهن انسانبحتی علمی درباره تمایل بتکامل داروینی هنوز در حاجهشهای مفید و ذکاوتی که دپیشرفت های جدید علوم اعصداروی جدید میاستنی گراویمیگرن و پروتئین مرتبط با ایجاد احساساتزندگی زودگذرهوموارکتوس ها ممکن است داز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت کیهان و مغزکلرال هیدرات برای خوابانبخش بزرگی حس و ادراک ما اتاثیر نگاه انسان بر رفتافلج خواب چیستحقیقت تنها چیزی است که شاآنچه حس می کنیم، نتیجه ی در آستانه ی موج پنجم کوویماه رجبابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعلم به ما کمک میکند تا موبرخی یونها و مولکول های متاثیر گیاه خواری بر رشد وحرکت چرخشی و دائمی کیهانفضای قلب منبع نبوغ استآیا کیهان می تواند یک شبیدرمان جدید سرطانمدل های ریز مغز مینی بریننه جنگ و نه خونریزیابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی به شناسایی کااز تکینگی تا مغز- از مغزتبررسی و اپروچ جدید بر بیمعسل طبیعی موثر در کنترل بتاثیر داروی ضد تشنج سدیم حس و ادراک قسمت پنجملوب فرونتال یا پیشانی مغآیا دلفین ها می تواند از درگیری مغزی در سندرم کوومزایای شکلات تلخ برای سلنوعی سکته مغزی ، وحشتناک ابزار بقای موجود زنده از سفر نامه سفر به بم و جنوب سفر به مریخ در 39 روزهیپرپاراتیروئیدیسماستیفن هاوکینگ در مورد هتفاوت های بین زن و مرد فقتاثیر درجه حرارت بر عملککودکان خود را مشابه خود تحس و ادراک قسمت ششممنابع انرژی از نفت و گاز آسيب میکروواسکولاریا آسرقیبی قدرتمند در برابر ممغز فکر میکند مرگ برای دیچگونه جمعیت های بزرگ شکل اتوبان اطلاعات و پلِ بینسم زنبور ، کلیدی برای واروقتی فهمیدی خطا کردی برگاعداد بینهایت در دنیای متمدن پیشرفته ی پیشینیانتری فلوپرازینکتاب طبیعت در قالب هندسهخودروهای هیدروژنیمنابع بی نهایت انرژی در دالگوبرداری از طبیعتروح رهاییمغز ابزار بقای برتر مادیناتوانی از درمان برخی ویاختلال در شناسایی حروف و سیاهچاله ی تولید کنندهواقعیت و مجازبیماری وسواستولید مثل اولین ربات های تعداد کلی ذهن ها در جهان گنجینه ای به نام ویتامین دو برابر شدن خطر مرگ و میمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتانسان ها می توانند میدان ریاضیات یک حس جدید استمغزتان را در جوانی سیمکشچرا حجم مغز گونه انسان درارتباط چاقی و کاهش قدرت بسرنوشتواکسن سرطانبیان ژن های اسکیزوفرنی دتوصیه های سازمان بهداشت جهان هوشیارپمبرولیزوماب در بیماری چدانشمندان یک فرضیه رادیکمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمای آنکه نامش درمان و یادشرجزخوانی هایی که امروز بنقش اتصالات بین سلولهای نظریه تکامل در درمان بیماز نخستین همانند سازها تشناسایی سلول های ایمنی ایک رژیم غذایی جدید، می توبحث درباره پیدایش و منشا تکامل داروینی هنوز در حاجواب دانشمند سوال کننده پیشرفت در عقل است یا ظواهداروی جدید ضد میگرنمیگرن سردردی ژنتیکی که بایرادهای موجود در خلقت بزندگی، مدیریت انرژیهوش مصنوعی می تواند بر احاز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت زیاد بین سلول هاي عکمردردبخش بزرگتر کیهان ناشناختتاثیر نگاه انسان بر رفتافلج دوطرفه عصب 6 چشمحقیقت خواب و رویاآنها نمیخواهند دیگران رادر درمان بیماری مولتیپل ماپروتیلینابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعلم ساختن برج های چرخانبرخی اثرات مضر ویتامین دتاثیر گیاه خواری بر رشد وحس چشایی و بویاییقلب و عقلآیا گذشته، امروز وآینده درمانهای بیماری پارکینسمدیون خود ناموجودچه زیاد است بر من که در ایابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی در کامپیوترهااز تکینگی تا مغز، از مغز بررسی ژنها در تشخیص بیماعصب حقوق نورولووتاثیر درجه حرارت بر عملکحس و ادراک قسمت پنجاهلوتیراستامآیا دلفین ها میتوانند بادرگیری اعصاب به علت میتومسیر دشوار تکامل و ارتقانیکولا تسلاابزار بقای موجود زنده از سفر تجهیزات ناسا به مریخ هاوکينگ پیش از مرگش رسالاستیفن هاوکینگ در تفسیر تفاوت های تکاملی در مغز وتاثیر درجه حرارت بر عملککوری گذرای ناشی از موبایحس و ادراک قسمت شصت و دومنابع انرژی از نفت و گاز آسیب ها ناشی از آلودگی هورموزی از نخستین تمدن بشرمغز قلبچگونه جمعیت های بزرگ شکل اتوسوکسیمایدسماگلوتید داروی کاهش دهنوقتی تو از یاد گرفتن باز بقای حقیقی در دور ماندن اتمدن بشری و مغز اخلاقیترکیب حیوان و انسانکتاب، سفری به تاریخخورشید مصنوعیمنابع جدید انرژیالتهاب شریان تمپورالروزه داری متناوب، مغز را مغز ابزار برتر بقاناتوانی در شناسایی چهره اختلالات مخچهسیاره ی ابلهانواقعیت خلا و وجود و درک مبیماری گیلن باره و بیمارتولید پاک و فراوان انرژیتغییر الگوی رشد مغزی با زگویید نوزده و ایمنی ساکتدو برابر شدن خطر مرگ و میمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتانسان جدید از چه زمانی پاریسدیپلام تنها داروی تاینقش قهوه در سلامتیچرا خشونت و تعصبارتباط هوش ساختار مغز و ژسریعترین کامپیوتر موجودواکسنی با تاثیر دوگانه ابیان حقیقتتوصیه های غیر دارویی در سجهان یکپارچهپنج اکتشاف شگفت آور در مودانشمندان ژنی از مغز انسمنبع هوشیاری کجاست؟(قسمایمپلانت مغزی کمک میکند رساناها و ابر رساناها و عنقش تیروئید در تکامل مغزنظریه تکامل در درمان بیماز نخستین همانند سازها تشواهدی از نوع جدیدی از حایکی از علل محدودیت مغز امبحثي درباره هوش و تفاوتهتکامل زبانجوسازی مدرنپیشرفتی مستقل از ابزار هداروی ضد تشنج با قابليت تمیگرن شدید قابل درمان اساکسی توسین و تکامل پیش ازونیسومایدهوش مصنوعی و کشف زبان هایاز تکینگی تا مغز از مغز تشباهت زیاد بین سلول هاي عکمردرد ناشی از تنگی کانابخش دیگری در وجود انسان هتاثیر ویتامین دی بر بیمافناوری هوش مصنوعی نحوه خحقیقت راستین انسان علم بآنزیم تولید انرژی در سلودر سال حدود 7 میلیون نفر ماجرای جهل مقدسابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعلایم کمبود ویتامین E را برخی اختلالات عصبی مثانهتاثیر گیاه خواری بر رشد وحس و ادراک (قسمت اول )قلب دروازه ی ارتباطآیا پیدایش مغز از روی تصادرهای اسرارآمیز و پوشیدهمدیریت اینترنت بر جنگنهایت معرفت و شناخت درک عابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز، از مغز بررسی سیستم تعادلی بدن اعضلانی که طی سخن گفتن چقدتاثیر درجه حرارت بر عملکحس و ادراک قسمت پنجاه و یلوزالمعده(پانکراس)مصنوعآیا دست مصنوعی به زودی قادرختان اشعار زمینمسئول صیانت از عقیده کیسنیاز به آموزش مجازی دیجیابزار بقای موجود زنده از درد باسن و پا به دلیل کاهمسئولیت جدیدچیزی منتظر شناخته شدنابزار بقای موجود زنده از سفر دشوار اکتشافهاوکينگ پیش از مرگش رسالاستخوان های کشف شده، ممکتفاوت های زبانی سرمنشا تتاثیر رو ح و روان بر جسمکی غایب شدی تا نیازمند دلحس و ادراک سی و هفتممنابع انرژی از نفت و گاز آشنا پنداریرمز و رازهای ارتباط غیر کمغز ما کوچکتر از نیم نقطهچگونه حافظه را قویتر کنیاثر مضر مصرف طولانی مدت رسندرم کووید طولانیویتنام نوعی کرونا ویروس بلندی در ذهن ما درک بلندیتمدنی قدیمی در شمال خلیج ترازودونکتابخانهخانواده پایدارمناطق خاصی از مغز در جستجامیوتروفیک لترال اسکلروروزه داری و بیمار ی ام اس مغز از بسیاری حقایق می گرنادانی در قرن بیست و یکم،اختلالات حرکتی در انسانسیاره ابلهانوالزارتان داروی ضد فشار بیماری ای شبیه آلزایمر و تولید سلولهای جنسی از سلتغییر زودتر اتصالات مغزیگوشه بیماری اتوزومال رسسدو سوی واقعیتمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتانسان خطرناکترین موجودریشه های مشترک حیاتنقش مهاجرت در توسعه نسل اچرا در مغز انسان، فرورفتارتباط انسانی، محدود به سرگیجه از شایعترین اختلاواسطه ها د رمسیر ایجاد مغبیست تمرین ساده برای جلوتوصیه هایی در مصرف ماهیجهان یکپارچهپوست ساعتی مستقل از مغز ددانشمندان پاسخ کوانتومی منبع هوشیاری کجاست؟(قسمایمپلانت نخاعی میتواند درشته نوروایمونولوژی و نقنقش حفاظتی مولکول جدید دهفت چیز که عملکرد مغز تو از نشانه ها و آثار درک شدشواهدی از دنیسوان(شبه نئیافته های نوین علوم پرده بحثی جالب درباره محدودیتتکامل زبانجاودانگی مصنوعیپاسخ گیاهان در زمان خوردداروی ضد تشنج با قابليت تمیدان مغناطيسي زمین بشر اگر فقط مردم میفهمیدند کزونا به وسیله ویروس ابله هوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز از مغز تشرکت نورالینک ویدیویی ازکمردرد و علل آنبرنامه و ساختار پیچیده متاثیر ویروس کرونا بر مغز فیلمی بسیار جالب از تغییحقیقت غیر فیزیکیآینده ی انسان در فراتر ازدرمان های اسرار آمیز در آماده ی تاریکابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعلایم کمبود ویتامین E را برخی اصول سلامت کمرتاثیر گیاه خواری بر رشد وحس و ادراک (قسمت دوم )قیچی ژنتیکیآیا آگاهی پس از مرگ از بیدرک فرد دیگر و رفتارهای امدارک ژنتیکی چگونه انساننهایت در بی نهایتابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی در خدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز، از مغز بررسی علل کمر درد در میانغیرقابل دیدن کردن مادهتاثیر درجه حرارت بر عملکحس و ادراک قسمت پنجاه و دلیس دگرامفتامین یا ویاسآیا رژیم غذایی گیاهی سلادستورالعمل مرکز کنترل بیمسئولیت در برابر محیط زیچیزی خارج از مغزهای ما نیابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب هدف یکسان، در مسیرهای متاستروژن مانند سپر زنان دتفاوتهای جنسیتی راهی براتاثیر رژیم گیاه خواری بر کیهان خود را طراحی میکندحس و ادراک- قسمت پنجاه و منابع انرژی از نفت و گاز آغاز فصل سرما و دوباره تکرمز بقای جهش ژنتیکیمغز مادران و کودکان در زمنگاه محدود و تک جانبه، مشاثرات فشار روحی شدیدسندرم گیلن باره به دنبال ویتامین E برای فعالیت صحبلعیدن ستاره توسط سیاهچاتمساح حد واسط میان مغز کوتراشه ی بیولوژِیککجای مغز مسئول پردازش تجخارق العاده و استثنایی بمنبع هوشیاری کجاست قسمت امید نیکو داشته باش تا آنروزه داری سلول های بنیادمغز به تنهایی برای فرهنگ نبرو و انرژی مداوماختلالات صحبت کردن در انسیاره ابلهانواکنش های ناخودآگاه و تقبیماری ای شبیه ام اس مولتتولترودینتغییر عمودی سر انسان از پگوشت خواری یا گیاه خواریدوچرخه سواری ورزشی سبک و منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتانسان عامل توقف رشد مغزرژیم های غذایی و نقش مهم نقش میدان مغناطیسی زمین چراروياها را به یاد نمی آارتباط از بالا به پایین مسربازان ما محققا غلبه می وبینار اساتید نورولوژی دبیش از نیمی از موارد انتقتوضیحی ساده در مورد هوش مجهان کنونی و مغز بزرگتریپیموزایددانشمندان اولین سلول مصنمنبع هوشیاری در کجاست؟ قاین پیوند نه با مغز بلکه رشد مغز فرایندی پیچیده انقش حیاتی تلومر دی ان آ دهفت سین یادگاری از میراث از نظر علم اعصاب یا نرووسشکل های متفاوت پروتئین هیادگیری مهارت های جدید دبحثی در مورد نقش ویتامين تکامل زبان انسان از پیشیجایی خالی نیستپختگی پس از چهل سالگي به داروی ضد تشنج توپیراماتمیدان های مغناطیسی قابل اگر میدانی مصیبت بزرگتر زیباترین چیز در پیر شدنهوش مصنوعی گوگل به کمک تشاز تکینگی تا مغز از مغز تشش مرحله تکامل چشمکمردرد با پوشیدن کفش منابرنامه ی مسلط ژنها در اختتاثیر ژنها بر اختلالات خفیزیک مولکولها و ذرات در حقیقت غیر قابل شناختآینده ی علم و فیزیک در60 ثدرمان های بیماری آلزایمرماده ی خالینقش زبان در سلطه و قدرت اابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعلت خواب آلودگی بعد از خوبرخی بیماری ها که در آن بتاثیر گیاه خواری بر رشد وحس و ادراک قسمت چهلقیچی ژنتیکی تهدید یا فرصآیا امکان بازسازی اندامهدرک نیازمند شناخت خویش امروری بر تشنج و درمان هایچهار میلیارد سال تکامل بابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی درمانگر کامپیاز تکینگی تا مغز، از مغز بزرگ شدن مغز محدود به دورمقالاتتاثیر درجه حرارت بر عملکحس و ادراک قسمت پنجاه و سلا اکراه فی الدینآیا رژیم غذایی گیاهی سلاآیا راهی برای رفع کم آبی دغدغه نتیجه ی نادانی استمستند جهان متصلچیزی شبیه نور تو نیستابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب هدف از تکامل مغزاسرار آفرینش در موجتقلید مرحله ای نسبتا پیشتاثیر رژیم گیاه خواری بر کیهانِ هوشیارِ در حال یاحس و ادراک- قسمت بیست و پمنابع انرژی از نفت و گاز إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَرمز جهانمغز چون ابزار هوش است دلینگاه انسان محدود به ادرااثرات مفید قهوهسندرم پیریفورمیسویتامین E در چه مواد غذایبه مغز خزندگان خودت اجازتنفس هوازی و میتوکندریتربیت کودکان وظیفه ای مهکرونا چه بر سر مغز می آورخبر مهم تلسکوپ هابلمنبع هوشیاری کجاست قسمت امید درمان کرونا با همانروش مقابله مغز با محدودیمغز برای فراموشی بیشتر کنخاع ما تا پایین ستون فقراختلالات عضلانی ژنتیکسیر آفرینش از روح تا مغز واکنش به حس جدیدبیماری اسپینال ماسکولار تومورها و التهاب مغزی عاتغییرات منطقه بویایی مغزگیلگمش باستانی کیستدورترین نقطه ی قابل مشاهمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتانسانیت در هم تنیده و متصرژیم های غذایی و نقش مهم نقش محیط زندگی و مهاجرت دچراروياها را به یاد نمی آارتباط بین هوش طبیعی و هوسردرد میگرن در کودکانوراپامیل در بارداریبیشتر کمردردها نیازی به تیوتیکسن داروی ضد جنونجهان کاملی در اطراف ما پرپیموزایددانشمندان تغییر میدان مغمنبع هوشیاری در کجاست؟(قاین ایده که ذرات سیاهچالرشد مغز علت تمایل انسان بنقش خرچنگ های نعل اسبی درهم نوع خواری در میان پیشیاز نظر علم اعصاب اراده آزشکل پنجم مادهیادآوری خواب و رویابحثی در مورد نقش کلسیم و تکامل ساختار رگهای مغزی جاذبهپروژه ی ژنوم انسانیداستانها و مفاهیمی اشتبامیدازولام در درمان تشنج اگر نیروی مغناطیس نباشد زیباترین چیز در افزایش سهوش مصنوعی الفاگواز تکینگی تا مغز از مغز تششمین کنگره بین المللی سبرندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۱تاثیر کلام در آیات کلام بفیزیک و هوشیاریحقایق ممکن و غیر ممکنآیا ممکن است موش کور بی مدرمان های جدید میگرنماده، چیزی بیش از یک خلا نقش سجده بر عملکرد مغزابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعماد الدین نسیمی قربانی برخی بیماری های خاص که بدتاثیر گیاه خواری بر رشد وحس و ادراک قسمت چهل و هفتقانون مندی نقشه ژنتیکی مآیا انسان با مغز بزرگش اخدرک و احساسمرکز هوشیاری، روح یا بدن چهار ساعت پس از کشتار خوکابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی درخدمت خلق وحاز تکینگی تا مغز، از مغز بزرگ شدن تقریبا ناگهانی تاثیر ویتامین دی بر بیماتاثیر درجه حرارت بر عملکحس و ادراک قسمت پنجاه و شلایو دوم دکتر سید سلمان فآیاما مقهور قوانین فیزیکذهن ما از در هم شکستن منبمشکلات نخاعینکاتی در مورد تشنجابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب هدف از خلقت رسیدن به ابزااسرار بازسازی اندام هاتقلید از روی طبیعتتاثیر رژیم گیاه خواری بر کیست کلوئید بطن سومحساسیت روانی متفاوتمنابع انرژی از نفت و گاز افت فشار خون ناگهانی در ورمز جهان خاصیت فراکتالمغز چگونه صداها را فیلتر نگاه از بیرون مجموعهاثرات مضر ماری جواناسندرم پس از ضربه به سرویتامین کابه بالا بر ستارگان نگاه کتنفس هوازی و میتوکندریترجمه ای ابتدایی از اسراکریستال هاخدا موجود استمنبع هوشیاری کجاست قسمت امگا سه عامل مهم سلامتروش های صرفه جویی در ایجامغز بزرگ چقدر مفید هست ؟نخستین تصویر از سیاهچالهاختراع جدید اینترنت کوانسیستم تعادلی بدنواکسن های شرکت فایزر آمربیماری اضطراب عمومیتومورهای ستون فقراتتغییرات آب و هوایی که به گیاه خواری و گوشت خوار کدديدن با چشم بسته در خواب منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتانعطاف پذیری مکانیسمی علرژیم ضد التهابینقش نگاه از پایین یا نگاهنزاع بین جهل و علم رو به پارتباط شگفت مغز انسان و فسردرد و علتهای آنورزش هوازی مرتب خیلی به قبا هوش مصنوعی خودکار روبتکنولوژی جدید که سلول هاجهان پیوستهپیچیدگی های مغزمگسدانشمندان روش هاي جدیدی منبع خواب و رویااینکه به خاطرخودت زندگی زمین در برابر عظمت کیهاننقش داروهاي مختلف معروف همه چیز در زمان کنونی استاز نظر علم اعصاب اراده آزشگفت انگیز بودن کیهانژن هوش و ساختارهای حیاتی بحثی در مورد حقیقت فضا و تکامل شناخت انسان با کشفجاذبه و نقش آن در شکلگیریپروژه ی ژنوم انسانیدخالت در ساختار ژنهامکانیک کوانتومی بی معنی اگر نعمت فراموشی نبود بسزیر فشار کووید چه باید کرهوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تصرع و درمان های آنبرین نت به جای اینترنتتاثیر کپسول نوروهرب بر نفیزیکدانان ماشینی برای تحمله ویروس کرونا به مغزآیا ما تنها موجودات زنده درمان های جدید در بیماری مبانی ذهنی سیاه و سفیدنقش غذاها و موجودات درياابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعوامل موثر در پیدایش زبابرخی توجهات در ببمار پارتاثیر گیاه خواری بر رشد وحس و ادراک قسمت چهل و هشتقانون جنگلآیا احتمال دارد رویا از آدرک کنیم ما همه یکی هستیممرکز حافظه کجاستنوآوری ای شگفت انگیز دانابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی ساخته هوش طبیاز تکامل تا مغز از مغز تا بزرگترین خطایی که مردم مصفحه اصلیتاثیر درجه حرارت بر عملککنفرانس تشنج هتل کوثر اصحس و ادراک قسمت بیست و چهلبخند بزن شاید صبح فردا زحس و ادراک قسمت بیست و یکلرزش ناشی از اسیب به عصبآب زندگی است قسمت چهارمذهن چند جانبه نیازمند نگمشکلات بین دو همسر و برخیچگونه مولکول های دی ان ایابزار بقای موجود زنده از سفرنامه سفر به بم و جنوب هر حرکت خمیده می شود و هر اصل بازخوردتقویت استخوان در گرو تغذتاثیر رژیم گیاهخواری بر کاهش مرگ و میر ناشی از ابخفاش با شیوع همه گیری جدیمنابع انرژی از نفت و گاز افت هوشیاری به دنبال کاهروی و منیزیم در تقویت استمغز ناتوان از توجیه پیدانگاه از درون مجموعه با نگاجزای پر سلولی بدن انسان سندرم سردرد به دلیل افت فویتامین کا و استخوانبه خودت مغرور نشوتنفس بدون اکسیژنتسلیم شدن از نورون شروع مکریستال زمان(قسمت اولخطا در محاسبات چیزی کاملمنبع هوشیاری کجاست قسمت امروز دانش ژنتیک هیچ ابهروش هایی ساده برای کاهش امغز بزرگ چالش است یا منفعنخستین روبات های زنده ی جادامه بحث تکامل چشمسیستم دفاعی بدن علیه مغز واکسن کووید 19 چیزهایی که بیماری بیش فعالیتوهم فضای خالی یا توهم فضتغییرات تکاملی سر انسان گالکانزوماب، دارویی جدیدی متیل فومارات(زادیوا)(منبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاولین مورد PML به دنبال تکرژیم غذایی حاوی تخم مرغ ونقش نظام غذایی در تکامل منزاع بین علم و نادانی رو ارتباط شگفت انگیز مغز انسردرد تنشنورزش هوازی ، بهترین تمریبا تعمق در اسرار ابدیت و تکنولوژی جدید که سلول هاجهان پیوستهپیچیدگی های مغزی در درک زدانشمندان روشی برای تبدیمنحنی که ارتباط بین معرفاینکه خانواده ات سالم بازمین زیر خلیج فارس تمدنی نقش ذهن و شناخت در حوادث همه ی سردردها بی خطر نیستاز واقعیت امروز تا حقیقتشگفتی های زنبور عسلژن یا نقشه توسعه مغز و نقبحثی در مورد عملکرد لوب فتأثیر نگاه انسان بر رفتاجدایی خطای حسی استپرواز از نیویورک تا لوس آدر مانهای کمر دردمکانیزمهای دفاعی در براباگر نعمت فراموشی نبود بسزیرفون داروی ضد ام اسهوش مصنوعی از عروسک های باز تکینگی تا مغز از مغز تضررهای مصرف شکر و قند بر برای پیش بینی آینده مغز دتاثیر کپسول نوروهرب بر تفرگشت و تکامل تصادفی محض حمایت از طبیعتآیا مغز تا بزرگسالی توسعدرمان های رایج ام اسمباحث مهم حس و ادراکنقش غذاها و موجودات درياابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تعوامل ایجاد لغت انسانی و برخی توصیه ها برای واکسیتاثیر گیاه خواری بر رشد وحس و ادراک قسمت چهل و دومقانون جنگلآیا احتمال دارد رویا از آدرک احساسات و تفکرات دیگمرکز حافظه کجاستنوار مغز مشاهده ی غیر مستزبان و شناخت حقیقت قسمت چهوش احساسیاز تکامل تا مغز، از مغز تبزرگترین درد از درون است سوالات پزشکیتاثیر درجه حرارت بر عملککنگره بین المللی سردرد دحس و ادراک قسمت بیست و دولرزش عضله یا فاسیکولاسیوآب زندگی است قسمت اولذهن هوشیار در پس ماده ی ممشکلات روانپزشکی پس از سچگونه مغز پیش انسان یا همابزار بقای موجود زنده از سفری به آغاز کیهانهرچیز با یک تاب تبدیل به اصل عدم قطعیت از کوانتوم تقویت سیستم ایمنیتاثیر عصاره تغلیظ شده گیکاهش التهاب ناشی از بیماخلاصه ای از مطالب همایش ممنابع انرژی از نفت و گاز افتخار انسانرویا و خبر از آیندهمغز و سیر تکامل ان دلیلی نگاه حقیقی نگاه به درون ااجزایی ناشناخته در شکل گسوپاپ ها یا ترانزیستورهاویتامین کا در سبزیجاتبه دنبال رستگاری باشتنها مانع در زندگی موارد تشنج چیستکریستال زمان(قسمت دوم)خطا در محاسبات چیزی کاملمنبع هوشیاری کجاست قسمت انفجار و توقف تکاملی نشاروش صحبت کردن در حال تکاممغز بزرگ چالشهای پیش رونرمش های مفید برای درد زااداراوون تنها داروی تاییسکته مغزیواکسن کرونا و گشودن پنجربیماری تی تی پیتوهم لیلیپوتی(ریزبینی)ثبت امواج الکتریکی در عصگامی در درمان بیماریهای دید تو همیشه محدود به مقدمنبع هوشیاری کجاست؟ قسمتاولین مورد پیوند سر در انرژیم غذایی ضد التهابینقش نظریه تکامل در شناسانزاع بین علم و جهل رو به پارتباط شگفت انگیز مغز انسردرد سکه ایورزش و میگرنباهوش ترین و با کیفیت تریتکامل مادی تا ابزار هوشمجهان پر از چیزهای اسرار آپیوند قلب خوک، به فرد دچاداروهای مصرفی در ام اسمنشأ اطلاعات و آموخته ها اینترنت بدون فیلتر ماهوازمان چیستنقش روی و منیزیم در سلامتهمیشه اطمینان تو بر خدا باز کجا آمده ام و به کجا میشاهکار قرنژنها نقشه ایجاد ابزار هوبحثی درباره هوش و تفاوتهتئوری تکامل امروز در درمجریان انرژی در سیستم های پرورش مغز مینیاتوری انسادر محل کار ارزش خودت را بما انسانها چه اندازه نزداگر با مطالعه فیزیک کوانزیست، مرز افق رویداد هستهوش مصنوعی از عروسک بازی از تکینگی تا مغز از مغز تضررهای شکر بر سلامت مغزبرای اولین بار دانشمندانتاثیر کپسول نوروهرب بر سفراموش کارها باهوش تر هسحوادث روزگار از جمله ویرآیا همه جنایت ها نتیجه بیدرمان های علامتی در ام اسمجموعه های پر سلولی بدن منقش غذاها و موجودات درياابزار بقا از نخستین همانهوش مصنوعی از عروسک تا کماز تکینگی تا مغز از مغز تعواملی که برای ظهور لغت ابرخی درمان های Spinal Muscular Atتاثیر گیاهخواری بر رشد و حس و ادراک قسمت چهل و سومقانونمندی و محدودیت عالمآیا برای تولید مثل همیشه درک تصویر و زبان های مخلتمرکز خنده در کجای مغز استنوار مغز در فراموشی هازبان و شناخت حقیقت قسمت اهوش احساسیاز تکامل تا مغز، از مغز تبسیاری از بیماری های جدیپیامهای کاربرانتاثیر درجه حرارت بر عملککنگره بین المللی سردرد د